Menu Zavřeno

O umírání, duši a provozní kapalině

Co jsme? Jsme jen rozpohybované maso, které na kamenné kuličce sviští ledovou prázdnotou vesmíru? Jsme jen primitivní organická hmota, která bude při troše štěstí asi osmdesát let provádět látkovou výměnu, aby se pak jen vypnula jak počítač, shnila, rozpadla se a nic po ní nezůstalo? Nebo má naše existence hlubší smysl a víc úrovní bytí? Je lidské vědomí jen náhodná bioelektrická bouře v podivném rosůlku, kterému říkáme mozek, nebo se tu děje něco většího a úžasnějšího?

Pokud nenávidíte různé „ezo bláboly“ o duši či přemýšlení o čemkoli jiném než o specifikacích nových mobilů či o tom, který politik je větší grázl, tento článek prosím přeskočte. Je velmi osobní, trošičku ezoterický a celkově tak nějak divný. Také je v něm dost krve…ale to je dnes možná plus?

Pro ostatní – na dalších řádcích popisuji svoji osobní zkušenost z doby, kdy jsem si potřásla rukou se smrtí…a pak jsem se vrátila do života. Nikomu nic nevnucuji, nikoho o ničem nepřesvědčuji, jde opravdu jen o popis pro mne zásadního zážitku. Podotýkám, že jsem náturou velmi skeptický člověk a do všeho pořád vrtám a šťourám, až jsem tím docela otravná. Nejsem žádná „ezo osůbka“, která si povídá s kamením, ani věřící v klasickém smyslu slova. Ale některé…mystičtější zážitky v mém životě byly tak přesvědčivé a nevyvratitelné, že je nemohu ignorovat. Mám osobní zkušenost s přenosem myšlenek, se záblesky jasnozřivosti nebo se smrtí, které mě donutily přehodnotit všechno, čemu jsem do rané dospělosti věřila. A právě o smrti vám teď něco napíšu.

A proč něco tak silně osobního a podivného vlastně píšu? Proč riskuji, že si polovina z vás po přečtení téhle zkušenosti zaťuká na hlavu a řekne si: „Čoveče, ona je ještě větší mešuge, než jsme si mysleli…“?

Protože současná doba je velmi nepříjemná. Dokonce by se dalo by říct, že je až temná a než se to zase zlepší, bude se to ještě nějakou dobu spíš zhoršovat. Spousta lidí teď propadá velmi temným náladám. Jako skutečná epidemie se šíří deprese, sebevraždy ze zoufalství, pocit beznaděje, ztráta smyslu života…a já si v tuhle chvíli říkám: „Třeba ten můj prapodivný zážitek někoho povzbudí a ukáže mu, že se tu děje mnohem víc, než se na první pohled zdá. Možná mu to pomůže kouknout se na svůj život z trochu jiného úhlu a uvědomí si, jak fascinující život dokáže být. A nezahodí ten úžasný DAR zbytečně!

***

Jak začala celá ta moje patálie, kdy jsem se dostala jen na vlásek daleko od smrti?

Před mnoha lety jsem skončila v nemocnici na operačním sále. Dříve nebo později to asi potká každého z nás. Autonehoda, výměna kyčelního kloubu, nádor, infarkt myokardu, slepé střevo…pod skalpel nás může dostat spousta věcí. Je skvělé, že ty operační sály pořád máme! Po statisíce let lidské existence jsme takovou možnost ani neměli. Schopných chirurgů a záchranářů si nesmírně vážím – a my díky bohu žijeme v té části světa, kde je úroveň těchto ranhojičů pořád ještě velmi vysoká.

Mám velké štěstí, že mi z nějakého důvodu bylo naděleno tělo, které je nesmírně houževnaté a je těžké ho rozbít. A nemůžu říct, že by to bylo nedostatkem snahy. Ale zároveň s těmi masivními koňskými kejtičkami a sloními kostmi se v mém těle skrývá jedna veliká slabina, o které jsem před lety nic nevěděla a která mě málem stála život…

Jako spousta jiných jsem totiž jednoho dne skončila na operačním stole. Po náročné, ale úspěšné operaci jsem se probrala na jednotce intenzivní péče. Vedly do mě spousty hadiček a nemohla jsem se ani hnout. Obklopovalo mě přítmí a ticho, které přerušovalo jen pípání mnoha přístrojů a těžký dech pacienta na vedlejším lůžku. Hned další den jsem měla jít z JIP na normální pokoj. Nic moc jsem si z toho nedělala. Věděla jsem, že za pár týdnů nebo měsíců už zase budu normálně chodit a jen budu mít pár nových jizev. V mírném pooperačním rauši jsem tedy netrpělivě čekala, až mě přesunou na pokoj a za pár dní se budu moct odpajdat domů.

Večer přišla unavená sestřička, dala mi novou infúzi a já se plánovala pořádně prospat. Na sále ze mě totiž vytekla spousta provozní kapaliny a připadala jsem si vyšťavená jak meloun po setkání s mixérem. Což také nebylo daleko od pravdy.

Jenže se mi najednou začalo dělat šíleně zle. Během několika desítek minut jsem se doslova koupala ve studeném, lepivém potu. Začalo se mi špatně dýchat, motala se mi hlava a kdybych měla něco ve vnitřnostech, šlo by to okamžitě ven. Několik hodin jsem dýchala jak lokomotiva a srdce mi bušilo jak zvon. Ale pak to naštěstí začalo odeznívat. Udělalo se mi malinko lépe a já konečně někdy k ránu usnula.

Když mě ráno při vizitě kontrolovali lékaři, byla jsem na tom už o dost lépe. Jen se mi nějak nechtěly hojit pooperační rány. Jako kdyby mi v těle něco vypnulo schopnost hojení. Po odkrytí přikrývky se ukázalo, že ležím v kaluži sražené krve, ale nebylo to tak hrozné, aby mě poslali zpět na sál. Navíc už mi přece bylo lépe a krev přeci jen přestala téct, takže nic hrozného, že?

Po vizitě přišla sestra a vyměnila mi infuzi za novou. A mě se po chvíli zase udělalo strašně zle – zase jsem se potila jak vrata od chlíva. Vlastně můžu říct, že jsem doslova potila krev, protože všechny rány mi záhadně povolily a zase to ze mě teklo jak z řešeta. Těžké dýchání, bušící srdce, extrémní nevolnost…všechno ještě doplňovaly zvuky umírajícího starého pána na vedlejším lůžku. V takové chvíli si člověk připadá jak v pekle. Ale za několik hodin to zase začalo odeznívat.

Na návštěvu přišli rodiče. Já si připadala už lépe, ale oni vypadali naprosto zdrceně. Mysleli si, že umírám – v posteli před nimi ležela úplně bílá, vosková figurína a ne to jejich malé, nezničitelné, boží slůňátko, na které byli zvyklí. Je mi líto, že jsem jim způsobila takové trápení. Ale tak už to bohužel s dětmi bývá – za každou jednu radost s nimi přijde dvojnásobek starostí.

Personál JIP ale můj zhoršující se stav moc nevnímal. Na intenzivní péči je prostě laťka nastavena do úplně jiné výšky. Jen po čase přišel mladý lékař a snažil se alespoň částečně odstranit obrovský krvavý amaroun, ve kterém jsem ležela.

Večer už jsem se konečně začala trochu vzpamatovávat. Dokonce jsme zkusili, jestli se dokážu postavit, ale okamžitě jsem sebou sekla. Sestřička mě tedy znovu uložila, připojila všechny dráty a…dala mi novou infuzi. Vám už je asi jasné, co muselo následovat, ale když z někoho crčí krev, motá se mu hlava a je rád, že dýchá, tak je schopnost kvalitní analýzy situace trošičku omezená.

Po infúzi přišla další pekelná noc. Šílené pocení, krvácení, motolice, pocit na zvracení a hlavně obtížné dýchání přes stažené dýchací cesty. Jen stěží jsem do plic dostávala dostatek vzduchu. Temnou atmosféru doplnilo to, že spolupacient za plentou asi zemřel, protože jeho přístroje přestaly vydávat zvuky jako předtím a korpulentního pána v tichosti odvezli pryč.

Po šílené noci přišlo ráno a mě zas bylo o trochu lépe. Jako kdyby se moje tělo přes noc dokázalo od něčeho očistit. Ano, vím, mělo mi to být jasné hned. Ale hlavně to mělo být jasné lidem na intenzivní péči, když jsem jim chraplavým hlasem říkala, co se se mnou dělo. Ale oni to přičetli ztrátě krve a pooperačnímu vyčerpání.

Když viděli, v jak velké kaluži sražené krve už ležím, tak se nakonec se dohodli, že mi alespoň dají krevní transfúzi. Dostávat cizí krev je nesmírně zvláštní zážitek. Nevím, jak to vnímají ostatní, když jim do cév vpravují tu životodárnou kapalinu, odčerpanou z těla jiného člověka. Ale pro mě to byl zvláštní pocit, jaký jsem ještě nikdy nezažila. Cítila jsem, jak se mi tělem šíří něco cizorodého. Ale ta cizí, jakoby mírně chladná a palčivá kapalina, mi zároveň udělala lépe. Teď už vím, že to nebylo jen kvůli doplnění ztracené krve, ale také se naředila ta látka, co mi v těle tak strašně vadila.

Když mluvím o krvi – strávila jsem hodně času na anatomických i patologických pitevnách, ale ani tam jsem si nikdy neuvědomila, jak strašlivě dokáže páchnout stará, kazící se, sražená krev. Půl těla jsem měla obaleného krvavým rosolem, který nešel na lůžku jednoduše očistit a ten zápach byl po čase naprosto otřesný. Smrděla jsem jako mrtvola. A přestože mě transfúze na chvíli trochu postavila na nohy, tak jsem vlastně jako mrtvola i vypadala.

Lůžka na JIP jsou drahá a pacienti se na nich musí rychle točit. Bez ohledu na to, co nám tvrdily mluvící hlavy poslední tři roky, je ve skutečnosti JIP prakticky plná v jakoukoli dobu a v jakékoli situaci. Já jsem po natankování cizí krve na chvíli vypadala trochu méně mrtvolně, takže se mě rozhodli převést na normální pokoj. Sestra se dokonce ptala, jestli tam nechci dojít sama, což byla zajímavá nabídka, když jsem při pokusu postavit se okamžitě omdlívala.

Nakonec mě tedy odvezl na normální pokoj upovídaný zřízenec. Tam už byly ubytované dvě pacientky, které musely mít náramnou radost, když jim klidné spaní začala kazit sípající troska, před kterou by si zacpávaly nos i zombie. Ale tak to holt v nemocnici chodí, svoje spolubydlící si nevybíráte.

Já jsem navíc začínala cítit, jak se do mě zase pomaličku vrací síla. Můj tuhý kořínek se trochu probral a začal do mě pumpovat životní energii. Dokonce jsem se i poprvé po několika dnech přes rozpraskané rty pořádně napila, což bylo neskutečné potěšení. Pak přišla sestra a…dala mi další infúzi. A bylo hotovo.

Už asi za deset minut přišla obrovská nevolnost. Motala se mi hlava a začala jsem dávit. Všechna voda, kterou jsem předtím tak labužnicky vypila, byla okamžitě venku. Pak už jsem jen naprázdno dávila lepivý šlem. Nemohla jsem se pořádně nadechnout, ale zároveň se moje tělo snažilo dýchat jak parní lokomotiva, jak se celý organismus zase snažil všemi prostředky vypudit ten jed, který mi kapačkou tekl do těla. Všechno se ve mně kroutilo a začala jsem vnímat, jak se mi křečovitě stahuje srdeční sval.

Pacientka na vedlejším lůžku něco vyděšeně říkala, ale přes všechno to sípavé dýchaní, zvracení a hučení v uších jsem ji neslyšela. Zmáčkla signální tlačítko a za několik minut přišla zdravotní sestra. Ta pak přivolala lékařku. Nevím, jestli mi v té chvíli něco přidali do mixu v infúzi, ale lékařka mi začala jemně masírovat břicho a jako asi první člověk v nemocnici se na mě usmála. Možná je těžké tomu uvěřit, ale jemné masírování a klidný hlas pomohl šílené křeče v břiše trochu uklidnit. Pak mi lékařka dala do nosu hadičku s kyslíkem a odešla. Myslím, že ten mírný proud kyslíku, který mi přes celou noc proudil do nosu, přispěl k tomu, že jsem to všechno přežila.

Křeče v břiše se trochu zmírnily, ale bolest u srdce a těžké dýchání nikoli. Naopak, dál se to zhoršovalo. Vyděšená pacientka na vedlejším lůžku přivolala bzučákem sestru ještě třikrát – jednou kvůli vlastním bolestem po operaci, dvakrát kvůli mně, protože se bála, že umírám. A měla pravdu. Já už jsem neměla sílu ani zvednou ruku a zmáčnout zvonek. Jediné, na co jsem se dokázala soustředit, byla obrovská bolest u srdce a snaha protáhnout dostatek vzduchu přes stažené dýchací cesty.

Po třetím zazvonění už ale sestra přišla řádně nakrknutá a řekla, že už je v pozdě v noci a na oddělení teď není žádný lékař, že je tam na všechny sama. I to se v našich nemocnicích děje. Nikomu to nevyčítám, personálu je prostě málo. Naši zdravotníci samozřejmě musí nejdřív pokrýt potřeby lidí v Německu (to byla ironie). Přesto – moje příznaky byly poměrně jasné. Ale byly znovu přehlédnuty.

Pro mě v tu chvíli bylo podstatné, že jsem podivně pomalu přecházela do anafylaktického šoku. Neměla jsem ale výrazně oteklý obličej a rudé fleky, takže sestřička pokrčila rameny a odešla. Až do rána se na pokoj nevrátila.

Moje problémy se ještě zhoršily. Srdce mi přestávalo fungovat. Kdo zažil silnou arytmii a spasmy koronární tepny ví, jak šílený pocit je, když srdce začne selhávat. Srdeční sval se mi vždy několikrát slabě stáhl a pak jakoby zapomněl, co má dělat a jeden dva údery vynechal. Projela jím křeč a pak zase několikrát normálně bouchl. Každý výpadek pravidelného rytmu byl, jako kdyby mi do hrudníku vrazili pletací jehlici.

