Menu Zavřeno

“Woke” kultura v příběhu o sněhulákovi

Pokud jste trochu zmateni sarkastickým anglickým termínem “woke“, tak jde o označení lidí, kteří okamžitě propadají jakékoli nové ideologii, která jim umožní cítit se neustále uraženě a pobouřeně, což jim jakoby dává právo agresivně útočit na kohokoli, kdo neopakuje přesně to samé, co oni.

“Woke” lidé (někdy zvaní i “Karen” podle jedné hysterky jménem Karen) jsou šikovně manipulováni, aby se neustále snažili ponižovat a trápit lidi kolem sebe, což by jim mělo dodat pocit síly a nadřazenosti. V reálu ale pocit uspokojení po pokoření jiné osoby funguje jen krátkodobě a tak musí “woke” človíček rychle skočit na někoho dalšího, aby jeho mozek dostal další potřebný dopaminový kopanec…po kterém zase přijde propad, ještě horší pocit ze sebe sama a cyklus se musí zopakovat s ještě větší intenzitou.

Nechám na vás, jestli je pro celou společnost pozitivní, že nám tu rychle roste skupina lidí, kteří jsou neustále vzteklí a něčím uražení a kteří tyranizují všechny kolem sebe, zatímco nejsou schopní sebemenšího nadhledu, reálné empatie nebo kritického myšlení. Přičem o své toleranci a “kritickém myšlení” velmi rádi mluví a často o svých domnělých ctnostech rádi dělají nekonečné přednášky. Nikdy také neopomenou agresivně napadnout kohokoli, kdo nepřemýšlí “kriticky” přesně stejně, jako oni.

Celou “woke” a “Karen” kulturu hezky shrnuje tenhle kratičký příběh, který jsem našla v angličtině někde na internetu. Autor je neznámý, já to jen přeložila a trochu stylisticky upravila pro češtinu.

O sněhulákovi ve Wokelandu

Včera v noci sněžilo. Rozhodl jsem se udělat radost dětem a postavit sněhuláka.

8:00 – Postavil jsem sněhuláka. Povedl se, dětem se určitě bude líbit.
8:10 – Kolem prošla feministka a zeptala se, proč jsem neudělal sněhulačku.
8:15 – Tak jsem vedle sněhuláka postavil i sněhulačku.
8:17 – Moje feministická sousedka si přišla stěžovat na příliš bujný hrudník sněhulačky a řekla, že to objektivizuje sněhulačky na celém světě.
8:20 – Homosexuální pár, který bydlí poblíž, se rozčílil a stěžoval si, že by to měli být dva sněhuláci.
8:22 – Transsexuální muž…teda žena…vlastně “osoba” se zeptala, proč jsem raději nepostavil sněhovou osobu s oddělitelnými částmi.
8:25 – Vegani na konci uličky si stěžovali na mrkvový nos, protože zelenina je jídlo a není určená na zdobení sněhových postaviček.
8:28 – Všichni mi začali nadávat, že jsem rasista, protože jsou obě sněhové osoby bílé.
8:31 – Pán ze Středního východu naproti přes cestu požadoval, aby byla sněhulačka oblečena do burky.
8:40 – Přijela policie s tím, že byl kdosi kdesi vážně uražen a že šířím nenávist.
8:42 – Feministická sousedka si přišla znovu stěžovat. Je prý naprosto nezbytné odstranit ze sněhulačky koště, protože zobrazuje ženy v podřízené roli v domácnosti.
8:43 – Přijel bruselský úředník z rady pro rovnost a pohrozil mi vystěhováním, pokud nesplním všechny sněhulákové normy.
8:45 – Objevil se televizní zpravodajský štáb ze CNN a ČT. Zeptali se mě, jestli vím, jaký je rozdíl mezi sněhuláky a sněhulačkami. Odpověděl jsem “sněhové koule” a nyní jsem všemi považován za odporného sexistu.
9:00 – Byl jsem ve zprávách jako podezřelý z předsudečné nenávisti a byl jsem označen za rasistu a nevzdělaného homofoba z vesnice, který všem dělá jen problémy i v tak nepříznivém počasí.
9:10 – Byl jsem dotázán, zda jsem měl při tvorbě nepovolené stavby nějaké komplice.
9:20 – Přijela sociálka a odebrala mi děti.
9:29 – Pražská kavárna a členové Antify byli vším tak uraženi, že uspořádali v naší ulici protestní pochod a podpálili přitom všechna auta bez samolepky s duhovou vlaječkou. Ochránci evropských hodnot na mě podali trestní oznámení.

V poledne obě sněhové osoby roztály.

Morální ponaučení: Tento příběh nemá žádné morální ponaučení. Je to jen o tom, v co se mění mnoho “vyspělých” zemí kvůli “woke” sněhovým vločkám.

Snad vás ta story aspoň trochu pobavila. Nebo třeba postrašila.

Podotýkám, že patřím k LGBTBFLMPSVZ+ komunitě a můj současný gender je “fluidní milionářská furry Afro-češka” a po veganské fazolové polévce jsem dokonce “nebinárná bojová helikoptéra s rotačním kulometem na zadním nosiči” – takže mám větší sociální score než vy a nemůžete mě zažalovat – CHA!

