Menu Zavřeno

Pokud se objevím v Seznam Zprávách…

Jen krátká noticka.

Redakce Seznam Zpráv si našla moje bydliště a přijela si mě natočit přímo domů. Prý jsem na nějakém listu Českých elfů o vysoce nebezpečných šiřitelích konspirací nebo co a že prý říkám, že střelbu na FF spáchala tajná služba. Což samozřejmě nikde netvrdím. V článku, který se (v neaktualizované verzi) šířil řetězovými maily, jen shrnuji podivnosti, které se kolem střelby děly. Nic víc. Otázky, které trápí spousty lidí, které ta tragédie také hluboce zasáhla. Maximálně tak podotýkám, že celá akce nese nějaké znaky práce tajných služeb, což může být jen náhoda a je to je úplně něco jiného než tvrdit, že to tajné služby opravdu udělaly. Ale paní redaktorka mi říkala, že to tvrdím…tak já nevím, asi lépe rozumí tomu, co píšu, než já sama.

Když přišli s kamerou k naší brance, tak jsem zrovna něco kopala lopatou na zahrádce, takže mě ještě odchytili v super chvíli, kdy jsem celá od bláta a v příšerném zahrádkářském oblečení 😊 Chtěla jsem je od branky nějak slušně odmítnout, protože Seznam Zprávy zrovna moc ráda nemám – považuji je za mimořádné schopné manipulátory. Řekla jsem jim tedy, že cokoli bych jim sdělila, tak by mohli překroutit a tak se omlouvám, ale nechci s nimi mluvit. Během toho si mě asi i natočili. Uvidíme, jak to případně sestříhají – udělají ze mě zrůdu nebo ne? Uvidíme. Snad nenatočili dost, aby jim to stačilo na reportáž. Kameraman vypadal jako slušný člověk a redaktorka až do první (a poslední) sugestivní otázky také, tak snad to i znamená, že mají i svědomí a domyslí, co může způsobit nenávistný článek.

Ještě si určitě natočili dům souseda, který má na střeše ruskou vlajku a kterému na zeď někdo nastříkal sprejem “RUSKÁ SVINĚ” a k tomu hákový kříž. To taky můžou případně použít k nějaké hezké manipulaci. Připomínám, že žiju v ulici, kde je třetina domů ukrajinských, takže dobře udělaná reportáž tu může rozdmýchat docela solidní sousedskou zlobu (která tu teď není, protože se všemi sousedy vycházíme normálně; výjimkou je jen spor těch dvou sousedů na konci ulice).

To jen abyste věděli, že na mě možná začíná nějaký nový hon a MOŽNÁ budu v jednom z nejčtenějších médií označována za zrůdu, na kterou se může beztrestně útočit (jaký jiný smysl by ta přepadovka a reportáž měla, než ukázat obličej “zrůdy”?). Uvidíme, třeba ti redaktoři nakonec projeví svědomí a nebudou mi na záda kreslit terč pro nějaké frustrovaného blázna…

Ať se stane cokoli, moje heslo pořád platí – chovat se k ostatním slušně a laskavě, násilníků se nebát a bránit se jim a vždy se snažit říkat a hledat pravdu. Toť vše.

A tady něco pro zlepšení nálady. 🙂

 

4.5 37 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

86 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
standa
standa
25. 1. 2024 16:22

Nikolo, i kdybyste vypadala jak zrůdička, tak pro mě jste člověk, který má páteř, nehrbí se před vrchností a hlavně píše a ctí pravdu. Zrůdy jsou spíše z takových mééédií jako je Seznam a podobné.

Eva Čumrdová
Eva Čumrdová
Reply to  standa
4. 2. 2024 09:01

Ta paní Nikola mi připomíná komunisty před poválečnými volbami v r. 1946

Karel Wohlhőfner
Karel Wohlhőfner
25. 1. 2024 14:31

Pani Nikolo! Verme, ze to proti Vam nezneuziji… I kdyz se mi tomu verit nechce… Jednoznacne ctu velmi rad Vase texty, libi se mi Vas postoj… Vazim si Vas…
Karel

Eva Čumrdová
Eva Čumrdová
Reply to  Karel Wohlhőfner
4. 2. 2024 09:02

Vy tomu co ta paní píše věříte? To jste na tom dost špatně.

Jára
Jára
25. 1. 2024 20:59

To chce mobil se zapnutou kamerou/záznamník a všechno vyřčené zaznamenávat. Oni jsou schopni vyřezat nesouvisející věty z kontextu a na tom vykonstruovat obvinění.

