Menu Zavřeno

Ničemu nerozumím, nic nechápu a nikam nepatřím

Při diskuzi o jakémkoli citlivějším či zpolitizovaném tématu mi je často vyčítáno, že o tom nic nevím, nejsem posvěcený odborník, nerozumím tomu, měla bych si o tom něco přečíst a vlastně ať raději někam zalezu a už nic neříkám, nebo… A jak víme, zpolitizované je dneska v podstatě všechno a s hysterickým kvílením se řeší už i to, jestli máte čepici ve správných barvách nebo jaké písmenko máte na chlebíčcích pro manželku ZZZuzanku.

A když se nad tím pořádně zamyslím, tak všichni ti zuřiví kritici „dezolátů“ a „dezinformátorů“ vlastně mají pravdu. Přinejmenším tedy aspoň v mém případě a jejich úhlem pohledu – já asi opravdu nic nechápu, jsem úplně mimo a měla bych se odstěhovat do nějaké jiné země (na jinou Zemi?). Příliš mnoho věcí chápu nějak divně a nesprávně, pořád mám nějaké divné kecy a když mě někdo o Velké Pravdě začne přesvědčovat stylem „to přece ví všichni, ty krááávo, tak neřeš a nepátrej!“, tak si to raději prověřím sama. A když zjistím nějaké nesrovnalosti, tak pak klidně šířím tyhlecty „dezinformace“ o svém objevu. Přitom bych přece měla už dávno vědět, že pravda je to, co si myslí většina, ne?! Jak můžu nechápat takhle jednoduchou věc?

Odpověď je jednoduchá – ano, jsem prostě takový „dezolát“ a „konspirační teoretik“ a „dezinformátor“ a „Putinova chcanka“ a „ruSSácká špína“ a tak dále, děkuji pěkně. Mimochodem, zajímavé je, že se vždycky najde cesta, jak „dezolátovi“ omlátit o hlavu Putina nebo „skutečné oborníky“, i když mluví třeba o sázení stromečků nebo o vanilkové zmrzlině. To už je holt takový moderní bonton, označit kohokoli s jiným názor za „kremelskou děvku“ či nějaký podobný technický výraz od skutečných expertů. Při pokorném absorbování takové zpětné vazby od lidí, kteří jsou mnohem lepší než já, se občas dokonce i přiučím nějaká nová slovíčka a novotvary. A to je co říct, protože jsem už od přirození sprostá jak dlaždič a když to fakt spustím (třeba když mi ve vývojářské konzoli vyskočí 3 tisíce errorů), červenal by se přede mnou i Štěpán Kozub. Všechny ty krásné nálepky a hrozby zabitím a T.O. určitě dostávám zaslouženě, stejně jako všichni ostatní dezoláti se špatnými názory. Jsme prostě tak hrozní mimoňové, že pravidelně propadáme i u tak jednoduchého testu Lepšího Člověka, jako je třeba Aschův experiment. LOL, takoví outsideři! A nejhorší je, že těch tupých a nevzdělaných vidláků z vesnice, co ničemu, ale fakt ničemu nerozumí SPRÁVNĚ, tak nějak přibývá…no fuj!

Když vidíte věci tak jak jsou…

Chcete nějaké konkrétní příklady toho, co nechápu já i spousta dalších lidí z „lůzy“, jak nás pravidelně nazývají presstituti z hlavních médií? Pár vám jich dám, ale já sama toho nechápu ještě mnohem, mnohem víc…

Coviďáčci a opíchanečci…

Neumím například pochopit to, proč lidi stáli v gigantických frontách na nádražích, aby si vedle smradlavých záchodků nechali píchnout přímo do krve jakousi experimentální látku, o které absolutně nic nevěděli. Proboha, proč? To jim to fakt nebylo divné, když jim nějaká hajzlbába v bílém kostýmku řekla něco jako: „Ani mi neříkejte svoje jméno, prostě vyhrňte rukáv a já vám rovnou šlehnu jednu dávku do žíly…pardon, do svalu.

Jak to, že se jim v hlavách okamžitě nerozezněl poplach, když na ně zkorumpovaní papaláši blili věci ve stylu: „Jestli nás neposlechnete, tak vám uděláme ze života peklo…ale všechno je to samozřejmě pro vaše dobro, muahahaha!“? Hlava mi doslova praská z toho, že těch podivných šmakulád prý bylo do lidí napícháno 13,5 miliardy a opíchaných aspoň jednou dávkou je prý až 70,6% lidstva. To znamená, že asi 5,6 miliardy lidí zašlo někam do pouličního stánku a nechali si jen tak šlehnout…cosi. A spousta z nich stále ještě věří (ti co jsou naživu), že to byl super nápad. Nechápu to a nerozumím tomu. Jsem prostě nechápavý neználek.

Skoro jako kdyby s tím nějak souvisela Tečka…

Nevěřícně jsem zírala i na to, jak mnozí „opíchaní“ ještě ke všemu zuřivě napadali „rebely“, kteří projevili pud sebezáchovy a nechtěli se dusit v nesmyslných prachových filtrech ani si dávat do těla experimentální preparát. Co jim vlastně bylo do toho, co si kdo píchá někde v průjezdu nebo v obchoďáku? Pokud ta báječná šmakuláda i pět roušek přes tlamu fungovalo tak skvěle, proč se opíchaní a zarouškovaní človíčkové tak strašlivě báli ostatních dál? Neměli by být imunní a v klidu? Neměla by být tohle podstata vakcinace, že vám to šlehnou a vy získáte imunitu? Čeho se tak báli? Neměli spíš hrůzu z toho, že jsou tu i lidé, kteří se nenechali zastrašit nebo nebyli líní a předem si zjistili dost informací?

Kde sakra jsou?!

Proč vůbec tolik lidí vymýšlelo všemožné způsoby hmotného i citového vydírání, aby donutili jít na „Tečku“ i rebely? Co z toho měli? Proč v tom pokračovali i ve chvíli, kdy viděli, že ten sajrajt v ničem nepomáhá a dokonce spoustě z nich zničil zdraví? Proč nechali týrat vlastní děti špejlováním nosu a dušením v rouškách a neozvali se proti tomu? Co se jim přitom dělo v hlavě? Proč pak spousta z nich šla i na třetí „Tečku“, když už u druhé bylo jasné, že jsou všechno jen lži a nefunguje to? Chápu strach nebo úvodní leknutí, ale tady byly všechny potřebné informace o tom, co se skutečně děje, dostupné už v létě 2020…ale lidi to prostě nezajímalo! Proč poslouchali a doteď poslouchají někoho, kdo do nich chce pořád něčím píchat a zároveň pořád mluví o nutnosti depopulace planety a ještě se tím veřejné chlubí? Nechápu to – kam zmizel pud sebezáchovy? Praská mi z toho hlava, nechápu to a jsem asi beznadějný případ!

Ale on to myslel dobře, kluk jeden ušatá!

Eko oteplovači

Ani po 44 letech života nedokážu pochopit ani to, proč si většina lidské populace naprosto bezstarostně devastuje ten jediný ekosystém, který mají k dispozici. Co za tvora si zničí svojí nádhernou a životem kypící zahrádku, která ho živí a bez které nemá sebemenší šanci na přežití? Vždyť to nedává žádný smysl… Jak se můžeme chovat tak strašlivě bezohledně k ostatním živým tvorům, kteří s námi tuhle planetu sdílí?

Co se lidem děje v hlavě, když vyvražďují nádherné a majestátní velryby nebo delfíny, kteří jsou možná chytřejší než půlka z nich? Jak to, že se jim maso těchto vymírajících a vznešených savců nezadrhává v krku, když ho žerou v nějaké luxusní restauraci? Proč si přitom naopak připadají, jako že jsou nějak lepší, protože spousta jiných lidiček si tohle maso nemůže dovolit a musí jíst obyčejné ryby a v budoucnu už jen červy a cvrčky? A jak může někdo týrat a žrát psy?

Nemluvím tu o nějaké nutnosti vegetariánství – lidé jsou všežravci a tím je nutnost pojídání masa prakticky daná. Jde mi o to brutální a zaslepené hubení celých živočišných druhů, o chovy zvířat v příšerných podmínkách a o nesmyslnou touhu po nějaké „extra chuti“ (kterou stejně nakonec udělá jen koření) bez ohledu na následky pro ostatní. Proč se tak chovají? A proč to vůbec, ale vůbec nechápu?

Bizoni patří k těm šťastlivcům, které se nakonec díky dobrým lidem podařilo zachránit před…námi.