Ještě horší ale byly stažené dýchací cesty. Dýchala jsem už jen uzounkou škvírečkou. Každý nádech vyžadoval veškeré soustředění a všechnu sílu, kterou jsem v sobě dokázala najít. Představte si, že byste vyběhli do pátého patra a nahoře pak směli dýchat jen skrz brčko. A pak by vám většinu toho brčka někdo ucpal žvýkačkou. A ještě by vás u toho do hrudníku bodal pletací jehlicí, vnitřnosti vám škádlil ručním mixérem a celé by se to odehrávalo na kolotoči.

Musela jsem vydávat šílené zvuky. Pacientka vedle mě vzlykala. Bezmocně sledovat, jak někdo dodělává, je asi také zážitek na celý život.

Celá moje bytost se pak scvrkla jen na jediné – překonat pravidelné bodnutí bolesti a prorvat do plic alespoň maličký doušek vzduchu. Pak ho ze sebe ze všech sil vytlačit a celé si to zopakovat. A znovu. A znovu. A znovu. Hlavně neusnout! Kdybych se poddala a usnula, byl by to konec. Dýchání už nefungovalo automaticky, na každý usilovný nádech bylo potřeba zapojovat polovinu svalů v těle.

Ale ani to nakonec nestačilo.

Cítila jsem, jak mi z těla uniká život. Ten pocit se dá jen těžko popsat. Bylo to něco, co jsem nikdy nezažila a doufám, že ještě velmi, velmi dlouho znova nezažiji. Jako kdyby mi někdo na hrudník těsně pod srdce přiložil obří vysavač, který mě pomalu vytahoval ven z těla. Cítila jsem, jak mi postupně chladnou nohy, ruce, pak celé paže. Nakonec se chlad začal šířit i trupem a ve studených částech těla jsem přestávala cokoli cítit. Vytahovalo mě to nad moje tělo, takže jsem se po nějakém čase napůl vznášela sama nad sebou, ale zároveň jsem byla ještě pořád upevněná v hrudníku a hlavě. Nic jiného už jsem necítila. Ale pořád jsem umanutě tahala vzduch do plic a pak ho zas tlačila ven. Tvrdohlavá jak mezek.

Sípavý nádech HCHRRRRRR!

Pískavý výdech KCHHHHHHH!

Hlavně nesmím usnout. NESMÍM USNOUT!

Tělo jsem cítila stále méně a méně. Vnímala jsem jak chladne. Ale pořád jsem trochu dýchala, pořád jsem se jako klíště držela života. Srdce po každém výpadku nakonec zase naskočilo.

To „něco“, co se od mého těla pomalu odpojovalo…tedy moje JÁ, pomalu začínalo vnímat něco jiného. Jiný prostor. Jinou rovinu bytí. Bylo to úplně jiné než sen nebo alucinace, bylo to něco nepopsatelného. Na jednu stranu absolutně děsivého, ale také fascinujícího.

Nemocniční pokoj už skoro úplně zmizel, byla jsem s ním spojená jen čím dál tím tenčím vláskem. V té druhé rovině bytí se kolem mě něco začalo formovat. Myslím, že tady se ještě pořád projevovala snaha mého mozku tomu dát nějaký pro mě pochopitelný smysl, takže jsem to vnímala v obrazech, na které jsem zvyklá z normálního světa. Vznášela jsem se na nad nějakým obrazcem v kruhovém útvaru, který trochu připomínal Stonehenge nebo kruhy kamenů, které naši předci rozmísťovali všude po krajině. I proto mě později podobné stavby začaly tak fascinovat. Tenhle můj éterický kromlech byl přilepený na stěně nekonečné skalní stěny, dole pod námi byla oblaka.

Ale opakuji, tohle byla zřejmě snaha mého stále ještě fungujícího mozku nějak znázornit, co se kolem mě děje. To podstatné bylo něco jiného – to co se dělo pod tím. A to, že jsem tam nebyla sama.

Nedaleko mě byla jiná bytost. Klidná, tichá, temná bytost, která čekala. Jasně jsem vnímala, že mi pomůže projít tou velkou, kruhovou trhlinou, která byla nad námi. Průvodce. Většina lidí popisuje, že po smrti mířili do jakéhosi světelného kruhu, ale já vnímala něco trochu jiného – ten kruh byl něco jako trhlina do…jinam. A skrz ní jsem viděla spoustu hvězd.

Někde na pozadí jsem cítila malou část svého těla, které pořád trochu fungovalo. Znovu jsem provedla sípavý nádech HCHRRRRRR a pískavý výdech KCHHHHHHH! Srdce vynechalo úder. Tělem projela podivně vzdálená bolest.

Ten otevřený kruh nade mnou byla nějaká forma transformace, která by mě po průchodu čekala. Za trhlinou čekal klid, chlad a existence, kterou nejsem dodnes schopná pochopit. Jen jsem tušila, že po průchodu trhlinou mě čeká stav bytí, který je mnohem méně JÁ. Jakési studené, tiché, poklidné a v obřím prostoru roztažené existování bez výrazné individuality. Podivná bytost Průvodce trpělivě čekala, jako kdyby věděla, že ještě není rozhodnuto, jak to dopadne.

Já jsem přemýšlela. Čas plynul jinak a byl ho dostatek. Nemůžu říct, že by mi před očima proběhl celý život, ale jeho esence rozhodně ano. Promítlo se mi, kdo jsem, jak jsem žila, kdo je mi blízký. Co bych ještě chtěla udělat. Uvědomila jsem si, jak je úžasné, když můžu dýchat a cítit, jak mi sladký vzduchu proudí plícemi a jeho energie pak celým tělem. Jak úžasné je vůbec mít plíce a srdce a ruce a nohy a oči a uši. Slyšet hudbu, cítit vůně, brečet, smát se. Jak fascinující a neskutečně nabitý a poučný je fyzický kontakt se světem. Jak skvělé je, když máte tělo, které je plné tepla, protože vlastně celý život hoří mírným plamínkem, v každé buňce.

Ale hlavně jsem si uvědomila, že s naším světem ještě nejsem hotová. Že je tu někdo, kdo mě potřebuje – právě tohle bylo hrozně důležité. Někdo mě potřebuje a kdybych odešla, tak by to způsobilo velkou bolest. A tak jsem se rozhodla zůstat.

Bytost Průvodce to nijak nehodnotila, prostě tam byla – klidná, ledová, trochu strašidelná, ale také zvláštním způsobem…přátelská. Padlo rozhodnutí. Moje vnímání té jiné roviny bytí se rozplynulo. Není to tak, že by to zmizelo. Prostě jsem ztratila schopnost to vnímat.

Znovu jsem byla ve svém těle. V celém těle, ne jen v týraném hrudníku a točící se hlavě. Znovu jsem naplno cítila bolestivě se stahující srdce, které se chvělo v agónii arytmie. Znovu jsem s plným vědomím tahala do plic maličké doušky vzduchu.

Tohle jsem musela vydržet několik hodin. Dýchací cesty se pomaličku uvolňovaly, srdce přestávalo tančit disharmonické tango a začínalo zase normálně, pravidelně bít. Penicilin, který způsobil celé ty trable, se začal odbourávat. K ránu už jsem dýchala skoro normálně, i když mě všechno bolelo a třásla jsem se takovým vyčerpáním, jaké jsem nezažila nikdy v životě.

Bylo zvláštní zase plně vnímat svoje tělo. Dokonce i ten příšerný zápach, který se linul ze zkažené krve, která mě obalovala jak ten nejsmrdutější parfém na Zemi. Byla jsem ve zvláštním stavu mysli, kdy mě sice všechno bolelo, ale zároveň jsem se cítila podivuhodně povzneseně.

***

Pak přišla srážka s banalitou života, která mě rychle vrátila do běžné reality. Já už si konečně byla naprosto jistá, co se se mnou dělo a že za můj šílený stav mohly infúze s antibiotiky. Až později jsem se dozvěděla od mámy, že jsem opravdu na penicilin silně alergická. Ale já si to nepamatovala, protože se to řešilo někdy v mých třech letech, kdy mi při běžných dětských nemocech museli předepisovat místo antibiotik tetracykliny.

Ráno jsem řekla mladému lékaři, který přišel na kontrolu, že jsem měla těžkou reakci na infúzi s antibiotiky a že už mi další nesmí dát, nebo mě zabijí. Mladík se zatvářil otráveně. Podíval se do mé karty a zavrtěl hlavou.

„Ale já tady ve vaší kartě žádnou alergii nevidím,“ řekl.

„Já jsem to taky doteď nevěděla. Ale nemůže to být nic jiného. Pokaždé, když jsem dostala infúzi, měla jsem šílenou reakci. A pokaždé to bylo horší než předtím,“ řekla jsem ochraptěle.

„Ale v kartě nic takového nemáte,“ řekl a podíval se na mě jako na něco, do čeho občas šlápnete v parku, kam se chodí venčit pejsci. Po pravdě – smrděla jsem mnohem hůř než ty nejhorší psí rašle, ale ta arogance v jeho hlase mě přesto překvapila.

„Ale prostě to tak je. V kartě to není, protože jsem vám to nenahlásila. Nevěděla jsem o tom.“

Připojila se i mladá pacientka z vedlejší postele: „V noci to bylo fakt strašné! Dusila se a zvracela.“

Doktor se znovu podíval do karty: „Ale v kartě nic nemáte. A při převozu z JIP nám nic takového nehlásili.“

„Pane doktore, další infúzi už mi prostě dát nesmíte. Když mi jí zkusíte dát, tak se s váma klidně porvu, ale nedostanete jí do mě. Další dávka by mě zabila.“

„Ukažte…vždyť ani nemáte červené fleky a nejste oteklá.“

„Já nevím, jak vám to vysvětlit…ta karta má jen ty údaje, co jsem vám řekla. A já nevěděla, že jsem alergická. Nebývám nemocná, tak jsem to prostě nevěděla…“

„Hmpfff…Ale to mi budete muset podepsat revers,“ řekl lékař a pořád se tvářil znechuceně, že ho otravuje další hloupá a nevzdělaná pacientka, která neví, co je pro ni nejlepší.

„Samozřejmě.“

Po mém doslova mystickém zážitku to byl opravdu efektivní návrat do starostí běžného života, že?

A tak jsem podepsala revers a další infúzi s antibiotiky už jsem nedostala. A najednou jsem se zázračně uzdravila – rány přestaly krvácet, do tváří se mi vrátila barva a dokonce jsem se dokázala na chvíli postavit, aniž bych omdlela. Asi za tři dny už jsem jela domů, za týden už jsem se sama dokázala vybelhat do čtvrtého patra (za pomoci zábradlí a spousty hekání) a za několik měsíců jsem začala zase běhat.

Celý ten podivný zážitek mě silně poznamenal. Negativní dopad byl jen krátkodobý – asi tři týdny jsem nemohla normálně spát. Upadala jsem jen do zvláštního polospánku. Cítila jsem totiž obrovskou hrůzu, že ve spaní ztratím kontrolu nad plícemi a přestanu dýchat. Celou noc jsem musela mít rozsvícenou lampičku a odpočívat v polosedě. Jakmile jsem začala usínat, zařvalo mi vždy podvědomí „NESMÍŠ USNOUT! NESMÍŠ USNOUT! NESMÍŠ USNOUT!„ a já se s trhnutím probrala. Teprve díky tomuhle jsem si opravdu naplno uvědomila, kolik procesů v těle běží samo od sebe, aniž je musíme jakkoli hlídat. Třeba dýchání – těch pár hodin, kdy už nestačilo spoléhat jen na vnitřní automat a musela jsem nádechy a výdechy vědomě hlídat a posilovat, bylo to nejnáročnější v mém životě. Ale tyhle návaly paniky časem ustaly a už roky spím jak pařez.

Ale byl tu i dlouhodobý, pozitivní dopad. Dotkla jsem se něčeho vyššího. Mám to štěstí, že jsem jasněji viděla, že je něco dál a možná i malinko pochopila náznaky toho, co skutečně jsme a co je nad námi. Pokud chcete, klidně se mi smějte a říkejte mi, že to byly jen halucinace, které probíhaly v nedostatečně okysličeném mozku. Já na to můžu jen pokrčit rameny. Možná. Pokud chcete, věřte si čemu chcete. Nikomu nic nevnucují, jen popisuji, co jsem prožila. Bylo to opravdu…něco jiného. Byl to dotyk něčeho úžasného, strašidelného a nadpozemského.

Také jsem si díku tomu uvědomila, jak je náš fyzický život tady na Zemi fenomenální věc. Jaká vzácnost to je. Jak plný energie je, a to i ve chvílích, kdy se vám zrovna nedaří nebo se k vám někdo z okolí chová hnusně. Všechno kolem nás je jako ta nejlepší škola ve vesmíru – plná pocitů, energie a žáru.

Obrovské potěšení a zázrak je už jen pouhá možnost se procítěně nadechnout. Zkuste si to sami – dlouze, pomalu a labužnicky se nadechnout a pak pomaličku vydechnout. Vnímat, jak vzduch pochází vaším hrdlem do plic a plní vás energií.

Zkuste procítit, jak vám srdce pumpuje krev. Jak se ve vás vaří všemožné šťávy. Jak skvělé je cítit žár vlastního těla nebo teplo jiných bytostí kolem sebe. Ten elektrizující impuls, když se vás dotkne někdo, koho máte rádi.

Možnost žít ve fyzickém těle je dar. Dokonce i v temnějších časech je život úžasná zkušenost, kterou si sebou poneseme…možná navěky? Takže si to zbytečně nekraťme. Nekazme si to a užívejme si každou minutu plnými doušky. S milovanou bytostí a když tu zrovna teď žádná není, tak třeba procházkou v lese, dýcháním voňavého podzimního vzduchu, poslechem skvělé hudby, propojením mysli s nějakým moudrým člověkem pomocí knih, bláznivým tancováním před zrcadlem, líným plaváním v moři, falešným zpíváním…. A taky smíchem. Toho není nidky dost. Chechtejme se, až nás z toho budou bolet břišní svaly. Až si smíchy skoro ucvrkneme do kaťat. Protože možná to jde jen tady a teď.

