Menu Zavřeno

Děti jako nástroj politické manipulace

V moderní západní politice jsou děti používány jako nástroj manipulace velmi často. Přestože je naše civilizace už v pokročilé fázi rozkladu a zdravý rodinný život je považovaný za cosi blízkého terorismu, tak pořád ještě mají dospělí lidé určité rodičovské instinkty. Takže když je někdo přesvědčí, že jsou někde ohroženy děti, vypne jim ten zchátralý zbyteček logického myšlení a začnou hystericky podporovat cokoli, co jim šikovný manipulátor předloží v rámci „ochrany dětí“.

Operaci zneužívající vyfabrikované zkazky o trpících dětech jsme v posledních dvou dekádách viděli už několikrát. Ať už šlo o miminka, které prý padouši na Blízkém Východě vytahovali z postýlek a roztloukali jim hlavičky (celé vymyšleno) nebo o děti, které prý zabíjel a mrzačil naprosto nesmyslný chemický útok od zlého diktátora (celé vymyšleno). Fascinující na tom je i to, že podobné psychologické operace vznikají na příkaz monster, která jsou zaražena až po krk hluboko v pedofilních kruzích, které obchodují s dětmi (a lidskými orgány) po celém světě…ale to je na jiný článek.

Nedávný absurdní zatykač na prezidenta Putina byl vydán v podstatě za to, že Rusové prý “po tisících unášejí ukrajinské děti do Ruska, kde je násilně převychovávají na zlé RuSSáky a Putin je tedy doslova HITLER, REEEEEEEEEE!“.

Celé je to samozřejmě jen další psychologická operace a úplný nesmysl. Vlastně se dá se říct, že realita je přesný opak obvinění. Ve videu níže se můžete podívat na ty “trpící ukrajinské děti co jsou doslova v ruských nacistických koncentrácích“. Ve skutečnosti Rusko prostě jen dalo peníze na to, aby ty děti mohly na čas odjet z oblasti stále ještě bombardovaného Donbasu a pokračovat ve studiu hudby v bezpečí. To je celé. Odvézt děti se souhlasem rodičů z válečné zóny je teď tedy válečný zločin? Co je to za absurdnost?

Co ale čekat od civilizačního bloku, kde je přání “chci mír” považováno za projev válečného extremismu, kde je referendum považováno za ohrožení demokracie (sic!), kde krádeže v řádech miliard korun jsou beztrestné zatímco krádež několika housek bezdomovcem je těžký zločin, kde máme podle potřeby i „hodné“ hákové kříže a znaky SS či láskyplné humanitární bombardování a kde ta nejhorší amorální, pedofilní, psychopatická a někdy i dementní svoloč nejzuřivěji káže o morálce a demokracii.

Donbasské děti navíc tyhle “tábory” mají rády, protože jim umožňují dočasně žít v klidu a bezpečí a studovat to, co milují – třeba hudbu. Odjíždět z Donbasu ale opravdu musely napůl potají, to je fakt. Jenže ono to nebylo kvůli tomu, že by je po tiscích unášeli „zlí ruSSácký padouši“, ale kvůli tomu, že nacistický režim na Ukrajině považuje odjezd na dětské tábory v Rusku za nebezpečnou kolaboraci s nepřítelem a rodinám těch dětí za to tedy potenciálně hrozí i zabití.

Jsme součástí civilizačního okruhu, kde se už naprosto rutinně lže, manipuluje, lže, překrucuje, lže a pak navrch ještě trochu lže. Krom malých ostrůvků rozumu a skutečné laskavosti je tu všechno odporné a prohnilé. Nevím jak vám, ale mně už to vadit nebude, až se ten náš slavný “Západ” zhroutí do výkalů, které si sám pod sebe za poslední dekády nasr…nastlal. Skoro vše je tu teď totiž ovládáno super-bohatými pedofily, psychopaty, genocidními zrůdami, pohrobky skutečných nácků, šílenými nenažranci a retardovanými loutkami. Plány těchto démonů pro obyčejné lidi jsou jen temné a ještě temnější. Tohle si nezaslouží přežít. Musí to chcípnout, abychom mohli začít znovu a lépe.

4.8 28 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

84 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
klokan
klokan
2023-04-15 18:37

mam stejný nazor jako Alain Delon

Ondra
Ondra
Reply to  klokan
2023-04-16 15:25

Akorát že Alain Delon pro tyhle nadnárodní mafie celý život pracoval a vděčí jim za svůj celoživotní blahobyt. Coby čelný představitel zábavního průmyslu, který ovlivňuje myšlení lidí na nejvyšších prioritách, na ideologické a světonázorové úrovni.
Ten se naopak na tvorbě tohoto současného marasmu podílel.
Teď jen sklízí hořké ovoce své celoživotní práce.

Ono to asi nevzniklo samo od sebe, že se z hrdého DeGaullova národa stala multikulti kozumní žumpa, kde lidí vyvádí jak tlupa orangutanů na ulicích a nechápou, že rvačkama s fízly a zapalováním popelnic fakt ničeho smysluplného nedosáhnou.

To byl půl století trvající proces debilizace, na jehož konci je zdegenerovaný francouzský národ.
Tedy přesněji to začalo s francouzskou revolucí. Což nebyla ani francouzská ani revoluce, ale agenda globalčiků mající za cíl likvidaci francouzů.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2023-04-16 20:30

Většinu z toho mohu dokázat. Ale těžko se to vysvětluje lidem co chodí po světě s rezavým zombifikačním kbelíkem na hlavě a z okolního světa vnímají jen jakési zahuhlané zvuky a ven vidí jen skrze prorezlou mikroskopickou dírku. A myslí si že tohle je ten reálný svět se vším všudy.

Například ty různé Hunger games, Last of us a podobné zombie apokalyptické “programovací moduly” ve hrách. Jak dlouho to už lidem cpou do hlav, cca 10 let ?

a tady máš reálný výsledek, hunger games v reálném životě:

https://www.youtube.com/watch?v=_J7BOn_2Cbg

https://www.youtube.com/watch?v=j8Z_ZLKktHE

A zpitomělí třicátníci (!!) se můžou přetrhnout aby v tomto reálném nácviku post-apo světa dle globalčiků, mohli účinkovat.

Pouhých 10 let dokázalo debilizovat celou generace, takže jim apokalyptické události nepřipadají jako něco nenormálního čemu by se mělo zabránit, ale něco s čím je víceméně nutné počítat, nějak se s tím smířit, možná se na to trochu připravit.

A takhle globalčiki po tisíce let ovládají lidské stádo, pomocí kultury. A je v podstatě jedno zda tuhle kulturu tvoří kočovné divadlo s komedianty, středověká církev, či nejmodernější počítačové hry s dechberoucí realističností.

ps: myslíš že je náhoda že byl u nás natočen nový post-apo Žižka, pak vznikla hra Kingdom come, a mezitím žada dalších středověkých her ?
Prostě středověká post-apo společnost pro všechny v reálném světě.
Takhle se tvoří realita.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2023-04-18 11:34

Je rozdíl mezi optimizmem a ignorancí/naivitou. To druhé je spolehlivá cesta do pekel. Resp. lumíka k útesu. Člověk naivní, naprosto neřídí svůj osud, naopak je řízen jako ten osel mrkví na provázku.
Ona je situace ve skutečnosti mnohem horší, než o čem tady mluvíme.
Za tu optimistickou část můžeš považovat to, že máš vlastní střechu nad hlavou, zdraví a zatím ještě práci a můžeš ve volném čase řešit LGBT a podobný mašíbl.
Miliony lidí tu již bojují o holou fyzickou existenci, případně jim už oblékají rubáš, jen jsou tak zombifikovaní, že si toho doposud nevšimli.
Kdo totiž nemá zajištěnou střechu nad hlavou, solidní zdraví a ještě nějakou práci, s tím je to momentálně dost špatné. Stačí když chybí jedna z těchto složek a už je to s dotyčným nahnuté. Velká část lidí má zajištěnou třeba jen jednu složku, a část nemá ani zdraví, bydlí v tržním nájmu a vyoadá to že budou propouštět v práci.

Pozitivní věcí je, se soustředit na to co můžu udělat já tady a teď (pokud mám ten luxus že ebojuju o holé přežití).

Pokud ale moje konání vychází z naivních nebo zkreslených představ o světě, pak nejsem součástí řešení, ale součástí problému. A podílím se na posunování naší civilizace/země/národa do společného hrobu.

To je jedna ze základních pouček KOB, “kdo není zcela v obraze, ten má jen iluzi řízení svého života, a ve skutečnosti je sám řízen ve svůj neprospěch”

Jára
Jára
Reply to  Nikola
2023-04-19 02:21

S tím vyhazováním knih je to přesně naopak.

Nejdříve by měl mít člověk potřebné znalosti – jak se dělá manipulace a pak klidně ať čte paměti bělogvardějců. Pak se v tom dá manipulace jasně vidět a odhalí to dost o tom, kdo manipuluje.

