Menu Zavřeno

Kolik demonstrujících by museli mít v Německu, aby se vyrovnali Česku?

Nejprve začnu praním solidně proprděného prádla…

Pokud jste to ještě nezaslechli, tak se nám trochu rozhádali organizátoři dvou velmi úspěšných demonstrací ze září 2022. Presstituti tedy na oslavu bouchají šampáňo, politici slavnostně odpalují HIMARSy na civilisty a my ostatní jen zklamaně čumíme a plácáme se do čela.

Bylo nějak takhle – hlavnímu technickému pomocníkovi obou akcí se nadmulo vole, narostla mu křídla a rozhodl se, že hlavní organizátor demonstrací tak nějak kazí celému revolučnímu hnutí jméno a že tedy provede malý český puč a toho hlavního organizátora prostě vyštípe z centra dění. Hlavní pomocník tedy schramstnul transparentní účet, odmítl organizátorovi předat emailové adresy podporovatelů odporu, odmítl předat přístup do webu projektu atd. K tomu ještě rozjel akci, kdy se snaží hlavního organizátora vyblokovat i z komunikace s všemožnými odborníky, kteří se účastnili demonstrací na pódiu či vše podporovali ze zákulisí. Zřejmě si od toho naivně slibuje, že díky tomu dostanou demonstrace v hlavních médiích pozitivnější obraz, protože je nebude spolupořádat „ten chlápek s exekucí“. Což se samozřejmě nestane – zahnisaná hlavní média a různí kazisvěti si prostě jen najdou jiné téma, pomocí kterého se budou vozit po „dezolátech z Václaváku“ (zde je verze Vrábela, a zde Havel; Vrábel na Petr Bureš TV promluví později).

Celá ta situace je velmi smutná. Připomínám, že tu nebojujeme o něčí ega, ale doslova o osud celé naší tisícileté země a bez přehánění o budoucí životy Čechů. Vlastizrádná skupina vedená topornou loutkou Péťánkem Fialou totiž mezitím pokračuje v totální demolici celé naší země a dál roztáčí kola zkázy, prohlubuje energetickou krizi, potravinovou krizi, zdravotnickou krizi, podnikatelskou krizi, ekonomickou super-krizi a dokonce se nás dál snaží za každou cenu zatáhnout do totální války, kterou tu nemusí přežít žádný člověk! Fiala také s úsměvem idiota zrovna pořádá sjezd asi 40 evropských korupčníků, kteří chtějí vytvořit něco jako Spojené Státy Eurosajuzské, což by v jejich podání samozřejmě dopadlo jako crossover románů 1984, Konec civilizace a Planety opic.  Fiala prostě dál jede přes české občany jak buldozer, přesně podle instrukcí od svých páníčků schovaných někde v zahraničí. Na destruktivní následky svého konání vůbec nehledí – jak kdyby měl slíbeno, že za rok bude mít zařízenou luxusní vilu někde na Marsu a to peklo, které tu pomáhá vytvořit, se ho nijak nedotkne. A právě v TUHLE CHVÍLI si tu v opozici někdo hraje na pitomý puč a snaží se vyštípat z dění hlavního organizátora úspěšných demonstrací?

Čivavák Pěťa si představuje, jak velkou kostičku dostává od páníčka…

Hodně mi to připomíná situaci se stranou Úsvit. Že spousta z vás už ani neví, co to vlastně bylo? No právě! Úsvit byl první politický pokus Tomio Okamury. Ten během jediného roku dokázal na koleni vybudovat stranu, kterou zvolilo 6,88% voličů a dostala se díky tomu do sněmovny. Okamžitě po tomhle zázračném úspěchu (vytvořit novou stranu a protlačit ji do sněmovny je čím dál tím složitější) ale proběhlo něco, co by se dalo bez přehánění nazvat pučem. Skupině jakéhosi Černocha se podařilo prakticky vyštípat ze strany její dvě hlavní osobnosti a tahouny – Tomio Okamuru a Radima Fialu. Co se stalo pak? Po straně za rok neštěkl už ani kojot a v roce 2018 byla definitivně rozpuštěna. Totální fiasko.

