Menu Zavřeno

Opakují fašistickou propagandu i lidé na alternativě?

Na začátek dobrá zpráva – takzvaná „česká alternativa“ dál tiše roste, zdokonaluje se a sílí. Ano, zatím není schopná shodit současný fašistický režim. Ale bylo by velmi naivní si myslet, že něco takového bude jednoduché. Na udržení korporátního fašismu v naší zemi usilovně pracuje nesmírně mocný zločinný kartel, který dokáže ovládat i USA nebo Německo, tedy nesrovnatelně silnější hráče než je naše krásná kotlinka. Stojíme proti obří hydře, které dokáže usekat hlavy jen někdo mnohem mocnější a větší, ale my můžeme do té doby alespoň šikovně kličkovat, jako maličký hobit. Podstatné je, že i přes rostoucí zastrašování od režimu tu vliv svobodné alternativy neustále sílí a připravuje půdu pro budoucí změnu režimu. A ta přijde, to si buďte jistí. Vše je totiž postupně nastavováno tak, že nám nenechávají žádnou jinou možnost.

KoZa mafie panikaří…

Zločinný mafiánský kartel, který ovládá kolektivní Západ, už úplně zešílel. Panikaří, protože se jejich říše rozpadá pod drtivým tlakem nového spojenectví – zemí BRICS. Tedy pod silou SKUTEČNÉ většiny světa. Mafiánské struktury ve vedení KoZa tak v marné snaze o svou záchranu vytyčily před populaci ovládaných zemí jedinou možnou budoucnost – totalitní lágr, kde prý nebudeme nic vlastnit (=všechno budou vlastnit oni) a kde prý budeme šťastní (=v Newspeaku to znamená, že budeme nešťastní, ale nedokážeme s tím nic udělat). Jejich plánem je, že nás všechny přetvoří v jakousi fašistickou hnědou masu bez vlastní vůle, pomocí které rozvrátí BRICS, ten vydrancují a ještě při tom střetu bude rafinovaně probíhat jejich druhý plán – postupná depopulace planety, aby tu měli víc místa. V jejich úchylném vidění světa nás už totiž jako „zbytečné jedlíky“ nepotřebují, protože už jsme jim vyrobili dostatek robotů a postavili jim dostatek luxusních letovisek. Ano, parazit označuje svého hostitele za zbytečného jedlíka, což je opravdu vtipné.

S takovýma „(j)elitama“ chce KoZa vyhrát srdíčka Čechů?

Jenže plány korporátní mafie už jsou úplně mimo realitu, protože se proti nim bouří i vlastní populace Kolektivního Záchodu. Mnoha způsoby sice dokázali alespoň úspěšně debilizovat velkou část mladých, ale ti starší pořád tak nějak žijou a čím dál tím tvrději se brání. A to je teprve začátek! Naprostá většina lidí totiž zcela prokazatelně nechce budoucnost, kde by museli žrát hmyz, byli by zamčení v patnáctiminutových městech a korporátní oligarchie by kontrolovala každý jejich prd (doslova!). Jen si většina lidí pořád ještě myslí, že se to nějak vyřeší samo a že stačí zalézt do ulity a počkat. Není to zbabělost, není to podpora fašismu, není to zmrdství, je to jen obyčejná naivita a určitá natvrdlost. Ale tahle naivita teď lidi rychle přechází – nejen v České republice, ale v celém KoZa. Rok 2024 a 2025 bude docela horký, na to se připravte!

Skutečný zvrat ale ještě nějakou dobu nepřijde. Obzvlášť zde v České republice, kde jsou lidé někdy až nesnesitelně pasivní. Z velké části to tak je i díky historické zkušenosti, kdy nás jako tu úplně nejvíc středoevropskou zemi používají mocnosti jako pingpongový míček. Česká republika je totiž mnohem důležitější, než se na první pohled zdá – nejen díky své velice pracovité a šikovné populaci, ale i díky geografické poloze, která je perfektní pozicí pro okopávání kotníků jedné nebo druhé strany. I proto je na nás (společně se Slovenskem, Maďarskem a Polskem) zaměřena taková pozornost západních tajných služeb a sociálních inženýrů.

Ale znovu opakuji – naivita a otravně pasivní přístup většiny Čechů je úplně něco jiného, než aktivní podpora fašismu, aktivní udavačství, aktivní páchání válečných zločinů a tak dále. Pocit, že Češi jsou většinově nějaké fašistické svině, udavači a zrůdy a je marné se tomu bránit, je jen další šikovnou psychologickou operací, kterou u nás šíří poskoci cizáků! Oni marně doufají, že z nás udělají něco jako Ukrajinu 2.0, protože nerozumí naší zvláštní národní povaze. My si totiž nemůžeme dovolit stavět se na odpor jako třeba obří Rusko nebo Čína, my máme bohužel jen možnost uskakovat jak pružný hobit a pak případně v pravou chvíli nečekaně hodit monstru písek do očí a tím pomoct mnohem většímu Aragornovi s Gandalfem v boji. Jako třeba za heydrichiády nebo během Pražského povstání.

Fiala se nepovažuje za Čecha a tak se tak ani nechová. Zde je zachycen na svém nejoblíbenějším místečku.

Užiteční idioti…i na alternativě?

Což mě přivádí k zásadní věci, kterou bychom si měli neustále připomínat.

I na „alternativě“ (která se postupně stává mainstreamem!) se najde řada idiotů, kteří do zemdlení opakují, že Češi jsou národem zbabělců, udavačů a přizdisráčů. Pořád dokolečka opakují, jak za nacistické okupace byli Češi strašliví udavači, až prý muselo gestapo všechny krotit, aby neudávali tak moc, že to prý nestíhají ani evidovat. To samé tihle nasazení rozvraceči i tupí nihilisté opakovali při plandémii – Češi jsou prý zbabělci a udavači a celkově jsou prý strašliví sráči, kteří si snad ani nezaslouží přežít.

Panebože, vyndejte si už konečně hlavy z prdelí a přestaňte opakovat tyhle blbosti!

I takoví tu jsou, ale jde už o výraznou MENŠINU!

Každý, kdo opakuje tyhle kraviny, jen znova protlačuje šikovnou fašistickou propagandu, podobně jako za druhé světové války! Je to až fascinující, jak se opakují ty samé fráze a ty samé cypoviny, co lidem cpal do hlav protektorátní tisk. Za nacistické okupace jste totiž z méééédií slyšeli to samé, co dnes – že Češi jsou naprostí nýmandi, udavači, zbabělci a ohavná havěť. Ale tóóóbže pržacují a tak by si měli vsít truhý arbeit a tržetí arbeit, aby ještě vís tóóóbže pržacovali na svoje páníšky. Dršeli hubu a krok, schweine! Arbeit macht frei, Pepík!

Kecy o „národu udavačů“ jsou jen součástí fašistické propagandy a manipulace mysli, kterou nám tehdy rvali do hlav nacisté a kterou nám dnes zase zkouší cpát do hlav korporátní fašisté. Cílem je Čechy co nejvíc ponížit a vyvolat v nich pocit beznaděje, že vlastně ani nemá cenu se stavět na jakýkoli odpor. Vždyť přece každý Čech je bonzák, udavač a zbabělec, ne? Tak proč se o něco snažit…

Proč myslíte, že režim takové myšlení podporuje? Proč se fašistické loutky ve vedení země a v médiích staví do poníženecké role, že bychom se vlastně ještě měli omlouvat za to, že jsme nakonec (obdivuhodně civilizovaně a lidsky!) vykopali okupanty ze Sudet? Proč nám teď neustále opakují, že jsme absolutní zbabělci a idioti, protože jsme se nebránili vstupu vojsk Varšavské smlouvy v roce 1968? Proč nás propaganda neustále tlačí do přesvědčení, že vlastně ani nejsme skutečný národ a že jediné, jak bychom mohli zůstal aspoň trochu užiteční a „cool“, je rozpustit se v Hnědoevropské Unii? Proč nás staví do role, že jsme vlastně jen takoví umaštění, nedůležití, zbabělí šmudlové, pro které by bylo nejlepší, kdyby se nechali úplně pohltit Čtvrtou říší…pardon, pohltit od EU, která je přece plné mnohem lepších, odvážnějších, vzdělanějších a chytřejších lidí, kteří by nikdy nebyli takoví udavači, jako tihle ubozí Tschechische Schweine?

