Menu Zavřeno

Už dávno nežijeme v demokracii

V posledních několika letech lidé čím dál častěji nadávají na systém vlády nazvaný “demokracie”. Když se totiž rozhlédnou kolem sebe, tak vidí jen korupci, podvádění, hrátky oligarchů, rostoucí moc námi nevolených papalášů z EU a USA a hlavně nulový vliv občanů na nastavení naší republiky. Podle nich tedy demokracie vůbec nefunguje a není to dobrý systém.

Problém ale je, že my v demokracii nežijeme. Ten systém, ve kterém jsme, už se skutečnou demokracií nemá skoro nic společného!

Jak to?

Nejprve se podívejme na definici demokracie z velmi populárního blogovacího systému Wikipedie. Počkat, vy jste si mysleli, že Wikipedia je „nezávislý zdroj“? Omyl, je to komunitně tvořený blogísek, který už je ale prakticky komplet kontrolovaný politickými neziskovčíky. Ale to je téma na jiný článek, teď se podívejme na stále ještě nepřekroucenou wikipedickou definici pojmu demokracie:

Demokracie (doslovně „vláda lidu“ či lidovláda) je forma vlády, v níž o výkonu státní (obecní, krajské atd.) moci rozhoduje mínění většiny oprávněných občanů, nejčastěji volbou. Způsob, jak občané své mínění v demokratickém státě uplatňují, určuje ústava.

My Češi bychom měli žít ve formě demokracie, které se říká „nepřímá“ či „zastupitelská“ – tedy demokracie, ve které si ve férových a nezmanipulovaných volbách zvolíme svoje zástupce a ti budou plnit přání svých voličů. V téhle formě demokracii bychom si měli být všichni rovni před zákonem a naši zvolení zastupitelé by se například měli vážně věnovat peticím s dostatkem podpisů. Ústava země by měla být posvátná a neporušitelná a tak bychom mimo jiné měli mít i nezpochybnitelnou svobodu projevu (i po projevu!).

Tohle by tedy byla demokracie. Ale v čem žijeme reálně?

Žijeme skutečně v demokracii?

Demokracie to rozhodně není – ani přímá, ani zastupitelská, ani liberální. Pokud by se mělo použít nějaké přídavné jméno, tak by se muselo říkat: „Žijeme ve falešné demokracii“. Je to demokracie jen na oko.

Ústavu už minimálně tři roky používají naši zástupci jako toaletní papír. Pravidelně ji porušují a nepřijdou za to žádné postihy. Naše vláda se například dopouští zcela prokazatelně vlastizrady (a to na více frontách) a pořád se nic neděje. Náš ukrajinský premiér Fiala s ministrem Pravdy Rakušanem se dál chechtají českým občanům do obličeje, devastují zbytky naší samostatnosti i prosperity a snaží se nás zatáhnout do přímé účasti ve válce.

Dění v naší zemi prakticky řídí americká mafie (tzv. „deep state“), a to skrz německé loutky ve strukturách EU. Nejsme tedy dokonce ani kolonie, jsme ještě větší pucfleci – Česká republika je kolonie Německa, které je kolonií USA. Jsme kolonie kolonie.

Nemáme ani skutečnou svobodu projevu – stát protiústavně vypíná weby, neřeší zkorumpovanost a prolhanost našich veřejnoprávních médií a aktuálně už dokonce i trestně stíhá a odsuzuje občany za projevení názoru nebo za diskuze o sporných historických událostech.

Ústavní soud České republiky nefunguje a jeho předseda Pavel Rychetský je součástí mafie, takže třeba krátce před posledními volbami udělal rychlou změnu volebního zákona tak, aby do naší vlády dostal strany, které by se za normálních okolností ani nedostaly do sněmovny, protože by nedosáhly na 5% hranici.

Když už jsme u té 5% hranice pro vstup do sněmovny – ani to není ve skutečnosti demokratické. Neexistuje žádný opravdu objektivní důvod, proč by do sněmovny nemohl zástupce ze strany, která by dostala třeba 2,1%. Prostě by tam byl za tu stranu byli 4 zástupci, nic víc nic méně. To je přece princip zastupitelské demokracie.

Bohužel zahraniční mafie postupně ovládla skrz své loutky naši sněmovnu, senát, ústavní soud, veřejnoprávní média a skrz oligarchy (kterým pomohla v devadesátkách rozkrást český majetek) i hlavní média.

Prezident zachránce?

Naší poslední oporou by snad mohl být prezident. Současná hlava státu, Miloš Zeman, v prvních letech své vlády vypadal sice jako nechutná, ale přesto aspoň nějaká opora pro „dolních 10 miliónů“ Čechů, Moravanů a Slezanů. Bohužel během politického cirkusu jménem „Vrbětice“ a hlavně během covidové plandemie se s ním něco stalo a on ukázal, že pod odporným zevnějškem je i podobně odporný vnitřek. Aktuálně tedy nemáme už ani svého prezidenta, celá řídící a informační struktura je obsazená mopslíky zahraniční mafie, kteří skáčou jak americký deep state píská.

Proto říkám – nežijeme v demokracii! To, v čem žijeme, je něco úplně jiného. Můžeme tomu říkat třeba korporátní fašismus, protože největší moc nad celým Západem aktuálně mají obří nadnárodní korporáty (jejich vedení je součástí „deep state“, který zahrnuje americké tajné služby, banky, Fed a špičky amerických Demokratů a částečně i Republikánů). Případně tomu můžeme říkat lichvokracie, protože hlavním nástrojem pro řízení kolonií jsou banky (a Fed) a obří dluhy populace i států. Nebo globální oligarchie, protože všechny ty gigantické korporáty, banky a tajné služby ovládá jen malá hrstka lidí z několika málo rodin. ROZHODNĚ to ale není demokracie, tedy vláda lidu.

Ohledně práv prezidenta připomenu jednu naprosto zásadní skutečnost, od které si svobodomyslní občané tolik slibovali – prezident může odvolat vládu. I když to naše prolhaná média zkouší popřít, tak to je napsané přímo v ústavě a platí to. Opakuji – PREZIDENT MŮŽE ODVOLAT VLÁDU. Podívejte se do naší Ústavy ČR sami.

