Menu Zavřeno

Proč jsou vidláci po celé Evropě tak nakrnutí a vo co jim jako de?

Celá Evropa se bouří. Dokonce i v totálně poklidné až letargické České republice nakonec vyjedou do měst traktory rozčílených zemědělců. Co se to sakra děje? Proč jsou ti „vidláci“ tak naprdnutí, že se smířili s prakticky jistou špinící kampaní od presstitutů a dokonce i riskují nepříjemnosti se zkorumpovaným státním aparátem?

Kde se bere jídlo

Spousta mladých městských lidí žije v pohádkovém světě jakéhosi „Marvel Cinematic Universe“, kde jídlo roste v regálech obchodů, elektřina se tvoří v zásuvkách a voda se materializuje ve vodovodním kohoutku. V poslední době to vypadá, že i děti se podle nich tvoří v porodnicích a školkách a obří baterie elektro-aut vyfukuje Elon Musk z nosních dírek.

Když se městských libtardů zeptáte, odkud jídlo, elektřina a pitná voda ve skutečnosti jsou, tak oni vám samozřejmě ještě dokážou plus-mínus říct, že je to „z nějakejch těch polí mimo lidskou civilizaci a ze solárů a větrníků“. Ale už tu informaci nechápou vnitřně a vůbec nerozumí celé té komplikované distribuční síti a všemožným návaznostem celého potravinářského průmyslu. Nikdo je nenaučil pravidlo „když nezaseješ, tak nesklidíš“, protože v dnešním úžasném globálním světě bez hranic si přece můžete sehnat cokoli kdekoli bez omezení – stačí na šmatlafounu otevřít eshop a objednat, no ne? Kdo potřebuje ty strašlivě ne-ekologické zemědělce, když jídlo jde objednat v appce v mobilu?

My dezoláti a chcimírové s mozkem a trochou toho nechutně primitivního „selského rozumu“ naštěstí chápeme, že to celé funguje trochu složitěji a Nutella opravdu neroste v regálech německých supermarketů. Díky „vidláckému myšlení“ navíc dokážeme domyslet, že likvidace zemědělství, potravinářství a soběstačnosti obecně sebou nese doslova SMRTÍCÍ nebezpečí pro celou zemi. Že destrukce vlastní výroby potravin z nás udělá ještě větší otroky nadnárodní mafie, která samozřejmě bude ovládat jedinou zbývající produkci a tak bude moct kdykoli mávnout prstíčkem a uzavřít dodávky jídla neposlušným zemím nebo hýbat s cenami potravin způsobem, který si dnes ani neumíme představit. Vzpomeňme na irský a ukrajinský hladomor – oboje ve skutečnosti způsobilo nemilosrdné obchodování se zemědělskými komoditami.

Šílenství moderního zemědělství

Podíváme se tedy z ptačí perspektivy a trochu zjednodušeně na to, proč se naprosto rozpadají trhy, lidé chudnou, podniky krachují a ceny šíleně rostou…zatímco hrstka nadnárodních miliardářů naopak pohádkově bohatne a mění se v novodobé císaře. Nejnebezpečnější je tenhle destruktivní proces asi v zemědělství, protože to je producent potravy a my bez potravy tak nějak…nemůžeme přežít.

Zemědělství zaměstnávalo ještě v 16. století asi 75% obyvatel. Tři ze čtyř lidí se tedy museli starat o produkci potravin, abychom tu vůbec přežili. Dnes na to stačí jen 1-2% lidí, a to díky moderním strojům, novým plodinám, šlechtění, moderním hnojivům, lepšímu plánování a tak dále. To ale nic nemění na tom, že jsme na zemědělství stále doslova životně závislí. Jen nezávisíme na třech čtvrtinách populace ale na asi 1% lidí – o to váženější by jejich role měla být, protože na každém z nich o to víc závisí naše soběstačnost a šance na přežití! Třeba ve 14. století stačilo, aby někde bouchla jedna sopka a následná klimatická změna (reálná) způsobila několikaletou neúrodu a brutální hladomor, po kterém samozřejmě přišel mor (jako po každém hladomoru) – tehdy vymřela možná polovina populace Evropy! A to jsme byli tehdy mnohem soběstačnější a všichni měli všude svoje malá políčka, zahrádky, kravičky a tak dále. Představte si, že by se podobná událost stala v systému, kde veškerou produkci potravin kontroluje jediný monopolní subjekt a třeba všechna pšenice je kvůli regulacím pěstována jen na Ukrajině. To je příprava na potenciální apokalypsu a depopulaci jak za velkých morů!

Běžní zemědělci ve vyspělých zemích by tedy měli být chráněni jak to jen jde a měli bychom pracovat na vlastní potravinové soběstačnosti. Naši zemědělci se ale spíše mění v lovnou zvěř. Celý systém byl záměrně zohýbán tak, že bez dotací je nesmírně obtížné se uživit. Jenže pro získání dotací musí zemědělci proskakovat čím dál tím větším počtem hořících obručí a teď už u toho snad musí i žonglovat s mandarinkami a mít v zubech banán – vše na přání zmagořených bruselských úředníčků (kteří ve skutečnosti vykonávají vůli někoho mnohem chytřejšího, ale o tom až později). Dotace také jasně říkají, CO se smí pěstovat a jak, takže zemědělci jsou často nuceni provádět úplně nesmyslné akce (třeba vykácet kvalitní sad aby bylo místo na kukuřici pro bioplynky).

Obyčejní zemědělci jsou dnes šílenými „eko“ rozhodnutími a regulacemi decimováni a krachují jak na běžím páse. Aby toho nebylo málo, tak dochází i k naprosto obludným masakrům drůbeže kvůli tomu, že neprošli nějakým pofiderním PCR testem na viry. Jde samozřejmě o ptačí viry, které stejně jako covídek šikovně reagují na trh, hranice, potřeby oligarchů a tak dále (dnes už holt i ty viry jsou nějak „smart“). K tomu se vybíjí se stáda krav a prasat, protože prdí, a to prý škodí škodí přírodě. Protože dřív asi zvířata neprděla, nebo co…

Pole, která ještě nebyla zničena výstavbou velkoskladů, a která sloužila na pěstování potravin pro lidi, se dnes nahrazují gigantickými monokulturami řepky na výrobu „ekologických“ paliv, které ničí motory a ve skutečnosti generují více emisí. Případně se pěstuje technická kukuřice pro „ekologické“ bioplynky apod. Nemusím snad ani dodávat, že různé „technické“ plodiny snesou větší množství pesticidů a i proto nám bezprecedentně vymírají přiotrávená včelstva – další „ekologické“ rozhodnutí, které naprosto devastuje naše životní prostředí. A je toho víc, mnohem víc, co trápí hlavní producenty pro život nezbytného jídla. Už je to prostě neúnosné.

Jak je ale možné, že celé státy páchají zcela očividnou sebevraždu, ničí si vlastní životní prostředí, připravují se o svoji soběstačnosti a navíc ke všemu ještě chudnou? Proč to děláme? Kdo to řídí a proč?

Za vším hledej nadnárodní mafiánskou hydru…

Jak už jsme si řekli v celé řadě článků, nadnárodní mafie se snaží ovládnout celý svět. To je prokazatelný fakt. Ostatně – na různých konferencích se tím už i otevřeně chlubí. Jejich hlavními nástroji nejsou jen koupená média, Hollywood a americký vojensko-průmyslový komplex, ale hlavně jádro celého problému – finanční systém. Zločinecký kartel finančníků ovládá měny, bankovní transakce, tisk peněz, lichvu, mezibankovní vztahy, ratingy zemí atd… Je to mafie, která si díky nesmyslným pravomocím  může vygenerovat takřka neomezené množství penízků, asi jako kdyby ve hře Dostihy a sázky měl jeden hráč tiskárnu na bankovky (a vedle sebe svalnatého idiota Boba McHamburgera, který přetáhne kyjem každého, kdo si na to zkusí ztěžovat).

