Menu Zavřeno

Kdo nám přinese skutečnou změnu?

Sobotní demonstrace probíhala podle očekávání. Řečníci přednesli rozumné věci, lidé si zaskandovali, všude vlály české vlajky a Češi ukázali, že nejsou pasivní gaučáci, za které nás považují „naše“ falešné a nečeské elity. Prostě máme jen mnohem delší zápalnou šňůru. A to je ve většině případů spíš výhoda, protože je složitější nás zmanipulovat k nějaké šílené nebo násilné akci.

Podle očekávání tam také proběhly plánované provokace Ropušanovo gestapa. V první řadě proběhla jakási podivná fackovačka. Neznámý demonstrující (kódové jméno „Červená Vestička“) stál na silnici před muzeem, schválně blokoval provoz a jakoby na někoho čekal. Všechna auta ho normálně objížděla, ale pak před ním náhle zastavilo luxusní auto (Mazda MX-5 RF cca za mega) s poznávací značkou ze západní Ukrajiny. Z auta vyskočil chudý ukrajinský uprchlík, který byl na první pohled velmi vděčný za český azyl a podporu, protože začal Červené Vestičce okamžitě nadávat. Zlý pro-ruSSký demonstrant si to nenechal líbit a na Ukrajince na oplátku zaútočil pěstmi. Proběhla podivná krátká potyčka, kterou roztrhly pro změnu žluté vestičky. Ukrajinec jak na povel nasedl do auta a beze slova odjel. Podivné. Byla to záměrná provokace, aby se mohl Ropušan odvolávat na „agresivní demonstrující“ nebo to byl opravdu jen náhodný střet, protože všichni už tu mají z toho našeho ráje nervy nadranc? Nevím, ale moje tykadélka u toho videa podezřívavě vibrují.

To ten druhý incident byl mnohem jasnější. Před Národním muzeem se po ukončení demonstrace schromáždila skupina, která opovážlivě požadovala odstranění obří ukrajinské vlajky z průčelí budovy. Opakuji, požadovali odstranění obří vlajky cizí země z ČESKÉHO Národního muzea. Naše vlastní česká vlajka přitom na našem národním klenotu ani není, je tam jen ta ukrajinská. Není to trochu čudné? Dokázalo by něco ještě jasněji vysílat fialový signál „už vám tu nic nepatří, vy česká zblba, mua ha ha!“. A není to náhodou i přestupek, vyvěšovat cizí státní vlajky na významné budovy bez přítomnosti vlajky české? Ale kdo by si dnes dělal starosti s nějakými blbými zákony, že? Ha ha! Nedodržování zákonů a ústavy naší protektorátní vládou a cizáckými neziskovkami prostě vykompenzujeme tím, že naopak u českých „flastenců“ budeme právo aplikovat desetkrát přísněji a vydávat drakonické tresty za nepodstatné blbosti nebo za ideo-zločiny. Hotovo – stejně jako u průměrné mzdy to pak dohromady vyjde průměrně spravedlivě!

Vchod do našeho ukrajinizovaného Národního muzea během protestů samozřejmě blokovala tlupa těžkooděnců. Část protestujících na ně rozčíleně křičela, ať tu cizí vlajku z našeho národního symbolu stáhnou a dají tam vlajku naší, českou. Nic víc se tam vlastně nedělo. Tedy krom podivného tlouštíka v policejní uniformě a s rouškou přes tlamičku, který pobíhal za těžkooděnci a rozdával instrukce jak zkušený divadelní režisér. V jednu chvíli je na videu vidět, jak tenhle policejní rejža těžkooděncům ukáže na několik poklidně stojících demonstrantů, vydá povel (zřejmě něco jako „Broku, Azore, trhej!“) a obránci jediného správného myšlení vyběhnou louskat hlavy protestujících jak kokosové ořechy.

Ministr propagandy Ropušan pak svoji verzi tohoto incidentu využil k vyprávěnce o „agresivních demonstrantech“, kteří se snažili málem podpálit a rozbořit Národní muzeum a přitom nesmírně agresivně napadli chudáky nechráněné těžkooděnce. Ropušan prý se svolavateli demonstrace kvůli tomu strašlivému incidentu, srovnatelnému se shozením humanitární atomové bomby na Hirošimu, nebude mít naprosto žádné slitování! To by tak hrálo, aby si Češi mohli jen tak bez dovolení agresivně postávat před Národním muzeem! A nikdo tu nebude agresivně mlátit policisty obličejem do zranitelných kolen a napadat jemné policejní pěsti svým nenávistným bříškem!

Další libovkou byla přítomnost několik „úplně pravých demonstrujících“, kteří čirou náhodou šijí u toho samého krejčího a nakupují boty u toho samého ševce. Skoro jako kdyby to oblečení nekupovali, ale nafasovali v práci, ha ha! Oba tito pánové měli také shodou okolností na oblečení jasně umístěné ruské vlajky a znak části ruské armády Z.

Obě tyto “prorusky“ vyšňořené modelky popocházely na demonstraci z místa na místo skrz celý dav a vůbec je nezajímalo, co se říká na pódiu. Vždy se ale čirou náhodou připletly před fotoaparáty a kamery a natočily se tak, aby byly jejich druhotně proruské znaky dobře vidět. Asi jim nevyšla kariéra modelek a tak si své dětské sny splnily alespoň u policejního útvaru. Tedy pardon, to samozřejmě nebyli nasazení Ropušanovo lidé, koho by něco takového vůbec mohlo napadnout! Byli to samozřejmě RuSSácký trollové, které platí přímo Putin. Jako vždy! Zlý Putler oba tyto kremelské šváby vyslal na demonstraci, aby svými nášivkami zdezinformovali myšlení deseti miliónů Čechů k slepé podpoře krvelačného a naprosto nedemokratického ruSSáckého systému. Tak! Úplně jsem cítila, jak ze mě ty dvě nášivky dělaly kremelskou filcku, ale stačilo se třikrát pomodlit ke svatému Havlu a vykloktat si Českou televizí a už zas mírumilovně prahnu po genocidě toho špatného etnika. Omlouvám se za to první prokremelské zhodnocení, to mi jen tak uklouzlo, mí drazí Čeští Elfové a milá ideo-policie!

Našli jsme konečně lídra-zachránce?

Tak tohle byla demonstrace „proti chudobě“, která se vlastně až tak moc netýkala tragické války USA proti Rusku, která se odehrává na území Ukrajiny za využití ukrajinských těl a krve. Celý protest se spíše týkal šíleného směru, který nastavila Fialova vláda a který naši zemi devastuje hůř než outfity módní ikony Evy Holubové (a to je pořádně těžký kalibr!).

Ráda bych ale na konec přidala názor, který možná podráždí část čtenářů, i když to určitě není mým cílem.

Současná doba je odporná – naše země se rozpadá a naše „elity“ už zcela veřejně podporují fašismus (tedy banderovce). Výzvy k míru a přátelství jsou považovány za nepřípustnou agresi („míroví štváči“? Co to, kudla, je?!). Vláda nás záměrně žene do cizí války za cizí zájmy. Jsme devastováni nesmyslnými sankcemi, které ubližují jen nám samotným. Prase Pavlík z Řiťoryjí beztrestně rozhlašuje, že by se měly Čechům podřezávat děti. Hlavní zprávy jsou už čistý proud sofistikované propagandy. Národ je záměrně poštváván proti sobě za použití špičkových psychologických zbraní. Do lidí se masově vstřikuje jed neznámého složení. Svoboda slova mizí. 55% lidí se bojí vyjádřit svůj názor. Mladí jsou díky mnoha vlivům čím dál tím méně plodní a navíc jsou vychováváni k nenávisti sebe samých a k naprostému pohrdání svými rodiči, prarodiči i předky obecně. A tak dále. Prostě, hnus, hnus a navrch ještě špetka plesnivého humáče.

Všichni lidé s fungujícím myšlením ví, že takhle to prostě dál nejde. Tímhle způsobem náš národ zanikne. Tím nemyslím, že bychom jen byli tiše asimilováni do Německa, ale že prostě vymřeme, jak ty slavné zdebilněné myši v Calhounově experimentu! Musíme s tím něco udělat. Není jiná cesta.

A k tomu potřebujeme víc bojovníků a bojovnic, kteří nás z tohohle odporného hnisu pomůžou vyvést. Hodně lidí teď tedy upírá velké naděje k novým ikonám odporu proti zrůdnému systému. Například i k Jindřichu Rajchlovi – tedy k právníkovi a aktivistovi, který svolal tu poslední demonstraci na Václavském náměstí.

Jindra Rajchl pomáhal řadě lidí, které se snažil náš loutkový systém zničit pomocí znásilňovaného právního systému. Bojoval proti covidismu. Spoluzaložil také „právnickou“ politickou stranu PRO, která má ve volbách velkou šanci překonat zákeřnou hranici 5%. Na rozdíl od minimálně 180 z 200 členů v té naší nesmyslně velké posranecké sněmovně je navíc jasně pročeský. A já osobně mu jeho vlastenectví věřím. Také nemám sebemenší problém s tím, že se Rajchl už už vidí v roli premiéra. V téhle pozici by přece měl největší šanci něco aspoň trochu ovlivnit, takže považuji za nesmysl mu tužbu po premiérském křesle vyčítat. Chová se logicky.

Protože ale nejsme nemyslící hysterky z pražské kavárny, ale normální lidé s mozkem, tak máme povinnost ten orgán i používat (mluvím pořád o mozku!). A to i k tomu nepříjemnému kritickému myšlení a k objektivnímu hodnocení slov i činů všech bez výjimky. I těch, co jsou aktuálně zrovna favoriti – bylo by hloupé opět propadnout přehnaným falešným nadějím nebo se ZNOVU nechat napálit.

V první řadě připomínám – pan Rajchl je bojovník, ale je to jen jeden člověk. Skutečná změna vždycky byla, je a bude hlavně na nás – na každičkém z nás! V druhé řadě si také nesmíme pana Rajchla nějak idealizovat (a to asi bude ten nepopulární názor).

Podle mého názoru by jednou ze zásadních vlastností lidí, kteří nás pomohou vyvést z aktuálního hnisajícího vředu dekadentní společnosti, měla být co největší objektivita a férový přístup ke všem stranám. Nesmí se chovat jako fotbaloví fanoušci, kteří si předem vyberou jednu stranu a té nekriticky fandí. Budoucí premiér a ministři by měli vést naši krásnou zemi a šikovné lidi do statusu neutrální země, která bude přátelským přístavem pro jednání všech znesvářených stran. Jsme ve středu Evropy, jsme západní Slované se silnou příměsí germánské krve i kultury a tak máme ve všech směrech dokonalou pozici být rozumným středem. Máme na to být mírovou a klidnou zemí, ve které by Západ i Východ mohli bezpečně vést obchodní i politická jednání a kde lidé nebudou tlačeni do nenávisti k vybraným etnikům nebo státům.

A tohle podle mého názoru Jindřich Rajchl moc neplní. Ano, je pročeský, ale v řadě proslovů také dával poměrně jasně najevo názory, které považuji za poměrně…mimózní. Například „zatím“ nechce odejít z EU. Podle něj jen stačí vyměnit šíleně zkorumpované vedení a můžeme v téhle organizaci dál zůstat. To je ale s prominutím naprostá kravina – EU už proste nejde zreformovat, to je dětinská fantazie. Tu zoufalou korupci a aktivistické šílenství v ní neudržuje jen dosazené vedení, tu udržují v chodu doslova desetitisíce zaměstnanců EU. Nemůžete vyměnit polovinu Bruselu za normální lidi, to už prostě není možné! Jediná možnost je z EU utéct, než nás úplně zadusí. Jediná další možnost je v ní zůstat a společně s ní brutálně zkrachovat, podobně jako zkrachovala Sovětská Unie. Jiná možnost prostě není.

Pan Rajchl také opakovaně dokazuje, že je dost silně protiruský a naopak nadšeně proamerický. Po té demonstraci to vlastně vypadá, že jeho jedinou starostí je, aby neustále dával jasně najevo, jak je proti Rusku a proti Putinovi. Tím ale přistupuje na deviantní hru hlavních médií i našich politických loutek, že jediný povolený postoj je jak kolovrátek opakovat jaký je Putin agresor a diktátor a jak Rusko nepatří mezi civilizované země. I zdravě neutrální postoj je teď považován nepřípustný, což je proti všem zásadám diplomacie i zdravého rozumu.

V žádném případě tím neříkám, že by měl být lídr naší země naopak proruský a protiamerický, to ani náhodou! Opakuji, že pokud má být naše země úspěšná a přežít, měla by se snažit o maximální neutralitu! Tedy ani hystericky proruský, ani agresivně protiruský. Ani proamerický, ani protiamerický. Hodnotit jen jednotlivé akce a neodsuzovat celý národ. A tak dále.

Opakuji, že jsme uprostřed Evropy a jsme velmi kreativní a pracovitý národ – my potřebujeme racionálně a přátelsky spolupracovat se všemi stranami. A to především s Německem a s Ruskem, protože na obou stranách silně závisíme a všichni můžeme ze vzájemné přátelské spolupráce hrozně moc získat. Právě o tohle mimochodem v aktuální válce na Ukrajině z velké části jde – pro davoské elitáře z USA je noční můrou zlepšující se spolupráce mezi Ruskem a Německem. I proto před časem vyhodili do vzduchu Nord Stream. I proto třicet let převychovávali Ukrajinský národ zpět k uctívání fašouna Bandery a pak Ukrajince nemilosrdně použili jako beranidlo proti Rusku. Ve výsledku to znamenalo jen strašlivé množství mrtvých a nevyhnutelné zničení Ukrajiny. A je jedno jaký na to máte názor – Ukrajina jako stát v původní podobě prostě skončila. A globální parazité (aktuálně sídlící hlavně v USA) se nebudou rozpakovat použít pro stejný účel i nás, Poláky a Slováky. Tedy pokud se necháme zdebilizovat podobně jako velká část Ukrajinců. Pošlou nás „na Rusa“, podle stále stejného „Drang nach Osten“, tedy věčného tažení proti Východu a snahy o jeho totální zničení, vydrancování a o genocidu Slovanů, kterou to vždy končí. Utopí nás v naší vlastní krvi a úplně rozjebou celý náš stát, pokud se nestaneme neutrální zemí.

