Menu Zavřeno

Zákeřná převýchova moderním „uměním“

O šíleném rasismu a genderismu v současné americké a britské kinematografii jsem už psala několikrát. Ten trend rozhodně nepolevuje, spíše naopak – v posledních letech se zdá, jako kdyby pro molochy jako je Netflix nebo Disney byla snaha převychovávat svoje diváky dokonce ještě důležitější než zisk. A to už je co říct, protože zisk je jejich bůh.

Zaplavují nás nové a nové remaky i revize starých klasik, kde se zuřivě mění rasa, pohlaví, sexuální orientace i celkové vyznění postav tak, aby to odpovídalo progresivnímu převýchovnému zadání.

Vytvořila se celá řada nových klišé, které noví a pokrokové tvůrci zahrnují do svých veledíl. Ono jim vlastně ani nic moc jiného nezbývá, protože studia už nic jiného neschválí k natáčení. Filmové soutěže navíc mají nastaveny tvrdé kvóty, kolik v díle musí být černochů, o čem smí mluvit ženy a o čem muži, jaké sexuální menšiny tam musí být po jakou minimální dobu a tak dále. Nemáte ve filmu dost homosexuálů? Tak řekněte pápá prestižním cenám jako je BAFTA nebo Oscar.

Rasy neexistují…a proto děláme ze všech černochy 😀

Nová, progresivní klišé (či ještě lépe – nová pravidla) zahrnují například následující věci:

  • Pokud je ve filmu znázorněn šťastný a harmonický pár, musí být ve složení černoch-běloška nebo homosexuál-homosexuál. Asiat-asiatka jsou tolerováni, pokud vyzní legračně.

  • Pokud je znázorněn pár běloch-běloška, měl by být muž primitivní násilník nebo nebo natvrdlý trouba. Cílem je vzbudit odpor nebo posměch k takovému druhu páru.

  • Rasy neexistují, ale zároveň je nutné obsazovat „diverzifikovaně“, takže je nezbytné mít v každé skupině vždy několik černochů a dalších ras (smysl v tom nehledejte). Černoši tedy musí být i mezi elfy, trpaslíky, severskými horaly, řeckými bohy, starou anglickou šlechtou a tak dále.

  • Jakékoli dílo, i historické nebo fantasy, musí věrně reflektovat představu pokrokářů o zastoupení minorit v současné populaci USA. Pozor, má to reflektovat POCIT pokrokářů o tom, kolik je lidí v každé minoritě, ne skutečný stav. Na věrohodnosti a logice naprosto nezáleží.

  • Žena vždy přepere muže, bez ohledu na rozdíl v síle, výcviku, obratnosti nebo velikosti. Girl power!

  • Ženskou vůdkyni vždy všichni poslouchají bez váhání a nadšeně a pokud se jí někdo přeci jen staví na odpor, tak je to blb nebo šovinista, kterému se stane něco ošklivého.

  • Brutální násilí je naprosto v pořádku a láskyplné, pokud ho dělá hlavní hrdina z nějaké minority nebo nositel pokrokářských myšlenek.

  • Otevřené projevy romantického a láskyplného vztahu mezi bělochem a běloškou jsou prakticky zapovězeny. Naopak láskyplné projevy homo vztahů nebo mezirasových vztahů musí zabírat co nejdelší stopáž.

  • Nejhorším záporákem je skoro vždy silný alfa běloch, ideálně s ruským přízvukem.

  • Genetika je přežitek a tak je v rámci rodiny povolena jakákoli kombinace – dva bílí rodiče mohou bez problémů mít černošské, židovské a arabské dítě a nakonec to završit modrým avatarem.

  • „Race swapping“ či „race bending“ (divoké měnění rasy hrdinů) i „gender swapping“ (měnění pohlaví hrdinů) smí probíhat jen v jednom směru! Je absolutní tabu, aby původně černošskou nebo asijskou postavu hrál běloch. Přehazování ras (i pohlaví) opačným směrem je naopak velice pozitivní věc.

Už se těším, až bude životopisný snímek o největším hrdinovy všech dob Petru Pavlovi hrát Afro- Brit Idris Elba a sekundovat v roli svatého Havla mu bude Afro-Američanka Whoopi Goldbergová. Jediná postava, u které máme jistotu, že ji pokrokáři nepředělají na černocha, je Tarzan – umíte si představit tu hysterii, kdyby se po plátně proháněl černoch vychovaný opicemi, který by skákal ze stromu na strom, dělal opičí zvuky a vesele žral banány?

Různých progresivních klišé je samozřejmě mnohem víc a velká studia je valí do nových filmů a seriálů jak buldozery. Vše je samozřejmě propagováno jako věc pozitivní, protože tím prý prosazují „diverzitu“. Ve skutečnosti je to celé neskutečně rasistické a šovinistické a ubližuje to zdravým vztahům i zdravému myšlení. Nechám na vašem vlastním názoru, jestli je to tak dělané schválně nebo jestli je jen vedení obřích studií tak tupé a nechápe kontraproduktivost své agendy.

Progresivní seriálové ztvárnění hry The Last of Us

Krásným příkladem, jak dnes vypadá progresivní znásilňování předloh, ukazuje třeba televizní ztvárnění skvělé hry The Last of Us. Atmosferická střílečka/adventura z roku 2013 byla doslova herním zázrakem z řady důvodů – byl to technologický skvost, který se netradičně postavil k žánru zombie post-apo her a hlavně měl excelentně vyprávěný příběh s postavami, které byly výborně psychologicky propracované.

Na začátku hry přijde během pouličních nepokojů hlavní hrdina hry Joel o svou dceru Sarah. Je to dramaticky a emocionálně neskutečně silný začátek, a to i na standard dnešních tříáčkových her. Děj pak poskočí dvacet let do budoucnosti, kdy se cynický a emocionálně vyprahlý Joel snaží přežít v krutém světě po apokalypse, kde poslední zbytky lidí přežívají v komunitách a snaží se ubránit všudypřítomným „infikovaným“, tedy bezduchým lidským zombiím, které se staly hostitely agresivní parazitické houby cordyceps.

Drsný Joel se shodou okolností připlete k tomu, že má přepravit unikátní „zboží“ přes půlku země. To zboží je roztomilá dívka Ellie, která se víc než jen trochu podobá Joelově dceři, kterou před dvaceti lety zavraždil zmatený voják (i tohle má v ději smysl). Joel a Ellie si k sobě během hry postupně nacházejí cestu a Joel pomalu ztrácí část svého odporu k lidem. Sirotka Ellie nakonec chrání jako vlastní dceru a v podstatě ji adoptuje. Je to velmi silný a dojemný příběh, kde do sebe vše zapadá, motivace postav dává smysl, funguje tam fyzika i genetika a tak dále. V roce 2013 to ještě jakž takž šlo dělat, i když v dodatečném obsahu vývojáři udělali z Ellie nečekaně lesbu. Přenesme se ale do roku 2023 a do technicky skvěle zpracovaného televizního seriálu The Last of Us od HBO.

Doba pokročila a mládež je potřeba převychovávat mnohem intenzivněji než kdy dřív, takže původní reálie hry musely být změněny, aby to odpovídalo novější progresivní agendě. Nemusím snad zdůrazňovat, že ta oficiálně neexistující, ale zároveň všudypřítomná politická agenda vadí jen tupým a nenávistným lidem z vesnice. A pokud vám praská hlava z paradoxu, že moderní ideologové tvrdí, že neexistují rasy ani pohlaví, ale zároveň všude vynucují obsazování podle rasy, pohlaví a tak dále, tak jste samozřejmě dezoláti, homofobové a starý smradlaví bělošský dědci. To jen aby bylo jasno.

Sarah, dcera bělocha Joela, je tedy v moderní seriálové verzi The Last of Us černoška (či mulatka). Ellie samozřejmě také nemohla zůstat tou roztomilou pihatou dívenkou s nevinnýma zelenýma očima a tak i ona byla „swapnuta“. Tvůrci přitom nějak pozapomněli, že právě podoba Ellie a Sarah byla důležitým bodem příběhu i toho, proč se povedlo prolomit Joelovu cynickou skořápku. Koho by zajímaly takové nepodstatné nuance? Hlavní je obsazovat diverzifikovaně!

Eh? Proč?

To ale samozřejmě není vše, to ani náhodou. Do diváků je potřeba stříkat progresivní agendu pod maximálním tlakem! Děj se tedy pozměňuje a třeba celý třetí díl seriálu (hodina a čtvrt!) je věnován dějové odbočce o vztahu dvou postarších homosexuálů v post-apo světě. Dva postarší muži se po zombie apokalypse potkají, romanticky zamilují a pak žijí dalších dvacet let spolu v dokonale udržovaném ráji. Jinak to samozřejmě ani být nemůže – jejich vztah je dokonale harmonický, oba jsou stále čistí, sofistikovaní, vzdělaní a civilizovaní. Jejich základna je jak ze škatulky, oba gayové si se vším poradí a nikdo nemá šanci jim narušit jejich dokonalost.

V kontrastu k tomu je představen vztah Joela a jeho partnerky Tess – ti se naopak nikdy láskyplně neobejmou, chovají se k sobě jako roboti a jejich vztah je zvláštně křečovitý a nevyrovnaný, protože jde přece o nepřirozený svazek dvou dospělých heterosexuálních bělochů (no fuj!). Tenhle kontrast hetero a homo páru je tam ale samozřejmě jen náhodou, no fakt!

Ale ani tohle nebylo dost – tvůrcům nestačilo znázornit vztah dvou homosexuálů jako něco dalece nadřazeného hetero vztahu Joela a Tess, oni nám v tom museli pořádně vymáchat čumák. Takže když se třeba dva postarší muži seznamují i fyzicky, tak se to neukáže nějakou zkratkou, to ani náhodou. Musíme sledovat, jak se vousaté tváře milenců dlouze líbají, pak se svlékají do naha, pak si na sebe lehají v posteli, tisknou se k sobě, pak se zase dlouze líbají, všechno nekonečně a naprosto zbytečně natahované. Když už si říkáte „tak teď už děj může konečně poskočit dál, ne?“, tak jen poskočí jeden muž na druhého ještě intimněji. Trochu mi to připomnělo jinak povedený český snímek Šarlatán s Ivanem Trojanem, kde byla podobně nesmyslně natahovaná scéna homosexuálních radovánek.

Na tohle budete povinně koukat desítky minut, i když by to šlo shrnou do minuty.

K tomu podotýkám – stejně jako většina lidí nemám naprosto nic ani proti gayům, ani proti černochům ani proti většině jiných minorit. Dokud se chovají rozumně a nikomu neubližují, jen nad tím pokrčím rameny a je mi to šumák. Kvalita člověka je určována jinými věcmi než jeho etnicitou nebo sexuální orientací. Ostatně – sama k minoritě patřím a beru za správné, když mě s partnerkou nikdo neřeší a dokud se chováme slušně, všichni nás ignorují jako kohokoli jiného. Takhle vypadá zdravá tolerance, která mezi lidi nevráží klíny!

Celé je to past!

Nemusím snad podotýkat, že celá ta převýchovná agenda je samozřejmě zároveň i marketingová past. Mladí diváci jsou postupně převychováváni potřebným směrem a když se někdo ozve, že teď už to jakože fakt přeháníte, vy magoři!“, tak je předem nachystaná mediální kanonáda proti takovému opovážlivci. To je součást celé té hry.