Číst bez takového filtru je nebezpečné. Kdysi jsem se dozvěděl, že studenti (dříve) analyzovali v Německu Mein Kampf jako součástí osnov a vysvětlovali, kde se autor doupouštěl manipulací.

Ty manipulované nesmysleby ve zdravé společnosti sešly na úbytě. Většinu by to nezajímalo stejně tak jako dnes díla Marxe a Engelse. Ale pálit to není třeba.

heriot
heriot
Reply to  Ondra
2023-04-16 17:43

Ondro souhlasím s Nikolou. vy jste strašně ve vleku KOB, jeho “priorit” a spiknutí na všech frontách. Vše je řízeno odjakživa, za vším je bájný GP…To je kontraproduktivní, čeho je moc, toho je příliš, jak se říká.
Jistě Delon a zábavní průmysl. Ale právě francouzská kinematografie Delona a jeho generace je od americké zejména té dnešní vzdálena na světelné roky. Kvalitou. A na dobré zábavě není nic špatného.
Dva muži ve městě, Tři muži na zabití, Sicilský klan, Povídka o policajtovi a další. Takové filmy se jistě na tvorbě současného marasmu nepodílely.

heriot
heriot
Reply to  Nikola
2023-04-16 18:36

Tak jistě, že existují, to nepochybně. V současné době asi skoro 100%.
To co jste uvedla, je ovšem zejména o anglosaské kinematografii, současné a nedávné, ale i dost dávné… Tam to platí.
Ovšem současnost nelze všudy a všude extrapolovat do minulosti.
Delon a spol. to je nesrovnatelně jiná kategorie, umělecky i oproti Vámi uvedených, i časově.
To jsou 60. max 70 léta kinematografie Francie a Itálie, kdy se svět lišil od dnešního tak, že si to už pomalu ani neumíme představit…
A to říkám přesto, že já osobně jsem , Delona ani moc rád neměl, rozčilovali mě asi ty jeho naprosto přeperfektně padnoucí obleky. On v nich dokázal dělat i kotrmelce…Asi závist 🙂

Ondra
Ondra
Reply to  heriot
2023-04-16 19:49

Tak ona už meziválečná “česká” (=židovská) kinematografie byla 100% propaganda a programování lidí na kapitalizmus, snobství, honbu za prachama, většina herců pražští židé.
Prostě přeprogramovávání lidí z křesťanské rakouskouherské morálky na morálku židovského kapitalistického kasína.
Kde jste v pražské židovské meziválečné kinematografii viděli dojemný příběh chudého dělníka? To až po roce 1948, to byl zase samý dělník a nikde žádný uhlazený buržoust.

A mezitím se točila propaganda pro nacisty. S těmi samými herci.

Jinak já měl vždy obdiv pro O.Nového, který dokázal zahrát pražského kavárenského povaleče, a stejně dobře pak dělníka v umaštěných montérkách. A to se stejnou noblesou.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
2023-04-16 20:59

V: Prosím vás, pane, já už jsem vás takovou dobu neviděl, vy jste cestoval určitě?
W: Jo, já jsem byl v Rusku.
V: Pane, vy jste byl s odpuštěním v Rusku?
W: Jo.
V: Prosím vás co, co mi řeknete, já visím na vašich rtech! Objektivní pravdu bych potřeboval vědět!
W: Objektivní pravdu?
V: Jak to tam vypadá!
W: Z který vy jste strany, abych věděl, co mám říkat?
V: Dovolte, přeci jsem váš člověk!
W: No, já ještě nevím kterej!
V: Jak bych vám to řekl… Potřeboval bych vědět, to nejhorší!
W: A, Slovan! Á, no tak to vám posloužím. No je to tam hnusný, je to tam hrozný, co vám mám povídat.
V: Bída, hlad?
W: Ale horší než bída, horší než hlad! Přetvářka, faleš, přetvářka, lež! Malý děti. Ty malý nevinný děti – červený, vypasený, dobře živený… Lidi – dobře živený… Mladý holky – pche, krásný, vyvinutý… A to všecko jen proto, aby se zdálo, že tam není hlad!
V: Neboli podvod a oni to ženou tak daleko, aby se zdálo, že tam je blahobyt, tak nakonec daji tomu obyvatelstvu najíst!
W: No ovšem! Ale já jsem to prokoukl, já jsem tam přijel, vidim jídlo, vidim tady tlustý, zdravý, vyjedený lidi povídám si: No pozor pozór!
V: To nebude samo sebou!
W: Taky to není, je to vod jídla.
V: Taky jsem slyšel že prej vůbec nezaměstnanost netrpěj, nýbrž: Pracovat, pané, pracovat budeš – a dostaneš za to svoje peníze!
W: No térór, térór! Vono lidi by se rádi sebevraždili, ale nesměj!
V: Taky sem slyšel, že prej se tam tlačej, úplný fronty jsou, u věží – se střemhlav vrhnout do propasti, učinit všemu konec, a voni jim to nedovolej, když letí dolu, tak mu přidělaj padák!
W: A to by vás dožralo, ten padák se votevře, pané!! Voni nenechaj aní toho ředitele, že bych si přivydělal po straně a dodával padáky, který se nevotevřou, dyť tam snad fungujou i plynový masky… No ale já bych neztrácel hlavu, já myslím, poslouchejte, že přeci jenom optimisticky na to!
V: Nesmí se ztrácet hlava, pane! Já doufám, že se všecko v lepčí obrátí a že ten lid se tam probudí a ten blahobyt ze sebe setřese…
W: Já taky doufám, optimismus! Vždyť podívejte, zase tam přijde ten car, zase se to všecko zanedbá a zase to bude naše bratrská slovanská země.“


Hladomor nebo nedostatek potravin tam byl. Pachatelé jako obvykle, a to na obou stranách. Jak banksteři z USA žádající za zbraně a průmyslové celky především obilí a pak šílená obřezaná sebranka v Rusku a na Okrajině s lupičstvím a kolchoznictvím.

Současný, stranicky odpovědný článek, doplněný však i něčím užitečným:
https://www.krajskelisty.cz/praha/26451-v-detstvi-rus-pro-nacisty-zid-a-v-usa-bezpecnostni-hrozba-zivot-jako-nekonecny-absurdistan-tajnosti-slavnych.htm

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2023-04-17 00:30

To musím vysvětlovat i takovou trivialitu ? Dokud byla “ruská” revoluce správně internacionální, pod taktovou Werichovo-Voskovcovo košer soukmenovců (Trockého a spol.) , a rusové měli být hnojivem světové revoluce, tak byl SSSR dobro. Jakmile to tam uchvátil Stalin, coby ruský patriot, ne-košer slovan a Trocký dostal cepínem do kebule, tak bylo najednou Rusko centrem zla.

Asi jako když za podpantofláka Gorbiho a ožraly Jelcina bylo rusko hodňoučké a heboučké jako králíček azurit, když nechávalo po milionech chcípat svoje lidi a vykrádat nerostné bohatství.
Jakmile tam přišel Putin a zarazil jak genocidu rusů tak vykrádání nerostného bohatství, tak je najednou Rusko druhým Mordorem a centrem všeho zla na světě. Úplně stejný scénář.

Čili Hej-rup! a Svět patří nám, byla propagace internacionální celosvětové revoluce, kterou dostali jako zadání od svých košer soukmenovců. Viz revoluční téma ve filmu – starý svět shoří v ohni světové revoluce a nastane nový světový řád.

heriot
heriot
Reply to  Ondra
2023-04-17 11:01

No, to je dost velká fabulace.
Hej rup a Svet patří nám natočil režisér Martin Frič 10 let po porážce Trockého a jeho vyhoštění. A bylo to i v době, kdy sociální téma rezonovalo, protože byla velká krize.
Martin Frič nebyl žádný trockista, ani “poskok GP”. Totéž platí i o Ježkovi, podle jehož melodie byl film Svět patří nám nazván.
Martin Frič točil filmy různého žánru, jako obě zmíněné satirické komedie, detektivky i pohádky a točil je až do své smrti daleko po válce.
SSSR byl v té době pro lidi dobrem zejména proto, že Evropu už výrazně strašil nacismus a SSSR byl jediný, kdo se mu skutečně stavěl do cesty a lidé v něm viděli naději.
S tím Trockij ani “GP” nemá co dělat.

Ondra
Ondra
Reply to  heriot
2023-04-16 20:05

On vůbec Hollywood je zajímavý i z hlediska formování USA jako agresivního světového policajta, se vším všudy. Kinematografie v tom právě sehrála klíčovou roli. Udělat z nesourodé tlupy zločinců, magorů, dobrodruhů, venkovanů a náboženských fanatiků s IQ kolem 90, jakýs takýs funkční státní celek s aspirací na světovou velmoc, to dá fušku i globalčikům.