Přepadovka bez předchozího oznámení je velmi neslušná – ale u nich je to standard. Čekali, že budou mít zase nějakou “potravu” pro ovce, když někoho vykreslí jako dezoláta.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
26. 1. 2024 09:57

Pokud už by se člověk uvolil k takovému rozhovoru, tak bych si tam vzal vlastní kameru s tím, že si to taky natočím, a umístím komplet na youtube, aby bylo vidět, jak to sestříhali a vystříhali. Ostatně Seznam miliardáře Lukačeviče se od začátku plně podílí na banderovské agendě. Takže čemu se vlastně divíme ? V principu je dobré zbytečně nechodit “chcípající kobyle” současného systému do rány. Ale když už Systém člověka veřejně odhalí, tak je… Číst vice »

Jara
Jara
Reply to  Ondra
26. 1. 2024 13:43

Souhlas. Na interview tohoto typu, pokud by bylo dopředu odsouhlasené, tak by bylo vhodné si sehnat nějakého svědka/svědky, třeba min tu přítelkyni Nikoly. A ten svědek by zajistil vlastní videozáznam. Oni tam také byli dva. Pak budou vědět, že když rozhovor účelově sestříhají, tak se sami zdiskreditují. A do toho se jim chtít nebude.

V případě nepřipraveného přepadu opravdu hrozí Nikole sestříhání videa a klidně i trestní oznámení. Ta kobyla kolem sebe kope.

Polo
Polo
Reply to  Ondra
26. 1. 2024 18:24

To nepomůže ovce na tohle nekoukají. Jim stačí předžvýkaná pravda.

Jára
Jára
Reply to  Polo
26. 1. 2024 19:02

Ovce sice ne, ale u soudu by se to pro obhajobu použít dalo. Problém je, když je jeden názor kriminalizován. To pak není rovnocenná diskuse. Já bych doporučil všem chciválkům ze Seznamu aby se hlásili na Ukrajině u odvodní komise. Pravděpodobně dopadnou takto jako hrdinové. Kdyby někdo prohlásil to samé co Fico, že Slovensko nemá šanci zvrátit výsledek války proti Rusku a čím déle bude trvat válka, tím více bude mrtvých na obou stranách konfliktu… Číst vice »

paw
paw
Reply to  Jára
27. 1. 2024 08:34

Von ten zminenej Fico dela dojem , ze je nejakej poradce vlady ukra.
A zabejva se,vyhradne jejich problemama a snazi se je vyresit velkym pokrikem.
Je vsude a porad..Vo nic jinyho nema zrejme zajem….

Jára
Jára
Reply to  paw
28. 1. 2024 21:04

To jsi asi vůbec Fica neposlouchal. Můžeš to napravit třeba tímto poslechem: https://www.youtube.com/watch?v=bZoRTQKKU1k
Každopádně Fico musí do jisté míry hrát basu s celým kolektivním západem. Proto mu občas nic jiného nezbývá než se té Ukrajině tolik věnovat.

Last edited 5 měsíců před by Jára
paw
paw
Reply to  Jára
1. 2. 2024 06:36

Mne staci ze hned bezel Fico za Orbanem /jako ten Babis/ ,si poridit divadylko ,ze stoji se slavnym protestantem Orbanem na jedny parkete. Jak je slavne taky neohrozenej /lidi vsichni cumte jak sem odvaznej/,kdyz ale zastava funkci ministra zahranici jenom ..
A vsude vede prazdny kecy na vsecky strany a zadnej skutek, vubec zadnej..Lidi mu dali duveru. Tak je jasny ,ze je strachem podelanej. Predposranej.
I kdyz nemusi bejt.Nic mu nehrozi.

heriot
heriot
Reply to  paw
2. 2. 2024 10:55

Samozřejmě máte pravdu.
Zkušenost a pohled zpět nás učí, že žádnému státu, který se vzepřel USA nic nehrozí, žádné barevné revoluce, žádné teroristické útoky, žádné sankce…
I jeho představitelé jsou vždy v absolutním bezpečí. To všechno přece víme a známe.

paw
paw
Reply to  Jára
2. 2. 2024 04:12

Nejsem poslusnej ani poslusnej posluchac.
Vubec ne. Nejakejch prazdnejch porad opakovanejch kecu , tech co nikdy nic neudelaji ani schopnosti nemaji.
Opakovani u mne nikdy nebylo matkou moudrosti ani matkou jinych idiotskych akademickych a politickych poucek.
Odpadky se dodaji do sberu a pak se znovu zpracuji na dalsi vyrobek.
Politickej odpad ,znovu po nekolikaty zvolenej za kecy,
je asi CO?
Nemel by uvolnit misto jinym a schopnym??

Jára
Jára
Reply to  paw
3. 2. 2024 21:46

Pokud myslíš Fica, tak na Slovensku je problém, že nejsou kádry. Byl tam výběr mezi Ficem a neomarxisty s čele s pí Čaputovou.

Jiní a schopní byli zadupáni do země, odstraněni a nebo prostě nejsou.

