Menu Zavřeno

Kdo by mohl být v úřednické „vládě odborníků“ (aneb hledání kandidátů)

Vláda našeho premiéra Česko-Ukrajinské republiky ČUR a zároveň i vrchního ču…Čurince Petra Fialy nedokončí volební období prakticky najisto. Podle mého názoru není celá ta Péťova banda zrádců, mafiánů a mentálně hendikepovaných dealerek svetrů tím nejhorším, co nás potkalo od roku 1989 – ve skutečnosti je to nejhorší gang od dob vlády Klementa Gottwalda. Totální a totalitní fiasko. Naše země má už jen dvě možnosti:

1. co nejdříve najdeme způsob, jak tuhle vládu odstavit od moci.

2. neuděláme nic a skončíme jako Ukrajina. Tedy absolutně zkorumpovaná, vyrabovaná, ze zahraničí vycucaná země plná státem podporovaných fašistů, která padne do občanských nepokojů a možná i do (občanské) války.

No, není to úplně sranda. I když to jako bláznivá tragikomedie rozhodně vypadá.

Mám pocit, že pomocí svetrů tuhle prekérní krizi asi nevyřešíme…

Doufám, že náš národ zvolí možnost první. A až Fialova vláda padne, bude pravděpodobně potřeba vytvořit dočasnou úřednickou vládu na těch několik měsíců, než budou předčasné volby a lidé si s debilním úsměvem zvolí novou várku mafiánů a vlastizrádců.

Co je úřednická vláda? Wikipedia říká:

„Jako úřednická vláda se označuje vláda, která není založená primárně na rozdělení moci mezi relevantními politickými silami, ale zasedají v ní spíš nestraničtí odborníci na příslušné rezorty; obvykle bývá pouze dočasná, určená k překlenutí období do vzniku další plnohodnotné vlády.„

Úřednickou vládu (či „vládu odborníků“) může po pádu současné vlády dosadit prezident, případně dostatečně silná skupina, která má sílu úřednickou vládu prosadit (politická strana, armáda…). Podle naší Ústavy bohužel musí jakákoli vláda získat důvěru Poslanecké sněmovny, což věc dost zásadně komplikuje, ale žijeme ve velmi výjimečných časech a tak je možné, že se objeví výjimečné řešení. Vyhnout se samozřejmě musíme situaci, kdy by úřednickou vládu vybrala a dosazovala současná vládnoucí pětidemolice, protože ta by si jen dosadila svoje loutky (takže by nám vládly loutky ovládané loutkami…to by asi nedopadlo moc dobře, že?).

Na dočasnou vládu odborníků ale potřebujeme nejprve najít vhodné lidi, ať je z čeho vybírat. Ti, co teď možná usilovně pracují na převratu, už asi nějaké svoje favority mají, ale můžeme jim pomoct s vlastními tipy. Pojďme si tedy zahrát takovou hru – koho byste v dočasné úřednické vládě viděli na křeslech ministrů vy? Kdo by se podle vás mohl stát dobrým zástupce národa na překlenovací období k předčasným volbám?

Pište prosím svoje tipy do komentářů. Uvidíme, co z tohohle crowdsourcingu vyleze.

Připomínám několik bodů k návrhu kandidátů:

  • Musí mít alespoň nějaké politické zkušenosti (alespoň z akademické sekce, kde také panuje pěkně hnusná politika)
  • Musí být v posledních letech aktivní ve veřejném prostoru.
  • Musí být alespoň určitá pravděpodobnost, že by o tu pozici měli aspoň trochu zájem.
  • Musí být odborníci v daném oboru.

Není třeba psát lidi, kteří jsou vám sympatičtí, ale jejich angažmá v dočasné vládě by bylo z mnoha důvodů prakticky nemožné. Takže asi nemá cenu navrhovat lidi jako je doktorka Soňa Peková, doktor Jan Vojáček, herec a guru Jarda Dušek atd. – ti by najisto do ničeho takového nikdy nešli.

Tady jsou některé návrhy. Pokud vám některé jméno není povědomé, určitě skočte buď na kanál O čem se mlčí nebo na Rádio Universum – s naprostou většinou z nich jsou tam velmi dobré rozhovory. Vybraní lidé by se mohli nejprve stát členy „expertní komise“ (o které už mluví třeba Standa Novotný v O čem se mlčí jako o v podstatě hotové věci) a po pádu té naší destruktivní, cizácké vlády nastoupit do dočasného vedení země jako záchranná brzda proti úplnému krachu celé České republiky.

