Menu Zavřeno

Tak už jsem dostala předvolání i já…

Doba je opravdu vymknutá z kloubů…

Jak asi víte, usilovně pracuji na počítačové hře – na old-school RPG s prvky psychologického hororu, která se mimo jiné zabývá otázkou osobní odvahy a resilience. Podobně rozsáhlý projekt obvykle dělá 10-25 lidí. Já se ale samozřejmě rozhodla, že dělat hru vyžadující dvacetičlenný tým s dvacetičlenným týmem je jen pro amatéry a že já to zkusím udělat sama. Vybavena jen svou abnormální umanutostí a mozkem velikosti planety! Jo, já vím, přesně to slovo, co vás napadlo, jsem… 😀

Prostě zkouším, jestli takovou hru dokáže za pomoci nejmodernějších technologií vyrobit jediná odhodlaná osoba. Zatím to nějak zvládám, ale práce je naprosto gigantické množství, takže mám často období, kdy pracuji 6-7 dní v týdnu, často i přes dvanáct hodin denně. Zbývající čas a životní energii pak věnuji zahrádce a usilovnému studiu současné geopolitické situace, režimním metodám manipulace lidské mysli a zkoumání akcí nadnárodní mafie, která nás aktuálně tak nechutně dusí.

A právě to druhé se mi teď vrací jako bumerang. S partnerkou (tou, co už nemohla snést vyprázdněnost akademického prostředí Národní knihovny a tak teď radši řídí v Praze tramvaj) jsme si daly krátkou dovolenou, kdy jsme především projížděly sever Polska a čuměly na lodě, protože lodě jsou naprosto krásná „stvoření“. A zatímco jsem si užívala pár dní volna, nějaký aktivistický dobrák v maminčině sklepě se rozhodl, že poctí nějakým tím udáním i mě…

A teď se podržte, k čemu mám jít podat vysvětlení.

ZPOCHYBŇOVÁNÍ VÁLEČNÝCH ZLOČINŮ

Panebože, to jsou věci. Já, která jsem naopak velmi silně zaměřená proti šíření nacismu, fašismu, válečným zločinům a totalitním ideologiím, mám jít vysvětlit zpochybňování válečných zločinů? Všechno je postavené na hlavu! 😀 To je jak kdyby novináře, který odhaluje organizovaný zločin, předvolali aby jim vysvětlil, proč schvaluje organizovaný zločin. No…ale to je právě problém té dnešní doby, která je vymknutá z kloubů.

Můj táta byl kdysi také předvolán na StB, protože velká část naší rodiny za minulého režimu utekla na Západ. Táta, naprosto slušný člověk, si tam s pány od StB promluvil, byl slušný, páni z StB byli taky v klidu a slušní a tak jen táta řekl něco jako „nic nevím“, oni řekli „my víme, ale předvolat jsme vás prostě museli“ a tím to haslo. Já předpokládám, že moje předvolání bude v pohodě. Většina dnešních policistů se totiž rozhodně nedá srovnávat s tehdejšími estébáky (v tom dobrém smyslu!) – většina z nich je normální a také moc dobře ví, co se kolem nás děje. Ale předvolat mě bohužel musí, když se někdo rozhodl zneužít systém a přes něj se mě pokusit tak nějak šikanovat. Takže tam půjdu, promluvíme si a uvidíme. Škoda, že někdo policii zdržuje podobnýma blbostma. Mimochodem, táta se po revoluci stal důstojníkem vězeňské služby v Ostrově, kde jsou zavření ti nejhorší vrahouni a násilníci, takže vím spoustu historek o lidských zrůdách, před kterými nás policie pomáhá chránit – já rozhodně nejsem nějaká vymaštěná ACAB blbka a vím, že policie je nezbytná. O to víc mě mrzí, jaká je dnes snaha o její zneužití tou šílenou nadnárodní mafií k zastrašování normálních lidí.

Pokud by to ale nějakou shodou okolností dopadlo nečekaně špatně a posunula jsem se na metu politicky pronásledovaných jedinců jako je pan Josef Skála, Ládik Vrábel a další, tak budiž. Je to nepravděpodobné, ale možné. Nad tím jen mohu pokrčit rameny, ale moje názory to rozhodně nezmění – vždy budu zásadně proti válečným zločinům, nacismu, fašismu, terorismu, mediální manipulaci a proti mafiánským praktikám Globálního Parazita (tedy proti té ohavné, pedofilní a genocidní nadnárodní mafii).

Válečný zločin je válečný zločin, bez ohledu na to, jestli ho páchá “náš” fotbalový tým, nebo ten druhý.

5 43 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

134 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Jindřich
Jindřich
2023-07-31 11:51

Nikolo, fandím Vám a držím palce. Oni neměří dvěmi metry, oni ho mají gumový aby se dal natahovat a zkracovat lineárně podle jejich potřeb. Přeju pokud možno krásné dny.
Jindra.

Ladik
Ladik
Reply to  Jindřich
2023-08-04 12:16

Jindřich má s kalibrací policejních pomůcek pravdu, mimo lineárního průběhu, tak Vám Nikolo důrazně doporučuji nic neříkat a případně poslat právního zástupce, že nic nehodláte říkat. Je to politická groteska, neboť z dosavadního bligísku čiší velká míra pacifismu a používaný sarkasmus je jen kouřová clona. Nějakou policejní empatii bych vůbec nepředpokládal, ba naopak jejich touha po vyplnění tabulkového procesoru je velice velká, jelikož prémie jsou prémie.

gogo
gogo
2023-07-31 12:32

Jsem zvědavý, jestli se vám potvrdí váš předpoklad. Obávám se, že zlá komunistická StB, kterým stačilo říct “nic nevím” byla vystřídána skvělou demokratickou policií, která neváhá strkat lidi do kriminálu na objednávku a fabulovat pro to záminky.

Ondra
Ondra
2023-07-31 12:30

Pražské neziskovkářské lumpenkavárně ležíš už pěkně dlouho v žaludku. Takže to asi byla jen otázka času.
Hlavně tam policajtům nic neříkej, oni dnes umí i z toho exkrementu uplést solidní bič. Pokud to do ruky vezme správně ideologicky motivovaný svazák.

Samozřejmě je to celé pitomost, protože i vyšetřovací výbor OSN sepsal zprávu, že o genocidu tam rozhodně nejde.

Ohledně předvolání nedávno byla zajímavá diskuze na Dfensově blogu, byl k tomu i článek. Jak když člověk na sebe nic zbytečně nevykecá, tak na něj nic nemají. A ještě se správným postupem dá zjistit jméno toho udavače.
Tu krysu by bylo vhodné zveřejnit, nejlépe i s bydlištěm a hlavně zaměstnavatelem.

Ostatně i Vidlák absolvoval něco podobného a úspěšně té kryse zatopil u zaměstnavatele. Ikdyž, Vidlák pracuje pro globalčiki, takže má určitou podporu a ochranu.

Pepa
Pepa
Reply to  Ondra
2023-07-31 13:08

Taky držím palce, tady je ten zmiňovaný D-FENS…
Jak na přestupkový občanský bonz

Ferda mravenec
2023-07-31 14:22

Doba vymknutá z kloubů šílí.Ultrabohatí zločinci říkající si světovládci, ukrytí v bezpečí svých rezidencí reálně a už velmi dlouho šéfují tomuto šílenému světu, který zejména na Západě stále obtížněji předstírá, že je demokratický. Přestože mnozí ze světovládců financovali a podporovali státní převraty, krvavé revoluce, etnické a náboženské války, loupili nerostné bohatství, půdu, plodiny, vyznávali satanismus, nacismus, pedofilii, švindlovali při studiích, podváděli své životní partnery, slibovali voličům i nemožné atd. Beztrestnost a moc jim zaručuje obrovské bohatství, které během desítek i stovek let vyždímali z práce nevolníků a naivních lidí, pomocí lichvářských úvěrů, válek a převratů, které financovali a bohatli z nich, účetních a burzovních podvodů atd. Politici jsou ve skutečnosti velmi často jen jejich snaživými poskoky, nikoliv volenými zástupci lidu, velká média jsou také jejich ( i s lidmi, kteří v nich pracují), nikoliv hlídacími psy demokracie, mnozí soudci a policajti se dají snadno zastrašovat nebo i koupit. V takových podmínkách říkat lidem pravdu je nebezpečné hrdinství, protože světovládci dobře ví, jak nebezpečná je pro ně odhalená a šířená pravda. Kostlivců mají totiž plné almary.

Tim
Tim
2023-07-31 12:24

Také držím palce a doufám, že pak bude referát…

heriot
heriot
2023-07-31 17:33

No, Nikolo, já bych to nepodceňoval a nepřeceňoval morální kvalitu části policie. Jako Vy jsem jeden z obránců policie, která je zkrátka potřeba a nemá to dnes vůbec jednoduché.
Ale když dokázala pohnat před soud někoho jako je p. Skála, či tu učitelku ve zcela vykonstruovaném obvinění, tak si myslím, že tyto věci řeší předem připravené kádry. Takže pozor na ně. Ne že bych Vás strašil, ale opatrnosti není nikdy dost a dobrý právník nic nezkazí.

Ondra
Ondra
Reply to  heriot
2023-08-01 10:36

Technická KOB vsuvka: policie je potřeba jen proto, že tento prohnilý “davově-elitářský” systém už ze své podstaty produkuje neuvěřitelné množství zlodějin, korupce, zločinu a dalších zvráceností a abnormalit. Ryba smrdí od hlavy. Změň systém a policajt nebude potřeba. Mají snad v tradičních funkčních kmenových společenstvech policajty ? Nemají. Protože tam jim to funguje, a když je problém tak se řeší v zárodku. Respektive ještě předtím než vůbec nastane.

jirik
jirik
Reply to  Nikola
2023-08-01 12:12

při čtení tohoto komentu jsem si vzpomenul na digitální měnu – je to zajímavé čtení:
V počáteční fázi se v každé jednotlivé zemi bude CBDC stále označovat jako obvyklé peníze (dolar, euro, juan a rubl atd.), ale ve skutečnosti je to první JEDNOTNÁ SVĚTOVÁ MĚNA. A nebude to na papíře.
https://vk.com/public201672071?w=wall-201672071_53168
****
pokud jde o policii, armádu, soudy – tam by to mělo být bez vnějších zainteresovaných zájmů; jinak řečeno, kdokoliv se snaží ovlivnit soudní procesy by měl obdržet postih podle příslušných paragrafů. To stejné se týká i tzv. “čarodějnických procesů”, které se v současnosti dějí a probíhají.
Jedna z možností je žít jak ve filmu demolition man, kde o všem rozhoduje umělá inteligence (počítače), ale to je opštovné a opakované zneužití této technologie k mocenským zájmům chorých mozků.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2023-08-01 13:02

Policie a soudnictví jsou tu od toho, aby chránili vysoce postavené zločince a jejich nakradené majetky jednak před těmi okradenými, pak před dalšími zloději a nakonec ještě i před opravdovou spravedlností.
Čili tenhle soudně-policejmí systém chrání právě ty Tfujzry, zlodějské lichvářské banky, vojensko-průmyslový komplex, ale i legální drogové mafie přímo, a nelegální nepřímo.

Ostatně největším drogovým překupníkem na světě je CIA (tedy složka co má chránit občany a jejich zákonné práva) která má odjakživa pod palcem jak kokain v latinské americe, tak i heroin a opiáty v afghanistánu. A distribuuje je do celého světa.

Ne nadarmo má největší počet vězňů USA, což je jeden z nejhorších policejních států na Zemi. Taky je to nejtypičtější příklad prohnilého davově-elitářského státu. Se vším všudy. S tím že díky celoplanetárnímu dosahu devastuje a ničí nejen sám sebe, ale celý svět.

Nemocná společnost produkuje nemocné lidi, úchylky, patologie, zločinnost, amorálnost. A tomuhle nepomůže ani policajt s pendrekem na každém rohu. V amorální zkorumpované společnosti spíš zmlátí policajt tebe, jsa podplacen zločincem, po kterém jdeš.

Problém je, že jako většina lidí nechápeš do hloubky, co to je současná “davově-elitární” společnost. A jak se liší od funkčních tradičních společností. Jejichž existence nám byla vymazána z košer dějepisu. A skutečné dějiny nahrazené Dějinami davově-elitářských společností, počínaje těmi starověkými otrokářskými, které jsou nám dávány za vzor (řím,řecko).

A fakt nejde jen o nějaké amazonské kmeny na úrovni doby kamenné, kde to prostě funguje i bez soudů a policajtů.
Třeba utajované dějiny keltů nám ukazují, že rozsáhlé kmenové svazy tehdy byly plně funkční. Jejich jedinou slabinou, která se ukázala být fatální, bylo, že nebyly imunní vůči rafinovaným davově-elitářským mocným říším.
Takže římani povraždili jejich druidskou elitu, zkorumpovali náčelníky a to byl totální konec keltů (máš to dokonce i v kreslené formě v Asterixovi !).

Pak jsme tu měli slovanské kmenové svazy, o kterých nevíme NIC !
Jen bláboly obřezaných historiků, že to byli jacísi hotentoti, co v kožešinách s lukem a oštěpem pobíhali po lesích. Přitom je třeba známá “tripolská kultura” s patrovými dřevěnými domy z tohoto období !

A to nemluvím o obřím slovanském kmenovém svazu který se nacházel v sibiřské lesostepi. Po tisíce let. Dokonce známe ijeho kmenového vůdce z doby před skoro tisíci lety , kterému se nesprávně říká Čingizchán a je považován za mongola. Přitom to byl slovan jménem Timčak.
Ten kmenový svaz byl neporazitelný, takže klasicky mu pomocí agentů otrávili potomky a nakonec i jeho samotného.