Dykson
Dykson
Reply to  Jára
6. 2. 2024 01:05

Totozna situace ceka i cesko, neni z ceho vybirat ale predevsim ani nesmi byt. Je nezbytne nutne sestavit vladu z Narodniho Proudu, tedy lidu nikoli globalisty dosazenymi loutkami!

Dykson
Dykson
Reply to  Polo
6. 2. 2024 01:00

Ano, s tou predzvykanou pravdou mate recht bohuzel. Jak hluboce jsme od 89ho klesli se nechce verit…

Skeletor
Skeletor
25. 1. 2024 14:04

Milá pani, s takovým sajrajtem jako je Seznam.cz, je možné hovořit pouze přes hlaveň střelné zbraně. Ale ono na ně také brzy dojde, věřím že Rusko a jeho přátelé s tímto tzv. západním odpadem zamávají jako to pomyslné prase s cičlou..

Eda
Eda
Reply to  Skeletor
25. 1. 2024 18:22

To těžko, tihle parazit zahodí kabát a oblečou nový. Vždy budou na straně ze které tečou prachy

Polo
Polo
Reply to  Skeletor
26. 1. 2024 18:22

Rusko bych nepovažoval za zachránce.
Ono totiž Putin o ničem nerozhoduje.
Rusko ovládají ti, které nesmíme kritizovat.
USA je na tom snad ještě hůř.

paw
paw
Reply to  Polo
1. 2. 2024 06:11

Cort znajet. Videl bych tu situaci ,jako nejakej dalsi vyvrhel.. Rizenej chaos a vseobecna ,universalni vlada chaosu, je hlavni planem dneska. Vodstraneni fialu a ty letadla ,vo ty nejde ,sou jen zasterka. Aby ovlad a zavlad chaos a dostoupil tak daleko, ze uz nelze nic vratit. Neni kam.Aby nebylo kam. Uz ted neni cesta zadna zpet.Vladnou uz nejakej cas ,ty nezvoleny. Za hlucnyho pokriku poucek sboru vzdy pokrokovych akademiku. Krici, vratte nam nasi /jejich/,demokracii, nic… Číst vice »

Eva Čumrdová
Eva Čumrdová
Reply to  Skeletor
4. 2. 2024 09:03

Už jsme by.li 40 let pod taktovkou Kremlu, to vám nestačilo?

Ondra
Ondra
25. 1. 2024 17:53

Tohle je podle mě na žalobu – narušování soukromí.
Videotelefon je dnes nutností.
Pokud si retardorka chtěla domluvit rozhovor, tak mohla mailem.
Tahle přepadovka je nezákonná.

paw
paw
Reply to  Ondra
1. 2. 2024 06:27

Sou ty pouckari este nepricetne pokrokovy..Ucitelujou furt. Chteji furt tu demokracii pokroku a nic jinyho. Udrzet kricenim vsude kde muzou a umlcenim jinych.. U koryt s kafickem a dva cukricky slecno , v pohodli kancelare. Hlavnimi proroky ,idoly, nabozenstvi viry demo sou Plato a este soudruhkrates ,ktery nikdy nikam zvoleny nebyli ,tedy zadnou praxi nezazili ,funkci zadnou nedostali , ale furt vedi vo demo, zdaleka nejvic. A jak tohle muze bejt. Ktera se nevosvedcila ,zkrachovala… Číst vice »

Dykson
Dykson
Reply to  paw
6. 2. 2024 01:10

Wotazkou je co s tim plebs opravdu muze udelat?

Poutník
Poutník
26. 1. 2024 09:20

Novinky a Seznam zprávy koupila nedávno firma, kterou vlastní Soros ..od té doby když dám do emailu na seznamu odkazy na “nevhodné” weby” , mail nedojde..K tomu si přičtěte korespodenční volbu a Euro..a další a další..ideová válka přituhuje..

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Poutník
28. 1. 2024 00:55

Seznam Zvratky ovládají mnoho let, podle toho ten ohlupovací tlampač vypadal. Možná tedy provedli šméčkový převod.
Söröši jsou poskoci Rockefellerů.

Putinovec
Putinovec
25. 1. 2024 19:28

Možná jste reagovala až příliš slušně , démonkrad si slušnosti neváží . Já osobně bych je poslat tam , kde slunce nesvítí a na cestu bych jim otevřeně řekl co jsou a co představují . Tuhle sebranku si plně ztotožňuji se šmejdy , kteří okrádají důchodce a děti a je jedno , zda formou přímého státního okrádání , či prodejem nefunkčních hrnců , či jedovatých lízátek . A na konec je dobré trošku jinak připomenout… Číst vice »

moravan
moravan
Reply to  Putinovec
25. 1. 2024 20:36

Chyba. Jediná, smysluplná reakce v podobné situaci je mlčet a natáčet je. Pořád mlčet a pořád natáčet, dokud nedojde paměť na mobilu ( nebo čemkoli ). A když i dojde, tak znovu mlčet. Žádné rychlé pohyby, nedat najevo stres, ani strach. Jen nedůvěru. Té jediné jsou hodni v míře vrchovaté. Nenechat se obměkčit předstíraným zájmem nebo vstřícností. Ani jediná věta, slovo. Oni už dávno nejsou schopni, ochotni, udělat jakýkoli normální, objektivní, rozhovor s kýmkoli. Mají… Číst vice »