Podobně to je i se seriálem The Last of Us – někteří diváci se podivili, proč byl celý jeden díl věnovaný naprosto zbytečné dějové odbočce o jakémsi homosexuálním páru. Na to okamžitě přišel madiální protiútok za pomoci článků o tom, jak se primitivní homofobové vyjadřují nenávistně o utlačovaných homosexuálech, jak je to strašné a jak by se s tím mělo něco dělat. A o seriálu se pak píše všude možně – i na webech, které se nevěnují filmu. Viditelnost stoupá a zblbí marketingáři se radují, protože jakékoli zviditelnění je přece dobrá věc (to je stará, ale často také nepravdivá poučka).

Ještě k tomu dodám – ten seriál je opravdu dobře natočený, má výbornou výpravu, dobré herce a technicky mu jde jen máloco vytknout. Vlastně je docela dobrý. I ta část o romantické lásce dvou homoklád byla vlastně velmi dojemná – jen byla naprosto absurdně roztažená a takzvaně „in your face“, tedy „přímo do xichtu“.

Ten problém je to, jak progresivisté čím dál tím častěji zneužívají existující kvalitní kulturu a umění pro svou politickou agendu. Do nekonečných předělávek čím dál tím častěji vpašovávají svoje bláznivé a společnost rozdělující nápady. Sami obvykle nic originálního vytvořit neumí a tak ideologicky ohýbají a znásilňují jednu klasiku za druhou, až nakonec nezůstane nic. Zničili Star Wars, Star Trek, Pána prstenů, Doktora Who, většinu starých legend (Artuš, řecké báje, severskou mytologii…), Sherlocka Holmese, historická dramata, klasické grafické novely a komiksy (Watchmen aj.) a jdou dál a dál.

Zacházejí tak daleko, že už dokonce požírají i původně „svoje“, ale dnes už nedostatečně progresivní autory. O tom by mohla vyprávět i autorka Harryho Pottera, spisovatelka J.K.Rowling. Ta propagovala progresivní agendu nalevo napravo, ale pak si dovolila říct něco o tom, že jsou jen dvě pohlaví…a už byl oheň na střeše a davy zmanipulovaných šílenců pálily její knihy, masově na ni útočili na sociálních sítích a snažili se ji „zrušit“ v rámci naprosto destruktivní „cancel culture“. Jak jen mohla říct něco tak odporného, mrcha jedna!

K čemu to vlastně celé je? Proč si to necháváme dál líbit a dál platíme za Netflix nebo HBO a chodíme na filmy ze stáje Disney, když jsou to čím dál tím jasněji jen nástroje podivné globalistické agendy, která má z dětí vychovat vyšinuté, slabé, zmatené a nešťastné jedince, kteří ani neví, jaké mají pohlaví a kteří dostávají hysterické záchvaty při jakémkoli náznaku nesouhlasu nebo překážek?

Komu ta agenda vlastně pomáhá? Minority to rozhodně nejsou – třeba rasové třenice to neustále zdůrazňování ras jen zhoršuje. Stejně tak celá ta LGBT agenda jen nesmyslně rozčiluje většinu a poštvává proti sobě lidi. Já sama si za poslední čtvrtstoletí nepamatuju, že bych kdy viděla tolik vzteku vůči různým LGBT skupinám, které jsou často něčím naprosto minoritním a nepodstatným, ale propaganda z toho dělá něco strašlivě zásadního pro společnost.

A já se ptám – není tohle tím hlavním cílem celé té nechutné agendy? Tedy ještě víc poštvat lidi proti sobě, aby se mezi sebou co nejvíc hádali, prali se a štěkali na sebe, zatímco jim totalitáři nenápadně tahají z kapes poslední zbytečky peněz i svobody?

4.8 38 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

95 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Ondra
Ondra
2023-04-07 18:31

Já nevím co vy pražáci pořád řešíte. Nemáte holt pracovat v západním korporátním fašizmu, kde musíte mít na stole povinně duhovou vlaječku a chodit na PŠM školení o diverzitě a feminizmu. Ve venkovském vepříně vám tohle nikdo nutit nebude, plus budete obklopení o dost inteligentnějšími a empatičtějšími tvory, než jsou pražští korporátní zombíci se slámou u kravína.

Já prostě emerickou sračkoidní kulturu nekonzumuju, na televizi se nedívám, a tím to pro mě prostě hasne.

Co si vyrábí pomatenci v Prahe, to je jejich problém, když s tím nelezou k nám “na venkov” , v kterémžto případě dostanou po hubě jako Feri na jižní moravě.
Ikdyž, to bylo jen přátelské poplácání po tváři, dostat po hubě doopravdy, to vypadá úplně jinak.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-04-07 21:58

Já sice pracuji v Praze pro korporaci, ale tam do mě nikdo tuhle agendu neleje. Ani nevím, kam se na to v Praze chodí, kdybych upadl na hlavu a měl o to zájem.

Takovou agendu si možná dělají manažeři, ale k těm, co “pracují rukama” se to nedostává. K pracujícím se dostává něco jiného a to cenzura internetu včetně věcí, které slouží pro vlastní práci. Třeba na stránky o joysticku, který jsme zakoupili pro práci to nepustí, protože se jedná o kategorii hry. Na stránky o hradlových polích, která používáme, cenzor nepustí, protože jakákoliv online diskuse je v pracovní době zakázaná. Dokonce i pracovní maily bez upozornění mizí dle nějakých neznámých pravidel zadaných cenzorem. A někdy mizí i soubory na disku, protože cenzor usoudil, že je to pro naše dobro. Třeba naposled mi to zablokovalo moji vlastní batku “qt4.8.7.bat”.

Kdysi jsem pracoval pro firmu Honeywell v roce 2001 a tam skutečně jakási agenda byla. To bylo třeba jsme “museli” nastudovat sexual harrasment a podepsat, že se budeme chovat podle kodexu. Jenže ve výsledku tento kodex způsobuje utrpení ženám, protože jim nikdo ze slušnosti nepodrží dveře, nikdo (žádný chlap) je nepustí do místnosti, protože se bojí obvinění z harrasmentu. Co se tam děje dnes netuším.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
2023-04-11 16:12

Na technických pozicích je pořád snadné mít z toho mít p*del, ale v HR se tomu nevyhneš.

Z korporátu jsem již před lety vystoupil a za mne to ještě nebylo tak hrozný, ale taky jsem narazil – to když jsem na jednu konkrétní pozici (ke schválení na HR do Londýna) požadoval chlapa s pořádnejma kou*ema 🙂

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2023-04-11 21:04

To je zajímavé. Husák svého času nadával na “střední kádry” že jim ku..í socializmus a dnes se nadává na střední management.
To jsme se hodně posunuli 😛

Ono je to ale logické. Ti nahoře vidí celkový obraz a vidí kde to nefunguje. Ti dole se pak s tím bordelem setkávají na vlastní kůži.
Ale to mezi tím je izolované od celkového obrazu i od těch nepříjemností dole.

Říká se že nejzdegenerovanější a nejmíň pružná je střední třída.
Ti nahoře jsou nahoře díky tomu že umí rychle reagovat a rychle zjistit co se děje. A ti dole to umí taky, aby vůbec přežili.

I ze svého okolí zjišťuju, že největší slámu u kravína a covidománii má ten kancelářský THP zooplankton.
Lhostejno či s titulem nebo bez.
“Zkrátka sůdruhovia hen tie stredné kádri čo nám dojebali socializmus”

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
2023-04-12 16:11

i) ve firmě to funguje takhle: když top management “dobrovolně” (protože akcionáři rozhodují) přijme ambiciozní Business Plan (což je skoro vždycky), od*ere to nejvíc právě střední management. Když to přežene s tlakem na své podřízené, utečou mu – takže nesplní plán a dostane za uši. Když na podřízené tlačí málo, hodí si podřízení nohy na stůl – takže nesplní plán a dostane za uši. Když to střední management zvládne a plán splní (tzn. generuje zisk pro akcionáře), dostane bonus – ale plán se mu na další rok zvýší.

Má slušný příjem, pořídí si náročnou partnerku, vezme si hypotéku (auto už má od firmy) a časem třeba děti (další náklad). Protože má na krku všechny tyhle závazky, nemůže už z toho kolotoče vyskočit (říká se tomu golden handcuffs).

Top management to má podobně, jen tam více fouká – protože se hraje o větší peníze. Na druhou stranu se tam ale dá ledacos dělat “po svém”.

ii) společenská střední třída není totéž co střední management ve firmě, ale paralely tam jsou. Hlavně se nikdo nechce propadnout dolů – v tom okamžiku tě ty závazky zavalí se všemi důsledky z toho plynoucími.

Podobně jako střední a malé podniky (SME) jsou páteří ekonomiky, je střední třída páteří společnosti. Není to banda debilů – jen v tom kolotoči nemá čas vyhrabat se “nad vodu”, pořádně se nadechnout a rozhlédnout se okolo.

Jára
Jára
Reply to  Nikola
2023-04-11 21:34

Mě vychází čím míň vrtá současný management do pracovníků, tím mají větší šanci něco reálného vytvořit.

Ve firmě vymysleli 3 pilíř tak zvaný “expertní”. Tím celou strukturu řízení firmy natolik zkomplikují, že se to odrazí na produktivitě. Mě by zajímalo, kdo vymyslel takovou pitomost jako “scrum”. Vede to skoro na dvě schůze denně a já už potom skoro nic neudělám. Sebere mi to skoro 1/4 pracovního času. Ale pořád to není destruktivní agenda. Kdysi jsem to viděl na Zvědavci, že velké firmy si dělají infantilní hry/hrátky pro management. A do těch infantilních her se nějaká ta agenda schová.

Podle zákonu padajícího hovna, když selže management, tak to začne dříve či později dopadat na zaměstnance. Když se velké firmě přestane dařit tak nejdříve propustí techniky a management si rozdělí zlaté padáky.

Dosud mezi technikama šlo o to že buď oboru rozumíš a nebo tam nemáš co dělat. Pokud firma zavede povinné kvóty na rasu nebo na 4% menšinu tak to rozvrátí celý vývoj.

Jára
Jára
Reply to  Nikola
2023-04-12 14:24

Já se pamatuji ještě za socialismu. Máma měla jednu poradu na oddělení za týden. Vedoucí věděl přesně, kdo, co dělá a stačilo to. Jedna porada za den je prostě overshoot. A pokud vyjdou 3 meetingy na den, tak už se toho moc dělat nestihne.

A také je použita metoda každý úkol rozpitvat na tak malinkaté kousíčky, že se v tom celek ztratí. Asi je to účel jak paralyzovat vývoj.

Na druhé straně existuje určitý typ práce, kde je asi denní plánování vhodné. Ale pro projekt v rozsahu několika člověkolet to nevnímám příliš užitečné.

Jára
Jára
Reply to  Nikola
2023-04-12 14:28

Tady je ten původní článek ze Zvědavce, jak znehodnotit produktivitu velkých koncernů:
https://zvedavec.news/komentare2023/03/9575-ekonomicka-situace-zapadni-spolecnosti.htm
Cituji: ‘V čem je tedy problém? Především, firmy přestávají produkovat (služby, výrobky) pro potřeby zákazníků (kteří by jinak byli zdrojem příjmů), ale pro účely woke šílenců, jenž jim státní příspěvky přidělují.”

Last edited 1 měsíc před by Jára
Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
2023-04-12 21:47

Přesně řečeno – trojským koněm globalščiků je ESG, bez kterého za chvíli nedostaneš úvěr.