Nerozumím ale ani tomu, proč tolik lidí věří současným „klima-alarmistickým“ bludům od největších pozemských parazitů. Jak můžou největší zasírači planety ostatní poučovat o tom, jakým způsobem se prý má ten životodárný ekosystém zachránit a hlavně – proč je vůbec někdo poslouchá a nepošleme je vytírat veřejné záchody, aby byli aspoň trochu užiteční? Vždyť ta jejich „Green Deal“ agenda nedává vůbec žádný smysl a často to naopak problémy ještě zhoršuje! Ti, co ty nesmysly hlásají, navíc už od šedesátých let neustále dokolečka lžou a je to jasně vidět – proč jim kdokoli cokoli věří? „Lhali jste nám desetkrát po sobě, ale pojedenácté nám určitě řeknete pravdu…“. Cože?!

Buď  jsme všichni tak trochu supermani, že jsme to přežili a nebo prostě pořád kecaj.

Místo skutečné snahy o obnovu zdravého ekosystému a tím i sebe sama dnes vidím spíš davy lenochů, kteří jdou občas někam protestovat proti globálnímu klimatu (no ty vole, to klima se jich asi fakt lekne!) a hystericky ryčí cosi o smrtícím oxidu uhličitém (který je pro přírodu naprosto nezbytný!). K silnicím se lepí hromady natvrdlých hysterek, které svým chováním ve skutečnosti jen dál živí systém a psychopaty, kteří tu přírodu různými agendami reálně ničí… A v čem pomůže přírodě, když vychrstnete kyblík barvy na krásný obraz nebo postříkáte kdovíčím architektonickou památku? Není to spíš jen projev duševní poruchy a výkřik „Senpai, notice me!“, aby si jich všimli dezoláti, což jsou ve skutečnosti jediní lidé, na jejichž názoru opravdu záleží, muahaha?

Pokud jim opravdu leží na srdci zdraví přírody, proč nehledají způsoby, jak jí REÁLNĚ pomoct? Proč místo toho, aby šli sázet stromky nebo uklízet odpadky podél silnice raději napadají hrstku těch, kteří se o reálnou změnu k lepšímu skutečně snaží? Proč jim nevadí, když se tisíci soukromých tryskáčů slétají do Davosu globalističtí supi, ale za strašlivé ohrožení planety považují plastová brčka nebo vaši Škodu Fabia? Obří tankery na mazut nebo obrovské jachty miliardářů jsou v pohodě, ale přírodě strašlivě vadí, když s kamarády grilujete klobásky? Stromy jsou prý nepřátelé přírody a musíme je tedy kácet a zakopávat do země kvůli ochraně atmosféry? Cože?!

Jak čemukoli z úst globalistických lhářů může věřit byť i jen jediný človíček na planetě s funkčním mozkem? A to nemluvíme třeba o tom, jak reálně zatěžuje přírodu těžba surovin na „ekologická“ vozítka, jaký nesmysl jsou ve většině lokalit větrné elektrárny a tak dále. Nebo o tom, jak se vyvražďují chovy zvířat po milionech kusů, protože prý moc prdí – proboha a v minulosti jako byla planeta úplně bez zvířat, nebo co? Teď je holt spousta zvířat za ohradou a ne v lese, ale zvíře přece není ohrožení ekosystému, to je přece součást ekosystému, kudla už! (tedy krom člověka, ten je nějak divný). Ale asi tomu zase rozumím blbě, protože chování lidiček vůbec nechápu…

 

LGBT zakazovači a LGBT nutiči

Neumím pochopit ani to, kde se v tolika lidech bere ta oprsklost, že ostatním zakazují milovat jiného dospělého člověka jen kvůli tomu, že má ten druhý jiné náboženství, jinou barvu kůže, stejné pohlaví nebo nějaký jiný znak, do kterého ostatním absolutně nic není. Co je jim do toho? Proč si nejdřív nespraví vlastní vztahy, než začnou poučovat a trestat ostatní?

Stejně tak mi ale zůstává rozum stát z lidí, kteří naopak ostatním vnucují všemožné kastrace a přešívání dětí (které ještě ani najisto neví, jestli jsou spíš Spiderman nebo včelí medvídek), provozují nechutný exhibicionismus před dětmi na různých gay pride průvodech, omlouvají pedofilii nebo „polyamorii“ (česky „chlívácké hromadné souložení“) a propagují promiskuitu jako něco nezávadného nebo dokonce kvalitnějšího než věrnost a normální vztah muže a ženy. Nechápu, proč by měl kdokoli pohrdat přirozenou a zdravou rodinou s tátou, mámou a dětmi. Jak proboha tihle „super-free nebinární LGBT lidičkové“ asi vznikli – nějakým pučením? Nebo je sestavili ve fabrice? Miliony let se rozmnožujeme normálním vztahem samce a samičky a najednou je to něco špatného a je povoleno jen množení ve virtuálním metaversu nebo soulože amerických oligarchů s dětmi na Epsteinově ostrově? Kde se najednou vzalo těch 70 dalších pohlaví a jak se to proboha spolu množí? Klade to vajíčka jak vetřelec na Fakultě sociálních věd?

Proč musí tolik lidí pořád zacházet do extrémů, a to v obou směrech? Vždyť to, co je pro ně i pro jejich okolí zdravé (nebo aspoň nezávadné) je přece tak očividné, že je to úplně fackuje přes xicht, sakra! Nechápu ani jeden extrém!

Útlocitní masoví vrazi

Rvu si vlasy i z toho, když kolem sebe vidím „pacifisty“, kteří jsou tak útlocitní, že nejsou schopní sežrat snad ani vajíčko („chudinky slepičky, z kladení je určitě bolí prdelky!“), ale přitom posílají s krvavou pěnou u držky peníze na nákup válečné techniky a podporují válečné běsnění jak to jen jde. Cože?! Ta vojenská technika pak asi bude na bojišti dělat co, vy válkychtiví potrati? Nebude pak náhodou o pár tisíc kilometrů dál utrhávat končetiny civilistům (i dětem) a nesmyslně prodlužovat šílenou válku? A když vám jsou u zadku mrtvé lidské děti, nevadí vám aspoň to, že když se nějaký fašista dobře trefí, tak pozabíjí i spoustu ptáčků a dalších žvižátek a změní celá území na toxickou, spálenou zemi?

To těm „chciválkům“ proboha už úplně jeblo? Jak může tolik lidí podporovat válku a zabíjení, které nejsou v zájmu nikoho krom té nejodpornější globalistické mafie a těch nejzkorumpovanějších hajzlů mezi lokálními poskoky globálních zločinců? Co za debila může považovat slova „chci mír“ za něco, co si zaslouží pohrdání? Proč se tolik lidí dobrovolně oslepilo, aby neviděli, že podporují naprosto zrůdný, fašistický režim, a to už ve dvou konfliktech najednou? Jak to, že jsou ochotní podporovat snahu o genocidu, protože jde o „vyvražďování špatného etnika, a to se nepočítá“?! Co až někdo za „špatné etnikum“ začne považovat je? To si fakt nevidí ani na špičku svého velkého nosu? Copak jsou úplně retardovaní a nechápou, co svým chováním podporují a jak to nakonec totálně semele i je samotné? Pomátli se oni nebo já, když jejich vražedné a zároveň i sebevražedné chování nechápu?

Po pravdě nechápu ani ukrajinské muže, kteří se nechávají násilně naverbovat a pak jdou na takřka jistou smrt v masomlýnku na frontě, bez výbavy, bez výcviku a bez jakékoli šance na vítězství. Jdou proti svým bratrům, asi jako kdyby šli Slováci proti Čechům, a obě strany pak nesmyslně a nevýslovně trpí. A to jen pro zájmy hrstky oligarchických zrůd, z nichž tři čtvrtiny ani nejsou Slované. Proč se nebrání agresivněji při odvodech, když už je jim jasné, že mají na výběr jen dvě možnosti – buď zemřít v zabláceném zákopě s utrženýma nohama nebo potenciálně zemřít v boji s verbířema, kterých by aspoň mohli vzít do hrobu pár sebou? To je ukrajinská válečná propaganda opravdu tak superefektivní, že pořád nevidí, o co v té válce skutečně jde a i po dvou letech si myslí, že pořád vítězí a Rusové bojují jen vojenskýma lopatkama? A za co tam vlastně bojují? Oblasti, které se připojily k RF, se okamžitě začaly rekonstruovat, všude jsou nové domy, nové silnice, znovu tam vládne právo, pracuje se na budoucnosti, je tam větší svoboda a je tam mnohem bezpečněji…krom chvil, kdy na ta místa ukrofašisté začnou střílet rakety mezi civilisty (nikoli na vojenské cíle a na infrastrukturu, ale na trhy, hřiště apod.). Proč vlastně bojují za režim, kvůli kterému uteklo ze země asi 30 z původních 50 milionů obyvatel? Proč bombardují „svoje“ civilisty? Co by bylo jejich cílem, kdyby nějakým zázrakem dobyli Krym a Donbas – kompletní genocida místních, kteří už Ukrajinou nechtějí mít nikdy nic společného? Nic nechápu!