S vhodným prezidentem by tedy mohlo dojít k odvolání naší naprosto odporné, vlastizrádné, proti-demokratické, zkorumpované, nenažrané, mentálně hendikepované a neskutečně arogantní vlády. Po odvolání aktuálních korupčníků by nastoupila dočasná úřednická vláda (na to už jsou lidé vybraní) a vypsaly by se předčasné volby. Ty by snad dopadly o něco lépe než ty minulé a aktuální mafie by se trochu naředila lidmi, kteří nechtějí přicházet o svoje byty a domy, mrznout u vypnutých topení a posílat svoje děti umírat na Ukrajinu kvůli zájmům hrstky miliardářů v USA.

Problém je, že už podvodné už nejsou jen volby do sněmovny, ale i volba prezidenta.

Je už falšovaná i volba prezidenta?

Kandidátem na prezidenta se může stát každý občan ČR nad 40 let, který má volební právo a nedopustil se vlastizrady (Miloš Becherovka by tedy měl už dávno vypadnout). Ke kandidatuře stačí podpora 20 posranců nebo deseti senátorů a nebo petice s alespoň 50 000 platnými podpisy.

A teď se dostáváme opět k tomu, že už dávno nežijeme v demokratickém, ba dokonce ani v právním státě. Máme celou řadu kandidátů, kteří v peticích nasbírali více než 50 000 podpisů. Podpisy mělo zkontrolovat ministerstvo vnitra a po férové a čisté kontrole by měli kandidáti s dostatkem ověřených podpisů postoupit do voleb, měli by mít spravedlivé pokrytí ve veřejnoprávních médiích atd.

Jenže…nevím, jestli jsem to už psala, ale ta naše kolonie česká už dávno není tak hezká, tak hezká… Už dávno není demokracií. Do voleb se prostě nesmí dostat kandidáti, kteří by neplnili přání globální mafie. Prezidenta nám přece určí naše zahraniční vedení, nikoli občané, ne? Takže naše ministerstvo vnitra počítalo podpisy tak, aby to hezky vyšlo podle přání páníčků.

Favoriti Aspen institutu a globální mafie tedy měli v peticích takřka nulový počet neschválených podpisů a všechno bylo čisté jak lilie. Takže do voleb naprosto hladce postoupil i profesionální převlékač kabátů, estébácký agent Pávek, součástka ze soukolí amerického vojenskou-průmyslového komplexu NATO – generál Petr Pavel. Naprosto hladce postoupila i zkorumpovaná rozdávačka vysokoškolských titulů z papalášské rodiny a český klon Zuzany Čaputové, Danuše Nerudová.

Pak tu jsou ale další kandidáti, u kterých hrozilo, že by mohli odvolat naši loutkovou vládu a vyvolat předčasné volby. U těch se tedy hlasy v peticích spočítaly tak, aby se tam v žádném případě nedostali.

Naprosto čisté a věrohodné počítání hlasů

Miliardář Karel Janeček odevzdal petiční archy se 73 037 podpisy českých občanů a ministerstvo vnitra napočítalo, že platných bylo přesně 49 920. Nevyšlo to tedy přesně o 80 hlasů. To je ale náhodička, co? No vlastně to ani náhodička není – psychopat Rakušan se nám prostě opět vysmívá. Hnus!

Manažerka v energetice Alena Vitásková nasbírala přes 65 000 hlasů, ale zřejmě tušila, jak se bude podvádět a tak si sama stanovila limit 100 000 podpisů (asi si myslela, že Rakušan nebude mít až takovou drzost, aby jí přeškrtal víc než 50 000 hlasů). Protože svého statisícového cíle nedosáhla, sama předčasně odstoupila.

Největší bombu ale dnes přinesl betonový král, majitel firmy BEST, sympaťák Tomáš Březina. Ten nasbíral přes 70 000 podpisů. Hlavní média z neznámých důvodů psala, že to bylo jen 63 000 hlasů, ale to nechme stranou, téhle dezinformační žumpě už věří jen nenapravitelní bioroboti. Jeho petiční archy pak převzalo Rakušanovo gestapo a přepočítalo je podle zadání. A překvapení – odsouhlasili jen 45 000 hlasů a pan Březina se do prezidentské volby nedostal. Jak by řekl Gandalf: „You shall not pass!“ Akorát v tomhle případě jsou role prohozené a „Nikdo neprojde!“ řve démon Balrog.

To ale není všechno. Březina v rozhovoru u Xavera na XTV odhalil, jak šílené to už u nás je. Podpisy totiž nepočítali přímo nějací prověření lidé z ministerstva vnitra, ale krabice s archy naházeli do dodávky a odvezli je na přepočítání do americké firmy Hewlett-Packard. Tam osoba označovaná jako „guru“ rozhodla, které podpisy se počítat budou a které ne. A to samozřejmě tak, aby se součet nemohl dostat přes 50 000.

Jen Bašta by odvolal vládu

A proto říkám, že už nežijeme v demokracii a že problém není v politickém systému jménem „demokracie“ ale v korupci. Problém je v tom, že jsme loutkový a naprosto zkorumpovaný stát. Jsme budoucí Ukrajina 3.0, určená k demolici (Ukrajinou 2.0 by mělo být Polsko, ale možná je se Slovenskem předstihneme, hurá!).

Jedinou naší nadějí asi zůstává kandidát strany SPD, bývalý diplomat a disident Jaroslav Bašta. Sice má skoro nulové charisma, ale má pevnou páteř a co je hlavní – naprosto jasně a srozumitelně slíbil:

„Pokud se stanu prezidentem, odvolám vládu.“

A to je pro nás to zásadní. Je to jediný kandidát, kterého máme. Já sama mu hlas hodím. Nemyslím si, že by se dostal do druhého kola voleb, tam to bude falešný souboj mezi dvěma ze tří kandidátů globalistů, kde je to vše prašť jako uhoď (Nerudová, Pavel a Babiš). Já jen budu doufat, že Baštu dostaneme aspoň přes 5%.