Putinovec
Putinovec
Reply to  moravan
26. 1. 2024 09:59

To už děláme 35 let , že mlčíme a necháváme na sobě dříví štípat .
Jen za poslední rok mnoho národů vypráskalo okupanty ze svého území . Zřejmě i tentokrát se okupantů zbavíme až naposled , tak jako na konci druhé světové války .

moravan
moravan
Reply to  Putinovec
26. 1. 2024 19:29

Hochu, moje reakce patřila Nikole. Ale budiž, když už ses ozval. Samozřejmě se hluboce mýlíš. Za prvé jsem nikde nepsal o štípání dříví, ale o totální nedůvěře, nespolupráci, mlčení a natáčení těch kreatur. To by samo o sobě stačilo na změnu režimu a dokonce i na absenci válek. Jenže, a to je za druhé, se mýlíš i tím tvarem “my”, protože pasivní odpor tady vykazuje jen zhruba 10 až 15% obyvatel. A to je v… Číst vice »

Putinovec
Putinovec
Reply to  moravan
27. 1. 2024 09:43

Aha . Připomíná mi to manuál , jak rozeznat činnost trola .
https://www.modrykonik.sk/blog/ani3012/article/troll-v-skratke/

Dykson
Dykson
Reply to  moravan
6. 2. 2024 01:16

Je to smutne jak hluboce jsme klesli. Pro zachranu nasi zeme tedy jiz asi neni zbyti, mozna snad az hubama v zemi budou vsichni ryti?

Dykson
Dykson
Reply to  moravan
6. 2. 2024 01:12

Top komentar

Ladik
Ladik
26. 1. 2024 06:54

N., pravdy je třeba se bát, zpívával Karel Kryl,. Služebníci 1. žumpouvní plní strachu a obav jsou zlí a karma je dostihe, co by dup. Být na cancu českých elfů je vesměs vyznamenání za zásluhy z pronásledování něco na způsob užitečných poskoků gestapa nebo STB, v režii KGB to asi tentokrát nebude. Dej si větší relax a nemysli na nebezpečí, bude jaro a Slunce nikdy nezapadá, to si jen lidi říkají, když jiným “to” vychází,… Číst vice »

Pavel Nowak
Pavel Nowak
27. 1. 2024 09:44

Nikolo, tady hodně zbystřete a buďte hodně opatrná. Vaše adresa bydliště předpokládám není veřejná a dohledat ji asi není úplně snadné. Předpokládám, že onen interviuk ji dostala než, že ji nalezla někde pracným a sofistikovaným slíděním. Buďte opatrná na nové lidi, kteří se budou chtít s vámi kamarádit, nebo vyjadřovat nadšení pro to co děláte, nebo kým jste. Jakékoliv podání vysvětlení, už pouze s právníkem a to i špatné parkování. Také chvilku nic nepiště, respektive… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Pavel Nowak
27. 1. 2024 11:30

Otázaka není JESTLI veřejně říkat co si myslím a neuhnout. Ale spíš DO JAKÉ MÍRY a jakým způsobem toto dělat. Pořád přemýšlím jak to, že Soně Pekové ta partyzánština vyšla a neutrpěla při tom nějaké závažnější ztráty. Základem je mít vlastní barák, žádné dluhy u bank a nějaké rezervy pro případ ztráty zaměstnání. Naproti tomu Jana Korála systém solidně semlel, bo neměl to zázemí a dostatečné zdroje. Fakt je to, že systém člověka může semlít… Číst vice »

Pavel Nowak
Pavel Nowak
Reply to  Ondra
27. 1. 2024 13:18

Já samozřejmě nemyslel krčit se v koutě, to v žádném případě. Když jsem psal cca deset let zpět na stránky, kde se ještě dalo diskutovat a porovnám to s dneškem, tak kam jsme se dostali na posledních 10 let? Kolik internetového prostoru ještě není ovládáno umělou inteligencí a boty na diskuze? Kolik máme ještě prostoru k vyjádření vlastního názoru? Kam ještě můžeme beztrestně napsat to, co si doopravdy myslíme? Marián Magát na Slovensku je zcela… Číst vice »

Last edited 5 měsíců před by Pavel Nowak
Ondra
Ondra
Reply to  Pavel Nowak
27. 1. 2024 14:59