Takže – pochybuju, že si tyto řádky přečte spoluorganizátor/technický support demonstrací Jiří Havel, ale pokud náhodou ano – pokud nám všem nelžete a opravdu vám záleží na osudu naší země, tak se vykašlete na svoje ego, vykašlete se na svoji touhu po tom být Miss Popularity, srovnejte si hlavu a podejte si zas s Láďou Vrábelem ruce. Že je někdy protivný a má stejně jako milion dalších Čechů exekuci? To jsou detaily – hlavní je, jaký má tah na branku. A ten má obrovský. Bez něj dopadnete jako Úsvit. Podejte si ruce a pokračujte zas spolu. Tohle není o nějakém Vrábelovi nebo Havlovi, teď jde o naši republiku. A dodávám, že odpor k naší vlastizrádné vládě i médiím dál poroste a demonstrace poběží i bez vás…ale vy dva jste společnými silami dokázali pomoct všechno lépe zorganizovat. Hnutí odporu pořád můžete dál pomáhat. Nezkažte teď to, co jste dosud dokázali.

A teď zpět k titulku článku, který ukáže, jak hodně úspěšné ty dvě demonstrace byly a proč je presstitutky v médiích i zkorumpovaní politici tak nenávidí. Sama jsem spočítala, že na demonstraci 3. 9. bylo podle realistického odhadu  přinejmenším 100 000 lidí. Na té následující o tři týdny později byla čísla podle všeho velmi podobná, jen se roztáhla do více měst a tak přímo na Václaváku bylo lidí o něco méně.

Tohle je na naši zemi fenomenální úspěch! České Pepíky je dost těžké zvednout od pece a vyburcovat k akci, jsou příliš zvklí brblat v hospodě u piva… i když je fakt, že hospod už moc nezbylo a tak jim ubývá brblacích azylů. Na internetu už to také moc nejde, protože lidé s normálními názory jsou skoro všude blokováni a tak Twitter, Facebook, YouTube, Instagram a další kanály hniloby ovládla šílená menšina – sebevražední kandidáti na Darwinovu cenu, sluníčkoví fašisté a vlastníci 666 pohlaví.

Dostat u nás přes sto tisíc lidí na jedno náměstí, aniž byste jim slíbili koblihy nebo pektorály Tomáše Klusa, je tedy malý zázrak. Schválně jsem zkusila spočítat, kolik by se muselo sejít lidí v jiných zemích, aby počet demonstrujících poměrově odpovídal počtu obyvatel. A je to docela mazec.

Začneme polovičním Slovenskem – tam by se muselo sejít přes padesát tisíc lidí. V Itálii už by to bylo hodně přes půl miliónu. V Německu by se muselo sejít tři čtvrtě miliónu těch podivínů, kteří nechtějí chcípat v cizí válce, mrznout v nevytápěných domech a nechávat si krachovat podniky. V Ruské Federaci by to musel být skoro milion a půl lidí a v Číně přes 13 miliónů.

Koukněte se na čísla sami na následujícím obrázku.

A to je fajn, ne?

Samozřejmě demonstrace sama o sobě moc neudělá. Už to samotné slovo v podstatě znamená jen „názorná ukázka“. Demonstrace jen jasněji ukazuje, kolik lidí se spojilo k protestu, přičemž jeho skutečných podporovatelů bude vždy mnohonásobně více – sto tisíc lidí přímo na náměstích může znamenat klidně i několik miliónů dalších lidí, kteří s protestem souhlasí, ale z mnoha různých důvodů nepřišli fyzicky. Demonstrace tedy sama o sobě moc neudělá, ale ti, co pak budou bojovat za naše lidská práva, se mají na co odvolat.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

51 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
standa
standa
7. 10. 2022 22:44