Taky kvůli tomu vysáli po válce talenty z celé Evropy. Tedy ono se to dělo i v meziválečném období.
Čím víc sílil SSSR, tím zoufaleji globalčiki potřebovali mocenskou protiváhu.
Za tím účelem zmermomocnili i Freuda a Junga, aby dělali cvokaře tomu blázinci jménem USA.
Dokonce zmermomocnili i našeho Tondu Dvořákůj, aby tam pomohl formovat kulturu tohoto uměle stvořeného národa a naučil ty hotentoty vztahu k hudbě.

Jaká byla původní “kultura” USA, můžeme vidět z kompletní genocidy původních obyvatel, duchovně na vyšší úrovni než ta agresivní náplava zločinců a dobrodruhů.

Podobné je to třeba s austrálií, to je pořád trestanecká kolonie vyvrhelů s tenkou fasádou civilizovanosti.
Prostě prohnilé anglosaské impérium.
V samotné Británii se jakás takás kulturnost udržuje jen díky pozůstatkům původní keltské kultury na venkově, v lidové tvorbě, lidové hudbě.

heriot
heriot
Reply to  Ondra
2023-04-17 05:34

Tak jistě, co se týče anglosaské filmové “kultury”, tam se, až ne výjimky, mnoho pozitivního říci nedá. Formovala tupého ovladatelného američana a všem třískala do hlavy “americký sen”.
Nicméně zde byla řeč o Delonovi. Evropská kinematografie byla v jeho době mnohem mnohotvárnější a rozmanitější a rozhodně nebyla služkou jediného pána.
Dnes je situace pochopitelně diametrálně odlišná.

Ondra
Ondra
Reply to  heriot
2023-04-17 09:39

Americký brak by tehdejší evropan nesežral. Tak točili rafinovanější, subtilnější propagandu. I tak jsou to samé detektivky, kriminálníci, vraždičky, podvody, defraudace, prostě radosti DAVOVĚ-ELITÁŘSKÉ západní společnosti.

Napřed musel evropan zdegenerovat, aby se stal konzumentem amerického braku.
Stejně jako musel francouz napřed zdegenerovat aby dával přednost McDonaldu před jejich špičkovou gastronomií.
Realita je ale taková, že to francouzi dělají z finančních důvodů. Prostě ani tam střední třída už nemá peníze.

My víme houby jaký byl tehdejší západ. My jsme slintali přes socialistický plot na ten západ a žasnuli nad jejich pozlátkem, luxusem a přepychem.
Jaký byl život tamního dělníka či nižší střední třídy, o tom jsme věděli prd. Komouši o tom psali nějaké pojednání, ale my jsme je (k vlastní škodě) nebrali vážně.
I tehdejší filmy z té “úžasné Delonovy éry”, zobrazují spousty sociálních problémů které kapitalizmus nutně produkuje.
Prohnilost a korupci na všech úrovních.

Kubrt
Kubrt
Reply to  heriot
2023-04-17 07:26

Souhlasím s vámi, že v době kdy byl Delon na vrcholu slávy, tak byla Evropa ještě v pořádku. Točily se přehršle kvalitních filmů bez manipulačních tendencí. Francie, Británie a Itálie byly filmové mocnosti, které ročně natočily stovky koukatelných filmů všech žánrů. Jenže hollywoodská mašinerie to všechno udusila. A začala sem cpát nekoukatelné sračky. A Netflix s Disneyem tu zkázu jen dovršují. Ale je to vždy o osobních preferencích každého jedince. Nebo přesněji řečeno, čím více má kdo nasráno ve vlastní hlavě, tím je náchylnějčí považovat ty sračkové filmy za báječné.

paw
paw
Reply to  Nikola
2023-04-16 23:45

Forman a dalsi ukazali ,ze neherci jsou casto lepsi .Kdyz ma reziser talent a veri si..
Schwarz je zemedelskej delnik , kterej stravil pres 25let v telocvicne. Jenom v Usa se mohl za pomoci milionu dostat az na presidentskyho kandidata..Pomocnym delnikem zustal..
Obri talenti vynikaji snahu vynikat ,za kazdou cenu.A slouzit. Za vic penez..A slavu..
Ta masinerie je ohromujici , takovej neco rekne a desitky clanku to zacnou vysvetlovat a popularizovat..
Jiny vo tom natoci film pro televizi a pro takovou podivanou hltajici divaky. Manuipulace davu je dulezita.

Jaromír
Jaromír
Reply to  paw
2023-04-17 15:15

Byly doby, kdy v USA mohl přistěhovalec Forman točit filmy jako Let přes kukaččí hnízdo, Amadeus (produkce Saul Zaentz), Valmont nebo můj oblíbený Lid versus Larry Flynt. Ještě dnes se tam dají dělat věci i mimo Hollywoodský mainstream (třeba Free Solo), jen o nich moc nevíme.

Každý rozhoduje sám za sebe, co bude večer dělat (za Covidu jsem byl v divadle víc než předtím – a bez roušky).

Antivirus
Reply to  Nikola
2023-04-17 15:49

Souhlas. Je tu takovej druh lidí, kterej to všechno přehání opačnym směrem než mainstream.
Jako když si lidi myslí, že Země je plochá, protože ve škole nás učí, že je kulatá.
Čekám už jen, kdy se někdo zaměří na to, že nás ve škole učí, že 1+1=2, a řeknou, že to teda musí bejt jinak, protože školy jsou přede pod PLNOU KONTROLOU globalistů, a proč by nám globalisti říkali cokoliv, co je pravda?
Stejný je to s tim, že “kdokoliv, kdo se kdykoliv jakkoliv podílel na systému, je navěky špatnej”.
Herci jsou do toho bordelu vychovávaní. Ve 20-30 letech se od nich nedá čekat nic jinýho, než že budou systému zobat z ruky – jinak by z nich nikdy herci nebyli.
Já myslim, že to, že aspoň v pozdější době aspoň někteří z nich dojdou k nějakýmu většímu pochopení, jako Delon, je chvályhodný a v podstatě docela zázrak.
Podobně spousta lidí navěky odsoudila třeba Klause kvůli jeho minulosti, ale já myslim, že v nějakym bodě se prostě změnil, něco pochopil, a v posledních letech mluví rozhodně rozumnějc než 90% politiků. Přístup “Klaus tenkrát udělal to a to, takže je navěky kretén” je podle mě dost hloupej.
Tohle přehánění a fatalistický přesvědčení, že “VŠECHNO je pod kontrolou globalistů” a že kdokoliv, kdo s nima měl kdy něco společnýho, je navždy špatnej a nikdo by ho neměl poslouchat, je taky úchylka, která vychyluje věci z rovnováhy – jen opačnym směrem než to vychyluje mainstream.
Myslim, že je to téma na celej článek.

Antivirus
Reply to  Nikola
2023-04-17 16:32

Přesně tak. Jako bys mi četla myšlenky. Hlavně o tom nebezpečí, jak píšeš v tom prvním odstavci.
Pokud uvěříme, že chobotnice má pod kontrolou VŠECHNO, tak už jsme prohráli.

Jen k tomu “složená z chybujícíh lidí” – za mě to jde rozhodně vejš než jen k lidem, ale ono to na věci až tak moc nemění, protože i tak se jim to hroutí – a dřív nebo pozdějc se to zhroutí úplně. Pořád to ale bude vyžadovat naši neúnavnou účast, aby si zas někdo nemyslel, že se to vyřeší samo – což je to druhý nebezpečí, jak taky píšeš.

Chce to udržet si v tom nějakou rovnovánu a neujíždět do žádnejch extrémů.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Antivirus
2023-04-17 20:58

GP chobotnice rozhodně nemá pod kontrolou všechno – naopak, spíše kope v posledním tažení. Hrajeme o čas, než se probudí “nadkritické” množství ovčanů.

Nevím, zda zda jsou nad GP ještě nějací reptiliáni – jsem si ale jist, že naši realitu (spolu)vytváří kolektivní vědomí. Právě proto vyvolávají ti parchanti strach, jednu z nejsilnějších emocí (Psy-Op, umí s tím pracovat). To je to “cosi metafyzického”, jak to vnímá Nikola.

Jacqueline Longstaff https://cosmicairport.com/ ještě v době před-Covidové (jezdívala dost pravidelně do Prahy) předpovídala boj ve spirituální rovině. Tehdy jsem si nedovedl představit, co tím má na mysli – a ono je to tady.

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
2023-04-18 11:18

Spíš je potřeba to definovat negativně. My nemáme nic pod kontrolou a GP už se řízení taky vymyká. Respektive ten jím vyrobený mlýnek na maso tu dál setrvačností rozemílá všechno na kaši a hrozí že rozemele i jeho. Je to něco jako utíkáni z kopce před dodbržděným 20tunovým parním válcem.
Jediný rozdíl oproti původnímu plánu je, že to mělo rozemlít jen slovany a bílé etnikum. Ne GP a celou elitu.