Život je to skvělý.

Stačí se jen na vše dívat ze správného úhlu.

5 5 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

169 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Ondra
Ondra
11. 12. 2022 16:57

Moje ezo-kamarádka před 2 lety říkala, že lidstvo teď čeká zásadní zkouška – zbavit se strachu ze smrti. A následující události jí dávají za pravdu. Ono se vlastně nám reálně nic tak hrozného neděje, ale účinky to na nás psychologicky má děsivé, jak víme 🙂 Zatím umírají ti druzí a my to jen sledujeme v televizi a sdělovacích prostředcích. Ovšem skutečnost je taková, že se s tím musí vyrovnat každý sám za sebe. Nelze to… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Ondra
12. 12. 2022 08:52

Bývala POLIKLINIKA ve větších městech; v menších býval OÚNZ – okresní ústav národního zdraví ***** Nejlépe jak ovládat masy lidí je OBYČEJNÝ STRACH a to z čehokoliv. Strach, že bude bez práce, bez peněz, že skončí jako bezdomovec,… v době začátku COVIDu – nošení roušek – jinak postihy finanční, persekuce, omezování práv,…. u zaměstnavatelů se to řešilo těmito způsoby: 1/ nechceš na testy dej si COVIDvakcínu 2/ porušuješ vnitropodnikové nařízení o nošení respirátoru/náhubku – škrábnu… Číst vice »

David
David
Reply to  Ondra
12. 12. 2022 15:27

Myslím že mnohem horší než strach z vlastní smrti je strach z trápení a smrti blízkých,zejména dětí.Takže tady na nás asi ještě patrony mít budou Ondro.

Ondra
Ondra
Reply to  David
13. 12. 2022 17:55

Souhlasím. To je pak další level. Jenže už to není tak tragické, když si člověk uvědomí: -že si potom trajdají někde v astrálu jako nehmotné bytosti -že člověk nikdy neví jaký tu měli úkol (třeba si naplánovali tu být jen pár let a zemřít) -že mají svobodnou vůli a vy opravdu nerozhodujete o tom jak dlouho tu chtějí žít -že nemůžete vědět, že jste jejich smrtí něco zanedbal nebo podělal, třeba to tak prostě mělo… Číst vice »

M
M
13. 12. 2022 22:04

Na základě tohoto fantasmagorického blábolu o existenci jakýchsi virů, nám tu vymlátí krávy, prasata, kuřata i kachny – dle agendy Green dealu. Otázkou je, jestli to celé spíš nedokazuje, že nedůvěra zasetá covidismem vede k tomu, že lidi už vidí za čímkoliv spiknutí a vyústilo to i v přesvědčení o neexistenci virů. Hypotéza toho pána, co napsal už před mnoha lety knihu o neexistenci viru HIV, do nástupu covidismu nikoho nezajímala a měl obrovský problém… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  M
14. 12. 2022 10:04

Už jsem tu žádal i „medičku“ Nikolu, jestli by mě laskavě mohla odkázat na nějakou vědeckou či státní instituci, kde se nachází izolované vzorky virů. Nebo aspoň nějaké vědecké studie exaktně dokazující přenos údajného viru z živočicha na živočicha. To je asi jako s Rathem a 7 miliony v krabici od vína. Které nedokazují vůbec nic, pokud nezjistíme jak a odkud se tam dostaly. To by mě taky mohl někdo obvinit, že když mám v… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
14. 12. 2022 14:04

„…zatím jsem neviděla žádnou TEORII, která by vysvětlovala vznik a šíření nebakteriálních nemocí…“ No zjevně jsi si odpověděla sama. Ale mě nezajímají TEORIE já chci opakovaný ověřený experimentální důkaz dle přísné vědecké metodologie. Teorií si můžu vytvořit sám spoustu, včetně té že to způsobuje „létající špagetové monstrum“. To že doktoři a řádové sestry po staletí působí bez úhony desítky let ve špitálech ,kde nemocní umírají na různé údajně nakažlivé nemoci, je pro mě dostatečným statistickým… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Ondra
14. 12. 2022 19:53

Ondro, Vy s vážnou tváří šíříte dezinformace. Nedá mi to nepoužít tento profláklý termín… Co si vlastně představujete pod pojmem „experimentální důkaz dle přísné vědecké metodologie“. Takovým důkazem je přece m.j popsaná, klasifikovaná choroba sama a její sdělnost. Nebo Vám poradím, zajeďte do Polska, tam ještě mají vzteklinu a nechte se kousnout vzteklou liškou. A máte experimentální důkaz jako stehno. Sám na sobě. Že doktoři a sestry působí v nemocnicích bez úhony desítky let a… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Nikola
14. 12. 2022 19:26

Neřekl bych Nikolo, že virologie je děravá. Je tomu právě naopak. Viry jsou popsány, klasifikovány, virové choroby rovněž, zcela exaktně a podrobně. Pokud do chovu skotu pronikne třeba SLAK, těžko si myslet, že se všem zvířatům se stejnými příznaky udělalo tak nějak špatně, „protože vnitřní příčiny“. Epidemie nešťovic u lidí jistě nebyly proto, že nakažení měli špatnou karmu. Epidemie myxomatózy rovněž asi nevznikly tak, že všichni chovatelé najednou špatně krmili, nebo se nevhodně chovali ke… Číst vice »

vera
vera
Reply to  heriot
14. 12. 2022 23:37

Ja bych spis rekla, ze dohadovat se o virech, pro nas laiky, zbytecne bere covidovou diskuzi do oblasti, ktere se nedaji dost dobre resit. Meli bychom tahat za jeden provaz. Prave dnes jsem se docetla, ze chystaji mRNA vakcinu proti rakovine kuze. To se mame na co tesit.

A mimochodem, acyklovir funguje bezvadne proti oparu.

heriot
heriot
Reply to  heriot
15. 12. 2022 04:22

Myslel jsem, že děravostí virologie právě trochu naskakujete do jisté míry na nesmyslné teorie o neexistenci viru a chorob. Pokud ne, jsem rád, moc by mi to k Vám nesedělo…. Tak jistě problematika terapie ke složitější, dá se řící, že kauzální vlastně neexistuje, to Vám netřeba vysvětlovat. Mnoho antivirotik jsou jen byznysové podvody farmalobby, totéž platí i o mRNA preparátech vydávaných za vakcíny. Ale neplatí to přece obecně o imunoprofylaxi. Ta je naopak propracovaná a… Číst vice »

M
M
Reply to  heriot
15. 12. 2022 08:21

Nejsem ve farmacii už dlouho, takže to vidím jen jako poučený laik, ale většina antivirotik mi přijde tak trochu jako Potěmkinova vesnice, která drží pohromadě jen díky mnoha studiím, kde byl předem zaplacený výsledek… Zkuste si sehnat ruský Arbidol (nebo ukrajinský Arbivir, mělo by to být to samé), 200 mg variantu. Je to antivirotikum užívané hodně v Rusku nebo Číně. U nás se zkoumá jako možný lék na encefalitidu. Mně se vždy škrábání v krku… Číst vice »

M
M
Reply to  Ondra
14. 12. 2022 10:41

Už jsem tu žádal i “medičku” Nikolu, jestli by mě laskavě mohla odkázat na nějakou vědeckou či státní instituci, kde se nachází izolované vzorky virů. Jelikož je pro vás v tomto směru největší znalec pan Šubík, tak to není těžké splnit. Foto izolovaného adenoviru máte přímo v publikaci pana Šubíka „Virus HIV? Lež, které uvěřil celý svět“, vydání první z roku 2000 – je na str. 97. Tehdy Šubík zpochybňoval jen existenci HIV a dával… Číst vice »

P.A.Semi
P.A.Semi
Reply to  M
14. 12. 2022 17:00

Viz pěknou paní z Nového Zélandu, jež se pěkně (byť poněkud neupřímně) usmívá, a blábolí přesně to, co byste chtěli slyšet, jak prý viry neexistují, protože se nedají izolovat… https://odysee.com/@drsambailey:c/electron-microscopy-and-unidentified-viral-objects:f A ovšem má tam i obrázky (dle ní údajných) virů z elektronového mikroskopu… Ne, nemusí se izolovat, aby se dalo dokázat, že to způsobuje nemoci… Vezme se směs A, ve které ty viry jsou, a vezme se směs B, ve které nejsou. A pokud se… Číst vice »

vera
vera
Reply to  P.A.Semi
15. 12. 2022 03:22

Prave jsem cetla clanek, kde jeden znamy antivaxer objevil, ze akce „virus neexistuje“ je koordinovana. To, co objevil, byl zrejme (ale kdovi) amaterska akce, jak sabotovat diskuze mezi nama, ale urcite to existuje i ve velkem, mineno nasmerovano velkymi aktery. Proste „virus neexistuje“ je psyop. I kdyz to leckdo veri. Je to zneuzivano k vyvolavani problemu mezi lidmi, kteri by si jinak rozumeli.

https://expose-news.com/2022/11/07/no-virus-theory-psyop-uncovered/

Antivirus
Reply to  Ondra
15. 12. 2022 16:41

Že nikdo žádnej virus nikdy neizoloval, víme, a virologové to ani nepopíraji. Tvrdí, že to „neni třeba“ izolovat. Bez izolace ale neni možná žádná reálná klasifikace. Veškerá „klasifikace“ je na základě slátanin poskládanejch na počítači z útržků DNA nejasnýho původu. To neni věda. Že žádnej virus neexistuje, to nevíme a technicky vzato ani vědět nemůžeme, protože to nejde nijak dokázat. Já osobně o tom přesvědčenej nejsem. Problém je, že když to nikdo neizoluje, tak nemůžeme… Číst vice »

P.A.Semi
P.A.Semi
Reply to  Antivirus
16. 12. 2022 01:47

Nemusí se to „izolovat“, aby se prokázal účinek. Pokusy se dělají běžně na zvířatech, od myší přes kočky až k opicím – byla proti tomu různá protestní hnutí… Pokusy na lidech jsou oficiálně zakázány, takže „oficiálně“ se o nich nic nedozvíte… Kvantová mechanika je něco jiného! To máte třeba ve flash-disku, je to na úrovni atomů a elektronů… Ale je to módní a leccos je dnes „kvantové“, protože to je „in“… To, zda onemocníte nebo… Číst vice »

P.A.Semi
P.A.Semi
Reply to  Antivirus
16. 12. 2022 05:03

A ještě vysvětleno, v čem je rozdíl: Varianta 1 – Covid virus neexistuje a přes 30 000 lidí tu umřelo asi strachy, nikdo za to nemůže? A když to „neexistuje“, nemá smysl to „léčit“… Varianta 2 – Něco nakažlivého tu bylo a přes 30 000 lidí tu zemřelo, zatímco jsou léky jako Ivermectin nebo na posílení imunity D3, které mohly přes 80% těch lidí zachránit, takže tu někdo de-facto zavraždil přes 25000 lidí cenzurou a… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  P.A.Semi
16. 12. 2022 09:52

V době COVID19 (2020) jsem měl možnost slyšet při jedné podnikové schůzi, jak ten COVID je nebezpečný, že je potřeba se nechat naočkovat, testy – byly nařízeny firmou, bez negativního testu nikdo nesměl do podniku, ale pokud by test odmítl, tak by byla překážka na straně zaměstnance; mimochodem málokoho v této republice zajímalo, že je nařízenými testy a očkováním porušován norimberský kodex, charty OSN, ústava republiky, ženevské dohody, mezinárodní smlouvy o biomedicíně a výzkumu,…a na… Číst vice »

Erik Halák
Erik Halák
Reply to  P.A.Semi
16. 12. 2022 12:01

Lituji, ale musím vás opravit:

Vaše Varianta 2 je vlastně v pořádku, až na jeden velmi podstatný „detail“:

Těch vámi zmiňovaných 30000 jsou ti, kteří zemřeli „s covidem, tj. s pozitivitou zjištěnou podvodným PCR testem, jež prostým nastavením počtu cyklů umožňuje zaručeně pozitivní výsledky kdykoli je libo a libo bylo, když za to byly od pojišťoven masivní příplatky (pročpak asi a kdo to nařídil a koordinoval?)“.