Nikolo, jako vždy trefný článek.Největší problém vidím právě v tom,že každý si hlídá svůj píseček a bábovičky a proto se může Fiala a spol. vyhřívat na slunci.David se vyčlenuje proti PRO( Rajchlovi),Babiš s demonstracemi nechce mít nic společného,stejně tak i Okamura.Havel se vyčlenuje proti Vrábelovi a takhle bychom mohli pokračovat dál.Co z toho plyne? jednoduchá věc…Fiala a jeho Melody Boys mají v podstatě umetenou cestičku k pohodovému vládnutí minimálně další tři roky.Druhé kolo senátních voleb… Číst vice »

dědek
dědek
Reply to  standa
8. 10. 2022 10:10

Rajchl se projevil při „pandémii“ jako chlap a určitě to nevypadalo, že chce honit nějaké politické body. První co mě napadlo po začátcích demonstrací – poslat mu mail a zkusit apel na rozumný kompromis s Okim. Rajchl seriózně odpověděl a není důvod pochybovat o faktech, které uvedl. Na jakékoliv podněty o podporu reagoval Oki zákazem spolupráce, takže to už v začátku vždy jednoznačně vyznělo tak, že jde o konkurenci, která není žádoucí. To se pak… Číst vice »

David
David
Reply to  dědek
8. 10. 2022 13:35

Projevil se jako „chlap“ tím, že za Covidu házel vládě klacky pod nohy a tak mu v ANO dnes nevěří.

Čemu přesně říkáte rozumný kompromis s Okamurou?

Podle toho, co psal david v SPD ještě ani nevědí, jestli to není nějaké to provokační hnutí, které má směřovat k rozbití toho jejich. (Asi jako pomoc Ukrajině je ve skutečnosti zbraň USA proti EU).

dědek
dědek
Reply to  David
8. 10. 2022 19:05

Poněkud zmatené, nemá cenu reagovat…Uvidíme časem, jak se to vyvrbí. Howgh.

David
David
Reply to  dědek
9. 10. 2022 01:36

Jasně.

Jak jinak.

David
David
Reply to  standa
8. 10. 2022 13:23

David se nevyčleňuje proti PRO, protože pod ně nikdy nepatřil. Rajchle a PRO si začal svoji akci a nejspíš se jich (SPD a ANO) na nic neptal a je pro ně neřízená střela. Jedněm přetahuje voliče a na druhé útočil při covidu. Tak se politika nedělá. Normálně si domluvíte s nepřáteli svých nepřátel určitou koordinaci a taky jim něco nabídnete. Fiala a jeho Melody Boys mají umetenou cestičku jen k problémům letošní zimy. Vláda nedělala… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  standa
8. 10. 2022 15:44

Pokud předpokládáme že tu nějaká opozice existuje. Skeptici tvrdí, že poslední opozicí tu byl Sládek. A od té doby je tu jen řízená opozice. Pimprlové divadlo pro ovce. Pokud se rozhodování alespoň o důležitých věcech státu, jako energetická a potravinová bezpečnost, vojenská bezpečnost apod. nerozhoduje přímo na obecní úrovni, ale deleguje se to do Prahy, v horším případě do Bruselu, tak to znamená, že nám tu reálně desetiletí vládne někdo jiný. Až se o zásadních… Číst vice »

M
M
7. 10. 2022 23:34

Říká se, že revoluce požírá své děti, ovšem tady ti se pustili do žranice poněkud předčasně…

Bylo by fajn, kdyby se takto hloupě veřejně neo(d)kopávali.

David
David
Reply to  M
8. 10. 2022 13:36

No a taky nedělají revoluci, jen organizují demnstrace a mávání českejma vlajkama.