Organizované kradení

Nechápu ani moderní ekonomii. Můj bratr je inženýr ekonomie a tak jsem si od něj občas ze zvědavosti půjčila nějakou učebnici. Ale to se prostě nedalo číst! Už v teenagerských letech to na mě celé působilo, jako že půlka ekonomie je jedno velké kravské lejno, ze kterého se uplácala „věda“ plná nesrozumitelných floskulí, a že hlavním účelem toho celého je jen to, mít nástroje na matení běžné populace, aby bylo snazší ji okrádat! Teď, když jsem starší a mám víc zkušeností, tak mohu říct, že se tehdy moje intuice netrefila – kravinec není půlka ekonomie, ale tak tři čtvrtiny. Ze čtení učebnic ekonomie jsem se vždycky musela jít uklidnit studováním anatomie nebo neurologie, kde věci dávají aspoň trochu smysl. Problém ale je, že většina lidí celé té konstrukci moderního monetárního systému bezmezně věří a frontmani téhle blamáže se navíc tváří strašně důležitě a posmívají se každému, kdo to obří Ponziho schéma a lichvářské letadlo skutečně chápe.

Nerozumím ale ani samotné ekonomice, kterou ekonomie překrývá tím šíleným množstvím krkolomných definicí a slovíček. Současné nastavení systému financí a obchodování podle mě nedává žádný smysl pro 99% obyvatel a nechápu, proč už to dávno nebylo rozdrceno na atomy. Víte, jak na mě působí celý ten náš slavný západní ekonomický systém? Jako že je vše nastaveno tak, aby líné parazitické svině mohly získávat pohádkové bohatství legálním okrádáním skutečně pracujících lidí. A ještě to dnes mohou z velké části dělat anonymně, schovaní za hradbou všemožných investičních společností vlastněných jinými společnostmi a tak dále až někam do ráje anonymů na Kypru a podobných útočišť pro oligarchy.

Moje naivní a nechápavá mysl vidí fungování systému nějak takhle – na jedné straně máte skupinu lidí, kteří chtějí postavit třeba silnici nebo elektrárnu. Ke stavbě všechno potřebné už mají díky dalším pracujícím lidem, jako jsou oni – mají pracanty, stroje, materiál, projektový návrh i všechny potřebné znalosti. Takže silnice se postaví a náklady na ni by se mohly vzít ze společné kasičky, třeba z rozpočtu získaného z jednoduchých daní. Nebo od soukromníka či skupiny lidí (družstva), kteří si stavbu objednají.

Jenže ono to takhle zdá se nejde a hned na začátku se do celé procesu přisere někdo další – naprosto nesouvisející skupina lichvářů, která řekne, že je nutné si na tu stavbu od nich půjčit, protože tak je nastavený systém. A stádo zbytečných byrokratů jim to potvrdí: „Tohle přece není holubník! Tady vyplňte bambilion dokumentů, uplaťte gazilion úředníčků, zaplaťte si povinné odhady od banksterů a pak si od těch banksterů půjčte peníze na šílený úrok!“. Takže si od lichvářů všichni nejdřív půjčí peníze s obludnými úroky a teprve pak začnou stavět (prakticky stejně, jako by to mohli dělat bez půjčky, protože lid a stát přece všechny reálné prostředky na stavbu už má…).

Ale nejvtipnější na tom je, že ti lichváři ty půjčované peníze vlastně ani nemají! A tak si je půjčí od lichvářů na vyšší úrovni, kteří si je půjčí od lichvářů na ještě vyšší úrovni a ti…ti ty peníze doslova vyčarují ze vzduchu. Banksteři si tedy v celém procesu byrokracie a půjček naládují břicha, pak vypustí pozlacené hovno, a to spadne dolů na reálné pracanty, kteří nejen že silnici nebo školu skutečně postaví, ale pak ještě splácejí dluh a šílené úroky z peněz, které předtím ani neexistovaly. A lichváři se smějou a smějou. A protože se tohle děje pořád dokola, tak už je systém tak nemocný, že lidi tu absurdnost celého nastavení ani nechápou a vlastně už to bez těch půjček fakt ani nejde, protože všechny peníze už kontrolují lichváři. A tihle bastardi pak za legálně nakradené peníze skupují nalevo napravo všechno, na co se dostanou jejich smradlavé pracky, včetně továren, vody, polí, uhlí, patentů, dětských orgánů a tak dál a následně ten nemocný systém ještě posílí.

Takhle nějak „nesprávně“ chápu současná ekonomický systém já, jako nic nechápající neználek. Ale jsem samozřejmě jen nevzdělaný dezolát, který ničemu nerozumí, měl by si o tom něco přečíst a věřit musíme jen těm, kdo z toho systému získávají obludné majetky, protože oni jsou ti správní a důvěryhodní „experti“.

Ok, třeba fakt jen nechápu, proč je tak strašně dobře, že nějaká třetí strana vydělává na cizí práci biliony dolarů, aniž by musela hnout prstem.

Balíčky „alternativních lží“

Zoufalý člověk, který vůbec nechápe současné sebezničující nastavení společnosti, by si myslel, že aspoň na takzvané „alternativě“ najde zdravý rozum. Že tam najde lidi, kteří jasněji chápou všechno to okolní šílenství, manipulace, zlo, násilí, sebevražedná rozhodnutí, destruktivní korupci, nebezpečné ideologie, řádění nadnárodní mafie a tak dále…jenže i tam upřímný hledač pravdy rychle zjistí, že je to často to samé v bledě modrém. Je to sice lepší než v mainstreamu, ale ne o tolik, kolik by člověk doufal.

Lidé na „alternativě“ totiž často propadají nesmyslům z druhého balíčku lží. Například často propadají plošné nenávisti proti obyvatelům té druhé mocnosti (té, co je teď „hodná“) místo té první mocnosti (ta co je teď „Mordor řízený Sauronem“). Nebo věří spoustě falešných fotek a kolážím s různými obry, ufony, big footy, duchy atd., jejichž nepravost by mělo umět odhalit i desetileté dítě. Nebo věří hromadám různých ezo blábolů, které ve skutečnosti ničí skutečné duchovní obrození, takže „alternativní“ oběti lží pak třeba pijou vlastní moč, věří na plochou Zemi nebo baští houbičky v touze po lenošské zkratce k osvícení. Někteří k smrti nenávidí ženy nebo homosexuály nebo Afričany nebo jakoukoli jinou skupinu, protože v jejich pokrouceném vnímá světa za problémy může právě jejich existence a stačilo by je přece jen shodit ze skály nebo zotročit a bylo by vše vyřešeno. Spoustu alternativců také vyžaduje už od podstaty nenávidět počítačové hry, fantasy filmy a horory, tetování a milion dalších věcí. Vůbec přitom nechápou, že je to z velké části jen nachystaná past, kterou parazité provozují už mnoho staletí a jmenuje se „rozděl a panuj“. Skupina A bude nenávidět vše na skupině B, bez ohledu na logiku a na to co je skutečně škodlivé, a skupina B bude dělat to samé skupině A. Je vymalováno!

Spousta alternativců také umanutě věří na různé tajné organizace ala hodné „bílé klobouky“, kteří prý už dlouho tajně popravují zlé politiky a nahrazují je androidama a klonama. Nebo věří na zázračné technologie, které „už jen za pár týdnů“ vyřeší všechny naše problémy. „Gesara a Nesara přijde už příští měsíc!“ se přitom opakuje pořád dokola už několik let… a podstatná část alternativy tomu pořád věří. Stačí přece jen důvěřovat Q a čekat s rukama v klíně!

Já to nechápu… Jsem tak mimo já nebo oni?

