Frantovi Kubáskovi se povedl husarský kousek, který krásně odhalil morálku a pravou náturu dezolátů. Teď mluvím o těch skutečných dezolátech – o lidech, kteří se sice často chlubí spoustou titulů a všemožných novinářských a lidumilských cen (které si sami navzájem rozdávají jak rohlíky), ale kteří ve skutečnosti postrádají zdravý rozum, logické myšlení, čest, etické chování, nadhled, smysl pro humor a většinou i tu inteligenci. O to víc ale označují ty obdařenější jedince nálepkami jako “dezolát”, “nevzdělaný balík”, “dezinformátor”, “šváb”, “agresor”, “fašoun” a podobně. Vůbec si přitom neuvědomují, že to vše sedí mnohem přesněji na ně samotné.
Velké plus krátké reportáže z “protidemonstrace” před budovou ČT, kde se sešli lidé, kteří podporují válku, dezinformační Českou televizi, fašistický ukrajinský režim i naši vlastizrádnou vládu je to, že jde o nesestříhané video. Celé je to bez jakékoli podbarvující hudby, dodatečného komentáře nebo podobných obezliček. Prostě jen čistý záznam situace. Ti lidé se totiž naprosto odkopali sami a Franta Kubásek jim ani nemusel nijak pomáhat.
Kryptofašistická mediální opozice se pak zmohla jen na jediné – na absurdní útoky na nějakou paní, která měla na hlavě čepici v barvě české trikolory. Prý prezentovala “proruské teroristické symboly” nebo něco takového. Panebože, ty lidi snad už ani neví, jaké barvy má česká vlajka… Začínám mít podezření, že naše velká média kompletně obsadil jakýsi podivný kmen mentálních Pygmejů…
K videu Franty Kubáska musím zdůraznit jeden velmi pozitivní fakt. Naše alternativní scéna totiž většinou šíří jen pochmurné zprávy, je čím dál tím více skeptická a občas zapomene vnímat, že v tom všeobecnému hnusu současného systému roste nenápadně i něco velmi pozitivního!
Zamyslete se nad tím, co v posledních týdnech vidíte. Třeba před dvěma týdny – měli jsme v Praze opět jednu vlasteneckou demonstraci a pak druhou na podporu války a etnické nenávisti. Na tu první přišly i přes naprostou informační tmu, hrozby z oficiálních míst a i přes určitou únavu z demonstrování desetitisíce lidí. Ta druhá demonstrace měla masivní reklamní kampaň, podporu velkých médií, podporu vlády, podporu většiny institucí, podporu jedné taxislužby atd…a stejně se na ni podařilo dostat lidi jen tak, že se tam spoustě z nich muselo zaplatit a další část byli nejmenovaní cizinci (proto tak nehybně stáli – nebyla to spořádanost, oni prostě jen nerozumněli tomu, co se na pódiu říká). Zbytek pro-válečných a pro-cenzorních protestujícíh byla zblbla z anti-humanitních univerzit a podobných líhní sebedestruktorů.
A včera, 17. listopadu, byla ta pomalá změna sil ještě markantnější. Podívejte se, jaká “elita národa” se sešla na podporu ulhané veřejnoprávní televize. A hlavně – kolik jich bylo. Takový malý hlouček nešťastných, agresivních individuí, co si jak vzteklí kohouti hlídali svůj rajón a nekoherentně melou nějaké nesmysly. A to mohli čekat hezky pod stříškou, aby na ně nepršálo a možná je i zahřívaly nějaké teplomety z budovy České televize (i když Aleš Cibulka tam není nikde vidět).
Na druhou stranu se podívejte, kolik lidí přišlo i přes déšť a vele-hnusné počasí na tu naši demonstraci vlasteneckou, která byla pro svobodu, proti falešným zprávám ve veřejnoprávní televizi, proti válce a proti skrznaskrz zkorumpované vládě. Koukněte se, jaká byla v jejich davu atmosféra. Podívejte se, jaké měli vtipné transparenty. A kolik jich šlo v obrovském průvodu z Opletalovy ulice až před (proti)Českou televizi.
No není to nádhera?
A pak vidíte i takovouhle věc. Z toho jdou skoro slzy do očí, ne?
Na jednu stranu je pochopitelné, že se většina z nás cítí smutek a extrémní rozčarování z brutální korupce v nějvyšších patrech mnoha našich institucí, včetně soudů. Je nám zle z vlastizrádného chování naší vlády, z našeho záměrně devastovaného a rozkrádaného průmyslu, z přepisování historie, z exekuční mafie, z válečné propagandy a z neustálého lhaní ve velkých médiích i z nenávistného a sebevražedného chování mnoha našich spoluobčanů. Máme toho na talíři fakt hodně. Spousta věcí jde do háje a už to nejde zvrátit. Kdo z nás si tehdy při převratu v roce 1989 myslel, že jen přeskočíme z jedněch pout do druhých? Já rozhodně ne (je fakt, že mě tehdy nejvíc zajímalo to, že už budu moct bez problémů nosit tu mikinku s Mickey Mousem, co mi poslala teta z Ameriky).
Jenže jsme ve vší té skepsi a mediálním smradu přehlédli jednu věc – situace se pomalu a nenápadně mění i k lepšímu. Proti aktuální korupci a zhýralosti falešných elit už je většina Čechů.
Ano, je pravda, že většina z té naší většiny pořád ještě mlčí. Nechápavě kroutí hlavou, jsou zmatení a nemůžou / nechtějí uvěřit tomu, co se děje. Ale spousta věcí už jim začíná docházet. O covidové totalitě, o migračních plánech globalistů, o jedovatých “vakcínách”, o plánovaném digitálním otroctví nebo o tom, kdo a proč skutečně stojí za válkou na Ukrajině, kvůli které trpí nejen normální nefašističtí Ukrajinci (ti samozřejmě nejvíce), ale i Češi, Slováci, Rusové a dokonce už i Italové, Bulhaři, Maďaři a spousta dalších národů. V lidech to bohužel bude muset ještě nějakou dobu kvasit a zrát, než jim to docvakne trochu komplexněji a než vezmou do rukou vidle. A třetina lidí jsou čistí bioroboti, těm nikdy nedocvakne nic a čekají na instrukce od svých programátorů (proto je očištění ČT tak zásadní – lusknutím prstů pak převrátíme na rozumnější cestu miliony robotizovaných lidí).
Ale změna se blíží.
Je to cítit ve vzduchu.
Můžeme jen doufat, že budoucí převrat nebude tak falešný jako ten v roce 1989 a že globalističtí parazité si nedosadí do vedení nové maňáskové divadlo, ale že se povede naši krásnou zem skutečně očistit od toho neřádu.
Tedy aspoň natolik, nakolik je to možné zvládnout v malé, krásné zemičce, v útulné kotlince uprostřed Evropy, která mlékem i strdím oplývá, ale je sevřena zleva i zprava obrovskými soupeřícími dravci.
Držme si palce, neztrácejme naději a hlavně – vydržme to! Jednou se to zlomí.
….mlékem i strdím…
Zde mi vyhrkly slzy do oči
Krásné napsané, od srdce
Dekuji Niky
Sám voják v poli.
O kolik jste přišli “kamarádů”?
vaše články jsou skvele,co článek to trefa do černého.
supr
„nechtějí uvěřit tomu, co se děje. Ale spousta věcí už jim začíná docházet,“
jakože jim hitlermarkety zdražily mouku, olej, chleba, máslo…, energofašisti plyn, elektriku, benzín a naftu.
Soudruh Šváb zářivé zítřky otrokům představuje, oni jeho sliz však málo vnímají:
zainteresovaný kapitalismus (stakeholder capitalism), což není nic jiného než vláda (banksterských) korporací a uplacených (košer uvědomělých) vládních úředníků, jako jsme viděli během covidové krize, když farma koncerny řídily politické kroky jednotlivých vlád!
Podle Schwaba zlikviduje 4. průmyslová revoluce veškerou konkurenci
https://aeronet.news/video-klaus-schwab-v-projevu-na-summitu-g20-v-indonesii-ohlasil-nastup-multipolarniho-svetoveho-poradku-ktery-bude-rizen-a-ovladan-konkordatem-civilnich-vlad-a-velkym-businessem/
What is stakeholder capitalism?
„je povinností nás všech jako globálních občanů optimalizovat blahobyt všech. Pokud tak neučiníme, nevyhnutelně se nám to vrátí.
COVID-19 byl jen jednou připomínkou této globální vzájemné propojenosti a skutečnosti, že nikdo není v bezpečí a v pořádku, dokud nejsou všichni. Když se virus SARS-CoV-2 rozšířil po planetě, zdevastoval živobytí stovek milionů lidí a vedl k smrti nebo vážné nemoci mnoha milionů. S výjimkou několika ostrovních států nebylo žádné uzavření hranic dostatečně přísné, aby se zabránilo šíření nemoci.
Díky rozsáhlému rozšíření internetových technologií si lidé po celém světě více než kdy dříve uvědomují bohatství lidí jinde. To upozorňuje na globální spravedlnost, což z ní činí důležitý cíl, možná poprvé v historii. Lidé jsou totiž společenská zvířata a jejich absolutní blaho je méně důležité než jejich relativní blahobyt.”
Blahobyt ? nebudete nic vlastnit, abyste se stali zcela závislými na falešných spasitelích Švábech a jejich jedovatých Tfujzrech.