To co se děje na Ukrajině se mělo ve velkém dít v Evropě.
A že se to neděje není zásluha GP který to zrežíroval, ale rusů, kteří naopak rozemleli ISIS na kaši přímo v Sýrii.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
2023-04-18 20:29

Máme pod kontrolou vlastní myšlení a komunikujeme. Mrkni na Seznam zprávy:

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-5-59-cil-ruske-propagandy-u-nas-rozbit-duveru-na-padrt-rika-analytik-slerka-229542

Nějaký analytik Josef Šlerka tam uvádí, že v českém prostředí má antisystémová scéna ca 10-15% populace (tvrdé jádro, tedy my dezoláti). Na to se údajně nabaluje dalších ca 10% populace (měkký obal). Celkem tak máme ca 20-25% populace a to ten režimní propagandista nemá důvody nám přidávat.

Ke třetině populace (kde se to podle mého láme) nám už moc nechybí.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-04-19 09:44

Tam šlo o něco jiného. Nepravidelnou armádu USA nazývanou ISIS převzal americký deep state. Podle původního plánu měl Irán vytlačit ISIS ze Sýrie. A ISIS se měl převalit přes Evropu a masakrovat zdejší obyvatelstvo. Pak měly iránské gardy Evropu osvobodit a ISIS zlikvidovat. A v Evropě zavést ten správný islám. Jenže ISIS tento plán nedodržel.

A pro GP to bylo naprosté selhání. Teprve potom bylo Rusku dovoleno ISIS rozemlít. Tady vidíte, že se GP také nedaří, ale moc pořádmají.

paw
paw
Reply to  Nikola
2023-04-18 12:05

Svet je jako spojeny nadoby a prinasi stejny problemy
napr. sem videl titulek o zhloupnuti lidi a pak jsou ty teorie !!!.,snad neco napisu.
Problem demokracie , ktera je obr problem a nebezpeci , sem resil v nekolika prispevcich ,na Kydech a Iitterate..
Dik za zpravu.
Stran ty intuice , neni to nic ,co by clovek chtel a to se tyka tvorivosti taky /dost to obtezuje/.
Ted sem zahlid nejaky kritiky na Hrabala , kde beda davaji jeho dilo s jeho zivotem a jednanim dohromady.
To udela nekdo kdo nerozumi tvurcim schopnostem a tvoreni. Tomu ovsem nikdo nerozumi ,nikdo nevi o co jde ,jenom to proste je ve vas ,dela si to co chce a kdy chce , rano se to zapne , takze se jen vi ,co to s vami dela a udela..

Jára
Jára
Reply to  Nikola
2023-04-19 22:30

Ten boj má mnoho rovin.

Na jedné z těchto rovin každý rozhoduje o svém směrování v příštím vývojovém cyklu. To znamená 25000 let podřadných inkarnací v rolích otroka a nebo zombie bez možnosti posunout se vpřed. Jakákoliv pasivita se vymstí.

Na té rovině, kde se rozhoduje o budoucnosti lidstva jako celku, si to musí nejdříve každý vyřešit za sebe neboť lidstvo je souhrnem nás všech.

Ale pravděpodobně tento mix je v delším horizontu neudržitelný a může dojít k rozdělení. Část lidí už má peklo na Zemi právě těď – třeba na Ukrajině. I v těch slavných USA je může čekat občanská válka.

Rozhodně nějaký “bílý klobouk” nečekejte, a když už andělé někomu pomohou, tak jen tomu, kdo už většinu cesty ze svého rozhodnutí a vlastní silou urazil. A třeba se mu mu dílem náhody něco zkomplikovalo.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Antivirus
2023-04-17 20:37

Co se Klause st. týče, vidím to podobně. Možná, že něco pochopil právě mezi Davoskými “elitami” – nebo prostě cítí, že život není nekonečný a odložil přetvářku (politickou kariéru má za sebou, takže nemá co ztratit). Překvapuje mne, že Zeman to má naopak (možná kvůli dceři – kdo ví?).

Fatalistické přesvědčení, že GP má všechno pod kontrolou, nám globálščiki sami podsouvají a spousta zde přítomných jim na to skáče. Bohužel, takto vyvolaný strach potom (spolu)vytváří realitu.

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
2023-04-19 09:53

Zeman to úplně naopak nemá, četl jsem že se chce Zeman soudit za to, že ho v nemocnici špatně léčili. Oni dostali díky doktorům Zemana do stavu, kdy byl nesvéprávný a bezmocný! Vždyť po očkování a léčení z něj byla troska. A jako nesvéprávná troska poškodil celou naši zemi.

Last edited 1 měsíc před by Jára
Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
2023-04-19 11:22

Jaromír+Jára:
Že se Zemana pokoušeli oddělat doktoři na rozkaz američanů, jsem tušil už dřív. Asi Zeman pozapomněl jak dopadl Stalin r.1953, když se svěřil do rukou (židovských) doktorů.
Zajímavé že tou dobou co byl troskou se smrtí na jazyku, měl silně proamerické názory a spoustu věcí američanům odsouhlasil. V rozporu se svojí celoživotní politikou.
Kdoví co všechno za tím bylo.

Co se týče Klause, slizkého alibisty, který ze zbabělosti nakonec vše podepsal i Lisabon, tak si myslím, že ho někdo pořádně kope do zadku, aby mluvil takto nekompromisně a docela pro něj nebezpečně. Myslím že je k tomu donucen a nedělá mu to moc dobře, když se nemůže vymlouvat a vykrucovat jako celou jeho politickou kariéru.

Když i zarytého amerického agenta a vlastizrádce Cyrila Svobodu donutili mluvit proti jeho dlouholetému americkému páníčkovi, tak to vypadá, že tu někdo má solidní donucovací páky. Zřejmě na ně má kompro ohledně majetků co si kde nakradli a názorný odstrašující příklad Ratha.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
2023-04-20 16:01

Co se týče Klause, nemohu souhlasit (jakkoli k němu mám četné výhrady). Je pravda, že r. 2009 podepsal Lisabonskou smlouvu – právě tam bych ale viděl to donucení, viz https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/dokument-prezident-klaus-vysvetluje-proc-podepsal-lisabon.A091103_161503_domaci_kot

Rozumně hovoří nejen Klaus, ale fakticky celý IVK (Weigl, Strejček, Macinka a spol.) https://www.institutvk.cz/index.php

Klaus je názorově konzistentní, žádný obrat o 180 stupňů se nekoná. Dříve než všichni ostatní hovořil o nebezpečí genderismu, environtalismu (o tom dokonce napsal knihu), a NGO-ismu (v protikladu s “nepolitickou politikou” Václava Havla). Zřejmě v tom Davosu nahlédl “za oponu”. Dlouho jsem to nechápal – považoval jsem to všechno jen za přechodné výstřelky zpovykané západní levice.

Zato u Zemana nastal (zejména ve vztahu k Rusku) radikální obrat, takže se ptám, co na něj mají. Je nejen na konci politické kariéry, ale také na konci života – nemá zapotřebí popírat sám sebe.

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-04-20 17:15

Tak máte samozřejmě hodně pravdy.
Klaus je opravdu v názorech konzistentní. V mnoha věcech se s ním souhlasit dá, v mnoha věcech ovšem zásadně ne.
Jeho vzhlížení se k Anglosasům, jeho pravicové názory na trh, co vše vyřeší apod, jsou věci, s kterými dnes už přece racionální člověk bez klapek na očích souhlasit nemůže…
I jedna věc je jasná, pokud zásadně nesouhlasil s Lisabonskou smlouvou, měl jasně a nahlas definovat proč nepodepíše, což jako prezident zásadně mohl a abdikovat, pokud ten nátlak měl být opravdu tak silný a nebyl to jen alibismus z jeho strany…
Protože tak neučinil je odpovědnost na něm,

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
2023-04-23 15:50

Těžko v roce 2023 vyčítat Klausovi, že v roce 2009 nešel proti Ústavnímu soudu. Lisabonskou dohodu musel někdo dohodnout a odhlasovat, stejně tak jako řadu devastujících rozhodnutí EP poté následující. I kdyby to byl udělal, nikdo by to stejně nepochopil (sebe nevyjímaje).

Lisabonská smlouva je důsledkem dlouhodobých snah levičáckých post-marxistických “inženýrů lidských duší” o prosazení “všeobecného dobra” (pošlapáním individuálních lidských svobod, viz NWO, Agenda 2030 atd.).

Klausovy pravicové názory nahlížím z pozice myšlenek osvícenství, shrnutých skvěle mj. v preambuli Ústavy spojených států z r. 1787 (We The People…) ze které bych dodnes podepsal každé slovo.

Pokud dnes někdo kritizuje “volný trh”, kritizuje ve skutečnosti jeho deformace – politické zneužití Big Pharma a Big Tech v době Covidové, stejně jako např. zemědělská politika EU, jsou toho nejlepším důkazem.

