Menu Zavřeno

Skvělé srovnání milého a rozumného člověka s rektálním alpinistou

Na Facebooku se nedávno objevila naprosto dokonalá ukázka toho, jak dnes funguje korporátní internet. Zároveň to skvěle ilustruje i to, jak myslí a komunikují skutečně milí a přemýšliví lidé ve srovnání s prorežimními rektálními alpinisty, kteří neustále oblézají internet a jakýkoli náznak nezávislého myšlení špiní svým šílenství, propagandou, argumentačními fauly a systémovým vlezdoprdelstvím.

Jakub Vágner – filmař, cestovatel, spisovatel a nejznámější český rybář – napsal 31. prosince milé a hlavně vlastenecké přání do roku 2024. Přečtěte si ho sami, podle mě je velice trefné a já sama bych ho do puntíku podepsala. Jakub v něm na nikoho neútočí, jen smutně popisuje realitu v zahraničí a to, jakou oázou klidu ještě pořád jsou země české, i přes ten obrovský tlak ze zahraničí.


Jakub Vágner, člověk:

„Celý den mi chodí stovky zpráv a všude se píše šťastný Nový Rok…mohl bych tu napsat pár sladkých vět, dostat pár set či tisíc laiků ale raději vám však napíšu,co mě trápí a co bych si opravdu moc přál….Vždy si na sklonku roku kladu otázku, zda to byl dobrý rok. Podle čeho však soudit?Je to pro mě podle množství ulovených ryb? Počtu dnů strávených na rybách? Úspěšnosti mých rybářských filmů nebo podle počtu prodaných knih a produktů? To vše, když se daří, je určitě fajn. Je to však něco, co si člověk odpracuje a tak logicky v životě slaví úspěch. To neúspěchy nás ale činí lepšími. Nutí nás na sobě pracovat, zlepšovat se, uvědomovat si i své lidské a pracovní chyby. Vítězství jsou sladká, omamná, ale zároveň i nebezpečná. Uspávají naši mysl, ducha a můžeme mít zdánlivě pocit, že se nám bude takto dařit již navždy. Prohry, zklamání a nakonec i utrpení jsou tedy pro náš osobní rozvoj mnohem důležitější. Stejně tak je ale velmi důležité stát si za svým názorem a nebát se mluvit i v dobách, kdy je svoboda slova velmi ohrožena. Protože tak se posouváme nejenom jako jedinci, ale i jako celý národ. To jsem vždy miloval na té naší malé, ale nádherné zemi. Má v sobě tolik krásy. Žije zde úžasné množství výjimečně nadaných lidí. I když jsme byli historií mnohokrát těžce zkoušeni, náš národ vždy vstal, oklepal se z tvrdých ran a zrodil se silnější. Procestoval jsem svět a viděl věci dobré i zlé. Často i věci, kdy jsem si znovu a znovu opakoval, jak jsem šťastný, v jak malebné a bezpečné zemi to vlastně žiju. Stejně tak jsem ale díky svému dědečkovi věděl, že to náš národ nedostal zadarmo. Bylo to vykoupeno potem, dřinou, krví a životy mnoha odvážných lidí, kteří nám předali takto překrásnou a klidnou zem. Byl a je to ten největší dar, který jsme od našich předků dostali. Čím více jsem cestoval, tím jasnější mi bylo, že Česká republika je skutečným rájem na zemi. Na svých cestách vidím jen pomalý, ale zcela zřetelný kolaps naší “vyspělé” západní civilizace. Bohužel nikoli jen na cestách v dalekých krajích, ale na cestách po Evropě. Pomalu ale jistě si necháváme krást naši identitu, naši kulturu, naši historii, naše tradice a necháváme extrémistické menšiny a lidi bez respektu k lidskému životu rozhodovat o většinové populaci. Našich osudech, našich rodinách, naší budoucnosti. Nechápu ale proč. Proč musíme tolerovat něco, co bude zcela jistě ohrožovat budoucnost našeho národa? Je to plivnutí do tváře našich předků. Rozumím, asi máme mlčet. Má nám být jedno, že se dnes na území Evropy běžně znásilňují mladé ženy, je ubližováno dětem na ulicích a kdokoli se ozve je ihned nazván rasistou a xenofobem. Je to pak měřítko normálnosti? Chceme mít opravdu násilí v těchto podobách jako běžný kolorit našich životů? Chceme, aby podobné činy byly oslavovány, brány jako možné příklady a přenášeny i do naší kultury a dějin? Já bych si totiž moc přál, aby Česká republika byla neustále tak krásnou, klidnou a bezpečnou zemí, kterou nám může ještě stále závidět celý svět… to přeji nám a hlavně našim dětem. A tak tedy šťastný Nový Rok a hlavně ve zdraví prosím. Váš Jakub“


Podle mě skvělý příspěvek od přemýšlivého člověka, co myslíte?

Jenže v textu je jedna zásadní chyba – normálně popisuje realitu a navíc se pozitivně vyjadřuje o naší vlastní zemi. To je pro poskoky současného sebedestruktivního režimu a různé pokrokáře jak rudý hadr pro býka. Reakce na sebe tedy samozřejmě nedala dlouho čekat – okamžitě se objevil internetový bojovník Dan Přibáň, který snad u sociálních sítí i spí. Tento Social Justice Warrior, který se svým trabantem vjíždí režimu a České televizi do zadečku tak usilovně, že mu už nevykukuje snad ani jeho vlastní výfuk, je také filmař a cestovatel. Ale takový…jiný. Posuďte sami, jestli si hezké přání Jakuba Vágnera zaslouží takovouhle přepálenou reakci, která skoro jako kdyby vypadla z ústního otvoru řeporyjského prasete nebo z vrchního českého dezinformátora Cempera.


Daniel Přibáň, poskok:

„Věřím vám, že jste tento post psal upřímně, byť je to smutné čtení.