Klíčové zainteresované strany a jejich cíle: zisky, účel, prosperita a mír
Pro zajištění prosperity jak lidí, tak planety hrají klíčovou roli čtyři klíčové zainteresované strany. Jsou to: vlády (zemí, států a místních komunit); občanská společnost (od odborů po nevládní organizace, od škol a univerzit po akční skupiny); společnosti (tvořící soukromý sektor, ať už na volné noze nebo velké nadnárodní společnosti); a mezinárodní společenství (skládající se z mezinárodních organizací, jako je OSN, jakož i regionálních organizací, jako je Evropská unie nebo ASEAN).
https://www.weforum.org/agenda/2021/01/klaus-schwab-on-what-is-stakeholder-capitalism-history-relevance/
V Jižní Koreji má žena v průměru jen 0,7 dítěte. Lutz toto číslo sděluje s obrovským úsměvem na rtech . Hlavním cílem je, aby se světová populace do konce 22. století zmenšila zpět na 3 miliardy. Což, jak pro věštce opakuje Wolf z ORF, je „ideální ekologické číslo“.
Lidé, kteří mají stále méně dětí: to je velký sen globalistů, otázka životního prostředí je jen záminkou pro jejich plány. Protože takové fantazie se prosazují hlavně na stárnoucím Západě, kam se stěhují lidé ze třetího světa. Ve skutečnosti jim nejde o nějakou „zdravou velikost populace“, ale o to, aby v určitém okamžiku mohli jen oni rozhodovat o tom, kdo smí mít děti a kdo ne.
https://necenzurovanapravda.cz/2022/11/profesor-zainteresovany-ve-wef-lidstvo-je-treba-zredukovat-na-maximalne-3-miliardy/
Hezky napsáno Nikolo. Ale je třeba mít na paměti, že tahle kobyla chcípá pomalu a ještě dlouho bude kopat.
Ale taky cítím naději. Už jen tím, že lidé kolem mne zvolna mění názory v neprospěch vládního mančaftu.
Brutálně napsáno…i ti intelektuálně nesmělejší vidí, co je to za idioty.
Zajímavá úvaha o volbách:
Volby v otrokářské společnosti fungují jen jako pojistný ventil , který má zabránit vzpouře otroků . Volič – korporátní otrok , může jednou za čas odvolit a mít pocit , že něco mění . Nemění , protože moc Ideologická a moc Konceptuální , je volbám nadřazena . Ten kdo vlastní klíče k moci Ideologické a Konceptuální , může kdykoliv změnit volební pravidla a upravit výsledky .
Z materiálů KSB a jejich přednášek , můžeme použít DVTŘ k popisu volebního procesu a jeho působení na sociální supersystém .
Jedná se o lež č.1 a lež č. 2 , která má zastřít objektivní Pravdu o tom , že všechny části volebního procesu jsou jen souhrnem podprocesů , podléhajících jim nadřazené moci Ideologické a moci Konceptuální , které spadají do jim Nadřazeného egregoru .
Ten , kdo tento podvodný systém provozuje si uvědomuje , že musí prodávat davu naději .
Takže s předstihem buduje a financuje různá hnutí , strany a kandidáty , která nechává zdánlivě spravovat místní klanovou klikou , či ovlivňovat zahraniční klanovou klikou . Z pohledu Globálního řízení to nehraje roly , protože se jedná o hemžení nižších živočichů .
Každý si může svobodně vybrat levici , pravici , monarchii , diktátora nebo pohlavního
chameleona . Je to jedno , protože systém s tím počítá a tyto podprocesy má v každém hnutí předem podchycené . Je to jako nabízet stále dokola jednu a tu samou věc coby novinku , která má pouze jiný nátěr . Pokud toto řízení někdy ujede jinam než bylo záhodno , tak do příštího volebního období se tento problém vyřeší , popř. nastoupí moc výkonná a předhodí nezapadající projekt moci soudní .
Je to hra , která má předem daného vítěze , kde žádný hráč-národ nemůže vyhrát , vyjma této vyjímky :
„Prozřetelnost není algebra. Lidský rozum, řečeno lidově, není prorok, ale hádající, který vidí celkový chod věcí a může z toho vyvodit hluboké předpoklady, často časem potvrzené, ale nedokáže předvídat náhodu – mocný okamžitý nástroj Prozřetelnosti.”
Já nemám zájem komukoliv bránit v této podstrčené hře . Ale je potřeba rozebrat a odhalit systém , který pomáhá udržovat národy v Otrokářské Koncepci . Protože u řady národů už funguje jako Generační nástroj – to se rozumí samo sebou .
Na tohle jsem přišel bohužel také.
Dosud to fungovalo “dobře”, ale v USA už jsou tak namyšlený, že ty volby, které nic změnit z principu nedokáží, ještě navíc zfalšovali. Konceptuálně bylo rozhodnuto o úpadku USA a volby rozhodovaly, jestli to bude provedeno jako krvavá revoluce nebo k úpadku dojde méně viditelně a postupně.
Kdyby byla nadpoloviční většina konceptuálně gramotná, tak volby zakáží a tím by se odkopali úplně.
Jediný, kdo do tohohle promazaného soukolí může vrazit vidle, je právě Prozřetelnost.
Atmosfér naprosto skvělá, a to i ze záznamu na videu, být tam osobně musel být úžasný zážitek.
Jenomže to byl úžasný zážitek i 17.11.1989, a ještě silnější.
Jak to nakonec skončilo, všichni víme.
A to jen díky konceptuální neznalosti národa, který netušil co se to s ním hraje za hry.
Četl jsem kdysi tezi o tom, že by si člověk měl dávat pozor nejen na negativní vzedmutí davů, ale i na to pozitivní vzedmutí davů. Dlouho jsem to nechápal, dokud jsem si to nedal do souvislosti s rokem 1989. To jsme s radostí v srdci a slzou dojetí v oku odevzdali klíče ke věem svým národním ale i osobním (exekutor) majetkům gaunerům a šmejdům.
Já jsem se 17.11. dostal na pronárodní demonstraci u České Televize. Řečníci naprosto správně popisují kritický stav společnosti. Bohužel naprosto nechápou co s tím stavem dělat. A navíc hrají na emoce lidí namísto aby nabízeli a navrhovali řešení. Každou chvíli tam opakovali, jak jsou lidé skvělí, že na demonstraci takhle bojují.
To je naprosté klamání lidí. Lidé by měli každodenní činností sledovat určité cíle. Rozhodně je naprosto nedostatečné upustit na demonstraci páru a pak si myslet, že se něco vyřešilo. Nevyřešilo se vůbec nic.
Takové pronárodní demonstrace jsou bohužel bezzubé.
Já bych pozitivní emoce nepodceňoval. Ony mají svoji váhu a smysl.
Problém je ale někde jinde. A to v tom, že nám ke změně k lepšímu nestačí. Tam jsou nutné rozsáhlé (konceptuální) znalosti.
Aspoň už lidi pomalinku chápou, že to není ani tak o těch šašcích v parlamentu (kteří jsou na konci řetězce něčí agendy), jako spíš o tom co milionům lidí lejou do hlav v televizi a ostatních (pražských) médiích.
Mohl by člověk který je v obraze, volit pořád tu samou pakáž dokola ? Mohl by jim vůbec věnovat pozornost ? A nebo by si sám utvářel vlastní život a měl vlastní agendu, životní priority a strategii, kdyby nebyl udržován v debilizovaném zombifikovaném stavu televizí ?
Mě se velmi líbí ty pozitivní emoce na prakticky všech těchto demonstracích poslední dobou. Ačkoliv toto je krok nutný, tak pořád jen krok první. Dál musí následovat racionální posouzení a konkrétní kroky.
Koncepce – strategie – konkrétní taktika.
Pozitivní emoce jsou skvělé, ale v době, kdy naprosto hmatatelně hrozí vyhynutí lidstva a naše ministryně války už bubnuje do útoku je to nedostatečné. A ještě navíc tady nad lidmi hrozí “poslední soud” jako Damoklův meč.
William Mistele napsal jednu kouzelnou větu o psychice lidí: “Vy nepotřebujete lehce upgradovat software ale kompletně vyměnit hardware.”
Lidé by především měli hledat vnitřní spojení ega duše a ducha. A vše ostatní se pak v jejich přístupu změní. To není široká dálnice vedoucí do záhuby za jásotu s pozitivními emocemi. To je spíše úzká a trnitá cesta.
Ostatně i někteří nadšení ukrofašisté šli s pozitivními emocemi na frontu.
Naprosto souhlasím, že dál musí něco následovat. A rozhodně ne to si zajít na jedno (pivo) a pak “vyresetovat counter”.
Pravá duchovní cesta není nic pozitvního, nic skvělého nic úžasného. Ale spíše práce společně se studiem.
Pokud se vláda v tomto stavu zhroutí tam mám naprostou jistotu, že bylo všechno předem připravené a zase se bude vše opakovat.
Nikolo, česká trikolora má jiné pořadí barev, než je na čepicích. Na čepicích je SLOVANSKÁ trikolóra.
V 89 si také lidi připínali trikoloru. Málokdo věděl, jaké pořadí barev má česká, nebylo moc možností jak se k takovým stužkám dostat, bralo se co někdo přinesl a rozdal – moje tuším byla francouzská. 🙂 Nikdo to neřešil, nedělal z toho vědu a už vůbec se toho nechytl režim, že by z nás dělal agenty placené Francií… Doba pokročila, teď je pořadí barev hlavní téma a dá se z něj evidentně zjistit o demonstrujících vše.
Zednářská trikolora že je slovanská ? To jsou mi ale novinky.
Tedy přesněji, ona to není ani tak zednářská trikolora, jako trikolora kterou používá euroatlantické křídlo Globálního prediktora. Stejně jako v USA i Británii, Francii, to vše jsou revoluční projekty euroatlantického křídla. Na pořádí barev nezáleží, podstatné jsou ty tří barvy.
Slované měli vlajku červenou. Jak rurikovské Rusko, tak SSSR, tak my za Husitů.
Červená vlajka a na ní žlutý (zlatý) symbol.
I původní český státní symbol má červené pozadí (byť je na něm bílý lev).
