Menu Zavřeno

Jak odhalovat dezinformace – jako „dezolát“ i „lepší člověk“

Je květen 2023 a naše vyspělé západní země se dál nezadržitelně řítí vstříc světlým zítřkům, kde nebudeme nic vlastnit, budeme žrát hmyz a dezinformace se budou trestat naprosto dobrovolnou eutanázií ve vyhřáté plynové peci. Všichni díky tomu samozřejmě budeme velmi, velmi šťastní. Povinně.

Naše vláda dál poslušně plní zadání z centrály za velkou louží a snaží se zdemolovat náš stát tak, aby byl přechod do hororového „ráje“ z hlavy Globálního Parazita ještě jednodušší. Ta demoliční četa ve strakovce se dokonce snaží, aby byl Velký Reset doslova nevyhnutelný i v té naší hobití kotlince!

Už přes tři roky jsme prakticky ve válce, i když to tak na první pohled možná nevypadá, protože jde o válku páté generace, která se týká především práce s informacemi a snaží se sofistikovaně znásilňovat křehkou lidskou mysl. Součástí téhle Speciální Mozkožroutské Operace je i takzvaný „boj proti dezinformacím“, který by se ve skutečnosti měl jmenovat „boj proti nepohodlným informacím a zavádění nástrojů k odhalování a likvidaci samostatně myslících lidí“…ale to by bylo moc dlouhé a tak zůstaneme u orwellovského „boj proti dezinformacím“.

Společnost je záměrně rozdělována na znepřátelené tábory podle tisíciletími ověřeného hesla „rozděl a panuj“, divide et impera, divide and conquer. Tato metoda se používá ze stále stejného důvodu – skupina bohatých psychopatů si chce udržet moc, a to za jakoukoli cenu a jakýmkoli způsobem. A to i když moc dobře ví, že svým nenasytným chováním a bojem o moc všem extrémně škodí. Ono je jim úplně fuk, kolik životů svým chováním zničí, hlavní je udržet si svá privilegia. Tahle nenápadná „šlechta“ ale není blbá a tak ví i to, že jsou v absolutní menšině a na straně „otroků“ je dokonce spousta lidí, kteří jsou intelingentní přinejmenším stejně jako oni. Globalistická mafie tedy používá ultimátní a ověřenou zbraň – dělají vše možné i nemožné pro to, aby do společnosti „pod sebou“ vnesli co nejvíce svárů, nedorozumění a zmatků. Lidé jsou pak zaměstnaní vzájemnými potyčkami a psychopaté mohou dál vládnout, krást a užívat si svoje prapodivné choutky s malými dětmi apod.

Úplně stejné je to i teď, v bouřlivých letech 2020-2023. Jediné, co se částečně mění, jsou prostředky, jak docílit vnášení chaosu a svárů do společnosti a jak ji rozděl na znepřátelené tábory. Naše obrana před jejich manipulacemi se pomalu zlepšuje, ale oni se zlepšují také a už jsou zase o něco napřed. Oni také nemají skoro nic jiného na práci, než manipulovat a zastrašovat. A jako vždy, když se ten jejich parazitický systém začne hroutit, tak začne sílit i jejich protlačování metody „rozděl a panuj“. Což je dobrá i špatná zpráva zároveň – systém se hroutí, ale o to tvrdším se stává ve snaze svůj krach zastavit.

V aktuální 5. generaci války se k matení a rozdělování lidí využívají například naprosto nesmyslné (dez)informace o skutečném původci klimatických změn či pohádky o hodném západním policajtovi a zlém východním diktátorovi. Nenávist a rozpory podporuje i agresivní LGBT agenda, rasistický a naprosto falešný „boj proti rasismu“, tvrdý a silně manipulativní boj proti „islamofobii“ a „antisemitismu“, podpora pedofilie, drsné operace s falešnými pandemiemi a ještě falešnějšími vakcínami atd. Není tak důležité, co přesně je v kurzu právě v tuhle chvíli – vše jsou to jen nástroje k ovládání mas, nic víc. A ty masy lidé se už zase nechávají rozdělit na dvě hlavní skupiny…

První skupinou jsou poslušní „lepší lidé“, kteří za odměnu v podobě barevných korálků platebních kartiček blaženě polykají jakékoli exkrementy, které jim systém předhodí. Druhou skupinou rebelové, kteří se staví na zadní a exkrementy polykat nechtějí – a to ani když jim je za to od démonů se stříbrnými jazyky slibována odměna. Jsou tedy za trest nespravedlivě omezováni, ponižováni a veřejně označováni jako „tupí a nenávistní dezoláti, co šíří prokremelské dezinformace“. Jako odpadlíci ze „slušné společnosti“ jsou pak snadněji vytlačováni ze všech pozic s jakoukoli rozhodovací pravomocí, je pro ně komplikovanější podnikat a mohou se rychleji dostat do finančních problémů i do rozporů se znásilněnými orgány spravedlnosti. To vše v nich logicky vyvolává neustálý stres a hněv a někdy i iracionální a nepromyšlené akce.

Metoda, že záměrně vypouštěné dezinformace se prezentují jako pravda a naopak pravda dostává cejch nepřátelské dezinformace není ničím novým – dělala to třeba katolická církev, němečtí nacisté či v menší míře českoslovenští komunisté. Dnes to šlape na steroidech pod taktovkou falešných „liberálů“.

Pojďme se pro legraci podívat na to, jak dnes probíhá to slavné „odhalován dezinformací“ v systému, kde je vše převrácené na hlavu jak v románu 1984 od George Orwella. Ukažme si to na humorném hypotetickém příkladu, kdy by třeba na Seznam Zvratkách vyšel článek s nadpisem „Agresivní ruský čmelák napadl děti na dětském hřišti“. Ještě před pár lety by takový článek vypadal naprosto směšně, ale společnost se posunula a něco takového by klidně mohlo kdykoli vyjít.

Podívejme se, jak dezinformaci odhalují dvě hlavní skupiny na krvavé šachovnici parazitických vládců planety.

Jak odhalovat dezinformace jako „nevzdělaný dezolát a chcimír“

Nejprve se podíváme, jak odhaluje „dezinformace“ tupý vidlák z vesnice, kterým musí každý lepší člověk pohrdat a který často nemá dostatek titulů z hodnotných oborů jako je „univerzální management v oborech, o kterých víte prdlajs“ nebo „genderismus, kde jsou logika a realita zakázanými termíny“, případně „marketingové a PR obelhávání zákazníků“ a „mezinárodní vztahy aneb profesionální vlezdoprdelismus Německu a USA“.

Poctivý chcimírek při zjišťování toho, jestli je nějaká nová zpráva v médiích dezinformace, prochází nějakým takovýmhle kolečkem:

  1. Přečte si článek o čmelákovi.

  2. Na článku mu něco nesedí, protože to neodpovídá tomu, co ví o čmelácích. Článek navíc používá řadu manipulativních technik, které tupý dezolát zná ze spousty analýz, které má prostudované.

  3. Zamyslí se, co přesně mu na článku nesedí.

  4. Znovu si proběhne článek s „dezinformací“, jestli ho třeba nepochopil špatně nebo nějak nezkomolil.

  5. Podívá se do dalšího mainstreamového zdroje, jestli tam píšou tu samou koninu. Často zjistí, že tam opravdu popisují to samé a dokonce používají i naprosto totožné věty a stejnou strukturu sdělení. Je tedy jasně vidět, že všichni opisují z jediného zdroje.