Alexander
Alexander
Reply to  Nikola
2023-05-16 10:02

Vím, že jde již o pozdní a neaktuální příspěvek, ale stejně si to neodpustím…
Pracuji jako IT obyčejný technik, ale ze své zkušenosti mohu napsat, že z mého pohledu byly/jsou nejpostiženější skupinou vzhledem k progresivismu právě pracovníci IT (samo, že nemohu hodnotit HR ani PR – nedělám v tom, pouze hodnotím pozice, ke kterým se dostanu). A z těch IT pracovníků jsou paradoxně nejvíce postiženi linuxáci, kteří se až téměř hystericky zaštiťují používáním svobodných (!) operačních systémů a programů a jsou silně citliví k jakémukoli vměšování nesvobodnýchj OS do těch svobodných. Dlužno podotknout, že sám se Linuxem zabývám již téměř 20 let. Když si vzpomenu, kolik příspěvků např. na root.cz mě nebylo publikováno jen proto, že jsem se třeba jen okrajově otřel o EU nebo metody, které používá, tak je mi z toho smutno na jednu stranu, na druhou se tomu musím smát.. Zjevně si i cenzoři zmíněného serveru uvědomovali, že to, o cem se otřel byla pravda… 😀

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
2023-04-11 15:58

Jsem rád, Ondro, že se nám mimo Prahu ještě zachoval “zdravý selský rozum”. Kéž by to ale bylo tak jednoduché – bohužel, část téhle agendy se nám promítá prostřednictvím ESG (to druhé písmenko, tj. Social) do financování. Moji známí v bankách a ve fondech už na to jsou na to pořádně na**aní (nakonec to je taky jen dobře).

Kubrt
Kubrt
Reply to  Ondra
2023-04-12 18:45

Já osobně bych to nekategorizoval na Pražáky a Nepražáky. Kolik si myslíte, že těch korporátních otroků je ve skutečnosti narozených v Praze? Většinou je to buď čerstvá naplavenina a nebo denní dojížďka. Principiálně to vypadá asi tak, že když někdo vystuduje v Praze vysokou školu, tak už tu zůstane. Minimálně aspoň pracovně. Protože ve vepříně by mu jeho vzdělání bylo k ničemu. Stačí se ráno podívat na kterékoliv pražské nádraží, jak tam vlaky každý všední den chrlí tisíce zombíků. A dělníci do fabrik to rozhodně nejsou, protože se v Praze už skoro nic nevyrábí. Je to převážně spotřební materiál do těch korporátních masomlýnků.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Kubrt
2023-04-13 12:46

“spotřební materiál do korporátních masomlýnků” – dost trefná definice, líp bych to neřek. Vypadnul jsem z korporátu před již pár lety, kdy ještě nebylo ESG, ale “inkluze” a genderismus už byly na vzestupu.

Zároveň s tou “inkluzí” se taky projevila tendence udělat z korporátních služeb komoditu. Zatímco za mých mladých let byly poradenské služby ještě na úrovni osobního vztahu s klientem, nyní se z toho stává bezpohlavní, sterilní produkt bez chuti a vůně – liší se jen logo na hlavičkovým papíře.

Vacátko
Vacátko
2023-04-07 23:26

S tím Tarzanem jste to vystihla úplně úžasně.Jsou hranice,které nemůžou překročit,protože by je to mohlo sežrat.

Last edited 1 měsíc před by Vacátko
Ondra
Ondra
2023-04-07 18:43

“The last of us” je hezkým příkladem behaviorálně-matričně-egregoriálního programování populace. Proč se asi poslední roky vyrojilo tolik filmů a her se zombie apokalyptickou tématikou ?
Na to není těžké přijít, pokud se člověk trochu zamyslí.

Problém není jen to, že si tím řada lidí nechá vypláchnout mozek na úrovni jednotlivce. Ono to totiž ovlivňuje i kolektivní mentální pole lidstva, a v důsledku pak i ontologické (morfogenetické) pole, které pak příslušným způsobem ohýbá i naši hmotnou realitu.
TI šmejdi tuhle technologii znají už tisíce let, zatímco u nás udělali vše pro to, abychom zapomněli, jak toto funguje.
A stali se tak nevědomými tvůrci vlastní reality a vlastní zkázy.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-04-08 11:45

Souhlas, ale situace nemusí být tak špatná i přes milióny biorobotů. Tvoje přání může být energeticky významější než přání miliónů biorobotů. Ale pak nezapomínej, že se stejným způsobem zvyšuje i tvoje zodpovědnost. Poznamenávám, že ta energetická nerovnováha není na hmotné úrovni, ale na úrovni světa příčin. A to se projevuje se zpožděním.

Pokud si bioroboti přejí utrpení bolest, nemoci a neštěstí, vesmír jim v prožívání toho poskytne steré možnosti, ale nemusí to být zrovna na této planetě. Většinou nikdo explicitně neřekne, že právě tohle chce, ale říká to svým jednáním. Otřepaný citát: “Podle jejich činů poznáte je.”

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
2023-04-08 18:54

Je to mnohem prostší. Je to fakt o energiích. A přesněji O NEDOSTATKU SEBELÁSKY. Tohle totiž jako jediné vysvětluje to co se kolem nás děje.
Všiml jsi si zajisté, že těm největším šmejdům se záhadně pořád daří, stejně jako lidem, co vidí jen to svoje korýtko a svoje potřeby.
A těm hodným soucitným empatickým altruistickým lidičkám se daří čím dál hůř.

A tohle je právě jediné vysvětlení které dává smysl!
Jak to že se blahobytným náckům z Kyjeva a Lvova pořád tak daří, bomby padají pořád nějak vedle a jinam, zatímco donbasané jsou sužováni neustálým bombardováním a hrozbou smrti ?
Tohle totiž nemá technické a politické příčiny, ale energeticko-psychologické. Či jak to pojmenovat.
My nejsme špatný národ, přesto se nám daří o dost mizerněji než zpovykaným blahobytný Němcům, Francouzům, a nejtypičtěji pak Američanům!
Těm se daří (dočasně) ze všech nejlépe, přitom jsou původci všeho tohoto zla.

Láska je prvotní energie vesmíru, ze které vše vzniká, pomocí které se tvoří a rozvíjí. A kde není láska, tam je mizérie, bída, zlo.
Egoista má aspoň nějakou lásku k sobě, takže se mu daří vždy líp než člověku obětavému, kterému chybí právě ta sebeláska.

A co je příčinou těch šíleností na Ukrajině ? Přávě nedostatek sebelásky na všech stranách. Oni totiž i ti náckové jsou zoufalé děti, které vyrůstaly v chaosu a rozvratu porevoluční mafiánské ukrajiny.
A tudíž ikdyž utečou na blahobytný západ, tak je tam nenávidí, ustrkují, využívají.

A s náma je to v podstatě to samé. Roky si nechat srát na hlavu od věrchušky, číma dál víc, a na závěr pořádná porce sraček ve formě covidu. Tak kam nás to asi energeticky mohlo šoupnout ? Takhle se fakt sebeláska neprojevuje. Protože tam není dokonce ani sebeúcta, natož sebevědomí.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
2023-04-08 20:59

O odvaze. Nazvat žida židem.

>co se kolem nás děje
Největším šmejdům se záhadně pořád daří, protože gojimové vstřebávají jejich primitivní lži, místo aby se spoléhali na své smysly a svůj rozum.
Blahobytným náckům z Kyjeva a Lvova se pořád tak daří? bomby padají nějak vedle a jinam? Protože v Moskvě to řídí konkurenční mafie podobného vyznání, která bez mrknutí oka nechá navzájem vraždit zdebilizované gojimy, ale souvěrce ponechává v přepychu.

>nám daří o dost mizerněji než zpovykaným blahobytný Němcům, Francouzům, a nejtypičtěji pak Američanům!

O tom lze s úspěchem pochybovat. Vymývání mozků a organizování kalergismu a týrání otroků jede ve všech protektorátech kabalismu.

Nazvi nepřítele a uvědom si jeho podvraťáckou a vyvražďovací strategii. Viz. zločinecká příručka bible.

>sebeláska
Směj se jejich průhledným šméčkám už proto, že dlouhodobější naštvanost plodí špatnou chemii, škodící nejen radosti, ale i tělu.

Mimea
Mimea
Reply to  Ondra
2023-04-08 21:46

No tak malý momentík, je potrebné rozlišovať. U tých šmejdov ide o pestovanie ega – to je tá ich sebaláska. Budovanie si vlastného komfortu, center na svoje potreby, hýčkanie seba aj za cenu obmedzovania, alebo likvidácie iných, toto je egoizmus v plnej paráde a určite to nie je to, čo zastaví tie bomby nad ich hlavami. Tie zastaví a len dočasne ich viera, že sa im nič nemôže stať, lebo sa cítia neohrození, mocní. Viera je viera, keď budete veriť v hocičo, stane sa to.

Mať sa rád v zmysle tej lásky, ako prvotnej energie vesmíru, ako ste to nazvali, je o inom – o tom, že ste si vedomý svojho života ako určitej hodnoty, alebo aj keby „len“ hľadania tejto hodnoty, a z tohto vedomia plynie ako prirodzená súčasť života dbať o seba a mať sa rád. Budete sa o seba zaujímať v zdravom zmysle slova, čo napríklad znamená vedieť byť na seba aj tvrdý. Žijete úplne inú kvalitu života ako ten egoista, ťažko tvrdiť, že jeden, alebo druhý typ má lepší život, lebo každý z nich by pravdepodobne dobrý život definoval ináč. Energeticky sa pri takomto nastavení pravidelne dobíjate a môžete energeticky zároveň posilňovať aj svoje okolie, kdežto egoista sa vďaka svojmu egoizmu energeticky oslabuje a vysiela do okolia škodlivú energiu. Sebaláska egoistu rozhodne nie je totožná so sebaláskou vedomého človeka, ani ich energie. Podľa toho, aká kvalita ľudí dajme tomu v národe prevažuje, zjednodušenie povedané sa tak má celý národ.  

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Mimea
2023-04-09 17:47

@„šmejdov ide o pestovanie ega – to je tá ich sebaláska. Budovanie si vlastného komfortu“

U deprivantů na vrcholu pyramidy “euroatlantického směřování” je to chorobné slintání po růstu Moci !

Sebranka na nižších úrovních kabalismu též lstivě pohrdá méně uvědomělými, více až velice jinověrci. A je nadána působivou přizpůsobivostí nejnovějším signálům. Ranní propagandě podle AP nebo WHO. Kam vítr, tam plášť.

@„likvidácie iných, toto je egoizmus v plnej paráde“

To je jejich program. Báječně tu genocidní a lupičskou strategii umí nabízet! Pod líbivou fasádou pomoci bližnímu, znevýhodněnému. Záchrany babičky, potratu nebo budoucích generací. Ochrany životního prostředí, přírody, podnebí, agenda klimatické změny. Ti samí jsou pachatelé válek, kam dodávali a dodávají milióny dělostřelecký granátů a tisíce různých raket a bomb. “Kapitalismus” zúčastněných stran. Svoboda a otevřená společnost, ale pro tu perverzní sektu.

@ „pravidelne dobíjate a môžete energeticky zároveň posilňovať aj …“

Spíš se stále učit hospodárně zacházet s podněty, včetně obskurních. Naštvaností velmi šetřit. Plýtvat smíchem.😁

@„aká kvalita ľudí dajme tomu v národe prevažuje“

To by ten národ musel ovládat informační pole, nikoli být převážně nevědomým otroctvem cizorodé škodlivé mafie a jejích salámových metod, Overtonových oken.