Mrzí mě i Rajchlův rozkol s druhým velmi úspěšným a pracovitým svolavatelem demonstrací, budhistou Láďou Vrábelem. Ten je víc idealistický, chtěl by ten shnilý systém opravdu změnit a ne ho jen zkusit přesměrovat lepším směrem, ale v základu mají oba stejný cíl – vrátit do naší země svobodu, zdravý rozum a prosperitu. Je hrozně smutné, že se zrovna tihle dva navzájem tak atakují, místo aby se spojili. (Kdo je větší viník jejich rozporů nebudu komentovat, protože to nevím.)

Je tu samozřejmě i možnost, že je Rajchl mazaný lišák a jeho nadšená pro-americkost, podrážděná proti-ruskost a nepochopitelná víra v reformovatelnost EU je jen součástí chytré politické hry, jak proniknout i k částečně zfašizované části společnosti (ke které opravdu proniká, nedávno jsem si to s někým potvrdila!). Pokud ale jeho neustále vymezování se proti zemím na východ od nás není jen chytrá maska skutečně objektivního člověka, tak pan Rajchl opravdu není tím „velkým zachráncem“, který nás vyvede ze současného marasmu. Pokud by takový Rajchl opravdu v budoucnu nahradil Fialu, tak jen vyměníme ty současné fašounky za člověka, který bude dělat podobnou chybu a bude věřit té samé skupince prolhaných hajzlů. Jediný rozdíl bude, že na nás Čechy nebude házet takový bobek jako ti současní lidojedi, kteří podle všeho jen doufají, že si co nejvíc nakradou a pak včas utečou někam za oceán.

Takže – bylo by to s Rajchlovo stranou u kormidla lepší? Skoro najisto ano. Po pravdě – skoro cokoli by bylo lepší než ta současná skvadra prolhaných psychopatů, kteří jen slouží cizákům, pomáhají rozkrást zbytek naší země a dočasně si užívají svoji moc. Ale zatím nemám pocit, že by to měla být nějaká zásadní změna. Dokud budeme v EU a NATO, budeme jen bezvýznamná figurka na šachovnici – malý peon, který bude v příhodnou chvíli obětován.

Jen jsem tím celým chtěla upozornit, ať si ani od Rajchla a jeho kolegů z PRO neděláme až přílišné naděje, protože už nyní vysílají dost varovných signálů. Vzpomeňte si třeba, jak současný premiér Ukrajiny…pardon, České republiky Fiala před lety tepal EU nebo masovou migraci a jak otočil o 180 stupňů po svém zvolení.

Takže podporovat PRO a Rajchla? Ano. Podporovat je nekriticky a věřit jim, že udělají zásadní zlom ve směřování naší země do úplné zadele? Zatím spíš ne.

Zůstaňte bdělí!

 

5 26 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

123 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Ondra
Ondra
2023-03-15 00:21

To už je takový bizár, že události reálně připomínají animovaný film dle Orwellovy Farmy zvířat. To „Broku, Azore, trhej!“ tam fakt maxinálně sedlo. Je to jako scéna, kde si ty prasata odvedly šťěňátka a časem z nich vychovali zuřivé vlčáky jako svoji ochranku.

U nás taky asi došlo k tomu že si věrchuška odvedla “lidské policejní štěňátka” stranou a vychovala z nich ty „Broku, Azore, trhej!“.
Protože komunistické policejní mlátičky jsou už v důchodu.

Otázka je, jestli má nějaký větší smysl něco podnikat v Praze. To je podle mě podobně neefektivní jako jako žaloby na premiéra a tu sebranku okolo, protože mají imunitu.
Praha je něco jako pevnost kde vládne americká rozvědka.

Kde dostal Feri po hubě ? V Praze ? Ani nápad, tam mu holky skákaly do postele samy a zamindrákovaní pražští metrosexuálové mu jen záviděli.
To přátelské poplácání po tváři dostal v jihomoravské vesnici.
Kdyby to byl nějaký kraj rázovitější, třeba víc na sever, tak by půl roku srkal brčkem.

V Praze každý druhý pracuje pro stát, pro firmu přisátou na státní cecek nebo pro nějakou lobystickou skupinu. A ten zbytek pak pro nadnárodní korporátní fašisty co si platí politické šlapky aby jim šly na ruku jako současná vláda ODS.
Takže tam se podpory proti tomuto prohnilému systému těžko někdo dočká.
Když si místní zařídíli svůj blahobyt a vysoký životní standard právě díky kolaboraci se systémem.

Ondra
Ondra
2023-03-15 00:47

Ještě jedna technická poznámka. S holým zadkem nelze žádnou neutralitu a la Švýcarsko/Rakousko vybudovat.
I proto geniální stratég Zeman napřed stabilizoval socioekonomickou situaci v naší zemi, po hrůzovládě ODS která nás vedla k bankrotu.
Bohužel, velká část národa zdegenerovala na úroveň konzumních prasat, jejichž životní náplň je jediná: shánění se po plném korytu.
Což teď krásně vyplouvá na povrch. Je to takové nastavené zrcadlo. A taky šance, že se řada lidí takto dovtípí, že tohle je cesta do pekel. Když jim realita nafackuje, tak se někteří ještě vzpamatují.
Ale zjevně to bez těch facek nepůjde. Co jiného donutí prase zvednout hlavu z korýtka než to, že dostane ránu holí, nebo že to korýtko bude zcela prázdné ?
Myslím že v budoucnu nás čeká obojí, jak rány holí, tak to prázdné korýtko.

Bohužel jsem teď absolvoval určitou socializaci se zombíky. Vázně připomínají prase, co se spokojeně válí v bahně, rypáček zabořený v kýblu s pomejemi, a netuší že se blíží řezník. Prachy, majetky, žrádlo, chlast, to jediné řeší pořád dokola. A zcela přestávají vnímat skutečnou realitu.
A pak jsou tu ti, nteří už na realitu narazili, a ti jen vyděšeně pobíhají s kvičením sem a tam, protože už tuší že je čeká prázdné korýtko. Ale takto produkují jen větší zmatek a chaos a je lepší se jim vyhnout, pokud člověk nechce přijít k úrazu, či jimi být sražen do bahna.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-03-15 10:27

Naprosto souhlasím.

Já demonstrace v této době ignoruji. Poslední důkaz byl, že lidé si dobrovolně navolili fialový hnus v čele s generálem. I kdyby padla vláda, tak si je tam zase znovu navolí. A nebo navolí podobné ničemy.

Myslel jsem si, že se lidé po nezákonném medicínském teroru poučili, ale ono ne. Bohužel musí tvrdě narazit anebo sklidit, co si zaseli. Trpět budeme bohužel všichni.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
2023-03-15 11:47

Já v principu nejsem proti chození na demonstrace. Jen tam člověk musí jít jako vědomá bytost, která ví, co chce a do čeho naopoak nepůjde. Tedy proč tam je a čeho chce dosáhnout. Jinak je jen užitečný idiot globalčiků, kteří vytvářejí celosvětové protestní hnutí ke svržení proamerických vlád. A nebo hůř, užitečný idiot americké elity, která vytváří krvaé revoluce, majdany, vojenské převraty (typicky Ukrajina, Gruzie)
A všem těmhle výtečníkům je jedno, kolik tyto živelné demonstrace budou mít obětí a jaký chaos a destrukci způsobí. Hlavně když pořádně zavaří každé místní proamerické (u těch druhých protiamerické) vládě. Od Francie a Holandska, přes ČR až po Izrael, Peru, Argentinu, … už docela ztrácím přehled kde všude ve světě se to mydlí.

Hlavní agendou globalčiků je vyvolat takový chaos a problémy ve všech zemích, které jsou řízené z místních amerických ambasád, že už to americká chobotnice složená z jejich tajných služeb a vlivových agentur, prostě neustojí.

Takže řadový občan je něco jako tráva na bitevním poli, po které dupou globalčiki a americká elita, kteří spolu válčí.

čtenář
čtenář
Reply to  Ondra
2023-03-15 12:56

Globalčici “vytvářejí celosvětové protestní hnutí ke svržení proamerických vlád“???

To psali někde na Seznamu? Nebo říkali v kostele?

A americká elita, že válčí s globalčiky???

To říkal Pjakin? Nebo Lejnová? Fiala?

Lidi, kam na tohle chodíte…

Last edited 8 měsíců před by čtenář
jezevec
jezevec
Reply to  čtenář
2023-03-15 16:24
Jaromír
Jaromír
Reply to  čtenář
2023-03-15 20:51

“Globálščiki” tj. Globální Parazit (nebo jak tomu chceš říkat) není totéž jako americký Deep State. Zatímco dodělávající kobyla Deep State ještě kope kolem sebe, Globální Parazit už přesouvá těžiště moci směrem k BRICS+.

Protože ale GP hraje (a vždycky hrál) na obou stranách šachovnice, jsou jeden za 18 a druhý bez 2 za 20. Pjakin je ruská propaganda (jen KOBáci to těžko chápou).

Mám za to, že Rajchl čte situaci celkem dobře a že ta jeho (zatím) “prozápadní a proevropská” orientace jsou jen zdařilé mimikry (než se to celé sesype jako domeček z karet). Jinak by neměl potřebu tuhle “samozřejmost” opakovaně zdůrazňovat – o samozřejmostech se totiž nehovoří 🙂

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-03-16 14:34

Byl jsem na demonstracích proti COVID tyranii. Efekt prakticky nulový a vláda si dělala dál, co chtěla. Tam to mělo alespoň minimální smysl.

Jinak samozřejmě nebezpečí, že budu za užitečného idiota, stále při demonstraci hrozí.

Demonstrace obecně neslouží ke změně režimu, ale k upuštění páry. Lidé si zajuchají, z tribuny je další užitečný idiot ujistí jak jsou skvělí, že na demonstraci šli a pak nic dalšího není třeba.

Když chtěl říkat Vrábel něco opravdu rozumného, tak mu byla přednáška zkrácena. A to, že každý by měl změnit své chování. Mě současné demonstrace spíše připadají jako umělé vytváření nepřítele v Orwelovi.

Nemo
Nemo
Reply to  Jára
2023-03-28 01:46

Křištálově jasně vyjádřeno, naprostý souhlas!
Proč se nikdo z organizátorů demonstrací nepozastaví nad tím, že covidové demonstrace vládami Evropy nepohly ani o milimetr?

Velká většina účastníků současných demonstrací si pravděpodobně představuje, že 1-2hodinová účast na demonstraci konané jednou za dva měsíce politiky vystraší až do morku kostí. Je zcela naivní, myslet si, že pár demonstracemi by mohlo být možné svrhnout Fialovu loutkovou vládu, která je řízena z Bruselu.
Před svrhnutím Fialovy vlády je potřebné svrhnout diktát z Bruselu.

Zní to nerealisticky? Přesto je to jediná opravdu realistická cesta ke znovunabytí svobody.

Tentokrát zde totiž nejde o boj s drakem, ale o boj se 100-hlavou saní! To by si měli především uvědomit organizátoři demonstrací a místo vyčerpávání financí na jednorázové, přírustkově neefektivní demonstrace, by se měli zaměřit spíše na změnu taktiky směrem k výraznější efektivitě oslovení nadpoloviční většiny obyvatelstva.

Aleš
Aleš
Reply to  Ondra
2023-03-16 06:15

Ano prasátka je pěkné přirovnání… Prasátka také netuší, že (zatímco se handrkují o korýtko), jejich chlívek zabírá někdo jiný.
Americká ekonomika potřebuje ke své prosperitě roztočit kola zbrojní výroby. Absťáček byl zažehnán vtažením Ruska do války. Ukrajinci chtiví boje dochází a tak je zapotřebí zapojit další slovanský “póvl”. Dosazené vlády plní příkazy. Demokracie, rozdělení, zástěrka všech úspěšných převratů je způsob, jak úspěšně připravit jednotlivé národy o všechen majetek i výhody.
Jsme nájemníky v České republice. Ta je tak česká, jako asi vše co nám kdysi patřilo.
Tak jak po sametu, jsme přišli o Škodovku, nyní zajisté se pracuje nenápadně na Čezu.
Ale zpět k prasátkům. Nic netušící ve své prostotě hlasitě kvičí v boji o korýtko. Hrdinný strýček “Sam” již chystá porážku, zatím jen výběrovou, netřeba se znepokojovat…

vlastenec
vlastenec
2023-03-15 08:00

Osobně Rajchla nemusím. Působí na mě mocichtivě a říkat si může, co chce (viz příklad s Fialenkem, nebo Paroubek nyní vs. dříve u moci – nebe a dudy). Podle mě je jen “česká Meloniová” (členka Aspenu), tedy jako-opozice, která nic podstatného nevyřeší, protože nechce odstranit kořen problému – členství v nadnárodních uskupeních globalistů. Vidím ho jako ztělesnění hesla “když nemůžeš opozici porazit, tak se jí postav do čela”.

dědek
dědek
Reply to  vlastenec
2023-03-15 20:02

Člověk, který chce něco změnit, musí mít tah na branku. A zdá se, že Rajchl jej má. Takový Okamura se spokojil s tím, že má své jisté v parlamentní opozici, ale že by se mu chtělo jít na funkci ministerského předsedy? Pořád hledáme spasitele, ale to nemůže být andílek, pokud má něco reálně změnit. Už jen z toho důvodu bych podpořil kohokoliv, kdo má rozumné názory a nebojí se tvrdého postupu. Nic jiného nám totiž nezbývá.

