Menu Zavřeno

Separatistické republiky se zřejmě připojí k Rusku zítra

Na úvod musím napsat, že stav našich hlavních médií je už opravdu zoufalý.

Vlastně si říkám, proč ještě pořád píšu „naše“ média, protože rozhodně „naše“ nejsou. Nepíší ani nestranně a ani v zájmu České republiky a našich obyvatel. Veřejnoprávní i korporátní média na našem území jsou totiž už plně pod kontrolou cizáků a propagují cizí zájmy. Možná by si měly tyhle webíky místo různých ulhaných hesel o své nezávislosti a profesionalitě vyvěsit na weby tohle:

„Česká republika na posledním místě.“

 Je jedno, jestli zrovna píší o covidové plandemii, o naprosto „bezpečných vakcínách“, o situaci na Ukrajině, o dění v USA nebo Rusku či o tom, kdo a proč se účastní našich protivládních demonstrací. Vše je stejný hnůj a stejná nenávistná a proti-česká propaganda, která už dalece přesahuje propagandu Rudého práva z osmdesátých let minulého století – to sice také manipulovalo, ale bylo aspoň pro-české.

Viz obrázek, kde už se třeba iDnes a Novinky (zdánlivě dva různé zdroje) ani neobtěžují trochu poupravit z centrály přebírané texty a rovnou dávají copy & paste.

Pokud máte silný žaludek, tak se ještě podívejte třeba na pohrdavou reportáž Seznamu o tom, jací že prý nýmandi a náckové jeli na aktuální demonstraci na václaváku, což pak nadšeně komentují různí arogantní mopslíci v diskuzi. Mimochodem, vy posměváčci ze Seznamu – řízek je původně rakouský vynález z Vídně, tak na to myslete, až se zas budete s hýkavým smíchem pošklebovat „trapáckým čecháčkům co žerou řízky“ – ve skutečnosti jsou kosmopolitní a jí zahraniční pokrm, stejně jako když se vy cpete třeba kebabem. 😉

Česká televize, iDnes, Novinky, Seznam Zprávy, Aktuálně…všechna tato místa se definitivně proměnila v protičeskou, zapáchající, jednolitou, nenávistnou stoku, která nebezpečně koketuje s totalitními ideologiemi (zatímco samozřejmě předstírají pravý opak). Nevím, jak se dokáží redaktoři těchto médií každé ráno na sebe podívat do zrcadla a neugrcnout si do pusy z toho, co tam vidí za prodejnou a bezpáteřní presstitutku.

A teď k referendům o připojení čtyř východoukrajinských regionů k Ruské federaci. U hlasování byli přítomní mezinárodní pozorovatelé ze 100 zemí (mimochodem i z Česka a Slovenska – ti asi půjdou po příjezdu domů rovnou do kriminálu), podle zemí Východu probíhala v souladu s mezinárodním právem a nezjistily se při nich žádné podvody (což se rozhodně nedá říct třeba o prezidentských volbách v USA). Probíhala několik dní, za neustálého ostřelování civilních budov ukrajinskou armádou. I kvůli tomu zřejmě jsou jejich výsledky tak jednoznačné – miliony ruskojazyčných východoukrajinců v nich volili mezi přežitím a smrtí.

PRO připojení k Ruské Federaci hlasovalo:

  • Záporožská oblast – 93,11 % voličů
  • Chersonská oblast – 87,05% voličů
  • LLR – 98,42 % voličů
  • DLR – 99,23 % voličů

Všude byla volební účast daleko, daleko nad nezbytnými 50%. Takže pokud se hledí jen na vůli lidu, tak jejich přání je naprosto přesvědčivé. Své přání vyjádřili takřka jednomyslně.

Ke slavnostnímu připojení separatistických regionů k RF možná dojde už zítra, 30. září 2022. Nejpozději ale do týdne, až proběhnou všechny nezbytné právní kroky (podle práva Ruské federace). Žádné výhrůžky z EU ani z USA s tím podle všeho vůbec nic neudělají, už je to dané

Situaci samozřejmě nijak nehodnotím, protože nechci, aby mi za nějaké nesprávné slovo vtrhla ideo-policie do bytu a zabavila mi pracovní počítače. Nic neschvaluji ani nepodporuji – jen konstatuji, co se stalo a co se bude dít v následujícím týdnu. Chci, aby všude vládl klid a mír, aby zas platila ústava a spravedlnost, aby nás nerozkrádala jakákoli mafie, aby spolu jednotlivé země racionálně spolupracovaly, abychom měli svobodu slova, rozhodovali si o sobě sami a abychom dělali kroky, které zajistí obecný rozvoj lidského ducha a hezkou budoucnost našim potomkům. Jo, jsem až takhle odporná zrůda.

Znovu upozorňuji, že situace na Ukrajině je čisté zoufalství, kvůli kterému nesmyslně umírají desetitisíce lidí a desetitisíce ještě zemřou. A to i u nás. Strašná situace. Je mi upřímně líto všech Ukrajinců, kteří umírají nebo přichází o všechno kvůli tomu, že si z jejich země udělal někdo jiný svoje pískoviště na hraní. Tedy – je mi líto všech krom těch magorů, kteří jsou potetovaní hákovými kříži, hajlují, řvou nacistická hesla, vraždí civilisty (včetně dětí) a cpou do sebe amfetaminy horem dolem. Mimochodem, o využití drog ve válkách ještě někdy napíšu článek, je to masakr a překvapivě málo se o tom mluví.

Ukrajina dokonale ukazuje jak to dopadne, když vaši zemi ovládne mocnost, která vás chce použít jen jako pračku peněz, testovací laboratoř a beranidlo proti jiné mocnosti. K takovému stavu to dojde kdekoli, kde oligopolní média a dosazená vláda dokáže zfašizovat část populace. Na Ukrajině vidíme vyústění procesu, který už bohužel začal i u nás…

I my už máme vládu, která rozhoduje v naprostém rozporu s přáním většinové populace a funguje jen jako maňáskové divadlo pro nadnárodní mafii (aktuálně se sídlem v USA). I my jsme prošli fází vypínání médií, která nepropagovala tu jedinou povolenou „pravdu“. I my máme hlavní média, která jednohlasně šíří naprosté dezinformace a propagují etnickou nenávist. I u nás už končí první lidé ve vazbě za názory.

Jen se to tu na rozdíl od Ukrajiny zatím nedaří rozjet na plné kule. Nedošlo tu k „barevné revoluci“ a pučistická vláda nezakázala volební strany a nezačala s masivními čistkami nepohodlných politiků a novinářů (čistkami myslím vraždění). Naše země je díkybohu pořád alespoň lehounce racionální (nemluvím o naší vládě!). A i když se to zdá skoro směšné, když se rozhlédnete kolem a vidíte všechny ty zarouškované, opíchané drony s ukrajinskou vlajkou vytetovanou na čele, kteří ryčí fašistická hesla (aniž by si to většina vůbec uvědomovala), tak jako celek se ještě pořád docela držíme nad vodou. Demonstranti nejsou ani upalováni ani utloukáni železnýma tyčema, moraváci nemají zakázáno mluvit svým nářečím a neposíláme na jejich území jednu raketu za druhou. Naše podniky a domácnosti pořád mají dostatek surovin a energií aby…ups, tak tohle už neplatí.