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-04-23 20:39

Tak, Klaus podepsal a tím to končí. Odpovědnost z něho nikdo nesejme. Za svůj podpis čehokoli neseme odpovědnost všichni. Jak jsem psal, mohl abdikovat…
Ty tzv deformace volného trhu, na které se tržní fanatici stále vymlouvají nejsou nic jiného, než jeho nedílnou součástí. Kdyby vše tzv. volný trh vyřešil, nemohl by přece mít tzv. svoje deformace.
Volný trh nemůže mít deformace, to je jasný protimluv. Buď by musely být odstraněny nějakou regulací, pak by přestal být volným. Nebo k němu prostě neoddělitelně patří.
Tzv. volný trh nevede k ničemu jinému než k monopolu…
Máme to dnes jako na dlani.
Stejně tak Agenda 2030, NWO atd. nemá s levicí nic společného. To je pouhá oblbovací narativ zkorumpovaných médii.. Ve skutečnosti, to je pravičácký produkt oligarchizace a monopolů, jako plodů tzv. volného trhu, který je vygeneroval.

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
2023-04-28 20:55

…to je přesně to, co říkám – co vidíme kolem sebe, tedy propojení politiky a velkých korporací (Big Tech, Big Pharma) již nemá s volným trhem nic společného. Je projevem selhání státu, jestliže nedokáže pro všechny hráče zajistit rovné podmínky (právě k tomu mají sloužit, mimo jiné, antimonopolní úřady a legislativa).

Dojde-li k dalšímu prorůstání státní moci a velkých korporací, je z toho korporativistický stát, tedy (původně italský) fašismus. Pokud stát zcela vyvlastní soukromé vlastnictví a získá tak de facto monopol na všechno (což u nás nastalo po roce 1948), je z toho socík. Jestliže si Švábův korporativistický stát hodlá přivlastnit všechno (“Nebudeš nic vlastnit a budeš šťastný”) je to pro mne ultimátní fašismus – já tomu říkám socík na steroidech.

Nikterak proto nepřekvapí, že bruselské elity (prověřené kádry WEF) tvoří téměř výhradně socialisti nebo marxisti – viz životopisy všech těch Timmermansů, Borellů a spol. Nepřekvapí ani, když právě Jean-Claude Juncker otevírá výstavu Karla Marxe, viz https://www.euronews.com/2018/05/04/juncker-opens-exhibition-to-karl-marx

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-04-29 10:37

No, jenže ty všemocné korporace nevygenerovalo nic jiného, než volný trh. Prostě přesně podle teze Marxe – kapitalismus se svým “volným trhem” směřuje k monopolizaci a imperialismu. protože potřebuje stále nové a nové zdroje a loupit..
Vidíme to přece jasně. Velci hráči vzniknuvší v procesu monopolizace – korporace, si pak už přizpůsobí podmínky tak aby jim vyhovovaly.
A ty tzv. socialistické kádry bruselských elit?
Jednak nejsou socialistické, např. Macrona od Rothschildů těžko považovat za socialistu…
Jednak to jsou přece pouhé, totálně zkorumpované marionetty, tvořící politickou základnu anglosaské finanční oligarchie, vzniklé na troskách snu o volném trhu.

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
2023-05-02 20:07

Progresivismus (nejen ten bruselský) a komunismus (AKA reálný socík) jsou dvojčata. Hezky to popsal Radomil Bábek: https://www.blogosvet.cz/article/progresiviste-vsech-zemi-spojte-se-a-sakra-oni-uz-se-spojili-bohuzel-wnKMC

Jaromír
Jaromír
Reply to  Nikola
2023-04-24 14:14

Tohle je zajímavý okamžik, Nikolo – v nějakém okamžiku začne (obvykle) producent shánět peníze na realizaci filmu, ke kterému (zpravidla) existuje návrh scénáře nebo knižní předloha. Tady se bezstrukturní (jak říkají KOB-áci, tj. v podstatě ideologické) řízení dostává na strukturovanou úroveň.

Docela by mne zajímalo, jak to v tom Hollywoodu chodí: jestli má GP “svoje” producenty (kteří již vědí, na co dostanou peníze), nebo zda je již předem rozhodnuto, jaký film se má právě vyrobit (všechny ty pandemické filmy by tomu nasvědčovaly).

Jara
Jara
Reply to  Jaromír
2023-04-26 17:34

Podle toho, co jsem dosud četl tak v Hollywoodu už jsou ‘správné kádry’. A ty kádry jsou tak naprogramované / nacvičené, že nic jiného dělat neumí. Firemní kultura továrny na sny už nic jiného do sebe nevpustí.

Tihle lidé jsou jen na jedno použití. Pokud se změní situace, tak je musí někdo zrušit a nahradit třeba Bolywoodem. GP to dříve nevadilo, ale jak se zrychlují procesy, tak nejde vhodně a rychle tímto způsobem reagovat.

Je to účinné, protože ti lidé bez jakékoliv kontroly jedou v dané linii. Jako roboti.

Podívejte se na tohle:
https://e-republika.cz/article4638-Hypoteticke-planovani-invaze-na-Ukrajinu-z-ruske-perspektivy
Zelensky a jeho parta pořád jedou stejnou linii i když ta linie naprosto selhala. Rusové mají zrádce ve vlastních řadách a totální chaos ve všem. Ale proti biorobotům s předinstalovaným programem jsou o úroveň výše.

Cituji: Posedlost sankcemi: Jedním z největších šoků války bylo selhání západních hospodářských sankcí. Reakce Západu na tento neúspěch byla zajímavá. Sankce nezrušil, nezmrazil ani nepřehodnotil. Místo toho Západ pokračuje v sankcích proti všemu a všem, přestože je to zjevně zbytečné, a dokonce kontraproduktivní. Situace se stává absurdistánem, ale oni nemohou přestat. Pokud přestanou, jejich původní plán selže.

Last edited 1 měsíc před by Jara
Jaromír
Jaromír
Reply to  Jara
2023-04-28 20:03

…to není zrovna to, co mám na mysli. Jasně že hollywoodští libtardi tvoří inkluzivní “umění” protože jsou ideologicky zblblí a nejspíš svým bludům i sami věří. Na druhou stranu ale GP, který pro nás zůstává “neviditelný”, musí v tomto případě řídit strukturně. Jestli ještě před covidem vznikaly “pandemické” filmy (aby se pak ovčani řádně vylekali) není to jistě žádná náhoda – takže někdo musel dostat předem jasné instrukce a peníze. A peníze se dají vysledovat.

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
2023-04-29 09:58

No tak GP má k dispozici určité spolky, třeba svobodní zednáři. A mezi nimi je spousta lidí ve vrcholné politice. I takový korupční Aspen institut funguje na podobném principu.

Tito lidé musí na 100% poslouchat a plnit přání tech výše v hierarchii.

Peníze se možná vysledovat dají (oni s finančními transakcemi docela čarují), ale tyhle spolky fungují spíše na ideologické bázi. A funguje to mnohaúrovňově. Ten s nižší úrovní znalostí – “zasvěcení” vidí menší část reality, než ten s vyšší úrovní. I kdyby se odtrhnul, tak neodhadne dobře, co se plánuje a bude realizovat. A i když by se nějaký panovník někde “osamostatnil”, tak po jeho odchodu umí kontrolu nad národem zase uzmout zpět. Nakonec i Putin se s GP dohaduje/koordinuje přes prostředníka dědka Kisingera. Oni neplánují jen na pár let dopředu.

Společně uctívají třeba Satana: https://www.aktuality.sk/clanok/190382/tajomstvo-bohemian-grove-odhalene/
a tam je jasné, že ten, kdo by se cuknul, toho by bez skrupulí odkráglovali. A ten, kdo se ohne z toho má nepřímo extrémní provize. Kdo je loajální ten ví, co se chystá a dokáže na tom vydělat. Ostatní k tomu přijdou jako my k COVIDu.

Zatím jim to nějak fungovalo až do dnešní doby.

Last edited 1 měsíc před by Jára
Jára
Jára
Reply to  Jára
2023-04-30 10:51

A podívejte se na tohle:
https://cnn.iprima.cz/evropska-unie-zavede-dalsi-emisni-povolenky-dusledkem-bude-zdrazovani-varuje-ekonom-345177
Evropský průmysl bude úplně zlikvidován a nikdo z nás s tím nic neudělá. To je potom ten strukturní dopad nestrukturních plánů. Do vlády se nasadí úplatní nekompetentní hlupáci a těm se naočkují pseudo-ekologické debility. A oni už kompletní rozvrat evropského průmyslu dokonají úplně sami.

Třeba v případě automobilů – zatím automobilky ekologicky hýkají, ale vývoj elektroaut dotují z předražených aut se spalovacím motorem. Tenhle mejdan jednou skončí až zjistí, že přeorientovali celou výrobu na něco, co chce jen zanedbatelné procento zákazníků.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/prodeje-elektromobilu-v-nemecku-se-propadly-o-83-procent-je-to-zacatek-konce-ktery-vestili-analytici/
Dlouhodobě nucení něčeho, co uživatelé nechtějí, nefunguje.

Mě by se třeba elektroauto líbilo, ale tohle prostě není použitelné a ti, co tyto plány na ožebračení obyvatelstva vyrábí, to vědí.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
2023-05-02 20:22

V tom jsme ve shodě – na výše uvedeném příkladu (filmové produkce) ale chci ilustrovat, že tzv. “nestrukturní řízení” lze implementovat pouze na úrovni strukturního řízení.

