Menu Zavřeno

Vyhlásilo USA válku EU?

Možná už jste zaznamenali, že došlo k „záhadnému“ poškození plynovodu Nord Stream 1 i Nord Stream 2. Nord Stream 1 byl dokonce poškozen na několika místech zároveň. Pravděpodobnost sabotáže je tedy tak obrovská, že i ideologicky silně zpracovaní Němci už to jako sabotáž vyšetřují.

Záměrné poškození dvou hlavních plynovodů do většiny Evropy bude mít tak obrovské následky na ekonomice i zdraví Evropanů, že to můžeme charakterizovat přinejmenším jako jeden z největších teroristických činů tohoto století (společně s Covidem), spíše už ale jako válečný akt. Nezapomeňte, že na plynu nezávisí jen plynové sporáky v našich domácnostech, jak si myslí svetrová Pekari a podobná žvižátka ve vedení naší země. Na dostatku plynu závisí přinejmenším:

  • Příprava potravin – plynové sporáky v domácnostech, restauracích apod.
  • Vytápění – plynové ohřívače vody v domácnostech, firmách, továrnách, nemocnicích apod.
  • Výroba elektřiny (asi 8% celkového množství)
  • Zpracování skla
  • Výroba keramiky – nejen nádobí, ale i dlaždiček a dalšího stavebního materiálu i materiálu pro elektroniku
  • Výroba stavebních materiálů – cihly, cement, vápno, omítky…
  • Výroba hnojiv (90% nákladů na výrobu minerálních hnojiv je na zemní plyn)
  • Výroba pečiva a dalších potravin
  • Pivovarnictví
  • Chemický průmysl (pro ohřev i přímo jako surovina)
  • Pohon některých vozidel (LNG)
  • Hutní průmysl (tavicí pece na neželezné kovy, žíhání barevných kovů atd.)
  • Krematoria
  • Spalovny odpadu

Zelení ideologové mohou říkat co chtějí a mohou si v hlavách vytvářet další a další fantazie o tom, jak bude vše nahrazeno elektřinou (na jejíž výrobu z části také potřebujeme plyn) a různými bioplyny, ale to jsou jen pohádkové sny nedospělých dětí. I kdybychom začali s přechodem na alternativní řešení teď hned a měli bychom na tohle přechodné období normální přísun levného plynu (což nemáme), nebude podle odhadů přestavba celého průmyslu hotová ani v roce 2050. Zemní plyn (i ropa) je prostě nenahraditelný, závisí na něm nejen teplo v domácnostech a nemocnicích, ale i celý průmysl a celé zemědělství.

Když tedy loutkové vlády v EU záměrně omezují přísun plynu do našich zemí, zcela spolehlivě tím likvidují nejen naše domácnosti, ale i celý průmysl a tím i celou ekonomiku. Oni ale dělají mnohem více – nejen že záměrně omezují přísun zemního plynu i ropy, ale navíc k tomu nechávají vypínat jaderné elektrárny. Jestli je něco velezrada, je to právě tohle. Je to možné brát jako válečný zločin, protože to bude mít za následek obrovské množství mrtvých a nemocných – v důsledku hladu, zimy, stresu a zhoršených životních podmínek.

A když zrovna v téhle chvíli někdo sabotuje dvě větve hlavního plynovodu do Evropy, v podstatě se to v počtu budoucích obětí rovná bombardování měst. Jen je to bude pomáááléééé a tak to nebude tak viditelné na první pohled. Je to ale jasný akt terorismu s gigantickým dosahem. A to i v situaci, kdy už plně zprovozněná a natlakovaná větev Nord Stream 2 byla prozatím zaplombována šílenci z Německa. V případě nouze totiž mohl být Nord Stream 2 kdykoli spuštěn a během velmi krátké doby by všude proudil plyn naplno – Rusové znovu a znovu říkají, že spustit provoz chtějí, je to pro ně zdroj příjmů a výstavba potrubí je stála obrovské peníze (a nejen je, byl to superdrahý společný projekt).

Takže už jsme došli k závěru, že sabotáž na tak zásadním potrubí je přinejmenším brutálním teroristickým aktem, spíš ale už válečným aktem, který těžce poškodí EU a její obyvatele. Mohutné výbuchy proběhly záměrně pod vodou, ve velké hloubce, takže případná oprava bude nesmírně složitá a zřejmě bude trvat měsíce. Nutno říct, že to budou měsíce zimní – bylo to tedy provedeno v nejhorší možnou dobu na nejhorších možných místech.

Komu se sabotáž hodí nejvíc?

Zkusme se zamyslet, kdo ze sabotáží nejvíce profituje a kdo je vůbec mohl provést. Podotýkám, že jde jen o mé vlastní odhady a názory, je to jen volné přemýšlení o příčinách a následcích. Snažím se nikomu nestranit (což je čím dál tím těžší) a mohu se plést. Ráda uvítám váš vlastní pohled a případné opravy v komenářích.

Ukrajina – fašistický režim na Ukrajině sice likviduje vše, co se jen mírně otře o cokoli ruského, ale že jde o jejich akci je nepravděpodobné. V první řadě by k tomu potřebovali mít v daných místech ponorky (jedinou ponorku ztratili v roce 2014) nebo válečnou loď se speciální výbavou. Za druhé – sabotáží se ještě víc devastuje evropská ekonomika, na které Ukrajina doslova visí. Ukrajinský režim už totiž funguje čistě na dluh, kdy mu peníze dodává právě EU a USA – a to dokonce i na základní provoz státu, nejen na válku.

Německo – Němci mají několik ponorek a čistě teoreticky by možná byli sabotáže schopní. Pro ně ale jde o sebevražednou akci – na ruském plynu sice nezávisí tak hodně jako Česko a Slovenko, ale bez něj se přesto jejich vlastní průmysl zhroutí. Mohou sice dělat ramena a velkohubá prohlážení do korporátního tisku, ale ruský plyn dál odebírali, protože bez něj by krachli.

Izrael – Izraelci mají ponorky typu Dolphin, ale těžko říct, jak by je dostali nepozorovaně až do baltského moře. Izraelská tajná služba sice hraje po celé planetě svoje podivné destruktivní hry, ale podle mého názoru se soustředí spíš na zastrašování lidí, vraždy, zasebevražďování, uplácení apod. Tohle by pro pro Izrael byla neobvykle přímá akce a navíc její přínos pro Izrael je nejasný. Izraeli zhroucená Evropa nic nepřinese (potřebují silný Západ, hlavně tedy USA, aby je chránil při kontinuální expanzi jejich hranic).