Potíž je, že vy nejste neznámý nastěnkář místní organizace SPD, která takové texty pouští do světa už roky. Jste mediálně známá osoba a tímto jste se stal nástrojem těch, kteří naší zemi, kterou máte tak rád, škodí nejvíce.

Nástrojem kolaborantů, dezinformátorů, lhářů a obchodníků se strachem. Zde v komentářích vás chválí poslanec za fašistickou SPD Kettner, senátorka Hamplová, stálice kolaborantské dezinfo scény vás hájí a loví na váš účet podporu pro sebe, totéž dělá pan Rajch, v současné době nejodpornější obchodník se strachem u nás a s nimi další a další, kteří si z vás udělali nástroj pro podporu své agendy, která škodí naší zemi.

Visí na vás to nejhorší, co lze v naší společnosti vidět a zneužívá vaši popularitu ke zvyšování popularity své.

Jste jejich kapitální úlovek a tihle vás rozhodně nepustí a nenechají plavat.

Právě jste se postavil na pomyslné podium vedle kapely Ortel a zahrál na stejnou notu.“


Co myslíte, je taková přepálená reakce, plná argumentačních faulů, opravdu na místě? Proč Přibáň neustále oblézá účty známých osobností, které si dovolují myslet nezávisle, a úmorně na ně útočí svým pseudo-argumentačním slizem? Proč tak visí třeba na účtu známého a racionálně myslícího herního vývojáře Daniela Vávry a spousty dalších svobodomyslných lidí? Proč se snaží dělat takový humbuk kolem každého názoru a informace, které nebyly schváleny současným demoličním režimem? Jedno jisté – (proti)Česká televize Přibáňovi vždy ráda odvysílá a zpropaguje jeho sérii o ježdění v trabantech. A o to tu asi jde především, že? Získat si svým agresivním aktivismem pro sebe co nejvíc výhod (a pak z vlastního hříchu obviňovat ostatní).

Zajímavé je i to, že odpověď Daniela Přibáně má jen 213 reakcí (z toho jen 129 lajků), ale jeho odpověď je na Facebooku zařazena na první místo. Až pod jeho výblitkem jsou reakce, které mají i přes 1 200 lajků (z toho vše palce nahoru či srdíčka).

Na umístění příspěvků a odpovědí v kalifornských sociálních sítích se v tuto chvíli samozřejmě počítá to, kolik lidí na text dál odepíše a jestli na reakci odepsal autor profilu…ale to je jen doplňující „skóre“ pro řazení příspěvku. Na Facebooku totiž zcela očividně funguje i nějaká forma „rankingu“, kdy příspěvky režimních poskoků mají vysoký „sociální kredit“ a řadí se vždy nahoru a naopak „nepohodlní“ se řadí níže a naopak se zobrazují méně lidem. Pokud jejich „social kredit“ klesne ještě víc, dostanou tzv. „shadowban“ (nezobrazují se skoro nikomu) a nakonec je účet myslícího člověka úplně zablokován. Jinými slovy – vše je pokřivené a tak se není co divit, že to křiví i celou společnost.

A to je vše – vypichuji to jen proto, že tu je na dvou příspěvcích na (a)sociální síti Facebook dokonale vidět dělicí linie ve společnosti, která je tak nadšeně podporována našimi mainstream médii i většinou politiků. Protože rozdělování společnosti za pomoci moderních technologií i různých režimních poskoků se všemi těmi jejich dezinformacemi a argumentačními fauly je přesně to, co parazitické struktury potřebují a co je živí.

Já osobně jen doufám, že u nás v současném společenském boji nakonec vyhrají sebevědomí a rozumní lidé jako je Jakub Vágner, Dan Vávra, Petr Staněk, Jiří Havel atd.a ne jedovatí hadi a tupouni jako Daniel Přibáň, Jan Cemper, Luděk Staněk, Dana Vrábová, většina politiků s MSM novináři a tisíce dalších oportunistů. Protože pokud v současném boji myslí vyhraje ta druhá skupina, bude to konec nejen pro naši krásnou zemi plnou šikovných a mírných lidí, ale i pro naši svobodu, budoucnost a nakonec i život.

4.9 43 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

79 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
JDK
JDK
4. 1. 2024 16:18

Možná první, ale co chcete komentovat na Přibáňovi? Napíšu to velmi krotce a slušně. Nesdílím jeho pohled na dění u nás v republice. Je to zmrd a měl jsem ho kopnout do prdele i s jeho trabantí show u nás ve vsi. Ups, úplně se mi to nepovedlo… Zkusím příště, na jiné téma.

Ferda mravenec
4. 1. 2024 17:26

Zatímco Přibáň zřejmě shání bohaté sponzory pro svoji další Trabant show, Vágner řekl to, co si myslí stále více slušných a přemýšlivých lidí. V tom je ten zásadní rozdíl.

Putinovec
Putinovec
4. 1. 2024 18:25

Já se divím tomu , že lidé jsou stále ochotni chodit tam , kde z nich cíleně vytvářejí podlidi a zařazují je do svých internetových koncentráků .
Když je někde mě nevyhovující prostředí , tak tam prostě nepolezu .
Až toto lidé pochopí a přestanou podporovat svého nepřítele , tak odzvoní i trabantovému parazitu .
Není to tak , že My potřebujeme je . To oni bez Nás končí .

