Také jste někdy přemýšleli o tom, jak by se svět zjednodušil, kdyby zjev každého člověka odpovídal tomu, jakou má skutečnou povahu a jak se reálně chová k ostatním?
Většina příslušníků našeho živočišného druhu, který tak legračně hopká na zadních nohách a pořád se snaží vydávat skřeky hlasitěji než ostatní, má nevyléčitelné sklony k povrchnosti a až sebevražednou poslušnost k oficiálním autoritám. Ostatní primáty hodnotí hlavně podle aktuálního designu jejich lidské šlupky a podle obsahu jejich měchýřku (toho na peníze). Koukají, jestli má potenciální autorita na sobě dostatečně drahé kvádro, jestli jezdí v nejdražším kočáře, má krásně vystajlované vlásky a vousy (dnes už bez ohledu na pohlaví), jestli používá dostatečně sofistikované a nesrozumitelné věty, jak často je vidět na billboardech nebo jaký o ní prezentují obraz profesionální PR aktivisté, kteří v hlavních médiích nahradili vyhynulé novináře. Že by se lidská žvižátka zajímala i o to, co daná osoba skutečně myslí tím, co říká a co to pro ně bude znamenat nebo o to, co ta „autorita“ dělala a dělá? Pche, takové banality! Pokud o tom nepsali na Seznamu nebo nevysílali v čétéčku, tak to stejně neexistuje!
Bylo by tedy fajn, kdyby se tomu tomuhle fascinujícímu stavu přizpůsobila okolní realita (hlavně neměnit sám sebe!). Zlí psychopaté by tedy měli rohy a kopyta, smrděli by po síře, koktali by a oblékali se nevkusně jak Paris Hilton. Naopak čestný a laskavý člověk by byl krásný jako Brad Pitt nebo Nikola Bornová, z garáže by musel pravidelně vymetat luxusní vozy (aby se mu tam spolu tak nemnožily) a voněl by po růžích / pivu / čokoládě (doplňte si oblíbenou vůni, pro mě by dobrodějové asi voněli po kávě nebo po syrečcích 😀 ).
Přemýšlivému člověku by to ušetřilo spoustu času, který dnes musí věnovat zkoumání ostatních a přemýšlení vlastní hlavou (no fuj!). Většinová populace by naopak mohla dál pokračovat v tom, co dělá po staletí – slepě by následovali „autority“ podle vzhledu, krásně zabalených falešných slibů a podle tučnosti jejich kont. Tentokrát by je to ale nepřivádělo do potíží a už vůbec ne do existenčního ohrožení.
Zkusila jsem tedy znázornit pár velmi…populárních „autorit“ současné garnitury tak, jak by asi vypadali, kdyby se na jejich vzhledu projevila jejich pravá povaha a činy.
Pro jistotu ještě připomínám, že si dávám pauzu od provokativního psaní – na dobu neurčitou. Měla jsem teď ale dvoudenní migrénu a tak jsem nějak vypadla z pracovního rytmu a…samozřejmě dělala blbosti. Takže upozorňuji, že mi při tvorbě tohoto článku nebylo úplně volno kvůli migréně (vlastně mi bylo dost nevolno), takže jsem byla trochu mimo sebe a na monitor jsem mohla koukat jen maličkýma škvírečkama mezi přimhouřenými víčky, po nadopování pestrobarevnými lentilkami. Pokud by mi tedy někdo chtěl v té naší krásné zemi, prosycené demokracií a evropskými hodnotami, zas vyhrožovat trestním oznámením, roztlučením hlavy nebo nakakáním do schránky (jako to dělá každé správné vzdělané nebinární studento FSS), tak prosím berte ohled na můj zdravotní stav – bylo mi fakt zle! Inteligence mi na pár dní klesla na úroveň profesora na fakultě humanitních studií nebo dokonce na level předsedkyně sněmovny. Takže jistě chápete, že jsem jakožto mentálně hendikepovaná nebyla zodpovědná za své činy. Děkuji za pochopení.
A nyní už k obrázkům. Začneme těmi, kteří jsou z velké části zodpovědní za současný úžasný stav naší společnosti, kdy všichni cítí klid a mír, jednotu, lásku k ostatním, mají se dobře a těší se na zasloužené důchody i na dobrodružný přesun na frontu a smrt v krvavé lázni pod hlavněmi banderovských fašistů za svými zády…pardon, co to melu!
Takhle nějak by tedy mohli vypadat naši ctihodní…ehm…novináři a investigativní…ehm…žurnalisté.
Zde je nejvyšší a nejctnostnější premiér z bájné země na východě, který nás poctil svou návštěvou a oblažuje nás opakovaným vysíláním léčivých signálů, jako to kdysi dělala slavná rosnička Ján „slunce v duši“ Zákopčaník. Po těch nových, fialových signálech si sice člověk občas trochu ublinkne do pusy, ale nebojte – to je samozřejmě léčivá regurgitace!
Tady je náš neohrožený obránce Pravdy (ať už se tím dnes označuje cokoli), milovník igelitových spacáků, profesionální poulič očí – mistr Ropušan. Viva la censorship!
Zapomenout nesmíme ani na naši mutaci slavné Marie Antoinetty, chodící encyklopedii, majitelku IQ mimo měřitelné limity a hlavně fanynku svetrů a otužování ve vymrzlých domech – tedy všemi milované žvižátko Pekari, které překypuje láskou k bližním a znalostmi dávných řeckých mudrců.
Další pánové pocházejí z našeho slavného zdravotnického orloje. Možná by vás napadlo, že bylo obtížné udělat realistický deep fake portrét hned pěti ctnostných léčitelů, ale opak je pravdou – uvnitř se podobají jako vejce vejci. Snad krom toho posledního, kterého od ostatních odlišuje láska k tankům a magické třetí oko uprostřed čela.
Pak je tu samozřejmě ministryně Válka, dobrá přítelkyně ministra Válka, se kterým po nocích obdivují dlouhé a pevné hlavně tanků. Je to paní Afroameričanová – ctnostná dáma, která se vyznačuje hlavně bezprecedentní kontrolou vlastních krvelačných choutek…pardon, láskyplných emocí a snahou udržet tu mír a klid pro naše děti.
A nakonec tu máme nejnovější přírůstek do té naší slavné tlupy laskavých a hodných lidojedů. Pan jenerál je přeborník republiky v disciplíně “převlékání kabátů” a jeho schopnost stáhnutí ocelových půlek a rychlého předklonu je tak fenomenální, že si ho dokonce všimla i organizace pro humanitární bombardování civilistů – HNÁTO. Díky němu jsme se opět dostali do světových médií. A hned, jak nastoupí do prasedintského úřadu a pošle české internetové bojovníky do zablácených zákopů ve východní slámě u kravína, tak bude naše země ještě slavnější. Možná o nás budou dokonce psát tak často, jako o Ukrajině, a to se počítá! Z péče celé naší vládnocí garnitury možná budeme brzy zářit doslova radioaktivní radostí!
po takovem clanku jsem se uzdravil,uz vim ze tyto veci nevidim jen ja sam,a ze to neni psychyatricka diagnoza,ale normalni pohled zdraveho cloveka
dekuji
Tu tvůrčí přestávku si nedělejte Nikolo moc dlouhou. Byla by to škoda. Je jistě mnoho alternativních webů, nicméně s literární úrovní a humorem je Váš jednička.
A humor a ironie je možná to co na ně dnes platí nejvíce. A těžko by se to označovalo za dezinformaci, takže zatím nevědí jak na to…
Nevím již kdo to řekl, ale někdo jo, že politik může být milovaný, nenáviděný, ale nikdy nepřežije když je směšný (Zeman to nebyl, ten to jen převzal), možná to byl K.H.B., jehož mi připomínáte.
Vďaka za pekný článok aj obrázky. Asi Vám naozaj nebolo dobre, keď ste mesiac a pol držali pisateľskú diétu. Už som sa bál, že Vás “dobráci” presvedčili na myslenie podľa liberálno fašistickej kraviarne. Našťastie ste späť a pekne ste vymaľovali tých súčasných veľkých hrdinov. Tak píšte ďalej, nech je radosť z čítania opäť na svete.
Geniální. Ještě bych tam přidal Flégra, kterej by v obou verzích vypadal úplně stejně.
Doufám ale, že tě dvoudenní migrény nechytaj moc často. =/
Díky 🙂 Plus mínus jsem teď tak na 3-4 dvoudenních “vypínačích” fungování ročně. Cíl incidence pro budoucí pětiletku: 0. 😀
Já bych se s těmi obrázky asi tak nepiplal. Našel bych si nějakou fotku prasečáku, nad to dal nápis “JZD ASPEN INSTITUTE” a místo prasečích hlaviček bych dal hlavy současné politické reprezentace.