Typický příklad obřího funkčního kmenového svazu, o němž nic nevíme, protože je nejen vymazán z historických pramenů. Ale jsou likvidovány i archeologické památky na toto období.

Ostatně, veškerý “archeologický výzkum” pod patronací košer archeologů má za cíl likvidovat památky na toto období a tyto říše či kmenové svazy. A ne je uchovávat a zkoumat.
Proto byl i podpálen a kompletně shořel archiv vykopávek Velkomoravské říše v Mikulčicích.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-08-01 20:35

I tak u těchto společenství muselo dojít k nějakému totálnímu selhání. Jinak by se ubránili. Určitě to tak idylické jako píšeš nebylo.

Pokusím se to odhadnout:
A to selhání byla pravděpodobně naprostá pasivita a neochota k vývoji a rozvoji. Průmysl by tam nevznikl ani po mnoha tisících letech. Druidové byli elita a okolní lidi na svou úroveň nepozvedali. Pak skutečně vzniklo společenství, ve kterém se bioroboti chovají slušně a zdándlivě to vypadá pěkně. Ale vesmíru to vadí a takové společenství pak žene do zkoušky ohněm.

Je to existenční zkouška podobného druhu jako se děje dnes Rusku.

Last edited 4 měsíců před by Jára
Ondra
Ondra
Reply to  Jára
2023-08-02 15:10

A k jakému selhání došlo u severoamerických indiánů, že byly prakticky vyhlazeni ?
Dtto. rozvrácení středoamerických říší.
Kde udělali soudruzi z NDR chybu, že se nechali povraždit ?
Zase to s tou ezoterikou nepřeháněj.

Last edited 4 měsíců před by Ondra
vera
vera
Reply to  Ondra
2023-08-03 06:45

Nebyli se schopni spojit proti dobyvatelum v dobach, kdy jeste meli velkou prevahu. Naopak, delali si podrazy navzajem, a vyuzivali spojenectvi s belochy k valceni proti svym sousedum.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2023-08-03 13:07

Opět ti chybí informace a přebývají košer historické dezinformace 😀 Severoameričtí indiáni jsou vyspělí potomci bílé rasy, kteří přišli na kontinent z eurasie. Měli vysokou úroveň morálky, vysokou úroveň duchovního rozvoje. Dodnes je pro etnografy záhadou kmen Hopi, který si i přes dost drsné přírodní “neolitické” podmínky dokázal udržet neuvěřitelně vysokou úroveň kultury a duchovnosti.

Proč asi kompletně vyvraždili severoamerické indiány, stejně jako se dnes snaží definitivně zlikvidovat bílou rasu z eurasie ?
A proč se u těch jihoamerických, kteří právě vesele provozovali různé krvavé rituály, kanibalizmus apod. spokojili jen s vyvrácením jejich říší ?
Jihoameričtí totiž patří k úplně jiné rase.

Docela dobrý je film Apocalypto, byť je to dílo globalčiků a trochu multikulti. Ale ten rozdíl mezi indiánskými otrokářskými říšemi provozujícími krvavé rituály a malými kmeny s funkční morálkou, je tam jasně patrný.

Proč se asi do “bílých” USA snaží mermomocí nasunout z jihu miliony “hispánských” imigrantů, nesoucích právě geny těch jiho/mezoamerických indiánů tmavé rasy ?

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
2023-08-03 17:18

Proč se asi do “bílých” USA snaží mermomocí nasunout z jihu miliony “hispánských” imigrantů?
Za prvé proto, že to je elektorát levice (Biden, Obama, Hillary atd.) ovládané Deep State.
Za druhé proto, že hispánská imigrace zajišťuje stálý přísun dětí pro pedofilní kruhy (viz film Sound of Freedom).
Za třetí proto, že otevřená jižní hranice je dobrá pro pašování narkotik.

moravan
moravan
Reply to  Nikola
2023-08-06 05:53

V tom případě jste oba naletěli současné propagandě ( deep state ) na jeden z nejtučnějších špeků, protože jejich “tým B”, podporovaný a vedený miliardáři, který se účastní kašpárkového divadla s krycím názvem “volby”, rozhodně není “levice”.

Nebo se snad USA za éry “demokratů” změnily na socialistickou zemi ? Všechny podniky byly znárodněny ? Mají zdravotnictví zdarma ? Zmizelo bezdomovectví, prostituce, chudoba, nezaměstnanost, negramotnost ?

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/negramotnost-spojene-staty-dospeli-americane.A171030_135939_zahranicni_kha

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-08-04 20:03

V DVTŘ máš napsáno, že jakékoliv užívání psychedelických látek vytváří padlou psychiku. A myslíš, že to pro indiány neplatí? Já vycházím z toho, že vesmír takhle nefunguje. Bílá civilizace sundala indiány ohnivou vodou. Zato od indiánů se k nám dostalo kouření a to zase decimovalo naši civilizaci, která na to není historicky zvyklá. Je možné, že indiáni si užívali psychedelickou pohodičku a tím se zablokoval vývoj jejich civilizace. A také schopnost bránit se vnějším výzvám.

Je také možné, že Hopi učila nějaká mimozemská civilizace. Buď jak buď moudrost, kterou nejsi schopen prakticky využít, je úplně k ničemu.

Jedině snad, že určitá část obyvatelstva přešla do vyšší úrovně a pro nás je neviditelná.

Naše civilizace teď selhává a musíme řešit jak to přežít. A jak to psal před mnoha lety K.Minařík, tak o přežití se bude muset každý přičinit individuálně. O možnost projití zkouškou jako celek jsme už přišli.

Hledat, co zvorala indiánská civilizace, když nám hrozí vymření z jiných důvodů, není moc rozumné. mRNA ještě neřekla poslední slovo. Na tento typ látek není lidské tělo vůbec stavěné a statisíce let se s něčím takovým nesetkalo.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
2023-08-05 09:11

To není jen o indiánech. Ale o stovkách dalších etnik a minorit po celém světě, co byly vyhlazeny nebo násilně asimilovány. Desítky etnik takto skončily jen v Číně a okolí.
Pár se jim podařilo utéct na území Sibiře, kde je ochraňovala praslovanské říše. Nevšiml jsi si, že ty etnika na severní sibiři se nápadně podobají vzhledem buďto korejcům nebo mongolům ? Co je asi tak donutilo adaptovat se na život v tak nehostinných podmínkách daleko od země původu?
A co inuité, kdo je donutil žít na sněhu a ledu, v nbaprosto šílených podmínkách, které skoro nikdo nedokázal přežít ?

Oni jim často s tou adaptací na drsné přírodní podmínky pomáhali právě obyvatelé praslovanské sibiřské říše.

Jak vidno, je o poznání výhodnější adaptovat se na šílené podmínky Dálného severu, než se pokoušet přežít vedle velké davově-elitářské říše, kde lidský život nemá valnou cenu.

Další desítky etnik, kmenů a malých národů má na svědomí islám a jeho expanze.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
2023-08-05 09:20

Mám nepříjemný pocit, že máš pravdu v tom, že jako celek jsme možnost přežití prošvihli. Ale ona to nejspíš měla být zkouška každého jednotlivce: “teď se postav na vlastní nohy a ukaž jak na tom jsi sám za sebe”. Bez alibistického schovávání se za velké organizace, náboženství, státy, či národy. Každý za sebe ukáže, co se naučil a co pochopil.

Takhle prostě funguje individualistický a tvůrčí Vodnář. DO kterého právě vplouváme z období poněkud kolektivistických duálních Ryb.

I proto už nefunguje žádné hraní si na spasitele nebo dokonce na vůdce stáda oveček.

Ale jak vidíme v reálu, většina lidí ihned klesá na dno žumpy, když je nikdo nepodporuje, nehlídá a nepeskuje jako malé děti. Současná doba je ve znamení odpovědnosti za svůj život.

Upřímně řečeno, sám s tím mám co dělat, v systému, který nepodporuje samostatně myslící a konající jedince.

Jen mi připadá poněkud nefér, že ti co si vydělali dost peněz a nashromáždili majetky, jsou na tom líp. Bez ohledu na jejich charakter. Ti co majetky nemají, jsou na tom hodně bídně. Tohle mi prostě nějak nesedí.

ps: jen je třeba nezapomínat, že Vodnář i podporuje sdružování podobně tvůrčích lidí, není to vypjatý individualizmus. Jen to sdružování asi bude mít jiný charakter, než ten kolektivizmus Ryb. Takové jiné, volnější. Přesně to nedokážu popsat.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-08-08 03:14

Tak to jsem nevymyslel já, ale Květoslav Minařík před více než 40lety. Ta možnost, že by lidstvo jako celek postoupilo na vyšší úroveň by mohla být možná. Nepovedlo se ale ten, kdo o tom věděl to stejně utajil. I taková Fatimská zjevení pojednávala o něčem podobném. Sekta římského katolicismu to zametla pod koberec s tím, že k apokalypse už došlo a vše je dnes v nejlepším pořádku.

Ti, co řídí společnost, jsou jako na tom vtipu jak Trump podává utržené kormidlo od lodi nad vodopádem Bidenovi se slovy: “a teď je to celé tvoje”.

S těmi penězi je to dvojsečné. Může ti to pomoci a nebo tě to naopak zabít, protože je ti líto opustit všechno, co jsi vlastnil. Třeba na Ukrajině nastala situace, kdy buď utečeš a všeho se zřekněš a nebo budeš nahnán na frontu. Dnes už je pozdě na utíkání a do masomlýnku jsou hnáni jak studenti tak i důchodci – bez řádného vojenského výcviku.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-08-03 10:50

Vychází to z jednoho chanellingu Misteleho, kde se dozvídá, že zatím každá civilizace na zemi fatálně selhala.
Myslím, že u indiánů to Nikola (a Věra) trefila velmi dobře a asi moc není co dodat.
A pokud jde o civilizaci Mayů, o jejich naprostém selhání hovořil i Pjakin (takže to máš i v DVTŘ). Tam se podařilo zformovat naprosto totálně tupou davově elitární společnost, která se už ani nedokázala bránit. To by byl idol našich vládců – ale ti na to nemají tohle z nás udělat. A také je vidět jak totálně porobená společnost nakonec končí.

Last edited 4 měsíců před by Jára
Ondra
Ondra
Reply to  Jára
2023-08-03 13:32

Mistele zřejmě neslyšel o slovanech 😀 To je problém každého “zápaďáka” pro kterého slovani neexistují.
A ještě Mistelemu zjevně uniklo, že řada jich neselhala, ale prachsprostě byli vyvražděni. Nějakou davově-elitářskou otrokářskou válečnou kulturou. Ať už šlo o říše, národy, etnické či náboženské skupiny.
Jak křesťanství tak islám vraždily všechny náboženské menšiny které se snažily vymanit démonům a dostat se ke skutečnému bohu a podstatě vesmíru.

Je nutno říct, že mezoameričtí a jihoameričtí indiáni patří k jiné rase. Severoameričtí jsou v podstatě příbuzní víc s námi než s jihoamerickými snědými indiány.

Proto já používám západní zdroje a “badatele” velmi obezřetně. Protože ta jejich selektivní slepota je do očí bijící.
Prakticky všichni se pohybují v tom západním davově-elitářském post-Atlantickém chlívku ve kterém byli vychováni.

Uvedu drobný zdánlivě nesouvisející příklad. Je jedna dívčina z rakouska cca 30+ , která občas na youtube dělá v angličtině zpravodajství z evropy “prevážně ze střední”. Což je podle ní zpravodajství z rakouska a německa. O V4, polsku, sousedním česku či sousedním Maďarsku ví úplné ho…
Prostě nemá tušení co se děje ve střední evropě, v jejím bezprostředním sousedství. A teď se nelze vymlouvat na jazykovou bariéru, protože o daných zemích je už hromada zdrojů a informací v angličtině.

Karlik
Karlik
Reply to  Ondra
2023-08-04 10:34

To same jako zrejme u tech slovanskych kmenovych celku zastaveni vyvoje, stagnace a neochota se dale vyvijet to to potom karmicka kola rozemelou na urovni celych narodu.

Antivirus
Reply to  Nikola
2023-08-02 15:18

Ondra má pravdu a Nikola taky, akorát se na to každej díváte z jiný perspektivy. Nikola na to kouká z praktickýho pohledu na současnou společnost a Ondra z teoretickýho pohledu na “možnosti” a lidskej potenciál.

Souhlasim s Ondrovym “Změň systém a policajt nebude potřeba.” Jen je třeba si uvědomit, jak hodně by se ten systém musel změnit a jak je to v jakejkoliv dohlednej době pro tuhle společnost nerealistický. V podstatě by to vyžadovalo kompletní změnu ze společnosti STS (service to self) na STO (service to others). Jenže toho je tu globálně schopnejch jen pár procent lidí.

Velikost společnosti takovej problém neni. Jde spíš o tu kvalitu. Když bude celá společnost STO, řekněme složená z lidí, co tady komentujou (vyjma těch pár občasnejch magorů a trolů), tak je celkem jedno, jak bude velká. Vždycky se nějak domluví, s problémy si společně poradí, a většinou ani žádný závažný problémy nebudou vznikat. To popisuje Ondra dobře.

Nicméně k tomu má naše společnost jako celek hodně, hodně daleko. U kormidla jsou psychopati a polovina populace má nulovej smysl pro vlastní zodpovědnost. Tady má zas pravdu NIkola, že bez policie by to bylo horší.