Ondra
Ondra
Reply to  Putinovec
4. 1. 2024 20:07

Jenže ono už není prakticky kde svobodně diskutovat. Kromě tohoto webu znám asi jen 5 dalších kde lze svobodně diskutovat a jsou tam smysluplné reakce a myslící lidé. Dokonce i polo-odborné fóra se proměnily v jakési banderovské pelechy, kde jsi skončil pokud jen špitneš nějakou neutrální věc o rusech (nedejbože upřímně pravdivou), o plandémii, o vakcínách či o palestinské genocidě. Ta věc zašla tak daleko, že i na IT fórech když začneš kritizovat korporátní fašizmus… Číst vice »

Juan Matus
Juan Matus
4. 1. 2024 16:39

Vsadil bych se, že Přibáň má tento jediný text a plácne ho úplně každému, kdo zrovna neleze vládním poskokům do análu.
To je totiž univerzální text, něco jako mustr vytýkacího dopisu.
Jen bychom si křiváky jeho typu měli dobře pamatovat a jednou si pro ně dojít.

vlastenec
vlastenec
Reply to  Juan Matus
5. 1. 2024 08:00

Přesně tak. Tento plačtivě-výhružný text jsem viděl už víckrát a zní jak z 50. let – „nadšené budování eurogulagu nám nikdo kritizovat nebude“.
Ty hlavní propagandisty – přibáně, cempry, jandy, šafry, hlodavce a další bruselovizory… – si lidi určitě zapamatují. Ale není třeba si s nimi špinit ruce a nohy, jejich karma je dožene tak jako tak. „Tvůj osud tě nemine“, známe z Mrazíka.

Ondra
Ondra
4. 1. 2024 19:56

Sociální sítě začínají být extrémně nebezpečné. Nejen že degradují člověka už ne ani na primáta či alespoň savce, ale rovnou na „sociální hmyz“. Ale zabraňují člověku v utváření vlastního názoru, potírají vlastní myšlení a jde jen o to, do jakého „hmyzího společenství“ se člověk zařadí a jaké tam získá skóre a popularitu. Zvlášť na mladé lidi toto působí silně a nedokážou tomu odolávat. Lidi myslící pak ten systém vyřazuje na okraj. Já třeba zjistil, že… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
4. 1. 2024 23:40

Já jsem zareagoval na příspěvek, kde se jen projednávalo něco s elektrickým zapojením (nic o politice, vaxindlech atp.) a stejně jsem shadow ban dostal! Když jsem se zkusil dívat s jinou identitou, tak jsem svoje příspěvky neviděl. Na youtube se dá i nadále používat youtube blocker. Ale je třeba vymazat všechny cookie od youtube. Pokud se někdo jedinkrát přihlásí, už to kontroluje jestli byla reklama zobrazena přes ID trvale uložené v cookies. Na mobil existuje… Číst vice »

Putinovec
Putinovec
Reply to  Ondra
5. 1. 2024 15:02

Někomu ta situace pomůže v tom , že tlak prostředí ho donutí se zamyslet a to může být první krok , na celoživotní cestě , kdy člověk postupně , svým tempem , dozrává v Člověka . A ti , kteří nejsou ochotni vnímat signály nebezpečí , které dnes blikají už na každém kroku , z těch mnoha ideologických agend , které se navzájem slévají v záměr , likvidovat lidi na všech šesti prioritách řízení ,… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Putinovec
5. 1. 2024 18:06

Mám takovou nepříjemnou dotěrnou obavu, které se nemůžu zbavit. A sice že to probíhá jako vždycky. Ti jedni, co jsou na dně potravní pyramidy, jsou tím už teď doslova šrotováni a drceni, řadal lidí už nemůže uživit svoje rodiny. A to jsou ti co to „poučení“ potřebují ze všech nejmíň. Naopak ti co potřebují dostat od života přes držku jako sůl, si většinou nahrabali majetky, peníze a zajistili karierní posty, což funguje jako určitý polštář… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
5. 1. 2024 19:55

Pjakin říkal, že Čechy nechat úplně padnout neplánují.

Nemusíme mít hladomor. Může se stát, co jsem napsal. Kompletně vydrancovaná Česká republika po pádu Evropy bude prosit Rusko o pomoc.

A rusové mají takovou mentalitu, že to vypadá, že si nechají všechno líbit. Ale oni si pamatují a pak mnoho našich rusofobů může zmizet někde na gulagu na sibiři a už o nich nikdy nikdo neuslyší.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
6. 1. 2024 14:59

Potíž je v tom, že mluvil o ÚZEMÍ ČECH nikoliv o lidech co tu žijí. Protože to co se tu reálně naplno rozjíždí, je genocida českého národa. A nevidím že by se někdo pokoušel to zastavit. V podobném duchu mluvil o Arménii, že s její existencí jako s centrem křesťanství se počítá, ale nepočítá se s původními obyvateli. Kteří mají být zlikvidováni azery a turky. O což se před 100 lety už pokusili.A pak se… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
6. 1. 2024 15:03

To že Praha má být centrem Mezimoří, může znamenat to, že se sem prostě naveze elita ze západních islamizovaných zemí, že z toho islámského pekla dostanou „lano“ sem do lepší střední evropy s vyšší životní úrovní. A to jestli tu přežijí místní čeští „indiány“ , třeba jako sluhové a služky té zahraniční globální elity je vedlejší. Pro koho myslíš že se momentálně staví ty obří luxusní developerské projekty v Praze v Brně v Ostravě ?… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
7. 1. 2024 01:46

A kdo se asi za Čechy postaví? Každý národ může mít oporu v duchovních světech. Tu pozitivní si musí zasloužit a tu negativní oporu mu už démoni vnutí. Češi si svoji relativně dobrou karmu pokazili mlácením slámy u kravína. O něčem takovém jako udělání z lidského těla polorobota (jako Deus-Ex) psal W.Mistele jako o přání elit, které je v rozporu s Božími zákony. Naše výhoda je, že současná technologická úroveň na výrobu tohoto typu implantů… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
7. 1. 2024 18:11