Kdyby se mi s tím chtělo jó piplat tak bych sehnal nějakou fotku říšského psince kde byly cvičení dobrmani pro jednotky SS a dal tam nápis ve švabachu “der aSSpen institut”. Tam by se mohla uplatnit ta hlava čivavy s rudýma očima.
Třeba takový Fiala není žádný krvavý démon, to bychom mu moc lichotili. Je to jen obyčejný blbec, který nedokáže dohlédnout důsledky svých činů. A myslí si, že když “projeví odvahu” k porušování zákonů, zločinnému jednání a k vlastizradě a “vysílá signály” do USA, že je svolný k jakémukoliv protizákonnému svinstvu, tak že z toho něco cenného vyzíská.
Jsou to všechno adepti na “Cenu Emanuela Moravce”
Zajímavá tvůrčí migréna. Ono je to někdy tím, že člověk prostě ztratí zábrany, když je mu blbě, nebo je nějak jinak indisponovaný.
Ale ne zase moc, ležet někde v zákopu v Záporoží, modrožlutou vlajkou si snažit podvázat krvácející tepny obou nohou a pokoušet se cpát zpět do bříšní dutiny její vyhřezávající obsah, to není úplně to pravé ořechové. Sice se říká “básnické střevo” ale zjevně to není myšleno doslova.
Člověk který ztrácí doposud silnou volní kontrolu, byť třeba pod vlivem bolesti či prášků, nebo jiných okolností, zakouší vpád obsahu podvědomí do vědomí.
Otázkou je, zda příznivci přírodních halucinogenů/enteogenů nejsou v tomto napřed, když se do těchto stavů snaží dostat cíleně a cíleně s nimi pracovat. Zatímco my ostatní musíme čekat na migrény a horečky, abychom získali nějaký minimální kontakt s nevědomím.
Ono totiž jednoho dne v člověku taky můžou bouchnout saze a ten obsah se vyvalí nečekanými způsoby a s nečekanou intenzitou.
Takže je lepší s tím umět pracovat a umět si to zpracovat. Což není ani zdaleka snadné.
Docela zajímavé je vyzkoušet si holotropní dýchání. To člověk přijde o iluze, že je v pohodě, že ho nic netrápí a že nic nemusí řešit. Pozitivum pak je, že získá aspoň částečný přístup ke svému nevědomí.
A pak se třeba nestane obětí kolektivní davové psychózy, jak jsme to viděli poslední 3 roky.
Věděž že mám strach (vztek, mindrák, atd…) a z čeho má strach, a umět se mu podívat na zoubek, pak znamená že nebudu pobíhat po ulici jako šílenec s poslintaným náhubkem a rudýma očima a nebudu vidět všude kolem sebe ohrožení a ohrožovatele.
Ale zase, člověk který zvládá své strachy má pak stejně strach z těch šílenců pobíhajících po ulici, co podlehli davové psychóze a hysterii. Ti jsou vážně nebezpeční.
Ale to je další pravidlo, čím víc se jich bojím, tím víc jich potkávám a tím víc mě otravují. Tady už si nevystačím s psychologií, tedy ne s oficiální, ale s jungiánskou ano, to jsou totiž už synchronicity.
Tihle aspenoví ksichti se odkopali už před půl rokem. A nevidí to jen ten, kdo to vidět nechce.
Češi jsou mistři světa v sebeklamu a v obelhávání se.
Stačí jim nabídnout nějakou sluníčkovou pravdoláskovou návnadu a hned po ní skočí.
Zato někoho kdo jim ty iluze narušuje, by tyhle plyšové sluníčka umlátili kladivem.
V praxi to znamená jen to, že to otevírání klapek na očích bude hodně bolestivé.
Pjakin tomu říká “míra krvavosti nadcházejících událostí”.
Já v tom vidím spíš to otvírání očí. Kdo nebude chtít vidět pravdu a bude žít ve stávajících iluzích, na toho to dopadne nejtvrději.
Na co doplatila řada očkovaných šmakuládou? Na svoji naivní důvěru k autoritám (v bílém plášti). Tohle se jim stalo osudným.
Z toho pak vyplývá, že není potřeba lidem otvírat oči. Protože nadcházející události to budou dělat samy. Asi jako když se zavřenýma očima chodíte po ulici, dokud hlavou nenarazíte do ocelového sloupu pouličního osvětlení. Tohle člověka donutí otevřít oči ať chce nebo ne.
Zatím i ti sluníčkoví bioroboti, naráží na fakta která jsou v rozporu s jejich sluníčkovou realitou kterou jim servíruje televize. Ale zatím mají možnost to ještě ignorovat a vrátit se k opiátům, které jim nabízí televize. Za rok tohle už nebude možné.
Bylo by potřeba lidem otevřít oči včas. Bohužel na to nemáme know-how. Když se ve 30-tých letech v Německu přidali lidé k nacistickým ideálům, tak napomáhali destrukci. Když to pak semlelo i je, tak sice otevřeli oči, ale to bylo už pozdě. Myslela bych, že Nikoliny trefné vtipné články musí probrat každého. Ale lidi jsou prostě v hypnóze.
Nikolo, kéž bych své indispozice dokázala využívat tak, jako ty svou migrénu. Zvláště kráva mi málem natrhla bránici. Ta podoba je famózní. Trumfla možná i robotického generála:-)))
Kdyby jen hypnóza. To je přechodný krátkodobý stav, který z principu odezní.
Ale tohle je regulérní davová psychóza. V podstatě duševní onemocnění projevující se masově v celém národě.
A tady si nevystačíme s povrchními psychologickými a sociologickými rozbory, které když člověk rozebere, tak zjistí že si na nich milí psychologové a sociologové akorát honí ego, ale nic jimi nevysvětlí. Z principu nemůžou.
Podle mě toho Jung věděl mnohem víc. Ale taky věděl že musí mlčet, pokud je mu život milý.
Tohle už jsou praktiky v podstatě černé magie, které tu byly už za temných kultů starověkkého egypta. A my o nich bohužel máme jen velmi mlhavou představu.
Byť teorie egregorů je tomu hodně blízko.
Bohužel tahle část KOB je pro mě stále poněkud nesrozumitelná a neproniknutelná.
Třeba ta Pjakinova “posedlost” vlajkami a symboly má svoje důvodné opodstatnění právě v egregoriálně-matričních procesech. A na určité symboly se váže určitá energie.
Jak jinak vysvětlit to neonacistické davové šílenství, kdy má každý slámista u kravína hned pěnu u huby, pokud jen špitneš nesmělou poznámku o tom, že na Ukrajině je to poněkud jinak ? Tam je absence jakéhokoliv rozumu.
Takový člověk funguje jen na úrovni prodloužené míchy jako loutka temných egregorů a těch kteří ty egregory ovládají. A přesměrovávají energii emočně vyburcovaného davu tak, že jí posilují a krmí ten egregor. A ten zase zpětně působí na lidi.
Hezký příklad pozitivní zpětné vazby.
Kam to ale vede, když se zpětná vazba nechá přepálit na maximum, je taky všeobecně známo. Ke katastrofě celého systému.
No, je to trvalá hypnóza. Je opravdu zarážející, jak hystericky lidé reagují, jakmile člověk vysloví jen náznak pochybnosti o některých oficiálních pravdách. To je celý systém tézí, které se nesmí vůbec zpochybnit. Ale i kamarádi, s hodně samostatným myšlením a zdravým přistupem k současným tématům, mají z dávno minulých let dogmata, která jsou pro ně nedotknutelná. Třeba holokaust. Když řeknu, že mi vadí, že je trestné zpochybňovat počet obětí holokaustu, protože o každém tématu by mělo být možné diskutovat, tak ihned dostanou záchvat zuřivosti. Přitom vůbec neříkám, že ten počet nesedí, ale pouze, že by i taková diskuze měla být přípustná. Ti lidé se cítí ohroženi pouhou možností, že by někdo mohl vůbec pomyslet, že je to jinak. Podle psychologů je pro lidi bolestné, měnit názor. A co teprve měnit světonázor, to už je úplný masakr pro psychiku. Přesto je zvláštní, že zpochybnění jediného názoru vyvolává takové emoce. Jenže tahle témata jako holokaust, Stalin nebo Ukrajina, jsou emočně nabitá. O těchto tématech se lidé učili stále opakovanými emočně vypjatými větami a příběhy. Byli natrvalo emočně naprogramováni. Ale za tím nemusí nutně být nějaká zvlášť sofistikovaná metoda. Možná stačí, že je jedinec opakovaně vystaven emočně zabarvenému tvrzení. Vždyť takto dokážou i ženy naprogramovat své děti, když jim opakovaně tvrdí, jak je tatínek zlý a jak mamince ublížil. Takže pak děti ani v dospělosti nepřestanou tatínka nenávidět. Znám takových případů několik. Ti tatínci přitom byli hodní, spolehliví lidé. Ale pro ty děti to byli už navždy ďáblové, ačkoliv jim nic neudělali. Podobné je, když lidem média tlučou do hlav emočně vypjaté články a fotky, jak jsou ti Rusové bestiální. A nám to tady tlučou do hlav 30 let. Většina lidí věří autoritám, což je pro ně i televize. Takže za tím nemusí být nutně nějaká magie. A nebo třeba může.