5 19 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

82 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Ferda mravenec
Ferda mravenec
23. 2. 2023 08:17

Kdo chce být dnes “in” a “cool”, mluví už pouze čenglicky, sleduje ČT, uznává desítky pohlaví, genderů, alespoň navenek vítá připrchlence všech barev a národností a těší se na multi kulti obohacení, kupuje hybridy a elektrické vehikly, patří k nadšeným zastáncům ekoteroristů a klimatických aktivistů, dlouhodobě nenávidí Rusko a Čínu a naopak vroucně miluje dolar, euro, USA, Tibet, Tchaj wan a západní životní styl. Trpí účelovou amnézií a moderní dějiny pro něj začínají pádem berlínské… Číst vice »

Antivirus
20. 2. 2023 15:40

> že nám tu rychle roste skupina lidí, kteří jsou nejen neustále vzteklí a něčím uražení

Zajímavý, jak dokonale tohle zapadá do článku, kterej jsem zveřejnil dneska. (Zase ty “náhody”.)
Celej ten popis “wokeness” je vlastně vlastní důležitost na steroidech.

Musim si tam přidat odkaz, protože tohle je perfektní ilustrace toho, kam přehnaná vlastní důležitost vede.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Antivirus
21. 2. 2023 14:53

Kam vítr, tam plášť. Kriticky,👹 ale podle větru. Kdo jen stál, stojí opodál. Kritika se u těchto lidiček řídí návody politbyra. Hajlují na základě nejnovější propagandy. Jednou proti komunistovi, jindy až hystericky za komunistu. Nebo za fašistu. I za Tfujzr! Je jim to jedno, souvislostmi se nezatěžují. Nejdůležitější je včas se přidat k hlavnímu proudu. V davu lze prožít nádhernou rozkoš. Davová debilita, asociální sítě, MSM a mocenské nátlakovky jsou skvělými nástroji bohem vyvolených Švábů… Číst vice »

Ondra
Ondra
21. 2. 2023 21:01

No nevím, nevím, jak tak sleduju vývoj událostí, zejména to co se potichu chystá, tak musím říct, že nějaké nebinární pansexuálně-nekrofilní Alžbětka z pražských neziskovek a jim podobných “gayklubů vydávajících se za obecně prospěšnou organizaci” budou velmi brzy opravdu ta poslední věc, která nás bude trápit. 40 stránková okupační smlouva cizích vojsk (a to nebude ani omylem takový čajíček jako ta ruská “okupace” v bavlnce) je už hotová, než to schválí reichstag a p-rezident, tak… Číst vice »

Kubrt
Kubrt
20. 2. 2023 03:47

Zde se nabízí otázka, jestli jsou tito “woke” lidé nějakým novým produktem společnosti nebo ne? Já jako hrdý dezolát, který prožil značnou část života v době předinternetové, si myslím, že tito “woke” lidé nejsou v lidstvu nic nového. Snad jen ten název je nový. My jsme o nich říkali, že jsou to “idioti”. Jen teď díky internetu a sociálním sítím mají více možností to o sobě troubit do světa. Troufám si tvrdit, že už u… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Kubrt
20. 2. 2023 11:07

Málokdo si uvědomuje, že posledních cca 60 let není žádny civilizační standard, nýbrž to bylo zcela vyjímečné období rozvoje a blahobytu pro všechny! Takové období tu nebylo minimálně 5 000, ale spíš 13 000 let ! A jak to tak vypadá, tak tu další tisíce let nebude. Je velmi zásadní rozdíl mezi malým procentem přirozeně se vyskytujících idiotů a mezi tím, když idioty vyrábí někdo masově a cíleně. Ten kdo ovládá kulturu, vzdělávání a média.… Číst vice »

Kubrt
Kubrt
Reply to  Ondra
22. 2. 2023 06:04

Tak ten blahobyt má jistě nepochybný vliv. Protože jak známo, tak blahobyt vždy vede k degeneraci. Ostatně, všichni ti vášniví “woke” bojovníci proti čemukoliv a za cokoliv jsou vesměs haranti z bohatých rodin, kteří nikdy nemuseli v životě sáhnout na skutečnou práci. Kdyby museli stát osm hodin u pásu ve fabrice nebo uklízet hajzly, tak by na vymýšlení nějakých “woke” kravin ani myšlenky, ani čas. Ale podle mne to je jen následek, nikoliv příčina. A… Číst vice »

Zlatá bába
Zlatá bába
Reply to  Ondra
23. 2. 2023 03:40

Pravděpodobně hodně lidí netuší, že se něco takového děje. Hodně jich to i tuší, ale odmítají si to připustit. A je tu i dost velká skupina lidí, kteří vědí, co se děje, balancují nad propastí a čelí pokušení Lotovy ženy.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Kubrt
21. 2. 2023 15:42

„psychouš, který za každým špatným lidským skutkem vidí buď Chazara a nebo Žida.“ Domnívám se, že je vhodnější používat malé ž, neboť podstatou je víra „vyhubit pronárody jako klaté“. To by ses dočetl v Bibli i v Talmudu. LGBTQ propaganda tuto perverzní a genocidní strategii naplňuje. Eskymáci provozují kostely, mešity, synagogy, zednářské lóže, centrální banky a ideologické a politické organizace po celém Svobodném světě? To je mi novinka! Woke svazáci jsou oddáni právě čachrům tebou… Číst vice »