Helanov
Helanov
8. 10. 2022 02:00

Dobře napsané!
O takových lidech moje vnučka říká ; “ Až se budu chtít zabít vylezu na jeho ego a skočim na jeho IQ. “
Někdo napsal, že v korytech ještě není melasa a už se perou.
😀

Ondra
Ondra
8. 10. 2022 10:02

Tohle je poměrně nezajímavé a podružné téma. A jen to dokazuje to co si vím dávno. Že vyřvávání na václaváku nic nevyřeší. Že je jen otázkou času než to přesměrují agenti Globálního prediktora, a nebo spíš agenti americké státní elity a CIA, pokud to celé rovnou od začátku neorganizovali. A s nějakým lidovým odporem to nemělo nikdy nic společného. Nechat lůzu vyřvat na náměstí a za chvíli je zase klid. To je jejich taktika. Vážně… Číst vice »

M
M
Reply to  Ondra
8. 10. 2022 10:31

„Konspirátoři jsou největšími optimisty. Nepřestávají věřit tomu, že ten bordel opravdu někdo řídí.“

standa
standa
Reply to  Ondra
8. 10. 2022 11:44

Ondro,přesně tak to vidím i já.Skvělý komentář,bohužel je smutný fakt,že USA drží za koule celou Evropu

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
8. 10. 2022 17:15

Ses ňák rozvášnila 😉 . Podstata oddanosti loutek je však v košer výběru. Jsou to převážně potomci obyvatel pátých čtvrtí. Uřezaný maj spíš předkožky. Poutavá je naděje některých otroků v proradného též obřezance Babiše. Tahle sebranka, Pětidemolice a ANOfert, je v podstatě jedna košer mafie. Spory, hádky mezi nimi jsou pouze divadelní představení pro ovčany. Okamura jest záhadou. Jeho bratr a synovec jsou oddáni globalistické kabale. On je má rád. Kámoší i s Jaromírem Soukupem,… Číst vice »

Petr sas
Reply to  Nikola
24. 10. 2022 20:23

Ano máte pravdu, ale ti , kteří TY koule mají a mají je obrovský tu jsou také, ale neznáme je. Jedou si zatím svoje, čekají a sledují . Don Kichot přeci koule neměl, to už ten Sančo Panza alespoň „páru “ měl . Tak chtěl jsem říci , že globální svině , která žije ve svém finančním hnoji není všemohoucí , resp. V rámci kosmu to jsou idioti, kteří chtějí ovládnout stejné idioty jako jsou… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  standa
8. 10. 2022 15:34

Vřele doporučuju nedávný rozhovor Prof. Petera Staňka, kovaného československého globalisty: https://www.youtube.com/watch?v=6Spg-8fbHwc Tam nás hecuje ke svržení proamerických vlád, a v tichosti dodává, že už je dávno nachystaný druhý scénář pro novou Evropu. Prostě z bláta do louže, mysi myslíme že tu děláme nějaké revoluce, a ono to jede podle dopředu spočítaných scénářů. Přesně jak to popisuje KOB. Tedy, jen ti američani se nějak vymknuli kontrole, tak to docela budpu jatka, než se je podaří zpacifikovat.… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
8. 10. 2022 17:41

KOB zjevně zanechává trvalé následky.
Monarchie byly ovládány židovskými velkolichváři, jako pak démonkracie. Bankstery byly spáchány obě světové války (a stovky dalších válek, desítky převratů a revolucí) i lupičství pod plachetkou komunismu nebo fašismu, nacismu.
Šváb nebo Harari jsou američtí kabalisté? Róčildi s Warburgama taky?
Globální prediktor, GP je akorát žvást ruský židů, protože se stydí vyslovit židé nebo sionisté/anglosionisté, a tak správně pojmenovat své konkurenty.

