Menu Zavřeno

Co z toho jako máš, Nikolo?

V poslední době se mě stále víc lidí ptá: „Co z toho vlastně máš? Máš tohle vůbec zapotřebí?“ Různou verzi tohoto dotazu mi pokládají ze všech stran a z různých důvodů – ti, kteří mě mají rádi i ti, kteří mnou začali z nějakého důvodu pohrdat nebo mě dokonce nenávidět.

Já vám tedy povím, co z toho psaní a “aktivismu” mám.

Prd.

Ne, to není přesné. Nemám z toho jen prd, mám z toho neskutečně zapáchající řitní metanovou explozi od chlupatého řidiče náklaďáku. Někdy i s blátem na hřišti. Tak, to je přesnější. Nebo jinak – celé je to v podstatě jedna obří nepříjemnost. Bere mi to čas a energii, narušilo mi to některé vztahy a občas kvůli tomu přicházím i o ty poslední zbytky víry v lidský rozum a dobrotu.

Ano, můžu si za to sama, protože často píšu o kontroverzních tématech „nesprávným“ způsobem, který dráždí poskoky nadnárodní mafie. Dělám různé nesmysly – třeba než něco napíšu, tak to skoro vždycky studuju desítky, stovky nebo i tisíce hodin, místo abych si jednoduše vyslechla dvouminutový proud „faktů“ od Jákoba Železného z čétéčka a tím o tématu okamžitě získala znalosti nositelky Nobelovy ceny.

Jako “podpora Ruska” se dnes bere cokoli krom přesně opakovaných frází z falešných médií.

Nikdy nepíšu ani neříkám to, co mi vnucuje hlavní proud, ale jen to, co považuji za správné a za nejbližší pravdě. Protože pravdy je v dnešním světě hrozně málo. Pravda se stala nepopulární, není cool, je málo zalévaná a usychá. Klidně bych psala to samé, co píše hlavní proud…kdyby tolik nelhali a nemanipulovali (i když – jaký by pak mělo smysl vše opakovat?). Bohužel od března 2020 mizí průnik mezi realitou a mainstreamem jak pára nad hrncem.

Samozřejmě i já se můžu někdy splést (ne záměrně), ale moje úvahy a prognózy bohužel s děsivou přesností vychází – a i když to zní divně, tak mě to šíleně mrzí. Raději bych žila v hezkém světě, ve kterém nás neovládají manipulativní, psychopatické zrůdy a který nemíří do úplné…brusele. Stejně jako každý jiný normální člověk. Ale když si zakryju oči, abych neviděla blížící se smečku hladových hyen, tak tím ta smečka nezmizí.

Psaní „mimo hlavní proud“ mi celkově přináší spoustu skvělých věcí. Tady je namátkou pár příkladů.

Takže – co mi to přináší?

Žere mi to strašně moc času, protože než něco napíšu, musím si to nejdříve pořádně prostudovat. Ze všech zdrojů, z různých zemí, od různých lidí. Skoro jak kdybych měla nějakou formu OCD. Občas jsem z toho hledání dost KO, ale potřebuju, aby moje znalosti byly aspoň OK. Takže sleduji i různé ošklivácké zdroje a lidi, které prý nemáme poslouchat, protože by mohli nakazit naše myšlení nesprávnými nápady nebo nás dokonce „dezinformovat“ nepříjemnými fakty, které nepotvrdili naši neomylní strážci Pravdy a Demokracie.

Co máme na seznamu výhod protiproudového psaní dál? Už vím – ještě jednou ten čas. Jak víte, čas je to nejcennější zboží. I můj čas je pouhopouhé prozatím. Čas je vzácnější než zlato, drahokamy nebo ruský plyn. Kdybych byla trochu patetická, tak napíšu, že jediná věc vzácnější než čas je láska a přátelství. Ale protože jsem dobytek tak napíšu, že je ho ještě méně, než je rozumu v hlavičce prasátka pekari, které se pyšní roztomilým jménem Markétka.

Stručně – čas je vzácný a je ho strašlivě málo. Já aktuálně vyvíjím RPG hru. V jedné osobě. I když využívám spoustu triků, je to absolutně monstrózní množství práce, do kterého by se pustil jen úplný šílenec…ehm. Takže pracuju 8-14 hodin skoro každý den. Představte si tedy můj denní režim – práce, práce, práce, pak si zacvičím nebo něco udělám na zahradě (abych se neproměnila v úplného kytovce), pak studuju vybrané téma, pak rozepíšu článek a pak padnu úplně vyčerpaná do postele. Za sekundu mě probudí naše staré fenky, že potřebovaly ven, ale nestihly to, a já zjistím, že ta vteřina trvala šest hodin. Takže rozlepím oči, uklidím z podlahy psí kšíry a jedu celý proces nanovo.

Další plus v řadě – žere to peníze. Jsou to spíš drobné na hosting apod., ale rozhodně celou tu činnost sponzoruju a finančně je to záporná hodnota. To samozřejmě nemluvím o spálených člověko-hodinách (v mém případě spíš velrybo-hodinách?). Normálně si prací vydělávám tak 400-500 na hodinu, takže každá hodina strávená prací na blogu a článcích je ve skutečnosti pěkně drahá. Jak by řekl Horst Fuchs: „A to se vyplatí! Už dvě kraviny za cenu jedné!“

A jdeme k třetímu bodu. K tomuto neekologickému spalování času, energie, financí a čokolády se samozřejmě musí přihodit to, že hodní hlídači projevů Svobody projevu (ale ne po projevu) se mi občas snaží blog zlikvidovat. Aktuálně se to zklidnilo, ale v některých vypjatých obdobích, kdy jede mediální programování dutých lidských kokosů naplno a širší populace ještě nemá protilátky, to je vždy horší. Ale to beru spíš jako trénink ajťáckých dovedností. Takže vlastně všem těm hodným trenérům děkuji za lekce zdarma!

Dále – hrabu se v něčem, co je mi naprosto odporné. Nepřekonatelný odpor totiž cítím nejen k rýžovému nákypu ze školní jídelny, ale i k politice. V politice se totiž pohybuje abnormální množství psychopatů (tím myslím opravdu klinicky diagnostikovatelných) a je to oblast vyloženě stojící na schopnosti manipulovat, lhát, podvádět, zastrašovat a zneužívat a někdy i zasebevražďovat opozici. Prostě samé skvělé věci, které mám opravdu ráda a chci jich mít ve svém životě co nejvíc. To víte, holka co vyrůstala na příbězích Vinnetoua a Old Shatterhanda nebo knihách od Eduarda Štorcha. Se sebezapřením tedy nořím svůj roztomilý čeníšek do té smradlavé žumpy, kde se spolu mísí exkrementy s názvy jako je politika, média, monopolní praktiky a tak dále. Aneb jak by řekl jeden starý politik, kdyby byl ještě naživu: „No tak řekněme paní Bornová, je to milá holka, všechno… ale ona už tři roky po sobě…mohla třeba v klidu číst knížky o neurovědě od Olivera Sackse a Davida Eaglemana, které jí pořád smutně leží v knihovničce. Mohla by si točit palečkama, houpat se na houpačce, sbírat lysohlávky v lese…mohla by dělat tisíce příjemnějších věcí. Ale ona raději noří ten svůj roztomilý čeníšek do té naší politické stoky…to jí naozaj jebe či co?

No a konečně se dostáváme k té úplně nejlepší části tohoto cirkusu – k přátelským reakcím hodných a vzdělaných lidiček, kterými náš krásný a vyspělý svět doslova přetéká. Jako ucpaný záchod, dodala jsem málem. Tihle tvorečkové se na mě slétají v rojích, se sosáčky plnými takové té hnědé kašičky, kterou si zrovna nabrali z médií nebo z výroků různých genocidních filantropů, myšlenkových velikakánů a od pavědců, kteří citují jiné pavědce. Ostatně, já tyto novodobé akademické superhvězdy, jako je třeba Škrkavka Flégr nebo Ukrajinec Piotr Fialčenko, také občas cituji – třeba když se praštím kladívkem do palce nebo když uklízím stočené kšíry po našich starých fenkách…a ty citace jsou často velmi obsáhlé a červená se z nich i omítka na okolních zdech.

Co zahrnují ty přátelské reakce hodných a vzdělaných lidí, kteří si na rozdíl ode mne samozřejmě „vo tom něco přečetli, na rozdíl od tebe ty prokremelská dezinformátorská rasistická…švábko!“ Pár příkladů:

  • Někteří jedinci si mě tak oblíbili, že už mi ani neodpoví na chodbě na pozdrav a dělají, že neexistuju.
  • Další mě tak nenávidí, že využijí jakoukoli příležitost, aby mě za zády pomlouvali a škodili mi. Někdy to musí být až na hraně brigádnické práce, kolik času a úsilí tomu věnují.
  • Jelikož herní vývoj / IT je tak trochu sociální bublina odtržená od reality (čest výjimkám!), tak jsem zcela jistě přišla o řadu potenciálních kontraktů i kontaktů. Nikdo normální se přece nebude stýkat s tak strašlivou osobou (jediná věc, která se šíří rychleji než lidská blbost, jsou pomluvy…)
  • Na sociálních sítích si mě berou do úst úplně cizí lidé a říkají ostatním, co si o mně mají myslet a jaká jsem tupá zrůda, protože si myslím to a to (což prakticky nikdy neodpovídá tomu, co si opravdu myslím nebo o čem píšu).
  • Vlastně mi neustále někdo někde vyvrací věci, které jsem nikde neřekla ani nenapsala a dokonce si je ani nepomyslela. Čím nesmyslnější ten argumentační strawman je, tím agresivněji si mě tito ctihodní rytíři podávají.
  • Dostávám se na různé seznamy, které se používají k blokacím apod. Pokud režim přitvrdí, tak všichni víme, komu se ty seznamy předají a co s nimi dotyční gestapá…pardon, ochránci čisté pravdy udělají.
  • Díky nahlašování od různých elfích bytostí a nebinárních víl mám narušené normální fungování některých internetových účtů.

Samozřejmě není to tak hrozné, jako tlak na mnohem viditelnější „protiproudaře“ (kteří ve skutečnosti skoro vždy bojují za práva většiny!). Žádný intelektuál mi zatím nenacpal do schránky hovna ani na mě nechodí dvacetkrát týdně policejní kontroly na anonymní udání. Jiným už se to stalo.

Ale i já žiju s vědomím, že mi kdykoli může na dveře zabouchat komando Rakušana Adolfa…pardon, Rakušana Víta a odvést mě k výslechu nebo dokonce na pár měsíců do vazby. I to už se u nás bohužel děje. Prohnilým velkým médiím i státní mafii už se povedlo naši společnost zfašizovat natolik, že to je asi bráno jako běžná součást života „svobodného člověka na vyspělém a svobodomyslném Západě“.

Takže – všechno mi to přináší samé výhody a sociální jistoty. Stejně jako všem, kteří dělají podobnou práci (i když ti jsou často postiženi ZÁSADNĚ více než já). Otázkou tedy je – proč to vlastně děláme? Proč si raději nenecháme od lékaře předepsat antidepresiva a prášky na spaní, nesedneme k telině a nečučíme v otupělém poklidu na černošské trpaslíky a hobity v seriálu od Amazonu?

Hmm…asi prostě máme takovou náturu? Řeknu vám to takhle – už x-krát jsem si chtěla dát pohov a věnovat se pro mě osobně mnohem užitečnějším a příjemnějším věcem a zájmům. Jenže pak uvidím, jak lidé kolem mě zase následují další naprosto dechberoucí lež nebo na mě udělají další nenávistný nálet rozzuření progresivisté z Twitteru. A já si nemůžu pomoct, vezmu do rukou vlajku a mušketu, roztrhnu si živůtek, vyvalím ňadra a jdu bránit pravdu a svobodu.

Takhle samozřejmě vypadám při psaní článků. Jen mám místo pušky klávesnici a jako náboje používám slova.

Takže milí čeští elfové, udavači, nenávistníci, neziskovčíci, zmanipulovaní bioroboti a další bytosti – jen na mě útočte dál. Blokujte mi účty, dávejte mě na seznamy, šiřte o mně pomluvy, překrucujte moje slova a pište mi nechutné oplzlosti. Dál šiřte lži, propagandu a skutečné dezinformace. Protože pokaždé, když to uděláte, tak mě zase vrátíte do boje. Stejně jako mnoho jiných.

Snažím se i kvůli tomu, aby se co nejméně děly věci jako na čtvrtém obrázku…

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

94 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Helanov
Helanov
2022-09-19 15:45

Sedí žabka na prameni,
vnitřnosti má na kameni.
Kázala mír v rybníku,
nevšimla si Amíků.
Že odmítla jejich zbraně
n@srala je nevídaně.
Co by se se žabkou sr@li,
hned jí bříško vykuchali.
Nechtěla se žabka dát,
nechala se rozpárat.
🐸
Z FB

Vladimír Stwora
2022-09-21 22:49

Mně pomáhá tenhle veršovaný text. Napsal to Ezop v 6. století před naším letopočtem. Skoro 3000 let starý text je jako o dnešku:

K lidskému štěstí v tomto světě
vede dvé různých cest.
Těžko je říci v jedné větě,
která z nich lepší jest.

Ta první – samý trn a kámen,
kdo po ní kráčí – těžko jde.
Má v nohou tíž a v hlavě plamen,
zoufá, že nikdy nedojde.

Ale ta cesta plna trýzní
nakonec vede přímo v cíl.
V bolesti, bídě, hladu, žízni
kdo po ní šel – ten zvítězil.

Bojuj, je-li ti ukřivděno!
Čestný se nikdy nepoddá!
Měj na paměti jedno jméno,
jméno té cesty – Svoboda.

Ta druhá cesta prostá strázní
je široká a dlážděná,
po ní však kráčí jenom blázni,
vždyť končí v poušti ztracena.

Otroctví, žal a utrpení
údělem je tu pocestným,
cíle tu není k dosažení,
štěstí se rozplynulo v dým.

Vyslyšet žádost tyranovu
se téhle pouti podobá.
Popřejte sluchu mému slovu,
druhou cestou je Poroba.

Luba
Luba
2022-09-28 21:26

Nikol, to co děláš, dělej dál!!! Máš zdravej rozum a při čtení tvých článku se ještě dost nasměju. Jak by řekli ve Slovenské národní radě: Nikol robiš to dobre máš našu podporu!

Petr B.L
Petr B.L
2022-09-29 03:04

Jsem rád, že jsem jen náhodou našel blog, názory, které jsou mi blízké. Zvláště v době kdy je kolem mne tolik slušně řečeno blbců, že je to až neuvěřitelné ! Nikdy bych nevěřil, že se dožiji tohoto marasmu ! At se Vám daří !