Jak je třeba možné, že „alternativec“ si přečte už desátý článek o tom, jak šíleně jsou na internetu manipulovány sociální sítě, vyhledávače, hodnocení, komentáře… a pak pod článkem nerozpozná reakci provokatéra nebo manipulátora a nakonec dokonce i začne opakovat některá podstrčená hesla a myšlenky? Proč mu to nedojde, když už má ty potřebné znalosti? Proč opakuje debilní fráze jako: „Kdyby mohly volby něco změnit, už dávno by je zrušili.“? Současný volební systém je sice zmutovaný hnus, ale volby to pořád ještě jsou a kdyby alternativa chtěla a všichni z ní šli volit, dostanou do sněmovny kohokoli budou chtít! Proč to nevidí?

Nebo takové to všude zákeřně podstrkované: „XY je jen řízená opozice, musíte ho nenávidět ještě víc než nutelliéra!“, které je aplikováno prakticky na jakoukoli účinnou opozici a tak jakoby nezůstává jediný člověk nebo organizace na naší straně a zmanipulovaní alternativci propadají ještě větší depce. Nebo „Sionisti a Globální Prediktor řídí i to jak kadíte, je to všudypřítomnej bůh, zanechte všech nadějí, odpor je marný!!!“ – to snad ani není nutné vysvětlovat, jak destruktivně debilní (a nepravdivý) je tenhle přístup. Nechápu, proč nejsou lidi schopní podobné průhledné manipulace na alternativě rozpoznat…

Parazité u moci se mezitím popadají smíchy za vypasená bříška, jak jednoduše dokáží manipulovat i tu „rebelskou“ stranu. A když nějakému alternativcovi naznačíte, aby si dával pozor i na balíčky lží nadesignovaných pro „rebely“, tak následuje často podobně vzteklá reakce, jako když mainstreamové zombii naznačíte, že v hlavních médiích už na pravdivé info nenarazíte ani v předpovědi počasí…

Umanutí katoličtí záchranáři

Fascinují mě i lidé, kteří vcelku dobře dokáží odhalovat manipulace zákulisních démonů a jsou správně nastaveni proti tyranii a nesvobodě…ale zároveň jsou i zanícení katolíci. Proboha, proč? Jak můžou ignorovat všechny ty zrůdnosti, které po staletí páchala katolická církev? To nechápou, že lidé, kteří nás dnes ovládají přes finanční systém a neziskovky a think tanky, jsou ti samí lidé, kteří dřív využívali k tomu samému náboženství? Církve přece prokazatelně ničily vzdělanost, pálily knihy, mučily a vraždily skutečně přemýšlející lidi, likvidovaly původní přírodnější spiritualitu a nahrazovaly jí šíleně dogmatickým systémem „drž hubu a plať, hříšníku!“… Ještě bych chápala lidi, kteří jsou tak nějak obecně „křesťani“, protože se jim libí, co prezentoval Ježíš Kristus, což byl velmi fajn chlapík (i když je to možná jen předělávka hinduistického Krišny nebo nějaký jeho následovník). Ale církve – a primárně ta katolická – jsou přece v absolutním rozporu s tím, co Ježíš říkal a dělal! Ježišimarja, vždyť to nedává smysl!

Já sama, i spousta dalších samostatně myslících lidí, bych ve středověku pravděpodobně skončila jako čarodějnice, protože bych „myslela moc nezávisle a kacířsky“. A nějaká banda „pobožných“ úchyláků by mě pak možná mučila pomocí palečnic nebo by mě rovnou připravila o život – třeba takovým tím způsobem, že vás svážou a pak vás topí ve vodě a když jste „hodná“, tak se normálně utopíte a když jste zlá čarodějnice, tak prý vyplavete jako korek a tak vás pak zaživa upálí u kůlu. Proboha, to teda byly možnosti…

A to se nebavíme o těch statisících či milionech lidí, které povraždili katoličtí hrdlořezové „ve jménu víry“ po celém světě v průběhu několika minulých století. Nebo o tom nekonečném proudu pedofilních skandálů katolických knězů. Tahle banda přece už dávno ztratila jakékoli právo kázat o morálce! Co proboha má tahle organizace společného s božskou silou, se stvořitelem a s naší duší? Kdo jim dal právo mluvit za božskou entitu a dokonce násilně prosazovat „jeho vůli“ (a když už, tak tvořivé lůno života by bylo spíš „ona“ nebo ještě spíš „nadpohlavní všudypřítomné ono“, ale to je jen další věc, kterou vůbec nechápu). Jenže následovníci všech tří abrahámských náboženství tohle vše přehlížejí a o morálce kážou dál. A dokonce se považovali a považují i za jakési ochránce vzdělanosti a správných hodnot… Sakra, já to vůbec nechápu – co se jim to děje v hlavě, co je to za podivnou slepou skvrnu?

Nechápu nic!

Těch věcí, u kterých vnitřně nic nechápu, je samozřejmě mnohem víc.

Nechápu třeba zuřivé odmítání existence předpotopní civilizace i samotné potopy před cca 12 tisíci lety. Nechápu týrání zvířat. Užívání drog. Nadužívání antidepresiv a léků na úzkost. Nenávist incelů k ženám. Ekologismus. Korporátní bullshit. Lidi, co věří ideologickým „fact-checkerům“. Volební systém. Presstituty. Ty, co věří, že pyramidy byly postaveny měděnými dlátky. Otrockou poslušnost vůči „upírům z Davosu“. Zuřivé odmítání prokazatelně existujících chemtrailů. Bezelstné přijímání digitálního koncentráku. Vítače muslimů, kteří zároveň zuřivě podporují LGBT. Náboženský fanatismus. Fašisty. Korporátní fašisty. Omlouvání cenzury. Posedlost plastickou chirurgií. Intelektuální lenost. Od reality odtržené anarchokapitalisty. „Odborníky“, kteří říkají, že jaderné výbuchy hned za naší hranicí nás nijak neohrozí a je to vlastně pohodička. Zoufalou neochotu k samostudiu. Závist. A tak dále.

Proč je většina lidí tak strašlivě zabedněná, že si musí na rozpálená kamna vždycky šáhnout, a to dokonce několikrát, než jim dojde, že spolu fakt nějak souvisí ta palčivá bolest, zuhelnatělá ruka a rozpálená kamna?

Těžký kvíz!

A proč mě vlastně tak otravuje tahle podivná otupělost a neochota lidí pořádně domýšlet, co k čemu povede? Nejsem nakonec ten největší idiot já?! Třeba takhle lidská společnost fungovat musí – třeba lidi musí věřit úplným blbostem, musí se topit v šíleném double-thinku, musí být v neustálém střetu a ničit všechno kolem sebe… Třeba to je tak nastavené kvůli tomu, aby pak mohli všechno zas opravovat a potom zase rozjet další kolo ničení?

Proč se mi vlastně ze sebedestruktivního a často i parazitického chování lidí pořád kroutí vnitřnosti a proč mám i po víc než čtyřech dekádách v tomhle cirkuse pořád ještě pocit, že by bylo mnohem výhodnější chovat se k sobě navzájem laskavě, čestně, pomáhat si, starat se o svoje okolí a vždycky se snažit říkat pravdu? Proč věřím, že tyranům se máme stavět na odpor a ne před nimi sklánět hlavu a nastavovat řiť? Proč si nejsem schopná jako ostatní pravidelně přepisovat svoje vzpomínky, abych si chránila citlivé ego? Vždyť stavět se na odpor démonům může i dost zabolet a se skloněnou hlavou by si mě třeba ani nevšimli a mohla bych si celkem v klidu žít… Třeba fakt jen nechápu tu hru, co se tady na Zemi hraje a jsem jen natvrdlý „noob“.

Ano, opravdu nechápu skoro nic a nikoho. Respektive – chápu všechno jinak, než bych prý měla a než je „správně“. Proč se děje většina z věcí popsaných výše si (většinou) dovedu vysvětlit intelektuálně, pomocí analýzy a dedukce, ale neumím to vnitřně přijmout jako správné. Chování tvorů v téhle lidské zoo mi prostě moc nedává smysl. Připadám si jako mimozemšťan, který nejen že spadl na cizí planetu, ale ještě rovnou do areálu blázince.

Noví voliči pětidemolice…

Sem tam se sice objeví člověk, jehož jasné vědomí září jak malé sluníčko, ale je jich na ostatní tak málo, tak strašně málo! Přijde mi až překvapivé, že celá ta slavná civilizace ještě funguje a už se dávno nezhroutila. Hmmm…možná těch „dobrých ufounů“, kteří celou historii zabraňují nejhorším katastrofám, přeci jen není tak málo? Co vy na to?

Podobných „ufounů“ je tu víc, než se zdá

Proč jsem to celé vlastně psala a hlavně zveřejnila?