Kubrt
Kubrt
Reply to  Otroctví je svoboda
22. 2. 2023 14:59

Jó pane, to je vidět, že vůbec neznáte proradnost Eskymáků. Oni totiž nepotřebují kostely, mešity ani synagogy. Mají totiž pod palcem všechny večerky a bistra, tudíž mají v hrsti naše žaludky. Tváří se jako Vietnamci nebo Číňani a čekají. Až vrchní eskymácké spiklenecké velení vydá ze svého hlavního iglů rozkaz, tak všichni stáhnou rolety, eskymácké lodě plující pod čínskou vlajkou zablokují námořní trasy a do pár týdnů je hlady po nás. Židochazaři se o naše… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Kubrt
22. 2. 2023 21:30

Křižáckými výpravami, Třicetiletou válkou nebo oběma světovými válkami s komunismem a fašismem se satanisté o genocidu zasloužili značně. I vražděním Korejců a Vietnamců a satanistickým obohacením jedem agent orange. Vietnamci do ČSSR přiletěli jako učedníci v továrnách. Pokoutně při tom někteří obchodovali s digitálkami, textilem. Domů v bednách posílali mopedy babeta, šicí stroje. Vietnamci jsou tak schopní a inteligentní lidé, že už první generace, která se zde narodí, mluví čistě česky. Dávní agenti satanistů, cikáni… Číst vice »

Zlatá bába
Zlatá bába
Reply to  Kubrt
23. 2. 2023 03:30

Snaha najít nějakého pojmenovatelného nepřítele může být i způsobem, jak uniknout skutečnosti, že ve všech lidech včetně mě samého je latentně dobro i zlo a že se projevují v závislosti na souhře vnějších a vnitřních okolností a podmínek.

Pavel Jeřábek
20. 2. 2023 06:08

Ha, to je skvělé. V originále jsem to nečetl, ale dají se tam tušit nějaké fajn dvojsmysly, zejména ty “sněhové vločky” na konci (snowflakes). 🙂

jirik
jirik
22. 2. 2023 20:38

Dr. Klinghardt: (Videorozhovor pod textem) „Přijdou velké korporace se svým plánem vzít lidem jejich duše. Jednoduše odpojit všechny od vyššího světa“. Jediný způsob, jak to udělat, je zničit lidem epifýzu. (tj. také pineální žláza, třetí oko) Je to totiž nejcitlivější část našeho nervového systému. Je příjemcem vyšších energetických polí. Tohle vše je už dávno podložené vědou. Zajímavé je i to, že telekomunikační průmysl vybral z celého spektra frekvenčních polí zrovna ty (2,4 GHz) které jsou… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  jirik
23. 2. 2023 07:49

Tak tohle je hodně zajímavé téma. Mikrovlnné záření je všudypřítomné, nikam před ním neuniknu, snad jen někde ve strži v pohraničních horách. A to ještě kdoví jestli. Mozek je sám o sobě jemný elektrický systém. A že není ovlivňovaný mikrovlnami, které už při několika wattech dokáží ohřívat přímo lidskou tkáň, je fakt naivní představa. Pravda, lidé tupější, kteří fungují prakticky na prodloužené míše a plazím mozku, toto nijak zvlášť nepocítí, možná jen větším podrážděním a… Číst vice »

moravan
moravan
28. 2. 2023 06:54

Jinak, ty “nezmanipulované informace”, jak se tu píše dole, už nejsou ani na Protiproudu. Nedávno jsem tam narazil na nějaký převzatý článek z ruštiny, kde bylo asi ve dvou místech, dost nelogickým způsobem, použito slovo “neomarxismus” ( a myslím, že i “bolševici” nebo tak něco…). Podařilo se mi dohledat originál článku a pozorně jsem ho pročetl. Vyšlo najevo, že tam žádný “neomarxismus” zmiňován není. Šlo tedy o úmyslné vsuvky do původního textu. Napsal jsem to… Číst vice »

Erik Halák
Erik Halák
19. 2. 2023 15:10

Tohle už jsem v češtině četl před (připadá mi) drahným časem.

Ale žhavě aktuální to je pořád (ne-li více).

A to i zvratně.

Ondra
Ondra
Reply to  Erik Halák
19. 2. 2023 19:30

Aktuální je to tak možná v Praze. Nebo kdybych pracoval v nějaké neziskovce či instituci placené Bruselem či vládou. Tedy opět Praha. Obehnat Prahu vysokým plotem a nikoho nepustit ven (ani radiové vlny štvavých sorosových vysílaček od ČT a ČRo až po Novu). To by se téhle republice ulevilo. Vážně by mě zajímalo, jestli jsou náznaky něčeho takového jinde než v Praze, možná ještě v prostředí Fialenkovy domácí univerzity a fakulty v Brně. Já o… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Nikola
19. 2. 2023 22:16