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
2022-09-17 12:17

Co z toho vlastně máš? …problémy a ztráty

Máš tohle vůbec zapotřebí? …Ano! Kdo má postižení měnit názory podle ranního zpravodajství korporátních médií, nemůže pochopit, proč se někdo ke své škodě zabývá kazisvěty.

Pawell
Pawell
Reply to  Otroctví je svoboda
2022-10-20 01:39

Dobrý den. Až do roku 2021 jsem “věřil” mainstreamovým médiím. Pak nastal covid and to my konečně otevřelo oči. Weby jako Váš mají smysl. Už jenom kvůli tomu, že nově procitnutí lidé z “matrixu” mají k dispozici materiál, který mapuje události z jiného úhlu pohledu.

Zaměřte se na alternativní vyhledávače (qwant) a jejich propagaci mezi “normálními” lidmi. Je velmi jednoduché ukázat na konkrétním příkladu, že cenzurovaní google nenajde článek i když napíšete jeho nadpis slovo od slova a pak alternativa ano. Zkuste místo šíření pravdy učit lidi, jak hledat tu pravdu. Třeba pak oni omylem tu pravdu najdou sami, až budou příště hledat slova jako očkování nebo oteplování.

Vytrvejte. Díky.

Erik Halák
Erik Halák
2022-09-17 12:41

Vydržte, prosím, zatím jsme to pořád ještě neprohráli definitivně.

vitulin
2022-09-17 13:22

Vůbec se netrapte, stejné zkušenosti s nemyslícím davem máme asi všichni podobně smýšlející.

Taky už jsem se přestal snažit cokoliv vysvětlovat těm, kdo nejeví zájem dovědět se více o skutečném pozadí dnešních událostí a bezmezně věří všemu, co jim prezentuje vláda a média. Je to ztráta času a energie. A ještě k tomu můžete přijít o své dlouhodobé přátele a známé. Ti se od vás odvrátí a budou vás považovat za šílence. Stačí jen nadhodit nějakou pochybnost, a všichni se na vás udiveně vrhnou, co jste za blázna. Je to naprostá marnost. Za měsíc ti samí už ochotně přijmou jako realitu to, před čím jste je varovali (povinné očkování, covid pasy, kontroly v hospodách? Nesmysl, Prymula přece říkal, že nic z toho nebude, je to bouře ve sklenici vody atd.).

Před časem jsem poslal rodinnému příbuznému článek z Parlamentních listů. Předesílám, že se netýkal ani covidu, ani Ruska, ale možné hrozby nedostatku energií. Reakce přišla obratem: Článek číst nebude, protože odkaz vede na server, který je v seznamu dezinformačních webů, šíří ruskou propagandu a píšou tam popírači covidu. V další reakci jsem obdržel odkaz na článek Evropských hodnot se seznamem dalších ‘podvodných webů’, ať si prý dám pozor, protože policie prý hlídá, kdo tyto stránky čte.

Zmíněnou příhodu jsem popsal v tomto článku:
https://koronaprevrat.webnode.cz/l/nazorovy-premet-covidfanatiku-obhajci-koronafasismu-covidoveho-teroru-a-lockdownu-se-na-povel-ze-dne-na-den-promenili-v-bojovniky-za-svobodu-ukrajiny/

Nedávno jsem rozjel svůj amatérský blog, kde jsem sepsal všechny myšlenky posbírané z dopisování se známými za posledního 2,5 roku covidového teroru. Ocenilo to pár lidí. Reakce zbývající (bohužel) většiny byla zhruba takové, že konečně vědí, co jsem za magora a další že prý by můj blog nejradši nahlásili jako dezinformační web. Kdo ví, jestli už se tak nestalo.

Na těch pár lidech, kteří si cení mých snah a pomáhá jim to tříbit si názory, i když se mnou v něčem nesouhlasí, mně opravdu záleží. I kdyby to četlo jen těch pár lidí, má to pořád smysl.

Aspoň se profiltruje atmosféra a zůstávají skuteční přátelé, kteří si vás váží. Zjišťuji, že ti ostatní za to nestáli ani předtím, jenom otravovali život.

Ondra
Ondra
2022-09-17 14:07

Tedy, přírovnávat něco tak odpudivého jako je biorobot Pekarová, k roztomilemu divokému prasátku… čím si to ten nebohý čuník vysloužil?
Ono to taky něco říká o lidech, když držíme v chlívku 2×2 metry takováto inteligentní společenská zvířátka za účelem sežrání. A pak se dívíme že se někdo úplně stejně chová k nám.
Ono je to jak ve starém římě, kde každý druhý obyvatel byl otrok. Čili nesvéprávné zotročené lidské bytosti doslova na každém kroku. A tato mentalita zotročené bytosti nakonec prosákla celou římskou společností, až ji zcela rozložila a zničila zevnitř.

Absolvoval jsem nedávno hospodskou debatu s otitulovanými, nadprůměrně inteligentníma, a do doby než se před lety nechali koupit systémem, i přemýšlivýma lidma.

Jeden z nich právě přecházel z moderního plynového kotle a ústředního topení na středověk, tedy si pořídil krbové kamna které vytopí jednu místnost.
Taky si spočítal, že to přikládání špinavých navlhlýh polínek do čoudících kamen co půl hodiny, ho finančně už dnes vyjde nastejno, jako doteď komfortní topení plynem. S tím, že neví, jestli za měsíc ještě sežene dřevo a ví, že na nedostatkové uhlí jsou už pořadníky jako za socializmu na banány.
Ale pořád má “slámu u kravína” a hýká nadšením, že ukrajinci porážejí rusa.
Že by definitivní porážka vedla k celosvětové válce všech proti všem, je samozřejmě mimo jejich obzory.

Další pak přemýšlí, kde si co nejdřív nechat píchnout 4. dávku aby byl “zdravý” ačkoliv je jeho vlastní obor nedaleko klinické biochemie. Možná právě proto.
Pro zvýšení své vzdělanosti a informovanosti si pak pořídíl streamovací videoslužbu, kde sleduje duchaplné seriály typu “Perníkový táta” a další programovací filmovou produkci, která vám udělá z mozku huspeninu a z vás biorobota.

Třetí se pak věnuje sbírání zbraní na zbrojní průkaz. Naprosto nechápal moji poznámku že by si spíš měl pořídit nějakou helmu a neprůstřelnou vestu která má potenciál zachytit střepinu z minometu, aby mu neudělala z vnitřností hašé. Vždyť má hromadu pušek a pistolí které ho “ochrání”. Neví chudák, že v případě nějaké takové krize, bude sedět zesraný strachy ha hromadě konzerv a ven nevystrčí ani nos, když se bude střílet, nedejbože lítat miny a granáty.
Nejspíš chudák sleduje jen videa o vítězících ukrajincích, a ne skutečné záběry z bojů, kde nejvíc těžkých zranění způsobí šrapnely.

A takto bych mohl pokračovat s dalšími “účastníky zájezdu”.
Potvrdil se mi tu ovšem jeden poznatek. Že takto vygumovaní jsou převážně státní zaměstnanci (ať jde o školství, vědu, či firmy napojené na stát) a pak zaměstnanci velkých zahraničních korporací.
Oba typy lidí žijí ve svém vlastním světě, zcela odpojeni od reality. Nechci vidět to probuzení.
Já je ale probouzet nebudu, protože to se pak chovají extrémně agresivně.

Zdravý rozum ve společnosti absentuje, převažuje spíš ENDOGENNÉ CEREBRÁLNÍ OBSEKCE a biorobotizace či ovládání vlastním strachem při klesnutí až na zvířecí úroveň, na straně druhé.
Vše popsané a prozkoumané jevy v rámci DVTŘ.

Zlatá bába
Zlatá bába
Reply to  Nikola
2022-09-17 20:53

Jsou v zaměstnání školeni. Zaměstnanci nadnárodních korporací v angličtině, ze zahraničí. Zeptejte se jich. Sedí u počítače a jsou školeni, interaktivně, aby museli vnímat. A ještě jsou hodnoceni, nejen zda reagují, také zda reagují správně. Není to školení vztahující se k jejich práci, jsou jim předkládány příklady situací, které musí korektně rozhodnout, označit dezinformaci atd. Jedná se o systematické vymývání mozků. Připočtěte k tomu nejen “mediální Matrix”, musíte započítat i nátlak vyvíjený v okamžiku, kdy se snaží dozvědět něco jiného, než je jim vléváno do hlav, fact-checking a prebunking.
https://hlidacipes.org/informaci-je-prilis-nestihame-je-overovat-google-proto-zkousi-ockovani-proti-falesnym-zpravam/

Kdo vzdoruje takto silným argumentům a důkazům? Jen ti zapadlí hluboko v dezinformační králičí noře, jak se píše na hlidacipes.org. Z nich část se hlásí k teoriím, které těm snažícím se dozvědět něco jiného připadají ne nepravděpodobné, ale šílené. Královna Alžběta byla ještěr požírající děti. Podívají se na fotografii drobné usmívající se babičky dva dny před její smrtí a s ulehčením se vrátí do náruče Matrixu a jedině pravdivých informací. S ulehčením, protože si osobně ověřili, že dezinformace a dezinformátoři jsou šílení.

Tím se prohlubuje propast mezi lidmi. Dokud nedojde k jednotě vědomí lidstva, dokud se budou uměle podporovat a rozdmýchávat hněv, nenávist a pocity nadřazenosti a pohrdání mezi různými skupinami lidí, budou z toho profitovat vždy jen ti, kteří jsou nad toto povzneseni a zajímá je pouze moc a peníze. Je nezajímají mrtví a ranění ani na jedné straně fronty, nejen válečné, ani té informační.

KARA
KARA
Reply to  Zlatá bába
2022-09-18 12:57

Když jsem dělal v korporátu, tak nás tam nikdo neškolil.

Občas pozvaly lidi na akci jako gay pride, kam pár lidí asi zašlo, pak někde dali pár šupů nějaký neziskovce jakože jsou společensky odpovědní a k normálním zaměstnancům to ani nedolehlo.

Kdo to žral to žral proto, že to žral sám od sebe.

Bylo to daleko lepší, než školení za komančů, kde to doopravdy byla nalejvárna a ještě jste to pak museli odříkávat. Jako děti malovat milicionáře a Auroru a chodit na prvního máje a bát se promluvit, aby vám vaše děti vzali na školu.

Je to lepší teď než tehdy.

Jednota vědomí lidstva nikdy nebude. Dokonce ani ve vašem mozku není žádná jednota vědomí. Stačí se podívat na lidi, kteří kouří, pijí, fetují, jsou to gambleři, workaholici, shopaholici, erotomani a nymfomanky a rádi by s tím sekli a nevědí jak. Kdo už si nedává novoroční předsevzetí – která stejně nezvládne dodržovat. Tolik k jednotě vědomí v jednom jediném mozku.

Kdyby jednota vědomí byla možná, tak by to dokázali už komouši a před tím katolíci. Nehoňte se za nesmyslama.

Jinak Matrix je jen film, přesněji série tří filmů. Neplést s realitou.

Zlatá bába
Zlatá bába
Reply to  KARA
2022-09-18 16:35

Asi se změnila doba od časů Vašeho zaměstnání v korporátu. Možná ještě neprovádějí školení všechny korporáty. Pokud Vás to zajímá, poptejte se mezi svými známými.

Naštěstí se Vás nemusím dovolovat, k čemu smím nebo nesmím směrovat. Každý asi chápeme význam jednoty vědomí jinak.

Matrix je film a slovo Matrix je nyní vnímáno jako symbolické přirovnání. Pokud jste toto přirovnání nepochopil, co s tím nadělám. 🙂

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  KARA
2022-09-18 21:19

Kara:
„Bylo to daleko lepší, než školení za komančů, kde to doopravdy byla nalejvárna a ještě jste to pak museli odříkávat. Jako děti malovat milicionáře a Auroru a chodit na prvního máje a bát se promluvit, aby vám vaše děti vzali na školu.
Je to lepší teď než tehdy.“

Žijeme v pokrokové společnosti.
Lepšolidský rozum šturmuje do nebe. Kolik prosťáčků za komunistů napadlo, že pohlaví je sociální konstrukt, a že si ho v nejpokrokovějších démonkraciích budou moci každého půl roku administrativně změnit. Dokonce se můžou nechat vykastrovat, pardon přeoperovat. Pokroková morálka a propaganda umožňuje genderová hesla vysílat už malým dětem ve školkách. Kteří členové Eurosajůzu se vzpouzí, jako Maďarsko, jsou pomluveni a sankcionováni, vydíráni. Za urážku eurogenocidních hodnot. Soudruzi z Evropské komise právě “chrání rozpočet” EU tím, že Maďarsku nepřerozdělí 7,5 miliardy euro za ideozločin. Kam se serou mávátka na 1.Máje!
Kumunisti proti lichvokratům byli břídilové. Ani program genocidy programově a propagandisticky nerozvíjeli.


Oddat se správné propagandě vyžaduje nadání. Vysokou emoční inteligenci až tak, že ovčan se přidá ke stádu, i kdyby se hrnulo do propasti. Proč zbytečně používat dostupné informace a logiku, když v davu si můžeme tak příjemně zanotovat? Síla touhy po souznění a oddanost vůči jakkoli zvrâcené vrchnosti, se plně projevila za koronafašismu. Šlo jenom o život.
Další díl silné propagandy můžeme právě pozorovat. Partajníci pětidemoliční vlády jako jeden Goebbels opakují, že za energetickou krizi může Putin. Človíčkové, kteří šmatlafoun nepustí z ruky, si však ani neprověří celý ten lupičský podvod greténismu (rušení uhelných a jaderných elektráren, výpalné emisních povolenek, zlomyslné nespuštění Nord Stream 2, “chytré a ekologické” šmelení ruského plynu přes Čínu, zkapalnění a místo trubkou – drahou lodí, a šmelina přes lichvářské burzy..).
Zažíváme vzrušující růst moci banksterů a pád zotročených do propasti.

KARA
KARA
Reply to  KARA
2022-09-19 11:27

Doba se určitě nezměnila. S bejvalou kolegyní jsem mluvil před 14 dny.

Vy sama jste v korporátu dělala?

Protože není korporát, jako korporát. Máte tam odkaz o Googlu, kterej pracuje s informacema. Tam má smysl mít pravověrné. To samé pro Disney.

