Menu Zavřeno

Je to všetko volaké čudné aneb české 9/11?

(poslední aktualizace článku proběhla 10. 1. 2024)

(nejnovější informace z 28. 6. 2024 na webu Koronapřevrat ZDE – znovu se potvrzuje, že událost je podivná až do morku kostí a že policie i zásahové jednotky byli “někým” záměrně mateni; já sama mám ještě několik výbušných informací, ale zatím je nebudu zveřejňovat, dokud nebude provedena nějaká forma rekonstrukce přímo na podezřelém místě)

O příšerném masakru na Filozofické Fakultě Univerzity Karlovy jsem nechtěla psát nic, stejně jako té o odporné vraždě tatínka s miminkem v Klánovickém lese. Jsou to ohavnosti, emoce jsou kvůli tomu extrémně rozbouřené a já se nechci takovým věcem vůbec věnovat. Když si představím rodiče těch povražděných mladých lidí, kteří je dvacet let vychovávali a piplali a pak jim je z života nemilosrdně vytrhl nějaký magor, tak…no ta bolest musí být obrovská.

Bohužel oba případy byly okamžitě extrémně ZPOLITIZOVÁNY. Skoro jako kdyby někteří lidé na ten masakr na filozofické fakultě čekali jako na smilování, protože jim to umožní odvrátit pozornost od vlastních zločinů a neschopnosti a k tomu ještě získat alibi pro natlačení předem připravené agendy, která ještě víc omezí naši bohem danou lidskou svobodu. Navíc obě příšerné události vyvolávají ten naprosto nezbytný strach, ten TEROR, který je nutný pro ovládání společnosti a pro prosazování věcí, které by v období klidu neměly sebemenší šanci projít. Viz covidová operace, agresivní vnucování experimentálních injekcí, strašení klimatickou katastrofou, děšení přímým zatažením do války a tak dále. Navíc – čím více o masakru na filozofické fakultě víme, tím podivnější to celé vypadá.

Podivné shody okolností se dějí vždy a všude, ale problém nastává, když se stane nějaká extrémní událost a podivné „shody náhod“ se nestanou dvě nebo tři (což je realistické), ale objeví se jich doslova přehršel. Sledovat „souhry okolností“ je také jeden ze způsobů, jak poměrně spolehlivě odhalovat skutečné tragédie od těch, které někdo předem naplánoval pro specifický účel. Když je “podivných náhod” jen pár, je to v pořádku. Když jich je spousta a dokonale do sebe zapadají, můžete si být skoro jistí, že tam nějakým způsobem strkaly pracky tajné služby.

Podezřelé okolnosti u tragédií nachystaných někým jiným, než je prezentovaný hlavní viník, se často podobají. Například během teroristického útoku zcela náhodou zrovna probíhá nějaké proti-teroristické cvičení, což naprosto dezorientuje normální policejní složky. Nebo jen několik týdnů před případem dojde k sérii prapodivných přesunů majetkových práv u inkriminované budovy či ke změně vedení místních bezpečnostních složek nebo týmu údržbářů budovy. V průběhu tragédie dochází k podivným hromadným selháním všech bezpečnostních systémů najednou, k podivným výpadkům kamer a kamerových záznamů, stejně jako ke ztrátě nějaké zásadní dokumentace a k náhodné skartaci potenciálně kompromitujících materiálů. Často je to spojeno i s podivnou náhodou, že na místě nehod a masakrů jsou mezi obětmi lidé nějak nepohodlní systému a naopak systémoví poskoci „náhodou“ na poslední chvíli zruší rezervaci lodního lístku nebo meeting v mrakodrapu. Velmi časté je také to, že běžné policejní složky, požárníci, záchranáři i vojsko jsou během podobných události až zázračně mateni a buď jsou posílání na úplně špatná místa nebo nedostanou správné informace a s dobrým úmyslem celou situaci paradoxně zhorší (třeba když policisté odklání provoz zpět do centra gigantického požáru, aniž by si to uvědomovali nebo když požárníkům uprostřed zásahu najednou vypnou vodu „aby byla jinde“ a vypne se celý poplašný systém „aby lidi nepanikařili“).

Pokud člověk prostudoval několik reálných konspirací v minulosti, které pomohly prosadit nějakou agendu na potlačení lidských práv, na likvidaci opozice, na snazší převod gigantických majetků nebo pomohly režimní propagandě, tak už u nových případů cítí stejné postupy na sto honů. Kolem takových událostí se šíří podobný zápach.

Je zcela uvěřitelné, když třeba dojde k jedné nebo dvěma fatálním chybám v komunikaci nebo když skupina policistů ztratí ve velké budově orientaci…ale když se podobných věcí stanou desítky a po hrůzném činu okamžitě následuje v rozbouřených emocích nějaká škrtící akce vlády (většinou odebírání zbraní + zvýšení sledování populace + nějaká ta zatčení opozice), tak máte skoro jistotu, že „sovy nejsou tím, čím se zdají být“.

A když se člověk pořádně zamyslí nad nejhorším školním masakrem v dějinách Česka a Slovenska od druhé světové války, musí mu přijít řada věcí opravdu podivných. Těch zvláštních „shod náhod“ je tam prostě příliš mnoho najednou. Podobné události jako byl masakr na FF se dějí prakticky jen v USA, v naší lokalitě bylo až donedávna něco takového naprosto nemyslitelné a americký model průběhu tragédie z toho ční jak bolavý zub (i když je samozřejmě obrovská snaha to nějak spojit s „ruskou stopou“). Zkusme si tedy dát dohromady, co víme o podivných okolnostech obou případů.

Znovu opakuji – obě ty události jsou příšerné, je mi hrozně líto pozůstalých a nikoho k ničemu nevybízím! Jen bychom si měli dát dohromady všechna známá fakta a zkusit je co nejlépe zanalyzovat, protože díky tomu omezíme šanci, že se něco takového stane znovu. Nikdo přece nechce, aby se něco takového opakovalo a aby i u nás docházelo k výbuchům náloží v metru, k odpalování mrakodrapů, k výbuchům na maratonských závodech nebo k hromadným masakrům ve školách a kostelech! Tohle ať si dělají ve vyspělých zemích na západ od nás, ale Česká republika byla a měla by být i dál nejbezpečnější zemí na světě!