Rusko – řada lidí už má určitě dávno jasno, že sabotáž udělali „zlí ruSSáci“ – důkazů netřeba, logiky netřeba, prostě to tak je, protože Putler je horší verze Hitlera. My ostatní se ale zkusme zamyslet, co sabotáž přinese Rusku. V první řadě – velká média to samozřejmě rovnou hodí na ně a tím získají další munici pro zintenzivnění válečného běsnění a tím i k většímu ohrožení Ruska. Rusko navíc investovalo do výstavby potrubí obrovské prostředky a i když na prodeji plynu do Evropy není jejich ekonomika závislá (racionálně se přeorientovávají na Indii a Čínu), pořád pro ně jde o hezký přivýdělek. Nesmíme zapomenout ani na to, že fungující potrubí pro ně je excelentní pákou pro vyjednávání s evropskými zeměmi – pořád měli trumf „ukončete svoje běsnění a my zajistíme, aby obchody fungovaly skoro stejně jako dřív„. O to teď přišli. Přinejmenším na několik měsíců (?) ztratili jednu ze zásadních pák na země EU. A ještě jedna poznámka – Rusko mohlo prostě jen otočit kohoutem a přestat do drahého a velmi odolného potrubí pouštět plyn. Místo toho ho někdo zničil a znemožnil jeho využití v politické hře o zdroje mezi EU/Německem a Ruskem.

Velká Británie – konečně se dostáváme k hlavním favoritům. Británie má celou řadu ponorek i lodí, schopných provést podobnou sabotáž. Jde tu najít i určitá motivace – britský modus operandi je už velmi dlouho podobný a spočívá v tom, že vedou proti svým konkurentům nepřímé války, kde je jejich vliv pro běžné lidi prakticky neviditelný. Jejich nesmírně schopné tajné služby destabilizují neposlušné nebo nepřátelské země, pomocí různých druhů sabotáží oslabují konkurenty atd. Británie má i vlastní těžbu zemního plynu a i když není úplně soběstačná (v zimním období doplňuje zásoby z Norska), odstřihnutí ruského plynu je pravděpodobně nijak výrazně nezasáhne. Otázkou ale je – proč by Británie chtěla destabilizovat EU až takovýmhle způsobem? Ta akce je už příliš brutální a jim prakticky nic nepřinese, jen zhroucené ekonomiky a nestabilní země hned za humny.

USA – asi se ani nemusíme bavit o tom, jestli mají vlastníci největší válečné mašiny na planetě prostředky pro takovouhle průmyslovou sabotáž. USA doslova přetéká zbraněmi i „specialisty“ všeho druhu. Sabotážní akce na energetických sítích provádějí prakticky rutinně už mnoho dekád, vzpomeňme si třeba na nedávnou Venezuelu. Mají vlastní produkci zemního plynu z břidlice a v posledních letech zvyšovali těžbu i zásoby (pro běžné Američany plyn ale také zdražovali – kvůli tomu, aby se šetřila spotřeba a snáze se jim dělaly zásoby na export?). Mají výrobu i lodní distribuci zkapalněného plynu (LNG) do Evropy. Petrodolar i jejich celá ekonomika se hroutí a prokazatelně dělají mnoho kroků k tomu, aby mohli po celém světě prodávat za šíleně přepálené ceny speciální druhy svého zboží, které se jinde nedá/nesmí vyrábět (pseudo-vakcíny za covidové plandemie, LNG za energetické krize apod.). Do rukou jim hraje i to, že sabotáž (svedená na Rusko) dál zhorší vztahy mezi EU a Ruskem.

Aktualizace 27. 9.

Připomínám, že v únoru vykoktal americký prezident Joe Plínka…pardon, Joe Bidet přesně následující:

Biden: „Pokud Rusko napadne…to znamená, že tanky nebo vojáci překročí…opět hranice Ukrajiny, pak už nebude…Nord Stream 2. My…my to ukončíme.“

Novinářka: „Ale jak přesně to uděláte? Když je ten projekt a kontrola toho projektu v rukách Německa?“

Biden: „Slibuji vám, že to dokážeme udělat.“

A Victoria Nuland, tedy Náměstek ministra zahraničí pro politické záležitosti (a nepřekvapivě z rodiny ukrajinských Nedotknutlených) řekla o NS2 v lednu 2022: “If Russia invades Ukraine, one way or another, Nord Stream 2 will not move forward.” Tedy:

Pokud Rusko tak či onak napadne Ukrajinu, Nord Stream 2 se nepohne kupředu.

Nuland mimochodem také před několika měsíci potvrdila, že USA mělo na Ukrajině řadu biolaboratoří (asi 30!) a že se tyhle „naprosto neškodné“ výzkumáky nesmí dostat v žádném případě do rukou Rusů, že je to prý příliš nebezpečné. Protože tam určitě zkoumali rozmnožování slunečnic nebo zpěv sýkorek, že ano. 😉

A další plus pro USA jako strůjce likvidace EU – v době výbuchů se v tom místě pohybovala skupina amerických válečných lodí pod vedením vrtulníkové výsadkové lodi USS Kearsarge. Opět jen náhoda?

Takže – lídři USA jasně řekli, že Nord Stream (a tím i evropský průmysl) zničí + mají jasný motiv + na místě se v době výbuchu pohybovaly jejich válečné lodě…ale udělali to Rusové? Fakt?

Jak to vidíte vy? Co vám dává největší smysl? Provedli sebedestruktivní sabotáž Němci? Nebo do hloubky 70-80 metrů teleportovali svoje nesmrtelné potapěče Ukrajinci? Ustřihli si Rusové svoji hlavní páku pro vyjednávání s EU? Nebo je ta sabotáž součást „záchranného balíčku“ pro elitáře z USA?