ZaS
ZaS
Reply to  dědek
2023-03-16 18:37

Neřekl bych to lépe. Díky.

vlastenec
vlastenec
Reply to  dědek
2023-03-21 08:28

Okamura narazil na svůj strop způsobený hlavně očerňováním v masmédiích. To s tím “spokojením se” slýchám jako mantru dost často. Zajímavé. Nelze to prokázat, dokud nebude mít procenta, aby se tím premiérem stal. A nestane se jím, protože narazil na svůj strop… začarovaný kruh. Takže ano, bude potřeba nový a dynamický přístup, ale PRO nevidím jako skutečný cíl, jen dočasné zlepšení ve stylu řízené opozice – výsledkem bude chvilkové upuštění přetlaku páry, zatímco globalisté pod kotlem topí dál.
Otázkou je, jestli to hlubší rytí držkou v zemi bude stačit. Masmédia totiž mívají ve zvyku předhodit davu zástupnou oběť a dav jim to spolkne.

heriot
heriot
2023-03-15 10:29

Vystoupit z EU je nyní opravdu naprosto neprůchodné. Asi jako kdyby naši předci chtěli třeba v roce 1940 vystoupit z protektorátu, výročí jehož vzniku právě “slavíme” za “mohutného připomínání” mediíí…Vystoupili jsme z něho v roce 1945.
Což se samozřejmě bude jen těžko opakovat. Už proto , že tomu kdo nás zachránil pliveme dlouhá léta do obličeje.
Legislativně je to mimořádně obtížné a na dlouho. V4 je mrtvá. Pavel přísně plní zadání a ví, že musí útočit tímto směrem. Slovácí jsou na tom stejně jako my, Poláci dychtí po krvi Ruska a Maďarsko tiše a jistě pracuje samo pro sebe. Orbán na tom maká už 13 let a ještě je hodně daleko od cíle.
Vnitřní situace a nálada dnes již převažující část elektorátu jsou jasně pro EU. Nezapomínejme, že i greendelismus je velkou částí společnosti vítán nejen kvůli zblbnutí části mozku, ale i kvůli tušení velkých zisků pro podnikatelské kruhy.
A ekonomicky by nás západ zničil během několika měsíců.
Takže jediná možnost zatím je brzdit co se dá. A trpělivě útočit na ty ty nejodpudivější projevy a části junty. Až velmoci znovu rozdělí svět, pak teprve v něm můžeme hledat své místo.

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
2023-03-15 21:17

EU se sesype sama od sebe a nebude to už dlouho trvat. Ať je Rajchl jaký chce, není to idiot. Možná dočasné řešení, než se najde někdo jiný (ale nikoho zatím nevidět).

Takže souhlasím – zbavit se co nejrychleji Pětidemolice, pokud možno minimalizovat škody a hrát o čas.

Nesouhlasím ale, že by Greendealismus, ESG atd. “podnikatelské kruhy” vítaly. Všichni, kdo něco produkují (od automobilů přes sklo a stavební materiály až po hnojiva), potřebují levné energie. Dokonce i banky jsou na ESG nas*ané a “ochcávají” to jak se dá. Proto taky Vondra, Kupka a spol. najednou dávají ruce pryč od toho, co nám sami (jako předsednická země) v té Bruseli se soudruhem Timmermansem navařili.

Z tohoto hlediska je Babiš náš spojenec (byť jen dočasně) – Vidlák to chápe naprosto jasně. Orbán – náš vzor.

.

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-03-16 09:52

No jo, bylo by to hezké, kdyby se EU sesypala sama od sebe, jednou to bude, ale současné generace minimálně 40 a výše to jistě nepostihne…Je to příliš silný, dobře živený a i lidmi podporovaný moloch. Třetí říše se také nesesypala sama od sebe a nebýt SSSR byla tu dodnes.
Taky je třeba opustit představu, že zvěrstva z vysokých pater EU pocházející, se rodí tam. Něco jistě, ale to zásadní je úplně jinde.
Však jsme to viděli na covidismu, jak si korporace vše vodili na provázku. To samé je greendelismus. 
Podnikatelské kruhy nějaké energie vůbec netrápí. To snad platí pro malou hospodu na předměstí, či pekárnu. Tady mluvíme o kruzích přímo napojených na penězovody, vytvářejících se na greendelismu. Nebo kruzích, které doufají, že se napojí. 
Solární barony jistě ceny energií netrápí, čím vyšší, tím lepší. Takoví už dávno pochopili, že lepší než se trápit nějakým podnikáním, tak je mnohem lepší začít dobývat rentu na úplně jiném podkladě. Ochočit si řízení společnosti a pomocí zákonů škubat lidi. Přinutit lidi platit za to co se jim nařídí a vnutí. 
A podnikatelé se už jen třesou jak budou rejžovat na zateplování, rekonstrukcích, budování solárů a tepelných čerpadel, větrníků a všech těch nesmyslů. Co nevytáhnou z majitele, to dostanou od státu. Jiní se zase těší, jak jim budou padat do klína neprodejné domy, protože nebudou mít příslušný štítek a majitel nebude schopen platit pokuty…. 
Automobilky, které sami táhnou greendelismus, budou vyrábět jen předražené elektro, které budou dodávat pomocí dotací. A než by v konkurenci prodávali 10 fábií, prodají jedno elektro s nepoměrně větším ziskem. Atd., dalo by se pokračovat do nekonečna. pro “plebs” auta už určená nebudou.
Za každou sviňárnou jsou vždy jen velké peníze a nenažranost kapitalistů..

Nemo
Nemo
Reply to  heriot
2023-03-30 19:54

Rozuměla jsem Vám správně?

Po Bílé Hoře, s německým císařem,
Po roce 1933 s Hitlerem,
Po roce 1948 s Gotwaldem vzhůru ke komunizmu na věčné časy a nikdy jinak,
V době Covidové vzhůru k tečkování,
A na výstup z EU si počkáme, až nějaký neskutečný blbec za nás ten převrat do normálna vypotí, zatímco my si na pohovce budeme dál ve švejkovském klídku pohodlně tukat do klávesnic?

eMVe
eMVe
2023-03-14 22:35

Použil bych dvě věty:
1) Politiků se nevěří, politici se kontrolují.
To je myslím jasné, tam není žádný spor.
2) Politika je vždy kompromis.
Jinými slovy, nikdo nemůže dosáhnout všeho. Je třeba zvážit možnosti a vybrat, co je v danou chvíli možné. Odchod z EU je v tuto chvíli politický nesmysl. Nejenže budeme stát proti zahraniční síle, která by to sama o sobě udolala. Budeme stát také proti minimálně 2/3 lidí v této republice, kteří kdyby měli volit, budou volit za setrvání. Musíme počkat, vydržet a pracovat na změně.

jirik
jirik
Reply to  Nikola
2023-03-15 06:44

Maďarsko možná opustí EU
Maďarsko okolo roku 2030 možná opustí Evropskou unii, pokud se předtím úplně nerozpadne. Viktor Orbán to řekl na uzavřeném jednání se špičkami své strany Fidesz, část jeho projevu ale získalo Rádio Svobodná Evropa. Do necelého desetiletí se ze států Visegrádské skupiny, kterou kromě Maďarska tvoří Česko, Polsko a Slovensko, stanou podle Orbána čistí plátci do unijního rozpočtu. Potom bude potřeba zhodnotit, zda členství v Evropské unii ještě dává smysl.
https://www.narodni-noviny.cz/orban-blizi-se-cas-na-odchod-madarska-z-eu/
*****
Podle jednoho článku, měl mít orbán projev, že letos maďarsko do května opustí EU, a je zajímavé, že se začalo objevovat na českých serverech od ledna dementi této informace…..
https://echo24.cz/a/S58Kw/budapest-poprela-ze-orban-poprve-naznacil-mozny-odchod-madarska-z-eu

Pepa
Pepa
Reply to  Nikola
2023-03-15 11:52

Co se týče EU, stačilo by prozatím dělat to co dělají Maďaři, házet jim do všech těch nesmyslů v rámci možností vidle a hájit si to svoje. Ale netuším jestli se z Rajchla může vyklubat český Orbán 😊

jirik
jirik
Reply to  Pepa
2023-03-15 20:39

Do českého orbána mají všichni hodně daleko….
*****
Luboš Blaha k situaci ojledně MIGů pro Ukrajinu
https://www.badatel.net/lubos-blaha-vojna-na-slovensku-klope-na-dvere-pripravte-sa-na-najhorsie/#comments

Jaromír
Jaromír
Reply to  Pepa
2023-03-15 21:36

V rámci možností za mne optimální scénář: demise vlády a úřednické vláda, premiérem Kupka, Havlíček nebo Schillerová.

Předčasné volby a nová vláda ANO, části ODS a PRO (těsně nad 5%), s “tolerancí” SPD. Hodně “upocené”, ale lepší než Pětižumpa.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Jaromír
2023-03-16 18:24

SSoudruh Kupka, uvědomělý lepšočlověk, kterého do své hajlovací skupiny na sletu ODS přivítalo Řeporyjské kabalistické prase, toť vskutku změna!

Aspenista z ANOfertu Havlíček a jeho sekční šéf Babiš se málo projevili za koronafašismu?

Jaromír
Jaromír
Reply to  Otroctví je svoboda
2023-03-17 17:40

Nikoho z výše uvedených opravdu “nemusím”. Jak píšu nahoře – je to “upocené” a smrdí to, ale menší zlo než současná Pětižumpa.

Něco málo už některým ODS-ákům dochází, viz Saša Vondra na Echu: https://echo24.cz/a/HUE5y/tydenik-echo-rozhovor-vondra-elektromobilita-drahe-potraviny

Má-li ODS alespoň zbytky pudu sebezáchovy, zbaví se toho řeporyjského prasete ještě dříve než hlavního Signalisty.

Hrajeme o čas a (alespoň částečné) omezení škod, než ovčané prohlédnou – a než najdeme někoho schopnějšího (přání otcem myšlenky). V Holandsku už začínají chápat (BBB).

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Jaromír
2023-03-17 21:16

Vondra je Havloid a řitní alpinista kabaly. Zase předstírá nějakou falešnou opozici košer klimateroristů Opiátů (Pirátů). Kupka je něco podobného. V podstatě se neliší od Afroameričanové nebo Fialového hnusu.

Jaký význam má hajlování za prolhané, podlé loutky z Rockefellerova Aspenu!
Cesta je v uvědomění si – zvrhlíků a jejich podvraťáckých agend.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2023-03-15 19:33

Uvědomělé štvaní proti ideozločinci doc.Ševčíkovi. Jak Hitlerjugend proti Karlu Čapkovi. Vysoká škola totalitních praktik.

SSoudružka Karolína Nodesová hajlující za LGBTQ a jiné pokrokové hovnoty:

„Vaše chování nezasahuje pouze studenty a studentky naší fakulty, nýbrž za celou školu, protože té se tato záležitost také týká. Vaše chování, které se neslučuje s Etickým kodexem a Morálně-etickými zásadami vedoucích pracovníků VŠE, vrhá opakovaně a dlouhodobě špatné světlo na studenty i absolventy VŠE a je neakceptovatelné.

Cílem protestu je přimět pana docenta, aby dobrovolně odstoupil ze své funkce

Karolína Nodesová,

která akci organizuje, na NF VŠE vůbec nestuduje. Její životopis na profesní sociální síti LinkedIn zmiňuje fakultu mezinárodních vztahů. Miroslav Ševčík vyučuje pouze předměty pro Národohospodářskou fakultu, tedy Nodesovou nevyučuje. Nesrovnalost je už v samotném textu, který sice na začátku mluví o zástupcích a zástupkyních národohospodářské fakulty, ale podepsán je „studenti a studentky VŠE“, tedy taktéž těmi, kteří se s Ševčíkovou výukou, ať je jak chce politická či nikoliv, nesetkávají.

Text odkazuje na otevřený dopis Ševčíkovi, který ho vyzývá k rezignaci. U něho je seznam autorů z Akademického senátu Vysoké školy ekonomické v Praze. Uvedeno je jich celkem osm. Ani jeden z nich však není v AS za Národohospodářskou fakultu.

Samotná Nodesová se zajímá o politiku, lidská práva a mezinárodní vztahy. Je stážistkou v odboru rovnosti žen a mužů úřadu vlády. Kromě toho také pořádala duhový pochod Most Pride, což jí dle vlastních slov „změnilo život“. V prezidentské volbě podporovala Danuši Nerudovou právě kvůli právům LGBT.

https://www.novinky.cz/clanek/domaci-demonstrace-studentu-za-sevcikuv-odchod-z-cela-fakulty-40425865

https://www.novinky.cz/clanek/domaci-studenti-svolali-demonstraci-za-odchod-sevcika-40425790

Janina
Janina
2023-03-15 08:52

Cindy a Naomi můžou být akce Ukrajinců. Třeba o tom ani Vítek nevěděl.

Antivirus
2023-03-15 15:40

Taky bych to s PRO neviděl až tak slavně. Například Hamplová vždycky přijde s nějakym názorem populárním v alternativně jako poslední a dělá z toho hrozný drama a tváří se, že to vymyslela, a její pokrytectví je na mě občas trochu moc. Rajchlovi bych rád tak nějak aspoň převážně věřil (přinejmenším že by byl lepší než Fiala a Babiš – ale ono to horší ani nejde), ale evidentně má taky svoje chyby. Stejně tak Okamura, jako třeba moc velký ego na to, aby s někym spolupracoval.

Jenže nikdo bezchybnej do politiky nepůjde, a Okamura a Rajchl jsou přece jenom na úplně jinej úrovni než šestidemolice (aspoň zatim). Hlavní problém ale nejsou ti vůdci. Hlavní problém je, že 2/3 lidí jsou idioti a všechny ty debilní nápady podporujou, ačkoliv to škodí jim samotnejm. Takže i kdyby PRO ve volbách dostalo 15% a SPD třeba 20%, nic se nezmění, protože 35% je pořád jasná menšina a demolici nepřehlasujou. Myslim, že všichni tady chápou, že jediný, proti čemu je Babiš “opozice”, je proti tomu, aby byl premiér někdo jinej než on. V jakymkoliv hlasování ohledně EU a globalistický agendy se vždycky přidá k pětidemolici proti SPD/PRO.