Z.B.:
S tím druhým příspěvkem ale souhlasím. Myslím že jsi uhodila hřebíček přímo na hlavičku.
My tu v centru evropy máme svoje poslání. Ale zapomněli jsme na to.
A proto se nám daří tak extrémně mizerně.
Je to jako na osobní úrovni. Kdo nežije svoje poslání, v souladu se svojí nejhlubší podstatou, ten je jenom stínem, živoucí mrtvolou. Prázdnou fyzickou skořápkou, která na jednom konci přijímá potravu a na druhém defekuje, mezitím občas spí.
A takhle je to i s národem, který neplní svoje poslání.
Ale jaké my máme vlastně poslání?
A jak ho v tomhle šíleném chaosu můžeme naplňovat?
Tuhle palčivou otázku bude nutné si zodpovědět.
Jsme srdcem evropy, nejen geograficky, ale i energeticky a duchovně.
Takže jaké má poslání národ co je srdcem evropy ?
Spojovat? Sjednocovat ?
Ale jak sjednocovat něco, co je na západ od nás už zcela shnilé a neživotaschopné ?
Rusové jsou mostem mezi Evropou a Asií.
My jsme mostem mezi západní a východní Evropou. Ale co to pro nás konkrétně znamená ?
SLOVENSKÁ trikolóra. Jedno písmenko a co to udělá.
Otázka je, co to ta trikolora vlastně je? Proč zrovna červená, modrá a bílá? A je to vůbec dobře, používat tuhle symboliku?
První vlajka Československa byla bílo červená: https://vlast.cz/vyvoj-ceske-vlajky/
stejná jako české království používalo od 15 století.
Přidání modré znamená jen totální podřízení ČSSR->ČR atlantském křídlu GP. Jak to říkal Pjakin, každý si musí vážit té symboliky, ktorou má, i když to znamená status kolonie.
No nevím, ale mě ten článek, který mi měl vysvětlit, co je to zde tak často diskutujícími zmiňované záhadné GP, přestal zajímat hned v úvodu, kdy mi došlo, že to celé bude vykonstruované na barvičkách. Základních barev zas tak moc není, hezky ladících kombinací také ne, tedy se objevují kdykoliv, kdekoliv a dá se jim v důsledku toho přiřknout cokoliv. To chce hodně velkou fantazii, aby se existence něčeho odvozovala od barev a vykonstruovala se na nich jakási šedá eminence s tisíciletou tradicí, kterou nikdy nikdo neviděl… Vždyť GP je náboženství, nic jiného.
A na základě těchto teorií hodnotit českou vlajku je už úplně přitažené za vlasy.
Covidové plakáty byly v některých zemích žlutomodré a nějaký člověk z toho odvodil, že to jsou barvy Rothschildů a vyrobil k tomu patřičně burcující video. Už asi chápu, co ho k tomu pudilo.
Vidím to podobně – část lidí je úplně obsedantní ohledně symboliky. Už jsem o tom i psala – někdo se podrbe na bradě a tahle skupina okamžitě začne spřádat teorie o tom, komu jakože vysílá tohle žido-zednářské znamení. A diskuze s takovými obsedanty je bohužel podobně produktivní, jako diskuze s vakcinačním fanatikem – cokoli se řekne, cokoli se ukáže, tak všechno vždy jen ještě víc upevní jejich víru, že nás ovládají mimozemští ještírci z pyramid, všichni si předávají na fotkách a v televizi tajná znamení pomocí gest (proč proboha?), každičký aspekt našeho života je ovládaný všemocným globálním prediktorem a tak dále. Prostě jen opačný extrém k “biorobotům”, tedy lidé, kteří to už přehánějí s teoretizováním a fantazírováním. Pravda přitom bude někde uprostřed (to je samozřejmě jen můj názor, který vznikl tím, že mi globální prediktor ve škole infikoval mozek, vím vím 😀 ).
V tom videu o covidových barvách tuším bylo, že žlutomodrá covidová kampaň byla logicky nahrazena konfliktem na Ukrajině, protože ta má žlutomodrou vlajku. Z toho mi vychází, že kdyby Ukrajinci nebyli blbí a nahradili teď vlajku, tak mají ihned klid a mír a odskáče si to třeba Palau, které stejně nikdo nedokáže najít na mapě.
(to je samozřejmě jen můj názor, který vznikl tím, že mi globální prediktor ve škole infikoval mozek, vím vím 😀 ).
Tedy to je ale svině! Ještěže mě nenapadlo ten text o GP dočíst a zemřu tak v poklidu a blažené nevědomosti jak moc můj život řídil.
O heraldice se píší knihy a je to vědní obor. To není nějaká konspirace.
http://fct-altai.ru/files/2021/Tricolor_09_04_2021.pdf
https://geraldika.ru/books/152
https://geraldika.ru/books/999
https://geraldika.ru/book/18030
Bílý pruh nahoře může znamenat totální kolonii. Lidem by se to asi nelíbilo a asi by měli jiný vztah k vlajce. Rusko je podle vlajky v daleko horším postavení než ČR.
Každopádně i stát s pro něj nevýhodnou symbolikou může prosperovat a stát se symbolikou celosvětového hegemona může banktorovat.
Je to něco podobného jako horoskop. Jsou to nějaké symboly, ale čím je člověk na tom duchovně výše, tím na něho mají menší vliv. Asi tak nejhorší stav je, když nějaký pán nosí čepici s nápisem “make your dick hard” a vůbec netuší, co ten nápis znamená. Hlavně, že je to anglicky, to musí být něco důležitého! Podobná situace je s neznalostí symboliky vlajek.
Jára:
Ono je to tak, že čím míň barviček a čím míň symbolů, tím výš v hierarchii globalistů takový stát je (viz Čína).
Zajímavé že bílý symbol na červeném pozadí používá třeba švýcarsko (řídící centrum) a rovněž ho máme my ve státním znaku – bílý lev na červeném pozadí.
Pak jsme bohužel r.1917 dostali do vínku “revoluční” trikoloru a následovala jedna katastrofa za druhou. Zavedli nám brutální kapitalismus s dluhy, nezaměstnaností a prosperitou hrstky nejbohatších, a pak nás darovali Hitlerovi. Potom jsme se stali kolonií SSSR a nakonec nám zavedli ještě brutálnější kapitalizmus a zcela nás okradli. To vše pod trikolorou.
Dokud jsme používali lva na červeném pozadí či předtím zlatý kalich na červeném pozadí, tak jsme měli svobodu a autonomii.
Ale mě v tomto kontextu zajímá jiná věc. Je tento systém vlajek a symbolů jen záležitost kterou vymysleli globalisté někdy ve 13. století a jde tak o jejich uzavřený systém?
A nebo je to symbolika na kterou se napojují určité egregory, energetické struktury a pak to má za následek jim odpovídající sled událostí ?
Čím totiž začala ukrainizace české republiky? Tím že na všech státních institucích, úřadech a školách vyvěsili banderovskou ukrajinskou vlajku. A pak už to šlo ráz na ráz z kopce.
Napojili jsme se tímto na banderovsko-ukrajinský egregor ? A tím pádem dostaly události neblahý spád směrem k ukrainizaci naší země ?
Opravdu se mi nechce věřit, že by Pjakin napsal celou knihu o vlajkách a státních symbolech jen tak z plezíru pro zábavu. Podle mě za tím opravdu vězí matričně-egregoriální řízení.
A my se proto pohybujeme na “ukrajinské matrici” jejíž součástí je na jedné straně bída a chudoba, na druhé elitářství a bohatství pro hrstku nejbohatších, deindustrializace, pohrdání lidským životem, pohrdání hodnotami společnosti, pohrdání majetkem druhých.
Tak jako respirátorový “náhubek” byl součástí matrice/egregoru nevolnictví, zotročení, proměnu člověka v ovci, pohrdání jeho názory, a veřejným souhlasem s touto politikou.
Tohle z části vím.
Je samozřejmě možné dát jakémukoliv symbolu jakoukoliv novou interpretaci uznám za vhodné. Byl by to magický úkon. Tím by se vytvořil nový egregor a čistě teoreticky by bylo možné ignorovat ten starý.
Druhá věc je, že je tady po staletí budována nějaká soustava symbolů a ta by s tím na energetické úrovni interferovala. Aby nebylo nutné překonávat interferenci, nebo nevyhnutelně co nejméně, je vhodné mít na symbolech co nejméně třecích ploch.
A ještě je tu další věc, kterou si málokdo uvědomuje. Existuje určitá univerzální symbolika. V univerzální symbolice je možné připsat určitým barvám nějaké vlastnosti.
Červená barva, kterou tak Pjakin vychvaluje, je barvou také 1. čakry. Je to základ, stabilita, hmotné zabezpečení. Ale chybí tomu vyšší čakry. Takže ta červená v sobě zahrnuje i úpadek.
Modrá barva v univerzální symbolice odpovídá 6. čakře a ta odpovídá komunikaci. EU si volbou modrého plátna zvolila komunikaci a v negativní polaritě se z toho stává propaganda. V původní symbolice se jednalo o civilizaci moře.
Zajímavé by bylo třeba fialové plátno. Fialová vzniká sloučením modré a červené a proto by to znamenalo jak duchovní tak i hmotné aspekty.
Zajímavá je také symbolika duhy. Použití/zneužití tohoto celkem významného a důležitého symbolu komunitou LGBT je krádež lidstvu.
Ještě doplňuji jednu věc – Ukrajinská vlajka má žlutou a modrou.
V univerzální symbolice je modrá barvou hrdelní čakry a žlutá barvou 3. čakry. 3. čakra odpovídá živlu ohně. A nebo Slunci, což by byl zdroj světla.
Může to mít pozitivní polaritu Ukrajina jako komunikační centrum.