Návrh zkušených a aktivních odborníků k oslovení na vstup do DOČASNÉ „vlády odborníků“ / „úřednické vlády“:

  • Ministerstvo zahraničních věcí
    • Dr. habil. Petr Robejšek (politolog, ekonom, publicista)
    • Erik Best, MBA, MA (novinář, vydavatel)
  • Ministerstvo obrany
    • brig. gen. v. v. Ing. Andor Šándor (bezpečnostní poradce, generál v záloze)
    • Ing. Martin Koller (diplomat, analytik a pplk v záloze)
    • RNDr. Jiří Hynek (politik, diplomat, zbrojní expert)
    • MUDr. Marek Obrtel (bývalý pplk AČR, lékař)
  • Ministerstvo financí
    • doc. Ing. Miroslav Ševčík, CSc. (děkan VŠE)
    • doc. Ing. Ilona Švihlíková, Ph.D. (ekonomka, publicistka)
  • Ministerstvo práce a sociálních věcí
    • prof. PhDr. Jan Keller, CSc. (sociolog, publicista)
    • Mgr. Václav Krása (politik, předseda Národní rady osob se zdravotním postižením ČR)
  • Ministerstvo vnitra
    • plk. Mgr. Stanislav Novotný (bývalý policejní prezident, novinář, aktivista)
  • Ministerstvo životního prostředí
    • Ing. Josef Vovesný (poradce v lesnictví a životním prostředí, zástupce SVOL)
    • RNDr. Jan Sedláček (politik, ekolog, publicista)
    • RNDr. Václav Cílek, CSc. (geolog, klimatolog, pedagog)
  • Ministerstvo pro místní rozvoj
    • ?
  • Ministerstvo průmyslu a obchodu
    • Ing. Ivan Noveský (odborník na energetiku)
    • Ing. Vladimír Štěpán (odborník na energetiku)
  • Ministerstvo dopravy
    • Ing. Jan Skalický (politik, bývalý ředitel vodních cest ČR)
    • prof. Ing. Petr Moos, CSc. (dopravní inženýr, pedagog, politik)
  • Ministerstvo zemědělství
    • Ing. Zdeněk Jandejsek, CSc. (prezident Agrární komory ČR)
    • deb. et deb. Pavel Novotný (řeporyjské prase) (jen zkouším vaši pozornost, Novotný je spíš kandidát do léčebny 😀 )
  • Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
    • Mgr. Václav Klaus ml. (politik, býv.ředitel školy)
    • Mgr. Ivan Semecký (pedagog, býv.ředitel Waldorfské školy)
  • Ministerstvo kultury
    • Ivan Vyskočil (herec)
    • Petr Štěpánek (hudebník a politik)
    • Daniel Vávra (herní vývojář, občanský aktivista)
  • Ministerstvo zdravotnictví
    • MUDr. Ivan David, CSc. (psychiatr, politik)
    • prof. MUDr. Jan Žaloudík, CSc. (lékař, politik)
    • Prof. MUDr. Jiří Beran, CSc. (epidemiolog, lékař)
  • Ministerstvo spravedlnosti
    • JUDr. Jindřich Rajchl (právník, občanský aktivista)
    • Mgr. Jana Zwyrtek Hamplová (právnička, občanská aktivistka)
    • JUDr. Tomáš Nielsen (právník, občanský aktivista)
    • Mgr. Libor Vondráček (právník, politik)
  • Premiér – Tomio Okamura*

Poznámka – extra ministerské pozice Ministr pro legislativu, Ministr pro evropské záležitosti, Ministr pro vědu, výzkum a inovace a Ministr pro místní rozvoj a digitalizaci vynechávám záměrně.

Uznávám, že sestavování téhle „kandidátky do vlády odborníků“ je spíše hra a že vliv normálních lidí na to, co se děje na politické scéně, je minimální. A tak to klidně berme jen jako hru :-). Pobavme se hledáním aktivních a kvalitních odborníků.

Tenhle blog ale čtou tisíce lidí a tak to třeba pomůže některým z organizátorů toho našeho malého českého resetu, až budou oslovovat vhodné kandidáty. A my se aspoň zamyslíme, jestli tu ty skutečné elity vlastně máme. Já osobně si myslím, že je máme a dokonce že jich je hodně – jen jsou záměrně zadupáváni do země zahraničními loutkáři, kteří u moci potřebují dobře ovladatelné psychopaty, narkomany, pedofily nebo „momentálně postižené“ osoby.

Taky řešení, ale až tam se snad čeští knedlíci dotlačit nenechají.

Poznámka – pokud byste náhodou chtěli tento podivný článek přebírat, počkejte prosím nějakou dobu, než doplníme více kandidátů. Díky 🙂

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

82 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
8. 9. 2022 14:26

Jakákoli vláda má problém, protože celý systém evropských/liberálních „hodnot“ je prolezlý spolupracovníky banksterismu a uvědomělými svazáky zednářského úchylismu. Součástí hlídání „demokracie“ jsou různé vyděračské mafie, Aspeny, korporátní média. Takový prohnilý systém mohou zlepšit jen lidé odvážní.
Doplňuji návrh:
Ministerstvo zemědělství Zdeněk Jandejsek.
Ministerstvo pro místní rozvoj Jaroslav Foldyna
Ministerstvo dopravy Petr Moos
Ministerstvo zahraničí Jiří Kobza
Ministerstvo obrany + Marek Obrtel, Hynek Blaško
Ministerstvo zdravotnictví + Jaroslav Turánek