Ten „transhumanizmus“ jsem na mysli zrovna neměl. Spíš to co bylo jaksi na pozadí a co se reálně uskutečňuje už teď, ta přeměna národů a výměna obyvatel. Na tu ani žádný high-tech kybernetický transhumanizmus nepotřebuješ. Bohatě ti postačí smartfouny, kamery, big data, IoT, AI. Tedy vše co už je dnes k dispozici a reálně se používá. Nedávno si jacísi aktivisti stěžovali že policie využívá tyhle data od Googlu k perzekuci lidí s nepohodlnými názory. To… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Putinovec
5. 1. 2024 18:12

Nedávno jsem shlédl video o amerických indiánech v rezervacích. Kde zavedli nejhorší covid teror. V podstatě většina stařešinů, šamanů a medicinmanů tak byla vyhubena. A ty národy ztratily jakoukoliv šanci navázat na svoji minulost, tradici a pradávné vědění a jsou tak odsouzeny k zániku. (měla v tom prsty federální vláda a jejich zkorumpovaní náčelníci) Málokomu došlo, že u nás proběhlo to samé. Řada lidí 60+ zařvala za toho covidového šílenství. A jejich nenahraditelné znalosti a… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
5. 1. 2024 18:36

Potíž je, že dement Přibáň se při závislosti na sponzorech stal škodnou. Obhajovat genocidu svého druhu může jen jistou propagandou vymytý mozek. Mohamedánská sebranka je jen nástrojem naší likvidace. To je ovšem mimo obzory dvouválcového smraďocha Přibáně.

Ondra
Ondra
Reply to  Otroctví je svoboda
5. 1. 2024 19:03

Před touhle volbou ale dnes stojí kdekdo. Jestli půjde proti systému a nebo se systémem. Respektive, jestli půjde se systémem nebo mimo systém. Což je většinou sofiina volba, protože většina lidí má hypotéku nebo bydlí v nájmu, úspory nic moc. Pak se tu objevují lidi jako Peková a další co jsou docela zajištění, mají vybudované baráky, malé hospodářství, a ti udílí různé hraběcí rady těm zahypotékovaným lidem bez majetku, jak se musí odpojit od sytému… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
5. 1. 2024 22:29

Nás na sebeobraně od mistra Špičky učili, že jen chorobní pesimisté vidí realitu alespoň v jistých obrysech správně. Možná je to Ondrův případ. Většina lidí nosí růžové brýle. Mistr nám to ukazoval na případech z knihy „zapomenuté transporty“. Lidé mají bloky – tzn. růžové brýle, že nejsou schopni správně vidět syrovou a krutou realitu ve které je v odůvodněných případech nutno použít krajních forem násilí. Do poslední chvíle lidi nanapadlo, že jedou do tak strašného… Číst vice »

Last edited 10 měsíců před by Jára
Jára
Jára
Reply to  Nikola
6. 1. 2024 00:28

Tak s tímto samozřejmě souhlasím. Ten s těmi černými brýlemi je pořád v lepší situaci než 2 kategorie zoufalců, kteří ani realitu nedokáží vnímat. Antivirus na svých stránkách psal o dokonalém bojovníkovi, který se dokáže na boj připravit, zjistit maximum o hrozícím nebezpečí a když padne tak si nic nevyčítá. Prostě udělal vše, co bylo v jeho silách pro vyřešení situace. Pokud to nestačilo, tak se nedá nic dělat. Ale tohle, i když je to… Číst vice »

Pave1
Pave1
Reply to  Jára
6. 1. 2024 09:36

S nima – například si představte římskou říši – se nedá bojovat vždy přímo. Každá taková říše se ale časem rozloží zevnitř, a pak průměrně po asi 400-600 letech přijde říše nová. Tak to dosud na světě chodilo, tedy kdo má či měl větší klacek, vzal či vezme si od jiných států či provincií, co potřebuje, podmaní si je. Nyní poprvé v této historii (asi od roku 1950) vzniklo něco jako střední ekonomická třída lidí,… Číst vice »

Last edited 10 měsíců před by Pave1
Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
6. 1. 2024 13:29

Soňa Peková říká v podstatě skoro totéž co já. Že ti co se doteď neprobudili, covidománii ani banderománií už se neprobudí a jsou v podstatě odepsaní. To co ona naplno něříká, ale co není těžké si domyslet, je to, že těch neprobuzených je cca 80-90%. Tedy podle ní je 80-90% populace odepsaných. Možná by jsi jí taky mohla udělit cennou radu jako mě a poslat ji k psychologovi, případně ještě k psychiatrovi pro prášky na… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
7. 1. 2024 18:36

Já bych se vlastně mohl ptát úplně stejně: kolika lidem jsi svým pozitivistickým sluníčkovým způsobem REÁLNĚ otevřela oči ? Mám takový pocit, že tu vlastně jen přesvědčuješ přesvědčené. Pro opravdové zblblíky přisáté na televizi, jsou tvé články „proruská propaganda“. Takovým lidem z mého okolí bohužel nemůžu přeposílat ani tvoje ani Vidlákovy články, protože i přes jejich střízlivost a velkou umírněnost je hned odmítnou jako propagandu. Což je škoda. Prostě jsou zombifikovaní. To se jinak nazvat… Číst vice »

Last edited 10 měsíců před by Ondra
Kopelman
Kopelman
Reply to  Nikola
7. 1. 2024 21:05

Optimismus je opium lidstva! Zdravý duch páchne blbostí. (Milan Kundera) Musím se Ondry zastat. Jeho vidění surové reality bez růžových brýlí sice není evolučně výhodné, ale svět bez těchto lidí by nebyl lidský. Lidé jsou obdaření růžovými brýlemi idealizace, aby se rozmnožili. Brání jim vidět, jaký je ten druhý padouch, kterému by se jinak obloukem vyhnuli. Idealizace pomáhá vydržet s nesnesitelným druhým rodičem a starat se o děti, než vyrostou. Vidlák a jeho družina diskutérů,… Číst vice »