I tu Agendu 2030 nebo Fit for 55 nebo jiné progresivistické “evangelium” přeci musel někdo na něčí pokyn vytvořit (a to promyšleně) – nic z toho nespadlo z nebe. Právě tohle mi u KOB-áků chybí (když si poslechnu Nestora, vypadá to, jako by šlo o dvě různé věci).

Kubrt
Kubrt
Reply to  Ondra
2023-04-17 07:06

Principiálně se tom marastu ovšem podílíme my všichni. Protože je to každý takový mechanizmus, který je sestaven z drobných součástek. A těmi součástkami jsme my. Podílíme se na tom tím, že konzumujeme to, co nám v chemickách továrnách upatlají z čehosi záhadného. Užíváme auta, mobily a vše co potřebujeme. I to co nepotřebujeme. Takže pokud vy čirou náhodou nežijete na nějakém pustém místě v horách, zcela odloučen od této civilizace a neužíváte žádné jeji produkty, tak se na šíření toho marastu podílíte taky

Jaromír
Jaromír
Reply to  Kubrt
2023-04-24 12:49

Je to tak, proto je taky změna možná jedině odspodu změnou vlastního chování – a nemusíme se kvůli tomu stěhovat na pustý ostrov:

Platit v hotovosti, nekupovat chemické jídlo (jen čerstvé od farmáře nebo si zasadit vlastní), nežrat cvrčky ani chemické “léky”, nepoužívat fejsbuk, nečumět na Shitflix. Raději starý film (třeba s AD), knížku nebo sklenku vína s podobně naladěnými lidmi.

Všichni jim do toho jejich “skvělého nového světa” můžeme sypat písek – viz třeba prof. Robejšek (třeba u Kociánové na Radiu Universum) nebo Vidlákovy kydy.

Denny
Denny
Reply to  Ondra
2023-04-18 11:53

Mrkni se na nějaký film z doby, kdy A.D. hrál. Okolo žádný musulmáni. Jeď do Paříže dnes. To je to o čem mluví.

Ondra
Ondra
Reply to  Denny
2023-04-19 11:45

V době největší Delonovy slávy již naplno probíhala likvidace tradiční vlastenecké francie a nahrazování pronárodních elit multikulti globalisty. Z bran univerzit se houfně valili mladí zpitomělí kulturní marxisti a pomalu obsazovali státní instituce.
Vlastně ty různé “k systému kritické” filmy napomáhaly likvidovat tehdejší vlastenecký establishment a radikalizovat již tak zpitomělou mládež.

viz wikipedie:

V roce 1966 situacionisté ve Štrasburku vyjádřili zásadní kritiku společnosti a vzdělávacího systému a vyjádřili podporu pro větší reformní úsilí na univerzitách. Jejich pamfletO bídě ve studentském prostředí vyvolal místní skandál, což vedlo k tomu, že jejich teze získaly větší popularitu mezi studenty. Také Hnutí 22. března s nimi bylo v kontaktu.

Roku 1967 vyšly ve Francii knihy jako Jednorozměrný člověk od Herberta Marcuse nebo Příručka umění žít pro mladé generace Raoula Vaneigema a Společnost spektáklu od Guy Deborda (oba situacionisté), které nacházely odezvu mezi politicky aktivními studenty. Ve francouzském tisku byla později některým z těchto knih vyřčena odpovědnost za následné nepokoje. Ovšem studenti četli i různé levicové klasiky jako Marxe nebo Bakunina, či autory jako byli Wilhelm Reich (Freudomarxismus) nebo Charles Fourier (raný socialismus).

Takže nám tu různí nosatí intelektuálové dokonce psali marxistické revoluční přiručky pro debilizaci studentů.
Nepřipomíná vám to něco ze současné situace ?

Ondra
Ondra
2023-04-15 20:12

Vzhledem k tomu že jsme se kompletně odřízli od Východu, a o to těsněji navázali na prohnilý Západ a doslova se stali závislými na USA, který nám dodává 3x předražený ruský plyn a ruskou ropu, tak bych se z hniloby západu moc neradoval.
Protože jestli půjde do sraček, tak nás tam stáhne sebou.
Respektive, nám bude stát na hlavách, když my do těch sraček už budem zaboření po krk.
Což se prakticky děje už teď, kdy si pozavíral elektrárny a krade skrze kolaborantskou ČEZkou vládu naši elektřinu a prodává nám ji 3x dráž.
Stejně tak západní firmy a dodavatelé se na nás pakují, takže máme nejdražší jídlo v celé evropě.
Takže už jsme v těch sračkách a oni nám stojí na našich hlavách. Jen nám ty sračky zatím nesahají po krk.

Bohužel, na základě “Zákona času”, se všechny události brutálně urychlují. A tím pádem se doslova každým špatným rozhodnutím, s každým dalším týdnem, kdy máme “slámu u kravína” a lezeme do zadlku USA a Západu, vzdalujeme šanci na naše přežití. Orbán se ve správnou dobu rozhodl správně a maďaři teď sklízí plody svého správného rozhodnutí. My naopak sklízíme shnilé a otrávené ovoce našeho “anti-babiš” rozhodnutí u voleb a pak šaškování s ukrajinskýma vlajkama.

Bohužel biorobotičtí lumíci stále tlačí vagón s nápisem “česká republika” k útesu a ještě si pochvalují jak jim to krásně jde a vesele si u toho pohvizdují.

klokan
klokan
Reply to  Ondra
2023-04-15 20:57

MUZE NAS TESIT ZE SE UTOPI NAKONEC S NAMI,KDE BY VZALI TAKOVY DALSI PITOMCE JAKO V CR

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
2023-04-17 15:17

Doufám, že jsi byl včera na demonstraci a podepsal všechny 4 petice.

Ladik
Ladik
2023-04-15 19:19

Čekám, že lidi dostanou rozum místo almužny…

Kubrt
Kubrt
Reply to  Ladik
2023-04-17 06:22

Lidi nejdříve musí dostat pořádně po držce. Teprve potom mohou dostat rozum.

jirik
jirik
2023-04-17 12:54

V čekárně místního krematoria uviděl plaketu se jmény zemřelých dětí. O’Looney zjistil, že nemocnice odveze mrtvé dítě přímo do krematoria. Ředitel pohřební služby se již na pohřbu nepodílí a je tak elegantně obcházen.

Jednou týdně odveze dodávka z nemocnice, v tomto případě nemocnice v Milton Keynes, šest až osm dětských mrtvol do krematoria, dozvěděl se ředitel pohřební služby od zaměstnance.
https://necenzurovanapravda.cz/2023/04/pohrebni-reditel-nemocnice-kryji-vysokou-umrtnost-kojencu-video/

Ondra
Ondra
2023-04-15 21:58

Podle západních pedofilně-satanisticko-iluminátských kruhů, by ty děti samozřemě měly zůstat v Doněcku v dosahu HIMARS, gradů a ostřelování. Ideálně nějak takto:
https://www.youtube.com/watch?v=iAcPP2WMlX0
Případně aspoň po cestě do školy šlapat na miny co tam nastříleli banderovci rovněž z gradů:
https://www.youtube.com/watch?v=xRsiQi1JYT0

A takhle vypadá právní ochrana dítěte na západě:
Holandská vláda v piatok schválila eutanáziu pre deti vo veku do 12 rokov. Umožní tým milosrdnú smrť pre malé deti, ktoré “neznesiteľne a beznádejne” trpia. TASR prevzala správu z tlačovej agentúry AFP.
https://www.info.sk/sprava/231093/holandska-vlada-schvalila-eutanaziu-pre-deti-vo-veku-do-12-rokov/

Lostris
Lostris
Reply to  Ondra
2023-04-16 16:47

Z Ukrajiny údajně zmizelo 60 000 malých dětí. Rusové s sebou vzali děti, které posbírali různě v bunkrech, sirotky z podzemí atd. Kde je těch zbývajících 60 000 ale nikdo neví. Kolik za tak dobré “zboží” Želéhad a spol. asi na západě dostali. Chudáci děti.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2023-04-16 09:14

Jenomže ti pedofilové, lupiči a hromadní vrazi jsou vytuněni talmudismem. To je podstata věčných revolucí a deviací.
Možno se tím i bavit. Dopřát si tak každodenní dávky smíchu. Třeba poslechem žvástů čest, důstojnost, pravda, spravedlnost od agenta banksterismu generál rezidenta. Jak báječně lže o euroatlantických “hodnotách” i Panevropan Fialový hnus.

Pokud si mocenské ksindly a jejich poskoky z pátých čtvrtí srovnáme do pyramidy kabaly, přidáme si báječné poučky z Talmudu, lze nasranost překlopit. Užívat si projevů Serešů, Švábů, Lejn, Blitin, Bidetů a dalších sionistických souvěrců jako představení podvraťáků.