Tohle dobře vysvětluje “5 druhů sociální idiocie”
http://leva-net.webnode.cz/products/koncepce-spolecne-bezpecnosti-sv-ii-kap-2-aktualny-stav-vychodoeuropskej-spolocnosti-2/
Jak je možné že jinak inteligentní a přemýšlivý člověk, se v určitých tématech chová jako infantilní nesvéprávný idiot.
Kdykoliv zajdete na nějakou diskuzi, tak ikdyž je to diskuze zpočátku rozumná, tak nakonec se tam začnou objevovat aspoň 2 z těchto sociálních idiocií. A pak už je ta diskuze o ničem.
S tímto fenoménem jsem se setkal mnohokrát i dříve.
Úplně stejně se chovají křešťané, když jim někdo poukáže na dogmata v jejich sektě.
Podobně se chovají běžní lidé, když někdo vysloví slovo Scientologie. Pěna u huby. Ale scientologové to samé, když někdo zapochybuje o dogmatech této sekty, tak pěna u huby a do konce života se s vámi bavit nebudou. To se mi stalo.
A slovo magie už nemůžete ani vyslovit bez negativních konotací.
To, že stejnou davovou psychózu používají nacisté nepřekvapí. Na rozdíl od náboženských sekt je kult nacismu daleko více zhoubný a démonický. Prostředky manipulace používají stejné.
Volte lidí konečně rozumem, v nové politické sešlosti PRO vedené panem Rajchlem jsou především odborníci a to odborníci časem velmi vyzkoušení např. ve velmi důležité oblasti energetiky, Štěpán, Noveský. To ovšem „vlastenecký“ spolek SPD si na energetiku pořídil rádce Hynka Berana velmistra od zednářů! Vidíte ten rozdíl? SPD vede prodejce zájezdů do Asie, ale PRO vede člověk co se vyzná v právnich záležitostech a hlavně je velmi agilní co do chování a vystupování. A dokonce projevem i slušný! Bohužel čas pracuje proti nám, českou politiku vedou velmi nebezpeční zaprodanci a kolaboranti se zahraniční mocí, a ti vedou státní hospodaření na buben, ale co je horší, vás si berou sebou jako rukojmí! Seberou vám majetky a donutí vás k tomu a z velké části lidí v Česku udělají žebráky! Copak to nevidíte, jste slepí, hluší…..nebo blbí?
“Bohužel čas pracuje proti nám, českou politiku vedou velmi nebezpeční zaprodanci a kolaboranti se zahraniční mocí”
Šestikolka (5+ANOfert) je naší zhoubou, o tom žádná.
A když už zmiňujete zednáře Berana, nechápu, proč PRO podpořilo zednáře Bureše místo disidenta Bašty.
Něco pro český zdravotnický orloj:
Adam Rowland měl slibně rozjetou kariéru, pracoval s profesionálními sportovci na PGA Tour a v Premiership Rugby a svůj čas dělil mezi USA a Velkou Británii. Nejlépe se v životě cítil na začátku roku 2021, kdy dostal dvě dávky primární série vakcíny AstraZeneca COVID-19.
Dnes 48letý Rowland nemůže pracovat, nemůže ležet a trpí řadou potíží, které ovlivňují vše od zdraví jeho srdce až po zrak, včetně zánětu osrdečníku, plicní embolie, těžké trombotické vaskulitidy a cévní neuropatie.
https://zvedavec.news/komentare/2023/02/9550-od-spickove-kondice-k-touze-zemrit-jak-vakcina-covid-znicila-zivot-jednoho-muze.htm
K čemu od roku 1990 slouží NATO necelých 7 minut s titulkama
https://sp.rmbl.ws/s8/2/Q/w/v/x/Qwvxe.caa.mp4?u=0&b=0
Kdyby lidé viděli co opravdu jsou, byli by zděšeni.
Tak jo, člověk si někdy musí vylít vztek a zoufalství, dát průchod možná i nenávisti. Tenhle způsob je mnohem lepší, než vzít zbraň a začít sekat nebo střílet. A je to taky lepší, než jít naproti vlaku nebo se upálit. Takže z tohoto pohledu to naprosto chápu a ve stejném stavu bych to pravděpodobně řešila stejně. Ale jinak je mi z toho na blití, Nikolo, asi jako mi bylo na blití z Putina v pytli a dalších podobných počinů. (A nemusíte mi vysvětlovat rozdíl mezi tímhle a vyvěšením na budově ministerstva, vnímám ho velmi dobře. Krom toho tady není přítomna autorova sobecká touha se předvést.)
No a co dál? Jak jsem pročítala komentáře, všichni se v tom základním shodnou, ale pořádné východisko nikdo nevidí. Jestli jsem něco přehlédla, opravte mě, těch komentářů je hodně. Našla jsem tam kritiku těch, co se stáhli do relativního klidu svých domovů, ale vlastně žádný návrh, co jiného je možné dělat. Vyjma účasti v diskusích. A někde tam byla i poznámka o tom, že odjakživa se nadávalo po hospodách, že z toho mají štamgasti dobrý pocit, ale to je asi tak všechno. A co my štamgasti v bornova.pubu?
Nechlastáme, velké plus, jasně nám to myslí, nejsou to jen výlevy jako někdy po těch hospodách, když se tam ožralové objímají a vylévají si srdce. Pokud zrovna nejsme uražení, což se prostě stává, jsme jenom lidi, jsme schopní si předávat informace a učit se jeden od druhého, to je fajn. Můžeme doufat, že to k něčemu je i někomu dalšímu, kdo sice nepíše, ale čte a používá u toho svůj mozek.
No a co dál? Není toho moc, co si aktuálně umím představit, že by se dalo dělat, ale něco přece, pro začátek, čas přinese další možnosti. Kdo někdy nahlédnete k vlkovi, víte, že v některých městech se každý pátek svítí. Můžeme se přidat osobně a jít tam a můžeme se přidat symbolicky, zapálit svíčku za oknem, doma. Za mě není důležitá ta fyzická svíčka, ale to, že vědomě šíříme světlo.
V jednom komentáři jsem viděla zmínku o tom, že i vědomý jednotlivec působící třeba v pralese může ovlivnit kolektivní lidské vědomí. Nikoho nenutím, zase jen navrhuji, komu to není blízké, může na to v klidu zapomenout. Kdyby se nám podařilo domluvit se na společném čase nebo časech, můžeme společně svítit každý den, ne na náměstích, ale doma. Aspoň pár minut, každý jak může a umí, uvnitřnit se a šířit světlo.
To mě mrzí, že jsem podle tebe na úrovni Ropušana. Chtěla jsem hlavně pobavit, ale i to už asi zdá se nefunguje. Sorry.
Jinak co můžeme dělat, když trochu lépe chápeme, co se děje? Psala jsem o tom přece sérii článků – měnit finanční úspory na drahé kovy (když měna projde silnou inflací a zřejmě dojde k destrukci dolaru tak jak ho známe), snažit se být off grid jak to jde (ostrovní systém), udělat si rozumné zásoby na krizi, pěstovat si co nejvíc potravin, mít dobré vztahy se sousedy, mít připravené věci k případnému odsunu ze země v řádu několika hodin a řada dalších tipů, co může člověk udělat aspoň sám za sebe. Ale to asi taky minulo cíl a bylo to sepsané zbytečně. Marnost nad marnost. Tak já budu raději dál okopávat záhonky a přitom se snažit šířit své vnitřní světlo na brambory 😀
Nikolo, psala jsem, že vím, že to není stejná úroveň s Ropušanem. Jen to na mě osobně působí podobně odporně, přestože každé to vyrostlo z jiných kořenů, ale to jsem psala, že vnímám rozdíl mezi kořeny i rozdíl mezi autory a jejich pohnutkami. Nelíbí se mi to, ale jak vidíš, ostatním ano a i je to pobavilo a dál baví. Já na tenhle typ humoru nikdy nebyla. Jsem v tom jen jiná, ani lepší, ani horší, jen jiná.