Kopelman
Kopelman
Reply to  Nikola
7. 1. 2024 22:56

Člověk nemá povinnost bojovat za cíle druhých. Má povinnost přežít, radovat se ze života a mít pro co žít. Nevzdávat se, že už to nemá smysl, je někdy ten nejtěžší boj. Lidé, kteří mají jinou účinnou strategii k naplnění povinnosti žít, nejsou zbabělci. Rozhodli se překážkám vyhýbat, nebo je mlčky překonávat, a neplýtvat silami v bojích, o kterých jsou přesvědčeni, že nikam nevedou nebo nemají řešení. Nevidím, že by Ondra byl etalonem skuhravých plaček. Ale… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Kopelman
11. 1. 2024 18:32

K., první věta je správná, ale není společensky únosná. Ve 2. v. povinnosti přežít co? Správně je rozmnožit se, dále je správně. 3. v. je o vyrovnání se se smrtí. Atd. každý vidí svoje a každý trochu jinak. Nikola má o Ondru menší obavu, snaží se mu včas pomoct, aby viděl svět v trochu veselejších barvách, jako autora na jistě nebo s velkou pravděpodobností stále se opakující komentáře, se kterými se příliš neztotožňuje, sejří nebo… Číst vice »

moravan
moravan
Reply to  Nikola
8. 1. 2024 16:15

Rozhodně nemohu být podezříván z nějakého stranění Ondrovi. Už proto, že KOB znám velmi dobře a znám i jeho slabiny ( na rozdíl od Ondry ). A souhlasím s Nikolou i v tom, že CIA, globalisté, lobbyisté, „neziskovky“ a všechna ta verbež, musí mít obrovskou radost z pasivních cvoků všeho druhu, včetně „ezo“ Járy, který dost přesně odpovídá tomu druhému vzoru z příkladu o buvolech. Ano, jistě, něčí domácí meditace, vegetariánství, smajlíky, čajové svíčky a… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Nikola
11. 1. 2024 18:46

Nikčo, nenech cloumat svým majestátem, i kdyby za to Ondra stál. Piš a komentáře není třeba autorsky komentovat pro udržení zdraví a rovnováhy. Tvé články mají hlavu i patu, jsou protkány přírodní empatií a pacifismem, nechybí humor a cit, tak ať se daří! Děkuji za poučení a zábavu. L.

PS: fízlové a škarohlídi nám můžou, však víš co.

Ladik
Ladik
Reply to  Kopelman
11. 1. 2024 17:23

Kopelmane, domnívám se, že Vidlák je na podobné vlně jak Pribáň, oba mají úchylku jeden ryze dvoutaktní a druhý ryze vznětovovou s turbem či bez nehraje roli, jsou to volové buď nevyzrálí, jak malí fagani a sbírají body u hlupáků, nebo mazaní a falešní. Jinou možnost nelze dovodit, s otázkou: kdo tráví a tráví se v nevětrané garáži, fanda nebo blb? Zde je přípustná i fuzy logika. Za milovníky mouru a dehtu jezdím s velkým… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
8. 1. 2024 00:26

Dám ti radu: Pokud chceš změnit svět, musíš změnit sám sebe. To znamená sám něco cvičit. Myslíš si, že ve skříni sám nemáš žádné kostlivce? Budeš-li sám cvičit, tak se může stát, že tvoje přání bude silnější než přání 1 000 000 lidí. Mám obavu, že tvůj životní plán není zachraňovat druhé. Možná větší efekt na ozdravení společnosti uděláš, když budeš jen nezaujatě pozorovat s plným soustředěním, co se děje kolem tebe. O tom psal… Číst vice »

Last edited 10 měsíců před by Jára
Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
21. 1. 2024 22:01

Dobře řečeno, Járo. Měnit můžeme jen sami sebe – čímž (spolu)vytváříme jiný svět. Co považujeme v daném okamžiku za jednoznačné „dobro“ nebo jednoznačné „zlo“ se může s odstupem ukázat ve zcela jiném světle – právě o tom je tahle populární zenová historka: https://thedailyzen.org/2015/03/20/zen-story-maybe/ Proto také symboly jin a jang v sobě již zahrnují zárodek opačné barvy. Z tohoto hlediska je svět opravdu dokonalé místo – jakkoli se nám to nemusí vždycky líbit (sebe nevyjímaje). Ti,… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
22. 1. 2024 00:02

Jo, tuhle zenovou historku říkal Petr Velechovský na modré alfě. Něco málo se změnit dá, ale my nemáme moc možností. Rozhodně je lepší lépe pochopit, co se v tomto světě děje, než se topit v negativitě. Pokud by Ondra opravdu chtěl „něco změnit“, tak může dělat podobné pořady jako pan Pjakin. Možná si získá velké publikum a podaří se mu rozšířit myšlenky, které si přeje. Těch možností je daleko více a každý by měl poznat,… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
6. 1. 2024 17:17

Soňa Peková si spíš žije ve svém světě, ve své víře, práci, prostředí. Zprávy o zločinech GP si k sobě pouští omezeně. Rozhovory s ní vedl Hájek na Protiproudu. Otrokářská ideologie vládne tisíce let, jen různě mění šméčka – snad poznání nás zachrání. S pomocí i těch alespoň trochu poučených z 90%. Většina lidí nechápe moc v démonkracii, ale pár procent, kdo ví jestli 5%, nad kabalou asi těžko zvítězí. Pro změnu směru je zapotřebí… Číst vice »

Jara
Jara
Reply to  Otroctví je svoboda
8. 1. 2024 14:38

Hlavní problém je v tom, že každý člověk by měl vědět, co to je zodpovědnost. Rozhodně to není tak, že ostatní trvale potřebují zachraňovat a oni si toho ani neváží. Tím je degradujete do role biorobota. Ani Nikola nedokázala přesvědčit svoje rodiče, že experimentální, nikdy dříve netestovaná mRNA látka, není to pravé. A když někdo odmítne radu, tak sám musí pocítit následky svého rozhodnutí. Když někdo chce pomáhat Ukrajině, ať tak činí. Až zařve v… Číst vice »

