Menu Zavřeno

Sanatorium Praha nám to opět nandalo…

Praha je prostě marná.

Je to anomálie republiky, a to prakticky ve všech směrech.

Lidé v Praze se často považují za něco jako českou šlechtu (obzvlášť náplava, tj. “Pražáci” z vesnic, z Brna apod.), ale volí jak kdyby měli neprůhledné klapky na očích. Po všem, co se v posledních letech dělo, tam znova navolili mafii z ODS, šílence z Pirátů apod.

Ostatně – ono to není nic tak neobvyklého, že ve velkoměstech volí lidé jak sebevražední lumíci. Když si třeba v Německu, USA nebo Francii srovnáte výsledek jakýchkoli voleb mezi velkoměsty a zbytkem státu, tak to vždy vychází podobně – velkoměsta volí zkorumpované politiky, hospodářskou mafii, masovou migraci, covidovou tyranii, války, genocidu, moderní formy rasismu (maskované jako anti-rasismus), diskriminaci (maskovanou jako anti-diskriminaci), fašismus (maskovaný jako anti-fašismus), proti-lidskou propagandu (maskovanou jako humanismus) apod. Velkoměstské prostředí bohužel narušuje zdravou psychiku – člověk je v něm mnohem víc vykořeněný, ztrácí kontakt s realitou a posilují se v něm sebedestruktivní tendence. Roste počet depresí, promiskuita, závislost na lécích a drogách, chronická nespavost atd.

Škoda, pětidemolice v aktuálních volbách nedostala kop s otočkou jak by zasloužila, ale jen lehký pohlaveček. Díky Praze.

Výsledky voleb v Praze jsou i jasným vzkazem pro naše novodobé gestapo, různé ideologické a protičeské neziskovky atd. – vidíte, že vliv alternativy je ve skutečnosti dost nepodstatný. Máte tu sice nějaká ta procentíčka lidí, kteří šíří informace, které nemáte rádi a odhalují zločiny a podvody národní i nadnárodní mafie…ale jejich vliv je malý. Většina populace prostě bude volit tak, jak jim řekne Jákob na čétéčku a Šídlo na Seznam Zprávách. I kdyby to znamenalo, že jako následek bude těm voličům rozkraden poslední zbyteček jejich majetku a jejich děti budou násilně verbovány do války, kde je dělostřelecké granáty neznámého původu úplně zbytečně roztrhají na krvavé hadry. Většině je to jedno – podstatné je jen to, jestli je “elity” podrbou za ouškem a hodí jim nějakou malou maškrtku.

Vaši lidé, tedy většina, klidně půjdou na pátou injekci šmakulády neznámého složení, i kdyby jim z toho sajrajtu umřela nebo onemocněla polovina příbuzných – stačí jim říct, že to takhle dělají všichni lepší a vzdělaní lidé a oni nadšeně zahýkají a půjdou na další dávku, cestou ještě stihnou hodit další lístek někomu z mafiánských spolků. Kterému? Kterémukoli, je to jedno – stačí jim na billboardech toho správného ukázat za pomoci hesla ala “za Bureše bylo líp” nebo “Zdarma jsme zastropovali ceny energií“.

A nebojte, ani tu falešnou hru na opozici mezi ANO a pětidemolicí neprokouknou. V jejich vnímání světa je naprosto nemožné, že by se spolu dvě “znepřátelené” strany mohly v zákulisí paktovat, krást společně a chechtat se těm debilům dole. Stačí pro ně vložit správný program do televize a do velkých médií a oni vám časem uvěří i to, že válka je mír a otroctví je svoboda.

Takže nás klidně ignorujte. Není třeba nám blokovat účty, mazat weby a posílat nám domů komanda v půl páté ráno a krást nám počítače a mobily. Náš vliv na většinu lidí je minimální. My jsme jen nevzdělaní vidláci z vesnic, je nás jen pár procent v populaci a nic moc neovlivňujeme. Obzvlášť malý efekt má naše snaha na lepší lidi v Praze, tedy na vaši hlavní baštu. Takže si nás opravdu nemusíte všímat. Dál rozkrádejte zemi, připravujte bídu, žeňte nás do války a do následného digitálního otroctví.

A nebojte, vás lepších lidí se ta přicházející apokalypsa samozřejmě nijak nedotkne – hodní sponzoři ze Západu se o vás postarají, tak jako vždy v minulosti. Protože nadnárodní mafie nás přece nikdy nezradila a nikdy nás jako debilní stádo neposílala na jatka.

Díky.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

105 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
dědek
dědek
2022-09-25 12:13

Je to bohužel tak. Být Pražák, není označení místa bydliště, je to diagnóza.

rodilej Pražák
rodilej Pražák
2022-09-25 12:19

Pražskej eurovolič je bohatší, a proto se povyšuje nad “chudý a hloupý vesničany”. Ceny energií ho moc nevyváděj z klidu a dál podporuje EU-válkychtivé strany. Při jeho eurogenialitě a eurovzdělanosti mu totiž nedochází, že v případě odstávky energií (blackout, pumpy bez paliv, atd.) bude stejně nahranej jako všichni ostatní…

M
M
Reply to  Nikola
2022-09-25 13:49

Největším problémem při několikadenním výpadku proudu v Praze by tuším byla pitná voda. Město ji nemá pro většinu lidí možnost zajistit. Má pár mobilních úpraven vody, kdy jedna za den odfiltruje vodu pro 24 tisíc lidí… Tedy ani nemusí být mráz, i horké léto může být horor.
Instituce v okolních zemích dávají lidem instrukce co dělat v případě výpadku proudu, náš stát se tváří, že to není problém. No ale zas se není co divit, protože vysvětlovat teď lidem, že ten předražený proud taky vůbec nemusí být a ať si udělají při rostoucích cenách zásoby všeho možného, to by chtělo sakra odvahu.

jirik
jirik
Reply to  Nikola
2022-09-25 15:52

Co se týče výpadku elektriky a fungování čističek, tak obdobný problém je i u mnoha dědin…
…z dotací EU i státních udělali někteří nápadití starostové na dědinách čističky a při výpadku proudu to dopadne stejně jako v práglu….čistička přestane fungovat, ale na dědině je aspoň výhoda ta, že se dají snadno obnovit septiky, pokud ho majitel domu nezrušil natvrdo…
…třeba někde mají obdobný záchodek jak v seriálu slovácko sa nesúdí a nebo jak byl v chalupářích…

Kubrt
Kubrt
Reply to  Nikola
2022-09-25 19:32

Promiňte Nikolo, ale mám pocit, že ty “hoch Pražáky” teď trošku paušalizujete a snad nám to zpětné valení h*ven do bytů i trochu přejete.😉 I v Praze totiž žijí slušní a obyčejní lidé. Já jsem rodilý Pražák třetí generace, rozhodně se nad nikoho nepovyšuji a určitě nikoho nepovažuji za “nevzdělaného vidláka”. Neboť i moji předci se kdysi naplavili do Prahy z venkova. Jedna praprababička dokonce až z Jadranu. A taky byli nejspíš nevzdělaní, ale určitě nebyli hloupí. Třeba můj prapraděd ze zapadlé vesničky v horním Posázaví, profesí tkadlec, dal svého syna a mého praděda do učení parním strojníkem do Benešova, aby jej pozvednul k lepšímu životu než měl on. Parní stroj byl tehdy mnohem více “cool” než tkalcovský stav. A jedna z mých praprababiček byla podle tamní matriky dokonce “obecní žebračka”.😄 Takže já jako vzdálený potomek tkalců, žebráků, selských nádeníků, posluhovaček a parních strojníků rozhodně nemám tendenci se nad nikoho povyšovat jenom proto, že jsem se vlivem dějinných okolností narodil v Praze. I já se totiž můžu taky stát žebrákem. A nepřeju nikomu nic zlého. Ani v Praze, ani v Horní Dolní, ani na samotě u lesa.😉

Kubrt
Kubrt
Reply to  Nikola
2022-09-26 13:58

Ano, to máte pravdu, že jsme tady v oslabení. To je ale údělem všech metropolí na celém světě, že jsou jakousi bublinou va vlastním státě. Bublinou odtrženou od reality celostátního života. Bublinou, která nasává všechno z celé země, či dokonce z celého světa. To dobré, ale bohužel i to špatné. Což rozepisuji ve svém komentáři o něco níže.