Češi jsou ve změnách názorů velmi pomalí, jsou mírní, klidní a docela konzervativní. Jsou hodně nedůvěřiví a opatrní. Někdy je ta naše pomalost a neakceschopnost až k vzteku, ale aktuálně funguje jako docela dobrá brzda na snahu udělat z nás další Ukrajinu a tím i další budoucí bojiště mezi USA a Východem. Zatím se díkybohu trochu zdráháme proměnit se v potravu pro kanóny a nechceme nechat naše děti trhat na kusy bombami, zatímco se nadnárodní mafie bude za oceánem chechtat a přepočítávat, kolik toho ve zhroucených EU ekonomikách za babku nakoupili, než konflikt na čas zase ukončí a dovolí nám na chvíli přežívat a makat v jejich nově získaných podnicích.

Mimochodem, podle jakého klíče se vlastně rozlišuje, které referendum je správné a které ne? Proč bylo třeba referendum o vstupu do EU úplně v pořádku, ale referendum o vstupu do RF ne? Proč mají některé země právo se odtrhnout (třeba Kosovo) a některé ne (třeba Doněcko a Krym)? Proč bylo referendum o odtržení Katalánska od Španělska naprosto brutálně rozehnáno a organizátoři šli na desítky let do vězení, ale referendum o brexitu bylo ok? Na vůli lidu dané země to očividně nezáleží… kdo tedy rozhoduje? Záleží jen na tom, co dovolí nadnárodní mafie? Pokud ano – proč tenhle systém ještě někdo nazývá demokracií, když jde prakticky o kolonialismus?

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

111 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
H-M-
H-M-
29. 9. 2022 15:10

stát na straně Ruska v teto válce je jako stát na straně boha a pravdy, i kdyby nás měli trhat na kusy, necouvnout.

David
David
Reply to  Nikola
29. 9. 2022 16:49

Nechci být ve stejným státu s Ukrajinou ani náhodou.

Nevím o nikom, kdo by o to stál. Vždy jsem byli součást německé a pak rakouské říše.

jirik
jirik
Reply to  Nikola
29. 9. 2022 17:02

Co se má schvalovat v polsku…anglicky, možno zapnout titulky….
cca 10 minut
https://youtu.be/h-YlBqWb95s

Něco ke trojmoří, které oficiálně dle wikipedie vzniklo 2016
https://cs.wikipedia.org/wiki/Iniciativa_Trojmo%C5%99%C3%AD

Jilji
Jilji
Reply to  Nikola
9. 10. 2022 17:17

PRO připojení k Ruské Federaci hlasovalo:

Záporožská oblast – 93,11 % voličů
Chersonská oblast – 87,05% voličů
LLR – 98,42 % voličů
DLR – 99,23 % voličů

A ti co sa nechcu dat zaockovat tak sa musia podridit vysledku referenda alebo nie? Ako to je?

Jára
Jára
Reply to  H-M-
29. 9. 2022 18:42

Rusko nemá vyhráno a k té válce nemuselo dojít, kdyby v Rusku nebyli vlastizrádci. Dalo se to uhrát na vyšších prioritách. Dokud se Rusko těch podpindos zrádců nezbaví, tak bude mít extrémní ztráty i když zatím má ztráty spíše materiální. A také Rusko už si tím peklem prošlo v 90. letech, to tam umírali lidé hladem. Tam už lidé vystřízlivěli. My si to chceme u nás zopakovat. Nikdo nechápal, jak se mohlo tolik lidí v… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
30. 9. 2022 08:51

Jak říkám, tohle už nemá řešení na materiální rovině. Prostě nemá. A pokud to lidi zavčasu nepochopí, tak sbohem a šáteček. Nemáte taky pocit jako bysme byli po pás uvíznutí v jakési husté lepivé bažině, kde je každý krok nesmírně těžký a vysilující? Já napřed myslel že je to jen můj pocit. Ale pak jsem zjistil, že je to realita. Že negativní myšlenky vytváří na kvantové nehmotné úrovní jakousi černou lepivou pseudo-hmotu plazmatického charakteru, která… Číst vice »

Jara
Jara
Reply to  Ondra
30. 9. 2022 15:18

Já jsem měl daleko horší pocit s tím Covidem. Rozpoutat takové bezdůvodné šílení po celé planetě a lidi to prostě „žrali“. A viníci zůstali nepotrestáni. Tyhle pandemické hry shodily vibrační úrověň lidí a nebo chceš-li tak vytvořily temný a klidně li lepivý egregor. A ta negativní energie se musí někde vypotřebovat a nabízí se klasická válka. Spousta lidí sice viditelně poškozené zdraví po očkování neměla, ale podívejte se na tyhle obrázky: https://carokrasna-duse.cz/pozadi-pandemie. Pokud má autorka… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jara
30. 9. 2022 20:13

Egregor je taková konkrétnější věc. V podstatě jakoby bytost. A většinou ji někdo cíleně stvořil a úmyslně manipuluje lidi aby ho energeticky krmili (třeba Jahve). Zatímco tento energetický sliz se generuje jaksi automaticky, jde v podstatě o zhmotněnou emoci strachu. A toto zůstává v místě kde se to generuje a vytváří to tam hutnou nepříjemnou atmosféru, že máš chuť vypadnout pryč. A dnes jsou lidi podělaní tak nějak kolektivně a ze všeho, z nemoci, drahoty,… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Jara
30. 9. 2022 22:55

V knihách o magii se rozlišuje elementál/elementár. Ten si může každý vytvořit sám. A ten ti může sloužit třeba tak, že ho pošleš do vlastního auta/bytu a může třeba odradit potenciálního lupiče. Je to vědomě utvořený shluk energie za určitým účelem – podobně jako rezidentní program v PC. Další věcí podobného typu je larva. To je podobné jako elementál, ale nechtěně vytvořený. Třeba alkoholik nebo vášnivý kuřák si může larvu vytvořit a ta ho pak… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jara
1. 10. 2022 10:22

Jára: Tak ona i klasická duchařina, je jako každé učení, hodně zkomolená, něco se zatajilo, a něco raději zamaskovali aby to pochopil jen opravdu zasvěcený. Ani ne ze zlého úmyslu, ale učit blbce potenciálně nebezpečným věcem které lze snadno zneužít, tomu se vyhýbali i staří pytagorejci. To co naučili staří egypťani negramotné pasáčky koz na poušti, je už ze své podstaty taky velmi omezené, nebylo žádoucí aby egypťanům přerostli přes hlavu. Ale aby jen sloužili… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jara
1. 10. 2022 10:43

Co se týče covidu, očkování apod. tak já to tak tragicky nevidím. Člověk je totiž mocný tvůrce a umí změnit leccos. Mám v příbuzenstvu fanatického včeličkáře důchodového věku, který to nepojal jako strašení, ale ta pseudovakcína pro něj byla zázrakem moderní medicíny, který dokáže pomoct spoustě lidí a zachraňovat životy. A s tímto pojetím do sebe nechal napíchat všechny tři, a je pořád čilý a zdravý. Vím i o jednom přes 90 let, který po… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jara
1. 10. 2022 12:45