Ondra
Ondra
Reply to  Otroctví je svoboda
8. 10. 2022 21:14

Hlavně sevečer nezapomeň kouknout pod postel, jestli se ti tam neschovává nějaký žid nebo židovský bankéř. Až si prostuduješ, jak a proč byl v 1996 „zasebevražděn“ 40letý Amschel Rotschild, tak můžeš začít přemýšlet o tom, kdo má takovou moc, že vraždí všemocné Rotschildy, s jejichž prací je poněkud nespokojen a ještě nařídí policii aby to uzavřela jako sebevraždu, ač je každému zasvěcenému jasné, že to fyzika vylučuje. (koneckonců to motivuje ostatní jeho elitní slouhy aby… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Otroctví je svoboda
9. 10. 2022 11:16

mučednický klan: Je dost známek pro skutečnost, že se Rotshchildové nepřímo podíleli na přípravě globální provokace s virem COVID-19. Obálku novoročního čísla z roku 2019 časopisu The Economist, který je součástí impéria Rotshchildů, bylo možno rozšifrovat jako náznak přicházející virové pandemie. Na obálce byli čtyři jezdci Apokalypsy. Jezdec, který je považován za „mor“ byl zobrazen s korunou (koronavirus), jezdec „válka“ připomínal americkou Sochu svobody a jeho tvář kryla zdravotnická maska. COVID-19. Píše o tom jeden… Číst vice »

David
David
Reply to  Ondra
8. 10. 2022 15:16

Tím že američani Aspenistu Fialu drží za koule, teď drží za koule i EU.

Kde by se vzalo.

To by Fiala musel kontrolovat EU a on má zatím symbolickou funkci – ale jen do konce roku.

Ondra
Ondra
8. 10. 2022 10:12

Je tu mnohem zajímavější téma: Kam zmizel Landův Žlutý špendlík, který se svými lokálními výbory by se nabízel jako akceschopná platforma pro akce ke změně vlády? Tipuju, že ho navštívíli dva pánové v kožených kabátech s americkým přízvukem. Ikdyž možná že na tyhle podružné úkony američani používají svoji servisní organizaci, pobočku CIA s názvem BIS. Jistě je že se Landa podělal. A češi jsou nejspíš příliš velké ovce na to aby ten systém lokálních výborů… Číst vice »

Buchtík
Buchtík
Reply to  Ondra
8. 10. 2022 20:00

Prosím Vás, pane Ondro, myslím, že jste jeden z těch, kteří se tady prezentují jako děsní konceptuálové, neustále se ohánějící KSB a DVTŘ, a přitom jste neschopen dohlédnout toho, že jak Landa, tak Vrábel a Havel jsou Janečkova košťata a Janeček je CIA asset.
Vás „konceptuálů“ nám byl fakt čert dlužen. Žijete v nějaké svojí bublině, úplně odtržení od reálného dění.

Ondra
Ondra
Reply to  Buchtík
8. 10. 2022 21:02

Myslím že opravdový konceptuál tady v ČR není, jen lidi co se více či méně úspěšně snaží do této složité problematiky proniknout. I někteří známí „konceptuálové“ jsou schopní napsat poměrně solidní bludy. Pokud víte víc než já, tak co vám brání tady o těch lidech napsat víc, případně článek? Já jsem zatím našel jen střípky informací a nevidím to tak jednoznačně jako vy. Nejjednodušší je asi konstatovat, že všichni v Praze jsou zednáři a ilumináti,… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
9. 10. 2022 21:50

Ondra: Ne, Dan Landa se nepodělal a Špendlíci dělají co je třeba. Náměstí pro ně není ten nejdůležitější úkol :-))

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
10. 10. 2022 08:19

Kéž by jsi měl pravdu. Zatím veškeré Landovo projekty (kromě muziky) vyšuměly do ztracena. Co taky čekat od člověka, co 20 let po pádu komunizmu horoval proti komunizmu. Zatímco kapitalizmus a korporátní fašizmus v jeho prohnilosti mu nevadí, a vydělávat v tomto systému prachy mu taky nevadí. Někteří tvrdí, že je prostě „krysař“ co vodí gojimy tam kam je potřeba. Nevím, ale zatím jsou jeho výsledky mírně řečeno nepřesvědčivé. Výsledek ale uvidíme poměrně brzy. Jestli… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
11. 10. 2022 01:31