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Otroctví je svoboda
8. 9. 2022 21:58

Ministerstvo práce a sociálních věcí, Jan Keller Minimální i průměrná mzda je ve Francii zhruba 2,5krát vyšší než u nás. Přitom ceny potravin v obchodech jsou v obou zemích srovnatelné. Češi nedohánějí Francouze ve výši mezd, ale rychle je dohánějí v podílu příjmů, který vydá domácnost za bydlení. A předhonili jsme je naprosto suverénně v cenách energií. Jednoznačně vedeme rovněž v míře inflace. https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Az-Fialu-zlomi-Keller-varuje-Prijel-z-Francie-Veze-info-a-predpoved-709106 Životního prostředí Josef Vovesný během 50 let praxe pracoval v lese… Číst vice »

moravan
moravan
Reply to  Otroctví je svoboda
9. 9. 2022 09:45

Přesně tak. Jan Keller je jeden z mála současných, intelektuálních gigantů českého národa.
Osobně si nemyslím, že by tu funkci vzal, ale nejméně ministrem by být mohl a měl.

Jak druhý, pro tento resort, mě napadá Petr Hampl. Tečka. Pak dlouho nikdo.

Helanov
Helanov
Reply to  moravan
9. 9. 2022 21:23

Kellera bych raději viděla jako premiéra. Jako ministra zahraničí Petra Druláka. Je to zkušený diplomat a velmi vzdělaný člověk.

Kuky
Kuky
8. 9. 2022 16:37

V článku jsou úsměvně trefné obrázky doplněné texty.Držím vám všem palce ať vyberete dobře.Pan Jirka Paroubek by mohl do úřednické vlády také patřit vypadá dobře a stále má sex appeal.Pan Okamura by mohl nasbírat zkušenosti ve funkci premiéra úřednické vlády.
Podstatné je aby to byla vláda razatní a pokud možno zkušená a to velmi. Robejška bych nedal nikam je zaneprázdněn v Římském klubu.Zdravotnictví Beran.Obrana Koller.MPSV Keller.

moravan
moravan
Reply to  Kuky
9. 9. 2022 09:50

Keller, Beran, Koller – bez diskuze. Naprosto kompetentní osoby.

Paroubka je mi dost líto, protože má potenciál být i premiérem nebo ministrem čehosi ( místní rozvoj ? ), ale je mediálně tak zdiskreditovaný, že by asi neměl podporu. Podobně jako Rath. Což je škoda, protože oba to jsou, v současném marasmu, cenní politici.

Iluška
Iluška
Reply to  Kuky
11. 9. 2022 16:52

souhlasím !

Arnold
Arnold
Reply to  Kuky
30. 9. 2022 15:18

No, přečtete si jeho knížku Uměni vládnout !
Dočtete se tam i jeho výzev typu: „Nenechme se dále energeticky vydírat Putinem ! “
On si toho za posledních 50 let něčeho takového všiml ? To já bych se i nadále do budouucna rád nechal takto energeticky vydírat ! A to rozhodne nejsem sám !

Ondra
Ondra
8. 9. 2022 16:43

To co v dnešní době potřebujeme jako sůl, nejsou ani tak odborníci, jako spíš zkušení krizoví manažeři typu Putina. Ti už si kolem sebe nashromáždí odborníky a posuzují a realizují jejich návrhy. To byl typicky Miloš Zeman, jehož ČSSD měla kolem sebe mraky opravdových specialistů a odborných týmů, které měly konkrétní návrhy a opatření. Které ale v 90% případů americká pátá kolona v čele s ODS smetla ze stolu. Třeba nový zákoník práce sestavený specialisty… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Ondra
8. 9. 2022 16:50

Víte Nikolo, proč jste (podle mého názoru) tak dobrá v tom co děláte? Protože jste se účastnila řady (IT) projektů, ve kterých jste musela často improvizovat a kreativně řešit vzniklé problémy. Znám řadu lidí s obdobnou intelektuální výbavou jako vy, ale stali se kolečky v systému, podlehli té mašinerii a kariernímu „klovacímu pořádku“ a nejsou zvyklí řešit věci kreativně a improvizovaně, protože toto se v systému trestá. Byť mají 3 tituly a IQ kolem 140.… Číst vice »

moravan
moravan
Reply to  Ondra
9. 9. 2022 09:58

Ondro, chci věřit, že jste chytrý chlap. Zkuste si opravdu pečlivě zmapovat, co je marxismus a zda vůbec nějaký „neomarxismus“ existuje.