Aleš
Aleš
Reply to  Nikola
2022-09-26 12:42

Moc pěkný déšť i článek.
Ani se mi tomu nechce věřit, že přes nedávné totalitní prosazování očkování, testování, lockdauny, izolace, omezení pohybu, čerpání nesplatitelných půjček od EU, světové banky, dále od 98 “sametu” zakládání cizích korporátních firem na pozemcích za korunu, osvobozených od daní, rozdání majetku americkým kamarádům, vytunelování, zničení našeho těžkého průmyslu, sídla firem s právníky v daňových rájích, by lidé ještě byli ochotní podporovat někoho, kdo veškeré ožebračení ČR způsobil????
Přeci ani v Praze není většina lidí na tom tak dobře, aby “hýkala” za způsob jakým fiaová zrůda, potažmo kamuflované Ano v pláštíku prosperity vládne.
Možná, že lidé jsou jen pohodlní a zajímají se o jídlo a hry, nebo jim přijde, že to celé nějak vyhnije…
Pokud nám oficiální média lžou, jsou vlastněný i ovlivňovány, nevidím důvod věřit v oběktivní sčítání hlasů. Neděje se zřejmě celorepublikové, ale odkud se vládne je zapotřebí si trochu pomoct….
Je to naivní, laické, ale pokusil jsem se narychlo, bez hlubší znalosti systému voleb ukázat způsob, jak to provést.
Ke konci sčítání hlasů řekněme v částech Prahy, se podle předběžných výsledků, “dosype” počet požadovaných lístků, hlasů, zfalšují se voliči, kteří nevolili. Ti se o své hlasování těžko budou zajímat.
Celá komise, podobně jak u výběrových řízení, je dosazena z loajálních jedinců, kteří k tomu dopomohou. Může na to být program, který vyřadí lidi co se zúčastnili v daném obvodu voleb. Následně podle nastaveného algoritmu, dle kritérií (věk, pohlaví, trvalý pobyt atd.) vybere potřebný počet jedinců, ti se přidají do seznamů, (chráněné údaje z občanky jsou zajisté k dispozici). Jak se říká, papír snese všechno. Nějaká pečeť, ta je buď k dispozici, neb se okopíruje.
Že je to podvod? Co čekat od lhářů.
Prostě habaďůra na poddaný lid.
Ale boží mlýny melou, že pomalu? To se nám jenom zdá…

P.A.Semi
Reply to  Nikola
2022-09-27 18:37

S odebráním hlasovacího práva “pozitivním” je to děs… Připravují si půdu pro Korespondenční hlasování, které nikdo objektivně nezkontroluje…

Ohledně zajištění proti podvodům v současném systému – od toho tam jsou ve volebních komisích zástupci různých stran, aby se navzájem hlídali… Ohledně přisypání volebních lístků za ty, kteří se nezůčastnili – to by někde byla nápadně vysoká účast?
Medián volební účasti v ČR je 48%, v Praze 44%. V Praze nejvyšší volební účast mají různé okrajové části třeba Praha-Křeslice 68.3%, některé obvody z Prahy 6 mají účast 63.6%, ale nikde v Praze není volební účast nápadně vysoká třeba 90%… Přes 90% účast mají některé vesnice většinou s méně než 100 hlasy… Jediné Řepníky (kde to je?) mají volební účast 100%, tedy všech 34 hlasů…

Co volební komise odešle do centrální databáze, to se tam pak dá zkontrolovat, a namátkou to některé ty komise kontrolují a ČSÚ předem neví, kdo si to zkontroluje, takže neví, u koho by mohli centrálně podvádět…

Ve vesnici, kde bydlí moje jméno, minule byla u voleb jenom jedna strana, leda šlo kroužkovat lidi… Tentokrát tam byly tři “strany” – Fotbalisti, Hasiči, a přátelé ze spolku Sv. Václava, které bych býval volil, kdybych tam dojel, ale stejně by se do zastupitelstva nedostali… (Vyhráli Fotbalisti 5, Hasiči 2 zastupitele…)

πα½

Jára
Jára
2022-09-25 12:24

Přestože jsem z Prahy, tak jsem ty parazity nevolil.

Mimochodem Praze se může stát to samé, co se už děje v Paříži – ta je z pěkného města transformována na hnusný slum už mnoho let. Třeba najednou zjistíte, že jste jediný bílý v celé ulici. A vznikají tam islámské enklávy zvané no-go zóny.

Ale můžeme jít ještě dále, velkoměsto může padnout až na úroveň Detroitu. Tam ze dne na den zkrachovala výroba a po městě od té doby řádily jen ozbrojené gangy.

Venkov může přežít i extrémní krizi, kdy mají problémy dodavatelsko odběratelské řetězce. Kovorolník na venkově si umí opravit co potřebuje a umí si i něco vypěstovat ke své obživě. Lidé ve velkoměstě si “myslí”, že brambory rostou v akci na pultech supermarketu.

Kubrt
Kubrt
Reply to  Jára
2022-09-25 18:51

To máte nepochybně pravdu, s tím zaneřáděním velkoměst. U nás na menším pražském sídlišti se ženské s hidžábama na palicích objevují jako houby po dešti. Teď jsou ovšem přečíslené záplavou prdelatých “okrajinek”. Což je ale v konečném důsledku prašť jako uhoď. Původně jsme si mysleli, že na východ od slovenské hranice je to stejná kultura jako ta naše. Ale není. Bylo to jen naše mylné uvažování, které jsme si vytvořili na základě zkušeností s těmi slušnými Ukrajinci, kteří tady u nás již desítky let pracují a bydlí. Ta současná vlna Ukrajinců jsou třicetiletou banderovskou indoktrinací vymyté mozky, které jsou přesvědčené o své nadřazenosti. Řeknu to stručně: Asimilovaná Ukrajinka za pokladnou supermarketu slušná a pohodová ženská, novočeská Ukrajinka ve frontě před pokladnou neskutečná kráva!

KARA
KARA
Reply to  Kubrt
2022-09-25 23:45

Ukrajince sem vozili lidi odevšad, pražáci nepražáci. Jedni jako druzí.

heriot
heriot
2022-09-25 12:57

Nikolo máte pravdu. Člověk stále čeká, že tak nějak se tam objeví trochu zdravý rozum, ale nic…
Na druhou stranu ale ono jde nejen o Prahu, situace je tedy celkově horší, než se zdálo. Vezměte si Vystrčila v obvodu Jihlava. Žádné velkoměsto, desítky malých obcí
Osobně bych vsadil, že ho tam lidé vykopou a je tomu přesně naopak. Těžko si myslet, že v druhém kole prohraje…

Vlastimil II
Vlastimil II
Reply to  Nikola
2022-09-25 22:45

Vážená paní, bohužel je to přesně tak. Už před minulými senátními volbami jsem na PP psal, že žijeme ve vzájemně se podporující bublině (za což jsem rád).. Ale většina je úplně mimo. Příkladem byl naprostý propad p. Benjamina Kurase. Na PP ve virtuálním hlasování s přehledem zvítězil, ve skutečných volbách naprosto pohořel. A letos: stačí se podívat jak dopadla p. Zwyrtec-Hamplová či JUDr. Zd. Koudelka. e to k pláči, ale směr bohužel určuje tupé a zmanipulované stádo.

KARA
KARA
Reply to  Vlastimil II
2022-09-25 23:50

Myslím, že se pletete.

Směr určuje ten, kdo tím stádem umí a má prostředky manipulovat.

Vyrolujte si to nahoru a dívejte se na ten plakátek napravo. Je tam jedna věc, co nesedí a neměla by tam být.

Antivirus
Reply to  Nikola
2022-09-26 15:41

To je na tom to nejhorší, že to zdaleka neni jen Praha. Co jsem procházel výsledky do toho senátu, tak snad kromě Hamplový si nikdo normální ani neškrt. (Nemluvě o tom, že ve městskejch jsem musel hodit prázdnou obálku, protože tady u nás ani žádní normální kandidáti nebyli.)

Celej stát je ve sračkách a lidi všude volí někoho z těch kreténů, co nás do nich dostali…

Vážně, proč se vůbec vláda snaží blokovat nějaký weby? 95% populace by je stejně nikdy nenašlo.

Antivirus
Reply to  Nikola
2022-09-26 17:44

Na což jim někdo odpoví, že za to může Putin a povstalci jako Bornová (aby ti zase trochu udělali reklamu, že jo), a oni budou říkat, “Fkuvvenej Fufin! Fkuvvená Vovnová!” a daj si další porci hoven. Máme se na co těšit.

jirik
jirik
Reply to  Antivirus
2022-09-27 10:46

nalezeno v jedné diskuzi:
jana zwyrtek-hamplová – ochrana osobních údajů v podepsané petici asi neexistuje;
údaje z petice zveřejnila zwyrtek-hamplová……
https://twitter.com/VeraTydlitatova/status/1563409688175161344

Datan
Datan
2022-09-25 14:11

V okamžiku, kdy obhájí starostovský post to prase Novotný, kdy neschopný hovado Svoboda se tetelí nad vítězstvím na pražským magistrátu, kdy zkurvenec Vystrčil má v Jihlavě v prvním kole skoro 50% hlasů a druhá je Nagyová, která se třepe, aby nejdřív ze všeho požádala o imunitu, není v co doufat. Průměrné IQ v populaci je prý kolem 80. A je úplně jedno, jestli je to Praha nebo nějaká zastrčená prdel. Lidi jsou prostě imbecilní paka. Jedeme z kopce a už to nikdo nezastaví. Jsme v totální prdeli.

standa
standa
Reply to  Datan
2022-09-26 10:34

Cítím to přesně jako vy

Ondra
Ondra
2022-09-25 15:02

Nevím co mají pražáci furt s tou náplavou. I podle slavné Dolejšího “Analýzy 17.listopadu” to v praze nějmíň 150 let ovládají slavné pražské degenerátské rody. Nikoliv náplava.
Já spíš vypozoroval, že po přestěhování z vesnice do velkého města, si rod tak 1 generaci udržuje zdravý přístup k životu, kreativní myšlení a selský rozum. A až další generace pak už podléhá degenerátství, ztrátě selského rozumu a kreativity (to spolu přímo souvisí).