Ondrův popis policie a soudnictví je jako obvykle přehnanej a zbytečně negativní. Že tyhle složky chrání ty psychopaty nahoře, je pravda, ale neni to celá pravda. Tvrdit, že policie nědělá nic pro nás, je blbost. Nějakej relativní pořádek mezi obyčejnejma lidma tu přece jenom udržujou. Kdyby v současnej situaci policie zmizela, bylo by to pro nás obecně horší. Sice by možná pár lidí šlo vymlátit tu sebranku v parlamentu, ale situace by okamžitě využili menší kriminálníci všeho druhu a zavládnul by chaos, kterej by pro nás moc dobrej nebyl. Pak byste ani nemohli nechat svoje děti jít do školy bez ozbrojenýho doprovodu.

V policii je to podobný jako v populaci obecně – spousta magorů, ale taky nějaký dobrý lidi. A na druhou stranu spousta magorů v tej obecnej populaci dává ruce pryč od kriminální činnosti jen kvůli existenci policejního aparátu.

A schválně, Ondro, co by tak asi dělali idioti, jako ten, co udal Nikolu, kdyby nebyla policie? Zkus se nad tim zamyslet.

Ohledně tý závorky Nikoly na konci – zas tak velká fantazie to neni. Já myslim že možná “coming soon”. 🙂 Ale zatim ještě probíhá ten “pečlivej výběr”.

Tymákovan
Tymákovan
Reply to  Antivirus
2023-08-02 19:08

Nikola má pravdu, že toto je ještě utopističtější než komunismus.
Chápete třeba jaké škody by potom mohl natropit jediný vyšinutý jedinec ?

Ondra
Ondra
Reply to  Tymákovan
2023-08-03 14:02

Máme 200 vyšinutých sociopatů, kleptomanů a vlastizrádců v poslanecké sněmovně, s imunitou, chráněných policií a zákonem (před zákonem). Kteří řídí naši ekonomiku, zdravotnictví, sociální sféru, zahraniční politiku, soudnictví, policii,… A desetitisíce jim podobných v zastupitelstvech, kteří jsou taky z větší části neoficiálně nedotknutelní a bztrestní, pokud nešlápnou na kuří oko nějakému mafiánovi či někomu výše v potravním řetězci.

ps: s Piráty se dostali do sněmovny a zastupitelstev už i regulerní feťáci a psychopati. Ačkoliv… ta poslední kauza s kokainovou primátorkou za ODS…

Tymákovan
Tymákovan
Reply to  Ondra
2023-08-03 14:48

Relevance ? Že teď máme psychopaty tak nám najednou zmizí ? Promiťe ale nerozumím vám.

Ondra
Ondra
Reply to  Antivirus
2023-08-03 13:53

To je zajímavá úvaha. Ale na to aby klesla zločinnost o 50% a pouliční kriminalita a výtržnosti o 90% bohatě stačí, aby z obchodů zmizel veškerý chlast, zavřely se nonstopy a podniky prodávající alkohol povinná zavíračka ve 22 hodin (nejlépe dřív).
A alkohol by byl jen v jedné státní prodejně na celé město, na občanku a otvírací doba 4 hodiny denně, PÁ, SO, NE zavřeno.
(aby se nerozmohl ilegální obchod s alkoholem jako za prohibice)
Limit flaška tvrdého chlastu na osobu a týden. Na týden 7 piv.

Podobně to mají v řadě civilizovaných zemích, hlavně ve skandinávii.

Ale jakmile by jsi tam jednou vstoupil s občankou, tak by jsi měl doživotní zákaz pracovat ve školství, s dětmi a mladými, ve zdravotnictví, u policie, sociálních službách, a dalších společensky kritických odvětvích.
Určité zmírnění zákazů by bylo možné při absolvování přísného odvykacího programu, a několika let psychologického sledování.
A aspoň 1x ročně docházení na vyšetření a psychologický pohovor.

Ušetřené společenské náklady na alkoholizmus by byly minimálně 100 miliard. A další související ušetřené náklady jěště několikanásobně vetší. Jakou výkonnost a intelektuální úroveň má asi tak národ ožralů, kde chlastají do němoty i náctiletí ?

Nejvíc tuhle společnost za 30 let rozvrátil chlast.

Výsledky společnosti bez alkoholizmu jsme mohli vidět za “covidu” kdy najednou bylo všude čisto, klid, ticho, žádné vyřvávání ožralců do rána, žádné rozbité zastávky, převrácené popelnice, poblité chodníky.

Jak jednoduché, jak prosté. Prostě nepodporovat alkoholizmus všemi možnými způsoby, jak to činí současný systém. Včetně reklam pro děti a vzor rodičů. Uvědom si, že kdo neměl rodiče kuřáky, ten prostě nekouří. A kdo je měl, ten se cigaretě prostě nedokázal vyhnout.

Dost zajímavé vido o tomto má Nestor. A ten je ještě přísnější. Ty moje opatření jsou v podstatě benevolentními doporučeními.

V tom je rafinovanost současného davově-elitářského systému.
Že ti TVRDÍ, ŽE JEJ POTŘEBUJEŠ NA TO ABY VYŘEŠIL PROBLÉMY, KTERÉ ON SÁM ZPŮSOBIL A KTERÉ BY TU BEZ NĚJ NEVZNIKLY

Jaromír
Jaromír
Reply to  Nikola
2023-08-03 16:10

Oni ti KOB-áci všichni tak trochu adorují Josifa Vissarionoviče. Ty gulagy měly něco do sebe, ne?

Jak píše Ondra – stačí pořádný lockdown (nejlíp už napořád) a hned bude pořádek!

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2023-08-03 16:42

Chlast je používaný jako genetická zbraň genocidy proti slovanům už 1 000 let. A škody které za tu dobu napáchal, jsou nesrovnatelně větší než jakékoliv válečné tažení proti slovanům, spáchané za tu dobu.
To že ty některé věci ve své sociální bublině a přes ten svůj růžový závoj nevidíš, neznamená že neexistují. Třeba zatížený mladých a dospívajících chlastem a drogami, je dnes strašlivé.
A to jsem za těch posledních cca 25 let kdy nám sem zápaďáci ve velkém zatáhli drogy a feťáckou kulturu (tímto zdravím košer obřezance JXD) viděl v podstatě jen špičku ledovce. Ale i z toho mě mrazilo. A rozhovor s člověkem, co pracuje v jednom ústavu pro nezletilé feťáky mi jen potvrdil, že to není lepší, ale naopak se to pevně usadilo jako feťácká subkultura v naší společnosti.
Teď zrovna je na pořadu dne legalizace konopí, kteréžto z mladé generace udělá jen totální bezmocné hadrové panáky.

A u chlastu to doopravdy začíná. Protože ten lidem ukazuje, že být něčím sjetý, blábolit hovadiny, dělat bordel či být agresivní, je naprosto normální, a dokonce společensky žádoucí.
Kdyby se na takové lidi hledělo jako na naprosté nesvéprávné ubožáky, co potřebují pomoc a léčbu, tak by se lidi do horších drog už vůbec nehrnuli, ani mladí.

Jenže místo toho tu je alkoholizmus považovaný za jakousi “zkoušku dospělosti” pro mladé. Což je totální zvrácenost a ubohost. Náhražka skutečného rituálu dospělosti, který byl v každé FUNKČNÍ společnosti, takovou zvráceností, to je do nebe volající.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2023-08-03 17:17

Salámovou metodou a strachem lze naučit lidi aby se dusili v náhubcích, aby jedli červy a hmyz místo masa, aby se očkovali smrtícími šmakuládami, plnili nesmyslné a škodlivé nářízení EU a chovali se celkově jako sebevražední lumíci. Tak proč nepoužít salámovou metodu tentokrát v jejich prospěch ? Když prakticky funguje.

Možná jsi zapomněla, že alkoholik/feťák je NULOVÝ typ psychiky, tedy ještě pod biorobotem a pod zvířetem. A s takovými se příroda nemaže. A pohřbí klidně celé civilizace, které tomuto propadly.

1) to “alkoholové gestapo” tady už 30 let funguje a nikdo proti němu ani necekne. Na ilegální palírny a překupníky klidně pošle komando. Ale jen za účelem výběru daní z alkoholu. To že lidi chlastají, ho nezajímá, když se to správně zdaní.
Vlastně je s čistým alkoholem takový opruz, že kosmetické firmy raději používají denaturák a v chemickém průmyslu se přestal používat úplně (náhrada izopropanolem). Neustálé kontroly, šikana, vše musí sedět na mililitr.
Takže tohle tu už máme funkční, ani se nemusíme inspirovat Čínou. Jen to začít používat ve prospěch národa a nikoliv proti němu.

2) tvrdě nikoho nutit nebude třeba, když si budou moct libovolný chlast koupit v té jediné státem kontrolované prodejně ve městě, od pondělí do čtvrtka.
To není prohibice, jen omezení přístupnosti chlastu dětem a nezletilým. V podstatě.

3) především ZAKÁZAT VEŠKEROU REKLAMU, už to by radikálně omezilo alkoholizmus. A to i skrytou reklamu ve filmech.

Ostatně, víš od čeho pochází přenesený pojem “trafika” ?
Trafiky s tabákem dostávali váleční invalidé-hrdinové a kolem chodili mladí kluci kteří poslouchali jejich válečné příběhy. A kde mimochodem okoukali to kouření. Protože chtěli být jako ten válečný hrdina a kouřit “partyzánky”.

Bylo by dobré si text na který reaguješ aspoň přečíst.
4) Mluvil jsem o zavření všech podniků, kde by se prodával chlast, po 22. hodině večer. Což, pokud mě paměť neklame, fungovalo za komunistů. Tudíž tam nedělali ožralci bordel až do rána a nechodili ožralí do práce. Nějaké nonstopy, kde by bylo možné se kontinuálně uchlastávat od rána do večera několik dní v kuse a prochlastat byt, úspory a zničit celou rodinu, to tehdy nebylo.

Chlast měl tehdy pod kontrolou plně stát, a jak vidíš tak dostupný byl, s určitým omezením. A fungovalo to.

5) Metoda biče prakticky nikdy nefunguje (s vyjímkou lidí s “nulovou psychikou”). Ovšem metoda cukru a biče funguje vždy a spolehlivě na bytosti typu “zvíře” a “biorobot”.
Ten kdo se dostal na úroveň psychiky “člověk” pak nepotřebuje ani bič ani cukr, protože je svéprávnou bytostí co rozhoduje o svém osudu.

6) Což je odpověď i na tvoji otázku ohledně policie, tedy dokud budou ve společnosti převažovat “zvířata” a “bioroboti” (nebo dokonce “nuláci”) tak policie bude potřeba bude. Ale nikdy to nebude uspokojivě fungovat.
Protože z principu nemůže.

Vážně bych ti doporučil přečist si sci-fi od Jefremova “Hodina býka”. Tam je ta zvrácenost a nefunkčnost davově-elitářské společnosti tak krásně a polopaticky ztvárněná, a ještě je to i akční a napínavé.
Kam se hrabou Strugačtí, proti tomuhle.
Je to takový drsný “Neználek na měsíci” adult-version.

Jak vidno, tak rusy tyhle témata hodně tížily.
Západné společnost netíží, protože tato se dala na cestu nezvratné sebedestrukce bez návratu.

Tymákovan
Tymákovan
Reply to  Ondra
2023-08-04 11:30

Děkujeme vám že se obětujete skoro misionářsky a vzděláváte prosťáčky jako jsme my, bez vás bychom se v životě nedozvěděli význam slova trafika. Mohl byste nás vzdělávat i nadále, prosím ? Slyšel jsem třeba o tunelu a netuším co to je.

Tymákovan
Tymákovan
Reply to  Ondra
2023-08-03 14:41

Jako že by ten třetí odstavec platil i na někoho, kdo si koupí na večer lahev vína ? Jsem celoživotní abstinent, ale toto je moc i na mne. A tušíte, co by stál ten aparát včetně psychologů ? To fakt vážně ?

Tymákovan
Tymákovan
Reply to  Ondra
2023-08-03 14:43

A ještě mohu se zeptat, z jakých podkladů jste spočítal těch 100 miliard ?

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
2023-08-03 20:40

Velký bratr tě sleduje
Teleobrazovka zároveň přijímala i vysílala. Jakýkoli zvuk, který Winston udělal, byť jen o chlup hlasitější než jen velmi tichý šepot, mohla obrazovka zachytit, a co víc, pokud se Winston nacházel v jejím zorném poli, mohl být viděn i slyšen. Sledovali snad všechny a pořád.

Dr. Juval Noach Harari. Podívejme se, co má na srdci. Data by mohla lidským elitám umožnit udělat něco ještě radikálnějšího, než jen vybudovat digitální diktaturu: Díky hackování organismů mohou elity získat moc přetvořit budoucnost samotného života, protože jakmile něco dokážete hacknout, obvykle to dokážete také přetvořit.

V minulosti to chtělo udělat mnoho tyranů a vlád. Ale nikdo nerozuměl biologii dost dobře. A nikdo neměl dostatečný výpočetní výkon a data, aby mohl hacknout miliony lidí. Nedokázalo to ani gestapo, ani KGB. Ale brzy budou alespoň některé korporace a vlády schopny systematicky hackovat všechny lidi.

Ondra
Ondra
Reply to  Otroctví je svoboda
2023-08-05 23:58

Mýlíš se. Skutečné “lidi” hackovat nemůžou. Ovšem můžou hackovat ty, co už se teď psychicky nechali proměnit v “bioroboty” tím že se tak dobrovolně chovají. Ti co vyměnili svobodu a lidskou důstojnost za (falešný) pocit bezpečí a (falešné) jistoty. Asi takové jistoty jako má čuník ve vepříně: že brzy s jistotou půjde na porážku.

Systém se hroutí. A kdo se jej bude stále chtít držet tím že za pocit bezpečí uzavře “smlouvu s ďáblem” , ten na tom bude přesně tak jak říkáš.