A nešlo mi o to, co může člověk udělat pro sebe, šlo mi o to, co může člověk udělat pro celek. Pročetla jsem komentáře z posledních týdnů a v nich se neřešilo to, co může člověk udělat pro sebe. Spíš to, že lidé se stahují a snaží se to v ústraní nějak přečkat. A že zaslepeným je těžké otvírat oči. Že veřejně psát a vystupovat a ještě pod vlastním jménem ne každý může nebo dokáže.
Tak mě napadlo, že spojit se a šířit světlo můžeme hned. A také jsem věděla, že ne každému to bude připadat smysluplné, že někdo radši bude šířit světlo na brambory než z jeho pohledu ztrácet čas uvnitřněním, meditací atd. A ani v tom nejsem originální, inspirovalo mě už nějakou dobu probíhající páteční svícení, o kterém píše vlk na Kose, v kombinaci s tím, o čem se píše v kapitole na str. 107 a 108 tady: https://pdfcoffee.com/tpyt-prazdna-mila-tomaovapdf-pdf-free.html
Petra někde psala, že by ji tohle působení zajímalo. Podle mě je to jedna z cest. Možnost, jak můžeme udělat něco nejen pro sebe. Ale stejně jako mně nepřipadají vtipné ty obrázky, tobě může připadat k ničemu svícení.
Pro celek udělat nelze nic, pakliže se celek rozhodl pro pohodlnou cestu do pekel (lumíci k útesu) a na každé vyrušení z pohodlné cesty do pekel reaguje extrémně agresivně.
Nejlepší je dělat to co člověka baví a dává mu hluboký smysl.
Pokud někomu jinému dává smysl jízda na skluzavce do pekel, tak je to jeho věc.
Někteří lumící se na cestě k útesu vzpamatují, a těm má smysl nabídnout pomocnou ruku. Ale těm ostatním ne. Je to jen ztráta času a energie.
Tedy, pokud vy máte přebytky energie, tak já ani omylem. A tudíž mi nedává smysl s ní plýtvat na někoho kdo se rozhodl pro radostnou cestu k útesu.
“podle řady teorií, od pradávných učení až po KOB, to funguje tak, že i když člověk na něčem pracuje sám, a je to ve prospěch lidstva a v souladu s vesmírem, tak je napojený na kolektivní lidské vědomí a svojí činností ho ovlivňuje i kdyby žil uprostřed pralesa. Což je pozitivní zpráva.”
To jsou vaše slova, Ondro.
Nemusíte mě hned chytat za slovo 🙂
Každý si jistě domyslí, že jiný vliv takového člověka je když to dělá někde odloučeně v pralese, a zcela jiný když třeba má 1x týdně pořad na ČT, kde se prezentuje veřejně před miliony lidí.
Představte si, že by místo profláklých “otázek Václava Moravce” byly třeba stejně pravidelně “filozofické otázky Siddharty Gautamy”
To by se taky ježíš nemusel inkarnovat doprostřed blízkovýchodního tavícího kotle ras a národů, ale mohl by dřepět na bobku někde v poušti až do konce života.
Jaký by v tomto případě byl jeho impakt, si není těžké domyslet. Ikdyž by určitě nějaký ne úplně bezvýznamný byl.
Reagovala jsem na to, že podle vás nemá smysl dělat něco pro celek. I v pralese má smysl dělat něco pro celek. A lze to.
Spojit se doopravdy tak snadno nemůžeme. Opravdu to technicky nejde. Lidé neznají magické zákonitosti a pak dopadnou špatně. Je to stejné jako v technice. Tam také nelze ignorovat fyzikální zákony.
Před tím, než bychom se mohli spojit, je třeba na sobě hodně zapracovat. Třeba vnitřní spojení Vašeho ega a ducha. Vnitřní spojení s Bohem.
A teprve potom je možné se na horizontále spojit a nějaký efekt způsobit v makrokosmu. Pokud neuděláte výše popsané, vznikne skupina, kde ego jednoho podpírá ego druhého a všichni si nechtěně způsobí utrpení. A tohle vychází z channelingu Ješui. Ještě dodávám, že takovou nezralou skupinu mohou převzít démoni a odchýlit původně správné cíle. A tohle se děje s železnou pravidelností.
Můžete žádat nejvyšší soudkyni této sluneční soustavy o pomoc, pokud chcete ovlivnit makrokosmos. Je tu “drobný problém”, že jenom kontakt s touto bytostí může nepřipravenému způsobit okamžitou smrt nebo ještě něco horšího. A i když se vám to povede a ona bude ochotna se s Vámi bavit, tak čím ji chcete ukecat? My nemáme oprávnění takto ovlivňovat realitu. Je to podobné jako s našimi místními úředníky, dokud si nikdo nestěžuje, tak nic neřeší. Ale kdyby těch stížností bylo hodně, tak by to začali řešit.
A to musíte znát kosmické zákonitosti na úrovni, která se běžně nikde neučí. To je úmysl debilizační manipulace lidstva trvající staletí.
Máte pravdu, že tyhle struktury neznám. Ale osobně si myslím, že pokud se lidé domluví, že v tu a tu hodinu se uvnitřní a soustředí se nebo budou meditovat na lásku, mír a klid, nemůže to způsobit nic z toho, o čem píšete.
Něco málo to asi udělá. Běžný člověk vůbec neumí ani vyprázdnit vědomí a těká od jednoho rozptýlení ke druhému. Soustředit se po nějakou dobu na jedinou ideu už pro něho může být nepřekročitelný problém. A může to trvat dost dlouho než se to naučí.
Jakmile by jste při tomhle typu meditace dosáhli určité úrovně, kdy by to skutečně mohlo něco změnit, bude čistota Vašeho charakteru prověřena. Mohou vám chodit lákavé nabídky třeba na koštování nejdražšího vína, testování drahých aut a spousta jiných lákadel. A nebo naopak Vás mohou vykrást. A teprva až tomuhle odoláte, tak budete mít alespoň možnost se o změnu pokusit.
Jedna možnost tu je. Pozorovat s nezaujatou neodsuzující myslí to, co se děje. Při takovémto způsobu pozorování se mohou věci začít samy měnit. To vychází z učení budhismu.
Co je špatného na koštování drahých vín nebo na ozkoušení drahého auta? Od toho tu ten svět snad je, abychom si tu zkoušeli všemožné věci, ne? Včetně zkoušení drahých aut, vína, kávy, čokolády, tlustého masa, plavání v ledové vodě naostro, líbání pod železničním mostem, falešného zpěvu na tancovačce, ježdění na horské dráze, přejedení se švestkama a zapití mlíkem, skákání ve špinavé kaluži, lezení na vysoké hory nebo třeba tichého prdění ve výtahu nebo co já vim čeho ještě 😀 Nebo máme přijít do světa a jíst tu jen bobule a meditovat v lese? 😀
p.s. pro jistotu dodávám – samozřejmě pokud to není jasně destruktivní, jako testování tvrdých drog nebo zkoušení si, jaké to je někomu ubližovat.
Ten první odstavec v podstatě vyčerpávajícím způsobem vystihuje infantilní povahu čechů.
Infantilní hračičkové, kterým ďábelský systém podstrkuje nějaké hračičky a cingrlátka, kterými jsou zaujatí asi jako když dáš miminu nové chrastítko.
A zatímco si češi takhle hrají s různými luxusními chrastítky, tak jim rozkradli zemi, vykradli nerostné bohatství, zadlužili je na další generace (cingrlátka na půjčky), zcela ovládli politiku a přeměňují stát na vojenský mlýnek na maso.
Infantilní češi rozfofrovali dědictví po svých předcích, půdu co dostali v restituci a na níž pracovalo několik generací jejich předků, rozprodali za pakatel spekulantům aby si mohli koupit ty blyštivé korálky, luxusní dovolené, drahé auta co za 3 roky vyjdou z módy, luxusní vybavení bytů.
Takhle infantilně a dementně se nikdo jiný nechová. Snad jen ukrajinci, kterým v televizi vypráví stejné pohádky pro malé děti. A jak dopadli.
Na západě každý myslí na zadní kolečka a ví že se o sebe musí postarat. A myslet na budoucnost.
Ne zvolit nablýskaného panáka z krabičky od Matella – military Kena, který jim ukáže co je to opravdové válečné peklo. Prostě čech vždy naletí na nablýskaný “leštěný prd”.
A pokud bych lidi kolem sebe neoznačil rovnou za zombifikované bioroboty, tak alespoň za naivní malé děti, které si zacpávají uši před nepříjemnou pravdou a s nadšením poslouchají líbivé sladké lži.
Tohle infantilní chování je možné tolerovat tak člověku do 20 let. Ale průměrný čech s touto mentalitou odejde i do důchodu. A pak čumí, že se z důchodu nedá vyžít a že s ním systém desítky let vyjebával.