Máte pravdu, agenda WOKE je zatím u nás o dost slabší, a myslím, že to tak i zůstane. Covidismus bych lidem ani tak moc nevyčítal. Nemoci se bojí každý a zejména se bojí o blízké. Málokdo rozumí problematice nákaz a pří těch každodenních propagačních kobercových náletech médií a samozvaných “expertů” z MeSES opilých mocí, které se zmocnili, není divu, že se lidé báli a nechali se v hojné míře oblbnout. S něčím takovým se současné… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
21. 2. 2023 16:52

Na to je nejlepší dotyčnému odpovědět, proč už dávno nemrzne v zákopu s puškou na ukrajině, když je tak pro válečnou podporu Kokainského a jeho klaky. A proč místo toho kváká “aláma u kravína” v teple pražských kaváren.
Případně bych mu ukázal tohle šokující video:
https://rumble.com/vxeil5-dozens-killed-by-ukrainian-cluster-bomb-attack-on-center-donetsk.html
A natvrdo se ho zeptal, jestli je pro to, aby to takhle vypadalo v centrech našich měst. Protože přesně tam to směřuje, pokud se budeme cpát do války.

vera
vera
Reply to  heriot
25. 2. 2023 19:33

Covidismus neni o nemoci. Je to o rozeznani lzi a pravdy. Jak se nekdy rika, covid 19 je IQ test. A ze tolik lidi z testu propadlo? Je to katastrofa. Uz na jare ’20, rekneme v kvetnu ci cervnu, bylo videt, ze spousta veci tu nehraje. Ti z nas, co to videli, cekali na dalsi vyvoj. A woke, ti jeli podle hesel. Trumpovy vakciny? Nikdy! Bidenovy vakciny? No jasne, a kdo je nechce, je vrah… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  vera
26. 2. 2023 07:25

IQ bych sem netahal. Covidismus byl především o zneužití strachu z nemoci ze strany mocných korporací a jimi zkorumpovaných vlád. Těžko se lidem rozeznávala pravda v oboru, kterému nerozumějí, když je zavaloval strach z možné skutečné pandemie smrtící nemoci a zejména strach o blízké a byli vystaveni každodenní agresivní masáži. Na jaře r. 2020 nebylo vidět ještě vůbec nic. To vypadalo jako přepálená chřipková kampaň s tím, že v létě stejně zmizí. To hlavní nebezpečí… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Nikola
26. 2. 2023 12:14

V mnohém se Nikolo shodneme. Nicméně namítnu, že základní paradigma ve společnost je rozpor mezi zájmy celku a jednotlivci, a to jak to vnímá levice a pravice..  Pravice to je vždy základní snaha koncentrace moci ekonomické i politické v rukou úzké skupiny. Známé pohádky o “štíhlém státu”. Levice to je sociální stát a rozsáhlý veřejný sektor, zájem celku. Prosazuje rovnováhu mezi soukromým a veřejným , kontrolu a právo zasáhnout. Právě z důvodů možné koncentrace moci. I proto… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Nikola
27. 2. 2023 17:53

No jo, tak nějak to v reálu je.
Sice s tou trochu idealistickou definicí pravicovostí moc nesouzním 🙂 , ale v celkovém pohledu je to asi už nedůležité.
Je to spíše o tom,že levici se podsouvají věci, které s jejím pohledem na svět nemají nic společného.
Viz řeči o komunistech v Bruselu, levičácích co prosazují Woke, neomarxistech co prosazují klima teror atd.

vera
vera
Reply to  heriot
28. 2. 2023 13:25

A kam tedy vy radite lidi, co prosazuji woke? Kam radite tu snusku nazoru a praktik, ktere shrnuje obrazek toho vysinuteho snehulaka nahore?

heriot
heriot
Reply to  vera
1. 3. 2023 07:07

No Věro, vždyť už jsem to psal. Jsou to jen figury sloužící té nejhnusnější části pravice. Stačí si odpovědět : komu prospívají všechny ty agendy směřující k rozbití společnosti, vazeb, chudobě a rozvratu ? Levici a lidem práce a hodnot, kterým jsou její ideály vlastní a kteří vždy bojovali za pravý opak, nebo ultrapravici, která ze všeho profituje a bez skrupulí hromadí moc ekonomickou a politickou ve svých rukou ? Že si někdo vezme rudou… Číst vice »

vera
vera
Reply to  heriot
2. 3. 2023 00:39

Jo tak. Ted chapu, co rikate. Musim to promyslet. Dik za trpelivost.

vera
vera
Reply to  Nikola
27. 2. 2023 18:53

Jak sem nemichat levici a pravici, kdyz woke = levice? Je to komplikovane tim, ze v Cesku se ty terminy pouzivaji trochu jinak… ale v Americe jsou woke jen blaznivi levicaci. Pravice se jim posmiva, pravice prisla se slovem snowflake, a snazi se proti nim zasahovat.