P.A.Semi
P.A.Semi
Reply to  P.A.Semi
17. 12. 2022 00:15

@Erik Halák Skutečný počet obětí Covidu u nás byl ještě VĚTŠÍ, než se oficiálně udává… Anebo to byly k tomu všemu ještě oběti Lockdownu, roušek a zanedbání lékařské péče? Viz moji detailní statistiku a grafy úmrtnosti z ČSÚ v kombinaci z daty z MZ ČR: https://pi-alpha.org/CSU (zajímavé jsou tam ty tabulky, kde to je barevné, červeně tučné, na začátku a na konci souboru… viz v těch grafech, o kolik je počet úmrtí dle ČSÚ nad… Číst vice »

P.A.Semi
P.A.Semi
Reply to  P.A.Semi
17. 12. 2022 17:25

@Nikola Ale ta první a největší vlna úmrtí na podzim 2020 se ještě nedá svalovat na očkování, a pokud si pamatujete, i lockdown byl na podzim 2020 ještě dost mírný – pak jim to vyčítali a pořádný lock-down začínal snad až na začátku zimy 2020… Zřejmě dost lidí zavraždili v nemocnicích plicní ventilací, která je dost nesprávný postup léčby a vědělo se to od června 2020, kdyby sledovali alt-média se zprávami od lékařů z New… Číst vice »

P.A.Semi
P.A.Semi
Reply to  M
14. 12. 2022 11:39

Akorát že „Španělská Chřípka“ nebyla ani chřipka, ani španělská… Byl to bakteriální zápal plic, způsobený meningitidou, roznesenou z očkování na nějaké Americké základně a pak vojáky po celé Evropě – a to očkování právě do Evropy dodávali… (Akorát ve Španělsku měli svobodný tisk a první začali psát o úmrtích…) A nějakou shodou okolností za to očkování byl zodpovědný nějaký Dr. GATES, a Rockefellerova univerzita… (Ale myslím, že to nebyl příbuzný toho současného Gatese…) https://www.lewrockwell.com/2020/03/no_author/did-a-vaccine-experiment-on-u-s-soldiers-cause-the-spanish-flu/ A… Číst vice »

Ivan
Ivan
11. 12. 2022 12:36

Pozdrav zo Slovenska, citam Vas velmi rád , nazory su velmi rozumne na Vas vek, ja mam o trochu trochu viac , no s tym druhym svetom mam podobnu skusenost na motocykli, ked som pri prudkom predbiehani sa skoro zrazil s nakladakom, ktory uz predbiehal a mysel mi sekala obrazky, ako vo filme a potom som sa videl v bielom ruchu, ako cakam v starej stredovekej kaplnke na otvorenie velkych ciernych dveri , rucho obelelo… Číst vice »

Martin
Martin
Reply to  Ivan
26. 12. 2022 12:08

Každý by měl chápat že duše je úzce spjata s krví. Lze to najít na různých místech, dokonce i v Bibli. Můžeme to označit za ezo-bláboly a můžeme to ignorovat. Ale pokud se svou duší něco chceme udělat, jiné vysvětlení není. Proto ty vaxxy také odpojují Božskou složku od duše… KDO MÁ UŠI NECHŤ SLYŠÍ. https://pruvodce-vzestupem-duse.online/encyklopedie/krev-a-dna-tvori-most-pro-cinnost-ducha-v-hmote-na-zemi-tvrdi-prorok-abdrushin-realizace-transhumanismu-pomoci-geneticke-modifikace-cloveka-smrt-lidske-duse/

Ondra
Ondra
11. 12. 2022 17:13

Zajímavé je, že už ve starém egyptě se chirurgové neřadili mezi lékaře. Byly dvě základní kategorie: lékaři a chirurgové. Já si chirurgů taky vážím, a donedávna jsem nevěděl proč. Nikoliv ovšem doktorů, což jsou mastičkáři, šarlatáni a traviči. Zjevně už od dob starého egypta. A stejně jako tehdy si tím vydělávají obrovské peníze a přitom lidi pomalu zabíjí a tráví (poslední dobou už docela rychle). Západní zdravotnictví je jen institucionalizované travičství. Kde vás musí napřed… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
11. 12. 2022 17:25

Pamatujete si že za socializmu se to nazývalo Ústav NÁRODNÍHO ZDRAVÍ – ÚNZ ? A šlo tam v principu o to, aby statisticky většina národa zdravotně prospívala. Když byl nějaký větší zdravotní problém který se týkal více lidí, tak se to v povinných statistikách doktorů projevilo, a zasedly lékařské komise, které se scházely tak dlouho, dokud nepřišli na to, jaké opatření udělat, aby se to nedělo. Protože nemocná populace, znamenala oslabení obranyschopnosti, průmyslu, ekonomiky a… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
11. 12. 2022 19:53

Ondra: jistě se shodneme, že Big Pharma představuje esenci Nemocnictví, nikoli Zdravotnictví (jehož je zdravý člověk nejhorším nepřítelem). Skutečnost, že po roce 89 se u nás zabydlela Big Pharma (kde Tfujzr je příkladem z nejhorších) nikterak nesvědčí o cílené genocidě Slovanů – stejným způsobem přeci Big Pharma „léčí“ všude, kde k tomu dostane příležitost. Nikoli náhodou jsou chybné „léčebné“ postupy (zcela oficiálně) druhou nejčastější příčinou úmrtí v USA. Rozhodně bych však neadoroval léčebné postupy za… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
12. 12. 2022 11:21

Big Pharma je zavádějící matoucí pojem, který nás má odvést od podstaty věci, od genocidní agendy, která je mnohem rozsáhlejší. A farmaceutický průmysl jako takový je jen jedním, byť důležitým, chapadlem této smrtící chobotnice. Jak jsem již uvedl, dalšími jsou alkoholizmus, drogy (opiáty), kouření od puberty, (p)otraviny (od kyseliny fosforečné v coca-cole až po hormonální disruptory ve stravě pro děti), vnucovaný (městský) životní styl, vnucovaný „povinný“ stres všude, nekvalitní podmínky ke spánku (jedním z prostředků… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  Ondra
11. 12. 2022 19:40

Ondra: odkud je ta informace, že ve starověkém Egyptě byly chirurgové a lékaři dvě různé kategorie? Z papyru Edwina Smithe https://en.wikipedia.org/wiki/Edwin_Smith_Papyrus pro mne nic takového neplyne. Naopak zde se hovoří o třech kategoriích, a to Sunu, Wabu a Sau: https://www.starovekyegypt.net/egyptane-a-lekarstvi/lekarstvi-starovekeho-egypta.php

Jára
Jára
Reply to  Jaromír
11. 12. 2022 23:30

Já jsem to samé dělení četl u Paracelsa. A ten byl v Římě. Paracelsus v zásadě naodmítal chirurgii, jen prý říkal že po vyrovnání energií není potřeba nic řezat.

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
12. 12. 2022 10:46

Tak třeba v Číně bylo po tisíce let pod trestem smrti zakázáno učení o hlavních energetických centrech v těle a používání tohoto v léčbě. Povolena byla jen směšně neúčinná akupunktura či podobně neúčinné učení o vedlejších nedůležitých meridiálech okrajových energetických drah. To aby si lidi náhodou nevzpomněli na svoje dávné znalosti, že silou myšlenky a koncentrace energie si člověk může sám vyléčit jakoukoliv nemoc a jakýkoliv úraz. Včetně těch nejtěžších. A tak se nemusí bát… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Ondra
12. 12. 2022 21:31

Takže nauka o čakrách, co mi je známo je zakázána i vatikánem!

Jára
Jára
Reply to  Ondra
14. 12. 2022 05:24

Lidstvo se dostalo do té fáze že i když je o těchto 7 hlavních energetických centrech všeobecně známo, tak běžný Franta už to není schopen uchopit ani použít. Z osobní zkušenosti vím, že i malá dávka alkoholu čakry blokuje třeba týden. A je naprosto zbytečná práce to pak čistit. Pak se všichni kolem diví, že jsem prakticky přestal pít. A já nechápu, proč jakákoliv společenská akce je v podstatě skrytá konzumace alkoholu :(! „Čarokrásná duše“… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Ondra
14. 12. 2022 08:55

JÁRA
2022-12-14 AT 05:24
napiš něco k těm 12 čakrám do komentáře.

jirik
jirik
Reply to  Ondra
14. 12. 2022 09:16

JÁRA:
jak moc ovlivňují bylinné lihové výtažky fungování čaker, jestliže se používají k zevnímu použití?

Jára
Jára
Reply to  Ondra
14. 12. 2022 10:57

Pro Jirik, s těmi bylinymi přípravky obecně nevím. Ale když vezmu jakýkoliv konkrétní bylinný přípravek, tak je možné se podívat jestli tento konkrétní přípravek u toho konkrétního člověka může ovlivnit danou čakru. Samozřejmě je možné použít jako vodítko jisté analogie. Literatury je o tom spoustu. Třeba první čakra souvisí s živlem země. A některé rostliny mají také zemitou chuť. Tím posílíte určitou energii. Ale někdy je problém naopak, že něco nechtěného přebývá. Také je možné… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
14. 12. 2022 11:24

A teď těch 12 čaker – berte to prosím jen jako inspiraci nikoliv jako návod. Pro konkrétní použití je třeba nejdříve 7 čaker alespoň částečně aktivovat a pak k nim ty další napojit. 8 čakra (žlutomodrá) souvisí s napojením na konkrétní místo a můžete si ji představit několik cm nad hlavou. Nebo jako bublinu kolem Vašeho těla. 9 čakra je měsíční centrum ve stříbrné barvě. Souvisí s Vaší individualitou a je jakýmsi závojem aby byly… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Ondra
15. 12. 2022 09:00

JÁRA
2022-12-14 AT 11:24

Mohl bys doporučit nějakou kvalitní knížku o čakrách? Byl jsem svědkem toho, kdy farář zabavil knihu o čakrách, že „jsou to bludy?“ (přesný výraz si nepamatuju) a že tu knihu sám zlikviduje!!! Vím, že ta kniha měla černý obal.

Jára
Jára
Reply to  Ondra
16. 12. 2022 17:57

2 Jirik, ono je toho o čakrách napsáno opravdu hodně a to, co je třeba se naučit, je nastudovat více různorodé literatury a profiltrovat pochybení jednotlivých autorů. Každý autor něco napíše správně a něco se mu třeba nepovede. Spousta informací je zdarma online.

Já jsem přeložil třeba tohle:
http://78.108.103.11/WilliamMistele/articles.cz/2014/2014_12_16.html
http://78.108.103.11/WilliamMistele/articles.cz/2014/2014_11_08.html

Hledejte v tomto indexu slovo čakra:
http://78.108.103.11/WilliamMistele/new_cz.html

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
12. 12. 2022 10:36

Bláboly oficiálních košer „egyptologů“ jsou někdy až k pláči. Tomu může uvěřit tak malé děcko. To jsem se dočetl blábol, že Egypťani věděli o lidském těle víceméně houby a snazší bylo umřít a nechat se kvalitně nabalzamovat, než se vyléčit. Přitom opak je pravdou. Měli velmi pokročilé znalosti o funkcích jednotlivých částí mozku, na které přišla naše věda až nedávno. Což v době morálního úpadku egypta využívali k tomu aby od dětství vychovávali poslušného otroka… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Ondra
12. 12. 2022 08:30

Ondra/Jaromír Medicína dávných civilizací Kurt Pollak, sám vzděláním lékař, který se dlouhodobě zabýval dějinami medicíny, podává v šesti kapitolách náhled do počátků medicíny ve starověku: V Egyptě, v Mezopotámii, v Indii, v Číně, v Americe a v antickém Řecku a Římě. Ve svém výkladu se snaží vybírat to podstatné, aby ukázal, že i když měly počátky medicíny řadu rysů společných, v některých ohledech filozofických východisek i společenského významu se jednotlivé kultury minulosti přece jen lišily.… Číst vice »

Aborex
Aborex
11. 12. 2022 17:29

Sme softverova simulacia. Teraz to znie cudne, ale ked (ak) vytvorime prvu autonomnu umelu inteligenciu (vedomie), uz to take cudne nebude. Hawking sa to dokonca pokusil dokazat:

https://link.springer.com/article/10.1007/JHEP04(2018)147

Kardinalna otazka: Co je cielom programatora?

M
M
11. 12. 2022 18:58

Od okamžiku, kdy mi došlo, že psychedelika nejsou návykové látky (a jsou zcela nesmyslně řazená mezi drogy), ale že jsou něco, co poodhaluje svět za oponou, mě to táhne je vyzkoušet. Ale ta touha se postupně umenšuje, protože mi ke štěstí zcela stačí svědectví druhých, že jsme součástí něčeho, co nás přesahuje. Sleduji občas „ezo“ videa, což by mě před pár lety vůbec nenapadlo. A mám pocit, že tato podivná doba k nějaké formě víry… Číst vice »

ZaS
ZaS
Reply to  M
12. 12. 2022 19:05

Zajímavé. Označení „něcisté“ jsem poprvé slyšel od Hájka na jedné akci DOSTu. Stejný výraz z protilehlých stran křesťanského spektra? 🙂

M
M
Reply to  ZaS
13. 12. 2022 09:32

Společný nepřítel holt sjednotí i jinak nesjednotitelné… Koneckonců pan Hájek přebírá některé texty z tohoto webu, ač je bezesporu přesvědčený, že Nikola shoří v pekle. 🙂

Jaromír
Jaromír
11. 12. 2022 19:22

… tak ať nás potká cokoli – horší než to, co už znáte, to nebude 🙂

L.
L.
11. 12. 2022 20:08

odpověď pro Aborexe:
takový program, který by za něj programoval (svoboda je otroctví)

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
11. 12. 2022 21:04

Pozoruhodné postižení zdravotnického personálu na popisovaném oddělení! To si snad sám primář vybíral sobě blízké.
Něco učinili, reakce na to byla téměř tragická, ale nikoho z hlav študovaných nenapadlo, že se někam vloudila chyba? Pak zopakovali stejnou blbost několikrát? K čemu pozorovat? nebo dokonce logicky myslet?

Jaký podíl deprivantů je na nemocničních odděleních a v řízení nemocnic?

„užívejme si“
Průběžně si zapisujte úspěchy, doporučuje;
https://www.cestauspesnych.cz/jan-skryja-buduj-silne-vnitrni-nastaveni/

moravan
moravan
Reply to  Nikola
12. 12. 2022 15:21

Taky mám pár děsivých zkušeností ze zdravotnictví. Asi nejhorší z porodnic ( potratnic ), kde jsem, coby přítomný otec, viděl na vlastní oči atmosféru a hlavně chování personálu, které je na hony vzdálené jakýmkoli představám, reklamám, etice a kecům ze sympozií. Pravdivě, neútočně, nevulgárně popsaná recenze vydržela na webu Aperio jen asi měsíc, pak ji najednou smazali. Vůbec se nedivím zájmu žen rodit doma a s dulou, než se nechat ponižovat od gynekologů a otupělých… Číst vice »

vera
vera
Reply to  moravan
12. 12. 2022 16:10

Je pravda, ze v Cesku stale pri porodu delaji rutinni episiotomie? Nedavno jsem cosi zaslechla, a nechce se mi to verit.

moravan
moravan
Reply to  vera
12. 12. 2022 21:01

Ano, běžně a bez ptaní, bez vysvětlování. Taky nalehávání lokty na břicho rodičky ( sestra v Ostravě Porubě ), nebo zbytečnou kyretáž celé dělohy ihned po porodu i když placenta byla celá ( Uherské Hradiště ) a 500 Kč navrch za dvacetiminutovou přítomnost otce. Kdo nemá peníze a nervy na právníky, může si pak akorát anonymně postěžovat na internetu. Ale na zákonech a praxi českých potratářů se tím nic nemění. Nebo lichvářské doplatky za plastové… Číst vice »

vera
vera
Reply to  vera
12. 12. 2022 22:32

To je hruza, Moravane. Vzdyt v Americe se uz rutinni episiotomie nedelaji skoro 50 let! Zeny se vzbourily v 70. letech… a doktori se museli prizpusobit.

jirik
jirik
Reply to  vera
13. 12. 2022 08:39

MORAVAN:
Za socíku, tedy před listopadem 1989 rodičce, když nechtělo jít dítě na svět nebo dlouho přenášela dokonce i sedla porodní sestra ve špitále na břicho rodičky, aby dítě šlo na svět……
****
takže, když se použije ironie a sarkasmus – je vlastně „nalehávání lokty na břicho rodičky“ velký pokrok ve zdravotnictví.

moravan
moravan
Reply to  vera
14. 12. 2022 11:42

Čím to je, že se čeští chlapi nijak moc nezajímají, neprotestují, proti tomu, co se děje s jejich ženami ?