Seznam podivností

  • David Kozák absolutně neodpovídá psychologickému profilu známých masových vrahů – ti většinou byli šikanovaní, outsideři, u ničeho nedokázali vydržet, byli neúspěšní a měli dlouhodobě a prokazatelně psychické problémy. Podle toho, co aktuálně víme, byl ale Kozák úspěšný student, inteligentní, fyzicky zdatný a vysoký (jeho šikana skoro vyloučena), neprojevoval žádnou duševní poruchu, měl plány do budoucna… Možná, že se náhle objeví ještě nějaký psycholog (nějaký zahraniční), který najednou začne říkat, že Kozáka léčil, ale zatím ještě nic takového nebylo připraveno…pardon, odhaleno.
  • Diagnóza, že Kozák trpěl schizofrenií, se objevila ZPĚTNĚ podle toho, že provedl masovou vraždu. Je to tedy obrácený způsob diagnostiky – nebylo to tak, že mu zjistili schizofrenii a to vysvětlilo, proč střílel. Je to naopak prezentováno tak, že kvůli tomu, že střílel, tak určitě musel trpět schizofrenií. Zvláštní postup, nemyslíte?
  • Tento typ masových vrahů/sebevrahů nechává prakticky vždy nějaký manifest nebo dopis, který popisuje, proč příšerný zločin spáchali a ve kterém obhajují svoje činy. Od Kozáka nic takového nemáme (tajné služby ten dopis ještě nenapsaly? Nebo ho napsal ale je v něm něco, co se režimu nehodí?). Policie ale má prý podivný dopis, který se zničehonic záhadně objevil o několik dní později a podivně spojil Kozáka s vraždami v Klánovickém lese (o dopise se nic víc neví).
  • Kde vzal mladý student FF kolem dvou set tisíc korun na svoji šílenou výbavu? Minimálně 8 zbraní s výbavou a municí, neprůstřelná vesta… Jen puška AR-10 s výbavou stála kolem 150 000 Kč… Nějaký matfyzák, který si při studiu roky přivydělává jako ajťák, by ještě vcelku uvěřitelný byl, ale student historie na FF? Není to nemožné, ale je to zvláštní…
  • (Aktualizace 4.1.2024) David Kozák si prý půjčil přes milión korun a za to svoji výbavu nakoupil. Jen se neví, od koho si to půjčil a banka by studentovi FF přes jedno mega asi jen tak nepůjčila…ale to neřešte.
  • Kozák prý měl dokonce pořízené i 4 tlumiče. (Aktualizace) Dříve na to bylo potřeba speciální povolení, ale vidím, že podle novely z 1.2.2021 už stačí jen zbrojní půkaz (tlumič je zbraň kategorie C), je povinná osobní koupě a následné ohlášení na policii.
  • Pokud byl Kozák takový šílenec, jak prezentují média, jak dokázal poměrně nedávno projít všemi testy na získání zbrojáku? Je to o hodně obtížnější než třeba získat řidičák. Jak to, že si nikdo nevšiml jeho šílenství? Ani lékař, ani komisař, ani instruktoři, nikdo. Byl tak skvělý herec?
  • Jestli to správně chápu, bydlel Kozák u rodičů, neměl ani auto a všude jezdil autobusem a MHD…ale nakoupil si během pár měsíců zbraně a výbavu za čtvrt milionu?
  • Proč se táhnul do MHD a přes půlku Prahy s taškou narvanou celým svým arzenálem, přičemž část těch zbraní byla jen slabá “plivátka”? Vždyť to jen zvyšovalo šanci, že bude odhalen a stejně mu muselo být jasné, že tašku pak někde nechá ležet a půjde střílet jen s dvěma nebo třema zbraněma (pokud se mezitím neproměnil v chobotnici). Puška, pistole a k tomu maximálně brokovnice. A jestli to správně chápu, zbraň z Klánovického lesa nechal jako jedinou doma – proč zrovna tuhle nenaložil taky? Už by ji neunesl?
  • Prý si psal telegramový účet v azbuce, a to ruštinou rodilého mluvčího. Nikde přitom není potvrzeno, že rusky vůbec uměl (studoval hlavně historii Polska).
  • Prapodivný telegramový kanál, který byl psaný pod jeho jménem, měl první příspěvek editovaný dvě hodiny po jeho smrti (na Telegramu nejde tzv. „time stamp“ u příspěvku měnit, je ale možné zpětně editovat už napsané příspěvky). Právě tento příspěvek, který byl přepsán po Kozákově smrti na výkřik o vraždění na škole, měl ukazovat Kozákovo šílenství a motiv…
  • Telegramový účet následně zmizel (došlo tajným službám, že udělali s editací přešlap a „ruskou stopu“ tam budou muset naroubovat jinak?).
  • Už ve 12:19 dostalo pražské operační středisko Policie ČR zprávu, že Kozák chce spáchat sebevraždu a JEDE KVŮLI TOMU DO PRAHY! To je skoro 3 hodiny před tragédií!
  • Už ve 12:47 našla policie v domě v Hostouni Kozákova zavražděného otce. Dům byl nachystán k výbuchu pomocí puštěného plynu (to bude ještě důležité později!). Policie už o chvíli později věděla tato fakta: po zuby ozbrojený Kozák zřejmě zavraždil otce, poslal zprávu že chce spáchat sebevraždu a JEDE KVŮLI TOMU DO PRAHY na FF UK! Proč asi chtěl jet do Prahy na FF UK?
  • Média neustále zdůrazňují, že Kozákův táta byl narozen v roce 1968. Opakujeme, 1968 1968 1968 1968! WTF?
  • Policie je poslána do budovy filosofické fakulty v Celetné (Kozák vraždil v jiné budově filozofické fakulty – v té u Mánesova mostu), protože tam měl mít Kozák vyučovací hodinu. Fakt si někdo zcela vážně myslel, že Kozák nemůže něco chystat v jiné budově a bude poslušně čekat na svojí vyučovací hodinu?! Že bude čekat ještě tři hodiny poté, co mámě poslal SMS, že jede spáchat sebevraždu? Nemohla být policie poslána na špatné místo, aby byl jinde klid na práci?
  • K budově FF UK u Mánesova mostu prý byl poslán JEDEN policista s obyčejnou pistolí. Asi nějaký nepohodlný kolega? Proč tam neposlali aspoň celou hlídku?
  • Pokud u FF UK u Mánesova mostu ten JEDEN policista byl, kde stál, že Kozák s taškou narvanou zbraněmi v pohodě prošel do budovy? Proč nestál na vrátnici? Měl Kozák plášť neviditelnosti nebo co?
  • Policie první budovu FF UK v Celetné vyklidila (to je správný postup!) a ve 14:28 už věděla, že tam Kozák nebyl. Proč se většina z nich okamžitě nepřesunula do další budovy FF?
  • Ve 14:38 mobilní operátor lokalizoval Kozáka asi kilometr od druhé budovy FF UK, protože si z nějakého důvodu zapnul původně vypnutý telefon. Policie ale podle všeho jen čekala na příkaz shora, co dělat dál, který (schválně?) nepřicházel.
  • V budově FF UK u Mánesova mostu se dál normálně učilo, nikdo tam nic nevěděl (kromě ředitelky?).
  • Ve 14:59 je oznámena střelba v budově u Mánesova mostu. Policie konečně vyráží na správné místo – po dvaceti minutách od chvíle kdy se dozvěděli, že Kozák není v Celetné (a zřejmě míří do budovy u Mánesova mostu). Na místě se dozvídají, že střelec míří v budově směrem nahoru a probíhá masakr. Mimochodem, vzdálenost mezi oběma budovami je asi jen 750 metrů, to zdravý člověk v pohodě přeběhne tak za 3 minutky, policejní auto s majákem by to dalo tak za minutu…
  • Policie se nesnaží do okolí umístit ostřelovače. Proč? Dole běhá jeden policista s pistolkou a novinář s kamerkou.
  • Tým policistů konečně vchází do správné budovy a podle některých zpráv tam na chvíli ztratili orientaci a zabloudili. Hm…
  • Kozák mezitím vyšel nerušeně na balkon na střeše. Za sebou nechal 14 (?) mrtvých a nižší desítky zraněných studentů a učitelů. Z balkonu pak dál nerušeně střílí.
  • Studenti byli vyváděni z budovy na zcela nechráněné náměstí Jana Palacha – přímo pod balkón, na kterém už stál střelec. Na videech vidíme, jak je skupina studentů na naměstí doslova nachystaná jak kachny na odstřel a po prvním výstřelu z balkonu začnou prchat pryč. Proboha proč je někdo posílal zrovna tam?!
  • Pokud pozorně sledujete video-záznam z ulice, tak vidíte, že na balkóně trochu zmateně chodí sem a tam muž v černém oblečení (pravděpodobně David Kozák). Když střílí skrz zábradlí, zcela viditelně posílá některé výstřely nazdařbůh do vzduchu. Pak poklidně přejde po balkóně na druhou stranu a jen tak halabala střílí do ulice, skoro bez míření.
  • O chvíli později Kozák hodil z balkónu pušku dolů a zvedl ruce nad hlavu, jako že se vzdává.
  • O další chvilku později se prý najednou zastřelil (zřejmě pistolí?). Hmm… Bude provedena pitva, aby se zjistilo, z jakého úhlu vnikla kulka do jeho hlavy? Nejde přece úplně vyloučit možnost, že nahoře byl další člověk, který Kozáka po dokončení akce zastřelil… (Aktualizace – prý se zastřelil brokovnicí a to tak, že mu z obličeje nic nezůstalo…hmm…)
  • Ve velmi krátkém čase začala média i politici řešit tvrdé zpřísnění pravidel pro legální držení zbraně. V době, kdy Evropu zaplavují statisíce ilegálních zbraní z Ukrajiny, by bylo odzbrojení populace ČR obzvlášť veselé, nemyslíte?
  • Část studentů FF UK hned druhý den dopoledne přichází s otevřeným dopisem o nutnosti KOMPLETNĚ zabavit VEŠKERÉ zbraně české populaci. Dopis prý vyjadřuje názor celé Univerzity Karlovy…to jako vážně? UK má přes 50 000 studentů – to stihli oslovit během pár hodin většinu z nich a všichni s tím souhlasili? Zkuste se také zamyslet, jak by celý ten strašlivý masakr probíhal, kdyby v budově byly aspoň dva tři legálně ozbrojení lidé (pro získání zbrojáku musíte i umět střílet), kteří by měli nástroj, jak vraha potenciálně zastavit. Pro mě osobně je objevení se školních masakrů v ČR naopak obrovskou motivací k tomu si zbrojní průkaz a pistoli na obranu pořídit, abych nebyla jen bezmocnou obětí a případně jsem mohla zachraňovat lidské životy, kdyby se to rozhodly tajné služby někde zop…pardon, kdyby se to rozhodl nějaký šílenec zopakovat…
  • Na fotkách z přebírání diplomu má David Kozák brýle na dálku, při masakru ale střelec žádné brýle neměl. Zřejmě měl při akci kontaktní čočky, ale člověk by neměl přehlížet žádný detail.
  • Další drobný detail – masakr byl spáchal o zimním slunovratu, tedy v nejtemnějším dni celého roku. O téhle symbolice se ale prakticky vůbec nemluví…protože nemáme žádný vrahův manifest (kde by symbolický výběr data zmiňoval). Je to jen další náhoda?
  • Autor nejrozšířenějšího videa střelby, novinář zaměřený na IZS Jiří Forman, je poměrně zvláštní osoba s milionovými dluhy a v insolvenci. Jak to, že zrovna on byl v pravou chvíli na správném místě, věděl co se děje a nebyl tam žádný jiný novinář? Byla to jen shoda okolností?
  • Mnoha lidem přijde zvláštní, že z několik hodin trvající, šílené a naprosto bezprecedentní události nejsou skoro žádné záznamy. Praha je přitom doslova prošpikovaná kamerami a každý dnes má mobil, kterým si doslova fotí i to, co zrovna jí… kde jsou záběry rozbitých oken, rozstřílených zdí a desítek sanitek, které musely odvážet raněné a mrtvé? Kde jsou fotky a videa od desítek studentů ze zabarikádovaných učeben a z okolí? V době všudypřítomných kamer a smartphonů máme z několika hodin nejdrastičtější masové vraždy v historii zatím je jen pár fotek a doslova jednotky kuů roztřepaných videí, na kterých skoro nikdy není vidět nic podstatného? Šetří si všichni turisté, studenti a lidé z okolí svoje záběry na později? Vypadly náhodou pražské kamerové systémy? Nebo šlo o nejnenápadnější masovou vraždy v historii?
  • Pouhé dvě hodiny (!!) po začátku střelby už reagoval americký prezident Joe Biden s tím, že budou dál podporovat Českou republiku a že jsou připraveni přijít a pomoci (!!!). Jak to, že samotný prezident USA reagoval tak šíleně rychle na situaci v zemičce, kterou pravděpodobně ani neumí najít na mapě? A v čem chtějí pomáhat komu?!
  • Policejní tým okamžitě prohlašoval, že střelec najisto jednal sám a neměl žádné komplice. Jak to proboha mohli vědět tak rychle a s takovou jistotou?
  • Střelec se nezastřelil normálně pistolí, ale podle policie si výstřelem (z brokovnice?) úplně znetvořil obličej. Takže identifikace střelce podle obličeje není úplně jednoduchá. Doufám, že policie udělá alespoň DNA test mrtvoly a srovná to s DNA nalezenou v domově Davida Kozáka.
  • (Aktualizace) Filozofická fakulta nařídila psychoterapii všem zaměstnancům fakulty a dokonce i doktorandům, a to i těm, kteří ani nebyli v budově. Navíc všem výrazně “doporučila”, aby o ničem nemluvili, k ničemu se nevyjadřovali a odmítali jakékoli rozhovory. Proč takové informační embargo? Vždyť jediný střelec si přece ustřelil hlavu brokovnicí a případ je dokonale uzavřen, stejně jako případ v Klánovickém lese, který je také dokonale uzavřen…
  • V dalších dnech nám média oznámila, že vrah v Klánovickém lese, který zastřelil tatínka s miminkem, byl najisto David Kozák. I vrabci na střeše si přitom štěbetají, že tuhle ohavnou vraždu prý spáchal cizinec – podle této verze k nám z jedné nejmenované země utekla cizinka, se zavražděným mužem měla dítě, ale později sem přijel její vyšinutý bývalý přítel, zavraždil miminko i svého soka a ženu odvlekl zpět do své válkou rozvrácené, nejmenované země. O tom, že vrah z Klánovic byl cizinec, mluvili dokonce i odborníci v mainstreamu a v této verzi byl i velmi jasný motiv. Nad verzí o vraždícím cizinci se ale náhle slehla zem.
  • Vedení policie začalo říkat, že v arzenálu Kozáka byla nalezena zbraň, která zabíjela v Klánovickém lese. David Kozák prý v lese vraždil proto, že byl prostě šílenec (to je vysvětlení všeho, že?). Prý si chtěl předem ozkoušet, jestli umí vraždit nebo co. To je panečku motiv, to musel vymyslet nějaký Pan Psycholog! Mimochodem, zkuste si na mapách zadat trasu, jakou by do lesa musel Kozák jet ze svého domova v Hostouni, když nemá auto – je to cca 1 hodina a 45 minut s bambilionem přestupů. Dává vám smysl, že by Kozák jel v MHD šílenou dvouhodinovou trasu přes celou Prahu (s tisíci kamer) zrovna do lesa v Klánovicích, aby si tam ozkoušel vraždění nanečisto?
  • Jak již bylo řečeno, Kozák měl 4 tlumiče na 4 ze svých zbraní. Svědci přitom říkají, že v Klánovickém lese někdo střílel normálně hlasitě, bez tlumiče. Proč by si proboha Kozák na zbraň nedal tlumič? To si ho koupil jen na ozdobu nebo protože nevěděl co s penězi? Připomínám, že jeden tlumič stojí cca 10-20 tisíc korun!
  • O několik dnů později policie ještě přisazuje, že prý našli u Kozáka doma dopis, kde se k vraždám v Klánovickém lese přiznává. Připomínám, že dům prý chtěl vyhodit pomocí plynu do povětří. Kde jinde tedy nechat dopis s přiznáním než v domě, který chcete spálit na popel? To přece dává smysl, jako tolik dalších věcí v tomhle podivném případě… Navíc policie zatím  nezmínila žádný dopis o plánu provést masakr na FF UK, napsal prý jen to o Klánovickém lese. Hm…
  • Na případu Klánovického lesa je zvláštní i to, jak v tom celém jako kdyby neexistovala maminka dítěte – skoro jako kdyby zastřelený tatínek to miminko někde sklidil z miminkovníku nebo co. Pokud v tomhle případě chtějí lidé dělat sbírku pro pozůstalé, pro koho ji vlastně dělají? Kde je maminka? Kde jsou příbuzní z maminčiny strany? Proč je to celé takové nějaké divné? (Aktualizace Ondřej Prokop, předseda hnutí ANO v Praze říká, že ví od dvou spolehlivých lidí, že šlo o normální českou rodinu a pozůstalá je policií i médii tajena z obyčejných ochranných důvodů, což dává smysl; od hlavních médií by to byl až šokující projev lidskosti)
  • (Aktualizace) Do domu rodiny Davida Kozáka v Hostouni se po masakru už dvakrát někdo vloupal. V tomto případě je skoro jisté, že jde o nějaké idioty, kteří si chtěli odnést suvenýr nebo “zažít vzrušení” – kdyby tam potřebovala něco provést tajná služba nebo nějaká osoba od policie, dostala by se do objektu oficiálně (třeba aby tam nechali třetí nebo čtvrtý dopis s přiznáním od Davida Kozáka).
  • Aktivistka Nela Lisková napsala, že jí to spojení masakru na FF UK a odporné vraždy v Klánovickém lese připadá podivné. Okamžitě na ni byla podána žaloba a půjde ZNOVA k dalšímu nesmyslnému výslechu. Proč? Co proboha provedla? To už se nesmíme ani ptát?
  • Zcela nakonec nám Vít Rakušan vzkazuje, ať jsme dobří lidé a neslavíme Silvestra a hlavně ať nestřílíme žádné rachejtle, že by to prý traumatizovalo příliš mnoho lidí a ten kdo udělá na Silvestra ohňostroj je prý zloduch. Asi podle něj máme nadosmrti sedět vyděšeně ve sklepě a jen si hrůzou ohryzávat nehty…