Neudivuje mě, že tu starou dobrou nacistickou propagandu opakují naši vlastizrádci, kteří jsou díky svému vlezdoprdelství postupně dosazováni do všech zásadních pozic už minimálně od roku 2004. Tak to prostě je nastaveno – mafie dosazuje svoje poskoky na pozice síly a my jako trpaslíček máme jen omezené možnosti, jak se tomu bránit. I když je pravda, že bychom přeci se přeci jen mohli bránit o něco efektivněji, jako to zvládá Maďarsko s Orbánem v čele. Co mě ale docela udivuje a z čeho mi někdy až praská žilka na čele je to, když ty všemožné fašistické fráze, které byly inseminované do našeho informačního pole, opakují i tupelos v diskuzích na alternativě. A ještě se pak za ten nihilismus a vlastní neznalost historie navzájem spokojeně plácají po svých dutých hlavičkách.

 

Znáte to.

  • Kdyby volby mohly něco změnit, už dávno by je zrušili!“ inseminuje myšlenku „nechoďte k volbám“.
  • Okamura je jen řízená opozice, protože nic nedokázal změnit! Něco mele, ale neumí pak s 20 hlasy přehlasovat 180 hlasů, nýmand jeden!“ inseminuje myšlenku „když už náhodou budete volit, rozhodně nevolte ty, co mají šanci dostat se do sněmovny“.
  • Češi jsou národ udavačů a zbabělců!“ inseminuje „nemá cenu se bránit, nemáte šanci na výhru, jste jen lidský odpad“.
  • Češi nemají žádné reálné elity!“ inseminuje…no, přesně tu blbost, kterou to říká. Přitom my skutečných elit máme mraky, jen jim není od mafie dovoleno dostat se na elitní místa.
  • Češi nejsou žádný národ, vlastně jsou to jen takoví horší Němci!“ inseminuje myšlenku, že vlastně nemáme nic společného s nejsilnější a možná i nejlidštější skupinou bělochů na Zemi a máme se nechat pohltit a rozpustit Německem a tím i do KoZa.
  • Rusko je čisté zlo, Maďarsko je populistický Mordor, samostatně myslící část Poláků jsou jen tupí šmelináři s digitálkama a Slováci jsou (nově) ruSSácký zrádci!“ inseminuje myšlenku „hlavně se nespojujte s vám blízkými zeměmi, jediným povoleným spojenectví je náš korporátní vysavač zdrojů!

A tak dále.

Ale víte, co je ještě horší, než když se v diskuzích na alternativě anonymní inseminátoři propagandy předhání s anonymními tupouny v tom, kdo vyzvrací víc nenávisti a odporu k Čechům? No, ještě horší je, když tyhle blbosti opakují „alternativní“ autoři. Ti rádoby alternativní autoři, jako třeba Kapitán Beznaděj (známější jako VK) nebo někteří blogeři a někdy i rozumnější autoři, jako třeba D-Fens. Jak je možné, že tuhle primitivní manipulaci neprohlédli? Nebo o ní někteří z nich vědí a šíří ji záměrně? Přemýšlejte o tom…

Přitom tyhle nenávistné a pohrdlivé zvratky, které chrlí někteří idioti, většinou nemají s realitou nic společného. Češi jsou ve skutečnosti docela odvážným a hrdým národem! Ano, často až příliš pasivním a kontraproduktivně poklidným, ale vzhledem k našemu geografickému postavení, historii, genetickému a kulturnímu mixu a hlavně velikosti je to přece pochopitelné. Podívejte se sakra někdy na mapu, kde naše země je a jakými zeměmi jsme doslova obklopeni! Pokud by se Češi chovali prudce a hned dělali protiútoky proti 8x až 35x větším okupantům, jak dlouho by asi náš národ přežil? To pohrdané „švejkování“ a pasivní odpor je prostě PRO NÁS jedna z nejlepších možností, jak přežít v téhle geografické konfiguraci, to je celé. Vyčítat České republice, že se nebrání fašistickým praktikám stejně účinně jako třeba Rusko nebo Čína je projevem takové tuposti a nepochopení geopolitické reality, že by si měl autor takových pitomostí nechat někde v bohnickém servisu seřídit mozek. Bez ohledu na to, kolikrát dotyčný zopakoval, jak vysoké jsou jeho „konceptuální znalosti“.

I když souhlasím, že právě teď to s tou pasivitou a čekáním na nějakou záchranu zvenčí už trochu přeháníme… Těžko můžeme čekat na záchranu zvenčí a zároveň společně s fašisty zuřivě kopat do jediné vnější síly, která by tu záchranu teoreticky mohla přinést…

Napravo vidíme typického „hrdinného bojovníka proti Rusku a Číně“. S tímhle materiálem fakt chtějí vyhrát? :-)))

Zajímavý rozhovor o nesmyslu o „českém bonzáctví“

K debilní propagandě, kterou šíří nejen naše falešné politické elity a hlavní média, ale i část alternativy, vyšel v pořadu Štrunc! zajímavý rozhovor. V tomto informačně nabitém dialogu říká historik Mgr. Vojtěch Šustek PhD (který mimo jiné podrobně studoval heydrichiádu a je členem Ústavu pro studium totalitních režimů) zcela jasně, že ten kec o tom, jak prý jsou Češi národem udavačů a zbabělců, je naprosto vylhaný. Tyhle žvásty byly součástí nacistické propagandy, která měla Čechy ponížit a zmanipulovat, že přece „udává každý„. Češi ale ve skutečnosti byli odvážní!

V absolutní většině kryli odbojáře, přestože tím riskovali vyvraždění celé svojí rodiny. Gestapáky to strašlivě štvalo a tak vymysleli manipulaci o masově udávajících Češích. Není tedy překvapující, že stejné nacistické fráze dnes opakuje obrovské množství našich nových „elit“, které jsou na své místo dosazeny pohrobky starých nacistických lídrů. Je samozřejmé, že se v JAKÉKOLI zemi vždy najde dost psychopatů nebo naprostých idiotů, kteří budou podporovat totalitní režim. U nás je to bohužel celá vláda, presstituti hlavních médií i část loutkových elit v naší justici, odborech nebo zdravotnictví. Ale když s OPRAVDU OTEVŘENOU HLAVOU sledujete, jak se chovali lidé třeba za plandemie v Británii, Austrálii nebo i v částečně polepšeném Německu, tak rychle dospějete k závěru, že Češi jsou naopak překvapivě vzpurní a dovedou docela šikovně kličkovat!

Úryvek ze zajímavého hovoru o naší historii během nacistické okupace:

Štrunc: Jaký byl ten nápor na tehdejší českou psychiku?

Mgr. Vojtěch Šustek PhD: My jsme byli takzvané autonomní území Německé Říše a Němci tady provozovali takovou politiku, ze které vyplývalo, že na nás nahlíželi jako na užitečná hospodářská zvířata, protože my jsme byli vyspělá společnost, hospodářsky velice produktivní. Naši dělníci byli vysoce kvalifikovaní, takže Němci nechtěli společnost rozbít takovým tím bezhlavým terorem, jako to dělají třeba v Polsku nebo Bělorusku nebo Srbsku kde místní lidi stříleli na potkání jako králíky. Nás spíš chtěli využít jako takové nevolníky nebo otroky. A z toho se potom odvíjela okupační politika, kdy Němci mezi sebou mluvívali o tom, že by nebylo vhodné zatlačit Čechy do situace kdy mají pocit, že už nemají co ztratit. Kdyby tady provozovali politiku jako v Polsku nebo v Srbsku, tak už by se tady nevyrábělo, už by se tady jenom střílelo. A to si oni nepřáli.

Štrunc: Donášelo se tedy tady? Protože vy to kritizuje, zmínky o zbabělosti, o tom že se neustále donášelo, že Češi byli proradný národ. Že souseda nahlásili za něco co třeba vůbec nespáchal…je to pravda?

Mgr. Vojtěch Šustek PhD: No tak to samozřejmě pravda není. To je naprosto vylhané a já při svých výzkumech dějin heydrichiády nebo germanizace Prahy tak jsem opakovaně narazil na to, že si úředníci německého represivního aparátu mezi sebou stěžují, že Češi nejsou ochotní se navzájem udávat. A také Němci zavedli trest smrti za to, že někdo věděl o odbojové činnosti a nenahlásil to. Za to se běžně popravovalo. Byť třeba ten Čech, který nenahlásil odbojovou činnost, tak to nenahlásil třeba na svého bratra nebo syna, ale i za to byl trest smrti a oficiálně se za to vykonávaly popravy.