Jenže je plno korporátu, který médii nejsou, zas tolik neplatěj, nemají lidi a tak nemají zájem lidi vyhánět vysíráním. U sítě supermarketů jim bude stačit, když doplňujete správně rohlíky. Na to, co si myslí doplňovač rohlíků se kašle.

Pravověrn blb stačí v reklamním oddělení.


Samozřejmě, že se mě nemusíte dovolovat. Jen jsem vás upozornil na přírodní zákony. Když si myslíte, že pro vás udělají výjimku, tak jen do toho. Žeňte se za tou iluzorní jednotou vědomí. Je to váš vlastní čas.


Přesně – Matrix je přirovnání bez jasné definice. Ne skutečná věc.

———–

Disney je mediální firma, myslím, že i dobře platěj a tak mají dost zájemců, ze kterejch si mohou vybírat.

Stejný to bylo v MTV, stejný to je ve velkejch TV firmách, noviny, sponzorování divadel ministerstvy atd.

Jen jsou korporáty, který nedělají do médií a malé firmičky a jednotlivci, co do médií dělají.

Pak se ve firmičce musíte vyladit na klienty, protože jinak klienti nepřijdou. Herečka nedostane roli, protože “to je ta, co nepochopila, že Zeman je fuj.” Režisér nedostane další reklamu. Ani jeden nedělá v korporátu, ale stejně životně závisej na tom, jak je berou uvedomělí klienti.

Není to o korporátu nebo ne. Je to o tom, jaké máte na koho páky. = Funguje to jinak.

Není důležitá struktura firmy, ale co se kde dělá.
—-

Co se komunismu týče, tak máte pravdu pro 70 a 80 léta. Ne pro 50 a 60. Tam tomu lidi věřili. Proč?

Protože tomu věřili jejich rodiče. Pak byl 68, tanky v ulicích. Rodiče tomu přestali věřit a tak tomu nevěřili už ani děti.

My teď nebudeme mít tanky, my budeme mít zimu a hlad. Taky to nejspíš pár lidí probudí.

———-

Otroctví je svoboda

No samozřejmě, že to je zatím lepší než za komunistů.

Já principielně nemám nic proti tomu, aby se vykastrovali blbci, kteří skočí na propagandu. Nejsou to moje varlata ani moje vaječníky.

Komunisti přišli k vám domů, okradli vás, zavřeli a vystěhovali vás a bylo jim úplně jedno, čemu věříte. To bylo daleko horší.

Tak se holt lidi budou muset zase věnovat svejm dětem, místo, aby to hodili na školu. Není to tak špatná věc.

Oddání se propagandě vyžaduje hloupost a slabost.

Těma testama, kde se černá prohlašovala za bílou prošlo jen pár lidí.

Je to prostě naše přirozenost harmonizovat naše názory se skupinou. Je potřeba to tak brát a pak to hrát, tam kde to leží.

—-

Moc banksterů je veliká, obrovská… jen je otázka, proč tolik lidí cpe peníze do jejich bank.

Každá banka, z které lidi začnou hromadně vybírat peníze padne. Zrovna jsme to viděli se Sberbank.

moravan
moravan
Reply to  KARA
2022-09-20 13:27

Podle mě nick “KARA” nese typické znaky placeného “diskutéra”.

Nevěřím, že by takové věty někdo slepil zadarmo…

( Asi nejvíc mě pobavilo to utrpení s kreslením Aurory… )

KARA
KARA
Reply to  KARA
2022-09-21 06:46

Moravane:

To je ale zvláštní.

Přesně tuhle odpověď, že jsem placený diskutér, slyším (občas) ze všech stran. Jednou mně ovšem platí Putin (stejně jak tu někde psala autorka) jednou mně platí Soros nebo Američané.

Jednou jsem strašlivý konspirátor, se kterým nemá cenu se bavit, jednou jsem placenej režimem a nemá cenu se se mnou bavit.

Jednou je inkvizitor strážce Pravdy a Lásky, jindy je to strážce Alternativy.

Mám na to teorii, že když začnu psát věci, kdy lidi nejsou schopni integrovat nové informace do své jednoduchoučké vize světa, tak než by ji změnili, tak radši poplašeně hledají, jak honem, honem nové informace diskvalifikovat a vymyslí tenhle blábol o placeném diskutérovi – je to jednoduché, uklidňující, nijak vyvrátit se to nedá a jistoty jsou rázem obnoveny. Hned je dotyčný zase machr, který do všeho vidí a všechno chápe.

Dělají to lidé inteligentní i hloupí, protože v ten moment stejně reagují emotivně. – Přijít o iluzorní jistoty musí být pro většinu lidí něco strašlivého. Pro vás jistě také, i když nevím, co v tom, co jsem napsal, děsí vás. Že by vás děsilo, že jsou korporáty, kde vám nevymejvaj hlavu propagandou, protože jim je jedno, co si myslíte?

Vyjímečně se stane, že někdo neuteče z diskuse a tak si měsíce povídáme a povídáme, dotyčný mi pořád něco vyvrací, já mu pořád něco připomínám a nakonec on mě začne psát argumenty, se kterými jsem já začínal, jen on to už zapomněl, kdežto já to mám stále na paměti. Tak mu to připomenu a je ticho. To jsou ti chytřejší a sebejistější.

Řeknu vám tajemství: Ono vás to nezabije přemejšlet o světě trochu víc a kupodivu, svět je pořád stejnej, ať si o něm myslíte, co chcete, takže i když na něco změníte názor, budete žít pořád v tom samém světě jako před tím. Všechno to je jen ve vaší hlavě.

Doopravdy o nic nejde, i když se vám zdá, že ano.

—-

Já považuji zneužívání dětí k politice za odporné. Za komunistů jako dneska.

Hodně to o vás vypovídá, že se tím vy bavíte.

Máte se za dobrýho člověka ? Asi ano, že?

—-

Nikola:

Ano, času mám momentálně dost.

Na rozdíl od vás jsem odešel z práce, kde to bylo také o sociální bublině odtržené od reality. Putin tam byl fuj, fuj, Zeman tam byl fuj, fuj, Babiš tam byl fuj, fuj, fuj a Okamura šílený extrémista fuj, fuj a pokřižovat. Tenhle druh odtržení.

Ti správní lidé tam byl Havel, Kalousek, Fisher, Milión chvilek atd. Tenhle druh správňáků.

Upozorňuji ještě jednou, že to nebyl korporát. Svět je přeci jen trošku složitější.

Cejtil jsem se tam jak v blázinci, i když dokud nevěděli, co si myslím, tak byli navenek docela hodní a příjemní lidé. Na rozdíl od vás necítím potřebu informovat v práci o svých názorech. Zvyk z komunismu.

Platili méně, než se platí v IT tak to nebyla žádná velká ztráta. Hledám práci, kde budu mezi normálníma lidma, tak to nebude ze dne na den.

Ano, času mám dost. Taky někdy špatně spím, tak píšu v noci a dospávám přes den. Proto to jsou někdy divné hodiny.

Asi nebudu ten váš nick z pravého prostoru. Pohlaví mám pořád stejné. Názory sice někdy měním, ale mám k tomu vždy nějaký důvod.

Zaujal mě tenhle článek, protože mi mluvil z duše. Bohužel, jak se zdá, tak to funguje moc jednostranně, takže planý poplach.

Jestli se hlásá nějakej princip, tak by měl platit pořád, tak i tak, padni komu padni.

Přiznávám, že Vaše reakce je pro mne zklamáním. Nic, co bych nerozdejchal, ale přeci jen zklamání.

heriot
heriot
Reply to  Nikola
2022-09-18 05:43

Ale ona je také otázka, kde je “vygumovanost” a kde účelové jednání. I to může být dvojí – podrobení se násilí a snaha jet s proudem a něco získat…
Já bych spíše viděl dělící čáru v příjmech a postavení. Ta amorfní vrstva co se nazývá střední třídou, pohrdavě pohlížející na ty “pod jimi”, co tvrdě pracuj a podlézavě na ty nejbohatší nad nimi, to je to podhoubí.
A ta je velice rozmanitá. To jsou ti starostové, co přičinlivě vyvěšovali vlajky, tu tibetskou, tu jinou, novináři, co nám lžou dnes a denně, podnikatelé, co již nevyrábějí moskevskou zmrzlinu, ale kyjevskou, nebo již nevaří ruský boršč, ale ukrajinský, podnikatelé co vyhazovali lidi bez roušky z obchodů, lékaři co nutili očkování, samozřejmě management korporátek, vysocí úředníci atd.
A samozřejmě blbci na všech úrovních, kteří se vždy snaží zalíbit a vždy se najdou v hojném počtu.

Dan
Dan
Reply to  heriot
2022-09-18 12:32

Sto bodou, kytičku a tuš!
Ale nenechte se mýlit, mezi těmi, kteří jsou pod tou dělící čárou, a to i hluboko, to není o moc lepší, jen kdyby z toho něco káplo. To byste koukal, jak by hlásali pravdu svatou jedinou
Stejně tak i ti úplně nahoře. Tím nemyslím stát a jeho administrativu, tam je to asi nutný kvalifikační požadavek, ale třeba ti “naši” “slavní” milionáři, multimilionáři, miliardáři, “kapitáni” průmyslu a všeho možného. Nijak extra se neprojevovali (za Cé Ó Ví Dé hysterie), ale jen se to dotkne toho jejich “byznysu”, tak se začnou rojit. Viz např. poslední dobou plynaři, zemědělci a potravináři.
A vlastně všichni, celý takzvaný “průřez” společnosti. Dokud nejde přímo o jejich prospěch, tak je ticho po pěšině (v lepším případě, v horším podporují momentální stav, bez ohledu na to, jak se žije ostatním a v nejhorším útočí, a to i dost hrubě, proti těm, kteří upozorňují, nesouhlasí, protestují nebo dokonce vystupují proti všem těm úžasnostem, které se na lidi kvůli činnosti nebo nečinnosti “mocných” hrnou).
Dřív mě vždycky napadalo: Že se nestarali včas?Je to jako v tom kitátu:”Když odváděli židy, nic jsem nedělal, netýkalo se mě to …”
Dnes, po těch třiceti letech “svobody a demokracie”, se už nedivím. Tak možná za 300 nebo 3000 let to bude lepší. Nebo ne? Protože:”Člověk je podoben říčnímu krokodýlu …”. Nebo lépe – Mika Waltari, Egypťan Sinuhet – první srtana.
Nechci v nikom vůbec vzbuzovat pesimismus nebo “poraženeckou” náladu, ale bacha na iluze a plané naděje, a pak taky, a to možná hlavně, na ukradení “revoluce”.

Sím, vážená autorko webu, v souvislosti s poslední větou mého textu, nemusíte to zveřejňovat, stačí, že jste to musela číst vy.

KARA
KARA
Reply to  heriot
2022-09-18 13:15

Myslím, že hledáte ne špatným místě.

V každé třídě na základce jsou snaživé holčičky z první lavice, co opakují vše po paní učitelce, k čemuž jim pomáhá, že si absolutně nic nepamatují a nic nechápou. K nim je sem tam nějakej Mazánek.

Pak tam je sem tam někdo, kdo mluví o tom, co vidí a slyší, dneska si ještě doslova pamatuje, co paní učitelka říkala před třemi lety a hned se ptá, jaktože to nesedí. Hlavně proto, že vůbec pozná, že to nesedí.

No a pak je tam většina, který se to někdy nezdá, ale úplně to nedokážou rozebrat, dokázat, nejsou si úplně jistí, chtějí mít klid a tak to nechají projít. Nebo to i vědí, ale chtějí mít klid. Pak tam je taky část takových, který to v podstatě nezajímá, protože je zajímají jen koně, kreslení obrázků, spolužaččina prsa atd.

To, je přesně to samé a děje se to ještě před tím, než má někdo nějaký příjem závisející na postavení.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
2022-09-18 10:01

V rámci KOB je dávno známo, že veškerá skutečná věda oficiálně skončila v 70. letech.
S jedinou vyjímkou, a to je elektrotechnika a IT. Protože to je agenda “elektronického koncentráku” která musela běžet naplno. Šmírování, big data, prediktivní modely chování lidského stáda, kamery, internet věcí, smartfouny.

Proto se IT, původně obor naprostých introvertních podivínů, stal “elitní” záležitostí, astronomicky dobře placenou. Kde i nějaký podřadný bastlič javascriptových piškvorek pro smartfouny má několikanásobně vyšší plat než lidi z jiných oborů.
Zatímco obory které jsou nutné a prospěšně pro společnost, hynou na úbytě a specialisti v nich mají nižší plat než lecjaké sekretářka.

Ajťáci byli celou dobu využíváni jen jako užiteční idioti, co pletli oprátku sami sobě a celé společnosti a byli za to “královsky placení” zelenými papírky. Které jim ale v budoucím digitálním koncentráku nijak nezajistí přežití ani vyšší životní úroveň.
Protože pád měny a její nahrazení kreditovým systémem, kde to kolik budete mít peněz nijak nebude záviset na vás.

Unkn0W
Unkn0W
Reply to  Ondra
2022-09-18 12:13

Touché!

KARA
KARA
Reply to  Ondra
2022-09-18 12:18

Otroků byla maximálně jedna třetina.

Otroctví nezničilo Řím, měl ho od začátku do konce. Řím zničila spousta věcí dohromady, v podstatě stejné psychologické mechanismy jako vidíme fungovat nyní. Ve skutečnosti se Řím na východě proměnil v Byzancii a padl asi 900 let po západořímské říši pod útokem Turků.

Na banány nebyly pořadníky. Prostě jen nebyly v krámech, kromě vánoc. Pořadníky byly třeba na auta.

Peníkový táta je jen seriál. Já na něj taky koukal a názory paní Bornové se mi zdají úplně normální.

Šéf takhle myslel. Byla to jen firmička napojená na média. Já jsem tak nemyslel, ač jsem dělal ve stejný firmě.

Jak dopadneme, když budeme debatovat o komusmu? Budete argumentovat, jak bylo tehdy dobře pro úplně všechny nebo je odmávnete jako, řekněme, něco špatného?

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2022-09-19 10:09

Ondro, ty by sis měl tu DVTŘ nastudovat pořádně, když už to tady takhle pořád tlačíš a neustále tomu děláš reklamu.

Psychika biorobota je daleko vyšší než úrověň zvířecí psychiky. Zvíře a nebo člověk se zvířecí psychikou je plně ovládán instinkty. A to zejména vlastní přežití a množení. Biorobot se dokáže nad instinkty povznést a potlačit je s pomocí tradic. Třeba takové náboženství je ukázka jak usměrnit bioroboty a vytvořit jakous takous funkční společnost. Má to takovou drobnou chybu na kráse, že biorobot přijímá cizí programy nekriticky. Takže třeba z náboženství se stane fanatismus a bioroboti se vraždí mezi sebou protože mají nekompatibilní “programy” v psychice – např. křesťanství vs. islám.