Kde jsou ti hrdí vyspělí husité, kteří se sebou nenechali orat a dokázali obhájít svoji víru i svoji zemi ?
Jek by asi tehdy dopadli s nezodpovědným dementně-infantilním přístupem dnešních čechů ?
Ono vás to odvede od cíle.
Pokud je někdo na palubě Titaniku po srážce s ledovcem, tak je mimořádně hloupý nápad pokračovat v tanci a pijatyce.
Existuje taková arabská pohádka, kde adept musel jít po cestě a ignorovat vše kolem. Pokud jenom šlápnul mimo cestu tak zkameněl. A tam mu nabízeli drahokamy, nádherné šaty, hromady jídla, krásné ženy atd.
Na jedné straně je třeba nezablokovat energie a užívat si radost ze života. Na straně druhé některé “radosti” jsou spíše nastražené pasti. A poznat jedno od druhého je pro začátečníka prakticky nemožné. Dobře tohle popisoval třeba Květoslav Minařík v přímé stezce.
Nejlépě to asi popsal mistr na sebeobraně. S askezí je to něco podobného jako být odvážný. Někdo příliš riskuje a vrhá se do bitek bezhlavě a přitom mu hrozí zranění větší než malé. Někdo jiný je strašpytel a je doma zalezlý pod postelí. Ale jen odvážný člověk vstupuje do boje když vyhodnotí, že riziko za to stojí. Pouze odvážný člověk rozumí tomu, co to odvaha je. Asketa, který pojídá bobule v asáně, není v rovnováze energií. Je to jako proplout mezi Scyllou a Charybdou nebo přejít “po hraně nože”.
Kdybych to mohl k něčemu přirovnat z prostředí počítačů, tak existuje spousta navenek lákavých prográmků, které do počítače zatáhnou viry. Každý si může spouštět cokoliv ho napadne, ale když má PC naprosto nechráněné tak je to extrémní riziko.
A až budeš z počítače odstraňovat poněkolikáté zavirování, tak ti tyhle věci prostě zhořknou. Běžní lidé to neřeší vůbec a mají ve vědomí smršť bioprogramů, které mohou být latentní a nebo být aktivovány a použity třeba na to, že si dotyčný nechá šlehnout eutanazii do žíly. A nebo je naženou do mlýnku na maso.
Jste věřící, Nikolo? Moje odpověď by se odvíjela od toho. Ve své podstatě je stejná, ale přece jen bych trochu jinak odpovídala nevěřícímu a trochu jinak věřícímu člověku.
Nešlo by, prosím, ke komentářům vrátit datum? Tohle je vychytanější, ale datum mi chybí. Dřív se daly vyhledat kometáře, které přibyly, podle data. Když jsem se vrátila po několika dnech, vyhledala jsem si a přečetla všechny pro mě nové. Teď se v nich trochu ztrácím už po pár hodinách.
Na to se mi těžko odpovídá – věřící v co? Většinu náboženství považuji za staré nástroje manipulace, většinou pocházející od toho samého kmene manipulátorů – čím novější náboženství, tím je to horší. Prastará náboženství mi dávají největší smysl (budhismus, taoismus aj.). Naopak moderní náboženství jako komunismus, scientologie, genderismus, covidismus, Q, green dealismus a podobné zrůdnosti už nemají s duchovnem společné naprosto nic a jsou to jen generátory mlhy. Takže v tomhle smyslu – jsem nevěřící. 🙂 Ale také vím, že za určitých okolností může lidem křesťanství nebo Islám dodávat sílu a že u těch dobrých může jít o určitý katalyzátor toho dobrého v nich, protože si v tom najdou to co potřebují. Ale v reálu je to jen součást Matrixu (což je můj názor, třeba se pletu).
Ve smyslu “myslím si, že existence je mnohem složitější a úžasnější než si myslíme a zatím vnímáme jen malý fragment reality, za kterým je toho mnohem víc a (lidské) vědomí rozhodně není jen trocha bioelektřiny jiskřící v rozblemcané hmotě mozku, ale něco nádherného, nesmírného a doslova nadpozemského” – tak v téhle definici věřící asi jsem 😀
Vracím se k tykání, nějak jsem pozapomněla. 🙂 Takže odpověď na tvou otázku je, že na tom není vůbec nic špatného. A ani to není infantilní, jak psal Ondra. Je to čirá radost ze života, když tohle můžeš prožívat a prožíváš.
Jen bys měla vědět a co nejčastěji si připomínat, že to není samozřejmost. Člověk má tendenci zapomínat na to, že je šťastný, a vyhledávat pořád další a další požitky a pak už to není prožívání radosti ze života, je to honba za požitky, které ho ale nikdy neuspokojí, protože sotva je tu jeden, už přemýšlí o dalším.
Také ale není špatně plánovat něco dalšího krásného, jen tě to nesmí odvést od přítomnosti a dovést k tomu, že to štěstí odložíš až na potom. Štěstí je i v tom plánování, málokdy se setkávám s pochopením, když to říkám, protože lidé většinou něco plánují, aby byli šťastní, až se to stane nebo až to získají.
Člověk bývá nevděčný tvor a měl by se radovat z každé tebou popsané chvíle a pociťovat vděčnost za ni, ta vděčnost nemusí být adresná, ale může, můžeš být vděčná např. partnerce, že s ní a i díky ní můžeš tu radost prožívat, že tvoji radost násobí svojí radostí. Ale vděčná můžeš být např. i stromu, na který se zrovna díváš a vnímáš jeho krásu, za to, že tu roste i pro tebe a pro ten pohled a pro to vnímání jeho krásy, i on je v tu chvíli tak trochu tvůj partner. Můžeš být vděčná prakticky všemu, co tě obklopuje, i kdyby jen za to, že tě to něco učí, že ti to umožňuje být tvůrčí atd.
Ano, je ohromující, jak přesahující, nádherné, nesmírné a doslova nadpozemské je (lidské) vědomí. Celý náš život by měl být jeho oslavou, ale my ho místo toho ztrácíme ve svých osobních honbách, paradoxně někdy i v honbě za ním. 🙂
A ano, někdy není jiné cesty, než opustit všechny honby a soustředit se jen na tu jedinou honbu, protože všechny touhy se slijí v tuhle touhu po vědomí nadpozemském. A pokud jsou k tomu třeba bobule a meditace v lese, proč ne? V tu chvíli je tu člověk přesně proto, aby jedl bobule a meditoval v lese. Les může být velmi nápomocný. Dokud tě nadpozemské vědomí nepovolá z lesa vylézt a sdílet tu objevenou radost a násobit ji třeba se Zlatou bábou. 🙂 Ale je možné i to, že tě nikdy nepovolá, že tvé místo je v tom pralese, protože tam jsi nejužitečnější.
A není nutné rvát si vlasy a zoufat si, když se ti (ještě) nedaří naplňovat to poslání, ke kterému jsi volána a kvůli kterému vylézáš z lesa nebo od brambor na zahrádce. Jakmile se ti tohle stane, že propadáš zoufalství, necháváš se odvést od přítomnosti, opouštíš radost a ztrácíš se v budoucnosti, jak jsem o tom psala.
Ale zase se kvůli zoufalství neobviňuj, někdy je nutné zoufalství, aby se člověk mohl na tu radost ze života upamatovat. Aby mohl být zachráněn např. Nikolou, která napíše článek, díky kterému se právě on začne řehtat na celé kolo. Ideálně, když kvůli němu nikomu nebude na blití ani do pláče. Ale zkus se zavděčit všem a pohoříš. Co člověk, to originál, když zrovna někoho nekopíruje a není stádní, aby se někomu zalíbil.
Ale zase, i blití a pláč k životu patří. Někdo radostně chroustá cvrčky a považuje je za delikatesu, někdo se z cvrčků poblije a někdo nad cvrčky pláče a snaží se je zachránit. Život je krásný a vědomí ve své plnosti a celistvosti je nepopsatelné.
Ale zase, proč to aspoň někdy, i když nedokonale, nezkusit, když je tu šance, že se aspoň někdo začne řehtat na celé kolo, že? 😉
Všecha náboženství s jedním bohem (i trojjediným) jsou z jednoho pytle, jsou stejně chybná a mají stejný cíl.
Nikolo, díky za to vrácení datumů. 🙂
Každý se může soustředit tak dlouho, jak dokáže. Dokonce i jen zasvítit láskou, mírem a klidem má smysl. Když někdo chce a má možnost, tak i kdykoli během dne, třeba na vteřinu.
Zkoušky, ty přicházejí. Ale někdy si je člověk mylně vykládá. Nepochopí, co má prokázat. Pak se řídí vodítky, jako je morálka, askeze, biblická ponaučení atd., která zrovna u něj a zrovna v jeho situaci mohou být zavádějící.