Štrunc: Kde se vzal ten obraz průměrného českého člověka, který je za protektorátu těžce zkoušen a dost často to nevydrží a jde někam za gestapem?

Mgr. Vojtěch Šustek PhD: Začala s tím nacistická propaganda už v době okupace, kdy takový ten obraz pro nepřátelskou cizinu měl být takový, jaký jste popsal. Že Češi jsou rezignovaní, poraženečtí a vlastně se mají dobře. To jsem třeba zažil když jsem žil v Německu, tak mi to někteří staří Němci, bývalí nacisté říkali. Že Češi se vlastně měli dobře…

Štrunc: V jakém ohledu?

Mgr. Vojtěch Šustek PhD: No že jsme se měli dobře, protože nás nestříleli jako Poláky a Srby na potkání, takže bychom jim vlastně měli být vděční.

Celý rozhovor si můžete poslechnout třeba ZDE.

Několik neučesaných myšlenek na závěr

Na závěr několik neučesaných myšlenek, které souvisí se současnou explozivní situací. Pro Rakušanovo gestapo a České skřety elfy jen dodávám, že jsem velice hloupoučká osoba a mohu být jen naprosto zmanipulována zlou hybridní válkou a ve skutečnosti jsem možná jen nevinná oběť padouchů z Východu!

  • I běžná populace Kolektivního Záchodu je v roli oběti mafie. Sice byli dlouho dobře živení z práce a zdrojů jiných zemí a tak se nebouřili, ale většina z nich se chová stejně jako lidé v jakékoli jiné zemi – chtějí hlavně klid, teplo a bezpečí a věnovat se svým rodinám a zálibám.
  • Necítím žádný odpor k běžné populaci jakékoli země – vím, že všude je většina lidí vcelku ok. Rozdílem je jen to, jak zvrácené jsou struktury, které danou zemi ovládají.
  • KoZa je na tom aktuálně velmi špatně, protože jeho země ovládá odporná zločinecká hydra, která ho řídí pomocí nechutných loutek, které jsou záměrně vybírány z řad pedofilů, narkomanů, psychopatů, sadistů, velkých dlužníků, kriminálníků a emotivních idiotů (protože takové lidi je jednodušší ovládat).
  • Naše země je formálně součástí KoZa, ale naše mentalita je dostatečně univerzální, abychom se bez velkých problémů stali součástí…jiného spolku. 😉
  • EU se rozpadne – otázkou je jen to, jestli to bude do roku 2030 nebo až později. Já tipuji, že před, prezident Václav Klaus, že po. Tak uvidíme, čí obří mozek to trefil lépe.
  • USA se rozpadne…vlastně už se z části rozpadlo. Otázkou je jen to, kdy to bude rozpad i formální a jakou formu tam bude mít nová občanská válka. Je tam spousta dobrých a chytrých lidí, tak snad to uhrají nějak rozumně a bez krveprolití.
  • Čínský model řízení by byl pro lidi s naší evropskou mentalitou noční můrou. Pro Číňany to zřejmě takový horor není, protože jsou velmi homogenním národem, ale pro volnomyšlenkářské Čechy to je model naprosto nepoužitelný. Musíme jít vlastní cestou.
  • V4 je pro nás ideální spojenectví, jak s menšími problémy přežít rozpad EU.
  • Rusofobie Poláků bude do značné míry rozhodovat o osudu celé Evropy (zatím to tam balancuje na ostří nože, ale pozitivní vyústění vidím o kousek pravděpodobnější).
  • Rusko nemá žádný zájem útočit na naši předluženou zemi s populací, která je minimálně dvacet let převychovávána k nenávisti k čemukoli ruskému a obecně i slovanskému. Snažit se nás obsadit by pro ně byla mimořádná extra zátěž a nemají k tomu důvod…s jedinou výjimkou – když na ně budeme ještě agresivněji útočit my a začneme ohrožovat jejich národní bezpečnost (třeba pomocí nosičů jaderných hlavic). I proto si stejně jako mnoho jiných říkám, jestli ti pošuci v naší vládě nakonec nevědomky nepracují pro Putina, protože přesně k téhle variantě nás teď vedou – nedají Rusku jinou možnost, než že u nás bude muset tvrdě zasáhnout, protože budou volit mezi vyhlazením populace vlastních měst pomocí jaderných bomb z ČR a mezi nesmírně drahou denacifikací naší země, kterou ovládla fašistická chunta. Co si asi vyberou?
  • Věřím, že většina našich herců, zpěváků, spisovatelů, režisérů a dalších umělců je normální a nepodporují fašismus. Jen mlčí, protože říct veřejně svůj názor by z nich okamžitě udělalo nezaměstnané / nezaměstnatelné. Kdyby fašismus podporovali, tak to veřejně říkají jako Klus, Holubová, Pokáč, Vetchý, Geislerová, sklepáci a další paka, protože by to pro ně bylo velmi výhodné! Mlčení většiny můžeme brát jako tichý odpor (i když lehce zbabělý, protože jich je většina…a stejně mlčí).
  • Ano, náš současný volební systém je otřesná naprasenina a i já sama kdykoli vysmrknu z levé nosní dírky lepší systém. Ale to neznamená, že bychom měli volby úplně ignorovat – i přes nesmyslné nastavení v něm dokáží lidé dostat do sněmovny skoro kohokoli. Stačí jen chtít, domluvit se a jít volit.
  • ČT musí být rozbita, už zašla příliš daleko. Navrhovala bych rozdělení na tři nové a plně samostatné instituce. Na Archiv (který pořádně zpřístupní veškerý obsah a bude energičtěji pracovat na restaurování starých filmů; peníze přímo ze státního rozpočtu), na Tvůrčí skupinu (na tvorbu původní české umělecké produkce, tj. filmů a seriálů; peníze přímo ze státního rozpočtu) a Zpravodajství (to je pro fašisty – tahle třetí samostatná větev se pak bude snáze rušit nebo případně rekonstruovat tak, aby sloužila Čechům a ne nadnárodní mafii).

A na závěr tohoto neučesaného článečku dodám jednu moudrou a láskyplnou větičku – Ondro Vetchý, jdi už do prdele, strašlivě jsi zklamal.

4.8 57 votes
Article Rating
98 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Hana
Hana
19. 3. 2024 17:10

Děkuji je to lék číst BORNOVA. PUB

Ondra
Ondra
19. 3. 2024 17:17

VK-„Kapitán Beznaděj“ – to je tak chytlavé že by se to mohlo i ujmout 😀 😀 Doporuču shlédnout socialistické dokumenty z těch „strašlivých 50. let“ a pak třeba z 80. let, nejlépe z jejich konce. Ten rozdíl je do očí bijící. V 50. letech nadšené budování světlé budoucnosti pro naše děti, bez bídy, hladu a poroby. Zatímco naopak z těch 80. let blahobytného gulášového socializmu, kdy se všichni měli 10x líp než v poválečných letech,… Číst vice »

Jara
Jara
Reply to  Ondra
20. 3. 2024 20:00

Abd-Ru-Shin psal o socialismu, že je to krásná stavba postavená na chybných základech. A přesně tohle celý socialismus smetlo. Socialismus popřel podstatu tohoto světa. Dnešní liberalismus je na tom ještě daleko hůře. Proto někdy říkám, že za socialismu bylo lépe. Ale ono ve skutečnosti bylo jen o něco méně špatně. I František Bardon psal, že člověk se musí rozvíjet na 3 úrovních – duch, duše a tělo. Pokud 2 úrovně jsou úplně ignorovány a nebo… Číst vice »

Putinovec
Putinovec
19. 3. 2024 13:17

On ten zdánlivý bordel , který kolem sebe denně sledujeme , není náhoda , ale záměr . To zvracení jelit , kteří slouží až do hrobu , což konkrétně právě je čeká , to nesmyslné vykřikování najatých figurek „šváb“ o tom , co Nás pod jejich knutou čeká , protože je logické , předem žijícímu prozrazovat plán že zdechne a tím si získat jeho poslušnost . To vyhrocování situace , které ve skutečnosti vede k… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Putinovec
19. 3. 2024 17:31

Já bych si nijak neidealizoval ani maďarského šovinistu a fašounka Orbána ani globalistického slouhu Fica. Ani jednomu z nich nejde o blaho vlastního lidu, ale spíš o mocenské ambice a o věrnou službu svému globalistickému pánovi. Byť to má dočasně pozitivní efekt na životní úroveň místních obyvatel, oproti naší fialové sebrance, či ukrajinské zelené sebrance. Ostatně, doživotí je pořád lepší než trest smrti, ale ani jedno z toho si člověk doopravdy nepřeje. Slováci nejsou hloupí… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
19. 3. 2024 19:32