Protokoly sionských mudrců:
„Vždyť lidé na celém světě jsou, pokud jde o tajemství naší politiky, již po celé věky jako nezletilé děti, stejně jako jejich vlády.“

„dějin, v nichž je více špatných než dobrých příkladů, nahradíme studiem programů budoucnosti. Z lidské paměti vymažeme všechny skutečnosti z předešlých staletí, které jsou pro nás nepříznivé, a ponecháme tam jenom ty, jež zobrazují všechny chyby vlád gojímů.“

„v tisku a v proslovech, nepřímo – v chytře sestavených učebnicích dějepisu – jsme vynášeli buřiče, jímž je připisováno mučednictví pro myšlenku všeobecného blaha. Tato reklama, kterou jsme těmto živlům dělali, zvýšila kvótu liberálů a přivedla tisíce gojímů do stáda našeho dobytka.“

„námi vyvolaným strachem – rozděleny.
Tento strach je pro nás nutný do té doby, dokud obě síly odděleně nespadnou pod náš vliv.“

Vrchol demokracie 😝:
„Nikdo nebude vědět, čeho si král přeje svým počínáním dosáhnout, a tudíž se nikdo neodváží stát mu v cestě.“

Přes poznání kořenů zla k zábavě ze žvástů dobroserů všech pohlaví
http://web.archive.org/web/20160314193310/http://vzdelavaci-institut.info

http://web.archive.org/web/20160321054609/http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=sionismus-a-judaismus

https://praguepride.cz/cs/cteni-a-foto/clanky/1565-dve-nebo-tri-ci-vic-kolik-vlastne-existuje-tech-pohlavi

Jaromír
Jaromír
2023-04-15 23:11

Podle mého má absurdní rozhodnutí ICC v první řadě zkomplikovat Putinovi cestování, mj. v souvislosti s případným zahájením mírových jednání o Ukrajině. Děti jsou navíc potenciálně obětmi obchodu (Adrenochrome harvesting nepovažuji za hoax).

jirik
jirik
2023-04-16 07:12

Nákup lidí v Africe, peníze za děti z Konga – až 40 000 eur platili „adoptivní rodiče“ v Evropě, mezi nimi i právníci.

O tomto nepochopitelném skandálu exkluzivně pro eXXpress informuje novinářka Aurora Weissová, UN Global Reporter.
Po měsících mlčení informaci poprvé potvrdil Dickson Matembo, stálý tajemník zambijského ministerstva: Osm Chorvatů zatčených v Zambii loni v prosinci za pokus o obchodování s dětmi použilo cestovní doklady získané díky padělaným adopčním dokumentům.
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/deti-zakoupene-v-kongu-evropsti-urednici-podporovali-mafii-obchodujici-s-lidmi/

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2023-04-16 11:32

Morální vzory:
„ V Bohémském háji byly pro jeho stálé hosty postaveny domy, které jsou rozděleny do sektorů se symbolickými názvy. Například sektor obsazený bankéři a vojenskými průmyslníky se nazývá Cave Men (Jeskynní lidé), sektor bankéřů je Lost angels (Ztracení andělé), majitelé, investoři a vědci se nazývají Hillbillies. Američtí prezidenti, zástupci ozbrojených sil žijí ve speciálním sektoru zvaném Owls Nest (Soví hnízda).

Skandál kolem klubu propukl v roce 1989, kdy se ve Spy Magazine objevil článek, ve kterém autorka mluvila o tom, že tam byli muži se „sníženou společenskou odpovědností“ přivezeni speciálním autobusem. A brzy vyšel i osobní deník jistého Paula Bonacciho, který se do Háje dostal díky pozvání republikána Lawrence Kinga a byl zděšen tím, co tam viděl. Na „setkání“ byl Bonacci donucen sledovat filmy specifického obsahu a poté zcela donucen k sodomii.

Člen Bohemian Club Nicholas Murray Butler jednou prohlásil:

„Svět je rozdělen do tří tříd lidí: na velmi malou skupinu lidí, kteří dělají věci, na větší skupinu, která sleduje, jak se věci dělají, a na většinu, která nikdy neví, co se děje. “.

A když se podíváte na seznamy členů Bohemian Grove (jejichž jména unikla do tisku), tak i Rady pro zahraniční vztahy a Klubu Bilderberg, zjistíte, že všechny obsahují jména stejných lidí z r. klíčové úrovně vlády ve Spojených státech.

Nicméně se má za to, že New York Times zveřejnily aktuální příběh Bohemian Grove pouze proto, aby zdiskreditovaly soudce Clarence Thomase a samotný Nejvyšší soud nyní ovládaný republikány,“

https://www.stoletie.ru/politika/tajny_bogemskoj_roshhi_891.htm
protiproud.info
aneb zaváhá-li poskok hajlovat podle nejnovějšího fašismu, dostane se mu zvlâštního zacházení.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2023-04-16 11:57

Další chapadlo satanismu:
„Facebook najímá bývalé zaměstnance CIA, organizace s dlouhou historií dezinformací, převratů, mučících center, obchodu s drogami a zbraněmi, jako „morální arbitry“, kteří dnes rozhodují o tom, co je pravda a co ne.

Aaron Berman například v reklamě na Facebooku hovoří o své práci v „obsahovém týmu“ a poukazuje na důležitost „transparentnosti“. Sám se nazývá manažerem „týmu, který píše pravidla pro Facebook “ a definuje „co je přijatelné a co ne“. Je to on a jeho tým, kdo „efektivně rozhoduje o tom, jaký obsah 2,9 miliardy aktivních uživatelů platformy uvidí a jaký ne.

Aaron Berman je bastard CIA,”
a ž.d!
https://www.stoletie.ru/politika/na_korotkom_povodke_115.htm

klokan
klokan
Reply to  Otroctví je svoboda
2023-04-18 07:20

facebok nepouzivam,divim se ze tam vubec nekdo leze.

jirik
jirik
2023-04-17 09:42

Ve své snaze propagandizovat Australany, aby souhlasili s válkou s Čínou, australská Sky News omylem ukázala, jak rozsáhlou válečnou mašinérii mají Spojené státy se svými základnami po celém světě. Více ve videu.

https://otevrisvoumysl.cz/australska-televize-omylem-ukazala-rozsah-americke-valecne-masinerie/

jirik
jirik
2023-04-17 20:06

Pertr hájek odpovídá na aktuální dotazy ze 17.4.2023; cca hoddinové video
https://youtu.be/fhhzlRchl-k

  • demonstrace
  • covidismus
  • ukrajinizace české zemičky,….
jirik
jirik
2023-04-19 07:34

Oslava LGBTQAI2S+ Disney se shoduje s propagací gay a transgender ideologie společností Walt Disney Co. v obsahu zaměřeném na děti.
https://necenzurovanapravda.cz/2023/04/disney-porada-pro-deti-gay-a-transgender-pride/

Jak velký počet dětí se ztratí za rok v Disneylandu?

jirik
jirik
2023-04-21 10:29

Turecký ministr vnitra si nebere servítky a říká: „Celý svět nenávidí Ameriku a Evropa je jen loutkou USA”. Více ve videu.
https://otevrisvoumysl.cz/turecko-rika-cely-svet-nenavidi-ameriku-evropa-je-jen-loutkou-usa/

jirik
jirik
2023-04-23 11:56

Velka sklizen
cca 47 minut, ze začátku s titulkama

  • adrenochrom
  • juvenilní justice
  • linka důvěry pro děti
  • právní žaloby dětí na rodiče
  • dotazníky ve školách
  • odebírání dětí sociálními pracovníky

https://odysee.com/@krusnohorec:f/Velka-sklizen:1

jirik
jirik
2023-04-28 17:36

Právě se nacházíme uprostřed války, která změní svět. A nejde o válku na Ukrajině, ale válka proti lidem vedená ve všech oblastech života. Jak se z této války vymanit? Nejen o tom je tohle video.
28 minut
https://otevrisvoumysl.cz/pruvodce-valkou-5-generace-jak-se-vymanit-ze-systemu/

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2023-04-29 14:41

Převzít kontrolu nad vzděláváním s úmyslem a účelem ho zcela zničit.
https://necenzurovanapravda.cz/2023/04/co-je-to-vybor-300-a-koho-v-nem-najdeme/

Ondra
Ondra
Reply to  Otroctví je svoboda
2023-04-30 15:36

Njn. jak jinak chceš dostat populaci do středověku, než že vychováš další generaci dětí ? Respektive zabráníš jejich výchově.
Napřed nasadíš mentály a cikorky ze zvláštních škol do výuky, tím ji zcela rozvrátíš. A pak spustíš “covid games” které definitivně pohřbí výuku “online” nesmyslem.
A pak děti doma, přilepení na mobily a tablety a mraky dementních her ve stylu “prodloužená mícha” natolik zdivočí, že se nebudou schopní soustředit už vůbec na nic, natož na chemii či matematiku.
A cesta do pravěku pro celou civilizaci je volná.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
2023-04-30 21:47

Jak báječně lstivý talmudistický systém;