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

80 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
moravan
moravan
27. 9. 2022 17:29

Výborná, až „nežensky“ logická analýza mě opět přiměla si víc a víc vážit Nikoly a prostoru, který tu poskytuje. Je sice jedno téma ve kterém se neshodnem ( ona ví, které ), ale její znalosti, bystrou mysl, břitký humor i hravost s češtinou, nemohu neocenit. Kdyby nebydlela až tam v tom předpeklí, tak bych neváhal jí přivézt aspoň kytku a pomoct s něčím na zahradě, na domku. Jen tak, jako dárek, vstřícné gesto… No a… Číst vice »

Silent
Silent
27. 9. 2022 12:50

Proti plynovodům NS byly od začátku 2 země. Polsko a USA. USA dokonce pohrozily Německu v začátku války na Ukrajině, aby nezprovozňovali NS2…nebo ho vypnou sami. Překvapený kancléř se zeptal..a to můžete ? A oni odpověděli..najdeme způsob, jak to udělat..tak ho asi našli. V Německu se už začalo demostrovat za zprovoznění NS2 a protože NS1 je odstavený..mělo by to svůj důvod, jak si to pojistit. V Německu patrně dojde k výbuchům lidové nepokojenosti s výší… Číst vice »

Jirka
Jirka
Reply to  Silent
28. 9. 2022 13:04

Zpočátku byla proti taky Ukrajina… I nám stopli plyn prý z bezpečnostních důvodů kvůli ruské invazi.. Málokdo to v médiích zmíní, že Ukrajina vystupovala velmi aktivně proti NS1 i NS2.

Ukrajina přitom ruský plyn používá.. sice ho nekupuje přímo od Rusů, ale je to tedy velké pokrytectví… Nějaké svoje zdroje mají, ale na část potřebují import.

jirik
jirik
27. 9. 2022 17:03

Pohon některých vozidel (LNG) Vzhledem k tomu, že hodně firem používá na vytápění v zimě plyn, přišel managmant s nápadem, že když firma používá vysokozdvižné naftové vozíky (VZV, desta) a za naftu je nutno zaplatit jako vícenáklad (protože máme plyn, proč platit i naftu), je lepší si zažádat o státní nebo EU dotace, za jejich pomocí obnoví zastaralý vozový park a pořídí výhodně nový vozový park VZV a plynovou čerpačku na plyn. No soudruzi z… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
27. 9. 2022 18:27

Před pár dny však zřejmě došlo k plánovanému útoku na ruský plynovod, který vede do Turecka a odtud do Evropy. Tento útok byl podle ruských zdrojů zmařen. I když FSB neupřesnila, která infrastruktura byla cílem, podle zprávy Bloombergu to bude pravděpodobně TurkStream, který prochází Černým mořem. Ovšem dost dobře může jít o předem připravený „false flag“ sloužící jako záminka pro již oficiální válku s Ruskem. Na falešné vlajky jsou přece USA „machři“ – od Vietnamu,… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
27. 9. 2022 17:43

Když Siemens tvrdil, že nemůžou dodat repasovanou turbínu, protože agenti WEF v Kanadě, kde to opravoval, jsou oddáni Straně, napadlo mě, jak asi jsou plynovody na dně moře chráněny proti globalistickým fašistům. Na plynovodech přes Ukrajinu mají lupičský podíl (výpalné za transit) soudruzi kolem Bidetova pedofilního syna, možná až Rockefelleři. Milostivá fašistická vrchnost USA všemožně terorizovala stavbu druhého plynovodu od samého počátku. Oni totiž nenávidí jakoukoli konkurenci (konkurence je hřích). Zničení evropského hospodářství mají kazisvěti… Číst vice »

Lupo
Lupo
27. 9. 2022 18:26

Už se to blíží,zima bude krutá.dali jsme se do spolku z ďáblem.hodne Čechů zemře,protože si to vlastně přejí(viz volby).to je i vládní politika zde,radši Česko chcípne než se ohřát ruským plynem.tak už mi zbývá se nad Českem jen pokřižovat a amen.

jirik
jirik
27. 9. 2022 18:45

Vrtulníky amerického letectva prováděly lety v oblasti havárie na plynovodech Nord Stream, trajektorie jejich letu se shoduje s místem netěsností. Podle údajů, shromážděných pomocí služeb Flightradar24 a ads-b.nl, vyšlo najevo, že americké vrtulníky Sikorsky SH-60/MH-60 Seahawk FFAB123 přelétaly nad uvedenou oblastí na začátku a v polovině září. Jejich stopa byla nalezena přímo nad místy nehody. A na závěr bychom měli věnovat pozornost červnovému článku v Sea Power, kde se Američané chlubí experimenty na poli podvodních… Číst vice »

Kubrt
Kubrt
27. 9. 2022 19:08

Já bych řekl, že je v podstatě úplně jedno, pod jakou vlajkou byla ta sabotáž spáchána, protože stejně všechno řídí Chazaři a ze všeho mají prospěch. Vlády a prezidenti jsou jen takovým komparzem, který dostane za odměnu trochu líznout z chazarského krajáče smetany. 😉

heriot
heriot
27. 9. 2022 19:08

Tak odpověď už vlastně dává titulek článku.
Každý zločin musí mít motiv. Qui bono je zde jasné na první pohled. Právě byla přestřižena poslední niť dávající šanci nějakému urovnání Ruska a Evropy a záchraně Evropy. Pořad byla možnost, že Evropa pod tlakem reality přileze ke křížku a spustí se NS 2. To právě padlo.
Nyní nemá Evropa už žádný důvod o urovnání s Ruskem usilovat a je vydána na pospas USA.

KARA
KARA
27. 9. 2022 19:12

Brexit a válku s Ruskem či islámem už připravovali nejméně před dvaceti let. Nevím, jestli to tehdy psal David Icke nebo ještě někdo jiný, ale už tehdy jsem to četl. Válka je nejlepší kšeft. To je motiv. Na začátku prní světové války měly USA dluhy u evropských mocností. Na konci byly evropské mocnosti zadlužený u USA a násobně více. První světovou zorganizovali Britové, aby oslabili Německo, Franci a Rusko. Jen nakonec zdevastovali i sami sebe… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
27. 9. 2022 19:27

A je to tady! Tajtrlíci banksterismu začali hromadně, podle fašistických notiček, hlásat košer propagandu. Žid Mychajlo Podolyak, poradce ukrajinského prezidenta žida Volodymyra Zelenského, tweetoval: „Únik plynu‘ z NS-1 není nic jiného než teroristický útok plánovaný Ruskem a akt agrese vůči EU,“ napsal chazar Podoljak. „Rusko chce destabilizovat [ekonomickou] situaci v Evropě a způsobit předzimní paniku. Nejlepší reakce a investice do bezpečnosti – tanky pro Ukrajinu. Hlavně ty německé,“ přitroublá, průhledná propaganda, jako u předchozích „nehod“… Číst vice »