  6. Dezolát se ještě podívá do komentářů u článku, jak tam reagují čtenáři a jestli tam cenzorským sítem náhodou neproklouzl nějaký zajímavý názor nebo doplňující informace. Dezolát samozřejmě nikdy nezapomíná na to, že pokud komentářová sekce v mainstreamovém médiu ještě pořád je, tak je masivně cenzurovaná a manipulovaná a musí se brát s velikým odstupem.

  7. Tupý vidlák pokračuje a použije vyhledávač – ideálně jiný, než silně manipulativní Google Search. Hledá informace o čmelácích a jejich chování, druzích atd. Každou informaci vstřebává opatrně, protože kdokoli se může splést nebo dokonce lhát a manipulovat záměrně. Informace z Wikipedie bere s velkou rezervou, protože už zjistil, jak tahle kdysi parádní služba funguje dnes.

  8. Zjistí, že žádný „ruský čmelák“ (Bombus russácus) ani neexistuje. Nejblíže je snad čmelák severní (Bombus hyperboreus). Přečte si o něm tedy článek na Wikipedii a tam je opravdu napsána poznámka „čmeláku severnímu se někdy také říká fašistický ruSSácký čmelák“. Dezolát se podívá do historie editací wikipedické stránky a přesně podle očekávání zjistí, že tato věta přibyla před jednou hodinou. Zmáčkne tedy tlačítko Edit a vrátí předchozí verzi stránky s poznámkou, že k té citaci chybí zdroj. Už za půl minuty se na něj jak sršni vrhnou zuřiví hlídači Jediné Pravdy, ať aspoň na té Wikipedii nešíří ruSSáckou propagandu. Zruší mu jeho úpravu. Tak k té nově přidané větě aspoň přidá značku se žádostí o [?zdroj]. Za minutu opět naběhne komando opravářů, wikipedickou stránku pro jistotu uzamknou a jako odkaz na důvěryhodný zdroj dají link na ten dvě hodiny starý článek ze Seznam Zvratků, čímž se vše krásně zacyklí samo do sebe.

  9. Tupý nevzdělanec z vesnice tedy pokračuje k dalším zdrojům a projde několik svých ověřených, alternativních informačních zdrojů – blogy chytrých lidí, videa na Rumble / Odysee / YouTube (tam platí to samé co o Wikipedii) atd.

  10. Pokud má tento poloviční analfabet dostatečně velkou knihovnu, sáhnete do ní pro knihu o hmyzu a najde si heslo o čmelácích. Knihy vydané před rokem cca 2005 jsou obvykle spolehlivější a například čmeláci tam ještě pořád mají o trochu méně než 75 pohlaví.

  11. Projde i několik nezápadních médií – indické, arabské, ruské aj. Jako správný technický neználek k tomu používá online překladač jako třeba DeepL, předčítač Read Aloud a další online nástroje. V těch dalších zdrojích se snaží zjistit, co o nevyprovokovaném útoku agresivního čmeláka na děti píší ti, co jen neopisují z jednoho zdroje (tedy z Reuters / Bloomberg).

  12. Pro jistotu ještě použije vyhledávač obrázků a zjistí, že ta fotka z dětského hřiště ve skutečnosti není z roku 2023, ale z roku 2004. Také se ukáže, že je to foto z úplně jiné země a že se týkalo napadení dětí hybridem agresivních včel, které v roce 2000 kdesi unikly vládním „expertům“ z laborky a že tenhle nový mutant teď hubí původní včelstva a také napadá lidi…ale z nějakého důvodu se zrovna o tomhle v mainstremu skoro nikde nepíše.

  13. Po několika hodinách ověřování informací z mnoha RŮZNÝCH zdrojů si nakonec dezolát sedne a začne provádět nebezpečnou protistátní činnost – o informaci začne samostatně PŘEMÝŠLET.

  14. Případně ještě projede další informační kanály, jestli jeho závěrečná hypotéza o tom, co se SKUTEČNĚ STALO, dává smysl.

  15. Následně si na celou věc udělá vlastní názor, ALE pořád vzadu v hlavě drží myšlenku „můžu se pořád ještě plést, ty voe!“. Když se tedy objeví nové informace, bez hysterie si aktualizuje to, co si o události se čmelákem myslí.

  16. O tom, co zjistil, pak napíše krátký článek, aby celá ta informační odysea k něčemu byla i někomu dalšímu a nešlo jen o zbytečně propálený čas. Snaží se být co nejobjektivnější a dodá, že je to jen jeho zjištění a ať si čtenáři vše ověřují i vlastními silami.

  17. Výsledek – několik lidí mu za článek poděkuje a přidá několik doplňujících informací. Za několik hodin ale začnou chodit reakce i od lidí, kteří článek často ani pořádně nepřečetli a jen si na někom potřebují ulevit nebo si odškrtnout nějakou kolonku v zadání od své neziskovky. S těmito „lepšími lidmi“ přijdou samozřejmě nadávky, že je autor článku „ruSSácký šváb“ a „dezolát, co šíří dezinformace“. Spolehnout se samozřejmě můžete i na velmi oblíbené „něco si o tom přečti!!!!!“, a to často od lidí, pro které je masivním intelektuálním výkonem už i šmrdlání prstem po mobilu při projíždění instáče, ťikťoku nebo tinderu. Přijdou také výhrůžky zmrzačením a zprávy, že na autora kdosi podal trestní oznámení za šíření poplašené zprávy a podporu genocidia. Pokud stále ještě měl účet na Facebooku a dal tam na ten svůj článek odkaz, je mu účet na měsíc zablokován za „hate speech“. V práci ho dva kolegové přestanou zdravit – žádný jeho článek sice nečetli, ale jiný kolega jim o něm řekl, že je to fašista, homofob a rasista, kterého určitě platí přímo Putin. Při troše štěstí mu nakonec nějaký intelektuál v rámci boje proti dezinformacím narve do schránky psí (?) hovno.

  18. Dezolát si řekne, že příště už se na to fakt vysere a bude držet hubu jako ostatní. Má tohle zapotřebí?!

  19. Příště se na to ale zase nevysere, protože je prostě takový a nenávidí lhaní, manipulaci a lidskou debilitu. Celý proces se tedy zopakuje a „dezolát“ je čím dál tím více nasraný, až z toho začne být unavený a nakonec sám začne dělat chyby, protože emoce…

Skoro dva a půl tisíce let staré Platónovo „podobenství o jeskyni“ je pořád nesmírně aktuální…

Jak odhalovat dezinformace jako „lepší člověk“

Nyní si ukážeme, jakým extrémně sofistikovaným postupem odhaluje dezinformace „lepší člověk“, který samozřejmě používá kritické myšlení (minimálně třikrát denně na záchodové míse), následuje vědu, věří odborníkům a má lepší auto než soused dezolát (samozřejmě na leasing, který jen tak tak splácí…ale to nikdo nemusí vědět, že je jen dalším dluhovým otrokem).

  1. „Lepší člověk“ si přečte titulek a prvních pár vět článku o čmelákovi. Klikne na ilustrační obrázky. Pak už se nudí a tak jde někam diskutovat s dezoláty a vysvětlovat jim, jak se nechávají manipulovat proruskými dezinformacemi.

  2. Protože byl ten článek v mainstreamovém médiu, je to automaticky pravda. A to i kdyby to naprosto vyvracelo něco, co tento kavárenský velmistr s kritickým myšlením Stephena Hawkinga četl nebo slyšel před hodinou. Dál už není třeba nic dalšího ověřovat, protože naplno věří expertům, kteří s velkými a velmi profesionálními médii spolupracují.