Anebo ta slova uz opravdu nic neznamenaji.

moravan
moravan
Reply to  vera
28. 2. 2023 05:12

Drahá. Aniž si to vůbec uvědomujete, jste jednou z několika typických, učebnicových ukázek ďábelsky efektivní manipulace a jedním z důvodů, proč současná situace nemá řešení. Pokud je něco horšího, než neznalost, pak je to iluze znalosti. Věřit nějaké lži, kravině a myslet si, že to je to “pravé poznání”. V Americe ( myšleno v USA ) žádná levice neexistuje. Aspoň ne na veřejnosti a nesehrává žádnou roli ve volbách. Překvápko, že ? Levice = Stalin.… Číst vice »

vera
vera
Reply to  moravan
28. 2. 2023 13:17

Myslim nema cenu se hadat o definicich. Leda ze by z toho Nikola udelala clanek. 🙂

vera
vera
Reply to  heriot
27. 2. 2023 18:45

“Na jaře r. 2020 nebylo vidět ještě vůbec nic. “

Heriote, mohl byste zmenit trochu pristup, a nesnazit se proste negovat, co rikam? To nikam nevede. To, ze vy jste nic nevidel, neznamena, ze to tak bylo pro jine.

heriot
heriot
Reply to  vera
28. 2. 2023 05:40

Dobře, asi máte pravdu, třeba jsem někdy více kritický, nebo striktnější ve formulaci. Beru. Ale vzpomeňte. že na jaře roku 2020 to skutečně vypadalo jen na nebezpečnější respirační epidemii. Ono zase abychom s vaničkou nevylili dítě. Obojí – virus i nemoc skutečně existovalo. Co z toho pak vyvinulo a jak se to uchopilo je věc jiná. Připomenu, že mRNA preparáty byly schváleny, a to jen pro tzv. nouzové použití, až v závěru roku 2020. A… Číst vice »

vera
vera
Reply to  heriot
28. 2. 2023 13:01

Cenim si, ze dokazete otocit. 🙂 Virus i nemoc existovala, jiste. Co bylo pro mne viditelne uz brzo, byly rozdily v regulacich ruznych americkych statu. A ty, ktere nepropadly panice, nebo se z paniky rychle dostali, nemeli horsi vysledky, podle tydenich statistik.Nekdy i lepsi. A to, ze se nesmelo mluvit o tom, ze treba “musi byt 6 stopove rozestupy” jsem od zacatku brala jako magorinu. Ani nemliuvim o rouskach venku, to byla kravina k pohledani.… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  vera
28. 2. 2023 16:24

Tak jistě vesměs to byly kraviny pohledání, které vymýšlela parta omezenců z MeSES, jímž se strašně zalíbila moc, která jim spadla do klína. Nevýznamné, odborně nekvalifikované figury v bílých pláštích i bez nich najednou byli hvězdami médií a mohli manipulovat s životy jiných. Velmi se jim to zalíbilo. Ale léto 2020 bylo ve znamení konce. Jako vždy u nějakých respiratorních vln. Že na podzim z té jeskyně, jak trefně poznamenala dr, Peková, vypustili další vzorky… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
19. 2. 2023 22:34

Rusofobie je tu pěstovaná systematicky 60 let, z toho posledních 30 let intenzivně. A na vině je i to, že lidi nechápou zásadní rozdíl mezi bolševiky a trockisty, a jaký měly tyto dvě skupiny vliv na směřování socialistických zemí, viz. Nestorovo 10 minutové video: https://vk.com/video351663392_456239355 Přitom stačí tak málo, aby lidi pochopili o čem byla komunistická éra, a že nejvíc na “komunizmus” trpěli a umírali sami rusové. Tedy přesněji na trockizmus. O zdraví se tu… Číst vice »

Mac
Mac
Reply to  Nikola
20. 2. 2023 12:11

Že jo? Já tím byl v počátku také hodně zaskočený, míval jsem o lidu vezdejš jiné mínění. Ale člověk alespoň shodil růžové brýle a vidí jinou realitu .. reálnější.

Mac
Mac
Reply to  Ondra
20. 2. 2023 12:09

Naprosto s vámi souhlasím, ovšem jsa z Prahy, mohu potvrdit že i zde se tomu lze naprosto vyhnout. Ignorace lživých médií rovněž pomáhá.:)

Erik Halák
Erik Halák
Reply to  Nikola
20. 2. 2023 14:06

Obávám se, že ještě budeme “mrkat na drát”.

Brzy.

Erik Halák
Erik Halák
Reply to  Nikola
21. 2. 2023 15:00

Samozřejmě, že to s článkem nesouvisí.

Koho to nezajímá, ať to nečte.

Pokud vadí, že to sem připojuji, máte přece možnost komentář neuveřejnit.

Z legrace to sem nedávám.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
26. 2. 2023 15:41

Podle větru. Spravedliví woke;
Německý deník Bild odsoudil jako nevkusné počínání „Putinových aktivistů“, kteří přicházejí s požadavkem míru a přinesli květiny do ruského tanku. Pod titulkem „Nechutné akce Putinových aktivistů” se Bild rozhořčuje, že jde o „nehoráznou podporu války a je nepřijatelné s Rusy takto sympatizovat“.