I tak tihle slavní pražští degeneráti jen slouží ž/Ž degenerátům ještě starším a mocnějším, které Dolejší radši ani nejmenoval. Pokud se někdo objevuje na veřejnosti, pak je jisté že jde jen o loutku. Protože skutečná řídící elita před sebe vždy nastrčí nějakého troubu na jedno použití, typicky z moravy.
Takže přihlouplí pražáci pak tvrdí, že jim tam vládnou moraváci jako Fiala, Topolánek, Sobotka, Nečas atd.

Vlastimil II
Vlastimil II
Reply to  Ondra
2022-09-25 22:49

Něco na tom je, připomíná mi to muslimy ve Francii. 1. generace jakž takž jde, zatímco 2. se propadá a 3. už jsou feťáci, kriminálníci a hlavně nemakačenkové na sociálních dávkách.

KARA
KARA
Reply to  Vlastimil II
2022-09-25 23:53

Tady to tak nebude.

Sem jdou ostří hoši už v prvé generaci.

Ondra
Ondra
2022-09-25 15:17

Vzpomínám si na situaci, kdy po volbách jakási pražská mediální svazačka hýkala v televizi nadšením, jak ČSSD (tuším tehdy pod Paroubkem) prohrála volby. Já si říkal jestli pražákům už definitivně jeblo, když nevidí že nejvíc procent má ČSSD. Tehdy jsem ale byl ještě naivní a netušil jsem, že ta presstitutka hýká nadšením nad tím, že ČSSD nemá šanci sestavit vládu, protože nadpoloviční většinu po odečtení KSČM a malých stran má “proamerická koalice vlastizrádců” a že skutečně volby prohrály strany, které mají aspoň nějakou snahu hájit zájmy jejich obyvatel.

Zatím to vypadá tak, že nejen Prahe ale i v Brně, Plzni a Českých budějovicích budou mít nadále “slámu u kravína” a zmrzlé držky i se třemi svetry. Což je vtipné, protože právě tyto velké města jsou centrálně vytápěné plynem. A tak na tom budou nejhůř.

Ne že by volba bafuňářů z ANOfertu byla o tolik lepší. Je vidět, že národ naprosto nic nepochopil, hypnotizován českou televizí, Novinkami a Análně.cz jde dál cestou sebedestrukce.
To znamená, že od života přijdou ještě drsnější učební lekce, aby to pitomci pochopili.

Jiří
Jiří
Reply to  Ondra
2022-09-25 16:49

“proamerická koalice vlastizrádců”, Dobrý název. Ten sedí.

KARA
KARA
Reply to  Ondra
2022-09-26 00:29

Možná by bylo načase přestat nadávat Pražákům a začít zkoumat, jak se to děje přesně.

Nevidím podstatný rozdíl mezi Pražákem, který si dělá názory podle toho, co odmektávaj talibáni Jakub, Světlana a Václav z ČT24 a vesničankou, co si dělá názory podle toho, co odříkává pán na kazatelně nebo vesničanem, co si dělá názor podle alfasamce hospody.

Emil
Emil
2022-09-25 16:10

Ano, článek to skvěle vystihl: lidi a to nejen v Praze, myslí jako dobytek, chovají se jako dobytek a brzy budou i žít a chcípat, jako ten dobytek a mě už jich přestalo být líto a dokonce se na ten bordel, co si nachystali, těším…Chtějí válku, tak ji dostanou, jen věřím, že ty Puťkova vzdušná torpéda, ty jeho “létající černobyly” budou při bourání té podělané Prahy alespoň tak přesná, jak to předvádí na té okrajině…

LACO
LACO
2022-09-25 17:36

Jsem Pražák. Naplavenina, co tu žije 23 let. Moje původní bydliště bylo stejně nedaleko Prahy, dnes už je to v podstatě satelitní předměstí. Takže prostě Pražák… Už dřív, v posledních pár letech tuplem, se normálně stydím říci, odkud jsem, když vyjedu někam dál, zejména na Moravu. Tady (ale i v jiných větších městech, hlavbě v Brně) je vysoká koncentrace lepšolidí. Oni jsou prostě nejlepší, nejchytřejší, a proto přece nebudou volit jako ty “čecháčkovské socky s igelitkou z Lídlu a s ponožkama v sandálech.” To v uvozovkách není žádné vymyšlené přirovnání, oni skutečně takhle “přemýšlí.” Dělám s nimi a nejsem hluchý, tak to vím. Za další, oni vždy budou volit to oficiální, jakoby najust těm sockám, co si dovolí nevěřit demokratickým pravdomluvným médiím, protože v demokracii přece média nelžou a Fiala přece chce naše dobro a prosperitu, a kdo si to nemyslí, je ruský terorista. Furt se sebe ptám, jak je to možné, že vzdělaný člověk, který něčeho dosáhl, je často blbější, než traktorista Lojza se stěží dokončenou základkou. Mám už na to soukromě pár odpovědí, ty poslední dva a půl roku ukrocovidu byly mimo jiné dobrou psychologickou a sociologickou studií.

1. Inteligence má mnoho podob a to, že je někdo schopný programátor nebo chirurg, ještě nezaručuje, že v jiných inteligenčních disciplínách to není čistokrevný blbec. A tou disciplínou nejdůležitější je obyčejný selský rozum, k němuž patří i instinktivní vycítění zla. A ten tihle lepšolidé velmi rádi velmi rádi zesměšňují, asi proto, že ho nemají nebo nechtějí mít. Sedláci jsou přece venkovské buranské socky… Stejně tak strašně rádi operují s pojmem “kritické myšlení.” Nedávno jsem jednoho lepšolida s VŠ titulem ironicky utřel ve smyslu: “Jaké myšlení? Kretenické? Jo kritické… Sorry, ono je to obojí od K a zní to podobně, tak jsem se spletl…..” Už se mnou hovory o Usrajině a vakcínách nezačíná… 🙂

2. Kognitivní disonance, česky zabedněnost. Souvisí i s bodem 1. Prostě, když je někdo obrazně řečeno od mala vychováván a cepován v tom, že země je placatá, tak se mu hned tak nezakulatí… Opět to nezávisí na (ne)vzdělání a (ne)úspěšnosti.

3. Většina populace jsou náturou ovce. “Třeba na jatka půjdu, hlavně, když to bude se stádem. V TV říkali, že jedeme na dovolenou.” Opět je jedno, jestli je ovce kardiochirurg se stáží v Oxfordu nebo Blažena z kravína. Pořád je to jen ovce. Řekl bych, že tady krásně platí Paretovo rozdělení 80/20. Opravdu 80% populace má ovčí náturu. Ono je to trochu vidět i na mém pracovním týmu, kde je nás 22. Je nás tam pět horšolidí, kteří tuhle euro-ukro-covid propagandu nežerou. Ostatní se chlubí další dávkou a třeba mají hrnečky na kafe s usrajinskou vlajkou…..

No, nevidím to růžově, bohužel to vidím nadále dost Fialově, protože fialové ovce mají 100%-ní volební disciplínu. Ovcím musí být na život a základní existence sáhnuto energicky, viditelně a neodkladně, aby se probudily, protože oni nemají genetickou výbavu na to pochopit, že už jim na to bylo dávno sáhnuto skrytě a plíživě.
Ono je to s těmi většinovými ovčany vlastně úplně jednoduché a pořád se s jinými kulisami opakující:
“V jednoho Boha věřiti budeš!”
A to se změnilo na:
V jednu Stranu věřiti budeš!”
A to se změnilo na:
“V jednoho Vůdce věřiti budeš!”
A to se změnilo na:
“V jednu Pravdu a Lásku věřiti budeš!”
A to se změnilo na:
“V jeden Virus věřiti budeš!”
A to se změnilo na:
“V jeden Respirátor věřiti budeš!”
A to se změnilo na:
“V jednu Vakcínu věřiti budeš!”
Poslední dva odstavečky s Ukrajinou a umělou energokrizí si přidejte sami….

Pavel
Pavel
Reply to  LACO
2022-09-25 23:25

Hezky sepsáno .-) .

Taky jsem rodilý pražák, předkové z regionů. Mám přístup k velmi kulturním lidem, ale bohužel musím potvrdit, že inteligence vztažená k práci absolutně nefunguje na otázky “nové české historie”, počínaje konfliktem prezidentské volby Zeman vs. Schwarzenberg, následně akcelerované v konflikt “Babiš vs. neziskovky”, bruselská agenda vs. vlastenectví, apod.

Tam ta intelektuální elita získala značný odpor, počínaje M. Zemanem (už ty jeho způsoby a podivné okolí byly jasným důvodem k většinové volbě Schwarzenberga, později Rakušana .-) a spol…), vlastenectví je pro ně problém, protože Okamůra a podobní poděsové…, vždyť Evropa je tak kulturní, lidé z ní tak pěkně mluví (prostě hlubší analýza se nikdy nekonala).