Myslíte, že by se zlepšilo chování gynekologů, kdyby měli 2x měsíčně vymlácené zuby ?

https://mirosparkus.webnode.cz/porod-v-covidovem-obdobi/

Ondra
Ondra
Reply to  vera
14. 12. 2022 19:49

Moravan: Je to prosté. Protože jsou permanentně ožralí, někde na pivu. V poledne po obědě, večer aspoň 6 kousků s chlapama. Co může vnímat nebo řešit neustále zfetovaný alkoholik, který když neotročí v práci, tak je aspoň v lihu ? Viz jardův příspěvek výše. A pak závislost na pornu, to je další věc. Člověk chycený v tomto koloběhu prostě není člověkem, ale biorobotem. Takže od něj nelze očekávat zodpovědné lidské chování. Byla snad rada starších… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  vera
15. 12. 2022 08:41

MORAVAN a ONDRA
těch aspektů proč se chlapi nezajímají o zdraví svých manželek a partnerek bude více:
1/ prostě je to nezajímá – berou to tak, že je to problém ženy nikoliv problém muže
2/ mají milenku (důvody proč si ji pořizují bývají rozličné)
3/ ve výchově jim chyběl mužský vzor
4/ věří/důvěřují tzv. zdravotnictví anebo doktorovi u kterého jsou registrováni

kkx2eg
kkx2eg
11. 12. 2022 22:27

Nu, řekněme na rovinu ten popis přechodu někam jinam Vám >osobně< moc nevěřím. Ale pravda je, že ve svých snech bych asi mohl najít i větší nesmysly, nakonec tedy proč ne. Mozek umí vyrobit ledacos. Nechme to být. Na straně druhé, uvádíte jako své formální vzdělání zdravotnictví. Asi je to už delší dobu. Napsat, že "při běžných dětských nemocech museli předepisovat místo antibiotik tetracykliny" je známka neznalosti. Tetracykliny jsou jen jiná skupina antibiotik. Měla by… Číst vice »

kkx2eg
kkx2eg
Reply to  Nikola
12. 12. 2022 18:31

No, já jsem také netvrdil, že jste to napsala. Ale že se to tak z naší strany můžeme vnímat. No je na Vás, co a jak si z toho přeberete/vezmete. Nebo taky ne. Jak říkám, může Vám to být i klidně fuk. Tetracyklinové zuby znám, v naší době to sem tam někdo měl. Mrkněte se schválně do navazujících komentářů. Většina z nich ve mě vidí -automaticky- padoucha, Dag Bedmen by voblíz všech deset. Přitom mě… Číst vice »

Jirka
Jirka
Reply to  Nikola
13. 12. 2022 20:05

Pro Vás Nikolo a pana doktora – zde je vedena průběžně doplňovaná statistika kolapsů atletů a sportovců. Stránka vznikla někdy na podzim 2021. Narazil jsem na ni někdy okolo února 2022 a tehdy bylo evidováno něco mezi 300-400 případy (včetně úmrtí). Dnes je jich tam 1564…

https://goodsciencing.com/covid/athletes-suffer-cardiac-arrest-die-after-covid-shot/

Jirka
Jirka
Reply to  Nikola
13. 12. 2022 20:20

PS Nutno doplnit, že ve výše (níže) uvedené statistice se jedná o očkované sportovce. Pro porovnání – kolik kolabovalo sportovců před kovidem – z Kardiologické revue: https://www.kardiologickarevue.cz/casopisy/kardiologicka-revue/2007-mimoradne/nahla-smrt-a-sport-31808 „…Corradova studie z roku 2003 – sledování všech náhlých úmrtí do věku 35 roků v oblasti Veneto v Itálii mezi roky 1979-1999. Tato oblast s hlavním městem Benátky má cca 4,4 milionů obyvatel, populace je stabilní a homogenní (zdaleka převažuje bílé obyvatelstvo). Celkově bylo za toto období zaznamenáno… Číst vice »

KKX2EG
KKX2EG
Reply to  Nikola
13. 12. 2022 23:38

Na Vás byly míněny jen první dva odstavce. A záchranář jsem jen na část úvazku, zbytek jiný obor. Šmakuláda mi osobně evokuje Lábuse z tou čarodějnicí z bažin. Je ohromě příjemný si číst o tom že tak, jako tu čarodějici, vás vnímá okolí. Tedy alespoň to v internetových diskusích. Pro ostatní: V zásadě Vám musím poděkovat. Nikdo jste, možná krom s. Nikoly moc o tom co odpovíte nepřemýšleli. Ono skutečně nelze legálně léčit neschválenými postupy,… Číst vice »

vera
vera
Reply to  Nikola
14. 12. 2022 11:45

Tak jo. Tak my jsme proste zli nenavistnici, a pan doktor je z obliga. Jakakoliv kritika mediciny a jeho neochoty oprit se proti covidovym lzim je nenavist a dokonce rasismus. To jsme to dopracovali…

vera
vera
Reply to  kkx2eg
12. 12. 2022 23:36

KK: Pan doktor si stezuje, ze z neho delame padoucha. Kde? Houby. Nenavist? Kde? Houby. Mohl byste byt rad, ze nekdo ma odvahu, dat vam zpetnou vazbu. Vasi pacienti si to dovolit nemohou. Ja vam nemuzu zakazovat stezovat si. A ani bych nechtela. Ale jestli patrite k tem — a jo, vidite, tak teda padouchum — kteri tlacili tehotne zeny do ockovani necim, co v te dobe bylo temer neoverene, tak nemate podle mne zadne… Číst vice »

KKX2EG
KKX2EG
Reply to  vera
14. 12. 2022 09:19

Tohle je reakce na autora článku, jeho text: >>“Je ohromě příjemný si číst o tom že tak, jako tu čarodějici, vás vnímá okolí.” – nevím, přesně, čím jsem si to zasloužila, ale děkuji pěkně za přejícnost :-)))) Mých všech šest chlupatých bradavicí na nose posílá srdečné pozdravy 😀<< Ne, mě vnímají jako tu "bábu z bažin". O Vás to není myšleno. Vy jste nejspíše milá mladá dáma. Ale mě vnímají zdejší pisatelé jako bábu z… Číst vice »

Jiří Vodička
Jiří Vodička
Reply to  kkx2eg
13. 12. 2022 08:38

Vaše věta „nevím o žádném závažném případu jen po očkování“ je na úrovni drben u nás ve vesnici přes Coopem. Nevědět o žádném případu totiž znamená se buď vůbec o nic nezajímat a nebo čučet výhradně na propagandu v ČT a spol. Už i v oficiální německé televizi dokumentují obdukcí prokázané úmrtí po čtvrté dávce: https://weltwoche.ch/daily/tod-nach-corona-impfung-deutsches-oeffentlich-rechtliches-fernsehen-berichtet-ueber-verstorbenen-geimpften-mit-hirnschaedigung/ (odkaz přímo na reportáž v článku pod „MDR dokumentiert…“). Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků, z. s. nás navádí na… Číst vice »

Jara
Jara
Reply to  kkx2eg
13. 12. 2022 11:25

Pro kkx2eg, a ono se dříve na chřipku neumíralo? Těžká chřipka měla vždy závažný průběh. Něco jiného je když se někdo musí v záchrance rozhodnout během vteřin. Ale něco úplně jiného je prát do lidí neotestované jedy (vakcínou se to nazvat nedá) ještě pod nátlakem a vyhrožováním. A na to píchání byl času dostatek na rozmyšlení. Já o závažných případech po očkování vím min o dvou ve svém okolí. Byl jsem na výletě s jedním… Číst vice »

vera
vera
Reply to  kkx2eg
12. 12. 2022 02:15

KK: Myslim si, ze byste si vy spis mel predstavit, jak je dnes „pacientum“ po tom covidovem debaklu. Slovo „smakulada“ vubec nevyjadri ten horor. Medicina je korumpovana a ovladana narcisty uz dlouho. Viz Semmelweiss. Co kdybyste vy doktori ubrali trochu te pychy a toho ega? Vsak sam to vidite. Co „vetsinove“ delate, je tezko rict. Ale myslim, ze je dnes na biledni, ze covidove vaxiny pachaji velke skody na zivotech a zdravi. A furt je… Číst vice »

moravan
moravan
Reply to  vera
12. 12. 2022 15:55

Přesně… Současná medicína je především forma podnikání a pohybuje se v něm spousta skutečných deprivantů v celém spektru personálu. Argument pana KKX2EG, že on nikoho takového nezná, je ubohý a nedůstojný, zejména pro člověka s VŠ. Kolik německých doktorů se postavilo proti své vládě a ideologii, kterou začala razit v první půli 20.století ? Kdo je „nutil“ k vivisekcím a dalším zrůdnostem, které pak dělali na „vzorcích“ v KT ? Kolik se jich v posledních… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  kkx2eg
12. 12. 2022 09:11

KKX2EG
K tomu prvnímu odstavci:
Po roce 1990 byly velmi oblíbené knihy od Moodyho – život po životě a další díly
https://www.databazeknih.cz/autori/raymond-a-moody-3417
*****
Důvod, proč tomuto nevěříte je jaký? – „ten popis přechodu někam jinam Vám >osobně< moc nevěřím"

ZaS
ZaS
Reply to  jirik
12. 12. 2022 19:19

Pro zájemce o tematiku ještě doplním Flammarionovu trilogii https://www.databazeknih.cz/serie/zahada-smrti-6334
Věnoval tomu celý život a za tu dobu dal dohromady úctyhodný počet případů, a to i přesto, že odmítl vše co mu nepřipadlo dostatečně důvěryhodné.

Miroslava
Miroslava
Reply to  ZaS
13. 12. 2022 21:28

Zajímavý zážitek! Domnívám se, že je zcela reálný. Škoda, že se věda tak málo zajímá zkoumáním podobných prožitků. Ještě k současnému zdravotnictví. Je to strašné přiznat, ale zdravotnictví se již dávno přestalo zabývat ozdravením lidstva. Jeho pracovníci se stali obsluhujícím personálem nadnárodních farmaceutických společností, které mají jen jeden cíl – maximální zisk. Ještě jeden důležitý moment. Lidé často velmi důvěřují lékařům a zapomínají na modlitby. Jenže Pán Bůh je ten největší lékař – větší nežli… Číst vice »

Miroslava Horáčková
Miroslava Horáčková
Reply to  ZaS
13. 12. 2022 21:29

Zajímavý zážitek! Domnívám se, že je zcela reálný. Škoda, že se věda tak málo zajímá zkoumáním podobných prožitků. Ještě k současnému zdravotnictví. Je to strašné přiznat, ale zdravotnictví se již dávno přestalo zabývat ozdravením lidstva. Jeho pracovníci se stali obsluhujícím personálem nadnárodních farmaceutických společností, které mají jen jeden cíl – maximální zisk. Ještě jeden důležitý moment. Lidé často velmi důvěřují lékařům a zapomínají na modlitby. Jenže Pán Bůh je ten největší lékař – větší nežli… Číst vice »

Antivirus
Reply to  kkx2eg
12. 12. 2022 16:04

Typická arogance doktorů. Věra to popsala přesně. Za poslední tři roky dali doktoři lidem milión důvodů dívat se na ně jako na vrahy. Doktoři se s reputací dostali na úrověň politiků. Ne všichni jsou takoví, samozřejmě, ale ta hlasitější část rozhodně, a ta druhá část je umlčovaná tou první (+ politiky a médii a dalšíma psychopatama). K aroganci doktorů samozřejmě patří i to, že si myslí, že zážitky jinejch lidí chápou líp než oni sami.… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
Reply to  kkx2eg
12. 12. 2022 17:49

KKX2EG: Co se týče toho, že lékaři své pacienty houfně mordují mj. i COVID 19 „šmakuládami“ – bohužel, je to tak: Někteří tak činí z neznalosti – prostě věří tomu, co jim Big Pharma či politici nakukají. Přitom FDA věděl minimálně od 1Q21 o nežádoucích účincích šmakulády Pfizer/Biontech, které zametl pod stůl. Listinné důkazy viz https://phmpt.org/pfizers-documents/, hlášeni nežádoucích účinků viz VAERS https://openvaers.com/covid-data. Někteří tak činí vědomě a za úplatu, viz aplikace Remdesiviru a umělé ventilace… Číst vice »

Dobroslav Křemenák
11. 12. 2022 22:46

Milá, pro mne neznámá, Nikolko,

se zatajeným dechem (ale i se strachem!), jsem četl „zážitek“ Tvého (celého) těla . Mám, z roku 1999, podobný, značně však vlídnější, zážitek. A pře/pro/žil jsem jej během jednoho „přespoledne“ v obývacím pokoji svého rodinného domu. Slávek, 73 let

Jára
Jára
11. 12. 2022 23:57

Reymond Moody nasbíral takových zkušeností přechodu do jiného světa tisíce. Pro zajímavost si přečtěte knihu „Život po životě“. Takové zážitky jsou běžnější než si myslíte, jen se o tom lidé bojí hovořit. Nebo mají tak vymytý mozek materialistickou výukou, že si to nepřipustí. Nejen Nikole doporučuji k přečtení i tuto knížku: http://78.108.103.11/knizky/Franchenzov%20odkaz%20zo%20zahrobia.doc – tam je popsáno, jak to dopadne, když někdo vyfasuje tu druhou variantu život ukončit. Knížka je opravdu zajímavá (i když jak pro… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Jára
12. 12. 2022 09:26

JÁRA:
Mnislav Zelený, který jezdí za indiány v rozhovorech sděluje, že třeba indiáni, prochází „zkušeností“, která je připraví na dobu, až budou odcházet z tohoto/jejich světa.
*****
Zajímavý je film zdrojový kod z roku 2011
o čem je
https://www.csfd.cz/film/269231-zdrojovy-kod/prehled/
ke stažení
https://ulozto.cz/hledej?q=zdrojovy-kod-2011-cz-avi&autocomplete=std
údajně loni mělo vyjít pokračování….