Všechno šílenství posledních let (Covid, dvě války, manipulace internetu, cenzura, krachující firmy, rozpad zemědělství atd.) se děje právě kvůli tomu, že se veškerý kapitál dostává do rukou čím dál tím menší hrstky lidí.

Ať si tu nemoc společnosti dovedeme lépe představit, tak si to celé popíšeme na příkladu kuřat. Ale tenhle proces samozřejmě funguje i na všechno ostatní – nejen na potraviny, ale i na jakékoli jiné zboží, jako jsou léky, energie, automobily, IT, nemovitosti atd. Potraviny jsou specifické jen tím, že na nich absolutně závisíme, takže když jediný mafiánský subjekt ovládne zemědělství a potravinářství, jde doslova o naše přežití.

Pozor, jdou k vám kuřátkááá

A teď zjednodušený příklad, jak to celé funguje třeba s těmi kuřátky. Představte si, že jste se narodili do rodiny nadnárodních banksterů a tak pro svoje psychopatické plány máte nejen podporu podobně super-padoušských rodičů, ale i takřka neomezený zdroj „peněz“ (které jsou falešné, ale to nikdo nesmí říkat, protože těmi falešnými penězi platíte tupé bouchače, kteří každého zastraší). Máte chorobnou touhu po moci a po totální dominanci nad každou lidskou bytostí – jak tedy budete pokračovat v krásně rozjeté agendě svých rodičů a prarodičů?

Mimo jiné ovládnete potraviny. Protože kdo ovládá jídlo, ovládá lidi.

Postup je relativně jednoduchý – podpůrná síť na generování poskoků už se buduje minimálně sto let a tak ji jen využijete.

1. V politice podporujete svým kapitálem poskoky, kteří protlačují vaši kuřecí agendu – vaše noviny zuřivě pomlouvají opozici, vaši lidé v médiích naopak nekriticky vychvalují vaše poskoky, kterým platíte reklamu, necháváte o nich psát knihy atd. A samozřejmě přestanete inzerovat tam, kde by vám vašeho poskoka kritizovali atd.

2. Za svůj obří kapitál postupně nakupujete co nejvíc podniků na chov a zpracování kuřat a vajec, ale i obchodní řetězce ve všech koloniích (tedy v EU, Británii, USA, Kanadě, Austrálii, NZ…). Producenty kuřat, na které nedosáhnete a nemůžete je koupit za svoje falešné peníze z Dostihů a sázek, necháte různými způsoby ničit. Tu jim tam vypukne „ptačí chřipka“, kontroly z hygieny si u nich podávají dveře, kvůli překlepu ve formuláři nedostanou dotace, přinejhorším mohou i nešťastnou náhodou vyhořet. Vy sami se ale při nákupech nemusíte různých antimonopolních a kontrolních úřadů moc bát – tam už totiž také máte lidi, které tam dosadili vaši političtí poskoci. To by tak hrálo, aby někdo kontroloval vás – kontrolní úřady mají dusit jen ostatní!

3. Rozparcelujete své nově získané podniky tak, aby se chov a zpracování kuřat vždy koncentroval v jediném místě. Ideální stav je, když nejen že chov probíhá v jediném státě, ale zpracování masa se pak dělá ve státě jiném, protože tím ještě víc zvýšíte závislost kolonií na vaší produkci – nikde nesmí hrozit potenciální soběstačnost! Proto to šílené a neekologické vození tovaru sem a tam! Takže obilí se bude vozit z Ukrajiny, kuřata a sýry z Polska, vepřové z Německa, hovězí z Argentiny, víno ze Španělska nebo Francie, řepka z České republiky…

4. Skrz své poskoky v politice protlačujete ve všech koloniích taková nařízení, která absolutně zlikvidují jakoukoli konkurenci. Samozřejmě to neděláte okatě, ale lstivě – třeba s odkazem na ptačí chřipku, nebezpečí ptačích prdů pro globální oteplování, strašlivou „ne-ekologičnost“ nějakého lokálního krmiva atd. Dnes už si můžete vymyslet sebevětší kravinu…v tomhle případě tedy spíš ptákovinu, na tu zaplatit studii a vaši vypatlaní poskoci to protlačí. S kvalitním marketingem to část populace s vymytými mozky dokonce ještě přivítá, protože budou mít pocit, že „dělají něco dobrého” (třeba kácení a zakopávání stromů jako boj proti „zlému CO2“).

5. Skrz své všehoschopné politické poskoky jste samozřejmě pro svůj podnik ve vybrané zemi včas zařídili výjimku z nesmyslných regulací. Kvalita chovu tam dokonce nebude hrát žádnou roli, takže budete vyrábět velmi levně a budete mít další výhodu nad zbývajícími zemědělci, kteří musí v ostatních státech dodržovat šílené normy a tak se jim chovy strašlivě prodražují.

6. Budete dál protlačovat co největší počet regulací tak, aby se s nimi zrovna ten váš podnik ve vybraném státě snadno vyrovnal, ale aby všechny ostatní pěstitele zmasakrovaly. Je to podobné tomu, když korupčník vypíše výběrové řízení na stamilionovou zakázku tak, že se čirou náhodou dokonale trefí do nabídky jeho kamaráda nebo brášky.

7. Postupně vytvoříte systém, kde je produkce kuřat tak šíleně drahá, složitá a regulovaná, že nikdo (krom vás) nemá šanci – a to na celém koloniálním trhu, který rozhodně není „volný“.

8. Profit.

Je to tedy úplně primitivní! Máte obrovský balík peněz, z něj platíte svoje poskoky a ti protlačují vaši agendu tak dlouho, dokud se všechno nezmění na váš monopol. Tečka.

Ve výsledku tedy mají všechny ovládané kolonie nastavenou absolutně šílenou politiku, která zlikviduje jakoukoli možnost produkce, která by se sama zaplatila. Všichni v tomhle nemocném systému závisí na dotacích, které jim ale můžete kdykoli odebrat…a právě to se teď prakticky děje.

Živořící firmy buď samy zaniknou nebo za nimi přijdete a těsně před krachem je za pakatel koupíte jako “velký zachránce”…abyste je pak podle plánu “nečekaně” zavřeli, protože ono to přece v tom nastavení trhu provozovat nejde. Už chápete ten systém? Chápete, proč někdo vysolí velké peníze za nákup velkého podniku, aby ho pak nečekaně zavřel („vždyť tim ztratil peníze“ – ale prd, on si jen posílil jiný svůj podnik, který dělá to samé jako ten zavřený).

Nemusím snad dodávat, že se v postupné monopolizaci trhu extrémně hodí, když kontrolujete i distribuční síť, tedy například řetězce hytlermarketů. Od konkurentů pak budete vykupovat za obludně nízké ceny a oni nebudou mít jinou možnost, než se s tím smířit, protože normální síť obchodů už je prakticky zlikvidována a oni nemají kam jinam jít. Ve svých obchodních řetězcích pak samozřejmě napálíte na zboží šílené marže, lidé šokovaně protáčí panenky nad tou drahotou a pak ještě nadávají na „nenažrané“ zemědělce (kteří ve skutečnosti krachují).

K tomu všemu stačily jen dvě věci – mít dostatečný kapitál a dosazovat do vedení zemí dostatek všehoschopných politiků, kteří jsou ve skutečnosti jen vymahači a agenti.

A o tohle z velké části jde při těch masových protestech po celé Evropě. Možná, že spousta zemědělců nechápe, jak přesně to celé funguje, ale rozhodně vidí, jak jsou zneužíváni a jak se celý systém nezadržitelně hroutí.

I v Paříži se bouří…

A bohužel – oni sami už se ubránit nemůžou. Tohle už opravdu dokážeme vyřešit jen na úrovni státu! Proto potřebujeme vyměnit vedení – nesmíme tam mít zfetované pedofilní šílené úchylácké imbecilní psychopatické loutky, ale normální odborníky, kteří myslí na vlastní lidi a na vlastní zem. Ta mafiánská hydra už je příliš velká a nedokážou se jí bránit už ani veliké firmy, natož jednotlivci. Proto musíme obnovit to, k čemu byl vymyšlen stát – aby nás primárně bránil před vnějším nebezpečím. A je jedno, že zrovna teď to nebezpečí nemá šavle nebo samopaly, ale mává falešnými bankovkami z Dostihů a sázek. Princip je stejný. Kdo myslíte, že ve velkém skupuje třeba super-úrodnou zemědělskou půdu na Ukrajině? Chceme dopadnout stejně?