Takhle nějak začínají působit oba případy – jako roztrhaný kabát plný záplat.

Stručně – všechno je to tak nějak „čudné“. Zdá se, že falešným elitám nestačí, že jejich psychoteror vytvořil ve společnosti takový tlak, že to může bouchat takovýmhle šíleně násilným způsobem, ale ještě se snaží tu situaci zneužít k dalšímu protlačování nějaké své agendy. Uvidíme, s čím naše „elity“ přijdou v lednu, až si přes svátky odpočinou a nachystají si nové nápady. Ale už teď vidíme, že se to snaží skloubit se zákazem legálních zbraní, spojit to nějak s „ruskou stopou“, použít to jako další pendrek na tyranizování názorové opozice a samozřejmě tím i vyvolat ve společnosti další vlnu hrůzy, když už jim nefunguje Covid, Ukrajina ani klima. Člověk už skoro čeká, kdy u Kozáka doma policie najde zapomenuté pasy agentů Čuka a Geka, kteří už za sebou mají podivuhodné akce s Novičokem, odpalováním Vrbětic a možná i odpálením plynovodu Nord Stream (a všimli jste si, jak o téhle obrovsky zásadní události mainstream nechce mluvit?).

Mimochodem, ohledně svědků tragédií – připomeňme si, že třeba při potopení Titanicu říkalo přes dvě stě svědků, že se Titanic potopil vcelku a jen jeden kluk říkal, že to není pravda a loď se před potopením přelomila. Až po mnoha dekádách se při zkoumání vraku ukázalo, že pravdu měl ten jeden kluk a stovky ostatních svědků si prostě v tom chaosu a hrůze udělali falešnou vzpomínku. Velká traumata a skupinové myšlení dokáží s pamětí dělat šílené věci…

Na konec jen znovu zopakuji – obě ty tragédie jsou strašné. Měli bychom tedy udělat vše, co je v našich silách, aby se něco takového neopakovalo. A to co nejrealističtěji a nejracionálněji a také tak, aby se ještě víc neomezovala naše lidská práva. Už takhle má většina lidí všeho až nad hlavu, tak je přece nesmysl je začít šikanovat ještě víc a dál přikládat pod papiňákem! Všeobecný stres je obrovský (a jak se ukazuje, je to záměr), čím dál tím šílenější zákazy se na nás sypou zleva zprava, vláda vyzývá populaci k udávání jak za Hitlera, podniky krachují, školami se šíří čím dál tím toxičtější propaganda, zdravé rodiny ztrácejí veškerou podporu, důchodci jsou okrádáni, stát se obludně zadlužuje, elity se nás snaží zatáhnout do přímé účasti ve válce, lidé trpí nebo dokonce umírají na následky experimentálních injekcí, zakazují se weby, zcela bezúhonní občané jsou vyslýcháni policií za naprosto opodstatněnou kritiku vlády, v čele policie stojí člověk zapletený do organizovaného zločinu, ekonomika je v rychlém sešupu, roste počet lidí co nemají ani na jídlo… na všechny je toho strašně moc! I kdyby byly všechny ty podivné okolnosti okolo masové vraždy na filozofické fakultě opravdu jen šílenou shodou náhod a vraždu v Klánovickém lese opravdu nespáchal šílený cizinec z nejmenované země, ale střelec z FF, tak to pořád ukazuje, že ve společnosti je něco velmi špatně. Tlak roste, spousta lidí je na pokraji nervového zhroucení a policii je očividně možné v kritickou chvíli dezorientovat (ať už záměrně nebo chybami v systému krizového řízení).

Nepřitápějme dál v kotli. To, co teď potřebujeme, je víc lidskosti a víc spolupráce, ne další zákazy a utahování smyčky kolem našich krků.


(Aktualizace 10. 1. 2024)

Po policejní tiskové konferenci má většina lidí ještě VÍCE otázek než předtím a celé to vypadá JEŠTĚ DIVNĚJI. Nebudu už vypisovat další podivnosti, co mě hned napadly (komu se střelec vzdával; proč se pár sekund po vzdání střelil dlouhou brokovnicí do obličeje; proč měl na videu možná i jinou tvář než obrýlený Kozák s velkým orlím nosem; FF opravdu nemá kameru ani na vrátnici?; proč špičkoví pyrotechnici odstraňovali primitivní a nefunkční výbušninu amatéra několik hodin (nějaký odhalený drát + puštěný plyn?); proč se tak záhadně objevují a mizí dopisy s přiznáním k nesouvisejícímu zločinu v Klánovicích; proč speciální jednotka nezaútočila na ochoz hned z oken přilehnlých učeben ale obešli nejdřív celé patro dokolečka…jsou toho mraky!!!)

Nakonec připomínám jednu gigantickou akci z roku 1989 – byli jste považováni za magora, když jste v roce 1990 říkali, že převrat byl předem domluven a organizovala ho KGB (!!!) s pomocí českých tajných služeb a CIA a že vojsko i policie věděly úplné prd o tom, co se děje. Za stejného blázna vás považovali, když byste tvrdili, že neexistoval žádný “mrtvý student Šmíd” a ve skutečnost to byla role agenta STB Zifčáka. Dneska už se o tom ale víceméně otevřeně mluví a přímí účastníci podvodu konečně přiznávají, co se tehdy reálně dělo na pozadí. Je zcela prokazatelné, že se od té doby dál vyvíjely a zdokonalovaly nástroje informační války a možnosti psychologických operací (s reálnými mrtvými!). Skoro bych k tomu navrhla heslo: “Pamatuj na agenta Zifčáka!”

Další shrnutí poskytuje Jiří Havel.

Ještě jednou dodávám – upřímnou soustrast všem pozůstalým a přeji plné uzdravení všem zraněným.

p.s. pokud by v článku byla nějaká nepřesnost nebo se objevily nové informace, dejte prosím vědět v komentářích, provedu opravu

4.9 82 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

169 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
29. 12. 2023 02:00

To je právě to. Rozlišit, kdo útok pečlivě naplánoval a provedl, a kdo se na tom teď jen “ex post” přiživuje a využívá takto vzniklé situace ve svůj prospěch (zakazování zbraní, posilování policejního státu, rušení ústavních občanských svobod,…). Je jasné že naše “vláda” se jen přiživuje. Respektive, loutkovodiči naší vlády se z toho snaží vytřískat pro sebe nějaké výhody a situaci využít pro sebe. Nějak mám problém přijmout, že reagoval senilní prezident USA do 2… Číst vice »

J M
J M
Reply to  Nikola
29. 12. 2023 05:57

Seznam podivností bych ještě doplnil o návštěvu Alexandera Sorose u hradního rozvědčíka a jeho loutkovodiče z 30. listopadu

jirik
jirik
Reply to  Nikola
29. 12. 2023 06:47

někde jsem zahlédl zprávu, že se ozval i “macaron” z Francie…..tam se zamýšleli nad tím, jak to, že se neozvali, když prolétlo tornádo jižní moravou…. Washington/Paříž/Berlín/Brusel/Praha – Tragická střelba na Filosofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze šokovala celý svět. Soustrastnou reakci nabídl například Bílý dům, ale také německý kancléř Olaf Scholz či francouzský prezident Emmanuel Macron a další nejvyšší představitelé sousedních i vzdálenějších zemí. Ti ve svých projevech zármutku zveřejněných na sociálních sítích vyjadřovali též… Číst vice »

Pavel
Pavel
Reply to  Nikola
29. 12. 2023 16:48

Nikolo, děkuji Vám za naprosto dokonalý článek.
Jen jedna věc mě ještě zarazila, a to, jak ze 4 metrové výšky skákali studenti FF /nikoli FTVS/ z římsy na balkón, někteří dopadali na nohy???????? a jiní vyskakovali ihned na nohy a vrhali se do útrob fakulty….. Proč? když se tam střílelo?
Dívky by si musely přece zlámat nohy. I toto mi připadalo jako skupina “převlečených”, policajtů, kteří hrají celé to divadlo….

kopretina
kopretina
Reply to  Pavel
30. 12. 2023 12:22

Mail Online Videa: Hlavní zprávy a virální videa, klipy a záběry | Daily Mail Online
tady je video, jak těch asi 8 lidí skáče, perfektní seskoky jako paragáni

Last edited 9 měsíců před by kopretina
Lubomír
Lubomír
Reply to  kopretina
3. 1. 2024 09:49

Ale zase nepřehánějte, Ti co skáčí to mají od chodidel pouze 2 m a pokud dopadnou na rovinu, většině se nic nestane. Ale jinak s většinou zde souhlasím.

Pavel
Pavel
Reply to  Lubomír
4. 1. 2024 20:47

Kdopak jim odemknul dveře/ okna dole? Proč lezli dovnitř, když je tam mohl někdo postřílet?

vojnov
vojnov
Reply to  Nikola
29. 12. 2023 18:53

Ku těm Klánovicím… nevím, čím tam měl střílet, ale měl být historik zabývající se Polskem. Pochybuju, že by se nedostal k výpovědím veteránů (libovolné) války na východní Evropě… a skorem všichni se shodují na tom, že první zabití člověka jednomu dost pocuchá nervy. Verze s “dokonalou vraždou” na zkoušku (ideálně náhodné zabití kdesi úplně neprakticky od bydliště) mi připadá poměrně odpovídající profilu.