Ani démonická psychika není “horší” neš zvířecí. Dané individuum s démonickou psychikou nemá svědomí a je schopné potlačit všechny instinkty – pokud z toho bude něco mít. Ve skutečnosti je daleko škodlivější pro celé okolí.

Jediný typ psychiky pod zvířetem je “Psychika padlého”. Zvířata do sebe netlačí drogy/alkohol a nepoškozují se, alespoň ve většině případů. I ten instinkt může selhat a zvíře neochrání. Třeba čokoláda pejskovi chutná, ale je pro něj životu nebezpečná. Instinkt s konzumací čokolády u psů nepočítal. Kdyby ale pochcípalo 99% psů na čokoládu, tak by se u zbylých vyvinul instinkt nesnášení čokolády a nebo by celá psí rasa vychcípala. To byl jen příklad.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
2022-09-19 11:27

To je docela relativní. Protože všechny tři typy se chovají sebedestruktivně ve prospěch někoho jiného. Ve své podstatě jsou jen dva typy: člověk a ne-člověk.

Kromě toho, se běžný člověk dokáže poměrně plynule přepínat mezi těmito módy. Umísti biorobota do šílícího davu, a rázem spadne na úroveň zvířete.

Démonický člověk ti pod vlivem alkoholu může spadnout dočasně na zvířecí nebo až padlou úroveň. A až vystřízliví, tak se navrátí zpět na démonickou úroveň.

Je třeba řada feťáků, kteří jsou inteligentní a velice citlivé duše, a začali fetovat jen z neúnosnosti a bezvýchodnosti tohoto šíleného prostředí. Třeba doktoři často chlastají a fetují (mají přístup k opiátům).

Kromě toho je zcela běžné, že člověk zároveň může fungovat jako démon a v některých aspektech jako biorobot. Prostě mě v hlavě nahrané určité programy, které ještě neprohlédl.

Skutečně málokdo je čistě jeden typ. Já třeba nepotkal čisté zvíře nebo čistého démona. Vždy to bylo jaksi smíšené.

Bereš to holt moc dogmaticky, jako slovo boží. Přitom je to jen maximálně zevšeobecněné, pro větší názornost. Proto se to taky jmenu Dostatečně všeobecná teorie řízení.

Ostatně, kdybys to studoval opravdu poctivě, tak by jsi si všiml, že i sami autoři těch knih přiznávají i další aspekty které mají vliv na chování člověka. Těchto 5 typů je jen část vlivů.
Protože ve vesmíru je vše propojeno se vším.
To by jsi musel přečíst opravdu těch 60 knih abys měl skutečně komplexní obraz.

heriot
heriot
Reply to  Nikola
2022-09-19 16:25

Já myslím Nikolo, že netřeba přehánět. Ontogeneze je naprosto přirozený proces u každého živočišného druhu.
Dítě (mládě) je prostě nevyvinutý jedinec, jehož vývoj mentální i fyzický postupuje v čase. Bez ochrany a instrukcí rodičů, ale i okolí (smečky) by nepřežil, je to zcela přirozené. A je tam, jako neoddělitelná součást, citová vazba.
Nazývat ho proto biorobotem je pejorativní, velice schematické a ve své podstatě i destruktivní. Nemůžeme se přece dívat na své děti, na své bližní a vůbec na lidi v jakémkoliv věku jako na bioroboty.
Každý jedinec neopakovatelný.
Co se týče KOB, zajímavé, ale dá se to nazvat pouze filosofickým směrem, který stojí za poznání. Jakmile ho ovšem někdo používá jako dogma, rákosku a jediný etalon pravdivosti a srovnávání pro výklad všeho kolem, stává se z toho nebezpečný nástroj totality.

heriot
heriot
Reply to  Nikola
2022-09-19 16:57

Tak jistě, takto souhlasím, dříve se tomu jen říkalo obyčejněji – zastydlá puberta… 🙂

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
2022-09-19 13:12

Nikola:
Jestli jste na to přišla sama, tak to tedy klobouk dolů. Ono je tohle taky součástí KOB. Poznání že jednotlivé ne-lidské typy odpovídají zastavení vývoje lidské psychiky v jednotlivých fázích dospívání.

1) zvíře – to je do cca 7 let člověka, a je to typické pro českou pivně-obžerskou kulturu: papat, kakat, a hajat – čili nacpu se, dám si pivíčko a po dobrém jídle si zdřímnu. Přičemž to pivo (alkohol) nás háže do ještě retardovanějšího stádia.
Od doby co nepiju je pro mě utrpení jít někam do hospody, kde po 4 pivech každý blábolí jak malý kojenec a jeho IQ a celková soudnost klesne skoro na úroveň kojence.

Případně se v krajním případě ještě svalit poblitý a posraný do příkopu, kde usne jak to miminko, s potřebou přebalit a celkově opečovat. Záchytka je vlastně takový kojeňák pro dospělé.
Mají to na nás ti šmejdi opravdu dobře narafičené.

2)7-14 let to je ta fáze biorobota, kdy jsme poslušní chapečci a holčičky co napodobují rodiče, okolí, společnost a snaživě se přizpůsobují. Byť ty nahrané bioprogramy máme už z raného dětství. Říká se že v 7 letech jsou základy osobnosti už hotové.

3) 14-21 let, to je démonické fáze, rebelie proti bioprogramům, člověk se snaží “ojebat systém” jak u rodičů tak ve škole, využít systém ve svůj prospěch.
Je to hezky ztvárněné třeba ve “Starcích na chmelu”. Tam je to vlastně vše.
Jak dav poslušných biorobotů, tak démonický vůdce kterému jde systém (biorobotičtí učitelé a dospělí) na ruku. A pak nějací dva zoufalci snažící se udržet svoje lidské hodnoty, ostrakizovaní, šikanovaní bioroboty, terorizovaní démony.

Další věc je ta, že systém po člověku tak šíleně šlape, že i když mu v 18ti zůstanou nějaké lidské hodnoty, tak v zájmu vlastního přežití se jich často musí vzdát. Nehledě na to, že jako první věc je zcela vyřazen ze společnosti svých biorobotických vrstevníků. Což mnoho mladých lidí prostě nerozdýcha v tomto věku. Zkuste jako někdo 20+ opustit sociální sítě, zahodit mobil a pokoušet se být člověkem. Teď je ten teror ještě horší než za komančů. Byť i tehdy se dosazení trockisti snažili, aby lidi systém nenáviděli co jen to jde.

Revoluce pak byla převrat z biorobotického trockistického socializmu na démonický kapitalizmus. Kdo zůstal biorobotem, ten se udřel k smrti nebo k chudobě, kdo se stal démonem, ten skončil zastřelený někde v lese, nebo ve vězení. A nebo ve vysoké politice.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2022-09-19 20:50

Já jsem chtěl hlavně naznačit, že biorobot si nemusí být vědom toho, že je biorobotem. Takže ho nemá smysl kritizovat – stejně kritiku nepochopí. “EU to s námi myslí dobře a neustále nám dává štědré dotace.” Někteří dosud nosí náhubky, protože jsou “zodpovědní”.
– a to, že na ty “dotace” si musí někdo vydělat.

Pokud se na to podívám terminologií čaker, tak 1. čakra odpovídá biologickému přežití, 2. čakra sexualitě a teprva 3. čakra vůli. 4. čakra se označuje za centrum lásky, úlohou 4. čakry je vyrovnávat nejnižší duchovní popudy a biologické potřeby.

Nějakou vůli má asi každý s výjimkou lidí někde v LDN na lůžku. Jde o to, že démonická psychika má vůli nadprůměrně vyvinutou. Ten, kdo se zasekl na úrovni démona se moc často zlískat alkoholem nechce, protože cítí, že mu to podlamuje vůli. Takový člověk se spíše stane nalévačem a pak zneužije, když se ostatní opijí. Třeba se něco potřebného dozví.

A ono i ta “lidská” psychika má mnohem více úrovní. Ta nejnižší lidská úroveň je spojení vůle+svědomí + víra v jakési všeobecné dobro. A tohle samo o sobě by už bylo dostatečné aby se lidstvo nemuselo trvale potácet od pohromy ke katastrofě tisíce let.

A je jasné, že každý kolísá a občas získají převahu instinkty nebo vnucené vzorce chování. Pokud by byla společnost harmonická, tak by jste ani biorobota nepoznal. On by se choval jako ostatní stejně harmonicky. V krizových situacích by selhal, protože na ty nemá žádný “program” a se slabým intelektem situaci těžko vyřeší nejlepším způsobem.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
2022-09-19 21:48

To jo. Třeba takového biorobotizovaného křesťana bych donedávna považoval za skvělého charakterního člověka. Jenže ona to není opravdová morálka, ale jen nainstalovaný program. A pár takových křesťanů se v mém okolí pěkně odkopalo. Horší než běžný člověk.
Fakt ale je, že pod křesťanským bioprogramem jsme všichni, jen si toho vůbec nejsme vědomí.
Kdybychom totiž nebyli každý plný bioprogramů, tak bychom byli už přímo napojení na božství a celý vesmír. Jako indiánští šamani. A k těm máme daleko.

Ostatně Jung považoval vysvobození se z křesťanského programu za jednu z nejzásadnějších věcí pro pokrok člověka.
Jen by mě zajímalo, jestli o těchto ne-lidských typech psychiky věděl a nesměl mluvit, nebo jestli na to nepřišel. Já myslím že o tom musel vědět. Nicméně to v jeho díle nikde nevidím.

ps: mám ale dojem, že to bylo nějak zašifrováno v alchymii, takovéto albedo, rubedo, nigredo či jak to tehdy nazývali.

Co ty a alchymie, jak jsi na tom ? 🙂

Jara
Jara
Reply to  Jára
2022-09-20 11:38

S těmi křesťanskými biorobory jsi to trefil přesně, vnímám to stejně. Za určitých okolností ten bio-program vytváří naoko hodné, štědré a milé lidi.

Ten bioprogram má ovšem i temné stránky v podobě křižáckých výprav a upalování čarodejnic – tzn. potlačování jakékoliv spirituality. Stačí něco říci co s tím bioprogramem není kompatibilní a ti milí lidé jsou ochotni druhého “ukamenovat”.

Ješua z toho nadšen není, co z jeho učení vzniklo za paskvil.

————————-
Něco málo o alchimii vím. Moc toho není.

Já to vidím tak, že tarotové karty popisují duchovní cestu. První tarotová karta je blázen. To je člověk, který evidentně zešílel a chová se jinak než od něho okolí očekává. Druhá karta popisuje někoho, kdo se vědomě snaží energií manipulovat tedy magie. Třetí tarotová karta popisuje sférickou/planetární magii. 4 karta popisuje kabalu. Alchimie je symbolizována až 6. kartou.

Jinak spousta dříve tajných postupů alchimie se stala běžnou chemií.

U alchimie hrozí, že se budu mnoho let topit v textech naprosto nedávajících smysl – a stejně to z toho nepochopím. A ani lidstvu tato karta nebyla plně odhalena. Alchimie má podle mě něco společného s transformací a modifikací hmoty.

Je to pouze v angličtině, ale počti si:
http://78.108.103.11/WilliamMistele/articles/2010/alchemicalstory2.htm
to je ukázka čím je třeba se prokusovat.

Jara
Jara
Reply to  Jára
2022-09-20 12:28

A ty tvoje tři slova neznám:

albedo – to jsem používal výhradne ve významu koeficientu adrazivosti
https://cs.wikipedia.org/wiki/Albedo

rubedo – slyším poprvé, jediná definice ze hry zaklínač:
https://zaklinac.fandom.com/wiki/Rubedo

nigredo – s tím jsem se setkal v románech Denní hlídka / Noční hlídka
https://en.wikipedia.org/wiki/Nigredo

dědek
dědek
2022-09-17 14:34

A co z toho mají ty prodejné mrchy, které celou tu propagandu živí a šíří? Ten jejich vývar je výlučně hamižného a hmotného charakteru. To je vábí a navíc zatím nic neriskují, protože jsou dosud chráněni. O nějakém charakteru, nebo pravdě, nemá smysl s nimi debatovat a cítí se ve stádu bezpečně. Už z lidské povahy vyplývá, že řada lidí se chová jako děvky – za peníze. Jen by se dalo tipnout, že takhle otrlých je jen v našem státě třeba do 10 tisíc a jejich vliv na zbývajících 10 milionů spočívá v tom, že mají bezvýhradný přístup k prostředkům na ovlivňování normálních lidí. Snad to půjde prorazit nějakou skutečně masívní akcí – třeba toho 28.9.

Sidney Podkolenka
Sidney Podkolenka
2022-09-17 15:40

Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí……nakonec. Niki drž se.

KARA
KARA
Reply to  Sidney Podkolenka
2022-09-18 13:27

Říkal lhář Havel, co obhajoval bombardování Jugoslávie.

Je to jen další jakovej slogan.

Ondra
Ondra
2022-09-17 18:42

Už za koronašílenství musela řada lidí z firem odejít. Ikdyž neměli kam. Protože v některých podnicích ta korona/očkovací mánie zuřila fakt fest a na normálního člověka vyvíjeli brutální tlak. Uzavřené oddělení Dr.Chocholouška hadr.

Asi máte kliku, že jsou ti vaši ajťáci taková banda zbabělých nepraktických sráčů, takže se vzmůžou jen na pletichy a pomluvy. Co čekat od oboru co je prolezlý marxistickými sluníčkáři a lidmi odtrženými od reality, žijící si ve svých infantilních fantaziích. Ještě nakonec budou škemrat aby si mohli koupit kedlubnu z vaší zahrádky :-)))

Ale prý existují i ajťáci neodtržení od reality. Ti jejichž programování je nějak napojeno na výrobu, hardware či roboty, prostě programují něco pro reálný život. Ne nějaké fantazijní světy, jako ta druhá sorta ajťáků.

KARA
KARA
Reply to  Ondra
2022-09-18 13:28

He he. Není tohle web ajťačky?

standa
standa
2022-09-17 19:34

Nikolo, mám rád tvoje články,protože se shodují s tím jak to vidím já.A je dobře ,že se nenecháš odradit od hledání pravdy od těch, kteří mají pocit,že když nám svojí vylhanou pravdu budou tlačit do kebule násilím,tak že nakonec podlehneme.Ne nepodlehneme.
,možná bude nějaký čas trvat než je prokoukne většina,ale ono to prostě přijde.Goebbels taky tvrdil ,že stokrát opakovaná lež se stane pravdou,ale po pár letech se jeho vylhaná říše zhroutila.Jo a těším se na tvojí RPG hru.Já si při hraní her báječně vyčistím mozek a odpočinu.