Nevykládejte si to tak, že zavrhuji morálku, askezi, biblická ponaučení atd. Když někdo hledá a tápe, je dobře, když se řídí jimi.
Pozorovat s nezaujatou neodsuzující myslí to, co se děje. Tak tohle je přesné. Podle mě je ale tohle mnohem náročnější, než se na něco i delší dobu soustředit. Má to i jiná vyjádření, jako např. ať je, jak je, karma se musí naplnit, křesťanské děj se vůle tvá. A nepochopení může vést až k paralýze, kdy si člověk mylně myslí, že to může splnit jen tak, že sám nebude nic dělat.
S délkou soustředění bohužel nemáte pravdu. Takhle mluví ten, kdo to nikdy nezkusil. U běžného člověka už po pár vteřinách vzniká v mysli spousta nežádoucích aktivit.
Je to to samé, jako ladit procesy na PC. Nedělám nic a pozoruji jestli na pozadí neběží něco, co zvyšuje CPU load. A když běží, tak zjišťuji komu ten proces patří. Může to být malware a ten se sám svojí aktivitou prozradil.
————-
A co se týče náboženství, tak v jednom chanellingu ani sám Ješua není spokojen s tím, co dělá Římskokatolická sekta.
Wiliam Mistele přirovnal náboženství k vykolíkované parcele u břehu moře, kde se věřící mohou vykoupat. Ale nesmí mimo ohrádku. On může jít vedle skočí do moře a plave.
Pokud mám na stole snídani, tak jí tam prostě mám a nevěřím tomu, že tam je. Pokud chci jednat ve spojení s Bohem, tak tam platí stejné pravidlo. To psali i mystici, víru je třeba nahradit reálnou zkušeností.
————-
A děkuji Ondrovi s tím popisem infantility, kdy nás za pár cetek pro plebs oberou o všechno. Já jsem napsal prakticky to samé, ale ne tak srozumitelně.
Je to trochu složitější. Z chanellingu Ješui vyplývá, že blokování této manifestace ega ztratíte radost ze života. Proto je třeba aby Váš duchovní princip vždy posoudil, jestli teď “mohu hupsat do kaluže” a nebo jestli jdu na přijímačky na Vyskou školu a kdybych tam přišel zablácený tak mi to ovlivní celý život. Přirovnání je přitažené za vlasy, ale snad to pochopíte.
Třeba dcera S.N.Lazareva chtěla po obědě sladký moučník. A Lazarev jí nařídil modlitbu. Pak ten moučníček dostala a mohla si pochutnat, ale už ten její chtíč, ze kterého vyvěrá agrese, byl eliminován.
Možná jste mě jen nepochopil. Napsala jsem, že se každý může soustředit tak dlouho, jak dokáže. Protože i několik vteřin soustředění na lásku, mír a klid je lepší, než nic.
A pokud někdo bude zkoušet soustředit se opakovaně, bude se doba soustředění postupně prodlužovat. I mysl se dá vytrénovat.
Dá se i záměrně nasměrovat. K tomu slouží to opakování kdykoli během dne třeba na vteřinu. Každý to zná z opakování stejných informací ve zprávách nebo v reklamách.
_______________
Když máte vykolíkovanou parcelu u moře, vymezenou vírou nebo morálkou atd., je to bezpečné prostředí. Naučíte se tam plavat. Když je z vás dobrý plavec, můžete ohrádku opustit.
_______________
Lazarev dceři moučník neodepřel, takže ve vychutnání si moučníku to není. Je to ve vděčnosti za to, že máte tu možnost, že se to děje. Pokud jste věřící, děkujete modlitbou Bohu a sdílíte s ním jako obdarovaný radost z jeho daru, v tomto případě z moučníku.
Tohle jste nepochopila vy. To podstatné je, že v případě moučníku byla zablokována automatická reakce ega. Tam jde o to, že když ego něco chce, tak to chce HNED. Ale jakmile se před to vloží třeba ta modlitba, tak potom už se to (infantilní) chtění rozpadá. Nebo minimálně ztrácí energii. Tady vidíte, že o ten moučník ve skutečnosti nejde.
S tou koncentrací je to analogické jako s počtem schybů. Já neudělám ani 5 shybů. Tím jsou moje možnosti v tomto omezeny. Ale mohu cvičit a tím se zlepšit.
U meditace je většinou rušení tak silné, že běžný člověk ani netuší, co mu “bublá” ve vědomí. V podstatě negativního stavu mysli není schopen a ještě navíc si nalhává, že ano. Jsou výjimky, kteří na to mají talent. Ale většinou je pro začátečníka nutná pomůcka se soustředit třeba na dech. Není to až taková sranda. Ne nadarmo budhisté říkají, že 5min (nevím přesně) vyprázdněné mysli už znamená stav osvícení.
Mě osobně trvá po běžném pracovním dni klidně půl hodiny než se vědomí dokáže částečně zbavit rušivých podmětů z proběhlého dne. Tím se dá odstranit podprahové programování a také můžete zjistit jestli pro Vás vaše podvědomí nemá nějaký vzkaz, který jste ve všedním shonu přehlédla.
Pozor, aby se vám ten moučník nezkazil. Nebo vás něco důležitého neminulo. 😉
Mluvíme jinými slovy o tomtéž. Kdo chce, ten to vidí, někomu bude bližší vysvětlení od vás, někomu ode mě. Ani jeden z nás není důležitý. Jsme jen “prsty ukazující na měsíc”, o který jde.
Proč je vám z toho špatně? Vždyť je to fakt vtipné a výstižné, na rozdíl od Putina v pytli. Muž se na mě chodí dívat čemu se tu nahlas směju, protože to na mě zaúčinkovalo i po třetím otevření. Když se člověk tomu co ho trápí alespoň zasměje, tak to má určitě pozitivní dopad.
Zasmát se tomu, co člověka trápí, má pozitivní dopad. Jak už jsem napsala v odpovědi Nikole, tenhle druh humoru není můj šálek čaje. Možná je to tím, že jsou situace, ve kterých se ani sobě neumím zasmát. Přijde by mi jako zlé, když se nedokážu zasmát sobě, kdybych se smála jiným lidem, jestli mi rozumíte.
Podle vyprávění lidí z koncentráků měli největší šanci na přežití ti, kteří si nějak dokázali udržet pozitivní náladu a dokonce i humor i přes šílené podmínky a nespravedlnost uvěznění. Ti, co propadali splínu a zoufalství, naopak rychleji onemocněli, zeslábli a zemřeli.
Tehdy to byly lokální koncentráky, teď se pomalu zavádí koncentrák globální – mírnější, ale principem stejný (včetně likvidace “vězňů” pomocí chemických látek). Proto i jeden z přístupů jak se bránit destruktivnímu šílenství by měl být podobný – snaha udržet si dobrou náladu a smát se tomu hnusnému zlu. Také chození do volné přírody, což u nás díkybohu ještě můžeme. Klidně i společné držení se za ruce a zpívání nebo společné přátelské meditace – člověk je tvor společenský a kulturní a tohle je pro jeho duši určitě dokonalý lék. 🙂
Ráda se směju, jen se raději zasměju tomu, co je vtipné pro všechny, zatím určitě.
Asi je pořád ještě nevnímám stejně jako nácky v koncentráku. Aspoň ty naše v české kotlině ne. Vidím, co se děje, ty to umíš dobře sesumírovat a předložit lidem, aby si i sami dokázali věci pospojovat a porozumět. Ale těch našich figur na šachovnici je mi spíš líto, protože jsou zneužívaní podobně jako ti, co je volili.
Samozřejmě je v nich ten kořen, který naplno projevil Ropušan tím pytlem. Mají obří sobecká ega. Ale tím spíš si myslím, že jsou o to víc zaslepení a že opravdu věří tomu, co dělají, že věří, že to dělají pro dobro našich dětí, pro budoucnost. Nejsem sice psycholog, ale tak nějak to z nich vnímám. Jim stačí, když je někdo podrbe za ušima, jak dobře to dělají, že zachraňují lidstvo, svobodu, hodnoty, budoucnost, vždyť to tak pěkně lahodí egu, to já zachraňuju a musím a budu zachraňovat ještě víc, až do konečného zachránění.
Pro mě je vědom si svých činů jen generál. Je vycvičený k přetvářce, zachovávání klidu, je voják, žil v tom od dětství a dlouhodobě se pohyboval v blízkosti loutkovodičů. Jestli někdo opravdu ví, co dělá, je to mezi nimi on. Možná ho ale odhaduju špatně, možná on má z nás všech nejmenší možnost prohlédnout právě kvůli vojenské výchově a drilu, v tom případě by byl ten psí robot přesný. Což je ale pro mě zase víc děsivé než veselé. Ať už ale jedná schválně nebo naprogramovaně, on se od těch ostatních liší.