PS: zbroják si samozřejmě pořiďte. a kurz první pomoci. a druhé pomoci.

paw
paw
Reply to  vojnov
4. 1. 2024 02:05

Zrejma je ta vec ,ze chvala a odmeny, az z Polska znamenaji ,ze vo nej bylo pecovano s pozornosti a ze si kozaka kultivovali na dalsi karieru a sluzbu pro ne. Nebo jako spolehlivou zalohu ,kdyz neco potrebuji.. Byl, co se nazyvalo za bolsevika “mladej kadr”. Na manipulaci s nim. To dela kazdej rezim. Byl, neco co se nazyva knihomol. Tedy pohrouzenej do studii vod 6ti let a nepretrzite az do 24 veku a zrejme… Číst vice »

blesik
blesik
Reply to  paw
18. 1. 2024 14:04

Není praktičtější použít v akci oční čočky, než brýle, které může ztratit nebo poškodit?

Turija
Turija
Reply to  blesik
5. 2. 2024 11:49

Pak by neměl být problém najít optika, který mu je předepsal nebo se oční čočky kupují jen tak v Lidlu?

Ivan
Ivan
Reply to  Nikola
30. 12. 2023 13:02

Mě přijde pochybná ta verze spojování s klánovickým lesem. U střelce se uvádí seznam vlastněných registrovaných zbraní. Kdyby střílel s nějakou z těchto zbraní, musel by být odhalen na základě balistiky. Kdyby střílel s neregistrovanou zbraní aby nebyl odhalen, tak by policie vlastnictví takové zbraně zatajovala? Řekl bych, že právě naopak, že by to bylo zdůrazňováno, ale nic takového nepadlo.

SansLogique
SansLogique
Reply to  Ivan
31. 12. 2023 08:12

Registrovaná zbraň má v registru jenom číslo, které je na zbrani vyrazeno, ne kartičku s balistickými zkouskami.

paw
paw
Reply to  SansLogique
4. 1. 2024 23:01

Policie stale nevi a nebo zatajuje , kdo prodal zbrane.
Kdo pujcil vrahovi .
To uz by mela policie vedet a oznamit verejnosti.

Eva
Eva
Reply to  Nikola
30. 12. 2023 23:23

me porad neni jasne, jak bez jakehokoli vysetrovani prisli na to, ze zabil sveho otce. z casoveho rozpisu, ktery koloval na internetu: 12:47 – v rodinném dome Kozákových nalezen otec Davida Kozáka Stanislav Kozák nar. 1968 mrtvý, vedle tela leží sekera, prícina úmrtí není známá, hlídka ceká na výjezd 12:56- ve sklepe domu nalezen improvizovaný NVS, v dome je cítit plyn 16.12 v dome v Hostouni potvrzeno, že otec Kozáka byl zastrelen kdyz uz ve… Číst vice »

Lostris
Lostris
Reply to  Eva
19. 1. 2024 08:09

Nikde jsem nezaznamenala reakci Hostouňských, sousedů,kamarádů …. příbuzných z Hostouně. Asi dostali “instrukce” nemluvit.

Roman
Roman
Reply to  Nikola
1. 1. 2024 02:24

Nedávno jsem v souvislosti s jinou – nejmenovanou – mezinárodní událostí četl, že nám soudruzi ve vládě říkají pravdu, podobně, jako ji říkali v době covidu. Myslím, že nám tu pravdu říkají den po dni, každý den…

Eva
Eva
Reply to  Nikola
4. 1. 2024 20:46

vypujcim si slova @Kytka123 (lepe bych to stejne nenapsala)

Takže opět někdo lhal… Záměr ? Tomu se tomu říká falešné dilema (anglicky: “false binary”). Důvěryhodnost zdroje je prokázána a to, že ani jedna verze není pravdivá všem unikne, a na to, že to nemá z momentálním problémem vůbec nic společného se zapomene.
Denik N:
„Na devadesát procent to není jeho.“ Policie opouští verzi, že by údajný telegramový účet vraha z fakulty byl pravýhttps://denikn.cz/1320604/na-devadesat-procent-to-neni-jeho-policie-opousti-verzi-ze-by-udajny-telegramovy-ucet-vraha-z-fakulty-byl-pravy/

Eva
Eva
Reply to  Nikola
4. 1. 2024 20:49

a pridam otazku – znamena to, ze ten kdo vytvarel/editoval D.K. prispevky na telegramu vedel, ze se neco chysta?

Eva
Eva
Reply to  Nikola
6. 1. 2024 13:07

aby nezapadlo: z FB pana MUDr. Jiriha Maska https://www.facebook.com/mudrjirimasek/posts/pfbid0DuhbPe2YAD2Jdn8SmbytE3w9pmH6a6B3FJ1KnMxxZykeXukE2h2YBt5Uea5izhGBl Zdravím všechny, jsem docela klidný člověk, ale tohle už je za hranou, to snad opravdu nemyslíte pane RAKUŠANE vážně! Může pan ministr vysvětlit proč má Policie KPŘ Praha tiskovou konferenci k vyhodnocení zásahu při tragické události na Filozofické fakultě již v úterý 9. ledna ve dvě hodiny odpoledne v budově pražského krajského ředitelství, když výbor pro bezpečnost, kde to ministr a policejním prezidentem měli přednostně předložit,… Číst vice »

moravan
moravan
Reply to  Eva
9. 1. 2024 06:43

Díky, Evo, za dobré příspěvky.

Je na nich však smutně vidět ( zejména u “rozzlobeného” dr. Maška ) to pasivní, naivní, ovčanské smýšlení, kdy celou jeho reakci lze shrnout do “ostré prosby” typu “Může pan ministr vysvětlit…”.

Ten mafián, deprivant, už dávno nemá co vysvětlovat, ale má čekat kdesi na dlažbě na rozsudek.

Zlo není nedorozumění. Tady už není co “vysvětlovat”.

Eva
Eva
Reply to  Nikola
7. 1. 2024 12:37

a pridavam dalsi mozny stripek:
Vysoce postavený úředník Ahmed Ibrahim Obaid Ali Al Ali, který je ředitelem servisní vládní instituce ve Spojených arabských emirátech (SAE) (https://md.uaq.ae/about.php) a jeho manželka Rowdah Al Mehrizi, která je ředitelkou marketingu Dubajského silničního a dopravního úřadu, byli zasaženi střelcem, když procházeli kolem budovy FF. Jeho nadřízeným je Šejk Ali bin Saud (!!!) Al Mualla.

https://www.thenationalnews.com/uae/2024/01/02/emirati-couple-injured-in-prague-shooting-set-to-fly-to-munich-for-more-treatment/

nebo
https://www.lidovky.cz/domov/filozoficka-fakulta-emiraty-praha-turiste.A240103_180525_ln_domov_rkj

Lostris
Lostris
Reply to  Eva
19. 1. 2024 08:15

To je otázka, jaký tam byl vektor cílů, kdo měl být skutečnou obětí —-zasažen byl dost elitní pár z Emirátů, které se právě připojují k BRICS, čili utrum s eurodolarovýmin naftokšefty na BV pro KoZa(Kolektivní Zachod – západ, chcete-li)

Nika
Nika
Reply to  Nikola
11. 1. 2024 15:06

Zdravím a děkuji za pěkné shrnutí. Mě napadla jedna souvislost s těmi postřelenými cizinci, a sice to, že SAE od 1.1. vstupují do BRICS, a to možná za louží nevidí rádi. Tak jestli nejde o nějaký vzkaz. Jinak to “objevení” druhého dopisu je naopak zcela pochopitelné. První přece našli v počítači v domě, kde měla být nálož určená k výbuchu, což bylo předmětem podivu. Takže druhý dopis,který si pachatel vytiskl a dal do kapsyuž by… Číst vice »

Eva
Eva
Reply to  Nika
11. 1. 2024 20:29

dnes na cnn prima statni zastupkyne tvrdila, ze dopis mel dve podoby (tedy jestli nemela na mysli, ze jeden byl v compu a duhy vytisteny -)

Eva
Eva
Reply to  Nikola
11. 1. 2024 20:38

v souvislosti s jednanim parlamentniho vyboru a sdelenim p.Richtera, ze jeho dcera byla zranena a jeji zivot visel na vlasku se objevilo video Policie CR
https://www.youtube.com/watch?v=GIO2nvCnLi8

kde vysvetluji ( a obhajuji se ), ), ze policie poskytla kvalifikovanou prvni pomoc , protoze Zachranna sluzba NEMOHLA byt vpustena do budovy FF z duvodu jejich bezpecnosti.

Je to tristni, ze se musi takto obhajovat – nikdo soudny jejich pomoc prece nebude zpochybnovat

Eva
Eva
Reply to  Eva
12. 1. 2024 10:52

teprve pozdeji jsem si precetla clanek na Seznamu a nasla duvod, proc zachranka nemohla byt vpustena do budovy(asi mam chatrnou fantazii, ale takoveto vysvetleni mne vskutku nenapadlo) Policie také uvedla, že musela nejprve prověřit, zda je budova po sebevraždě střelce bezpečná a zda v ní není nástražný výbušný systém. Teprve poté mohla ke zraněným vpustit záchranáře. to jako fakt?? kdy by to asi tak stihnul instalovat nastrazny vybusny system? jak by to pronesl do budovy, kdyz uz… Číst vice »

Eva
Eva
Reply to  Nikola
24. 2. 2024 20:40

neodolam

CT24 11:55 AM · Feb 23, 2024
·
Americká FBI pomáhá s vyšetřováním prosincové střelby na Univerzitě Karlově. Lidovým novinám to řekl ředitel Federálního úřadu pro vyšetřování Christopher Wray, který včera jednal s ministrem vnitra Vítem Rakušanem.

Eva
Eva
Reply to  Eva
11. 3. 2024 12:56

Pokracovani rozhovoru s p.Hermanem : Rodina vraha: “Mlčte o nás, novinářské hyeny.” https://www.youtube.com/watch?v=RWcWywYWiEY Co se po tom stalo? Kdo, jak a s čím kontaktoval pana Hermana Vám za chvíli řekne sám. Já mohu mluvit jenom za redakci Aby bylo jasno. A musím říci, že jsme obdrželi velmi zajímavý telefonický hovor. Ze skrytého čísla do redakce zavolala žena, která se představila jako Radka Kozáková, a důrazně žádala stažení rozhovoru s panem Hermanem. Podle ní rozhovor neobsahuje… Číst vice »

Eva
Eva
Reply to  Nikola
29. 2. 2024 13:39

14 mrtvých. 25 zraněných. Začerněná policejní zpráva. Mlčení novinářů. Politik z ANO promluvil.https://www.youtube.com/watch?v=3yYQ5FtI0xY

Pavel Nowak
Pavel Nowak
30. 12. 2023 08:26

Dovolím si zde odložit svá moudra k doplnění tohoto jinak vyčerpávajícího článku. První, co mě jako Pražáka zarazilo, byl dav lidí utíkajících po Karlově mostu směrem na Kampu a následné vysílání do ,,celého světa,,. Každý, kdo se chce o teto nesmyslnosti přesvědčit, ať si kolem třetí hodiny odpolední vyzkouší protlačit se davem tisíců turistů na tomto mostě. Na videu to vypadalo jako běh Prahou. Z tohoto mostu není vidět na FF a rozhodně tady nebudete… Číst vice »

Last edited 9 měsíců před by Pavel Nowak
Marp
Reply to  Pavel Nowak
31. 12. 2023 09:44

Tohle je velice správný názor nebo pohled na celý souběh této mimořádné události.