Fica jsem dříve také moc nemusel (viz Gorila – s Haščákem se také namočil) ale v základních otázkách (Covid, Ukrajina) má jasno. Rozhodně Čechy „nehodil přes palubu“ – právě naopak, má vic rozumu než Fialový hnus. Co se týče Maďarska – kéž bychom měli svého Orbána, viz např. https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/viktor-orban-musime-dobyt-brusel/ Nikola má pravdu, že středoevropská „V4 je pro nás ideální spojenectví, jak s menšími problémy přežít rozpad EU“ – totéž říkám pořád. Dodal bych V4+ včetně… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
19. 3. 2024 20:09

Slováci znají Fica nesrovnatelně líp než my a ač ho teď se skřípěním zubů volili, tak si o něm myslí svoje. Především že dělá něco jiného než říká. A že má taky vybudované svoje mafiánské podpůrné struktury jako jeho konkurenti. Na intuitivní úrovni mi na něm vždy něco nesedělo a teď už vím co. Orbán taky hezky mluví, ale ke svému vzestupu k moci použil maďarské šovinisty a ultranacionalisty. A ač se k nim už… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
19. 3. 2024 20:51

Proč bychom se proboha jako V4+ měli separovat od Ruska? Potřebujeme s Ruskem vzájemně výhodné obchodní vztahy – „já pán, ty pán“. To neznamená lézt někomu do zadku. Určitě dojde na nějakou formu spolupráce V4+ (nebo EFTA) s BRICS. Mimochodem, vztahy s Čínou jsou pro RF něco jako „manželství z rozumu“. Pro RF byly nejlepším řešením vzájemně výhodné vztahy s Německem. Bohužel, ze strany USA cíleně a na dlouhou dobu poškozené vyprovokovanou (v tom se… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
20. 3. 2024 10:07

Co do těch konstruktivních řešení, to co nutně potřebujem jsou tzv. „KÁDROVÉ VÝTAHY“ o kterých jsi mluvila, jen jsi je tak nenazvala. Tedy dostat tu hrstku nezdegenerovaných nezombifikovaných lidí co ještě něco umí, ze dna společnosti na její vrchol, na klíčové místa v politice, státní správě apod. Tohle přesně se totiž (zatím pomalu) děje v Rusku. Jenže to je 150milionový národ, kde navíc nestačili zničit vzdělanost a vědu jako u nás. Takže my doslova potřebujeme… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
20. 3. 2024 09:53

Na rovnocenný vztah musíš mít co nabídnout. Jenže my už nemáme co. V podstatě můžeme jen jak žebráci čekat s nataženou dlaní, jestli se rus smiluje nebo ne. Protože anglosas (KoZá) nám v téhle situaci ještě s radostí šlápne na krk a obere nás i o ty žebrácké hadry i o žebráckou hůl a tu misku na žebrání. (viz. burza elektřiny v Lipsku, ruský plyn od američanů, kupování voj. techniky na dluh atd…) A už… Číst vice »

Jara
Jara
Reply to  Ondra
20. 3. 2024 11:20

Nejdříve se musí lidi probudit a nevolit nebo přesněji nechtít ve vrcholných pozicích debily. Lidé nechápou, že Babiš není žádná výhra a na něj mají liberasti spoustu pák. Celý náš průmysl jde do háje, ale na palubě Titaniku se stále tančí. Já osobně v práci žádné zde popisované jevy nepozoruji. Všechno „skvělé“ – samozřejmě když nově zavedli dotace na bateriová auta. Ale kdo to ve výsledku zaplatí? V Utrechtu už dotáhli elektrickou de(mo)bilitu do hořkého… Číst vice »

Last edited 9 měsíců před by Jara
Tom
Tom
Reply to  Jara
24. 3. 2024 22:27

Vývoj znamená že pár lidí co jim to opravdu myslí navrhne strategii jak nejefektivněji dojít k modelu, který bude nejefektivnější ve všech směrech. Pak to jde teprve do výroby.
Momentálně je tady model, kdy někdo něco rychle vymyslí a levně vyrobí, s masivní reklamou draze prodá. Až za rok všichni zjistí že to nefunguje, tak zrazu novinka, revoluční řešení…ekonomika jede na plné obrátky, prospěch mají jen někteří.

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
20. 3. 2024 11:29

My máme v podstatě jediné východisko, jakožto národ malý, vykradený, bez průmyslu a bez surovin: musíme se stát velmi chytrými a vzdělanými. To je jediné možné řešení pro státy jako Švýcarsko, ČR a menší. Prostě to know-how musí být několikanásobně vyšší než u běžných velkch a zdrojově bohatých národů. To my vyšlo na základě rámcové analýzy naší situace. A je to jediné možné řešení, kde se obejdeme bez surovina a dalších zdrojů. Třeba Švýcarsko, Monako… Číst vice »

trampus
trampus
Reply to  Ondra
21. 3. 2024 23:32

Pivo..Co to je? Neznam. Podvedome si vybavim Honzu Vycitala, jak par let pred podivnou smrti, zcela pivem zblbly, uplne podivne blabolil. Kde jsou bublinky, tam zasek do mozkove struktury ..

jarda
jarda
Reply to  Ondra
22. 3. 2024 18:25

Švajc do toho nepleť, to vyvolený superstát, jsou tam globální banky – židova kasička. Co je ve Švajcu dovoleno ani náznakem není dovoleno na koloniální parcele Czéchia. Czéchia nemá ani jednu svou banku, jen komerční dcery zahraničních bank, včetně centrální tzv. ČNB, to je dcera Bank of England – Rothšild.

Putinovec
Putinovec
Reply to  Ondra
20. 3. 2024 01:29

To není idealizace , ale shrnutí faktů . Orbán i Fico , ze svojí funkce mohou vést pouze vnitřní politiku a to je v současnosti velice nedostatečné , pokud takové řízení podléhá vnější politice – EU . Já si uvědomuji , že Orbán i Fico jsou vzhledem ke svému chápání vybráni jako kádři Globalistů , pro projekt RU 2 , jeho budování , během přeformátování Evropy . Dává jim to oběma veliké možnosti , pro… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Putinovec
20. 3. 2024 10:27

Vše se nakonec řídí vnitřní mravností dotyčných. A ne sladkými řečičkami a velkolepými politickými projevy. To víte vy i já. A u těch dvou mi prostě mravnost připadá nevalná. Paradoxně i alkoholik Zeman toho pro naši zemi udělal víc než ti dva pro svoji. Tam kde nemusel jít na ruku GP nebo EU, tam se snažil z toho vytěžit to nejlepší pro náš národ. Z jeho ekonomických a státotvorných opatření těžímě dosud ! (taky se… Číst vice »

Dawson
Dawson
Reply to  Ondra
20. 3. 2024 05:51

přečtěte si rozhovor právničky Kláry Sámkové, která si v Maďarsku koupila chalupu, protože byla cenově dostupná narozdíl od Čech a budete valit bulvu, jak to v Maďarsku funguje a jak se Orbán o Maďary stará…! Tady se o tom nesmí ani pípnout…!

trampus
trampus
19. 3. 2024 19:06

Nezalezi co delate,ale co si pritom myslite. Hajlujici herec Karel Hoger na Vaclavaku byl aktivni odbojar. Vyborne popsana doba ve filmu Muzi bez kridel.

trampus
trampus
20. 3. 2024 07:30

Za valky firma Poborak musela vyrabet pro Wehrmacht hrnce a kochmasiny, takzvane ledviny. Jenze tam pracovali tez tri Zide na falesne papiry, co meli jit do transportu. V bytech ve vane se vykrmovala husa, ve sklepe v bednickach kachny, ktere, kdyz dorostly, byly hranate. Vybusniny se delaly jako kus uhli, to se hazely lokomotivam do uhlaku. V leteckych opravnach se v kridle jako zapomela basa s naradim, letadlo ztracelo stabilitu, az se zritilo. Potravinove listky… Číst vice »

Last edited 9 měsíců před by trampus
Ferda mravenec
Ferda mravenec
20. 3. 2024 08:30