Ondra: tenhle systém se dříve či později po**re sám od sebe, a to nevyhnutelně – už teď kope v posledním tažení. Ty předsmrtné křeče budou ještě chvíli trvat, možná si ještě užijeme Babiše či Okamury, než nastoupí parta odborníků kolem Rajchla. Důležité je, co bude potom – Dan má vizi, a ta vize má jasné kontury – mrkni sem https://obrozenci20.cz/ nebo přijď na přednášku. Špendlíci nejsou politické hnutí – máme ale pevný „konceptuální“ základ pro… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
11. 10. 2022 01:56

Na začátku měl Daniel Landa velmi dobrý tah na branku. A to, co udělal, mi připadalo vhodné. Zejména právní analýzy boje proti covidové mafii. To ovšem bylo po konzultaci s právníky a setrvačnosti určitého právního státu. COVIDová tyranie byla mnohonásobným opakovaným porušením zákonů.

Ale bohužel tím to skončilo. Landa není politik a v podstatě na to vosí hnízdo, co nás tady terorizuje nemá žádné metody. To je právě ta konceptuální propast, kterou neznalý nedokáže překročit.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
11. 10. 2022 11:00

Naprostý souhlas. To co nás ničí a neumožňuje nám se z toho vymanit, je právě ta konceptuální negramotnost a naivita obyvatel. ÚMYSLNĚ v nás pěstovaná po staletí. Třeba v Holanďanech, Švýcarech, Rakušácích naopak byla po staletí cíleně pěstovaná určitá míra konceptuálních znalostí a autonomie. Takhle GP třídí národy na ty vládnoucí a na ovládané. Máme pro to i zažitou frázi: „češi si prostě neumí vládnout“. Ne že by neuměli, ale byli připraveni o tyto schopnosti… Číst vice »

David
David
8. 10. 2022 12:25

Celá ta situace je velmi smutná. – V jednom dílu pořadu „Jste to, co jíte,“ doktorka kouká na to, co a jak dotyčná jí a nehubne a říká ji: „Ono je vlastně dobře, že to (míněno hubnutí) nefunguje, protože to znamená, že to (tentokrát míněna pravidla) funguje.“ Nefunguje vám to = děláte to špatně, jděte si to vše znovu prozkoumat a dělejte to jinak. Svět funguje podle nějakých pravidlech. Buď se jich držíte a uspějete… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  David
8. 10. 2022 20:43

No tak Oka-můra začal před volbama vyhazovat z kandidátek lidi co měli vlastní názor a nezávislé myšlení a dosazoval si tam loayální bafuňáře nevalného charakteru.

Což odradilo dost lidí od voleb. A mě taky, když jsem viděl tu kandidátku.

Co je vlastně SPD ? To je Okamura, plus divný slepenec podivných existencí a zcela neznámých lidí (až na pár vyjímek).

David
David
Reply to  Ondra
9. 10. 2022 02:12

No, když převzal Steve Jobs už, už krachující Apple, tak vyházel i dost nadaných lidí, kteří měli dobré nápady. Myšlenka byla, že firma nemůže jít po všech dobrejch nápadech, ale jen po několika a potřebuje taky lidi, kteří dobře dělají tu rutinní práci. Pes nemůže běžet za 4 králíkama najednou. Musí si vybrat. Když si Okamura nevybere loyální lidi, tak se mu strana rozpadne. To není cílem hry. Kdysi zkoumala americká armáda, jak je to… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  David
9. 10. 2022 20:51

Já myslel že když to Jobs převzal, tak dovalil pár pytlů koksu a pak všichni frčeli jak králíčci duracelové :-))) Aneb klasický kapitalizmus: kapitalista ná 4 krávy. 2 krávy prodá a ty zbývající 2 nutí dojit za čtyři. Pamatuju si že s Jobsem navázala spolupráci prestižní světová designérka (přes 60 let) českého původu. Tak za ním přiletěla, něco spolu pořešili, probrali během pár hodin. Pak nasedla do letadla a letěla zpět do Evropy. Když přistála… Číst vice »

David
David
Reply to  Ondra
9. 10. 2022 23:08

Já jsem vám vysvětloval na příkladu s Jobsem, že to Okamurovo chování může mít nějaký smysl.