Otázkou tedy je, jak se odpojit od systému, který se už dávno stal neopravitelným a nereformovatelným ?
Budeme muset utéct do lesa a tam si vykopat zemljanku ? A nebo stačí jen zahodit smartfouny a další vymoženosti, které jsou jen a pouze “digitání otroctví” ?

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
2023-08-06 16:24

Kazisvěti debilizují. Ovládají propagandu od školek po sdělovací prostředky. Žid Harari, Švábůb parťák z fašounského WEF, sní o očipovaných otrocích. Tam už by satanisti mohli cokoli.

Alkohol škodí. Záleží na množství. Občas jedno pivo nebo dvě deci vína játra zpracují (u žen o trochu méně). Alkohol je v podstatě jed. Větší množství poškozuje celý organismus. Za chvíli poblouznění zaplatí ochromením a bolestí neúměrnou požitku. Výhodnějším se mně jeví hledat potěšení v činnosti. Nalézat radost v pohybu, ať už v práci nebo rekreačním sportu. Smát se několikrát denně. Každý podle svých tužeb a možností.

Procházka lesem mě baví, ale vykopat tam zemljanku? Zkus to. Les někdo vlastní. I kdyby sis vybudoval takové ekologické obydlí, vykutal studnu, suchý záchod poblíž, potřebuješ se něčím živit. Počasí se mění od -20°C do +35°C. Od sucha po bouřky, lijáky nebo vánice. To už je řešení pro stav obdobný Třicetileté válce.

Na šmatlafounu si můžeš vybrat. Číst, poslouchat nebo pozorovat kde co. Smát se žvástům libtardů o svobodě, demokracii, hrozbě populismu, xenofóbii, dezinformací, prokremelské scéně. Tahle sionistická sebranka je zábavná, pokud si její vnímání vhodně nastavíš. Nebo prohlížet cokoli jiného, od pletení, dělání čehosi, pěstování, po radosti a strasti života v zemljance. Můžeš mít šmatlafoun jen v rezervě, s vyjmutou SIM kartou.

Problém je v košer kazisvětech. Pokud by pochopilo více lidí satanistická šméčka, tunely, padělatelství a revoluce, tak ztratí na síle. Nevědomost (debilizace, omámení) je síla. Střízlivost, přirozenost a vědění je řešení.

Opakování je matka moudrosti, proto přidám odkaz sice na režimního soudruha, ale to už je na každém, aby si našel pro sebe prospěšnou myšlenku nebo cvičení;
http://www.drnespor.eu
Soubory ke stažení.
Relaxace v běžném životě snadno a rychle.

Doporučuji jednotlivé způsoby relaxace vyzkoušet. Ty, které se nejlépe osvědčí, včleňte do běžného života.

Antivirus
Reply to  Ondra
2023-08-04 17:44

Ondro nepraštil ses malinko do hlavy? Ty bys zaved hromadu tvrdejch regulací a zákazů a prokazování se občankou a zrušil ten orgán, kterej dohlíží na to, že se to všechno dodržuje? To je jako nějakej fantastickej policejní stát bez policie, kde na sebe všechno dohlíží samo?

Ondra
Ondra
Reply to  Antivirus
2023-08-04 19:26

To spíš tobě unikají širší souvislosti a možnosti vývoje.
Zde jsou dva perfektní ilustrační články, jeden o policejních dýlerech koksu a druhý o “občanské hlídce”:
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-gibs-policista-z-ochranne-sluzby-bral-a-prodaval-kokain-40438556#
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-vesnice-neni-mesto-tajna-policejni-akce-skoncila-ostudou-40438804#

Jedna varianta vývoje zahrnuje funkční stát a jeho složky, tam by bylo řešení jasné a už odzkoušené.
Druhá varianta chaos a rozvrat, následovaný občanskými hlídkami, sousedskými domobranami a dobrovolnickou obecní policií.
To by byla bohužel ta drsnější a krvavější varianta, protože by každého feťáka a váguse co by dělal v obci bordel, pověsili pro výstrahu na vjezdu do vesnice na strom.
Tohle se bohužel v drsnějších dobách dosti osvědčilo, nejen na divokém západě a ve středověkké evropě.

Jak říká vždy Pjakin, morálka lidí rozhoduje o krvavosti nadcházejících událostí. A to ve všech směrech a všech oblastech života. Což mě trochu děsí. Protože pozoruju tu “morálku” kolem.

Tymákovan
Tymákovan
Reply to  Ondra
2023-08-05 12:29

Vy máte zjevně problém chápat závislosti a dopady jevů. Buď nedovyspělý nebo fanatik. V obou případech diskuse zbytečná.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-08-05 13:16

V okamžiku jak policie naprosto selže ve svém poslání – a nedokáže/nechce ochránit obyvatele, tak ty občanské hlídky jsou bohužel nutnost.

Pokud je policie řízena tak, že ani netrestá příchozí migranty s tmavou pletí a jen bije a šikanuje domorodé obyvatelstvo, tak taková policie už ani nepomáhá ani nechrání běžné lidi.

Pamatuji se, že když vykradli sousedku za komančů, tak policie dopadla zloděje za 3 dny. Dneska …. poškozený podepisuje haldu papírů a policie je přetížená a má daleko menší úspěšnost.

Jára
Jára
Reply to  Nikola
2023-08-05 17:47

A to mi říkal před několika lety jeden člověk, co pracuje jako policista, že dříve byla policie daleko schopnější. Oni byli více vytrénovaní.
————-
Dnes se z nich stali mačkači tlačítek závislí na technice. Jo když najdou někoho na Facebooku, kdo si jako dement potvrdil identitu a napíše tam třeba, že fandí Rusku, tak ho ztrestají.
Ale se skutečnou kriminalitou v terénu si poradit umí daleko hůře.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Jára
2023-08-05 17:38

Na výrobě a prodeji drog se podílí sionistická organizace CIA, nadřízená mafie Aspen institutu a pětidemolićní vlády ČUR.

Policajti jsou ovčani. Páchají, co jim milostivá 🕎mafie v pozadí napoví. Jako užiteční idioti se nechali napíchat Tfujzrem. Byli ochotní obětovat i své zdraví.
Policajti dovedou protiprávně terorizovat ruskou tenistku, ale strach ze sionismu jim nedovolí kloudně konat s hordami kalergistických krimigrantů.

Krádeže. Policajti se okradením gojimů zabývají velmi povrchně. Nejdůležitější je, aby oběť zloděje/ lupiče podepsala košer žvást na ochranu odkláněče. Hrozí za prozrazení šmejda až milionovou pokutou.

Domobrana? Kteří by se tomu věnovali? Ti, kdož mají strach jen pomyslet, že nás zotročuje košer mafie? A ta má své žoldáky, policajty a lampasáky. Pokoušet se konat spravedlnost je trestné.
Kvůli pár fackám sprejerovi hrozilo majiteli auta odnětí svobody na tři roky.
https://www.autozive.cz/ridic-nachytal-sprejera-vandalismus/
https://ct24.ceskatelevize.cz/archiv/1198645-vzal-spravedlnost-do-svych-rukou-a-jde-na-tri-roky-do-vezeni

Řešení je vzdálení se od moci kazisvětů a jejich poskoků z Evropské komise, tisíců perverzních pravidel, diktátů. A nějak umenšit moc místní 🕎páté kolony. Potlačit perverze. Posílit přirozená práva.

Jára
Jára
Reply to  Antivirus
2023-08-04 23:40

Tady naprostý souhlas s antivirem.

A také si Ondra musí uvědomit, že ten alkohol alespoň podle S.N.Lazareva blokuje agresi. Lazarev pozoroval, že člověk, který přestal kouřit a pít náhle zemřel třeba na rakovinu. Za tím je spousta dalších věcí, které ani nedohlédneme.

A ono i ten Ježíš si občas připil vínem a dokonce prý z vody víno udělal.

Ani vesmír takto nefunguje, že by něco zakazoval. Vesmír tě nechá chlastat, co hrdlo ráčí s jednou malou chybičkou na kráse, na vyšší úroveň ti postoupit nedovolí. Je to volba každé bytosti.
  Ondra se diví úpadku indiálnů a přitom si protiřečí. Jaký je rozdíl mezi konzumací alkoholu a halucinogeníma kytkama – v principu je to to samé.

Last edited 4 měsíců před by Jára
P.A.Semi
Reply to  Jára
2023-08-07 10:26

Prohibici alkoholu zkusili v USA ve 20-tých letech minulého století…
Výsledkem bylo pašování alkoholu, masivní nárůst kriminality a mafií, a konzumaci to příliš neomezilo, jen se trochu skryla do hlubšího podzemí…

Navíc tedy pivo se pilo přinejmenším už od stavby pyramid, Dělníkům to pomáhá vstřebávat únavu…

Birel se vyrábí z piva kyselinou mléčnou, takže únava ve svalech, tedy kyselina mléčná, neutralizuje alkohol… Takže prvních pár piv Dělníka neopije, ale pomůže mu od ztuhlých svalů… Něco jiného je Úředník, který celý den sedí, ten pokud jde do hospody, měl by jít aspoň půl hodiny pěšky… Anebo nepít tak jako Dělník…

A ovšem – sezení u počítače nebo mobilu a čtení jalových diskuzí a zpráv a pinkání zpráviček zombifikuje lidi podobně, jako alkohol, možná trochu jinak… I to byste zakázal? To když Intelektuál bude Dělníkům zakazovat jejich potěšení, tak pak by logicky Dělníci zakazovali Intelektuálům jejich “potěšení”…

Narozdíl od toho, v Hospodě se lidé socializují, baví se navzájem, leccos si vyjasní… Místo toho většina lidí jen sedí doma u Televize a hltá jednostrannou Propagandu, bez možnosti to nějak ovlivnit nebo korigovat, naprosto sami nebo jen se svou rodinou…
(To myslím, že zrušení Televize a vrácení lidí do Hospod by pomohlo společnosti lépe, než prohibice alkoholu…)

(k tomu podotknu že sám alkohol nepiju ani trochu ani občas tak od roku 2014, v 2017 jsem měl dvojku vína… přátelé Antroposofové také nepijí prakticky asi vůbec, třeba ani na svatbě… jde to a umí se bavit výborně…)

Víte, nemůžete lidem něco sebrat a nic jim místo toho nedat… Nejlepší je dát lidem Duchovní cestu a dobrá Společenství, a oni pak s lecčíms přestanou sami a dobrovolně…

πα½

heriot
heriot
Reply to  Ondra
2023-08-01 12:24

Jenže my nežijeme v izolovaných, tradičních společenstvech jako Mamutík a spol..
Ale ve velmi složitě, po stránce majetkové, kulturní, mentální i sociální, strukturované společnosti.
Navíc dnes globálně propojené obchodem, politikou, kulturou, cestováním atd.
Opusťte Ondro ty fantaskní konstrukce KOB.

Jara
Jara
Reply to  Ondra
2023-08-01 13:10

Někdo prostě být musí v roli rozhodčího, kdo dohlíží na to, aby nedocházelo k faulům.

Na duchovní rovině má roli jako naše policie sféra Saturnu. Jenže ti nefungují jako prohnilá pozemská policie, ale do jisté míry jen neviděni pozorují. Při překročení určité míry porušování božích zákonitostí musí zasáhnout a třeba smetou celé lidstvo z této planety. A nebo lidstvo nechají zopakovat vývoj od doby kamenné.

Ondra má pravdu v tom, že náš typ policie je naprosto chybný. Tyranizovat obyvatele automatickými pokutovacími zařízeními je jen ukázka úpadku a zvrácenosti lidstva.

Ondra
Ondra
Reply to  Jara
2023-08-03 17:26

Zapomněl jsi, že policie je jen důsledkem převahy “zvířat” a “biorobotů” ve společnosti. Tudíž jakýkoliv typ policie je chybný. Protože už jen hasí požáry. Tedy místo příčiny se řeší důsledek. Takže “žháře” nechá volně chodit po světě, zakládat “žhářské kluby”, chrání je zákonem, a šikanuje a terorizuje ty co jsou požárem postižení.
Jak vidno, většina lidí tu žije ve své růžové bublině, nedotčená skutečnou realitou. To bude hodně bolestivé probuzení.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-08-04 11:09

Tak si poslechni Pjakina, ten se také vyjadřuje o potřebnosti policie. A to máš přímo v DVTŘ. Ale Pjakin kritizoval název policie a říkal, že by se tento útvar měl jmenovat jinak. Policie je chybná, protože je lidem odcizená.
Třeba mě napadl původní model USA, kde městečko mělo šerifa a ten měl pomocníky. A když bylo třeba lovit bandu zločinců tak se spojili všichni bojeschopní muži. Ochrana práv by měla být v zájmu všech.
V takovémto původním americkém městě by se to dnešní šílenství dít nemohlo. Dnes je z lidí uděláno bezbranné stádo. A pokud Vás někdo napadne, tak se máte nechat zmrzačit a pak volat policii? To je do nebe volající pitomost. A pokud bys měl zbraň a použil ji, tak půjdeš do basy!
Správně by ochrana práva měla být zodpovědností celé společnosti. Ten, kdo se pokusí dělat násilí v Izraeli (jako ten, co ve Francii řezal nožem děti) skončí jako cedník. A policie pak už jen dohlédne na odklizení nebožtíka.

Máš pravdu, ale tady na Zemi to bohužel takhle nejde. Většina lidí by v nějaké pokročilejší civilizaci nevydržela.