Mimea
Mimea
Reply to  Otroctví je svoboda
2023-04-10 08:17

To bola snaha o také…základné zadelenie, dosť mi to udrelo do očí v tom príspevku, dá sa to ďalej rozvíjať, rozoberať na drobné a vlastne baviť sa o tom donekonečna. .

Dovolím si zároveň taktne poznamenať, že ste niektoré tie výňatky mierne vytrhli z kontextu. 🙂

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Mimea
2023-04-10 19:12

Při úvahách si uvědomovat kořeny moci založené na soustavě pohrdání, lží, lstí… Báječných “spasitelských” vlastnostech.

Bible, Talmud, Korán, samé zlo !

Protokoly sionských mudrců:

„Tři sta mužů, kteří se navzájem znají, určuje osud evropského kontinentu a volí své nástupce ze svého prostředí. (z úvodu, vydání Marsden)

Svět je řízen zcela jinými osobami než se domnívají ti, kdo nejsou za scénou.

Pracují “za scénami” všech vlád. dobytí světa pro Sion se lstivostí symbolického hada, jehož hlava měla představovat ty, kteří jsou zasvěceni do těchto plánů ž.dovské světovlády, a tělo hada mělo představovat celá kabalistická sekta. Když tento had pronikl do srdcí národů, podkopal a pohltil všechnu moc gojimů těchto států. Je předpovězeno, že had, který se přesně drží svého plánu, nedokončí svou práci, dokud jeho hlava opět nedosáhne Sionu a dokud neobemkne celý svět.

http://hucek.cz/Psm.htm

Politická svoboda je idea, ale ne skutečnost. Musíte vědět, jak tuto ideu použít, kdykoli je to nutné, jako vnadidlo pro přilákání lidí do něčí strany za účelem rozdrcení jiné strany, která je právě u moci. Tohoto úkolu se dosáhne snáze, pokud je oponent sám infikován myšlenkou svobody, takzvaného LIBERALISMU, a kvůli této myšlence je ochoten vzdát se části své moci. A přesně zde se objevuje triumf naší teorie; povolené otěže vlády jsou, podle zákona života, okamžitě uchopeny a přitaženy novou rukou, protože slepá moc národa nemůže být ani jeden den bez vedení, a nová moc pouze zaujme místo staré, která byla oslabena liberalismem.

Až bude všeobecně panovat zkáza a ekonomická krize, která bude přivozena duchovní demoralizací a morální korupcí…,“

Myšlení založené na poznání příčin, to je cesta k přirozenosti. K poznání, proč cinklý spasitel nabízí věčný život, změnu pohlaví, CBDC nebo jedovaté Tfujzry.

Mimea
Mimea
Reply to  Otroctví je svoboda
2023-04-10 22:40

Podľa môjho názoru máte myslenie založené na identifikovaní sa s tou sústavou – tou vašou “spasiteľskou” . Ak sa cítite ako goj v zmysle tých protokolov, prosím, vaša vec, ja si ponechám “výsadu” sa s tou černotou neidentifikovat a tým urobím svetu užitočnejšiu službu.

P.s. Zrovna dnes som čítala článok o tom, že celá globalizácia je v pr…, veď viete kde, že Rusi aj Číňania už 20 rokov nie sú pod vplyvom globalistov, ktorí údajne vymierajú, noví nedorazili a Kissinger to sám nevytrhne. Aby sme si nakoniec tými protokolmi nevytierali zad.., veď viete čo.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Mimea
2023-04-11 19:21

Zločiny digitální měny, covid a klimatické změny jedou společně. Jedou to v Rusku i v Číně.

Jinak to i u vás zase vypadá na strach z pouhého pomyšlení, kteří podvraťáci, která ideologie je za soustavou perverzních agend.

Nikola v úvodu diskuze rozepsala, jak jsou jednotlivá oddělení banksterských korporací nakažená uvědomělostí, zvrácenostmi.
Je potřeba si uvědomit, kdo ovládá centrální banky, teroristické organizace NATO, WHO, WEF nebo nátlakovky (NGO), sdělovací prostředky hlavního útoku (ČT, CNN, Nova, Joj…), školství a Aspen institut. A třeba válku na Ukrajině, v Palestině, v Iráku, Sýrii. Růžové sny o vítězství sluníčkového myšlení nad neideologickými egoisty jsou podle mě asi tak účinné jako modlení k podvodou zvanému všemohoucí Bůh, přesvatá Mařenka, Ukřižovanec nebo Alláh.

Agenti Sionismu jsou mezi námi. Současná slovenská i česká vláda jsou z nich složené.

Mimea
Mimea
Reply to  Otroctví je svoboda
2023-04-12 15:50

Ja ale tie hrozby predsa nepopieram. Sledujem a vidím, čo sa deje. Pre ale napr. mňa stojí otázka aj do akej miery to je zrealizovateľné. Napr. „pilotný“ projekt CBDC v Nigérii (? tuším v Nigérii) prepadol, nigérijská vláda od neho odstúpila, čo ale nemusí nič definitívne znamenať, hej. Hneď v malom to ale nezafungovalo (v tomto prípade ale je tiež pravda, že ten systém nigérijčania proste odmietli); chystajú sa CBDC v USA, v Rusku, aj v Číne (čínska delegácia si na návšteve dohodla stretnutie s Mišustinom, predsedom vlády Ruska, v Číne, údajne sa má na čínskej CBDC podieľať dôležitým poradným hlasom), Lagarde už vyšla von s tým že nad limit 300 eur sa pri plánovanej CBDC v Európe zavedie kontrola (pravidelne o novinkách informuje aj vaša Markéta Šichtařová), špekulovali vraj s limitom už pri 100 eur .. – naozaj to ale automaticky do budúcnosti znamená, že sa pripájajú všetci (teda okrem USA, Európy) ku glob. agende? Viac blokov s centrálnymi digit menami u každého nemôže existovať? Pýtam sa, neviem, resp. vlastne minimálne existovať snáď môže… Klimatické zmeny v Rusku sa priznám neviem ako sa k nim stavajú, ale podobný pohľad platí aj na ne…

Tie úvahy, že napr. BRICS, ktorý má tendenciu sa teraz rozširovať, že už hneď je súčasťou globálneho plánu, len sa naoko na niečo hrá, nateraz proste neberiem. Ak sú snahy, pokusy, jednania, tlaky… ešte neznamená, že to tak už je.

Obavy pochopiteľne mám, ale nie z toho kto, čo je za akou agendou, to je v podstate jedno, zlo ako zlo. Ale predstava, ako by nám tie plány mali reálne zasiahnuť do osobných životov.. – no sranda to určite nie je.

K tým vašim….dovetkom sa nebudem vyjadrovať, z môjho pohľadu – bez urážky – hovoríte k niečomu, čomu nerozumiete. Všetko sa dá a nehorázne prekrútiť a sa to aj vo veľkom robí. Ak dokážete pripustiť, že sa to deje v ktorejkoľvek inej oblasti, čo odhadujem dokážete, mali by ste to vedieť pripustiť aj v tomto prípade. (Tým by sa to dostalo aj do inej roviny). 

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-04-09 10:55

S tou sebeláskou máš pravdu jen částečně. Nejúčinější je sebeláska ve formě spojení jednotlivých složek tvojí vlastní bytosti ego + duše + duch.
A s tím COVIDem samozřejmě souhlas. Takový bezdůvodný teror všechny energeticky oslabil – vláda bez skrupulí poplivala zákony. A Primula klidně přizná, že bylo vyhozeno 38 miliard korun – jaké z toho měl úplatky pro sebe? Vylévají se nakoupené ampule do kanálu, které nikdo nechce. I Putin se nechal tím svinstvem napíchat. Bez koronateroru by bylo mnohem těžší rozpoutat válku.

Co se týče ukrajinců, tam došlo ke spojení s egregorem fašismu. Mimochodem nacistické Německo v minulém století bylo na vrcholu techniky a všechny zbraně si vyráběli sami. Dokonce tam zaváděli spoustu zajímavých benefitů pro pracující němce. A budovali něco aby to vypadalo jako triumf 3. říše.
Nacistická Ukrajina nemá žádnou svoji techniku a defakto vysává finančně i materiálně celou Evropu. Nacistická Ukrajina přímo ničí svůj národ. Zelenský dokonce prosí Polsko o obsazení Ukrajiny a tím celou zemi zaprodá a zničí. Je to něco trochu jiného, i když byla použita energie 100 let starého egregoru – ale pouze ve své rozkladné a destruktivní fázi.

Jára
Jára
Reply to  Jára
2023-04-09 21:32

Omluva překlep, 18 miliard – to bylo jen za prošlé vakcíny vylité do kanálu: https://www.youtube.com/watch?v=n8-VL4do4RQ&t=7s
Celkové ztráty byly zcela jistě vyšší.

hau
hau
2023-04-07 19:29

tak uz to pochopte,jde o zniceni bileho muze..a bili si to nechavaji libit.jak jeste dlouho?.

dědek
dědek
2023-04-07 20:23

Odchylky a úchylky vždycky existovaly a existovat budou. Má to své příčiny a tolerantní člověk je ochoten je uznat, protože chápe, že svět není černobílý. Ale dělat z nich hlavní směr vývoje, je zrůdnost největšího kalibru. Nezpozorovali jste ale, že v posledních letech je všechno nějak naopak? Těžko se to dá pochopit pokud neuznáme, že současný svět chce někdo zničit a předělat jen k vlastním, úzce zaměřeným účelům.

Mimea
Mimea
2023-04-07 21:39

Disney chvalabohu ide so svojou LGBTQ.. tematikou dolu vodou, u amerických rodičov s deťmi prepadá, Disney+ stratil vyše 2 miliónov predplatiteľov a Bob Iger, riaditeľ spoločnosti, masívne prepúšťa zamestnancov a zrejme má bezsenné noci. Posledné filmy Lightyear a Strange World kôli homosexuálnym zápletkám finančne prepadli, takéto filmy, ktoré by za normálnych okolností zarobili miliardu dolárov, zarobili sotva štvrtinu. Rodičom sa očividne nechce chodiť do kina a diskutovať so svojimi 5 ročnými ratolesťami o všakovakých sexuálnych štýloch…

Ondra
Ondra
2023-04-08 13:31

Já tedy už roky marně čekám na černého Hitlera. Resp. černou lesbickou Hitlerku. Tohle má být nějaká rasová a genderová rovnost, když černošce ani nedovolí hrát “Hitlerku” ?
Tohle je na žalobu.

Ale když už jsme u těch barevných, tak i čistý černoch už je dnes rasistický. Preferují se různí Kalergiho míšenci, co mají kromě negroidních i asijské a latino rysy. Brzo zakážou i Morgana Freemana. To je příliš rasově čistý černoch.

Urug
Urug
Reply to  Ondra
2023-04-09 10:14

Tak černocha jako Hiltlera nebo Stalina se asi nedočkáme :).

heriot
heriot
2023-04-08 13:35

Výborné Nikolo.
Ta galerie je děsivá. Je fakt že takto před očima v reálném čase sledovat úpadek západu je svým způsobem fascinující…
Na druhou stranu, si západ podřezává pod sebou větev stejně jak si jí v uplynulých desetiletích podřezal a uřízl s outsourcingem výroby do Číny. Dnes je Čína světovou fabrikou a západ dluhová kvaziekonomika.
Tímto woke šílenstvím zas vychovává generace absolutně neschopné obstát v nových světových podmínkách, které přicházejí. Možná je to dobře.