Vy to vůbec nejste schopen udržet v paměti a začnete vtipem a historkou o Jobsovi, jakoby to bylo nové téma. Pak tam máte výpad proti kapitalismu a výpad proti americké armádě.

To s debatou o Okamurově strategii nijak nesouvisí.

K Okamuovi nic.

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
10. 10. 2022 08:30

No dobrá, tak jinak. Já prostě Okamurovi nevěřím a mám k tomu dost důvodů. Jednak není naprosto schopná s nikým spolupracovat a domluvit se. To je v politice dost zásadní nedostatek, jet si na svém písečku. To je luxus co si nemůžeme dovolit. Jednak hlasovala jeho strana pro dost svinstev v parlamentu, natož aby je napadlo se proti nim postavit. Ten člověk neumí pracovat s lidmi, jen používá machiavelistické metody s tím, že je lepší… Číst vice »

heriot
heriot
9. 10. 2022 06:08

Já bych řekl, že význam Vrábela s Havlem se velice silně přeceňuje. Ano zorganizovali úspěšnou demonstraci, která „demonstrovala“ nespokojenost určité části obyvatelstva s vládou, ale to je vše. Je iluzorní v nich vidět vůdce čehokoliv. Pouhé figurky. Na ulici se politika opravdu nedělá, i když občasné silné demonstrace svůj význam samozřejmě také mají. Vnáší do společnosti určité téma a informace. Tyto demonstrace ale nic takového nepřinesly, což bylo vidět při volbách. A následné trapné představení… Číst vice »

Ondra
Ondra
9. 10. 2022 10:12

Já myslím že to celé bereme nějak moc vážně. A ne úplně z dobrého konce. Mě pořád připadá že hrajeme jejich hru, podle jejich pravidel, ač si myslíme že ne. Není na čase hrát vlatní hru podle vlastních pravidel, a ještě se u toho hezky bavit? Když se koukneme na nějakou tradiční kmenovou společnost, tak tam vidíme lidi co si ten život umí užívat a bavit se. Ikdyž je může v pralese kdykoliv sežrat nějaká… Číst vice »

Mordechai Levy
Mordechai Levy
9. 10. 2022 13:07

Cenzura te prejde proruska couro az ti kluci opravi tvuj praseci xicht. O beton. Na beton.

Jan Budař
Reply to  Nikola
9. 10. 2022 18:55

Hm, a jak se pěkně pojmenoval, xindl odpornej. Něco mi to připomnělo. Josef Čapek zemřel nahý na betonu, splachován jen studenou vodou. Kreatury už čekají na nové příležitosti. Jen jim dávejte prostor, alespoň občas, ať se otevírají ty jejich elfí vysněné obzory. Teď mají požehnání přímo od vlády. Vnitra. Pokud se týká sporů na náměstích, jsou to normální vlivové hry mocných. To je všude, i v parlamentech, přebujelých.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
9. 10. 2022 20:41

Tohle jsou většinou totální ubožáci co takhle onanují doma u klávesnice. Ale kdyby někdo opravdu neodbytně otravoval, tak to Nikolo zveřejněte. Myslím že se tu mezi vašimi čtenáři najde dost chlapů, kteří by někomu takovému s radostí přerovnali úsměv pěstí. Případně sem můžete dát i jeho IP. Ať je snadněji dohledatelný. Protože tohle se ženám nedělá, i když jsou třeba… ženaté 🙂 Žena je prostě žena, a je tu ještě dost chlapů kteří mají koule… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Nikola
9. 10. 2022 21:05