Toto rozdělení jde průřezově věkem, někteří mají prostě averzi k Rusku od r.1968, někdo z mladších od dob volby Zemana, starší paní se chtějí kulturně blýsknout mezi intelektuály a tak (ne všechny) často přešly z obdivu k Havlovi ke Schwarzenbergovi a odporu k Zemanovi, vovlily dříve ODS, později TOP09, nyní…

Zdá se, že alternativě chybí nějaký pro ně přijatelný kádr, Okamura to nevytrhne, Klaus mladší nebyl ideál, takový Babiš (což není opozice proti Bruselu) byl pro ně “estébák” a populista.

Těžko hodnotit, ale je pravda, že tito lidé se cítí trochu jinak, než zbytek republiky, v Praze je mnoho zahraničních firem, státní správa s vysokými posty, tito lidé mají dost peněz a speciálně intelektuálové hodně podlehli dvojici Václav Havel a Karel Schwarzenberg. Holý fakt z pohledu těch, co dělají v kultuře…, dnes například znám v mém okolí asi jen dva nebo tři lidi, kteří už od začátku věděli, kdo to na Ukrajině kroutí k válce a proč, zbytek přebírá zprávy své oblíbené bubliny.

KARA
KARA
Reply to  LACO
2022-09-26 01:21

Inteligence má jen jednu podobu, ale buď ji zrovna používáte nebo ne.

Selský rozum se říká jen v češtině, jinak je to z latinského sensus communis a ekvivalenty v jiných jazycích tam to selský také nemají.

Na kritickém myšlení není nic špatného, lepšolidé se jím sice ohánějí, ale nejsou schopni to provozovat, protože na to nemají dost znalostí. Jinak by to tu bylo jak na Oxfordu, když jdete tem nejchytřejším, nejvzdělanějším a nejtrénovanějším něco předkládat a jejich radost je vám to rozcupovat.

Čeho ovšem schopni jsou, je spolčení hlupců.

2. Kognitivné disonance není “zabedněnost”. To je, když dvě části mozku mají na něco odlišný názor a nejste schopen si to dát dohromady. Například vedomě víte, že byste měl přestat kouřit, ale nezvládáte přestat. Jedno je totiž o tom, co víte o následcích kouření a druhé o tom, jak fungují vaše závislosti.

To v čem jste cepován s tím nijak osudově nesouvisí. Já jsem byl od mala cepován v tom, že komunismus je skvělá věc a nevěřil jsem tomu ani chvilku. Buď věříte sobě nebo ostatním.

3. Ano, jsme skupinová zvířata a tak je celkově pro přežití důležitější jít se stádem, než sem tam udělat nějakou blbost.

Je to určitě více než těch 80% – 20%, protože uvnitř těch 20 % je zase těch 80%, co se zase jen někoho následují. Těžko se utíká vlastní přirozenosti.

Spíše než jim připisovat nějakou méněcennou podstatu a obzvlášení tupost, zkuste zkoumat více do hloubky, jak to funguje.

SansLogique
SansLogique
2022-09-25 17:50

Ano, Pražáci jsou dementi, ale jinde to zjevně není o nic lepší. Takové Jihlavsko je také ukuté ze zvláštního materiálu. Nielsen vyřazen a v druhém kole je všech dementů futrál a blbka z Babišfertu. Ono vůbec, jestliže lidi nevolili Pětikokotici, ale šestou partaj z Pětikokotice ANO, tak je zcela zjevné, že jsme naprosto a totálně v prdeli.

SansLogique
SansLogique
Reply to  Nikola
2022-09-25 18:19

Ano, Noveský na Mělníku. Na tom mě nejvíc dojímá, že místo jeho oplakávání se všichni “alternativci” radujou, že je v prdeli ten ultrakokot Šarapatka. To je sice hezký, ale hovno z toho. Tomuhle národu kreténů už prostě není pomoci. Horizont události už jsme překročili zřejmě dávno, jen jsme si toho úplně nevšimli, nebo si to nechceme připustit.

KARA
KARA
Reply to  SansLogique
2022-09-26 01:25

O tom jestli tomuto národu je nebo není pomoci vy nic nevíte.

Hledejte co a jak udělat.

Ještě jste ani nezačal.

Kubrt
Kubrt
Reply to  Nikola
2022-09-25 18:25

Pravděpodobná příčina bude v tom, že mnozí z tamních voličů jsou ve své provinciální malosti na toho svého Pepka Vyskoče v čele Senátu ještě hrdí. Neboť který jiný z občanů Jihlavska měl možnost vystoupit v tchajwanském parlamentu a prohlašovat “Ich bin Tchajwanec” nebo vykřikovat svrchovaná moudra v našich médiích. Nepochybuji o tom, že nějaká skupinka tamních aktivistů už plánuje vybudování jeho pomníku a shání na něj peníze.

jirik
jirik
Reply to  Nikola
2022-09-25 18:31

Mě to nepřekvapuje, plno lidí by Babiše nejraději nechalo blahořečit a svatořečit ve vatikáně. Vždyť nám tak za té COVIDpotvory tak moc pomohl. Stačilo dotyčným připomenout, že má v česku a německu firmy (ikdyž zdánlivě s nima nemá co společného) takže je přeci nenechá padnout do likvidace…, ale na druhé straně stále prosazoval očkování – “očkování je naše záchrana!”

Bender
Bender
Reply to  Nikola
2022-09-25 18:56

Bydlím v Jihlavě, volil jsem TN. Přestože má Jihlava jen kolem 50000 obyvatel, ohledně politických debat s místními si připadám jako v Praze. Nevím, čím to je. 🙄

bender
bender
Reply to  Nikola
2022-09-25 19:35

To mě nenapadlo a popravdě je to asi jediné možné vysvětlení. 😁

pepe
pepe
Reply to  Nikola
2022-09-25 23:44

Ten komublok na namesti je dost ukrut, ale houby taky nebudou uplne bez vlivu 🙂

KARA
KARA
Reply to  Nikola
2022-09-26 01:29

Určitě není. – Je to jen takový emotivné plácnutí na úlevu.

Tak se těch lidí ptejte, ať z nich vytáhnete jejich důvody. Určitě se budou rádi vykecávat.

Kubrt
Kubrt
Reply to  Bender
2022-09-25 19:53

Možná na ty lidi má vliv to záhadné jihlavské podzemí a tamní průvody fosforeskujících duchů, kteří procházejí zdí, jak kdysi odhalil Standa Motl. 😄

Datan
Datan
Reply to  Kubrt
2022-09-26 09:15

Prdlajs. Je to dílo brutální koncentrace montoven na metr čtvereční. Práce v montovně z nikoho myslitele neudělá.

Kubrt
Kubrt
2022-09-25 17:55

Když jsem se před léty přestěhoval na nové pražské sídliště, tak jsem jako rodilý Pražák měl jediný v ulicí na autě pražskou espézetku. Ostatní SPZ byly od Chebu až po Košice. Ale do měsíce z nich byli také “Pražáci”. Takže asi takhle je to s námi “Pražáky”.
Pravda je taková, že odjakživa se lidé z venkova a z menších měst stěhují do velkých měst. Což sebou nese sice určitá pozitiva v podobě moudrých a schopných lidí, ale též výrazná negativa v podobě parazitů, darebáků, zlodějů a lůzrů.
Když nějakej Franta Vonásek začne někde v Horní Dolní dělat lumpárny, tak se to o něm velice rychle roznese a lidi si na něho počíhají. Tak se holt Franta Vonásek přestěhuje do velkoměsta, kde se v anonymitě davu ztratí. Kolik si myslíte, že se oligarchů, podvodníků, defraudantů, vykradačů bytů, zlodějů aut či třeba i bezdomovců ve skutečnosti narodilo v Praze? Když si s tím dáte práci, tak zjistíte, že zcela mizivé procento.

KARA
KARA
Reply to  Kubrt
2022-09-26 01:32

Zase si to nemalujte na růžovo.

Na Moravě se chodily v noci hlídat švestky, aby si tam sousedi nepřišli přilepšit. Všechno ostatní se krade na vesnicích taky.

Devadesátkový privatizace probíhaly na vesnicích úplně stejně jako ve městech. Co si budeme namlouvat.

LACO
LACO
2022-09-25 18:08

A máme po volbách, tak se asi začnou zase dít věci. Do půli října budou náhubky, od listopadu si bez čtyř teček nezajdeme na pivo, od prosince budou uliční výbory běhat po bytech s teploměry a kontrolovat svetry. Včera jsme jim k tomu dali mandát. Doufám, že kecám… 😀

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2022-09-25 18:38

Včera jsem si vyslechl vyznání uvědomělého občana staršího data výroby. Chlubil se, jak zná Rusko, protože cestoval po ambasádách. On ví, že v Rusku je všechno špatně. Jistě, je mu více než šedesát a byl v Rusku, tak může i radit. Rusáci, podle jeho naakumulované moudrosti, budou vyhnáni z demokratické Ukrajiny…a kdyby Putlera atentátník popravil, byl by klid.
Tenhle uvědomělý týpek pilně dbá nápověd žida Jákoba Železného a podobných lepšolidí, proto si to nechal šlehnout, třikrát. Těší se na čtvrtou dávku Moderny. Gramotně chápe snad jen, že marže energobaronů v řádu tisíců procent, a na to navázaná inflace, ohrožují i jeho rentu.
Takových obětí sdělovacích, debilizačních prostředků je většina. Čumí na Jákoby v telině několik hodin denně a z toho odvozují, že skvěle všechno chápou.