Last edited 10 měsíců před by Jara
Ladik
Ladik
Reply to  Otroctví je svoboda
11. 1. 2024 19:11

O. je s., vidím svět z pohledu přírody, tedy nutné depopulo i zelený úděl, ale ne příkazem, ale uvědoměním. Totiž pidlivizace podobna lumíkům dosáhnuvší limitního přemnožení dostane na frak a zabetonovat kdeco, pak rozbombardovat a pořád dokola, taky nemá řešení v případě, že jsem bombardován nebo mlácen fízlem.
Kdo nepochopil Orwella, nepochopí Velkého bratra. Budoucnost je ve zkumavkách, které líhnou gamy a delty, jelikož neremcají jako Ondra. Moderní děti stěží pochopí význam bodu vzplanutí cloudu…

moravan
moravan
Reply to  Nikola
9. 1. 2024 10:40

V principu máte pravdu, Nikolo, ale škoda, že jste ji zrovna napsala za jeden z nejlepších Ondrových postřehů. Opravdu tady existuje skupina relativně bohatých lidí ( od Pekové, přes Duška, Vidláka, Lukavce a dalších ), kteří mají možnost a čas celé dny, měsíce a roky trávit psaním svých blogů, natáčením videí, zážitků z cest, sledovat zprávy a stovky cizích článků, videí – a reagovat na ně. Někdy i z prostředí, kde je vidět, že žijí… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  moravan
9. 1. 2024 15:01

Přesně tak jsem to myslel ! Jen jsem popsal OBJEKTIVNÍ FAKT že ti co tu momentálně kážou „pravdu“ ze svých „věží ze slonoviny“ nemusí řešit to co řeší dolních cca 8 milionů. Přičemž si to svoje živobytí, kariéru a svoje materiální „věže ze slonoviny“ vybudovali šplháním v systému, třeba kariérou ve „vědě“. Kdy se Peková v podstatě dekády aktivně účastnila budování švindlu jménem virologie a vydělala si tak slušné peníze tím, že připravovala půdu pro… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
6. 1. 2024 01:19

Naprostá většina lidí netuší, kteří šmejdi a s jakou strategií nás za oponou zotročují. Jak by si mohli klást otázku, jestli půjdou proti proudu? Jak by k tomu myšlenkovému hříchu dospěli, když většinu síly utratí v pracovním procesu? Někteří jsou systémem tak zpracovaní, že ochrnou strachy i při otázce na šílenost volby pohlaví. Údajně asi třetina lidí má hodně hluboko do žlabu. To už je tak systém nastavený, aby otrokům nezbývala síla a čas na… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Otroctví je svoboda
11. 1. 2024 19:21

O. je s., vidím svět z pohledu hypotečních gam a delt, jako plný Somy s píky štěstí v upnutí se ve víru v cokoli. Souhlasím s Vámi, volba Švejk či Nikola je opojná, díky za inspiraci. Nízkorozpočtové radovánky jsou super, jen nesmí být založeny na odpadech, těch se bude v těžkých dobách držet i zarytý netřídič i plýtvač. Není nad to, dostat dobrou náladu, že je odpadků dostatek. Jakže zní nejposlednější neomarxisistické heslo? Odpadky zachrání… Číst vice »

Last edited 10 měsíců před by Ladik
Pavel J.
Pavel J.
8. 1. 2024 08:06

Vypadá to, že někteří diskutéři spadají do přesně toho samýho přemýšlení jako oni tolik kritizovaní robotičtí zombíci v rámci pseudoargumentace: černobílost. Jak už Nikola napsala, nejde tady o nějakej idealismus; jde o to, že leckterá alternativa skutečně jede čistě v negativitě, a souhlasím s tím, že bejt onou pseudoelitou, přesně tenhle typ poraženectví, frustrace a deprese podporuju. Protože člověk je pak paralyzovanej, a ještě těm šmejdům připisuje větší moc, než možná mají (jako jo, mají… Číst vice »

Mia
Mia
Reply to  Pavel J.
8. 1. 2024 13:40

Moc dobre napísané. Ono je aj umenie myšlienky výstižne naformulovať, aby nielen zasiahli, ale zároveň ÚČINNE cieľ.
Vďaka.

Pavel J.
Pavel J.
Reply to  Mia
8. 1. 2024 16:17

Děkuju převelice. 🙂

Putinovec
Putinovec
Reply to  Pavel J.
8. 1. 2024 23:35

Měl jsem pocit , že čtu příspěvek od Antiviruse , kterého mimochodem , čtu velice rád . Má svůj pohled ze strany dění .

Ondra
Ondra
Reply to  Pavel J.
9. 1. 2024 15:42

V podstatě souhlas. Ale je tu ještě druhá strana mince. To co produkuje ta „sluničková alternativa“ je v podstatě ….OPIUM (když se to přežene s tou pozitivitou). Typicky Dušek, z jehož představení odchází lidi s pocitem, že všechno je naprosto v pořádku, vesmír funguje naprosto dokonale, vše dopadne dobře SAMO OD SEBE a není potřeba nic dělat. A na základě tohoto si mnozí takoví vykukové v Praze a okolí založili velmi slušné živobytí. Většina z… Číst vice »

Pavel J.
Pavel J.
Reply to  Ondra
9. 1. 2024 21:29

Vidíš a to se zrovna pleteš. Ne že bych byl nějakej odborník, ale Duška a zejména Pjéra už pár let sleduju a můžu říct, že pokud někdo z jejich představení odchází s tím, co popisuješ, tak pak dotyčnej nic nepochopil. Zejména Pjér říká v podstatě pravej opak. Jasně že bejt v pohodě, ale člověk si musí všechno zařídit sám, je to vždycky osobní volba, a to v případě čehokoli, bez ohledu na nějakej okolní tlak… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
9. 1. 2024 22:23