Ono je asi stejně nejlepší s podobně smýšlejícími budovat “paralelní systém”, zatímco ten stávající a prohnilý se bude hroutit a kopat kolem sebe. Nějakou víceméně nezávislou soběstačnou komunitu. Ne vyloženě v preperském stylu, ale spíš sousedsko-přátelském. Tady ovšem člověk narazí na nutnost vyfiltrovat těch 90% zombíků, biorobotů a démonů, kteří člověka jen využívají a když dojde na lámaní chleba tak mu vrazí kudlu do zad. Jak to bylo ve filmu Matrix, tak každý kdo je… Číst vice »

Pavel Nowak
Pavel Nowak
Reply to  Ondra
28. 1. 2024 07:25

Ten paralelní systém stylu prepper, nebo malá společnost sousedů co si mění spodní prádlo za mouku, nebo život opuštěn někde v divočině, je právě to zalezení za pec a nechání světa ať si kolem nás běží, jak chce. Tímto stylem dokáže přežít pouze jedinec, nebo malá komunita bez další motivace ke společnosti. Jistě, na tom není nic špatného. Každý má svou cestu a svůj osud. Pokud se, ale bavíme o společnosti a toho co nás… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Nikola
28. 1. 2024 11:28

Tady si dovolím Nikolo s Vámi nesouhlasit. Podle mého názoru je východní Evropa, myšleno postsocialistické státy, určena nahradit Ukrajinu v úkolu jednak poštěkávat na Rusko a jednak tvořit nárazníkovou zónu mezi normálním světem, tj. od nás na východ a dekadentním, tzv. dnešním západem, kam bohužel patříme a na dlouhé generace patřit budeme. Západ tento svůj “krmelec” plně ovládá a nemá důvod se ho zbavit, naopak. A Rusům na těchto maniakálně rusofobních společnostech, které ho ohrozit… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Nikola
28. 1. 2024 16:58

Určitě je možností mnoho, jak říkáte a nám nezbývá než zkoušet odhadovat kam se vývoj vydá. Nicméně já si myslím, že žádné velké tajné plány a konspirace až tak neexistují. Že je to mnohem jednoduší. Anglosasové si chtějí udržet nadvládu nad světem, protože bez vykořisťování světa jim bude ouvej. Proti nim stojí osa odporu, která se chce zachovat svoji nezávislost a nemá zájem je dále krmit. Boj se rozhořel nemilosrdný a nějak dopadne. Obě strany… Číst vice »

Dykson
Dykson
Reply to  Nikola
6. 2. 2024 01:37

V zasade mate zrejme pravdicku

Ladik
Ladik
Reply to  heriot
29. 1. 2024 13:27

H., tak černobílé to zas nebude, dekadence záchodu je velmi podivná – invazí nepůvodní soudruhů. Musí dojít k zákonité degradaci ekonomik a odlivem původních do invazí nedotčených stanovišť nebo jejich zotročení na úroveň gam. V tomto směru je chudší a lehce xenofobní postvýchodní blok se svou stálou menšinou v lepší kondici, byť krize postihne všechny, ale regenerační vyhlídky jsou lepší než v záchodě, pokud neskončíme pod bičem východního otrokáře mocným úpadkem záchodu. Velké štěstí je… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Nikola
29. 1. 2024 13:11

N., válka nezničí život, na to jsou i nadlidi stále malí páni, s koncem lidstva si lidi poradí i bez války, prostým přemnožením a stále rychlejší destrukcí životního prostředí. Jistě, tohle slovíčkaření není vhodné, jde o opravdu globální mocenské vlivy, kde magoři výše uvedení hrají stejnou rolí jako Spejbl a Hurvínek, bez kterých se planeta nepřestane otáčet, ale nebude legrace. Sranda teprve bude, až se PePa naučí číst čínsky. PS: zn. plynule

paw
paw
Reply to  Nikola
3. 2. 2024 03:44

Evropa nevynecha jednu prilezitost na valku. Rozhodujici je stupen ochoty. Kam se Evropani hnuly neni nic lepsiho napr. do usa. Vzdycky se najdou ,nejvic samozrejme germani . Dokonce vojaky na valky jinde vyvazeli. Mimo to pracovitost a schopnosti nad jine lakaly najezdy hunu , mongolu, turku. S temi dokonce vlady spolupracovaly, napr. dobyti 1453 Konstantinopole. Dnesni vlady tomu slouzi a si nepreji nic jineho. Zatim plati stedre dalsich 50 milionu .Zaroven zvou a lakaji z… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Pavel Nowak
28. 1. 2024 12:13

Opustit Sodomu, se té slavné biblické familii taky vyplatilo. Takže zdrhnout z toho nejhoršího “kotle” někam za město dává smysl. Já tam dávno nejsem jen proto, že nemám prachy na barák za městem. Což je dnes bratru 10 milionů jen to hvízdne. Prostě zmizet odtud, kde to nejvíc hnije, tedy Praha a krajské města. Nicméně někomu se docela dobře žije i v té Praze, což moc nechápu. Asi je to o tom najít si tu… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
28. 1. 2024 12:31