Dokud nebude chtít změnit směr většina normální populace, nikam se nehnem. A jak pořád říkám, dokud lidi nebudou pořádně trpět, tak si pojedou dál ve vyjetejch kolejích a budou se držet svejch starejch, naprogramovanejch názorů. Bohužel.

Jára
Jára
Reply to  Nikola
2023-03-16 02:49

COVIDismus bylo naprosto totální sáhnutí na rozpálená kamna. Takovou míru bezdůvodné tyranie a lží za celý svůj život nepamatuji. Mnozí to zbaštili.
Jsou tu i tací, jako majitelé restaurací, kteří kvůli COVIDismu zbankrotovali anebo se dostali do existenčních problémů. Těch je málo. Četl jsem, že injekce způsobily, že zemřel 1 člověk z 1000. Ostatním tahle lekce očividně nestačí.

Teď se mlátí sláma u kravína. Samotní vojáci OSU (ozbrojených sil Ukrajiny) dostanou kalacha a 4 zásobníky. Vojenský výcvik žádný. Další vybavení žádné. Veškerá “pomoc” od západu se na Ukrajině rozkrade. https://rumble.com/v2d5jmg-esk-oldk-bojujc-na-stran-ukrajiny-vyzval-cempera-a-zdechovskho-k-nvtv-front.html Dokonce žoldák, který reálně bojuje v ozbrojených silách Ukrajiny a za “zájmy” Ukrajiny, byl hlídači pravdy označen za dezinformátora.

Last edited 8 měsíců před by Jára
Marek
Marek
Reply to  Jára
2023-03-20 11:53

Naopak, kovid bol na nezaplatenie. To ako sa vyfarbili všetci tyrani a klamári mi pripomína použitie kontrastnej látky na identifikovanie rakoviny.

Nemo
Nemo
Reply to  Marek
2023-03-31 07:15

No Covid byl opravdu k nezaplacení. Ukázal nám, že minimálně 75 procent obyvatelstva nerado používá mozek a tak si raději nechali napíchat jednu tečku za druhou a nakonec byli z toho otečkování tak zblblí, že si za prezidenta zvolili bývalého komunistu.

Erik Halák
Erik Halák
Reply to  Nikola
2023-03-17 00:29

K Nikola Autor 2023-03-15 20:31:

Ty tvoje plány “budoucí cesty ze septiku” bych opravdu chtěl vidět.

Třeba bych byl příjemně překvapen, optimistou však nejsem.

Skutečnou cestu vidět nechcete, na její náznaky jste alergičtí.

https://www.youtube.com/watch?v=2v9_ygzPdus

Juan Matus
Juan Matus
2023-03-14 21:18

Já panu Rajchlovi nevěřím. Má intuice na odhad lidí mě ještě nezklamala.
A najednou se to potvrzuje. Pan Rajchl má jakési společné firmy s panem Rakušanem, to je ale náhodička. Osobně jsem si ten obchodní rejstřík projel.
Pan Fiala před několika lety taky hezky mluvil.

eMVe
eMVe
Reply to  Juan Matus
2023-03-14 22:25

Můžete být konkrétní? Link nebo nějakou nápovědu? Já nic nenašel.

Juan Matus
Juan Matus
Reply to  eMVe
2023-03-15 07:54

No, tak třeba zdeje to vysvětleno polopaticky.
https://www.facebook.com/100084617054786/videos/3295530107429379

ZaS
ZaS
Reply to  Juan Matus
2023-03-16 18:28

Vytrpěl jsem 25 minut této estrády a nedozvěděl jsem se nic než mnohokrát opakované “…že by to bylo…?”
Tak jsem si projel rejstřík a evidenci smluv. Na rozdíl od té žoviální paní jsem na Rajchla našel jednu smlouvu na nějakou akci pro Czechinvest v Singapuru za 150 tis. Kč. Plus k tomu dotaci na stejnou firmu cca 80 tis.
Jinak potvrzuji to co níže píše Dědek a Nikola. Jde zjevně o jiné Rakušany. Jen pro pořádek jsem si vyjel i počet Rakušanů v ČR. Momentálně jich tu máme 285.
Za sebe v jeho podnikatelských aktivitách nevidím nic mimořádného, ale pochopitelně se mohu mýlit.
Suma sumárum je mi z tohoto článku velmi smutno. Bohužel jasně dokazuje, že jsme bez šancí. Pokud Rajchl je skutečně tím trójským koněm, tak je zřejmé, že budeme opět (pokolikáté už?) podvedeni. Pokud jím není a lidé ho přesto nebudou volit, protože mají pochybnosti, tak prostě nikdy nebudeme mít své zástupce jinde než v pelotonu nevolitelných stran.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  eMVe
2023-03-15 18:51

https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-$osoba?p%3A%3Asubmit=x&.%2Frejstrik-%24osoba=&prijmeni=Rajchl&jmeno=Jind%C5%99ich&narozeni=&obec=&angazma=&soud=&polozek=50&jenPlatne=PLATNE&typHledaniSpolku=ALL

Ondra
Ondra
Reply to  Juan Matus
2023-03-15 00:33

Vaše intuice vás skutečně neklame. Já to cítím dost podobně, a mám pro to i vysvětlení.
Na druhou stranu ale musím konstatovat, že momentálně s těmi pro které Rajchl pracuje, máme společné cíle. Tedy nepřipustit válku v naší zemi a v evropě jako takové.
Nakonec platí to klasické, že pomocnou ruku najdeš jen na konci svojí paže a co si neuděláš sám, to nemáš. Když se člověk připojí k nějakému lidskému stádu, tak nikdy nemůže vědět, kdo řídí ty ovčáky, kteří ovládají to stádo.

Jinak samozřejmě že žádná revoluce (vzešlá z demonstrací davu), nebyla nikdy spontánní a lidmi řízená a už vůbec ne v jejich prospěch. Ale řízená výhradně jistými lidmi nahoře.

Tohle není žádná “barevná revoluce” protože USA ovládají českou vládu i s prezidentem, tudíž nemají naprostý zájem svrhávat jejich loutky. Pravda, občas ty loutky předhodí davu, když už jim dosloužily, a pak si tam dosadí nové.
Ale toto není ta situace.

Takže, kdo řídí a organizuje tyto demonstrace, když to zjevně nejsou tajné služby USA ?

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
2023-03-15 21:27

Budu na chvíli ďáblův advokát: proč myslíš, že ty demonstrace nepodněcují USA?

Je-li cílem Deep State (původně Pilsudského) projekt Trojmoří, potřebují vrazit Pobaltí, Polsko, ČR a SK, Rakousko, Maďarsko až dolů na Balkán jako klín mezi RF a Německo.

Tomu stejnému slouží sabotáž NS2 stejně jako požadavek Polska na německé reparace.

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
2023-03-16 19:06

Jaromír má možná pravdu. Jak jsem teď poslouchal o Gruzii, tak přesně tam USA nařídilo vládě Gruzie přijmout zákon o zahraničním agentovi a současně poštvalo lidi proti této vládě. Takže to naoko vypadá, jako opozice, ale bylo to celé naaranžované od USA. USA na naší vládě vůbec nezáleží, úslužné loutky je třeba předhodit davu na roztrhání a nasadit tam nové neokoukané. Takhle se chovají neustále. A možná to čeká i vládu fialového hnusu, která nás zaprodala a bude svým páníčkem za věrnost odkopnuta.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
2023-03-16 23:09

Má to ale jeden “háček”. I v USA bojují dvě strany – na jedné straně Deep State (mající blízko k Demokratům), na straně druhé Trump (slibující, že Deep State po vítězství Republikánů zcela vykoření).

Globální Parazit hraje všude na obou stranách šachovnice. Přitom jako symboly Jing a Jang, každá strana v sobě zahrnuje kousek té opačné.

dědek
dědek
Reply to  Juan Matus
2023-03-15 06:23

Jen pro pořádek. Také jsem si obchodní rejstřík “projel”. Ten jeden společník se sice jmenuje Rakušan, má ale jiné křestní jméno i jiné datum narození než ministr vnitra. Když náhodičky, tak přece jen trochu solidněji. Kdyby šlo třeba o Nováky, bylo by podezřelých více.

PaKo
PaKo
Reply to  Juan Matus
2023-03-20 18:56

Nahlédl jsem do výpisu těch smluv na základě níže uvedeného odkazu a myslím, že jde nejspíš o shodu jmen, Ropušan senior z Kolína je ročník 1947, což by sedělo vzhledem ke stáří jeho syna Ropušana juniora, taky z Kolína, a u Jana Rakušana z těch výpisů je uveden rok narození 1977 a jiné místo, což by odpovídalo zhruba věku Rajchlova vrstevníka.

Ondra
Ondra
2023-03-15 11:28

Hedání “české cesty” vedlo prakticky vždy ke katastrofě a k tomu že národ zchudl a hrstka lidí pohádkově zbohatla. Následování Ruska naopak vedlo k prosperitě, kvalitnímu zdravotnictví, vyspělému školství, pokročilé vědě, hospodářskému růstu, sociální spravedlnosti, …
(tímto samozřejmě nepopírám, že u toho nebyly průvodní negativní jevy, kterými ovšem v samotném SSSR trpěli ještě víc – trockisti řádili tam i u nás, a dodnes u nás řádí)

Proč tomu tak je, je jasné každému kdo je vzdělaný v DVTŘ. S pivními zombíky dopadne každý “brainstorming” katastrofou, na které se akorát napakuje banda vypočítavých chazarů.
Proto je i české alternativa zcela neschopná. Protože žije v bludech které jim byly nacpány do hlavy.

Prostě nejsou kádry. Kruh se uzavřel, a zase jsme u toho, že skutečně lidskou prosperující společnost lze vybudovat jen na základech KOB. Hledání třetích cest vždy nakonec vede k tomu stejnému davově.elitářskému zahnívajícímu smrdutému svinčíku. Kde masa otroků pracuje nikoliv na sebe a na svůj rozvoj, ale na hrstku bohatých elitářů. A sama si platí svoje dráby a zotročovatele.Vztah hostitel-parazit.

I to komando policejních troglodytů co zmlátili lidi u toho muzea, si tito lidé platí ze svých 60% daní. Makají od nevidím do nevidím v Kolbence na směny, domů jdou s rukama až na zem. A když se o víkendu chtějí domoct spravedlnosti, tak na ně ti co je daněmi platí, pošlou policejní mlátičky živené opět z jejich peněz.

A takto to bude pořád dál, i když se s pomocí globalistických agentů podaří odstavit od moci americké agenty a zabránit harašení zbraněmi v Evropě.
Bez KOB tu budeme mít nadále agendu globalčiků. Islám, EU přetavenou v Evropský chalifát, chudobu pro masy, pohádkové bohatství pro vyvolené. Jako doposud.

Vždyť o tom psal i globalčik Orwell. Ti nahoře naženou chudé masy na náměstí udělat revoluci, a místo staré (už nepotřebné) elity dosadí novou elitu která má nové cíle a novou agendu.
Tak jako uplynulých 50 let likvidovali kapitalistickou elitu a místo ní tam dosazovali elitu multikulturní, islamizační.
A tak jako před 200 lety likvidovali elitu šlechtickou a místo ní dosadili elitu kapitalistickou.
Prostě “úklid starého haraburdí” prostřednictvím vyhecované lůzy na náměstích, Jako vždy.

(toto byla reakce na járův příspěvek)

Jára 2023-03-14 22:15

Bohužel tohle fungovat nebude. Rusko podle mého pozorování naprosto katastroficky selhalo.

Druhá věc je ta, že my selháváme ještě mnohonásobně více a hůře.

Ale kopírování ruské cesty by byla pro nás cesta do záhuby. Musíme si asi najít svoji vlastní cestu. A samozřejmě se inspirovat tím, co mají v Rusku pozitivní. A poučit z toho, co se jim nedaří.

čtenář
čtenář
Reply to  Ondra
2023-03-15 13:11

KOB nechápe ani hlavní, natož podružné myšlenky z Bible a považuje ji za jakési spiknutí, či co…

Na tohle časem dojedou. Jako i jiní před nimi.

Ondra
Ondra
Reply to  čtenář
2023-03-15 15:06

Ale že nám ta civilizace krásně vzkvétá pod “Biblickým projektem” zahrnujícím judaizmus, křesťanství a islám. Samá pozitiva a světlé zítřky. Lepší už to ani nemůže být. Když je potřeba zredukovat populaci, tak velitelé Biblického projektu zavelí, a židi, křesťani a muslimové se do sebe pustí navzájem a řežou se hlava nehlava. Opravdu nádhera.
A ze středověkého marasmu se mi ježí všechny chlupy (a přesně tam nás GP chce znovu mít). Války, epidemie, bída, nedostatek, a v každé vesnici debilizačně-špionážní centrum GP (kostel). Které bdělo nad tím, aby se na tom marasmu nic nezlepšilo a aby si náhodou někdo nevzpomněl, že bez něj bylo mnohem lépe.

A taky otrokářství nám tu tisíce let krásně vzkvétalo pod Biblickým projektem.
To tradiční kmenové společenství neznaly, to nám naordinoval GP v rámci projektu.
Takže každá civilizace a kultura posledních cca 5 000 let skončila v totální hnilobě a rozkladu.
Nic naplat, PO OVOCI POZNÁTE STROM – a ten biblický strom GP plodí už po tisíce let shnilé a červivé ovoce.

ps: to že se v bibli najde pár zajímavých mouder starších před-židovských civilizací, nic nemění na tom, co jsem výše napsal.
I tak se v ní dochovaly jen nepatrné drobky. Z rozvinuté egyptské civilizace se nedochovaly skoro žádné znalosti. A historikové budou mektat, že nevěděli nic o lidském těle, a lékařství tam bylo jakýsi hous pokus.
Přitom naše lékařská věda dohnala egypťany v chirurgii až někdy po válce, a v neurovědě ještě o pár dekád později.
A nakonec vám budou ještě tvrdit, že pyramidy byly rituální pohřební stavby, kde se ovšem nikdy žádný nebožtík nenašel.