Protože vím, že spousta z vás cítí něco podobného, jako já. Věřím, že u většiny bodů, které jsem popsala, jste souhlasně pokývali hlavou. I vy vidíte ty podivné nelogičnosti. Také se vám povedlo částečně odstranit mlhu ze svojí hlavy. I vy fungujete tak, že místo, abyste se snažili všem dokázat, že máte pravdu, tak se snažíte pravdu zjistit (to je obrovský rozdíl!!). Také cítíte ten zmatek z toho, jak nesmyslně si lidé kolem vás počínají. Jak naprosto zbytečně a hloupě ubližují nejen ostatním, ale nakonec i sami sobě. Jak podivné výkruty a salta dokáže provádět jejich mysl, aby mohli věřit věcem, které se navzájem absolutně vylučují. Udivuje vás i to, jak spoustu naprosto očividných věcí nejste schopní lidem se zamlženou myslí vysvětlit.

Nejlegračnější je, že i vy se někdy přistihnete, že jste uvěřili blbostem, protože jste nebyli dost ostražití. Také často tápete a nejste si jistí, co to všechno znamená a co dělat – to je totiž nezbytná součást procesu učení! Absolutní jistotu o správné cestě před sebou má jen fanatik s tunelovým viděním.

Mnoho z vás také často propadá pocitu osamělosti – a jak víme, nejhorší osamělost je vždycky mezi lidmi. Čím bližší by vám vybraní lidé měli být, tím horší ta osamělost mezi nimi je, když si nerozumíte. Naopak třeba sami v lese se osamělí necítíte asi nikdy. Ale při styku s ostatními lidmi se někdy cítíte, jako kdybyste snad byli z jiné planety…a možná nakonec i jste. Tedy aspoň taková ta podivná část vašeho já, která ve vás tak často hryže, že něco není v pořádku se světem i s jeho obrazem v oficiálních zdrojích a korporátních médiích.

Ale zároveň díky té podivné „jiskře“ ve svém nitru cítíte i ten nesmírně opojný pocit „jsem naživu!“ a „myslím, cítím, vnímám, existuju!“. Proto jsme se i sešli tohoto článku – hledáme, přemýšlíme, analyzujeme a zkoušíme nové cesty. Možná jsme došli v Platónově jeskyni o kousíček dál než ostatní, a to nám dává zvláštní sílu…ale i určitý pocit vyděděnosti z běžné společnosti. I nutkání pomáhat ji uzdravit.

Je fajn občas si připomenout, že ve skutečnosti neproplouváte tou šílenou bouří v oceánu lží, manipulací a omezeného myšlení sami. Kolem existují i další vědomí, která už se posunula někam dál. I když třeba ještě úplně nerozumíme, co to všechno znamená, tak jsme na správné cestě a nejsme na to sami. Zatím je nás málo, ale přibývají další a další. Současné akcelerující se šílenství je v řadě ohledů vlastně DOBRÉ, protože to, co jste ostatním mohli jen těžko vysvětlit před pěti lety, jde dnes mnohem snadněji. Lidé se probouzejí bezprecedentní rychlostí. Jde to pomalu, bolestivě, dokonce přitom i přibývá mrtvých a všemožně zmrzačených, ale v podhoubí zcela prokazatelně roste něco nového a zdravého.

Důležité je nezahořknout. Je nezbytné brát ten blázinec jako sice podivné, ale nesmírně poučné dobrodružství. Pokračovat na své cestě dál a tvrdé lekce brát jako to, co ve skutečnosti jsou – tvrdě získané zkušenosti, které nám příště pomůžou nezopakovat ty samé chyby (a případně pak můžeme tu zkušenost i částečně přenést na ostatní).

Ono nám také nezbývá nic moc jiného, než jít dál s hrdě vztyčenou bradou, že? Jak si jednou člověk otevře hlavu a myšlení určitým způsobem, už není cesty zpět. Ale nikdo z nás na té cestě nikdy není sám! Někdo je vždycky na podobné pozici jako vy, někdo další je jen kousek za námi a doufejme, že je i někdo nebo něco daleko před námi. Něco, co na nás čeká o kousek dál a až přijde ten správný čas, tak nás s laskavým úsměvem vezme za ruku a kousek cesty nám pomůže. A pak nás zas kopne do zadku a řekne: „Tak, a teď zas jdi kupředu vlastními silami!

A nikdy nezapomeňte – v době největšího temna je každé světýlko nejvíc vidět a také nejvíc potřeba. A to světýlko pro ostatní, to můžete být snadno i vy. Stačí se tak rozhodnout.

 

4.8 50 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

69 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
standa
standa
25. 1. 2024 09:19

Nikolo,škoda, že takových lidí jako jste vy, je tak málo.Vidíte drtivou většinu věcí stejně jako já.Bohužel mám pocit, že určitá část lidí vůbec nepoužívá mozek , ale prostě jim stačí, že jim dá někdo příkaz, povel a oni dělají co se řekne.Kdyby na téhle krásné planetě neexistoval člověk, tak by se planetě žilo krásně a radostněji.Nenávidět, intrikovat, pomlouvat, ničit, zabíjet, mučit…….tohle umí bohužel jen člověk. Nenechte se Nikolo znechutit idioty a pište dál vaše chytré… Číst vice »

jíří kuře
jíří kuře
Reply to  standa
25. 1. 2024 14:03

Nikolo chtěl jsem taky napsat něco ale standa napsal to co jsem chtěl já za mě.

Martin
Martin
Reply to  standa
25. 1. 2024 15:46

Lidi je fajn že jsme pochopili alespoň rámcově tu manipulaci, ale teď je třeba podívat se dál za oponu… Můžeme si sice libovat že už jsme je prokoukli, ALE TO NÁS NEZACHRÁNÍ, to nás nikam nedovede. Je nutno jít hlouběji, třeba až ke smyslu toho, proč jsme tady. A je nutno dodat že to není pro materialisty… Kdo je ochoten prozkoumat možnost že ve skutečnosti většinu našich akcí v životě řídí podvědomí, ego? No ano,… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Martin
26. 1. 2024 01:05

M., správná úvaha, aplikace moci je pouze za použití psychologické manipulace. A se Standou vůbec nesouzním, člověk není něco extra, je živý jak umožňuje život, život bez lidí bude nadále existovat. Tohle by si měl uvědomit každý. Navíc životní vnitrodruhovou konkurenci podivně idealizuje. Ne s tím krásně a radostněji nesouvisí život, ale vědomá kvalita života, například vybíjením zubrů…

standa
standa
Reply to  Ladik
26. 1. 2024 22:20

Ale já s tebou souhlasím, že člověk není nic extra. A že by planeta bez člověka existovala v pohodě dál.Asi si mě nepochopil nebo jsem to tak neobratně napsal ?

Ladik
Ladik
Reply to  standa
29. 1. 2024 18:07

stando, tvoje kdyby je pro mé zkušenosti naprosto mimozní, vysvětlením proč. Chápu, že nerad přežíváš mezi pitomci, ale kolikrát jsme jimi my sami v očích jiných a naopak a pořád dokola. Teď ke kdyby, pokud se ti někdy poštěstilo (nepředpokládám, z toho co píšeš) nebo poštěstí chov stádoveho zvířectva, tak poznáš sílu přírody, která i z nejutlačovanější ovenky udělá vůdce stáda, když dostane příležitost. Nic víc a míň. Průser je fialová pinda, negroidní zabijačka a… Číst vice »

paw
paw
Reply to  Martin
27. 1. 2024 09:21

Kdo dnes nejmin skodi a nemuze ten je nejhorsi a skodi nejvic. Z jejich hlediska. Mame informacni revoluci a ta si zada a potrebuje obeti.Utoci revolucionari , ze vsech stran. Tak si to tak neberete. Zase nemusite bejt ta nejhorsi obet. To je totiz , co chteji nejvic. Spolecenskym filtrem se dostavaji dopredu ti nejhorsi a nejmene schopny. Proto automaticky otroci kazdymu. Opravdovej div sveta , navzdory nadlidskemu usili, /treba nacistu a dalsich / je… Číst vice »

standa
standa
Reply to  paw
29. 1. 2024 08:37

Sorry, ale tvůj komentář je nějak zmatenej, nechápu co vlastně chtěl básník říci.