Jaroslav Dušek – Čtyři Dohody v Praxi
rozhovor v DVTV cca 33 minut s danielou drtinovou

https://www.youtube.com/watch?v=EpItNL9t10o

M
M
Reply to  Mordechai Levy
9. 10. 2022 19:50

No ale fuj, že se nestydí, takové genderově nevyvážené prohlášení… Správně mělo být:

„Cenzura te prejde proruska couro az ti kluci, holky a nezaraditelni opravi tvuj praseci xicht. O beton. Na beton.“

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Mordechai Levy
9. 10. 2022 22:35

Žid Mordechai Levy nebo-li kavárenský povaleč. Debilizátor židovského komunismu a banksterský poskok Karl Marx má své následovníky. Ti byli Jahvem obšťastněni „morálkou“ jako slavní zfetovaní židé Hitler nebo Zelenský. Vzpomenu i akci chazarského žida Dominika Haška, který je snad fanatičtější než hlavní pachatelé protiruské hysterie, sionisté, a štve proti hráčům z Ruska v banksterské NHL. Soudruh Mordechai Levy na mě dělá dojem košer fašistů, kteří terorizovali žida Karla Čapka, protože nehýkal zrovna podle větru, nejnovější… Číst vice »

Perun
Perun
Reply to  Otroctví je svoboda
10. 10. 2022 12:28

Vidím to podobně, většinu problémů podle mě vytváří ta vlivná chazarská a bankovní mafie, která je ochotná obětovat i svoje vlastní lidi, aby dosáhla svého. Jejich nenávist hlavně ke Slovanům a Rusům je stará víc jak tisíc let.. https://cs.wikipedia.org/wiki/Itil

jirik
jirik
Reply to  Perun
10. 10. 2022 15:22

Německo: V bankách v Německu hraje hotovost stále menší roli. Raiffeisenbank Hochtaunus se nyní rozhodla zastavit přísun hotovosti v rámci uzavření všech poboček. Raiffeisenbank Hochtaunus uzavře všechny pobočky. Zůstane pouze centrála v Homburgu. V průběhu toho bude také přerušeno zásobování zákazníků hotovostí, jak uvádí „Finanz-szene“ . Změna platí od 1. prosince. Zákaznický dopis uvádí: „Vklady a výběry na pobočce (přepážka a bankomat) již nebudou v budoucnu možné.“ Díky tomu je Raiba Hochtaunus první Volks- und… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  jirik
11. 10. 2022 10:51

Moje (velká) banka taky přechází na bezhotovostní pobočky, sice ne plošně, ale dvě největší pobočky, včetně krajské centrály, jsou už bezhotovostní, mají jen vkladové bankomaty. Pak mám účet u jedné malé banky, a ta ještě má hotovostní pokladnu i na malých pobočkách. V praxi to znamená to, že si už asi neobjednáš větší hotovost, a když lidi vyluxují bankomaty v rámci „runu na banku“ tak smolík pacholík. Všude zavádí bezhotovostní pokladny, v místím supermarketu, viděl… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Otroctví je svoboda
12. 10. 2022 00:03

Otroctví je svoboda a Ondra: ano, muslimská imigrace, genderismus, BLM, cancel-culture, klima-alarmismus atd. rozleptávají společnost zevnitř, a to na konceptuální úrovni. Bez pevných „ideových“ základů nemůže žádná změna vydržet. Právě proto tady jsou Obrozenci https://obrozenci20.cz/ – Dan Landa má jasnou vizi. Proto jsou Špendlíci nepolitičtí a Ondrovi to připadá, že Dan snad ztratil „tah na bránu“. Jenomže „přímou akci“ teď organizovat nemusíme – rozezlení ovčani půjdou do ulic sami jakmile jim nateče do bot –… Číst vice »

Luba
Luba
9. 10. 2022 20:19

No to je sila. Když se ti nelíbí co se zde píše tak sem nelez ty mordechi primitivní negramotnej blbe. Takových jako jsi ty bych zabil sedm jednou ranou.

51
0
Would love your thoughts, please comment.x