Nikola: Samozřejmě že tohle o těch šaržích vím (byť i tak přímé důkazy nemáme). Ikdyž mi připadá podivné, že by někdo šel 3x a je zdravý jak rybička. To by se touhle ruskou ruletou už musel třefit do nějaké blbé šarže, statisticky se to násobí. A jak říkám, jeden důchodce cca 70 a jeden cca 90 let, oba po třech šlehách a změny zdravotního stavu nejsou patrné. To máte pravděpodobnost X na šestou. Ale základy… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Jara
1. 10. 2022 17:21

Já jsem dělal ČVUT ještě v době, kdy se technika skutečně učila a dalo to dost užitečných znalostí. Pokud do matematiky, fyziky a třeba kybernetiky nezačneš cpát ideologii, tak jsou to poctivé vědy. U nás byly technické VŠ na dobré technické úrovni. A byl jsem tam v době, kdy už se rozpadalo socialistické vymývání mozků, ale to kapitalistické ještě nezačalo fungovat. Ale ona i ekonomika, hlavní v ekonomice je šibenice, na jedné straně příjmy a… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jara
1. 10. 2022 22:33

Jára: Zrovna ten tvůj automotive průmysl je krásným důkazem, že VŠ posledních 50 let vychovávají nikoliv myslící lidi ale jen „kolečka v systému“. Nikdo z těch slovutných inženýrů a špičkových strojařů neviděl ani koutkem oka co se chystá. Makali jak šroubci na svojí vlastní záhubě. Kterému strojaři co pro stromy neviděl les, došlo, že posledních 50 let pracují na zoufale zastaralé předpotopní technice spalovacího motoru? A že je to jen pokus „vylepšit pravěkký pěstní klín“?… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Jara
2. 10. 2022 10:57

Existuje takový duchovní zákon, že každá civilizace má takovou technologii, jaká odpovídá její úrovni. Jakoukoliv vyšší technologii by zneužili. Jaderná energie už byla pro naši civilizaci strašlivá darda. Lidé se musí naučit pracovat poctivě a věci nešidit. Umístit nouzové generátory u hladiny moře jako u Fukušimy, je prostě šlendrián. Použití magie obecně je v naší civilizaci striktně zakázáno od dob Atlantidy. Tam došlo ke zneužití těchto sil. Jakákoliv nová technologie bude zneužita nejdříve pro armádu… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jara
2. 10. 2022 12:51

Jára: Realita je taková, že technologie co vyvynuli v té paralelní tajné skutečné vědě, jsou tak 150 let napřed před tou šaškárnou která je jakože oficiální vědou. IT, smartfouny, gadgety, to jsou všechno jen hračky. Byť se šmírujícím a debilizačně-robotizačním efektem na člověka. Proč asi nám tak vnucují transhumanistickou cyberpunkovou agendu přeměnu člověka na kyborga? Vyrojily se mraky filmů a počítačových her s touto tematikou. https://www.youtube.com/watch?v=uvSs5b6y-YM https://www.youtube.com/watch?v=w7pYhpJaJW8 Jen je potřeba přivyknout stádo na to, že… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Jara
2. 10. 2022 20:12

2 Ondra. Samozřejmě se černá magie používá, o tom není sporu. Ale ten rozsah používání magie byl v dobách Atlantidy daleko větší. Ono to nejde úplně zastavit, ale opravdu jsou jisté limity, ze které i ty tajné služby nemohou beztrestně zajít. Jednoduše na „něco“ narazí. A to „něco“ nemohou překročit. A pokud to ty sám něco z toho nepatrně překročíš, tak tě to vyřadí ze společnosti lidí. Chápu, že auto jsou kamna na kolečkách, ale… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jara
3. 10. 2022 09:34

Jára: Ono hlavně brzy nebude po čem jezdit. Stačí pár let neopravovat díry v silnici a je z nás Rumunsko. Už teď to jen tak lepí a flikují. Ostatně jako i ostatní socialistickou infrastrukturu co vydržela neuvěřitelných 50 let, ale teď prostě je za zenitem. Ale mnohem dřív ti tvoje spolehlivé postarší auto bez kurvítek na STK nedovolí provozovat na silnicích. Vřele doporučuju stáhnout a přečíst „Limes inferior“ z roku 1984, tam ti krásně vysvětlí… Číst vice »

Jara
Jara
Reply to  Jara
3. 10. 2022 15:11

A víš, co by tohle způsobilo třeba na Ukrajině? Tam by podobná bublina vyklopila nácky kdekoliv a ti by dělali to, na co jsou naučeni – teror a vraždy. Pjakin tohle popisoval jako když dáš granát opici. A když už jsme u té antigravitace, dron na iontový vítr už se tomu dost blíží: https://www.osel.cz/12511-undefined-dostali-do-vzduchu-tichy-dron-s-iontovym-pohonem-na-4-5-minuty.html dostane se do vzduchu jen díky vysokému napětí. Nic se tam nepohybuje. Bohužel auto, co mám, už nějaká kurvítka má. Třeba… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jara
6. 10. 2022 14:50

Jára: V tom nejsme vepři :-)) Proto zatím ty antigravitace a volné energie nemůžou dát do oběhu. A proto Tesla všechny jeho zápisky zničil a schválně zasabotoval Filadelfský experiment. Jenže přitom zařvala spousta vojáků co se toho účastnili. Takže se nebožák Tesla rozhodl, že s inkarnacemi na Zemi končí. Otázka je co dál. V podstatě by bylo nejlepší nechat ty šmejdy a nácky se tu navzájem vymlátit, a to co nejrychleji. A přítom se někam… Číst vice »

jirik
jirik
29. 9. 2022 15:35

Stovky policistů cvičily na Náchodsku zásah proti extremistům. Za plného provozu
14.9.2022
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/nejvetsi-cviceni-policie-cr-josefov.A220914_115004_domaci_drb

garik
garik
29. 9. 2022 15:41

Rusové jsou moc důvěřiví , už by jim mělo dojít , co je západ a USA zač a podle toho se chovat !

jirik
jirik
29. 9. 2022 15:53

MAP 1274 Aljaška patří Rusku! Zatím co Biden v záchvatu poblouznění hovořil při tiskovce s mrtvými, vplulo spojené rusko-čínské loďstvo do vod USA. http://michalapetr.cz/doku.php?id=start#map_1274_aljaska_patri_rusku_zatim_co_biden_v_zachvatu_poblouzneni_hovoril_pri_tiskovce_s_mrtvymi_vplulo_spojene_rusko-cinske_lodstvo_do_vod_usa Před pár týdny se po Rusku objevily billboardy s nápisem Aljaška je Ruská! Včera, když Biden čaroval a hovořil s mrtvými, vešlo ve známost, že se před pár dny z ranní mlhy u ostrova Kiska vyřítila na americkou strážní lodičku Kimball rusko-čínská eskadra 5 válečných lodí včele s raketovým křižníkem Maršál… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  jirik
29. 9. 2022 17:27