Ferda mravenec
2023-04-08 18:48

Současné “umění”, zejména filmy, je v mnoha případech nechutný účelový brak, který slouží nosatým vlastníkům Západu k naplnění jejich nejčastěji aplikovaných hesel, tj. “rozděl a panuj” a “čím hůře pro ně, tím lépe pro nás”. Kromě toho kazí dobrý vkus, manipuluje s podvědomím a krade čas. Proto ho ignoruju a určitě nejsem sám. Bohužel, zejména naivní mladí lidé jsou těmito braky hodně ovlivnění.

Martin
Martin
2023-04-07 17:56

Cituji: »Komu ta agenda vlastně pomáhá? Minority to rozhodně nejsou – třeba rasové třenice to neustále zdůrazňování ras jen zhoršuje. Stejně tak celá ta LGBT agenda jen nesmyslně rozčiluje většinu a poštvává proti sobě lidi… A já se ptám – není tohle tím hlavním cílem celé té nechutné agendy? Tedy ještě víc poštvat lidi proti sobě…«

Tak především, komu to ještě stále nedošlo, CÍLEM JE především násilné vytvoření multikulti, ovšem na úkor bílé rasy. Ano, cílem likvidace jste vy, jako bílí… proč? Protože jste nebyli schopni dokončit svůj duchovní vývoj… NEBYLI JSTE SCHOPNI DOKONČIT SJEDNOCENÍ SEBE-SAMA. Kdo má uši nechť slyší. Ještě stále máte čas vzít věci do vlastních rukou. Jsme jen rozdělení a to co bylo rozděleno JE TAKÉ TŘEBA SPOJIT. Návod máme, co vy? 

https://pruvodce-vzestupem-duse.online/encyklopedie/sebe-laska-a-kristovska-laska-jsou-totez-co-to-v-praxi-znamena-mit-radi-sami-sebe-dejte-pozornost-sami-sobe-aneb-zivot-v-pritomnem-okamziku-poznejte-sami-sebe-a-stanete-se-pany-sve-reality/

https://pruvodce-vzestupem-duse.online/encyklopedie/co-je-ego-a-jak-s-nim-spravne-pracovat-na-duchovni-ceste-v-cem-se-myli-freud-proc-soucasna-psychologie-nefunguje-psychologicky-model-cloveka-podle-sigmunda-freuda-je-vadny/

jirik
jirik
2023-04-07 19:48

Příběhy komisaře Poirota a slečny Marplové jsou nyní vydávány v nových vydáních nakladatelstvím HarperCollins. Tato díla Agathy Christie se dočkají přepracování nebo odstranění celých pasáží.
https://necenzurovanapravda.cz/2023/03/prepisovany-jsou-uz-i-romany-agathy-christie-jsou-tam-pry-urazlive-a-rasisticke-pasaze/

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2023-04-08 12:46

Poštvat gojimy proti sobě

Bezvěrce proti věřícím. Francouze proti Rusům. Vyvolenou germánskou, árijskou rasu proti Mužikům. Ukrajince proti Moskalům. Sláma u kravína!

Prostřednicvím své cinklé propagandy, podpořené “spravedlivým” terorem, postavili chrámy své moci. Film je mnohem účinnější vymývárnou mozků otroků než navedený a přitroublý farář zneužívající, debilizující dav v kostele.

Co je cílem dobrotrusů? Moc ! Do bible, strategie, si starověcí lepšolidé sepsali, že vyhubí pronárody jako klaté. Někteří pozorovatelé počínání jejich
následovníků nazývají kulturou zadržování. Tak to se dařilo po tisíciletí. Otroci měli mozky vymyté propagandou o všemohoucností židovského Boha, ale třeba na Šumavě byli negramotní ještě v devatenáctém století. V současnosti se výchova posunula. SSoudruh Balaš, takto idiot a ministr školství, poučuje, že pokud některý učitel nerozezná dezinformaci, nemá ve školství co pohledávat. Co je dezinformace se učitel v případě pochybností dozví od dobroserských nátlakovek sponzorovaných SSpasitelem židem Serešem.

Nejnovějším hitem Zachránců Světa je QR kód na vodu.

Jdou pro naši vodu
https://www.fondsk.ru/news/2023/04/08/oni-idut-za-nashej-vodoj-58959.html
Další způsob, jak snížit počet obyvatel Země

Na konci března WEF lobboval za „řešení globální vodní krize“, která stejně jako potravinová krize existuje jen proto, že byla vytvořena uměle. Při zahájení první konference OSN o vodě po 40 letech (Konference OSN o vodě 2023), „k překonání globální vodní krize“, navrhl generální tajemník OSN Guterres opatření ve čtyřech směrech, z nichž poslední je zvláště pozoruhodný:

1. Zajistit spravedlivý přístup k vodě a respekt k ní;

2. Vyvinout systémy zásobování vodou;

3. Zaměřit se na udržitelnost a přizpůsobit infrastrukturu;

4. Naléhavě řešit změnu klimatu.

Konference, která se konala v sídle OSN v New Yorku, trvala od 22. do 24. března a skončila přijetím Akční agendy pro vodu, která byla převedena do Akčního programu pro vodu (rezoluce OSN 75/212)


Tarzan. Černoch vychovaný opicemi 🥰

DDT
DDT
2023-04-10 21:08

“K čemu to vlastně celé je? Proč si to necháváme dál líbit a dál platíme za Netflix nebo HBO a chodíme na filmy ze stáje Disney, když jsou to čím dál tím jasněji jen nástroje podivné globalistické agendy, která má z dětí vychovat vyšinuté, slabé, zmatené a nešťastné jedince, kteří ani neví, jaké mají pohlaví a kteří dostávají hysterické záchvaty při jakémkoli náznaku nesouhlasu nebo překážek?”

Tak nejdřív nám důkladně povykládáte o The Last of Us (což znamená, že jste to viděla) a pak napíšete tohle? Není to trochu pokrytecké?

P.S.: Netflix a HBO už delší dobu nemám, do kina nechodím pro jistotu na nic. To mě snad opravňuje tu otázku položit.

Last edited 1 měsíc před by DDT
Jára
Jára
Reply to  DDT
2023-04-11 10:54

Já to také nemám předplacený. Nemám čas/chuť po práci sledovat další filmy a kdybych se podíval na jeden film za měsíc, tak by to bylo dost drahý. Já jsem třeba zapnul televizi jednou za 14 dní a televizi vždy vypnu naprosto znechucený, když to zobrazuje vymývačku mozků/ reklamu. Příliš mnoho bloků reklamy mi úplně zničí dojem i z pěkného filmu. A navíc umělé prodlužovíní krade čas. Jediný způsob, jak se dívat na televizi mi vychází zasunout do TV USB disk a nechat film nahrát na disk. A pak si to přehrát a reklamy přeskákat.

Jaromír
Jaromír
Reply to  DDT
2023-04-12 17:31

DDT: To je přesně ono – rozhoduje spotřebitel. Stačí, když jim na ty deviantní filmy nebudeme chodit ani stahovat. Stačí, když jim brouky nebudeme žrát. Stačí, když se nenecháme nabodat. Stačí, když se jim na elektroauta zvysoka vy*ereme.

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
2023-04-14 09:55

Elektroauto by bylo šikovné pro popojíždění po městě. Pokud jedu jednou za 14 dní na nákup a jednou měsíčně někam na výlet tak je druhé elektrické auto ekonomický nesmysl: https://www.autoforum.cz/predstaveni/uz-i-v-bruselu-prisli-na-to-ze-elektromobily-jsou-pro-cechy-moc-drahe-nekupuje-je-temer-nikdo/

Hrál jsem si s RC modely. A malý bateriový model už nezabírá po dvou letech. Prostě baterka zdechne. Vyhodit baterii za 500Kč a koupit novou je v pohodě.

U velkého bateriového auta je ovšem cena baterie kolem 200000Kč a auto je prošpekované kurvítky, aby si baterku uživatel vyměnit nemohl. A manipulace s baterií je současně nebezpečná.

Last edited 1 měsíc před by Jára
heriot
heriot
Reply to  Nikola
2023-04-14 12:18

Ano tak nějak to je.
Já se ale radikálněji přiznám, že mi smysl, z pohledu environmentální odpovědnosti, dávají v podstatě jen elektromotory s přímým napájením – vlaky tramvaje, trolejbusy.
Malé prostředky – kola, mopedy, různá aku technika . s dost velkým sebezapřením. jde spíše o pohodlí, úsporu práce apod. než šetření životního prostředí.
Baterie všeho druhu jsou náročné na materiály a jejich výroba je těžce zatěžující. I následující recyklace a likvidace.
Když vezmeme starou dobrou Babetu 50 ccm a ta dnešní elektro přibližovadla, tak je to spíše vyhánění čerta ďáblem.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Nikola
2023-04-14 12:51

Máš pravdu, hybrid může vypadat jako rozumná volba i pro delší vzdálenosti mimo město. Měl jsem možnost svézt se novým Hyundai Sonata (model pro zámořské trhy) s přeplňovaným benzinovým dvoulitrem v kombinaci s elektromotorem a automatickou převodovkou. Skvělá akcelerace, sametové svezení při spotřebě pouhých 5-6 l/100 km.

Ale jak píšeš, velmi komplikovaná (a tudíž potenciálně poruchová) hračka přecpaná elektronikou. To všechno něco stojí a vesnický automechanik to rozhodně neopraví – tzn. další zvýšení závislosti na systému (a to neuvažuji šmírování podle Euro 7).

Hlavně ale – z hlediska ŽP nepřináší elektromobilita žádné výhody. Jestli si Němci skutečně odstaví zbývající (tuším tři) jaderné elektrárny, budou ty auta jezdit na uhlí, jen komín bude o kus dál. Navíc – nikdo nechce vidět znečištění ŽP při těžbě lithia a dalších kovů potřebných pro výrobu baterek, o dětské práci nemluvě. Ani mrtvé ptáky zabité větrníkama nebo úbytek zemědělské půdy pod soláry. Celé to je jen další megapodvod.

Jára
Jára
Reply to  Nikola
2023-04-14 17:36

Hybrid by byla skvělá volba, kdyby baterie byla vyjímatelná.

Na delší trasy baterie už nepomůže a je to jen mrtvá zátěž. A navíc zhoršuje ovladatelnost. Bohužel statisticky má hybrid při tomto použití větší spotřebu. O tomto paradoxu se píše v mnoha automagazínech. A největší paradox je ten, že trabant se svými 750kg může mít absolutně menší emise než superekologické auto s hmotností 2,5t.

Všechno se dá technicky udělat aby to pomáhalo a nebo aby byla veškerá technika jenom na vztek a škodila.

S těma kurvítkama jsme na tom úplně stejně. Víte o tom, že auto podle normy Euro 7 musí trvale měřit a někomu reportovat provozní charakteristiky. To už je totální šmírování! Zadalší všechna nová auta musí řidiče upozorňovat na “překročení rychlosti”. – To se povinně nereportuje, ale to přijde. A navíc to není spolehlivé. Z omezování rychlosti se stalo posvátné tele.

Já kdybych měl nové auto, tak první věc přelepím kameru průhlednou lepenkou. Kamera “něco” uvidí, ale bude mít obraz trvale rozmazaný a nebude buzerovat. Kamarádovi už se stalo, že se ho snažil nějaký asistent v zatáčce “zachránit” a vyhodit auto z vozovky a musel se prát o řízení. Poté, co se vás asistent pokusí zabít, už k tomu nebudete mít důvěru.