BL007
BL007
Reply to  Nikola
27. 9. 2022 23:07

Nikolo, Vy byste se chtela nekam stehovat? Ja tedy ne a to se opravdu citim byt clenem te desitky az dvacitky. Prdli me sem jako pozorovatele a tak si v teto turbulentni dobe docela chrochtam. Je sice pravda, ze na te nizsi osobni rovine clovicka / taty / dedecka … je to tezsi, ale i tak, „kdo to ma, panove..“ jsme u toho a muzeme to zpracovavat

Petr Volný
Petr Volný
Reply to  Nikola
27. 9. 2022 23:27

Přesně:
Místo mozku,
sóji kostku

🙂 🙂 🙂

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
28. 9. 2022 08:12

Lidé jsou zotročováni po tisíciletí. Tahle civilizace je otrokářský zlořád provozovaný na lžích, lsti, násilí a jiných zvrácenostech. Mezi ty patří i propaganda sebeobětování, v silnější variantě kvůli odměně v nebesích. Nebo vnucování pocitu viny. Vracíme se k otázce; proč to dělám? Protože se mi/někomu chce? Chtíč vyvěrá z přirozenosti, z potřeby zpracovávat si ty haldy zvráceností provozované lstivými šmejdy (někde tady byl odkaz na film o židu Babišovi, jak oloupil Bohumíra Radu, Agro Jevišovice;… Číst vice »

Buchtík
Buchtík
27. 9. 2022 20:17

Tady to má pan Gonzalo Lira bez otazníku.
https://www.youtube.com/watch?v=u6IIwltTM4Q

Ale nějak nechápu, proč najednou tolik povyku? Vždyť my v demokratických zemích Jewropy jsme o ten ruský totalitářský plyn stejně už více nestáli, ne?
Tak proč najednou v diskusi na iDnesu tolik chytráků kvičí, že to udělali ti zlí „ruSSáci“? Pokud to teda udělali, tak žádná škoda – my jsme o ten plyn přece stejně nestáli, ne? Tak o co jde?

Karel
Karel
Reply to  Nikola
27. 9. 2022 20:31

Nikolo,
já se obávám, že logika je pro mnoho lidí, bohužel zvlášť narozených po roce 1999 jen cizí slovo, které jen často používají

Emil
Emil
Reply to  Karel
28. 9. 2022 12:18

Když už jsme u té logiky, tak něco na odlehčení: Logické myšlení Sestra Logika a Sestra Matematika se vracely do kláštera, když si všimly, že je sleduje cizí muž. Zrychlily tedy chůzi. SM: To nefunguje. SL: Přirozeně, že to nefunguje! Ten muž udělá také to jediné, co je logické: Půjde rychleji. SM: Tak co tedy uděláme? Při této rychlosti nás už za minutu dohoní. SL: To jediné co je logické: Rozdělíme se. Já půjdu jednou… Číst vice »

KARA
KARA
Reply to  Nikola
27. 9. 2022 20:49

Bohužel, takhle to má být a mu jsme druh opic.

V přírodopisných dokumentech je někdy vidět opičí tlupa. Jeden z tlupy uvidí třeba hada nebo geparda a rozkřičí se. Pak se rozkřičí celá tlupa.

Tohle je to samé.

Buchtík
Buchtík
Reply to  Nikola
28. 9. 2022 10:29

Smutný na tom prostě je to, že se zdá, že i v těch samotných USA nebo obecně na západě je více lidí, kteří si to uvědomují, že to je válečný akt USA proti Evropě a to především proti Německu, které USA označují za svého klíčového evropského spojence, než kolik lidí si to uvědomuje u nás. https://www.youtube.com/watch?v=jpjj5CYI4aA Přitom George Friedman ze Stratfor to řekl otevřeně už v roce 2015, že USA nesmí za žádnou cenu dopustit… Číst vice »

Prodost
Prodost
Reply to  Nikola
28. 9. 2022 10:52

Tak jinou planetu, říkáte? Hm, tak takový sen mám už od dětství a to už je zatraceně dlouho. Lidé, rasy, národy jsou opravdu velmi různorodí. Rozhodně však ne mírumilovní, natož pak moudří. A nervozita s agresivitou stoupá jak jich přibývá, zdrojů k přežití a udržení moci ubývá. Vzpomínám na jednoho pěstitele rýže v Indonézii. Kochal jsem se pohledem na údolí, ve svazích rýžová políčka v kaskádách. On na mě kouká a najednou vyhrkne EN „políčka… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Prodost
28. 9. 2022 11:53

No nevím, brát vážně malthusiánské židozednáře a ilumináty, to není podle mě zrovna šťastné.
Když je víc než zjevné, že jim velmi vyhovuje, aby se lidi chovali jako zvířata, a vše dělají pro to aby to tak zůstalo (co jiného je v médiích a hollywoodských filmech než sex a násilí ?). Protože zvířata jsou snadno manipulovatelná a ovladatelná. A to již lidskými „bioroboty“.

Prodost
Prodost
Reply to  Ondra
28. 9. 2022 12:21

To ho nemusíte brát vážně. To není povinné. Je to věc úsudku. Podívejte se, jestli to co píše je nesmysl, či není. Stejně tak slavné protokoly. Že prý podvrh. Hm, proč ne? Nepřu se. Mnozí je za podvrh mají. Doporučuji: Když vám totéž řeknou o jízdním řádu, běžte se podívat, zda podle něho jezdí vlaky. A budete mít jasno hned. Tož tak. Je jedno, kdo to napsal.

M
M
Reply to  Buchtík
27. 9. 2022 20:35

Jo to si taky pořád říkám. Ale u nich žádnou logiku nelze očekávat, to jsou jen emoce hned jedním směrem, za chvíli druhým.