Vor Russlands Botschaft in Berlin – Putin-Aktivisten vergreifen sich an Protest-Panzer https://t.co/3FjOr1kHRJ

— BILD (@BILD) February 25, 2023

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
27. 2. 2023 14:15

„Pocit nejistoty je nesmírně nepříjemný, protože mozek člověku neustále hlásí rozpor mezi jeho očekáváními a realitou. To je velmi znejisťující moment, který je spojený se stresovou reakcí v organismu. Stres je tedy totéž co nejistota. Organismus se stále snaží sladit představu s realitou, ale nedaří se mu to. V té chvíli pak produkuje vysoké množství stresových hormonů, především kortizolu. Stoupá hladina adrenalinu, zvyšuje se krevní tlak a pulz. Organismus to zásadně poškozuje. Stres nám má pomáhat adaptovat se na novou situaci, ale když trvá dlouho, nebo je příliš intenzivní,… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
28. 2. 2023 18:01

Uvědomělý oznamovatel soudruh Kartous, strážce oddanosti otroků sionistické propagandě dopaden. Za záhadné odklánění prostředků z úplatkářského systému přespravedlivého Eurosajůzu. Asi proto skončil i vrchní cenzor, vládní zmocněnec pro oblast médií a dezinformací, překrmený vyvolenec soudruh Michal Klíma. Maják pravdolásky, organizace s rozpočtem 180 milionů korun byla financovaná z 85 procent z evropských fondů. „Největší strážce “čistoty” a evropských hodnot na internetu, šéf udavačského spolku Čeští elfové a údajný kandidát na ministra školství, jenž musel skončit… Číst vice »

jirik
jirik
5. 3. 2023 17:46

Cenzurovanie e-kníh na internete už začína pripomínať Ministerstvo pravdy v Orwellovom románe „1984“.

Obavy, že ich zbierky kníh sa automaticky aktualizujú novými, politicky korektnejšími, cenzurovanými verziami, vyvolali čitatelia, ktorí vlastnia digitálne kópie kníh Roalda Dahla na svojich zariadeniach Kindle, informoval 1. marca The Post Millenial.

https://www.biosferaklub.info/obsah-e-knih-je-aktualizovany-bez-upozornenia-vlastnikov/

RMI
RMI
7. 3. 2023 10:37

Žádný strom neroste do nebe. Jednou takový systém založený na degeneraci prostě zákonitě musí zkolabovat. Odporuje přírodním zákonům a ač si to dnešní progresivní magoři nechtějí připustit, větru dešti neporučí. Otázkou je kdy systém zkolabuje a jak… Hlavně, až na to dojde, bychom neměli zapomenout na ty, co za to můžou!!!

vera
vera
25. 2. 2023 18:08

Nikolo, nemam dnes sanci si to tady poradne precist. Jenom chci poznamenat, ze “woke” je termin, kteri si “oni” vybrali, bylo to asi mineno neco podobneho jako ze vzali cervenou pilulku, tenkrat. Woke = blaznivy levicak. Nekdo rika neomarxista. Ale v podstate je to levice sparena s totalitou a rebelii proti realite.. Poprve jsem ten termin videla, kdyz zacly pred lety v Portlandu nepokoje. Sly pruvody mladych, nesli rudou vlajku, uz nevim, zda sovetskou ci… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  vera
26. 2. 2023 07:49

Tak Woke nemá s levicí vůbec nic společného. A spojovat jí s Čínou či SSSR je směšné. Asi jako když nám naše junta vykládá, že v zájmu ochrany svobody slova je nutné svobodu slova omezit… Na takové věci naskočí jen hlupáci. Je to opět jen agenda prosazovaná s konkrétními cíli. A ty jsou stále stejné – moc a peníze do rukou malé skupiny lidí. “Nadlidí” z anglosaské sféry pochopitelně. Tentokrát za pomoci rozbíjení společností a… Číst vice »

vera
vera
Reply to  heriot
27. 2. 2023 03:57

Asi se mi to zdalo, myslite? Ja bych prisahala, ze ti lidi, co tenkrat propagovali woke, jsou (v Americe) ti sami, co adoruji Che Guevaru a Mao Ce Tunga.Ona ta americka pravice jaksi nema ve zvyku pochodovat s rudou vlajkou. Ovsem, pravda, to bylo pred deseti lety. Dnes taky propaguji otevreni zenskych zachodu chlapum v suknich, pornografii detem, normalizaci pedofilie, jedeni hmyzu, a vlajku duhovou. Ja osobne si myslim, ze by z nich byl i… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  vera
27. 2. 2023 10:50

Netvrdím, že jste si to vymyslela. A také si myslím, že by Che Guevara koukal kdo se jím zaštiťuje… Ale vždy je důležité si položit otázku, komu ta která agenda prospívá? . Běžným lidem práce, toužící žít normální a spokojený život, které levice vždy hájila, nebo parazitující úzké elitě toužící, v zájmu získání moci a hromadění zisků, rozbít společnost. Ať je to Woke, klima teror, covid teror, vždy jsou za tím jen velké peníze a… Číst vice »

vera
vera
Reply to  heriot
27. 2. 2023 18:39

No dobre, jenomze si mnoho lidi nevsima, ze levice ty obycejne pracujici lidi uz nehaji. To je prave to jedno prekabateni, ktere lidi mate. Antifa nejsou antifasisti, ale fasisti. “Antirasisti” dnes nadavaji bilym, a rvou, aby chcipli. Atp. A jestli definujete levici jako ti, co haji normalni zivot beznych lidi, tak to kazdopadne ti duhovi prasaci nejsou. A co pak? Date ty duhove magory a ty jejich utoky na zeny a deti na pravo (na… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  vera
28. 2. 2023 05:21