Kopelman
Kopelman
25. 1. 2024 10:06

Vysvětlení ve velké zkratce. Važte si toho, že pravděpodobně patříte mezi vymírající druh homo humanus, člověk lidský. Vymírání tohoto druhu má fyziologickou příčinu, která je dostatečně prozkoumaná a známá. Nejedná se o psychosociální vlivy, které by způsobovaly myšlenkovou lenost. Podstatou je působení digitální techniky, počítačů, mobilů, tabletů na vývoj mozku člověka. Je prokázáno, že jejich intenzivní používání cca do 24 roku života má drastický dopad. Způsobuje, že člověku se v mozku nevyvinou synapse, které mají zásadní… Číst vice »

Vašek
Vašek
Reply to  Kopelman
25. 1. 2024 19:28

Kapku se mýlíte. To že je myslících lidí méně, neznamená, že vymírají. Právě naopak mám pocit, že vymírají především bezmozkové.

Kopelman
Kopelman
Reply to  Vašek
25. 1. 2024 19:42

Pocit se může i nemusí shodovat s realitou. Ponechám na posouzení čtenářů, zda vaše tvrzení potvrzuje, nebo vyvrací mé vysvětlení.

Ladik
Ladik
Reply to  Kopelman
26. 1. 2024 01:27

K., nejde o druh, tohle je definice člověčí, život je pouze rozmnožování individuí. Za zkázu lidí lze považovat ryzí feminismus, kdy nebude co oplotit, jedině pavilon.

Ladik
Ladik
Reply to  Vašek
26. 1. 2024 01:21

V., bude to 50:50, zbláznění a nutkání k sebevraždě nelze snadno odolat. Teď vážně, mám stále utkvělou představu, že covidizační cvičení (všimněte si prosím pouhé záměny i a l) slouží čistě pro obrovské prachy, zbytek mi nesedí, kdyby likvidace měla postihnout blbé, tak kdo bude u lopaty? To lidstvo čeká revoluce robotická, jelikož beta se nechá ráda zastoupit gamou či deltou v rutinní činnosti.

danmen
danmen
25. 1. 2024 19:03

Ničemu nerozumím, nic nechápu a nikam nepatřím – akonáhle som si prečítala tento názov, tak som si otvorila aj článok. odporúčala by som prečítať všetkým, ale nemám príliš komu – možno 2-3 ľuďom, ktorí by ho pochopili. Som rada (a príjemne prekvapená), že žieňa pod 45 takto rozmýšľa. Vo svojom okolí mám pocit, že som osamelá v tom, že tomuto typu sveta, rozmýšľania, konania, presadzovania (až podrobovania) absurdných tém – tomu nerozumiem. Na to, čo… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  danmen
26. 1. 2024 01:31

Vážená d., nezbláznili, ještě ne, pořád můžeme plivat na nové technologie lokálně bezemisní, dál inhalovat smrduté miláčky a tvářit se jak tvořivá Gretka.

Tony
Tony
25. 1. 2024 15:13

Krásně, smutně napsáno. Nikolo, díky za Váš moudrý a odvážný hlas. Ne všichni jsme tak stateční … a to je škoda …

Ladik
Ladik
Reply to  Tony
26. 1. 2024 01:36

T., pokusím se trochu oveselejšit. Kdyby byli všichni moudří a odvážní, tak lidi vyhynou na samém počátku nudy a šedi vševědna.

Ferda mravenec
Ferda mravenec
25. 1. 2024 06:41

Výstižně popsaný současný a hodně šílený svět, který je opravdu vzhůru nohama. Nezbývá, než věřit, že se lidé konečně a včas probudí a učiní tento svět výrazně lepším místem pro život všech slušných, poctivých a pracovitých lidí a jejich potomků. Bude to ale těžké a hodně bolet a bude to běh na dlouhou trať. Základní problém je v tom, že slušní lidé mají velký problém se domluvit a spojit proti zlu. To se domluvilo a… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Ferda mravenec
26. 1. 2024 01:45

F., dovolte mi malý osobní útok, vidět svět z perspektivy mraveniště jen tak někdo nedovede. To nesmíte stát jen v mraveništi, jiní životvorové si zaslouží taktéž místo ve světě, již tak zkoušém mravenečníkem v podobě lidské přeměny vesmíru, až takový vliv má nenápadná mravenčí dělnice na celý vesmír, tím že pouze je, není nebo chce jen užívat nebo být užitečné idiotkou nebo v parlamentu schovaná před útokem prasete pekari proti mraveništi.

Last edited 3 měsíců před by Ladik
Nick512
Nick512
25. 1. 2024 08:56

Je důležité se osvobodit. Ale důležitější je k čemu se osvobodit.
Zdravím zdravou skeptičku. Parádní článek.
Nick512

Patrick
Patrick
26. 1. 2024 13:14

Pane jo, to je fakt brilantní článek. Paní Bornová, vy v nás probouzíte to ten pocity dobra, které dříme někde někde uvnitř každého z nás. Dobro, hrdost a láska je záměrně pokořována i urážena současným světovým režimem. Díky.

Creeper
Creeper
26. 1. 2024 12:27

Opět jsem si přečetl skvěle shrnutí toho všeho hnusu. Jsou bohužel lidé a je jich opravdu spousta, kteří po přečtení tohoto článku (myslím, že by ho ani nedočetli) řekli, že to je kravina. Včera jsem potkal 2 lidi v Hitlernově s kávovým filtrem na obličeji. A tak si tu žijeme. Děkuji Nikolo za to co děláte.

Jan
Jan
25. 1. 2024 15:48

Děkuji

jokr68
jokr68
25. 1. 2024 17:32

Milá Nikola.
Položila si pred nás veľkú hromadu otázok na ktoré je ťažko odpovedať. Verím, že ak by si sa riadila zjavenou pravdou jednej novinárky zo slovenského média hlavného prúdu nebola by si taká zmätená. Tá okrídlená veta znie:
“O pravde sa nediskutuje.”
Vidíš, je to úplne jednoduché. Ale som rád, že si o tomto výroku nevedela a občas napíšeš niečo čo mi skráti čas pri čítaní. Tak sa maj a píš.

moravan
moravan
Reply to  jokr68
25. 1. 2024 21:19

Můj ještě oblíbenější citát je : “O pravdě se nehlasuje”.

Stoupenci demokracie jsou totiž schopni hlasovat i o tom, co je pravda nebo dobro…

Pave1
Pave1
25. 1. 2024 20:46

“Jak čemukoli z úst globalistických lhářů může věřit byť i jen jediný človíček na planetě s funkčním mozkem?” Skvělá otázka, právě metoda manipulace “běžnými lidmi” je pilovaná opravdu velmi dlouho a je prostě prokázáno, že lidé “chtějí věřit institucím” do poslední chvíle. První válku nikdo nechtěl, kdo vyzbrojil Německo pro tu druhou je známo, atd. Klíčem k tomu všemu jsou pak v moderní době (od 30.let 20.století) dvě věci: Kontrola hlavních médií a jiných zdrojů… Číst vice »

RMI
RMI
26. 1. 2024 00:20

Ekonomika to byla jakž takž ještě do opuštění zlatého standardu. Od té doby je to hra letadlo. Proč jsme na cestě do (víte kam…) ? 1) Opuštění Au standardu (= děláme “bohatství” z ničeho) 2) Akciový trh a bankovní systém (tvoří největší boháče/zlodějě a také všechny finanční krize) 3) Zastupitelská demokracie bez zpětné vazby (aneb na předvolební sliby se nepřísahá) A ještě k těm katolíkům – on v tom není moc rozdíl (viz 30-letá válka)… Číst vice »

Last edited 3 měsíců před by RMI
jirik
jirik
26. 1. 2024 06:55

SVĚT: Patříte k obětem, kterým bylo poškozeno zdraví po aplikaci genových injekcí? Či vám snad zemřel někdo blízký po injekci nebo kvůli špatné covidové politice, která odmítala léčit? Byli jste kvůli velmi dlouhým lockdownům poškozeni finančně? Byli jste pokutováni za nenošení roušek či napadeni policií za nedodržování restrikcí, případně za účast na demonstraci? Jste obětí zvůle covidfašismu? Dovolávali jste se spravedlnosti, ale marně? Pokud jste na některou z úvodních otázek odpověděli kladně, pak máte šanci… Číst vice »

vlastenec
vlastenec
25. 1. 2024 10:08

Katolická církev a ovládání lidí je velké téma. Na začátku byli apoštolové a pár dalších následovníků Ježíše – první církev (společenství). Napřed pronásledovaná, pak získala spojením se světskou politikou moc, často totalitně prosazovanou. To určitě nebyl Ježíšův záměr. On, stejně jako před ním Buddha Gautama a další, jen nabídl cestu osvobození ve stylu “take it or leave it”. Každá ideologie je však zneužitelná těmi, kterým jde především o vlastní prospěch. Existovala samozřejmě snaha o očistu inspirovaná… Číst vice »

moravan
moravan
Reply to  vlastenec
25. 1. 2024 21:12

“křesťanskou alternativou je protestantství, kde si každý vykládá texty po svém. Výsledkem jsou např. dnešní liberální církve, kde už není duchovního prakticky nic a neliší se od společenských, kulturních nebo sportovních institucí” A to víš, hochu, že z každého slova budeš vydávat počet ? Proto čiň pokání a pros Boha i lidi o odpuštění. Mám pochopení pro pohany, ateisty i okultisty, protože nevědí, co činí. Ale aby katolík takhle plival, to už je hodně přes… Číst vice »

vlastenec
vlastenec
Reply to  moravan
26. 1. 2024 07:54

Jestli něco plivu, tak jen fakta, o kterých nevíte.