KARA
KARA
Reply to  M
28. 9. 2022 08:36

Emoce ovšem mají svoji logiku. Když ji pochopíte, budete schopen s nimi komunikovat, manipulovat je a mít navrch. To by vás mělo lákat a měl byste mít zájem to prozkoumat. Logika též velí věci prozkoumat. Ovšem, zabere to čas, takže výsledek bude za dlouho a to by vás mělo naopak odrazovat. Jednodušší je je hned zkraje odepsat, než to začít pracně a zdlouhavě zkoumat. Jednou z jejich motivací je také snaha o jednoduchý a snadno… Číst vice »

Karel
Karel
27. 9. 2022 20:27

Dovolím si rozšířit možnosti, potom, co jsem si přečetl, že v oblasti operovali vrtulníky, drony NATO:
Polsko
pobaltské státy

U obojích:
histoticky anti-rusismus
aktivní mopslíci USA

Já se bojím,že tohle už byly opravdu válečné výstřely 3. světové války.

jirik
jirik
27. 9. 2022 20:46

Nový status území Záporoží, Chersonské oblasti a republik Donbasu po referendu přeformátuje speciální vojenskou operaci na protiteroristickou operaci.
https://www.pokec24.cz/politika/aksjonov-brzy-bude-oznamena-protiteroristicka-operace-az-do-uplne-kapitulace-kyjeva/
*****
Lze předpokládat že polynovody a ropovody přes ukrajinu přestanou také v nejbližší době fungovat…..

jirik
jirik
Reply to  jirik
28. 9. 2022 09:32

Výsledky referenda – oblasti se chtějí připojit k rruské federaci Hlasy – za vstup do Ruskej federácie. * DNR-99,23% (údaje zo 100% hlasov); • HP – 98,42% (údaje so 100% hlasov); • Región Záporožie – 93,11% (údaje so 100% hlasov); • región Cherson – 87,05% (údaje so 100% hlasov). Započítalo sa 100% hlasov v referende občanov, ktorí hlasovali na území Ruskej federácie: • 98,69% občanov KĽDR hlasovalo za vstup do Ruska. * 97,93% občanov LNR… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
28. 9. 2022 11:58

To je trochu optimistické s tím vyhnáním východních Ukrajinců.
V Únoru byla na hranicích DLR 100 000-ová útočná armáda ukrajinských hrdlořezů.

Právě proto to Putin spustil tak narychlo, protože do měsíce by jinak nezůstal v DLR a LLR jediný živý člověk, včetně dětí. Když i tak ukrové ještě v létě bombardovali donbaské nemocnice, porodnice, školy.

Jaromír
Jaromír
28. 9. 2022 01:03

Karel: nemyslím, že by Polsko nebo baltské státy měly k dispozici potřebnou techniku.

Zato v US o tom neblekotal jen Sleepy Joe, ale také Victoria Nuland, 27.1.2022: https://twitter.com/StateDept/status/1486818088016355336?s=19

dědek
dědek
28. 9. 2022 06:24

Amíci vzali Indiánům jejich zem a prakticky je vyhubili. Pak začala hostina, která dosud ještě trvá. Zdroje ale vysychají a tak je nutné se poohlédnout někam, kde se dá začít znova. Tak začneme třeba v Evropě a budeme tradičně pokračovat. Napřed přiškrtíme, získáme zázemí a pak si to namíříme na východ.

KARA
KARA
Reply to  dědek
28. 9. 2022 21:07

Bych vám takovou hostinu přál. Vůbec nemáte ponětí, jak se tehdy žilo chudě. Thanksgiving je o tom, že tam Evropané neměli co jíst. Taky žili s indiánama někdy v míru nebo s nima bojovali proti jejich nepřátelům. Bylo to trošku komplikovanější. To není jako dneska, když primitivní a násilní Syřani a Pakistánci táhnou do bohaté Evropy. Většina Indiánů vymřela na nemoce, které tam do té doby neměli. U nás se na ně vymíralo o staletí… Číst vice »

jirik
jirik
28. 9. 2022 08:34

Chazin: Německo mělo vyhlásit válku USA nebo Velké Británii https://www.pokec24.cz/politika/americke-krizniky-spesne-opousteji-mista-vybuchu-plynovodu-sp1-a-sp2-nemecko-melo-vyhlasit-valku-usa-nebo-velke-britanii/ – Michaile Leonidoviči, v souvislosti s nedávným pohybem Spojených států ve stejné oblasti mě trápí neurčité pochybnosti … – Jaké mohou být pochybnosti, když je to jasné i ježkovi! Docházelo k manévrům zemí NATO, byla tam sabotážní skupina – vždyť to vše je jasně vidět! Dá se samozřejmě říct, že to je konspirační verze, ale přesto tohle je přesně ten případ, kdy je vše šité… Číst vice »

Prodost
Prodost
28. 9. 2022 08:42

Všechno na sebe navazuje. Komentář není prostorem pro vysvětlování, tak jen ve stručnosti: Anglosaský svět se cítí být ohrožen, resp. jeho elity. Nemůžou a nechtějí dovolit zbytku světa, zejména Evropě, Číně, Rusku, aby jim přerostl přes hlavu. Vlastní zdroje docházejí, je třeba se poohlédnout jinde. Proto to všechno. Jestliže obracím výrok jistého Gottlieba Klausewitze, že válka je pokračováním politiky jinými prostředky tak, že říkám „mír je pokračováním války jinými prostředky“, mám jistě pravdu. A postupně,… Číst vice »

Ondra
Ondra
28. 9. 2022 11:28

Je tam nějak zbytečně moc podezřelých. Kdo to spáchal, jestli vymaštění ukrové co jsou schopní ostřelovat jadernou elektrárnu na vlastním území, či podobně vymaštění poláci, nebo jestli to byl „konec Nord streamu prostřednictví psa pana Foustka“ od nějakého teroristy vycvičeného americkými a ukrajinskými instruktory na českém území, je vcelku podružné. Podle mě jsou jen 2 varianty kdo na tom měl zájem: a) americká státní elita – která chce za každou cenu odtrhnout Německo od Ruska,… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
28. 9. 2022 12:41

Ještě lze dumat nad tím, jaké další cíle kdo sleduje poškozením plynovodu. Oni i globalisté většinou jednou akcí sledují více cílů. Mám na mysli cíle na vyšší prioritě než je 5.genocidní priorita (depopulace je součástí Great resetu a nedostatek hlad a mráz jsou docela dobrým prostředkem) a 4.ekonomická priorita. Jde i o informační válku. Protože každému kdo si nenechal vymýt mozek médii, a to i v Německu apod. je naprosto jasné že za tím stojí… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
28. 9. 2022 19:16