Jára
Jára
Reply to  jirik
14. 12. 2022 15:37

2 Jirik: Já jsem se podíval jen na to intro. Tohle je typický akční americký akční film, který se s věrohodností moc nepáře. Jednu výhodu to asi má, podvědomě to boří zavedené stereotypy. — Jasně, u indiánů je to tradice. Tibetská kniha mrtvých je vlastně to samé. Jen naše „vyspělá“ kultura se tváří jako kdyby smrt vůbec neexistovala. Až na ty Flágerovy mrazáky plné mrtvol. I na ty možná dojde. A tady je zajímavý článek… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Jára
14. 12. 2022 17:32

JÁRA:
je to film, který vede diváky k zamyšlení, zda něco po životě existuje, jak je to s pravdomluvností nebo lhaním vlád občanům, zda jde změnit osud, zda je budoucnost pevně daná nebo lze vytvořit jinou budoucnost/realitu,….

stojí za shlédnutí, každý si z toho odnese něco jiného…
*****
To že je záměrně zamlčována a upravována skutečná historie lidstva je velmi dobře známo…

Jára
Jára
Reply to  jirik
14. 12. 2022 20:13

Mohu se na film podívat lépe. V našem skautském táboře na Zemi nikdo takové schopnosti nemá. Ani Ješuovi se nepodařilo vyhnout se ukřižování. Když hrajete online hru tak ji jen tak nemůžete restartovat ostatním hráčům „pod rukou“. A to potřebujete ještě takovou maličkost jako administrátorská práva. Z pohledu Prozřetelnosti ani vyhynutí lidstva není důvodem k restartu kosmické hry. Máme k dispozici přítomnost a naše rozhodnutí v přítomnosti rozhodují o tom, kterou cestou se náš život… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
12. 12. 2022 11:09

V první fázi člověk řeší strach ze smrti. To je tak 90% lidí. Ti pokročilejší pak už řeší to, jak se vymotat z těch nekonečných karmických inkarnačních cyklů, kdy se pořád dokola jen cyklíš v utrpení. Potíž je, že většina ezoteriků, včetně Moodyho, se motá v té první fázi. A i ti kdo se zabývají tou druhou fází, se z toho sami neumí vymotat. ps: dávej si pozor na ty tvoje okultisty, oni se sami… Číst vice »

M
M
Reply to  Ondra
12. 12. 2022 15:33

Potíž je, že většina ezoteriků, včetně Moodyho, se motá v té první fázi. A i ti kdo se zabývají tou druhou fází, se z toho sami neumí vymotat. Potíž by to byla, kdyby někdo věděl, co po smrti skutečně je. To neví vůbec nikdo, tudíž se v těch svých představách motají všichni úplně stejně. Vy a buddhisti věříte, že se lidi cyklí ve znovuzrozeních, křesťani, že půjdou do nebe (nebo do pekla), ateisti věří, že… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
12. 12. 2022 22:16

Já to, že Reymond Moody se patlá „v první fázi“, moc dobře vím. Pro lidi, kteří se s tímto fenoménem střetli poprvé, je to skvělá příležitost k načerpání znalostí. A třeba Nikole by mohla Moodyho klasická trilogie velmi pomoci aby si svůj zážitek srovnala se zážitky mnoha jiných lidí. Spoustě lidí to pomohlo a o to tu také jde. Plné pochopení stvoření není možné lidským rozumem. Je to možné pouze jistou formou nadvědomí. Pokud se… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
14. 12. 2022 13:10

Ondra – Nosso Lar. Tak jsem se podíval jen na pár scén. V hrubých obrysech ten film asi posmrtnou realitu nějak zobrazuje. A svůj účel asi splní. O přesnost víceméně nejde. Je to umělecké dílo a může i tak zapůsobit na podvědomí lidí. Kniha „Franchenzův denník“, na kterou jsem Vám tady dal je daleko přesnější. Také vznikla úplně jinak a byla duchem přímo nadiktována. Takže tam nedošlo k velkým zkreslením. To „vytvořené peklo“ je ve… Číst vice »

czexit
czexit
Reply to  Jára
12. 12. 2022 12:30

„A když se konečně dočká, tak utrpí ztrátu paměti a pak znovu opakuje ty samé chyby stále dokola :(.“

To by nedávalo smysl. Ta ztráta paměti je jako když smažete soubor, ale ten se dá často obnovit (tj. podvědomě si pamatujeme a chováme se podle toho, i když samozřejmě nemusíme, protože máme svobodnou vůli).

Antivirus
Reply to  czexit
12. 12. 2022 16:19

Jo, podvědomě si pamatujeme. A přesně proto je tu ta mašinérie propagandy a lží a rozptýlení, aby si lidi nevzpomněli, kdo jsou, proč tu jsou, a jakou maji moc.

Antivirus
Reply to  Nikola
12. 12. 2022 17:27

Jo, takhle ta naše konkrétní škola funguje (neni to tak ale všude ve vesmíru). Kdybysme si všechno pamatovali, určitý lekce by prostě nebyly možný. Takže zapomínání je součást designu. Ale v tom „podvědomí“ (jestli je to v tomhle případě ten správnej termín) to je a každej má možnost se k tomu dostat. Naše „kultura“ se do ohromný míry odstřihla od Zdroje – nebo spíš jsme byli postupně víc a víc odstřiženi těma, co nás po… Číst vice »

Antivirus
Reply to  Nikola
12. 12. 2022 20:31

To je logická úvaha a naprosto správná. Přesně tak to je. Vědomí nemá žádnou rasu a podobný limity, takže se inkarnuje na různý místa, do různejch podmínek. Rozdělování na lidi a mimozemšťany je naprosto umělý a dává smysl jen uvnitř těla a bez vzpomínek na vlastní existenci. „Jiný bytosti“ je asi jako když si sednem do různejch aut a budeme se považovat za „jiný auta“. Ve skutečnosti jsme všichni to samý, jen v různejch stádiích… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
13. 12. 2022 07:25

Pravděpodobnost inteligentního života ve vesmíru je naprosto jistá. Třeba v DVTR je napsáno, že každá civilizace se vyvíjí odděleně a existují nějaké zákony, které nedovolí, aby jedna civilizace ovlivňovala druhou. Alespoň do určitého stupně vývoje té dané civilizace. Jen tak se z toho udělat průchoďák nedá. Podívejte se jak je obtížné poslat raketu mimo sluneční soustavu. Analogicky něco podobného platí i pro vědomí. „Uniknout“ do jiného systému kauzalit není vůbec jednoduché. A i když se… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
13. 12. 2022 12:25

Nikola: Řadu lidí spíš štve, že tu na nás ti alzáci zírají jak na rybičky v akváriu, a nehnou ani prstem aby nám pomohli. Oni totiž ti pozitivní alzáci respektují svobodnou vůli a svobodu jednání ostatních bytostí a respektují pravidla a dohody co fungují na jednotlivých planetách. My jsme typicky „bezzásahová zóna“ jak ta uprostřed Šumavy :-))) prostě si to tu musíme nějak vyřešit sami. Je možné mít určitou pomoc od astrálních bytostí, pokud si… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
14. 12. 2022 10:07

To, že sem nikdo nepřiletí aby si odvezl Schwaby, Sorose, Bidety, Fialy je jisté. A popravdě by to vůbec nepomohlo. Tihle nejsou architekty marastu, který na nás dopadá. Kdokoliv s démonickou psychikou tady koncentrák vybuduje zase znovu. Je to naše chyba, že se lidi chovají jako bioroboti – to se ukázalo u koronahoaxu. Démonická psychiká má statisticky navrch nad biorobotem. Ivo „Aštar“ Benda v sobě objevil „schopnosti“ a hned se stal posedlý démony. Ten to… Číst vice »

Ladislav
Ladislav
12. 12. 2022 13:53

Vazena pani Bornova, dekuji ze pisete, rad ctu vsechno. Vas blog je pro me ostruvkem svobody a ulevy v bolave realite kolem me. Jeste jednou velky dik a hodne zdravi a sily.
Ladislav

jirik
jirik
12. 12. 2022 15:05

S Jaromírem Nohavicou o tvorbě, čase, Vánocích a o životě…
rozhovor s bobošíkovou cca 18 minut
https://www.youtube.com/watch?v=vxhCXEgw5j0

Antivirus
12. 12. 2022 15:45

Úžasnej příběh. Sice jsem při čtení taky málem umřel (empatie má i svoje nevýhody), ale stálo to za to. Nevim, proč by se tomu někdo měl vysmívat. Podobný zážitky má ve skutečnosti hodně lidí. Jen se o tom moc nemluví. A je třeba o tom mluvit víc, takže díky za to. Článek má i dlaší, možná nezamejšlenou rovinu: „Ale v kartě nic takového nemáte,“ <– typická ukázka autoritářský debility, která zabíjí. Ten příběh dobře vykresluje,… Číst vice »

vera
vera
12. 12. 2022 16:18

Verim tomu. Tech zprav o tom, co se deje, kdyz clovek klinicky zemre, a pak se probudi, je dnes mnoho. A vy jste byla, Nikolko, jednou nohou tam… kdybyste se neoprela, zabili by vas. A spousta pacientu se boji oprit. Ja jsem se pred 15 lety oprela proti paliativni chemoterapii, kterou mi nutili, prestoze moje kostni dren visela na vlasku. A presto, ze neexistuje potvrzeni, ze paliativni chemo je k necemu dobre. Uz bych tu… Číst vice »

JK
JK
12. 12. 2022 20:14

Zvláštní, jak se ty zážitky v něčem shodují a v něčem zcela liší. Můj zážitek se odehrál při asi pětiminutové ztrátě vědomí. Mám k tomu sklony, stalo se mi to už několikrát a často mívám náběhy. Ale vždy to bylo jen na okamžik, těch 5 minut byla výjimka. Tak jsem zkrátka ztratil vědomí, což pokud někdo nezažil, je zpočátku trochu nepříjemný stav, kdy se obraz stává stále fragmentovanější a tmavší, s probleskujícími jiskřičkami světla a… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  JK
13. 12. 2022 12:10

Tohle zní velmi věrohodně a autenticky. Podobně to popisuje většina lidí. To všudypřítomné zářivé a přitom neoslňující „světlo“ které nevrhá stíny. A podobně zářivé bytosti. Přesně tak vzniklo povědomí o „andělech“. Prostě se středověký člověk dostal do stádia klinické smrti (tehdy k tomu bylo příležitostí opravdu hodně) a tohle tam uviděl. Jen těm bytostem ještě přiřknul křídla, protože přece se nemohli jen tak sami od sebe vznášet uprostřed éteru. A ani církev to nemohla popřít,… Číst vice »

JK
JK
Reply to  Ondra
13. 12. 2022 14:16

To je autentické a jsem přesvědčen, že autentická je většina svědectví, přestože jsou v popisech určité rozdíly. Věřím na často zmiňovanou cestu tunelem, přestože já to potvrdit nemůžu. Možná se to odvíjí od traumatičnosti příčiny, která tento stav vyvolá a s tím související rychlosti průběhu. Možná jsem také prošel nějakým tunelem, ale takovým fofrem, že jsem to ani nezaznamenal. Bezpochyby se najdou i lidé kteří si vymýšlí, nebo jen kopírují co kde slyšeli a předstírají… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  JK
13. 12. 2022 17:33

Tak to je velmi zajímavé. A odpovídá to dost přesně tomu co jsem se o fungování vesmíru naučil já. Čas a prostor skutečně existují jen tady. Tam je jakési bezčasí, proto jste se „odstřihl“ od toho co se dělo předtím, protože tam „předtím“ a „potom“ zkrátka jaksi splývá. Stejně tak tam splývá „tady“ a „tam“, protože prostor je taky iluze. Vesmír je totiž: a) holografický (hologram-trenažér) b) fraktální (lze libovolně zoomovat minulost-budoucnost, tady-tam, malé-velké a… Číst vice »

Thomas
Thomas
12. 12. 2022 22:17

Vďaka za krásny osobný zážitok. Dostal som tiež tú možnosť, zažiť osobnú skúsenosť, po ktorej tiež viem, že toto nie je všetko a koniec. Pekne a výstižne si to zhrnula v závere – presne tieto pocity a vzťah k životu mi ostali po tejto udalosti. Čo je odlišné – môj zážitok nebol spojený so žiadnym zhoršeným zdravotným stavom, so žiadnou klinickou smrťou či iným akútnym zdravotným problémom. Napriek tomu som sa pri ňom stretol s… Číst vice »

Sidney Podkolenka
Sidney Podkolenka
12. 12. 2022 23:18

Krásně napsané, věřím všemu co je v článku psáno. S přístupem nemocničního personálu mám bohužel stejné zkušenosti. Rozhodně ne se všemi. Takto odtažitě se chová jen menší část zdravotníků, ale rozhodně to utkví víc v paměti. Zážitek blízké smrti jsem měla v životě dvakrát, jednou při chirurgickém porodu druhého syna, kdy jsem měla reakci na anestezii a následně masivní krvácení a druhá zkušenost se týkala mého nenarozeného syna, byli jsme přeci jedno tělo. Smrt si… Číst vice »

laco
13. 12. 2022 05:38

Jsem starej bezvěrec ale doufám že je ten druhej břeh, už kvůli milovaným co odešli .