Luther razil mj. pojem “sola scriptura” a “každý muž (člověk) knězem”, tedy individuální výklad Bible.
https://chnetwork.org/2018/06/19/luther-the-rest-of-the-story-part-v-the-road-to-chaos/
https://credomag.com/2020/01/luthers-doctrine-of-the-priesthood-of-all-believers-the-importance-for-today/

Videa o liberálních (progresivních – feminismus, LGBTQ+) církvích či megacírkvích hlavně v USA jsou na YT atd.

Osobně jsem katolík jen formální, křtem novorozence. Při svém hledání odpovědí jsem Biblí začal, ale neskončil.

Ladik
Ladik
Reply to  vlastenec
26. 1. 2024 01:52

v., myslím, že nynější pidlivizaci řídí špagetové strašidlo. Tema rozštěpení starých dogmat vyvolává řetězové reakce nad nesmyslností sekání ptactva mlynářskou technikou ve větru.

Jirka
Jirka
25. 1. 2024 11:57

Ad sázení stromů – tam je komické, že moderní “ekologové” řešili, že vlastně stromy jsou také problém, a že by se měly spíš kácet. Nebo tedy scientisticky specificky řešili, že záleží dost jaký je to strom – samozřejmě v kontextu, jak moc a v jakém věku stromu požírá ten obávaný CO2. Tou tedy jedinou metrikou. Že by se tedy například měly v určitém věku stromy raději pokácet a zahrabat pod zem, “kam uhlík patří”. Náklady… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Jirka
26. 1. 2024 02:25

J., věřit blbostem dokáže mnoho lidí, fáma je to, co je volovina patrná na první dobrou, ale rozmluvit nelze širšímu publiku v krátkém čase po vypuštění bez rizika ublížení na zdraví. Don Quechua nebo s. Pantózzi by mohli vyprávět. Na román to není, fáma chce čas.

pit
pit
25. 1. 2024 19:28

Neberte si to osobně, Nikolo. Já být stvořitelem, tak si řeknu, tenhle pokus o inteligentní tvory na bázi organického uhlíku se nepovedl, zkusíme něco jiného, co takhle křemík. Vývoj bude pomalejší, zase nebude tolik sraček.

Nerozmlouval bych mu to. Existence na bázi pomalého spalování těl rostlin a živočichů je ponižující. Navíc to věčné funění, ať je čím oxidovat, a vylučování zbytků. Trapné. I rostliny mohou využívat napřímo sluneční záření.

Ladik
Ladik
Reply to  pit
26. 1. 2024 02:01

p., tolik sraček nějak nechápu, život je nejen ve zrození a smrti, také pohyb je třeba a krásné je šlápnout do … pro štěstí ž. formy. Pohyb je život, pohyb je hmota, pohyb je energie, pohyb je čas, pohyb je prostor, pohyb je mysl, pohyb je smysl, Pohyb je Bůh, to je Kravina s velkým K, Vesmír je pohyb, tak pohyb k volbám!

Last edited 3 měsíců před by Ladik
Putinovec
Putinovec
25. 1. 2024 20:18

Paní Nikolo , na začátku se ptáte , kde se bere tolik blbců . Já bych se soustředil na otázku , jakou šanci na přežití mají blbci , když jejich pasáci usilovně podporují scénáře , na jejich vyhubení . Ti “nadlidé” , hubí většinově svoje stádo . Když budu škodolibý , tak jim připomenu , že po ztenčení , či vyhubení jejich paseného stáda , dojde i na ně . Plně se na ně začne… Číst vice »

xyz
xyz
26. 1. 2024 13:08

Nikolo, Ok díky

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
28. 1. 2024 05:35

Nikola: „Proč opakuje debilní fráze jako: „Kdyby mohly volby něco změnit, už dávno by je zrušili.“? Současný volební systém je sice zmutovaný hnus, ale volby to pořád ještě jsou a kdyby alternativa chtěla a všichni z ní šli volit, dostanou do sněmovny kohokoli budou chtít! Proč to nevidí?“ 🧐Otroci jsou formováni debilizacemi po tisíciletí. Lidé jsou také zblblí propagandou hlavního proudu, protože čumí několik hodin denně na debilizátory, starší na televizi, mladší do šmatlafounu. Mladším pak… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Otroctví je svoboda
29. 1. 2024 17:58

Potěšilo mne, že přes všechny snahy PePy a Zastrčila jim Istambulská úmluva v Senátu neprošla, byť o fous. Svědčí to o tom, že i mezi senátory se najde polovina těch, kteří to čertovo kopýtko genderismu vidí (ač dovedně skryto v Důvodové zprávě). Němečtí, francouzští a holandští zemědělci už vidí, že Green Deal je cesta do pekel. Německá AfD posiluje, stejně jako rakouská OVP. V Holandsku vyhrál Geert Wilders, na Slovensku Fico. The Tide is Turning,… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
29. 1. 2024 21:17

To se spíš pravděpodobněji celé USA rozpadne – a F35 nebudou. Už teď se nějak podezřele cuká stát Texas. Federální vláda chce Texas podlomit a zaplavit uprchlíky.

Až bude mít loutkař sám problémy, tak naše nesamostatné podpindos loutky padnou také.

Last edited 2 měsíců před by Jára
Jaromír
Jaromír
Reply to  Nikola
30. 1. 2024 16:09

Starý dobrý jih, chtělo by se říci – ale ta Georgia, New Mexico, Arizona a Colorado! Čtyřikrát fuj!

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
30. 1. 2024 16:04

Jj, to mne taky napadlo. BTW, Babiš nezklamal a kličkuje jako obvykle: https://echo24.cz/a/HUPZ2/zpravy-domov-nakup-f35-stihacky-babis-respektovat-zavazky-cr

Na rozdíl od SPD však ANO netvrdí, že by od smlouvy odstoupilo, pokud by se vrátilo do vlády. “Samozřejmě budeme respektovat závazky ČR,” uvedl Babiš. Doplnil, že jde o rozhodnutí svrchované vlády. “I když ho kritizujeme, nemůžeme měnit smlouvy podle toho, kdo je u vlády. Nevím, jestli jsou tam nějaké možnosti z toho kontraktu odejít, pokud by došlo k nějakému zpoždění,” doplnil.