Antivirus
2023-08-01 15:09

“Zpochybňování” válečnejch zločinů je trestný? Já blbej si myslel, že jak máme tuhletu “demokracii” a “svobodu” a kdesi cosi, tak si může aspoň zpochybňovat každej co chce.
Zpochybňování globálního přiteplování je taky trestný? Co zpochybňování 187 pohlaví? A co když je zpochybňuju proto, že si myslim, že by jich mohlo bejt 189 a půl?
Má někdo seznam, čim všim si musim bejt na 100% jistej a nemít o tom žádný pochyby, abych nešel do vězení?

Ta absurdita situace už fakt dosahuje směšnejch rozměrů. Předvolání k policii kvůli “pochybám”… co bude dál? Mě už snad ani větší hovadina nenapadá.

Ladik
Ladik
Reply to  Antivirus
2023-08-04 20:02

Vůbec nechci zpochybňovat Nobelovu cenu míru, Obama má malá obava…

Alda
Alda
2023-08-01 09:58

Milá Nikolo,
jsi pozoruhodný člověk a proto prosím přijmi kritiku.
Pravda se nenosí v žádné době. Režim má páky, jak sjednat nápravu. Dostala jsi se do hledáčku a to není ani trochu dobré. Zatím jen takové pod. vysvětlení…

Jdeš totiž z extrému do extrému….
Vysvětlím.
Máš tu celkem pěknou základnu příznivců, které svojí umanutosti poslední dobou velmi zanedbáváš, díky řekněme zakázce.
Podle toho co píšeš, není v možnostech jednoho člověka ji dokončit bez zanedbání všeho ostatního.
Podobně, jako Tvé dřívější kvalitní příspěvky vyžadovaly větší úsilí, než je jedinec schopen dlouhodobě zvládnout.
Říkám si, že by se z těch Tvých podporovatelů dali vybrat tací, kteří by se na šíření oběktivity, pravdy mohli podílet, z Tebe by se stal takový “šéfredaktor” v ilegalitě.
Dále by to chtělo i možnost finanční podpory od příznivců. (žádný transparentní účet na Tvoji osobu a pod.)
Tvoje “hra” má zapotřebí najít/najmout kvalitní spolupracovníky, aby se zakázka v přijatelném termínu dokončila a i v brzké době zaplatila.
Možná už jsi v takovém kruhu a neumíš z něho vystoupit, ale od toho máš nejbližší, aby tě podrželi, pomohli.
Demokracije je pojem, který byl pošlapán, zneužit tzv. západním světem k rozbití Východního bloku od počátku.
Po době temna jsme naposledy jako stát byli i díky Rusku vlastníky naší země. (Za tu samostatnost tatíčkem Masarykem, jsme pořádně okolním zemím zaplatili a tak se to s námi vleče).
Je zvláštní, že zlé Rusko i když nás různě poškozovalo kvůli zaostalejším ekonomikám, nám nechalo náš obchod, naše podniky, naše banky, naše doly, elektrárny, rozvodné sítě, zkrátka vše co nám bylo ku prospěchu.

Západní propagandou se z Ruska stal největší zlobr demokracie.
Jejich demokracie nám od toho tzv. špatného sosialismu odpomohla a to zřejmě napořád. (Vždy se najdou úplatní lidé, tak to dělali i Rokefellerové a konkurenci zničili všemi prostředky, aby ji následně jen předstírali svými nadacemi, korporacemi. O tom předstírání a lżi je celý kapitalismus).
Každý v sobě nosíme touhu po něčem spravedlivějším, svobodě, čehož využívají mocní tohoto světa.
Socialismus měl mnoho bolístek, aby se dal zesměšnit zdiskreditovat.
A tak tu máme většinu lidí, kteří z pohodlnosti, nevědomosti i dobrého profitu neprohlédli západní frašku, při které jsme jako stát přestali již existovat.
V tomto prolhaném světě, nemá smysl nosit kůži na trh!
Pokud chceš být šiřitelem objektivní pravdy, lze tak bez následků v naprostém utajení.
Vše ostatní je najivitou, která nás vždy prozradí přes všechny ty zaručeně bezpečné weby, registry atp.
Jak vidíš našli si tě a nebylo to těžké. Indoktrinace obyvatelstva o tom vypovídá. Peníze – Dřív byly knížky na heslo, dnes nás mají na talíři 24 hodin denně. I dík hloupým mobilům z kterých jsme u vytržení jak nám vše usnadňují.
Věříš, že za pravdu se musí bojovat pod vlastním jménem, adresou atd.
Spravedlnost, pravda je v nitru, v bohu. Není potřeba nosit ty osobní údaje Tvým protivníkům. To jen ony z nás dělají snadné terče. Je zapotřebí zamést stopy a nedávat lhářům šance.
Mnoho zdaru Aleš

Milan Žemlička
Milan Žemlička
Reply to  Alda
2023-08-05 00:28

Tak tohle bych podepsal i vlastní krví, pokud by to bylo zapotřebí. Naprosto výstižná a moudrá slova. I Sokrates by zíral.

Jaromír
Jaromír
2023-07-31 12:28

Než tam půjdeš, nalaď se na to, že tam bude úplně pohodový policista, který si myslí to co my 🙂

Jezevec
Jezevec
Reply to  Jaromír
2023-08-02 15:44

Jo, bude tam jeden hodnej a pak prijde pan zlej… Tady se nejedna o dopravni prestupek, ale o politicky proces! Prosim, peclive si prostudujte D-Fense a drzte usta! Všechno bude pouzito proti vam, a zejmena pravda. Neberte to na lehkou vahu., prosim, Nikolo!

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jezevec
2023-08-03 14:49

Nejedná se o politický proces – kauza není u soudu (a věřím, že žádná kauza ani nebude). O tom by musel rozhodnout státní zástupce – předpokládám ale, že PČR věc po podání vysvětlení odloží. Nic na Nikolu nemají (a mít ani nemohou).

Přihlédnout mj. k odůvodnění rozsudku soudu proti učitelce Bednářové.
Názor se (zatím) u nás kriminalizovat nedá (ačkoli se o to libtardi snaží), stále platí LZPS. Je to jen snaha zastrašovat.

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
2023-08-04 20:32

Pohodový a “hodný” policista může být ve výsledku horší než zlý.
Pohodový policista třeba řekne: “Víte, že Vám hrozí několik let kriminálu za trestný čin …. Ale když nám podepíšete tento papír (tlustý svazek mnoha desítek stránek), tak my Vás z toho dostaneme.”
A to je právě ta past podepsat rozsáhlý dokument, který si člověk těžko stačí přečíst. Ještě k tomu napsaný právnickým jazykem, kterému nerozumí. Lepší je takové dokumenty vůbec nepodepisovat.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
2023-08-07 14:40

Ve skutečnosti to většinou probíhá tak, že policistovi svou (předem připravenou) výpověď nadiktuješ do Záznamu 🙂

Slávek
2023-07-31 18:00

Mě už takhle mafiáni od Igora Stříža, alias Magora Mříža, řečeného PROKURÁTOR SMRT,
extrémisticky kriminalizačně pronásledují a terorizují, již přes dva roky.
Prý – KRIMINÁLNÍ ČINNOST NA INTERNETU – .
Jedno z posledních extempore jsem zažil cca před měsícem, kdy mě protektorátní koloniální policejní komando v čele s jistým nedoukem – náčelníkem kolínské kriminálky CHADRABOU, sebralo přímo v mém bytě a odvezli mě do Nymburka k jakési paničce, prý na psychiatrické vyšetření. Panička mi ale nebyla schopna odůvodnit proč mě tam pod pohrůžkou donucovacích prostředků, násilí, chvatů a hmatů transportovali. Jen mi přečetla cosi z papíru od NCOZ. Pročež jsem pochopil, že to vyšetření by potřebovala spíše ona a to policejní komando, když skáčou podle toho, jak jim kdo nalže !!!
“POVALI a MLÁTIT”, by si měli přepsat na těch svých cedulích, aby PRAVDA a LÁSKA, byly blíže k vítězství !!!
Já ale nejsem doktor, abych její zdravotní stav posuzoval, tak jsem z její ordinace odešel. Ale policajti už mě zpátky do Kolína neodvezli, vypařili se jak pára nad hrncem, musel jsem jet do Kolína zpátky vlakem.
KURWY JEDNY HAVLOIDNÍ FAŠISTICKÝ ESESÁCKÝ GESTAPÁCKÝ RAKUŠANOVY FIALOVY !!!
Chtějí lidem nahnat strach, havloidi, jako kdysi to tady dělali jejich dědkové za Hitlera !!!

3esa
2023-07-31 20:53

Poraďte se s právníkem. Nejlepší obrana je útok.

Jenda
Jenda
2023-08-03 08:28

Držím palce, chce se mi z nich zvracet…
Přeji mnoho štěstí!

Ondra
Ondra
2023-07-31 17:49

Tohle jsou teprv echtovní “dezoláti” a “popírači” , to by bylo trestních oznámení !

comment image

comment image

Jenže by to zároveň byl rasizmus ! Nelehký úděl má neziskovkářský práskač.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-07-31 22:37

Každopádně ti černoši by takový bordel v Rusku udělat asi nemohli. Prigožin má zkušenosti z Afriky a udělal by pořádek raz dva. Moc humánní by to asi nebylo a organizace na ochranu člověka v tísni by ječely. Možná je to právě to, co ti černoši chtějí. Ve Francii jsou naprosto v pohodě, mají bezpracně jídlo, zdravotní péči péči i kapesné.

Ruská společnost by asi nedovolila “obohacovat” své dívky a ten, kdo by to zkusil by byl rád, kdyby zůstal živý.

Tady se uplatňuje jeden duchovní princip – to je princip nevýměny. Pokud někdo jen dostává a nic nedává jako protihodnotu, tak si pokazí etiku.

Spark
Spark
Reply to  Jára
2023-08-12 03:40

Zřejmě jsi nepochopil, o co jde. Kdyby takto demonstrovali v Rusku, určitě by se na ně Putin s Prigožinem nezlobili 🙂

Jara
Jara
2023-07-31 15:37

Zajímavé názory mají na D-fensu ohledně policie. Někdy je opravdu nejlepší nevypovídat. Policie lidem nepomůže pouze se snaží něco najít, když nic nemá.

Rozhodně si přečtěte tenhle článek: https://dfens-cz.com/laska-a-clanek-37-jsou-tu-pro-vsechny/

Dominik Feri byl obviněn od nějaké slepice, která mu skočila do postele a on použil zajímavou strategii. U policie nic nevypovídal a tak se na něj u soudu nedokázali připravit a on to vyhrál.

Last edited 4 měsíců před by Jara
moravan
moravan
2023-08-02 21:25

Srdečně zdravím, Nikolo. Ač se v názoru na některé témata ( ohledně “homo” zaměření ) neshodnem, vážím si Vás. A to tak, že velmi.

Vzhledem k situaci proto nabízím pár upřesnění ohledně současných “pomahačů a chráničů”, protože z posledního článku je zřejmé, že nemáte čerstvé informace a lepíte to pozitivním myšlením ve stylu “většina z nich je normální”.

No, kéž by jste měla pravdu a já se mýlil. Ale realita je jiná a vím o tom víc, než je mi milé.
Proto je přesnější, že “někteří z nich jsou někdy skoro normální”.

Ještě víc se však mýlíte v domněnce, že “předvolat mě bohužel musí, když se někdo rozhodl zneužít systém”.

Není tomu tak. Existuje řada situací, kdy se policie rozhoduje, jak zareaguje – nezávisle na zákonu.
Pak se chová k nerozeznání od mafie a trestné činy vědomě ignoruje nebo se jich i dopouští.
Jindy je překrucuje na přestupky a pak se snadněji zametou pod koberec – pokud to neudělají rovnou ( např. nesepsáním trestního oznámení, nevyslechnutím svědků, ba i “ztrátou” korunních důkazů, apod.). Že to přece “nemohou” ? Ho, hó…

Ale dělají to i obráceně, kdy na politickou objednávku nafukují prkotiny na “trestné činy”…

Jejich “odbor vnitřní kontroly” ani GIBS prokazatelně nefunguje, ale kryje selhání svých kolegů. To nejsou žádné pomluvy, ale fakta. Viz třeba i chování GIBS vůči KTV, apod. Stejně tak státní zastupitelství už dávno není žádnou “protiváhou” ani pojistkou proti selhání PČR.

V současnosti je ( nejen v mých očích ) morální prestiž policie a státních zástupkyň srovnatelná s prostitutkami, pasáky a drogovými dealery.

Dostavit se tam musíte, předložit doklad taky, ale velmi zvažte, zda jsou hodni toho, aby jste s nimi vůbec mluvila.
Jsou to přece jen představitelé a obhájci současného režimu…

Ano, pořádkové síly jsou potřeba, ale musejí při svém konání chránit dobro a trestat zlo. Až to budou dělat, pak budou hodni úcty a spolupráce.

Ladik
Ladik
Reply to  moravan
2023-08-04 20:30

Diletantstvím lze kamuflovat i 100% kyanid v Bečvě, pak stačí řádně naučit papoušky kyanid kyanid bečka kyanid kyanid bečva kyanid kyanid bečva kyanid bečva kyanid…,
no když nejsou důkazy, tak kydat bečka kyanid Bečva!
Dalších nevysvětlitelných záhad je dost a dost.

