Menu Zavřeno

České základní školy jsou v hajzlu!

Omlouvám se za expresivní nadpis, ale vcelku odpovídá realitě.

Přesněji by to vlastně mělo být obecnější „české školy jsou v hajzlu“, protože drsný sešup se týká nejen základek, ale i škol středních a vysokých. On jde ve skutečnosti do hajzlu celý náš vzdělávací systém, který čím dál tím víc připomíná jen jakousi odnož korporátního sektoru pro astroturfing a globalistický nástroj pro brainwashing dětí. Ještě pár let vývoje tímto směrem a vztah našeho školství s reálnou vzdělaností bude připomínat slavnou filmovou scénu s Gandalfem – VZDĚLÁNÍ, YOU SHALL NOT PASS!!!

Reálné vzdělání Čechů jen přes mou mrtvolu!

Samozřejmě všude se najdou pozitivní trendy a i Česká republika dělá ve školství dost věcí dobře – například máme vcelku dobré možnosti v domácím vzdělávání nebo v alternativním školství. Třeba Němci ani zdaleka takovou volnost nemají a o Skandinávii a jejich metodách znásilňování dětských myslí ala Barnevernet ani nemluvě. Také je tu pořád ještě dost kvalitních kantorů, i když některé z nich už se systém snaží poslat do vězení za nedostatečně ideologické myšlení.

Přesto – i u nás v české kotlince je rychlost destrukce školství a zhoršování kvality výuky alarmující. Obzvlášť od spanilé jízdy bývalé Ministryně Pro Potlačování Vzdělanosti Valachové, která zkur***a vše, čeho se svými kopyty dotkla. Už tak klesající úroveň našeho státního vzdělávání pak koplo do kulí covidové šílenství a následně ukrajinská hysterie. A to není jen dojem – klesáme snad ve všech objektivních ukazatelích, od schopnosti porozumět psanému textu až po dovednost provádět jednoduché matematické úlohy. A ano, nemůže za to jen školství, ale to na problému má lví podíl.

Naše školství před pokrokovými změnami

Z nějakého důvodu mě většina lidí považuje za mnohem mladší, než jsem – asi za to může moje věčně rozcuchaná, velká hlava a vytlemený výraz idiota ve tváři. Ale já jsem i přes pubertální mozek a sexy zadek ve skutečnosti stará bába – jsem ročník 79 a nedávno jsem slavila 44 oběhů Slunce. A tak jsem mimo jiné zažila i deset let toho slavného „komoušského pekla“ a mám z něj (díkybohu) vlastní zkušenosti. Zažila jsem tedy školství komunistické/socialistické, krásnou divočinu devadesátých let i první náznaky nastupujícího škrtítka po přelomu tisíciletí.

Možná se mnou nebude většina z vás souhlasit, ale mně osobně přijde, že pro děti do cca 15 let byly osmdesátky mnohem lepší doba, než dnes. Když odmyslíme obecný technologický rozvoj, který ale moc nesouvisí s konkrétními zeměmi, tak pro děti byla české osmdesátá léta skoro ve všech směrech zdravější – krom jediné věci, a to je volnost cestování do zahraničí. Děti dostávaly kvalitnější výuku, měly paradoxně větší svobodu, o jejich naivní hlavičky se neprali sofistikovaní psychopaté z korporátního sektoru a z neziskovek, měly mnohem více zdravého pohybu a zřejmě i kvalitnější stravu.

Školství tehdy bylo vcelku zkostnatělé, ale základní a střední školy ve skutečnosti tlačily do dětí méně propagandy, než dnes. Respektive – těžko se mi posuzuje objem snahy o vymývání mozku tehdy a teď, ale v osmdesátkách to byla spíš jen taková legrace, kterou už nikdo nebral moc vážně, zatímco dnes se všemožní psychopaté snaží dětem opravdu zažrat pod kůži těmi nejzákeřnějšími metodami.

Tady je pár mých postřehů, když srovnám školy pro děti 6-15 let z roku řekněme 1989 s těmi dnešními. Pokud s čímkoli z toho nesouhlasíte, napište prosím svoje vlastní postřehy do komentářů.

To špatné na školách z 80’:

  • Z výuky jazyků byla pořádně k dispozici v podstatě jen komplikovaná ruština (která málokoho zajímala) a případně němčina (kvůli východním Němcům). Angličtina byla takřka tabu, ale na některých školách se prý dala vzít k povinné ruštině jako volitelný jazyk.

  • Pořád ještě probíhaly určité snahy o ideologickou propagandu, ale bylo to tak nějak bezzubé. Děti v některé dny v roce kreslily, vystřihovaly a vylepovaly holubice míru (ptám se – co je špatného na míru?!), jednou dvakrát do roka šly na nějaký průvod (to byla velká sranda!) a sem tam se chodilo do kina na sovětské filmy (to byla většinou taky vcelku zábava, hlavně tedy cesta do kina a z kina, ty filmy už moc ne). Toť v podstatě vše.

  • Mezi učitelkami byly občas ideologické hysterky, které se neúspěšně snažily do dětí cpát blbosti. Naprosté většině dětí, rodičů a dokonce i kolegů učitelů ale byly tyto soudržky učitelky k smíchu a nikdo už je nebral moc vážně. Přesto dokázaly dost prudit, pokud jste třeba přišli do školy s mikinou s anglickým nápisem. Tenhle typ vzteklého žvižátka ze škol nevymizel, naopak nás dnes prudí ještě agresivněji za nějaké jiné, aktuálnější „ideo-zločiny“.

  • Školní jídelny byly k h***u i tehdy. Ale moje partnerka říká, že třeba v Plzni měli školní kuchyni výbornou a že jí tam chutnalo, takže jsem možná jen měla smůlu na nějaké „kuchařky“ z prasečáku.

  • Už tehdy byly občas v jídelnách aktivistické soudržky, které hlídaly u okýnek, jestli jste snědli opravdu všechny ty pomeje, „aby nehladověly děti v Africe“, což mi přišlo jako úplně debilní pseudoargument už v osmi letech. Jakým mechanismem jakože zachráním černouška v Africe, když se tu přejím něčeho, co mi nechutná?! Odpověď jsem nikdy nedostala. Dnes jsou prý v některých jídelnách podobné soudržky taky, jen svojí snahu týrat děti obhajují „záchranou přiteplené planety“ a „trpícími Ukrajinci“.

To dobré na školách z 80‘:

  • Při výuce bylo primárním cílem natlačit do hladových dětských mozků co nejvíc skutečných znalostí. Hlavně z exaktnějších věd, aby měly děti slušný obecný přehled o dějinách (manipulace byla menší než dnes), přírodovědě, fyzice či matematice.

  • U každého většího sídliště byly postaveny nové základní školy – komunistům hodně záleželo na tom, aby měly menší děti všechno co nejblíže. Díky tomu se i ve třídách mnohem snadněji vytvářely místní party, které pak spolu podnikaly různá dobrodružství po okolí i po skončení výuky. Dojíždění bylo ve městech v podstatě abnormalita.

  • Nové základní školy byly dobře vybavené a asi se do nich sypalo fakt hodně peněz. Možná jsem měla jen štěstí, ale všechny moje základky měly 1-2 velké a skvěle vybavené tělocvičny, vyhřívaný bazén, venkovní hřiště, zahradu na botanická cvičení a spoustu dalších prostorů a pomůcek. Po revoluci naše škola všechny majetky rozprodala.

  • Chodit do školy bylo bezpečné – strach z nějakých únosů, úchyláků, feťáků, agresivních migrantů a tak dále byl minimální. Já jsem do školy chodila sama prakticky od první třídy (od první do třetí většinou spolu se starším bratrem, pak už úplně sama). Kvůli stěhovaní jsem prošla tři základky, do každé z nich jsem vždy v pohodě došla pěšky za pár minut.

  • Škola i učebnice byly úplně zdarma. Jediné, co museli obstarat rodiče, byla aktovka, penál a úbor na cvičení. Přestože jsme na škole byli tři sourozenci najednou, naši velmi mladí rodiče to v pohodě dokázali finančně utáhnout i bez pomoci prarodičů nebo půjček.

  • Základní školy měly dostatečnou kapacitu, a to i pro masivní populaci „Husákovo dětí“.

  • Složení dětí ve školách bylo poměrně homogenní – byly to prakticky samé české děti. Sem tam byl i nějaký cikán, který často do třídy propadl a po roce z ní zase zmizel (protože znovu propadl). Nějaké společenské, náboženské nebo rasové třenice prakticky neexistovaly a děti byly většinou hodnoceny jen podle toho, jak dobře se učily a jak se chovaly, ne podle barvy kůže nebo podle původu (výjimku mohly tvořit jen ojedinělé případy dětí nějakého papaláše).

  • Školy nebyly tak předposrané a každou chvíli jsme šli někam ven – do kina, zacvičit si do areálu zdraví na kraji města, podívat se na nějakou památku, jen tak se vyvětrat atd. Když si někdo natloukl nos, protože byl nemotorný trouba, tak si za to mohl sám. Byl nesmysl, že by se na učitele volala málem URNA, aby ho za něčí odřené koleno brutálně zatkla a poslala do uranových dolů.

  • Bylo dost praktické výuky – botanické práce na zahradě, dílny, kuchyně… Děti se učily prakticky používat taková ta dvě chapadýlka, která se dnes používají jen na šmatlání po šmatlafounech. Tehdy se tomu mám pocit říkalo „ruce“ a nějaká ta běžná fyzická práce nebyla pod naši úroveň. Mám pocit, že nějaký tělocvik byl skoro každý den.

  • Jednou nebo dvakrát ročně jsme dělali branná cvičení, což byla pro naprostou většinu dětí sranda, která narušila stereotyp. Chodili jsme venku s pytlíkama na nohách, čistili a navlékali si plynové masky, dělali souboje chobotama od filtrů atd. Děti byly prakticky učeny, co mají dělat v případě nějaké krize. Nejen při útoku „imperialistů“, ale třeba i při požáru, povodni atd., což ve skutečnosti bylo velmi užitečné (a většinou sranda). Tím nemyslím, že se dětem jen něco řeklo, ale prakticky jsme třeba naběhli do podzemní částí školy nebo se organizovaně sešikovali před školou.

  • Jezdilo se na školy v přírodě, lyžáky, výlety – vždycky to bylo tak levné, že si to mohli dovolit i chudší rodiče.

  • Každá škola i DDM zařizovaly spousty kroužků, které byly – podržte se ať neupadnete – zadarmo. A většina z nich byla i poměrně kvalitních. I když třeba výuka hry na hudební nástroje byla často nesmyslně zkostnatělá a spoustě dětí hraní spíš znechutila (poznámka – nás učil na kytaru v kroužku v DDM jeden skvělý cigán, který učil mnohem lépe a zábavněji, než 95% pedantských učitelek z univerzit).

  • Možná má někdo jiné zkušenosti, ale pro mě byla dětská organizace Jiskra zábava (do Pionýra jsem se kvůli stěhování a dalším okolnostem už nedostala). I ten Pionýr podle mě většinu dětí bavil – na konci osmdesátek to totiž často byl spíš turistický kroužek a nějaké ideologické bláznoviny se tam braly s velkou rezervou (to ale hodně záleželo na konkrétních vedoucích!). Hlavní bylo dát děti dohromady a učit je různé praktické věci. Moje partnerka dokonce byla už někdy v roce 1988 ve „skautu“ maskovaném jako pionýr – nosili i skautské košile a nikdo to v podstatě neřešil, protože se v té době všechno už hodně uvolňovalo.

  • Drogy byly ve škole něco naprosto nepředstavitelného. Nejen na základce, ale i na střední.

  • Nějaká sexualizace dětí ve škole naprosto nepřipadala v úvahu! Děti se sice naučily základy toho, jak funguje biologie a tedy i rozmnožovací systém zvířat i lidí (to druhé až v sedmé třídě), ale nikdo jim neříkal, že mohou spát s kým chtějí nebo že pohlaví je jen sociální konstrukt a ony si mohou kdykoli vybrat jakékoli pohlaví chtějí podle toho, jak se zrovna vyspaly.