KARA
KARA
Reply to  standa
2022-09-18 13:34

Nejde ani tak o to, aby to většina prokoukla, jako aby nás to do té doby nestálo život.

Goebels to ani tak netvrdil, jako spíš popisoval, jak to funguje. On to na začátku neříkal o své vlastní propagandě.

Když sám myslíte, tak ani nemáte jak podlehnout. Ono to prostě nejde. – Leda by s váma dělali to, co s Assangem. To pak už neznáte vaše vlastní jméno.

wenkovan
wenkovan
2022-09-17 21:53

Co z toho člověk má? I kdyby nic jiného, tak ten pocit, že se vzepřel, že už si řekl – a dost, dál už ne. Možná jen proto, že jsem ješitný, nafoukaný dědek, co už má málo co ztratit. Může být, ale ten pocit je k nezaplacení.

Ondra
Ondra
Reply to  wenkovan
2022-09-18 10:17

“Vzepření se” je reakce malého dítěte kterému lžičkou nutíme “zdraví prospěšnou” rozmixovanou brokolicovou břečku. Ne reakce dospělého člověka. Bohužel většina populace je na zcela infantilně-dementní úrovni. Takže tomu odpovídají výsledky a to kam směřujeme.

Třeba taková demonstrace je taky jen reakce malého dítěte. Jakkoliv z toho máme dobrý pocit a zvedne nám to náladu, ten pocit sounáležitosti s ostatními demonstrujícími.
Jediné co je na tom pozitivní je to, že si člověk uvědomí, že není sám, to je (jediný) pozitivní přínos demonstrace, o tom žádná.

Jinak je demonstrace projev absolutní řídící a konceptuální negramotnosti, který nám nijak nepomůže vybřednout z nepříznivé politické, ekonomické a sociální situace.
Tady pomůže jen znalost Plné Funkce Řízení. Protože člověk co huláká na ulici absolutně nic neřídí. Naopak je řízen jak loutka a myslí si jak “to těm nahoře nandal”, přitom je opak pravdou.

Toliko k tomu vzepření na kolektivní úrovni.
Na individuální úrovni to má určitý smysl, ale taky to člověka nevytrhne ze srabu. Protože za jednu věc proti které se člověk vzepře a kterou odmítne, mu iluminát nabídne další 3 věci, které jsou ještě větším svinstvem. Takže odmítat může člověk donekonečna, a stejně to všechno pojede podle NICH.
Tudy prostě cesta nevede.

KARA
KARA
Reply to  Ondra
2022-09-18 15:05

Demonstrace je demonstrace, česky ukázka.

Dál to nejde.

V tomto případě ukázka množství = síly.

Není to reakce malého dítěte. To se dělá dnes a denně a dělají to jak, státy, tak lidi, tak zvířata.

Státy dělají vojenské přehlídky, posílají flotily, dělají přelety. Kulturisti a kriminálníci ukazují svaly, pracháči auta, drahé obleky a smartfouny, ženy vzhled, kožichy, šperky a parfémy. Nasranýho lva, slona, chřestýše či vosu si s ničím nespletete.

Vždy jde jen o jedno: Ukázat sílu, aby případně nemuselo dojít k útoku.

Takové ty případy, kde zakřiknutá ženská ve spánku zabije svého násilnického manžela ukazují, to je právě o tom, že nešlo vyjádřit nesouhlas.

Ondra
Ondra
Reply to  KARA
2022-09-18 21:36

Síly? To je teda zajímavé. Hlavně že ta síla demonstrací se vždy ukázala pokud šlo o pád vlády ČSSD kde tehdy ještě nezasedali Aspeni a vůbec šli málo na ruku americké administrativě.

A naopak, žádné demonstrace nefungovaly (respektive se vůbec nekonaly) pokud šlo o vládu proamerickou, ODS.
Což znamená, že i tahle proamerická vláda ODS má z nějaké demonstrace akorát srandu.
To by se musela konat blokáda celé Prahy, a trvat týdny. S tím že by musely být jasné požadavky co lidi od vlády chtějí. A neustoupit dokud se to nevyjedná.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
2022-09-19 07:52

Lepší než projevit nesouhlas se sluhy banksterů je studovat KOB? Znalost Plné Funkce Řízení a Pjakinových plků tě povznese až k zalíbení do žida Moše Zemana, který proslul nejen uměním pohrdání, ale i “moudrem”, že jen blbec nemění názory.
V ČSSD bylo mnoho pokrokových lepšolidí, které lze směle srovnávat s aspenistickou sebrankou. Vzpomeňme ty soudruhy: Zeman, Gross, Špidla, Paroubek, Rychetský, Sralbotka, Zadolárek – stručný výpis zasloužilých řitních alpinistů korporátního fašismu.

Tak alespoň jedno moudro na závěr. Démonkraté si s otroky hrají na důvěru. Z toho mi vyplývá, že má smysl projevit svůj názor, zvlášť na lži popírající, že za energetickou krizí jsou zelený teror a mokrý sen Great Reset.

KARA
KARA
Reply to  Ondra
2022-09-19 12:22

Ondra:

No, demonstrace síly ukazuje jen jakou sílu máte.

Aby se protistrana stáhla bez boje, musíte mít rozhodnou převahu.

Když jsou síly vyrovnané, tak dojde ke konfliktu. (Dívejte se na dokumenty o přírodě).

Je třeba ukázat více síly, než má protistrana.

Aspen je pár kroků od Václaváku. Máte tušení, proč se po demonstraci na Václaváku deset tisíc lidí neodebralo před Aspen, trošku tam pořvávat?

Řekl bych, že na to ani nepomysleli.

……

Otroctví je svoboda

Je normální měnit názory.

Svět se mění a přibývají nám znalosti. Úplně stejnou metodou s úplně stejnými principy se najednou dopracujete k jiným výsledkům – protože se vám změnilo zadání.

Špidla v Aspenu je.
https://www.aspeninstitutece.org/people-profile/vladimir-spidla/

Alespoň si to tam přečtěte.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
2022-09-19 19:50

@Kara
…měnit názory. Černá je od teď bílá. Lupičství s vývojem poznání pokrokově nazvěme třeba humanitou.
Je pokrokové se přizpůsobit aktuálnímu fašismu, tak jak se to mnohdy podařilo Moše Zemanovi. Strážci Strany dohlížejí na přesné dodržování věčně se měnících pravidel banksterských hovnot. Zemanem pohrdají, i když se jeho názory “vyvíjejí”, přidal se k propagandě Vrbětice, ke Sláva Ukrajina a blahořečí fanatického feťáka žida Zelenského, zalezlého v banksterské řiti. V koronafašismu se Zeman též osvědčil. Pořád to nestačí. Korporát fašistickému velení a jejich nevládkám a sdělovacím prostředkům nesloužil u každého podvraťáctví tak pohotově jako soudružka Nuland či Čaputová nebo soudruzi Bakala či Petr Pavel.

V Aspen institutu je mnoho kolaborantů. V kterém roce Aspen fašistům složil slib soudruh Špidla? Tomuto zlu přisluhují např. prokurátorka Bradáčová, soudružka komisařka evropských hovnot Jourová nebo ministr teroru Rakušan, též svetrová Markéta Pekari.
https://necenzurovanapravda.cz/aspen-institute/

Výpis škůdců partaje ČSSD kolem přelomu tisíciletí měl připomenout, že mezi minulými a současnými kolaboranty je anglosionistická jednota, program ušlechtilého lupičství a humanitární genocidy otroků. Zásadní vyznání, které politruci a kolaboranti Strany ani s přibývajícími znalostmi o zhoubnosti systému nemění.

KARA
KARA
Reply to  Ondra
2022-09-20 01:56

Otroctví je svoboda

Že černá je černá (nebo je bílá) není názor. Jen popis (Pravdivý či nepravdivý).

Jiří udělal věc A, která je hloupá. – Jiří je hlupák. (To je názor)

Jiří udělal věc B a C, který jsou chytrý. – Jiří někdy udělá hloupost, ale někdy udělá něco chytrého. (To je názor)

Tohle znamená změnit názor.

—-

S tím Aspenem je to všechno hezký, ale co z toho? Až bude zas plnej Václavák, tak by mělo pár tisíc lidí zajít před Aspen. Proč tam nešli minule je pro mě trošku záhada.

Další by mohli zajít na druhou stranu před budovu KSČM a taky tam udělat trochu virválu, protože to tam komunisti zamořujou muslimy.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2022-09-19 21:17

Bohužel tady to vidím stejně jako Ondra. Demonstrace by teoreticky mohla sladit a zkoordinovat sílu a vytvořit egregor, ale to by se lidé především museli sami snažit změnit.

Všimětě si, co dokázalo dosáhnout hnutí milión chvilek pro demokracii. S Babišem to ani nehlo. A byla plná Letná lidí. Lidé se vykřičeli a byl klid.

Zato na Ukrajině se majdan “podařil”. Na první demonstrace šli lidé nespokojení s korupcí. Na další už placení násilníci z řad fotbalových fanoušků. Ale to už byly fašistické kádry pro převzetí vlády dopředu připraveny.

KARA
KARA
Reply to  wenkovan
2022-09-18 13:37

Vy z toho nemáte mít pocit, že jste se vzepřel, ale vědět, že víte, co víte a víte proč to víte a tedy máte pravdu.

Jinak jste jak mezek, co odmítá vlézt do stáje a napochoduje tam až v momentě, kdy ho začnou tahat dozadu místo dopředu.

Mirko
Mirko
2022-09-18 01:17

Ahoj, dá se Ti poslat sponzorský dar?

heriot
heriot
2022-09-18 05:54

Co z toho máte, to musíte nejlépe vědět Vy sama. Jistě přinejmenším uspokojení z dobré práce…
Z vnějšího pohledu děláte pozoruhodnou práci, náročnou na čas a někdy asi nepříjemnou.
Ale podařilo se Vám vytvořit ostrůvek pozitivní deviace v dnešní době “vymknuté z kloubů”, a to opravdu není málo. Díky.

KARA
KARA
Reply to  heriot
2022-09-18 15:31

V hlavách všichni máme model světa. Podle něj děláme svá rozhodnutí a ta špatná nás mohou stát život.

Je to o přežití.

Zajímavé je, že obě strany někdy argumentují úplně stejně. Jen když vám člověk hlásající, že máte věřit vlastním očím a uším začne dokazovat, že jste blázen, protože nevěříte TV reportérům, tak jste perplex y toho, že ho to vůbec napadlo.

Tím, že se mu snažíte dokázat, že i novináři přeci mohou lhát, tak mu nabouráváte všechny jeho jistoty a on se nebude schopen nijak orientovat v tom, co je pro něj nový svět s neznámými pravidly.

Bude to pro něj o hubu a tak proti vám bude bojovat jako o přežití, protože to je o přežití.

Miroslav Moulis
Miroslav Moulis
2022-09-18 09:59

Jste skvělá. Kdysi jsem napsal povídku, nikdy nebyla zveřejněna. Tak vám ji posílám jako poděkování za vše, co děláte. Míra

Ten pravý příběh „O malém princi“ napsal před řadou let ANTOINE DE SAINT EXUPÉRY. Možná, že ho znáte. Vždycky jsem měl nějak blízko k tomu člověku, kterého jsem obdivoval z mnoha důvodů.

Pokusil jsem se napsat také jeden příběh o malém princi, protože malý princ je v každém z nás a vždycky se k němu můžeme vrátit. A pomáhá to. Věřte.

Jen musíme hledat, tedy pokud chceme.

Snad mi Exupéry můj pokus odpustí, pokud se na mě z leteckého nebe dívá.

NÁVRAT MALÉHO PRINCE

Malý princ se rozhlédl kolem sebe. Krajina byla pochmurná a nebýt závady na jeho lodi, nikdy by se tu neocitl. Jsou tu vlastně lidé? Pomyslel si, ale v tomtéž okamžiku si všiml oblaku prachu, který se zdvihl v dálce na obzoru a rychle mířil k němu. Co to asi tak může být? Nějaké vozidlo? Nebo nějaké zvíře?

Stál opodál své lodi a fascinovaně na ten zvířený prach hleděl. O chvíli později uviděl i příčinu toho všeho. V sevřeném šiku k němu běželo velké množství lidí. Nejprve se lekl. To všechno asi kvůli mně. Ale pak uviděl, že ten dav uhýbá okolo něj a nevěnuje mu pozornost. Tak nakonec ho všichni minuli a v jeho hlavě se opět vynořilo spoustu otazníků. Kam běželi ti lidé? Kdo jsou? Má běžet za nimi? A pak se malý princ rozběhl. Běžel, co mu síly stačily, až nakonec doběhl toho posledního. „Kam…kam..kam utíkáte?“ Zeptal se udýchaně. Človíček k němu otočil hlavu a řekl: „Běžíme pryč, protože máme to, co chtějí oni.“ „Kdo jsou to oni?,“ zeptal se malý princ. „Oni jsou ti, co nás honí.“ Odpověděl človíček. Aha, pomyslel si malý princ. „A co je to TO, co chtějí oni?“, znovu se zeptal. „Vlastně ani nevím,“ řekl človíček. „Ví to jen náš vůdce a ten to tají.“ To bude asi něco vzácného, pomyslel si malý princ. Jeho dětská zvědavost mu lomcovala fantazií. Co to asi tak může být? „Poběžíme ještě dlouho?,“ ohlédl se po človíčkovi. Ten ale vedle něj nebyl. Pohlédl dopředu přes sebe a najednou nestačil zastavit a narazil do několika lidí, kteří stáli. „Dávej přece pozor!“, rozkřikl se na něj ten největší. „Málem jsi mě porazil.“ „Omlouvám se, promiňte mi to,“ řekl potichu malý princ a tváře mu hořely. „Najednou jste se zastavili a já to neviděl.“ „Proč vlastně stojíte, když prve jste měli tolik naspěch? Oni už vás nehoní ?“ Velký člověk se na něj podíval a řekl: „Ne, už nemáme to, co chtějí oni, teď musíme my dohonit je, protože oni to určitě mají.“ „A co je to vlastně?“, opět se zeptal malý princ s nadějí, že ten velký člověk mu to určitě řekne. „ To nevím,“ řekl velký, „to ví jen náš velitel a ten ví, proč si to nechává pro sebe.“

Dav se znovu rozběhl. Běžel zpátky po stejné cestě a když minuli loď malého prince, byl již malý princ hodně unavený. Musím to ale zjistit. Musím vědět, proč se tak honí a co je to, co chtějí. Odpočinul si a pak se vydal po stopách, které byly v prachu dobře znát. Putoval do večera, až znovu znaven si lehl u cesty a usnul. Probudil ho povyk a lomoz. Otevřel oči a v šeru uviděl skupinu lidí. Stáli v shluku a dohadovali se. Pomalu se k nim přiblížil. „Kdo má to, co chceme?,“ ozval se někdo silným hlasem. Nikdo nic na to neřekl. „Vždyť jsme si byli jistí, že to máme a že teď oni honí nás.“ Ozval se znovu ten hlas. Znovu bylo ticho.