Pojďme brát volbu Bašty jako takové malé referendum – ten, kdo mu hodí hlas Baštovi, je pro odvolání současné zkorumpované vlády a pro předčasné volby.

Co vy na to? Dáme aspoň 5%?

 

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

73 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Jára
Jára
31. 12. 2022 13:16

Mimochodem slovo demokracie vychází ze slov démos a kratos. V Římě to bývala vláda římanů a otroci ani cizinci neměli právo volit. Teď je situace taková, že nám vládne pražská havlérka “vyvolených” a všichni ostatní jsou považování za podlidi tedy otroky. Takto by měla být demokracie chápána. Pokud u druhého kola se střetne Babiš a Danuše asi je nejlepší nevolit. Na Babiše mají páky a ten bude tančit jak ostatní pískají. A danuše je sice… Číst vice »

Laco
Laco
31. 12. 2022 14:56

Jediná “demo-krati-nstrativní” volba je, jak řekl Jára hromadně voby bojkotovat. NATOBašta není volba stejně, jako kdokoli z do volby prouštěných – prověřených kandidátů.

Jára
Jára
Reply to  Laco
31. 12. 2022 15:43

Ještě se podívám na kandidáty a zvážím, jestli tu NATOBaštu v prvním kole budu volit. Pokud se ve druhém kole střetnou dva provaření eurohujeři, tak tam nebudu vybírat menší zlo. Babiš porušil zákony naší země, udělal tady takový teror jako nikdo před ním a toho nelze volit z morálních důvodů. Danuše je zvrhlá eurohujerka a jediná výhoda její volby by byla, že svojí blbostí tady způsobí takové utrpení lidem, že si toho všimnou, že něco… Číst vice »

Emil
Emil
Reply to  Jára
1. 1. 2023 14:05

Co na té tlupě ASPENisových hovad chcete ještě vidět, copak už se nepředvedla dost??!! Jediná možnost je ten Bašta a tím to končí a kdyby nebylo slovy Moše Zemana 70% lidí debilních, tak by Baštu tenhle národ zvolil už v sebezáchovném pudu a to už v 1.kole!!!! Samozřejmě, pokud se Bašta nedostane do 2. tak nemá cenu se jej vůbec účastnit, neboť tam není možné nikoho vybrat, ani jako to pořád pitomci omílané “menší zlo”… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Jára
3. 1. 2023 09:07

Kandidáti Mordoru Danuše Nerudová podle vlastních slov „mladá a krásná“ žena, jejíž kandidatura má být zřejmě pokusem úspěšně zopakovat slovenský model s „advokátkou ze skládky“ Zuzanou Čaputovou… bude velmi těžko čelit palbě svých konkurentů, kteří si jistě nenechají ujít pikantní historku o tom, jak za jejího rektorování získávaly každý rok desítky cizinců zjednodušenou cestou doktorský titul na provozně-ekonomické fakultě Mendelovy univerzity poté, co uhradili 25 tisíc eur agentuře, v níž figuroval advokát Neruda, jistě jen… Číst vice »

Emil
Emil
Reply to  Laco
31. 12. 2022 20:14

Pokud nejste schopen vidět rozdíl mezi Baštou a zbytkem té party z ASPEN Prostitute of Prague a považujete za nejlepší řešení na volby se vys.at, tak jste na tom tedy mentálně dost špatně…

Laco
Laco
Reply to  Emil
1. 1. 2023 23:41

Uvědomte si prosím, že i NATOBAšta je součástí té, jak Vy trefně píšete, “sion-globalistické sviňárny”. Nakonec to potvrdilo i Rakušanovo Ministerstvo pravdy skrze Bl-Ro-HP.
Je jasné, že předem vybraný kandidát bude “zvolen-jmenován”, ať tam hodíte, co hodíte, jen zatím nevíme, koho pověřili. Nemá smysl to účastí stáda legalizovat.

Emil
Emil
Reply to  Laco
2. 1. 2023 19:14

Vy, nejen že nevíte koho pověřili, Vy víte Ho.no, takže asi tolik a pokud to mé tvrzení chcete vyvrátit, tak máte možnost. Budu se na ně těšit…

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Emil
3. 1. 2023 06:57

Desetiminutový projev, dokonce až o hlubokém státu a převratu na Ukrajině, a slibu odvolání vlády, kdyby…
https://www.novarepublika.online/2023/01/projev-jaroslava-basty
https://www.jaroslavbastaprezident.cz/

heriot
heriot
31. 12. 2022 16:33

Zajímavé. Osobně si myslím, že kapitalismus a demokracie prostě k sobě nejdou. Kapitalismus vždy bude směřovat k maximální akumulaci kapitálu a tím k monopolizaci a oligarchizaci. Což vždy znamená vládnoucí vrstvu nedotknutelných. Ale chtěl bych Nikolo připomenout, že odvoláním vlády, žádné nové volby nenastanou. K tomu by musela být vůle ústavní většiny sněmovny k jejímu rozpuštění, a to se nikdy nestane. I proto ten Baštův výrok považuji za plácnutí do vody. Tato sněmovna jen vygeneruje… Číst vice »

Václav
Václav
31. 12. 2022 17:26

Palec nahoru!

M
M
31. 12. 2022 18:00

Neexistuje politik, se kterým se většina ve 100% názorově shodne. A ani takový nikdy nebude, proto k volbám chodím a vybírám co nejmenší kompromis, protože kompromis to bude vždy. Jít k volbám až se objeví nějaká bytost, která vždy hlasovala podle mých představ, znamená nejít k volbám nikdy. Pořád mi přijde děsivější nepolitik vybraný loutkovodiči a tlačený médii, než politik, který někdy hlasoval jinak, než by se mi líbilo. V prvním kole to hodím Baštovi.… Číst vice »

Erik Halák
Erik Halák
Reply to  M
1. 1. 2023 01:12

Moje řeč.

Jára
Jára
Reply to  M
1. 1. 2023 09:39

Tuhle situaci přesně vysvětloval Pjakin v jednom dílu.