Jara
Jara
Reply to  čtenář
2023-03-15 15:16

Ale tak to prostě je. Bible je co? Starý zákon obsahuje cenzurou uznané spisky a jiné, které neprošly cenzurou, ignoruje.
Nový zákon je mnohokrát zcenzurovaný paskvil. To ani Ježíš nepsal. Největší cenzura byla v roce 600. Když se původní křesťanství nedalo zničit, tak ho vrchnost přijala a přeměnila jej na novou tyranii.

DVTŘ tomu říká biblický koncept na zotročení lidstva.

čtenář
čtenář
Reply to  Nikola
2023-03-17 14:13

Prosím o věrohodnou citaci, nejlépe z bible, kde přesně Kristus vyzývá k výstavbě kostelů, ať již kdekoli, a “slavení” jakýchkoli svátků.

Děkuji.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Nikola
2023-03-17 19:51

Náboženství (a filozofické směry) se dají, mimo jiné, rozdělit na “duální” (já vs “něco tam nahoře”) a “ne-duální” (já jsem součástí všeho okolo). Křesťanství (stejně jako islám či judaismus) odděluje mou osobnost od Boha – potom je z podstaty věci snadné vložit doprostřed církev jako “zprostředkovatele”.

Buddhismus to má jinak. Je otázkou, nakolik je autentický ekumenický překlad, tj. že Bůh ve společenství je přítomen “mezi námi”, na rozdíl od zřejmě původního “v nás”. Jsem si skoro jist, že Ježíš měl na mysli právě tohle.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Jaromír
2023-03-17 21:42

Židovské pánbíčkářství, včetně křesťanství a islamismu, je debilizačním a zotročovacím systémem. Můžeš začít zkoumáním moci chtivých prolhaných zmetků v Egyptě a pokračovat v zápiscích klínového písma ve starověké Mezopotámii na hliněných destičkách nebo Chammurabiho “zákoníku”.

Výkvět z listů věrozvěstů:
Otroci ať ve všem poslouchají své pány!

čtenář
čtenář
Reply to  Nikola
2023-03-18 00:52

Píšete “křesťanské kostely” a “křesťanské svátky”…
Jelikož se křesťanství odvíjí od života, díla a odkazu ( jak by asi řekl historik nebo filosof ) konkrétní osoby, v tomto případě Ježíše Krista, tak jsem se chtěl ujistit, kde přesně tento zakladatel vyzývá své stoupence, následovníky, k výstavbě kostelů a “slavení” nějakých svátků.

Pokud tomu tak není, pak žádné budovy ani svátky nelze nazvat křesťanskými, ale jde o mylnou, lidskou iniciativu a výsledek nepochopení myšlenek zakladatele hnutí.

Na druhou stranu si nelze dělat iluze o spiritualitě pohanské, včetně slovanské. Rozumím smyslu pro romantiku, ale když jde o etiku, pravdu, podstatu, život, tak musí jít naivita stranou.

“Skutečná” spiritualita je dnes často jen směs pověrčivosti a autosugesce, což je dost nebezpečná kombinace.

Čest vyjimkám.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  čtenář
2023-03-18 21:08

>křesťanství odvíjí od života, díla
🙄
Pravím vám, že Bůh může Abrahamovi stvořit děti z tohoto kamení (Mt 3,9)

Když byl Ježíš pokřtěn…a hle, otevřela se nebesa a spatřil Ducha Božího, jak sestupuje jako holubice…A z nebe promluvil hlas: „Toto je můj milovaný Syn, jehož jsem si vyvolil.“ (Mt3,17)

Ježíš Duchem vyveden na poušť, aby byl pokoušen od ďábla. Postil se čtyřicet dní a čtyřicet nocí (Mt 4,1)

Ježíš chodil po celé Galileji, učil v jejich synagogách, kâzal evangelium království Božího a uzdravoval každou nemoc (Mt4,23)

Blaze vám, když vás budou tupit a pronásledovat a lživě mluvit proti vám všecko zlé kvůli mně. Radujte se a jásejte, protože máte hojnou odměnu v nebesích (Mt5,11)

xxx

V současnosti máme podobné věrozvěsty. Podle nich pohlaví je sociální konstrukt. Mâme hajlovat za Banderastán, klimatickou změnu, červy coby potravu, covidismus a Tfujzrem se obohacovat.
Kdo to přežije, povinně se těší na CBDC a Švábův sen; otroci nebudou nic vlastnit.
“Nebudou si dělat starost o zítřek” (Mt6,34) A budou se těšit na odměnu u svého Otce v nebesích
😉

Jaromír
Jaromír
Reply to  čtenář
2023-03-20 00:41

Nejsem si jist, jak rozumět posledním dvěma odstavcům: jako že pravá spiritualita je jen ta křesťanská, zatímco vše ostatní je jen pomýlené modloslužebnictví?

Jara
Jara
Reply to  Ondra
2023-03-15 17:06

A ještě k této odpovědi. Uvědomte si, že pokud někoho kopírujete tak nedosáhnete jeho kvality, ale kvality výrazně nižší. Rusko samo o sobě na tom není dobře. Možná se z toho vyhrabe. Jak mohli rusové dopustit, že jim do všech řídících struktur nalezli vlastizrádci? Ani Stalin mi nevychází tak dobře, jak ho vidí mnozí konceptuálové.

Je možné, že dnešní doba spíše žádá, aby každý národ a dokonce každý z nás našel svoji cestu. Současná vláda asi pivní pepíky sejme (spolu s námi ostatními). Otázka je, co dělat až se ten prasečák začne bortit a začne nám padat jeho střecha na hlavu.

Přesně o takový úklid se globalisti teď snaží. Otázka je jestli naše zvrhlá a neschopná elita je plánována jen na přechodnou dobu. Nejspíše je tato elita určena k vykradení země a předhození davu.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jara
2023-03-16 22:55

“Uvědomte si, že pokud někoho kopírujete tak nedosáhnete jeho kvality, ale kvality výrazně nižší” – celý japonský automobilový průmysl a čínská elektronika jsou důkazem nesprávnosti takového paušalizujícího tvrzení. V oblasti společenské, doporučuji např: https://www.syrzdarma.cz/clanek/explozivni-produktivni-sila-soukromeho-vlastnictvi

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
2023-03-18 18:48

Tam jde o něco jiného. Dokud jsme ve vleku jakékoliv velmoci, tak ji předstihnout nedokážeme.

Čína překročila svůj stín a dostala se v technologiích dopředu ve vývoji. Ale jen ze dvou důvodů. Vykradli kompletně všechny znalosti ze západu a ještě k tomu si přitáhli lidi ze západu – špičky se svých oborech do své země.
A druhá věc je ta, že celá EU je škrcena naprosto padlými a debilními nařízeními, která brzdí jakýkoliv rozvoj nebo invenci.

A celé to neodporuje Vašemu článku v odkazu. U nás zaváděný neomarxistický systém jakoukoliviniciativu naprosto ničí. Přečtěte si tohle: https://zvedavec.news/komentare2023/03/9575-ekonomicka-situace-zapadni-spolecnosti.htm

A zpátky k tomu Čínskému zemědělskému družstvu. Kdyby v něm zavedli efektivní procesy řízení, které odměňují lidi podle skutečně odvedené práce, tak by takové družstvo bylo díky synergii ještě daleko efektivnější než 18 samostatně hospodařících rodin.
Nejhorší stav je, když jsou pracovníci naopak za jakoukoliv vlastní iniciativu trestáni.

Last edited 8 měsíců před by Jára
Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
2023-03-20 00:58

Určitě se shodneme, že Číňané (stejně tak i Japonci) jsou mistři ve vykradení cizích nápadů, které pak dokáží kreativně vylepšit. Nakolik je to legitimní postup si netroufám říci – efektivní jistě ano.

Jistě se shodneme i na tom, že EU je škrcena debilními nařízeními, viz celá Energiewende, v automobilovém průmyslu nejnověji Euro7. Pro vysvětlení ale už nevystačíme s obyčejnou hloupostí nebo ideologickou zaslepeností – buhužel, jediným vysvětlením je zlý úmysl, totiž snaha o deindustrializaci EU.

Právě v tom (mimo jiné) se lišíme my “konspirátoří” od většinové populace 🙂

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
2023-03-16 22:58

Následování Ruska vedlo k politickým procesům 50-tých let. Ostatně (nikoli náhodou) pod vedením sovětských poradců.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jaromír
2023-03-18 13:51

…ještě bych doplnil, že politické procesy 50-tých let vedly přímou cestou do uranových lágrů, které vypadaly takto: https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/tiskovezpravy/Jachymovske-peklo-zustava-odkazem-pro-budouci-generace-436959

Pro všechny milovníky “konceptuálních” studií připomínám nikoli nepodstatnou podobnost budovatelského nápisu “Prací ke svobodě” s německým originálem “Arbeit Macht Frei”.

Počet politických vězňů byl stanoven tak, aby (s přihlédnutím k vysoké úmrtnosti) stačili vyrubat, vytřídit a odeslat kvalitní jáchymovský smolinec – hádejte kam?

Jaromír
Jaromír
Reply to  Nikola
2023-03-18 18:15

Na studiích jsem si přivydělával na archeologických vykopávkách. “Politické školení” jsem tam dostal od dvou bývalých muklů, co se potkali v komunistickém “nápravném zařízení” (pivu se nevyhýbali).

Jeden měl na ruce vytetované číslo z ještě předchozího pobytu v německém lágru – ten mne upozornil na (jistě nikoli náhodnou) shodu těch nápisů. “Konceptuálně” to vypadá jako grafiťácký “tag” Globálního Parazita – “nemyslete si, že se něco změnilo” 🙂

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
2023-03-18 22:39

Někteří muži si rubání v uranových dolech vybrali pro vysoké mzdy a vidinu skvělého důchodu už v padesáti. Pokud chlastali normální pitnou vodu, čaj nebo pivo přiměřeně, dožili se i osmdesáti let.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Otroctví je svoboda
2023-03-19 18:54

Ti, co tam poslali v 50-tých letech za “rozvracení republiky” tam rozhodně nešli za vidinou skvělého důchodu. Dostali se tam v inscenovaných procesech (nebo spíše bez řádného procesu) – vše pod taktovkou moskevských soudruhů, kteří pro svůj jaderný program potřebovali zdejší kvalitní smolinec. Doporučuji vyhledat např. “památník Vojna”, “rudá věž smrti” popřípadě “korekce”.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Jaromír
2023-03-19 21:44

Inscenované, pravověrné procesy tu máme i dnes. Za odpor koronafašismu, za zpochybňování nejnovější verze katyňského masakru. Docela jistě i za odchýlení se od jediné nadiktované propagandy o koncentrácích a “spáleném popelu”. Možná i za účast na demonstraci.

Muklové v padesátých létech byli i agenti banksterismu. Představ si třeba Milouše Vystrč jak je za své kolaborantské jednání uvězněn a donucen k fyzické práci, kterou pohrdá. Doposud mu stačilo přežvykovat propagandu AP, Bloombergu a Serešových nátlakovek. Najednou má makat, rubat kamení! To ponížení. A k tomu fyzická nedostatečnost. Pak mezi bachaři byli a jsou deprivanti. To mnohého zlomí.
Jakákoli nepřiměřenost škodí a může i zahubit.

Další byli uvězněni za vzpurnost proti novému lupičskému systému. Například olupovaní majetníci.

“moskevští soudruzi” a jejich místní souvěrci byli převážně z páté čtvrti, kabalistická sekta. Byli to obdobní zmrdi jako je Pekarová s Adamovou, Peksa, Gregorová, Chazar Prouza nebo Řeporyjské prase. Jen byli v opozici proti banksterům FEDu, nikoli v jejich žoldu jako výše zmínění.
“moskevští soudruzi” potřebovali uran, aby nedopadli jak obyvatelé Hirošimy a Nagasaki. SSoudruzi Rothschildi & Co. totiž vyhlašují svá pravidla podle chtíčů.

Památník Vojna jede v duchu současné režimní propagandy. Divadelní jeviště podle představ košer režisérů. Jinak by to ani nemohlo existovat. Slavné dotace jsou od Středočeského kraje, který sídlí v ráji eurohujerů.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Otroctví je svoboda
2023-03-20 01:27

S mnohým z výše uvedeného nelze než souhlasit, třeba že moskevští soudruzi byli výše popsaná nosatá sebranka (v NKVD i SMĚRŠ jich byla koncentrace převyšující zastoupení v populaci) jakož i to, že jejich místní souvěrci byli na úrovni Ropušana &Co. (pěknej hajzl), Řeporyjského prasete (dobytek), Milouše Vystrče (navedenej), soudružky Gregorové (ideologická zaslepenost) nebo paní Pekáčové-Dvousvetrové (jen blbá svazačka).

…ale že by muklové z padesátých let byli “agenti banksterismu” – to opravdu ne. Převážně obyčejní lidé, kteří se nechtěli nechat připravit o svobodu projevu, obrat o krávu nebo o kus pole, popřípadě tam skončili za pokus o nedovolené opuštění republiky. Jinými slovy – za výkon svých nezadatelných občanských práv. Obávám se, že v padesátkách bych tam skončil taky – za ten poslední delikt.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2023-03-19 09:12

Poznal jsem dva uraňáky, odstup jedné generace. Oba se dožili důchodu. Ten první s podlomeným zdravím, ale ne kvůli uranu, nýbrž nenasytné manželce, kvůli které taky šel na uran aby mohl splnit její vysoké materiální a finanční požadavky.
Ten druhý taky nešel do důchodu svěží, ale ne díky uranu, ale díky těm 20 letům v kapitalizmu. Podle jeho vlastních slov.

ps: sloučeniny uranu jsou nejen radioaktivní, ale i toxické, a když k tomu přidáme arzen a další věci co se tam vyskytují, tak dostaneme solidní toxickou šmakuládu jak od Tfujzra.

pps: v 50. letech to bylo na uranu asi o dost horší než řekněme v 60.-80. letech.