  • Vztahy mezi dětmi byly tak nějak normálnější a rovnější. Jen málokdy se objevila situace, že by byl někdo nějak protěžovaný, protože by byl z nějaké „protekční rodiny“ (ale i to se dělo).

  • Děti byly víc krevnaté – třeba kluci si občas dali o přestávce trochu po čuni, ale jen tak, většinou v relativně kamarádském duchu. Pokud přitom někdo někomu nenatrhl ucho nebo ho nechtěně nepíchl trojúhelníkem do oka, tak se to nijak neřešilo a nikdo na nikoho nežaloval. Jedna z nepochopitelně oblíbených her tehdy bylo třeba tzv.“maso“ – kdo ví, co to bylo? 🙂

  • Po výuce se často scházely party dětí ze stejného ročníku a hrály spolu céčka, fotbal, pinčes, krvavý koleno, na schovku, na kovboje a indiány, skákalo se přes gumu, jezdilo se na plastových tatrovkách s pískem z pískoviště (ten rachot!!!) a tak dále. Ze spousty takových partiček vznikla kamarádství na celý život. Většina dětí spolu pořád lítala někde venku – dodnes si pamatuju ten hukot na sídlištích každý den. Nedávno jsem se na jednom takovém sídlišti byla podívat a vypadalo to tam jak zombieland – nikde nikdo, žádné děti, všichni zřejmě zalezlí doma, o samotě, u mobilů. Samozřejmě chápu, že to jak teď skoro všichni žijí ve svých uzavřených bublinách, není jen vina školy, ale celkového nastavení společnosti.

Možná jsem jen měla nějak abnormální dětství, ale snažím se na to koukat tak objektivně, jak jen dokážu. A pro děti 6-15 let byla podle mě ta doba opravdu zásadně lepší. Navíc si z ní většina odnesla mnohem více praktických znalostí a dovedností i odolnosti. Spousta věcí, která se děla v osmdesátých letech, samozřejmě byla docela šílená a nelíbila se mi tehdy ani teď (připomínám, že spousta našich příbuzných tehdy emigrovala na Západ a tak naše rodina měla dost výrazný černý puntík). Neobhajuji tehdejší režim, ale kriticky uznávám, že spousta věcí tehdy fungovala lépe než dnes. Výrazně lépe! Tím dobrým z minulosti bychom se měli inspirovat, jinak se chováme jako pitomci.

A jak vypadá situace dnes, v roce 2023, po covidové hysterii, během dobíhající ukrajinské hysterie a za rozjíždějící se genderové a „zelené“ hysterie?

Moderní učitel…teda ta učitelka…nebo to učitelko?

Rozhovor, který by si měl pustit každý

Na kanálu Otevři svou mysl vznikl velmi zajímavý rozhovor s dvanáctiletým klukem o tom, jaká je situace ve školách dnes. Ať už právě teď máte nebo nemáte děti na základní škole, tak si ten rozhovor určitě pusťte. V první řadě musím vyjádřit pozitivní údiv nad tím, jakou má ten dvanáctiletý kluk vyřídilku a jak dobře dokáže formulovat myšlenky a popisovat problémy. Kéž by takových „zkušenostmi otrkaných“ dětí přibývalo, v nejisté době dalších dekád budou fakt potřeba (pokud nám upíři Afroameričanová s Fialčenkem do té doby nezařídí jadernou válku).

VIDEO:  Aktuální situace na školách v ČR očima žáka základky (video už bylo bohužel odstraněno, zřejmě na žádost chlapcova otce)

Zde je záloha videa na Odysee

Zde je záloha videa na Rumble

Pokud na rozhovor nemáte čas, tak z něj shrnu pár zajímavostí. Týká se to jedné nejmenované školy v Praze, ale velmi podobná situace je na mnohem více místech.

  • Kluk je ve třídě s 26 dětmi, kde je jen 8 Čechů (!!!). Zbytek jsou většinou Ukrajinci, případně Asiaté apod. České děti jsou tedy v české škole a v české třídě v menšině!

  • Škola nedávno vyhodila hromadu českých učitelů a učitelek (asi čtvrtinu), aby uvolnili místo pro náhradníky z Ukrajiny. Spousta z těch vyhozených učitelů byla oblíbená a učila dobře, ale to jim vůbec nepomohlo – museli udělat místo slámě u kravína. Vyhazovali se učitelé češtiny, matematiky, němčiny atd.

  • Český jazyk začala vyučovat ukrajinská učitelka, která moc neumí česky a neumí ani základy gramatiky, třeba kam patří tvrdé „y“ a kam měkké „i“. Nedělám si legraci – škola vyhodila etablovaného českého češtináře a češtinu tam teď učí Ukrajinci, kteří neumí česky! Idiokracie jak vyšitá! :-)))

  • Výuka angličtiny i češtiny v šesté (?) třídě tam tedy probíhá přibližně na úrovni 2-3 třídy, aby to stíhaly ukrajinské děti. České děti tam nikoho nezajímají, přestože vyjadřují obavu, že kvůli extrémnímu zaostávání v rychlosti výuky budou mít problém udělat přijímačky třeba na gympl a musí se kvůli tomu doučovat mimo školu (což asi není zadarmo, že?).

  • Při angličtině si ukrajinská učitelka posadila ukrajinské děti dopředu a věnuje se primárně jim. České děti jsou v české škole zřejmě spíš na obtíž.

  • Ukrajinská učitelka se mimo osnovy snaží české děti učit ukrajinsky a dávala jim k vypracování i pracovní listy. Asi aby pochopily, že už to tu není naše, ale ukrajinské.

  • České děti některým ukrajinským kantorům ani pořádně nerozumí, protože někteří z nich neumí moc česky nebo se věnují jen ukrajinským dětem a mluví ukrajinsky.

  • Ukrajinské učitelky ukrajinským dětem „trošičku“ nadržují a tak když třeba má Ukrajinec průměr známek 4,25, dostane bez problémů na vysvědčení dvojku nebo trojku. Vypovídací hodnota takových známek je samozřejmě 0.

  • Ve škole jede naplno LGBT+ převýchova, a to i u dvanáctiletých dětí!! Například nástěnky jsou polepené plakátky s LGBT tematikou a na chodbách jsou duhové vlaječky. Děti jsou převychovávány, aby propagovali manželství homosexuálů.

  • V některé dny učitelský sbor nařizuje dětem, aby přišli v duhových tričkách, aby prý ukázaly svou nehynoucí podporu LGBT hnutí. Kluci mohou místo duhových nosit i trička růžová. Pokud neposlechnou, dostanou čárku. Za tři čárky dostanou poznámku za „neplnění pokynů učitele“, kterou musí donést rodičům k podepsání.

  • Už jim na škole jede i nějaká ta změna pohlaví (opakuji – jde o základku!) a učitelé dětem vysvětlují, ať do toho přešívání taky klidně jdou, že je to normální a přirozené.

  • LGBT propaganda tam slaví úspěchy například i v tom, že teď některé holky absolutně odmítají mluvit s kluky.

  • Ze školní jídelny vyhodila škola 5 z 9 českých kuchařek, aby mohli najmout kuchařky ukrajinské. Opět to vůbec nesouviselo s kvalitou práce, šlo jen o výměnu na základě etnického klíče.

  • Původní ředitelka školy dala výpověď, protože ty srajdy zřejmě nemohla vydržet.

  • Na škole vzniklo učitelské hnutí odporu, které se snaží omezit ukrajinizaci školy i LGBT propagandu. Bohužel jsou v menšině (je jich asi 5 proti zbytku školy).

  • Kluka, který o škole vypráví, zkoušelo tyranizovat jedno ukrajinské dítě. Český kluk to zkoušel dvakrát řešit s učitelem, ale ten mu řekl, ať ho do toho netahá a vyřeší si to sám. Tak při dalším přívalu nadávek dal český kluk tomu ukrajinskému pěsťovku. Výsledek – ukrajinský kluk šel okamžitě bonzovat a český kluk dostal důtku třídního učitele.

Kluk samozřejmě říká, že ukrajinské děti jsou různé a některé jsou v pohodě, snaží se naučit česky a chovají se normálně. Ale je tam teď velmi velká skupina ukrajinských dětí, které jsou agresivní, rozjívené a extrémně drzé. Takových nezvladatelných dětí je tam teď mnohem víc, než jich tam kdy bylo v době, kdy byla škola ještě česká.

Na konci vás ten neskutečně výřečný (a odvážný!) kluk pobaví historkami o šílených jídlech, které jim teď jídelna vaří. Třeba rajská omáčka s filé, rajčatový puding nebo čočka s houskovým knedlíkem a bramborama…argh!

Produkt moderního školství

Co je cílem toho všeho?

Co je obecným cílem té řízené destrukce školství na celém Západě je asi celkem jasné – debilizovaná a nevzdělaná populace se mnohem snáze ovládá. Globální parazité už si to v historii několikrát ozkoušeli – čím méně znalostí má většinová populace a naopak čím více mají znalostí oni sami, tím lépe pro ně.

Já mám ale zásadní otázku k té ukrajinizaci českých škol a společnosti celkově. Já sama bych neměla vůbec nic proti tomu, kdyby se tu pro ukrajinské děti vytvořily dočasné školy, aby se u nás mohly dál učit, než se na Ukrajině vyjedná mír a oni se budou moci vrátit domů. Ti ukrajinští učitelé tu na to očividně jsou, když se kvůli nim vyhazují učitelé čeští, takže by stačilo jen sehnat potřebné prostory. Peněz se do naší ukrajinizace už teď sype tolik, že finance by taky neměly být problém. Stačilo by nekoupit jeden nosič jaderných zbraní, tedy F-35. Do ukrajinského učitelského sboru by mohly nastoupit i naše učitelky češtiny, aby děti (i kolegy) učily češtinu, kdyby tu náhodou někteří z nich zůstali. Mezitím v českých školách by se dál normálně učily české děti normálním tempem.

Místo toho ale dochází k předělávání už fungujících českých škol na ukrajinské, české děti jsou vytlačeny na okraj zájmu jak nějaký odpad, čeští učitelé jsou vyhazováni a celkově jako kdybychom se v naší vlastní zemi stávali jakýmsi obtížným hmyzem.

A teď se vás ptám – pokud by se plánovalo, že se ukrajinští „uprchlíci“ mají časem vrátit k sobě domů, probíhalo by to celé tímhle způsobem? Proč se ničí české školy a ukrajinizuje se celá země, když to má být jen dočasná pomoc uprchlíkům? Není za tím nějaký dlouhodobější, zákeřný plán?

Třeba „Demokraté“ z USA, kteří pomáhají řídit naši současnou vládu, nechávají do své země proudit naprosto nekontrolovaně miliony Mexičanů a dalších imigrantů s tím, že tito migranti je pak budou volit (většina původních Američanů má té vládnoucí korporátně-fašistické svoloče už plné zuby). Tenhle způsob získávání nových voličů jim zatím docela dobře vychází, i když se díky tomu dostalo celé USA na pokraj finančního kolapsu (společenský kolaps tam už v podstatě nastal)…

Jaký plán má asi náš ukrajinský premiér Fialčenko, ministryně války Afroameričanová, ministr cenzury Rakušan (který asi velmi obdivuje jednoho nechvalně proslulého Rakušana z minulosti) a zbytek té cizácké verbeže, kterou se podařilo dostat do vedení naší země?

Fialčenkova stupnice zájmů

5 37 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

162 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Jindřich
Jindřich
15. 6. 2023 14:29

Dodnes jsem vděčný, že jsem se naučil rusky. A děkuji bohu, že jsem dostal tak dobré vzdělání a žil v době, kdy se rodiče nebály děti nechat běhat venku celý den. Tohle už u nás nikdy nebude.