A neděláš něco špatně? Když jsem nahléhl na tohle video tvého oblíbeného Deus-Ex, tak streamer Aragelus každou chvilku dostane 50Kč, nějaký satanista mu občas přihodí 666Kč takže se na někam k půl miliónku korun měsíčně dostane. https://www.youtube.com/watch?v=SdiDGlTQcZE Já bych to nedokázal dělat – mě to streamování připadá jako úpis ďáblu, ale vidíš, že v současné společnosti se vydělat dá. Nevím, jak jsi na tom, ale oproti ukrajině nebo palestině tady v čechách máme stále luxus.… Číst vice »

moravan
moravan
Reply to  Ondra
10. 1. 2024 08:50

Naprostý souhlas s těmi bohatými sluníčkáři a jejich hrou na „alternativu“.

Vidlákovo upozorňování oceňuji, v současném informačním prostoru je to důležitá práce, ale také vím, že se dokáže i mýlit a dlouho to nevidět. Což je, u mluvčího davů, nejen škoda, ale i riziko.

moravan
moravan
Reply to  Nikola
10. 1. 2024 13:43

Ano, kus logiky v tom je. Ale souvislost s tím o čem jsem psal je tam spíš okrajová, místy žádná. Můj ( a myslím, že i Ondrův ) příspěvek byl o tom, že existuje část „alternativců“, kteří bydlí v podmínkách, které nijak nesouvisí s „dobrovolnou skromností v úctě k planetě“, apod. Žijí odděleně v prosklených či dřevěných palácích, kde si u svíček polykají své bio čaje, vstávají až se vyspí, pak sednou do SUV, kousek… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Nikola
10. 1. 2024 14:14

Určitě máte mnoho pravdy Nikolo. Já osobně mám ale také výhrady proti „sluníčkářům“ na alternativě. Typickým příkladem je právě Peková. Vynikající odbornice, jistě statečná žena, za svůj postoj ke covidu zaslouží respekt. Nicméně od ní očekávám právě to, že se bude věnovat zejména své odbornosti a tam udílet odborné rady. Ovšem zdá se mi, že jí sláva stoupla do hlavy a začala udělovat opravdu knížecí rady lidem do života, včetně různých ezoterických nesmyslů. Zcela rozdílný… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Nikola
10. 1. 2024 18:13

Tak tohle jste trefila přímo na hlavičku, a to i s těmi Slušovicemi… Měl to být další vývojový stupeň, určitá konvergence socialismu a kapitalismu, protože úplně centralizované hospodářství už přece jen dosáhlo svých limitů. Stejně ovšem jako kapitalismus, zejména ten laissez faire. Bohužel vývoj byl zastaven a ne nadarmo Havel hned v prvním okamžiku po Slušovicích vyjel. A fascinuje, mne jakých „sofistikovaných“ nadávek jsou ti libtardí úchylové, co se tak rádi ohánějí slušností, schopni. Jistě… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
10. 1. 2024 18:18

Zapomínáte, že existují 2 typy práce – výkonná a řídící. I ten nejlepší expert naprosto selže, když řídící pracovník svoji práci vykonávat neumí a na svoji pozici se dostal jen podle politického klíče. Bez koordinace a koordinátora složitější projekty zorganizovat nejde. Tam také došlo k naprostému selhání. Dříve měl ředitel vyšší plat, ale ten rozdíl nebyl tak nespravedlivý jako dnes. Sobci či spíše hloupé loutky ve vedení státu jsou schopni celá odvětví průmyslu posílat do… Číst vice »

Last edited 10 měsíců před by Jára
moravan
moravan
Reply to  Nikola
12. 1. 2024 11:07

Myšlenky k zamyšlení mnou rezonovaly tak dlouho, až jsem se rozhodl reagovat ještě na některé. „Prostě někdo má třeba šikovné ruce, někdo skvělý hudební sluch, někdo je krásný a někomu to prostě mnohem lépe myslí“ „pošklebovat se nad někým, kdo díky kombinaci štěstí a píle získal o něco větší majetek“ Mám nachystanou kalkulačku a rád si nechám vysvětlit, jak třicetiletý mamánek nebo slečna, díky štěstí a píli, příjde k majetku za 60 miliónů. Dvě auta,… Číst vice »

Last edited 10 měsíců před by moravan
moravan
moravan
Reply to  Nikola
12. 1. 2024 14:11

Nevím, jestli to nazvat nedorozuměním, ale rozhodně je to radikálně odlišná zkušenost. Což může mít řadu příčin. Obvykle tu, že nejméně jeden z nás nemá dostatek informací ( když pominu vědomé lhaní ). Ale je pravdou, že já mám zkušenost spíše z průmyslu, okrajově i ze zdravotnictví a s řemesly. A všude je to zhruba stejné. Málokterá personalistka řekne, po pravdě, že jim na nabídku místa přišlo 40 reakcí. U kancelářských THP fleků až 90.… Číst vice »

moravan
moravan
Reply to  Nikola
12. 1. 2024 14:49

Ještě snad malý dodatek k té mytologii o hledání zaměstnanců. Jak asi oba víme, tak jedna z nejrozšířenějších pověr je nedostatek zedníků, truhlářů, tesařů, pokrývačů, příp. zámečníků, automechaniků nebo řidičů. A zrovna tyhle živnosti patřily loni do první desítky těch, které nejčastěji končily. Není to … divné ?

https://blisty.cz/art/117067-vloni-svou-cinnost-ukoncilo-277-tisic-zivnostniku-nejvic-od-roku-1993.html

Ladik
Ladik
Reply to  Pavel J.
11. 1. 2024 20:00

Pavle, ono k celovesmírné změně stačí např. u jednotlivce „nedělat nic“, protože samotné dělání mění a jednotlivec se neustále mění vnitřně. Ondrovi věnuju ezo prdy: i duše jenž fluidum inertní svou informací drtí vesmír.
Tohle je OSUD, je založen na pohybu, jenž měřen časem založen na chaosu, jenž v lese s vysokou mírou uspořádanosti při strojní síji a pustý cestou zpět z Měsíce, kdy se o platnosti zpáteční dá s logaritmickým pravítkem v ruce pochybovat.