A nepropadejte uměle podporované dezinformaci, že tu nemáme dostatek skutečných elit, aby náš stát řídily – to je úplná bejkovina! V České republice je naopak tolik elitních lidí a odborníků, že by šli přehazovat vidlema! Problém je to, že elitní mozky nemáme na elitních místech. To je celé! Pro globalistickou mafii je noční můrou, když jsou na elitních pozicích skutečně elitní mozky. Proto odevšad vypuzují Šefčíky, Druláky a tak dále – na elitních pozicích nepotřebují schopné lidi, ale všehoschopné idioty, feťáky, pedofily, nenažrance, sociopaty, psychopaty, zločince s hrozícím kriminálem atd. Prostě lidi, kteří buď vůbec nechápou, co dělají nebo kteří jsou vydíratelní…nebo které prostě baví ubližovat ostatním.

Potřebujeme:

  • Vrátit elitní mozky na elitní pozice
  • Obnovit normální funkci českého stát
  • Obnovit rovného dodržování zákonů a hlavně české ústavy

Kdo by si byl pomyslel, že bude považováno za nebezpečné a dokonce „podvratné“ napsat nebo říct tyhle tři jednoduché body?

Takže pokud můžete, přidejte se 19.2. jakkoli budete moct. Musíme obnovit český stát.

Pokud nemůžete přijít, podpořte akci alespoň tak, jako se oslavuje třeba vítězství našich hokejistů.

  • Vyvěste české vlajky na okna, domy a pozemky.
  • Dejte české vlaječky a návleky na své auto.
  • Vezměte si červeno-modro-bílou čepici nebo odznáček.

 

 

 

4.8 44 votes
Article Rating
105 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
standa
standa
15. 2. 2024 14:34

Nikolo, opět článek, který míří na komoru. Naprosto logicky a v podstatě i jednoduše vysvětluješ jak funguje to obludárium, které nás obklopuje. Doufám, že pondělí trochu pohne s lidma a začnou přemýšlet.

Joska
Joska
Reply to  standa
15. 2. 2024 20:01

No obávam sa že jediné čo pohne ľudí myslieť bude ten hladomor a po ňom mor čo autorka spomína.Ale to už bude neskoro a psychopati dosiahnu svoje.Tak či onak. Svet,v ktorom sa mocní nemusia obávať šibenice či gilotíny či aspoň toho vypálenia nutne skončí zle nedobre.

standa
standa
Reply to  Joska
15. 2. 2024 21:31

Josko, možná máš pravdu, ale nechci být tak velký pesimista. Ale pokud měl opravdu přijít hladomor, tak to by byla tragedie na kterou raději ani nemyslet.

paw
paw
Reply to  Joska
19. 2. 2024 08:28

Proc tady musis sirit tvoje zpitomnely ,infantilni obavy.
Kdo te za ne plati.
Nech nas lidi na pokoji..Prestan nas pomlouvat
a sirit lzi.

Ondra
Ondra
15. 2. 2024 12:17

Potíž je v tom že konceptuálně neznalí zemědělci vesele vlezli do dotační oprátky EU a teď se strašně diví, když se je na té oprátce snaží oběsit. Ty dotace a celý zemědělský systém EU byl tak vymyšlený od začátku, že nakonec zlikviduje soukromé zemědělce a vše spadne do klína obřím korporacím a spekulantům typu Gates, Vanguard, Blackrock… Jako součást světového “systému sociálního kreditu” kdy ti nízko-kreditoví budou žrát sušené červy a rakovinné umělé maso pěstované… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
15. 2. 2024 17:02

JIsté je, že se současný paraziticko-lidožroutský světový řád hroutí. Jak to výstižně popsal Nestor: Jak prožít poslední dny před zhroucením Světového řádu . Ale je už na nás, aby ten přechod ze starého systému do nového probíhal s co nejmenšími škodami. Demonstrace na podporu zemědělců je dobrá věc, ale je to jen první krok. Protože se obávám, že si u vlády nic moc nevydemonstrují. A je tak třeba budovat nový systém zabezpečení obyvatel potravinami. Dočasně… Číst vice »

Ondra
Ondra
15. 2. 2024 11:57

Vzpomínám na socialistickou obrázkovou knížku “Už vím proč”. Bylo v ní názorně pomocí série obrázků zobrazeno, jak vznikají různé výrobky, celý proces od sklizně či těžby až po finální výrobek u nás v domácnosti. Naprosto fantastická věc, listovat v ní totiž mohlo už dítě v mateřské školce a ty obrázky se mu vštípily do hlavy, detaily pak pochovil v 1. třídě kdy se naučil číst ty textové popisy v knížce. Mě se to vštípilo do… Číst vice »

vladimír šmídl
vladimír šmídl
Reply to  Nikola
18. 2. 2024 01:26

Těch knížek byla vydána celá řada pro různé věkové kategorie. Je sice jasné, že nejsou pro každé dítě, ale každý jsme jiný.Knížky se dají sehnat v antikvariátech a bylo by na čase je aktualizovat (Bohumil Říha: Dětská encyklopedie, Lidé,věci dobrodružství- například) Úlohu sndk můžeme jenom pochválit, i když odhaduji, že ředitelem byl zase nějakej komouš.

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
15. 2. 2024 16:36

Pokud podle Pekové odvibrujeme do 5.dimenze , tak ty knížky asi už nebudeme potřebovat. Někdy si říkám jestli fakt nejsem zpátečník, a i přes můj zájem o ezoteriku pořád řeším nějaké ty hmotné věci jako fungování zásobování potravinami, funkční dopravu, energetické sítě až do domu… Protože všichni ti chytří moudří lidé co se v těch svých vesnických barácích haciendách izolovali od okolního světa a teď blouzní o 5. dimenzích a chýších, (kde nejspíš z nebe… Číst vice »

PaVo
PaVo
Reply to  Ondra
15. 2. 2024 22:29

Peková se zbláznila, nevydržel jsem déle než 23 minut a už mi z ní je zle. Kdybych jí tou horkou kávou polil, zaječí a já bych jí řekl, co to, ta káva tě nemohla opařit, je to podle tebe jen iluze. Ta ženská se probere až hladem.

Ladik
Ladik
Reply to  Ondra
16. 2. 2024 23:54

O., jsi milý diverzant, nač v dnešní době tahat knihovnu, když Elon vtipkuje na účet Wikipedofílie? Stačí smart krabička. Z vlastní zkušenosti existuje už retro zařízení s e.inkoustem, které pojme 2 na 24 knih už vím pročských s rezervou na korán ve 2 na 7 verzích a pojme i Bible verze 2 na 1, její kouzlo tkví ve velmi nízké energetické náročnosti a stačí tření ohonu, jen pozor na verzi 1 na 0 bez lišky.