A nebo negativní polaritu Ukrajina jako propagandistická destrukční země.
Také záleží na tom, jestli je dělení barev horizontální nebo vertikální. Ti, co mají horizontální dělení, mají jen velmi malý vliv na dění ve světě.
17. listopad 1989 odstartoval sametovou revoluci v ČESKOSLOVENSKU. My starší pamatujeme atmosféru podzimu 1989 mezi lidmi, naději, se kterou jsme se upínali do budoucna. Věčné časy se Sovětským svazem skončily a byli jsme za to rádi, dost bylo upínání se “k mohutnému tomu tam to dubisku”. Věřili jsme, že Západ nám pomůže objevit skutečnou svobodu. Výsledek? Západ nás koupil. To, co bylo naše, nikoli sovětské nebo ruské, ale NAŠE, tzn. ČESKOSLOVENSKÉ, si Západ bez kapky studu koupil a vydrancoval. Ještě neskončil, pokračuje.
Československo se rozpadlo, neznám Čecha, který by si to skutečně přál. Slováky ano, ale pokud je mi známo, jejich nadšení ze samostatnosti u mnohých vyprchalo. Slovensko mi zůstalo v srdci, sleduji, co se tam děje. Když vidím tu čepici, vybavím si jako první Slovensko, byl to náš společný 17. listopad, naše sametovka. Mohli bychom dlouze polemizovat, zda paní má na hlavě čepici v barvách ruských, slovenských, anebo českých nesprávně seřazených, aniž by to tušila. Jsou to slovanské barvy.
Jsou to slovanské barvy a mnoho lidí se k slovanství znovu upíná. Nejsem přesvědčená o tom, že je to správné. Naše historie překypuje tu přikloněním se k jedné, tu k druhé straně, malá zemička v srdci Evropy jako by neměla dost sebevědomí na to, aby byla SAMA SEBOU. To my se činíme závislými na jiných, silnějších, bohatších. Mnohokrát jsme se přesvědčili o tom, že to nepřináší dobré výsledky, že jsme na tom pokaždé biti. V našich žilách koluje keltská, germánská, slovanská a kdovíjaká další krev. Nepatříme k žádné straně výlučně, máme výsostné postavení středu.
NEUTRALITA, SPOLUPRÁCE, v tom by měla být naše BUDOUCNOST na této planetě. Co se musí stát a co je potřeba pro to, aby se tato budoucnost přiblížila a REALIZOVALA? O tom bychom měli přemýšlet, kreativně a konstruktivně přemýšlet. Pečení holubi nám do huby sami nepřiletí.
Ti skutečně starší viděli už za revoluce, jak tam jejich známí, zažraní komunisté už od padesátejch let, cinkají klíčema sami proti sobě, a hned jim bylo jasné, že celá slavná revoluce je podvod. Od té doby se jim to jen pořád dokola potvrzuje.
Kolik vám bylo v 89 let?
Čerstvě 10 let, měla jsem z toho prd rozum 😀 Ale byla jsem možná první na naší základce, kdo měl připnutou trikoloru (bo starší bratr byl v té věci dost aktivní). Byli jsme vcelku nepohodlná rodina (část příbuzenstva byla v Austrálii, Rakousku, USA…) a tak jsem vnímala to tehdejší dusítko relativně brzy, ale samozřejmě jsem neměla sebemenší tušení o nějakých hrách tajných služeb atd. Prostě jsem to viděla dětskýma očima, kdy mi přišlo divné, proč se k nám třeba spousty filmů musí pašovat, proč v podstatě nesmím nosit oblečení s anglickými nápisy (dnes by to bylo s ruskými), proč si nemůžeme normálně zatelefonovat s některými příbuznými atd. Jinak ale pro děti byla ta doba podle mého skromného názoru spíš lepší než dnes – byli jsme ve většině věcí volní jako ptáčci. A občasná branná výchova byla zábava.
No, a to je zrovna jeden ze zásadních pohledů ve kterém s Vámi nemůžu souhlasit. Mám jiné vzpomínky, ale rozepisovat se nebudu.
Za mě, Vás omlová jen ten tehdejší věk, ovšem na druhou stranu Vás neomlouvá ten současný, protože … se zdá, že nejste “úplně blbá” (bez urážky, je to jen slovní obrat, který používám k označení nadprůměrných intelektuálních kvalit) a jste, zdá se, schopná uvažovat v souvislostech.
Omlouvám se, nejsem si jistá s čím se mnou nejde souhlasit – že to bylo pro děti tehdy celkově o něco lepší nebo v něčem jiném?
Co tím chtěl básník říct, by mě zajímalo?
V čem nesouhlasíš?
Jaké máš vzpomínky? Jako ti prorežimní tlachalové, kteří mají hubu plnou svobody, i když stát dluží košer banksterům tři biliony? Když vládě vládne Rockefellerův Aspen institut, když námi jakoby volená vláda je zahâčkovaná fašistickou mafií?
Nikola uvažuje v souvislostech, takže tady najdeš články o několika satanistech a korporacích.
Vypiš ta svá moudra.
—
Ten, který něco tušil:
„Zmanipulované a zvnějšku řízené obyvatelstvo Evropy se zděšením sleduje nepochopitelné sjednocování Německa, vládu přejmenovaných komunistů…udiveně sleduje rychlost a snadnost proměn…
Instalace celoevropské vlády předpokládá oslabení vlád stávajících států. V rámci integrace EHS budou vlády delegovat značné části svých pravomocí a suverenity substituujícím celoevropským úřadům. Vojenskou a finanční hegemonii nad západní Evropou si ponechají USA…žádná z tradičních evropských zemí nebude moci mobilizovat Evropu k samostatnosti. Celoevropská vláda bude (jako OSN) vytvořena na principech kontinentální bezmocnosti a podřízena kontrole USA…(Miroslav Dolejší, Analýza 17. listopadu 1989)
___
Kam to směřuje, to nám hlásají soudruzi Šváb s teploušem Harari, Sereš nebo Gates. Skrze podvod Green Deal ke Great Reset, Velké perestrojce, ještě většímu podvodu a zločinu než byla ta Perestrojka žida Gorbačova.
Kapitasmus zúčastněných/zainteresovaných stran, což znamená korporátní fašismus se svými nátlakovými organizacemi, digitální měnou a očipovanými, závislými otroky.
„Ti skutečně starší viděli už za revoluce..jim bylo jasné, že celá slavná revoluce je podvod.“
Lichvokratická revoluce byla podvod (Analýza 17. listopadu 1989, Miroslav Dolejší), ale dodnes to většina lidí netuší nebo jim strach neumožňuje si to připustit. Propaganda hlavního proudu jede košer lži. I soudruzi zpěváci Malátný, Koler nebo Kubišová blekotají cosi o svobodě. Jakoby korporátní fašismus, kapitalismus zúčastněných stran, byl svobodou nebo demokracií.
Emigranti většinou také netušili, že slavnému svobodnému západu vládne sionistická mafie.
Zase si ten Západ nemalujte moc na černo.
Že to nezajímá nějaké emigranty ještě neznamená, že to tam nikdo neví.
Taky sem nejezdili ti největší lumenové.
Slavný Západ krimigrací, páchanou nedotknutelnými dobrotrusy, spolehlivě černá tak nějak i bez malování.
Jak nikdo neví? Obecné povědomí o lichvokratech, o cinklé liberální demokracii, inzeruje Slovanka. Mocipánů bude méně, než uvádí, ale pro základní představu její výčet postačí:
1 % ovládá svět.
4 % jsou jejich loutky.
90% spí.
5 % je vzhůru
a snaží se těch 90 % probudit.
1 % použije
4 % loutek, aby zabránily
5 % v probuzení zbývajících 90 %.
Nechápeš co říkám?
SPI DÁL…
necenzurovanapravda.cz
pro Otroctví je svoboda
….. a Prozřetelnost tuhle civilizaci zase smete, protože se zvrhla úplně stejným způsobem a není žádná možnost jak se tomu postavit. Likvidace může být provedena rukama těch dobroserů, oni nevědí že ta jejich “idylka” je jako dům s chybnými základy.
Nejvíce se blíží k babylónské věži, která se sama zhroutí po dosažení určité výšky.
Soudružka raději neomarxistka Černochová si nosí tank v kabelce a asi si válku představuje stejně jako Hurvínek.
Obrázek zde:
Asi jí někdo nakukal, že se Rusko nebude při napadení bránit. To samé nakukali ukrajincům a teď se z jejich země stalo bitevní pole.
Strakatou kabelku s dětskou hračkou, modelem tanku, jsem viděl. Fanatická fašistická zrůdička v roli ministryně války však zpronevěřila zbraně za miliardy. Předala je sionistické sebrance, která válčí za svobodu lupičství pro ty bankstery, kteří před jednadvaceti lety zdemolovali dvě své babylonské věže i s lidma.
Proč stahovat kalhoty, když brod je daleko?
Nejméně dvě mafiánské bandy se přetahují o moc. Ta zrůdnější miluje smrt nepřítele, ale k našemu štěstí i svůj život. Zase ostřeluje Záporožskou elektrárnu, ale jaderné zbraně ze strachu nevyšle.
Jára
“To samé nakukali ukrajincům a teď se z jejich země stalo bitevní pole.”
Ukrajinci to mají takový zvláštním způsobem rádi.
Něco jako když jde politik za dominou, aby ho pěkně zbičovala a ponížila.
Vždy když vidíte v TV jak Rusové udělali něco Ukrajincům, tak si jen řekněte: “Ti si užívaj”.
Otroctví je svoboda
Proč stahovat kalhoty, když brod je daleko?
No, aby si dotyčný trochu análně zadováděl jako Havel se Sašou Vondrou.
Brody dneska nikdo nepoužívá, ale kalhoty se stahujou pořád.