Alena Konea
Alena Konea
Reply to  Pavel Nowak
1. 1. 2024 18:09

Skvěle napsáno a shodnoceno.👍

moravan
moravan
Reply to  Pavel Nowak
9. 1. 2024 07:01

Ač pražák, píšete místy rozumně. To oceňuji. Na druhou stranu jste dosud v zajetí mytologie o policii, demokracii, mééédiích* ba i “totalitě”. Přemýšlejte dál, klaďte ( nejen sobě ) trefné otázky a hledejte na ně pravdivé odpovědi. *Všimli jste si ? Když je zatčen nebo souzen nějaký sexuální deviant ( nedávno dokonce sadistická deviantka ! ), bohatý korupčník, brutální vrah, apod. tak buď mívá v ruce jakousi složku A4, kterou si zakrývá držku nebo mu… Číst vice »

tdjh
tdjh
28. 12. 2023 16:43

Ten “vytrvalý tuning” případu je skutečně pozoruhodný. Nejprve se objeví střelec-sebevrah. Pak se u něj doma objeví inkriminovaná zbraň, kterou si nepřibalil k těm, co je potřeboval s sebou v Praze. Možná v tom dopise na rozloučenou vysvětluje, proč by mu nevyhovovala… Aby nebyly pochybnosti, potvrdí autenticitu zbraně balistika. Aby se to potvrdilo tuplem, vyjde na světlo boží přiznání v dopise na rozloučenou. Od určitého momentu se nevyšetřuje střelec-sebevrah, ale jen vrah z klánovického lesa.… Číst vice »

Ondra
Ondra
28. 12. 2023 17:12

Jediné zásadní co nevím, je jestli to naplánovala a spáchala CIA nebo Globální Parazit. Na celém případu nesedí nic, nezapadá to celé logicky do sebe jako mozaika, ale je to “kaleidoskop” nesouvisejících informací. Asi jako když na stůl vysypete čaj a snažíte se z něj neco vyvěštit. Je zcela evidentní, že střelec na střeše nemá ani vlasy, ani brýle ani tvar obličeje Davida Kozáka. Veškeré stopy zahlazené, otec nežije, není se koho ptát, koho vyšetřovat.… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
28. 12. 2023 21:17

Dílo CIA se většinou “prozradí” tím, že je naaranžované daleko hůře než dílo GP. Vidím to asi podobně.
GP možná vzkazuje elitě, že buď současné destruktivní dějství Čech ukončí, nebo bude ukončena ona elita. Ale jistý si tím nejsem.

“Kladivo na dezoláty” se může obrátit proti vládě a působit na její pád.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
28. 12. 2023 23:41

Máš recht. GP má o dost kvalitnější provedení s mnohočetnou symbolikou. Vlastně toto byla akce skoro na úrovni atentátu na JFK (organizovaná rovněž GP). I tady nepřežil nikdo kdo by mohl mluvit. Ani střelec ani otec. Stopa konči. Že by chtěl GP lidi stupňováním vládního teroru přinutit shodit naši vládu ? To je dost riskantní řešení s velkým rizikem že se to ošklivě zvrtne. Ale napadlo mě, že naše tupá vláda vzkaz aspoň z poloviny… Číst vice »

Zbrojovák Olda
Zbrojovák Olda
Reply to  Ondra
31. 12. 2023 20:01

Jen bych doplnil že 22.12. policajti na udání na ulici I. P. Pavlova zajistili tři muže u kterých byl granát. Ukázalo se, že je to jen atrapa. Podotýkám, že Pavlov se celým jménem jmenoval Ivan Petrovič Pavlov. Shoda s našim residentem zcela náhodná. No a aby to nebylo málo, tak 23.12. někdo volal na Ruzyni (letiště Václava Havla) s tím, že je tam uloženo pět bomb. Proč zrovna pět nikdo neví… Možná chce někdo tupým… Číst vice »

Last edited 9 měsíců před by Zbrojovák Olda
Vlad
Vlad
28. 12. 2023 21:01

Rukopis tajných služeb je podle mě, vytváření příběhu. To z toho úplně křičí. Příběh byl vytvářen od prvních minut a to včetně ČT . Další podpis je datum. 21.12.(zrcadlový, z obou stran stejný) A další podpis je to, že telegramový účet střelce v ruštině, měl profilovou fotografii, tu z registru osob Ministerstva vnitra.

dědek
dědek
29. 12. 2023 07:55

Spojování s vraždou v Klánovickém lese má velmi mnoho trhlin. Co když je to ale takhle jednoduché? comment image

P.A.Semi
P.A.Semi
Reply to  dědek
30. 12. 2023 18:01

Velmi typický Hoax… Že to psali někde na sociální síti ještě vůbec neznamená, že to tak bylo… Víte, ženu, které by takhle zastřelil dítě, prakticky nemá smysl někam unášet, buď by mu utekla, nebo by se pomstila… Kdyby to byla pouhá nevěra, tak tam to dítě buď nechá, nebo ho aspoň střelí do hlavy a ne do břicha, extrémně sadisticky… To musel být fakt posedlý magor, kdo to tam udělal, to ani běžný mafián by… Číst vice »

dědek
dědek
Reply to  P.A.Semi
8. 1. 2024 19:55

Nakolik typický, nechme na posouzení. Logika vede k úvaze, proč kriminalisty vedl pes k ubytovně a proč tam provedli šťáru. Proč se písemné doznání objevilo s takovým časovým odstupem a v nesmyslné poloze (podminované stavení). Proč je matka dítěte prakticky neviditelná? Samé normální dotazy, ne?

colombo
colombo
29. 12. 2023 08:52

ahoj, jestli to byl false flag, prostoru pro něj tam bylo asi dost, ono by to asi ani jinak provést nešlo, než takhle, tedy pokud David Kozák byl normální a měl to v hlavě v pořádku: nejdřív se sbalí/unese junior na cestě do školy pak se z telefénu juniora pošle mamince sms, že se chce zabít a že jede do školy ta chudák volá na policii někdo od policie přijíždí do domu Kozákových a sebere… Číst vice »

Jarmila
Jarmila
31. 12. 2023 12:30

Nejlépe to asi vystihl někdo na sociálních sítích:
“Koudelka na tom makal celou noc a vy mu teď do toho házíte vidle…”

Lostris
Lostris
Reply to  Jarmila
20. 1. 2024 11:32

S jeho IQ na tom makal i několik nocí. Myslel to dobře, dopadlo to jako vždycky.

AlenaD
AlenaD
30. 12. 2023 01:08

Chtěla bych Vám poděkovat za opravdu velmi zajímavý článek . Zdůrazňuji , že jsem nikdy nic nekomentovala.. ani pozitiva ani negativa. Stačil mi vlastní názor o který nebyl důvod se dělit . Tento celý případ je strašně zvláštní . Ze začátku byl můj názor na věc takový , že jsem v hlavě hájila “maminku z Klánovic “ a zastávala názor , že nikomu nic není do jejího života a rodiny a ještě ke všemu po… Číst vice »

Ondra
Ondra
29. 12. 2023 16:07

Ohledně vlastnictví zbraní, představte si situaci že by tam byli 2-3 lidé s legální pistolí pod bundou. Nebylo by ani nutné dotyčného střelce zastřelit, stačilo by ho jen “rozptylovat” střelbou poblíž a už by se musel krýt a nestřílel by po lidech tak v pohodě. Případně kdyby ho zasáhli do nohy, tak ta nesnesitelná bolest by mu sotva umožňovala nějakou mířenou střelbu se zaměřovačem. Třeba Breivik na tom ostrově střílel lidi jak kachny, protože byl… Číst vice »

B. Wolf
B. Wolf
30. 12. 2023 18:47

Je rovněž velice zajímavé, že pouhých par dnů před střelbou se na Hradě flakal zidak Soros?!?! Co tam hledal tento tvor, když premiéra Slovenska (!!!) zelená guma odmítla přijmout?!?!

vera
vera
28. 12. 2023 19:02

Jeste bych pridala, zda byl ten kluk na antidepresivach. To muze predepsat i obvodak, ne?

Jo, a taky maminka Kozaka? Neexistuje snad?

Jára
Jára
Reply to  vera
28. 12. 2023 21:19

Podle oficiálního narativu maminka Kozáka dostala SMS, že se její výtečný syneček jede zasebevraždit do Prahy. Toto oznámila policii. Více o mamince nebyla žádná zmínka.

vera
vera
Reply to  Jára
29. 12. 2023 01:01

Divne, ze jo? Kluk mel doma hromadu kveru. A maminka na to nic? Co sourozenci? Co sousedi? Nikdo nic nevidel, neslysel?

Jára
Jára
Reply to  vera
5. 1. 2024 01:24

Podle posledních oficiálních informací si na kvéry vzal jako student miliónový úvěr. No to se mu to utrácelo. Čím se za ten úvěr zaručil, když nevydělával a studoval?!? Jak to plánoval bance splácet – něco té bance nalhat musel.
To opravdu mohl někdo v pozadí postrčit psychicky labilnímu člověku se zájmem o zbraně takovou sumu peněz.

jirik
jirik
28. 12. 2023 20:12

Na základní škole v Třešti na Jihlavsku měl na začátku října vyhrožovat 15letý vnuk předsedy šéfa Senátu tím, že do školy přinese zbraň. Případ nyní na základě oznámení ze školy vyšetřuje policie. 26. 10. 2023, 16:51
Zdroj: https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/527217-vnuk-sefa-senatu-vystrcila-vyhrozoval-ze-prinese-do-skoly-zbran-pripad-resi-policie?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu&campaignsrc=tn_clipboard

Martin
Martin
28. 12. 2023 16:32

VELMI TREFNÉ: Bohužel oba případy byly okamžitě extrémně ZPOLITIZOVÁNY. Skoro jako kdyby někteří lidé na ten masakr na filozofické fakultě čekali jako na smilování, protože jim to umožní odvrátit pozornost od vlastních zločinů a neschopnosti a k tomu ještě získat alibi pro natlačení předem připravené agendy, která ještě víc omezí naši bohem danou lidskou svobodu. Navíc obě příšerné události vyvolávají ten naprosto nezbytný strach, ten TEROR, který je naprosto nezbytný pro ovládání společnosti a pro… Číst vice »

moravan
moravan
Reply to  Martin
29. 12. 2023 06:35

Martine, Martine…

Ani nevíš, jak potěší zločince, globalisty, politiky a mafiány každý, kdo se místo otevřených očí, života v pravdě, moudrosti a pomoci bližnímu, “soustředí na vlastní nitro”.