Otázka je, co z toho vyrábí ruští vlastenci a co naopak podpindosové, nepřátelé Ruska. Zatím žádná z takovýchto akcí nevedla k úspěchu. Většina (mladých) anglicky mluvívích ruských bloggerů právě utekla z Ruska. Většinou do Turecka kde vládne diktátor Erdogan, to není z bláta do louže, ale spíš do hnoje. A to je práce právě podpindosů a vlastizrádců, kteří rozšiřují drby, jak odvodová komise jde po mladých lidech. Prostě úmyslně šíří paniku. A tyhle problémy se… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Ondra
29. 9. 2022 19:34

zásadní problém je ten, že v česku chybí novinář stylu terezy spencerové, která když ve zprávách sdělovali, jak se asad hrozně chová k syřanům, tak koupila letenku a odletěla do sýrie, kde procestovala místa kde mělo k problémům docházet – udělala videa, fotky z těch míst a navštívila i Asada a udělala s ním velký rozhovor…. to co sdělují MSM je jedna věc, ale skutečnost bývá dlouhodobě zcela jiná……a pokud jde o web michal a… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  jirik
30. 9. 2022 08:59

Všechny potřebné informace máme na internetu. Cokoliv chci, to najdu. Kdo je nemá, tak jen proto že nehledá. Vpodstatě tam najdete i dříve utajované informace za které byste dříve zkončil sebevraždou, pětkrát bodnutý do zad. Že se lidi pořád dokola melou v tom starém politickém chlívku, a světová synagoga se tím hurónsky baví, je jen problém lidí. I tady se pořád motáme v politickém zahnojeném rybníčku a nikdo tu nechápe že v politice řešení není.… Číst vice »

David
David
29. 9. 2022 16:46

Novináře je potřeba považovat za horší než politiky.

Ondra
Ondra
29. 9. 2022 17:21

Tohle nám nijak nepomůže, Nikolo. Vždyť je to už zcela zjevné. Na podzim se semelou věci… včetně dlouho očekávaného pádu měn. Kdo je inteligentní, ten už všechny ty scénáře vidí teď. I přesto se někteří stále obelhávají a staví si vzdušné zámky. Ale ŘEŠENÍ V HMOTNÉ, MATERIÁLNÍ ROVINĚ NEEXISTUJE. Jedno z vesmírných pravidel: problém nevyřešíte na úrovni na které vznikl, ale POUZE na úrovni vyšší. Proto situace ne Ukrajině ani nemůže mít úspěšné vojenské řešení,… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
1. 10. 2022 19:45

Tak samozřejmě existuje sféra příčin a spousta úrovní nehmotných světů. Ale lidé o nich ani vědět nechtějí. Lazarev psal něco o tom, že válka je v podstatě očistný proces, kdy vnitřní agresivita lidí narůstá natolik, že by poškodili pole vědomí. Proto vnější utrpení lidi odvádí od jejich zhoubných vnitřních přesvědčení. Tyhle kataklyzmatické procesy by nebyly třeba, kdyby lidé dbali na čistotu vědomí. Ale to bych toho asi chtěl moc. A také by přestala fungovat veškerá… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
3. 10. 2022 09:44

To je ono. Stačí lidem zasít do hlavy sračky, a válka přijde sama a nevyhnutelně (jako v Německu či na Ukrajině). Jen mi nejde do hlavy jak v tom figurují ti co jsou napadení a válku rozhodně nechtěli. Takhle se manipuluje s lidma na základě „ezoterických“ znalostí. A to mě docela žere, že se tu motáme jak slepé myši v hadím teráriu. A protistrana všechno ví a vidí. Na současné transformační období se připravila s… Číst vice »

Buchtík
Buchtík
29. 9. 2022 17:29

This is extremely dangerous to our democracy!
https://www.youtube.com/watch?v=ksb3KD6DfSI

Helanov
Helanov
29. 9. 2022 19:53

Mám temné tušení, že Rusko už nemůže couvnout. Protože i kdyby se stáhli , tak Západ je nenasytný. Po zdařilém Majdanu a umístění dalších základen NATO někde na Donbasu, by Amíci pokračovali v jízdě. Rozpoutat Majdan někde na třaskavém Kavkaze by neměl být problém. Hodní imámové od spřátelených Saúdů by rádi vypomohli. Osobně bych svobodu těm kavkazským národům samozřejmě přála. Ale Kavkaz je pro RF to samé, co pro Izrael syrské Golany. Z geopolitických důvodů,… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Nikola
29. 9. 2022 20:59

níže uvedený odkaz je velmi zajímavé čtení, při kterém mě napadlo následující: 1/ jak bylo zmíněno jistým rusem v kremlu, má se po připojení těchto oblastí rusko zastavit až v kyjevě….což znamená, že by postupně všechny regiony ukrajiny přešly pod správu ruské federace. 2/ čímž by se stalo, že je velká pravděpodobnost, že nové hranice ruské federace budou společné se slovenskou republikou….copak na tuto situaci by říkala slovenská vláda včetně prezidentky? https://www.pokec24.cz/politika/jacques-guillemain-americky-plan-selhal-4-ukrajinske-regiony-voli-rusko/ ***** Mimochodem objevila… Číst vice »

vera
vera
Reply to  jirik
30. 9. 2022 17:22

O Podkarpatskou Rus jednaji Madari. Byla bych uvitala, kdyby se o ni zajimali Slovaci, ale zrejme na to kaslou. Madari tam maji nejake ty mensiny na jihu… ale vetsina je rusinska. Zatim jsem nevidela nikde, zda se zeptali Rusinu, kam by chteli. Nepredpokladam, ze by chteli k Halici.

Cesko, Slovensko, Madarsko, Podkarpatsko… stredoevropske spojenectvi? Nez nas vnuti do Trojmori?

vera
vera
Reply to  vera
1. 10. 2022 20:41

I kdyby se ptali (ve vyzkumech verejneho mineni), tak je to zkorumpovane a falesne. Myslim, ze jedine se zhruba da zjistit, co si lidi mysli, pidenim se po mistnich blogerech, a nebo se zeptat tamejsich primo, skrze prizen ci pratele. A ja rusinsky neumim, a nikoho tam neznam. Nejaci slovensti vychodnari by se meli mrknout trochu na vychod a poreferovat.

Helanov
Helanov
Reply to  Nikola
30. 9. 2022 17:26

Paní Nikolo, vždycky si vzpomenu na jeden kreslený vtip.
Byl na něm zle potlučený chlapík. A popisek : Tak dlouho řval medvědovi do díry Nebuď agresivní! Nebuď agresivní! – až ho probudil.
🐻

jirik
jirik
Reply to  Helanov
29. 9. 2022 21:13

tak se může stát, že ruské hranice budou až u západní evropy: „Slovenská republika neuzná anexiu ukrajinského územia Ruskom. Putin pokračuje v pošliapavaní medzinárodného práva. Zajtra sa chystá ohlásiť pripojenie okupovaných ukrajinských oblastí Doneck, Luhansk, Cherson a Záporožie k Ruskej federácii,“ uviedla Remišová a dodala „V zmanipulovaných referendách o pripojení k Ruskej federácii sa aj podľa kremeľských zdrojov zúčastnilo len okolo 20% voličov (veľká časť Ukrajincov totiž z okupovaných území dávno ušla). Vladimír Vladimírovič si… Číst vice »

Emil
Emil
30. 9. 2022 01:16

Anexe Krymu a Donbasu + s referendem dělaná Ruskem je „bakaná“, ale anexe Golanských výšin bez referenda válkou se čistá a proč?!
No přece, protože je košer!!!