Ondra
Ondra
2023-07-31 17:42

Mimochodem “zpochybňování válečných zločinů” není ani přestupkem ani trestným činem. To snad psal nějaký hotentot, ani ne profesionální neziskovkář. I ten by to napsal líp.
Každopádně je to křivé obvinění, a bylo by dobré si posvítit na toho kdo to podal. Pokud to tedy nebyl nějaký “šabesgoj” nebo navedenej Pepek Vyskoč. Jako v případě pana Stwory.
Nicméně na formu podání tipuju že to byl prostě debil.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2023-07-31 19:52

Může to být ten samý paragraf, co hodili na pana Stworu:
http://zakony.centrum.cz/trestni-zakonik/cast-2-hlava-13-dil-1-paragraf-405
Kdo veřejně popírá, zpochybňuje, schvaluje nebo se snaží ospravedlnit nacistické, komunistické nebo jiné genocidium nebo nacistické, komunistické nebo jiné zločiny proti lidskosti nebo válečné zločiny nebo zločiny proti míru, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.

Jenže když na Ukrajině oslavují Banderu a všude malují hákové/trámové kříže, tak to je fašismus jak vyšitý. Spíš by ten paragraf měl fungovat naopak na ty, co podporují nacisty. A pokud by někdo můj odstavec chtěl zpochybnit, ať se podívá sem:
https://antivirus.22web.org/av/220325-jak-media-lzou-o-ukrajine.htm
Toto není projev fašismu:comment image ?

gogo
gogo
Reply to  Ondra
2023-08-01 15:44

Nastudujte si obvinění, práci tzv. znalců a průběhy soudních stání.
Od “zpochynování” k “mohlo by v někom vzbudit nenávist” – režim už se v podstatě nezatěžuje dokazovat. On určuje.

katango
katango
Reply to  Ondra
2023-08-01 17:49

Jo, podejte trestní oznámení pro křivé obvinění. Taky jsem to jednou udělala a jedině tak se dověděla, kdo to křivé obvinění spáchal. A TO jsem podala přes přříslušný soud, aby se to nědalo jen tak zašantročit.

katango
katango
Reply to  katango
2023-08-03 12:19

Teda soud. Nejspíš to bylo přes příslušné státní zastupitelství. To víte, paměť už stojí za…A též jsem žádala, abych byla spravena o výsledku.

Slávek
2023-07-31 18:14

Každou seanci – výslech – na POLICII a podobně, je nutné si nahrávat. Nejlépe přímo na video. Jednou se nám, dnes cca stovkám perzekuovaných lidiček, to bude hodit jako důkazný materiál. Ještě před půl rokem šlo o cca 100 takto stíhaných občanů, ale režim se snaží zastrašit co nejvíce patriotů, národovců a vlastenců. Bránit nahrávání nemohou a nesmí.
Současně doporučuji tam nejít sám, aby se podobně nemohlo stát, že nedávno, přímo jakýsi policajt nepohodlný režimu, si prý sám uštědřil desítky ran nožem do zad, pak šel do sklepa a oběsil se tam !!! Docela bych tomu věřil. U policie totiž pracují i zločinci a různí fanatičtí aktivisté. Mohl bych tady psát o mých zkušenostech s policií nejen z Kolína, ale tolik času a prostoru dnes nemám.
CHCI MÍR a JSEM ČECHOSLOVÁK !!!

eunebrat
eunebrat
2023-08-01 08:23

Cempeři si holt musí svůj denní chleba od Soroše zasloužit.
Kdyby bylo nejhůř, tak se obraťte na ten PRAK, co hájil pí Bednářovou a založil podpůrný účet na soudní výdaje.
Nejlepší je mluvit co nejmíň, spíš vůbec. To oni musí dodat důkazy, proč jim v tom pomáhat?
A jeden tip pro komentátory v diskusích: Pokud nedošlo ke změně v posledních letech nárůstu totalitářství, tak jako důkaz nestačí, že se něco napsalo z konkrétního počítače a IP adresy. Musí se dokázat, že to napsala konkrétní osoba.
Tak držím palce.

Hrabě alias tata
Hrabě alias tata
2023-08-01 12:10

Bohužel v této době se stává že pravda je lež a naopak. Proto si klidně Řeporýjský starosta říká co je za hranou . A naopak pravda je postihována

Urug
Urug
2023-08-01 12:16

Samozřejmě základní pravidlo je nepodceňovat protivníka, buď to byl teplej bonz, ideální stav by byl odhalit praskace nebo policie jedna z vlastní iniciativy. Každopádně přeji, ať to dobře dopadne.

Heretik
Heretik
Reply to  Urug
2023-08-01 16:10

Pokud policista v takovém případu jedná z vlastní iniciativy, pak je blbec, protože riskuje kariéru, a to zneužití pravomoci veřejného činitele. To je zároveň jeden z hlavních důvodů, proč jsou anonymní udání v praxi nepoužitelná (par. 37.2 Správního řádu) a odkládají se (nejsou splněny ani podmínky povinného řešení). “A to anonymní udání jste si napsal sám, pane podporučíku?”, to už policista vidí, že je zle.

Pokud se ovšem podezřelý vysvětlovač u výslechu sám dobrovolně nezkompromituje. Jak poznamenal Švejk, každé přiznání ztěžuje zapírání, a naopak.

Většinou tedy policista jedná z nějakého vyššího příkazu a dobře chápe, kde to má své meze… pro něj. Výslech podáním vysvětlení je jenom na zkoušku, zda větším hlupákem anebo zbabělcem v mistnosti není ten podezřelý…
Zároveň se policista pokouší najít na tom člověku i jiné hnidy, takže zásadně nic nesdělovat co nesouvisí s předmětem vysvětlení.

U ostrého udání, najít udavače, který se podepsal, je tedy základní strategie.

K tomu je zásadní právě nahlížení do spisu v průběhu správního řízení, přečemž, D-Fens opomněl zmínit to nejdůležitější, že: par. 38.4 S právem nahlížet do spisu je spojeno právo činit si výpisy a právo na to, aby správní orgán pořídil kopie spisu nebo jeho části.

Takže, správní řízení je rozhodně ve vlastním zájmu podezřelého, i za tu cenu že třeba “pokuta” v něm svévolně udělená je vyšší. Ta informace za to stojí.

Největší nepřítel pravdy je strach.

katango
katango
Reply to  Heretik
2023-08-03 12:14

Mně to neumožnili.

Petr
Petr
2023-08-02 16:32

Držím vám palce, ať to vše ustojíte.
Možná drobná pomoc – dva zajímavé reporty (nevím, jestli je znáte), které lze najít na internetu. Ten první je z dílny nejvyššího komisaře pro lidská práva při OSN, ten druhý je zveřejněn na stránkách OBSE – Organizace pro spolupráci a bezpečnost v Evropě. Nelze je tedy vůbec považovat za nějaké Moskvou vymyšlené dezinformace.
Jedná se o tyto reporty:
Arbitrary detention, torture and ill-treatment in the context of armed conflict in eastern Ukraine, 2014-2021
WAR CRIMES OF THE ARMED FORCES AND SECURITY FORCES OF UKRAINE: 
torture and inhumane treatment.
Tyto reporty jsou u nás téměř neznámé, ale poukazují, že na východě Ukrajiny se děla mezi lety 2014-2021 opravdu zvěrstva, která svou brutalitou překračovala vše, co se u nás odehrávalo v 50-tých letech.
To čtení je šílené a pro silné povahy, a žádný rozumný člověk s tím, co se tehdy na východě Ukrajiny dělo, nemůže souhlasit.
A ještě jeden zdroj. Na stránkách OBSE jsou zajímavé i denní reporty (viz OSCE daily reports + je nutné zadat příslušné datum), které poukazují na počátek konfliktu na začátku roku 2022. Zejména jsou zajímavé reporty v období 18-23.2.2022 (tedy před vstupem ruských vojska na Ukrajinu), z nichž je naprosto patrné, že válka na Ukrajině začala už 18.2.2022 ostřelováním separatistických republik. V této souvislosti je zajímavý fakt, že v lednu 2022 schválila naše vláda pomoc Ukrajině v podobě dělostřeleckých granátů. Logická otázka zní: věděla naše vláda, co se 18.2.2022 na východě Ukrajiny chystá?
Zkrátka opět zdroj, o kterém se u nás vůbec nemluví.
Mnoho štěstí 🙂

Helena Novotná
Helena Novotná
2023-08-03 21:45

Nikolko, moc vám i vaší přítelkyni přeji pevné nervy a zachovat klid. Pevně věřím, že jenom strašej, že si nechtějí uříznout další ostudu. S tou Netrebko to totálně podělali. Naštvali i lidi, kteří se jinak o politiku ani nezajímají.
A moc děkuji za všechny vaše vtipné články. 🌷

Herbert
Herbert
2023-07-31 16:39

Nikolo, držím Vám palce! Herbert

gogo
gogo
2023-08-01 15:37

Doporučil bych ještě nespoléhat na to, že policie bude jednat formálně. Nastudujte si již proběhlé procesy proti svobodě slova. Od těch “popíračských” po ty, ve kterých si policajti a na ně napojení parchanti vylepšovali skore v boji proti pravicovému extremismu nebo nově v souvislosti s Ukrajinou.
Dobrým zdrojem těch klasických je blog pana Peciny Paragraphos.
https://paragraphos.pecina.cz/
Nejde jen o odsouzení nebo neodsouzení (a pozor, i podmínka je odsouzení, které slibuje rychlou cestu do kriminálu kdykoliv se režimu zachce ve zrychleném režimu), ale i o doprovodný program, který může trvat i roky a zahrnuje spoustu disciplin od zastrašování po obstavování majetku.

A dále se seznamte s dílem Jiřího Payna a spol. tehdy člena ODS, později-a dodnes prominentního člena Svobodných. Jeho zákon se používá ve většině procesů proti svobodě slova. Podrobnosti zde.
https://nautilus2.wordpress.com/2021/05/10/10-5-je-taky-vyroci/

Taky by vám mohl pomoci případ pana Krafta.

V podstatě jsou tyto možnosti:

  1. Nějaká špína podala podnět a policajti to formálně zprocesují a mají zájem to zavřít. To je ta varianta vašeho otce.
  2. Nějaké špíny mají svůj bysnys založený na odhalování a persekuci slušných lidí. To lze nastudovat u pana Peciny a patřičně aktualizovat, přece jen tehdejší režim se jaksi snažil budit dojem zákonnnosti.
  3. Z nějakého důvodu má řežim nebo někteří jeho pohůnci zájem prodemonstrovat exemplární příklad boje proti ošklivým lidem a vy jste se jim přimotala do seznamu. Tady zvažte, jestli je to pravděpodobné a případně jim dejte najevo, že jsou i snadnější cíle než vy. Jistě budou případy z poslední doby, kdy kluci z Útvaru nalovili na demoškách ryby a vytipovali si ty, na kterých ukážou ostatním, zač je v Pardubicích perník.
  4. Režim si vás cíleně vybral. Pak nezbývá, než se připravit na reálný boj a nespoléhat na to, že “se to absurdní obvinění přece vysvětlí”. Jak říkal pan Švejk – “Ježís byl tak nevinnej” (tady asi bude užitečný případ Kraft)

Třeba to bude jak s StB, ale trochu se přivzdělat, se vám bude hodit dřív nebo později.
Držím palce,

Milan
Milan
2023-07-31 18:25

Já bych se toho nebál ale zároveň to v dnešní době nepodceňoval. Vše si nahrejte, nenechte se přátelsky rozpovídat. Prostě jste nic takového nedělala a nejste si toho vědoma a basta. Kdyžtak se poraďte s právníkem.

Sengir
Sengir
2023-08-02 06:45

Dobrý den,

tohle je neuvěřitelné. jak bych Vám mohl pomoci? Pokud byste chtěla pomoci s překladem hry do AJ, jakože modder vím, že asi nepotřebujete, ale přesto, udělám to pro Vás.
Paní, držte se a Vy za to, že zde roky píšete o tom, jak hluboko naše společnost klesla dostanete pozvánku na orgán, kam nepatříte a je mi i Vám to fuck, je na poblití. Chtěl bych vidět ten xicht orgána, až ho tam argumenty rozbijete. Jen, pozor na to, že pojede fialově a jako stroj.
Stroj má má program. A ten, když se zasekne na neočekávaném místě, sama víte, že se zacyklí a nejde. Držím Vám moc palce. Jeden jsem si sám teď skopl, ale to nevadí, druhou tu VanDammovku pořád dám bravurně. Nikolo, nedej se!!!

Moc mě to sere, že už sahají na ty, kdo jim šlapou na paty v tom jejich běhu za kandelábr. Tohle není v pořádku. Vždy jsem si myslel, že soudce je morálně vyzrálý člověk. Dnes je to jedinec. A to je, ty kurvo která to čteš, abys ještě přidala, tvoje karma. Hajle placenej, ode mne, špíno prašivej.

Pavel J.
2023-08-03 06:50

Nikolo, hodně štěstí a dám vám jednu nevyžádanou radu: nepodceňujte to a vezměte s sebou právníka. Však víte, může tam sedět vcelku normální lidská bytost – a může tam taky sedět svině. 
Ať se daří. 

gogo
gogo
2023-07-31 12:38

tady se komentáře mažou nebo schvalují:?

Jára
Jára
Reply to  Nikola
2023-08-02 11:45

Doporučil bych jeden postup, kterému se říká “Mrtvý agent“. V praxi to znamená, že všechna vyhrožování, citové výlevy apod se schovávají do černých desek (může být složka na PC) a někdy se to dá dokonce použít proti útočníkovi. Nebo na svoji obhajobu o soudu. Tohle by měl být oficiální postup co dělají v Scientologii. V této sektě mají desetiletí zkušeností s “hate crime”.

Je to sviňárna, ale útočník si potom nemůže být nikdy jistý čím se kde podřekl a co na něho kdo může vytáhnout.