Co by jste dělal na Ukrajině, když Vám dají vybrat ze dvou “prověřených” fašistů? Tam volba není. Jediná možnost je fašismus odmítnout a k volbám nejít.

Je to projev zoufalství, ale vy naprosto nechápete, že už nemáme volby, ale jen výběr způsobu utrpení. Podívejte se jak zdiskreditovali podvodem všechny pro lidi alespoň trochu přijatelná kandidáty.

M
M
Reply to  Jára
2. 1. 2023 09:55

Na Ukrajině vybírali v prvním kole z 39 kandidátů. To, že se lidi nechávají ovlivňovat manipulovanými průzkumy a vnímají to tak, že musím volit ty, co v nich vycházejí nejlíp, je věc druhá. Zajímalo by mě jaké jsou skutečné preference Nerudové, protože těm průzkumům nevěřím ani za mák. Ještě mi přijde uvěřitelné, že někomu imponuje Pavel. Dobře vypadá, uniforma mnohé taky přitahuje jako magnet. Je nemalé množství žen i mužů, kterým to stačí. Ale ta… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  M
1. 1. 2023 09:44

Vidíš jak dopadly volby na Ukrajině ? Tam dostali na výběr jen ze zkorumpovaných NATOvských válečných štváčů. A místo aby k volbám protestně nešli, tak tam šli, a zvolili si vlastní smrt. Tím že tento volební podvod legalizovali svojí účastí. My jsme to odesrali už při loňských volbách, taky zjevný podvod jak řemen a lidi ho svojí hojnou nadprůměrnou účastí legalizovali. Ale zjevně to ti oslové stále nepochopili. Tak to dotáhneme až do hořkého konce… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
1. 1. 2023 15:37

Přesně to samé tu píšu také. Může nás ovšem něco “zachránit”. Když se Hitler v minulém století chystal táhnout na Rusko, tak bylo Německo na špici průmyslu a technologií. O 100 let později je celá EU prolezlá zeleným šílenstvím, LGBT, debilizačním školstvím a celkově je průmysl v úpadku. Kupovaly se předražené přetechnizované zbraně nevhodné do dlouhodobých bojů. Najet na válečnou výrobu není možné v horizontu měsíců ani let. A oni ani s těmi zelenými nesmysly… Číst vice »

vera
vera
31. 12. 2022 23:40

Volit Bastu znamena zajistit duo Capuse vs Pavek.
K zbliti.

Kdyby jeste mela jednou politika fungovat, dala bych 3%. V Izraeli maji 1%, a furt jim do toho kafraji miniaturni skupiny chasidu a ultraortodoxnich… aspon tak jsem se to ucila. Kdovi, kde se pravda nachazi…

Erik Halák
Erik Halák
Reply to  vera
1. 1. 2023 01:25

Vždycky jsem si myslel, že vámi představený způsob uvažování je čistě dámský.

Naneštěstí je to však mnohem horší:

Ze sledování diskusí na litterate.cz nevyhnutelně plyne, že je tím smrtelně zasažena i velká část populace mužské.

Emil
Emil
Reply to  Erik Halák
2. 1. 2023 00:17

Ano, shodnu se s tvrzením Moše Zemana, že 70% obyvatel ČR je debilních, jak říká jeden můj kamarád: “český národ trpí politickým kreténismem vrozeným, nebo získaným z ČT a ještě je tu třetí možnost a to je kombinace těch dvou kreténismů již zmíněných”.

Ondra
Ondra
Reply to  vera
1. 1. 2023 09:48

Volit v 1. kole kohokoliv jiného než Babiše, znamená vítězství dua Nerudová-Pavel. Protože tyhle dva lidem tlačí skrze média do hlavy. Tihle tři se totiž budou tak jako tak nacházet na prvních třech místech. a jestli nudou na těch prvních 2 Nerudová a Pavel, tak je vymalováno. A to jsem ještě nevzal v úvahu, že tyto volby budou zfalšovány všemi možnými způsoby. Pak by bylo lepší k nim snad raději nejít. Jenže zblblá lůza k… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
1. 1. 2023 22:39

Sám jsi myslím psal, že pokud někdo jednou lže tak ho lze brát pouze s rezervou a pokud lže opakovaně už s ním nelze mít nic společného. Co dělal Babiš za dob Covidu se snad ještě pamatuješ? Nebo už ne? Vytřel si zadek jak se zákony tak i s ústavou. A plácal takový ptákoviny, že to s realitou nic společného nemělo. Ale Agrofert si přišel na slušný zisky a zničil všechny malé producenty potravin. Pokud… Číst vice »

Vlasta
Vlasta
Reply to  vera
1. 1. 2023 13:10

Pro Věru add “Volit Baštu znamená zajistit duo Capuse vs. Pavek.” Naprosto s Vámi souhlasím. Realita je taková, že je aktuálně k dispozici výběr mezi oligarchou, vojákem a akademickou výtahářkou. Pokud jsem četl životopisy a posudky na generála, odmyslím-li dobu ve které žil, když je psal, byl hodnocen, tak vidím pracovitost, cílevědomost a i poctivost. Převlečení kabátu jako snad i za přirozený důsledek změny režimu. Voják je voják a plní rozkazy aktuálního vedení. To že… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Vlasta
1. 1. 2023 15:29

Souhlasím s Vámi. Snad jen podotknu, že dnes mají přece už přes rok i prezidenta. Zeman svou zradou se stal jejich věrným koněm.
Určitě volit Babiše hned v prvním kole je jediná možnost. Bašta je nedůvěryhodný a podle mne i neschopný. Je to v podstatě havloid.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Vlasta
1. 1. 2023 17:07

Babiš byl agentem STB a je agentem banksterů. Z jeho stáje vyletěla hvězda evropských hovnot, židovka Jourová, Serešova kolaborantka. Sám veliký Bureš je od počátku oligarchie, svého údajného miliardářství, zaháčkován s vrchními kazisvěty, Citibank & Monsanto (pohrobek slavné I.G. Farben). Hledat naději v Babišovi, to připomíná naděje vkládané do Hitlera. Boček, Kostelecké uzeniny: „My jsme postavili novou masnou výrobu a měli jsme velké úvěry. A když padla IPB, tak to přesunuli do Konsolidační banky. …… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Otroctví je svoboda
2. 1. 2023 00:05