Kolikrát ještě?
https://www.moderni-dejiny.cz/clanek/vojta-benes-mezi-zapadem-a-vychodem-1947/
„Jaký smysl by měla československá samobytnost a existence, kdyby nebyla k ničemu jinému, než aby Čechoslováci tancovali podle sovětského taktování? Ne. Sověty nás nechtějí mít takové, jak nás Kirconnelové líčí. Jednoho dne by se nás právě ony optaly, k čemu vlastně ta československá samostatnost je a nebylo-li by lépe, aby zmizela se světa vůbec. Neboť samobytnost národa se neprojevuje jedině řečí, národními kroji a tanci, ale převážně duchovními hodnotami,“ Vota Beneš, 1945
Kde jsou ty duchovní hodnoty? Odvolává se na Husa a Žižku. Ti však tlachali o všemocném židovském bohu nebeském, takže blábolili nesmysly podle otrokářské propagandy.
Velení “demokracie”, pak marxismu, komunismu a sovětů bylo zase z té židovské lichvářské a otrokářské sebranky. Lupičstvím, kolektivizací rozvrátili tradice, způsob života na vesnicích, vztah k práci a hospodaření.
V současnosti sekta věčných podvraťáků vyhlašuje transhumanismus, požírání jedovatých červů a GMO jedovatých plodin, vytahuje lidožroutství a čtvrtou průmyslovou revoluci.
Do vymytých mozků mládeže vpravuje zhoubu: konec fosilních paliv, když průmysl jede ve velkém na fosilní a jaderná paliva.
Zemědělství několik desetiletí po kolektivizaci bez strojů, umělých hnojiv z plynu a bez nafty do traktorů a kombajnů nemůže fungovat.
Kde je „samobytnost národa“, v diktátu Iciků, Mardochejů a Švábů?
Doufám, že nemáte peníze v nějaké Mordochejské bance.
To je totiž těžký hřích.
Á, nadčlověk sestoupil s nebes, aby poučil góje!
Mordechaj jako Mordechaj Levi, tj. Karel Marx, agent banksterů.
Odpovězte přímo.
Máte peníze v bance nebo ne?
PS: Nejsem nadčlověk, nemusíte útočit, abyste zakryl svoji nekonsistenčnost.
Nikolko, skvělé, jako vždy.
Tohle by se vám mohlo líbit. (Snad jsem to sem ještě nespamoval.)
https://paveljerabek1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=759411
Děláte velké dobro a za to opravdu díky. 🙂
Trochu od věci, starší, ale pořád platné. Odkud pochází zdroj všech těch negací, které se na nás pořád valí…
Kde jsou ty naše “elity”, které by byly schopné vyjádřit neměnný rukopis takhle s humorem a přesně :
1. část: https://youtu.be/1DthrUcRcTQ
2. část: https://youtu.be/zJe1TD4CYP8
3. část: https://youtu.be/Iin4kRa1Wkg
Skvělé 🙂
Zapomněl jsem vám složit poklonu za váš web. Také výstižné a s humorem…
Jo, super! To by měli povinně promítat ve školách v hodinách Občanské nauky (nebo jak se tomu teď říká)a dějěpisu.
Opět bravurně napsáno.
Stručný diplomatický slovník anglického jazyka – správny výklad slov a výrazov
Thread starterjardob Start date01.11.2022 Štítkydiplomatický slovník
jardob
Člen personálu
01.11.2022
#1
Celý civilizovaný svet – všetky kolónie USA
Globálne civilizačné hodnoty – podmienky vazalstva pod nadvládou USA
Demokracia – moc Anglosasov nad demosom (ľudom)
Máme demokraciu – všetka moc u nás patrí Anglosasom
Nemáte demokraciu – máte niečo, čo Anglosasovia považujú za svoje, ale nemajú možnosť si to vziať
Máte totalitu – máte niečo, čo Anglosasovia považujú za svoje a vy im to nechcete dať
Porušujete ľudské práva – porušujete práva Anglosasov vziať vám to, čo sa im páči
Bojujeme za ľudské práva – bojujeme za práva Anglosasov zabíjať tých, ktorí im nechcú dať dať to, čo chcú.
Máme slobodu prejavu – môžeme povedať iba to, čo odobrilo ministerstvo zahraničných vecí USA
Nemáte slobodu prejavu – dovoľujete si hovoriť príliš veľa toho, čo ministerstvo zahraničia USA neschvaľuje
Rusko ohrozuje celé civilizované spoločenstvo – Rusko z nejakého dôvodu nechce byť kolóniou USA
Celý civilizovaný svet je proti Rusku – všetky kolónie USA sú proti Rusku
Naše činy nie sú namierené proti Rusku – práve proti Rusku sú namierené všetky naše činy
Podporujeme boj za ľudské práva v Rusku – podporujeme ničenie Rusov všetkými dostupnými prostriedkami
Máme obavy o ľudské práva v Rusku – znepokojuje nás, že ničenie Rusov nepostupuje dostatočne rýchlym tempom.
došlo emailem
Výkladový slovník je blízko pravdě.
Vše nejlepší k svátku😀
Jen tam píšou Anglosasové místo Mordecheje.
Anglosasové jsou ti porobení, co jim Mordechejové dosadili za vládce Sunaky a Harrisové.
Přehlídka kazisvětů;
https://otevrisvoumysl.cz/whitney-webb-iain-davis-udrzitelne-dluhove-otroctvi-aneb-skutecne-cile-agendy-osn/
V době, kdy jsme šli z Demonstrace od ČT přes Vyšehrad na Národní Třídu, byl na Slunci nápis česky “ČT Lže”, následující ráno tam ještě bylo “ČT je Zlo”, a den poté se tam z T utrhl filament a jeho dopadem se nápis ČT zcela vymazal… (pokud z toho budu dělat video, tak nejdřív za týden, až to bude v archivech SDO)
Navázal jsem na svůj článek letos z jara, kdy na Slunci byl velmi výrazný nápis “V ČT Lžou” (který pokračoval následující den “Židé Lžidé”), a něco jsem nyní zase napsal:
https://pi-alpha.org/v-ct-lzou
(ve verzi, kterou jsem vydal na Pokec24 jsem radši vyndal jeden odstavec, možná ho vyndám i z originálu…)
Uvidíme, jestli se to podaří rozšířit dost na to, aby to zase další část lidí pomohlo probudit…
Přepsal jsem také provizorně asi polovinu projevů z té Demonstrace podle streamu z Raptor TV (je tam embed 4h video)
https://pi-alpha.org/Demonstrace_2022-11-17
πα½
Moc bych nedoufal – viz váš závěr čláku:
“třetina lidí jsou čistí bioroboti, těm nikdy nedocvakne nic a čekají na instrukce od svých programátorů (proto je očištění ČT tak zásadní – lusknutím prstů pak převrátíme na rozumnější cestu miliony robotizovaných lidí). Ale změna se blíží. Je to cítit ve vzduchu. Můžeme jen doufat, že budoucí převrat nebude tak falešný jako ten v roce 1989 a že globalističtí parazité si nedosadí do vedení nové maňáskové divadlo, ale že se povede naši krásnou zem skutečně očistit od toho neřádu.”
Za prvé – historicky každý tlak samozřejmě vytváří protitlak, tedy tlak globalistů nyní probírá víc lidí.
Ale za druhé platí, že každý člověk má svůj podíl viny.
Takže vždy tu bude vrstva vzdělaných komformistů, měšťáků, matrón, kteří nikdy nepohnou kostrou, dokud nebude jisté, kdo bude vítěz”. V USA je mnoho lidí mentálně velmi líných, kteří tloustnou v konzumní společnosti a nestarají se, dokud systém jakž takž funguje.
Dnešní změna začala nejpozději v r.2001, lží o 11. 9. útocích. Nejpozději v r.2008 bylo jasné, po válce v Gruzii, že to nová generace elit myslí s rozmlácením Evropy vážně. A nejpozději v r.2015 bylo jasné, po přijetí dohod Minsk2, kdy ovšem nikdo nevyšetřil střelbu na Majdanu, ani upálení lidí v Oděse, ani massmigraci, ani tlak green dealu, že nebudou dodrženy a vše směřuje k velké krizi a válce.
A nikdo nic neudělal. Televize je nástroj, stejně jako jiné instituce. Pracují v ní lidé, část je možná pro-bruselská (aktivisti zpravodajství), ale jistě je tam i mnoho vzdělaných normálních lidí (co dělají dokumenty, hudbu, atd.). Tedy skladba lidí v TV odpovídá skladbě občanů i jinde – a je jejich chybou, i těch v celé republice, že jsou prostě mentálně nastavení zajímat se pouze o to, kam na dovolenou s dětma, jak se realizovat (své osobní štěstí), prostě jsme se stali individualisty, což způsobil jistý blahobyt (byť menší než na západě), který “fetujeme”.
Není většího omylu, než si myslet, že změna vedení jedné instituce změní problém tak komplexní, jako je světová podlost nadnárodních elit, a loajálnost jejich slouhů, kteří si o sobě myslí, že “to špatné” byl minulý režim, a že zabránění bolševikům vyřeší jejich dnešní problém – ohromný omyl. Zlo si vytvořilo nové cesty, v Bruselu i v nadnárodních elitách, a “naše osobní spása” (jsme slušní, protože nevolíme komanče a nemáme rádi Rusko, protože rok 1968) dávno neplatí.
A když vidím mladé novináře, kteří žijí v bludu, že jsou slušní lidé, když jsou “proti-ruští” (Železňák), tak to jsou intelektuální klišé, které v Česku podpořil spor Havel vs. Klaus, Zeman vs. Schwarzenberg, později Babiš vs. “koalice spravedlivých”. A “noví čeští podnikatelé” (viz Kelner) byli velmi pragmatičtí.