Nedivil bych se, kdyby nějaký investigativec za pár let rozkryl, že tenhle idiotský patvar pustila do oběhu CIA, aby lidem při pohledu na všechny cvoky a teplouše naskakoval pojem „levičáci“ nebo „neomarxisti“.

heriot
heriot
Reply to  moravan
9. 9. 2022 16:52

„Idiotský patvar“ – souhlas dobrá definice. A ujal se, mnozí to umanutě s gustem opakují a používají…

Dan
Dan
Reply to  moravan
10. 9. 2022 15:28

100% souhlas!!! Ale to těm ovcím (ano skutečně ovcim – a to i těm z tzv. alternativy) nevysvětlíte, protože už roky tento (a mnoho dalších) pojem/označení bez přemýšlení přebírají a stále používají, aniž by je zajímalo proč a jak vznikl a kdo a za jakým účelem ho do „veřejného prostoru“ vypustil anebo třeba proto, že maji stejný zájem tyto matoucí pojmy a s nimi spojené asociace šířit. A, i když už se příliš často nepídím… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
8. 9. 2022 18:16

To je síla! Zachraňovat zhoubu banksterismu by měli poskoci banksterismu, kabaly? Koronafašista Moše Zeman, asistent „humanitárního“ bombardování Jugoslávie a různých rozkrádaček, pardon privatizací ve prospěch korporátního fašismu nebo jeho jarmulkový kámoš, zaklekávač, dlouholetý „klient“ Citibank, lupič Babiš?
Z toho mně vyplývá jediné, schovat se před zhoubným působením KOB/DVTŘ.

Jára
Jára
Reply to  Otroctví je svoboda
8. 9. 2022 21:53

Doporučuji shlédnout film „Nemocný bílý slon“. Film je to ještě z dob socialismu ale nádherně demonstruje jak se člověk znemožní, když neumí řídit a dostane se do čela společnosti. Hlavní hrdina se dostal „jen“ na pozici stavbyvedoucího velkého domu. https://www.csfd.cz/film/8551-nemocny-bily-slon/prehled/ A teď si vemte o kolik je náročnější vést celou zemi s mnoha milióny lidí. Ale ano, když se dostane do pozicy loutka tak stačí jen recitovat notičky – a působíte jen rozvrat. Kdyby někdo… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Jára
9. 9. 2022 13:09

Járo, trochu nešťastné samozřejmě je, když se do řídící role dostane osoba s velmi omezenými schopnostmi, nedovede stanovit cíle podle logiky, uspořádat je dle důležitosti, vypracovat k nim scénáře a dbát na jejich plnění. Od hadráku je ovšem úplně jiný problém, tím je euro-atlantické směřování a harmonizace „našeho zákonodárství“ s legislativou Evropské unie. Prostě vlezdoprdelismus sionistických poskoků jako Zeman a jeho kámoš Rychetský, Vencl Havel, Vencl Klaus st., Babiš…celá ta sebranka banksterských loutek, která nechala… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Ondra
9. 9. 2022 09:36

ONDRA: Zeman několikrát podrazil svoje voliče – třeba opoziční smlouva; Babiš – za své vlády stále při svých projevech protlačoval očkování proti COVID….. Rath – by byl docela dobrý kandidát
*****
Nikolo: netuším zda splňuje všechny požadavky – ekonomka Ilona Švihlíková – třeba na Ministerstvo pro místní rozvoj
Ministerstvo Kultury – Vítězslav Jandák (akorát je politický turista)

Arnold
Arnold
Reply to  Ondra
30. 9. 2022 15:21

Výběr těchto jmen zakládá na nutnost vašeho psychiatrického vyšetření !

heriot
heriot
8. 9. 2022 17:15

To je zajímavé Nikolo, obvykle s Vámi souhlasím tak na 95 %,ale tentokrát ve Vašem výběru vidím osobně tak 3 – 4 figury (Vyskočil, David, Noveský, Rajchl) více asi ne. Námátkou proti – Cílek, je zarytý klimoalarmista, dobrý do TV programů o krásách podzemí, ale vládní post ani náhodou, Krása je tvrdý pravičák, který sice lobuje za zdravotně postižené, ale jen proto, že je jedním z nich, ale jinak v politice prosazoval typické asociální narativy… Číst vice »

Martin
Martin
Reply to  heriot
8. 9. 2022 20:52

Babiš zpátky?to může rovnou půl republiky emigrovat.

Arnold
Arnold
Reply to  Martin
30. 9. 2022 15:26

Vážně ? A proč to dosud, svobodně a bez problémů, ta „půlka republiky“ , včetně tebe dosud neudělala ?