Pro “otroctví je svoboda”, tak ta kalkulačka zase není takový podvod, když jsem tam poctivě naklikal odpovědi, tak mi jasně vyšel “Jaroslav Bašta”. Danuše se propadla kamsi do neznáma. I když oni ho asi také na hradě přiskřípnou a jako prezident bude zpívat jinak. U toho Babiše jde o to, že jsem žaškrtnul jě nasouhlasím na post prazidenta trestně stíhaného politika s hvězdičkou. 1. Jaroslav Bašta 85 % 2. Andrej Babiš 75 % 3. Karel Diviš 59 %… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Jára
2. 1. 2023 11:01

Zvaž debilizační otázky ve Volební kalkulačce. Podívej se, kdo to sponzoruje. Projekt korporátního fašismu a jeho politických nátlakovek.

Jara
Jara
Reply to  Jára
2. 1. 2023 14:43

Jasně otázky byly naprosto hloupé. To nepopírám. I tak to vyšlo na p. Baštu.

Pro mě osobně je nepřijatelný na postu prezidenta člověk, který nemá žádnou morálku a zavedl tady apatheid a teror jako za 3. říše.

A tady píší to samé, co Nikola:
https://e-republika.cz/article4605-Protektorat-voli-prezidenta

ZaS
ZaS
Reply to  Vlasta
1. 1. 2023 21:21

“Kdyby paní Bornová zvážila výše uvedené argumenty a případně nějakým článkem své názory na volbu Bašty revokovala…”
Já věřím, že nic revokovat nebude, protože to vidím stejně. Je jen jediný kandidát, který v prvním kole stojí za hlas. Vše ostatní je jen volba zla a to nikoliv ‘menšího’ ale pouze jiného. Vy zmiňujete Babiše “před covidem”, ale ten už není. Covid ho dostal. Už je tu jen Babiš po Covidu.

vera
vera
1. 1. 2023 04:38

Nikola pise: “Po odvolání aktuálních korupčníků by nastoupila dočasná úřednická vláda (na to už jsou lidé vybraní)”

Kdo to jsou? Kdo je vybral?

Vlada (ci nadvlada) expertu se v dobe covidove neosvedcila. Proc vkladat takove nadeje v urednickou vladu? Nebyla by lepsi kombinace expertu a laiku (tedy obycejnych obcanu)?

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
1. 1. 2023 05:05

#problém není v politickém systému jménem „demokracie“ ale v korupci.# Ze zmetků těžko vybrat nejmenší zlo. Pokud se někdo ještě dnes odvolává na Chátru77 a účast na tom fašistickém přes žida Sereše spáchaném spolku, je buď idiot nebo za idioty považuje potenciální voliče. Problém samozřejmě je v systému, protože je založen na satanismu-penězokazectví, podlosti, lupičství, debilizaci a lsti. Skvělé video s Březinou! poslechněte si to a rukou přepište, pro zapamatování. Odkrývá fašistický podvraťácký systém, pardon… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
1. 1. 2023 13:01

Račte se pobavit oblbováním pravdoláskařů: „Kontrarozvědka BIS i mnozí další experti označují dezinformace za jednu z největších hrozeb pro českou demokracii. Po letech covidové pandemie přesedlali „obchodníci se strachem“, kteří se na šíření lží pokoušejí vydělat, na dezinformace o Ukrajině a válce, kterou tam Rusové rozpoutali. A od tisíců důvěřivců za šíření údajné „pravdy, kterou média tají“, získali finanční příspěvky. Vyzkoušejte si, zda se dokážete vyhnout jejich nástrahám,“ Seznam je také jako BIS v moci… Číst vice »

Čestmír
Čestmír
1. 1. 2023 13:06

Paní Nikolo, pevné zdraví i nervy, sarkastický nadhled a mnoho štěstí nejen v roce 2023

wenkovan
wenkovan
1. 1. 2023 14:56

Ono není od věci si před diskuzí napřed ujasnit pojmy. Demokracie (bez přívlastků) je jednou z technologií vládnutí, správy věcí veřejných, založená na tom, že se nějak zjišťuje a provádí vůle většiny. Demokracie tedy generuje většinová, nikoliv optimální rozhodnutí. Demokracie bez fungujících omezení/pojistek může vést a často vedla a povede k nejhrůznějším obdobím lidské historie a nutně skončí diktaturou, když si většina uvědomí (za pomoci různých politiků), že si může demokraticky odhlasovat okradení a/nebo likvidaci… Číst vice »

dědek
dědek
1. 1. 2023 16:49

Bylo by dobré, aby uspěl Bašta, jako jediný kandidát opozice, ale zdá se, že po zkušenostech s našimi voliči toho moc nezíská. Zbývají pak už jen špatné volby – dva absolventi Aspenu a Babiš. Pokud by se Babiš nedostal do druhého kola, tak to můžeme na dlouhou dobu zabalit úplně, protože na ty dvě absolventské loutky nebude zapotřebí vyvíjet nátlak, obě bez rozdílu budou poslouchat aktivně a s nadšením. Babiš je vydíratelný (covid, Vrbětice), ale… Číst vice »

ZaS
ZaS
1. 1. 2023 21:12

Západní svět prohrál boj o svobodu už dávno. Všimli si toho ale jen někteří. Shodou okolností jsem dnes jinde narazil na Solženicynův citát z roku 1980. Říká v něm: “Západní svět se dostal do rozhodujícího okamžiku. V následujících letech bude hrát o existenci civilizace kterou stvořil. Domnívám se, že si toho není vědom. Čas rozežral vaši představu svobody. Zachovali jste to slovo, ale dali jste mu jiný obsah. Zapomněli jste na smysl svobody. Když ji… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
1. 1. 2023 21:15

Dědek: Babiš je taky Aspeňák, ale jako vlastník ANOfertu hraje vlastní hru. Jeho střet zájmů (potřebuje např. energie pro výrobu hnojiv) může být paradoxně výhodou, odlišující ho od dua Čapušová/Pávek. Naší volbou je i) volit Baštu v prvním kole a ve druhém to hodit Babišovi (menší zlo) pokud se tam dostane, nebo ii) hodit to Velkému Bocianovi se skřípěním zubů již v prvním kole z důvodů, které skvěle rozebral Vidlák. Já ještě rozhodnutý nejsem.