Martin
Martin
Reply to  Jindřich
22. 6. 2023 20:09

Naprosty suhlas.

Gerhard Palm Ing.
Gerhard Palm Ing.
Reply to  Jindřich
25. 6. 2023 17:10

Česky se to píše …“Rodiče se nebáli“.

ZaS
ZaS
14. 6. 2023 20:45

Dovolím si vyjímečně využít nabídky a reagovat na body týkající se socialistického školství. Jsem o patnáct let starší a tak jsem v té době absolvoval jak základku, tak i střední. V obou případech šlo o běžnou školu. angličtina nebyla tabu. kromě povinné ruštiny jsme měli i druhý volitelný jazyk. zpravidla to byl Aj nebo Nj. Kromě toho byly už na základce jazyky i jako mimoškolní vzdělávání aka „kroužky“. na mé škole ideologické hysterky nebyly, ale… Číst vice »

Milada Pejšová
Milada Pejšová
Reply to  Nikola
15. 6. 2023 14:33

Já jsem chodila na tehdejší 11letku a zažila jsem, že skvělá učitelka českého jazyka, která pouze vyslovila jméno Masaryk, byla odejita. Ve třídě jsme měli spolužačku (dosti nenadanou), která to zmínila doma. Její tatík byl nějakým vyšším funkcionářem KSČ a postaral se. Na dějepis jsme též měli báječnou paní, která vůbec nechtěla nějké to političtější okecávání a vždy, když někdo začal, k tomu říkala: “ Na to jem se tě neptala, mluv stručně a k… Číst vice »

Kubrt
Kubrt
Reply to  Nikola
16. 6. 2023 04:36

Ono je to vždy a za všech režimů víceméně stejné. Můj syn nastupoval do první třídy v září 1989. Na první třídní schůzce mě učitelka peskovala, že jí můj syn stále ještě oslovuje „paní učitelko“, jak byl zvyklý ze školky. Jenže čas trhnul oponou a už za pouhých pár týdnů zase děti musely soudružky oslovovat paní učitelky. Daleko horší na tom bylo, že během pár týdnů byli učitelé i s vedením jako staré kádry vyházeni… Číst vice »

vera
vera
Reply to  Nikola
16. 6. 2023 16:43

A dukatove buchticky…. bleeee…. ale u nas v druzine nikdo nehlidal. Moje rodina hlidala uplne magorsky, a ja jsem zacla normalni jist az prave tam. A hodna pani kucharka mi schovavala klizkove maso, ktere druzi nechteli… mam na to moc pekne vzpominky. A jak jsme se s holkama predhanely, kdo sni vic knedliku….:-)

Jára
Jára
14. 6. 2023 18:57

„Z výuky jazyků byla pořádně k dispozici v podstatě jen komplikovaná ruština (která málokoho zajímala) a případně němčina (kvůli východním Němcům). Angličtina byla v podstatě tabu.“ Tady nesouhlasím – jsem o pár let starší a angličtinu jsem si mohl volitelně vybrat od 4. třídy na základce samozřejmě s povinnou ruštinou. Byl výběr – buď Aj nebo Nj. Narozdíl od tebe se ještě pamatuji na občanskou výchovu – téma ideologická diverze a psychologická válka a drobné… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
14. 6. 2023 22:03

Já si to taky pamatuju. Každý na 2.stupni uměl resuscitaci, ošetřit zlomeniny, vyvrknuté kotníky, věděl co v případě otravy, mdloby, infarktu, čím neutralizovat poleptání kyselinou a zásadou. Základy požární bezpečnosti, co se čím hasí, jak se to hasí. Dnešní pokyny ? Zadřete-li si třísku, zavolejte mobilem záchranku ! Při vypití jedu v žádném případě nevyvolávejte zvracení ale počkejte, až dotyčný zdechne a záchranka pak odveze jeh tělo. Ty „moderní“ zdravotnické předpisy jsou mi až podezřelé,… Číst vice »

Pavel
Reply to  Jára
15. 6. 2023 02:01

jj, souhlas, existovaly jazykové školy (i základky), ale i na průmce (na střední škole, kde většina nepokračovala na VŠ) byla možnost si vybrat němčinu nebo angličtinu jako povinný nebo i nepovinný předmět (v první verzi šlo o nezrušitelné rozhodnutí, člověk pak mohl z angličtiny i propadnout .-) ).

Karel
Karel
15. 6. 2023 13:54

Měli by stě se učit rusky,zanedlouho totiž tady i v jiným velkohubem západě nebude možno normálně žít.jedine emigrace na východ

Karel
Karel
Reply to  Nikola
15. 6. 2023 14:19

Anebo tak, možná nás to zachrání ..

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
15. 6. 2023 14:56

Jaderné hlavice naštěstí nevybuchují po zasažení jako sud střelného prachu. Myslím že jaderný scénář se nám skoro určitě vyhne. Nicméně ty ostatní scénáře hroucení civilizace, infrastruktury, zásobování vodou a potravinami, zdravotní péčí, elektřinou, plynem, … se nám zřejmě nevyhnou. A pro řadu lidí budou fatální. Koller docela panikaří: https://www.youtube.com/watch?v=cCuRcnFXsxo Ale vzhledem k tempu hroucení USA si myslím, že ani válka tu nebude. To záleží na tom, jestli se rusům podaří zpacifikovat jejich podpindosy co SVO… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
16. 6. 2023 14:42

Ty jsi si ještě nepořídila do baráčku filtroventilační zařízení s aktivním uhlím, protiprůrazové fólie do oken a ve sklepě kryt proti bombardování? To je trestuhodné zanedbání současných rizik a světlých zítřků do kterých nás žene Fialenko, Ropušan a PePa. Ještě jsem zapomněl na solární panely, generátor, a vlastní vrt na zásobění vodou. Tyhle věci člověku zajistí slušné přežití i když se tu něco semele. Já bych si do baráku minimálně ty solární panely, fólie do… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
19. 6. 2023 12:15

To je o několik řádů jinde než když bouchne atomovka správným postupem. K nějakému zamoření dojde, ale to tak velké škody nenadělá. Atomovka na iniciaci potřebuje naprosto přesné načasování. A jakmile se něco trochu pokazí, tak se skoro nic nestane – je to válec z kovového uranu, který se nevypaří na prach. Třeba se trochu pomačká. Ta munice z ochuzeného uranu se asi také rozmetala do okolí, ale asi zůstala vcelku. I když vybuchne patrona,… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Jára
Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
15. 6. 2023 15:25

PePa 107 prohlasil, že si to tež dokaže přestavit mět zakladnu daleko od Prahy a ostravsky lid stoji za svojim prezidentem až do roztrhani těla. Raději, ať ruske rakety dopadnu na nas v Mošnově, než aby zničily areal RVHP v Ruzyni 👹🕍👹 Černochova podepsala s černochem smluvu o dočasnem pobytu vojsk. jedenact zakladen, kere tym ameryckym synkum poskytujeme, neni mnoho. Naštěsti se v čl. 3 piše, že pokud bude amerycka strana potřebovat, može požadat česku… Číst vice »

Jindřich
Jindřich
Reply to  Karel
15. 6. 2023 14:31

Pochybuji, že znovu obětují své životy pro takový odpad, co tu je.

alex
alex
Reply to  Nikola
20. 6. 2023 09:43

Nikdy bych si nemyslel, že to někdy řeknu, ale nakonec by to nemuselo být špatné. Protože tímhle stylem a tempem za chvilku končíme jako stát, jako národ tak i jako jeho obyvastelé. Rusové můžou naší agonii oddálit (opět). Zjevně si neumíme vládnout sami.

Ivan
Ivan
17. 6. 2023 11:00

Na základku jsem chodil v letech 1964-1973. Byl jsem jiskřička i pionýr 🙂 Co se týče politické propagandy, vybavuji si pouze jediný případ, a to návštěvu tří mladých Vietnamců ze severu. Povídali o svých zážitcích z počínající vietnamské války. Chodil jsem tehdy asi do čtvrté třídy. Určitě jela i jiná propaganda, ale byla tak nějak nenápadná, aspoň na naší škole 😀 Zažil jsem taky rok 1968. V Praze to mohlo být místama „husté“, ale v… Číst vice »

heriot
heriot
14. 6. 2023 19:52

Já myslím, že jste to Nikolo vystihla velmi dobře, a na to, že Vám bylo 10… 🙂 ! Až na drobnou nepřesnost, co se týče těch jazyků s Vámi souhlasím. Také je třeba si uvědomit, že nikde a nikdy nebylo vše dokonalé a ideální. Blbci se vyskytovali za starého Říma, ve středověku, za 1 republiky i v době do roku 1989. Důležité je zda jen občas jsou, nebo zda vládnou. Podstata je hodnotit systém jako… Číst vice »

jirik
jirik
15. 6. 2023 09:40

Vláda Spojených států tajně shromažďuje „velké množství“ „citlivých a intimních informací“ o svých občanech, informovala před více než rokem skupina vysokých poradců Avril Hainesovou, ředitelku národního zpravodajství.
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/vlada-usa-tajne-shromazduje-spinu-na-obcany/

vydírání, zastrašování,… to je systém na kterém funguje USA…..

Jezevec
Jezevec
15. 6. 2023 18:36

Pionýr v zelené košili nemusel být nutně kryptoskaut. Zelené košile byly „do přírody“. Spíše šlo o to, zda oddíl, do kterého člověk chodil, vyvíjel takové aktivity a zda rodiče byli ochotni košili, která byla klukovi (holce) za rok malá, koupit. Jistě, taková košile mohla být nosena i ve všední den a nikomu to nepřišlo divné.

ma.ni.
ma.ni.
17. 6. 2023 06:42

Já chodila do školy 1996 – 2005, pak SOU 2005 – 2008. V těch dobách to ještě celkem šlo. Nebyla propaganda lgbtq atd. Má bývalá ZŠ měla výborně učitele, až do té doby, co se změnilo hlavní vedení a pár let potom učitele a učitelky začali odcházet ze školy. Děti, spíše ti 11 nebo 15 – 16 měli výborný znalosti, že v jejich dalších školách byli učitelé spokojeni. Poslední 10 let asi, je ZŠ na… Číst vice »

Martin
Martin
22. 6. 2023 20:17

Ceskoslovensko ako stat produkovalo prakticky vsetko. Co na maly stat 15mio ludi je az zarazajuce. Mali sme armadu a noe tych par vojakov co dnes atd atd . Nemami sme dlhy a co dnes? Atd atd. Ono my sme v podsta Indiani co predami svoju zem za koralky a whyski.
Historia sa opakuje. Ja len so zahambenim pozeram na velku cast populacie ktora akoby nechcela vidiet realitu. A na zapade je to este horsie.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
15. 6. 2023 20:43

Přednes školáka Míry je dojemný. Obohacení je rozšířeno. Většina učitelů hajluje za perverze. Ještě že se Ukrajinci u nás mají jako prasata v žitě, protože v Banderastánu v boji za hovnoty Black Rock & Great Reset asi moc chlapů nepřežije: „6000 ukrajinských vojáků je v současné době cvičeno na 40 různých místech v 65 kurzech ve 33 zemích na třech kontinentech,“ řekl generál Mark Milley, předseda amerického sboru náčelníků štábů, s tím, že 60 000… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
15. 6. 2023 13:09

Od „vědeckého“ Marxismu k hromadné „vědecké“ kastraci! Za pouhé století Za socíku byla propaganda Marxismu-Leninismu. Ve školách se tyhle nekonečné židovské bláboly smrskly do útlé učebnice a keců uvědomělé soudružky o vedoucí úloze strany, a jakési podivné snaze o směřování ke komunistickému ráji podle úchylných úvah marxistické kabaly. To přednášela občas v hodinách občanské výchovy. Tlusté spisy výše zmíněných šílených revolucionářů byly nejstabilnějším vybavením i Místních lidových knihoven. Ve většině případů nedotčené. Nikdy to nikdo… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
16. 6. 2023 22:55

Všechno co píšeš, Nikolo, je pravda – z těch neziskovek, genderismu a klimaalarmismu se mi obrací žaludek. Celkový obraz ale nevidím až tak černě – zbylo ještě dost učitelů se zdravým selským rozumem. A právě tihle učitelé uvítají tlak od rodičů zdola (a budou za to vděční) – je to na nás všech.