Malý princ se přiblížil k jednomu z lidí a zatahal ho za rukáv: „Pane, řekněte mi prosím, co je to TO, co chcete stále mít?“ Muž se na něj podíval a řekl: „To je přece jasné, ne. Jak se můžeš takhle ptát. Je to to, co musíme mít a oni nesmí. Nemůžeme jim to nechat. Je to naše.“ „Aha,“ řekl malý princ, „ale co to přesně je? Je to nějaká věc? Je to nějaké kouzlo? Je to nějaká moc?“ Muž se zasmušil a pak povídá: „Jsi nějaký moc zvědavý. Nejsi nakonec jejich špión? Neposlali tě, abys zjistil, kde to máme?“ „Ne, pane. Nejsem jejich vyslanec. Měl jsem nehodu a náhodou jsem přistál na vaší planetě.“ „Dobře, ale teď upaluj, ať tě tu nevidím. Máme toho málo. Je to jen naše a pro nás. Rozumíš?“ „Nerozumím,“ řekl malý princ a smutně svěsil hlavu. Šoural se pryč a přemýšlel o těch zvláštních lidech, kteří se neustále honí za něčím, co chtějí mít. „Řekl jsem upaluj!“, zakřičel za ním muž. Malý princ otočil hlavu a uviděl, jak muž sbírá ze země kámen a hází

ho po něj. Kámen ho těsně minul. A když letěl druhý, malý princ se raději opravdu rozběhl. Běžel dlouho. Pak najednou klopýtl o kámen a to ho zastavilo. Rozhlédl se kolem sebe a uviděl množství malých i velkých kamenů. Uprostřed té hory kamení zahlédl malý princ podivnou chatrč a před ní muže, nebo spíše starce.

Šplhal k němu a přemýšlel, co tady ten muž asi dělá. A to také byla jeho první otázka, kterou mu položil. „Dobrý den. Pane, můžete mi říci, co tu děláte tak sám?“ Stařec se pousmál a řekl: „Čekám tady, až přijde to, co je v životě nejdůležitější a bez čeho je život prázdný.“

„Aha, tak ti všichni dole se za tím honí a vy na to čekáte. A můžete mi říct, co to je?“

„Ne,“ řekl stařec. „Ti dole na celičké planetě již zapomněli, za čím se vlastně honí. Jen já to vím jistě. Čekám na lásku a s ní přijde štěstí.“ „Na lásku a na štěstí?, podivil se malý princ. „Co to je? A vy víte jistě, že přijdou sem za vámi?“

„Jsi ještě malý, abys porozuměl. Jistě, že přijdou, věřím v to. Jsem o tom přesvědčený.“

Malý princ zakroutil hlavou a pak řekl: „Nevím, na co přesně čekáte, ale já když něco chci najít, tak hledám. Třeba po všech planetách vesmíru, ale to po čem toužím za mnou nepřijde.

Už musím jít. Nashledanou.“

Pokýval hlavou a odcházel. V hlavě mu vířily myšlenky na tuhle podivnou planetu. Všichni se honí za něčím, na co zapomněli ,a jeden tu čeká a věří, že to, co ví, že je v životě nejdůležitější a podstatné, přijde za ním. Nechápal to. Slyšel již spoustu lidí mluvit o lásce a o štěstí, ale dosud se s ničím takovým nepotkal. Třeba se mu to povede.

V podvečer se mu podařilo dostat k lodi. Opravil malou závadu a chystal se odstartovat. V tom uviděl na obzoru zdvižený sloup prachu. Teď již věděl, co to je. Ani na ně nečekal.

Loď opustila planetu a malý princ věděl, že se na ní již nikdy nevrátí. Bude hledat tak dlouho, až najde to štěstí a tu lásku, o které lidé tak mluví. Ale bude hledat, protože mezi hledáním a čekáním je nebetyčný rozdíl.

Ondra
Ondra
Reply to  Miroslav Moulis
2022-09-18 11:50

Skvělá mini-povídka. Já jsem četl něco obdobného, ve formě scifi novely. Jmenuje se to “Hodina býka”. Podobně laděná je i “Mlhovina v andromedě”. Oboje od Jefremova.

Pavel J.
2022-09-18 12:52

Je skutečně smutný a znepokojující sledovat, jak málo stačí, aby se lidi nechali zblbnout, a ještě k tomu stejnými primitivními nástroji jako v minulosti. Pěkně postupně, Overtonovými okny, propagandou, cenzurou a především rozhádáním (rozděl a panuj) a důrazem na černobílý extrémy. Připojte k tomu uměle vyvolanej strach, ať už o život nebo základní potřeby, a je vyhráno. Naštěstí to neplatí na všechny. Někteří se zblbnout nenechají a někteří se ani nebojí to veřejně říct. Věřím, že i přes všechen ten hnus stále probíhá evoluce. Vlastně je to celý součástí vývoje, beru to jako takový zkoušky. Akorát je blbý, když člověk vidí to zlo kolem, a nemůže s tím nic dělat. Ostatně by taky mohl překročit nebezpečnou hranici spasitelskýho syndromu. Každopádně zlo je uřvaný, protože lež je nutno pořád přikrmovat, živit. Dobro, pravda, existuje dál i bez toho. Sice možná není tak slyšet, ale na rozdíl od lži je tak nějak v souladu s přírodou, se životem samotným, takže nakonec nemůže nevyhrát. Teď ale jak přežít ten težkej vývoj a nezbláznit se z toho, že jo. Případně třeba i nějak nenásilně pomoct, pokud to jde.
I přes všechen ten hnůj kolem ze mě nikdo optimismus nevymlátí, nevysaje jedem, nezabije ho. Vám samozřejmě patří díky. Každej tenhle článek je vlastně výhra (už jsem jich taky x nasdílel :)). Ten porod je bolestivej, ale zvládneme to. Jeden lidskej život je na tyhle vývojový záležitosti z hlediska času krátkej, ale zase se všechno zrychluje, takže i tady se věci budou ukazovat rychleji. Bude to ještě turbulentní, ale myslím, že jakkoli je frustrující, tahle doba je zatraceně zajímavá.
Hodně síly a optimismu.

KARA
KARA
Reply to  Pavel J.
2022-09-18 15:36

Žádný dobro a zlo neexistují.

Svět prostě jenom je.

vlastenec
vlastenec
Reply to  KARA
2022-09-19 09:36

Dobro a zlo nelze definovat bez vztahu k etice založené na transcendentním zdroji. Většina lidí (kromě sociopatů ap.) má něco, čemu se říká svědomí, a s jeho pomocí dobro a zlo intuitivně rozlišuje. Někteří se pak na základě svobodné vůle postaví na stranu dobra, jiní na stranu zla.
Můžete udělat pokus: jeden měsíc konat dobro a jeden měsíc zlo (tak jak jsou obecně chápány) a zaznamenávat si své zkušenosti. Osobně doporučuji začít dobrem.

A Nikolo, palec nahoru a dík. Taky sdílím.

Jára
Jára
Reply to  vlastenec
2022-09-19 11:57

Upozorňuji, že někdy v tomto životě stačí jedna jediná chybka a už toho můžete jen litovat celý život. Třeba okrást zaměstnavatele nebo něco vědomě zpronevěřit. Někdy i jediná vyřčená urážka může totálně zničit celý vztah dvou lidí.

Někdy by se dal nějaký typ chování vyzkoušet v nějaké hře. Každá hra ale modeluje realitu jen částečně. Jsou hry, kde můžete “postřílet” každého na potkání. Ale i v hodně omezených hrách ji většinou nedohrajete s čistě negativním přístupem do konce. I u těch her hrozí jisté riziko, že vznikne nějaký návyk – vzpomínám si jak někdo pařil GTA – Grand Theft Auto a pak se zabil na D1.

KARA
KARA
Reply to  Jára
2022-09-19 12:51

Upozorňuji, že můžete NEokrást zaměstnavatele a nic nezpronevěřit a pak toho můžete litovat trpce celý život.

Třeba když zjistíte, že zaměstnavatel okrádal vás nebo manažer vytuneloval celý podnik jak jsme všichni viděli v devadesátkách.

Taky komunistické zločiny padesátých let zločincům přinesly mnoho dobrého a obětem jejich slušnost mnoho zlého.
—-

Různé typy chování už zkoušeny byly. Modelovalo se to na počítačích. Takové to “oplácím dobré dobrým a zlé zlým” “Oplácím dobré zlým” “Vždy se chovám dobře, ale někdy udělám svinstvo” “Pořád dělám dobré” “Pořád dělám zlé”.

Někdy vyhrávaly docela svinské strategie.

Konec konců, stačí se podívat do historie.

Jára
Jára
Reply to  Jára
2022-09-19 19:52

A pak se nemůžeme divit, že se nacházíme v totální kleptokracii.

Už to dosáhlo takové míry, že farmaceuntické firmy se neštítí násilím nutit experimentální látky a kasírovat miliardy za dávky vylité do kanálu o které nikdo nestojí. A jsou “nepostižitelné”. Politik jednoduše krade, protože může. On nezná míru a chce pořád VÍC až lidé nebudou mít na topení ani na jídlo. V takové situaci dříve vznikala krvavá povstání.

Takže kdyby jste si mohl vybrat mezi několika milióny na účtu za propagaci mRNA experimentu na lidech a nebo možností ztráty zaměstnání, tak by jste si jistě vybral tu první možnost. Pak se nemůžeme divit, co se v naší zemi děje. Málokdo to přizná.

Ano, existují hraniční situace, kdy je správné se chovat i jinak. Třeba kdyby mě námořník chtěl násilím držet v kajutě a loď se potápěla tak by bylo správné použít i krajní formy násilí.

Podívejte se na tohle video o p. Babišovi. Ten člověk nemá žádné skrupule a jde doslova přes mrtvoly: https://www.horydoly.cz/selsky-rozum-pravda-o-andreji-babisovi.html A přitom Vám připadá jako vhodný krizový manager :(.

KARA
KARA
Reply to  Jára
2022-09-21 09:15

No tak tenhle národ si prošel obdobím socialismu, kterej měl převrácený hodnoty.

O tom, jak je krást dobré se učilo ve školách pořád dokola. Spousta lidí to hrdě hlásá dodnes. Takže ano, nedivím se tomu, že žijeme v kleptokracii. Totální asi není, na Ukrajině to bylo ještě daleko horší a určitě to tu ještě uvidíme.

Bohužel, do vakcín nevidím, tak nejsem schopen na to mít nějaký hlubší názor. Nechce se mi se jen tak přidávat na jednu stranu, abych někam patřil. Nemá cenu pro mě studovat vakcinologii, abych mohl říct, jestli tahle vakcína je užitečná nebo ne a jak moc.

Devadesátkový tunelování stálo každého Čecha půl miliónu, kdežto cena vakcíny byla v řádu stokorun, takže vůbec nevím, proč je zrovna kolem vakcín tolik křiku a protestů. Jakoby někomu ukradli drahý auto a on by nejvíce štkal nad pytlíkem buráků, co tam taky byl.

Na rozdíl od spousty jiných, Babiš svý vlastní firmy netuneloval. Vedle mistrů světa, kteří si ukradli firmu, všechno rozprodali, zbourali budovy, prodali suť a pozemky, tak on ty firmy normálně vedl. Jestli nevadili oni, nevidím, proč vadil Babiš. – Na druhou stranu, když se podívám, komu všemu šlápl na penězovody, tak ten pokřik dává smysl a protože nemůžou říkat, že už je nenechává krást, tak to halí do morálních keců. Taky může celý Agrofert prodat západní korporaci a pak to budeme mít horší.

Nemám dost dat, abych se díval na videa a tohle je od ČT. Takže je celkem jasné o čem to bude: Bebiš je fuj a vyčteme mu vše, co můžem.

No a k vaší závěrečné otázce: Ano ve skutečnosti je dobrý krizový manažer. Ve srouvnání s tím, co dělá současná vláda je to nebe a dudy.

KARA
KARA
Reply to  vlastenec
2022-09-19 12:43

Žádný takový nesmyslný pokusy dělat nemusím. Nejsem malý dítě.

Žiju dost dlouho, abych to měl rozebraný.

Co je zlý pro jednoho, je dobrý pro druhýho a naopak.

Za vším je dobrý úmysl. I za tím nejhorším. Spousta lidí má problém to uznat.

Jestli vůbec svobodná vůle existuje ještě není určeno.

Jára
Jára
Reply to  KARA
2022-09-19 11:29

Na duchovní úrovni skutečně dobro ani zlo není. Ale to platí jen pro naprosto čisté bytosti bez hmotného těla. To, co bys vnímal jako “zlo” by byl chaos.

V tomto hmotném světě dobro a zlo existuje. Už jsem někde citoval z AbdRushina Poselství Grálu. Co je dobro a co je zlo má každý vnitřně zakódováno a je to tak jasný, že o tom nemá smysl diskutovat. Kdyby za tebou přišel zloděj a okradl tě, považoval bys to za dobro? Z pohledu zloděje to “dobro”, protože získá další peníze třeba na alkohol.

Pokud má někdo poškozené svědomí z karmických důvodů tak opravdu má problémy poznat rozdíl mezi dobrem a zlem.

Někdy je ta hranice dost ošklivá – pokud chci někomu násilím vnutit co já považuji za dobro tak ve skutečnosti chci zlo.

Ono zkoušet dělat čisté zlo moc nejde – třeba Breivik to udělal, ale potom skončil v base. Na Ukrajině také Azováci pro potěšení vyvražďovali a mučili neviné staré lidi. Pak jim tam přiletí kalibr a nebo budou zajati a skončí v gulagu. Hloupé je, že zkoušet dělat zlo na zkoušku nejde. To je jako chtít skočit do bažiny popř. do septiku a zůstat čistý. A nebo si jednou šlehnete mRNA šmakuládu, ale pak můžete (nebo nemusíte – ruská ruleta) mít do konce života těžké zdravotní problémy.