Relativizovat lze všechno. pouze smrt jedince je absolutní. Ve Vašem článku je mnoho pravdy, pouze závěr je poněkud do ztracena. Co s tím můžeme dělat, když moc mají naši všehoschopní nepřátelé ? Inspiroval jsem se u Gándhího. Nespolupracovat se zdejší vrchností, jít k volbám a připravit se na krizi gigantických rozměrů, protože nejen vrchnosti KoZa, ale i celý kapitalistický systém je zkorumpovaný, prohnilý, asociální, přežilý a postavený na nekonečných lžích, podvodech a násilí. Proto doporučuji… Číst vice »

trampus
trampus
Reply to  Ferda mravenec
21. 3. 2024 11:24

Jak to vypadá na té druhé straně? Egoista dokturek si vychutnává následky své činnosti ve světě,aby se posléze těžkopádně změnil. Tohle čeká většinu zabedněných špinavcu ve vládách, soudcích,etc. https://www.youtube.com/watch?v=URz4As8ISRg&t=3100s

Pave1
Pave1
19. 3. 2024 16:36

Cituji z vašeho článku – (navrhuji rozdělit ČT…) na Archiv …, na Tvůrčí skupinu (na tvorbu původní české umělecké produkce, tj. filmů a seriálů; peníze přímo ze státního rozpočtu) a Zpravodajství (…tahle třetí samostatná větev se pak bude snáze rušit nebo případně rekonstruovat tak, aby sloužila Čechům a ne nadnárodní mafii). Takto to samozřejmě Nikolo už dávno existuje. Zaměstnanci zpravodajství mají vlastní budovu i archiv. Běžní zaměstnanci (od publicistiky, kultury, dokumentu, zábavy, církevní nebo hudební… Číst vice »

Pave1
Pave1
Reply to  Nikola
19. 3. 2024 17:21

Chápu. Média jsou můj koníček a mám známé ve všech hlavních TV. Co navrhujete ale nemá ve světě obdobu, nikde to takto nefunguje. Je třeba se smířit s tím, že v každé instituce jsou lidé dobří i prospěcháři, je třeba kultivovat všechny instituce i občany celé republiky, protože „výběrově“ to kultivovat prostě nejde – založíte tři instituce místo jedné, ale dopadne to pak úplně stejně .-) (jen budete platit třikrát korporátní náklady). Viz skvělé diskuse… Číst vice »

stan
stan
19. 3. 2024 13:34

Hezky napsaný, nutí to přemýšlet nad tím, že s tou kolaborací a udavačstvým to asi nebude tak, jak nám bylo vtloukáno do hlavy. Ale zase když si promítnu co bylo po Bitvě na Bílé Hoře, tak si říkám, že to přispůsobování se , je přece jen hodně za hranou.

Ondra
Ondra
19. 3. 2024 18:15

Ten plán na reorganizaci ČT se mi líbí. Vyházet všechny až na techniky, sekretářky a uklízečky, to by byl základ. Archiv může být zachován a MUSÍ být zpřístupněn veřejnosti přes web. To je taky v pořádku. Dál už pak narážíme na problémy. Koho obsadit do zpravodajství ? Kde vezmeme skutečně nezávislé zpravodaje a novináře, když tu 30 let vychovávají místo regulérních novinářů EU/USA propagandisty ? A to už i na školách. Viz. vysokoškolský „politolog“ Fiala… Číst vice »

Pave1
Pave1
Reply to  Ondra
20. 3. 2024 18:25

V zemi, kde jsou „městští liberálové“ naočkováni idejemi V. Havla a K. Schwarzenbergera, kde tito „progresivní moderní“ lidé nenávidí Zemana a Babiše, budete těžko přesvědčovat tuto skupinu, že občas jejich „milášci“ nemají pravdu .-) . Sázet na nějaké „nové poctivé kádry“ je podle mě hluboký omyl, protože vzdělávací systém kontrolují poskoci právě těch „slouhů slouhů“, kteří nám „idealisticky pro-Americky vládnou. Kdepak, základem vždy byla rodina, kde mohou ti šťastnější mladí lidé nasát i jiné názory… Číst vice »

Last edited 9 měsíců před by Pave1
vera
vera
21. 3. 2024 23:31

Znovu jsem si to precetla, a jsem vam Nikolo za to vdecna. Neprekvapuje, ze by globalisti utocili i timto zpusobem. Sama jsem videla, jak leta ponizovali Svedy, ze jsou nanicovaty narod, nudny, vlastne bez poradne kultury, a budou na tom lip, kdyz si prizvou ty pestrobarevne, zajimavejsi skupiny z exotickych zemi. Chytla jsem se toho citatu od Emmy Goldmanove, ktery mam docela rada. A ani on ani ona nemeli s nacismem co spolecneho. Tak Nikolo… Číst vice »

moravan
moravan
23. 3. 2024 08:31

Kupa zajímavých myšlenek, jak v článku, tak v diskuzi. Slabiny demokracie a voleb by vydaly na knihu… Rád bych, aby to bylo jinak, jenže není, takže námitka o legitimizaci voleb, svou účastí, je naprosto oprávněná a zásadní. Protože když se člověk účastní voleb, tak tím dává najevo, že akceptuje metodu, kdy pravdu, dobro, užitečnost, prospěšnost, lze zjistit pomocí hlasování. Jakoby se většina nemohla mýlit. Jakoby se většina vyznala v historii, psychologii, sociologii, etice, technice, ekologii,… Číst vice »

moravan
moravan
Reply to  Nikola
24. 3. 2024 18:01

Kdepak. Jen jsem popsal pro a proti. A váha argumentů „proti“, z mého úhlu pohledu, převažuje. Už samotná hypotéza, že většina umí ( i ve složitých tématech ) rozeznat, co je dobré a správné, je strašlivá lež. Snaha přehlasovat blbce je podobná snaze překřičet dav. Jakoby ten, kdo je hlasitější měl „víc pravdu“. Svou účastí na metodě výběru ( volby a vůle většiny ) tu metodu a její výsledky legitimizuji. A to je to, čím… Číst vice »

Mik
Mik
Reply to  moravan
24. 3. 2024 12:22

Vlastně nechci odpovědět, chci jen něco přidat. Jen třeba naivní otázku :Co jsou vlastně politické strany, domnívám se že jsou to jen zájmové organizace. Takových máme v zemi mnoho. Tak jako že tyto mají výlučné pravo sestavovat vlády které mohou ovládat 10 milionů v zemi.

moravan
moravan
Reply to  Mik
24. 3. 2024 18:19

Politické strany jsou skupiny lidí, které spojuje podobný, hodnotový žebříček, souhlasí s programem strany a domnívají se, že jsou jeho důrazy dobré pro většinu nebo dokonce pro všechny lidi v zemi. Ovládání populace nějakou ideologií, která plyne ze zaměření vítězné strany je demokratickým mandátem. V tomto smyslu byl demokracií i SSSR, ČSSR nebo dnes ČLR, KLDR, apod. Riziko „nežádoucího“ výsledku se pak ošetří tím, že není z čeho vybrat. Zvlášť vypečená fraška jsou volby v… Číst vice »

jirik
jirik
20. 3. 2024 06:34

Digitální svět 18.5 minuty
https://www.youtube.com/watch?v=4XDQ3JJYZdU

o tom jak je testován, realizován digitální věk…..

jirik
jirik
22. 3. 2024 18:37

Švýcarský historik Dr. Daniele Ganser: PRAVDA, která byla cenzurována a zakázána (video+kniha)
https://nase-pravda.net/wp-content/uploads/2022/10/2023-05-28-01.mp4?_=1
zdroj: https://nase-pravda.net/2022-10-31-02/

Last edited 8 měsíců před by jirik
vera
vera
25. 3. 2024 01:31

Moc pekna srandicka! Treba to Nikola prelozi.
https://www.youtube.com/watch?v=LsbRrTULpgA

Jaromír
Jaromír
19. 3. 2024 13:15

Hezký souhrn, Nikolo. 95% výše uvedeného bych podepsal, zejména vnitropolitické okénko včetně roztomilých ilustrací a neučesaných myšlenek na závěr. Určitě se shodneme, že KoZa mafie panikaří, protože jí teče do bot. Příliš mnoho politického kapitálu bylo investováno do „konečného vítězství“ našich Wunderwaffen (nejen u Kravína) – místo toho máme v nejlepším jen „taktický ústup do předem připravených pozic“. Kde se ale neshodneme, je role BRICS a zejména Číny (antagonismus BRICS a KoZa). O tom, že… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
19. 3. 2024 18:17