Já jsem pořád takový zviklaný. Z konceptuálního hlediska jsou demonstrace co reálně nic neřeší, lidi se vyřvou, vláda to ignoruje. Ale pořád je tu ještě jiný pohled na věc. A to je ta veřejná demonstrace, že se sebou nenecháme orat, nenecháme se okrádat, cpát do sebe šmakulády a Great resetově genocidovat. Taková masa lidí na náměstí může vytvořit hodně pozitivní energie, když je správně zaměřena. Protože tu máme i různé naše pozitivní egregory, tisíc let… Číst vice »

Tin
Tin
Reply to  Ondra
28. 9. 2022 15:33

Souhlas Když tak nad tím přemýšlím. Tak je zde jiskřička naděje a nám by to z dlouhodobého hlediska mohlo hrát do karet. Němec nám nemůže prodávat plyn. Sám nic nemá. Český národ bude mrznout. Inu…. volby předvedli, že národu nestačí varování a potřebuje prostě na tu držku spadnout, aby se poučil. To by mohlo konečně vést k sesazení fialových svetrů. A snad i urovnání vztahů s Ruskou federací. A pokud by se zdařilo Rusku zpacifikovat… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
5. 10. 2022 02:03

Tak podle poslední relace Pjakina výbuch plynovodu zachránil plynovod Evropu před jadernou katastrofou. Evropští podpindosníci si mysleli, že budou v pohodě a jenom pošlou pár jaderných bomb na Rusko.

Takhle v Evropě vzniknou takové problémy, že to vychladí hlavy podpindosům v našich vládách. Už se Evropě nebude tolik chtít bojovat. A nebude na to mít ani zdroje.

Vypadá to nejspíše na tu variantu c,.

Ondra
Ondra
28. 9. 2022 11:39

Ještě pár slov k té protijaderné agendě a k vypínání jaderných elektráren. Tato agenda už je v běhu nejmíň 30-40 let. Kdo má zájem na tom aby se zavíral provoz jednoho z nejčistších zdrojů elektřiny? Kdo ty dekády financuje a řídí všechny zelené aktivisty aby dštili síru a oheň na jadernou energetiku a lživě označovali fosilní palivo zemní plyn za ekologicky šetrné? Vždyť tohle je už dekády součástí plánu na Great reset. Pokud v Evropě… Číst vice »

Radsi bez jména
Radsi bez jména
28. 9. 2022 13:07

Jenom opravím ty údaje k izraeli – „neobvyklá akce“. Izraelci dělali tyhle akce o sto šest, typicky potápěli lodě s nákladem a dodávkama jinam – co se jim nehodil… Nekolik lodí co vezlo zbrane – mimo jiné z Československa na střední východ, šlo ke dnu. Čili tenhle modus operandi zvládaj báječně a mají to natrénovaný. A tyk umí akce udelat tak aby je za ne udelal nekdo jinej, (Britove, Americani), nebo to alespon tak vypadalo… Číst vice »

Jirka
Jirka
28. 9. 2022 13:17

Už delší dobu si myslím, že bude snaha Evropu deindustrializovat, omezit spotřřebu technokratickým způsobem.. Dědeček Elona Muska byl šéf Technocracy Inc, takze možná odtud i vítr vane, a on nakonec bude jedním ze strůjců téhle budoucnosti? Nejdřív regulace teploty v budovách, pak zřejmě regulace teploty ve vaně/sprše… omezení času /množství vody, smart metery regulující/odpojující lidi od elektřiny… takhle to asi půjde dál, a celá ta šaškárna s plynem, že si stát je ochotný střelit do… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Nikola
28. 9. 2022 19:11

Nikolo, ta důvěra není šokující, ale nechce se mi psát elaborát k této větě –
Šokující je, že jim pořád několik desítek procent lidí důvěřuje.

jirik
jirik
28. 9. 2022 16:22

Helena Heclová – Archa Noemova… náš domov budoucnosti…
24.9.2022 cca 2 hodiny 24 minut
https://www.youtube.com/watch?v=fsPkUjxBZyQ

informačně velmi zajímavé!

jirik
jirik
28. 9. 2022 20:18

Slovensko delia od absolútnej katastrofy už „len dni, najviac týždne.“ ~ vyhlásil Eduard Heger, ktorý doteraz Slovákov presviedčal, že všetko je v poriadku, v interview pre Financial Times. – Napriek tomu, jeho vláda bude naďalej prijímať utečencov z Ukrajiny a našim východným susedom pomáhať finančne i vojenskou technikou. – Taktiež, ako naposledy na stretnutí ministrov obrany V4 deklaroval rezortný šéf Jaroslav Naď (OĽANO, sa bude zasadzovať za ešte tvrdšie ruské sankcie voči Ruskej federácii. –… Číst vice »

Helanov
Helanov
28. 9. 2022 20:47

Teď si zaspekuluji, vytvořím hnusnou konspiraci. Které sama nechci věřit. Pro jeden malinký stát má životní význam zachování Spojených států v roli světového drába. S tím úplně nejdelším kyjem na neposluchy. Pro tenhle stát Evropa ztrácí význam. Je nespolehlivá. Multilaterární smlouvu s Íránem zrušil Bílý dům na vlastní triko. Evropané sice jako že nic, ale přecijen potichu remcali. Rozvařená Evropa , s občansko / náboženskou válkou by se šikla. Všichni by nakupovali zbraně od amerických… Číst vice »

Tomáš K.
Tomáš K.
28. 9. 2022 22:25

Zdravím, rád se přidám do diskuze. Při čtení tohoto článku mám pár otázek a poznámek. Začnu u Ukrajiny. Jak jste, prosím, dospěla k Vašemu osobnímu názoru, že na Ukrajině vládne fašistická vláda, když současnou vládu vede strana s názvem SLUHA NÁRODA, která je pro-evropská, demokratická a proti korupci? Navíc předpokládám, že Ukrajina s již známými výbuchy nemá nic společného. U Německa si tam protiřečíte. Nejdřív píšete, že by to možná mohlo udělat, ale poté napíšete,… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
29. 9. 2022 01:57

A nebo spíše sem nasadili placené diskutéry. Pokud placený diskutér píše slušně…..
Automatický bot, by text od nicku „Tomáš K.“ napsat doufám nedokázal.