M
M
Reply to  heriot
8. 9. 2022 21:40

„…nový prezident nejspíše vzejde z dua Pavel, Nerudová“ Mediálním favoritem byl kdysi i Jan Fischer a dopadlo to tak, že v debatách pohořel a nikdo už si na něj nevzpomene. A to byl předtím celkem oblíbeným předsedou úřednické vlády. (https://1url.cz/mrEyz) Názory Pavla skoro nikdo nezná, v žádné debatě dosud nebyl. Favoritem (a kdo ví jestli jím doopravdy je) je zatím jen proto, že dobře vypadá. Nerudová je na tom podobně. Navíc si myslím, že tito… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  M
9. 9. 2022 05:09

Máte samozřejmě pravdu, ale…u Fišera bylo vsazeno na špatného koně a měl také za soupeře Zemana, zkušeného politika, který jako rétor tehdy neměl konkurenci, žil se svého postavení jako bývalý předseda ČSSD atd., Fischer byl šedivá myš. Od té doby se loutkaři velmi poučili, což bylo vidět už v 2. volbách u nás, kde to bylo o chlup a také stačí vidět právě případ Čaputové… A že názory Pavla nikdo nezná je typická strategie těchto… Číst vice »

Martin
Martin
8. 9. 2022 20:50

No jestli to bude úřednická nebo ne je jedno.hlavne nesmí jet stále ve stejných notách Aspenu a Bruselu.

jjj
jjj
8. 9. 2022 21:14

Ministr spravedlnosti: Libor Vondráček

oldo
oldo
9. 9. 2022 07:57

Zdravím, Nikola
– Kdo by se podle vás mohl stát dobrým zástupce? národa

Tak toto je ozaj len hra 🙂

Ondra
Ondra
Reply to  oldo
9. 9. 2022 09:20

Ano to je hra. Ale hra, kde je v sázce náš život, víme? Poker, kde se podvádí, blafuje, a vklad do hry je naše zdraví, naše budoucnost, naše prosperita, naše děti, naše rodiny a jako nejvyšší naše životy. A soudě podle poněkud dementně-infantilních reakcí biorobotů pod článkem, tak ty šance na výhru jsou dost mizerné. ps, doplním: Dan Landa – ministerstvo kultury, potenciální kandidát na vyšší funkci Tomáš Pecina, Vendula Záhumanská – ministerstvo spravedlnosti Jan… Číst vice »

oldo
oldo
Reply to  oldo
10. 9. 2022 01:40

Tak som raz nenapísal „prosím vymazať“ a musím tu čítať nejaké kecy nejakého Ondry. Svatá prostoto.

dědek
dědek
9. 9. 2022 08:30

Výborný nápad. Možná by bylo dobré doporučovat i kandidáty do péče v psychiatrickém ústavu, anebo i na Bory.
Jinak navrhuji : ministerstvo zahraničí – mgr. Jiří Kobza (SPD), nebo Petr Drulák (bývalý velvyslanec ve Francii)

jirik
jirik
9. 9. 2022 10:21

Ministerstvo zemědělství – RNDR. JAN SEDLÁČEK https://narodnidemokracie.cz/predstavujeme-jan-sedlacek/ , Jan Štrobl

Ministerstvo dopravy – Václav Krása

Standa
Standa
9. 9. 2022 14:37

Ahoj Nikolo,můj výběr je jasný Ministerstvo zahraničních věcí Dr. habil. Petr Robejšek Ministerstvo obrany Ing. Martin Koller Ministerstvo financí doc. Ing. Miroslav Ševčík Ministerstvo práce a sociálních věcí Mgr. Václav Krása Ministerstvo vnitra plk. Mgr. Stanislav Novotný Ministerstvo životního prostředí RNDr. Václav Cílek, CSc. Ministerstvo pro místní rozvoj Milan Volf,primátor Kladna Ministerstvo průmyslu a obchodu Ing. Ivan Noveský Ministerstvo dopravy Jiří Paroubek Ministerstvo zemědělství Ing. Zdeněk Jandejsek, CSc. Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Zuzana Majerová… Číst vice »

Majky
Majky
9. 9. 2022 15:52

Mňa tam zaujalo meno Daniel Vávra. Nie som Čech, takže vám do toho nechcem kecať, ale niektoré jeho vyjadrenie sú povedzme zvláštne. S jeho názormi v 80% prípadoch súhlasím, ale napríklad teraz pri ukrajinskej kríze sa drží dosť mainstreamového názoru. Rovnako počas covidu bol viac na strane lockdownov a pod. Na druhej strane vďaka tomu, že na svojom FB zdieľal článok o cenzúre som objavil tento web. Tak neviem. Príde mi, že v niektorých veciach… Číst vice »

Kuky
Kuky
Reply to  Nikola
10. 9. 2022 06:04

Diskuse přelétlá očima až sem ,pojednává o tom co lze očekávat.Nakonec vývoj v českých zemích není jen česká věc a zámořské struktury udělají vše pro to aby se hrálo podle jejich not.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
12. 9. 2022 09:52

Tak to by mi na „manažera“ jako je Dan Vávra docela sedělo, typické chování českého managementu. Na podřízené vztekloun a ras a od investorů a nadřízených se pak nechá v předklonu jebat do prdele (promiňte mi ten výraz). Dlouho nemohl žádného investora sehnat, zjevně je v tomto neschopný, a když už mu to zasponzoroval Bakala, tak jsem se musel smát, protože takhle nevýhodné rozdělení zisku, to se jen tak nevidí. Prostě se od Bakaly nechal… Číst vice »