  3. Pokud se k němu později dostane z jakéhokoli jiného zdroje informace, která neodpovídá aktuální podobě „narativu“ v hlavních médiích, automaticky to zařadí do kategorie: „To je kremelská dezinformace!“. Dosáhne tím argumentačního „instant victory“ a může absolutně ignorovat jakékoli důkazy, které by jeho víru v oficiální experty mohly narušit. Tím mu zbyde spousta času a energie na to, aby se věnoval jiným věcem a není pořád tak nasraný a unavený, jako ti hloupí dezoláti. Může se tedy věnovat třeba instáči, pornhubu, tinderu, tiktoku, jútubku, gameskám, serjošům na Netflixu nebo podobným užitečným věcem. Případně se může věnovat i sportu a práci, pokud patří k té části lepších lidí, kteří jsou reálně pracovití a inteligentní – takových je totiž překvapivě hodně! A protože je nezatěžují nějaké zbytečné pochyby o systému, pro který makají, dokážou být velmi výkonnými pracanty.

Lepší lidé to mají jednodušší – s ničím si nemusí lámat hlavu, viník je vždy jasný.

Tak to bychom měli – takové malé, anekdotické a lehce přepálené shrnutí.

Žijeme v Matrixu. Nemyslím to doslovně jako v tom filmu (i když…) – jde o tu falešnou a velmi hustou mediální mlhu, která nás díky moderním technologiím čím dál tím více obklopuje. Mluvím o tisících způsobů, jak se nás ten Matrix snaží neustále rozptylovat, narušovat naši koncentraci, zavádět nás na falešné stopy a hlavně – štvát nás proti sobě navzájem.

Současný systém neprospívá skoro nikomu. Šíleně manipuluje s těmi často namachrovanými „lepšími lidmi“, kteří jsou ve skutečnosti možná těmi největšími obětmi, protože vůbec netuší, co se kolem nich děje a proč je zničehonic něco „nepochopitelně“ zválcuje. Ten zvrácený systém zbytečně vyčerpává a ohrožuje i „dezoláty“, kteří často propadají pocitům bezmoci, osamělosti a zbytečného smutku nebo zuřivosti (podle své nátury). Špatně jsou na tom nakonec skoro všechny uměle vytvářené tábory a konec toho systému bychom měli uvítat všichni. A ideálně ho dál jemně podemílat jako tichá voda a připravovat se, až konečně padne, abychom ten pád sobě i svým blízkým co nejvíce zmírnili a mohli začít znova.

Poznámka – v poslední době píšu velmi málo, protože jsem zahrnuta obludným množstvím práce a jsem v módu „práce-příjem potravy-spánek-práce-příjem potravy-spánek“ atd. Někdo v této republice holt musí pracovat a živit ty super nápady fialovců a dalších pakoňů. A protože poctivě pracujících je čím dál tím méně, tak musí pracovat čím dál tím více za čím dál tím méně.

5 38 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

89 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Ondra
Ondra
12. 5. 2023 22:40

Ten obrázek s telefonem, to není úplně přesné. Ikdyž přihořívá. Smartfoun (sociální sítě) člověka vzdalují od sebe samého. A dělají z něj jen součást mraveniště, borga bez vlastní identity, bez individuality, bez vlastních cílů, bez moci nad vlastním osudem. Je jak mravenec, co si pomocí tykadýlek a pachových signálů předává informace s druhými mravenci. Ale ve skutečnosti celé mraveniště řídí ten nahoře. Já jsem se odříznul od všech těch kecálků v telefonu. Prostě mi tahle… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
15. 5. 2023 15:50

To „ONI“ před tisíci let infikovali nejvyšší patra společnosti, zcela ji ovládli a přetvořili k obrazu svému. Mají pod kontrolou vše, od kolébky až po hrob. Od náboženství až po výchovu dětí. Tvůj světonázor není tvůj, ale je vytvořený jimi a tobě vsugerovaný, jako tvůj osobní. Nemůžeš se rozhodovat sám a ve svůj prospěch, protože algoritmy na základě kterých se rozhoduješ, ti do hlavy nacpali oni. Respektive společnost a tvoji rodiče. Protože v tom žiješ… Číst vice »

Mikesh
Mikesh
Reply to  Ondra
17. 5. 2023 20:59

Máte pravdu. Ja tomu hovorím sociálni zombíci či sociálni roboti. Problém je tam, kde vždy. Väčšina nepremýšľa za seba resp. vôbec a neuvedomuje si tým pádom, že všetky ich záujmy, potreby, myšlienky či želania určujú médiá a korporácie.

hau🚀
hau🚀
13. 5. 2023 17:57

„Je čas opustit ráj zvrhlíků, kterým se OSN,EU a WHO staly.“

Urug
Urug
13. 5. 2023 10:11

No, tak mne by stačilo si jen přečíst ruský čmelák napadl…, dal bych nepátral a neztrácel čas na ověření, protože už že tři slov je jasný, že jde o blábol. Teď se nějaká spisovatelka vyfotila v 61 v kalhotkách, ženský, který ji tam psali negativní komentáře, hned prolustrovala a zjistila, že na profilech sdílejí ruský informace. Klasická demo rovnice, co obsahuje rus..= velký špatný :).

Jára
Jára
Reply to  Urug
13. 5. 2023 12:08

Ale něco podobného už dávno bylo objeveno za socialismu. Tam komunisté říkali, že zlí kapitalisté u nás vypouští mandelinku bramborovou. A mimochodem pro Urug – mě osobně by nenapadla před několika lety taková hovadina jako nosit škodlivý náhubek kvůli chřipce. Pokud by politici rozjeli „čmeláčí kampaň“, tak by jste třeba musel nosit kolem obličeje síťku a policie by vám byla schopna zlomit ruku kdyby jste tu síťku neměl nasazenou. To by o těch čmelácích psali… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Jára
heriot
heriot
Reply to  Jára
13. 5. 2023 16:48

Tak s tou mandelinkou bych se příliš nevysmíval. To je typický hloupý, rádoby vtipný narativ dnešních pravicově vymytých mozků.
To je škůdce, který dokáže reálně zničit úrodu brambor. A v přídělovém hospodářství po válce a za absence účinných pesticidů byla skutečně reálným nebezpečím. A pole zamořená skutečně byla.
A že západ nikdy neváhal použít cokoliv, co by nám škodilo snad musí vidět i slepý…

Jára
Jára
Reply to  heriot
13. 5. 2023 19:44

Já jsem toho amerického imperialistického brouka (mandelinku) myslel hlavně pro ilustraci vyvolaného šílenství mezi lidma:
https://www.ustrcr.cz/data/pdf/pamet-dejiny/0801-22-38.pdf
škůdce to je, to nezpochybňuji, ale uměle vyvolané běsnění a hledání nepřítele i tam, kde nebyl (ve vlastních řadách) to je jiná kapitola. Tohle jsem naštěstí nezažil.