PaVo
PaVo
Reply to  Ondra
17. 2. 2024 14:01

Odra Tak jsem se dnes vrátil k tomu videu s Pekovou, abych zjistil, jestli je tam můj komentář. Dle očekávání nebyl! Smázli mne, dámy ( nebyl jsem hrubý ale, jen nesouhlasil, a to dámy nedovolí). Přidal jsem tam dnes tento: Můj předchozí komentář jste smazali, čekal jsem to, tím jste mi potvrdili, že jste vládou objednané nebo zmanipulované. Nezůstala vám ani inteligence na to, že zde nechávat pouze pochvalné komentáře vás usvědčuje? A´t žijí fanatici,… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  PaVo
17. 2. 2024 19:11

To dělá youtube automaticky. Podle nějakého záhadného algoritmu maže komentáře. A ani autoři těch videí s tím nemůžou nic dělat. Mě se to stává celkem pravidelně. Ostatně na téma těchto korporátních fašistických šmejdů tu toho nikola napsala taky dost. Google je horší než Blacrock, Vanguard a Gatesova-mengeleho “nadace” dohromady.
Kdoví jestli nakonec nemají společného vlastníka.

heriot
heriot
Reply to  Ondra
15. 2. 2024 17:02

Jo, to máte pravdu, skvělá kniha, pamatuji se na ní také.
A jako kluk jsem měl ještě podobnou knihu, ta se jmenovala Sto tisíc proč a byla o sovětského autora, už jméno nevím. Pochybuji ovšem že by se nějaké knihkupectví či knihovna odvážily dnes nabízet knihu od sovětského autora.
Takže je to jen vzpomínka na ještě normální svět..

Ladik
Ladik
Reply to  heriot
17. 2. 2024 00:02

Vážený Heriote, minus je můj za normální svět, děkuji za pochopení a zdravím L.
Doufám, že všechny milovníky budovatelských příruček 50. let zmohla demence a zároveň se už nevěnují undergroundu, bojím se bojím čoudicích komínů, víc jak reklamy na bluediesel.

PaVo
PaVo
Reply to  Ladik
17. 2. 2024 14:33

Zbytečně opruzuješ, Ladíku. O budovatelských příručkách a padesátých letech toho moc nemohu vědět, nežil jsem tehdy, přesto ti řeknu, že při sledování dnešního světa, dovolím si tvrdit, že slovo “normální” není na mínusování, protože po II. SV rozhodně zemi naši i jiné nevedli psychopatičtí dementi jako dnes! A jestli jsou ti milejší chemické posypy z letadel, zvané chemtrails než komíny, tak věz, že jejich dosah byl směšně nízký proti všemu tomu, co za svinstva jsou… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  PaVo
21. 2. 2024 23:41

Pavo, dostal’s minus a buď rád, když se do mě 💩💩💩, že na hloupé komentáře nereaguju😘

Joseph the Barbarian
Joseph the Barbarian
Reply to  Ondra
15. 2. 2024 19:49

Měl jsem ještě raději Proč a jak (Joe Kaufman), tam byly ty ilustrace přívětivější. Aspoň pro mne Kreslil to Čermák. Ten, co kreslil do Čtyřlístku Oldu a Poldu. 🙂

Jan Vintr
Jan Vintr
Reply to  Ondra
15. 2. 2024 23:09

Můžu z vlastní zkušenosti potvrdit, že k té zblblé generaci patří i moje děti 43,40,37. A z domova to zaručeně nemají. Ale proti tomu, čím jim vymyli mozek ve škole, jste jako rodiče bezmocní…..

Ondra
Ondra
Reply to  Jan Vintr
16. 2. 2024 18:37

To je zajímavé. Mohl byste to nějak rozvést ? Tahle generace totiž zažila ještě částečně socialistické školství, případně 90. léta, kdy to jelo taky ještě víceméně postaru. Kdo jiný je zodpovědný za výchovu svých dětí než rodiče ? Házet to na školu je snadné. I já jsem zažil pěkně bezcharakterní šmejdy v rámci socialistického školství, a už tehdy tím systémem nejlépe prolézali zmetci všeho druhu. Přesto jsem si i já i většina mých spolužáků udrželi… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Ondra
17. 2. 2024 12:00

No, máte pravdu Ondro, že zmetci se našli i v socialistickém školství. ostatně není a nebude systém, kde by se vždy nějací nenašli… Ale ti nijak nemohli zásadně pokřivovat generace žáků. I oni museli dodržovat zásadní narativy společnosti – úcta a vztah k rodině, k mateřství, k vlasti, k práci, k míru, i ke stáří. Samozřejmě byla tam i nutná láska k SSSR, ale i ta byla vystavena na pozitivitě, na nezpochybnitelných zásluhách SSSR při… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  heriot
17. 2. 2024 19:49

Jak jsem říkal, plus mínus čtyřicátníci si oproti přechozím “husákovým dětem” co slízli smetanu jak na socialistickém tak i kapitalistickém dortu, vyžrali už jen to horší. Uvědom si, že tito ze škol vylezli někde mezi lety 2000-2005, přičemž všechny lukrativní a vedoucí místa byly obsazeny “husákovými dětmi” a předchozími generacemi. Ti se stali oporou nového kapitalistického režimu. Ikdyž většinu z toho získali za socializmu, státní byty, vzdělání, základní praxi v podnicích….atd. Zároveň období po roce… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Ondra
18. 2. 2024 05:40

Tak to asi Ondro úplně nebude. Husákovy děti, to jsou dnešní cca 40-50… Všestranná podpora mladých rodin od ošklivých komunistů tehdy netrvala několik let, jak se nám dnes snaží namlouvat propaganda, ale celá 70. léta i v letech 80. Samozřejmě křivka porodnosti po špičce někdy okolo r. 1975 začala logicky zase klesat, ale pořád byla výraznější než dlouhá léta před tím, takže kohorta “husákových dětí” je poměrně rozsáhlá. Také těžko počítat s tím, že když… Číst vice »

Last edited 2 měsíců před by heriot
Ladik
Ladik
Reply to  Jan Vintr
22. 2. 2024 12:39

Vážený Jene, taktéž mám podobný pocit, ale svým dětem jsem se vždy prezentoval jako svůj, což v pubertě dcera těžce nesla, ale myslím, že moudrost nabírá, trpěla za covidfašismu, syn je salámista konformní, toho ještě lámu být víc svůj. Školu zvládali sami i výběr, vymytost se projevuje nechutí myslet a odevzdaností. Zatím jim radím, studuje co to půjde a zkuste najít zalíbení, v kolbence se iluze rozplynou, při první srážce…

Ladik
Ladik
Reply to  Ondra
16. 2. 2024 23:39

O., pohádky o ručně trhaných banánech jsou protkány iluzí, že se nemusím poprat s ostatními primáty, naštěstí orangutan je na pokraji vyhubení. Kvetoucí blbství není z nedostatku už vím proč informací, těch je nyní daleko více a ve vyšší kvalitě, tedy pokud člověk chce, ale ve velmi agresivně podávané reklamě na zboží, které stojí za hovno, jelikož je vyráběno pro rychlou spotřebu s maximalizací zisku, jinak by to nikdo nedělal, že se u toho občas… Číst vice »

tramp
tramp
15. 2. 2024 16:54

V roce 1992 jsem hodil řeč s farmářem na bavorské Šumavě a ten mi osvětlil systém dotací a proč pěstuje jenom trávu… Po dvaceti letech ted berlička dotací praskla a milí farmáři zjistili,že musí učinit to,co pěstovali před dotacemi. Ouha,nějak to více smrdí prací,jenom zaorání po žních bylo tak nákladné, že to uhrábli lehce na povrchu a žádná odporná hluboká orba. To by se sakra prodražilo, spotřeba nafty, výměna opotřebeních předradliček. Takže hezky mělce,posléze nemáme… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  tramp
16. 2. 2024 18:24

Tohle “hydroponické” pěstování na vrstvičce načechraného půdního betonu přišlo až s eurodotacemi. Načechrá se vrchních 5-10cm, pod tím se nechá udusaný “beton” a hnojí se přímo na list. A na závěr se to bohatě zalije Roundupem. Takže máme jedovaté potraviny (potraviny pro rodinu si zemědělci pěstují na separé eko políčku) a neustálé povodně. Viděl jsem pole, kde voda stála (hnila) celé týdny po přívalových deštích, protože skrz ten nepropustný půdní “beton” to nemá kam odtéct.… Číst vice »

PaVo
PaVo
15. 2. 2024 22:37

Paní Bornová, děkuji za článek, super výstižný a suprová forma. Myslí Vám to. Co se týká té demonstrace, já si myslím, že pokud vláda nedostane ultimáta diktát, co má splnit a upozornění na trest za nedodržení Ústavy, kde je jasně psáno, že vládne lid prostřednictvím svých zástupců, kteří jsou námi placeni za plnění naší vůle, nepohne s nimi nic. Naopak se budou mstít, zneužijí demonstrace k tomu, aby zadrželi dodávky zboží do obchodů a vyvolali… Číst vice »

Bunny Munroe
Bunny Munroe
Reply to  Nikola
16. 2. 2024 00:58

Já tsky moc díky za nový a skvělý článek. Nikolo, Vy to prostě umíte, no .:-) co k tomu dodat. Jste holt tskový Otokar Březina, mezi blogery. Tentokrát mám nicméně jedno ale.. Skutečně si myslíte ( jak píšete v blogu..) že to má řešení na úrovni jednotlivých států? Pokud jste i Vy dříve psala a správně- podle mne- popsala ” Globálního prediktora”. Já si myslím, že by to muselo být jednak mezinárodně provázanější a ještě… Číst vice »

Bornofil
Bornofil
16. 2. 2024 17:15

Nikolo, jste genialni….