SansLogique
SansLogique
Reply to  Majky
10. 9. 2022 21:41

Vávra je antivaxer jako poleno. S tou Ukrajinou je to horší.

wenkovan
wenkovan
9. 9. 2022 22:43

Na finance pí Šichtařovou. A s tou Švihlíkovou si děláte legraci? To je kovaná socialistka jak řemen.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  wenkovan
10. 9. 2022 15:16

Každá má něco, neb nikdo není dokonalý: Lokální ekonomika má několik výhod, které mě jako makroekonoma zajímají, to je zejména vysoká míra odolnosti. Lokální struktury drží třeba místní zaměstnanost…Zůstanou na místě a tam podporují socioekonomický cyklus Euro samo vyvolává krize. Měnová unie – společná měna může fungovat jenom v jednom státu (jen v rámci federace a přerozdělování min. 20 % HDP a ne 1 % jako je to nyní) – např. sjednocení Německa po roce… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Otroctví je svoboda
10. 9. 2022 19:21

Lokální ekonomika jako směna kůží a sušeného masa za pazourky a sůl? Případně sem tam nějaký high-tech metalurgický výrobek jako bronzový nůž? :-))) Pravda je taková, že pokud se vzdáme těžkého průmyslu, high-tech výroby a špičkových technologií (k čemuž to celkově spěje), tak za 10 let k nám budou jezdit číňani, brazilci i indové jako do středoevropské safari, jak tu žijeme v chýších, jako před 1000 lety. Každý stát se naopak snaží mít co nabídnout… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
11. 9. 2022 00:09

„Lokální ekonomika jako směna kůží…“ Nepotřebuješ k tomu bankstery a na zločinu založenou inflační měnu. Ani dotace! Ještě před sto lety byli lidé na vsích, majetníci alespoň několika hektarů, poměrně soběstační. Ale lokální ekonomika nemusí nutně znamenat pouze směnu zboží. Mě třeba hlava nebere, proč hitlermarkety „ekologicky“ doplouvají cibuli z Nového Zélandu, když tady jí velkozelináři vypěstují dost. Zmrd Prouza lhal, že za ní chtějí moc peněz. Prý se musí snažit být konkurenceschopní. To jakože… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  wenkovan
11. 9. 2022 06:54

Tak doc. Švihlíková v ekonomice prosazuje velmi dobré názory a je v tvrdé opozici proti tržním fanatikům. Pokud to má být „socialistické“, pak to jen ukazuje, že ne vše socialistické je špatné, je tomu právě naopak.
Jen ji dost diskvalifikuje to, že se zařadila mezi vaxteroristy. Takovým lidem se pak těžko věří i v jiných oblastech.

pit
pit
10. 9. 2022 07:54

A nemohli bychom si na pár let půjčit tu ruskou? Vyřešilo by to spoustu problémů (ano, některé by přibyly, ale to už tak chodí). A jsme na to zvyklí. Už řadu let tu vládne vláda německá, potažmo americká.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
10. 9. 2022 15:50

Loutkobraní
Nejznámějším z programů, které odchovávají budoucí světové lídry, je projekt Young Global Leaders na Světovém ekonomickém fóru, jehož počátky byly vystopovány až k Henrymu Kissingerovi a CIA .
Aspen Institute je z velké části financován americkými nadacemi, jako Carnegie Corporation, The Rockefeller Brothers Fund.
https://necenzurovanapravda.cz/2022/09/bez-milionu-loutek-po-celem-svete-by-globaliste-nemohli-byt-uspesni/

Dan
Dan
10. 9. 2022 15:43

K těm lidem na seznamu – ověřte si dlouhodobou konzistenci jejich názorů a reálnou odbornost/kvalifikaci.
A ‚dlouhodobou‘ neznamená poslední rok nebo dva.

Ondra
Ondra
10. 9. 2022 16:38

Potíž je to, že tohle je v podstatě stavění domu od střechy. Napřed musí být posouzení situace v jaké jsme (v prdeli) pak návrh akutních krizových opatření. Pak návrh dlouhodobé strategie (co čí prdele mezinárodně polezeme a do čí nikoliv :D). A až potom můžeme dosazovat lidi co jsou schopní toto zařídit. Problém je v tom, že i VŠ a vysoce vzdělaní lidi jsou ideologocky a světonázorově biorobotizovaní. To že se Vávra či Robejšek dobře… Číst vice »

Kuky
Kuky
Reply to  Ondra
10. 9. 2022 18:08

Vem te si jak dlouho a opatrně se Kreml dodnes zbavuje 5 .kolony a to samé je potřeba u nás zpřetrhat vazby a to si vyžaduje zkušené politické matadory přinejmenším alespoň jako poradce. Pokud dojde k politickým změnám a světonázoru v české politice např. obchoduj s tím s kým je to pro zemi výhodné,postav strženého Koněva aby s námi vůbec jeho země jednala,vykopni zámořské za Vekou louži ,žádný politik by neměl být v žádném spolku… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Kuky
10. 9. 2022 19:30