Paralelní systém neuděláš, protože ti do něho vleze krtek od tajných služeb a ten to rozvrátí zevnitř. Už i tento blogísek Nikoly je pravidelně analyzován tajnými službami. Nějaký paralelní systém může “sponáně vzniknout” pokud má oporu v duchovních světech a ty mu poskytnou ochranu. Jenže tam je riziko, že takovéhle společenství se zpronevěří ideím a o ochranu přijde. A pak lehne. Duchovní světy mají trochu jiná pravidla a některé věci na zemi považované za normální,… Číst vice »

Last edited 5 měsíců před by Jára
Dykson
Dykson
Reply to  Ondra
6. 2. 2024 01:29

Narodni Proud je nove vznikajici nepoliticka paralelni iniciativa. Doporucuji rozsirovat povedomi. Je i na telegramu.

Dykson
Dykson
Reply to  Pavel Nowak
6. 2. 2024 01:27

Svata pravda!!!!!

Jára
Jára
Reply to  Ondra
28. 1. 2024 12:53

Jenže ty si neuvědomuješ, že manžel Soni Pekové pracuje/pracoval v tajných službách. A tak jí mohl poskytnout alespoň minimálně know/how jak se nenechat systémem semlít. A možná mnohem více.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
30. 1. 2024 19:56

Nedávno jsem narazil na úplně neznámého člověka, jehož videa mi připadají jako “diagnostika karmy” od Lazareva, ale na steroidech a vědecky fundovanější. Tam jsem pochopil co přesně se momentálně s lidstvem po duchovní stránce děje a co jako jednotlivec můžu dělat. Tedy obecně. Jmenuje se Boris Ratnik. A nějaká dobrá duše pár videí přeložila do češtiny. Vřele doporučuju shlédnout. Doplnilo mi to to, co trochu chybělo u Lazareva. Trochu jiný pohled na věc, ale ve… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
31. 1. 2024 21:30

Každý to říká z trochu jiného pohledu, ale podstata je pořád ta samá. On o něčem podobném psal i W.Mistelle, i když ti nevoní.

Není tam pro mě celkem nic nového. Ano, má naprostou pravdu, že když jsme zavaleni sračkami z médii, tak to blokuje proces sebeuzdravování: https://www.youtube.com/watch?v=XxIxKb1xTDU
Sračkomety se překovávaly v době plandemie a teď mlátí slámu u kravína se stejnou intenzitou.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Pavel Nowak
28. 1. 2024 00:44

Nikola ví, co píše a kteří nám ve skutečnosti vládnou. Za pravdu nebo logický názor se sice kabalistická sebranka hněvá, ale to je jejich problém. Podstatou je, že si s otroky hrají na demokracii a na tzv. důvěru. Zatím musí svou zrůdnost krotit. Srovnávat Čermákův emocionální a testosteronový výlev s pečlivě promyšlenými statěmi Nikoly považuji za zavádějící. Spoléhat se na spravedlnost v tomto šméčkovém systému, kde např. prokurátorka Bradáčová je ovládána vrchními lupiči přes Aspen… Číst vice »

Dykson
Dykson
Reply to  Pavel Nowak
6. 2. 2024 01:22

Krasny koment. Take me sere ze nelze to zlo jednou pro vzdy porazit. Pekne ho spalit na popel, aby po tom zlu nezbyla ani kustka. Musi byt nejaka cesta, nebo ne? Kdyz nas budou miliony….?

Ferda mravenec
Ferda mravenec
30. 1. 2024 14:18

Vždy jsem šetřil pochvalami, ale vy si ji plně zasloužíte. Za odvahu, bystrost úsudků a touhu po sdělení pravdy ostatním. Sdělená pravda je největším nebezpečím pro všechny darebáky, kteří zneužívají lidské důvěřivosti a naivity. Takových lidí jako jste Vy moc neznám. Klobouk dolů.

Milanisko
Milanisko
31. 1. 2024 11:16

Blahoželám Nikolka, ukázala (tá “citovaná” osoba), že proti mejnstrímovým multimediálnym sračkometom a ich progresívnym sračkám sa ešte dajú použiť aj naozajstné, fyzické sračkomety. Zatiaľ aspoň vo Francúzsku. A blahoželám k dokonalej finte. Ak v úvode článku napíšete “jsem mentálně zaostalá a nerozumím …, alebo Ničemu nerozumím, nic nechápu a nikam nepatřím” tak tých kriklúňov zbavíte munície. Už Vám nemôžu kydať hnoj na hlavu, lebo nie je kam, už ste si nakydali vlastný. A píšte ďalej,… Číst vice »