A podívej se na Seznam. I ten nejechtovnější propagátor mainstreamu čeli také podobnému vydírání.
https://www.zive.cz/clanky/ivo-lukacovic-je-vydiran-po-zakladateli-seznamu-nekdo-chce-bitcoiny-on-sam-vypsal-odmenu-za-dopadeni-pachatele/sc-3-a-223471/default.aspx

Last edited 4 měsíců před by Jára
gogo
gogo
Reply to  Nikola
2023-08-02 12:04

Dva nejsou vidět. Já netvrdím, že měly být schváleny k publikaci, stačí, když si je přečtete. Pokud tedy nebyly zablokované systémem i pro vás.

Jára
Jára
Reply to  Nikola
2023-08-02 12:25

Já jsem citoval oficiální mainstreamový server (L)Živě, na kterém je uváděna ta jediná a správná pravda. Akismet také zahodí zprávu pokud je v ní více než jedno URL. Možná slovní spojení “nenávistný zločin”. Čert ví, co se “umělé inteligenci” honí mezi 1 a 0. Každopádně text, co vytvořím, je originál a ne nějaké běžné diskusní tlachání.

gogo
gogo
Reply to  Nikola
2023-08-02 14:44

očekával jsem něco takového

P.A.Semi
Reply to  Nikola
2023-08-05 23:25

Ohledně “sáhodlouhých nesmyslů” – tady začala v poslední době “cenzura” zkracováním příspěvků…

Já si s tím poradím Ctrl+Shift+K, a na konzoli zadám toto:
[].slice.call(document.querySelectorAll(‘.commentMoreLink’)).forEach(function(A){A.click()})
(většinou to jen najdu šipkou nahoru v historii a enter spustím)

Ale pro ostatní, kteří jsou také čtivější typy ale nejsou ajťáci, by to chtělo někde nahoře tlačítko “rozbalit všechny komentáře”, s takovýmhle jednoduchým scriptem…

πα½

mylouš
mylouš
2023-07-31 17:44

Neziskovčíci a jiné svině v akci. Za pravdu by dnes ani mistra Jana snad možná s největší pravděpodobností i když kdoví neupálili…

SansLogique
SansLogique
2023-08-01 15:45

Kdyby se podařilo zjistit a zveřejnit identitu toho, co podal to udání, třeba by mu někdo došel sdělit svůj názor osobně…

Jaromír
Jaromír
Reply to  SansLogique
2023-08-07 14:48

Máš právo nahlédnout do spisu – jen si nejsem jist, zda to platí již v přípravné fázi.

kralik
kralik
2023-08-01 17:01

MYSLIM ZE KDYZ NEREKNETE A NEPODEPISETE ZE RUSKO JE TERORISTICKY STAT TAK VAS BUDOU SOUDIT.

Vlad
Vlad
2023-08-01 18:21

Švejk by děl: když vede člověka četník,je to těžký okamžik v životě lidským…….nevěřte jim,i když vám budou povídat cokoliv.neverte jim,když budou naznačovat,že jsou na vaší straně.budou asi dva ,hodný a zlý a navíc bude poslouchat ve vedlejší kanceláří další,je to prostě jejich prace.snazte se mluvit co nejméně,oni jsou od toho aby dokazovali vaší vinu a ne abyste vy dokazovala svou nevinu.chtejte vědět,kdo udání poslal,musí vám to říct.uz se těším.

Ondra
Ondra
2023-08-03 12:52

Jestli tě to Nikolo potěší, tak Gonzalo Lira právě utekl ukrajinským orgánům, kdy ho SBU držela ve vězení, kde dostával na jejich rozkaz nakládačku od spoluvězňů.
To je úplně jiný level “policejního předvolání” , který tu naštěstí nemáme.
Gonzalo se pokouší právě dostat přes ukrajinskou hranici do Maďarska. Jestli se mu to povedlo, zatím nevíme, 2 dny o něm nejsou zprávy.

https://www.youtube.com/watch?v=AW274f8s-ws

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2023-08-03 17:49

Já myslím že ten článek můžeš klidně uveřejnit. Většina lidí ho nezná, tak se aspoň dozví že nějaký Gonzalo existuje (zatím, nejspíš). Taky se mi na jeho příběhu pár věcí poněkud nezdá.
No jisté je, že pracuje přímo pro globalčiki, tak jako prakticky všichni “protisystémoví alternativci” jako bývalí rozvědčíci Ritter & Snowden, ale i Macdouglas, Russel, a spousta dalších. Ten jeho útěkový příběh jako by vypadl z oka tomu Snowdenovu, ještě by mohl skončit ve stejné “chruščovce” v moskvě jako Snowden, aby je měli hezky pohromadě 😀

Jediný o kom si nemyslím, že vědomě pracuje pro globalčiki, je Assange. Ten to dělal z naivity a idealismu. Ale i tohle mají globalčiki ošéfované, že člověk pro ně pracuje, ani o tom neví. Holt bezstrukturní řízení je sviňa 😛

A i kdyby Gonzala v tom pracovním banderovském koncentráku rozemleli na prášek (jako Assangeho v Londonistánu) tak globalčikům v jejich protiamerické agendě poslouží i jako mrtvý. Možná ještě líp.
To je ta nevýhoda, když pracuješ pro globalčiki a podobnou verbež. Protože je to smlouva s ďáblem, která je nakonec vždy ve tvůj neprospěch.

Mám takový dojem, že je Gonzalo opravdu vážně nemocný (tvrdil cosi o srdci) a že asi před sebou nemá moc dlouhý život. A je tak nějak částečně smířený s tím, že tohle je jeho ukrajinská sebevražedná mise. Kde poslouží jistým lidem, částečně i celé společnosti, a za odměnu se mu zřejmě postarají o jeho nezletilé děti (8, 10). Těžko říct. Tohle už je spekulace. Ale svéprávný člověk kterému záleží na životě, by na banderovské nacistické ukrajině nezůstal dobrovolně ani minutu navíc. Natož aby dráždil SBU svými videi.

Traduje se, že klíčová postava a jeden ze zakladatelů KOB Zaznobin, se kdysi v 90. letech setkal přímo s nějakými vysokými zástupci globalčiků, možná dokonce přímo s někým z nich. A že se jich ptal, proč tohle učení o řízení a fungování společnosti nerozšíří mezi lidi. Odpověděli mu něco ve stylu “a vy snad svého psa učíte rusky ?”
Holt, čiň čertu dobře, peklem se ti odmění.

Ladik
Ladik
Reply to  Ondra
2023-08-04 21:10

Ondro, vaše moudra s jistotou tajné a již dávno odtajněné nějak do modelu NSA a jeho vysvlečení do pyjama kolidují. Ed. Snowden i J. A. položili svůj život! Nemohu se zeptat, co jste položil? Plést bič a plácat pitomosti nedovede kde kdo, tak važte slova. U obou mužů si jejich mladistvá nerozvážnost zaslouží pomník (Nobelovy ceny jsou rozebrány nebo příslibem blokovány), jelikož se domnívám, že by do toho znovu nešli, kdyby si mohli sáhnout do svého rybníku historie a vytáhnout kapříka osudu!!!

Ferda mravenec
2023-08-06 16:54

Tato protilidová, silně prozápadní a protiruská vláda a sněmovna začínají stále častěji prosazovat zákony, které zavádějí totalitní zákazy, škrty, postihy, soudy, šmírování nepohodlných a nesouhlasících atd. Přitom ale stále žvaní o rozvíjení demokracie v Česku a totalitě, porušování svobody a lidských práv v Rusku a v Číně. Ani se za to své nebetyčné pokrytectví a ubohé podkuřování věrchuškám USA a EU nestydí. Na většinu voličů kašlou, pouze je ždímají jako mokrý hadr a říkají jim dezoláti nebo lúza. Po nich přijde potopa.

marie kisová
marie kisová
2023-08-10 12:00

Paní Bornová zdravím Vás z vysočiny,

cením si Vaší odvahy a velkého nadhledu.

Podle mne zločin nelze zpochybnit. Jde zpochybnit pouze viník, a to je velký rozdíl.

Držte se, posílám Vám štěstí. Kisová Marie

gogo
gogo
2023-09-07 09:07

Dopadlo to nějak? Můžete o tom mluvit?

jirik
jirik
2023-08-02 15:54

je zajímavý francouzský seriál maigret s brunem cremerem
např.: Maigret a stará dáma (vražda v okolí poslance)
https://prehrajto.cz/komisar-maigret-16-stara-dama/60170b3780196

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2023-08-02 16:16

Vypracuj si scénáře pro “vysvětlení”, pro zápis s uvědomělým soudruhem, nebo i s myšlení schopným člověkem. Strategie pro jednání s libtardem by mohla spočívat ve vyslechnutí nářků udavače. Zjištění udavače, čemuž se represivní síla sionistického režimu bude bránit. V závěru prohlaš, že miluješ pravdu, lásku a mír. Ale pětidemoliční protektorátní vláda páchá cestu do propasti. Nemůžeš přece za to, že nám vládnou zločinci. Policajt především by měl bojovat proti organizovanému zločinu! Co proti mocenské mafii dotyčný podnikl?

Ústavní zákon 2/1993 Sb. Listina základních práv a svobod, který v čl. 17 zaručuje právo na svobodu projevu, je pro pátou kolonu jen cár papíru.

👹
Pravdoláska naší košer vrchnosti, která šéfuje i policii a soudům, v tomto sionistickém protektorátu, lstivě vydávaném demokratickou republiku:

Pod chabou záminkou „zhoršení pozice pro ISIS“ americké ministerstvo zahraničí de facto přiznává, že nezákonná okupace třetiny Sýrie – části bohaté na ropu a nerostné suroviny, které jsou v současnosti kradeny/pašovány – ze strany impéria bude trvat, a to na neurčito.
Důkazem budiž prakticky nepřetržité drancování ropy v severovýchodní provincii Hasaka, jak se projevuje v průvodech desítek ropných cisteren, které projíždějí do severního Iráku přes hraniční přechod al-Waleed nebo al-Mahmoudiya, obvykle v doprovodu kurdských separatistických milicí podporovaných USA.
http://www.thecradle.co
https://zvedavec.news/komentare/2023/08/9728-syrie-pribeh-drancovani-a-vzkriseni.htm

Mezitím ozvěny z 🕎Říše lží prozradily celou hru. Ve Washingtonu není vůbec žádný úmysl usnadnit mírový plán na Ukrajině – a to vysvětluje taktiku komika ✡️Zelenského bez zastavení. Nejvyšším cílem je změna režimu v Rusku, a proto je Totalen Krieg proti Rusku a všemu ruskému opodstatněný. Ukrajina je jen pěšec ve hře – nebo ještě hůř, pouhá potrava pro děla.

To také znamená, že 14 000 úmrtí v Donbasu za 8 let by mělo být přímo připsáno výjimečnostem. Pokud jde o ukrajinské ✡️neonacisty všech vrstev, jsou stejně postradatelní jako „umírnění rebelové“ v Sýrii, ať už jsou napojení na Al-Káidu nebo Daeš. 
Pepe na telegramu:  https://t.me/+Uxbn8mAJx2971eDI

Vazalské státy nemají pravomoc dodržovat jakoukoli mírovou dohodu.
třetina Sýrie zůstává okupována 🕎USA – i když USA prohrály válku proti Damašku kvůli ruské intervenci.

🕎Projekt “Ukrajina” jako existenční konflikt

Rusko bylo nuceno bojovat proti sousedovi a příbuzným, které si prostě nemůže dovolit prohrát, a jako jaderná a nadzvuková mocnost to nedovolí.

I když je Moskva poněkud strategicky oslabena, ať už to dopadne jakkoli, jsou to podle čínských vědců Spojené státy, kdo možná udělal největší strategickou chybu od vzniku🕎 říše: změnil ukrajinský projekt v existenční konflikt a uvrhl celé Impériumi s vazaly do totální války proti Rusku.Proto nevyjednáváme o míru a odmítáme dokonce i příměří, protože jediným možným výsledkem vymyšleným 🕎neomarxistickými psychopaty, kteří ovládají zahraniční politiku USA, je bezpodmínečná kapitulace Ruska.

Summit Rusko-Afrika v Petrohradě byl sám o sobě dalším zlomem, který zasáhl kolektivní západní média. nebylo to nic menšího než veřejné prohlášení Ruska slovem i skutkem o komplexním strategickém partnerství s celou Afrikou, i když nepřátelský🕎 kolektivní Západ vede hybridní válku, a to nejen proti Afro-Eurasii
https://www.zerohedge.com/geopolitical/escobar-geopolitical-chessboard-shifts-against-us-empire

Pronikavý esej o víře Američanů (sionistů), jak byla jejich země povolána, aby spasila svět a přinesla všem svobodu a demokracii. Autor zkoumá se suverénní faktografickou znalostí, přemýšlivě a věcně tuto konstantu 🕎amerického politického myšlení, a ovšem také její odvrácenou tvář. Vypráví, jak snadno se idealismus podobné víry dokáže snoubit s anexemi, intervencemi, ultimaty, ba i s obyčejnou loupeží.
https://www.knihydobrovsky.cz/kniha/moloch-52150

Banos představuje soubor napsaný filozoficko aforistickou nadčasovostí von Bulowa, Sun Tzua nebo Machiavelliho. Vytvořil naprosto poutavý manuál o tajemstvích toho, jak strategická moc skutečně funguje.
https://www.knihydobrovsky.cz/kniha/jak-vladnou-svetu-22-strategii-globalni-moci-323016506
📙
http://web.archive.org/web/20160321054609/http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=sionismus-a-judaismus

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2023-08-03 13:05

Z Boží vůle milostivá talmudistická vrchnost povoluje pouze jedinou propagandu. Tlachy sionistických sdělovacích prostředků však nejsou zákonem, tak si satanisté jako iluzionisté z rukávu vytahují “zákony” k terorizování kritiků podvraťáctví;

Obvinění (souvěrce) Trumpa spolehlivě odvádějí mediální pozornost od korupčních kauz Bidenovy rodiny.
Jedná se především o mamutí korupční a úplatkářský skandál na Ukrajině, kde Hunter Biden si řekl představitelům plynárenské společnosti Burisma o 5 milionů dolarů úplatku pro sebe a jeho otce Joea Bidena, aby se jeho otec a tehdy Obamův viceprezident Joe Biden zasadil o vyhazov ukrajinského protikorupčního prokurátora, který šlapal Burismě na paty a majitelé firmy se chtěli prokurátora zbavit…

(pedofil a feťák) Hunter Biden byl totiž v pozici jednoho z ředitelů v představenstvu Burismy, která prala peníze pro … ✡️oligarchy skrze fiktivní a nikdy neexistující obchody s ukrajinským plynem.