Každopádně, když někdo hajluje, nechává si na tělo tetovat hákové kříže, mává s vlajkami z hákových křížů, tak to prý není fašista.

Doporučuji tento článek: „Jaký nacisti, prosim tě?! Tam žádný nejsou!“
https://antivirus.22web.org/av/220605-jaky-nacisti-prosim-te-tam-zadny-nejsou.htm

A zejména tento obrázek, jak správně identifikovat nacisty:
comment image

Antivirus
Antivirus
Reply to  Nikola
29. 9. 2022 09:15

„Nedává mně smysl, proč by Američané spáchali tento čin, jenž lze už skoro přirovnat k teror. útoku?“

Týpek evidentně posledních 70 let spal a když se probudil, omylem zabloudil na tvoje stránky.

standa
standa
Reply to  Tomáš K.
29. 9. 2022 08:11

Pane, vaše konstrukce a teorie jsou natolik kostrbaté,že jim věří jen pošuci na Seznamu a Novinkách.Už jenom vaše věta…………… Jak jste, prosím, dospěla k Vašemu osobnímu názoru, že na Ukrajině vládne fašistická vláda, když současnou vládu vede strana s názvem SLUHA NÁRODA, která je pro-evropská, demokratická a proti korupci?………………je natolik hloupá ,že jsem nejdřív myslel ,že je to ironie a sarkastický humor.Každopádně na tento web chodí lidé s mozkem,který používají na přemýšlení.Takže jestli se chcete… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Tomáš K.
29. 9. 2022 08:34

„. Nedává mně smysl, proč by Američané spáchali tento čin, jenž lze už skoro přirovnat k teror. útoku? Američaně vědí, jak důležitý je NS2 důležitý pro Evropu.“ Čili Američané jako dojemní pečovatelé o blaho Evropy. To je přece jasně, to vidí každý… Proto se přece celou dobu snažili výstavbu NS2 zastavit a Biden na jaře prohlásil, že ho zničí. Jasná logika. Z Vaší stranu je to pokus o satiru, nebo ukázka absolutního nevnímání reality okolo… Číst vice »

KARA
KARA
Reply to  Tomáš K.
29. 9. 2022 08:56

Píšete tam „předpokládám“ a „nedává my smysl“ – my máme stavět na vašich předpokladech? Proč si to nejdete napřed ověřit a skutečně analyzovat? Proč by to Američani dělali? Je toho na netu napsáno všude dost a vás ani nenapadne motivace Američanů? To jste se po netu ani nepodíval nebo jste všechny možné motivace vyloučil? – Vysvětlete váš názor pořádně. Rusko není diktatura. 1) Mají tam pravidelně volby, které nejsou tak problematické jako v USA. 2)… Číst vice »

Tin
Tin
Reply to  Tomáš K.
29. 9. 2022 11:58

„Co vás vede ….“

…třeba to video kde jasně říká že to udělají.

jirik
jirik
29. 9. 2022 09:15

Nové šílenství EU: zákaz topení dřevem Skutečně je vyhlášen poplach. Zatímco se celá Evropa musí díky sankční politice EU připravovat na chladnou zimu a je vyzývána k úsporám energie, bruselští mocipáni pokračují v sabotáži dodávek energie do členských států. Pokud bude implementována směrnice o obnovitelných zdrojích energie RED III, nebude již biomasa považována za obnovitelný zdroj energie. Pod záminkou ochrany lesů by se pak do roku 2030 muselo snížit využívání lesní biomasy, tedy dřeva. O… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Nikola
29. 9. 2022 10:36

Dá se říct, že EUhnůj – teda EUBruselon chce dostat celý evropský kontinent do doby kamené a ledové….
*****
Na badatel.net jsem v diskuzi četl, že lze k topení používat konopí, prý je 4x výhřevnější. O konopí toho moc nevím, ale jaké zplodiny vznikají při pálení konopí a jeho vdechování má jaký vliv na organismus? Z konopí se vyráběli třeba provazy……

Jára
Jára
Reply to  jirik
29. 9. 2022 11:42

I v té době kamenné si lidé mohli dojít do lesa a nasbírat dříví.

Pokud plyn nebude, elektřina nebude dostupná, tak se lidé na ty nařízení prostě vykašlou – nic jiného jim nezbyde.
——————————
A co se týče toho konopí, to si musíte nejdříve vypěstovat. A policisté občas zatknou i někoho, kdo pěstuje technické konopí, protože nepoznají, že technické konopí obsahuje minimum THC.

jirik
jirik
Reply to  Jára
29. 9. 2022 14:42

tvrdé covidovce a kývači současného systému budou raději doma mrznout – strach z pokut a možných problémů je u těchto bytostí veliký..
*****
konopí nehodlám pěstovat…..spíše se ptám pro zajímavost.

Václav
Václav
29. 9. 2022 10:44

Paní Nikolo, pokud už jste uváděla jednotlivé články, které nedostatek plynu položí, tak klidně přidejte hutní průmysl. Pyn se používá ve všech tavicích pecích neželezných kovů, a v mnoha aplikacích i v žíhání barevných kovů. Pokud nebude levný plyn, všechny hutní firmy končí.
Vím o čem mluvím, v jedné z nich jsem většinu života pracoval.

Michael
Michael
Reply to  Nikola
29. 9. 2022 18:03

Dobrý den, ještě bych doplnil Chemický průmysl. Pracoval jsem několik desetiletí v chemičce, která JE z 95 pct závislá na ropě (dehet, anthracen) a plynu. Mají nasmouvané na 5 let dopředu odběry za pevné ceny, ale najednou vstupní náklady se10x zvýšily. A již mám zprávy že cca 1500 lidí na Moravě ve ValMezu půjde v brzké době si sednoud domů na zadek….zatím neoficiálně. To si Babiš asi jen tuto cca století starou firmu „odšktkne“….

jirik
jirik
Reply to  Václav
29. 9. 2022 11:12

takže tam bude spadat i automobilový průmysl, a firmy vyrábějící automobilové součástky…..