Karel
Karel
19. 6. 2023 20:44

Jsem ročník 68, vzpomínky na dětství, školní docházku jsou velice podobné, třeba vybavení, jídelna, byly místa od místa rúzná. Jen pár poznámek, na gymnáziu k povinné ruštině jsme si mohli vybrat němčinu nebo angličtinu, nepovinně francouzsky, ale ta byla pro nezájem zrušena. Na základce ruština, nepovinné NJ. Ale myslím že to hle bylo různé škola od školy. Ano zažil jsem pionýra, kde nás vedla starší slečna, s kterou jsme se pravidlně potkávali na bohuslužbách, pak… Číst vice »

oldo
oldo
15. 6. 2023 17:44

Veľa vecí bolo po celej republike spoločných, ale ako vždy záležalo mnoho vecí na jednotlivých ľuďoch, učiteľoch, policajtoch, úradníkoch a pod. U nás vo väčšinovom maďarskom meste je aj detský domov, kde boli deti hlavne z cigánskych rodín. V triede sme ich mali asi 7. Dnes už pre mňa neuveriteľná vec bola, že ako som ja od 8 rokov chodil s bratom v kočíku na prechádzky, tak mohli prísť dievčatá z decáku, občas s chlapcami… Číst vice »

Last edited 1 rok před by oldo
Costa
Costa
17. 6. 2023 23:26

No, jsem o pár let starší ale mám podobné zkušenosti. Teď to mohu sledovat na svých dětech. Jedno je rozumné a ve škole neříká to co se říká doma. Tedy obvykle ne. To druhé je na tom hůře. Některé mé názory přebere a pak je prů…r. Ale s jedním nesouhlasím. Ruské válečné filmy byly občas príma. Hlavně si pamatuju na jednoho Ivana, jak (v nějaké zemljance) dostal asi ze dvou metrů do hrudníku celý zásobník… Číst vice »

Martin
Martin
22. 6. 2023 19:47

Dobry den, na zacitok by som chcel pochvalit Vase velmi trefne prispevky. Bravo! K tym 80 tkam a skolstvu: Som rocnik 73. Na vsetky moje skoly spominam len v dobrom. Mozno je to prave uloha spomienok pamatat si len to najlepsie. V kazdom pripade to bolo super. Na nejake tie ideo veci sme moc nereagovali a skor sme to brali ako sucast. Opalovali sme co chceli pocut a aj tak sme si mysleli svoje. Vyuka… Číst vice »

Martin
Martin
22. 6. 2023 19:55

Este som zabudol: Prajem Vam vela sily a vydrze vo Vasj praci. Pokracujte este nie je vsetkemu koniec. Ked som bol v legii naucil som sa pokracovat az do konca, co kolvek to stoji .
Pokracujte dalej, ma to zmysel aj ked zombikov je vela..
Bon courage et vive la liberté !!!

Ondra
Ondra
14. 6. 2023 18:40

Kdo není zombík, ten svoje děti už dávno vzdělává alternativně, podle Walsdorfu nebo Intuitivní pedagogiky. A kdo neprocitnul ani při znásilňování dětí špejlema do mozku ve škole, tomu není pomoci. I ti tupější či konformnější rodiče se dnes děti snaží dávat na školy, kde je aspoň jeden předmět učený alternativně. Jen na venkově to moc ještě nefunguje, ale tam zase nehrozí, že by jim tam přednášela „transgender pedagožka“ které z pod minisukně bimbají dva chlupaté… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Ondra
14. 6. 2023 19:36

No, já tedy nevím Walsdofské školy jsou jedním z nástrojů, kterou právě Vy nazýváte zombifikací…
Popírají veškeré zásady Komenského.a vychovávají děti čistě v duchu kosmopolitismu, beztvarého systému a bez jakéhokoliv ukotvení.
Samozřejmě je to věc názoru, ale já bych tam své dítě nikdy nedal.
Brr…

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
14. 6. 2023 22:14

Heriot: To jsem uvedl jen jako příklad, těch alternativních směrů je víc. Ale i tak by mě zajímalo, v čem je Walsdorf tak špatný (kromě zvýrazněného kolektivizmu) ?
A co jsou to ty komenského zásady ?
On totiž byl křesťanský univerzalista a prosazoval spíš bratrství mezi národy, než nějaký vypjatý patriotizmus. Ale zároveň svoji zemi miloval.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
15. 6. 2023 09:59

Tohle pro zaměstnaného člověka není ve většině případů možné – po práci to nezvládne spolu s domácností. A dítěti by i tak chyběl pro vývoj kolektiv vrstevníků – tedy pokud bys nechtěl vychovat poustevníka. Nebo zombíka se šmatlafounem. I když jsi asi měl „štěstí“ na mimořádně špatnou školu, tak gulag je něco o hodně horšího. Souostroví Gulag je podle mě něco výrazně horšího: http://scriptum.cz/soubory/scriptum/%5Bnode%5D/solzenicyn_souostrovi-gulag_cele_txt.pdf Já jsem to nečetl, ale pokud chceš srovnávat, tak je třeba… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Jára
Ondra
Ondra
Reply to  Jára
15. 6. 2023 11:29

To závisí na tom, nakolik jsi svobodná duše, jak je pro tebe důležitá pravda, jak moc jsi individualizovaný a jak moc ti naopak vadí když tě deformují a dělají z tebe zombie. Kdo ze sebe toho robota udělat nechal, ten systémem proplouval mnohem lépe. Krásně tam bylo vidět, jak formování zombifikovaných a démonických osobností systémem probíhá už prakticky od mateřské školky. Ti „Starci na chmelu“ jsou podle tebe výmysl pražských filmařů ? Z mojí zkušenosti… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
15. 6. 2023 13:04

Mimochodem, dětství jsem také neměl ideální. Moje máma byla hysterická a neustále na mě křičela. To byly výlevy typu: „Ty mi tlučeš hřebíček do rakve! Já tady dlouho nebudu!“ Tak jsem šel od Petra Velechovského na psychoterapii „hledání kořenů“. Každý má nějaké problémy a nic není ideální. A také si vem, že na malé dítě působí jak rodinná tak i osobní karma. Tím vznikají hodně nepříjemné situace, a někdy ne tak úplně tvoji vinou. Tady… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Jára
Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Jára
15. 6. 2023 15:38
Stanislav
Stanislav
Reply to  Jára
15. 6. 2023 21:14

Jenže ono to někdy nejde se k něčemu postavit čelem.

Když máte proti sobě všechno, tak to prostě nedáte.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
15. 6. 2023 14:44

Ty nevíš Nikolo, co je to „peklo bez konce“ , kdy se rveš jako bojovník, ale za ty desítky let je výsledek čistá nula. On totiž ten člověk „zlomený a poražený“ takový třeba nebyl celý život, ale je to třeba bývalý bojovník co 50 let neustále prohrává proti obrovské přesile. Tohle ty neznáš, tobě se podařilo aspoň něco vybudovat. Kariéru, trvalý vztah, zázemí, nestat se zombíkem… to je slušná řádka solidních úspěchů. Prostě netušíš co… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
16. 6. 2023 08:54

Židovstvo tady otravuje gojimům životy stovky let. Lidi to obvykle nechápou, ani to většinou nechtějí chápat. Zato se chtějí cítit dobře. Pak třeba volí pětidemolici nebo žida Babiše. Mezi nima je rozdíl nepatrný ( najdi si rozhovory s prof. Petrem Drulákem, nebo si uvědom Babišovu zločinnost za koronafašismu, agentku Jourovou…). Soudruh aspenista Rakušan ovčanům vykuleně lže, jak je výhodné pomáhat s krimigrací islamistů z Afriky a Orientu. Oni mu většinou věří, ani nevědí proč. Stejně… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
15. 6. 2023 12:35

Zásada je, že ty nemůžeš ovlivnit druhé, ale můžeš změnit sám sebe. Také jsem zažil jeden výslech jako na STB. Jeden učitel mi nabídl svezení autem a já to odmítl. A když jsem si přišel pro něco (časopisy) do jeho kabinetu tak mě tam obvinil z neposkytnutí pomoci a že to oznámí výše a třídní důtka, ředitelská důtka, vyloučení ze školy …. Já jsem začal zmatkovat, protože takto křivé obvinění jsem ani v nejmenším nečekal.… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Jára
Stanislav
Stanislav
Reply to  Jára
15. 6. 2023 19:46

No, to je právě ono. „Pokud ji dělá dobře.“ A kolik jich je a kde jsou? Kamarádka chodí na terapie léta a utopila v tom už spoustu peněz a sice něco vyřešila, ale další věci tam jsou pořád. Upozorňuji, že obešla spoustu terapeutů, je to jak shánět vodu pro kohoutka, co „leží v oboře, nožky má nahoře.“ Jen ten kohoutek je ona sama. Není to jen vina terapeutů. Školení přibližný, spousta z nich vlastní problémy,… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Stanislav
15. 6. 2023 22:48

Petr Velechovský tu terapii dělá (dělal) jako týdenní kurz a dělá to spíše jako charitu. Ten týden stál v roce 2010 kolem 4500Kč opravdu velmi málo a dalo se tam vyřešit spousta věcí. Ještě jsem zkoušel Pavla Karpetu a ten mě (s)prostě vyrazil jako odpad. Naštěstí jsem mu nic neplatil. Já jsem také dělal regresi pro druhé spíše ze zájmu a v některých případech jsem ochoten pomoci. Ono je to celkem dost pracný a dotyčný… Číst vice »

Stanislav
Stanislav
Reply to  Jára
17. 6. 2023 16:33

Podíval jsem se mu na stránky.

Má tam napsáno, že „impulsem pro vznik Modré Alfy byly semináře Zlatá Mysl“.

Zlatá mysl vycházela z pop verze NLP nebo to byla její přejmenovaná verze.

NLP založili Grinder a Bandler po tom, co studovali Miltona Ericksona.

Ona zná rovnou Ericksona. Nebere ho moc vážně.

Problém je, že ve skutečnosti PNL studovala jen viditelnou část Ericksonovy metody a nikdy nedokázali ani v seriózní verzi zopakovat Ericksonovy výsledky.

Jára
Jára
Reply to  Stanislav
18. 6. 2023 17:16

Na úplný začátek jsou tyhle kurzy Velechovského dostatečné až až. Velechovský pomohl mnoha lidem se zbavit jejich problémů.

Když to uděláte, tak se můžete ohlížet po něčem „lepším“. Ale neudělat nic je jaksi příliš pohodlné. A tím se vaše problémy zcela jistě nevyřeší.