K tomu, co jsi popsala jako lék, můžu jen konstatovat, že jsem přesvědčená, že to je lék jak pro jednotlivce, tak pro celou společnost. A proto se snaží nám ho sebrat, nenápadně, chtějí zaměstnat naši mysl něčím jiným, v první řadě stupidní zábavou (tím se nevracím k tvému článku, k němu už jsem všechno své napsala, je u mě ve zcela jiné kategorii, snad jsem to vysvětlila) na sítích a v televizi, doplněnou podprahovou manipulací, ve druhé řadě rozdělováním lidí, aby se místo podání rukou hádali a chytali pod krkem. Nesmíme jim to dovolit.
To je velice individuální věc, jaký styl humoru člověku uleví. Někomu třeba morbidní humor pomůže “upustit páru”, někomu zase pomůže laskavý humor.
Pravda, Viktora E. Frankla jsem četl už před víc jak 10 lety. Ale nějak si nevzpomínám, že by se zmiňoval o černém humoru, který mu pomohl přečkat ten koncentrák ve zdraví.
Ostatně i Lazarev se zmiňuje o optimisticky naladěné mysli v jakkoliv těžké životní situaci, a láskyplném přístupu, jako o prostředku se kterým lze překonat cokoliv.
Mám jeden příklad z reálného života. Lidé co prošli uranovými lágry v Jáchymově, si tam všimli zajímavého človíčka, spoluvězně, katolického kněze, který se jmenoval páter Lizna.
Spoluvězni co s ním stýkali denně po mnoho let vypráví, že ho za celou dobu viděli jen s laskavým výrazem ve tváři, často s úsměvem. A to i když tam na ně řvali bachaři a vyhrožovali jim, takže z toho byli podělaní strachy.
Ten páter se na ně vždy jen usmál s otcovským výrazem a řekl jim nějaký citát o všeobjímající bratrské lásce a že je považuje taky za své bratry.
A takto to tam praktikoval po celé roky.
Tohle je podle mě nejvyšší možný stupeň duchovního prozření. Ne si to aplikovat někde doma u vonných tyčinek v jógové asáně, ale v komunistickém uranovém lágru za řevu bachařů.
Ten páter se mimochodem po revoluci po zbytek života věnoval pomoci lidem na samotném sociálním dnu. Vězňům, recidivistům, prostitutkám a jiným naprosto zoufalým lidem.
Toto zjištění mám z první ruky od mého dědy. Přežil v koncentráku šest let, vrátil se relativně zdráv domů a spokojeně žil až do devadesáti. A to měl ještě půlku plíce zvápnatělou z průstřelu v první světové válce. A přitom celý život kouřil. Zatímco ti ostatní, se kterými žil v lágru, často umírali do půl roku, protože se nesmířili s tou “nespravedlností” a neustále proti ní vnitřně bojovali, až je to zabilo.
Podobně jako kdysi u nás ten věhlasný pekař, který dvacet let bojoval proti letnímu času. Potom v pouhých 60 letech škytnul, prdnul a šel do penálu.
Často mi bývá docela líto lidí, kteří na diskuzích vypisují sáhodlouhé komentáře plné žluči, zlosti a nenávisti. A je úplně jedno, vůči komu. To opravdu nemají v hlavě nic jiného, než zlost a negace?
Přesně tohle zabilo jednoho mého příbuzného. Přežil válku, přežil 50. léta, přežil komunisty, ale už ne kapitalisty.
Ta šílená nespravedlnost a zlodějiny v 90. letech ho dorazily.
Po pár letech rozsáhlá rakovina a konec.
Mě by zajímalo, zda vůbec někdy nějaký optimista umřel na rakovinu?
Zajímavá je v tomto ohledu psychosomatika. Kdo má cit pro tělo, ten v sobě dokáže pozorovat, kde se ta energie nezpracovaných emocí hromadí.
Zvlášť vztek je nebezpečný (žlučník, játra) a pak smutek, pocit beznaděje.
Toto byl přesně důvod epidemie tuberkulózy mezi mladými v meziválečném období. S nějakou bakterií to nemá co dělat.
Odkud pak k nám jezdí nemocní s tuberkulózou?
Nejčastěji z Ukrajiny.
Epidemie prakticky vždy souvisí s následuícími faktory:
-špatná/chudá výživa (alkoholismus, kouření, nedostatečně pestrá strava, moderní hyper-kalorická dieta…)
-špatný stav životního prostředí (hlavně znečištěný vzduch a voda, ale i špatné bydlení)
-celkové psychické i fyzické vyčerpání populace (obvykle kvůli válce, ale aktuálně třeba i kvůli falešné pandemii a kvůli snaze zatáhnout nás do destruktivní války)
-špatný psychický stav populace (z jakýchkoli důvodů, obvykle to souvisí s válkou nebo totalitním režimem, které navíc způsobují i vše jmenované výše)
-špatně nastavené zdravotnictví (nedostatek nebo naopak nadužívání léčiv, přetížení systému, nesprávná motivace léčitelů/lékařů aj.)
Jo a taky viry a bakterie, ale to je většinou až sekundární vliv, protože první předpoklad je mít co nejvíc oslabenou populaci. Tohle by měl podle mě vědět každý normální zdravotník. Př5esto – celá naše společnost je aktuálně nastavená tak, aby ten seznam výše brala spíš jako odškrtávací seznam ke splnění 😀
“špatné bydlení” – Nestor má na tohle téma taky zajímavé video: Corbusier – Hitler architektury.
Ve francii ho s jeho panelákama poslali do pr…, ale bohužel uspěl u ruských trockistů, zejmína pak u Chruščova který dělal vše pro to, aby poškodil a zničil rusko a ruský národ.
Jeho nechvalně proslulým panelákům se tam neříká “králíkárny” nýbrž “chruščovky”.
Panelák je v podstatě vertikální prasečák. Kvalita života je tam podobná.
Ono kolikrát stačilo odvézt dítě z městského paneláku k babičce na venkov a do týdne se mu spravila většina neduhů. To mluví samo za sebe.
A po revoluci se v tomto pokračovbalo, byť z cihel. Vlastně ještě hůř. Ty rozměry bytů jsou ještě menší. To se kolikrát do koupelny se sprchovým koutem nevejde ani plnohodnotná pračka. Jen ta zmenšená verze. Na 2O letou hypotéku.
Co započali trockisti, v tom ještě úspěšněji pokračovali kapitalističtí liberál-fašisti a ještě otroky zadlužili.
Bába 11:15 Ono je mnohem příjemnější někoho litovat než nenávidět, pokud je to jen trochu možné. Ale u těchto kreatur to pro mě možné není. Nejsou to žádní chudáčci, kteří potřebují podrbat za ouškem aby jim nebylo smutno. Nevylučuji, že jsou třeba i vydíraní, jak tu někdo napsal, ale docela určitě jsou zkorumpovaní. A za třicet stříbrných prodávají naši budoucnost. Myslím, že by zasloužili něco docela jiného, než Nikolin něžný humor. Nikola jim tím neublížila, a spoustu lidí rozesmála a snížila jim hladinu kortizolu v krvi. Mimochodem, udělat takovéto obrázky chce buďto velkou praxi v grafice nebo hodně úsilí, což dobře znám. Takže se mě přímo osobně dotýká, když za to někdo Nikolu ještě kritizuje. Ale co se humoru týče, tak lidé mají samozřejmě rozmanitý vkus a i ten je ještě proměnlivý v čase, na tom není nic špatného.
Vaše nenávist je vaše nenávist.
Nikolu za to nikdo nekritizoval. Pokud ano, nedostal se ten komentář ven.
Já být tvůrcem, tak tohle vnímám jako kritiku: “… je to taky lepší, než jít naproti vlaku nebo se upálit. Takže z tohoto pohledu to naprosto chápu a ve stejném stavu bych to pravděpodobně řešila stejně. Ale jinak je mi z toho na blití, Nikolo, asi jako mi bylo na blití z Putina v pytli a dalších podobných počinů…”
Když vidím tyhle diskutované politiky, tak necítím nenávist, ale strach.
Nejste tvůrcem a nepsala jsem to tedy vám.
Paní Nikolo,
velmi se omlouvám, ale napadají mne tyto otázky (odpovídat mně nemusíte, stačí když na ně odpovíte sobě):
1) Ví Vaše partnerka, že máte svůj (tento) blog?
2) Pokud ví, čte Vaše články, které na svém (tomto) blogu uveřejňujete?
3) Pokud čte, znáte její názor na každý z Vašich zde uveřejněných článků?