Už Vás předjeli Flinstounovi?
https://www.youtube.com/watch?v=TyEBSBnnnvE

Jaromír
Jaromír
29. 9. 2022 12:07

Otázku motivu (Cui Bono?) nám zodpověděl mj. George Friedman jak výše uvádí Buchtík. Aby nás nenechali na pochybách, zopakovali nám to Sleepy Joe a Victoria Nuland několikrát nahlas. Zbývá vyřešit otázku jak – a vypadá to, že Deep State chtěl, aby si za ně ušpinil ruce někdo jiný, a namočili do toho Poláky. Tenhle autor nepochybně vychází z dobře informovaných zdrojů, doporučuji: http://johnhelmer.org/the-bornholm-blow-up-repeats-the-bornholm-bash-poland-attacks-germany-and-blames-russia/ U vědomí konsekvencí je to ticho ze strany Berlína až třeskuté. Na… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
29. 9. 2022 12:21
Ondra
Ondra
29. 9. 2022 14:17

Zaslechl jsem i názor, že oba North streamy jsou v podstatě opedsané. Jakmile tam nateče agresivní slaná voda, tak je vymalováno, protože to za pár měsíců sežere koroze. A takové plynové potrubí není jak trubky od výčepu, které stačí propláchnout horkou vodou a je to v cajku. ps: doporučuju poslední rozhovor s Milošem Zemanem na Prima cnn. S řadou věcí nesouhlasím, ale jsou tam i zajímavé postřehy. Třeba řekl, že je potřeba se distancovat od… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Ondra
29. 9. 2022 14:31

to by mě zajímalo za koho ve skutečnosti kope milošek zemanů…
je velký propagátor trojmoří, chce dobré vztahy s ruskem,…..
Mimochodem, oficiálně se ví, že zeman má dva dvojníky – jeden nemá na tváři ten výrůstek, a další rozdíl je ten, že jeden neumí anglicky….
*****
Švédsko zjistilo čtvrtý únik ze Severního proudu
Švédská pobřežní stráž objevila čtvrtý únik plynu z plynovodu Nord Stream, informovala agentura Reuters s odvoláním na švédské noviny Svenska Dagbladet.
https://tadesco.org/zpravy-29-9-2022/

jirik
jirik
Reply to  jirik
29. 9. 2022 14:38

Organizace spojených národů oznámila, že Klaus Schwab ze Světového ekonomického fóra a generální tajemník OSN Antonio Guterres podepsali dohodu o „urychlení“ Agendy 2030. ***** Biden oslovoval mrtvou kongresmanku, a smějí se mu Americký prezident BIDEN ve středu vzpomínal na kongresmanku, která začátkem srpna zemřela při autonehodě – zřejmě přitom zapomněl na své vlastní kondolenční prohlášení rodině a na video, které se údajně vysílalo před touto událostí. „Jackie, jsi tady? Kde je Jackie,“ řekl a podíval… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  jirik
30. 9. 2022 12:17

Chytrá horákyně Milošek Zemanůj oficiálně kope za Globálního Prediktora, stejně jako Fico na Slovensku. Neoficiálně to pak hraje na všechny strany (tak jako jeho celých 30 let v politice), aby naše malá zemička přežila mezi těmi mlýnskými kameny které nás svírají. Takže tu podlézá židům, tu EU, tu Rusku, tu američanům – ale těm jde na ruku nedostatečně, proto pomocí Aspenistů zlikvidovali jeho ČSSD. Doporučuju aktuální povolební rozhovor se Zemanem: https://www.youtube.com/watch?v=nwcX8RehoDE Sledovat Zemana je velmi… Číst vice »

4think
4think
29. 9. 2022 17:40

Mně se zdá nejpravděpodobnější ta “Polská varianta” … že to udělali Poláci 🙂 Američani ví že by tím dali Rusku a Německu právo na adekvátní odpověď! A že by se naprosto legitimně spojilo Německo a Rusko proti nim. A že se k nim přidají všichni ostatní co byli na Nordstream závislí! Tak blbí zase nejsou 😐 – V čele Polska jsou namyšlení, namachrovaní, vypatlaní, … Chazaři, podporující Chazarský fašizmus na Okrajině. – Polsko dostavělo plynovod… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  4think
29. 9. 2022 20:30

4think: spíše asi tak, že do toho Amíci Poláky schválně namočili, aby si pazoury za ně spálil někdo jiný (v tom jsou mistři) z uvedených důvodů – Poláci by sami pravděpodobně neměli k dispozici potřebné technické vybavení (pokud jim ho Amíci neposkytli). Tomu by mohl nasvědčovat výše uvedený článek: http://johnhelmer.org/the-bornholm-blow-up-repeats-the-bornholm-bash-poland-attacks-germany-and-blames-russia/

jirik
jirik
29. 9. 2022 19:50

Prečo Belgicko odstavuje jadrovú elektráreň uprostred energetickej krízy a pred zimou bez plynu?
https://www.badatel.net/preco-belgicko-odstavuje-jadrovu-elektraren-uprostred-energetickej-krizy-a-pred-zimou-bez-plynu/
Belgický minister energetiky Tinne van der Straeten sa k tejto záležitosti pripojil aj počas nedávneho plenárneho zasadnutia parlamentu, čím naznačil svoje presvedčenie, že Belgicko bude mať stále dostatok elektrickej energie aj s odstaveným blokom Doel 3.

*****
České elektrárny dodají i do belgicka -keine problem pro fialovou koalu…..

Honza
Honza
29. 9. 2022 20:20

Co do Evropy tenhle rok přinesl? Je až k nevíře, že to co si ´´velký bratr´´ dovoloval ke svý poddaným v Jižní Americe, Africe a Asii si teď naplno dovoluje v Evropě. Ale to není nejhorší, nejhorší je, že mu to Evropané tolerují. Politici nejsou schopni žádného racionálního uvážení a obávám se, že pokud to půjde tímto směrem dále tak si Evropa zaplave opět krvavou lázní.

jirik
jirik
6. 10. 2022 21:24

Tři měsíce před Covidem udělilo americké ministerstvo obrany zakázku na výzkum Covidu společnosti na Ukrajině. Pokud vláda USA financovala výzkum Covid-19 předtím, než se existence Covid-19 stala veřejně známou, pak to znamená, že buď věděli o přirozené existenci Covid-19, nebo že se podíleli na jeho laboratorní výrobě. Dalším důkazem o tom, že se zřejmě vše připravovalo předem, je fakt, že americký Národní institut pro alergie a infekční nemoci (NIAID) vedený Faucim a Moderna již v… Číst vice »

80
0
Would love your thoughts, please comment.x