Last edited 1 měsíc před by Jára
Ladik
Ladik
Reply to  Nikola
2023-04-16 11:15

Nikoli, hybridní vozy jsou zhovadilost, stačí jezdit pomaleji s úsporným motorem a ne v těžkém a jakože výkonném hybridním nesmyslu z technického hlediska! Viz výše zkušenosti mám velké, mám technické vzdělání a nenechám se opít redakčními pitomci z hovínek. Podobně nesmyslné jsou v osobní dopravě palivové články a nemusí jít jen o vodík.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
2023-04-14 12:24

Jsem taky hračička 🙂 RC větroně, pohonné acu LiPo 3 – 4S. Baterku musíš po každém létání dát na nabíječku a udržovat trvale na Storage napětí – ani plnou, ani prázdnou. Přesto se po čase začnou články nafukovat (pokles kapacity a začátek smrti). V autech je trochu jiná technologie (myslím LiFePo) – ale v principu totéž.

Jak říkáš, na pojíždění po měste OK – ale zkoušel jsi kapacitu v chladu? Zkus si představit, že jedeš v zimě s rodinkou na lyže, vzadu dvě děti. Venku minus deset, na Brenneru chytíš husté sněžení a pořádnou “Stau” třeba na dvě hodiny. Riskneš to zatopit si z baterky (když dětem vzadu je zima)?

Teď jak to asi dopadne, když třeba jen polovina těch uvízlých aut bude na elektriku a zůstanou tam viset s vybitýma baterkama…takže mimo město jedině hybrid.

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
2023-04-14 17:50

Já jsem si půjčil v práci elektroauto v zimě a zjistil jsem, že kapacita ubývá 3x rychleji. Když to deklaruje 280km dojezdu, tak je z toho reálný dojezd 93km a to je prostě naprosto nepoužitelné. Oni tlačí na krev řešení, které je výrazně horší než to, co dosud používáme.

A další věc je, že oni prostě s dojezdem lžou. A na lžích se nedá důvěra postavit. A to ještě technická perlička, že u elektrojezdítek se dají špatně dávkovat brzdy. A to “ocení” řidiči zejména na ledu. Ale to by se udělat jinak dalo.

Asi to skončí tím, že uvalí další daň na spalovací auta a až ta daň bude zavedena a bude to vypadat jako kdyby tu daň byla odjakživa, tak se na elektroauta vykašlou.

Last edited 1 měsíc před by Jára
Ladik
Ladik
Reply to  Jára
2023-04-16 11:04

RC model nemá akumulátor hlídaný, jede min. max. s možností poškození a nepředpokládám, že si hrajete s RC online. Máme doma 2 e-čistokrevníky, 2 benzíny a e-motorku. V práci mám hybridní svini, kterou níže obhajuje Nikola z neznalosti, jelikož kdo zkusí čistokrevníka, už nechce nic jiného! Divím se, že si moudřejší jedinci nezjistí něco nemejnstrýřího…

Jára
Jára
Reply to  Ladik
2023-04-17 11:51

RC model se nabíjí balancerem a kritické je vybalancování článků. Žádné další hlídání už potřeba není. Tomuto typu baterií hrozí poškození hlavně při nabíjení. RC model je na tom s baterií naopak trochu lépe.
Chci vidět jak u elektroauta balancují jednotlivé články. Pokud má baterie 800V – to musí mít 174 oddělených článků po 4,6V. Takový balancer je složitý a tedy bude i pěkně drahý. A to ještě musí fungovat s příkonem 200kW – s proudy kolem 250A. To fakt není sranda.

Jinak v Praze mám garáž po rodičích a žádné další auto si pořídit nemohu. Musel bych navíc nově platit výpalné magistrátu a to by se mi to prodražilo tak, že je to nesmysl.

Last edited 1 měsíc před by Jára
Ladik
Ladik
Reply to  Jára
2023-04-16 11:23

200 000 kč za aku velkého vozu, dejte mi dvě a hned…

Jára
Jára
Reply to  Ladik
2023-04-17 11:58

Já jsem to někde četl. Ale také, že výměna znamená prakticky rozebrání celého auta a je pěkně drahá.

Já jsem NIKDE NEPSAL u velkého auta:
https://www.findmyelectric.com/blog/nissan-leaf-battery-replacement-cost-explained/
Baterii k Nissanu E-leaf si můžete koupit za:$6,500-$7,500 for the 40 kWh battery and $8,500-$9,500 for the 62 kWh LEAF battery” a to dělá těch 200000Kč. Takže jsem nekecal.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
2023-04-23 16:26

Zabývali jsme se tady nahoře hlavně praktičností a poměrem výkon / cena, který je u elektrovozítek nepříznivý přes všechny dotace.

Tyhle argumenty ale Extinction Rebellion a jiní libtardi https://www.extinctionrebellion.cz/ neberou (kdyby mysleli racionálně, nebyli by libtardi). Nejlépe omlátit jim o hlavu ekologické škody při těžbě lithia (o dětské práci nemluvě) nebo mrtvé ptáky zabité větrníky.

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-04-14 17:33

To fakt ještě někdo věří pohádce, jak “rozhoduje spotřebitel” ?
Na elektroauta se jim zvysoka normální člověk jistě vykašle. Užitnost k ničemu, enviromentální přínos záporný. Taky mu nic jiného nezbude. Ta předražená (budou ještě dražší) monstra jsou a budou určena je pro někoho.
Při jejich ceně se vůbec neřeší ziskovost výroby, protože jsou a budou mohutně dotována, včetně provozu a servisu z kapes těch spotřebitelů, kteří “rozhodují” a pro které jiná auta nebudou. Vlastně pomalu už ani nejsou…

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
2023-04-14 20:01

Že nás environmentalisti tlačí do něčeho, kde “přínos” pro ŽP je negativní, v tom se jistě shodneme. Nakolik za tím stojí chamtivost, ideologická zaslepenost nebo od začátku zlý úmysl, si musí každý rozmyslet sám. U LGBTQ genderismu vidím ten zlý úmysl celkem zřetelně.

Máme dvě možnosti, jak se toho zbavit: výměna politické garnitury (radikální – “kdyby volby něco změnily, dávno by je zakázali”) a/nebo dát výrobcům zřetelně najevo své preference (na konci dne, každý výrobce potřebuje zisk a dotace jednou dojdou).

U filmu/kultury je ta zpětná vazba poměrně rychlá, viz např.

https://www.echo24.cz/a/H53cx/zpravy-panorama-navrat-do-bradavic-na-10-let-na-serial-remake-harry-potter-dohled-rowlingova

https://echo24.cz/a/H2e6v/zpravy-svet-kleopatra-dokument-cernoska-prepisovani-historie

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-04-15 06:19

Tak jistě, tam se shodneme. shodneme se také , že to napadne logicky každého – nebude se to kupovat, budou muset začít vyrábět co lidé chtějí.
Takto to bohužel už ale dávno nefunguje.
V situaci, kdy oligopoly a korporace vládnou všemu a všude (typický monopolistický kapitalismus, jak ho předpověděl K.Marx…), hlas tzv. spotřebitele je voláním, na poušti. Žádaná komodita se prostě vyrábět nebude a tečka. A vy kupujte co je na trhu. Už dnes se dá nehybrid koupit jen ve velmi omezené nabídce, za několik let vůbec.
Copak někdy automobilový průmysl dal na volání spotřebitele ? Jsou jistě miliony motoristů kteří by žádali jednoduché laciné auto se snadnou a levnou údržbou, nepřecpané předraženou a zbytečnou elektronikou. Skutečností je opak, veškeré automobilky jdou úplně jinou cestou.

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
2023-04-23 16:14

Bojkot Bud Light (odporné pivo i bez transgenderu) poté, co v reklamě angažoval transgender Tik-Tok influencera/influencerku Dylan Mulvaney: prodej v propadu, brand-manažerka na neplaceném volnu. Tak se to má dělat!

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
2023-04-17 12:04

Ani u kultury to nemusí být tak rychlé. Na Netflixu mají předplatné a mohou si točit co (úchylové) chtějí do té dobu dokud někdo to předplatné platí.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
2023-04-23 16:28

Mám pocit, že snad už to začíná chápat i mejnstrým: https://echo24.cz/a/HiZi9/komentar-smigol-cerna-kleopatra-netflix-falsuje-historie

Jaromír
Jaromír
2023-04-11 15:49

Díky za příspěvek, Nikolo. Celá tahle agenda, včetně “přešívání” nácticetých (gender affirmation surgery) má podle mého vytvářet “nový normál” tzn. sloužit primárně depopulaci. Rozdělování společnosti (viz též CRT, BLM, Cancel Culture atd.) s tím jistě souvisí. Bez naprosto deviantního Hollywoodu (BTW, adrenochrome harvesting nepovažuji za konspirační teorií – všimli jste si, jak teď vypadá Celine Dion?) by to jistě nešlo.

Odpověď už máš ve svém textu: “Stejně tak celá ta LGBT agenda jen nesmyslně rozčiluje většinu” Jestliže většina má ještě zachovaný zdravý rozum (jak věřím), tak stačí na tyhle filmy prostě většinově nechodit – ani do kina, ani nepouštět na Netflixu. Bez peněz z prodeje každá produkce dříve či později zkrachuje – máme to ve svých rukou.

Vlastně už to celé nabývá natolik absurdní podoby (viz Anne Boleyn černá jak bota), že to pro alternativu může být požehnáním. Tohle totiž ani ti nejzabedněnější libtardi argumentačně podpořit nedokážou a dá se z toho udělat skvělé politikum (proti černoprdelníkům na prvním místě ;-)).

Nebezpečí vidím ve školách, kam nám tenhle nešvar (kéž by jen platila slova klasika) šíří neziskovky. Nic nám (jako rodičům) ale nebrání zajít si do školy popovídat s paní učitelkou nebo si to vyříkat na třídní schůzce. Moc bych se nedivil, kdyby paní učitelka takový tlak ze strany rodičů sama uvítala :-).

swissoldo
2023-04-08 03:41

Mne sa páčil seriál Sense8 od brasestier Wachovských, chodiacich to reklám na genderovú agendu. Nápad skvelý, aj tie sexscény sa dali prežiť 🙂
https://sk.wikipedia.org/wiki/Sense8

Ondra
Ondra
Reply to  swissoldo
2023-04-08 13:25

Bratrosestry Wachovské jsou dvorní režiséři GP. Takže jako první je dobré prozkoumat jakou agendu GP nám cpou do hlav. Tyhle věci se fakt netočí pro naši zábavu, pobavení, nebo dokonce snad obohacení. ČIli být zdravě paranoidní. Zatím se mi to vždy vyplatilo.

Shitflix je typický sračkomet, který má člověku z mozku udělat huspeninu a z něj blekotající zdegenerované polozvíře. Naposledy jsem takto naletěl na Hru od trůny (naštěstí jen knižní podobu) od dvorního spisovatele GP, icika G.R.R.Martina. Ve srovnání s Tolkienem fakt hnus fialový. A to jsem rád že jsem neviděl ještě horší seriálovou podobu. Kterou lidi davově žerou a zbožňují.

V tom se odlišuje skutečný člověk od toho který zdegeneroval na úroveň biorobota či zvířete. Ten sežere vše co mu nasypou do koryta, bez ohledu na to jak je to toxické a pro něj škodlivé. Hlavně že vidí, že to žerou i ostatní prasátka.

Ikdyž uznávám, že bratrosestry Wachovské mají o něco vyšší úroveň. Ale i tak člověku z toho co nám cpou do hlav, docela mrazí. Když se nad tím zamyslí.
Třeba Atlas mraků, to byla docela síla.