Jen jdu okolo
Jen jdu okolo
30. 9. 2022 12:25

Co se týče pseudoreferend v článku: „Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE), která běžně monitoruje různé volby, uvedla, že výsledky nynějšího hlasování nebudou z právního hlediska platné, protože akce je v rozporu s ukrajinskými zákony i mezinárodním právem, koná se v oblastech, kde není bezpečno, a neúčastní se jí nezávislí pozorovatelé.“ Co se týče dalších nesmyslů v článku – internet je bohatá studnice informací. Neumíte používat zdroje (ani Wikipedii, ani weby oficiálních institucí,… Číst vice »

Malčik
Malčik
Reply to  Nikola
30. 9. 2022 14:41

„Verified truth and facts“ není nic, co by se Vašeho článku byť jen vzdáleně dotklo.

Svět kouře a zrcadel
Svět kouře a zrcadel
Reply to  Nikola
30. 9. 2022 15:21

To není názor – to je „truth and fact“. Pak přeskakuju text plný nesmyslů až k poslední větě. Vakcíny – účinné, stačí se jít zeptat na data Státního zdravotního ústavu – ne beze zbytku, ale svou roli při zastavení pandemie splnily, vedle dalších opatření. Roušky – taky, stačí se jít poptat na data na hygienu – taky ne beze zbytku, ale svou roli při brždění pandemie splnily, vedle jiných opatření. COVID – data o úmrtích… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Nikola
30. 9. 2022 15:37

šprtajzlíci, apod. by si měli prohledat tento web https://otevrisvoumysl.cz/
je tammnoho zajímavých článků, videí,….

David
David
Reply to  Nikola
30. 9. 2022 22:44

Země není stará 6 miliard let, ale 4.5 miliardy.

Ano, klima se mění celou historii zeměkoule, ale nikdy, nikdy, nikdy to nebylo kvůli průmyslu, protože ten existuje jen něco přes 200 let.

V tom ostatním máte podobné zmatenosti.

heriot
heriot
Reply to  Nikola
1. 10. 2022 06:49

David: „Ano, klima se mění celou historii zeměkoule, ale nikdy, nikdy, nikdy to nebylo kvůli průmyslu, protože ten existuje jen něco přes 200 let“. To je ovšem typická ukázka demagogie a absurdní logiky. Čašové překrytí 2 jevů vůbec nemusí znamenat, že jeden je podmíněn druhým. Podle Vaší logiky by např. malá doba ledová v Evropě byla jednoznačně způsobena pěstováním brambor, které zhruba v té době v Evropě začalo. „I před tím byly klimatické změny, ale… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
1. 10. 2022 10:18

Covidismus je organizovaný zločin globalistické mafie. Maskot Rockefellerů Gates zahájil koronafašismus představením Event201. https://vetvicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=748095 Moc v tomto protektorátu je od převratu v roce 1989 v pařátech majitelů globalistických sionistických korporací jako Vanguard, BlackRock, StateSteet… “Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE), která běžně monitoruje,“ je v moci zmíněné fašistické mafie, stejně jako EU, EK, OSN, centrální banky a podobné podvraťácké spolky. Pohrdání vyvolence a žvatlání o různých (košer) zdrojích je dojemné. Hájit propagandu korporátního… Číst vice »

David
David
Reply to  Nikola
2. 10. 2022 06:11

Heriot

„Čašové překrytí 2 jevů vůbec nemusí znamenat, že jeden je podmíněn druhým.“

To je přesně to, to, co říkám. Teploty se mění z úplně jiných důvodů, než je lidská činnost.

Kdysi se to učilo ve škole.

Tin
Tin
Reply to  Malčik
30. 9. 2022 23:17

Pardon že se do toho pletu. Leč nemůžu jinak. Vy lidi jste jako přes kopírák tohle děláte pořád dokola. Vezmete tvrzení, nazvete toto tvrzení faktem, ale to z něj nedělá fakt ! Je to stále jen tvrzení. „Vakcíny – účinné, stačí se jít zeptat na data Státního zdravotního ústavu – ne beze zbytku, ale svou roli při zastavení pandemie splnily, vedle dalších opatření.“ Ne, neúčinné. Pokud by to účinné bylo, tak by nebylo třeba stále… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Tin
1. 10. 2022 21:11

TIM si bohužel nechal vymýt mozek. Nevím, co ho motivuje šířit oficiální propagandu, kterou bohužel známe všichni: https://antivirus.22web.org/av/220803-spolecnost-je-rozdelena-na-odmitace-a-prijimace.htm Pokud se chce dovzdělat ať se podívá na tuto stránku SMÍŠ je hnutí oficiálních vědců, kteří už lhaní vlády mají dost. https://smis-lab.cz/2022/09/13/je-to-bily/ Grafy udělané z oficiálních statistik naprosto jasně ukazují, že „vakcína“ statisticky zvyšuje pravděpodobnost nemoci už po 18 týdnech. A COVID byla nafouknutá sezónní chřipka. Žádná vakcína v minulosti takové chování neměla. A kdyby měla, tak… Číst vice »

David
David
Reply to  Tin
2. 10. 2022 06:21

Tim „Ne, neúčinné. Pokud by to účinné bylo, tak by nebylo třeba stále nových dávek.“ – To není pravda. Už před covidem byly vakcíny proti chřipce, které byly pokaždé jiné. Každá skupina virů funguje jinak. 75 – 25 = 50 a 7900/158 = 50 – je nekonečno způsobů jak ta 50 mohla vzniknout a pořád to je ve výsledku 50. Roušky se nosily celá desetiletí – při operacích, aby se nenakazil pacient. Tak na co… Číst vice »

David
David
Reply to  Tin
2. 10. 2022 17:19

Roušky se nosí behěm operací kvůli tomu, aby chirurg neprskl kapénky slin s bakteriema přímo do otevřené rány.


No vždyť ano.

To ty roušky taky. Ne teda do otevřené rány, ale třeba do očí.

Jak by mohla bejt sterilita v celkově nesterilním prostředí?

Jen se vyhnulo tomu nejhoršímu. O tom ty roušky byly.

Jára
Jára
Reply to  Tin
3. 10. 2022 00:16

Jediné, na co mají v technickém provozu roušky smysl je když se řeže kámen nebo cihla a nebo se používá skelná vlna. A nebo toxické materiály jako azbest. Jenže jsem četl, že ty roušky musí být kvalitní a dokonale těstnit. V tom, co nám nacpali za stavební náhubky z Číny bys nedokázal cihlu přeříznout, protože by ses dříve zadusil červeným práškem. A v biologicky kontaminovaných provozech bys nepřežil. „Zlí jazykové“ a konspirátoři tvrdí, že k… Číst vice »

David
David
Reply to  Tin
3. 10. 2022 12:14

Nikola: O totalitě nemáte ani ponětí. Jsou to jen blbý roušky. To je o ničem. Kdyby to byla totalita, tak si pro vás dojdou, budou vás kontrolovat a buď vás donutěj, že to veřejně podpoříte, napráskáte ostatní nenosiče nebo vás zavřou na deset patnáct let. Vylezla byste utrápená, šedovlasá, vrásčitá, s nočníma můrama a s nalomeným zdravím. Viděla byste svý děti trpět státní šikanou, pokud byste je vůbec viděla, protože by se s váma rozvedl… Číst vice »