Už Vojtěch Rakous v povídce Poslední dva psal o židovské nemoci, která se plně projevila po revolučním osvobození v polovině devatenáctého století. Židovská omladina trpěla neodolatelnou touhou táhnout do velkých měst. Ó, ty příležitosti! Za štěstím!
V Praze je větší koncentrace psychopatů, protože tam jsou po staletí vyváženi z celé republiky. Progresivní vzdělání rozvíjí parazitické nadání.
Popletologové hlásají, že ve velkých městech žijí lidé vzdělanější a s vyššími příjmy. To je ale úroveň vzdělání jako u té nebohé oběti propagandy sionistického Čétéčka. U “humanitárně vzdělaných lidí” hýkat podle notiček banksterů a jejich Aspenů jeví se nezbytným, kdo jen chvíli zaváhá, je spolustraníky vyobcován.

martin
martin
2022-09-25 18:54

ta anketa, kdo by volil v předčasných volbách je otřesná tupost,kdo by volil Stranu Přimé Diktatury SPD ?

H-M-
H-M-
2022-09-25 18:55

Téměř 55 % voličů naší země nezvedlo svůj zadek a nepřišlo k volbám. To je náš nový současný Mnichov. Tito lidé na žádné náměstí protestovat nepůjdou. Voliči, kteří k urnám přišli, v podstatě potvrdili odhodlání pokračovat s Fialou nebo Babišem na cestě do ekonomické záhuby. Němci dnes nepotřebují armádu ani vůdce. Národ Husa a Žižky degeneroval od roku 1938 do dneška v národ Háchy a Moravce. Za posledních 30 roků si nás Západ, tedy vlastně Německo, uhnětlo k obrazu svému. Z aspirantů na evropanstvi si v nás vychovali spotřebitele, služebníky a aniž jsme si toho pořádně všimli, skoupili u nás vše, co za něco stálo a zničili to, co jim konkurovalo.

KARA
KARA
Reply to  H-M-
2022-09-26 01:53

Vidíte to moc dogmaticky.

Známá byla na Václaváku a nebyla volit.

Šedá je teorie a věčně zelený je strom života.

Čechy změnil protektorát a pak 40 let komunismu.

Na to, co tu skupujou a za kolik, jste se jim ovšem měli dívat pod prsty. Jen na to bylo potřeba trochu rozumět ekonomice a kde by se to vzalo v národě indoktrinovaném (jako ovce) komunistickýma teoriema.

Byli lidi, co protestovali, co to Klaus dělá, ale jaksi je skoro nikdo neposlouchal.

Komu by se chtělo si přiznávat, že nic neví.

jirik
jirik
2022-09-25 19:36

Oficiální NIvolič v Třebíči
cca 7 minut
https://www.youtube.com/watch?v=e6fnZjerAcY

jirik
jirik
Reply to  jirik
2022-09-25 21:56

Záznam z 2. volebního dne v Kadani, 24.9.2QZZ
Na scéně kromě pavla zítka, roberta šmuka se opět objevuje tajemník MÚ Ing. Vaško v respirátoru. Nejdříve šel po telefonu, kterým ho robert šmuk natáčel, ale pak dával rozhovor jako do TV Nova.
Jedinec z volební místnosti ihned povolal strážníky, pavel zítko nato zavolal Policii ČR, s.r.o., a osvětová akce začala…
https://www.facebook.com/100084617054786/videos/781262516463366
*****
velmi zajímavé video zítko a šmuk doporučují video zazálohovat! Video trvá cca 50 minut

heriot
heriot
Reply to  jirik
2022-09-26 05:48

To je tedy pitomost, co ta hysterka chtěla dokázat ? Nehledě na tom že mlela úplné nesmysly…
Volební komisaři s ní měli zbytečnou trpělivost.
Takoví lidé jsou typičtí užiteční idioti a jen škodí možné opozici.

jirik
jirik
Reply to  heriot
2022-09-26 16:34

A jaké nesmysly mlela?

heriot
heriot
Reply to  jirik
2022-09-27 05:24

Tak třeba přijít do volební místnosti a žádat potvrzení, že u voleb byla, ale nevolila protože je neuznává a jsou nelegální s tím že volební komisař jí musí takové potvrzení vystavit, no to zrovna nesvědčí o zdravém rozumu…
Či tlachy o “veřejné osobě”, takový pojem neexistuje atd.
Vystoupení naprostého, drzého mimoně, jinak to nazvat nejde.

Jaromír
Jaromír
2022-09-25 20:21

Neviděl bych to tak černě – jestli byla volební účast v Praze 44% (průměr tuším 45%), dá se to číst taky tak, že těch 66% občanů co se “neobtěžovalo zvednout zadek” to pětidemolici prostě nechtělo hodit (třeba už jim začíná svítat) ale zároveň nechtělo volit ani ANO (tomu se nedivím) nebo SPD. Přitom u straně SPD vidím naději v tom, že na komunální úrovni se dokázala domluvit s Trikolorou. Poprvé se tak dostává na pražský magistrát a dokonce i do zastupitelstva MČ P6 (!) – tj. v nejzazobanější pražské čtvrti. Člověk vždycky může vidět sklenici napůl prázdnou nebo napůl plnou (když chce). Doporučuji Hájka na Protiproudu:

https://protiproud.info/politika/6732-po-volbach-2-radu-prevazna-cast-mlcici-vetsiny-hlasovala-nohama-babis-s-okamurou-sice-vitezi-ale-jde-spise-o-mezihru-jeste-ani-nezname-dilemata-ktera-prichazeji-nejen-italie-a-rusko-ticho-pred-bouri-boj-zacina.htm

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
2022-09-25 22:14

Okamurovo SPD je mi trochu záhadou. Okamura vypráví, že se chce s každým kamarâdit. Pochlebují si se Soukupem na Barrandově. Ten se zamiloval nejen do Agáty, ale i do řeporyjského prasete nebo Kraďouska.
Jenže kvůli pětiprocentní hranici je, tahle nejspíš řízená opozice, na celostátní úrovni alespoň naděje. Pětidemolice i ANOfert je stejná aspenistická, kolaborantská sebranka.

Okamurův bratr, soudruh Hayato, z kolaborantské pánbíčkářské partaje, je současně aktivistou žumpy Praha sobě, kam vyslal svého synka, Icika, pardon Ignáce. Přes rozdílné “politické názory” se mají rádi.

Emil
Emil
Reply to  Otroctví je svoboda
2022-09-26 00:46

V tom je to kouzlo a krása té proklamované rozmanitosti, když se aktuálně ve vládnoucí koalici pro udržení koryt spolu mrouskají strany s formálně naprosto protichůdnými programy a cíli, progresivističtí, fetující řiťopichové od Pirátů s bigotními katolíky a konzervatici, volenými svíčkovými bábami…Většina českého elektorátu jsou pologramotná boží hovádka, která nejsou schopna ani determinovat své zájmy a už vůbec ne podle nich vybrat nějakého svého reprezentanta, který by jim je prosazoval a hájil a proto se nedivme, že vyhrávají darebáci a zrádci okrádající národ a stát pro nejen německé hakoše…a tahle pol. schizofrenie tu je už od dob, kdy min. školství asociální pademokratka Buzková dělala matraci řediteli Komerční banky Kotrbovi z ODS…a takových případů je spousta napříč všemi stranami a místo, kde se všichni oddávají politickému grupáči a kde jim to náramně šmakuje je ASPEN prostitute of Prague, kde si pod dohledem sionistů vytřepávají své politické pytlíky s echtovními globalisty typu Kagana (manžela “Fuckavé Viki Nulandové), Bakaly i tací bojovníci za práva chudých a utlačovaných, jako je šéf svazu odborů a kandidát na p-residenta republiky Středula….

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Emil
2022-09-26 11:12

Běhna Buzková byla veselá v rozkroku na mnoha místech. Moše Zeman ji ve svém veledíle Jak jsem se mýlil v politice – nazval courou.
Ovčan v sobě má pozůstatek otroctví. Hltá hlavní propagandu, podobně jako jeho předci se oddávali davové debilitě v kostele, kdy vyslyšeli navedeného faráře, agenta lupičů. Boží Vůli Jeho Jasnosti otrokáře nahradila odevzdanost k právě nejslavnějšímu vůdci falešné hry na demokracii. Ovčan se příliš nezajímá, jakým darebnostem se jeho vyvolený spasitel alespoň poslední čtyři roky věnoval. Emoce, propaganda a příslušnost ke stádu vítězí.
Krimigrantů přibývá, jejich zločinnosti též. Energofašismus nepolevuje. Mnohé firmy krachují nebo omezují činnost. Leckteré domácnosti pádí do exekucí, my všichni pak do digitálního koncentráku. Příští rok bude skvělou příležitostí pro sionistické parazity.
https://necenzurovanapravda.cz/2022/09/bill-gates-chce-prinutit-lidi-aby-konzumovali-jeho-patentovanou-syntetickou-kukurici-video/

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Emil
2022-09-26 12:59

Škodovka zničila motorárny a nahradila je linkami na baterkové podlahy. Za elekrokrám chtějí půldruhého milionu. Jeho provoz je dražší než popojíždění běžným autem na lichvářsky předraženou naftu.
Elektriky by v Čechách bylo dost a za nepatrnou cenu, z toho vyplývá jediné, krize je plánovaná pro spáchání Velké přestavby.