Přesně tyhle naivní dosebezahleděnce potřebuje současný režim nejvíce…

achtoego
achtoego
Reply to  moravan
30. 12. 2023 09:27

Asi ste ho nepochopili. On nepovedal, že bude mať “zavreté oči”, ale že bude venovať energiu tomu čo dokáže ovplyvniť(seba v prospech ludstva).😉

Ferda mravenec
Ferda mravenec
31. 12. 2023 16:22

Jen bůh a zdejší věrchuška ví, jak masakr na FF UK proběhl, stejně jako kdo asi vraždil v Klánovickém lese. Těch podivností je skutečně hodně. Mě nejvíce zaráží to, že policie jela nejdříve do Celetné, když hlavní budova FF je u Rudolfina a pak to, že po smrti střelce našla přiznání Kozáka k vraždám v Klánovicích a pistoli, z níž tam střílel. Silně to připomíná průkaz M. Atty, který se našel po nárazu Boeingu 767… Číst vice »

jirik
jirik
29. 12. 2023 06:36

 Prý “dezinformátoři zneužívají tragédii”28.12.23 Česká republika: Proruští dezinformátoři začali na sociálních sítích zneužívat a zpochybňovat tragédii, která se stala před Vánocemi na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a dvojnásobnou vraždu v Klánovickém lese. Tvrdí, že za vším stojí americké tajné služby a že v Klánovicích vraždil Ukrajinec a ne čtyřiadvacetiletý student univerzity David K. Policie už vyšetřuje desítky takových tvrzení. _____ Tak tak. Myslet si můžete jenom to, co vám dovolí Kuliočko. Všechno ostatní je dezinformace a… Číst vice »

Pepa
Pepa
29. 12. 2023 11:34

Dík, za výborný článek.

AlenaD
AlenaD
10. 1. 2024 14:34

Tohle je jediná diskuze kam jsem napsala příspěvek ( tento je druhý v mém životě ) Předem chci napsat , že netrpím žádným psychickým problémem ani nepatřím mezi konspirátory nebo frustráty. Znám lepší způsoby jak se realizovat . Tomuto případu jsem doslova propadla a pár osob už mě varovalo abych to vypustila z hlavy. Po včerejší debatě policie nevěřím nikomu ani slovo . Ten odstřelovač byl totálně v šoku , když si uvědomil , že… Číst vice »

Pepa
Pepa
Reply to  AlenaD
13. 1. 2024 18:23

Případ z Klánovic. Je maminka zabitého partnera a děcka Češka, či Ukrajinka.?
Určitě jednoduchá odpověd pro policii.
FF. Zastřelil se brokovnicí a obličej byl k nepoznání. Stačí test, prostřelit z blízka papírovou krabici. Průstřel bude max. 3 cm. Ve všech třech případech je mnoho nejasností. Zastřelený otec, Klánovice i FF.

Gábi
Gábi
Reply to  AlenaD
4. 2. 2024 19:20

Naprosto s vámi souhlasím mám to stejně jako vy, taky jsem tomu totálně propadla pořád nad tím přemýšlím a něco mi tam nesedí. Taky je mi líto Davida takový čin se nestane jen tak…je to zvláštní celé. Mohu se zeptat co vy víte a chcete si vzít do hrobu o tomto činu?

jirik
jirik
29. 12. 2023 10:51

ZÁHADA DOPISU NA ROZLOUČENOU, ZFALŠOVANÝ ÚČET NA TELEGRAMU. Oficiální verze pražské střelby má vážné trhliny. Publicista Jiří Havel hostem TV Protiproud Petra Hájka (VIDEO CZ, 54 min)https://youtu.be/5Tcv6AEMlVg

vlastenec
vlastenec
29. 12. 2023 08:23

(…,) Česká republika byla a měla by být i dál nejbezpečnější zemí na světě!

Část věty v () doporučuji smazat, lze ji vykládat různě.

Dobrá práce se seznamem podivností.

Odlišné barvy vlasů střelce a fota D.K. jsem si také všiml.

Okamžité tlačení “ruské stopy” je asi to nejvíc vypovídající.

Tento druh šíleného jednání připomíná vraždění ve stylu MK-ULTRA nebo vliv démonských entit (destruktivní hlasy v hlavě nabádající k sebe/vraždě).

Jára
Jára
Reply to  vlastenec
29. 12. 2023 10:09

Podívejte se, kolik lidí už bylo pochytáno za ideozločiny na internetu. To NIKDY DŘÍVE NEBYLO, že po nějaké tragédii je namísto řádného vyšetřování organizován lov na diskutéry. Mělo nastat řádné vyšetřování motivací vraha.

Pokud někdo vlastní zbrojní průkaz a napíše, že někoho zastřelí, tak snad ten člověk úplně zblbnul. Zbraň, kterou pracně získal, mu zabaví. To je nepřímý signál nějakého typu ovlivňování (typu MK-ULTRA? o tom skoro nic nevím s výjimkou konspirací, které jsou zkreslené).

Last edited 9 měsíců před by Jára
Míla
Míla
Reply to  Jára
30. 12. 2023 12:09

dovoluji si pridat odkaz, jednotlivé díly si lze i poslechnout

https://jaktobylo.com/historie-v-souvislostech/lidske-zrudy-mk-ultra/

jirik
jirik
28. 12. 2023 17:13

Na sociální síti X (dříve Twitter) se šíří videozáznam amerického studenta, který zachytil střelbu na Filozofické fakultě. Jsem Američan, který byl na střelbě v Praze. Zažil jsem první výstřel. Bylo to velmi děsivé – video v příloze.I am American who was at the Prague shooting. I experienced the first shot. It was very scary – video attached #prague #pragueshooting pic.twitter.com/mNBt2XwLxQ— T P (@TP64517222) December 21, 2023Vysvětlí mně někdo toto video Američana, které sám natočil a… Číst vice »

jirik
jirik
29. 12. 2023 10:19

Prokop: Obrovská tragédie. Dalo se jí zabránit? Budu chtít odpovědi na otázky20 minut
https://youtu.be/6CgoQqwvy80
ondřej prokop radní prahy…..

jirik
jirik
31. 12. 2023 06:01

 Proč na nás útočí českými zbraněmi? Rusko na večer svolalo zasedání RB OSN, chce účast ČR.30.12.23 Rusko: Ukrajina v sobotu na Bělgorod útočila mimo jiné raketomety Vampire české výroby nebo kazetovou municí, tvrdí ruské ministerstvo obrany. Rusko kvůli ostřelování Bělogorodu požádalo o zasedání Rady bezpečnosti OSN (RB OSN), uvedla podle TASS mluvčí ruské diplomacie Marija Zacharovová s tím, že Moskva žádá, aby se jednání zúčastnila také Česká republika. Podle Zacharovové by Česko mělo „vysvětlit české… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
31. 12. 2023 17:24

No, nevím. Na Hovinkách lidi najednou jásají nad “hrdinou co se statečně postavil zlému Russssákovi” Lipánkem, kterému ještě včera nemohli přijít na jméno. Zombifikaci populace bych fakt nepodceňoval. Byť je jasné, že z Hovinek a podobných zpravodajských serverů dávno vyházeli většinu diskutujících s vlastním názorem. Počet probuzených roste, to je pravda. Nicméně já bych to odhadoval nejmíň na 80% neprobuzených, co by toho rusa fakt nevítali. Situace se ovšem dramaticky může změnit, až tu lidi… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
31. 12. 2023 19:13

Zatím ještě ne. Spousta lidí je stále v pohodě. Nějvětší zemětřesení by asi nastalo, pokud by se začal sypat automobilový průmysl, na to je navázáno spousta dalších odvětví. 1, Elektromobily jsou pro většinu lidí hůře použitelné 2, A umí je vyrobit levněji a lépe v Číně Tlak na elektrifikaci aut způsobí že o naše tradiční auta poklesne zájem. To někdo naplánoval dopředu s tímto cílem. Také je zajímavé, že bankrotují poskytovatelé nabíjecích stanic. https://www.autoforum.cz/predstaveni/provozovatele-dobijecich-stanic-opousti-investori-i-po-letech-nadeji-masivne-prodelavaji-byt-ma-jen-hure/ …… Číst vice »

Last edited 9 měsíců před by Jára
Ladik
Ladik
Reply to  Jára
7. 1. 2024 22:00

Járo, autoseru.m je co se týče elektromobility na úrovni hovinek a ryzí pravdy. Obskurní zdroj je pro nemyslící. Dovolím si vlastní úvahu: Poskytovatelé nabíjecí infrastruktury i přes dotace musí mít pro existenci slušnou cenu energie vstup i výstup, no a pokud ji nemají i spoluobčani, není kde brát… Ono je stále nejlevnější domácí noční i spotové nabíjení ze zásuvky 240 V nebo zďovébedýnky, která není ani potřeba. Trh čínský není na tajwemena zvědavý, toť vše.… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ladik
12. 1. 2024 11:32

Informace si musíte ověřovat z mnoha zdrojů. Proč čtete zdejší blog Nikoly, když jej ostatní považují za dezinformace?? Toto píše forbes: https://forbes.cz/hertz-proda-tretinu-svych-elektromobilu-nahradi-je-vozy-se-spalovacim-motorem/ A toto píše Autoforum: https://www.autoforum.cz/predstaveni/vyprodej-elektromobilu-hertzu-pod-cenou-je-konecna-firma-uz-nove-nekoupi-nahradi-je-spalovacimi-auty/ Pokud by autoforum lhalo, tak by lhala i spousta dalších webů, které píší to samé. A zejména potřebujete vzdělání, aby jste byl schopen odhalit, když někdo plácá úplné blbosti. Achilova pata elektrických vozítek je baterie – já jsem si sám zkusil s elektrickým služebákem pár jízd. A z… Číst vice »

Last edited 8 měsíců před by Jára
heriot
heriot
Reply to  Nikola
1. 1. 2024 05:51

Jo, Nikolo, kéž by tomu tak bylo. Ale není. I ta část voličů 5K, kterým už ta parta leze na nervy, určitě nespatřují záchranu v Rusku. Ti spatřují záchranu u Trumpa…Chacha. Dle jejich vymytých mozečků, každé dobro přece musí zásadně přijít zpoza Atlantiku… Stále se převážná část občanů bahní ve své módní maniakální rusofobii a tak tomu bude ještě dlouho, než přijde nějaký opravdu velký sociální otřes, který jim otevře oči. A jejich loutkovodiči, to… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  heriot
1. 1. 2024 23:07

Možná mají pravdu a opravdu naše záchrana přijde z USA. Tedy až se tam současný režim sesype. Je možné, že pokus znovu zfalšovat volby sesypání urychlí.
Potom všichni podpindos ztratí oporu a půjdou od válu či spíše od koryt.
Ale asi to takhle nemyslí.

Last edited 9 měsíců před by Jára
Ladik
Ladik
Reply to  heriot
7. 1. 2024 22:16

Vážený Heriote, zde se rozcházíme, ha ha lepší svět. Rusko je megazemě s celou Mendelejevovou zásobárnou, na kterou se milí kapitalisti brousí zub a mužici ne a ne vyzut onuce při tahání tankerů na Donu. Blahobytu se dosahuje drancováním přírodních zdrojů a nechat práci strojům nebo nejmenovaným cizincům. Příkladů je dost a dost. Problém nastává, až je tolik bohatých, že se manuální práce skoro všichni štítí. Ale na Rusi se nikdo ničeho neštítí – tohle… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Nikola
1. 1. 2024 10:05

Evropa obecně a Česká republika zvláště jsou vinni zločinem, který kyjevský režim spáchal o den dříve ostřelováním centra Belogorodu mezinárodně zakázanou kazetovou municí. Uvedl to dnes 31. prosince bývalý ukrajinský premiér Mykola Azarov.
https://www.infokuryr.cz/n/2023/12/31/mykola-azarov-ceska-republika-ma-na-svedomi-vrazdu-deti-v-belgorodu/

ak-24
ak-24
31. 12. 2023 08:41

Objevilo se video z pražských Stodůlek, kde opilec vyhazuje nábytek ze 7. patra činžáku. Ukrajinci nefungoval internet. Nic zajímavého, až na jeden detail. Rychlost příjezdu policie, jejich výzbroj a výstroj.