Last edited 1 rok před by Jára
heriot
heriot
Reply to  Jára
14. 5. 2023 06:46

Ovšem ten nepřítel tam reálně byl.
A pokud ÚSTR, ta zprofanovaná instituce plná pečlivě vybraných prorežimních lhářů, vytvořená výhradně za účelem kroucení pravdy, manipulací a výroby lží a propagandy, to popírá, tak to je tím spíše potvrzením, že to reálně bylo.
Docela mě udivilo, že jste pod tímto článkem zabývajícím se technikami manipulace s lidmi použil k argumentaci jejich dílko. To jste rovnou mohl zacitovat třeba Fialu nebo Rakušana. Případně Posselta

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
15. 5. 2023 11:00

Nepřítel tam skutečně byl, a to vyvlastnění každého malého sedláka.

Urug
Urug
Reply to  heriot
14. 5. 2023 10:12

Klidně je možný, že s mandelinkou to nebyla bolševická propaganda, ale realita. To samý s kůrovcem v letech 2017 až 2020, ale je fakt, že se sešly faktory, který podporujou jeho nadměrné šíření – 3letý sucho a semennej rok u stromů.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Urug
15. 5. 2023 11:02

Járovo srovnání s americkým broukem sedí dost dobře – zejména z hlediska propagandistickýho (o tom tenhle post je). Off-topic: jinak konkrétně to socialistický „rozorání mezí“ (inspirované – jak jinak – soudruhy ze Sovětského svazu) tzn. vytváření velkých monokultur je ideální prostředí pro škůdce všeho druhu. To věděl každý sedlák odjakživa. Na poli stejně jako v lese – odtud taky „kůrovcová kalamita“ (protože smrková monokultura). Pro Heriota (který aduruje socík): v US mají ty velký lány… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
15. 5. 2023 13:59

Vím, co na tyhle slimy funguje. Jeden známý má stříšku a pod ní betonovou podlahu na auto. Beton je v úrovni trávníku. Jak je beton suchý, tak slim uleze pár desítek cm a už se nemůže vrátit. A pak stačí jen zamést seschlé slimy.

Jako past na slimy to původně zamýšlené nebylo.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Nikola
15. 5. 2023 17:13

To jsme se s tím plzákem dostali hodně off-topic :o). Je to parchant invazní, takže chybí přirozený nepřítel. Mandelinku by normálně likvidovalo slunéčko sedmitečné. Hraboše spolehlivě likvidují dravci – stačí jim na poli postavit bidýlka (a je to bez chemie). Na plzáka (na zahrádce) ty modrý granule jak píšeš nebo sebrat do kýble a zasolit. Na ochranu malého záhonku ale stačí drcené skořápky od vajec, nasypat po obvodu – to nepřeleze.

heriot
heriot
Reply to  Nikola
16. 5. 2023 18:11

Tak rozorání mezí, nebyla zase taková tragédie. Pole se zvětšila, někdy pravda příliš, ale v podstatě to byla nutnost. Zemědělství muselo mít nějakou ekonomiku, produktivitu, aby uživilo národ. Na malých políčkach se produktivně hospodařit nedá. Těžko si můžeme myslet, že by v zemědělství pracovala polovina obyvatelstva, jako za první republiky.  Technika ještě byla malá a lehká a neničila půdu a půda se hnojila. A chránila. Agrotechnika jako taková, střídání plodin atd. byla mnohem promyšlenější a… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
17. 5. 2023 11:53

První republika byla potravinově soběstačná. Rozorání mezí bylo zlo samo o sobě – z důvodů, které uvádí Nikola. Větším zlem ale bylo zničení sedláckého stavu – „kulaci“ byli po vítězném únoru nejen vyvlastněni, ale také vystěhováni a jejich rodiny perzekvovány. Ztratilo se to nejcennější – spojení sedláka s půdou. Nikoli náhodou narazil Rutte (ve snaze o likvidaci holandských prdících krav) na odpor sedláků. To nám tady chybí – restituenti prodali pole Agrofertu a spol, malých… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
17. 5. 2023 17:35

Tak kolektivizace se jistě nesetkala všude z nadšením a mnohdy vzbudila negativní reakce. To nepochybně. Ona to také byla v podstatě pozemková reforma a zdaleka ne první…A ty ani v minulosti nebyly vždy vítány i když je neprováděli komunisté… Nicméně tentokrát přinesla skutečný a nezpochybnitelný rozvoj venkova, zaměstnanost na venkově, do každé vesnice přinesla služby a dostala zemědělství na úroveň s dřívějškem nesouměřitelnou.  Stát byl nejen plně soběstačný ve výrobě potravin, ale byla i výrazná naprodukce potravin. A… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Nikola
18. 5. 2023 03:51

Ale Nikolo, to je naivní, ti malí zemědělci by bez družstev dopadli stejně jako malí obuvníci za Bati. Velci by je nekompromisně zničili. A ne tak že by skončili v JZD, pracovali a bohatli. Jinak samozřejmě souhlasím, že spousta věcí byla přepálena, ale nikdy nikde nic nešlo ideálně. Podstatné je, že se díky kolektivizaci vyvinul velice funkční systém a ten byl po převratu zničen. Ostatně je vůbec nějaká oblast, která nebyla po převratu zničena, či… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
20. 5. 2023 13:44

Likvidace malého a středního podnikání (nejen zemědělství) je nezbytnou podmínkou udržení vlády jedné strany. Pokud si lidé uchovají ekonomickou nezávislost, budou chtít taky svobodu pohybu, projevu, svobodné volby a další zcela nepřípustné požadavky. Nikde není psáno, že malí zemědělci nemají šanci se udržet – v Rakousku (ca 75% potravinová soběstačnost) se drželi velmi dobře až do vstupu Rakouska do EU v roce 1995. Stále se drží, (byť s obtížemi) díky podpoře AMA (Agramarkt Austria). Rovněž… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
21. 5. 2023 05:54

Tak vidím, že Nikolou ironizované „něco si o tom přečti“ jste obratně nahradil jemnějším, nicméně stejným „stojí za přečtení“… -:) . Ale to jen na okraj, pro pobavení. Ovšem jedna věc je číst, to umí ještě i dnešní absolvent Masarykovy univerzity, druhá umět čtené vyhodnotit a zasadit do správného kontextu. Srovnávat totiž dnešní holandské a rakouské zemědělství s dobou před 80 lety, kdy probíhala kolektivizace je absurdní. To je jako srovnávat dejme tomu padesátá léta 20. st. se se sedmdesátými… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Nikola
21. 5. 2023 12:24

Ano máte pravdu Nikolo. A to nejde jen o hnojiva. Holandsko má například téměř 10x vyšší spotřebu pesticidů než ČR… Země o poloviční výměře než ČR, o 70% vyšší populací, s části země vyrvané z oceánu (jaké asi může být bonity, jak zmiňujete) zaplavuje Evropu potravinami. Za jakou cenu. Osobně se holanským potravinám vyhýbám stejně jako polským… Proto i můj pohled na současné spory části holandských sedláků a vládou je trochu jiný, než by se… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Nikola
22. 5. 2023 12:41

Určitě – v Holandsku museli každý metr doslova vyrvat moři. Snad proto mají holandští sedláci k půdě velmi osobní vztah. A ano – mají vysokou spotřebu hnojiv nejen kvůli nízké kvalitě půdy, ale také proto, že používají značnou měrou hydroponii. Bohužel, takto intenzivně pěstovaná zelenina je chuťově nesrovnatelná např. s rajčaty klasické domácí produkce. Na příkladu Holanska jsem chtěl ilustrovat stabilizující (anti-globalistický) vliv zemědělského stavu ve společnosti. Všichni jsme viděli ty kolony traktorů směrem na… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
22. 5. 2023 12:32