Last edited 10 měsíců před by Ladik
jirik
jirik
5. 1. 2024 17:27

video cca 28 minut https://www.youtube.com/watch?v=v05Jz2FcarM&t=22s Eliška Šťastná byla coby zdravotní sestra ze zubní ordinace před třemi lety jednou z prvních, kdo se nechal očkovat proti tehdy se šířícímu viru. Obě dávky absolvovala spolu s kolegy a kolegyněmi z ordinace. Brali to jako nutnost a svého druhu povinnost vzhledem k atmosféře, která tehdy panovala ve společnosti. „Byl to ohromný tlak, hlavně na nás zdravotníky. Dneska už na to každý zapomněl,“ vzpomíná Eliška Šťastná. V den očkování… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  jirik
5. 1. 2024 18:17

To je ta tragédie, že „každý už zapomněl“. A vše jede po staru, čeští prasátko-lumíci radostně kráčí na jatka na vlastní popravu. 90% lidí nic nepochopilo, v ničem se nepoučilo. Ani z covid teroru, z lockdownů, ani ze slámy u kravína, prostě nic. Dál se všichni věnují konzumu, ožírání se v hospodách, povrchní zábavě a elektronickým hračkám. A bude to tak dál, dokud nedostanou v práci padáka a nepochopí že jinou neseženou či dokud je… Číst vice »

David
David
7. 1. 2024 01:07

Takto se nevyjádřil poprvé. Vzpomínám si, jak jej někdo v diskusi nazval jménem „Přijebáň“. To je docela trefné…

Ladik
Ladik
Reply to  David
11. 1. 2024 19:39

Vřele děkuji za slovanský cizmus, je úžasný a stojí za zařazení mezi velečetná slovesa úžasného kořene. Chi chi, cho cho, Pribáň …

Pave1
Pave1
6. 1. 2024 01:32

Zopakuji starý dobrý vtip – Demokracie je situace, kdy dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři. Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat .-) . …Taková trochu „americká“ vize, ale realitou je, že demokracie, kde potichu vládnou prachy toho jednoho procenta nikým nevolených mocných v pozadí, je jen divadélko – lidé hlasují, aby měli pocit, že něco ovládají, jenže ti lidé v pozadí platí obě strany, což už popsal jakýsi W.… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Pave1
11. 1. 2024 19:33

Disent Západu, od Chomského ve vydání FF UK je trochu nudná kniha, tak nějak dokola dokonale o jednom stejném zlosyndikátu. Pokud jste nečetl, doporučuju.

KtosiIný
KtosiIný
7. 1. 2024 13:20

Vážená pani. K Vašemu komentáru vychádzajucemu z klasickej ľudskej múdrosti nebudem nič zásadné doplňať. Iba maličkú výhradu : Prečo vôbec reagujete na toho Daniel Přibáň, poskok-a. On patrí do veľkej skupiny zhovadilých ľudí, ktorých je najlepšie ignorovať. Po mRNA „vakcinácii“ sa do tejto kategórie zaradila polovica mojich priateľov, a …. neviem čo s tým.
:

Ladik
Ladik
Reply to  KtosiIný
11. 1. 2024 19:44

Dnes mýtické jednorožec doporučuje neoopich pro hrůznó variantu, tak si je tím blábolem možete udobřit. Možná půlka z nich na opich hodí bobek jednorožca a zbyde enom čtvrtka.

jirik
jirik
4. 1. 2024 18:23

https://s.w.org/images/core/emoji/13.1.0/svg/1f1e8-1f1ff.svg Česká republika posílá solidaritu ve velkém – 26 modernizovaných samohybných děl ‚Dana-M2‘ plus střelivo, dorazilo na Ukrajinu! Od prvního dne válečného konfliktu stojíme společně. https://s.w.org/images/core/emoji/13.1.0/svg/1f1fa-1f1e6.svg Děkujeme, Česko, za neochvějnou podporu. Doufáme, že jednoho dne se nám podaří vaši… pic.twitter.com/vWkpsV21we

— Future for Ukraine (@FutureFUkraine) January 3, 2024

Milan Mašcuch
Milan Mašcuch
4. 1. 2024 20:37

Ďakujem, sledujem, želám šťastný nový rok.

jirik
jirik
6. 1. 2024 07:54

Výsledkom prieskumu medzi jeden a pol tisícami matiek a ich deťmi boli odchýlky od normy u 2 % detí narodených matkám, ktoré vôbec nepili alkohol. Toto číslo sa zvýšilo na 9 % medzi deťmi matiek, ktoré pili len zriedka. U detí, ktorých matky pravidelne pili, stúpla miera odchýlky od normy až na 74 %. Okrem toho u týchto spravidla nebola jedna, ale niekoľko odchýlok od normy. Práve u detí, ktorých obranné mechanizmy sú ešte veľmi… Číst vice »

jirik
jirik
7. 1. 2024 08:13

jak funguje firma NESTLE
video 25 minut
https://youtu.be/8fvNtB5MHXY

jirik
jirik
7. 1. 2024 08:38

už sa to blíží aneb co chystá NATO proti RF
https://aktax.cz/nato-planuje-falesnou-vlajku-v-cernem-mori/

jirik
jirik
22. 1. 2024 11:40
jirik
jirik
23. 1. 2024 08:07

rakoušan v karviné 2 hodiny 40 minut

https://youtu.be/FpViS_Lw1-g

79
0
Would love your thoughts, please comment.x