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-03-18 19:56

Nejste náhodou zaměstnán v ÚSTR ? Jako byste byl dobrým Žákem Žáčka a spol…
Vaše propagandistické příspěvky by tomu odpovídaly…

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
2023-03-19 14:24

Když chybí argumenty Ad Rem, zkusme to Ad Hominem pěkně po bolševicku (jak Rudý Právo za Kojzara).

Z ÚSTR opravdu nejsem – zato jsem si odkroutil čtvrt století v žoldu globální poradenský firmy, s HQ přímo v londýnským Mordoru 🙂

Babička, zemědělská dělnice, přišla v třiapadesátým o celoživotní úspory. Tak jsem pochopil, že bolševik a davoský WEF jsou jednovaječný dvojčata. Nebudeš nic vlastnit a budeš šťastnej – jak říká Parteigenosse Šváb a celá ta jeho YGL post-marxistická sebranka. Odjakživa měli se sovětskými soudruhy ty samý sponzory 🙂

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-03-19 16:32

Tak kritika obsahu příspěvků je ad rem, ač se Vám to nelíbí…
Váš dojemný příběh o “babičce, zemědělské dělnici”, co po válce přišla o “celoživotní úspory” je samozřejmě zajímavý..
Měnová reforma byla nutná, jakkoliv i pro normálního člověka bolestivá, i moji rodinu pochopitelně zasáhla a byl to opět jen následek války. Proběhla ve většině evropských zemí. Stabilizovala finance a ekonomiku a umožnila zrušit přídělový systém.
Že po ní následovalo u nás všeobecné sociální zabezpečení ve formě plošného přiznání penzí, tj. všem, nejen těm, kteří byli pojištěni za 1. republiky, to zamlčujete.
Bez reformy by Vaší babičce ty “celoživotní úspory” zničila inflace a byla by bez úspor a důchodu…
No, to Vám asi v korporaci v Londýně neřekli.

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
2023-03-19 20:41

Je mi líto, ale žádné věcné argumenty výše nenacházím. Aby to každý pochopil, vysvětlím na níže citovaném výroku:

“Bez reformy by Vaší babičce ty “celoživotní úspory” zničila inflace a byla by bez úspor a důchodu…”.

  1. inflace není přírodní pohroma (na rozdíl od bolševika). Je odrazem zásadního nesouladu mezi koupěschopnou poptávkou (agregát měny v oběhu) na straně jedné a dostupných statků na straně druhé.
  2. Inflace vzniká vědomým jednáním (vlády, centrální banky, popř. všemocné marx-leninské partaje). Na straně jedné tisk “peněz”, na straně druhé devastace nabídky znárodněním každého políčka, každé kravky nebo ševcovského verpánku.
  3. Inflace je věrchuškou (za bolševika stejně jako dnes) vytvářena jako skrytá daň. Zatímco však proti 20% dani by šli lidé do ulic, inflace se vždycky na něco svede – na keťasy a spekulanty, na sabotéry, na amerického brouka atd. (za bolševika) – nebo na Putina (za Fialenka a bruselských elit).
  4. Proč to všechno? Protože pro nastolení totalitního režimu je potřeba zbavit lidi finanční svobody a vytvořit tak úplnou závislost na všemocném státu. Bolševik kombinoval znárodnění (zde nemluvím o přirozených monopolech, jako např. energetika či nerostné zdroje), inflaci (skrytou daň) a měnovou reformu (krádež za bílého dne).

Jak že chce Šváb a jeho poskoci zařidit henten Grejt Rýset? Správně, potřebuje nás zbavit majetku a svobody.

Zatímco bolševik jednoduše zadrátoval hranice, plánuje WEF elektronický koncentrák (15-minutová města, sledování uhlíkové stopy a klimatické lockdowny) a pro jistotu Euro7,

Zatímco bolševik majetek a úspory rovnou ukradl, potřebuje Schwabenjugend (YGL) opravdu pořádnou inflaci – k tomu mají ty lockdowny, Grýndýl a válku.

Jestliže bolševická věrchuška zavedla pracovní povinnost (aby byla spodina trvale pod kontrolou) a výše uvedené “plošné přiznání penzí”, plánují nové elity CBDC a UBI.

“Vsjo ravno”, řečeno s moskevskými soudruhy. A jak píšu nahoře – žádná náhoda. Sponzoři jsou v obou případech stejní.

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-03-20 06:42

Hm, je mi líto – pouze ideologická propaganda a omšelá klišé.opravdu jako z ÚSTR. Nebo kognitivní disonance ?
Patrně, válka a rozvrat financí a hospodářství nebyly, útoky západu proti naší měně, a nejen proti ní, nebyly…
Za přídělové hospodářství, tedy váš “nedostatek dostupných statků”, nemohla válka, okupace a Němci, a “spojenci” , kteří nám promyšleně těsně před koncem války rozbombardovati průmysl, ale bolševici…
Ani měnové reformy v západních zemích po 2. SV nebyly, ba ani měnová reforma u nás už po 1. SV nebyla…
Jen v roce 1953 byla zničeho nic, jako zlovůle bolševiků co se chtěli na babičkách obohatit a peníze ukrýt v daňových rájích.
A dávat souvislosti průběžný, všeobecný penzijní systém, zahrnující každého, který byl u nás zaveden, s dnešními plány Schwaba a spol. je hodně mimo.

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
2023-03-20 19:05

Že nám před koncem války spojenci napáchali značné materiální škody bombardováním, je nezpochybnitelný fakt. Jednalo se však (v kontextu ostatních evropských zemí, zejména Německa) o škody relativně velmi omezené, v žádném případě plošné. V souhrnu přežil náš průmysl válku velmi dobře, v některých specifických technologiích dokonce získal.

Skutečnou pohromou byl až přechod na plánované hospodářství, které až do 70-tých let nebylo schopno zajistit ani základní (snadno plánovatelné) zboží denní potřeby jako např. toaletní papír nebo menstruační vložky.

Plánované hospodářství nikdy nikde neuspělo – o čemž se každý může přesvědčit v Číně. Onen “socialismus s čínskými rysy” totiž není nic jiného, než kapitalismus se stranickou knížkou – ovšem zarámovaný systémem sociálních kreditů.

Mezi elektronickým koncentrákem made in WEF a bolševickým elektrickým ohradníkem, ostnatým drátem, psy a samopaly opravdu nevidím valný rozdíl (znám důvěrně – byl jsem na vojně). Taktéž neshledávám valný rozdíl mezi UBI a bolševickým důchodem. Na přežití dost, ale na život málo.

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-03-21 11:35

Hm, bolševický důchod je dobrý terminus technicus. Jak tedy vy by měl vypadat ten nebolševický důchod ?
Moji rodiče i požívali ten bolševický a byl zhruba na 50% jejich posledních příjmu ze zaměstnání: Byli spokojeni a na život jim to bohatě stačilo.
Dokonce i v bytě měli teplo jak potřebovali a ve vaně se mohli máchat každý den…Jak rádi by dnešní důchodci ve dvou svetrech takový měli.
Jinak zda plánované či neplánované hospodářství – opět hovoří výsledky když v roce 1989 končilo to plánované, byli jsme nezadlužený stát mezi 20 nejvyspělejšími a vysokou životní úrovní. Veřejné statky byly levné, rozsáhlé a široce dostupné. Nikdo musel žebrat o zubaře či urologa, když potřeboval vyšetři a ošetřit. Atd. O armádě nemluvě.
Kde jsme teď po 33 letech budování neplánovaného hospodářství, to snad každý vidí sám. Rozvrat, kam se člověk podívá.

heriot
heriot
Reply to  Nikola
2023-03-21 15:23

Jo, to máte pravdu, hlad po spotřebním zboží byl šílený. Vozil se sem i strašný šunt a lidi kupovali a kupovali a tlačili se jako dnes na slevách potravin v polském Lídlu 🙂
Ty veškeré sociální jistoty a fungující stát, byly považovány za samozřejmé, jako vzduch a voda a pohled se zúžil jen na ten spotřební sektor.
Přičemž to bylo zbytečné. Štrougal ve svých pamětech uvádí, že vůbec nebyl problém vzít si úvěr v dolarech, nakoupit a zavalit vnitřní trh spotřebním zbožím.
Byli jsme tak solventní, stabilní a nezadlužený stát, že se banky předháněly v nabídkách. Ale tvrdé jádro v ÚV KSČ bylo zásadně proti, takže se to neprosadilo.
Oni staří komunisté měli panický strach ze zadlužení vůči západu. Asi na tom něco bylo, dnes vidíme, čeho je západ schopný, ale tehdy to k převratu jistě přispělo. Lidem se dařilo dobře a prostě to spotřební zboží žádali.

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
2023-03-20 15:07

“celoživotní úspory” jsou jen fata morgana. Za poslední staletí ty celoživotní úspory zmizely buď ve válce, při převratu, konfiskaci, většinou je pak rozfofrovali zlenivělí zahálčiví rozmazlení potomci.

V socializmu získali lidi stabilitu, stabilní příjem, rodinné půjčky, rodinné byty za pakatel, zdravotnictví pro všechny, jistotu zaměstnání, vzdělání zadarmo pro každého.
A to i pro jejich děti, vnoučata, pravnoučata.
Takže když dítě rozfofrovalo našetřené dědictví, tak vnouče stále mělo možnost zadarmo studovat, dostat podnikový byt, přídavky pro rodinu, stabilní zaměstnání.

Dnes je to nastaveno tak, že kdo nedědil rozsáhlé majetky po (pra)rodičích, ten se celý život potácí po podnájmech a prakticky bez šance založit rodinu. O tom že lze uživit v takovém případě maximálně jedno dítě, ani nemluvě.

Výjimkou tu byli jen královsky placené profese jako IT, elektro, strojařina, které dle plánu budouvaly současný celosvětový digitální koncentrák. A tak byli systémem štědře odměňováni, stejně jako bankéři co budovali zase dluhový exekuční koncentrák. Tito si našetřit na bydlení a založení rodiny mohli. Ostatní převážně nikoliv.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
2023-03-20 19:11

“V socializmu získali lidi stabilitu, stabilní příjem, rodinné půjčky, rodinné byty za pakatel, zdravotnictví pro všechny, jistotu zaměstnání, vzdělání zadarmo pro každého.”

Podle naprosté neznalosti reálií usuzuji, že jste převážnou část dospělého života zřejmě prožil až po plyšové revoluci a Vaše představy formovaly Haló Noviny.

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
2023-03-21 10:10

Když je člověk “poraděnko” v londonistánské korporátně fašistické firmě, tak to na člověku musí zanechat určité stopy.
Spíš mi připadá, že ty jsi žil v socializmu s klapkama na očích a špunty v uších.
Mojí rodině dávali komouši docela sodu, výhody ze socializmu měli naprosto minimální, na rozdíl od těch co měli statisíce nevratných půjček, stavěli vily a baráky a keťasili kde jen se dalo.
A přesto si moje rodina žila za socíku výrazně lépe, než potom.
Kdy se z těch socialistických keťasů stali podnikatelé a ještě větší pracháči.
A socialistické heslo “kdo nekrade, okrádá rodinu” zvýšilo svoji platnost exponenciálně, o několik řádů.
(místo sosání benzínu ze služebního moskviče a kšeftování s bonama, miliardové tunely)

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-03-21 11:23

Promiňte, ale co se Vám nezdá. Vždyť přesně tak to bylo. Asi byste tedy místo reakce ad hominem měl reagovat ad rem…
A konkrétně upřesnit, co z citovaného nebylo pravdou.

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
2023-03-22 22:00

Nic.

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-03-23 04:39

Vynikající konkrétní upřesnění…

jirik
jirik
2023-03-15 17:56

Evropský parlament včera odsouhlasil „klimatickou“ stavební směrnici navrženou předsedkyní Komise Ursulou von der Leyenovou. 343 europoslanců hlasovalo pro, 216 proti.
Úpravy, které budou muset být zejména u starších nemovitostí provedeny, jsou natolik zásadní, že spousta lidí na to jednoduše nebude mít. A pokud nebudou povinné úpravy provedeny, dojde k sankcím, které mohou vést až k vyvlastnění. Nemovitost, která nebude odpovídat dané kategorii, pak samozřejmě nebude prodejná.

https://necenzurovanapravda.cz/2023/03/diky-hlasovani-europarlamentu-bylo-schvaleno-klimaticke-narizeni-na-jehoz-zaklade-muze-dojit-k-vyvlastneni-majitelu-domu/

dědek
dědek
2023-03-14 19:09

Nechci se cpát na první místo, ale zatím tu pořád nikdo. Zase perfektní komentář. Je fakt, že se pořád čeká na někoho, kdo obstojí proti té spoustě zmetků, kterým je košile bližší než kabát. Rajchl vydržel při “plandémii” a podle mně se ctí. Krásná představa o neutrálním státu uprostřed Evropy… Nevím, jestli zrovna on by byl schopen se k ní přiblížit. Občas mně situace pudila k tomu, abych Rajchla kontaktoval. Vždy se ozval v přijatelném čase s přijatelným vysvětlením. Jestli vydrží tu kampaň, která teď bude následovat, je šance na nějaký posun správným směrem. Nechme se překvapit.

Alfons
2023-03-15 20:28

Sloboda slova je top prioritou na našom redditovskom portáli https://cekni.to – našim cieľom je vytvoriť čo najrozmanitejšie záujmové komunity a umožniť v rámci nich aj medzi nimi slobodnú diskusiu bez cenzúry, ako alternatívu k Facebooku na Slovensku a v Čechách.

Navyše sme bez reklamy, podporujeme anonymitu (registrácia je možná bez emailu) a bežíme na open source.

jirik
jirik
2023-03-16 19:51

https://www.badatel.net/madarsko-bude-stihat-celozivotneho-nacistu-georga-sorosa-za-kolaboraciu-s-nacizmom/
Maďarská prokuratúra pripravuje obvinenia proti 92-ročnému maďarsko-americkému finančníkovi Georgovi Sorosovi za napomáhanie vraždám tisícok Maďarov židovského pôvodu počas nacistickej okupácie Maďarska cez Druhú svetovú vojnu.
Podľa zdroja z prokuratúry v Budapešti, má byť Soros obvinený z „vedomého a úmyselného“ napomáhania vrážd Židov v Budapešti v období od septembra 1942 do januára 1944.