4) Pokud znáte, jaký je názor Vaší partnerky na tento konkrétní článek?
Ještě jednou se omlouvám, lepší už nebudu.
Dotaz moc nechápu. Ano, samozřejmě ví. Pokud se zadaří, tak se u článků i zasměje (je mým primárním kritikem).
K Nikola Autor článku 2023-02-17 at 15:49:
Pak je vše v pořádku.
Tohle mě docela pobavilo. Jednak se pokoušim si představit, jak by to před ní Nikola utajila, a jednak mi ty otázky připadaji, jako by předpokládaly, že se se svojí partnerkou skoro neznaji. Neni divu, že je z toho Nikola zmatená.
Jen dodám, že přezdívku “tlamiczka” mi kdysi dávno vymyslela právě ona. A bylo to kvůli mojí kvalitně prořízlé tlamičce, ne kvůli vzhledu mého xichtu…teda aspoň doufám :-)))
To vymyslela dobře. Je to takový “drzá a roztomilá” v jednom slově.
to poslední je PPPEP – tedy Protektorátní President Petr Emil Pávek
Vše podstatné již bylo dávno řečeno.
https://www.youtube.com/watch?v=y1B-DPxACcQ
odkaz na článek
NENA | 99 Luftballons (Live 2018) (HD)
https://www.youtube.com/watch?v=oIO5lfJ9dhs
A zde text v češtině:
99 balónků
na svojí cestě k horizontu.
považovali je za UFO z vesmíru,
proto jeden generál za nimi vyslal letku.
Vyhlásit poplach,
kdyby to tak bylo.
Při tom šlo jen o
99 balónků na horizontu.
https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/nena/luftballons-10504
Shoda čistě náhodná…..
Karikatury politiků a expertů jsou vcelku výstižné. Problém je v tom, že na kdyby se v životě nehraje a v politice už vůbec ne. O budoucnosti zdejších 10,5 miliónů se rozhodlo v listopadu 1989 a přítomnost je pro většinu národa ještě horší než divoká polistopadová minulost. V blízké budoucnosti nás čeká krize jako řemen nebo také válka proti Rusku, nejpravděpodobněji obojí najednou. Stručně a jasně: líp už kdysi bylo, pouze jsme si toho nevážili a nevěděli jsme, co nám naši politici coby loutky Západu přichystají v “demokratické” budoucnosti za překvapení. Nyní hra na demokracii definitivně končí, nastupuje diktatura mezinárodního kapitálu.Tvrdá a nemilosrdná. Odhaduji, že vědět to v listopadu 1989, většina slušných lidí by klíče raději zahodila do kanálu. Ale to je zase kdyby…
Koukám, že dneska je tu skutečné intelektuální dusno a debata na úrovni 🙂 Několik poznámek, jen tak napřeskáčku:
i) neměli bychom to “morálno” brát zase tak moc vážně, Nikola mne pobavila a jsem si jist, že sama se přes tu migrénu bavila taky (asi jako když na plakát dokreslíme jednomu knírek a jinému začerníme zub). Ostatně duchovní učitelé si dělají nezbednou legraci nejen ze sebe, ale taky ze svých žáků.
ii) duchovní směry (z nichž některé jsou náboženství) bychom neměli rozlišovat ani tak podle stáří, ale spíše na duální (já vs někdo či něco tam nahoře) a neduální (já jsem součástí a spolutvůrcem toho všeho). Ty první pak potřebují “prostředníka”.
iii) prací na sobě pracujeme ve prospěch všech (i když jsme náhodou v pralese), viz 100th Monkey Effect. Mrkněte sem: https://www.earthkeeperssummit-cesko.com/day-1/
Hezké jméno…
i) Vůbec to není o Nikole a snažila jsem se to vysvětlit nejen jí. Nikola je v pořádku.
Duchovní učitelé si dělají legraci nejenom ze sebe, ale i ze svých žáků. Jde o úzkou skupinu lidí, jejichž reakce učitel zvládá v případě potřeby usměrňovat.
ii) V neduálním nejsem spolu-tvůrcem. Pokud ano, je to dualita.
iii) Opakovaná meditace, soustředění se a “rozsvícení” se láskou (ve prospěch celku bez rozdělování kdo do něj patří a kdo ne) není nic jiného, než práce na sobě. Čím víc nás bude…
Za Strážce Země se nepovažuji a nemám ambice vytvářet novou elitu lidstva.
V plánech je tak vytváření městských komplexů rozdělených na 15 nebo 20minutové zóny s kompletní infrastrukturou, pod plným dohledem a s možností kdykoli tyto zóny zcela uzavřít (klimatické lockdowny).
Jednou z těchto pák je ve většině zemí EU již povinná instalace takzvaných „inteligentních měřičů“ v domácnostech. V budoucnu bude také možné regulovat spotřebu elektřiny lidí na dálku stisknutím tlačítka – nebo, pokud to elity budou považovat za nutné – úplně vypnout proud.
https://necenzurovanapravda.cz/2023/02/elity-wef-by-chtely-mit-moznost-kdykoli-pomoci-chytrych-mericu-vypnout-elektricky-proud-video/
Prezident Biden se v rámci své čtyřdenní cesty na Ukrajinu a do Polska setkal ve Varšavě s hlavami států tzv. východního křídla NATO.
Deník New York Times v úvodu své reportáže poměrně dramaticky rámuje toto setkání takto: „Pokud by ruský prezident Vladimir V. Putin nařídil vjezd tanků do dalších evropských zemí, devět zemí na východním křídle NATO by bylo nejpravděpodobnějším cílem.“
Biden tlumočil ujištění, že Spojené státy jsou připraveny urychleně přistoupit k jejich obraně, pokud se stanou terčem útočných akcí Moskvy. Mezi tyto země patří Bulharsko, Česká republika, Estonsko, Maďarsko, Lotyšsko, Litva, Polsko, Rumunsko a Slovensko.
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/biden-se-setkal-s-9-lidry-vychodniho-kridla-nato-a-prislibil-obranu-usa/
Co všechno fialčenkova nevláda odeslala kyjevskému režimu
https://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/cesky-premier-odtajnil-kolik-zbrani-a-techniky-z-cr-bylo-dodano-na-ukrajinu/
Reagujeme na návrh usnesení vlády o vyslání příslušníků Ozbrojených sil Slovenské republiky do asistenční mise EU na Ukrajině.
https://youtu.be/-yKQNptGeV4
SATANISMUS A OBCHOD S DĚTMI – děti jsou unášeny a také jsou pěstování rodinou pro peníze jako za plodinu. V USA máme lidi, kteří chovají děti za účelem jejich prodeje. Když je prodají tak nemají rodný list, je jednoduší je zabit. Nikdo se tak neptá kde jsou. Také dovážíme děti letadlem. Znovu to jsou děti, co nemají žádné dokumenty. Není to jen otroctví dětí, nebo sexuální zneužívání dětí. Je to dětské mučení (ADRENOCHROM).
Jestli máte adrenalinovou krev, máte celou ceremonii pití krve satanského světa. Je to také použití dětských orgánu pro sklizeň, jako těch z Falun-Gong. Falun-Gong je populární, protože lidé jsou hodně zdraví. Sklízejí jejich tělní orgány a dostanou tak to nejlepší. Máte rituální ceremonie a vraždy a náhodné vraždy.
Založil jsem Marine Corps Intelligence Command. Vyškolil jsem zpravodajské a policejní úředníky, více než 8000 z 66 zemí. Máme Pizzagate, která otevřela mysl lidí.
https://rumble.com/v28890c-adrenochrome-ambrosia-epipen-clinton-nadace-foundation-a-satanismus.html
VLÁDA ESKALUJE VÁLKU – BRANNÝ ZÁKON: R. Fiala – sněmovní tisk 368, prvé čtení podle § 90 odst. 2.1
11 727 zhlédnutí 15. 2. 2023
11 727 zhlédnutí • 15. 2. 2023
NOVÉ NÁVRHY ZÁKONA v prvé řadě ZCELA (!) OBCHÁZEJÍ dosud platnou nutnost schválení parlamentem a samotný výkon moci se dává do rukou několika málo osob ve vládě.
cca 8 minut
https://www.youtube.com/watch?v=iY1fWzIP3cM
HOVORY ZE ZEMĚ – Jak se vyrovnat s tím, že jsme se na svět narodili jako otroci? – Odpověď na otázku
cca 30 minut
https://www.youtube.com/watch?v=9e0910f6yww&list=TLPQMDYwMzIwMjP7PUj4Oh3m1g&index=2
“Kdyby vypadali tak, jak se chovají…
ale vždyť oni vypadají. Jenom to málokdo vidí
Skvělá práce Nikol.