A ještě je třeba rozlišovat mezi zlem, které vzniká nevědomostí – to dělá spousta biorobotů a nebo vědomým zlem. Vědomé zlo už vyžaduje extrémní nezlomnou vůli a duchovní trénink – a chybějící svědomí.

KARA
KARA
Reply to  Jára
2022-09-19 13:24

No a my jsme co, když ne bioroboti?

Breivik skončil v base, ale to věděl od samého počátku, že tam skončí, takže si to vybral. Skončil v jedné z nejluxusnejěích bas na světě, nevidím, kde přesně by měl pro něj být problém. Nikdo ho tam nebije, neznásilňuje, dostává poživatelný jídlo, má tam snad i nějakej xbox na hraní, takže počítám že tam má i fitko. Taky tam má někoho na normální povídání. – Proti našim vězením s cikánským osazenstvem to je ráj. Proti francouzským vězením je to ráj na dvacátou. Tam se dostanete za nic.

Jsou mnišské řády, kde žijí v dobrovolném odloučení od ostatních. Od Breivikova odloučení od lidí se to liší jen tím, že je ještě dokonalejší.

Breivik nedělal čisté zlo. V jeho vizi bojoval proti absolutnímu zlu, které ničilo jeho vlast a ničilo lidem životy. Zaútočil na jejich dorost vychovávanej k nenávisti. Ti co postřílel už nikomu neublíží. To je smutný fakt.

Ta partaj, co tam školila svou mládež se měla ptát všech Norů, jestli všichni stojí o jejich ráj. Byli arogantní a bezohlední. Dostali lekci.

Breivika nelze popsat jako čisté zlo ani náhodou, už jen proto, že jednal v reakci. Čisté zlo by byli lidé, kteří jednají sami od sebe, bez vnitřních a vnějších příčin.

Azováci, které opravdu nemám rád, nemučili staré lidi jen tak. Vyvražďování nepřátel je součástí naší psychiky. Azováci reagují podle své výchovy, kde Moskalové jsou všechno zlo. Mučení je o vracení utrpení. Že to utrpení přišlo odjinud už je vedlejší. Když se s tím dalo něco dělat, tak to nikoho nezajímalo.

A pak, stačí si vzpomenout na naše komunisty. Dělali to samé co Azováci a prošlo to. Havel s Kocábem řekli “co jsme si, to jsme si” a poklizeno. Zlej je ten, kdo by chtěl spravedlnost. Dodneška to nikomu nevadí. Jinak by stáli před soudem, šli na zbytek života do vězení a jejich rodinám by se zabavoval majetek, který díky těm zločinům mají.

Znal jsem jednoho člověka, co si doopravdy myslel, že dělá zlo. Učil to svoji dceru. – Tak ovšem posiloval rodičovsko-potomkovské pouto, což je jednoznačně pozitivní věc. Měl s ní soucit, když proti ní byli jiné děti. Soucit je výraz dobroty.

Samozřejmě, že to jeho “zlo” nebylo až zas tak velké (nemučil a nepojídal malé děti například) a on tím tišil svá vnitří traumata, což je zase pozitivní úmysl.

Jiní lidé to řeší duchovním tréningem.

vlastenec
vlastenec
Reply to  KARA
2022-09-20 09:23

I když se slovo biorobot zde i jinde používá ve smyslu “zmanipulovaný jedinec”, svou podstatou bioroboti nejsme.

Kdo se považuje za oživlou hmotu, ať zkusí zapřemýšlet o rozdílu mezi hrnčířem a hlínou. Proč je “stejná hmota” v jednom případě aktivní (hrnčíř) a ve druhém pasivní (hlína)?

Rozlišovat mezi hmotou a vědomím je první krok k osvobození se z vlivu hmoty a souvisejícího utrpení. To se ve škole záměrně neučí. Proponenti NWO, tvůrci kapitalismu i socialismu, nám naopak přes 300 let vtloukají do hlav nesmysl “jste oživlá hmota”. Stav takto zmanipulované společnosti podle toho vypadá.

KARA
KARA
Reply to  KARA
2022-09-21 09:17

Jakej hrnčíř, jaká hlína?

To zní, jakoby jste byl věřící.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
2022-09-19 13:41

Docela výstižné. Jenže často je to tak, že ti nejrafinovanější zmanipulují a oblbnou druhé, aby to zlo vykonali za ně. A tím pádem karmické důsledky mají ti bioroboti – užiteční idioti, a ne ti vychytralí “démoni” co je zmanipulovali.

Problém je pak třeba zabíjeni tzv. “v sebeobraně”. Je jen otázkou času, kdy překročíš tu tenkou linii, a pak už se ti sypou na hlavu ty nejtěžší karmické důsledky. A protistrana se ti jen směje, protože na tebe posílá celá stáda naprogramovaných sebevražedných biorobotů, jejichž likvidace tě jen noří hlouběji do vlastních karmických sraček.

V dnešní době nám nezbývá v podstatě nic jiného, než se od probuzení ráno udržovat v láskyplné a vše odpouštějící náladě, a se stejným naladěním chodit spát. A podle toho přes den i jednat.
Je to prakticky jediný způsob jak přežít ty sračky co se na nás hrnou.
Nevím jestli je to jen moje zkušenost, ale už nějak neplatí “ráno moudřejší večera”. Jako by to automatické přerovnání a srovnání myšlenek a nálady, kdy se ráno probouzíš svěží a dobře naladěný, najednou nějak přestalo fungovat.

ps: ti co si nahromadili majetky a baráky, budou jen chvíli zdánlivě v pohodě, ale pak je to začne taky postihovat a likvidovat. Na koho se jako první soustředí rabující (banderovské?) bandy, na ty bohaté s luxusníma barákama. Třeba jim unesou člena rodiny apod. Tohle všechno se děje vždy když se rozpadá společnost s nevalnou morálkou.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
2022-09-20 10:05

Tady naprosto souhlasím s Ondrou. Ta hranice je opravdu tenká a dokonce v Bibli je uveden nějaký připad kdy někdo porazil své soupeře a pak je nechal pozabíjet a tím přes tu hranici přepadl.

Problém s mraky vražedných biorobotů, naprogramovaných fašistickou ideologií, posílaných na Ukrajinu řeší třeba Rusko. Ono je to morální dilema, když ti bioroboti obsadí nemocnici nebo školu s dětmi a odtud vedou palbu. Buď zemřu a nebo do té školy pošlu raketu. Pokud se nechám porazit, tak nacisté vyvraždí daleko více dětí – to dělali od 2014 v DLR a LLR. Američané tohle neřeší vůbec a těm na vedlejších ztrátách nezáleží – za nimi jako národem ty karmické sračky pomalu jdou a chtějí to samé naházet i na rusy. Myslím že i Pjakin může přes tu tenkou lajnu přepadnout když prohlásil, že denacifikace se dělá “kulkou do hlavy”.

Jediné “správné” řešení by bylo možné s použitím intuice. Jinak bez nápovědy člověk nemá absolutně šanci se zorientovat, kdy je extrémní násilí nutné a kdy nikoliv. A je to ještě pikantnější v tom, že ti, co se nechali napíchat mRNA experimentem o možnost spolehlivě použít intuici na mnoho let definitivně přišli. Takže jim zbývá se opírat jen o běžný rozum a ten není schopen vidět věci v širším kontextu.

Pavel
Pavel
2022-09-18 15:12

Můj oblíbený a plně aktuální článek o tom, proč tolik novinářů, spisovatelů a intelektuálů nyní lže s mainstream propagandisty – od slavného US dokumentaristy J. Pilgera, který už má dlouhé roky a desetiletí “chůze proti proudu” za sebou – http://johnpilger.com/articles/silencing-the-lambs-how-propaganda-works-

Česky zde – https://protiproud.info/politika/6717-prumysl-vymyvani-mozku-jak-funguje-zapadni-propaganda-inspirace-nacisty-submisivni-prazdnota-liberalu-polib-mi-nebo-ti-rozkopu-hlavu-zpravy-o-bojich-na-ukrajine-jen-snuska-primitivnich-lzi-povstanou-skutecni-novinari-a-umelci.htm

Sami mají totiž propagandou vymytý mozek, ta propaganda je totiž skvěle vyrobená.

Mezi nimi je ale i mnoho slušných lidí, v textu najdete mnoho odpovědí k tématu, viz i třeba Chris Hedge (15 let šéfoval kanceláři NYTimes pro Blízký východ, v r.2003 na protest odešel na volnou nohu).

Mnoho publicistů (viz Consortium News a nedávno zesnulý Robert Parry) bojuje, trpí útoky.

Co je nové, že dnes se to neskutečně stupňuje. A pokud se i “běžní intelektuálové” dnes nepřidají na stranu světla, může přijít drsná tma. Jak píše J. Pilger – Kdy už se chcete všichni vzbudit, když ne teď?

Je třeba psát, chodit na demošky, snažit se získávat mnoho lidí, kteří dnes už začínají chápat, že je to 1% pracháčů podvedlo, stejně jako je podlvedla i “naše” česko-německo-ua vláda, co je plně loajální bruselské franšíze pracháčů.

Kuba Železňák chtěl být dobrý, ovšem naletěl svým démonům, to se stává celkem běžně. Není těžkým hříchem zmýlit se, to se stává hodně lidem a docela často, ale zůstávat v omylu, to už je pak vážná chyba. Jsou chvíle, kdy jde prostě už o hodně, jedna taková je dnes, páníčci likvidují střední třídu dokonce i v Anglii a USA, to je nový rozměr.

Ale hodně lidí už se probouzí, a ti svazáci kolem nás (zblbnutí, co “to myslí dobře” a udávají lidi za jiný názor) jsou bohužel většinou jen konformní měšťáci, co nepřemýšlí, oni půjdou s davem pro svou bezpečnou existenci. Za chvíli klidně odsoudí “duhová hnutí”, až to bude (pro ně) bezpečné, tím bych se ale nezabýval

Důležité jsou ty známé společenské “ikony”, ti slavní tvůrci, lékaři, vědci, novináři, atd., prostě tito se musí postavit proti lžím, fašizaci společnosti a black listům. Bez nich to nepůjde, viz ten odkaz.

Antivirus
2022-09-18 15:58

“Jsou to spíš drobné na hosting apod., ale rozhodně celou tu činnost sponzoruju a finančně je to záporná hodnota.”
To chceš jako říct, že ti to neplatí Putin???
Hned jdu napsat soudružce Zacharovej, aby s tim něco udělala.

Antivirus
Reply to  Nikola
2022-09-18 19:24

Já taky už delší dobu přemejšlim, jak to všechno zvládá z stíhá. Podle západních médií to vypadá, že Putin v podstatě vládne světu a je ze všech nejmocnější, a celej západ musí zavádět nový zákony a cenzuru a v zimě mrznout, aby se mu ubránil. Nemít tu Svetrovou Markétu, tak už nás všechny dostal.

Takže je to fakt divný, že ti ještě nepřišel šek. Jestli to třeba neznamená, že má Putin všechno pod kontrolou a nepotřebuje tě a můžeš si dát pohov? Normálně napiš článek o tom, že dokud ti nepřijdou nějaký prachy z Kremlu, tak na to sereš, a dej si prázdniny. Můžeš tu spoustu volnýho času, co máš, vyplejtvat na nějaký jiný blbosti! 🙂

KARA
KARA
Reply to  Antivirus
2022-09-19 13:37

Putin je daleko rafinovanější, než aby posílal šeky.

Třeba vám pošle dobrej nápad a sebedisciplínu, vy v práci zapůsobíte na šéfa a on vám přidá. V dnešní době alespoň dorovná inflaci.

Jiné jen rozptýlí, zblbne a zlemplovatí a oni přijdou o peníze.

Když koukám na Fialu, Rakušana, Pekarovou a Černochovou, často mě napadá, že je Putin prostě nějak řídit musí. Dostávají velké platy a hrajou mu do karet jako málokdo.

Kdybych byl Putin, tak bych chtěl, aby vyhlásili sankce a cena ropy sama stoupla a já vydělával daleko více. Aby přestali dodávat do Ruska zboží a tak vyklidili trh pro čistě ruské firmy. Aby posílali na Ukrajinu své moderní zbraně a já si je mohl ukořistit či koupit od Ukrajinců a prozkoumat. Dostat se do vojenských skladů v Británii a USA určitě není zas až tak jednoduché. Koupit je od Ukrajinců musí proti tomu být dětská hra.

Určitě by stálo za to prozkoumat, jestli Rychetský nepřekroutil ten volební zákon na Putinovo přání. Byl by to z Putinova pohledu geniální tah.

Laco
Laco
2022-09-18 18:32

Drž se Nikolko…

Milan Jureček
Milan Jureček
2022-09-18 19:49

Nikolo (mohu-li si dovolit toto oslovení) Vydržte Čtu Vaše statě už dlouho a s chutí) Mají spád švih trefují se mi do názorů a jsou výrazně kořeněny nadsázkou a vtipem Jsou o TOM a přitom, ačkoli pojednávají často o tomtéž nejsou tak ponuré s depresivní jako třeba články pana VK nebo pana Hájka To není (chraň Pán Bůh i příroda,) kritika obou pánů Jsem Váš veliký fanda Držte se❤️

Milanisko
Milanisko
2022-09-18 19:52

Sám som si pred časom položil otázku “čo z toho mám” a objektívne som uznal, že iba stratu nervov a času, ktorého už tak veľa nemám (riziková skupina 65+) a radšej ho využijem na niečo lepšie. Prestal som sledovať ten hnoj a priznám sa, že sa mi uľavilo. Ale občas som si mimochodom v aute, alebo pri práci na dvore, či v dielni vypočul v rozhlase správy a došlo mi z nich blivno a ešte aj poznanie že tadiaľ cesta nevedie a že nevedomosť nelieči.
Už niekoľko generácií márne hľadalo odpoveď na otázku, ako sa mohol pred takmer sto rokmi jeden tradične kultúrny a vzdelaný národ ako dojčeri nechať tak oblbnúť a sfašizovať.
Dnes to vidíme v priamom prenose, aké je p o h o d l n é žrať oficiálny naratív a nemusieť rozmýšľať.
V krajinách anglošašov a ameriťanov (a ich vazalov) sú predvolebnými a volebnými manipuláciami aj marketingom do riadiacich funkcií v štáte dosadení namiesto profesionálnych politikov diletanti, amatéri, plagiátori a hlavne hlupáci, prípadne senilní tajtrlíci. Takí najviac vyhovujú a sú následne použití na vedenie krajiny proti jej záujmom a v mene záujmov ich tútorov. Robia fekalistickú politiku, vedenie najväčších krajín je v rukách lajen, trusu a bideta. Ich opatrenia (covid, alebo sankcie a podpora UA) vedú priamo k zbedačeniu občanov, krachu firiem, štátov aj FIAT mien a následnej neofašistickej nadvláde podľa vzoru šváb.
Nádej umiera posledná a národ má asi predsa len viac rozumu, ako jeho vodcovia. Náš popredný liberálnofašistický sračkomet Denník N síce nerád, ale oznámil výsledky prieskumu – Väčšina Slovákov si želá víťazstvo Ruska:
https://dennikn.sk/3008629/na-slovensku-prevazuje-zelanie-aby-vojnu-vyhralo-rusko/?ref=mwat

Vám Nikolka odkazujem, vytrvajte, ste bašta zdravého rozumu, svetielko nádeje, maják pre správnu orientáciu v rozbúrenej dobe. Ďakujem za Vašu prácu a obetovanie sa za správnu vec.