Medvěd má svých starostí dost, a chápe, kdo je jeho nepřítel, ale nás mohou reálně ohrozit invazní hordy. Islamisté vojenského věku jsou sionistickými pašeráky posouváni do Evropy v množství trumfujícím akci Wir schaffen das, slavného roku 2015. Z “Ukrajiny” humanitární bombarďáci uvolňují zbraně v množství větším než malém. Poslouží mohamedáni jako dělníci genocidy Evropanů?
Prožíváme další revoluční čachry fanatické mafiánské sekty. Co kdyby se řeporyjské prase se svým kámošem fialovým hnusem, válečnicí Černochovou a celou tou uvědomělou galérkou obléklo do maskáců a vyrazilo do zákopů na Donbas?

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2022-09-25 22:51

Ono je to tak, že v podstatě probíhá “výběrové řízení” na budoucí obyvatele planety Země.
To je taky ten důvod, proč tu je tak šílené množství lidí, 7 miliard, což nemělo na téhle planetě nikdy obdoby, ani za dob pradávných vyspělých civilizací.

Je to tak proto, aby co nejvíc lidí dostalo šanci, což je docela fér. Vlastně lze říct, že je s podivem jak málo lidí zatím umřelo.

Podstatné je že lidi dostali šanci. Vlastně se na to dost dlouho připravovali. A bylo jasné, že temnota tu bude řádit o to víc.
Ale šance tu byla, a kdo ji promarnil, ten ji prostě promarnil. Nadávat může jen sobě.

Měli jsme tu období socializmu, které nám umožnilo opět se z dobytka stát lidmi, vzdělání pro každého, kvalitní strava pro každého. Že jsme se vrhli v 90. opět na konzum a nachali jsme ze sebe opět udělat prasata u plných koryt a bioroboty naprogramované televizí, to je jen naše chyba.
Byla tu spousta šancí. Že lidi prodali svoji svobodu za plné koryto, za to si můžou sami.
Ta správná cesta nikdy není lehká a pohodlná. A kdo se jí snažil vyhnout, ten na to teď dojede.
20 let tu máme alternativní zprávy na internetu, přístupné všem. I přesto lidi hltají ty sračky v televizi, vlastním rozhodnutím.
Kdo si zvolil cestu pohodlné degenerace v chrochtající dobytek u koryta, ten to tak bude mít.

Pamatujete na Neználka na Měsící, jak tam byl ten Ostrov hlupáků, kam se každý bál, že ho tam systém přepraví? Na tom ostrově byla jen zábava, všechno zadarmo, kina, lunaparky, ale ti človíčci se tam tímto pomalu a nenápadně začali měnit v ovce, začali z pohodlnosti lézt po čtyřech, pak jim začala růst srst a kopyta. A pak přestali mít schopnost mluvit, jen bečeli.
Ono to tak bylo ztvárněno pro děti, jenže v praxi to přesně takto funguje. A člověk se skutečně začne měnit na zvíře ve všech ohledech, pak má už jen lidský vzhled.

Pravda je taková, že člověk stejně jen může pracovat na zlepšení sama sebe, na svém vlastním růstu. Nikoliv na růstu tech druhých. Těm jen může jít příkladem. Nic víc.
A zodpovědnost má taky jen za sebe. Dál už totiž začíná svobodná vůle druhého člověka, svoboda proměnit se v totálního biorobota nebo ve zvíře.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2022-09-25 23:47

Neználek rozhodně není klasická dětská knížka. Je to v podstatě KOB napsaná ve formě stravitelné pro děti. Já mám všechny 3 díly stále v knihovně a rozhodně se jich nevzdám,.

Neználek na Měsíci mě jako dítě moc nebavil. Vlastně jsem ho docenil tak před 20 lety, kdy jsem pochopil, že naprosto dokonale popisuje všechny aspekty kapitalizmu. (Dle KOB “davově-elitářské” společnosti)
Třeba jsem jako dítě nedokázal pochopit co je to nezaměstnaný a jak je možné že někdo nemá střechu nad hlavou, prostě to nedávalo žádný smysl (a doposud nedává).

Dalo by se říct, že Neználek na Měsící je obdobou scifi pro dospělé “Hodina býka”. A vlastně i na západě se tento Neználek dočkal svého ztvárnění ve filmu Idiocracy. Jako by ho autoři snad četli.

Já měl radši ty utopické předchozí díly. Které v podstatě popisovaly společnost která tu kdysi dávno před desítkami tisíc let byla. Před tím než nám nainstalovali tu obludnou davově-elitářskou dystopickou karikaturu otroctví a globálního koncentráku. A to už v období úpadku Egypta. A ještě nám dějepisci tvrdí, že je to přirozený řád, který takto byl odjakživa, ta “vyspělá otrokářská civilizace” oproti svobodnému ale necivilizivanému kmenovému divochovi.
Vlastně je to dobře ztvárněno ve filmu Apocalypto, ten kontrast mezi přirozenou lidskou přírodní a přirozenou společností a nepřirozeným zvráceným davo-elitářstvím pozdějších městských civilizací, které dopadly dost špatně.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
2022-09-26 07:44

jednostranná činnost nenápadně otupovala človíčkům zdravý rozum a přispívala k jejich přeměně v ovce a berany.
Chodit do kina by možná leckdo považoval za mnohem rozumnější zábavu než třeba pálkovačku nebo domino. To by se však zatraceně spletl! Obsah filmů byl tak nesmyslný, že o nějaké užitečné duševní činnosti nemohlo být řeči. Celé dny koukat, jak na plátně někdo běhá, skáče, padá, dělá kotrmelce nebo střílí z pistolí, z toho se dalo leda zhloupnout

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2022-09-26 17:08

A dneska máme “Ostrov hlupáků” každý doma. Ve formě Netflixu apod.
Někdy nechápu jak se na to může dívat někdo s IQ větším jak 80. A to znám vysokoškoláky kteří tyhle programovací debility hltají.
Pak mají všichni slámu u kravína a ztrácí zcela kontakt s realitou.

To je to. Že se vytvožila mediální virtuální mezivrstva mezi člověkem a skutečnou realitou. Kterou člověk nevidí, protože má před očima ten virtuální film. A když se baví s podobnými zombifikovanými lidmi, tak ti muj jen potvrzují tu virtuální realitu.

KARA
KARA
Reply to  Ondra
2022-09-26 03:36

Ondra

Za socialismu jsme tu měli tyrany, týrané a dívače se jinam. Tehdy byli lidi ten pravej, zlej dobytek. Měl jste problém s režimem, tak se vás každej bál. (Druhá osoba je jen obrat, vy jste s režimem žádný problémy jistě neměl.)

Když tohle slyší ti lepšolidé, co alespoň mají prachy a vědí, jak to na západě vypadá, tak je nepřesvědčíte lautr o ničem, protože ignorujete jejich svět.

Měl byste si jednou vyrazit na okružní cestu po Evropě. Pro lidi ze západu je směšné poslouchat tyhle okopírovaný sebemrskačský západní mantry od lidí, co se oblíkají v lepším případě v lacinejch pobočkách zapadních řetězců do předloňskejch sezón, v horším u vietnamců, nikdy nejedli T-bone steak ani Pavé d’Affinois, nepili tango, nesvezli se Jaguárem, meví jak chutná jerk chicken a lamb tikka massala a na dovolenou jezděj do Chorvatska a o palacech nejspíš ani nevědí, že existují. – To je jejich privilegium a maj pocit, kam se vnucujete a na co si to hrajete.

Lidi ze západu nás berou, když si na nic nehrajeme. Když vypadáme jako šupáci, zastaneme míň práce než oni, a ještě tupě odříkáváme mantry o konzumu, tak si klepou na čelo. Trochu soudnosti.

Jsme chudá země. To je potřeba si přiznat a makat trošku líp, ne se opájet hraním si na něco, co nejsme.

Neználek byla naivní i když milá propaganda, kterou porazila jediná návštěva západního supermarketu. To bohatství si Nosov nedokázal doslova ani představit.

Jaromír
Jaromír
2022-09-25 20:23

…chtěl jsem říci 56% těch, co to Pětidemolici v Praze nehodilo (neumím počítat 🙂

Jaromír
Jaromír
2022-09-25 21:02

Nikolo, chápu Tvou frustraci – aly nevytvářejme si to. Zkusme vnímat to pozitivní – 28.9. by v Praze měla být i Christine Anderson (AfD) a v Itálii to skoro jistě vyhraje Meloniová:
https://www.reuters.com/world/europe/polls-open-italy-right-wing-alliance-seen-winning-2022-09-25/
Ono se jim to sype všude – pomalu, ale jistě jim ta přehrada praská…

Jaromír
Jaromír
2022-09-25 21:06

…přehrada je myslím dobrý příměr – napřed se objeví jen trhlinka, ale potom už to jede zatraceně rychle.