„Svět ovšem směřuje od drsného fyzického k psychicky komunikativnímu. Od exaktnosti k intuici. Od IQ k EQ, k emoční inteligenci.
A je to právě moderní bláznivý svět, plný nejistot, nezaručeností a změn, který nezadržitelně posunuje do pozice slabšího i všechny muže. Muž ztrácí jistoty. Shromáždí si racionálně všechny exaktní podklady k rozhodnutí – ale jeho rozhodnutí je dobrým rozhodnutím o včerejšku. Dnešek mezitím změnil podmínky, změnil pravidla hry. Nez ývá než vsadit na intuici. Kapitol o intuitivním manažerském rozhodování namísto exaktního jsou plné knihy o moderních manažerských technikách,”

tak trochu po větru, prorežimě oblbuje
David Gruber v knížce Proč ženy muže nechápou (str.83).
Přitom intuice by mohla vycházet z podvědomí, ale pokrokově se “intuice” přizpůsobuje ranní propagandě šmejdů ! Tlampačům vydávaným pod maskotem gaunerem Bakalou, Šafrem, Lukačovičem nebo kolaborantskou ČT. Jenže to je cesta cesta k nejvyšším cílům kazisvětů. Do záhuby.

jirik
jirik
2023-05-01 11:31

1/5 DOPOLEDNÍK 9:53: Jsme ČESKÁ REPUBLIKA LTD jako firma nebo ČESKOSLOVENSKO jako stát? 7/5 JIŽNÍ SLOVENSKO Konference “JAK Z TOHO VEN” (návody a praktické příklady, jak postupovat při jednání s policií, soudy, úředníky jako “svobodný živý člověk ČESKOSLOVENSKA”: Program: 12:00 – 14:00 Monika Baldovič 14:00 – 15:30 obed 15:30 – 17:30 Ruda Vavra 17:30 – 20:00 SRDCEM PRO VLAST – Robert Šmuk, Libor Malý, Pavel Zítko a hosté 20:00- 22:00 večeře 22:00 a dál výměna zkušeností a networking Pro ubytované pokračování networkingu a wellness 8/5 po snídani Místo : Dudince Registrace a info: www.sprov.cz Těšíme se na osobní setkání! https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f1e8-1f1ff.svghttps://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/2764.svghttps://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f1f8-1f1f0.svg +420 774 701 959

  • rozdělení československa
  • aktuální dluh německa československu
  • LVČR a její aktuální aktivity
  • czechaslavakia.cz
  • atd

https://www.facebook.com/100084617054786/videos/15-dopoledn%C3%ADk-953jsme-%C4%8Desk%C3%A1-republika-ltd-jako-firma-nebo-%C4%8Deskoslovensko-jako-st/598777202223351

jirik
jirik
2023-05-01 17:08

Světová zdravotnická organizace (WHO) si chce připsat ještě větší pravomoce nad členskými státy. Co chystá a proč bychom si to neměli nechat líbit? O tom je tohle video. 
https://otevrisvoumysl.cz/globalni-pandemicka-smlouva-who-je-hrozbou-pro-nas-vsechny/

jirik
jirik
2023-05-02 06:57

Nově uzavřená Dohoda mezi ČR, s.r.o. a USA o spolupráci v oblasti obrany
Tato Dohoda se sjednává na počáteční dobu platnosti 10 let.
Dohodnutá zařízení a prostory
• Vojenské letiště Čáslav
• Vojenské letiště Náměšť
• Vojenské letiště Pardubice
• Logistické centrum Mošnov
• Vojenský výcvikový prostor Hradiště
• Vojenský výcvikový prostor Libavá
• Vojenský výcvikový prostor Boletice
• Vojenský výcvikový prostor Březina
• Vojenská posádka Vyškov
• Vojenská posádka Rančířov
• Vojenská posádka Stará Boleslav
https://mocr.army.cz/assets/informacni-servis/dca_-_navrh_schvaleny_vladou.pdf

jirik
jirik
2023-05-05 08:31

RAzhlas – férovky – 4. 5. 2023

K JÁDRU VŠEHO
Objasňujeme, jak funguje systém. Vše je dobrovolné, postavené na nevědomosti.
Papírová identita, vytvořená fikce. Prostor DIERŽAVA CZECHASLAVAKIA je tu pro každého jednoho z lidu ČESKOSLOVENSKÉHO

http://www.czechaslavakiadierzavi.cz
https://youtu.be/wP3y3sSakyg

jirik
jirik
2023-05-06 07:24

2023-05-04 – R.Vávra_Debata nad živým člověkem
cca 2 hodiny
https://m.vk.com/video558134639_456239758?list=1b384fe7f531fc5816&from=wall642348623_1209

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2023-05-06 15:48

Banderastán: Ministr školství Oksen Lisovoy oznámil, že pro snížení psycho-emocionálního stresu studentů je nutné snížit počet vyučovacích hodin ve školách. Není možné zvládnout takové množství materiálu jako nyní, aniž bychom se ponořili do stresu.

ubírá studium umění, informatika, zkracují se hodiny na studium matematiky, spojuje se fyzika, chemie, biologie, zeměpis do jednoho předmětu a to vše zbývá … tři hodin týdně.

co nyní zavádí kyjevský režim, existovalo už na Ukrajině – v době nacistické okupace. „Pro neněmecké národy na východě musí být vysoké školství zrušeno, čtyřleté školy zcela postačují. V těchto školách se budou učit prosté počítání, řekněme do pěti set, hláskovat jméno, budou se učit, že je třeba se podřizovat Němcům. Není nutné je učit číst,“ řekl Himmler.

Nebo je tu další: „Za prvé, aby děti ve školách (na dobytých územích) znaly dopravní značky nazpaměť a nevrhaly se pod auta; za druhé, že se naučí násobilku, ale jen do 25; za třetí, aby se naučili podepisovat své příjmení. Nic jiného nepotřebují.”

Budoucnost vůdců Třetí říše a současných amerických (polských) vlastníků Ukrajiny přestává být stejná – kolonie se zcela zničeným průmyslem, dodavatel levné, nenáročné pracovní síly. Vůdce varoval: „Pokud se Rusové, Ukrajinci, Kirgizové atd. naučí číst a psát, pak nám to může jen uškodit. Takové dovednosti by totiž umožnily těm nejschopnějším získat určité znalosti v oblasti historie a následně dospět k úvahám politického charakteru, jejichž ostrost by byla nevyhnutelně namířena proti nám.

https://www.fondsk.ru/news/2023/05/03/ukraina-unichtozhajuschaja-obrazovannost-59167.html

Mimea
Mimea
2023-05-07 18:43

https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/04/01/na-cesko-se-vali-pohroma/ :

z článku:

„Blíží se období, kdy vrcholí přípravy maturantů k závěrečné zkoušce,“ říká žena s několikaletou učitelskou praxí, která si přeje, vzhledem k ožehavosti tématu, zůstat v anonymitě. „Jenže tak jednoduché to není. Učitel má dnes ve třídě zhruba dvacet pět žáků. Zhruba dvě třetiny z nich mají nějaká potvrzení z různých poraden a od různých často i soukromých psychologických praxí o tom, s čím vším se nemůže dotyčný žák setkat.“

“Co všechno kantor nemůžeJejímu sdělení přesně nerozumíme, a tak žádáme vysvětlení. „Zhruba polovině žáků vadí a narušuje jejich psychický vývoj to, že je vyvoláte, proto to dělat nesmíte. Další část žáků negativně ovlivňuje dokonce už i ten fakt, že se jich na cokoliv během vyučování zeptáte. Takže se jich na nic neptáte a vlastně ani nemůžete. Další skupina studentů má potvrzení na to, že na ně neblaze působí překvapení, stresují je. Takže odpadají prověrky, které zjistí jejich znalosti.“

“Nedá nám to a ptáme se, zda je na tom současná mladá populace zdravotně opravdu tak špatně.
„Řada těchto psychologických „odborníků“ je schopna vypracovat posudek na žáka o individuálním vzdělávacím přístupu, aniž by samotného žáka viděli. Stačí jim k tomu telefonická konzultace s rodičem a hlavně finanční úhrada za tento úkon.“

Takto nejako to pochopiteľne vyzerá aj na Slovensku.

jirik
jirik
2023-05-08 13:27

Láska k rodičům se již v zemích EU stala trestným činem. To vedlo k tomu, že stát odtrhl děti od jejich rodin a zavřel je do sociálních center, protože jsou příliš připoutané ke svým matkám.

https://necenzurovanapravda.cz/2023/05/nova-politika-eu-statni-konfiskace-deti-za-nadmerne-pripoutani-k-matce/

dědek
dědek
Reply to  jirik
2023-05-08 19:35

Jen potvrzení toho, že zrůdnost začíná vrcholit.

jirik
jirik
2023-05-09 12:46

Prof. Staněk s Dr. Skálou – smí cizímu velení podléhat už i zdravotnictví?

4.5.2023 – 3 hodiny
velmi aktuální a informačně zajímavé
https://www.youtube.com/watch?v=140ljwURqUk

84
0
Would love your thoughts, please comment.x