Last edited 1 rok před by Jára
jirik
jirik
14. 6. 2023 19:08

VLÁDA FIALOVÉ PĚTIDEMOLICE: PŘIPRAVTE SE NA VÁLKU! Vojenský analytik Plk. Koller – JAK SE DÁ BRÁNIT PŘI JADERNÉM A CHEMICKÉM ÚTOKU? (VIDEO CZ, 42 min)
https://youtu.be/cCuRcnFXsxo

vlastenec
vlastenec
15. 6. 2023 08:45

Pro představu, patřím ke studentům, kteří „dělali sametovku“ v Praze. Jsem tedy o dekádu starší. Komentuju ve stejném pořadí. Angličtina byla až na SŠ. Vzhledem k nemožnosti jet na Západ nebyli spolustudenti moc motivovaní. Já se ji učil v kurzu na základce díky mé matce inpirované emigrovavším prastrýcem. Matka a babička si s ním psaly a dokonce od něj dorazily i dolary v dopisu. Ideologie: Podporu míru si přivlastnil SSSR a jeho satelity. Žáci tvořili… Číst vice »

gogo
gogo
Reply to  Nikola
16. 6. 2023 16:23

Tomu jsme říkali hrát čáru a hráli jsme ji o desetníky.

jirik
jirik
15. 6. 2023 20:57

Evžen Prigožin podpořil obyvatele České republiky a Slovenska v jejich boji za národní hodnoty Zakladatel soukromé vojenské společnosti Wagner Jevgenij Prigožin deklaroval připravenost podpořit boj obyvatel České republiky a Slovenska za jejich národní hodnoty a suverenitu. Podle něj jsou tyto pojmy v současné době aktivně rozmělňovány Západem. V odpovědi na otázku telegramového kanálu Selský Rozum tvůrce „orchestru“ zdůraznil, že si velmi váží občanů těchto dvou evropských států. Prigožinova slova cituje tisková služba Concordu. „Ve světě… Číst vice »

vera
vera
16. 6. 2023 03:44

Cilem toho vseho je Cechy ponizit.
Meli by ty decka zacit ucit sebeobranu, jak Krav Maga a podobne, i obranu proti sikane.

Vladimír
16. 6. 2023 11:19

Odkazované video už tam není stejně, jako zmizel článek na Otevři svou mysl. Nicméně našel jsem kopie zde:
https://www.youtube.com/watch?v=g08azdOSO5U
https://vk.com/video655367599_456241189

gogo
gogo
16. 6. 2023 14:48

Angličtina se povinně vyučovala na VŠ,protože soudruzi potřebovali západní technologie a lidi, kteří je budou umět používat.
Ruština rozhodně není pro Čecha komplikovaná. Je pro nás lehčí než germánské nebo románské jazyky. Samozřejmě pro Němce, Francouze nebo Angličany je jakýkoliv slovanský jazyk prakticky mimo jejich mentální schopnosti se ho naučit, míněno plošně jako se u nás vyučuje AJ.

oldo
oldo
16. 6. 2023 18:27

Ľudia, prosím, tá škola sa volá Walfdorská (bez „s“), alebo Škola Rudolfa Steinera. Tu v CH je obrovská väčšina z nich dosť „náboženská“ a aj Antropozófiu berú mnohí skoro ako náboženstvo. Na jednu stranu rozvíja kreativitu a individualitu, na druhú spievať každé ráno oslavné ódy…
A kto neprečítal Castanedu celého (aj viackrát), nech si svoje domnienky niekam strčí.

Last edited 1 rok před by oldo
jirik
jirik
16. 6. 2023 20:32

Závěr: Děti, které byly očkovány vícekrát, mají mnohem větší, nikoli menší pravděpodobnost výskytu velkého počtu chronických neurologických onemocnění.

Například z výše uvedené tabulky:

   ADHD: 7x
   Autoimunitní poruchy: 21x
   Autismus: 5x
   Astma: 9.3x
   Epilepsie: 4x
   Zánět vedlejších nosních dutin: 33x

https://otevrisvoumysl.cz/cim-vice-dite-ockujete-tim-vetsi-je-pravdepodobnost-ze-se-u-nej-rozvinou-chronicka-onemocneni/

jirik
jirik
17. 6. 2023 16:30

MARTIN KOLLER – Tohle se nemělo stát. Může být červen rozbuškou ohromného konfliktu v Evropě?37 minut
https://www.youtube.com/watch?v=_JHCMgLXavw

Jana
Jana
17. 6. 2023 21:26

Ten začátek je dobrý, jsem ze stejné generace, ale tomu dvanáctiletému klukovi nevěřím. Pracuji ve školství, propaganda a vymývání mozků jede naplno, ale že by ve školách v našem městě a v městech v okolí byli vyhazováni čeští učitelé na úkor Ukrajinců, to rozhodně ne. Zrovna tak ve třídách nepřevažují děti cizinců! Proč neuvedete, do které školy dítě chodí, aby to šlo ověřit?

Sylvie
Sylvie
17. 6. 2023 22:18



im0
im0
18. 6. 2023 01:23

„Co je obecným cílem té řízené destrukce školství na celém Západě je asi celkem jasné – debilizovaná a nevzdělaná populace se mnohem snáze ovládá.“ … no, téhle tezi trochu nerozumím.Že se stádo debilů líp řídí, to je jasný. Netuším ale, k čemu by komu mohlo stádo debilů bejt dobrý – neprodukuje nic, pouze … vyměšuje. To JIM prostě k ničemu není. Žádná výroba, žádnej vývoj, žádný daně, jenom -a jo, řeknu to- jenom hovna. To… Číst vice »

heriot
heriot
18. 6. 2023 11:04

Tak tohle přesně odpovídá nadpisu článku:

„Domácí úkoly zatěžují děti, prohlubují nerovnosti ve vzdělávání a navíc nemají oporu v zákoně.Odborně podložené argumenty uvedené ve výzvě jasně ukazují, že zadávání povinných domácích úkolů je v rozporu s legislativou, zasahuje do práv a svobod dětí a jejich zákonných zástupců a jejich známkování je silně diskriminační“.

Autoři takových nesmyslů nakonec stejně prosadí svou…

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
19. 6. 2023 18:23

Chvilka vzdělávání😉

antirouškař, promořovač, popírač…

vznikla nová mutace viru označovaná omikron, která sice neměla nic moc společného s předchozími mutacemi a její vznik se tedy do jisté míry dá srovnat s neposkvrněným početím…✡️
https://dfens-cz.com/maly-lexikon-pokrokovych-urazek/

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
19. 6. 2023 21:51

Centrální plánování soudruha Švába: likvidace 75% vozidel do roku 2050. Kazisvět předstírá záchranu planety. 👹„Cíle WEF budou vyžadovat rozsáhlý projekt centrálního plánování s nevyčíslitelnými náklady,“ píše deník a v závěru navrhuje pisatelům publikace a ostatním členům WEF, aby šli lidu příkladem a zakázali cestování soukromých letadel na příští konferenci Světového fóra. Za zmínku také stojí právě to, že za tímto návrhem stojí společnost Visa, tedy jeden z nejznámějších provozovatelů kreditních a debitních karet. Již během… Číst vice »

jirik
jirik
21. 6. 2023 20:55

Injekce vitaminu K se rutinně doporučuje dávat dětem ihned po narození. Tvrdí se, že jde o „neškodnou injekci”. Jenže je to vážně tak? Brandy Vaughanová, bývalá pracovnice ve farmacii, odhaluje fakta o vitaminu K, která jste možná nevěděli.
https://otevrisvoumysl.cz/brandy-vaughanova-nebezpeci-injekce-vitaminu-k-podavane-novorozencum/

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
21. 6. 2023 21:59

Zpravodajství ze sanistických vymýváren mozků; Genderové deviace mají za úkol na psychosomatické rovině provést indukci neplodnosti západní populace na této planetě. Je to eugenický proces, který řídí na této planetě globalistické elity pověřené správou naší planety. Působením propagandy a indoktrinace lze psychosomaticky😿 vykastrovat populaci, a to tak, aby to nezaregistrovala. Nebude ochotna rozmnožování, protože genderová somatika se postará o zbytek. https://aeronet.news/video-britanii-otrasa-skandal-s-uniklou-nahravkou-dvou-13-letych-studentek-ze-skoly-anglikanske-cirkve-ktere-se-do-krve-pohadaly-s-ucitelkou-genderovych-studii-o-tom-ze-jejich-spoluzacka/ světový finanční spekulant, podněcovatel „barevných revolucí“, globální „propagátor“ sexuálních zvráceností a jeden z hlavních… Číst vice »

jirik
jirik
23. 6. 2023 11:58

RAzhlas – férovky – 22. 6. 2023

proč je důležité jít mimo ně!O mezinárodních smlouvách – co obsahují!!!!mírové smlouvy 1947, společnost národů, OSN,….kdo a kdy uznal československo a to již v roce 1914 !!!https://www.youtube.com/watch?v=sPPlDP1MK2I

Last edited 1 rok před by jirik
Karel
Karel
29. 6. 2023 01:14

Prezident Putin dnes podepsal nařízení, podle kterého v ruských nemocnicích začnou fungovat sexuologové, kteří budou léčit homosexualitu a ostatní deviace a budou smět používat i donucovací prostředky. Tam je svět ještě normální! A u nás? Jak píšete, děti se učí, že to není nemoc. Držím vám palce Nikolo.

moravan
moravan
Reply to  Nikola
30. 6. 2023 09:04

V té podobě, jak to popisuje Karel to uvádí ruská mutace Times, což může být značně překroucené. Už i to „ilustrativní foto“ dává tušit spíše inscenovaný snímek, než realitu ( https://www.moscowtimes.ru/2023/06/29/aktsii-apple-dostigli-rekorda-stoimost-kompanii-priblizhaetsya-k-3-trln-a47399 ) Lze se proklikat ku nějakému nařízení z loňska, které má 259 stran ( http://publication.pravo.gov.ru/Document/View/0001202211140024?index=1 ) nebo k dalšímu článku ( https://www.pnp.ru/social/v-poliklinikakh-mogut-poyavitsya-seksologi-i-detskie-psikhiatry.html ), který to popisuje tak, že : „profese sexuologa se v Rusku oficiálně objevila v roce 2003. Ale ve státních zdravotnických zařízeních… Číst vice »

Karel
Karel
Reply to  moravan
3. 7. 2023 23:51

No a nebo to prostě neřeším a nepamatuju si, jaký nick jsem kdy dával. Diskuse je z principu pseudonymní. Neřešte nicky, řešte obsah. V jednom konkrétním vlákně nick pochopitelně udržím, jinak by to byl zmatek.

Jo, můj zdroj byly ty Moscow Times.
https://www.moscowtimes.ru/2023/06/29/v-rossiiskih-bolnitsah-nachnut-lechit-gomoseksualizm-a47400

jirik
jirik
30. 6. 2023 07:23

vilma partyková v rozhovoru o urinoterapii, zdraví,…
cca 45 minut
– léčba po COVID očkování
– léčba při selhání ledvin a urinoterapie
– vliv léků na organismus
https://youtu.be/PDd3-epjK88

Marta
Marta
15. 7. 2023 09:29

Asi jsem měla štěstí, že jsem po základce nastoupila na zajímavou střední školu. I když i ta základka měla své plusy – kamarády, pár dobrých učitelek, taky více tupých kravek…, ale kolikrát jsem byla překvapená ze zjištění, že spolužáci, kteří přišli z městských i velkoměstských základek, byli docela omezení. No a na střední škole jsme měli k ruštině povinnou francouzštinu, kterou bohužel vyučovala blbka, která francouzsky neuměla a jako bonus kuřárnu… To vše v normalizaci… Číst vice »

byngo
byngo
31. 7. 2023 09:15

skoly na zapade v 80-90 letech byly tez jine, vse bylo jeste Ok, pak zacaly prichazet globalni zmeny financovane satanskym zionismem, barevne revoluce vcetne nasi sametovky, zari 2001 a vse dovolujici valka proti teroru, zmena vlad pomoci volebnich poradcu z usa a israele, manipulovane volby, zname i z nasi sceny – vypadky proudu, turbo pridavani hlasu, zmeny volebniho zakona. Ted se zda maji plnou moc vsude kolem. A je otevreny prostor na destrukci normalniho zivota,… Číst vice »

Vladimír
Vladimír
2. 10. 2023 10:14

Já jsem ročník 1958 takže do 1 třídy jsem šel v roce 1965. již od 2 třídy jsem chodil na nepovinnou, tedy jakýsi kroužek, němčinu. ruštinu jsme měli samozřejmě povinně od 4. třídy. od 7 třídy jsem začal chodit na nepovinnou angličtinu. takže si myslím že s těmi jazyky to tak hrozné nebylo. Chodil jsem do školy v Praze a na jídlo si taky nemůžu stěžovat, vyjma toho, že od té doby nejím koprovku a… Číst vice »

jirik
jirik
15. 6. 2023 08:41

RAzhlas – férovky – 1. 6. 2023občanství x otroctví, práva x privilegia+
https://www.youtube.com/watch?v=2oQhZ9L9nO4

Ondra
Ondra
14. 6. 2023 19:21

Pro mě teda socialistické školství bylo „gulag“. Měl jsem holt smůlu na školy. Na základce komunistický teror jak v 50. letech. Někteří s dárečkama a pugétama obcházeli na konci roku učitelky individuálně. Přičemž té největší svini se dával největší dárek a největší kytka a bylo to doprovázeno chvalozpěvy na tu učitelku a rituálním sypáním si popela na hlavu. Což pak zajistilo, že ho během následujícího roku učitelka šikanovala o něco méně než ostatní. Tohle mi… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
14. 6. 2023 21:37

Nikola: Vždyť jsem říkal, že tohle mi skoro nikdo nevěří. Ač je to všechno do posledního písmene pravda a moje osobní zkušenost. I ty děti co to tam nesly tak špatně, že je rodiče raději dali na jinou školu do které to měli o dost dál, protože je nebavilo je tahat po internistech s permanentními průjmy a bolestmi břicha, případně po psychiatrech. Zpochybňovat zkušenost kterou si někdo prožil na vlastní kůži, to není moc moudré.… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Ondra
Jindřich
Jindřich
Reply to  Ondra
15. 6. 2023 14:35

Zajímavé. Neznám. Nezažil jsem ani jednu z těchto věcí. A to jsem šel na ZŠ v roce 79. Zřejmě „karma“.