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
2022-09-25 23:01

Já mám radši ten ruský příměr s prasečákem. Je skvělá zpráva, že ten globální prasečák, ve kterém jsme tisíce let žili, někdy jako zvířata, někdy jako bioroboti, se začíná sám od sebe hroutit.
Potíž je jen v tom, že kdo se včas neprobudí, ten bude zasypán troskami.
Jak je to vyjádřené v tomhle videu, na které jsem tu už odkazoval:
https://rutube.ru/video/a337be28035ec122bff7bae5c7494716/

LACO
LACO
2022-09-25 21:13

Já teď řeknu něco, za co tu asi dostanu pár facek, ale řeknu to. Líp už bylo a dobro skončilo. Pokud někdy nějaké v politice vůbec kdy bylo. Takže se často musíme rozhodovat mezi zlem a o něco menším zlem. Babiš je šmejd, který by si za to, co tu prováděl v období koronateroru, zasloužil být pověšen za koule do průvanu. Tolik k mým sympatiím k němu. Na druhou stranu, kdyby parlamentní volby před rokem zase vyhrál, nebo spíše kdyby neproběhl ústavní podvod, díky kterému to “vyhrála” pětidemolice, tak bychom tu takové energetické problémy neměli. Hrabiš tu má spoustu podniků, které sežerou sakra hodně elektřiny a plynu a tohle by nejspíš nedopustil. Opět opakuju, že nejsem jeho fanoušek, nikdy jsem ho nevolil a doufám, že nikdy nebudu.

SansLogique
SansLogique
Reply to  LACO
2022-09-25 22:07

Podle svědectví lidí z “Energie není luxusní zboží”) Noveský, Štěpán, Janeček, Vitásková…) žádali už Havlíčka, aby odešel z Lipský burzy nebo prostě aby něco dělal, a pan multiministr jim odpověděl, že to nejde, páč by poškodili minoritní akcionáře. Jinými slovy říkal přesně totéž, co tihle kokoti. Nedělejte si iluze. Babiš je prostě šestá partaj šestikolky ((c) Martin Koller). Pořád ještě mele o tom, jak on nikdy s Ruskem nejednal, nebude a jak ten zlej lump Topolánek tam podepisoval kontarkty na plyn! A to vůbec nemluvím o tom, že ta svině chtěla zavádět POVINNOU šmakuládovou genocidu!!! Lidi, co si místo 5K volej ANO by zasloužili místo v uzavřeném pavilonu příslušného ústavu!

KARA
KARA
Reply to  SansLogique
2022-09-26 03:43

Jenže viditelně není takový debil jako Fiala a jeho parta. Proto ho lidi volej.

Víte, on v politice počítá každej detail. Odcházet z burzy když máte agresivní davy v ulicích, tak to je jiná věc, než odcházet jen tak, když to dohromady nikoho nezajímá.

Tím neříkám, že by odešel, ale takhle by to bylo snadněji proveditelné.

V politice je důležité i načasování.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  LACO
2022-09-25 22:30

“…energetické problémy neměli. Hrabiš tu má spoustu podniků,”

energetická krize je organizovaný zločin banksterů. Těm slouží i soudruh Babiš. O jeho majetnictví Agrofertu lze s úspěchem pochybovat. Spíš je maskotem Agrofertu i Anofertu. Zkoumej vztahy s Monsanto, Citibank, Aspen, zasedání s izraelskou vládou. Vyrábět elekriku za desetikaléře a lichvařit na židovské soukromé burze za desetikoruny na kWh, to nemá nic společného s neschopností a blbostí fialového hnusu. To jsou notičky lichvokratů.

Jaromír
Jaromír
2022-09-25 22:18

Laco: jistě – ve srovnání s Pětidemolicí je Babiš je menší zlo. Ve srovnání s Babišem je menší zlo SPD. Volební strategii výborně glosoval Vidlák, doporučuji.

Teď je čas na další kroky: https://t.me/vidlakovo/221

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
2022-09-25 23:22

Vidlák spíš hezky vyjádřil kolektivní bludy o fungování státu a o tom jak se řídí země, byť tak malá jako je ČR. Jenže tyto bludy jsou tak rozšířené a oblíbené, že mu to spousta lidí odkýve s nadšením.

Hulákání na náměstí nikdy nic významného nepřineslo a nepřinese. Jediné pozitivum je v tom, že lidi uvidí že nejsou sami, kdo má takovýto názor a pohled na věc.
Ale tím veškerá pozitiva demonstrace končí.

Vlastně je tu jedna dost nebezpečná věc. Tím že se lidi vyhulákají na náměstích propadnou bludu, že pro svoji budoucnost něco udělali. Což je nebezpečná iluze, o které ti mocní ale moc dobře ví a její mechanizmus znají a využívají. Ze stejného důvodu nechají vyřádit a vyhulákat chuligány na fotbalovém stadionu, nechat je ožrat se a pak demolovat vybavení města.

Vlastně tahleta demonstrace je zhruba jako jít do vepřína, vlézt tam k prasatům do kóje a začít na ně hulákat, že mají vytáhnour rypáky z plných koryt a jít řídit stát ke prospěchu všech. Co jiného si takovýto člověk vyslouží než nachápavý pohled zvířete s plným rypáčkem? V horším případě ho nějaké nerudné zvíře kousne do nohy.

Politici nejsou nic než takovéto prasata. A nic jiného než mlaskat u plného koryta a rochnit rypákem v pomyjích neumí. Protože nikdy nic jiného nedělali. Prostě ničeho jiného nejsou schopni.
K plným korytuům je vynesla právě jen jejich tupá slepá zvířecí poslušnost s jakou plnili rozkazy z americké ambasády.

U nich neexistují žádné řídící schopnosti. Ničím takovým nedisponují a nikdy nedisponovali. Jekés takés minimální řídící schopnosti měli politici kteří před 10 lety odešli. Třeba ještě i pablb Nečas chápal, že potřebujeme jadernou elektrárnu, co nejdřív a za nejlepší nabídku na trhu.
Tohle je ale myšlení, které je zcela cizí nové generaci politiků jako Fiala a Pekarová. Takovou hovadinu o svetrech a to co blekotá Fialenko, by ani ten Nečas nebo Langer nevypustili z úst.

Nedávno jsem viděl diskusní pořad na XTV s Dlouhým. Toho šmejda jsem vždycky nesnášel. Ale překvapilo mě, jak rozumně a logicky mluvil oproti těm, co v politice sedí dnes. Až tak hluboko jsme klesli.

Prostě tu nejsou žádné řídící kádry schopné byť jen udržet stát v chodu. Jen bioroboti z Aspenu a neziskovkářská svoloč od Pirátů, která kdyby se nedostala do politiky, tak by nejspíš u nádraží somrovali cigára a chlastali krabicák. Takováto je úrověň lidí co dnes jakože řídí náš stát.

Jak je chcete dokopat k něčemu čeho naprosto nejsou schopni?
Já když jsme viděl co je to za pakáž na volebních kandidátkách, tak jsem nakonec k volbám nešel. Protože jsem pochopil, že tudy naprosto cesta nevede.

jirik
jirik
2022-09-26 08:58

tak jsem se dneska doslechl, že Petro Fialčenko hodlá v české zemi zavést konečně EURO….

taky máte “radost”, že po zavedení eura opět zchudneme…..a vše se zdraží…..

Emil
Emil
Reply to  jirik
2022-09-26 10:24

Buďte demokrat a v tom zchudnutí a vtažení do války těm blbcům nebraňte, oni po tom touží, proto volí ty voly z pětikoalice a Babiše, kominické koule globalistů a dopřejme jim, ať si to užijí… Máme Babišo-Stropnického Branný zákon, který po vzoru Izraele, jako v jediné zemi v EU vztahuje brannou povinnost i na ty hloupé ženské od 18 po 60 let, které se s Babišem fotí a navzájem s pětikolkařskými fanynkami se casnují za drdóly a ty husy to ani neví…
V Itálii se už probudili, ale tady to té velké části našeho elektorátu nehrozí i kdyby nedostávala žádnou elektriku a plyn a neměla by kam chodit do práce a ještě by se s tím veřejně chlubila, jako s Babišovic “tečkami”, je přeci prvořadou potřebou nezištně spolupracovat s Německem a nepoškozovat jej, jak to nedávno zmíníla ta věru skopová hlava z ODS, nějaký il pensiéro Skopeček, poradce Fialčuka…

jirik
jirik
Reply to  Emil
2022-09-26 10:46

Při čtení tohoto komentáře mi vytanula na mysli písnička
Jiří Schelinger – Šípková růženka
https://www.youtube.com/watch?v=gpnYdXV4uxs
*****
Ještě spí a spí a spí zámek šípkový,
žádný princ tam v lesích ptáky neloví,
*****
To se schválně dětem říká,
aby s důvěrou šly spát, klidně spát,
*****
Proč bych měl někomu v jeho záměrech bránit, každý svého štěstí strůjce; aspoň se roztřídí zrno od plev….