No jo, to máte pravdu.
Nominální levice zájmy lidí dávno nehájí, protože byla zničena zevnitř – viz naši ČSSD.
Levicové ideály už jen přežívají mezi lidmi, ale i tam hynou na úbytě v nástupu nových generací voličů, pro které je to jen sprosté slovo. I mj. díky těm vojákům ultrapravice, kteří za její agendy bojují a při tom se halí do rudých vlajek.
Všechno má svůj, mnohdy skrytý, smysl…

moravan
moravan
Reply to  vera
28. 2. 2023 06:31

Pro “duhové magory” existuje přiléhavý termín : užiteční idioti. A matení je bezesporu součástí té hrůzy, co se děje… Někdo to chce, někomu to vyhovuje. Proto, když použijete analýzu typu “qui bono?”, pak logicky musíte dojít k odpovědi, že za duhovými magory rozhodně nestojí levice… Zfetovaná chudina, která si navzájem cosi strká do rekta a lakuje nehty ? Obávám se, že na vysvětlování už je pozdě. Situace příliš vyhnila. Selhali komunisté, selhali křesťané. Žijem v… Číst vice »

vera
vera
Reply to  moravan
28. 2. 2023 13:14

Hruza, vidte. Selhalo jaksi skoro vsecko.

Za duhovymi magory nestoji levice? V Americe, co z te levice zbyva, tak za temi duhovymi magory stoji. Bohuzel. Z normalni levice zbyva velice malo, a ovladli to progresiviste a lidi kterym rikam blaznivi levicaci… lidi, kteri sice chteji rovnost a bratrstvi, ale kdyz ty svoje idealy aplikuji, tak jen dokurvi svet. Feminismus, napriklad. Byla jsem kdysi feministka. Ale co z toho pak pozdejc udelali, clovek se musi stydet.

Ghjk
Ghjk
20. 2. 2023 14:48

A proč ti toto tak vadí ty deviantska buzno.?

Ghjk
Ghjk
Reply to  Nikola
20. 2. 2023 15:46

Ale houby jen nechápu že tvoje články jsou proti systému,který zvýhodňuje takovou špínu jako ty +80pohpavi ,imigraci do Evropy atd a ještě se cpete i do kostela kde takový individua nemaj co pohledávat.vas spasitel je lucifer.a ten teď tahá za nitky tak ho nekritizuj.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
20. 2. 2023 18:20

Mě připadá zajímavé, čím to asi může být, že si člověk do svého života “přitahuje” takovýto výkvět lidstva? Taky se mi to dřív stávalo docela často. Pak jsem se ale zamyslel nad tím, jestli chci takové lidi ve svém životě mít, jestli mi vyhovuje jejich styl a hlavně energie. A oni začali postupně mizet. Ne úplně, ne hned, ale prostě se jaksi začali postupně vytrácet. Sice se tam s vervou občas nějaký nacpal, ale já… Číst vice »

Erik Halák
Erik Halák
Reply to  Nikola
20. 2. 2023 19:20

Protože tuhle Vaši stále probíhající zkušenost, s nutností tohle všechno filtrovat, nemám, podléhám (jsa, stejně jako ostatní, zde Vámi chráněn) iluzi, že je důležitější rozeznat spíše kaziče a podrývače, často profesionální.

Např. na litterate.cz se jich teď nahrnulo nadmíru (protože tamější strážce “poživatelnosti”, po výtkách ze strany diskutujících, poněkud stávkuje, aby diskutujícím ukázal, jak málo si jeho práce váží).

moravan
moravan
Reply to  Nikola
21. 2. 2023 22:00

“Hrození peklem” od individua, které je v něm už nyní… Hm…

Historická zkušenost je, že pokud chce nějaká zlá mocnost odradit lidi od něčeho cenného ( např. od křesťanství, v životním stylu a osobních postojích; nebo od levice, v politické orientaci ), tak vytvoří karikaturu…

Řada lidí se pak při pohledu na bigotní, modlářské blbce domnívá, že “to jsou ti křesťani”. Nebo při pohledu na sluníčkově-vítačské-homo-woke-trockisty, že “to jsou ti levičáci”…

Nejsou.

Antivirus
Reply to  Ondra
20. 2. 2023 20:56

Je to jak říká Nikola. Sice máš v určitej rovině pravdu, ale ignoruješ jistý faktory. Jak někdo poznamenal, úspěch se pozná ne tak, že máš fanoušky, ale že máš “hatery”. Když řekneš na Internetu cokoliv kontroverzního, někdo ti zaručeně začne nadávat. Kdyš to děláš pravidelně, pod svym vlastním jménem, a ještě jsi lesba (což samo o sobě evidentně některejm lidem zktartuje mozkový obvody), tak se dá statisticky očekávat, že takovejch reakcí bude hodně. K tomu… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Antivirus
21. 2. 2023 10:19