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
1. 1. 2023 23:03

Samozřejmě že je to výhoda. On nemá zájem nechat si zaminovat jeho rozsáhlé pozemky, proměnit je v tankodrom a dělostřelecké cvičiště a ze svých podniků si udělat cvičné terče typu Azovstal. Čili je u něj šance 50/50, že to tu nenechá zcela ukrainizovat a zavléct sem válku. Zatímco u zbývajících 2 kandidátů je 100% šance války a přeměny ČR v americký tankodrom. To tupé ovce samozřejmě nechápou. Což může být fatální, když to tam hodí… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
2. 1. 2023 11:33

Babiš je agent banksterů, nikoli skutečný majitel ANOfertu a Agrofertu. Páchá to, co mu styční důstojníci kabaly doporučí. Jak někdo může po koronafašismu do tohoto jarmulkářského ksindla vkládat naději, je mimo moje možnosti chápání. Ve vloženém videu je důkaz, že volby prezidenta jsou podvodem pod kontrolou banksterů FEDu, jejich agentů a firem! Jsme protektorátem mezinárodního Chazarožida, to by mělo být zásadní poučení z této falešné hry na volby. Z přímé volby prezidenta ilumináti spáchali podvod… Číst vice »

Vlasta
Vlasta
Reply to  Otroctví je svoboda
2. 1. 2023 17:36

Obávám se, že asi nějak nechápete psané slovo. Stále dokola jak flašinet opakujete to své dogma. Ondra a ne jen on Vám to snad vyložil srozumitelně a podložil i to argumenty. To že je Babiš pod kontrolou FEDu a podobně snad ví všichni. Ale ne až tak 100%. Proto taky proti němu tak skrze Milionový chlívek a čapí hnízdo tak šli a stále jdou. Pro Otroctví je svoboda: Jako jediný má však mozek a vskutku… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Vlasta
2. 1. 2023 22:25

„Dogma je výslovné tvrzení čili teze, o němž se v dané oblasti nebo v určitém společenství příliš nepochybuje. V křesťanství se tak označují články víry, které církev uznává jako zjevenou pravdu…“ Celé židovské pánbíčkářství je ale založeno na podvodu. Stále dokola jak flašinet považuji za potřebné opakovat, že fašismus není demokracie. To že je Babiš pod kontrolou banksterů FEDu, neví alespoň devět z deseti lidí. Šaškárna s Čapím hnízdem může být jen divadlo pro gojimy.… Číst vice »

Vlasta
Vlasta
Reply to  Vlasta
4. 1. 2023 21:21

pro Otroctví je svoboda:

OK, vysvětli jste mi ta dogmata uspokojivě. Souhlas, ale…
Níže jsem něco odpovídal na diskusní příspěvek paní Bornové. Též jsem tam zmínil Vás, že odpovídám i Vám. Tak na to koukněte. S dogmaty plně souhlasím, ale je je nutno uplatňovat na zcela jinou skupinu spoluobčanů. Dokonce je to nutnost.

Tak na to zkuste kouknout.

dědek
dědek
Reply to  Ondra
2. 1. 2023 13:25

Obávám se také, že volba Bašty v prvním kole může znemožnit postup Bociana do druhého kola. Zvlášť, když nebude marginální. Hodím mu to proto se skřípěním zubů už v prvním kole. Duo Pávek versus krasotinka bych skousnul už velmi těžko.

honza22
honza22
2. 1. 2023 12:02

Ustavni pravo ani nase ustava me nikdy moc nezajimaly, takze se necitim uplne kompetentni tady ustavu vykladat, ale kdyz vidim takovehle nepochopeni, musim se ozvat. Pokud se tam napriklad doctete, ze prezident rozpousti poslaneckou snemovnu, neznamena to ze ji prezident rozpousti kazdy den nebo kdyz se mu zachce, ale musite si ten zakon precist cely abyste vedela za jakych podmínek mu tato pravomoc nalezi. Stejne tak nemuze odvolavat vladu kdykoliv se mu to hodi, ale… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Nikola
2. 1. 2023 17:37

Bohužel Nikolo, nemá důvod, ani právo. Bohužel. Rád bych s Vámi souhlasil, věřte. Aby byla vláda obviněna z vlastizrady, či z čehokoliv, k tomu by muselo být minimálně rozhodnutí parlamentu. A ten ani nic takového vyhlašovat nemusí, stačí vyslovit vládě nedůvěru. Názor občanů, odpůrců junty zcela jistě nestačí. A ústava přece jasně vyjmenovává důvody, kdy je vláda povinna podat demisi ( čl. 73, odst. 2) a k těm důvodům se přece vztahuje Vámi citovaný článek… Číst vice »

honza22
honza22
Reply to  heriot
5. 1. 2023 12:55

Ano, presne tak. Duvody pro ktere je vlada povinna podat demisi jsou taxativne stanoveny v cl. 73 odst. 2.

jirik
jirik
2. 1. 2023 12:15

Prestížny medicínsky časopis British Medical Journal (BMJ) nedávno zverejnil štúdiu, ktorá spája konzumáciu umelých sladidiel ako aspartám a sukralóza s kardiovaskulárnymi ochoreniami.
https://www.badatel.net/veda-konecne-priznala-ze-umele-sladidla-sposobuju-nahle-umrtia-ale-len-preto-aby-odviedla-pozornost-od-vakcin/

Jaromír
Jaromír
2. 1. 2023 15:20

Ondra, Dědek Et al. – zdá se tedy, že máme víceméně shodu na volbě Velkého Bociana (se skřípěním zubů) již v prvním kole? Napadlo mne požádat Nikolu, aby k tomu udělala hlasování (viz nahoře Dezinformátor roku), ale ono by to stejně k ničemu nebylo – diskutující zde rozhodně nepředstavují statistický vzorek populace.