Pendergast
Pendergast
4. 2. 2024 09:26

Tak už jste na seznamu. Bože to jsou svině. Držte se…

jirik
jirik
26. 1. 2024 07:08

Když se ve zprávách objevily články a reportáže, jak asad “terorizuje” své obyvatelstvo, pouze jeden český novinář si zaletěl tuto skutečnost ověřit – byla to tereza spencerová…. **** Mimochodem, v roce 1986 se začal šířit HIV/AIDS a tehdy jisté kruhy zjistili, že nemají pod dohledem sedmou velmoc, teda noviny a tv zpravodajství, pak ještě nastal rozmach internetu…. o tom, že je potřeba dostat pod dohled sedmou velmoc bude někte na netu existovat článek – kdysi… Číst vice »

Last edited 6 měsíců před by jirik
Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  jirik
28. 1. 2024 01:00

Propagandou se svatí svého neviditelného boha zabývali od doby, kdy vytáhli od Jordánu a ti druzí od Chazarského moře. Debilizaci i AIDS šířili od počátku.

Pavel J.
Pavel J.
26. 1. 2024 20:19

Tak jako, poslyšte Nikolo, stále nic, ale už je to fakt trochu trapné. V napjatém očekávání jsem zbuntoval hned několik lidí, aby si zaplatili a rovnou předplatili (!) Seznam novinky, a nic jim tak neuniklo… a teď mi už druhý den chodí čím dál více agresivnějších smsek, jejichž obsah bych zde snad nepublikoval a pouze jej shrnu zhruba tak, že jsem prý kokot a fantasta a co že je to vlastně za web téhleté Bornové… Číst vice »

Pavel J.
Pavel J.
Reply to  Nikola
27. 1. 2024 07:52

Ježiš Nikolo, teď to po sobě čtu a já se teda fakt omlouvám. Dám si to jako Bart opakovačku na tabuli: Nelez na net, když jsi chlastal. Nelez na net, …
Jinak tohle vám asi nemusím říkat, ale je jasný, že se dá zájem těchhle pitomců brát jako velká pocta – zjevně děláte něco prospěšnýho, co je už dost vidět. 
Ať se daří. 

heriot
heriot
Reply to  Nikola
27. 1. 2024 17:38

Osobně myslím Nikolo, že z tohoto mráčku pršet nebude. Nemají nic. Nachytali Vás ve chvíli kdy jste se věnovala činnosti, kterou sice osobně hluboce pohrdají, ale nahlas to říci nemohou – tj. fyzické práci… Snad doufali, že Vás najdou v křesle u bazénu, jak pojídáte ruský kaviár, popíjíte ruské igristoje a sledujete projevy Putina 🙂 a počítáte ruble. Z toho by jistě udělali seriál, ale takto ? Obecně osobně zastávám názor, že nějaké natáčení na… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
27. 1. 2024 17:56

To chce klid. I jiné tzv. dezoláty, tedy nekolaboranty
libtardi nabonzovali. Kdyžtak si zřídíš si účet a z. s. na podporu svobodného myšlení a vyjadřování.

Ladik
Ladik
Reply to  Otroctví je svoboda
29. 1. 2024 11:24

z.s. jedině v případě, že zakládající členové budou právnické osoby z Kypru, Belize a alespoň Baham, jinak Nikčina adresa může být součástí kontaktů jejích stránek. Tedy stručně řečeno solidní spolek pro obecné protirežimní blaho nelze sestavit v režimu anonymousním.

ESDE
ESDE
Reply to  Nikola
4. 2. 2024 10:25

No,nehodili, nějaká Cikorková si vás vzala do úst a upletla z toho článek na Seznamu. Taky komentáře stojí za to, vy jste se stala autorkou řetězových emailů a na toto tvrzení naskočila většina komentátorů, kteří o vás vůbec nic nevědí. Nemohli by totiž zpochybňovat vaši inteligenci a rozhled a navíc se ještě opírat do vašeho vzhledu. Je škoda, že tak statečných lidí, jako jste vy, zase tak moc není. Držím vám palce, ať to v… Číst vice »

Tonda
Tonda
4. 2. 2024 09:51

Co zaráží mně je to, že o vraždě v Klánovicích není ani zmínka o matce dvouměsíční dcery, matka není ??? O každé jiné by se psalo, že škončila přinejmenším na psychiatrii, toto žádná matka nemůže vydržet. O ní je ticho po pěšině. Proč ???