Zvláštní Jaromíre.  Na jednu stranu jakoby souhlasíte s vymezení proti nadnárodní mafii, zde nazývané KoZa, jinak spíše globální sever , čili Anglosaský svět a na druhou stranu se zde stále a trvale snažíte dehonestovat jedinou sílu, která je schopná a ochotná se Anglosasům ve světě postavit. A také to velmi úspěšně činí. To je BRICS… Takový zvláštní postoj, a otázku o co Vám vlastně jde, si holt každý čtenář musí ozřejmit sám. Pro mne je… Číst vice »

Chjo
Chjo
Reply to  heriot
19. 3. 2024 21:44

Ať to Jaromír dělá vědomě nebo ne, dělá pro západ damage control. Nám už nenakecají, že je rus ten velký špatný. Ta cesta už je u nás uzavřená. Ale ještě můžou zkusit znepřátelit alespoň toho dalšího nepřítele. Lidi není vám ani trochu divné že ty keci o sociálním kreditu v číně do nás vždy tlačí někdo ze západu? Nebo ti kdo mají možná nahrabáno vykořisťováním svých vlastních. A ač mají nějakou tu moralitu aby viděly,… Číst vice »

Last edited 9 měsíců před by Chjo
Mia
Mia
Reply to  Chjo
20. 3. 2024 06:34

Ak máte poruke zaujímavé odkazy na tie čínske kredity, podľa všetkého neexistujúce, alebo teda neexistujúce v takej miere, ako sa to o nich širi, nemohli by ste ich pls. zverejniť?  Ja tiež plne súhlasím s tým, že sa človek má ponamáhať sám a dohľadať si (mimo iného si informácie napr. aj lepšie pamätá), ale niekedy holt dobre padne, keď niekto iný nájde a posunie, niekedy pre krátkosť času, ale trebárs aj únavu… Tiež som priebežne na… Číst vice »

czexit
czexit
Reply to  Mia
20. 3. 2024 10:36

Kamarád žije už několik let v Hongkongu. V roce 2021 napsal: Jojo, utahujou srouby zhusta salamovou metodou. Tady uz se musime registrovat tou sledovaci aplikaci skoro vsude. Jinak pokuta cca 15 000 Kc.

heriot
heriot
Reply to  czexit
20. 3. 2024 18:01

No jo, kamarád by si měl ale možná připomenout deštníkovou revoluci zblblých studentů pod taktovkou USA.
Bojovat proti barevným revolucím dobrým slovem jaksi nejde. Takže se holt občas, jako odpověď, musí utáhnout šrouby…
Kdyby to udělal včas Janukovič, možná by dnes ty statisíce lidí mohly žít…

Kačka
Kačka
Reply to  Mia
20. 3. 2024 15:56
Mia
Mia
Reply to  Kačka
22. 3. 2024 09:27

Hej, toto je jeden z tých borcov, ktorý o tom už rozprával inde, viem o ňom, ale vďaka.

Aj z tohto videa ale vyplýva, že v tom majú zatiaľ v prvom rade ukážkový bordel a v Európe to predbežne preceňuju. 🙂

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
19. 3. 2024 22:03

Zkusím to ještě jednou: Digital ID, CBDC a EU Digital Wallet (digitální peněženka), v kombinaci se „sledováním karbonové stopy“ není nic jiného, než v Číně již zavedený systém sociálních kreditů (digitální koncentrák). Soudruh Klaus Schwab nám dává Čínu za vzor hodný následování a soudruh Si se mile uculuje. Se soudruhem Gatesem jsou oba nejlepší kámoši. Čína je důležitým sponzorem WHO, které se přičiněním soudruha Tedrose na oplátku snažilo zamést stopy vedoucí do Wuhanu. Tam jistě… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
20. 3. 2024 12:00

Po několikáté opakujete svoji manipulativní mantru o tom, že Čína je důležitým sponzorem WHO“. No jistě je, WHO je smluvní organizace, kde se povinné příspěvky odvíjejí od ekonomiky zemí a jsou vyměřeny a schvalovány OSN. Čiže vůbec nezáleží na vůli té či oné země, jaké příspěvky zaplatí.A Vy stále podsouváte, že platí hodně z vlastní vůle… Platí se i dobrovolné příspěvky a tam ovšem Čína předních pozicích vůbec nefiguruje. Takže bylo by dobře, abyste již… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
20. 3. 2024 17:32

Ale kdepak, nikde neprosazuji „anglosaský pohled, že je tu někdo, kdo má někdo má právo mluvit všude a do všeho“ – říkám snad něco takového? To Vám jen chybí věcné argumenty, takže musíte druhému vložit do úst tvrzení, které jedině dokážete vyvrátit 🙂 Čína ať si zavádí sociální kredity na co chce, za sebe ale říkám: děkuji, nechci! A teď k věci – jestliže „Green deal otevírá okno pro zisk Číny, Ruska, Ukrajiny, Mercosuru či… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
21. 3. 2024 06:53

Hm, takže podle vás západní elity, které prosazují mj. green deal, přinášející pohádkové zisky západním korporacím, nezkorumpovaly tyto korporace, ale vlastně celý svět, samozřejmě v čele s Čínou. Např. i taková Argentina se svým masem, které nám sem bude valit, či Bolívíe se svými kuřaty apod. Mají z toho přece prospěch… No, nevím „Holmesi“, takto umělecky složité to asi nebude… (Také nevím, proč od role BRICS ve světe v potlačovaní anglosaské nadvlády, role Ruska a Číny v budování multipolarity… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
21. 3. 2024 13:42

„Hm, takže podle vás západní elity, které prosazují mj. green deal, přinášející pohádkové zisky západním korporacím, nezkorumpovaly tyto korporace, ale vlastně celý svět, samozřejmě v čele s Čínou.“ – Zcela přesně, milý Watsone. Od založení FED v roce 1913 na základě Federal Reserve Act https://www.federalreserve.gov/aboutthefed/fract.htm je každý „vytištěný“ dolar „krytý“ dluhopisem nebo odvozeným finančním instrumentem ve stejné výši. Těmito finačními nástroji nakládají po celou dobu „páteřní banky“, ovládající FED. Tyto banky jsou přímo nebo nepřímo ovládány bankstery,… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
22. 3. 2024 07:02

Hm, shrnuto, bez Vaší obvyklé omáčky – podle Vás tedy, politiky propagující a zavádějící green deal a všechny ty ptákoviny a podporu fašismu si nezkorumpovaly velké západní korporace a finanční západní oligarchie, ale vlastně ostatní celý svět v čele s Čínou. Sice si v poté přednášce silně odporujete, ale jistě, i takto se dá mlžit a tím hájit zanikající anglosaský svět… Nejste sami, kdo používá tuto starou manipulativní metodu zamlžování příčin a následků a tím… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
22. 3. 2024 15:45

„podle Vás tedy, politiky propagující a zavádějící green deal a všechny ty ptákoviny a podporu fašismu si nezkorumpovaly velké západní korporace a finanční západní oligarchie, ale vlastně ostatní celý svět v čele s Čínou.“ Opět něco, co jsem nikdy neřekl ani to z mých slov nikterak nevyplývá – ale dá se to dobře vyvrátit 🙂 Co říkám je, že Klimaalarmismus, Green Deal, Covidismus atd. (potažmo celé NWO), je dítko těch banksterů ovládajících FED prostřednictvím „páteřních… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
22. 3. 2024 16:52

Já -“Hm, takže podle vás západní elity, které prosazují mj. green deal, přinášející pohádkové zisky západním korporacím, nezkorumpovaly tyto korporace, ale vlastně celý svět, samozřejmě v čele s Čínou.” Vy – Zcela přesně, milý Watsone – to jsou Vaše slova, takže jste to řekl – nezatloukejte. To co šíříte, ať tomu věříte či ne, je už dost profláklá metoda mást lidi na alternativě, kterým se západ hnusí, ale nemají často chuť, ani čas si hledat informace. Ovšem… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
23. 3. 2024 11:02

500 milionů dolarů. 
To je částka, kterou americký Kongres plánuje vyčlenit na šíření negativních zpráv o Číně. Poprvé o něm American Prospect informoval 9. února a byl vložen do zákona America COMPETES zaměřeného na Čínu, který byl právě schválen Sněmovnou reprezentantů USA začátkem tohoto měsíce. 