Vlasta
Vlasta
Reply to  Jaromír
2. 1. 2023 18:41

… ale ono by to stejně k ničemu nebylo – diskutující zde rozhodně nepředstavují statistický vzorek populace.

Tak to máte 100% pravdu, ale ta naše plus minus shoda – ztotožnění na nutnosti volit hned v 1. kole se skřípěním nutné zlo Velkého Bociana je důležitá. Nyní ji ještě přenést do zbytku vlastenecké fronty. I zde jsou jedinci hloubaví i ti, co jdou s většinou. Viz vysvětlující článek na pokecu:

https://www.pokec24.cz/blog/dokud-nepouziji-vlastenci-metody-protistrany-nikdy-nezvitezi/

Erik Halák
Erik Halák
Reply to  Vlasta
3. 1. 2023 08:42

Ke Vlasta 2023-01-02 at 18:41:

Zkuste být ještě hloubavější, jde o hodně.

SansLogique
SansLogique
2. 1. 2023 18:46

Andrejko tzv. Kavárně vadí v tom, že si jede svojí ligu a nebere ohledy na zavedené pořádky, tedy že by si měl před sebe nastrčit nějakou figurku. Jinými slovy, je to souboj o to, jestli se nejhlouběji do americké prdele bude moci zanořit Babiš, Dobrovský, Bakala, nebo nějakej jinej zmrd. Nesleduji přesně, kterej z nich si posouvá kterou loutku, bo je mi to úplně buřt. A volba kohokoliv jinýho než Bašty nepřipadá v úvahu. Nedělám… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  SansLogique
2. 1. 2023 21:14

SansLogique: tuhle otázku řeší spousta lidí v mé bublině a jak píšu nahoře, sám s tím mám problém. Je zbytečné opakovat argumenty – viz např. Vidlák https://www.vidlakovykydy.cz/clanky/invita-invidia Nemyslím ale, že by Bašta měl skutečnou šanci na druhé kolo proti Čapuši a Pávkovi – nechci opakovat stejnou chybu jako v posledních parlamentních volbách (volil jsem Trikoloru a můj hlas propadl). Stejnou chybu jsem udělal v komunálních volbách, kde jsem dokonce kandidoval (a posbíral nějaké preferenční hlasy)… Číst vice »

SansLogique
SansLogique
Reply to  Jaromír
4. 1. 2023 20:29

Já to vidím tak, že když má národ tak strašně nasráno v hlavách, že Bašta nevyhraje (já ho nepovažuju za Svaté zjevení, ale v této konstelaci prostě není jiná možnost), tak si svůj osud zaslouží. A znova opakuju – jestli se bude moci z pozice prezidenta zanořit do US prdele Babiš nebo Dobrovský, to je mi úplně buřt.

Jaromír
Jaromír
2. 1. 2023 21:25

Vlasta: dobrý odkaz, díky.

Pavel
3. 1. 2023 01:47

Kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali .-) . To už popisoval W. Wilson v knize The New Freedom (Nová svoboda od monopolů – anglicky viz Gutenberg.org), že je jedno, zda volí Republikány nebo Demokraty, protože “dárečci” platí oboje. Ano, my jsme sluhové slouhů, Angláni nás vždycky předhodí lvům, stejně jako Němce nebo Italy. Tady už je jediná cesta očištění – krach Evropy. Ale ten samý krach je plánovaný pro zisk těch “dárečků”…… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Pavel
3. 1. 2023 15:39

A jak můžete vědět, že ten krach už dávno není součástí nečích plánů ?
A že je rovněž naplánováno to co se bude dít po tom krachu ?

Asi jako když byl naplánovaný a připravený rozpad R-U i vznik ČSR dávno dopředu, včetně agenta Masaříka. Na to žádný tajtrlík z české kotliny neměl vliv. Ani na to že státní ideologií tu bude židovský kapitalizmus.

Pavel
Reply to  Ondra
4. 1. 2023 00:47

Ondro, vždyť to píšu v poslední větě, že “krach je v plánu”. Ale současně “zlé časy” probírají konzumní zombíky, takže jde jen o to, co pak kdo lidem namluví – k čemu bude krach využitý. Pokud převáží propaganda, vyhrají “oni”.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
3. 1. 2023 07:21

Hlavním obráncem hodnot liberální demokracie stojícím v čele boje proti ruskému vlivu je soudruh Janda. Jeho pokrokové filmy pro školní mládež v oblasti sexuální výchovy pro seznámení s LGBT+ kulturou se jeví jako naprostý vrchol evropských hodnot, které vyznáváme. Jak by někdo takový mohl být dezolát? Co by víc mohlo reprezentovat evropské hodnoty než tohle? Proto si ho také ministerstvo vnitra pozvalo jako konzultanta pro oblast Působení cizích mocností v rámci Auditu národní bezpečnosti. Rozhodně… Číst vice »

jurazbrna
jurazbrna
3. 1. 2023 09:00

Dobré dopoledne, děkuji za článek a jeho fakta v něm uvedená. Je potřeba takového články psát a psát, ať co nejvíce lidí má možnost vidět i jiný pohled na realitu a třeba si i tu svou trochu poupravit. Má je ale ještě možná radikálnější, domnívám se, že systém bohužel nelze již jen tak opravit náhradou jednotlivce, je potřeba ho změnit a to od základů a to bude bolet a nepůjde to snadno a doprovolně. Takže… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
3. 1. 2023 20:45

Jura z Brna: tak jsem si poslechl Martina Kollera https://youtu.be/EE96gAw0EYQ a argumenty proč nevolit Baštu dobře chápu. Takže buď to pragmaticky hodit Velkému Bocianovi v prvém kole nebo nejít k volbám vůbec – nejsem si jist, co je menší zlo.