Jen by mě zajímalo, jestli k nápadu přešít se na hybridy, došly/i samy/i, nebo jestli to dostali befelem od GP. Který s oblibou využívá různé degeneráty ke svým účelům. Třeba pro něj nebyli dostatečně degenerovaní. Holt je to takový “dress code” nejvyšších kruhů.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-04-09 11:24

Podle Pjakina byla Hra o trůny celoplanetárním brainstormingem od GP. Nějakým způsobem to zrcadlilo situaci na zemi. GP potřebuje řešit jak dál. Rusko tam zobrazil jako nějaká pochybná individua za ledovou zdí.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
2023-04-09 18:04

No kdoví jestli nakonec i ten Pán prstenů nebyl nějaký brainstorming. Hobiti jsou tam jednoznačně britové a pak nějaká pochybná říše skřetů a zla na východě.
Že by ta ctnostná elfská elita byl GP sám ? Namyšlení na to byli dost.
A v neposlední řadě se ta trilogie točila “u nich doma” tedy na Novém Zélandu.

První autor J.R.R. Tolkien, druhý pak G.R.R.Martin. Ale Tolkiena jsem zbožňoval, tam byla určitá vznešenost. Kdežto Hra o trůny je prostě negativistický hnus.

Kapitola sama pro sebe je pak Harry Potter. Ale toho jsem měl taky rád. Je to holt rafinovaně ztvárněné a to podprahové sdělení nenápadné.
Stejně by bylo zajímavé zanalyzovat to z konceptuálního hlediska.
Který díl byl o čem.

Z těch moderních pak Doctor Strange.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-04-11 10:58

Pán prstenů vychází z díla J.R.R.Tolkiena a to dílo je mnohem starší. Autoři se nemohli odchýlit od děje, protože toto dílo má milióny fanoušků. Takže bych si tipnul, že to není pro brainstorming aktuální situace ve světě až tak použitelné.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
2023-04-11 12:02

Já to myslel jako brainstorming TEHDEJŠÍHO meziválečného/poválečného světa. Podobně jako předchůdci A.Huxley a H.G.Wells. Ti to ovšem jeli natvrdo a otevřeně.
Možná nakonec i ten G.R.R.Martin odpovídá sračkám v jakých se nacházíme dnes (oproti době Tolkiena).

A svět “fantasy” literatury odpovídá vlhkému snu GP, kdy se zlikviduje technogenní civilizace a navrátíme se nejhůře do doby bronzové, kdy zaostalá společnost byla v pohodě ovladatelná. Pak tam přišli ještě s křesťanství a měli jsme po legraci.

To je tak když člověk přichází o iluze ohledně knih jeho mládí, fantasy a scifi.
No ještě že mám pořád toho Neználka a další ruskou literaturu, která není dystopická a prohnilá jako ta západní.
Ačkoliv třeba Strugačtí jsou už na hraně. Tam už je to částečně dystopické.

Last edited 1 měsíc před by Ondra
Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2023-04-11 17:35

Co konkrétně se ti nezdá ? 🙂 Wells, Huxley, Martin, ti 3 jsou naprosto jasní. Orwell patřil přímo mezi ně. Rowlingová je klasický ghost-writer, tomu že napsala Harryho Pottera věřím asi tak jako že Marx napsal Kapitál.

Je vidět že jsi nepochopila základních 6 priorit řízení.
Kdo ovládá kulturu a média, toho nemusí zajímat kdo momentálně vlastní finance či armádu. Protože to mu už samo spadne do klína.

V anglosionistickém impériu je kontrolováno úplně vše.
A čím vyšší prioritu řízení to má, tím tužší kontrola.
Ne z legrace má ČT “historické” programy kde komplet přepisuje nejen novodobé, ale i starší dějiny. A ne nadarmo je to soustředěno na děti.

Kdyby jsi viděla co vše z těch svinstev se soustředí na děti, tak by ti z toho bylo nevolno.

A jestli jsou všemocní nebo ne ? To závisí na úhlu pohledu. Dokud jim to lidi budou žrát, tak budou nadále jen bezmocnými figurkami v jejich rukou.
Pokud ne, tak je šance na vysvobození, ale debordelizace hlavy od staletých, ba tisíciletých programů dá fakt zabrat, já se tomu věnuju prakticky 20 let. A mezitím bezmocně sleduju jak jde všechno přesně do těch sraček, jak jsem to viděl před těmi cca 20 lety. Robůtci vykonávají přesně ty programy co jim nacpali do hlav.
Teď se to hoši degenerátští (GP) snaží nějak přibrzdit a přesměrovat, protože hrozí, že přitom zařve nejen celá civilizace (což jim nevadí) ale i oni sami. Ale moc se jim to nedaří. Robůtci nadále usilovně řežou větev na které sedí a kálejí si do vlastního hnízda s nezmenšeným entuziazmem. Přesně podle původního programu.

heriot
heriot
Reply to  Ondra
2023-04-11 18:18

Mně osobě vadí na KOB právě ta nesmyslná teorie o 6 prioritách. Ale kdo chce ať věří.
Už jen to východisko, že “kultura a media jsou prvotní a kdo je ovládá, toho nemusí zajímat finance”…
Je to přesně naopak, kdo ovládá finance, koupí si vše, vč, kultury a zejména médií – tam o nic jiného než o peníze nejde. Peníze vždy znamenaly moc a velké peníze velkou moc.
U umělců čest výjimkám, ale to opravdu těch jako byli velcí spisovatelé či skladatelé, nebo malíři. ale ti zas neřešili nesmysly typu 6 přiorit a tisíciletého praní mozků, či touhu po moci, ale spíše svoje prožitky a představy. Z toho se rodila jejich velká díla. Např. Mozart jistě neřešil 12 žreků a to koho by chtěl ovládat, ale hudbu, kterou slyšel ve své hlavě.
A komedianti, ti budou vždy sloužit a skákat jak budou peníze pískat.
Takový pěkný, zaokrouhlený a tučný grant by i z Hrušínského udělal milovníka všeho ruského.

Marek
Marek
Reply to  Ondra
2023-04-12 11:17

Podľa mňa v dobe vzniku Jacksonovho LOTR ešte nemali kultúru ovládnutú a ,,tí dobrí” dokázali vytvoriť hodnotné diela. Teraz, keď sú na vrchole moci, snažia sa zvrátiť Tolkienov odkaz hrami o tróny a cvičitelov drakov tlačia už do detí. BTW v umeleckých dielach môžu byť odkazy tajných služieb, veď kvôli nejakej beletrii vystrielali Kondorových spolupracovníkov. Ak národy stredozeme niečo symbolizujú, tak trpaslíci by mohli byť Židia 🙂

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
2023-04-13 14:53

Za vším velkým svinstvem vidím ž.dismus. Asi jsem krysa běhající v kruhu. Však je vhodné si připomenout množství ž.dovských památek na celém světě, abychom si připomněli rozsah nákazy, která s druhou světovou válkou (spáchanou vrchností té sekty) nezmizela. Potomci těchto “obětí GP” jsou v řídících funkcích protektorátů. Pak ve školství, mezi komedianty všeho druhu. V armádě a v roli rezidentů, jak předvedli s Chazarem Petro Pavlem. Příjmení v podobě jména nebo příjmení podle rostlin je prvním varováním o škodné.
Podle KOB nejspíš ž.di neexistují, nanejvýš jsou oběťmi bájných GP. Ti se od starověku rozmnožují mezi sebou? Jejich potomků jsou plné Jedličkárny?
Problém Nestorů je zásadní, poznamenaný tresty likvidace za ideozločin v SSSR. Kdo po banksterském zločinu VŘSR kritizoval tu nedotknutelnou sektu, byl vaporizován. Centrální ruské bance i dnes velí chazaro-ž.dovka.

Jára
Jára
Reply to  Nikola
2023-04-11 21:44

To podstatné je, že GP řídí NESTRUKTURNĚ. Jsou dva typy řízení – strukturní a nestrukturní.

To strukturní řízení je, že každý má svého nadřízeného a ten řídí každý detali.

Nestrukturní řízení je jiné – vypustí se do světa ideologie např. ta judaistická a židé potom penetrují všechny vlády světa. Ale není to o kontrole každého detailu. Je to dáno parametry té ideologie samotné. Nestrukturní řízení není tak pružné a akceschopné, může se občas zvrtnout, ale je schopné ovlivnit milióny a miliardy lidí.

Na druhé straně pokud si někdo tento typ ovládání uvědomí, tak v tom může trochu manévrovat.

A také si uvědomte, že GP má tisícileté staré znalosti o skutečné funkci tohoto světa a o tom jak funguje lidská bytost. Žádný vládce tyto znalosti nemá ucelené a proto bez neviditelné pomoci GP padne.

Last edited 1 měsíc před by Jára
Ondra
Ondra
Reply to  Jára
2023-04-12 16:50

Tos trefil. Většina lidí nechápe bezstrukturní řízení. Ale že nechápou ani těch 6 priorit, to mi hlava nebere. Vidí žida v bance a myslí že je to vrchol pyramidy.
Ale už se nezamyslí nad tím, jak, kdo a proč vytvořil judaizmus, a bezstrukturně tak naprogramoval židy na bankovnictví a lichvu.

Měl jsem kamaráda/spolužáka, žid jak poleno, nadprůměrně inteligentní, studoval stejný obor jako já. Mohl v něm dosáhnout hodně a být hodně užitečný.
Ale po škole se dal na šmelinu a kšeftování. Ten bioprogram prostě tak snadno nepřepíšeš, oni ho snad mají vepsaný i v DNA, minimálně však jsou pod obrovským vlivem jejich egregoru.
To je další způsob řízení, vedle klasicky bezstrukturního.
Ale přiznám se, téhle KOB “magické” části ještě moc nerozumím.

A prakticky nemá smysl diskutovat s někým o KOB, když si nepustil ani ty 3 základní videa od Nestora.
Komu není rady, tomu není pomoci. A dál bude jako potkan běhat v bludišti, které pro nás za posledních 1000 let vytvořil GP.
Kdo chce zůstat potkanem běhajícím v něčím budišti, tak je to jeho svobodná volba.
Že někdy ti potkani vběhnou vlastní blbostí do uličky, která končí mlýnkem na maso či ohnivou jámou, je GP srdečně jedno. Ostatně on je tam vytvořil a někdy je tam nahání cíleně.
Nebo je nažene hromadně do jedné jámy, kde se bez jídla o hladu požerou mezi sebou.
(což nás, obávám se, v brzké době čeká, tak nevím jestli si mám kopat v ese zemljanku, abych v ní to nejhorší přečkal)

Jára
Jára
Reply to  Nikola
2023-04-11 22:32

COVID je ukázka, kde ani GP nedokázal odhadnout co to udělá. GP potřeboval udělal kouřovou clonu pro přesun řízení do Číny.
Jenže vládám se COVIDové hry velmi zalíbily a měly z toho extrémní prebendy. Tak když se ta hra lidem líbila tak je v tom GP nechal vymáchat.

Tady je vidět, že GP dokáže strhnout z kopce “lavinu”, ale kam přesně dopadne se dá jen nepřesně odhadovat. I to jim pro ovládání lidí bohatě stačí.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-04-11 21:53

Už jsem psal, že svět J.R.R. Tolkiena byl vytvořen na základě severské mytologie – a to je známo. Takže jeho dílo je modelem našeho světa do velké míry. Je v tom skryto něco daleko staršího.