Na příkladu Rakouska lze snadno demonstrovat, že násilná „kolektivizace“ zemědělství po „vítězném“ únoru nebyla v žádném případě nutná pro nasycení obyvatelstva. Přirozený vývoj (za srovnatelných výchozích podmínek) prokazuje opak – k úpadku malého a středního zemědělství dochází v Rakousku zrychlenou měrou právě se vstupem do globalistické EU. Mimochodem, oni ti rakouští zemědělci družstva také mají – ovšem vzniklá na základě dobrovolnosti (viz např. jihotyrolští vinaři – doporučuji návštěvu v Kalternu či v Eppanu) Poukazuji tím… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
22. 5. 2023 18:08

Ale tak nějak jste dospěl k tomu co říkám celou dobu… -:) . V kapitalismu nemá malý rolník šanci přežít. Západ zemědělce držel, když existoval socialistický tábor s výkonným zemědělstvím, pomocí dotací a obchodních bariér, jinak by je země RVHP převálcovaly. Po převratech byla první starost likvidace zemědělství v nových členech EU a potlačení konkurence. Známe „temné slušovické nitky“, hned Havel dostal notičky. Doma to máme jak na stříbrném podnose. Takže opět získán čas pro… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
22. 5. 2023 18:19

Ještě k době kolektivizace. Byla to doba po válce s nedostatkem potravin, přídělovým hospodařením a pod totálním embargem a tlakem ze západu. Válka byl na spadnutí. Zajistit potravinovou bezpečnost byl prvořadý úkol. A to se jinak než centrálním plánováním a zásobováním zajistit v takových podmínkách nedá. A jelikož praxe je kritérium teorie, tak jsme viděli, že cesta byl správná a v reálu jsme byli plně soběstační a potraviny navíc byly vysoce kvalitní. A navíc venkov… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
22. 5. 2023 21:14

Bolševické „zespolečenštění“ výrobních prostředků a násilná „kolektivizace“ zemědělství jsou pro mne na roveň se Švábovským „nebudeš nic vlastnit a budeš šťastný“. Ideová východiska těch „inženýrů lidských duší“ jsou v obou případech podobná. Neuvěřitelná míra arogance – oni přeci vědí, co je pro tebe (a pro společnost jako celek) nejlepší. Děkuji – nechci!

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
23. 5. 2023 05:34

Hm, zvláštní pohled, Ovšem pletete si vlastnictví výrobních prostředků a vlastnictví jako takové. Díky kolektivizaci venkov prosperoval a žil, lidé měli práci, k dispozici infrastrukturu, služby, stavěli si domy, kupovali auta, měli svoje zahrady, záhumenky, zvířata, atd….dalo by se říci, osobní vlastnictví vzkvétalo -:) To je jaksi přímý protiklad se švabovským za kapitalismu – „nebudete nic vlastnit“, což se samozřejmě týká jen někoho. Ti druzí, vybraní budou naopak vlastnit všechno. O potravinové soběstačnosti, již bylo… Číst vice »

Last edited 1 rok před by heriot
Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
31. 5. 2023 12:39

Tak to vypadá jak opsané z přednášky marx-leninismu za bolševika (mám z toho státnici 🙂 Nic nebylo větší než rozpor mezi teorií a socialistickou praxí. Předpokládám, že jste byl za bolševika buď příliš mladý nebo se narodil až po plyšáku 🙂

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
22. 5. 2023 17:48

Je vidět že jsi nikdy nepotkal žádného kulaka. Já jsem jich pár potkal, kteří restituovali stovky hektarů, i jejich dětičky jsem poznal. Proto zodpovědně prohlašuju, že jim nic vracet neměli a mělo to zůstat jako národní majetek.

V podstatě veškěré pohádky o trautenbercích, pandrholech a krkovičcích byly 100% pravdivé. Ta chamtivost a touha po majetku se tam předává snad i geneticky. Horší už jsou snad už jen Ž. a porevoluční vexláci/privatizátoři.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
30. 5. 2023 18:44

Restituenti (potomci „rozkulačených“ sedláků) po půl století perzekuce samozřejmě dávno zapomněli, jak s půdou zacházet – což však v žádném případě nebylo jejich vinou. V civilizované společnosti ale platí, že co bylo ukradeno, má se vrátit (nelze stavět svobodnou společnost na zločinu a křivdě). Uměl bych si ale představit jako kompenzaci, namísto vydání pozemků, majetkové podíly v transformovaných JZD (třeba na a.s.) popř. přímou finanční náhradu rozloženou v čase.

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
15. 5. 2023 13:56

Děkuji, přesně takto jsem to myslel. Jedna věc je skutečný škůdce a druhá věc totalitní propaganda.
COVID také existoval, ale propaganda byla mnohem horší.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
15. 5. 2023 17:48

Totalitní propaganda od Goebbelse přes bolševika až po BigTech pořád to samý – jen technologie na kvalitativně vyšší úrovni. S existencí Covidu (jako správný dezolát a popírač) si moc jistý nejsem. Nechal jsem si po prodělání (klasické příznaky, ale test negativní) udělat test na protilátky – byly na chřipku. Podle statistik v době Covidové chřipka nějak záhadně vymizela. Z toho logický závěr – „re-brandovaná“ chřipka. Jen mi nejde do hlavy, co ti Číňani za americké… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
16. 5. 2023 14:59

Někdo přiznal, že se snažili dělat tzv. gain of function. Podle Soni Pekové ten virus byl uměle sestavený. Teprva celoplanetární experiment na lidech ukázal, že výsledek je srovnatelný s chřipkou. Ale jestli to skutečně takhle bylo nikdo neví.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
20. 5. 2023 22:45

Jistě máš na mysli jak Anthony Fauci / NIH (prostřednictvím EcoHealth Alliance) financoval výzkum Gain of Function ve Wuhanu a lhal o tom před US kongresem viz např. https://www.zerohedge.com/covid-19/watch-former-director-national-intelligence-admits-fauci-lied-about-gain-function-research Existuje však celkem početná skupina „popíračů“, kteří argumentují, že viry vůbec neexistují (co se za viry vydává, jsou ve skutečnosti exozomy vznikající rozpadem buněk) a staví tak celou virologii na hlavu – u nás zejména spolek Resetheus https://resetheus.org/ Pokud bychom tuto (pádnou) argumentaci přijali (stojí za… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
22. 5. 2023 12:27

Ne, tentokrát nemám na mysli Fauciho. Jeden teplý zaměstnanec Pfitzeru si dal rande s nějakým čmuchalem s tajnou videokamerou. A tam se prokecnul opravdu brutálně a praktikách „gain of function“. O tom věděli všichni řadoví zaměstnanci. Samozřejmě jen za účelem výzkumu.