Leo
Leo
2023-03-17 15:48

Váš komentář je naprosto přesnej. A to upozorňuju, že jsem Rajchlovi v dobách covidteroru hodně fandil. Na některý jeho vyloženě záměrně rozesírácí postoje upozorňuju od loňskýho září. Ale bohužel množství zombíků je naprosto neuvěřitelný. Každý slovo jejich adorantů, Rajchla a Chazara Vidláka, je pro ně zákonem. Já se ptám, kde byli posledního půl roku ? Spali ? To neviděli co Rajchl prováděl za svinstva? Tak jen pro osvěžení paměti. Rajchl se většinový populaci výrazně zviditelnil na demo 3.9. A pak to začalo. Demo nemají smysl – slepý uličky apod. – nebudu stát na jednom pódiu s komunisty – to je zvlášť úsměvný v kontrastu s podporou komunisty Báby. Fakt neuvěřitelný. Jen rozesíral a rozesíral. Za vydatný pomoci takovejch intrikánů, jako je Chazar Vidlák, manipulátor a propagandista. Kara-Murza by z něj měl radost. K dokreslení Rajchlova charakteru ještě něco dodám, na demo 28.10., kterou Rajchl výslovně nepodpořil s tím, že to nemá smysl, tak na této demo běhal společně s manželkou a s Vackem mezi lidma, rozesíral a dělal si tam politický body. Stál jsem u Domu módy, mám to z první ruky. A řeknu vám, ,,chtělo se mi blejt, velebnosti,,. Rajchl záměrně rozdělil alternativu, zničil tu energii davu, která byla tehdy obrovská a mohla přinýst nějakej posun v tý bídný situaci. A proč to udělal? No protože nemohl a dodnes nemůže zkousnout, že chlápek z v podstatě nefunkční rodiny a z de facto žádným formálním vzděláním, ho strčí do kapsy. Protože viděl, že zase hraje druhý housle, stejně jako v Trikošce, kde se snažil prosadit, když to nevycházelo tak se to tam snažil rozesrat a když ani to nevyšlo, tak šel do hajzlu. To je celý. Jeho patetický, na emoční strunu brnkající bláboly jsou o ničem. Neustále totiž zaměňuje příčinu a následek. On totiž nikdy žádný řešení neměl a nemá. Rajchl dává po celou dobu lidem jen falešnou naději šířením představy, že někdo někde – totiž on – pracuje na nějakým řešení všech těch problémů – viz ty jeho bezobsažný kydy a sliby – a už brzo bude všechno v pohodě, takže lidi jen sedí a čekají a o nic se aktivně nesnaží. To, co teď představuje jako plán strany PRO vykradl z Plánu ČR na 1.místě. Tomu, kdo to čet, to musí bejt naprosto jasný. To, že na svým FB maže každej nesouhlasnej názor a blokuje dotyčný pisatele se snad nemá cenu ani zmiňovat. A takovej bojovník proti cenzuře to je. Tak to je pan Rajchl. Rajchle, tvoje jméno je faleš, bych si trochu zaparafrázoval. A jak řekla jedna moje známá po zhlédnutí jeho živáku, že vypadá a mluví jak rumunskej skořápkář na Václaváku. A to teda sedí jak prdel na hrnci. Řeč obličeje holt neovlivníte. Faleš, faleš a ještě jednou faleš. Takže si myslím, že ti, co naskakujou jak mouchy na mucholapku na Rajchlovy výzvy a co teď najednou volaj po sjednocení, by se měli zamyslet nad tím, jaký měl ten člověk předešlý postoje. Proč rozesíral. Aby mohl sjednocovat? Já říkám jednou svině, vždycky svině. A to už Rajchl naprosto jednoznačně dokázal. Myslící menšina by možná měla ukázat Rajchlovi, tak takhle tedy ne, panáčku. Ty vaše řeči, že je poslední šance tak to jste si měl uvědomit, když jste to všechno rozjebával. Ale to vám o ČR a lidi v ní asi tenkrát tolik nešlo. Jen dodávám, že většina lidí prostě není schopná aspoň minimální objektivity. Na základě ňákejch dojmů si vytvořej názor na – v tomto případě Rajchla – a vytěsňujou a odmítaj všechny kritický názory, protože si myslej, že ten božskej R by nebyl ňákejch špatnejch věcí schopnej. Že by to ten dobrej člověk nemoh udělat. To jsem se ňák rozkecal, takže finished. Jen ještě doušku. Fakt si vás vysoce vážím. Vy ,Láďa Větev a ,, Áčko,, jste blogeři s velkým B.

Last edited 8 měsíců před by Leo
Leo
Leo
Reply to  Nikola
2023-03-18 14:48

Jj, byl to omyl, klidně se může jeden vyhodit.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Leo
2023-03-17 18:11

Mám v “alternativě” známé, co byli v disentu ještě za bolševika a mají dosud zachované instinkty. A už jsem slyšel, že Rajchl je “kontrolovaná” opozice (byť zatím mimoparlamentní).

Je ale také pravda, že snad každý úspěšný “lídr” má sebestředné (tj. narcistní) rysy (viz Klaus st. nebo Zeman – každý jinak), není-li to vyložený sociopat. Bohužel, politika vynáší právě takové typy.

Na druhé straně, Rajchl to má v hlavě srovnané, je dobrý rétor a mluví tak, aby to pochopili i ti méně bystří spoluobčané. Možná dočasné řešení, než společnost dozraje?

inka
inka
Reply to  Leo
2023-03-18 07:37

Trefila jste to přesně. Před dvěma dny natocila video P.Rédová, kde reaguje na video p.Peterkove, ta ve videu krom jineho upozorňuje na penize v danovem raji J.Rajchla (nekomentuji, zda to tak je či neni). Me spíše zaskocila rekce P.Redove, kde rika, ze je ji uplne jedno, kam si lide dávají peníze. Video najdete na Facebooku Ja obcan 2.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2023-03-17 20:57

Pravověrní svazáci, ať už z řad současných eurojugend či překabátěných kádrů, kteří by za každého režimu byli v popředí
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Drzet-h-bu-a-krok-jinak-prijdete-o-praci-Studenti-proti-Sevcikovi-Vyoral-ma-jasno-kdo-je-zformoval-732348

jirik
jirik
2023-03-19 08:11

Rozum – nebo zrada: Co je v případě vakcín skutečně „rozumné”?pravda o historii vakcín 35 minut
https://odysee.com/@otevrisvoumysl:7/rozum-nebo-zrada-skutecna-historie-vakcin-cz-audio:5?src=embed&t=84.030088955

aleš
aleš
2023-03-20 16:03

Už to tady zaznělo ….tvrdý postup. Bez něho se nikam nedostaneme a co hlavně SPOJIT se. Minimálně 200 tisíc demonstrantů a by Gustav Fiala viděl jak je tady husto, víte když si vzpomenu na Miroslava Sládka ze kterého jsme všichni měli legraci tak zpětně mi dochází že měl v něčem pravdu… takže je třeba vzít na sebe osobní odpovědnost / to se v Česku nenosí / ! Koryta si můžete dělit až ta současná prasata od nich vyženete

Nemo
Nemo
2023-03-27 14:44

Skutečnou změnu může přinést pouze jednota a tvrdá práce

Nevěřím ve smysl demonstrací. S tím si vládnoucí třída umí už perfektně poradit.
Otázka zní – jak dostat na svoji stranu těch 65% nerozhodných či lhostených občanů, sedících na gauči. To jediné, co může situaci změnit, je změnit formu boje.

Demonstrace mají potenciál v tom, že akumulují občany, kteří jsou pro změnu. To ale v dněšní době nestačí.
Nebot politikům stačí, když tyto protesty prostě ignoruje a mediálně potlačí.

Přesto by měli ale mnozí organizátoři protestů šanci, kdyby byli schopni, tento ohromný potenciál příznivců zaregistrovat, každému z nich strčit do ruky 500 plakátů a určit každému oblast či ulice, ve kterých ty plakáty by měl rozhodit.
Spočítejte si, jaký informační efekt by to mělo, kdyby 25 000 občanů místo protestu na Václaváku by v pravidelných časových odstupech informovali koordinovaně obyvatelstvo o čemkoliv, proti čemu chcete protestovat.

Financování plakátů sice něco stojí, ale organizace jedné demonstrace také není levná záležitost.

Rozdíl mezi těmito dvěmi investicemi je následující – při demonstraci se dostaví pouze ti, kteří rozumí co se děje a chtějí změnu – čili na demonstraci získáte pouze relativně malý počet nových příznivců.
Při rozhozu plakátů mezi obyvatelstvo má vámi informovaný občan možnost zvážit, jestli jsou vaše argumenty závažné.

Pokud správně a pravdivě argumentujete a hlavně systematicky a opakovaně letáky rozšiřujete, máte velkou naději, že vaše argumentace přesvědčí.

S 25 000-ti příznivci informujete hravě celou republiku´.

Tato forma protestu funguje, vyzkoušela jsem si to při jedné občanské iniciativě na ostro, položili jsme tím město Wiesbaden na lopatky a zhatili politikům jejich na první pohled nerentabilní plán, jak změnit tvář města.
Proti výše uvedené strategii zatím nevymysleli politici účinnou páku, protože není ještě rozšířená.

+Radka
+Radka
2023-04-19 13:28

Wow, tak jsem to přečetla celé – článek i komentáře a že jich bylo. To se mi moc nestává 🙂 Názorů a různých rozpoložení už je totiž tolik, že se mi ne vždy do všeho chce ponořit, ale tady to bylo zajímavé, že jsem zůstala až do konce. Je fajn vědět, že ne každý čeká na “spasitele” ať již v podobě Ježíše, mimozemšťanů, pana Rajchla a nebo někoho dalšího, kdo je např. v pořadí… Hold jsme tu každý sám za sebe a tak máme tu úžasnou možnost v tomto současném chaosu na sobě pracovat a byla by škoda si v sobě nechat pěstovat strachy, obavy ať již se na nás hrnou z kterékoliv strany a v jakékoliv podobě. Děkuji!

Drak
Drak
2023-05-06 21:28

Skutečnou změnu přinese jen převrat. A pokud možno, hodně rychle. A může, možná bude muset být násilný.

dědek
dědek
2023-03-19 20:20

Není to vzájemné vymezování hlavní příčinou toho, proč pořád prohráváme? Proč nevsadit na jednoho koně, který má výraznou šanci to uhrát? Případné debaty mají čas, až nastane zásadní změna. Ta ale nemá šanci, pokud se opravdu nespojíme. Vždyť třeba k požadavkům strany PRO by se musel bez váhání připojit skoro každý rozumně uvažující člověk. Proč se tedy teď vrtáme v nevýznamných rozdílech a dáváme najevo, že zrovna já to vidím trochu jinak. Současnou věrchušku smete jen silný proud a dokud se teď nespojíme, bude se nám trvale jen smát. Období rozumných kompromisů nastane jen když se podaří současný zrůdný systém odsunout tam, kam patří.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Nikola
2023-03-19 22:01

Obezřetnost je na místě u každého politika. Vedle pokušení moci a peněz, problémem jsou:

  1. média, která si politici rychle ochočí (za peníze daňových poplatníků), odpovědí jsou alternativní media, jako třeba tenhle blog
  2. doba, která uplyne, než všeliké podvody vylezou na světlo, tady bychom potřebovali nezávislé investigativce – něco jako např. Project Veritas
  3. nejhorší asi je, jak říkal (tuším) Mark Twain – totiž že je celkem snadné lidi podvést, ale velmi obtížné jim vysvětlit, že byli podvedeni

Když o tom přemýšlím, to poslední (kognitivní disonance) je asi to nejhorší. Společný jmenovatel je samozřejmě svoboda projevu – ta ale ovčanům připadá jako abstraktní hodnota.

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-03-20 06:15

Tak s body 2 a 3 se dá souhlasit, snad jen že to samozřejmě nesouvisí s kognitivní disonanci, ale zcela prostě s tím, že každý nerad přiznává svůj omyl a to, že byl podveden. Snižuje to jeho status.
Bod 1 je ale naprostý omyl.
Politici si neochočují média, která ovládla veřejný prostor a která jsou ve vlastnictví korporací tak mocných, že se jim politici klaní a plazí se před nimi. Naopak jsou to média, která spoluvytvářejí politiky.
Copak jsme to neviděli nedávno ?

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
2023-03-22 22:19

K bodu 1: máme tady něco jako “veřejnoprávní média”, která si platíme “napřímo” – a zatímco CNN Prima News (ve vlastnictví korporace) si občas pozve někoho jako např. Ilonu Švihlíkovou, drží ČT neochvějně ten správný Pětidemoliční narativ.

Politici si prostřednictvím přerozdělování našich peněz pasou veřejnoprávní presstitutky.

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-03-23 04:41

Humor Vám nechybí. Nebýt veřejnoprávních médií, tak po politicích junty neštěkne ani pes a vy řeknete, že si media politici pasou…

Nemo
Nemo
Reply to  Nikola
2023-03-27 20:01

Problém je, že politici našli již dávno způsob, jak rozbit odbojné skupiny.