Emil
Emil
Reply to  Nikola
2022-09-26 13:52

Lidi jsou tu doblblí tou propagandou hlavně z TV, stejně, jako mladí z těch svých chytrých krabiček global.dálkového ovládání a věří jim jako orákuluu, které přeci nemůže lhát. Každý, kdo tráví denně víc, než 3 hodinu před TV, je idiot!!!
Mám pro Itálii slabost a nějaký čas jsem tam dělal, znám i lidi a jejich způsob pol.myšlení a stýkal jsem se se všemi od pohrobku duxeho, až po kované Bertinotiho komunisty z “Rifundazione PC” a dalo mi moc práce, než jsem je povětšinou přesvědčil i tom, že na UA jde o echtovní stupidní nacisty německého střihu, jen pod umným vedením sionistu stejně, jako to bylo za 3.říše s tím trdlem z Braunau…Hodně demo-crestianů i sociálně založených, ale hlupců z Part.Soc. mi dodnes nevěří a všechny snímky ukropských hajlujících, haknkrajci ozdobených a UA a říšskými fanglemi mávajících a střílející salvy na funusech UA-herojů označují buď za ruské Putinovy vojáky, nebo rafinované podvrhy…Je tam stejná propaganda, cenzura a masírka, jako u nás. Proto taky ta EU vznikla…
Ti kluci a holky taliánský mi proto udělali radost a snad si budou Salvini a Meloni rozumět…ona ta Giorgia má hubu, jako kulomet a umí s ní zacházet, ale když ji Salvini i ta olezlá fosílie “Berlusca” podpoří, tak nadělá spoustu práce a nebude se bát ani toho, čeho by se většina ženských ani nedotkla…
My tu bohužel takové štěstí na političky ani voliče nemáme, jedině snad uspěje ta řádně napružená tetka Zwyrtek-Hamplová, nebo až se dopálí tady zdejší “vedoucí zájezdu” paní Bornová a vyhrne si rukávy a půjde do toho taky na plný úvazek…

Emil
Emil
2022-09-26 13:58

….Ta Itálie ukazuje, že to jde, poučit se z případu sousedů. nebo i z nějakých vlastní zkušenosti. Mě ale ti naši ovčani připadají, že to na ně neplatí, že jim nestačí vidět souseda, že do toho lejna šlápl, našinci si musí šlápnout a někteří i líznout, aby uvěřili, že to do čeho šlápl soused, je opravdu hov….

Helanov
Helanov
2022-09-26 14:07

Problém pěkně popsal Tím Marshall , v knize Věk zdí.
Konkrétně v kapitole Spojené království.
Lidé se dělí na Anywheres , (Všudezdejší, Kdekolivci ) a Somewheres ( Tadyzdejší, Odněkudové ).
Vzájemná domluva nemožná, hovoří úplně jiným jazykem.
Ti první jsou vzdělaní, znají jazyky a mohou svůj byznys provozovat kdekoli. Prostě kosmopoliti.
Ti druzí vzděláním neoplývají, jsou vázáni na místo a těžce nesou nové zvyklosti.
Je jich daleko víc, než těch prvních. Ale ti první ovládají média. Takže ti druzí nejsou slyšet.

jirik
jirik
2022-09-26 16:40

zhodnocení voleb od adama b. bartoše předsedy národní demokracie

https://narodnidemokracie.cz/nedelnik-adama-b-bartose-103-podekovani-nasim-volicum/

Kuky
Kuky
2022-09-27 08:07

Po přečtení článku a diskuse jsem se nejvíce ztotožnil s tímto příspěvkem – SansLogique
2022-09-25 at 22:07 –
Sama žádná strana,hnutí žádnou změnu neudělá a to i v případě ,že by chtěla ať už na ulici,či v parlamentu.

Kuky
Kuky
2022-09-27 10:19

SansLogique
2022-09-25 at 22:07 – souhlasím

Nějak podobně to vidím já,
opsáno z diskuse:

Vlastimil Čech napsal:
27 září, 2022 (8:01)

Jsem věštec, prorok, prognostik. Milí lidičkové, kdybyste si hlasivky strhli, kdyby vám z křiku cévky popraskaly, kdyby Petro Ihorovočovi Fialenkovi skla v oknech vaším řevem popraskala, nic vážného DLOUHODOBÉHO se nestane. Jen si to přiznejme. Celý ten hadrák byl řízen zvenku a jinými silami a za jiným účelem než si mysleli ti klíčoví zvoníci. To byl ten „převrat“ ta „revoluce“ v 89-tém roce. Čili: cizí síly, cizí zájmy. Na občany s.re Bílý Tesák. Velcí kluci se dohodli.
——————————
Předtím jsme zažili něco jako převrat v 68-mém. To nebylo nic jiného, cizí síly, cizí zájmy. Na občany s.re Bílý Tesák. Velcí kluci se dohodli.
——————————
A 48-mý rok? Kdo se to vrátil z Moskvy ne jako zamini, ale „Stalinův pacholek“? Kolik % občanů republiky vřeštělo nadšením pod opilým K.Gottwaldem? A čím asi vyhrožoval Kléma Benešovi, který podepsal? To nebylo nic jiného, cizí síly, cizí zájmy. Na občany s.re Bílý Tesák. Velcí kluci se dohodli.
—————————–
A proč by to mělo být tentokrát jinak? Je lehké být věštcem, prorokem, prognostikem… Však uvidíte, holoubkové.

Kuky
Kuky
2022-09-27 10:23

Akismet schvaluje příspěvek 2,5 hoďky do diskuse?

Kuky
Kuky
Reply to  Nikola
2022-09-27 12:52

12:52 Děkuji za reakci, každý moderátor ,či vlastník blogu má plné právo udržovat slušnost diskuse podle svého úhlu pohledu co tam patří a co ne,potud v pořádku .
Ale jak chceme diskutovat pokud se příspěvek schvaluje 2,5 hodiny ? Toto Kuky
2022-09-27 at 08:07 se schvalovalo 3:30 – 3:45hod po této době vpuštěno nasklo.
Ano ví se,že Akismet nezadržuje každý příspěvek.

jirik
jirik
2022-09-28 19:34

Kázání mistra Jana Husa k auktální době v podání jiřího černohorského
7.5 minuty
https://youtu.be/LBssvULZscc

jirik
jirik
2022-09-30 10:35

zdeněk mojmír ponert – czechaslavakia.cz
– rozdělení československa, o politických stranách, senátu, volbách,….
– nesara/gesara, historie nepodmíněného příjmu,….
– matriční změny v československu, a mnoho dalšího; horší zvuk studia mělník!
RAzhlas – mesiačné rieči – 29. 09. 2022
cca 2 hodiny
https://www.youtube.com/watch?v=9I2uyBYHhHo

jirik
jirik
2022-10-01 08:43

Společné vysílání – 30. 09. 2022
ponert o rozdělení československa, co je to občan,….
velmi zajímavé – celkem 3 hodiny
https://www.youtube.com/watch?v=NzUJsQUDrwo

jirik
jirik
2022-10-05 10:57

Němcová: Klidně si vezmu 10 svetrů, Ukrajincům musíme pomáhat co nejvíc, pořád se máme zlatě
https://www.stream.cz/prostor-x/nemcova-klidne-si-vezmu-10-svetru-ukrajincum-musime-pomahat-co-nejvic-porad-se-mame-zlate-64476254
*****
Otázkou jak silné svetry by to byly……a taky odkud – výrobce, obchod, vlastní zásoby,….

jirik
jirik
Reply to  Nikola
2022-10-06 07:07

když byla “akce” z francie – “Všichni jsme Charlie” , nyní plno podivných osůbek, firmiček, organizací,… hlásá “všichni jsme ukrajna”; co jsem zahlídl v diskuzích, plno firem se rozhodlo hrát tuto hru stylem – raději zlikviduju firmu než podpořit rusko odběrem plynu, ropy,….

jirik
jirik
2022-10-06 12:26

RAzhlas – férovky – 05. 10. 2022
– istina nivoliče – bližší zprávy
– zákon 23/1991
– federativní ústavní soud je nyní nejvyšší soud
– zákon o československé federaci 143/1968
necelé 2 hodiny
https://www.youtube.com/watch?v=_evmVP8nv8A

Monika
Monika
2022-10-06 13:40

Jsem 65+, nekočko, partně proruský troll, z fialového hnusu chce se mi zvracet…, při posledních volbách jsem odevzdala Istinu Nivoliče, kterou mi převzali…, a JSEM PRAŽAČKA, rodilá…
Tolik na obhajobu nás, (ne)normálních Pražáků…

jirik
jirik
Reply to  Monika
2022-10-06 15:53

Dávalas nějaký kolek, známku, ceninu na tu istinu nivoliče a v jaké hodnotě? Pořizovala sis nějakou nahrávku z předání, pro případ, že by listinu odmítli převzít? Díky za odpověď.

jirik
jirik
2022-10-06 17:33

4/10 vysílání Roberta Šmuka

informačně velmi zajímavé, o životě, minulosti, budoucnosti, apod.

1 hodina

https://rumble.com/v1ms1u0-410-vysln-roberta-muka.html

105
0
Would love your thoughts, please comment.x