Stanislav
Stanislav
Reply to  Jindřich
15. 6. 2023 21:08

Jindřich.

Ne, není to „karma“. To by znamenalo, že si to nějak zasloužil, tím, „co udělal v minulejch životech“.

Ve skutečnosti je to tak, že to na něj spadlo a udělalo to z něj nevinnou oběť.

Tak to bylo doopravdy.

Hugo
Hugo
Reply to  Ondra
15. 6. 2023 16:33

Ma pravdu, taky jsem to zazil. Sice na jine skole, ale zazil a tu soudrsku si pamatuju dodnes, jaka to byla svine.

Antivirus
Antivirus
Reply to  Ondra
15. 6. 2023 20:33

Ondro, ne že bych ti to nevěřil – to rozhodně jo. Taky jsem svoje dětství vnímal jako peklo a život na tejhle planetě jsem dlouho nenáviděl (i když to teda nemělo prakticky nic společnýho s tehdejším režimem) a minimálně do 18 let jsem měl permanentně sebevražedný deprese a trvalo mi roky, než jsem se z toho vzpamatoval. A byl jsem na to vždycky sám. Takže pocity každodenního utrpení rozhodně znám. Ale o to víc jsem… Číst vice »

Antivirus
Antivirus
Reply to  Nikola
16. 6. 2023 15:31

„trochu tvrdší život je podle mých zkušeností pro duševní i duchovní rozvoj lepší, než když má člověk umeteny všechny překážky“ To si myslim že určitě. Tenkrát se mi to sice ani trochu nelíbilo, ale dneska jsem za ty těžkosti v dětství vděčnej, protože jinak bych dneska nebyl, kde jsem, a žádnej Antivirus by neexistoval. Bylo to to, co mě nutilo hledat odpovědi a pracovat na sobě. Zároveň je ale pravda, že když se to přežene,… Číst vice »

Stanislav
Stanislav
Reply to  Nikola
17. 6. 2023 12:00

Nechci porovnávat, kdo víc trpí, protože pro každého skutečně trpícího je to jeho utrpení na maximu, ale přeci jen, přijde mi, že být připoutanej k topení ve sklepě úchyláka, je pro psychiku daleko lepší, než bejt připoutanej k topení ve sklepě StB (kde máte toho úchyláka taky, jen má navíc průkazku) a víte, že i venku je celej svět proti vám, protože nějakej kretén přesvědčil další kretény a ti pak přesvědčili davy, že cesta k… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
17. 6. 2023 18:38

@máma, která je jinak hodná, od mala říká, jak jsou homosexuálové odporní a jak je jí z nich na zvracení

Jakýsi druh programování?

Lidé cestou životem pochytí vzorce jednání, někdy podivné, a pak je přenášejí, třeba i na své děti. O co šťastnější by bylo, kdyby tolikrát opakovala meta věty pozitivní.
https://www.technickytydenik.cz/rubriky/archiv/metavety-zlepsuji-vykon-pracovniku-a-prohlubuji-loajalitu_43539.html

Ondra
Ondra
Reply to  Antivirus
15. 6. 2023 23:16

Teď už toho Castanedu chápu. Co je pro jednoho jedem, může být pro jiného lékem. A když jsi v depresích, tak ti ego-castaneda se zaměřením na vůli, cíl a každodenní úkoly, může velmi pomoct. Mě v depresích paradoxně nepomáhaly žádné rozjuchané sluníčkárny, ale „depresivní“ muzika Psích vojáků a Topolovy melancholické texty: „A od tý doby jsou dny bez slunce, vidím jen šeď a k tomu dva měsíce, když se rozeběhnu, půlky hlavy mi klepou o… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
16. 6. 2023 10:59

Je možné, že jsi na tom gulagu skutečně byl. A pak se ti to promítá do dalšího života a nevíš o tom. Z toho také může pocházet tvůj vztah k Rusku. Ale to není vhodné probírat na veřejném fóru. Já jsem četl odkazy na Castanedu od antiviruse a jsou to jen ty nejzákladnější začátky, pro mě to moc smysl nemá. Třeba to, že drogy posunou bod vnímání, ale člověk nad tím posunem nemá velkou kontrolu… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Jára
Antivirus
Antivirus
Reply to  Ondra
16. 6. 2023 15:26

„Mě v depresích paradoxně nepomáhaly žádné rozjuchané sluníčkárny, ale „depresivní“ muzika Psích vojáků“ Stejný pro mě. Na střední škole mě držel při životě black metal. Taky jsem šel přes temný a depresivní věci. „Sluníčkaření“ tady snad nikdo nepropaguje. „A když jsi v depresích, tak ti ego-castaneda se zaměřením na vůli, cíl a každodenní úkoly, může velmi pomoct.“ Tady jsi ale úplně mimo, protože Castaneda mi pomoh přesně tim rozbíjením ega. Tvoje představa o Castanedovi je… Číst vice »

Stanislav
Stanislav
Reply to  Ondra
15. 6. 2023 21:04

Ondra: Já to věřím. I když u nás to ani zdaleka nebylo tak hrozný, tak tam spousta věcí byla v nějakým slabším stádiu, takže se dalo dohlédnout, kam by se to dostalo, kdyby se to utrhlo ze řetězu. S tím zpochybňováním taky souhlasím. Nebyl jsem tam = vlastně o tom nic nevím. – Jeden doktor okomentoval jednu sexuální podivnost vyprávěnou pacientkou slovy, že se mu to zdá neuvěřitelné, ale že už viděl nějaké neuvěřitelné věci,… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Ondra
16. 6. 2023 05:32

Nevím Ondro, máte vzácnou touhu plivnout na vše hezké. Starci na chmelu byl především nádherný muzikál o veliké lásce a zradě. Byl zasazen do reálií normálního života s lidmi jací jsou. Chybující, chápající zlí i hodní. Ale je také o opovržení zradou – takovou „komunistickou morálku“ tedy beru. Závěr filmu je krásné poselství i s tou písní. A že hrdinové byli možná příliš přísně potrestání ? Jak se to vezme, Já bych byl také shovívavý… Číst vice »

Last edited 1 rok před by heriot
Stanislav
Stanislav
Reply to  heriot
17. 6. 2023 12:18

Já jsem měl ten film rád, pak jsem se na něj podíval znovu po letech a najednou mi to přišlo úplně mimo a učitelé na přesdržku. Co jim je po tom, jestli si spolu dva naivní teenageři souložej nebo ne. Je to skoukromá věc a patří to k věku. V první řadě na tom chmelu ani neměli být, protože do školy se chodí studovat a to měli študentíci dělat. Pak by měli odpoledne volno na… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Stanislav
17. 6. 2023 14:34

Zkusit si opravdovou práci, ještě nikdy nikomu neublížilo, naopak.
To je ta výchova pro život a bylo jen dobře, že brigády existovaly..

Stanislav
Stanislav
Reply to  heriot
17. 6. 2023 22:38

Tohle ovšem nebyla brigáda, to bylo místo učení.

Na brigády jsme chodili sami o prázdninách i bez školy.

Nejde o tu práci samu. Jde o to, že režim nutil lidi pořád pracovat, takže pak nebyli k dispozici pro takovýhle nárazový práce a v povinný práci to pak flákali.

heriot
heriot
Reply to  Stanislav
18. 6. 2023 05:13

Tak nutnost pracovat nesouvisí ani tak s režimem, jako s nutností uživit sebe a rodinu.
Jistě je dnes nemalá skupina lidí, kteří z představy skutečné práce, kterou ovšem není četba wikipedie, či posedávání v neziskovkách, mají pupínky, ale to je jejich problém.

Stanislav
Stanislav
16. 6. 2023 00:51

Za socialismu byl také brainwashing. Jen byl nasměrovanej jinam. Když Klaus začal po revoluci mluvit o „Neviditelné ruce trhu“ tak by se správně měly ozvat tisíce ekonomů a protestovat, co to plácá za nesmysly, protože kromě VŠE měla kdejaká VŠ ještě ekonomickou fakultu, takže VŠ musely vychrlit odhadem tak 1000 ekonomů ročně. Kde ta masa lidí byla, když začal Klaus se svým ekonomickým čarováním? Ve skutečnosti vylezli ze škol a ekonomice nerozuměli. Nemohlo to bejt… Číst vice »

Standa
Standa
Reply to  Nikola
16. 6. 2023 12:41

Já se nezlobím, ale nerozumím tomu, co chcete říct.

Nebo spíš, jak to souvisí s tím, co jsem napsal já.

Stanislav
Stanislav
Reply to  Nikola
16. 6. 2023 19:56

S tím já souhlasím, že je mix dobrého, špatného a neutrálního. Otázka je, kdo dostane co a v jakým poměru, podle jakého klíče, jaký mu zůstanou jiné možnosti atd. Objektivně je přeci jedno, jestli se má dobře pan A a mizerně pan B nebo obráceně. Mě by se líbil systém, který by fungoval tak nějak lidsky na obě strany. Jenže ono to nikoho nezajímá ani na jedné straně. Jestli má nějaká babča spartánskej přístup ke… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Stanislav
16. 6. 2023 10:33

Tak jistě, že stát do veřejného prostoru, aby leccos bylo zdarma či levné, může dát jen peníze, které vybere.
Nicméně je rozdíl vybírat od všech, a přispívat obecně všem, rozvíjet obecně prospěšné věci, pomáhat lidem, jako tomu bylo za socialismu, čí vybírat jen od některých a masívně přispívat opět jen některým, a to do jejich kapes, těm kteří se na tom vybíraní naopak vůbec nepodílejí. Jako je tomu dnes dnes. v kapitalismu.