Ten první a nejjistější je tzv. systém Mucholapky. Při prvních náznacích občanského odporu zapojí politici nějakou dosud neznámou osobnost z vlastních řad, která se stane mediálně známou. Tento člověk zorganizuje tzv. občanskou protestní pseudo-skupinu, která na sebe začne nabalovat občany chtějící upřímně něco v politice státu či města změnit. členové této skupiny budou udržováni v hypnoze, že vedoucí skupiny pracuje na vytváření projektu za účelem prosazení žádoucích cílů. Tímto tahem jsou členové skupiny vyřazeni z aktivního odporu, nebot čekají na povely ze zhora, namísto toho, aby sami začali sami promýšlet nějakou účinnou formu odboje. V nejlepším případě začne organizovat vedoucí skupiny protestní akce, jako demonstrace, které v současné době nefungují, nebot politici se naučili demonstrace prostě mediálně dusit.
Poud to nejde udusit a ignorovat, tak media demonstraci nasadí dehonestující anti-nálepku. Demonstranti, kteří za těchto okolností budou izolováni, jsou prakticky pro širokou veřejnost neškodní. Tento výše popsaný druh pseudoodboje poznáte podle toho, že Organizátor není názorově koherentní. Příklad: Pokud vystupuje vedoucí skupiny hlasitě proti Fialovi, který je pouze manáskem EU a Bruselu, tak jak může být zároven pro další setrvání CR v EU, které Fialu vlastně řídí, hm?

Druhý způsob se zavádí u skupin, kde schopný organizátor není politiky manipulovatelný a dosahuje v protestních výstupech značných výsledků. V tom případě musí do skupiny proniknout tzv. Krtek či Krtci, kteří skupinu rozloží zevnitř. Nastanou hádky, a nějaké ty škraloupky na vestičkách kteréhokoliv z Organizátorů se při troše vůle vždycky dostanou na veřejnost. Nepřipomíná vám to něco?

Tyto zkušenosti jsem pozbírala během našich tří občanských hnutí proti městu Wiesbaden od roku 1997 až do 2020, kdy jsme město nakonec přece donutili ke konečnému veřejnému hlasování, přičemž jsme pak dohlíželi i na konečném sčítání hlasů. No a pak už vyhrál jen zdravý rozum danových poplatníků, tedy drtivá většina občanů našeho města.

Leo
Leo
2023-03-17 16:11

Napsala jste to naprosto přesně. Já se ptám, kde byli ti, co teď volají po spojování, posledního půl roku ? Spali ? To neviděli co Rajchl prováděl za svinstva? Tak jen pro osvěžení paměti. Rajchl se většinový populaci výrazně zviditelnil na demo 3.9. A pak to začalo. Demo nemají smysl, slepý uličky apod., nebudu stát na jednom pódiu s komunisty – to je zvlášť úsměvný v kontrastu s podporou komunisty Báby. Fakt neuvěřitelný. Jen rozesíral a rozesíral. Za vydatný pomoci takovejch intrikánů, jako je Chazar Vidlák. K dokreslení Rajchlova charakteru ještě něco dodám, na demo 28.10., kterou Rajchl výslovně nepodpořil s tím, že to nemá smysl, tak na této demo běhal společně s manželkou a s Vackem mezi lidma, rozesíral a dělal si tam politický body. Stál jsem u Domu módy, mám to z první ruky. A řeknu vám, ,,chtělo se mi blejt, velebnosti,,. Rajchl záměrně rozdělil alternativu, zničil tu energii davu, která byla tehdy obrovská a mohla přinýst nějakej posun v tý bídný situaci. A proč to udělal? No protože nemohl a dodnes nemůže zkousnout, že chlápek z v podstatě nefunkční rodiny a z de facto žádným formálním vzděláním, ho strčí do kapsy. Protože viděl, že zase hraje druhý housle, stejně jako v Trikošce, kde se snažil prosadit, když to nevycházelo tak se to tam snažil rozesrat a když ani to nevyšlo, tak šel do hajzlu. To je celý. Jeho patetický, na emoční strunu brnkající bláboly jsou o ničem. Furt totiž zaměňuje příčinu a následek. On totiž nikdy žádný řešení neměl a nemá. Rajchl dává po celou dobu lidem jen falešnou naději šířením představy, že někdo někde – totiž von – pracuje na nějakým řešení všech těch problémů – viz ty jeho bezobsažný kydy a sliby – a už brzo bude všechno v ažůru, takže lidi jen čekaj až ten ažůr příjde. A vono nic. To, co teď představuje jako plán strany PRO vykradl z Plánu ČR na 1.místě. Tomu, kdo to čet, to musí bejt naprosto jasný. To, že na svým FB maže každej nesouhlasnej názor a blokuje dotyčný pisatele se snad nemá cenu ani zmiňovat. A takovej bojovník proti cenzuře to je. Tak to je pan Rajchl. Rajchle, tvoje jméno je faleš, bych si trochu zaparafrázoval. A jak řekla jedna moje známá po zhlédnutí jeho živáku, že vypadá a mluví jak rumunskej skořápkář na Václaváku. A to teda sedí jak prdel na hrnci. Řeč obličeje holt neovlivníte. Faleš, faleš a ještě jednou faleš. Takže ti, co naskakujou jak mouchy na mucholapku na Rajchlovy výzvy a co teď najednou volaj po sjednocení, by se mohli zamyslet nad tím, jaký měl ten člověk předešlý postoje. Proč rozesíral. Aby mohl sjednocovat? Já říkám jednou svině, vždycky svině. A to už Rajchl naprosto jednoznačně dokázal. Měli bychom všichni ukázat Rajchlovi, tak takhle tedy ne, panáčku. Ty vaše řeči, že je poslední šance tak to jste si měl uvědomit, když jste to všechno rozjebával. Ale to vám o ČR a lidi v ní asi tenkrát tolik nešlo.

heriot
heriot
Reply to  Leo
2023-03-18 20:15

Za mne díky za názor na Rajchla.Máte své informace. Budu nad tím přemýšlet.
Já k němu mám ambivalentní postoj,
Na jednu stranu mu fandím za jeho postoje za covidismu a za to že zvedl prapor odporu proti juntě.
Na druhou stranu jsem se rozhodl nejet na jeho demonstraci , protože odmítl komunisty a Paroubka. Jeho opatrný postoj k Ukrajině bych ještě chápal, Podívejme jak manévruje Orbán a Vučič…
Ale výše uvedené mi velmi vadilo, protože, asi budu mnohými kamenován, Paroubek je dnes jediný politik toho jména široko daleko schopný se juntě opravdu politicky postavit. Jeho úrovně Rajchl zatím zdaleka nedosahuje.
A Rajchlovo zastání se toho našeho žoldáka na Ukrajině Bulíře bylo úplně zbytečné a přes čáru. S čím kdo zachází, s tím schází, jestli někdo jel bojovat na Ukrajinu po boku nácků co je asi zač.

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
2023-03-19 22:57

Paroubkova demonstrace na Malostranském náměstí ukázala, že značně opelichaný “sexy mozek” už netáhne. LEV 21 byl propadák a s recyklovanými kamarády z ČSSD díru do světa neudělá. Očividně jen hledá “výtah” do Brusele. A propos – kde byl zalezlý za Covidu?

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-03-20 05:57

Tak jistě, máte pravdu, narychlo svolaná demonstrace díru do světa zatím neudělala. Ovšem nic nezkazí jen ten, kdo nic nedělá..
Nicméně se ukázala zajímavá věc. Zatímco sám Rajchl nepřízní mainstreamu tak nějak proplouvá bez větších šrámů, na Paroubka se okamžitě všichni vrhli. Obavy z něho tedy jistě jsou, o čemž svědčí i zlostné ohlasy nejen u otevřených zastánců junty…
Protože dokud vládl v ČSSD se “svými kamarády “, ČSSD byla silná a byla u vlády.
No, a jestli Paroubkův” sexy mozek netáhne”, je to jen úkaz bídy na straně alternativy, když i tak všechny, včetně Rajchla strčí do kapsy.

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
2023-03-20 18:34

Co dělal Rajchl v době Covidové všichni víme – kam zalezl Paroubek? Pro mne je to důležitý indikátor – takže by mne zajímalo, čím strčí Rajchla do kapsy.

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
2023-03-21 10:20

Globalčiky ty své politické figurky tahají jak králíky z klobouku, za ušiska ven, pak ho na chvíli schovají, vytáhnou jinou figurku, a ještě mají v rukávu cinknuté další karty.
Které vytáhnou jako triumf v pravý čas.
Takhle tam jejich již zaběhlé, či nově zrektrutované figurky kolují jak svatí na orloji. Klaus, Dlouhý, Paroubek, Rath nějací pražští umělci, pak Vávra, další neznámý ksicht z pražské podnikatelské sféry, Bobošíková, …

Úplně jak nějaká desková stolní hra 😀

Já si ale všímám nejvíc těch schovaných figurek, které dali úplně k ledu, aby je vytáhli v nejkritičtější chvíli.

Je mezi nimi i řada exponentů z “alternativní” scény, o kterých není vidu, slechu. Jména si každý může dosadit sám.

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
2023-03-21 11:15

Tak Paroubek zatím převyšuje Rajchla ve všem. Je to velice zkušený politik, který prošel všechny úrovně až po tu nejvyšší a evropskou. Za něho byla ČSSD nejsilnější stranou a vyhrál volby. Prostě za ním jsou výsledky.
Jeho názory na politiku a ekonomiku jsou jasně formulované a konzistentní. Pravidelně publikuje analýzy a komentáře. Rajchl jen drmolí svoje příspěvky na sítích.I jako rétor Paroubek vysoce Rajchla převyšuje.
Dokázal se jasně postavit i proti skandálnímu vyloučení Rosatomu z tendru na dostavbu Dukovan. To rozhodnutí nás do budoucna poškodilo více než cokoliv jiného. Kam tehdy zalezl Rajchl ?
Bylo by v zájmu nejen opozice, ale i samotného Rajchla aby s ním spolupracoval.
Politické teze PRO jsou velmi vágní a obecné. Strana která prosazuje rovnou daň a “důchodovou reformu” vypadá jako pohrobek Kalouska.
Ovšem Rajhla zatím nijak nezatracuji, to je jen současné hodnocení. třeba se ukáže být lepší.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Leo
2023-03-19 14:28

Obávám se, že nikoho lepšího než Rajchla zrovna nemáme. Doporučuji Pekovou v posledním rozhovoru s Lukavcem na Zákonech bohatství https://www.youtube.com/watch?v=VQQvGBFUpUM

dědek
dědek
Reply to  Jaromír
2023-03-20 06:04

Mám stejný pocit. Peková jej například osobně zná a opravdu to nevyznívá ani zdaleka na oprávněnost výhrad Lea v tomto vláknu. Leo píše o pocitech a Peková se vyjadřuje osobně o faktech. A jí bych zrovna věřil o několik řádů více. Dokonce se podivuji, že s ní Nikola nenavázala bližší kontakt. Obě vysoce vyčnívají v tomhle pošahaným světě a mají předpoklad ho změnit.

heriot
heriot
Reply to  dědek
2023-03-20 13:39

No já nevím. Dr. Pekové si hluboce vážím jako osobnosti ve svém oboru a za její odvážné postoje za covidteroru. A tak to zůstane.
Nicméně tato její přednáška, či školení, jak to nazvat ve mně zanechala velmi rozporuplné pocity.
Rajchl jako” ohromný muž s úžasným charismatem” a podobně… nejsou žádná fakta, ale právě vyjadřuje jen své pocity. Nic proti nim samozřejmě.
Ale osobně bych raději ta fakta, než adoraci někoho a poučování, jak musím “vnímat a hodnotit informace” a jak musím to či ono.
Tady přišla řeč. že Rajchl je ve spojení s Rakušanem. Nikola si dala práci, kterou si mohl ovšem dát každý, prolustrovala OR a vyvrátila to bryskně . Tomu říkám podat fakta.
Ale rozhovor dr. Pekové nebyl o faktech, ale o pocitech a jejích názorech.
Samozřejmě je to zajímavé.
Osobně si myslím, že Rajchl má charismatu asi jako Fiala, nebo jak někde někdo trefně poznamenal, jako rumunský skořápkář na Václaváku. Ale to je zase jen můj pocit a určitě mi to nebrání hodnotit ho po činech.
A tam to u mne má zatím tak, jak se říká za lidovku, tedy za 3.

dědek
dědek
Reply to  heriot
2023-03-20 15:49

A jaká fakta vyžadovat? Zatím se tu o Rajchlovi žádná nevyskytla. Jen pocity, známkování podle nejasných kritérií a evidentní pomluva s tím Rakušanem. Ve vší úctě – bude tedy lepší raději se nesmočit a předvést své pocitové hodnocení? To se nikdo nepodívá alespoň na to, co ta strana PRO vlastně chce? Nechceme-li už jen totální negaci všeho, tak se přece podíváme na to, co ti lidé vlastně chtějí a budeme je podle toho hodnotit. Co jiného může kterákoliv strana nabídnout? Pocity si ponechme při hodnocení výsledků, zatím nám nezbývá, než se pokusit s někým konkrétním z toho marasmu vyhrabat. Když nebudeme věřit nikomu a jen si čechrat peříčka, tak v něm zůstaneme.

heriot
heriot
Reply to  dědek
2023-03-21 11:02

Tak sám jste přece výše prohlásil, že Leo je o pocitech a dr. Peková o faktech, tak jsem jen upozornil, že u ní žádná fakta nebyla.
Tím nijak neshazuji její rozhovor, její pocity a názory jsou jistě zajímavé.

Jaromír
Jaromír
Reply to  dědek
2023-03-20 18:31

Měl jsem možnost se s Rajchlem setkat na přednášce pro Zlatý Špendlík (ještě před komunálními volbami). V hlavě to má srovnané, na otázky odpovídá spatra, věcně – nic neokecává.

Lze mu (snad) vytknout jedině to, že se (zatím) vyjadřuje pro setrvání v EU a NATO. Mám za to, že doba pro změnu ještě nenazrála, přičemž s Orbánem by Rajchl jistě dokázal spolupracovat.

Krom toho poměry uvnitř NATO se radikálně změní se znovuzvolením Trumpa nebo nově DeSantise (nejlépe oba v tandemu). EU se také začne drolit, jakmile padne Lejnová (poslední výroky Lauterbacha na ZDF tomu mohou nasvědčovat).

Samozřejmě – jak píše Nikola – obezřetnost je na místě.

123
0
Would love your thoughts, please comment.x