Jaromír
Jaromír
29. 1. 2024 12:57

Skvělá zpráva, Nikolo – a to hned z několika důvodů: 1. i negativní reklama je reklama; 2. vzhledem k okolnostem (rýč a gumáky) bude obtížné z Tebe vyrobit nebezpečného agenta, podrývajícího (tím rýčem) samotné základy “liberální demokracie”; 3. alternativa získává dosah, který již libtardi nedokážou “vymlčet” Věrchuška cítí, že jim teče do bot, protože ta jejich “pravda” se čím dál více rozchází s každodenní realitou. A nejhorší je, že ani ty “jejich” pravdomluvná média již… Číst vice »

Joseph the Barbarian
Joseph the Barbarian
1. 2. 2024 18:59

Odvádíte dobrou práci. Smekám! Dávám si Vás do záložek. Mezi ostatní, co si nenechají srát na hlavu – Sapere Aude. BTW, brouky jíst taktéž nehodlám. 🙂

Jan Vintr
Jan Vintr
4. 2. 2024 08:53

Už to na tom Seznamu je. Velice “výživná” je diskuze pod tím článkem. Pokud to píší skuteční lidé a ne nějací placení trolové, tak je to dost otřesná ukázka co také mezi námi žije…..

Urug
Urug
4. 2. 2024 10:17

Evidetně měl článek velký dosah a přiměl spoustu lidí zamyslet se nad oficiální verzí toho, co se tam stalo, proto ta reportáž Seznamseptiku. Mimo jiné ofiko verzi neustále měnili na základě rozporů, které do případů vnášeli “dezoláti” a házeli jim do toho furt vidle.

Pave1
Pave1
25. 1. 2024 19:42

Kvalitní propaganda začíná stručnou zprávou, samozřejmě domotanou, k tomu pár obrázků. Pak čekají na reakci a příběh rozvíjejí. Takže bych nečekal něco “epického”, bude to případně pár řádek “o zázemí dezolátů”. Držte se.

ai.ta
ai.ta
4. 2. 2024 11:30

Už o vás ten článek vyšel …. ta reportáž je trapná a článek jsem nečetla. Objevila jsem další zajímavý blog 🙂 Občas čtu i Protiproud, ale vaše stránky jsem ještě neznala. Díky těm potrhlým magorům z mainstreamu jsem vás našla 🙂 Jen vám chci toto říct, že i takto to může fungovat.

Jára
Jára
4. 2. 2024 09:23

A je to tady: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/porady-teren-konspirace-o-strelbe-v-praze-v-retezovych-mailech-nasli-jsme-autorku-textu-245021
Jsi obviněna ze šíření řetězových konspiračních mailů.

Cituji: „Nevylučuji ale, že v kontextu s dalšími okolnostmi, kdyby to mělo nějaký vývoj, že se to spojí s dalšími výroky, tak to může tu hranu trestného činu přeskočit,“ uvedl Tomáš Kubík.

Celý smysl téhle akce byl uvařit na Nikolu trestní oznámení. Ale vaří z vody.
Je vůbec legální zveřejnit tvoji fotografii bez tvého souhlasu?

Last edited 5 měsíců před by Jára
Odo
Odo
Reply to  Eva
4. 2. 2024 10:15

No to je tedy článek!.. V podstatě nic v něm není, ta autorka nebyla schopná napsat nic jiného, než že údajně “telegramový účet zmizel” a údajně “čím více o tom víme, tím podivnější to celé vypadá”. To jsou tedy zločiny, paní Bornová!

fox
fox
4. 2. 2024 12:37

myslím ,že tohle je příklad šíření poplašné zprávy s demokraciíí a svobodou to nemá nic společného.

David Berger
David Berger
4. 2. 2024 16:07

Ano ano, přesně tak! Všechna média nám lžou, Země je placatá, svět ovládají zednáři napůl se Sorosem (pardon, ještě se jim do toho míchají nějací emzáci), chudák nepochopený Putin to s námi myslí dobře a a a…ů. –. .. grrr …. !'”!””—— ………..Sorry, ale zrovna se mě někdo pokusil na dálku vypnout tím čipem, co mi aplikovali při vakcinaci. No, ještě že máme tu Bornovou, která všechno odhalí a ukáže nám pravdu. God save the… Číst vice »

Dykson
Dykson
Reply to  Nikola
6. 2. 2024 08:53

Ono je Nikolko dnes jiz pro mnoho lidi vlastne po tech letech podprahoveho vymyvani mozku jiz zcela nepredstavitelne, ze by mohla existovat pravda odlisna od te, kterou jsou masirovani dennodenne proucelovym mainatreamem. A tak tedy chtit po nich aby jen trosku zapremysleli nebo zvazili proc se deje co se deje ba co vic, zacali pouzivat kriticke mysleni, to boli ze vseho nejvic.

Bivoj
Bivoj
4. 2. 2024 10:58

Zdravím, chci se zeptat z jakého důvodu šíříte lži? Proč se snažíte zmást naše rodiče a prarodiče? Proč v nich vyvoláváte strach?
Děkuji za odpověď bez urážení.

Jan Vintr
Jan Vintr
Reply to  Bivoj
4. 2. 2024 12:41

Podle vaší otazky to vypadá, že zmatený jste spíš vy a ne vaši rodiče… A

86
0
Would love your thoughts, please comment.x