Když se to provalilo, tak danému zaměstnanci do druhého dne zmizela identita na všech sociálních sítích. Nevím, jestli se tohle dá ještě dohledat.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
22. 5. 2023 20:57

Ten nešťastník z Pfizeru, co si pustil pusu na špacír, se jmenuje Jordon Walker a tu „boudu“ na něj vymyslel James O’Keefe, zakladatel Project Veritas. James už pro Project Veritas nepracuje, podobně jako Tucker Carlson již nepracuje pro Fox News – někomu se asi znelíbili:

https://rumble.com/v27odew-pfizer-director-admitting-to-gain-of-function-and-how-mutating-the-covid-vi.html
https://www.foxnews.com/video/6319326225112

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
22. 5. 2023 17:40

To ti nedošlo, že primární funkce „koronaviru“ je ekonomická a politická ? Čili je jedno jestli virus existuje nebo ne. Podstatné je že že s pomocí „plandémie“ můžeš přeformátovat ekonomický, sociální a politický systém celé planety. Třeba milý Xi takto zlikvidoval většinu svojí opozice a většinu čínských podpindosů naverbovaných američany. A USA takhle o pár let oddálila kolaps petrodolaru, tím že ožebračila většinu světa pomocí ekonomických opatření, omezení a lockdownů. Ale oslové se budou pořád… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
22. 5. 2023 21:03

Není to jedno – jedna věc je „plandemie“ (tj. konkrétní covidový podvod – v tom máme jasno) a druhá věc je, je-li podvodem celá virologie. V takovém případě by následky byly zcela nedozírné – zkus to domyslet do důsledku.

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
23. 5. 2023 00:04

Já vidím jen ty nedozírné následky, které už reálně probíhají. Tedy, lidi donekonečna strašit a zavírat kvůli novým mutacím a virům. A vybíjet nepostradatelné zdroje potravin jako drůbež, prasata, krávy, třeba přijdou i na rostlinný virus co se přenáší na člověka a zruší i brambory. Tím přicházíme i o vajíčka a mléko. Tedy sakumprásk o všechny zdroje kvalitních bílkovin. A to není vše, pokud chceš slyšet skutečný potravinový horor, tak si poslechni prof.Staňka: https://www.youtube.com/watch?v=7OAKHm_U5t8 Proč… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
29. 5. 2023 12:13

V tom jsme jistě zajedno. Výše uvedené ale stojí a padá s důkazem existence či neexistence virů (přitom první „vědecky prokázaný“ virus měl být virus tabákové mozaiky, tj. právě rostlinný virus). „Důkaz“ se ale provádí výhradně na základě „kultivace“ viru – izolovaný virus, jak na nás číhá někde na klice, na záchodovém prkénku nebo na prokašlané roušce, nikdo nikdy nespatřil. Zkus to domyslet do důsledků: celá virologie by byl podvod, stejně tak výuka na školách,… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
30. 5. 2023 18:49

Dlužno poznamenat, že náš „milý Xi“ je s WHO (a BMGF) jedna ruka.

Ladik
Ladik
13. 5. 2023 08:18

Falešných „liberálů“ = neoliberálů, tedy totalitaristů, ale takhle nazvané by je skoro nikdo nevolil… Případ čmelák je trefný, wiky stojí čím dál tím víc na hnědou, nejvíce mě baví odkazy na Sisyfos, dej blbci fci a vymyslí lejstro. Nepřipouštění diskuse je cesta do pekel. Atmosféra strachu taktéž. Lidskou hloupost nelze vymýtit a návod žádný neznám… Lze si zachovat důstojnost, že se s blbcem zásadně nestřetávám, dle rady J. Wericha, když se s ním hádáš, tak… Číst vice »

Pavel
16. 5. 2023 10:43

Já osobně, jako už člověk blíž k šedesátce než padesátce, vidím současný svět jako pomalý úpadek západní kultury, probíhající kvůli korupci v hlavní velmoci – řekněme po druhé světové válce – pomalu, ale stále rychleji. Od 70.let to bylo znát, nástup počítačů a sociálních sítí to akceleroval. „Vítěz studené války“ tak rozehrál množství nových válek po roce 2000, s cílem vytvářet chaos pro prosazování svých nových agend (viz trans-humanimus, jehož předpokladem je právě propagace gender… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Pavel
16. 5. 2023 12:26

Máte solidní pozorovací talent. Málokomu došlo, že to začalo už v 70. letech a že „normalizace“ neprobíhala jen v ČSR, ale celosvětově. Někdo dokonce tvrdí že tehdy vývoj naší civilizace „narazil do ocelové zdi“. A když to srovnáme s kulturou a rozvojem let 60. tak to je zcela zjevné. Samozřejmě že to nebyla žádná náhoda ani přirozený vývoj, ale shora řízená krize. A to celosvětově. Minimálně tohle nám ukazuje jako fakt, že je tu jakási… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
30. 5. 2023 18:22

Pavel, Ondra: že se jedná o dlouhodobý (a někým podporovaný) proces je zřejmé. Že lze indicie dobře vysledovat od 70.let století jistě také, ale kořeny jsou starší a hlubší. Doporučuji Radix 4 a zejména nový Radix 5 od Pavla Kamase https://eshop.nassmer.cz/radix-5. Jako vždy, dobře ozdrojovaný.

heriot
heriot
14. 5. 2023 11:25

S poslední větou článku velmi souhlasím. Nevím tedy, zda jste to Nikolo myslela tak, jak to vnímám já, tedy v podstatě pasivní rezistenci na všech možných úrovních a frontách. To je neúčinnější odpor lidu. Žádný systém není dlouhodobě schopný se udržet v prostředí, kdy je mu na všech nižších úrovních řízení a života vůbec, vše brzděno. To samozřejmě nevylučuje i aktivní kroky, jako podpora opozice, účast ve volbách atd. Využití všech nástrojů, které si tento… Číst vice »

Ladik
Ladik
14. 5. 2023 13:49

Příliš negativní pohled, že současný systém neprospívá skoro nikomu, není příliš pravdivý, z důvodu velkého počtu lidí co mají systém na párku, tak jako volby. To, že vazalští elitáři šíleně manipulují, je svatá pravda. Světové zlo je jak US, tak Rusko i Čína, hegemonie používají propagandu a teror vlastních lidí, příklady: E. Snowden, čínský disent proti Velkému bratru a Rusko má manýry CCCP a na štěstí mají atomové ponorky, tak se tlaky projevují plíživě. NATO… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ladik
15. 5. 2023 11:15

Americké prezidentské volby (jak doufám) přinesou změnu i do Evropy. Což ale není důvod čekat, co přijde zvenku – Eurovolby se blíží.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
15. 5. 2023 03:13

>zvrácený systém zbytečně vyčerpává a ohrožuje i „dezoláty“, kteří často propadají pocitům bezmoci, osamělosti a zbytečného smutku nebo zuřivosti (podle své nátury) .. Mocí posedlí věrozvěti zotročují na různé nezpůsoby po tisíciletí. Naštvanost nad deset minut škodí myšlení i tělu. Místo rozčilování se nad další zrůdností sionistického ksindlu, je vhodnější si to nějak překlopit. Vytvořit si ve své mysli způsob zpracovávání šmejdství. Střízlivěji, s menším pohnutím vnímat podivnosti. Představit si klidnou hladinu. Pozorovat, že třeba… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Nikola
15. 5. 2023 18:02

Přesně tak, Nikolo – a hlavně stýkat se s podobně naladěnými lidmi a vytvářet komunitu. Až půjde do tuhého, bez vzájemné podpory se neobejdeme.

Viz Petr Robejšek: „Mnoho komentátorů, kteří patří k naší krevní skupině, jen popisuje a glosuje současné negativní události. To je snadné, ale chybné, protože ve skutečnosti jednají jako mainstreamová média, totiž straší.“

Koronapřevrat
Koronapřevrat
15. 5. 2023 13:48

Velmi trefně popsaný kruhový způsob odhalování „dezinformací“. Cemper oznámí, že jím odhalené tvrzení je fake news a lež, převezme to mainstreamové médium v jediném článku. Za pár měsíců další médium pošpiní jiného člověka a označí jej za šiřitele fake news s odkazem na tento jeden článek. Jako klíčový důkaz pak poslouží Cemperovo tvrzení a tím je vše podloženo („Jak zjistil server Manipulátoři cézet…“, „Odborníci na dezinformace tvrdí, že…“).