Takže ono je jedno, jestli máte hlavně komerční TV a noviny jako v USA, nebo komerční a TV veřejné služby jako v Evropě (což vzniklo kvůli propagandě za Hitlera). Mnohem důležitější je, zda společnost od školy po vlády pěstuje “diskusi o problémech”, která jde k podstatě. Pak i NYTimes mohou psát pravdu.
Když ale umlčíte diskusi na školách, ve vládě, v Bruselu, ve státních službách, pak nečekejte, že změna vedení něco udělá. Neudělá to vůbec nic. Například Bobošíková je prospěchář, který se umí skvěle přetvařovat, nyní jde s proudem spravedlivých – velmi účelově. Takových bude vždy taky hodně (viz docent Ševčík, umí krásně mluvit, ale nesvěřil bych mu ani šéfování firmy úklidu, natož školy). Pražští intelektuálové si zase myslí, že jsou slušní lidé, protože nevolí Zemana (prý je pro ruský), Babiše, aniž by si uvědomili, že volí pro-válečné loajalisty.
Pamětníkům roku 68 zase nevysvětlíte, že za vše nemůže KGB, ta podle nich infiltrovala vše a stojí podle nich za 11.zářím, Amerika se oprý jen brání (to už hraničí s bludy, ale oni si to opravdu myslí, a jsou to jinak chytří lidé).
A obyčejný člověk, co pak jde “na demošku”, je vnímán “intelektuály” jako manipulovaný, vždyť ta Amerika (USA) je přeci země zaslíbená (aniž by si pánové všimli, že tam probíhal od 70.let pomalý ale trvalý pokles, jak rostla tamní korupce a moc skrytých elit).
Takže nakonec zafunguje (bohužel) až “náraz do zdi” – až když už je na všechno pozdě, lidé se probouzí. Ale zmar už “likviduje Řím”, a dojde ke krizi, budou se zavírat “zrádci” skvělých myšlenek (viz Černochová, Rakušan – paragrafy proti kritice), možná se budou časem i věšet jako na Ukrajině.
Je to tak prolhaná doba, protože blahobyt a nezájem?
O to je to asi horší, příštích 5let bude krutým probuzením.
Bohužel ČT je “veřejnoprávní taliban”. Tam už není jediný slušný člověk. Od spacákové revoluce tam 20 let probíhá čistka.
Teď je to HQ psy-op hlavní stan psychologických operací CIA v česku.
Vezmou vás tam jedině když jste šmejd co se tam jde vědomě prostituovat a lhát a nebo když jste naivní právdoláskařské sluníčko které za 30 let nepochopilo, že tu nezvítězila demokracie a svoboda.
Ikdyž poslední dobou už tam ani ty sluníčka neberou, prtože mají už vychovanou novou generaci 30+ v různých amerických thinktancích, neziskovkách a novinářských fakultách.
To jste si vážení nevšimli, jak tahle “maova mládež” nahrazuje na všech klíčových postech ty co odchází do důchodu ? Kandidátka na p-rezidentku Nerudová spolu s Fialenkem a Ropušanem jsou jen špičkou ledovce.
Už generace čtyřicátníků jsou prostě kapitalističtí svazáci jak řemen. A to zdaleka nejen v IT.
A ještě jste zapomněl na Radu ČT, kam kandidáty v podstatě jmenuje americká ambasáda a americká rozvědka. Nemá tam šanci nikdo nezávislý. Nějakým nedopatřením se tam dostal Luboš Xaver Veselý, a toho se snaží vyštípat jak jen to jde, protože je tam jako bílá vrána.
Mýlíte se. Dnes je tam stejné množství individualistů jako kdekoliv jinde. Mladých, nezatížených žádných komančismem.
Vůbec jste tedy nepochopil podstatu mého příspěvku – změna ve vedení jedné jediné instituce vůbec nic nezmění. Je to falešná naděje. A současně ohromná zpupnost, protože mnoho lidí prostě jen “fetuje blahobyt”, tedy ničím se neliší od těch, které kritizují. Je to až 40% společnosti.
Prostě lidé odmítají, že mají i svou vlastní osobní zodpovědnost. Ono je strašně snadné říct, že to někdo jiný vám brání být dobrý. Ale tak to vůbec není a mnoho lidí vydělává na současné bruselské pakáži. A ani nemrknou. Proto protestujících nikdy nebude víc než asi 12 – 18% společnosti, a to je málo.
Víc i zde – https://www.radiouniversum.cz/vondruska-vlastimil-2d-nespojujme-pojmy-elita-a-vlada-ze-nekdo-vladne-neznamena-ze-je-elitou/
Myslíte třeba takového mladého nezatíženého ?
https://www.youtube.com/watch?v=NKSRELf81-M
Blahobyt fetují tak maximálně Pražáci. Tam jde blahobyt 30 let nahoru, zatímco ve zbytku republiky to jde kontinuálně 30 let do sraček.
Pamatuju že už někdy v roce 1998, což bylo pouhých 5 let po vzniku samostatné ČR, byla v okrajových částech republiky bída a mizerná životní úroveň, kdy se lidi zoufal snažili udržet práci v posledním nezkrachovalém socialistickém podniku na okrese. Proto taky vyhrál volby Zeman a jeho ČSSD.
Většina lidí tu maká v nějaké montovně na směny, jistota práce v úřadech za mizerné prachy je terno. Žijí v dluhovém hypotékovém otroctví.
Kdo zdědil nějaké rodinné majetky či zprivatizoval byt ve velkém městě za pusu, ten vyhrál jackpot. Ostatní jsou na tom bídně.
Ti na nejnižších příčkách potravního řetězce soutěží na trhu práce s ukrajinci, rumuny a bulhary, kteří jsou ochotní pracovat za pár tisíc a bydlet v bytě po 20ti.
Ukrajinští mafiáni tu skupují ve velkém nemovitosti v exekučních dražbách za peníze “na pomoc ukrajině” a z kšeftu se zbraněma a s lidskými orgány.
Takže je nereálné si tu pořídit teď za rozumný peníz nějaké bydlení.
Ona ta převýchova u některých začala už před převratem v roce 89. Třeba Fialčenko se přímo na svém egomaniackém webů sám přímo chlubí tím, že:
“1984 – začíná pravidelně navštěvovat podzemní univerzitu, bytové přednášky britských politologů a filosofů, kterých se účastní až do listopadu 1989.”
Ti “britští politologové” samozřejmě byli západní agenti, kteří tu připravovali převrat (který byl nezbytný pro záchranu západní ekonomiky – korporátní pseudokapitalismus potřebuje nekonečně růst a my jsme byli čersvé masíčko).
Mimochodem, on pak ideologickou nákazu samozřejmě podle programu šíří dál (Fiala je podle mě klasická ukázka biorobota) – na MU pomohl založit Fakultu sociálních studií a také katedru politologie a katedru mezinárodních vztahů a evropských studií. Tedy nejhorší líhně magorů, nevzdělaných ale titulovaných troglodytů, rozvracečů přirozeného řádu a budoucích neziskovčíků.
Jakou podzemní univerzitu, když nevystrčil nos z Brna a v 1988. úspěšně dokončil Filozofickou fakultu MU ? A o rok později doktorát ?
Kam se bylo těžké se dostat ještě 10 let po revoluci, natož za komárů.
https://www.muni.cz/lide/588-petr-fiala/zivotopis
1988: Mgr., obor český jazyk a literatura – dějepis, Filozofická fakulta Masarykovy univerzity (UJEP)
1989: PhDr., obor dějepis, Filozofická fakulta Masarykovy univerzity
Turbodoktor už v 89. ?
To musel být synek z pěkně prominentní komoušské rodiny.
Nicméně zaobírání se Fialčenkem je jak ta pověstná mrkev co nám bimbá před nosem, abysme si nevšímali důležitějších věcí.
Jestli prezidentské volby vyhraje nějaký kandidát CIA, tak neposvištíme na skluzavce do pekla jako teď , ale rovnou na namydlené skluzavce 3x rychleji.
Ostatně tu demonstraci proti ČT vymyslel někdo konceptuálně znalý, kdo ví, že to není o politice, ale o vyšších nadřazených prioritách, ted o Faktologické a Světonázorové.
Ta demonstrace nebyla lidová ani omylem. Čímž netvrdím že je to špatně. Jen že nás tu někdo zase honí z jednoho kouta ohrady do druhého, pomocí ovčáckých psů. To že je to teď částečně v náš prospěch, neznamená že to tak bude i v budoucnu.
Bo člověk konceptuálně neznalý ani omylem neovládá svůj osud, ale je jen hračkou v rukách těch kdo toho znají a ví víc.
Pippa Malmgren v Dubaji na akci s názvem World Government Summit 2022 oznámila, že má informace a o tom, že všechny centrální banky globalizovaného světa chystají doslova revoluci, a to přechod od běžného účetnictví a dnešních monetárních forem k digitálním aktivům na bázi blockchainu! Video s titulky máte níže. Jako první začala se zaváděním digitálního juanu čínská centrální banka.
Připojuje se i centrální evropská banka ECB a tento týden poprvé v historii spustil testování krypto digitálních aktiv na bázi blockchainu i americký FED. Došlo tím pádem k zatroubení z polnice a k plánu na likvidaci hotovosti na této planetě.
https://aeronet.news/kolaps-kryptomenove-burzy-ftx-nastal-ve-stejnem-okamziku-kdy-wall-street-oznamil-ze-zahajil-12-tydenni-testovani-americkeho-digitalniho-dolaru-zalozeneho-na-centralizovanem-blockchainu/
Njn. my se tu pořád dohadujeme o covidech, o Zelenském a Fialenském, a pak se ráno probudíme, a nebudeme nic vlastnit, na účtu ani koruna, a budeme povinně šťastní.