A ještě upozorňuji, že hater se energeticky váže na toho člověka, kterého nenávídí. Takže může dojít k ovlivnění energií. Kdyby někdo ovládal magii a měl na to žaludek, tak zombieho-hatera může dostat pod svoji kontrolu. Já to považuji za neetické. To já jsem kdysi ~2015 komunikoval na fóru, které nebudu jmenovat a tam zuřil vampyrismus. Nakonec mě stejně vyštvali a nepsal jsem nikdy nic sprostého. Občas nějaké hovorové slovo používám. Na tom fóru se stalo… Číst vice »

vlastenec
vlastenec
Reply to  Jára
21. 2. 2023 22:13

“dostali všichni moderátorská práva. A používali to tak, že mazali i naprosto neškodné příspěvky”

Opojení a zneužití moci se tomu říká. Běžná psychologie. Byl o tom známý Stanfordský vězeňský experiment. https://cs.wikipedia.org/wiki/Stanfordsk%C3%BD_v%C4%9Bze%C5%88sk%C3%BD_experiment

Jára
Jára
Reply to  vlastenec
22. 2. 2023 19:54

O tomhle jsem slyšel. A také jsem četl, že po pár letech je mezi vězněm a bachařem jediný rozdíl, že ten druhý má klíče. Oba uvažují stejně. A stejné je to jako mezi psychiatrem a cvokem v blázinci. Dělat moderátora je dost náročné. Je třeba rozlišit, co je osobní útok a co ne. Třeba na soukromém webu ragauaian jsem byl vyhozen, když jsem napsal něco o vodních vílách. To je napsosto neškodné. Moderátor a majitel… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
23. 2. 2023 01:05

Přesně tak – hejtři potřebují energeticky “živit”. Oni tu svou nenávist milují a hýčkají – nic jiného v životě nemají. Nedostanou-li svou dávku, je od nich pokoj.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
23. 2. 2023 00:59

Je to tak – jak říkají duchovní mistři “What you resist, persists”. Svým odporem nežádoucí situaci jen energeticky “živíme”. Kdybychom všichni věnovali svou energii budování toho, co chceme (namísto boje s tím, co nechceme), začala by se situace rychle měnit. Setkávat se s přáteli, budovat komunitu. Jednoduchá pravidla, která na více místech uvádí Robejšek. To, co existuje, je výsledkem společenského vědomí. Protistrana to ví a umí s tím pracovat. Naše výhoda je v tom, že… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
23. 2. 2023 23:09

Podle mě je to trochu složitější.Jeden úhel pohledu je skutečně nekrmit energií toho, koho nechceme. Ale i tak je třeba negativní zpětná vazba, která zaručí, že na konkrétní šílený výmysly psychopatů jsem připraven a moje reakce bude optimální v mezích toho, co mi systém dovolí. Jak jsem psal, to, co je nežádoucí, je možné s plným vědomím nezaujatě pozorovat. V jedné příručce Scientologie psali o doporučeném poměru 80% na tvoření a 20% na odrážení haterů.… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
25. 2. 2023 20:06

Tohle by se dalo nazvat popřením podstaty KOB: “na konkrétní šílený výmysly psychopatů jsem připraven a moje reakce bude optimální v mezích toho, co mi systém dovolí” Člověk který je stále v reaktivním módu (což jsme bohužel všichni) neřídí svůj osud a je pořád ve vleku okolností a bioprogramů. Kromě toho na konkrétní šílený výmysl psychopatů připraven být nemůžeš. Já jsem touhle iluzí trpěl taky a myslel jsem že všechny scénáře už znám. Přesně do… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
26. 2. 2023 03:06

Podle mistra Špičky, když reaguješ na to, co už se stalo, reaguješ kvazisignálně. Vyšší úroveň je multisignální, kdy máš cíl a snažíš se toho cíle dosáhnout přes jakékoliv překážky. Ale pak si musí každý při meditaci najít jaký je ultimátní cíl tvého života. A tomu cíli podřídit svoje aktivity. Většina lidí reaguje úplně jinak – pseudosignálně. Reagují na nesmysly chaosem. Lepší je správná kvazisignální reakce, než nic. — Pomohlo mi sledování Pjakina, kde objasnil podstatu… Číst vice »

moravan
moravan
Reply to  Ondra
2. 3. 2023 05:59

Ledvinka je mimoň a bludař. Fanoušek sugesce a sebeobelhávání. Jeho obliba mezi různými domotanci a ezoteriky je proto příznačná. Nikola to dobře trefila, že nelze dělat správné věci, mluvit nebo psát pravdu, aniž by to nevyvolávalo nenávist u hluboce zlých lidí. Je to duchovní zákonitost. Nejde se tomu úplně vyhnout a je třeba s tím počítat. “Nenávidí-li vás svět, vězte, že mě nenáviděl dříve, než vás.” Dokonce existuje jev, kdy i lidé, kteří se osobně… Číst vice »

Zlatá bába
Zlatá bába
Reply to  Ondra
2. 3. 2023 18:44

Ježíše takovýto výkvět lidstva ukřižoval. A následně jeho učení zneužil k vytvoření církve jako mocenského nástroje a v zájmu toho původní učení i upravil. Kulisy se mění, lidé ne.

“What you resist, persists” je o vnitřním nastavení, ne o vnějším boji. Čím méně jste připoután (jakoukoli tužbou), tím lepší bojovník jste.

vera
vera
Reply to  Ghjk
25. 2. 2023 19:37

Life is short. Don’t be a dick.

82
0
Would love your thoughts, please comment.x