Václav
Václav
27. 1. 2024 14:58

Nikolo, dneska jste se opravdu rozjela! Otázkou je, co si od takového článku slibujete. Můj názor je, že: lidé kteří už si vytvořili nějaký vlastní názor, odlišný od mainstreamového, si ho zachovají Lidé ostatní takovým článkem spíše odstrašíte, pokud se tedy ke čtení Vašeho článku nějakým řízením osudu dostanou. Možná pár poznámek (nemá smysl se vyjadřovat ke všemu): covid a vakcíny – Mě píchli dvě, další neplánuju. Píchla mi je lékařka, ne hajzlbába na nádraží.… Číst vice »

Václav
Václav
Reply to  Nikola
27. 1. 2024 16:40

Ok, neútočil jsem na Vás. Jenom jsem starší a zkušenější a nejednou jsem se hodně zmýlil, takže jsem se pak červenal i na záchodě a chodil jsem kanály.Takže jsem v soudech opatrnější. Abychom našli nějaké reálné řešení, aspoň nějakou šanci k přežití (mě se to netýká, já budu nejspíš v háji dříve tím běžným způsobem), je třeba dobře zvažova co je pravda, a co je manipulace. To je to hlavní, co jsem chtěl říct. Například… Číst vice »

Jirka
Jirka
Reply to  Václav
28. 1. 2024 12:30

Ad vakcíny. Já na žádnou teda nešel, ani na žádný test, ale zdráhal jsem se od vakcín někoho odrazovat. Onehdá jsem telefonoval s matkou během těch lockdownů a ona vytáhla téma vakcín a vyzvídala, co si o tom myslím. Že někde četla, že to může měnit DNA. Snažil jsem se ji to ani nepotvrzovat ani nevyvracet. Jen že já na žadnou nepůjdu. Nakonec rodiče na tu první vakcínu šli. Stejně tak řada lidí v mém… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Václav
29. 1. 2024 15:02

Vážený Václave, zkušenosti nelze bez kopanců a dobrých knih nahradit. Teď už máte zkušenosti s pacifistickým sarkasmem Nikolininým. Dovolím si Oidipovsky podotknout, že jsem vlastníkem lékařské maminky, síla léčení priznisem a medem se s toxínou nedá srovnat 1., za 2. nazývané toxíny, i kterých se mění způsob výroby od schválení, by se neměly nazývat vakcínou, zvlášť když platí nepsaný zákaz rozboru a testování, to by Vám měla dcera lépe dovysvětlit. 3. prokazatelně zakázané protilátkové testy… Číst vice »

Last edited 2 měsíců před by Ladik
Jaromír
Jaromír
Reply to  Václav
29. 1. 2024 15:32

Ona je to vždycky věc úhlu pohledu, tzn. zda chci vidět sklenici poloprázdnou nebo z poloviny plnou. Covidismus s toxickými šmakuládami je dobrý příklad. Jestliže se ca 1/3 lidí nenechala “očkovat” vůbec (protože dává přednost alternativní medicíně popř. protože vládní sebrance apriori nevěří ani “dobrý den”) a připočteme-li ty, kteří si to nechali píchnout “do svetru” (jen to raději neříkají nahlas, aby nepoškodili svého doktora), musíme být kolem 40%. Jestliže dále připočteme ty, kterým se… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jaromír
29. 1. 2024 15:58

…oprava – chtěl jsem říci na Echu 24, nikoli na Foru 24.

Pavel J.
25. 1. 2024 07:19

Nemám slov… 🙂

Enrix
Enrix
25. 1. 2024 21:02

Děkuji za článek, rád Vás čtu. Dost věcí vidím podobně, někde váhám, ale “chemtrails” opravdu prosím ne.. pokud nepočítáme práškovacího čmeláka. Profesně jsem se k letecké technice dostal dost blízko na to, abych mohl s jistotou říct, že taková věc nedává smysl a kondenzační stopy letadel jsou tvořeny spalinami kerosinu, což je palivo blízké naftě.

Ladik
Ladik
Reply to  Nikola
26. 1. 2024 21:41

N., promiň, že šťourám, ale Tvoje schiza na čárkou za letadlem, kterých je čím dál tím víc, velmi těsně koreluje s obdivem spalovacích miláčků, tedy nepřímo chlistanci po e.dopravě. Copak je nějaká stopa po ICéčku, TGVéčku nebo maglevu? Blábolení o klimatu, když lidstvo ovlivňuje klima především zemědělstvím, ve spojitosti s nějakou dopravou je už marginální problém. Rozhodně kolejové tratě nabízí přírodě více příznivou niku než asfaltobeton silnic a dnes už i cest, jak polních, tak… Číst vice »

Last edited 3 měsíců před by Ladik
Ladik
Ladik
Reply to  Nikola
4. 2. 2024 08:44

N., nějak odbíháme od Enrixe a kerosinu, spolu s ním se domnívám, že c…trails je z pohledu práškování něčím navíc opravdu mimo mísu. Skutečnost, že se létá více a častěji je způsobeno pokrokem, jen se létá bez ohledu na dopad životního prostředí, stejně jako všechny ostatní lidské činnosti. Proto je důležité nalézt méně škodlivé technologie, nic nového pod sluncem, ani RD-S ničím novým neoslovil, jeho argumenty byly místy nelogické až trapné. Vymýtit lidské hlouposti, lenost… Číst vice »

vedarus
vedarus
Reply to  Enrix
25. 1. 2024 22:32

Enrix že voni papají jen sojové boby..

Ladik
Ladik
Reply to  vedarus
26. 1. 2024 02:18

vedarus, co žereš ty, klobás vlastní?
E., považuje málo pravděpodobné, že by někdo ve velkém přidával zrovna do kerosinu něco fujky, co vůbec ani náhodou neublíží Depo Státníkům. Asi tak. Tohle opravdu nedává smysl, natož rozbor paliv…
Obhajoba Nikčiny vize je v opotřebení oblohy a je jedno čím, dít by se to nemělo, ale znáš sebe. Navážej se do hovna, ať nespadneš z velké vejšky.

jirik
jirik
1. 2. 2024 10:22

Sláva Rodu a každé pomocné ruce Dieržavy Czechaslavakia.

Příprava na Všenárodní hlasování a shrnutí práce pomocných rukou Dieržavy Czechaslavakia.

– necelých 33 minut
– jak odejít ze systému
– občané české republiky bráni jako občané unie

https://www.youtube.com/watch?v=jGrW7Q_499Y

Nerevar
Nerevar
6. 2. 2024 20:09

Vážená paní Bornová:
Děkuji za Vaše články a postřehy. S některými se bez výhrad ztotožním, nad jinými si mohu hlavu ukroutit. Tak už to v životě bývá, že ano? Hlavně se ale nenechte odradit ani v budoucnu.

Jára
Jára
25. 1. 2024 21:14

Mě tak napadlo, co by Nikola psala před 30 lety ~1988. Tenkrát se také vše hroutilo a situace byla neúnosná. Ale jedna věc byla jiná. Lidi už tu propagandu z Moskvy nežrali a většina lidí buzerace ignorovala a ještě se jí smála. Dnes bohužel ty kovidové a následně válečné hry spousta lidí stále žere. A ještě jedna ukázka, jak lidem bylo ukradeno právo vlastnit zbraně. A s odzbrojováním lidí začal prosím Adolf Hitler: Tento rok… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Jára
26. 1. 2024 21:05

J., u K. Maye je důležité včas rozpoznat pohádku a realitu. Idealismus policejního aparátu je infantilní až se červená i K. M. i s Šetrhendem. Fízlem být, znamená sloužit systému bez vlastního mozku, jo pokud má někdo u fízlů ideály K. M., tak proti tomu nic nenamítam, ale takovýho aby zakleknutý občan pohledal.

Jara
Jara
Reply to  Ladik
1. 2. 2024 15:50

Ale to, co jsem napsal či odkázal, nepochází a vůbec od Karla Maye. Ano, u K,M. to trochu pohádka byla, ale článek na DFensu K.M. ani jednou nezmínil a vůbec s ním nesouvisí.

Píše jen o tom, že s omezováním zbraní přišel Hitler a po něm komunisté. A teď v jejich stopách kráčejí liberálové.

Ladik
Ladik
26. 1. 2024 00:24

N., zakopaný pes je ve Tvé vyšší inteligenci a nechuti skočit na šperk, jak mi chytré zařízení našeptává. Zde je unikátní skvost: jestli nás neposlechnete, tak vám uděláme ze života peklo…ale všechno je to samozřejmě pro vaše dobro. Od kdy papaláše dobro lúzy zajímá? Od doby vynálezu kulatých, což virtuálně vyšperkovaný digikurz jen umocňuje a kulaté se stávají nebezpečné v rukou lúzy. Paradoxní je mnoho věcí, kdy velmi správně vnímáš neúctu k matičce Zemi a… Číst vice »

Jiří 2
Jiří 2
27. 1. 2024 07:30

Nikolo, možná (podtrhuji možná) se mýlíte v jediné věci – že člověk je všežravec. Většina z nás se všežravcem stala díky mainstreamové výchově. Dejte dítěti vybrat mezi hrstí jahod a uzenou rybou. Všichni jsou ovce (což nevylučuje prozření) a v dobré víře nám lžou od narození, včetně našich rodičů. Píšete “..Přitom pravda je přece to, co si myslí většina, ne?”… Můžete si poslechnout názor druhé strany – přikládám odkaz na fakt výživnou přednášku jednoho sympaťáka… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Jiří 2
6. 2. 2024 22:13

Jiří 2, domnívám se, že děti jsou převážně brambůrkožroutí kofolopíjci, i přestože na stole bude míska jahod přímo od Františka Nepila.

69
0
Would love your thoughts, please comment.x