Zaspal jste dobu. Na tohle je už pozdě. Do příštího roku půjde většina těžkého a pokročilého průmyslu do kopru. Je to v podstatě neodvratné. Tak jak z Mariupolu udělali „deindustrializaci“ pomocí minometů a kanónů, kdy proměnili pokročilé průmyslové město v hromadu trosek s nulovým průmyslem. Tak u nás během půl roku proběhne totéž a to celoplošně, jen pouhým škrtem pera, kterýžto zvedl cenu energetických surovin, respektive se přestaly dodávat úplně. Teď už se jen rozhoduje… Číst vice »

Kuky
Kuky
Reply to  Ondra
11. 9. 2022 09:49

Ještě to nemusí dopadnout jak popisujete.Např. plyn bychom mohli za určitých podmínek dostávat z Maďarska kam přiteká trubkou Turk stream.Trubky z Maďarska vedou i k nám.

Scénáře jak na zrušení prodeje české elektřiny na lipské burze také jsou.

Pokud by byl tlak z ulice opravdu silný ,tak věřím ,že do šesti měsíců by zde obě komodity mohly být ošéfovány.
Zde chci upozornit na článek,který mne zaujal a bude prý mít pokračování ,,jak dál “
https://www.litterate.cz/rajchl/comment-page-1/#comment-52390

Ondra
Ondra
Reply to  Kuky
11. 9. 2022 12:01

Kuky: 3. září se nemělo demonstrovat, ale už se měla jmenovat nová vláda s jasnou strategií jak zachránit co se dá. Včera bylo pozdě. Do toho půl roku už zkrachují firmy, ale tak, že nevratně. Evropské hliníkárny se už teď stěhují nikoliv do Humpolce, ale výrobu přebere čína. Problém je ten, že zcela likvidační by bylo zdražení energií o 30%. Ale ono se zdražuje o 300%. Okamžitě by se musela vyházet rada ČNB a dělat… Číst vice »

Kubrt
Kubrt
Reply to  Kuky
11. 9. 2022 21:09

Já bych na nějaké extradobráctví Maďarů ohledně prodeje plynu zrovna moc nesázel. Viz maďarská síť čerpacích stanic MOL, která u nás standardně prodává pohonné hmoty za vyšší ceny než ostatní distributoři. O polském Orlenu ani nemluvě. Když jde o prachy, tak nikdo nezná bratra ani sestru. Navíc s tím plynem je problém, že u nás prakticky neexistuje žádný národní prodejce či distributor plynu. Všechno je v rukách cizího korporátu. Takže i kdyby vláda nakrásně domluvila… Číst vice »

Kuky
Kuky
Reply to  Kuky
12. 9. 2022 07:50

@Kubrt

Maďarsko nenapsal jsem,že by nám plyn prodávalo pouze tranzit a pak jsem použil ,,za určitých podmínek“ aby s tím prodejce souhlasil.
Tou trasou jde plyn i do Srbska.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Kuky
12. 9. 2022 12:01

Mol není o Maďarech, Orlen zase o Polácích. Ceny z 30 skoro k 50 kč za litr vyletěly rázem v důsledku organizovaného zločinu nejvyššího velení lichvokracie. Byla to podobná jednota jako u koronafašismu.

heriot
heriot
Reply to  Ondra
11. 9. 2022 07:30

Tak někdo musí to posouzení situace a návrhy udělat. Musí pak přesvědčit lidi, aby za ním šli a návrhy prosadit. Okruh lidí, vlastenecky založených, s vizí, kteří vygenerují ze svého středu potřebné osobnosti schopné řídit. Zlé doby generují takové lidi. Máme přece příklad v Rusku – šílená 90. léta, rozklad, bída, totální marasmus, zločinnost. A kde jsou dnes… Problém je ale čas. Rád bychom viděli světlo v řádu měsíců, nicméně evidentně to je ještě daleko,… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Nikola
11. 9. 2022 12:13

Za současného „taktického“ ústupu u Izjumu by článek s pravdoláskou, úrovně asi tak hitlerovských SS, některým ukázal vyspělost banderovského a jim nadřízeného USA systému.
Může to být i zjemnělá, sebezáchovnou autocenzurou upravená verze.

pit
pit
11. 9. 2022 07:09

Nakup rýži ale stále doufej, že Němci otevřou NS2. Rusko taky nechce zbídačelé hordy kousek od hranice. Takové lze snadno navléct do uniforem a poslat zdechnout za misku polévky.