Ať žije digitální koncentrák.
Já to říkám pořád, že čas už vypršel. Že je třeba se hned vzpamatovat. A ne řešit pořád dokola ty samé kraviny.
Moje řeč.
Viděl jsem nedávný rozhovod Davida Icka. Před 10-15 lety by to byla informační pecka.
Dnes už je to jen přemýšlení zadkem o včerejším dni.
Prostě témata a informace které nám dnes už nijak nepomohou.
Protože globalisté řídí procesy které budou probíhat za 10 a více let. Čili to co se děje dnes bylo potřeba řešit před 10 lety, dnes už je na to pozdě.
To už je jen hašení požáru, kterému se dalo předejít.
Teď všichni čumí jak se sype monetární systém, kryptoměny, a za chvíli i klasické měny. Přitom se to ví už 10 let, jak to dopadne.
Jenže to je jako s oslem a mrkví. Osel řeší jen tu mrkev co mu zrovna teď bimbá před nosem, a neřeší to že ten kdo mu tou mrkví bimbá před nosem ho vede na smrt do pouště nebo ke srázu.
Košer banksterů lupičská “investiční banka” Nomura (krach IPB http://www.mladek.eu/media/detail/vzestup-a-pad-investicni-a-postovni-banky?year=2011):
Česká republika, Rumunsko a Maďarsko budou podle Nomura Holdings v příštím roce čelit riziku směnných krizí v souvislosti s narůstajícími fiskálními a vnějšími problémy .
Varování je založeno na analýze osmi ukazatelů, včetně krytí dovozu devizových rezerv, reálných krátkodobých úrokových sazeb a také fiskálních opatření a opatření na běžném účtu, podle Nomura Damocles Index, který hodnotil zranitelnost 32 “rozvíjejících se trhů” vůči měnové krizi.
banksterský tlampač: https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-11-21/three-countries-at-risk-of-currency-crisis-in-2023-nomura-says?leadSource=uverify%20wall
Před sto lety banksteři v Německu spáchali hyperinflaci! Tenkrát lhali, že Německo způsobilo světovou válku, proto musí zaplatit reparace ve výši vzešlé z mánie kazisvětů, ve výši nesplatitelné. Nyní jsme, my oběti lupičů, zase viníky, protože ještě dýcháme. Každý lepší člověk vládní pětidemolice mluví o energetické krizi jako o něčem, za co nikdo nemůže, jakoby to spadlo s nebe od nepoznatelného židovského boha. Elekrika a plyn jsou však šmelinou přes soukromé lichvářské burzy.
“Krize”; vyšmelit z nákladové výroby kWh 0.2 kč na 10 kč nebo více, to se vyplatí!
S lichvokraty na věčné časy a nikdy jinak!
První, co mě včera při čtení téhle zprávy napadlo – “Proč banksteři něco kutí zrovna proti těmhle třem zemím? To jak nás straší znamená, že se určitě chystají něco zlikvidovat…Hmm…Česko má pořád ještě korunu, Maďarsko má forint a Rumunsko má leu. Pro zavedení “digitálního Eura” je vlastní měna určitě větší nepříjemností, než když už se zemi povedlo ovládnout pomocí “normálního” Eura. Plánují ti bastardi položit naše měny? A přidají tam časem i Polsko s jejim zlotým?“
Jedou na Overtonovo okno a “důvěru”. Jak na konci minulého tisíciletí pravil jejich maskot soudruh Juncker, něco vypustí a čekají na reakci. Teď to zkouší přes lupičskou banku, podvodně vydávanou za japonskou. Jaká náhoda, že zrovna (z AE):
„Per von Zelowitz, ředitel Newyorského inovačního centra, vysvětluje, že toto hodnocení proof-of-concept by mělo poskytnout cenné údaje týkající se “tokenizace aktiv a budoucnosti infrastruktur finančního trhu v USA v souvislosti s vývojem peněz a bankovnictví. Přestože zjištění mohou nakonec pomoci stanovit právní rámec, samotný projekt “ nemá za cíl prosazovat žádný konkrétní politický výsledek, ani nemá signalizovat, že Federální rezervní systém učiní v nejbližší době nějaké rozhodnutí o vhodnosti vydávání maloobchodních nebo velkoobchodních CBDC. Jedná se ale o test, který nemá vyvolat paniku,“
zkouší, jestli jim to poddaní zase sežerou. Je na čase lichvářům “děkovat” za spasitelské úsilí a současně se připravovat na (zločin) směnného obchodu.
Nikola: “malé” měny jsou skutečně útokem spekulantů poměrně zranitelné, vhodnou situací je zejména dlouhodobá intervence centrální banky udržující měnu uměle příliš silnou či slabou, viz např. https://www.fxstreet.cz/jak-george-soros-pred-30-lety-vydelal-na-libre-miliardu.html
…pro přijetí EURa by ale měla být splněna Maastrichtská kriteria https://www.zavedenieura.cz/cs/euro/eurozona/maastrichtska-kriteria, což nám asi v nejbližší době nehrozí.
Ostatně věřím, že se EU rozpadne dříve, než přijmeme EURo.
Ono je možné že nás Fialenko tak brutálně zadlužuje, protože ví (v Aspenu mu to řekli) že se chystá pád měn. A spláchnutí veškerých dluhů spolu s nimi.
Ikdyž, to možná přeceňuju jeho intelektuální schopnosti.
Jinak jde o to, že stát který neovládá svoji monetární politiku nejen že je zranitelný, aleje přímo loutkou v rukách banksterů, kteří určují jestli bude vysáván, jako slovanské země, nebo naopak monetárně posilován jako USA a Británie. Která si odpojením od eurozóny podřezala pod sebou větev, bo nemůže tak snadno parazitovat na kontinentální Evropě.
Jaromíre.
Na Maastrichtská kritéria bych tedy vůbec nespoléhal.
Je třeba vidět věci reálně. V anglosaském světě a jeho koloniích už žádná pravidla a smlouvy dávno neplatí.
Pokud se EU rozhodně, že nás nažene do eurozóny, čemuž bude vládnoucí junta nadšeně pomáhat, uskuteční to bez ohledu na jakákoliv kritéria. Což je velmi reálný scénář, takové výkřiky, že ho potřebujeme se nevypouští jen tak pro nic.
O rozpadu EU můžeme jen snít, to se v době, která nás může zajímat jistě nestane, naopak diktatura se utuží a až Rusko vyhraje, skončíme za železnou oponou jako vycucaná mrtvola z posledních sil živící bývalého hegemona.
Heriot: popsané se může stát skutečností jen tehdy, budeme-li takovou realitu svým strachem sami (spolu)vytvářet. GP to ví moc dobře, proto nám takové myšlenky podsouvá. Proto hovoří otevřeně o depopulaci, proto tesá návod do kamene Dnes už neexistující Georgia Guidestones). Pokud takové myšlenky odmítneme, nepodaří se jim to nikdy prosadit.
Nezapomínejme na to, že proti samozvaným “elitám” jsme ve značné početní převaze.
Jaromír:
Ono je to takové chaotické. Na jednu stranu to vypadá že nás globální šmejdi deptají co jen to jde, na druhou stranu to vypadá že v mnoha ohledech se snaží zatáhnout za záchrannou brzdu.
Aspoň co se střední evropy týče.
Prostě dokonalá schizofrenie, kdy v podstatě nevíš:
– co je úmysl řízení,
– co je chyba řízení
– kdy se jim to jednoduše vymklo z rukou,
– co z toho podělali hloupí proameričtí podpindosi ( jako naše vláda)
– za co můžou idioti ve vedoucích funkcích, produkovaní našim amerikanizovaným debilizujícím školstvím
Já sám se v tom chaosu těžko orientuju. A to mám ucházející konceptuální znalosti.
Potíž je, že náš stát je prostě prolezlý naskrz touto rakovinou od podpindosů, vlastizrádců, bezmozků ve vysokých funkcích, idiotů, škodičů a zlodějů. Prostě tohle vše metastázovalo skrz státní správu, firmy, školský systém, ekonomiku.
Pacient v terminálním stádiu. A zatímco někteří se pokouší o resuscitaci, tak většina (z blbosti) dělá vše pro to aby zaklepal bačkorama.
Dost děsivá je současní generace kolem 40ti (viz kandidátka na prezidentku – Fiala v sukních), ti mají mozky vymyté západním “liberál-fašizmem”. A bohužel dnes nastupují na vedoucí posty ve státě i ve firmách. V děsivé vygumovanosti je překonává už jen generace o 10 let mladší.
Nikola je v tomto prostě bílá vrána, která do její generace moc nezapadá.
Jaromír.
Tak chápu jak to myslíte.
Ale realitu nevytváříme vnitřními pocity, ale činy. A vidět věci reálně a popsat je není o strachu (i když realita pak ho samozřejmě třeba vzbuzuje). Ale první krok k odporu.
A troufnu si tvrdit, že zdaleka nějakou většinu dosud nemáme. Naopak ta část společnosti s vymytými mozky zatím převažuje. A to se nezmění ze dne na den. To zraje léta.
Souhlas. Ale poslední cca dva a půl roku byly výtečnou (i když drsnou) školou a většina už teď nejsou takové ty naprosto robotizované zombie, ale spíš takové…řekněme “polozombie”, které zmateně koukají kolem sebe a nic nechápou. Což je ve skutečnosti gigantické zlepšení oproti tomu, když předtím kolem sebe ani nekoukali ale byli přesvědčení, že všechno parádně chápou.
Samozřejmě tak třetina lidí nikdy klapky z očí neshodí a od autorit uvěří čemukoli – ti jsou úplně marní a nemá cenu s nimi ztrácet čas (ve smyslu čas na přesvědčování).