Jaromír
Jaromír
Reply to  heriot
25. 3. 2024 17:03

Z toho 450 M USD skončilo v mé kapse 🙂

Jaromír
Jaromír
Reply to  Jaromír
25. 3. 2024 17:51
Ladik
Ladik
Reply to  Jaromír
23. 3. 2024 12:54

Jaromíre, souhlas, Heriot Vás tlačí nesmyslně. Je velmi podivná a patrná role Číny v kovidfašismu, podobě Ruska. Na druhou stranu má Heriot svatou pravdu diplomatickou. Ty naše idioty u vesla patří za každý diplomatické fopá nakopat do kulí, platí i pro ministryni obrany. Trapácké poklonkování Záchodu je okatý hnus. Z pozice srdce Evropy je potřeba být ve střehu a není problém mít kámoše na všechny strany. Pomalá orientace proti monopolu je nebezpečnější než ukro zrní… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ladik
25. 3. 2024 17:19

Výše uvedené je – bohužel – jen potvrzením toho, že také na „alternativě“ uvažuje spousta lidí na úrovni první signální. O tom je tenhle příspěvek.

Je-li KoZa zlo, musí být sudruzi Si a Putin ztělesněné dobro. Černá – bílá, nic jiného. Věcné argumenty popřít či vytěsnit.
Rozděl a panuj. Globální parazit na to spoléhá celá staletí.

Ladik
Ladik
Reply to  Jaromír
25. 3. 2024 21:33

Milý Jaromíre, nebuďte na sebe tak kritický, váš příspěvek není na úrovni 1. signální. Putin hlavně není hloupý, Si taktéž, zastupují, alespoň na oko, každý svou zemi a přitom by se klidně pofackovali. Čína je montovna, která už umí kde co s velkou efektivitou, ale na úkor životního prostředí, tohle nevydrží dlouho a věčně. Rus je velký zdroj surovin, taktéž na úkor životního prostředí, ale vydrží dlouho. Mají teď společného nepřítele EU jako poskoka ušáka,… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Jaromír
20. 3. 2024 17:56

Co se týče zadlužení USA, to ví asi dnes už i malé dítě, o tom netřeba se bavit. Stejně jako o tom, že dokud USA vládly světu, tak, si žily na jeho úkor a dluhopisy vnucovaly celému světu.. Podstatné je, že se situace pomalu, ale jistě mění.  Čína stejně jako Rusko, jsou již dost silné, že se mohou pomalu zbavovat amerických dluhopisů a také tak činí. A díky BRICS nejen ony. V rámci BRICS sílí… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  heriot
23. 3. 2024 13:06

H., hovnajs, diverze BRICS je vymyšlená dříve, ale aplikačního vrcholu nabývá nyní, kdy se Rusku daří až neuvěřitelně odolávat invazi ve vyprovokované invazi Záchodu. Při velmi střízlivém pohledu, bez vojenské a finanční podpory Ukrajiny by konflikt dávno skončil a nebylo by nutné ničit Nordstrým. Tedy ruské spojení BRICS je odveta, i Íránu nikdo nezabránil v podpoře. To je správně, jelikož hegemonie ušáka je hnus 21. století. Boj o Afriku začíná v moderním pojetí kolonizace. V… Číst vice »

Last edited 8 měsíců před by Ladik
Karlos
Karlos
19. 3. 2024 16:32

Super. Není co dodat. Včetně Ondry:) Přeji hezké jaro.

vera
vera
20. 3. 2024 03:34

„Kdyby volby mohly něco změnit, už dávno by je zrušili!“

Je to prece pravda. Ja to beru jako varovani — di k volbam, ale nic moc od toho necekej. Spousta Cechu si porad dal mysli, ze opetovne michani pidistanama neco zmeni. To je myslim horsi domnenka.

Putinovec
Putinovec
Reply to  Nikola
20. 3. 2024 10:24

Na volby , coby jednoho z nástrojů řízení supersystému – národa , země , se dá pohlížet i z jiného úhlu . Volby , to je řídící projekt z doby , kdy zkrachovalo otevřené otrokářství , i to feudální . Pro další parazitování , bylo nutné dát mluvícímu pracujícímu dobytku – tak Nás ty tasemnice klasifikují , zdánlivou možnost něco ovlivňovat , Můžeš jít odevzdat svůj hlas a něco tím změníš . Jenže v zamlčení… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
20. 3. 2024 10:44

Obávám se že následující volby budou již zcela zfixlované. A čím víc lidí k nim přijde, tím víc bude legitimizován jejich falešný výsledek. Tak jako na Ukrajině, kde dostali na výběr v podstatě jen z několika proamerických kandidátů = „iluze volby“. Zelebuben vyhrál, protože lidem sliboval mír a ukončení „porošenkova“ konfliktu na Donbasu. A přinesl jim naprostý opak, ty nejhorší jatka, legitimizování do té doby pololegálních neonacistických bojůvek jako regulerních armádních praporů atd… Pjakin před… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
20. 3. 2024 17:26

Tak to nevím jestli dokážu vysvětlit, když to ani po vysvětlení v příspěvku výše stále nechápeš. Nicméně, pokusím se. Ono jde vlastně specificky o případ, kdy je volební výsledek předem jasný a chápou to všichni, kromě těch hlupáků co to hážou do uren. Což byl jak případ voleb Zeleniny u kravína, tak to bude případ následujících voleb u nás. Prostěm když tam nějakých 8 let vládne nacistický loutkový režim, tak je jasné že všichni kandidáti… Číst vice »

Last edited 9 měsíců před by Ondra
vera
vera
Reply to  Nikola
20. 3. 2024 19:54

Jenomze kdyby velka vetsina nesla k volbam, tak by to rezim neustal. To by byla viditelna delegimizace. Proto to velke hecovani k volbam, a nekde dokonce i povinnost. Mohou to lidi *vyrazne* zlepsit volbama? Sori, Nikolo, neni mozno. Mozne jsou jen pidizmeny. Protoze je dnes vlada zeme v rukou hlavne nevolenych lidi, dozivotnich byrokratu, bankeru, apod. Proc si nalhavat? To opravdu nechapu. Potom lidi do aleluia omilaji domenky o tom, zda lepe volit tu ci… Číst vice »

vera
vera
Reply to  Nikola
20. 3. 2024 21:05

Generalni stavka, at uz pracujicich nebo volicu, ma moc prinutit rezignaci vlady. To se stalo v 89. Ovsem stavka volicu, to neni vyzkousene. Problem pochopitelne je, ze se to nestane, protoze je furt dost tech, co jdou k volbam automaticky. Cili prakticke reseni to neni. 🙂 Proto rikam, vol, ale bud si vedom, ze voli voli, a prestan si delat iluze o moznych podstatnych zmenach.

Jara
Jara
Reply to  vera
21. 3. 2024 09:13

Stávka v roce 1989 mohla fungovat jen pro to, že byly připraveny nové kádry a v podstatě jen plebs v ulicích potvrdil již naplánovaný převrat. Převrat byl učiněn se souhlasem KGB i CIA. Někde se náhodou dostaly do pozic slušní lidé v Občanském fóru. Ale ty klíčové pozice byly podchycené už tenkrát „správnými kádry“. Všiměte si na Ukrajině – oranžový převrat fungoval, protože byl řízen a již byly připraveny kádry. A pokud by se od… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
21. 3. 2024 00:08

Ono to v podstatě není o volbách ale obecně o „kádrových rezervách“ kterých je tu prostě málo. Kdyby ty lidi bylo možno „kádrovými výtahy“ vytáhnout do klíčových funkcí ve společnosti, tak by to tu vypadalo jinak. Jenže tito díky tomu ekonomickému kolapsu víceméně bojují o vlastní fyzické přežití. Takže na záchranu naší země, potažmo střední evropy jaksi nemají čas ani energii. Ono tu těch schopnch lidí, kteří by se dali dosadit do čela státní správy,… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
21. 3. 2024 11:44

S těmi „kádrovými výtahy shora“ máš do značné míry pravdu, ale jsou výtahy co to netahají nahoru lanem, ale mají výtlačný píst, takže ty lidi v kabině tlačí zespoda nahoru. On totiž vládce musí mít MASIVNÍ PODPORU ZDOLA aby mohl uskutečnit covkoliv funkčního. I ten samotný Putin s hrstkou věrných (Lavrov, Sacharovová,…) by nic nezmohl, jen by mohl dokola opakovat, že jsou potřeba kádrové výtahy a nic by z toho nevzešlo. Protože i tam je… Číst vice »