Roman
Roman
30. 12. 2023 10:12

Krásně napsané, naprosto souhlasím, má to hlavu a patu. Jen věta: stačí zbroják (zbraň kategorie C – lovecké účely) je nesmysl. Sice jste se podívala do zákona o zbraních, ale máte v tom trochu zmatek. Aspoň vidíte, že to není blábol a získat ZP není jen tak. Za tohle by jste při testu příšla o body a možná neuspěla. No pokud o něj budete usilovat, určitě se Vám tenhle komentář bude hodit. Je sice zbraň… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Roman
7. 1. 2024 22:21

Romane, jako lonťák prožívám dopravní metrotrauma s řidičákem A a B na trase C téměř vždy.

Mia
Mia
30. 12. 2023 16:13

https://web.archive.org/web/20231222160934/https://minutovezpravy.cz/clanek/deset-dnu-pred-masakrem-bylo-na-fakulte-parte-s-tvari-utocnika/ Má niekto v Čechách pls. možno bližšie informácie k tomu textu v linku? Aby toho nebolo málo. Fotka na parte podľa textu nepatrí Šofrankovi, len jeho meno, ale má byť Davida Kozáka. Avšak je odlišná od oficiálnej fotky Davida Kozáka v médiách. Ten chalan na fotke na parte sa podobá skôr na toho strelca, ktorého v rozmazanej podobe na balkóne počas streľby univerzity uverejnili médiá. Podľa parte mal syfilis. V pokročilom štádiu ľudia postihnutým… Číst vice »

Jiří
Jiří
1. 1. 2024 23:08

Dovolím si drobnou připomínku – dle svědectví člena rodiny, který je studentem FFUK a měl v inkriminovanou dobu 21.12. od 14:00 přednášku v Celetné budova evakuována nebyla. Přednáška trvala do 15.30 a studenti opustili budovu po této době, aniž by něco v tu chvíli věděli. Při příchodu před 14:00 byli před budovou dva policisté se samopaly – pokud šel D. Kozák střílet sem, mohla ho přítomnost policistů odradit a “šel jinam” (obejití vchodu v Celetné… Číst vice »

Vladimír
Vladimír
12. 1. 2024 20:57

Ve 14:38 byl telefon D.K. v Revoluční, nebo v Pařížské?
Podle “uniklých” policejních záznamů v Revoluční.
Podle sdělení na briefingu policie 9.1. byl v Pařížské.
Mezi těmito ulicemi je vzdušnou čarou cca 640 m a BTS jako máku.

Koronapřevrat
Koronapřevrat
22. 1. 2024 09:08

Pokud někomu ve scénáři prosincové střelby v Praze chybělo tradiční cvičení policejních složek, konané ve stejném okamžiku a na stejném místě, kde se masakr odehrál, tak se dočkal: “Jakub S. ze speciální pořádkové jednotky měl ten den s kolegy nacvičovat postup proti aktivnímu střelci, který by se objevil v obchodním centru. Jenže z rutinní přípravy byla rázem ostrá akce,” píšou sobotní Lidové noviny s odvolávkou na pořad Reportéři ČT, kde tato zpověď zazněla a upřesňují,… Číst vice »

Eva
Eva
Reply to  Koronapřevrat
23. 1. 2024 14:14

ja pridam link na idnes – https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/strelba-filozoficka-fakulta-zachranari-policie-hasici-pribehy.A240121_772346_domaci_hovo necetla jsem jeste vse, ale co mne zaujalo bylo jned prvni liceni (popravde moc zprav o deni v samotne budove FF jsem nezaznamenala Seděli spolu ve třídě, sledovali prezentaci, když dalšímu studentovi těsně před třetí hodinou odpoledne přišla zpráva, že ve čtvrtém patře je střelec.Hercík tam hned vyběhl, aby se pokusil ve čtvrtém patře co nejvíc lidí varovat. Kotrouš běžel za ním, ve třetím patře na něj volal,… Číst vice »

Koronapřevrat
Koronapřevrat
Reply to  Eva
25. 1. 2024 07:01

Vypadá to, že je více takových, kteří toho předem věděli daleko více než jiní. Jako u podobných případů v minulosti, viz Silverstein a WTC7. Někteří se s tím dokonce pochlubí, což vzbuzuje velké podezření. Naštěstí pro ně se nikdy nikdo v médiích se nezeptá, JAK a ODKUD se to mohli dovědět. Například v článku zmíněný obskurní “novinář” Forman měl evidentně lepší informace než někteří zasahující policisté. Ještě mě napadlo, proč cvičení proti aktivnímu střelci v… Číst vice »

Eva
Eva
Reply to  Koronapřevrat
25. 1. 2024 19:44

s tim Formanem nevim – viz dnesni pripad – napadeni zeny sekerou (sic!) U Hostavickeho potoka – a hadej, kdo to vysilal – ano – AKTU.cz + Forman
=> nebylo by nejjednodussi vysvetleni, ze mu nekdo z operacniho u policajtu dava echo??

tlumice netlumi
tlumice netlumi
29. 12. 2023 15:18

Technicka:
Tvrzeni svedku z lesa s prohlasenimi, ze “tlumic urcite nemel” (aniz by jej videli), lze tezko povazovat za verohodne. Vetsinova predstava z filmu, kde vystrel s tlumicem udela jenom takovy malinky puf, nema s realitou nic spolecneho.

Vizte treba infografikucomment image

Treba obycejnej glock s tlumicem se stale pohybuje kolem prahu bolesti, takze slysitelne siroko daleko.

Ladik
Ladik
Reply to  Nikola
9. 1. 2024 06:38

N., když už mudruješ o tlumičích, tak si je nepleť s těmi do auta a munice vypovídá o tom, že nevíš, co je střelivo…
Ani subsonický náboj ve spojení s tlumičem nezabrání úniku třesku za střelou nebo, ať si lépe rozumíme, za nepsí kulkou.
Žádnou municí nedisponoval!!! A u střelby s tlumičem je důležité postavení poslechu a ozvěně nic nezabrání, jen pokud nestřím harpunou na solární pohon, které se myslím říká laser.

Ondra
Ondra
Reply to  tlumice netlumi
29. 12. 2023 15:56

Vidím že pán je “odporník” na všechno. Zejména na balistiku a na matematiku. Decibely se uvádí v logaritmické škále, to vám předpokládám nic neříká. Že mezi 165 a 167 decibely naroste hlasitost 4x , čili na 400% . Navíc utlumené zbraně taky vyžadují speciální subsonické střelivo. Pak to skutečně dělá jen to “puf” a cvaknutí mechanizmu u samonabíjecích zbraní je kolikrát hlasitější než samotný výstřel. Pokud máte patřičně dlouhý tlumič, 10 cm mini tlumič až… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
4. 1. 2024 18:45

Ještě připomínám orientační pravidlo 10dB na dekádu a 6dB na oktávu.

Pokud je něco o 10dB silnější nebo slabší, tak je to ve skutečbnosti 10*, pokud je o 20dB tak je to 100*. Mezi 160 a 140dB je 100 násobné utlumení. To ten tlumič opravdu udělá spoustu práce.

Ladik
Ladik
Reply to  Ondra
9. 1. 2024 12:52

Vážený Ondro, už jsem Vám jednou dal varování, že si o ezoterice říkejte, co chcete, ale přírodním vědám s technickým zaměřením se vyhýbejte jak šváb populaci. Teď to schytáte za odporníka: stačí patřičně dlouhá PET láhev, ha, ha. Zásadní je snad celková konstrukce jak hlavně, použitého střeliva i tlumiče samotného, dále prostředí kde střílím a kde je posluchač nebo mikrofon… To zobecňování je velmi škodlivé. Držte se ezo a nenavážej se do prakticky upozorňujících, zvláště… Číst vice »

Last edited 8 měsíců před by Ladik
Marp
31. 12. 2023 09:39

Skvěle napsaný článek, děkuji! Dovolil jsem si ho nasdílet na svém blogu, samozřejmě s Vašimi podmínkami.

Ritchi
Ritchi
1. 1. 2024 23:18
Ondra
Ondra
Reply to  Ritchi
3. 1. 2024 14:21

Kdo se bojí, sere v síni !

Co víc k tomu dodat ? Do současného srabu nás dostala právě jen naše zbabělost a předposranost. A ještě víc zbabělosti nás z toho rozhodně nedostane, spíš naopak.

heriot
heriot
Reply to  Ondra
3. 1. 2024 16:49

Ale kdež Ondro, to je přílišné zjednodušení situace. To jako se mělo po volbách vyjít do ulic a stavět barikády ? Napůl nás do toho dostala lidská hloupost a napůl prostě pomýlenost voličů. A také hloupost tzv. opozice s výjimkou ANO. Mne by zajímalo, kolik lidí, kteří se dnes bijí v prsa jací jsou “alternativci”, odmítalo volit Babiše. Kolik se jen takových hlasů ozývalo… Přičemž už tehdy muselo být jasné, že se 5K musí zastavit… Číst vice »

jirik
jirik
8. 1. 2024 07:41

stručný obsah posledních třech vysílacích relací Benjamina Fulforda, v tom posledním níže uvedeném se vyjadřuje ke střelbě na FF UK https://t.me/zlaty_vek/15773 https://t.me/zlaty_vek/15734 https://t.me/zlaty_vek/15735 Jeden dotaz je na jeho názor na střelbu na FF Palachově náměstí. Říká, že nemá podrobnější informace, ale šacuje to na operaci pod falešnou vlajkou zorganizovanou vládními činiteli za účelem odůvodnění represí vůči obyvatelstvu. Česko je pod kontrolou nebezpečných nacisticky orientovaných jedinců a doporučuje české armádě a českému lidu odstranit tuto vládu a… Číst vice »

jirik
jirik
29. 12. 2023 07:04

Definice pojmu OBČANSTVÍ, OBČAN, co je státní příslušnost a rozdíl mezi národností a státní příslušnosti, ukázka struktury a místa pomocných rukou Dieržavy a pozvání na setkání 13 ledna do Přerova a 20 ledna do Vlašimi. Budující mysl a Viedomí vaší Jedinečnosti.
dvě hodiny 15 minut
https://www.youtube.com/watch?v=PYFDvEUzKrk
vypadává zvuk

Jára
Jára
3. 1. 2024 20:18

Tohle je velmi zajímavé a celkem to odhaluje způsob, jak ovlivňování psychicky labilních jedinců funguje. O tom byl film Šílený střelec Ed Funsch (X-Files S02E03)https://dfens-cz.com/sileny-strelec-ed-funsch-x-files-s02e03/ Nějakou látkou nebo černou magií se tito lidé stanou vnímavější a začnou se na ně přenášet podprahové vzkazy, které ostatní nevnímají. A přesně tohle mají paraziti ve společnosti vymáknuté a cizelované k dokonalosti. Cituji: “Insekticidem zasažený Mulder postupně zjistí, že sám vidí věci, které předtím neviděl, například podprahové pokyny v… Číst vice »

vlastenec
vlastenec
Reply to  Jára
4. 1. 2024 07:52

Shodou okolností (!) jsem tento díl X-files viděl 3.1. a nemohl jsem si nepřipomenout D.K.
To pískání v uších je zajímavý detail, i když zřejmě pochází z toho podivného telegramového účtu.