Jara
Jara
Reply to  laco
13. 12. 2022 13:38

Realita je o něco ošklivější. Duchovní bytost/duše sice existuje, ale už dávno není tím, koho čekáte. Pokud očekáváte matku/babičku/dědečka – budete velmi zklamán. A pokud se lidé znají jen podle společenské role tak doslova poznáte někoho téměř cizího, koho jste nikdy neznal. Společenská role byla smrtí nevratně ukončena. Navíc svět na druhém břehu podléhá jiným zákonitostem a vzpomínky na ukončený život se postupně vytratí do podvědomí.

Ondra
Ondra
Reply to  Jara
13. 12. 2022 17:42

Ne tak docela. Ty role se tu opakují, jednou je to třeba vyše dcera, podruhé matka, pak přítel, pak úhlavní nepřítel. Jednou je to kat, který vás rozláme na kousky, příště léčitel co vám pomůže dát naopak tělo dopořádku. A takhle se s někým můžete potkávat tisíce let pořád dokola. Vlastně vás s ním pojí spíš karmické vazby, než to že s ním chcete být a že vám něco nového může předat. Z tohoto je… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
14. 12. 2022 20:41

Ono jde hlavně o vývin vědomí duše. Duše málo vyvinutá je doslova vytvarována světem. Pokročilejší duše jako třeba tvoje si nesou vlastní identitu a ta je daleko výraznější a bez ohledu na okolnosti se vždy projeví. Takže když někdo loni nosil úzkostlivě náhubek a letos mlátí slámu u kravína a nadává na russáky tak to není projev jeho vnitřní identity. Takhle může být doslova vytvarována „identita“ prostředím. Když na onom světě takovou bytost potkáte, tak… Číst vice »

Ondra
Ondra
13. 12. 2022 19:42

Tady máte Nikolo důsledek ničím nepodložené náboženské víry v neexistující viry, které nikdo nikdy neviděl a nedokázal je tudíž ani izolovat: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-zakaz-venkovniho-chovu-drubeze-od-stredy-po-celem-cesku-221267 Na základě tohoto fantasmagorického blábolu o existenci jakýchsi virů, nám tu vymlátí krávy, prasata, kuřata i kachny – dle agendy Green dealu. Takže nebudeme mít žádné maso. A ty Schwabovy červy a kobylky taky ne, protože tu pro to není ani zdaleka zařízená infrastruktura, je to teprve v začátku schvalovacího procesu. Je sice… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
13. 12. 2022 22:02

Lhaní si do kapsy ještě nikdy nic dobrého nepřineslo. Plošné celorepublikové decimování chovů by ani omylem nezdůvodnili smradlavýma kuřincema nebo poletujícím alergenním peřím. Stejně jako by toto nefungovalo bez mentální přípravy trvající nejmíň 40 let, kdy do nás hollywood hustil katastrofické filmy o smrtících epidemiích, zombifikujících virech (celá série Resident Evil – rukopis GP z toho smrdí na kilometry), dokonce už i počítačové hry na toto téma můžete hrát již 20 let, dnes už i… Číst vice »

ZaS
ZaS
Reply to  Nikola
14. 12. 2022 09:58

Myslím, že jste trefila ten příslovečný hřebík. To že je nálada ve společnosti silně konfrontační sledujeme všichni. I mé okolí až extrémně rozdělil jak covidový pharmagate tak i následný ukrogate. Otázka je proč je to tak silné. Logických faktorů se dá najít mnoho, ale já mám dojem, že je ještě něco za tím. Před pár lety jsem se dostal k jednomu testu, který pomocí několika triviálních otázek nečekaně přesně popsal nejen můj profil (což jsem… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
14. 12. 2022 23:31

Mám jedno doporučení pro Nikolu. Na jednom fóru zavedli diskusní skupinu „flame“ a tam přesouvali podobné příspěvky. Ono to neruší diskusi, ale ty nenávistné komentáře pak zdiskreditují jejich autory. S tím, co píšeš naprosto souhlasím. Jako programátor mám zatím kliku, ale i na mě může dojít. Dokonce asi tuším jak. Přesto nejvyšší manažeři všechno stále vidí optimisticky a příští rok budou ještě větší zisky, větší zakázky a větší investice. Vyslechl jsem si takovou sluníčkovou celofiremní… Číst vice »

Jaromír
Jaromír
13. 12. 2022 21:25

Trefila jste hřebíček na hlavičku, Nikolo: stačí je ignorovat. Jakmile se na ně vykašleme, skončili – takhle jednoduché to je. Musí nás ale být „nadkritické množství“ – na té „vyšší“ úrovni je třeba jednoznačně říci „tohle odmítám (na to jim s*ru), se všemi příčinami a následky.

BL007
BL007
13. 12. 2022 23:15

Zase jsme si o kousek bliz 😉

jirik
jirik
14. 12. 2022 08:13

Libor Malý
– výzva/žádost k policii české republiky a české armádě…..
– smrt roma v ŘECKU!
cca 29 minut
https://www.facebook.com/100084617054786/videos/843952833343244/

jirik
jirik
14. 12. 2022 10:31

Vladimír Kubeš Rezonance 1 (elektrosmog) – (0:21) Přidáte se k masovým vrahům, říkám to otevřeně a zcela zodpovědně, a nebo jestli se přidáte do boje na stranu ubohých, trpících lidí. To záleží všechno na Vašem charakteru. (6:50) … Vladimír Kubeš připravoval další dokument, pan KLAUS byl pozván do Domažlic a sešel se tam s představitelem Bavorské vlády Edmundem Stoiberem (15. srpna 1995) (https://carolina.fsv.cuni.cz/archive-cs/Carolina-C-No..) . Dodnes nikdo neví, jenom tito dva o čem se jednalo a… Číst vice »

Erik Halák
Erik Halák
14. 12. 2022 10:37

Mimo téma, ale (zejména pro ty, kteří si zatím odmítají přiznat své selhání, ať už osobní, nebo profesní) žhavě aktuálně, článek od MUDr. Čížka:

https://svobodny-svet.cz/co-bych-delal-kdybych-byl-big-farma-smejdem/

.

Pavel
Pavel
15. 12. 2022 00:27

Článek reaguje na dvě hlavní aktuální věci (podle mého osobního názoru): 1. Doba je velmi neklidná a vyhlídky jsou extrémně špatné. 2. Celkový strach nutí člověka zamýšlet se, co je podstatou jeho bytí, a zda existuje „něco nad námi“. Posledních 150let už nejezdíme na zvířatech a uvěřili jsme „racionalitě“ – tedy náboženství a jiné „nevědecké postupy“ vyznávají jen „tmáři“, věda dělá život lidí přece stále lepší. Jenže celkový výsledek tomu neodpovídá. Světa se zmocňují mafie… Číst vice »

jirik
jirik
15. 12. 2022 11:11

Jmenuji se Spencer Cathcart a chci vám odhalit pravdu o našem zkaženém světě. To stojí u videa, které na youtube.com vidělo více než 6 milionů lidí. Video ukazuje zkaženou společnost, která na první místo dává peníze. Modlíme se k šustivým papírkům a zapomínáme, že náš skutečný život někam zmizel. EU a USA spylnou v jeden TRH! Nezadržitelně se blíží doba geneticky upravených potraviny? Podívejte se na video, které fascinuje miliony lidí a napište nám svůj… Číst vice »

Ondra
Ondra
15. 12. 2022 13:59

Pro Járu: Tak nějak to s těmi málo a více vyvinutými dušemi bude. Já mám zjednodušenou teorii o obyvatelích této planety, na základě letitého pozorování: 90% obyvatel země jsou poměrně mladé duše, které tu řádí a poměrně rychle nabírají zkušenosti, dělají průsery a velké chyby 10% obyvatel jsou středně staré duše, na poměry Země docela dost staré, bohužel i ty se dají částečně oblbnout, třeba nesežerou covidovou a šmakuládovou propagandu, ale sežerou propagandu o virech… Číst vice »

Jara
Jara
Reply to  Ondra
15. 12. 2022 18:50

No v podstatě to vidíš podobně jako já. Jen trochu zapomínáš na to, že většina z těch 10% se tady na Zemi před mnoha milióny let provinila a kolonizovala celou zemi. Je to popsáno náznakem na webu jeshua.net, mohu dohledat. Takže ti spadli karmicky na úroveň lidí a karmický trest jim nedovolil použít jejich původní schopnosti. Tento trest ale v současném přelomu věků končí. A také šlo o to že (říkám tomu pravým) lidem bylo… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jara
17. 12. 2022 14:03

Prosímtě už se zbav těch tvých anglosaských okultistů. Akorát tě matou a brzdí tvoji transformaci. Která je tak jako tak náročná. A když se držíš toho starého, tak to jde ještě hůř. To můžu potvrdit ze své zkušenosti. Kdo půjde s proudem transformace, ten bude víceméně v pohodě a vším tím projde bez větší úhony. Kdo se ale bude držet starého, ten to taky nemusí dát. Protože odejde zároveň s tím. Já jsem vsadil na… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
17. 12. 2022 22:42

Ondro, William Mistelle vychází z ČESKÉHO autora Františka Bardona. Všechny jeho eseje byly správné do roku 2014, kdy se pokusil o magickou vraždu v rozporu s tím, co psal před tím. To, co psal, je opravdu zajímavé a z mého pohledu velmi přínosné. Nejdříve si něco skutečně přečti – nějakou Misteleho esej a pak to kritizuj konkrétně. Tohle je nefér přístup. Také jsem jako zdroj použil Petra Chobota a Petra Velechovského – oba jsou češi.… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
18. 12. 2022 13:29

A je to přesně to o čem jsem tu už mluvil. Že ty lidi to myslí dobře, ale kolikrát se napojí na nějakou temnou entitu, ani to neví. Což se podle mě stalo i Chobotovi – kdo čím zachází, tím taky schází. Nelze jim to mít za zlé, protože tohle se může stát i nám, a možná mnohem snáz. Berdon není úplně špatný, ale já ho nějak nemusím, na mě moc okultní, u takových lidí… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
18. 12. 2022 16:18

K tomu Františku Bardonovi – mám do velké míry nezpochybnitelné informace, že nakonec se nechal zlomit a s Němci kolaboroval. Aby to zakamufloval, tak spáchal sebevraždu v komunistickém vězení. Ale nebyl tam úplně nevině. Je vidět, že i tak schopného mága nacistický egregor zla semlel. A jakmile se někdo s tím egregorem spojil tak už je jedno jestli páchal zločiny v koncentráku, bojoval na frontě nebo jen šířil nacistickou propagandu. A pak to vypadá, že… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
18. 12. 2022 18:42

Díval jsem se na xenonovou terapii a Chobot nepochopil to nejdůležitější. Podle S.N.Lazareva je nemoc až následkem poškození energetických struktur z důvodu chybného jednání a postojů.

Pokud Chobot vymete nemoc, ale nedá pacientovi šanci aby pochopil, co udělal chybně, tak té bytosti ubližuje i když se jeho tělo dočasně uzdraví.

Lazarev tohle pochybení udělal také, ale včas na to přišel. A pokud Chobot nepochopí tak ho svět za domělou pomoc lidem „spráská“.

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
19. 12. 2022 10:23

Tak to jsem o Bardonovi ani nevěděl. Jen mě intuice varovala, že tu „něco smrdí“. A taky se vyhýbám magii jak čert kříži. Protože magie řízená egem vždy zákonitě sklouzne k magii černé. A to je pk urychlovač karmy, proti které ja o masový vrah beránek nezatížený karmou. Něco podobného se stalo třeba i tomu Bardonovi. Myslel to dobře, ale magie a okultismus jsou prostě takové jaké jsou a zákonitě časem vedou do pekel. Něco… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
19. 12. 2022 14:12

O tom Františku Bardonovi je to opravdu na delší povídání a trochu offtopic. František Bardon řešil stejné morální dilema před 100 lety jako řešíme my teď. Všechno se obracelo k fašismu a do totálního hnoje a on tomu hodně dlouho vzdoroval. A dokonce viděl dopředu strašlivé utrpení, jaké způsobí světová válka a že se s tím nedá nic dělat. Jenže pak vyšlo nařízení, že všichni okultisté buď budou přímo pracovat pro Hitlera a nebo půjdou… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
19. 12. 2022 16:27

Lazarev je poměrně neutrální a teď se tváří že neexistuje. Z hlediska temnoty má zanedbatelný dopad. A navíc podporuje „biblický projekt“ a židy, místo aby to odhalil. Tak ho nechávají na pokoji. Pak jsou ovšem zajímaví Tomášovi, které Gestapo nechalo na pokoji. Sice byl na výslechu, ale z neznámých důvodů ho pustili. A bylo tu víc okultistů kterým nacisti nic neudělali (Drtikol, Kafka). Podle mě v tom je jednak karma z minula a nedostatečná ochrana… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
21. 12. 2022 19:07

Ještě bych k tomu doplnil, že Abdrušin, který napsal Poselství grálu byl také mystik, chtěl být naprosto apolitický a do ničeho nezasahovat. Ale ten chtěl vybudovat takovou komunitu pokoje a klidu, jenže to už nacisté nedovolili a věznili ho. Nic na něj nenašli, ale on nakonec s podlomeným zdravím zemřel. I tu jeho zajímavou knihu temná strana využila a podle ní udělala šílenou Dvorského sektu poselství grálu. Pokud si nacisté o někom myslí, že je… Číst vice »

jirik
jirik
15. 12. 2022 19:56

Krátký úryvek ze Simultánky – Josef Skála
O úmrtích a pietních místech, která souvisejí s fialovic ne/vládou
radikalizace společnosti…..
cca 8 minut – úryvek
https://www.youtube.com/watch?v=mMd2HBSsJZ8

Celé video naleznete ZDE: https://youtu.be/su6lIkbLyPY

jirik
jirik
16. 12. 2022 06:39

Zaoberáme sa detailami, bez toho, že poznáme komplexne celok 15. 12. 2022 Hosťom 65. relácie Bez cenzúry je profesor Peter Staněk, ktorý je známy svojimi odvážnymi teóriami o svete a vesmíre. Náš rozhovor je venovaný práve týmto témach, na ktoré nedokáže nik jednoznačne odpovedať, ale zaujímajú nás všetkých a dávajú priestor na zamyslenie, čo robíme správne a čo nás zvádza z cesty poznania – do zbytočného rozoberania detailov, bez toho, aby sme poznali celok. –… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  jirik
17. 12. 2022 14:07

Díky, tohle vypadá zajímavě.
Že by Staněk šel do sebe ? Teď prý byl nějak nemocný. Člověk nemusí být ani nahraně smrti, aby se vzpamatoval a pozměnil směr myšlení, ale i tak mu to utřídí priority. Nicméně zážitky blízkosti smrti bývají v tomto velmi užitečné a transformující.