Jaromír
Jaromír
Reply to  Koronapřevrat
15. 5. 2023 18:28

Přesně tak – dlužno říci, že Cemper ta svá moudra opisuje od jiných „fuck-checkerů“, třeba Reuters. Sám toho moc nevymyslí 🙂 Nedávno jsem se v kontextu všudepřítomné snahy o „dekriminalizaci“ pedofilie (zde WEF) dočetl na Reuters: “However, a Google search for keywords including WEF, pedophilia, decriminalization, human rights, age gap love and children does not lead to credible news reports that the WEF ever made such statement.” Jinak řečeno, když něco není k nalezení na… Číst vice »

jirik
jirik
20. 5. 2023 17:59

„Co víte o Lifelogu? Jedná se o projekt agentury DARPA (US Defense Advanced Research Projects Agency), jehož cílem je vytvořit automaticky aktualizovaný, podrobný, organizovaný elektronický seznam všech vašich interakcí, všech událostí, kterých se účastníte, všech míst, kam jdete, a všeho, co děláte. A co je nejlepší, služba Lifelog byla oznámena ve stejný den, kdy byl spuštěn Facebook.
https://vitazstvosvetla.org/facebook-byl-vytvoren-darpou-na-smirovani-sledovani-a-kontrolu-kompletniho-zivota-osob/

Smiley
Smiley
22. 5. 2023 09:25

=D hezké, ovšem práci dezoláta jste zkrouhla o epilog. 20 – po týdnu se dezolát podívá znovu na původní článek. Tak nějak ho vnitřně sere, zbytečná práce, kterou vykonal a říká si, že nejlepší bude investovat ještě trošku víc práce a času protože… no… prostě proto! Zjistí, že článek „Agresivní ruský čmelák napadl děti na dětském hřišti“ NEEXISTUJE. 21 – po hodině hledání v propadlišti dějin ne-první-stránky dezolát zjistí, že titulek byl přepsán na „Napadení… Číst vice »

Ondra
Ondra
12. 5. 2023 21:58

Takže Platón byl vlastně první KOBák :-))) Já myslel celý život že to jeho podobenství chápu, ale začal jsem ho chápat plně do hloubky teprve teď. Popsal trefně výrobu „zombíků“ pomocí nahrávání falešné reality do hlav lidí. A to tehdy prosím pěkně neměli televizi, a stejně dokázali lidi zombifikovat. Holt je to zcela evidentně technika stará tisíce let, už ve starověku. Jen chudák nemohl vědět co je to robot, natož biorobot, takže to nerozpracoval do… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
13. 5. 2023 05:51

Platón to asi myslel asi trochu jinak a to o hodně duchovněji. A to, že tento hmotný svět je projekcí světa příčin. Samozřejmě ten samý mechanismus jde použít i podruhé pouze prostředky hmotného světa. Takže tím máme iluzi iluze to znamená iluzi na druhou. Zákony na kterých stojí a padá existence lidstva jsou pouze ty ve sféře příčin. A při jejich porušení dojde k vyhynutí lidstva a nebo přinejmenším k apokalypse srovnatelné s potopou světa.… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Ondra
13. 5. 2023 11:19

Tak Platón nepopisoval žádnou výrobu zombiků. To určitě ne. Jeho výklad o podzemní jeskyni byl vysvětlením jeho učení o světu ideí. Jako celku. Platón byl přece zakladatel idealismu. Prvotní byly pro něho ideje nadřazené smyslovému vnímání. Proto tvrdí, že reálná skutečnost vlastně neexistuje, to co vnímáme, je jen náš odraz ideí. To popsal svým podobenstvím o jeskyni. Když to brutálně zjednoduším, podle něho je svět kolem nás smysly nepoznatelný a to co vidíme je jen… Číst vice »

Ondra
Ondra
12. 5. 2023 22:15

Upřímně řečeno, mě teď dává odpovědi na současné problémy už jen „ezoterika“. Ale ne ta falešná, co je jen zlatý důl pro zainteresované. Ale ta kde se lidi opravdu o něco snaží, pomoct druhým, něco jim předat. Příkladem je třeba Ralph Smart. You’re The Odd One, Don’t Fit In, Have 0 Friends: Here’s Why! https://www.youtube.com/watch?v=4iUt1adDvqc Dcela inspirativní video pro člověka co se právě probudil a připadá mu, že žije mezi jakýmysi roboty a ne lidskými… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
13. 5. 2023 06:59

Ezoterika pojatá správným způsobem vyžaduje určitý postoj k pravdě. Nejsem to já, kdo pravdu ohybá, ale pravda mi ukazuje cestu. To je v naprostém rozporu s tím, co dělá většinová společnost. Ani to, co tady naznačuje Nikola „Jak odhalovat dezinformace jako „nevzdělaný dezolát a chcimír“ není dostačující – ale je to výrazný krok jiným směrem. Některé informace se v tomto světě dohledat nedají. K tomu aby člověk mohl sledovat a hledat pravdu to zase vyžaduje… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
13. 5. 2023 15:19

Částečně asi ano. Ale kdybys řekla někomu v 80. letech že je zlotřilý „chcimír“ tak na tebe rovnou zavolá Dr.Chocholouška s kazajkou. Zatímco dnes těm zombíkům připadá normální nadávat na někoho kdo chce mír a perzekuovat ho. Tohle by ani před 10 lety neprošlo. Nehledě na vyšinuté banderovce, co vraždí svoje spoluobčany, likvidují vlastní zemi a vlastně sami páchají sebevraždu, kdy je rus masakruje po tisících. A jim to připadá úplně v pořádku a vrhají… Číst vice »

Ondra
Ondra
13. 5. 2023 15:57

„…a konec toho systému bychom měli uvítat všichni. A ideálně ho dál jemně podemílat jako tichá voda a připravovat se, až konečně padne, abychom ten pád sobě i svým blízkým co nejvíce zmírnili a mohli začít znova.“ Tohle jsou nebezpečné iluze. Oni ten pád systému kompletně naplánovali se vším všudy. Tedy i s tím, že potom zformují novou společnost podle jejich představ. Stáda negramotného lidského dobytka v otrhaných hadrech, potulující se krajinou a svojí činností… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
13. 5. 2023 19:55

Já si myslím naopak, že pád Atlantidy nebyla uměle řízená destrukce. Alespoň ne člověkem. Oni chtěli řízenou destrukci a „nějak se jim to zvrhlo“ – jako vždy. V žádném případě nechtěli skončit jako ti kromaňonci. A jako důkaz, že se jim to neřízeným způsobem zvrhlo je to, že celé lidstvo dostalo shora ban na používání magie. Oni by rádi magii použili, ale to, čím disponují v mkUltra je jen slabým odvarem tehdejších dovedností. Proto teď… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
14. 5. 2023 08:52

Oni samozřejmě černou magii používají. Dodnes. Nejvyšší rabíni ji taky umí. Říká se že ruský rabinát byl navztekaný na Stalina, protože na něj to vůbec nefungovalo, poněvadž měl vysokou ochranu od jeho slovanského zasvěcení na severním Urale. A proto ho museli otrávit, nic jiného nezabíralo. Problém ja ale jinde. A sice v tom že zrovna teď má černá magie okamžité destrukční účinky na toho kdo ji vyvolá – viz zákon času. Takže žádný ban shora… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
14. 5. 2023 18:00