Technogenní svět tu máme na základě rozhodnutí Prozřetelnosti, protože ten předchozí magickomystický svět lidstvo naprosto nezvládlo. GP si možná plně neuvědomuje, že likvidací technogenního světa shodí lidstvo na počátek celého vývoje a pak skončí i on sám.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
2023-04-13 13:05

Pročpak asi natočili novodobého Jana Žižku ve sračkoidním stylu Her o trůny, který nemá s historickým Žižkou nic společného? Spíš je to jakási hollywoodská UHO -univerzální historická omáčka, která se používá na všechny historické filmy bez ohledu na tehdejší reálnou situaci.

Oni ti šmejdi globalističtí to mají většinou rafinovaně promyšlené aby to mělo víc funkcí a plnilo více cílů zároveň. Tudíž třeba ten Pán prstenů mohla být oslava návratu k (před)středověké biogenní společnosti a zároveň to mohlo zobrazovat aktuální geopolitické problémy v rámci tvůrčího konkurzu.
A to samé Hra o trůny, fakt nechápu jak bioroboti hýkají nadšením z tohoto hnusu a zakládají fankluby a fantazírují jak by to bylo super se navrátit do těchto středověkých sraček a marasmu, kde si člověk nebyl jist svým životem ani tím jestli zítra bude mít co jíst.

Podstatná výhoda biogenní společnosti byla ta, že nebyly atomovky a nikdo tak globalisty nemohl ohrozit. Otroci a bioroboti se mydlili mezi sebou klackama a kamenama, v nejlepším případě bronzovýma mečíkama.
A takhle to vesele fungovalo tisíce let. Když bylo moc lidí, tak se vymyslela nějaká válka kde se povraždili mezi sebou a zbytek vyřídil následující hladomor či epidemie.

A GP se po téhle roztomilé době velmi stýská.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-04-16 11:11

Podívejte se na tohle video:
https://www.youtube.com/watch?v=8MqIeUjEUsc
v této realitě by podobný masakr znamenal “Game Over” pro většinu hráčů. Než někdo doroste jako muž (ženy se těchto středověkých jatek neúčastnily, ty byly po bitvě znásilněny nebo zavražděny), tak to trvá cca 18-25let a pak všechno ztratit v jediné řežbě a v životě nic jiného nedosáhnout, než maximálně někoho zavraždit.

Ano, tohle by se GP líbilo.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2023-04-09 05:27

dobroseři®, hail Sörös

Frauke Ossig. Protože je takovým ukázkovým prototypem mladých, zapálených, promigračních aktivistek. Studovala „Marketing Evropské unie” na univerzitě v Bochumi. Nejvíce se “proslavila” na podzim 2021, kdy se veřejně radovala z rozsudku italského soudu nad kapitánem lodi, který z moře vylovil 101 migrantů a následně je řádně předal libyjské pobřežní stráži. Dostal za to (v první instanci) rok. Ossigová soud komentovala slovy: “Evropské státy musí uznat rozsudek a uznat, že navracení migrantů do Libye je zločin podle mezinárodního práva.”

islamistaBlog.pl
  akce v Polsku věnované uprchlíkům (Rethinking Refugees) a Rethinking Islam. Sindhuja Sankaran Ph.D. a Karolína Czerska-Shaw Ph.D. z Jagellonské univerzity. Vzdělávací program “Empatie a multikulturalismus”,
Spolupracujeme s mnoha mezinárodními… organizacemi na budování lepší, přátelštější a otevřenější společnosti…”
https://cz24.news/zlocinecka-organizace-s-honosnym-nazvem-lekari-bez-hranic-to-v-polsku-vzdala/

HateFree plní svou funkci …Dává naději všem stíhaným menšinám v této zemi, … diskuze o skrytém problému ve společnosti
Kulturní rasismus… Když se neárijský jedinec něčeho dopustí, předpokládá se to býti potvrzením, že všichni jemu podobní jedinci jsou naprosto stejní. Posledních pár let už znásilňují jenom neevropští cizinci, sexuální násilná trestná činnost bílých občanů v myslích kulturních rasistů zcela zanikla. Ono je to pohodlné, protože hnedle vedle je pak snadné bagatelizovat současně domácí násilí, které ve svém životě prožije třetina českých žen.
https://horner.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=591832

Zlatá bába
Zlatá bába
2023-04-09 15:07

Možná další nerovnováha, výkyv dějin na opačnou stranu?
“Dokonce je dovoleno nenávidět, jestliže nenávist se halí do roucha lásky tak, aby nenávist vypadala jako láska.”

King Martin Luther: O smíření ras – YouTube

Jindřich
Jindřich
2023-04-09 17:06

Občas i amíkům něco kvalitního unikne. Viz “Vrtěti psem”, “Státní tajemství”(toto dávali na Primě před několika dny a měli by to dávat ještě ode dneška zítra v 00:15), kde je krásně ukázána technologie moci a mediláních masáží.

jirik
jirik
2023-04-10 17:09

Proč existují kurvítka ve spotřebičích, jak to je ve skutečnosti s kvalitou žárovek,….
skoro hodinový dokument
https://www.youtube.com/watch?v=YAeNjD4Ce9M

jirik
jirik
2023-04-11 07:45

Vědci, kteří pumpovali mRNA do kravského mléka, oznámili, že „úspěšně“ imunizovali myši, které se živily mlékem, což vede k obavám, že komerční mléko bude v tichosti obsahovat mRNA, aby bylo možné očkovat neočkovanou populaci.

Peter McCollough píše: Z vědeckého hlediska byly tyto experimentální kroky Číňanů ohromující úspěch. Avšak vzhledem k poškození, které mRNA vakcíny způsobily, pokud jde o vedlejší účinky, postižení a úmrtí, tato data vyvolávají značné etické problémy.

https://cz24.news/vedci-pumpuji-mrna-do-kravskeho-mleka-aby-donutili-neockovane-se-naockovat/

Kubrt
Kubrt
2023-04-12 14:23

Já bych nekoukal až tak daleko za oceán. Už i ta naše kdysi konzervativně laděná média se po západu opičí a snaží se prezetovat aspoň trochu libtardsky. Příkladem může být třeba současný seriál Zlatá Labuť. Zde je ovšem nutno poznamenat, že vzhledem k době a situaci,ve které se seriál odehrává, že to musel být pro filmaře dosti tvrdý voříšek. Takže tam jsou tam jsou bohužel zatím jen dvě lesby a jedna slepá dívka, neboli hendikepovaná. S rasovou vyvážeností je ovšem velký problém, protože sehnat v protektorátu jakéhokoliv černocha by musel být neřešitelný problém. Návazně na tyto nedostatky si tvůrci hned začali přihřívat svoji polívčičku v rámci současné vlny očišťování německých nacistických okupantů. Velitel pražského gestapa tam vystupuje téměř jako lidumil a zatčeného porušitele zákonů na žádost ochotně propustí na svobodu. Žádnej Terezín, žádné transporty, žádné lágry. Dokonce ani žádný holokaust. Velitel gestapa se téměř přátelsky pošťuchuje s židovským zlatníkem.
A tak největším dramatem tohoto díla z období protektorátu je podezření, že semenitba za účelem oplodnění jedné z ženských postav, byla pravděpodobně provedena jiným semenitelem.
Ale pokud se tam tvůrcům podaří vtlačit aspoň dvě bukvice, jednoho tranďáka a nebo fluidního mimoně, tak by mohl být seriál ideologicky téměř nezávadný. Ale nezoufejme, film i papír snesou všechno. Třeba se tam objeví malý černoušek, kterého si vrchní gestapák před nástupem do Prahy upletl v Jihozápadní Africe při své těžké a zodpověné práci dozorce v diamantových dolech ve Swakopfmundu. A jelikož neplatil alimenty, tak se matka dítěte správně feministicky nakrkla a z přístavu Walwis Bay ho poslala nejbližší ponorkou šupitopresto tatínkovi, když má teď na gestapu tak dobrej plat.
Což se ovšem já už bohužel nedozvím, protože pouze ze společenské povinnosti jsem byl naštěstí nucen sledovat pouze jeden díl tohoto sračkovitého seriálu. Který se ovšem svou sračkovitostí nijak neodlišuje od sračkovitosti ostatních dnes už dokonce dlouhověkých sralijálů, jako je třeba Ulice nebo Růžovka. A tak možná přijdu o překvapení, jako že hlavní gestapák je ve skutečnosti přešitá tlustá černoška, zmiňovaná žena byla oplodněna nikoliv mužem, nýbrž ženou s implantovanými gonádami a židovský zlatník byl ve skutečnosti namaskovaný Číňan.
A jako perličku úplně na závěr bych se mohl dozvědět, že nás Němci ve skutečnosti neokupovali, ale že nám jen poskytli přátelskou pomoc, aby nás nemohli obsadit Rusové.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Kubrt
2023-04-13 12:57

Ten seriál jsem neviděl, nakolik se bez čumění do bedny celkem dobře obejdu. Lidi ale nejsou úplní (zatím) debilové a každá komerční televize je bytostně závislá na sledovanosti (protože příjmy z reklamy).

Potěšila mne tahle zpráva: https://echo24.cz/a/H53cx/zpravy-panorama-navrat-do-bradavic-na-10-let-na-serial-remake-harry-potter-dohled-rowlingova

HBO si totiž najímá právě Rowlingovou: “Podle spisovatelky je změna pohlaví u dětí jedním z nejhorších lékařských skandálů, dochází jimi totiž k nenávratným škodám”.

jirik
jirik
2023-04-13 12:53

Technologie, které napodobují Přírodu, se používají při Regenerační Medicíně
skoro dvě hodiny
https://rumble.com/v2hr5hk-technologie-kter-napodobuj-produ-se-pouvaj-pi-regeneran-medicn.html

jirik
jirik
2023-04-15 11:21

Kennedy Jr. odhalil, že událost 201 není izolovanou událostí. „Našel jsem asi 20 takových simulací, které se prováděly od roku 2001 (zahájeny byly po 11. září) a všechny byly vypracovány CIA.“
Dodal, že účelem takových simulací je prosadit totalitní kontrolu. Cílem nebylo připravit lidi na katastrofické události, ale upevnit moc, řekl Kennedy mladší.
Když tyto simulace detailněji analyzoval, zjistil, že se používají techniky vyvinuté k tomu, aby se suverénní národy dostaly pod cizí vládu.
https://necenzurovanapravda.cz/2023/04/od-roku-2001-probehlo-20-pandemickych-simulaci-vse-pod-taktovkou-cia-video/

Mira B
Mira B
2023-05-01 17:50

Mně tvůrci toho zombie seriálu ušetřili dost hodin života. Přišel díl s líbajícíma se fousáčema a dál jsem už nepokračoval. Kromě toho mně byla opravdu hodně nesympatická ta hlavní hrdinka a celkově bych neřekl, že by to byla nějak velká kvalita. Netflix ani jinou TV službu jsem nikdy předplacenou neměl.

Dědinčanka
Dědinčanka
2023-04-10 10:33

Su z dědiny, ale politická nekorektnost mi opravdu nevadí. Jako blbec si fakt nepřipadám a rozdíl mezi městem a vesnicí se krásně ukázal během posledních 3 let. Žádný totiž není 😂😂😂

Jaromír
Jaromír
Reply to  Dědinčanka
2023-04-13 15:13

Máš pravdu, Dědinčanko, že politická korektnost se na dědině nenosí – díkybohu za to. Ale rozdíl mezi vesnicí a městem je nepopiratelný – městský libtard by si ale na dědině u piva moc nepokecal (pokud by rovnou nechytil jednu po papuli).

95
0
Would love your thoughts, please comment.x