Standa
Standa
Reply to  heriot
16. 6. 2023 14:01

Ne, já chci říct, že to není zdarma. Vy nebo já do dostaneme zdarma, ale někdo jinej to zaplatí a na oplátku nedostane nic (protože třeba potřebuje drahý léky a ty moudrá strana nedoveze.) Jak ten k tomu přijde? Jako příklad, třeba právě ty studia. Řekněme, že se to vybralo od všech a necháme stranou, že to vydělali lidi v ukradených továrnách. Ale pak se dalo jen někomu, Jak to, že u nás na základce… Číst vice »

Stanislav
Stanislav
Reply to  Nikola
16. 6. 2023 20:46

Já si ten Západ neidalizuju. Já jsem tam žil. Taky se tam k sobě lidi líp chovají. Větší rozptyl vás nezajímá, když je tam sociálka víc, než mají tady úřednice na pracáku hrubýho a co je tady průměrnej plat (na kterej 2/3 lidí nedosáhnou) je tam minimální, tak vám je jedno, že má nějakej Generální ředitel má 10x, 20x či 50x víc. No, ty peníze a lidské zdroje sají, jenže tady to nikoho nezajímá. Já… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Standa
16. 6. 2023 14:44

Tak v každé společnosti se vytvořený národní produkt přerozděluje. Bez toho by nefungovala a byli bychom v době kamenné. Otázka je způsob přerozdělování a komu je jaký bližší. Mně je bližší způsob přerozdělování pro věci obecně prospěšné – školství zdravotnictví, veřejná doprava, péče o potřebné atd. Tak tomu bylo. Jinému je bližší způsob dnešní, od nemajetných a méně majetných k těm nejmajetnějším… A čemu říkáte ekonomické vzdělání. Té zprofanované mantře o volném trhu ? Ten… Číst vice »

Stanislav
Stanislav
Reply to  Nikola
16. 6. 2023 22:58

No a jak jsme se stali kolonií? Vždyť se to učilo na školách, co ze státu udělá kolonii. Všichni to věděli, stejně se to stalo a nikdo se nebouřil. Kdo může za blbost a zkorumpovanost našich volených zástupců? Cizina snad? Nejsou to náhodou naši vlastní voliči? To je právě ta komunistická asistovanost, kdy se odevzdala zodpovědnost za vlastní život vládě, straně a ROH. Člověk měl svý málo, ale jistý, nemusel moc přemejšlet, odkroutil si svý… Číst vice »

Stanislav
Stanislav
Reply to  Nikola
17. 6. 2023 20:45

V čem jsme horší než třeba Kanada, kde si lidi sami zvolili kripla Justina “Castro” Trudeau jen kvůli tomu, že pěkně vypadá? – Neměli tam 40 let socialismu, tak padají z lepší situace a umí věci, které my neumíme. Nedělá je to lepšími, ale jsou na tom lépe. —- Američani si umí udělat volby jako všichni ostatní. To znamená s jistým procentem podvodů. Konec konců, všichni víme, že i Kennedy byl částečně volen za pomoci… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Stanislav
17. 6. 2023 10:53

Tys zábavný, skoro jako žid Železný ze závislé a zaujaté ČT. @No a jak jsme se stali kolonií? Listokradovým převratem 1989 pod velením Velkého bratra. @Vždyť se to učilo na školách, co ze státu udělá kolonii. Ve školách se učilo, že slavnému imperialismu vládne mafie „božích“ samovyvolenců? Že lest a klam jsou jejich morálkou? @Kdo může za blbost a zkorumpovanost našich volených zástupců? Cizina snad? Blbost židů Klause, Dlouhého, Havla nebo nyní Fialového Hnusu nebyla… Číst vice »

Stanislav
Stanislav
Reply to  Otroctví je svoboda
17. 6. 2023 15:59

Tys zábavný, skoro jako žid Železný ze závislé a zaujaté ČT. – No, když nemáte, co říct, tak řeknete takovouhle blbost, která se dá napasovat na všechno. — Listokradovým převratem 1989 pod velením Velkého bratra. – Špantě. Ze státu dělá kolonii, když vyváží suroviny a dováží průmyslové výrobky. Na jedné malé vesničce měli pilu. Tu si místní komouš, bejvalej ministr zprivatizoval, protože si myslel, že když byl ministr, tak už je machr na všechno a… Číst vice »

Stanislav
Stanislav
Reply to  Nikola
18. 6. 2023 12:27

Nezlobte se, ale vy jste tam nenapsala k čemu to jsou odpovědi a tím jak se to tu řadí nejsem schopen poznat, k jakýmu mýmu postu a kterýmu kusu v něm to patří. —– Kritické myšlení fanouška Sparty po zápasu Sparta-Slavia – Nerozumím fotbalu a nezajímá mě, takže nevím, co přesně chcete říct. Jestli chcete říct, že nevnímám dobrý a špatný na obou stranách, tak vnímám. Já jen chci po fanoušscích socialismu, aby uznali, že… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Stanislav
18. 6. 2023 00:35

Tys zábavný, skoro jako žid Železný ze závislé a zaujaté ČT. Bavíš mě čím dál tím víc. Každý den se potřebuji několikrát smát. S tebou si zaplním denní porci i u jednoho výplodu. Jen tak dâl. 😇 @Špantě. Ze státu dělá kolonii, když vyváží suroviny a dováží průmyslové výrobky. Vašnosto, důležitější je, kdo ovládá centrální banku a měnu. To chápe každý Rothschild. @Na jedné malé vesničce měli pilu. Tu si místní komouš Jsou pily, které… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Otroctví je svoboda
18. 6. 2023 13:02

S těmi lesy je to tak, že Schlafenberkové a podobní degeneráti začali všude vysazovat na kšeft rychle rostoucí smrk. Přitom u nás jsou lesy přirozeně smíšené. smrk jen nejvyšší partie hor. A komouši v tom pak pokračovali. Pak se začalo oteplovat klima a broučkovi se začalo dařit mnohem víc. A vymírání smrků začalo naplno. Dalo by se říct, že se planeta čistí a dostává do rovnovážného stavu. Za 200 let nikdo nepozná, že tu byla… Číst vice »

Stanislav
Stanislav
Reply to  heriot
17. 6. 2023 11:28

Vy motáte všechno dohromady. To bych musel napsat odpověď v rozsahu knížky. Možná knížek. Takže jen krátce. Marx je pro vás autorita. Pro mě není. Byl to lempl, nerozumněl ekonomice, neuživil se, jeho středostavovský styl života museli živit známí. Nerozuměl ani dělníkům. Byl to ideologický řvoun a ne chladný analytik společnosti. Měli jsme ho jako povinnou četbu. Byl jsem v knihovně, kde sedával i u jeho hrobu.  Do přerozdělování nevidíte. Porovnáváte dva náhodné kusy, protože… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Stanislav
17. 6. 2023 14:55

Uvedl jste toto dílko tím, že jsem prý všechno zamotal dohromady. Ale takový guláš, který jste teď sám zplodil se nedá, s pominutím, ani číst. Omlouvám se, jsem zvyklý reagovat na názory a fakta, nikoli na bramboračky o ničem… Jen k té wikipedii, jak ji doporučujete. Ano to mi bylo jasné od počátku odkud čerpáte… Jenom si dovolil poznámečku, imperialismus a impérium jsou dva rozdílné termíny. Impérium označuje podobu státního útvaru spojeného s nějakým územím,… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Stanislav
19. 6. 2023 11:07

Nechápu, kde jste přišel na to, že by někdo byl ze socialismu nadšený. V mnoha kritériích byl socialismus lepší – rozhodně za socialismu se neděly takové šílenosti jako dnes. A přes všechny zápory socialismu byla země soběstačná a průmysl nějak fungoval. Třeba takové úlety jako „pandemické hry“ se za socialismu nekonaly. To, co tady máme, je destrukce průmyslu na základě nařízení z Bruselu. Takhle si celá odvětví komunisti nedovolili ničit. I když já pamatuji jen… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Jára
Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Standa
16. 6. 2023 19:04

# „Oni na západě dosáhli toho samého, jen laciněji a aniž by museli kdekomu zničit život.“ Na kolektivním Záchodě je ráj, to ví každé Greténo. Můžou si zvolit pohlaví, někde i každý rok. Na výběr mají spoustu možností z dlouhého seznamu. Co nápad z Evropské komise, to perla. Kromě té kastrace, zvané transgender, pravidelně doplňují stádo otroků krimigranty islamistického postižení. Pašují je jako nadržení. A pak jim nadržují. Za znásilnění dívky už nemusí být osm… Číst vice »

Stanislav
Stanislav
Reply to  Otroctví je svoboda
17. 6. 2023 20:57

Já jsem porovnával to, co dokázali na Západě v době, kdy tu vládli komunisté. Dokázali lépe to, čím komunisté zdůvodňovali svůj nárok na moc. Nemáte na to žádný rozumný argumenty, tak vytahujete současný pitomosti, co jim tam zavádějí neoMARXISTI (současné jméno pro trockisty). Normální lidi tam to vědí, jako každej jinej, jen nevědí, co s tím. Stejně jako to nevíte vy. To pořád nemění nic na tom, že se tam žilo lépe než tady. Nemáte… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Stanislav
18. 6. 2023 01:19

Zábava pokračuje. @co dokázali na Západě v době, kdy tu vládli komunisté. Komunisti tady postavili celâ sídliště s byty od garzónek po 4+1! To opakuji pro lepší zapamatování. Současně opakuji, že komunismus byl spâchán sponzory soudruha Trockého Bronštajna. Co dokázali kolektivní Sionisté? Třeba obě světové války! 👹 a zotročení a oloupení stovek milionů lidí. Po druhé světové pak za to naloupené vybudovali sídliště, hitlermarkety, továrny. Isra.el. Se zeleným fašismem a bojem za kalergismus však průmysl… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Stanislav
16. 6. 2023 18:36

Plácáš úžasný moudra. Dávals ve škole pozor, nebo tě zaujaly piškvorky? Masaryk byl agentem banksterů, stejně tak zednář Beneš. Banksteři spáchali obě světové války, revoluci v Rusku, a i ten listokradový převrat 1989. Vencl Klaus, podobně jako Havel, Dlouhý, Pithart, Zeman a mnoho dalších, byli kolaboranti té košer mafie. V takovém prostředí není prostor pro zdravý rozum, tedy pro myšlení schopné ekonomy. To samé platí pro současnou pětidemoliční vládu, která za pět měsíců má deficit… Číst vice »

Stanislav
Stanislav
Reply to  Otroctví je svoboda
17. 6. 2023 16:06

a) Tohle se na školách neučilo
b) Všechno je to pro mě stará vesta
c) Debata byla o něčem jiném

Jste jak přecitlivělý čidlo.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Stanislav
18. 6. 2023 01:31

Tobě je známo, že nás zotročuje sionistická mafie?