Jara
Jara
Reply to  Nikola
21. 3. 2024 06:34

Oslovina to není, přesně stejným mechanismem se snaží USA narušit volby v Rusku. Oni doslova prohlašují: „Stejně zvítězí Putin, ale vy raději zústaňte doma„. Pro Putina není důležité jen to, že vyhraje, ale i „síla mandátu“. Pokud by vyhrál s 51%, tak by nemohl zatočit s vlastními vlastizrádci v Rusku. Se současným mandátem může občas vlastizrádnou elitu skrouhnout. A používají ještě jeden mechanismus, strana s velmi podobným jménem jako nevyhovující strana s tím, že pár… Číst vice »

Putinovec
Putinovec
Reply to  Nikola
21. 3. 2024 11:06

Takže se dá definovat , že jde o systém , který za určitých okolností může narušit stabilní zavedený systém a nástrojem tohoto systému , daný zavedený Řád narušit a odbourat . Když se pokusím volební systém zjednodušeně popsat , tak je to nástroj řízení , který funguje jako „toserozumísamosebou“ , čili něco , nad čím není potřeba přemýšlet a bezmyšlenkovitě tuto činnost vykonávat . A tím zajistit , že řízení daného systému , bude fungovat… Číst vice »

vera
vera
Reply to  Nikola
21. 3. 2024 14:41

Ano. Pokud ovsem „sveho kandidata“ mas. Ja cely zivot volim „mene zle zlo“ — coz je hodne daleko od nejakeho „meho“ kandidata.

„Mi kandidati“? Ani nahodou.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
24. 3. 2024 11:28

Jenže on Nikolo každý šel „volit svého kandidáta“ a ty strany se pak „slily“ dohromady v jednotnou „Protinárodní frontu“ proválečnou, probanderovskou, protičeskou. Což mohl dopředu vědět každý s mozkem, že ty strany se zase slijí dohromady pod vedením ODS nebo TOP09. Každý si mohl zvolit „svoji“ stranu asi jako u stánku se zmrzlinou, pro každého se našla ta vhodná příchuť která ho lákala. A ve všech je přimíchané CIAnkáli. Možno si zvolit „otrávenou návnadu“ dle… Číst vice »

Last edited 8 měsíců před by Ondra
Aleš
Aleš
Reply to  Ondra
21. 3. 2024 07:01

Pjakin je dobrej, to jo. Kdo má zájem pochopit širší souvislosti mezi národy a tak. Většina lidí do toho nepůjde, to je třeba mít na paměti. Dají přednost fotbalu, prostě chléb a hry. Nezkoumají, že na všechno se bere půjčka, uměle se sníží inflace, aby se mohlo přijmout euro a čím nižší cena koruny, tím lépe. Nedochází jim, že díky nesplatitelným půjčkám se může pěkně rozprodat zbytek, co zůstal z republiky. Pěkně potichoučku prošli benzinky,… Číst vice »

Jara
Jara
Reply to  Aleš
22. 3. 2024 08:58

No jo, ale pak se budou vracet v penálech a to už bude pozdě. A také se budou psát srdceryvné nekrology: „Především byl ale Michal schopný, hodný a inspirující člověk. Vždy na něj byl spoleh, nikdy neodmítl účast“ Ani ten plat za vysoké riziko smrti zase není tak vyskoký: „Dobrovolníci nepobírají plat, ale mají zajištěné spaní, stravu, mohou dostat zbraň, výcvik, a když se jim něco stane, tak se o něj ozbrojené složky postarají, V nebojové zóně se… Číst vice »

Eva
Eva
Reply to  Ondra
24. 3. 2024 08:10

obavam se, ze volit nohama je v dnesni dobe cisty idealismus – (neni problem utvaret nazor mladych a presvedcit je, aby volili, tak jak je treba) – podivejme se na prezidentske volby na Slovensku – v prvnim kole Korcok (41.2%), druhy Pellegrini(37.9%), treti Harabin(11.9%) sami Slovaci to komentuji: Tu je dôvod. Blava obrovska účasť, zvysok slabota. Cize Blava rozhodla len kôli tomu ze ich prislo viac voliť.Polovica ludi sa na 1.kolo vykvajzla. SR ma cca… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Ondra
20. 3. 2024 17:48

Pjakin je už úplně mimo.
Nechození k volbám nic nemění na legitimizaci těch, kteří byli zvolení. Třeba pár hlasy. Jen se jim to usnadní. Viz volby do senátu a do EP u nás.
Má nějaký praktický dopad to jak malým počtem jsou tam zvoleni ?
Vždy je lepší k těm volbám jít a volit podle svých preferencí.

Ondra
Ondra
Reply to  heriot
26. 3. 2024 11:59

Tady máš názor Vidláka na slovenské volby. A trefil to zcela přesně. A v podstatě potvrdil to co tady říkám: A abych vstup do nového týdne zkazil opravdu všem, tak mám jednu zprávu i pro bratry Slováky. Za čtrnáct dní si zvolíte Korčoka prezidentem. Ano, Pellegrini a Harabin mají dohromady větší podporu než všechna nebinární Šimečka i s Matovičem a ostatními figurkami, ale podle povolební reakce Harabinových voličů mám stále větší dojem, že pro ně… Číst vice »

tramp
tramp
Reply to  Nikola
20. 3. 2024 16:36

Pokud se leknu ,spadnu z gauče a jdu volit ,tak poslední hodinu před zavřením volebních místností. Kdo nejde v pátek v poledne volit,ale až takto? Pokud zavedou korespondeční volby,tak se na gauči již jenom otočím,abych se nepřeležel….

Ladik
Ladik
Reply to  Nikola
23. 3. 2024 13:16

N., minus je můj, máš ho za volební systém ušáka, kdy volí jen ze dvou zel. Podobně i jinde, kdy lze korumpovat menší frakce u lizu. U některých politiků je blbost vrozená, ale mnohem více je sviní, kteří blbost předstírají. Jinou kategorii nelze v politice najít, jelikož charakterního člověka aby pohledal. Nejhorší kategorie je hňup na povel, kdy materiál nerozhoduje.

Ladik
Ladik
Reply to  Nikola
25. 3. 2024 21:43

N., není to proti Tobě. Volby jsou hra pro plebs. Rozvádět to není třeba, jako fci korupce, jako ekonomické sraní na životní prostředí, jako změnu systému, nic lepšího si GP zatím nevymyslel. Pokud by bylo špetky a GP živý organismus, tak pak nechápu proč podporuje neustále ničení (čehokoli). Píšu pro myslivce ne pro mateřskou školku. Zdraví lesní písař. Zdar a piš!

heriot
heriot
Reply to  Nikola
24. 3. 2024 11:19

Samozřejmě, že ten šířený narativ o volbách, které nic nezmění jinak by je zrušili, je z hlediska fungování společnosti a zdravého rozumu nesmyslem.  Je to jen zákeřný, do prostoru uměle vypuštěný, narativ s cílem klamat, jako jiné – jak za nesmysly zaváděné západem, které nás ničí, vlastně může Čína, protože ze všeho profituje, nebo jak Putina ovládá globální prediktor, to samé Fica a další… Volby jsou jediný instrument, který má „obyčejný člověk“ k dispozici. Dostatečně silná, přesvědčená… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  heriot
24. 3. 2024 15:47

Já bych k volbám šel za předpokladu, že se všechny opoziční strany od KSČM přes Trikolóru až po SPD a ANO spojí v koalici podobné „Pětikolce“ a budou kandidovat společně. Přičemž sestaví přehledný a jasný „akční plán“ na jednu stranu A4 který bude obsahovat zcela konkrétní body jak zlepšit naši situaci: diplomatickou mezinárodní vztahy, vojenskou energetické zabezpečení zabezpečení surovinami záchranu zemědělství záchranu financí záchranu krachujících podniků a výrobní sféry A především: jasně se vymezí geopoliticky… Číst vice »

trampus
trampus
20. 3. 2024 12:42

Tady zřejmě jasně vévodí pamět delší,než 14dní,ale je zdrávo připomenout ostatním ty fešáky,co to s námi mysleli tak dobře. Zejména ta babisch,co se nechala očkovat před kamerou,aby posléze v Izraeli jí nepustili na jednání,že NENÍ očkovaná. https://rumble.com/embed/v47e29z/?pub=1sfave

Ladik
Ladik
Reply to  trampus
23. 3. 2024 12:32

trampusi, moc děkuju za zkažený den, na kurvy z videa jsem se nebyl schopen dodívat, díky a zdravím L.
PS: kdejaká čubka začínající na K je k zblití a karma ho musí dostat