Trump zpochybňoval regulérnost voleb!
hrozí v případě odsouzení až doživotí
Použití zákona z roku 1866 proti Trumpovi je naprostý bizár, protože Trump se nesnažil zabránit dosazení Bidena do Bílého domu kvůli jeho rase a etnickému původu, ale kvůli volebním podvodům, nasypávání hlasů, manipulování s došlými korespondenčními hlasy, bránění volebním pozorovatelům v dohledu nad sčítáním hlasů a celé řady dalších podvodů.
https://aeronet.news/video-donald-trump-celi-jiz-tretimu-obvineni-a-pry-se-dopustil-zlocinu-proti-usa-kdyz-zpochybnoval-regulernost-voleb-trump-je-ve-skutecnosti-obvinovan-pokazde-kdyz-zkorumpovana-rodinka-joea-bidena/

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2023-08-04 19:08

Osvětlování válečných zločinů a genocidy svatých svého neviditelného boha

🕎evropské migrační neziskovky, které importovaly z ožebračeného Nigeru chudé černochy do Evropy, aby v ní zhmotnili tzv. Kalergiovskou Evropu a model Euroafriky. Panečku, dva za cenu jednoho! Okrást Niger a ještě pomocí jeho zchudlých migrantů naplnit vize Kalergiovských cílů “Velké výměny” v Evropě. Tomu se říká double hit! Dvojitý zásah!

Terorismus se v Nigeru znovu odhalil jako procesní nástroj kolektivního Západu na plundrování zdrojově bohatých rozvojových zemí

🕎Západní firmy rozvrátily bezpečnost Nigeru a začaly ho plundrovat. Teroristické jednotky měly za úkol zastrašit centrální vládu v Niamey, v hlavním městě, aby těžební korporace v regionech na severu měly klid na těžbu a vývoz nerostných surovin na západní trhy
https://aeronet.news/video-jevgenij-prigozin-odhalil-co-bylo-pricinou-vojenskeho-prevratu-v-nigeru-zapadni-zeme-zaplavily-zemi-teroristickymi-bojuvkami-a-potom-obratem-nabidly-vlade-nigeru-vojenskou-pomoc/

jirik
jirik
2023-08-05 08:08

 Ing. Jaroslav Štefec – bez servítků u petra bureše
cca 2 hodiny 3 minuty

  • NATO
  • česká armáda a obrana české republiky
  • rozdělení československa
  • obsazování “koryt”,…
  • korupce,…
  • informačně velmi zajímavé

https://www.youtube.com/watch?v=Cakz4BfE_GE

jirik
jirik
2023-08-05 19:10

jak funguje současný systém
Komisař Maigret 38 – Ministrhttps://prehrajto.cz/komisar-maigret-38-ministr/6018566d02106

jirik
jirik
2023-08-05 21:56

Komisař Maigret 39 – Čtyři esahttps://prehrajto.cz/komisar-maigret-39-ctyri-esa/601857b672b9c
starosta, policejní komisař, doktor, advokát – čtyři esa; film stojí za shlédnutí

jirik
jirik
2023-08-07 15:49

Maigret a společnice
K Maigretovi přichází mladá žena Cécile Ledruová. Pracovala jako společnice u paní Croisierové, která se jí ujala už jako malé dívky a považovala ji spíš za člena rodiny než za zaměstnankyni. Nyní je však paní Croisierová mrtvá, a přestože pitva ukázala, že zemřela v důsledku srdečního infarktu, Cécile je přesvědčená, že šlo o vraždu. Stará dáma se totiž na několik dní ubytoval u svého synovce Deligearda, jehož se podle vlastních slov obávala. Deligeard – jak Maigret zjistí – je v katastrofální finanční situaci, a přestože jeho žena přinesla do manželství velké peníze, dnes už z nich nezbývá nic. Vyšetřující soudce se řádnému vyšetřování všemožně brání, protože je přesvědčen, že by se lidé z jisté společenské třídy podobného zločinu nedopustili – ani pro peníze. Maigret má však své zkušenosti… (Česká televize)
https://www.csfd.cz/film/228405-maigret/254577-maigret-a-spolecnice/prehled/

Soudce znemožňuje Maigretovi prošetřovat Deligearda….

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2023-08-07 22:44

Zajímavá otázka pro orgány;

Skupinka samozvaných ✡️vyvolených rozhodla, že lidí je moc a je třeba jejich počet zredukovat. Tomuto procesu říkají depopulace. Jak je možné, že zpochybňování minulé události, tedy již uzavřené události, je trestné a příprava genocidy-depopulace celého lidstva trestná není? Nejde však jen o depopulaci, ale i o likvidaci států a národů.
https://www.novarepublika.online/2023/08/holocaust-a-depopulace

jirik
jirik
2023-08-11 07:11

pavel zítko dostal obálku s červeným pruhem

  • vakcinace a norimbersdkýý kodex
  • obálka s červeným pruhem celkem 17 stran!!!
  • pavel zítko čte vybrané statě z obálky s červeným pruhem
  • video má dvě hodiny a stojí za poslech

https://gegenstimme.tv/w/1CsiHXpeCFwFvsfdrfWerA

jirik
jirik
2023-08-19 11:52

A budou mazat, ničit, odstraňovat z veřejného prostoru cokoli, co neodpovídá politice EU. Nenávist namířená na odpůrce EU bude samozřejmě povolena, stejně jako dezinformace, které bude šířit EU, WHO, OSN, IPCC a další propagandisté.
https://necenzurovanapravda.cz/2023/08/uz-pristi-tyden-zacne-byt-prosazovan-tvrdy-cenzurni-zakon-eu/

gogo
gogo
2023-07-31 12:38
Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  gogo
2023-08-03 12:15

https://aeronet.news/?s=strelkov
Ruská vyšetřovací komise zatkla v moskevském bytě Igora Strelkova za rozvracení Ruska, zatykač přišel na podnět Kremlu po sérii slovních útoků na Jevgenije Prigožina a Vladimira Putina! Neúnavný kritik Putinova kuchaře a “slabého” Vovky je teď zavřený, zatímco Prigožin chystá v Bělorusku …(ochranku proti vpádu otroků sionistů z Polska).

gogo
gogo
Reply to  Nikola
2023-08-03 15:59

Jaké blbosti máte na mysli?

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
2023-08-03 17:44

Strelkov by likvidoval i Turecko a kdejaké další agenty satanismu. Jenže takové šílenství by vedlo k obrovským ztrátám. Jeho soustavné nabádání k radiálním řešením a nadâvání na vrchnost, kde ta nejvyšší je obřezaná, kazilo hlavní propagandu a s ní spojenou důvěru lidu prostého.

@ kdyby americký deep state tak netlačil na pilu🕎

Jenomže majitelé BlackRock mají ve scénáři privatizaci zdrojů a území Ruska, pak Číny, následně Velkou přestavbu světa a biorobotů, Great Reset.

gogo
gogo
Reply to  Otroctví je svoboda
2023-08-04 08:22

Strelkov sice označuje věci napřímo, ale rozhodně nikdy nevyzýval k válečným operacím mimo území Ruska, natož proti Turecku. Od počátku byl i proti africké a syrské účasti.
Jeho hlavní tezí bylo, že rusové mají bránit svoje vlastní území a neposílat svoje jednotky kamsi do Afriky.

Tady prostě hrubě fabulujete. Možná pod dojmem fabulací, které čtete. Pokud byste sledoval Strelkova napřímo, takové nesmysly byste prostě nepsal.

Nebo jste si ho spletl s nebožtíkem Žirinovským.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  gogo
2023-08-04 17:01

„Strelkov zatčený a obviněný z extrémismu a z rozvracení Ruska. Strelkov totiž začal útočit na Kreml způsobem, že začal Putina obviňovat z toho, že se paktuje s Prigožinem, s Erdoganem a s dalšími nepřáteli Ruska a vede tak Rusko k naprostému zániku.

Rusko přitom v Turecku vidí hlavní diplomatickou osu v Evropě na cestě z izolace, protože Kreml nechce vsázet všechno na jednu kartu Číny. Jenže, Strelkovova slova zase nezní úplně od věci, protože Turecko má vlastní plány a cíle, což potvrzuje dodávkami zbraní nejen na Ukrajinu, ale i do Azérbajdžánu. Je to ale neuvěřitelně absurdní obraz, který však potvrzuje realitu v Kremlu,“ napsal VK na Aeronetu.

Prigožiniáda byla komedie.
Sionistická propaganda skočila na lep..

S plukovníkem a pravoslavným křesťanem je zábava.
(2.sv;) „Česká republika patří mezi ‘vítězné země’. další genocida a totální vyhnání německé menšiny (v Sudetech ale většina). Hnidy, zkrátka … dědičné hnidy.“

🧐Za vyzbrojování sionistickych armád Drang nach Osten, a za údajný současný boj za Banderovu suverenitu, obviňoval české hnidy, nikoli ✡️majitele I.G.Farben, nyní BlackRock.

Odsun Němců po 2.sv. sionistické válce byl z vůle banksterů, a součástí dohod s SSSR.
🔥
Obrací se k vám manželka Igora Vsevolodoviče Girkina (Igor Ivanovič Strelkov).
Dne 21. července byl můj manžel, bývalý důstojník FSB se státními vyznamenáními zadržen a později umístěn do vazby na základě obvinění ze spáchání veřejné výzvy k provádění extremistických aktivit (článek 280 část 2 trestního zákoníku Ruské federace). Znalec spatřoval známky extremismu ve větě
🔥„Občané, za to zastřelit málo“, zveřejněné na sociální síti VK a popisující reakci na zveřejnění plateb E.V.
🔥
krátce před jeho zatčením na příkaz I.I. Strelkova, začala aktivní práce na vytvoření Všeruského sociálního hnutí (Общероссийского общественного движения), které měl vést.

Канал Российского Движения в поддержку И.И. Стрелкова (РДС)
Это официальный канал Игоря Стрелкова

Другие ресурсы:
https://t.me/iistrelkov
https://t.me/strelkov_vk
https://vk.com/iistrelkov
https://bastyon.com/igor_strelkov
https://www.brighteon.com/channels/igorstrelkov
https://www.tiktok.com/@strelkov_ii

gogo
gogo
Reply to  Otroctví je svoboda
2023-08-09 11:21

Kdybyste ho sledoval dlouhodobě sám, věděl byste, že neřekl nic nového. Naopak, vůči Putinovi v době SVO byl zdrženlivější než před ní.

gogo
gogo
Reply to  Otroctví je svoboda
2023-08-03 15:57

Po “sérii” z minulého roku nebo až z roku 2014?

Kdo Strellkova elementárně sledoval, tak je mu jasné, že aeronet píše trošku scesty .. prostě se někdo rozhodl a provedli to. Nebylo nic jako překročení nějaké linie.

Přigožinova slova a činy jsou OK? Strelkov sice kriticky komentoval, ale důrazně varoval zejména před tím, aby někdo sahal na Putina jakožto ústřední figuru moci v Rusku.

Bude zajímavé to sledovat, ale zejména používat vlastní hlavu.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  gogo
2023-08-03 18:16

@aeronet píše trošku scesty ..

V prostředí všeobecně zahlceném satanistickými lžemi to ještě ujde. Přečtu, vyfiltruji ujeté fantazie.

@prostě se někdo rozhodl

Skutečné příčiny nám asi neprozradí. Zbývá prostudovat projevy zúčastněných stran.

@Přigožinova slova a činy jsou OK?

Prigožin je maskot žoldácké bandy. Ve skutečnosti tomu velí bývalí vysocí důstojníci ruské armády. Zakázky zadává a platí velení Ruska.

@ Putina jakožto ústřední figuru moci v Rusku

Putina dosadila košer mafie, majitelé Ruska, konkurenti majitelů exportérů démonkracie. Ke Zlaté pagodě se vyjádřil. Možná nechtějí být populární, tak vyslali poskoky, aby ho umlčeli, a tím byla udržena důvěra v režim.

gogo
gogo
Reply to  Otroctví je svoboda
2023-08-04 08:27

Tak se asi shodneme na tom, že neexistuje viditelný důvod, proč by měli Strelkova zabácnout právě těď. Nestalo se nic neobvyklého z jeho strany.
Ze strany druhé se stala ta Prigožinovská operace a je velká otázka, co to mělo skutečně znamenat, jaké procesy to způsobily a co bude následovat.
Myslím, že na racionální zhodnocení by bylo potřeba se poměrně detailně orientovat v mocenském nastavení v Rusku a jejich vazbách ven, ať už politických, tak zejména mafiozně-kriminálních.

Já nevím, proč sedí, kdo to rozhodl, jaké má cíle atd… ale přijde mi legrační, jak si jsou jistí ti, kteří ani nerozumí rusky a o kontextu nevědí vůbec nic. Ani to málo, co jsem pochytil já.

134
0
Would love your thoughts, please comment.x