Nějaký ban na magii v podstatě platí až do dnešní doby. Dnešní doba je přelomová právě tím, že tento ban má skončit. Těžko posoudit co všechno mohli konkrétně dělat lidé tenkrát a co můžeme my dnes. Ty znalosti dnešních a tehdejších špiček byly asi úplně jinde. Technologii měli také daleko lepší, ale jinou. O jedné věci téměř jistě tuším a to je levitace – pravděpodobně uměli zrušit hmotnost a mnohasettunové kameny nechat plavat vzduchem. O… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Jára
Ondra
Ondra
Reply to  Jára
14. 5. 2023 21:15

Otázka je v podstatě jen jedna: jak se stát tvůrci co vědomě tvoří svoji přítomnost a budoucnost? Covid byl ukázkou nevědomého tvoření zmanipulovaných biorobotů. Bohužel, to že někdo klesl na úroveň biorobota, ještě neznamená, že přišel o schopnost (nevědomého) tvoření, které však má v rukou ten kdo ho zblbnul. Ale karmickou zodpovědnost nese ten biorobot. Protože to vzniklo díky JEHO schopnosti tvoření. Takže tady je odpověď na otázku kdy budou karmicky potrestaní ti nahoře. NIKDY… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
14. 5. 2023 23:27

Ti nahoře rozhodně čistý nejsou. I když to největši zlo si způsobili lidi sami, tak ti nahoře dělají jedno svinstvo za druhým včetně pedofilních a pederastních hrátek. Dříve to stačilo, ale při zrychlení karmy jim i to, co jim po staletí procházelo, projít už nemusí. To, co píšeš, je přesně postup jakým funguje inteligence nazývaná Satan. On přímo neškodí, jen radí druhým jak škodit. Takže on je v pohodě, ale ti, co ho poslouchají mají… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
15. 5. 2023 11:18

Realita je odrazem kolektivního vědomí – bohužel, i ty nahoře jsme si (spolu)vytvořili.

Martin
Martin
13. 5. 2023 19:15

Na konci zaznela zajimava veta, bohuzel bez odpovedi, o priprave na pad systemu…
Jak se mame pripravit? Je naprosto jasne, ze system padne, jen je otazkou kdy.

Takze, jak se na to pripravit?
Dekuji…

Martin
Martin
Reply to  Nikola
13. 5. 2023 22:49

O par minut pozdeji me to doslo, omlouvam se, opet ten pomaly a hloupy martin,… Na konci tunelu uz vidim jen cernocernou tmu 🙄

Ondra
Ondra
Reply to  Martin
14. 5. 2023 08:31

Podle mě, ten kdo má vlastní nemovitost, solidní zdraví a umí něco čím se může živit i po rozpadu, tak ten má trochu lepší šanci přežít alespoň tu první fázi rozpadu. Ale je tu i pohled zcela jiný. Podle některých budou události tak nepředvídatelné a turbulentní, že je potřeba si osvojit hluboce intuitivní způsob života. A spoléhání se na cokoliv hmotného a na rozum už nebude fungovat. Proto jsem i výše napsal, že na současnou… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Ondra
Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
15. 5. 2023 18:11

Ulpívání na čemkoli je příčinou utrpení – to je jedna ze základních budhistických pouček 🙂

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
17. 5. 2023 15:38

Je třeba si připomenout že to neznamená nic nevlastnit nebo si neužívat radosti v tomto světě. A názornou ukázkou těch probíhajících turbulentních událostí je třeba mRNA jedování. Můžete být bohatí jak chcete, mít v suterénu bunkr plný potravin, ale to Vám nepomůže dokud nerozpoznáte riziko neotestované látky každý sám za sebe. Další možnost je, že někdo rozšíří určité toxické názory – pro ilustraci třeba smrtelné hříchy z budhismu – a ti, kteří to neprokouknou se… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jára
31. 5. 2023 12:52

Vlastnit můžeš cokoli a užívat si také (v souladu s přirozeným řádem věcí) – jen na tom nesmíš být závislý. Vznik závislosti je tím „ulpíváním“ – platí pro peníze, sex, drogy, vlastně cokoli. Všechno jen dobrý sluha, ale špatný pán. Sám s tím dost bojuju 🙂

Prvok
Prvok
15. 5. 2023 08:27

Ó, jak pravdivé. Ačkoliv. nedopustil jsem se tímto sdělením svého názoru dezinformace?

Dušan Mišík
Dušan Mišík
15. 5. 2023 09:08

Skvělý článek

Jindřich
Jindřich
17. 5. 2023 14:49

Dobrý den. Narazil jsem na zajímavý dokument ukazující pohled na problém Ukrajiny a „kolektivního západu“ z ruské strany. Pokud jste to ještě neviděli->podařilo se mi to nahrát, než to smažou, pokud chcete dokument stáhnout tady je odkaz „Hledej-najdi-řekni“: https://mega.nz/file/8YZzWRQI#wVz58rE873kFOSpvMQUUvz79YS-JP9ieRqjv75Ew_gs

Karlos
Karlos
17. 5. 2023 15:15

Máte dar slova. Děkuji za článek.

jirik
jirik
20. 5. 2023 09:34

2023-05-18 – R.Vávra_Debata nad živým člověkem
cca 2 hodiny
https://vk.com/video558134639_456239765

jirik
jirik
24. 5. 2023 20:24

Bryo i v českých zemích….. Dobře naladění příslušníci americké armády způsobili rozruch v jednom z obchodů ve Volenu. Tři z nich tam přišli ve svém volném čase a hlučně mezi sebou komunikovali. Podle očitého svědka mezi nimi vypukla hádka a začali se prát. Jeden z nich zavolal policisty a vykřikoval vulgární nadávky a křičel, že je všechny zabije. O události, která se konala v neděli večer, živě diskutovali na sociálních sítích obyvatelé Zvolenu. Řeč byla… Číst vice »

jirik
jirik
27. 5. 2023 18:16

WHO plánuje další simulaci!!!!

Pokud by uspořádali podobné cvičení třeba na přelomu tohoto a příštího roku (tedy ještě před schválením obou dokumentů v květnu 2024), pak by se dalo očekávat, že na následující zimní sezónu 2025 by mohli přijít s nějakou novou „plandemií.“
https://necenzurovanapravda.cz/2023/05/who-musime-usporadat-simulaci-pandemie-abychom-videli-jak-bude-pandemicka-smlouva-fungovat-video/

jirik
jirik
28. 5. 2023 17:09

Dr. Michael Yeadon, bývalý šéf výzkumného oddělení ve Pfizeru, nedávno promluvil na demonstraci v Londýně. Skvěle shrnuje vše, čím jsme si prošli ohledně covidu, jaké lži se nám říkali, a kam to vše podle něj směřuje.
https://otevrisvoumysl.cz/dr-michael-yeadon-zadna-pandemie-tu-nebyla-chteji-naprostou-kontrolu/

Ladislav Zoubek
Ladislav Zoubek
31. 10. 2023 18:55

Moc děkuji za článek 🙂 Ve čtvrtek 2. 11. 2023 má u nás ve škole Ing. M. Mičík, Ph.D., ZČU Plzeň besedu na téma „Dezinformace a misininformace a jak je odhalovat“. Škoda, že tam nemůžu být, abych si to porovnal s textem.

89
0
Would love your thoughts, please comment.x