Urug
Urug
8. 1. 2024 20:56

Místodržící provedli nedávno opět tuning případů a to z důvodu toho, jak jim do něj dezolati furt házejí vidle a rozporujou fakta. Takže, střelec si prej půjčil milion v bance a za ty peníze nakoupil kvéry.

Jára
Jára
Reply to  Nikola
8. 1. 2024 23:24

To už jsem sem psal. Mě zajímá, čím se zaručil za splácení toho melounu? Možná meloun rozházel za zábavu – střelecké kurzy nejsou levné a pak najednou zjistil, že nemá z čeho splácet. Koukám cena kurzu tak od 1500Kč do 12000Kč to zase tolik není https://www.czub.cz/strelecke-kurzy/ na to meloun nepotřeboval. A pak může u něj nastat zkrat a najít “řešení” se z toho jít vystřílet do školy a pak se zastřelit. Když je mladý nezkušený… Číst vice »

Urug
Urug
Reply to  Jára
9. 1. 2024 12:02

Pokud mu odjebalo v makovici, tak spíš z toho, co je na FF učí.

Vladimír
Vladimír
9. 1. 2024 22:05

Záhada dopisu v podminovaném domě vyřešena. Střelec měl pro jistotu jeho kopii u sebe. Kdy ji policie našla? Že by až dnes?

Jára
Jára
10. 1. 2024 18:56

Vyšel oficiální komentář k zásahu policie: https://mediatn.cms.nova.cz/embed/IPVe1OkduTO?autoplay=any Z toho vyplývá, že policisté naklusali do budovy. A jeden z policistů hlásil, že útočníka má na mušce, ten se vzdává a odhazuje zbraň. A potom nečekaně spáchal sebevraždu brokovnicí. Brokovnice je anonymní a nejde u ní udělat balistická zkouška. Takže mohl někdo útočníka brokovnicí sejmout. A dokázat to nejde. Z úmyslně rozmazaného videa poskytnutého policií nejde poznat, jestli je brokovnice u útočníka nebo ne. To by byla… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
10. 1. 2024 19:40

On už na něj někdo zbraní mířil. Jinak by se nevzdával a neodhazoval pistoli.
Dovedete si představit, že na něj policista namířil zbraň, on má ruce nad hlavou a ještě stihne vytáhnout odněkud brokovnici? Při prvním podezřelém pohybu by přece policista naprosto oprávněně začal střílet. A zejména když vidí, že sahá po druhé zbrani.

Oficiální verze je přitažená za vlasy, ale teoreticky se mohlo takhle odehrát. I když mi to nepřipadá pravděpodobné.

Last edited 8 měsíců před by Jára
Jára
Jára
Reply to  Nikola
12. 1. 2024 10:18

Těch možností je mnoho a není možné s jistotou říci, která je správná. Včetně oficiálního scénáře, který je také jednou z možností s určitou pravděpodobností. Ať se stát nediví, že mu lidé nevěří, když nám občanům už mnohokrát nestydatě lhal. Zejména v době koronateroru to, co platilo jeden den, byla druhý den lež. Nebo pětikoalice slibovala, že nezvýší daně – zase lhali. Pokud by rozrušený policista omylem odprásknul osobu s rukama nad hlavou (i když… Číst vice »

AlenaD
AlenaD
Reply to  Nikola
10. 1. 2024 20:04

Protože Davida zabil policista nebo někdo jiný …..
Jak už jsem uvedla … v den , kdy se vše odehrálo byl na policejním záběru David mrtvý bez pouzdra na zbraň . Včera v záběru to pouzdro bylo hned vedle něj …. Pokud se opravdu jednalo o Davida , že?

Vladimír
Vladimír
2. 2. 2024 14:20

O tom, že mezi zraněnými je též pár vysoce postavených osob ze SAE, u nás jako první informoval server Echo24 5. ledna, tedy 15 dní po incidentu. Zdroj: https://echo24.cz/a/HAHcP/zpravy-domaci-strelba-na-fakulte-zraneni-nemocnice-motol-lekari-jip-urednici-dubaj V dalších dnech následovaly další tuzemské zpravodajské servery, přičemž všechny jako zdroj uvádějí článek na serveru thenationalnews.com ze SAE z 2. ledna. https://www.thenationalnews.com/uae/2024/01/02/emirati-couple-injured-in-prague-shooting-set-to-fly-to-munich-for-more-treatment/   Popis incidentu je proto všude víceméně shodný. Arabská rodina se podle deníku zrovna vracela do nedalekého hotelu, když masový vrah rozpoutal střelbu,… Číst vice »

Petr
Petr
30. 12. 2023 16:33

Velice svěží čtení, děkuji:-)

P.A.Semi
P.A.Semi
30. 12. 2023 19:12

Ten Telegram nebyl psán v ruštině… Ruština tam je strojový překlad Telegramu, protože stejný text je k dispozici i česky a anglicky, a ta čeština není strojový překlad (je tam slovo cringe, které se nepoužívá a ani automatický překlad do češtiny by ho nepoužil), zato ruská verze je prý příliš kvalitní ruštinou, tedy strojový překlad… A k tomu poznámka – kdyby tu budovu FF UK zamknuli, tak by šel střílet jinam, třeba na Staromák… Klánovice… Číst vice »

jirik
jirik
1. 1. 2024 18:55

@doktoregg Už si pro nás chodí tajní!!
FB sdílení příspěvků…..

https://www.youtube.com/watch?v=L_L7hV8zK7A

Didymus Moravský
Didymus Moravský
1. 1. 2024 22:08

Vážená Nikolo, se zájmem jsem si přečetl tento článek a souhlasím s velkou většinou obsahu, s dodatkem, že manipulace dějin a současného dění ve světě mocenskýmy elitamy je mnohem horší, než si většina lidi dokáže představit. Přestože jsem se před 35 lety rozhodl odejít z Československa a začít nový život daleko na západ od mé rodné země, stále se blízce o dění v Čechách zajímám, a záleží mi na něm. Život rozdělený na 25 a… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
3. 1. 2024 10:29

Tohle vypadá na černou ovci rodiny, “všichni už jsou v Mexiku” jen Nikola tu vlastenčí a dostává za odměnu předvolání od policie. 😀 V Německu i Austrálii to bude velký špatný. Ale v USA to nemusí být až tak špatné, pokud se přestěhují do toho správného státu (zřejmě Texas apod.) a nevypukne tam plnotučná občanská válka. On už má GP plán na rozparcelování USA, včetně mapy. Většina lidí utekla ani tak ne kvůli politické perzekuci,… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
3. 1. 2024 14:36

Vřele doporučuju kanál chápka jménem “Peter Santenello”: https://www.youtube.com/watch?v=p3O6bKdPLbw Ten má nejčerstvější a nejobjektivnější zprávy z různých regionů USA. Fascinující dokumentaristika. Skoro jako “Ulengovs” v rusku. Jak je to v Mississippi, to netuším, nicméně zdrhnout ze státu mladých progresivních bílých marxistů do státu sestávajícího se z propuštěných černých otroků, mi připadá jako z bláta do louže. Marná sláva, v budoucnosti po kolapsu USA a rozpadu na menší státní celky (to má GP tak jako tak v… Číst vice »

afinabul
2. 1. 2024 08:37
Last edited 9 měsíců před by afinabul
jirik
jirik
2. 1. 2024 18:22

V Odese boli zasiahnuté sklady palív a mazív. Boli zlikvidovaný štyria aktívni príslušníci BND a sedem dôstojníkov českej armády. Boli zničené dva radary francúzskej výroby.

https://sk.news-front.su/2024/01/02/predbezny-suhrn-vysledkov-utokov-na-objekty-ukrowehrmachtu/

AlenaD
AlenaD
11. 1. 2024 10:28

Dnes jsem četla , že “střelec” v budově pokřikoval ať žije Ukrajina …. Teď budu konspirator … nebyl to občan UA? Byl to David ?
Apelovala bych na ukázce alespoň jedné fotografie či záběru střelce v budově !!! Ať nám ji předloží !!!!!!!!!!!
Četla jsem i o převratu 17. 11. 1989 a taktéž velký podvod na nás všechny !!!!
Proč tady každý brání a podporuje Ukrajince ? K čemu ?

AlenaD
AlenaD
Reply to  Nikola
11. 1. 2024 23:05

Možná jsem to Nikolko špatně formulovala. Myslím si, že časem vyjde najevo , že on tam nebyl ….Nejsem zastánce konspirace, ale aby neexistovala jediná fotka jeho pohybu je zvláštní ….. a na fotkách na budově vypadá trochu jinak než na OP či u diplomu … Klánovice se kryjí tímto případem . Říkal mi “ kamarád “ který obchoduje s občany RUS a UA a že mu to připadá jak typická vražda těchto zemí. Když zabiju… Číst vice »

Roba
Roba
17. 1. 2024 22:05

Co na to všechno říká policejní psycholožka Čírtková?

Alex
Alex
4. 2. 2024 08:52
  1. Tak už je to tady! Správně usuzovala paní Bornová po návštěvě redaktorky Kristýny Cirokové ze Seznamu o reportáži na Seznamu. Stojí za to ji shlédnout. Šrouby se utahují a mám strach o paní Bornovou. Doufám, že vše ustojí a bude nás zásobovat nadále svými trefnými a vtipnými názory a jejím politickým humorem.
Riki
Riki
5. 2. 2024 16:29

Mámě žádnou zprávu neposlal, poslal zprávu své bývalé spolužačce (ve zprávě neuváděl, že chce spáchat sebevraždu, pouze posílal ,,divné” zprávy a následně si vymazal fb), která celou akci spustila. A druhá poznámka, kontaktní čočky nikdy nenosil ani nemohl, měl na ně alergickou reakci a nesnesl je.

Eva
Eva
5. 2. 2024 20:15

4.2. ve 168 hod (vtipna shoda okolnosti – tusim, ze p.Cirokova po celych 6 let byla reporterkou prave v 168hod) odvysilana reportaz s matkou jedne ze zavrazdenych studentek odkaz napr. zde: https://twitter.com/GeGvendy/status/1754433014157705675 Novináři neměli klást otázky. Prý je to zraňující pro pozůstalé. Ukazuje se, že oni sami chtějí otázky klást. Ale nikdo je nechce poslouchat. Snad si ta paní nikdy neprečte diskusi těch “citlivých a vnímavých” spoluobčanů pod tweetem. Stačilo, že řekla, co nechtějí slyšet… Číst vice »

Last edited 7 měsíců před by Eva
Eva
Eva
Reply to  Eva
8. 4. 2024 15:19

Docela sranda: https://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/213252/konec-fridrichove-v-televizi-osudova-chyba-a-zahadne-mlzeni.html moderátorka dopustila závažného kroku proti kodexu, když dala prostor pouze jedné straně, což je v působení veřejnoprávní televize nepřípustné. Česká televize se otřásá v základech!!… bude mít možná brzy na stole další výpověď. Ve hře je hodně. Může přijít o hlavní tvář pořadu 168 hodin Noru Fridrichovou (46).Válku mezi Fridrichovoua vedením rozpoutal rozhovor s maminkou jednadvacetileté studentky Elišky Šimůnkové, která je jednou z obětí střelby na Filosofické fakultě. Podle vyjádření televize se… Číst vice »

Eva
Eva
27. 3. 2024 13:04

Nevim, zda je to umysl ci opomenuti, ale zmizela moznost komentaru (mela jsem otevrenu nejakou starsi versi stranky, kde je jeste mozne napsat komentar )

169
0
Would love your thoughts, please comment.x