PaVo
PaVo
Reply to  Bornofil
17. 2. 2024 00:38

Jasná zpráva, je. Kvůli takovým stojí za to žít. Cítíš vedle nich a nejlépe s nimi života naplnění.

Břetislav B.
Břetislav B.
17. 2. 2024 09:40

Vážená slečno Bornová. Milá Nikolo.
Delší dobu Vás čtu, stejně jako diskusi. Už párkrát jsem Vám chtěl vyjádřit podporu a zároveň obdiv k Vaší odvaze a odhodlání, ale vždy jsem to nechal na Vaši Fan base.
Dnes už musím sám za sebe. Váš poslední text převyšuje všechny předchozí články Vidláka ve všech myslitelných parametrech.
Klobouk dolů i s hlubokou poklonou.
S úctou Břetislav B.

b.wolf
b.wolf
15. 2. 2024 19:47

Zase začíná masivní vybíjení drůbeže kvůli “chřipce”… zajímavé, že NIKDE v okolních státech není, jenom tady!!!

tramp
tramp
Reply to  b.wolf
15. 2. 2024 23:34

Vykolikovany pruser dle zadani. Tehdy po vichrici Kyril jsem razil po hranici z Ferdinandova udoli pres Strahov na hranicni nadrazi. Na ceske strane radil Kyril, jako prognostici pri privatizaci v zurivych devadesatkach a za modrobilym plastovym patnikem na bavorske strane ani vidu po nejake vichrici.Les naprosto netknuty. Ty zivly holt maji ideologicke zabarveni…

paw
paw
Reply to  b.wolf
19. 2. 2024 08:32

Si je vsechny ty slepice predem spocitali ,aby vedeli
kolik jich je.

Milan
Milan
15. 2. 2024 22:21

Tato věta z článku asi vystihuje podstatu všeho zla- “Je to tedy úplně primitivní! Máte obrovský balík peněz, z něj platíte svoje poskoky a ti protlačují vaši agendu tak dlouho, dokud se všechno nezmění na váš monopol.”
Pokud to zobecníme a změníme slova “váš monopol” na “vaše zájmy”, tak to platí všude. Za $$$ je bohužel u většiny lidí možné všechno.

Ladik
Ladik
Reply to  Milan
17. 2. 2024 00:19

M., správný postřeh, vynálezu kulatých, pak papírových a teď číslicových v 5. dimenzi je monopol v kramflecích. Rok 89 byl nutný pro Záchod, jinak by krachli jak bolševik na bídu s morální nouzí. Umrtvení našeho relativně konkurence schopného průmyslu bylo pro udržení Záchodu na dotacích bez přímé konkurence. Teď Záchod ohrožuje Čína, kde si škoda přeškoda, však víte kdo, ani neškrtne…

Jaromír
Jaromír
Reply to  Milan
18. 2. 2024 12:43

Jste blízko, jen těsně vedle – jde o to, že ta “mafie, která si díky nesmyslným pravomocím může vygenerovat takřka neomezené množství penízků” (jak píše Nikola) může ty “peníze” vyrobené z “horkého vzduchu” konvertovat (prostřednictvím dluhu) do nákupu reálných aktiv (m.j. orné půdy a zemědělské výroby). Samotný termín “peníze” zde používáme nesprávně – jedním ze základních atributů peněz totiž je schopnost uchovat hodnotu. Měli bychom správně říkat “Fiat měna” – o peníze se nejedná, a to… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
17. 2. 2024 16:45

Díky, Nikolo – řečeno stručně a jasně (i pro ty pomalejší, co moc nečtou Vidlákovy kydy). Zrovna dneska jsem se bavil na téma, proč v sousedním Německu nevidíme větší tlak průmyslníků proti nesmyslnému Green Dealu, který je přeci postihuje cenami energie. Za mne je odpověď jednoduchá – protože pole (na kterém hospodařil už děda) si do USA ani do Číny neodstěhuješ. Stále opakuji, že sedláci jsou základní stabilizační prvek společnosti a jsou proto trnem v… Číst vice »

paw
paw
Reply to  Jaromír
19. 2. 2024 05:58

Vseobecnej souhlas v EU ,na zakaz odebirani ruskyho plynu a zaroven zarucene dodavky plynu 4x drazsiho /jenom a zatim/ dodavaneho, vyustilo do nedavneho prohlaseni nejvyssiho presidenta ,ze dodavky do EU se musi vodtedka snizovat, aby se usetril vzduch. Na vzduchu zalezi nejvic /je precpanej tim, 0.04% CO2 a vy vsichni delejte co umite , abyste /ne/prezili nasledky.. Maly deti napr. neprezijou zimu nejdriv/. /Zatim EU kradou plyn tajne /a kde se da i vod rusa/… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
19. 2. 2024 15:41

Prostě těm zemědělcům zacpali hub…ústa dotacemi a předraženými dotačními hračkami typu John Deere za 10 míčů a podobně. A zemědělec místo pěstování řešil dotace na bioplynové stanice a nové zemědělské stavby z dotací.
ps: pak poreferuj, jak to na náměstí vypadalo

Jara
Jara
18. 2. 2024 08:52

Mám takovou obavu, že ten protest je někým organizován – je to synchronizované po celé Evropě. A zemědělci s naší vládou nepohnou, ta věrně leze Bruselu do zadnice. Demonstrace poslouží snad jen k upuštění páry. Opakuje se neustále ten samý scénář. Lidé navolí voli a pak se diví, že je všehoschopní ničemové okádají a ničí. Co bylo demonstrací proti kovidové šikaně. A lidé vědomě zvolili pětidemolici a ještě k tomu kariérního komunistického rozvědčíka do role… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jara
19. 2. 2024 15:47

Samozřejmě že je to hromadně organizované, byť částečně bezstrukturně. Spontánně demonstrují jen a pouze francouzi. Kdybych byl ještě o něco paranoidnější, tak bych si myslel že i Nikola je součástí toho agrárního spiknutí globalčiků 😀 😀 😀 Jak jinak chceš vyhnat lidi do ulic, než že jim předvedeš že jsou ohroženy jejich životní potřeby. Na nějakou pro ně hypotetickou jadernou válku je nenalákáš, ale na drahé vejce, maso, či zcela nedostupné, na to slyší každý.… Číst vice »

Jara
Jara
Reply to  Ondra
19. 2. 2024 18:50

Ono je to jako tanec na šikmé kluzké ploše. Pjakin říkal, že původní plán COVIDu byl kouřová clona pro přenesení centra do Číny a pár tisíc mrtvých se odepíše. V USA měl Trump zaručit, že COVIDovým šumem projdou jako nic. Jenže se to zvrhlo v tyranii a milióny mrtvých. Ani ti globalisté asi netušili s jak hrozným svinstvem si zahrávají při nuceném jedování lidí. Běžní lidé asi opravdu válku pochopí až se bude v ulicích… Číst vice »

Last edited 2 měsíců před by Jara
Ondra
Ondra
Reply to  Jara
22. 2. 2024 10:46

Takhle vypadá “bezstrukturní řízení” když se v důsledku “zákona času” vymkne kontrole. GP už několikrát v minulém století vypěstoval bandu extrémně mocných šílenců co se mu utrhli ze řetězu a hrozilo to katastrofou pro ně samotné. Nepoučili se ani z jatek 1. světové, kdy se jim to masové vraždění vymklo z rukou. A rozpoutali 2. světovou která málem zahubila i je. A museli podpořit Rusko aby si zachránili krk, protože by je jejich miláček Hitler… Číst vice »

Chjo
Chjo
15. 2. 2024 12:14

Bug report:
To hodnocení článku těma hvězdama stojí za prd. Pokud není článek čten na PC ale na dnes populárních šmatla-zařízeních tak nemáte cursor a nevidíte co volíte. Možné řešení přidání tlačítka potvrzení. Nebo alespoň značky po stranách hvězd indikující směr gradientu.