David
David
Reply to  Tin
4. 10. 2022 09:57

Nikola Porfyrios z Tyru byl filosof, který mimo jiné vymyslel Porfyriův strom. Je to o třídění světa do kategorií, to, co před ním začal Aristoteles. To, co dáváte za příklad s chybějícími končetinami, to zůstává stále ve stejné kategorii, vážných zranění, kdy chybí končetina. Já se vám snažím říct, že povinné roušky a očkování jsou úplně jiná kategorie. Takže spíš rozbité koleno, říznutí do prstu, spálení se o kamna. Z druhý strany jsou ještě horší… Číst vice »

David
David
Reply to  Jen jdu okolo
30. 9. 2022 16:18

Odtržení Kosova také nebylo v souladu s jugoslávskými zákony ani mezinárodním právem a taky bylo výsledkem války. Kdyby USA tehdy v roce 1999 nerozcupovali mezinárodní právo na cucky, tak se Rusové teď víc upejpali. Clinton byl totální politickej osel. OSBE nechala Američany, aby s ní vytřeli zadek, tak se teď nemůže divit, že má i pro Rusko váhu použitýho hajzlpapíru. Wikipedie se bohužel občas poupravuje, tak už se jí nedá stoprocentně věřit. V takovejch věcech,… Číst vice »

jirik
jirik
30. 9. 2022 15:34

Putin vyhlásil štyri oblasti Ukrajiny za súčasť Ruska. Ruská federácia bude “brániť napadnuté územia všetkými prostriedkami Putin povedal, že navrhuje, aby “kyjevský režim” okamžite zastavil paľbu a vrátil sa k rokovaciemu stolu. “Ale voľba obyvateľov Doneckej, Luhanskej, Záporožskej a Chersonskej oblasti nie je predmetom diskusie,” povedal Putin, čím naznačil, že Ukrajina by mala akceptovať stratu týchto štyroch regiónov. Povedal, že ľudia žijúci na zabraných územiach “sa navždy stanú našimi občanmi”. Vyhlásil, že Ruská federácia bude… Číst vice »

Pelíšky
Pelíšky
30. 9. 2022 16:30

Tak, když tam chybí tlačítko „Reagovat“, tak reakci tady: „Přečti si znovu moji předchozí reakci. Jsi stále v zajetí oficiální pavědy a nesmyslných čísel, které se sice matematicky správně počítají, ale vychází z úplně nesprávných dat.“ —–Reagoval jsem konkrétně a s odkazy. Jsem si 100 % jistý, že tvrzení o nesprávných datech nebudete umět dokázat. Udělal jsi první krok a alespoň jsi na chvilku opustil teplý pelíšek oficiální propagandy. Zavítal jsi na…řekněme “samizdatový” web. —–… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Nikola
30. 9. 2022 19:41

A tady pro šprtajzlíka něco ke čtení: CDC: Riziko myokarditídy je 133-krát vyššie u plne zabodnutých Jeden príklad. Počet denných volaní sanitiek v Anglicku je teraz taký vysoký, že tamojší systém má problémy s vyslaním záchrannej služby ku každému prípadu. Nemocnice sú tiež zahltené pacientmi, ktorí trpia chorobami po očkovaní, takže pre iných pacientov zostáva len málo, ak vôbec nejakých nemocničných postelí. https://www.badatel.net/vakcinovy-holokaust-kazdy-tyzden-umieraju-statisice-plne-ockovanych-ludi/ ***** Ti co ještě žijí, mají buď zhoršení zdravotního stavu, rakoviny,…a pokud… Číst vice »

David
David
Reply to  jirik
2. 10. 2022 06:36

100 000 týdně?

To je 1 000 000 mrtvých za dva a půl měsíce. To je přeci hloupost už v nadpisu.

Pandemie existovaly před vynálezem vakcín a dokonce před příchodem člověka.

Vystudoval jste alespoň základku?

jirik
jirik
Reply to  David
2. 10. 2022 10:23

Zkuste si ten předchozí příspěvek přečíst znovu a najdete tam odkaz na web, ze kterého je výňatek převzat…..
*****
Po mém vzdělání Vám nic není, ale pokud Vás to uklidní mám SOŠ obchodní. A základku mám i s devátou třídou.
A Vy jste prošel alespoň mateřskou školkou?

David
David
Reply to  David
2. 10. 2022 18:44

Ano, samozřejmě, že jsem na to kliknul. Že je něco jako odkaz, ještě neznamená, že to je pravda. Taky jsem si kliknul na ten originál v angličtině. Není ti pořádně napsané a tak není ani úplně jasné, kde ty statisíce mrtvých jsou, jestli to je jen v Británii nebo taky v USA. Nebo jestli to platí pro celý svět a odkud ty čísla autor vlastně vzal a jak to má ověřený. Proto tomu nevěřím. 1… Číst vice »

Buchtík
Buchtík
Reply to  Pelíšky
30. 9. 2022 17:28

Proč si dáváš pokaždý jinou přezdívku?

Přezdívka
Přezdívka
Reply to  Buchtík
30. 9. 2022 19:58

Záleží na tom víc, než na obsahu? Který mimochodem podléhá přísnému schvalování, pokud není líbivý?

Buchtík
Buchtík
Reply to  Přezdívka
30. 9. 2022 23:01

No, však to byl přesně ten důvod, který mě přiměl k položení oné otázky. Jako jestli se tím snažíš zmást paní autorku, tak to je asi docela naivní a mimo mísu, že? Tak ti jde spíš o tvorbu iluze pro ostatní, kteří tu diskusi čtou, aby si někteří z nich mohli myslet, že vás snad diskutuje několik se stejným názorem?

M
M
Reply to  Pelíšky
30. 9. 2022 19:41

Pelíšky atd., je fajn, že je tu někdo takový, kdo hájí pravdu a právo. Někdo, kdo nepochybně odsuzuje jakoukoliv diskriminaci. Určitě jste za nás neočkované bojoval v diskuzích, když si stát s našimi ústavními právy vytíral zadek. Mohl byste sem dát odkaz na nějaké vaše tehdejší internetové polemiky?

Jen jdu okolo
Jen jdu okolo
Reply to  M
30. 9. 2022 19:56

Diskriminaci v mnoha podobách samozřejmě odsuzuji. Za neočkované jsem samozřejmě v diskuzích nebojoval (ani proti nim), protože žádná ústavní práva, na základě nálezu Ústavního soudu, nebyla porušena ani s nimi nebylo prováděno nic, co byste snad naznačoval: https://www.zdravotnicke-pravo.cz/0054-ustavnost-povinneho-ockovani-potvrzena-ustavnim-soudem Polemiky na internetu většinou nevedu, výjimečně jdu fakt dnes jen okolo, výběr tohoto webu byl čistě náhodný.

jirik
jirik
Reply to  Jen jdu okolo
30. 9. 2022 20:13

A co takhle normiberský kodex- Deset bodů Norimberského kodexu 1/ Dobrovolný souhlas lidské osoby je absolutně nevyhnutelný. 2/ Pokus by měl být takový, aby přinesl plodné výsledky pro dobro společnosti, nebyl zjistitelný jinými metodami nebo studijními prostředky a neměl by být ve své podstatě náhodný a zbytečný. 3/ Pokus by měl být navržen a založen na výsledcích experimentů na zvířatech a na znalosti přirozené historie onemocnění nebo jiného studovaného problému tak, aby očekávané výsledky ospravedlňovaly… Číst vice »

M
M
Reply to  Jen jdu okolo
30. 9. 2022 20:20

Váš odkaz se týká povinného očkování dětí a nijak nesouvisí s tím, co se tu dělo nedávno – vynucování NEPOVINNÉHO očkování tím, že byla některým lidem omezena jejich práva. Evidentně vám to nijak nevadilo, neměl jste se potřebu proti té diskriminaci ozvat a nejspíš jste se o to, že jsou mnoha lidem krácena práva, vůbec nezajímal, proto ten narychlo vygooglený odkaz, který s problémem nijak nesouvisí. Debatu končím, nemá smysl.