M
M
Reply to  Jaromír
4. 1. 2023 09:36

Martin Koller je bezpochyby zajímavý člověk, ale myslím, že je dobré si od něj udržovat názorově odstup. Je charismatický, nebojí se, má vyhraněné názory a hlavně – když s někým nesouhlasí (a na jeho indexu se může časem objevit kdokoliv, kvůli jakékoliv blbosti), jde tvrdě proti němu při jakékoliv příležitosti. Tak trochu (spíš víc, než trochu) to působí jako projev psychopata…
Návod jak rozpoznat psychopaty je zde: https://www.youtube.com/watch?v=_dMMFiJ9o2A

Vlasta
Vlasta
Reply to  Nikola
4. 1. 2023 21:17

Souhlas, to samé pan Kapal. Též fanatik, ale jsem rád, že své pořady na Svobodném rádiu má. Nutno ale vskutku filtrovat. Naposledy se pouštěl do paní Vitáskové, že odstoupila proto, že dostane nějaké teplé úřednické místečko. Kdyby to alespoň podat tak, že je zde i možnost, že by to s tím teplým místečkem (snad přímo od prezidenta Zemana) mola být jedna z možností, a že on se k ní kloní. On to však prezentuje, jako… Číst vice »

M
M
Reply to  Vlasta
5. 1. 2023 09:25

Pánové Koller a Kapal jsou takové protipóly. Koller je skvělý manipulátor a Kapal je skvěle manipulovatelný, protože je emotivní a snadno naskakuje na vše, co má silnou emoční odezvu. Ano, oba dva typy lidí je dobré brát s větší rezervou. Osobně si nemyslím, že těch 20 % lidí s otevřenou myslí je pravda. Jen je hezké věřit tomu, že člověk patří mezi nějakou výběrovku s “otevřenou myslí”. Podle psychologických výzkumů část lidí v rámci nějakého… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Vlasta
5. 1. 2023 13:48

Během této krize (koronafašismu) jsme byli svědky toho, že v extrémních situacích bylo možné přijmout extrémní opatření a občané byli ochotni je zavést… Tato věta z nového zhodnocení plnění Agendy 2030 s ohledem na zavedené restrikce v době vyhlášené (plandemie), kdy se potvrdilo, že lze masy velmi lehce ovládnout, snad hovoří za vše. Lidé jsou ochotni udělat cokoli, k čemu je navedeme. Samozřejmě pod příslibem jejich vlastního dobra. (Lest a klam.) 1 % ovládá svět.… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
5. 1. 2023 06:26

Ó, jakýs ty myslitel! Rozhovory s Baštou jsou tedy výborné, a to je důvod volit Babiše, košer podvraťáka, lupiče. Banksterů a židovského Boha agent nás sice zbavil mýtných bran na dálnicích, ale na oplátku spáchal rozšíření výpalného i o silnice nižších tříd. Konečně prosadil zázrak plánovaný už po převratu, prosazovaný i židem Zemanem pro židovskou firmu, kdy silnici postaví otroci zaměstnaní mezinárodním židem. Tomu pak stát bude platit výpalné desítky let, PPP projekt, D4. Lupičství… Číst vice »

L.
L.
5. 1. 2023 18:03

Dnešní kalambúr tematicky k volbě hlavy:
lampas nato nato kryl
pokud se k. rozebere příčinou a následkem, tak je až záhrobně poetický

JK
JK
6. 1. 2023 13:59

Nikdy jsme nežili v demokracii. Demokracie je možná ve spolku zahrádkářů, nebo snad i doma, ale v řízení velkých systémů nikdy žádná nebyla. Je zajímavé, jak se lidé nechají takovou do očí každodenně bijící lží ohlupovat. Podobně jako tisíce let tupě kývají na doktrínu sepsanou Židy o jakémsi trojjediném Bohu, který ze svých dětí má nejradši “kupodivu” zrovinka ty Židy a proto jim všechny ostatní děti(mimochodem, všechny včetně Židů vzešlé incestem), musí sloužit. Takový soubor… Číst vice »

Prodost
Prodost
6. 1. 2023 16:10

Wikipedie a její definice. Napadlo někoho, proč tam není definice fašismu? Kdyby tam byla, tak těm, řekněme bystřejším dříve, či později dojde, že tzv. demokracie musí zákonitě skončit jako fašismus. Protože: Spojení moci finanční a korporátní = fašismus. A představte si, že tuto “zprávu” nám zde zanechal odborník nad jiné povolaný, samotný Benito Mussolini. A aby v plynulém přechodu z dem-okrást-i-je do fašismu nic nedrhlo, musí být tzv. demokracie konstituována jaksi ledabyle. Tzn., že politikem… Číst vice »

Prodost
Prodost
Reply to  Prodost
7. 1. 2023 15:20

Omluva: Spojení moci finanční a korporátní s mocí politickou = fašismus. A když už tu omluvu píšu, uvedu příklad, před kterým varoval i Dwight Einsenhower. Je to soukromý americký vojensko-průmyslový komplex spolu se soukromými bankami, kteří si dosazují svoje politické “kašpárky” všude, kam dosáhnou. I “česká” politická reprezentace je toho dokladem.

Ferda mravenec
Ferda mravenec
7. 1. 2023 17:36

Malá úvaha. Babiš pro dolních 10 miliónů Čechů, Moravanů a Slezanů udělá více jako budoucí premiér než jako hradní pán. Danuše a vypulírovaný generál se kromě pohlaví liší jen tím, kdo zaleze hlouběji do análu západním loutkovodičům a kdy bude mobilizace chlapců a chlapů na Ukrajinu za ještě větší zisky Rothschildů a Rockefellerů. Proto volím Baštu, který slíbil národu po svém zvolení okamžitě odvolat pětidemoliční vládu Petra Fialenka. Ostatní kandidáti na Hrad jsou jen do… Číst vice »

Martin
Martin
2. 2. 2023 12:37

Vyse uvedeny obrazek je plne indenticky stavu populace, ktera prozatim ovlada realitu v CR. Je zapotrebi zaujmout zodpovedny postoj, nebot ten jeste prekazi v ceste totalni degenaraci, ktera se siri jako choroba a casu jiz moc neni.

73
0
Would love your thoughts, please comment.x