Lef Dostoy
Lef Dostoy
Reply to  Chjo
15. 2. 2024 20:24

Jezisi Kristeeeee, co je to za clovekaaaaa???

Ladik
Ladik
Reply to  Lef Dostoy
17. 2. 2024 00:24

Asi hlásič nejedlého hmyzu, který se snaží Nikole zkvalitnit chutnost mobilní siťovky.

Franta
Franta
16. 2. 2024 07:15

Pořád ta samá písnička – židi realizují svůj projekt na světovládu podle protokolů sionských mudrlantů.

tramp
tramp
Reply to  Franta
16. 2. 2024 09:30

Pan Zdroj se jednou definitivne dozere a vykopne je zpet na domovskou zidovskou planetu Hoowa.

RMI
RMI
17. 2. 2024 00:30

Koukám na obrázek a samej John Deere za dotace z EU. Kdepak zůstal náš Zetor??

Ladik
Ladik
Reply to  RMI
18. 2. 2024 08:29

RMI, tam kde ho Záchod chce mít. Například za bolševika duznili nejen slovenský BAZ, ale i Liaz na úkor Tatry. Přitom sériový Liaz vyhrál Dakar, to by se vétřasce povedlo leda s leteckým motorem nebo by musela čekat na hybridní soustavu v licenci Audi. No a kde je Tatra víme, drží ji speciální stroje a žádné série, na pokraji vyhubení bez dotací IZS a liduminé armády. Zetor myslím mají Indové a dělají střední velikosti, jelikož… Číst vice »

Last edited 2 měsíců před by Ladik
Jaromír
Jaromír
17. 2. 2024 18:45

K tomu prvnímu bodu – chceme-li na elitní pozice ty nejlepší mozky, musíme se zbavit všech těch Aspeňáků a Young Global Leaders, vnucovaných nám reklamou na způsob pracího prášku.

Opravdovou změnu poznáme, jakmile tihle výtečníci dostanou zákaz výkonu veřejných funkcí.

tramp
tramp
15. 2. 2024 17:07

Stravování. Před lety jsem zahlédl jeden dokumentík o nejezení. I zkusil jsem během let jednou jedenáct dní jenom o vodě,podruhé totéž patnáct dní, Ejhle,ono to funguje.A jelikož jsem tvor,zvící povícero let,než onen dr. Michael Werner v tom dokumentu,tak to mám víceméně v šupliku,jako teslovy vynálezy a až parazité z londýnské kanceláře zařídí světový hladomor a kapitalistickou soutěž o nejprázdnější regály v hitlermarketech,tak si tu praxi hezky zopakuji bez zdravotního rizika. https://www.youtube.com/watch?v=IsP52DD7oc8

Ferda mravenec
Ferda mravenec
17. 2. 2024 05:25

Ryba smrdí od hlavy. Tou hlavou je západní finanční oligarchie (majitelé velkých bank, korporací, investičních fondů), která se prohlásila za vyvolenou “elitu” a chce ovládat a víceméně i vlastnit celý svět. Jsou to globálně působící zločinci v kravatách a v drahých oblecích podporovaní dalšími bohatými darebáky i idioty, kteří si nevidí ani na špičku nosu. Ti zdejší “lepší lidi” toto tvrzení velmi názorně ilustrují každý den a už hodně dlouho. Pokud tyto zrůdy lidé nepošlou… Číst vice »

paw
paw
Reply to  Ferda mravenec
19. 2. 2024 08:56

A jak asi a vodkud smrdi ta ryba ,kdyz zadnou hlavu nema?
Byla je bezhlava ,kdyz tomu vsecko nasvedcuje.

QuoVadis
QuoVadis
18. 2. 2024 20:09

Myslim si, ze PROFIT uz dlouho neni hlavnim hnacim motorem Globalistu. Jejich financni prostredky jsou neomezene…A kdyz by potrebovali vic, tak si kdykoliv natisknou dalsi nebo seberou “plebejcum” z jejich kont, prace, majetku atd. Spis maji obavy o vlastni preziti na planete Zemi, ktera jejich chybou a zasluhou (hrabat , hrabat, hrabat) byla otravena, znicena, oceany zaplavene mikroplastikem atd. Proto se snazi omezit pocet obyvatel na Zemi, aby sami prezili (pitna voda, jedle potraviny, dychatelny… Číst vice »

Last edited 2 měsíců před by QuoVadis
Karel
Karel
17. 2. 2024 11:38

O volbách: Tak si říkám, kdyby se zvedlo těch 25% lidí, co nechodí k volbám, a: šli by k volbám do EU volili by výhradně Alianci za nezávislost a Stačilo to by se děli věci To by téměř nikdo z kandidaátů mainstreamových stran neuspěl ! Kdo nepodporuje vládu podpoří pondělní protest zemědělců, a naopak. Chápu kdo žije v Praze a v pondělí musí někde být, je to blbý, je mi ho líto. Nicméně protest zemědělců… Číst vice »

Ferda mravenec
Ferda mravenec
19. 2. 2024 08:04

Bankovní oligarchie Západu (ale nejen) je tou rakovinou současného světa. Je to mafie, která zotročuje a vykrádá svět už od svého vzniku a nyní přešla do závěrečného dějství své vabank hry o osud lidstva. Teď už se hraje o produkci potravin, energie, pitné vody, velkou válku či mír, pandemie laboratorních sajrajtů a toxických vakcín, militantní feminismus, řízenou masovou imigraci nekompatibilních národů a etnik do Evropy, děsivě upadající kvalitu vzdělávacích systémů, goebbelsovskou propagandu v médiích mainstreamu,… Číst vice »

tramp
tramp
15. 2. 2024 17:42

Mila pani Bornova. Ten forek s Iwo Jima me naramne zvedl naladu. Diky.

tramp
tramp
16. 2. 2024 06:28

Z diskuze na Aeronetu. To šimravé COSI, mě celý život varuje a správně varuje.comment image comment image

Jaromír
Jaromír
Reply to  Nikola
17. 2. 2024 21:34

Zde poněkud off-topic komentář – ve vztahu k sociálním sítím. Tenhle rozhovor Tucker Carlsona s Mikem Benzem publikovaný na Substacku u Roberta Maloneho odhaluje pro mne (až do nedávna) naprosto neuvěřitelný rozsah ovlivňování US tajnými službami (Je tam i transkripce, takže v případě potřeby lze použít i strojový překlad). https://rwmalonemd.substack.com/p/the-end-of-democracy-what-im-describing?utm_source=substack&utm_medium=email#media-76d4e7c4-a744-4796-9806-c2fbf79eb91b Největší zásahy na sociálních sítích byly samozřejmě US prezidentské volby a Covidismus. Jsem si ale jist, že algoritmy ovlivňují i probíhající sedlácké bouře v EU.… Číst vice »

paw
paw
Reply to  Jaromír
19. 2. 2024 11:37

Kdyz je clovek uprostred toho deni nemuze videt a pochopit vsecko. Ani nasledky ty pozdejsi..
Marx rad vypravel o tom, jak jeden buntuje delniky do stavky a protestu proti fabrikantovi a potom jde nahoru k fabrikantovi a dojde k jednani .
Oba se spolu domluvi..
Zavedou se nejaka zlepseni ,aby pozdeji nastaly nejaky postupny zhorsovani a komu se to nelibi….