Ondra
Ondra
Reply to  Milanisko
2022-09-19 13:55

Tohle je takové dvousečné. Průměrný ukrajinec si taky řekl, že mu nějaký prohnilý režim ve stovky kilometrů vzdálením Kyjevě může políbit zadel. A uzavřel se ve svém baráčku, na zahrádce, pěstoval si tam spokojeně kedlubny.
A pak mu jednoho dne přistál na dvorku minometný granát, zabil mu dítě, pak přijela rabující armáda a vykradla mu sklad potravin na zimu a veškeré cennosti a nakonec postříleli jeho příbuzenstvo ve vedlejší vsi.

To že si dám klapky na oči abych neviděl zlo, mi sice ulehčí na psychice. Ale jen dočasně, protože to zlo nikam nezmizelo, a brzo si přijde i pro mě.
Kde jsou jsou teď ti lidi co si mysleli jak se zabezpečnili, když si pořídili luxusní barák vytápěný plynem a luxusní SUV které všude projede? Bez ruského plynu, bez ruské ropy, bez náhradních dílů z green dealem uzavřených automobilek?

Současná situace vyžaduje naopak velmi aktivní tvůrčí přístup, nikoliv “pštrosí taktiku” strkání hlavy do písku a ignorování nepohodlné reality.

pit
pit
2022-09-18 20:15

Nemůžeš jinak. Tvá postava v té naší hře dostala zváštní schopnost “rebel”. Většina má schopnost “lumík”. Jediný rozdíl je v tom, že rebelové sletí z útesu s plným vědomím, co se to děje.
Každopádně díky za to psaní. Snad Tě potěší, že pár lidí si toho opravdu cení.

Jaromír
Jaromír
2022-09-18 21:51

Jsou lidé, kteří čtou a přemýšlejí nad tím, co přečetly. V okamžiku, kdy jim to dost hodně nedává smysl, protože čtou a vidí rozdíl, tak si připadají, že ztratily rozum či tomu co čtou, rozumí špatně. Chtějí vědět, zda mají tento problém sami či alespoň ještě někdo v okolí. Proto musí mluvit či psát, aby se někdo ozval. Někdo, kdo si též myslí, že on(a) je ten kdo si myslí, že je něco jinak, než to čte a vidí. Není nás lidí moc, kteří chtějí vědět co se opravdu děje a přemýšlí nad tím, co čtou a skládají mozaiku a nevidí v jedné zprávě jediný celý obraz. Piš dál, pokud tvá hroší kůže stačí, čteme to a víme, že nejsme sami….

Helanov
Helanov
Reply to  Jaromír
2022-09-19 02:24

Napsal jste to i za mne. Když čtu Nikolu, tak mám moc příjemný pocit, že nejsem sama. Stejný, jako když brouzdám na Litterate.cz.

Prodost
Prodost
2022-09-20 18:45

Co z toho má? Nic materiálního! Nic jiného, než alespoň pocit, že v marnosti udělala alespoň něco. Všichni nakonec skončíme špatně, kvůli tomu, že o všem (i o nás) je dovoleno rozhodovat nevzdělatelné většině.
Dovolte prosím, toto:

JAK TO VIDÍM
To, v čem žijeme, naše reálná současnost, ale i zřetelně se rýsující budoucnost je důsledkem dosud nevídaných, bezprecedentně vrcholně společensky nebezpečných a prokazatelných trestných činů, páchaných vědomě a plánovitě, vzájemně koordinovanými organizovanými skupinami v zločinném spolčení, z nichž jednou je i současná vláda ČR, ale i všechny předchozí v protiproudu času až k roku 1989, ať již vědomě, či ne.
Podívejme se na „Agendu OSN 2030“ k tzv. „trvale udržitelnému rozvoji“, k níž přistoupila předchozí vláda premiéra Babiše.
Důvodně se domnívám, že je to poslední zveřejněný materiál (WEB MŽP ČR), odhalující skryté cíle, neboť každý vidí, že se děje PRAVÝ OPAK. O jakýkoliv rozvoj rozhodně nejde a to ani vzdáleně!
Tvrdím proto, že Covid 19, nazvaný na stránkách Světové banky jako „Strategic Preparedness and Response Program“, s ID P173789, je možno nazvat prologem událostí, vedoucí k naplnění cílů, které nám globální zločinci připravili. Prostudujte a zamyslete se nad tím. Shora uvedený materiál „náhodou“ v ničem neodporuje a vlastně je ve své podstatě v naprostém souladu s „desaterem přikázání“, obsažených na „Georgijských poradních kamenech“*), pouze s jedinou výjimkou. Tou výjimkou je bod č. 1 „kamenů“. Ty však byly před několika týdny po 42 letech jejich existence odstraněny. Proč asi?
*) Byl to 6 m vysoký žulový monument, sestavený z 6 masivních žulových bloků, na nichž v mnoha jazycích světa bylo vytesáno „desatero“. Monument stál v Elberton county, severně od města Elberton ve státě Georgia v USA.
Deset přikázání pro nový „Věk rozumu“*):
1. Udržujte počet lidí pod hranicí 500 000 000 v trvalé rovnováze s přírodou.
2. Reprodukujte se moudře s ohledem na zlepšování tělesné kondice a rozmanitosti.
3. Sjednoťte lidstvo novým živým jazykem.
4. Ovládněte vášně – víru – tradice a všechny věci smírnou cestou.
5. Ochraňujte lidi a národy spravedlivými zákony a soudy.
6. Ať se všechny národy řídí svými zákony a externí spory nechť řeší světový soud.
7. Zrušte zbytečné zákony a zbytečné úředníky.
8. Vyvažujte osobní práva povinnostmi ke společnosti.
9. Oceňujte pravdu, krásu a lásku ve snaze o harmonii s nekonečnem.
10. Nebuďte rakovinou na Zemi – dejte prostor přírodě – nechte místo pro přírodu.

Nyní cíle Agendy OSN 2030

Cíl 1. Vymýtit chudobu ve všech jejích formách všude na světě
Cíl 2. Vymýtit hlad, dosáhnout potravinové bezpečnosti a zlepšení výživy, prosazovat udržitelné zemědělství
Cíl 3. Zajistit zdravý život a zvyšovat jeho kvalitu pro všechny v jakémkoli věku
Cíl 4. Zajistit rovný přístup k inkluzivnímu a kvalitnímu vzdělávání a podporovat celoživotní vzdělávání pro všechny
Cíl 5. Dosáhnout genderové rovnosti a posílit postavení všech žen a dívek
Cíl 6. Zajistit všem dostupnost vody a sanitačních zařízení pro všechny a udržitelné hospodaření s nimi
Cíl 7. Zajistit přístup k cenově dostupným, spolehlivým, udržitelným a moderním zdrojům energie pro všechny
Cíl 8. Podporovat trvalý, inkluzivní a udržitelný ekonomický růst, plnou a produktivní zaměstnanost a důstojnou práci pro všechny
Cíl 9. Vybudovat odolnou infrastrukturu, prosazovat inkluzivní a udržitelnou industrializaci a inovace
Cíl 10. Snížit nerovnost uvnitř zemí a mezi nimi
Cíl 11. Vytvořit inkluzivní, bezpečná, odolná a udržitelná města a obce
Cíl 12. Zajistit udržitelnou spotřebu a výrobu
Cíl 13. Přijmout bezodkladná opatření k boji se změnou klimatu a zvládání jejích důsledků
Cíl 14. Chránit a udržitelně využívat oceány, moře a mořské zdroje pro zajištění udržitelného rozvoje
Cíl 15. Chránit, obnovovat a podporovat udržitelné využívání suchozemských ekosystémů, udržitelně hospodařit s lesy, potírat rozšiřování pouští, zastavit a následně zvrátit degradaci půdy a zastavit úbytek biodiverzity
Cíl 16. Podporovat mírové a inkluzivní společnosti pro udržitelný rozvoj, zajistit všem přístup ke spravedlnosti a vytvořit efektivní, odpovědné a inkluzivní instituce na všech úrovních
Cíl 17. Oživit globální partnerství pro udržitelný rozvoj a posílit prostředky pro jeho uplatňování

Vidím, protože to nelze přehlédnout, že jediným bodem, v němž se Agenda OSN 2030 a „desatero“ na oněch georgijských kamenech, nazývaných také „guide stones“, tedy „vůdčí kameny“ bodem kterým se liší, je bod 1 na těch kamenech. To chápu jako rozhodně pádný důvod jejich nedávné překotné likvidace.

Tedy můj rozum říká toto: Nejprve je třeba planetu depopulizovat, tzn. zbavit se 7,5 miliardy lidí. (8 současných mld – cílový stav 0,5 mld = 7,5 mld určených k likvidaci)
K tomu cíli už probíhá:
První krok – program Covid 19
Druhý krok – způsobit nedostupnost energií a energetických surovin a tím způsobit „ripple effect“ bankroty veškerých ekonomických subjektů, (průmyslu, zemědělství, služeb, dopravy, atd.), dále způsobit bankroty osobní, způsobit hladomor, poštvat všechny proti všem. Ostatní už udělají sami – vzájemně se sežerou!!!

Ondra
Ondra
Reply to  Prodost
2022-09-21 13:29

Co se týče toho bourání georgijských kamenů, tak to může mít jen 2 důvody.

a) změnila se po 42 letech agenda a toto již není aktuální, navíc je to vyjádřeno tak kulantně a my vidíme před očima už reálně probíhající genocidu lidstva, prostě je to pasé.

b) už je to vše v poslední fázi realizace, takže je to jako když jdete z obchodu s plnýma taškama nákupu a nákupní seznam je vám už nanic, tak ho prostě zmuchláte a hodíte do koše

Prodost
Prodost
Reply to  Ondra
2022-09-21 15:13

Ondro, stejně možné je ale i to, že důvodem byla snaha pozdě, ale přece zlikvidovat “corpus delikti”, předmět doličný. Těžko si představit, že by šlo text, vytesaný v žule “přeeditovat”, aniž by to nebylo poznat. Navíc by to nešlo zařídit “přes noc”, upoutalo by to pozornost. Tedy raději “shut down!”. Myslím si dokonce, že nemusí ani spěchat se zametením stop, např. na Google Earth, kde stále jsou jako před léty. Proč? Vsadím se, že z 8 miliard lidí o jejich existenci vědělo a uvažovalo o jejich významu pár tisíc, tedy pro globální zločince asi jako 1 komár v 1 km kubickém. A to je v jejich patologických/psychopatických plánech neohrožuje ani náhodou. Leda, že své cíle na chvíli odloží, jinak nic. Agenda 2030 OSN tedy nebude naplněna v roce 30, už nyní hovoří o roce 35. A když to bude muset být až v roce 50? Pchééé, “sere pes”! Mezi tím těch pár tisíc, kteří vědí odejdou a ti co zbydou, i kdyby hledali, už nic nenajdou. Takhle oni “fungují”. Trpělivě, systematicky, přes mrtvoly s úsměvem s image mecenášů a filantropů! Pozoruji je osobně dobrých 40 let. Mimochodem jak by asi bylo možné těch 17 cílů agendy naplnit pro stále se přemnožující již dávno přemnožené lidstvo. NEMOŽNÉ!!! Proto se mi zdá jasné, že “georgijské desatero” s cíli Agendy 2030 dobře koreluje!

Jára
Jára
2022-09-24 10:38

Doporučil bych zejména tento článek:
https://antivirus.22web.org/av/220913-jak-probudit-lidi.htm
Cituji:
“Když se někoho pokoušíte probudit a místo toho se necháte stáhnout na jeho energetickou úroveň, je to horší, než kdybyste nedělali nic a byli v pohodě.”

“Svobodná vůle je základ a nemůžeme ji nikomu brát o nic víc, než má někdo právo ji brát nám. To je princip, kterej musí člověk vzít na vědomí. Sledovat lidi, kteří se blíží k útesu, varovat je, že tam je útes, a vidět, že je to nezajímá a jdou dál, je dost frustrující, ale lidi si musí k poznání dojít vlastní cestou, a když chtěji jít tou dlouhou a bolestivou, tak jim to nikdo nerozmluví.”

Pod tohle bych se klidně podepsal a lépe to sám napsat nedokázal.

Václav
Václav
2022-09-24 11:22

Nikolo, držím Vám palec. Vím, že nemáte stejnou (hetero) sexuální orientaci, ale i tak si myslím že jste moc hezká a inteligentní. Vydržte. Moc mě těší, že ještě existují mladí normální lidé, jako jste Vy. Jinak bych si už hodil špagát.

P.A.Semi
P.A.Semi
2022-09-28 03:43

Tak já nevím, co z toho máte ?

Když si Židi vybrali, kde přesně na svůj nový rok Šmitah 26.9.2022 – tedy na 3*7 výročí 9/11 – rozbijí “dvojčata” Nord Stream 1 a navíc i Nord Stream 2, aby bylo jasné, že to není náhoda, ale součást Velké Energetické Loupeže, tak si vybrali BORN-holm (tedy “Ostrov Born”)… Nemáte v tom třeba prsty ?

https://www.rt.com/news/563633-cia-germany-nordstream-spiegel/ — CIA je varovala předem…
http://pialpha.cz/Shmitah — tam teď budu muset přepsat nebo doplnit odstavec, kde jsem psal, že by bývalo stačilo jedno razítko, aby NS2 začal dodávat plyn, a bylo by po Krizi… Tak si to pojistili, aby to takhle jednoduché nebylo…

πα½

JmenoAnoMam
JmenoAnoMam
2022-10-01 00:53

Jak je tom český herní průmysl co se týče tohoto vymývání mozků a přítomnosti biorobotů…? Je jich tam hodně?

94
0
Would love your thoughts, please comment.x