Ono je to takové chaotické. Na jednu stranu to vypadá že nás globální šmejdi deptají co jen to jde, na druhou stranu to vypadá že v mnoha ohledech se snaží zatáhnout za záchrannou brzdu.
Problém bude asi i v tom, že všude jsou dosazeny loutky, které samy nerozhodují a jen plní, co je jim nařízeno. Jakmile vzniknou potíže, loutky si nevědí rady a čekají na povel loutkovodiče. A loutkovodiči jsou příliš vzdálení od reálií jednotlivých zemí, tedy nedokáží odhadnout, jak jednotlivé národy zareagují. Místo toho, aby se tímto centrálním řízením národy upozadily a nahradily evropanstvím, jak bylo naplánováno, se silně probouzí národní cítění – a to i u nás, což nejspíš překvapilo i samy Čechy. A čím dál silnější volání po znárodnění klíčové infrastruktury to ještě umocňuje. Tudy to rozhodně vést nechtěli a teď hledají jak z toho vybruslit.
Husákovy děti už se chystají do penze
V materiálu, který sestavili experti na Ministerstvu práce, kalkulují, jak by různé změny v nastavení penzí snížily deficit důchodového systému.
Na důchody si stát příští rok bude muset půjčit 63 miliard, a pokud nic neudělá, budou peníze chybět. Když ne na důchodech, pak v jiných státních službách, například ve zdravotnictví či školství. Situace se začne dramaticky zhoršovat už po roce 2030, kdy přestanou pracovat první ze silných ročníků tzv. Husákových dětí.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-finance-chysta-se-velka-zmena-v-duchodech-do-penze-v-68-a-s-jinymi-penezi-219937
ps: kdopak po roce 1990 si “vypůjčil ” peníze “důchodového fondu” (nejen na vyrovnaný rozpočet) a už je nevrátil? Nápověda: “vypůjčovatelů” bylo jich více!
Dobrá práce paní Bornová…… tohle přece už Fialahumus koalagrupen boys nemůže dlouho ustát!!!
“schválení” adepti na p-rezidenta korporace česká rpeublika
Kandidáti na prezidenta
Andrej Babiš | Jaroslav Bašta | Pavel Fischer | Marek Hilšer | Danuše Nerudová | Petr Pavel | Denisa Rohanová | Josef Středula | Tomáš Zima
zdroj seznam.cz
Pavel Zítko, Karel Janeček a Karel Diviš se rozhodli obrátit na soud, “prý” mají důkazy o možném podvodu s jejich petičními archy; důkazy jim “dodalo samotné ministerstvo vnitra”….např. zaslané odůvodnění Karlu Divišovi, proč byl vyřazen – viz tiskovka Karla Diviše.
K reakcim 6477 a 6484 na můj komentář 6476 z 2022-11-19 at 17:41 (od páté úrovně se u komentářů nezobrazuje “REAGOVAT”, takže takhle):
Dobrá tedy:
Za prvé, napsal jsem, že “… (já) s Vámi nemůžu souhlasit …”, ne, že “… (s Vámi) nejde souhlasit …”. Jasně, že s Vámi jde souhlasit, ale nemůžu to udělat já. Slyšíte ten rozdíl, že?
A teď k věci:
V tom jiném, pochopitelně. Samozřejmě ne v tom, co se týká Vašich vlastních zkušeností s “… nemůžeme normálně zatelefonovat s některými příbuznými …”, ale já osobně jsem si na ZŠ (jsem o 15 let starší, takže to bylo za “normalizace”) např. stříkal trička anglickými nápisy a nosil je bez jakýchkoli problémů, o pašování spousty filmů nic nevím, prostě se (později, když jsem byl na SŠ) videokazeta dovezla, když to někdo moc chtěl a měl na čem přehrát, otec mé spolužačky ze SŠ měl nějaké příbuzenstvo ve VB a volali si a dostávali/dovezli odtamtud “spousty” věcí (včetně těch triček s anglickými nápisy) a používali je bez nějakého utajování bez problémů a nebyli ze sorty “kovaných”, na SŠ se ke mě dostala cyklostylovaná Charta 77 od spolužáků z vedlejší třídy a opět bez problémů (tady musím dodat, že jsme se s tím nechlubili, pochopiteně) “atd”. Jo, a aby bylo jasno, nikdo z naší rodiny nepatřil k “nim” ani jsme nebyli ničí chráněnci a jsem z krajského města, takže se tohle všechno nedělo v nějakém zapadákově, kde by to mohlo případně “zapadnout v překladu”.
Bylo by toho mnohem víc, ale …
A pro “OTROCTVÍ JE SVOBODA”: “Zklidni hormon, střílíš vedle a ještě špatnou municí. A svoje “moudra” si (bez tvého dovolení) nechám pro sebe. Navíc, ve tvém případě by to bylo něco o perlách a jistém druhu domácího zvířectva.”.
Stejně je legrační, jak AUTOR ČLÁNKU napíše “nejsem si jistá”, shodou okolností (?obranná reakce apriori předpokládající útok na její názor/přesvědčení/teze?) se vůči mně vyjádří přesně proti tomu s čím s ní souhlasím (moje chyba, měl jsem to napsat jasněji) a hned se najde “obdivovatel”, který přesně ví, o co jde a začne uboze útočit. Jak se říká:”Bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči”.
No, to už stačilo. Vám, Nikolo, přeju, abyste vše, co Vás/nás čeká, ustála a držte se.
Já tu končím, i číst, až na pár (skoro doslova) výjimek je to tu samej chytrej vševěd, a zvláštní/typické je, že ti produkují nejdelší a nejpitomější traktáty a vážně mě to unavuje. Reagujte si kdo chcete, jak chceta, já už se tu neobjevím.
Ale protože je to moje zdejší poslední “appearance”, tak ještě:
Ten redakční systém mi přidělil avatara přesně takového, který ke mně, podle mě, sedí.
A teď budu jízlivej. Vypadá to, že je v tom přidělování fakt chytrej, protože pro “Otroctví je svoboda” nemoh’ vybrat lepšího.
Příště už bych na někoho moh’ bejt sprostej a navíc, bylo by to zbytečné, takže: “Mějte se tu hezky.”, “Zdar všem vašim dobrým ůmyslům.” a nakonec “Ostatně, myslím, že lidstvo musí být zničeno.”
Překvapuje mě, jak jsem zahltil mysl pohrdavého lepšočlověka.
Někteří propagandisté sionismu a Přestavby páchají stovky stran lstivých žvástů, soudruh Dan se však propracoval až k obhajobě svobody telefonování a přestřiků hesel šišlavé řeči na trička za minulého režimu, a vskutku perly pro svini (svině) na závěr:
„Ostatně, myslím, že lidstvo musí být zničeno.”
(možná rádoby podobenství na “bohulibé moudro”: Cēterum (autem) cēnseō Carthāginem esse dēlendam, „Ostatně (však) soudím, že Kartágo musí být zničeno“. Přestože byli Římané v prvních dvou punských válkách úspěšní, soupeřili o dominanci s městským státem Kartágo (dnes na území Tuniska) založeným mořeplavci Féničany a utrpěli mnoho ponížení a zničujících obratů. To vedlo k postoji směřujícímu k pomstě a totálnímu vítězství, což bylo vyjádřeno těmito frázemi. Postoj vedení totální války proti Kartágu vyústil v naprosté zničení města na konci třetí punské války. Město bylo rozoráno a přeživší obyvatelé prodáni do otroctví.)
Psychopati, deprivanti prý nesnáší odpor a konkurenci. Těmi jsme zotročováni po staletí.
Heriot (doufám, že se strefím do správné úrovně komentářů): když jsem řekl, že realitu (spolu)vytváříme svým myšlením, měl jsem na mysli nejen činy, které následují myšlenku (to je jen jedna úroveň). Měl jsem (zejména) na mysli, že stávající “realita” je zrcadlením naší kolektivní mysli (to je ta druhá, vyšší úroveň).
Chcete-li “racionální” zdůvodnění zkuste např. nějakou přednášku RNDr. Jana Raka (nositele Bludného balvana za “přínos v oblasti kvantového egocentrismu”).
Ondra: ano, ono to je skutečně takové “chaotické”, jak uvádíš. Je tomu tak právě proto, že “polozombie” už neběží bezhlavě se stádem, ale zmateně koukají kolem sebe, jak trefně glosuje Nikola. Jinými slovy, měnící se kolektivní vědomí se zrcadlí v naší (momentálně poněkud chaotické) “realitě”. Jak říká Nikola, i to je změna k lepšímu.
Jakmile posun ve vědomí zasáhne “nadkritické” množství jedinců, máme vyhráno (viz např. Gregg Braden / Martrix nebo 100th Monkey Effect).
Marxistický školitel by z vás měl radost.
Posloužil byste mu jako názorný příklad subjektivního idealismu.
Erik Halák: rád dělám lidem radost, ale nemyslím, že by marxističtí školitelé navštěvovali zrovna tohle fórům. A navíc – už jich moc nezůstalo: dílem vymřeli, dílem se překvalifikovali do sorošovských neziskovek nebo rovnou do Brusele :o).
pavel zítko o prezidentské kandidatuře cca 58 minut
https://www.facebook.com/pavel.zitko.prezident.2023/videos/1847903935550452/
Ten článek je příliš optimistický, realita bohužel taková není, ta zbabělost z lidí nadále číší, já chodím na každou demonstraci, byli jsme dva, co jsme chodili po Praze s tím, že jsme řvali do megafonů, že tato vláda podporuje fašismus na Ukrajině a ukrajinizaci českých zemí, z 95% kolem nás prošli lidé bez reakcí, z těch 5% jich 40% projevilo nějaký ten souhlas s námi a 60% zase nesouhlas, takové je tu rozložení společnosti v Praze.