M
M
Reply to  M
1. 10. 2022 09:57

Tady ti lidé mají velice těžkou pozici, jsou v pasti. Hájí postupy státu a hlavních médií. Ale kvůli tomu jsou nuceni hájit prakticky všechna rozhodnutí státu, protože kdyby uznali, že stát jednal v posledních letech mnohokrát protiprávně (což potvrdily soudy) za vydatné podpory médií, která ta rozhodnutí nerozporovala, připustili by i možnost jim nevěřit.

jirik
jirik
Reply to  M
1. 10. 2022 10:22

A další problém jim nastane, až se jim začne hroutit egregor zvaný náboženství…..

Ondra
Ondra
Reply to  M
1. 10. 2022 13:18

Nikola: Spíš jak ten pověstný kaleidoskop. Když s ním jen nepatrně pohlete, tak se vám převrátí a překope úplně celý obraz. Což je pro lidské ego extrémně nepříjemné, když se jim zhroutí celý (byť falešný) světonázor. Je to jako by vám spadl na hlavu dům a vy jste seděla v troskách a s boulema na hlavě. Tohle manipulátoři samozřejmě všechno znají, proto ví že z tohoto důvodu člověk instinktivně a zuřivě bude bránit byť sebemenšímu… Číst vice »

David
David
Reply to  M
2. 10. 2022 06:42

Mě dost uniká jádro vaší debaty, ale co je sakra rozdíl mezi povinným očkováním a nepovinným, ale vynucovaným?

Mě to přijde to samý jen jinými slovy.

Asi jako staré: „To není bonzování, ale hlásit jsem to musel.“

David
David
Reply to  M
2. 10. 2022 19:31

M

Stát přeci jednal vždy protipávně. Někdy.

David
David
Reply to  M
2. 10. 2022 20:19

Nikola A to dělal stát? Já jsem se nechal očkovat jednou, doktorce se ani moc nechtělo. Žádnou reakci na očkování jsem neměl. V práci jim to bylo jedno. Kdo měl těžký reakce zůstal doma den dva. Pak jsem měl nějakou virózu a tak na posilovací dávky nedošlo. Všem to bylo jedno. Dovedu si představit, že nutili očkování zdravotníkům, kteří pracují pro stát a možná nějakejm dalším podobnejm profesím, ale jinak to musel být zaměstnavatel. Když… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  M
6. 10. 2022 14:41

Nikola: Trvám na tom, že mRNA šmakuláda byla dobrovolná. Z hlediska těch démonů nahoře co to nařídili. To že se bioroboti sami málem mordovali za to když někdo neočkovaný v kolektivu zakašlal, je zase svobodná vůle těch biorobotů, čumět se na televizi, nechat se zhysterizovat a s pěnou u huby pak terorizovat okolí. Byly firmy kde se na to kašlalo, a někde je do toho tlačili. Nicméně to bylo nezákonné. A že se firma či… Číst vice »

jirik
jirik
30. 9. 2022 18:12

Projev Prezidenta Vladimíra Putina 30.9.2022 k připojení nových území k Ruské federaci
https://rumble.com/v1m50vk-projev-prezidenta-vladimra-putina-30.9.2022-k-pipojen-novch-zem-k-rusk-fede.html
cca 44 minut
Slavnostní podepsání přístupových listin.

jirik
jirik
30. 9. 2022 19:54

Ukrajina dnes dala odpoveď na pripojenie jej území k Rusku Ukrajina teda požiadala o zrýchlený vstup do NATO (podobne ako Fínsko a Švédsko a predtým navrhuje podpísať dohodu o medzinárodných bezpečnostných zárukách pre Ukrajinu Zelenskyj dnes pri podávaní prihlášky k tomu povedal, že podľa neho Ukrajina dnes podpísala žiadosť o zrýchlený vstup do NATO. Tak ako to nedávno urobili Švédsko a Fínsko. To znamená – bez prípravnej fázy. “Ukrajina je teraz de facto členom NATO… Číst vice »

David
David
Reply to  jirik
2. 10. 2022 06:50

Můžeme čekat, že ji tam nikdo nevezme.

Něco jinýho je, jestli USA nechají krvácet Ukrajinu za své zájmy a něco jiného je, aby vůči ní měli nějaké povinnosti.

Ukrajina není členem NATO. K čemu to jen přirovnat… když se někomu vystříkám do pusy, tak taky ještě nejsme manželé. Může mi jen dělat děvku.

Kuky
Kuky
1. 10. 2022 08:41

Já souhlasím s těmi,včetně představitelů Ruské Dumy, kteří tvrdí ,že vývoj na Ukrajině s ohrožením světového míru nemusel dojít až k dnešní situaci pokud by se RF speciální operací od 24.2. nemazala, obsadila Kyjev,ustanovila prozatímní vládu,zvláště když měla na kyjevském letišti výsadek bojujících výsadkářů. Přeji si aby RF nebyla polovičatá a dokončila dílo zabráním Charkova ,Oděsy a Podněstří možná i s Moldavou.Agresivnímu, americkému Polsku bych nedovolil být RF, rozšíření o Halič a Volyň. Líbí se… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Kuky
1. 10. 2022 10:53

A s tou statisícovou armádou po zuby ozbrojených skvěle vycvičených a namotivovaných nácků, kteří měli štáb v podzemí Azovstalu a byli roztroušení po celé ukrajině, v rámci různých neonacistických praporů, by jsi pak udělal co? Myslíš že likvidací figurky Zelenského by prostě pokrčili rameny a odevzdali by flinty a šli by obdělávat zahrádku? Když měli všude ve velení americké instruktory a rozkazy přijímají de facto z USA? To by byl mnohem horší masakr a rusové… Číst vice »

Kuky
Kuky
Reply to  Ondra
1. 10. 2022 11:16

A čím by ukáčka bojovali když by k nim zásoby čehokoliv nedorazily protože by mosty a železnice byly zničeny o půl roku dříve.
Nakonec v ruské Dumě zaznělo proč se na ukrajinu vozí ruská nafta v době speciální operace,kterou poté ukři použijí k pohybu válečné mašinérie.
Tvrdím ,že operace měla zvláštní průběh,došlo k výměně vrchního velitele operace asi 2x atd…
11:17

Ondra
Ondra
Reply to  Kuky
1. 10. 2022 13:01

Zbraní a munice tam bylo navozeno za 8 let něurekom. Takže ne že by nebylo čím bojovat. A i kdyby jim típli ropu, tak co by se stalo? I s tímto oni počítali. Protože byli 8 let cvičeni američany na teroristický boj. Ukrajina by sice byla oficiálně obsazená, ale prakticky by tam každý druhý den někde vybuchla bomba, třeba na náměstí plném lidí, trávily byse zdroje vody, výbuchy v rozvodnách, vyhození do vzduchu přehrad jako… Číst vice »