Teď se někteří lidé mění doslova před očima. Je to vyjímečná doba.

jirik
jirik
Reply to  Ondra
17. 12. 2022 19:01

Ondro, proč staněk o vesmíru, smrti apod. nemluví je z toho důvodu, že většina pořadů s ním se zaobírá ekonomickopolitickou situací v československu, evropě a světě. Občas něco o přírodních dějích, zdraví,…
Co jsem si všiml, tak staněk odpovídá pouze na položené dotazy a moc do hloubky nejde….

Kubrt
Kubrt
17. 12. 2022 06:31

Mě se líbí, jak lidé vedou vášnivé diskuze o tom, jestli je očkování proti covidu účinné a nebo škodlivé. U laiků, kteří veškeré vědění mají z médií či z agentury „jedna paní povídala“, mne to ani moc nepřekvapuje. Překvapuje mne, že se do podobných vášnivých diskuzí pouštějí i medicínští odborníci. Kdyby však zavzpomínali na svá studia, tak by si vzpomněli na jednu základní poučku z virologie o tom, že očkování proti respiračním virům je z… Číst vice »

P.A.Semi
P.A.Semi
Reply to  Nikola
23. 12. 2022 16:26

Normální očkování do člověka vpraví patogen a naučí imunitní systém ten patogen ničit. mRNA udělá z vašich buňek patogen, a když to zrovna funguje, tak naučí imunitní systém ty vaše buňky ničit. A to především buňky v epiteliu, a ty buňky, které nej-ochotněji zpracovávají RNA na bílkoviny… Navíc když tam ten patogen je pořád znovu, tak se to imunitní systém naučí ignorovat, což sice zamezí přehnané imunitní reakci na nemoc – což je důvod, proč… Číst vice »

Erik Halák
Erik Halák
Reply to  Kubrt
17. 12. 2022 15:01

Ke Kubrt 2022-12-17 at 06:31:

Naše povedené zdravotnictví je už nejméně dvacet let pobočkou cizích farmaceutických firem.

Teď to jen nepopiratelně vyplavalo na povrch.

A drtivá většina „našich“ lékařů v tom jede.

Takže budou „držet basu“ až do hořkého konce.

Záleží jen na nás, zda to bude hořký konec jejich, nebo náš.

Erik Halák
Erik Halák
Reply to  Erik Halák
27. 12. 2022 17:16

A už je to tady – opravdu budou “držet basu” až do hořkého konce:

https://smis-lab.cz/2022/12/26/jak-napravit-napravovani/

.

S takovými „perlami“ se teď roztrhne pytel.

Velmi se mýlí MUDr. Soňa Peková, když předpokládá, že se v oné drtivé většině hne svědomí.

Budeme zírat, co všechno nám ona drtivá většina bude ještě předvádět.

Jára
Jára
Reply to  Kubrt
18. 12. 2022 10:10

A co se týče bratra Kubrta – pravděpodobně Covid prodělal. A po prodělané nemoci se NESMÍ očkovat na tu samou nemoc, hrozí selhání imunitního systému. To snad medici měli ve skriptech! A nebo na svoje vzdělání úplně zapoměli? Mě učil léčitel Jan Streibl jak diagnostikovat a když si představím vakcínu od Pfitzeru, tak se mi před mentálním zrakem vykreslila rakev. Odpověď od nadvědomí je naprosto jasná, pochopí to snad každý. Vycházely mi tak ošklivé věci,… Číst vice »

jirik
jirik
17. 12. 2022 13:08

P.A.SEMI @jirik – testování Norimberský kodex neporušuje, A na takovou pitomost jsi přišel kde? bod 01 – porušovalo vnitropodnikové nařízení firem, kdo se odmítl testování účastnit, nebyl vpuštěn do zaměstnání; nařízení vlády, kdo neměl negativní test nesměl na různé aktivity – kulturní akce, zahraniční dovolená,… bod 02 – byly navrhovány jiné způsoby, krom slinových testů? Náhrada za PCR do nosu neexistovala velmi dlouho, později nahrazeno kloktacím PCR bod 03 – byly dělány PCR, antigenní testy… Číst vice »

P.A.Semi
P.A.Semi
Reply to  jirik
23. 12. 2022 16:12

Norimberský kodex je o Experimentování na lidech… Testování není Experimentování, takže se na to tenhle kodex nevztahuje… Navíc kromě případů, že mu tou tyčkou mechanicky probodnou tu „cribriform plate“ bariéru do mozku, to jinak není nijak škodlivé… Karanténa nemocných by měla být základní věc při epidemii. Ne karanténa zdravých… Ale ty nemocné je třeba nějak podchytit a rozlišit… Tím, že zabrání někomu nakazit ostatní, ty ostatní před ním chrání, což je přesně to, co by… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  P.A.Semi
24. 12. 2022 06:50

Existují videa, kde sdělují výsledky otestovaných tyček na testování PCR, Antigen – byly tam nalezeny substance, které nemají co dělat na takových to přípravcích a v lidském těle už vůbec nemají být. Videa lze najít na YT, otevrisvoumysl,… Testování PCR, antigen (kontaktní) na COVID19 na lidech je tedy co? Testování PCR, antigen (kontaktní i bezkontaktní) na COVID19 na lidech pod nátlakem (nemožnost jít na kulturní akce, nemožnost vstupu do zaměstnání) a zastrašováním ze strany vládních… Číst vice »

Ota
Ota
17. 12. 2022 14:13

O klidné temné bytosti, která čeká jak to dopadne je psáno v knize od Jan Van Helsing, „Kdo se bojí smrti ?“. Zajímavá kniha, která popisuje proces umírání. Doporučuji k přečtení.

vera
vera
Reply to  Ota
17. 12. 2022 17:45

Uz v Zoroastrismu se o takove bytosti mluvilo.

jirik
jirik
19. 12. 2022 15:12

Patent vydaný Billu Gatesovi udělil samozvanému světovému zdravotnickému králi „exkluzivní práva“ na computerizaci lidských těl a jejich využití jako lokálních bezdrátových sítí.
https://aktax.cz/patent-billa-gatese-mu-dava-exkluzivni-prava-na-computerizaci-lidi/

Ondra
Ondra
Reply to  jirik
19. 12. 2022 16:15

Řekla bych že máme jiné a dost závažnější problémy, které se týkají plošně všech. Ne jen idiotů co dobrovolně naklusali na toxickou šmakuládu. „Fialovo předsednictví EU prosadilo uvalení CO2 daní na vytápění nemovitostí a na veškerou dopravu podle agendy Fit for 55, což povede k razantnímu prohloubení inflace v ČR a ve všech evropských zemích! Daně CO2 budou uvaleny dokonce i na vytápění kanceláří a továren, což má za úkol donutit firmy, podniky a úřady… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Ondra
19. 12. 2022 18:17

To jsem si všiml zde https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/eu-schvalila-system-osobnich-uhlikovych-kreditu-kazdy-obcan-bude-platit/ Když jsem se ptal autora článku, bylo mi doporučeno, že by lidé žijící v české a slovenské republice tento postup měli „realizovat“, je to dlouhé a zajímavé čtení (vím, že někteří tento postup realizují) https://geopoliticsastrology.wordpress.com/trestni-oznameni-shaef/ ***** ten patent bude souviset s tímto – Covid nám ukázal cestu k digitální měně a ID, otevřeně popsala pracovnice Světové banky https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/covid-nam-ukazal-cestu-k-digitalni-mene-a-id-otevrene-popsala-pracovnice-svetove-banky/ ***** Teď jsem lehce zmaten, protože dle přezdívky jsem předpokládal, že… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
19. 12. 2022 19:44

Víte jak skončil COVID v Číně? Lidé už to neunesli a začali se bouřit a bylo jim všechno jedno. Vláda lidem zavařila vchody do domů a mnoho starších lidí umřelo hladem ptotože si nemohli za vydělané peníze koupit ani základní potraviny. A Čínská vláda hned otočila o 180°. Prostě zkoušeli kam až mohou zajít a jak moc se dá lidem ohnout hřbet. Spousta lidí už teď je na hraně a to, co vydělá stačí jen… Číst vice »

jirik
jirik
19. 12. 2022 15:54

Technologie mRNA je vhodná pro úpravu genů. Chceme tyto editační proteiny vyrábět jen po krátkou dobu, abychom mohli upravit genom. A přechodná výroba editačních enzymů pomáhá omezit možnost vzniku necílových účinků. Závěrečná citace. Seng Cheng, viceprezident a vědecký ředitel oddělení pro výzkum vzácných onemocnění společnosti Pfizer. Společnost Pfizer na svých webových stránkách uvádí, že její injekce mRNA jsou vhodné pro úpravu genů, protože se jedná o úpravu genů. Teď už to víte. Zabraňte svým blízkým,… Číst vice »

jirik
jirik
19. 12. 2022 15:55

Všechni jsou PROPOJENI..
https://gab.com/BeachMilk
Král Charles ve středu povýšil na rytíře šéfa vakcíny AstraZeneca, pravděpodobně za jeho zásluhy o globální genocidu.

jirik
jirik
19. 12. 2022 19:58

až bude v zimě v německu zvýšená úmrtnost, zde je důvod:

Chladné počasí rychle zatěžuje organismus. Zejména při odklízení sněhu mnoho lidí podceňuje zdravotní rizika. Tři chyby mohou být životu nebezpečné.
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/odklizeni-snehu-pry-muze-vest-k-infarktu/

jirik
jirik
20. 12. 2022 05:23

Marek Vašut k současnému dění cca 7 minut
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=1aXrDT8Zpqs

jirik
jirik
20. 12. 2022 07:25

PROTIPROUD TV uvádí další setkání Petra Hájka s nepodvolenými čtenáři a diváky, kteří představují tu část národa, v níž spočívá naděje na lepší příští a prozrazuje, že v dohledné budoucnosti se budeme setkávat i v přímém přenosu, abychom si mohli sdělovat své starosti i naděje „on-line“
VIDEO –
https://youtu.be/uOWy4rqWK4w

https://protiproud.info/politika/6892-mraz-v-okna-duje-i-predpoved-pocasi-je-v-ct-dezinformaci-z-opice-nepochazim-pochazi-ode-me-na-slovensku-padla-vlada-kdy-u-nas-varovani-australskeho-protiproudare-zadny-lidsky-plan-nikdy-nevyjde-jen-stvoriteluv-svetlo-uz-brzy.htm

jirik
jirik
20. 12. 2022 11:19

Varování pro evropské občany: EU zavádí další uhlíkový tarif (CZ DABING)
otevri svou mysl – 20 minut
https://rumble.com/v21ewvk-varovn-pro-evropsk-obany-eu-zavd-dal-uhlkov-tarif-cz-dabing.html

jirik
jirik
21. 12. 2022 10:14

Cukrovka a rakovina jsou vymyšlené nemoci, parkinsonismus neexistuje, pokud máte zdravá střeva, k čemuž napomáhá gymnastika. Chůze zase zabraňuje zvýšenému krevnímu tlaku, kategoricky tvrdí ruský vědec Ivan Pavlovič Neumyvakin, slavný ruský lékař, který „léčí i kosmonauty“, jak o něm předčasem psalo pár českých alternativních médií.

https://daryodprirody.cz/rusky-profesor-cukrovka-a-rakovina-jsou-vymyslene-nemoci-vsechno-je-ve-strave-peroxid-vodiku-vselek-verit-pohadkam-nebo-zustat-v-pasti/

Jaromír
Jaromír
Reply to  jirik
21. 12. 2022 20:42

Jirik: Cukrovku mají i zvířata (např. kočky) – není vymyšlená, ale spíše vytvořená zejména „kvalitním zpracováním“ potravin. Přes dietu se dá také také účinně léčit. Rakovina není jediná choroba, ale mutifaktoriální záležitost – zcela prokazatelně ale má nynější (násobně) zvýšený výskyt „turbo-rakovin“ korelaci s poškozením imunitního systému „posilujícími“ dávkami COVID-šmakulády. Zkuste si promluvit se středním zdravotnickým personálem.

jirik
jirik
22. 12. 2022 14:02

Ruský veľvyslanec v Srbsku Alexander Bocan-Charčenko povedal, že Srbsko sa môže spoľahnúť na Rusko v súvislosti so situáciou v Kosove a Metohiji, informuje portál B92 “Samozrejme, s tým, že iniciatíva vždy vychádza z Belehradu,” povedal Bocan-Charčenko. “Západ využíva nepokoje v Kosove ako prostriedok nátlaku na prezidenta Alexandra Vučiča, aby ho zahnal do kúta a prinútil ho pripojiť sa k protiruským sankciám,” povedal Bocan-Charčenko. Dodal, že spolupráca Ruska so Srbskom je zameraná na posilnenie bojovej spôsobilosti… Číst vice »

169
0
Would love your thoughts, please comment.x