Dandy
Dandy
Reply to  paw
19. 2. 2024 19:29

Bavi tě to že jo.

standa
standa
Reply to  tramp
16. 2. 2024 09:57

Jasně , může za to Babiš. Kde sem sakra už tuhle větu slyšel, z čí huby?

tramp
tramp
Reply to  standa
16. 2. 2024 13:11

Milý Stando,je zdrávo si stále něco připomínat. A to něco se týká zejména těch nebožáku, co vysílají přes bluetoth svuj kod i přes zed 100 metru a zaručeně dálkové ovládaní budou volit OPĚT svého kata Babiše. Osobně si jako neočkovaný občas na sobě ověřuji, jak jsem NATOm. Žádné vysílání,u mě dobrý. https://rumble.com/embed/v47e29z/?pub=1sfave

RMI
RMI
Reply to  tramp
17. 2. 2024 00:28

Česká klasika. Babiš byl největší zmetek, pak ho vystřídal Fialový zmetek a teď je z Babiše zase mučedník. Vyhraje volby a jdeme z louže pod okap… Stačilo se podívat na kandidáty na prasidenta a je vlastně úplně jedno, koho si lid z té sebranky vybral. Historie se prostě pořád opakuje a lidi jsou pořád stejně pitomí. Tomu se říká civilizace, Cituji pana Komárka : Hlavně ať není válka. Vono bohatě stačí, že je mír….

Ladik
Ladik
Reply to  RMI
17. 2. 2024 11:15

RMI, souhlas s 10 hvězdami, jen nevím který Komárek, ale vesměs má pravdu. Vůbec k lidské hlouposti, proč jsou ještě války v kurzu? Odpoví někdo rozumně na téma humanismu 21. století? Ono to není vlastně ani za mák důležité, když můžu souseda trávit výfukovými plyny a všichni jsou šťastní…

tramp
tramp
Reply to  RMI
17. 2. 2024 18:54

Waltr Komarek byl gramotny politik, co na zacatku zlocinne privatizace vypravel stadu dosud neslychane pravdy.

Ladik
Ladik
Reply to  tramp
18. 2. 2024 12:57

t., osobně jsem klukům z prognosťáku nějak vnitřně nevěřil. K volbám vůbec nechodil (jen na zástup, když někdo nemohl) a nezajímal jsem se, do doby kovidfašismu za Bureše, kdy se k lizu dostávají kurvy nebo blbci v míře zvýšené, kdy rozum stojí a dějí se věci nevídané. Ve druhém kole jsem volil Bureše s prohlášením ke komisi, že jsem nucen okolnostmi a je mi z každého falešného komouše na blití (těch zbylých jen líto). Teď… Číst vice »

RMI
RMI
Reply to  tramp
26. 2. 2024 22:11

Vladimír Komárek, český malíř a grafik

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  tramp
17. 2. 2024 05:42

Babiš je agent Rockefellerů.
Šplechty různých z zemědělských svazů zní jako kdyby ti postarší svazáci byli vyškoleni Kartousem nebo podobným zmetkem v “Evropských hodnotách”.

Vidlák asi už nepracuje v ZZN. Za protesty je odborář Dufek a velkoagrárník Jandejsek.

Podstata problému i protestu je podvod Green Deal a všechny Nikolou zmíněné mafiánské, velkolichvářské metody.

Ladik
Ladik
Reply to  Otroctví je svoboda
17. 2. 2024 11:20

Oujes, Gryndýl je utopie jako marxismus, to by všemohoucí musel více rozdat a neškudlit, ale svět by tím z lidského pohledu stál za, raději už mlčím.

Pavel Nowak
Pavel Nowak
Reply to  standa
17. 2. 2024 10:30

Ne nemůže za to Babiš, můžeme za to my. Všichni rukou společnou vedeme tento stát. A dovedli jsme to přesně sem. Přesně do místa, kde jsme v teto chvíli. A nikdo a nic nám to nemůže omluvit. Žádné to Paroubek, to komunisti, to ODS, to Babiš, to Prymula, to Flégr a nebo to marťani. Pouze my samotní a bez jakéhokoliv donuceni jsme toto dopustili. A dopouštíme to po celý život a budeme to dopouštět i… Číst vice »

Last edited 2 měsíců před by Pavel Nowak
PaVo
PaVo
Reply to  Pavel Nowak
17. 2. 2024 13:36

Pavle, díky! Poprosím spoludiskutující, aby se hlouběji zamysleli nad těmito Vašimi výroky: “A žádná spása odnikud nepřijde, žádné duchovno to za nás neudělá, žádná církev, náboženství, nebo státní aparát, nám neudělá společnost, která by byla spravedlivá, tolerantní a citově na výši.,,,,vládní organizovaná a dopředu nahlášená demonstrace traktoristů nemůže nic změnit. Ani pro zemědělce, ani pro nás…..Můžeme se zlobit, nadávat, vztekat se, ale nakonec zákony, které jsme sami dopustili a lidé, kteří jej pro nás píšou… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  PaVo
18. 2. 2024 13:17

Není to tak černobílé, ve světě je osa zla s nitkami. Duc-hovno padá na prostý lid.

Last edited 2 měsíců před by Ladik
Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Pavel Nowak
17. 2. 2024 18:44

1.Dej si mokrej hadr na palici. 2. Pak si pořádně pročti článek. My můžeme za to? že 👿„Všichni rukou společnou vedeme tento stát. A dovedli jsme to přesně sem. Přesně do místa, kde jsme v teto chvíli. A nikdo a nic nám to nemůže omluvit. Žádné to Paroubek, to komunisti, to ODS, to Babiš, to Prymula, to Flégr a nebo to marťani. Pouze my samotní a bez jakéhokoliv donuceni jsme toto dopustili. A dopouštíme to… Číst vice »

Pavel Nowak
Pavel Nowak
Reply to  Otroctví je svoboda
17. 2. 2024 19:47

Promiňte, vy za to rozhodně nemůžete.

Last edited 2 měsíců před by Pavel Nowak
Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Pavel Nowak
17. 2. 2024 23:12

Správně, otroctví a zhoubu páchá talmudistická mafie, v současnosti převážně chazarské rasy. Poučení pro Neználka z druhého dílu Nikolinina shrnutí Globální Parazit: „Nejnebezpečnější variantou je, když se u skupiny lidí spojí dohromady psychopatie (neschopnost cítit lidské emoce), vysoká inteligence, obrovský talent pro manipulaci ostatních a monstrózní touha po moci. Právě „lidé“ s takovým psychickým nastavením tvoří jádro mafie, které říkáme Globální Parazit. V téhle části článku se podíváme na to, o co mu vlastně jde a jaké jsou jeho… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Pavel Nowak
18. 2. 2024 13:33

PN, pěkný rekomentář! OjS se nechal unést svým zarytým materialismem, ale jinak celkově jste ho svými dětinskostmi vyděsil, tohle mu prosím nedělejte. Ideální svět už byl a teď elity řeší jak přežít(!!!), když lidí je jak … a kaček mají, že neví co s nimi. Vymknutí spočívá v devastaci životního prostředí a šíleného růstu dál a dále, víc a více a Země je jen jedna. Budou se snažit eliminovat lidstvo, přitom budou potřebovat debilní otroky… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Pavel Nowak
17. 2. 2024 20:12

Není dobré se na to dívat příliš negativisticky. V současném systému se hroutí jen to, co je nefunkční, prohnilé, čili v rozporu s “vesmírným řádem”. Potíž je v tom že toho prohnilého a nefunkčního je tak 70%. On totiž vesmír jednou za čas v rámci cyklu dělá “čistku”. Naši slovanští/keltští předci to znali, i Mayové to znali a varovali nás, že po roce 2012 nebude možné žít tak jak ty tisíce let předtím. Jenže to… Číst vice »