Ale piš dál, potřebuju další dávky „přecitlivělosti“. 🥳

Stanislav
Stanislav
Reply to  Nikola
18. 6. 2023 20:04

(POZNÁMKA AUTORKY BLOGU – TENTO JEDEN KOMENTÁŘ STANISLAVA JSEM JEŠTĚ PŘECI JEN SCHVÁLILA, AŤ JE ZA TOUTO DISKUZÍ TAKOVÁ HEZKÁ, PŘÁTELSKÁ TEČKA OD MOUDRÉHO A PŘEJÍCNÉHO ČLOVĚKA 😀 ) Tak jo, tak se měj. Nic ve zlým, ale když se na mě útočí, tak se bráním. Když má někdo v argumentaci logický chyby, tak na ně upozorním. Když mi někdo vyčítá, že dělám něco, co právě dělá on sám, tak ho na to upozorním. Komplikovaný… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Stanislav
19. 6. 2023 06:26

Jo Nikolo. Milý přející človíček. Takový typický lepšočlovíček… Ale jen na okraj. Na NR ve starém formátu bývala diskuze a tam se vyskytoval človíček říkající si Indický běžec. Evidentně od Cempera. Vyznačoval se sáhodlouhými, agresivními příspěvky o ničem a na každého. Výsledkem byla totálně nepřehledná diskuze na několik stran… S oblibou používal výrazy „já na západě žil, tak to znám“ či „o západě tady mluví ti, kteří tam byla tak akorát na dovolené“. Jako tento… Číst vice »

Last edited 1 rok před by heriot
Ondra
Ondra
Reply to  heriot
19. 6. 2023 09:46

Spíš bych řekl, že prožil a viděl hodně ošklivé věci za komunistů a tak si začal idealizovat Západ. Ostatně, ještě v 80. letech západ vypadal úplně jinak, vše tam na první pohled fungovalo skvěle. A někteří prostě doposud neprokoukli, že západ jen skvěle uměl zametat špínu pod koberec, a to ještě pod cizí koberec. Takže tam vše vypadalo napulírované, ale pod povrchem to už dlouhodobě hnilo. Ono to totiž nějakou dobu trvá, než ta hniloba… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Stanislav
19. 6. 2023 09:32

Jakkoli mi Standa taky už začal lézt na nervy s tím jeho adorováním Západu, tak s tímto jeho příspěvkem víceméně souhlasím. On se dnes prakticky nikdo nedokáže (po)učit jinak než že totálně padne na držku. Což bude brzy jasně patrné, protože jako národ padneme ještě hodně hluboko. Myslet si že to změní odstranění nějaké aspenové loutky typu Fialenka či Ropušana, je naprostá naivita. Každá vláda je odrazem svých občanů. A tady je patrná lenost a… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Ondra
Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
19. 6. 2023 13:23

Není americký páníček, ale banksterský páníček. Na své straně má debilizační síly, od školství, sdělovacích prostředků…, represivních složek.. 🏋️Předveď své hrdinství. Aspenistický zmrd Ropušan ve zločinném spolčení s mezinárodní ✡️kabalou prý podepsal kalergismus, plánované pašování a dýlování islamistických svatoválečníků ve všech protektorátech EU. Výpalné za odmítnutí jednoho „obohacovače“ je půl milionu kč. ‚Povinná solidarita‘ je z učebnice Newspeaku,“ https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Povinna-solidarita-u-migrace-Vlada-kyvla-Rakusan-ji-vita-Ale-je-tu-zla-souvislost-737661 https://m.youtube.com/watch?v=o_I0ikAGY7Y ,,, 🕎Soudruh „Stanislav“ plácal zavádějící žvásty, překrývající podstatu problému, kterou po tisíciletí byla mocenská podvraťácká… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Otroctví je svoboda
20. 6. 2023 08:33

Víš že jsi s těma židama taky už poněkud otravný ? Ikdyž v lecčems máš pravdu. Ale on někdo nutí lidí používat třeba banksterskou „bezhotovostní čipovou totalitu“ s pistolí u hlavy nebo pod pohrůžkou vězení ? Nebo se stádo ovcí nadšeně nechalo „očipovat“ placením skrz smartfouny, smart hodinky, dobrovolně a s nadšením ? (což je budoucí základ pro systém sociálního kreditu) Nebo je snad někdo nutí dívat se na televizi násilím? Ne. Nechají si vymývat… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
20. 6. 2023 14:19

Ondro, chápu, že připomínání té rakoviny, podstaty problémů společnosti, mafie se starověkou lstivou a prolhanou „morálkou“, většinu lidí zrovna neobšťastňuji. Jsou ochotní rozmlouvat o kravinách, o počasí, o dovolené, tvaru banánů nebo okurek…, ale při rozboru skutečných (sionistických) příčin koronafašismu, zeleného teroru nebo války se jim zataví mozek. Nemůžou za to. Ten strach jen kriticky pomyslet na svatou sektu mají v podvědomí. Debilizace na tohle téma jede ze všech stran, včetně Ruska a Putina. Jen… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
19. 6. 2023 18:53

Porovnávat socík nebo kapitalizmus (Stanislav, Ondra, Heriot) a jeho školský systém – aniž bychom si napřed definovali kdy a kde konkrétně – je samo o sobě zavádějící. Obojí slouží a vždycky sloužilo stejným páníčkům, kteří ale v určité době dávali na každým jevišti jiný kus. Ve třicátých letech v SSSR nebo v padesátých letech u nás představovalo hento „budování světlých zítřků“ zcela nepokrytě teror, kdy si člověk nemohl být jistý ani životem (poté, co byl… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
20. 6. 2023 08:41

Okradení ? Ti lidi získali výměnou mraky sociálních jistot, které byly nárokové pro všechny bez rozdílu. Školství zadarmo, zdravotnictví zadarmo, jistotu práce a jistotu že nikdo nebude hladovět. Dnes tě covidový great resetový kapitalista okradl o úspory, zavedl hyperinflaci co tě okrade úplně o všechno, zavedl fašistické pravidla a vyhlášky, státní správa se dostala někam na úroveň 50. let ale bez nárokových výhod a sociálních jistot (to tě spíš ouřada existenčně zničí). Zatímco tehdy bylo… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
22. 6. 2023 18:36

Hlavní problém socialismu je ale v něčem jiném. Každá bytost se potřebuje rozvíjet na úrovni hmoty, duše a ducha. Socialismus je/byl především materialisticky orientovaný. A pokud je umožněn rozvoj jen 1/3 bytosti tak to v celkovém výsledku způsobí destrukci.

Nakonec on ten rozvoj na hmotné úrovni až takové terno nebylo, jinak by ho globální vláda GP nedovolila vůbec.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
22. 6. 2023 22:09

Zapomněl jsi na pyramidu potřeb žida Maslowa. Když nemáš co žrát, tak tě duchovní rozvoj nezajímá. Když máš dostatek, tak člověka okamžitě začne zajímat osobní rozvoj a vyšší věci než biologické potřeby. Viz 60. léta v USA i jinde ve světě, kdy se lidi začali duchovně probouzet. Na což systém okamžitě zareagoval „zábavním průmyslem“ Hollywoodem, aby odvedl pozornost lidí od rozvoje k bezduché debilizující zábavě. Část hippie generace utopila CIA v drogách všeho druhu skrze… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
23. 6. 2023 12:27

Takový zombík nosil hadr přes hubu potom stavební respirátor, nechal si šlehnout tečku hned jak byla dostupná a celkem se ničím netrápil. Až na pár % vyjímek, kteří ochrnuli a nebo mají problémy se srdcem. Ostatní jsou v pohodě a podlehnout bylo velmi příjemné. Zombík je ve stavu, že když bude mít dostatek jídla a hmotné zabezpečení, tak to prostě prochlastá nebo promrhá jinde. Zombík procitne až když bude mobilizován k doražení zlého rusa, kde… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
23. 6. 2023 18:00

Nu co ? Rusky umíš, pracuješ v žádaném IT oboru, takže ti zbývá jem prodat dům a koupit daču někde za Moskvou 😀 Nebo malý byt přímo v Moskvě. Tady frčí deindustrializace, takže ani vzdělaný zkušený člověk tu budoucnost nemá. A to byl cíl. Udělat tu takové peklo, aby každý kdo něco umí a je v něčem opravdu dobrý zdrhnul kam ? Do těch zbrusu nových měst v Číně, sídliště pro miliony lidí, co zejí… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
23. 6. 2023 23:22

Rusky umím dobře, ale mám takový pocit, že v Rusku to zatím takové štěstí není. Sám Pjakin říkal o výpalných. Rusko ovládají klany, které si jdou po krku. A zejména v této době emigrovat do nepřátelské země by vyvolalo velké podezření. Pokud Rusko přemůže svoje podpindos, tak potom se to tam opravdu začne měnit k lepšímu. Ale zatím to vypadá, že polovina ruské vlády je vlastizrádná. Nabiulina se stará o znehodnocení úspor všech lidí. Gerasimov… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Jára
Jára
Jára
Reply to  Nikola
24. 6. 2023 11:39

Já vím, tohle říkal Chobot ještě v době, kdy mluvil rozumně. A já ty věci ověřuji z mnoha zdrojů. A spousta věcí vypadala rozumě. Možná tu Ayahuascu nebo co to fetoval přebral a rozvrátilo mu to osobnost. Tak potom doporučuji tento zdroj: https://evgenij-prigozhin.ru/2023/06/23/bolshoe-intervyu-s-evgeniem-prigozhinym-23-06-polnaya-versiya-raznos-minoborony-rossii/ ruská armáda vrhá nevycvičené vojáky na smrt. (To samé dělají na Ukrajině) Pokud nějaký oddíl je ve válce úspěšný, tak ho rozdělí napůl a polovinu odvelí jinam. A ta polovina začne prohrávat.… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Jára
Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
24. 6. 2023 15:16

Já jsem viděl videa z řadových ruských supermarketů, a to co je tam za kvalitní potraviny, si můžeme my jen nechat zdát. K nám dováží už jen čistý odpad co by ani prase nežralo. Nebo třeba ruský pult s chlazenými lahůdkami. Jen asi 30 druhů pokrmů z mnoha druhů čerstvých ryb, uzených sušených, nakládaných, marinovaných, v majonéze, …. převážně ze severního ledového oceánu. Takže nám tu běží naplno genocida národa pomocí potravin, chemikálií ve vodě… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
24. 6. 2023 18:22

Podle mě si to Prigožin zavařil a to je tím, že není politikem a těm politickým tahanicím nerozumí. Měl si něco nastudovat, když se chtěl tlačit do politiky. Kadyrov prohlásil, že je pěšák a nemá politické ambice. Nevím, jestli na Prigožina spadla ruská raketa a povraždila mu lidi. Prigožin měl nejdříve trvat na vyšetření incidentu a mohl z toho vytěžit velkou publicitu. Kdyby to vzal za správný konec. Takhle „vytěžit“ situaci umí dobře Putin. Jediné,… Číst vice »

Last edited 1 rok před by Jára
Jára
Jára
Reply to  Nikola
28. 6. 2023 21:29

Asi se začínají rýsovat obrysy. Nejlépe to asi popsali na Zvědavci, kde Prigožina přirovnali k tyranosaurům v Jurském parku. Gerasimova doktrína převádí ztráty řádné armády na soukromá vojenská uskupení. A pokud je v jeho čele horkokrevný a nezodpovědný člověk s kriminální minulostí, tak se takovéto scénky dít mohou. Podle Pjakina Prigožina k jeho zoufalým činům trochu popošťouchnuli američané skrze podpindos. Také to ukazuje, že v Rusku mají kvalitní krizové řízení a umí vzniklé problémy rychle… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
24. 6. 2023 15:04

Pokud v Rusku bude zle, tak u nás přímo příšerně, jako na Ukrajině. V Rusku to bude vždy lepší, ať se bude dít cokoliv. Aspoň tam nebude bída, hlad, nevytopené domy a genocidní zdravotnictví jako u nás (čekačka na žlučník rok a půl). Tam ještě systém funguje. Tady už masivně začínají krachovat živnostníci, malé prodejny, restaurace, atd. Větší firmy to zabalí během roku. Jeden známý mi říkal: kdyby mi nebylo 70 ale byl bych tak… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Stanislav
19. 6. 2023 11:15

Skvělé vyvrcholení výronem pravdolásky: @👹ať víš sama jak vypadá miláčkův mozek na svetru, ať víš sama, co je to bejt ve vězení, ať víš sama, co je to mít hlad, ať víš sama, co je to žít v hrůze o život Nepochybuji, že někteří přátelé Otevřené společnosti (OSF) a stranické uvědomělosti Velkého bratra mají výše přiznané nastavení svých geniálních mozečků vůči ideozločincům, v podstatě vůči podlidem. Milostivá vrchnost právě napověděla své loutce PePa 107, aby… Číst vice »

Hugo
Hugo
Reply to  Stanislav
20. 6. 2023 17:51

Naprosty souhlas: Do dávání po čuni je sranda jen pro ty silnější a pro holky, před kterejma se předváděj. Když je člověk slabší, tak musíte útočit agresivněji, víc ublížit, což ověem vede k tomu, že jste pak vy za toho špatnýho, protože on do vás jen trošku “kamarádky strčil” kdežto vy jste “překročil červenou linii”. – Jak se asi tak máte ubránit na stejný úrovni někomu, kdo je o půl hlavy větší a pět kilo… Číst vice »

162
0
Would love your thoughts, please comment.x