Kuky
Kuky
Reply to  Ondra
1. 10. 2022 15:42

Věřím ,že denacifikace proběhne až k polským hranicím ,pokud ne tak se to RF dříve ,či později vrátí jako bumerang.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2. 10. 2022 09:53

Pjakin výslovně říkal, že rozdělení Ukrajiny znamená novou válku někdy v budoucnosti. A to se právě stalo. Na druhou stranu situace nebyla udržitelná a nedalo se asi nic dělat. Připojení k RF mělo nejvyšší podporu a Rusko toho využilo. Sice máte tam líheň nácků, ale ty nácky musí Evropa živit. Rusko se může snažit aby ti náckové vyšli Evropu co možná nejdráže a celou EU stáhli dolu. A jakmile je živit přestane, tak začnou rabovat… Číst vice »

Kuky
Kuky
1. 10. 2022 10:23

Už není téměř kde diskutovat proto děkuji za moderování diskuse zde u Bornova a přimlouval bych se za to aby se diskuse týkala jen tématem uvedeného v záhlaví a ubylo zde spamu.Na sklo 10:24

jirik
jirik
Reply to  Kuky
1. 10. 2022 16:03

Zkus se podívat na stránky třeba o linuxu, a kultura příspěvků tam bývá horší jak žumpa a zcela s tématem nesouvisí…. docela dobrý je ještě pokec24.cz
****
Co podle tebe s tématem tohoto článku nesouvisí?
Očkování, vakcinace neznámými látkami – bylo zjištěno, že na Ukrajině byly biologické laboratoře a testují na obyvatelích ukrajiny aniž by jim o tom řekli , to byl také jeden z důvodů proč došlo k referendu,….

vera
vera
2. 10. 2022 01:08

Tak jsem si precetla tu vymenu s tim „spravne vericim.“ Dopadlo to jako obvykle. 🙂 Ja jsem si nedavno uvedomila, ze zde jde o dva velmi rozdilne pristupy k veci. Jim nejde o pravdu, o rozlisovani pravdy a nepravdy. Mozna, ze uverili, ze ani pravda neexistuje. Anebo to proste neumi. Misto pravdy hledaji, ke komu se pridat. A kdyz si maji vybrat mezi Statnim zdravotnim ustavem a Nikolou Bornovou a jeji partou, tak si povetsinou… Číst vice »

jirik
jirik
2. 10. 2022 13:31

v jedné diskuzi na tadesco.org
Na webu slovenské prezidentky se objevil seznam 9 zaměstnanců chazarské mafie, kteří odmítají uznat nově připojená území k RF:
Zuzana Čaputová, prezidentka Slovenské republiky
Miloš Zeman, prezident České republiky
Alar Karis, prezident Estonské republiky
Egils Levits, prezident Lotyšské republiky
Gitanas Nausėda, prezident Litevské republiky
Stevo Pendarovski, prezident Republiky Severní Makedonie
Milo Đukanović, prezident Černé Hory
Andrzej Duda, prezident Polské republiky
Klaus Iohannis, prezident Rumunska

https://tadesco.org/projev-prezidenta-vladimira-putina-30-9-2022-k-pripojeni-novych-uzemi-k-ruske-federaci/comment-page-2/#comment-201444

Pavel
Pavel
2. 10. 2022 20:02

Tak k té prognóze (autorky) v jednom příspěvku taky přihodím (do místní vzrušené debaty .-) ) jednu větu:

EU se buď rozpadne (80%) nebo se změní ve zcela totalitní uskupení se zcela tvrdým postihováním „jinověrců“ (20%).

Hlavní otázkou ale bude, co bude po tom rozpadu .-) .

David
David
Reply to  Pavel
4. 10. 2022 10:01

Nejspíš bude válka s islámem.

jirik
jirik
6. 10. 2022 07:02

komentář z tadesca: Dnes na telegrame: 🇷🇺 21. septembra 2022 bola v Rusku vyhlásená čiastočná mobilizácia, ktorá sa dotkne 300 tisíc záložníkov. Málokto však tuší, že v mobilizácii sa skrýva povinné očkovanie proti covidu. 💉 Oficiálny internetový portál ruskej vlády na svojej stránke informoval, že očkovanie je povinné pre všetky kategórie vojenských pracovníkov a vyslovene zdôrazňujú, že to platí aj pre mobilizovaných občanov. Odvolávajú sa na dekrét hlavného hygienického lekára Ministerstva obrany z 18. júna… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Nikola
6. 10. 2022 10:50

Otázkou je čím je budou ve skutečnosti očkovat,…vzhledem ke COVIDpodvodu, se mnoho vkladatelů těchto textů domnívá, že se jedná o vakcíny na covid nebo něco co by bylo těmto vakcinám velmi podobné! ***** Šokdokument: Jak USA plánovaly válku a energokrizi v Evropě Přečtěte si noviny a uvidíte, že se každý den mluví o ruském jaderném útoku. KAŽDÝ DEN !!! A přitom každý den čteme o úspěších ukrajinské armády a ruských ztrátách. KAŽDÝ DEN !!! Zatímco… Číst vice »

jirik
jirik
6. 10. 2022 20:29

5. října některá média uvedla, že průzkumné satelity aliance NATO vypadly z provozu po ruském použití pokročilých laserových zbraní. V důsledku toho Západ ztratil schopnost kontrolovat pohyb části ruských jaderných zbraní, píše tisk. Podle mnoha odborníků ruská armáda používala laserový systém Peresvet, který je schopen zneschopnit satelitní zařízení na vzdálenost až 1500 kilometrů. V západních médiích se objevily zprávy, že po použití tohoto nejnovějšího typu zbraně aliance „ztratila kontrolu nad polovinou ruských jaderných raket“. Baširov… Číst vice »

jirik
jirik
13. 10. 2022 14:31

Co nebylo řečeno o teroristickém útoku na Krymském mostě 13.10.22 Rusko: V Gruzii a Arménii řídili kamion agenti CIA s plným souhlasem místních bezpečnostních služeb. Člun se slunečnicemi opouštějící Iljičevsk zkontrolovali důstojníci tureckého ministerstva obrany, ruského ministerstva obrany a OSN. Náklad byl odděleně zamaskován agenty MI6 v Turecku. Pravděpodobně obalen fólii C14 české výroby, která nepropouští rentgenovému záření. Nebo použili britský ekvivalent, který se v Iráku a Afghánistánu hojně používá k balení surového opia. Na… Číst vice »

jirik
jirik
13. 10. 2022 15:46

Ruský prezident Vladimir Putin v stredu vyhlásil, že po záhadných výbuchoch plynovodov Nordstream 1 a 2 je “ohrozená” celá energetická infraštruktúra na celom svete
Putin označil výbuchy, ktoré vyradili z prevádzky plynovod Nordstream 1, ktorého tok bol pred výbuchom zastavený, za teroristický čin, ktorý predstavuje nebezpečný precedens. “Ukazuje to, že akýkoľvek kriticky dôležitý objekt dopravnej, energetickej alebo komunálnej infraštruktúry je ohrozený,” bez ohľadu na to, kde sa nachádza alebo komu patrí.

https://www.hlavnespravy.sk/putin-po-vybuchu-potrubia-je-ohrozena-cela-energeticka-infrastruktura/2944388

111
0
Would love your thoughts, please comment.x