Jara
Jara
Reply to  Ondra
18. 2. 2024 22:51

Taková čistka je nutná a bylo to popsáno i v Bibli. Covid games už nebylo varování, ale spíše počátek destrukce. Nejvíce to připomínalo “znamení šelmy” – nutí bohaté i chudé, kteří nemají znamení na ruce a obličeji, že si nesmí nic koupit. Možná ti, co na sebe znamení šelmy vzali, už odpočítávají poslední dny tady na Zemi. Navalnyj náhle natáhnul bačkory na selhání srdce, které často následuje po šlehnutí očkovacího utrejchu. A co já vím,… Číst vice »

Last edited 2 měsíců před by Jara
paw
paw
Reply to  Ondra
19. 2. 2024 08:52

Se to samo zhrouti..To …Se…..normalka udela vsechno, co si kdo preje. System nemuze za nic.. A nejakej Vesmir dela cistku. Driv to znal kazdej ,vedeli vsechno… 70% to je jasny.. Ty tisice let plny masakrujicich valek ,skoro bez prestavky, 200 valek jenom ty industrialne revolucni britove a dalsi jejich hladomory a kolonizace / nam ty Mayove proste zakazou .. Este kazdyho varovali ,ze tak zit a este negati vysticky, nemuzeme.. Nechteji a tak nam to… Číst vice »

Dandy
Dandy
Reply to  paw
19. 2. 2024 19:40

Pořád tě to baví ???

Ladik
Ladik
Reply to  Pavel Nowak
18. 2. 2024 13:15

PN, mírně iluzorní představa z prdele RVHP jsme s radostí vylezli do náruče kapitalismu ušáka, který už EHS měl pod palcem. Můžete mi prosím vysvětlit nevysvětlitelné, svovy dva výbuchy Nordstrýmu či pád dvojčat s miminkem č. VTC7 nebo humanismus Guantánama a agentury NSA? Myslíte si, že to Rus a Číňan na vlastních nedělá? Pak je tu Pákistán, Indie, SA, Kuba, Koreje aj. Tak za to si můžou sami, církví to jistě nebude, v tom se… Číst vice »

paw
paw
Reply to  standa
19. 2. 2024 08:40

Ze by se ted vudce opozice B. se podelil take o sve miliardy a snazil se hajit a vsemozne podporovat zajmy celeho naroda nejvice a nejdrive….

tramp
tramp
16. 2. 2024 20:19

A nyní něco zcela jiného. https://celostnivzdelavani.cz/ztraceny-svet

PaVo
PaVo
Reply to  tramp
17. 2. 2024 13:47

Nikde není uvedeno, odkud se tyto informace vzaly a nedají se také ověřit, takže nejde o vzdělávání.

tramp
tramp
Reply to  PaVo
17. 2. 2024 18:12

Najdes to priblizne pet pater dolu ve vatikanske knihovne. Je tam mimojine alexandrijska knihovna, ktera takzvane vyhorela. Jinak je zrejma hmotacka jistota byti ve spolku Sysifos. Tam jsou neochvejne dukazy na vsechno.

Last edited 2 měsíců před by tramp
Ladik
Ladik
Reply to  tramp
18. 2. 2024 13:42

t., z hovna bič neupleteš, jak praví přísloví. Energie je všude dost, jen ji umět využít. Nedovedu si představit, že by se takový způsob ztráty světa nedal znovu objevit a využívat. Ne a ne, tohle je pitomost jako perpetuum mobile a teleportace bez ztráty kytičky. Nad černou dírou se dá užít i legrace, tady vůbec nic. Promiňte L.

Last edited 2 měsíců před by Ladik
Ladik
Ladik
17. 2. 2024 00:49

N., budu k Tobě trochu kritický, článku něco přebývá, zobecňování. Je to jak od pejska s kočičkou, zemědělství je důležité, umožňuje blahobyt, o kterém se předkům ani v nejhorších snech o orangutanech nezdálo. Palmový, kokosový, řepkový, slunečnicový, sójový, dýňový, rýžový,, ostropestřcový, podzemnicový, aj. aby biodiverzita nebyla ošizena ještě motorový,.. Nechci nic přilévat, tak končím. Úvaha nad vznikem monopolu je správná, horší je úvaha nad bioplynovými stanicemi, ono krmení kukuřicí je možná způsobené nedostatekem kejdy. Plivat… Číst vice »

PeS
PeS
17. 2. 2024 17:16

Jeden bod tam chybí – okamžitý odchod z EU, která likvidaci celé naší ekonomiky ještě urychluje.

Jaromír
Jaromír
Reply to  PeS
17. 2. 2024 18:39

Řeknu-li A, měl bych říci také B: případný Czexit by měl být doprovázen “přestupem” do EFTA (naše ekonomika je skutečně relativně malá a exportně orientovaná).

Skvělou přednášku na tohle téma má Libor Vondráček/Mrazivá fakta o právu EU a ČR: https://www.youtube.com/watch?v=VYXOEwIFZgo

Ladik
Ladik
Reply to  Jaromír
18. 2. 2024 13:58

J., ekonomika Severní Koreji svědčí, mají kosmický program aj. vymoženosti… Vždy je nutné myslet na chleba alespoň se solí, když ne v bio kvalitě s lososem a ančovičkou.

Ladik
Ladik
Reply to  PeS
18. 2. 2024 13:53

PeSi, nikdy není pozdě, ale tady s křížkem po funuse. Uhnie skape sama, stačí mít strpení. Jediné co nás drží v lepších zítřcích je vize otroctví pro Číňany, kteří si uvědomí, že takhle si megaprůmyslnictvím Čínu zničíme, vždyť Slovani už pro Germána nerobotují, můžem si je koupit, ať si průmyslových odpadů taky užijí a budou rádi.

Pavel Nowak
Pavel Nowak
Reply to  Ladik
19. 2. 2024 14:40

A jeden dotaz na závěr: kdo to vše udělá? Než unie skape, my budeme v pánu. Moloch se nehroutí, stejně jako se nezhroutil Sovětský svaz, ale upevňuje i když se vám zdá, že je tomu naopak. Já to vidím takto: Helmut fon Buzmark, Sao-pao-lang, Rádža Upanišád, paša Sulejman ad abduláh, jeho lordstvo fon england a car Voloďa, co už se spolu 1000x dohodli a 1000x ještě dohodnou, se opět dohodli a my pouze čumíme jak… Číst vice »

tramp
tramp
19. 2. 2024 07:20

Jak se to dělalo. Na strniště po žních se nasadila hluboká orba.Poté přijely mohutné dvoukolové návěsy,rozmetadla chlévské mrvy.Ty menší byly polské od firmy Piast. Zapřáhly se brány bud za traktor,nebo Škodovku a pole se srovnalo na setí. Mašiny na setí jsou vidět ve filmu Marečku,podejte mi pero. Zákmit rozmetadla na mrvu je vidět ve Vesničce střediskové. Současný nešvar je sázení kukuřice na svazích nad městem,nebo vesnicí.První liják spláchne ornici do vesnice a ucpe potoky,pak jsou… Číst vice »

tramp
tramp
19. 2. 2024 07:35

Když chtěl tehdy nákupčí z JZD koupit východoněmecký kombajn Pokrok,musel zároven koupit sovětský Kolos,jinak neměl šanci. Jinak paradoxně Pokrok byl výrobek ČSSR, ale v rámci RVHP,byl zadán do výroby v NDR. RVHP,Rada vzájemné hospodářské pomoci,nebo též Ráno vyjdu a hovno přinesu.

josef sasín
josef sasín
19. 2. 2024 11:27

Niki? Ty más kromě té zahrádky před domem nějaké polnosti? Protože tihle lidé opravdu nejsou ti kladní hrdinové v příběhu.

tramp
tramp
19. 2. 2024 22:42

Tak mili jezedaci nechteji ohryzavat ruku,ktera je krmi. Takze prijeli si osobne skuhrat o dotace a nejaky odpor obcanu je jim u prdele.