Vladimír Stwora
11. 9. 2022 10:40

Hlasuji pro Nikolu Bornovou jako premiérku.

pit
pit
Reply to  Vladimír Stwora
11. 9. 2022 11:03

Holka má život před sebou, nesnažte se jí ho zničit. Na premiéra je třeba někoho s diagnózou terminální stadium rakoviny s perspektivou dožití 6 měsíců. Takového nikdo nekoupí.
Nebo někoho, kdo prožil už to nejhorší možné – jako Blaško, ten už taky nebude nikdy na prodej.

dědek
dědek
Reply to  Vladimír Stwora
11. 9. 2022 15:45

Ukvapené. Nikola by ale byla excelentní jako šéfka poradců premiéra. Tož tak.

Ondra
Ondra
Reply to  Vladimír Stwora
11. 9. 2022 20:50

Tak tohle bych jí nepřál. To je řehole. Pokud nejste loutka co denně dostává notičky a projevy k našprtání z americké ambasády. Zahraniční diplomacie, to není žádný med. Ale svěřil bych jí určitě ministerstvo zdravotnictví a byla by nejlepším ministrem co jsme kdy měli, o tom nepochybuju. Jako vedlejšák by si k tomu mohla vzít Ministerstvo informatiky – digitalizaci státni správy. Ale ne Big brother style jako to dělají Piráti, ale skutečně efektivně s respektem… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
12. 9. 2022 10:15

Já studuju toho Putina, jak on to dělá, že je obklopený samými nepřáteli a škůdci, lidi na které se může spolehnout, těch je jak prstů na jedné ruce, a přesto díky své rafinované strategii nakonec dosáhne svého. Třeba jeho vlastní mluvčí Peskov mu dělá takové podrazy, jakože vydá tiskové prohlášení, že je Putin ochotný jednat se Zelenským (přitom není o čem), nebo dokonce u přehlídky Vítězství nad nacizmem, kdy měl připravený zásadní proslov, mu ho… Číst vice »

Karel Srp
11. 9. 2022 11:53

Na obranu jedině Zdeňka Zbytka.Hlavou a zkušenostmi. Masaryk věděl, proč vzít za prvního náčelníka štábu čs.branné moci francouzského generála Maurice PELLÉHO. Zbytek nemá funkci vysezenou v dejvickém army-kasínu..Zná armádní mašinerii a není ověšen americkými metály. Navázal by na generály Richarda Tesaříka a Ludvíka Svobodu. Zbavil by ministerstvo chaosu a bezkoncepčnosti, zarazil zbytečné miliardové kšefty se šrotem a do dvou let postavil obranné jednotky. Do dvou let a ani o den víc. Nosit uniformu by byla… Číst vice »

Kapa
Kapa
11. 9. 2022 12:03

Opravdu Erik Best? To moje konceptuální myšlení není schopno pochopit. Tedy odkud začít. Pan je podle toho co dělá a jak to dělá, s kým se stýká a jak jedná zcela jednoznačně adept „Operace Gladio“. Svělý analytik, problém je v tom, že občas se v jeho analýyách objevují neveřejné informace a tady to potvrzuje moje podezření. Navíc je stále ještě občanem USA a i kdyby se za peníze vzdal občanství USA (teď to stojí okolo… Číst vice »

Tom Klíčník
Tom Klíčník
11. 9. 2022 18:12

Mám rád tyhle satirické články, vždycky se nad nimi náramně pobavím. Akorát si nejsem jistý, jestli to takhle chápou někteří diskutující. Proč satirický článek? Protože en bloc jména zde uvedená nemůže nikdo soudný myslet vážně.
Tenhle web se hodně utrhl, už dlouho přemýšlím, jestli má smysl to sledovat, protože autorka je názorově poněkud výstřední.

Kubrt
Kubrt
Reply to  Nikola
11. 9. 2022 21:20

Pán ví, co je špatně a šmytec! Takových lidí je hodně a většině z nich to stačí k vnitřnímu uspokojení, jak parádně to někomu natřeli.🙂

Tom Klíčník
Tom Klíčník
Reply to  Kubrt
12. 9. 2022 09:28

Pán zde v první řadě vystupuje pod svým jménem a neschovává se, jako někteří internetoví válečníci, za anonymní přezdívky. Pán si rovněž nemyslí, že ví všechno lépe, protože mu táhne na šedesát a v životě udělal mnoho chyb, ke kterým se hlásí. Pokud jde o jména, tak pán žádná jména dávat nebude. Ne proto, že by možná o někom schopném nevěděl, ale prostě proto, že jména zde zveřejňovaná nejsou garancí kvality jednotlivce, ale v podstatě… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Tom Klíčník
12. 9. 2022 18:47

Je potěšitelné mít možnost přečíst si názor sebekritického hrdiny. Tohle sestavování vlády je hrou. Někteří iluzionisté sní o tom, že pro otroky zavedou sdílenou ekonomiku nebo transhumanismus! Proč by si otroci nemohli hrát na sestavování vlády z bytostí pro ně přijatelných? Úzkostlivý výběr dokonalých lidí by se konal podle jakého klíče, Klíčníku? Přiznám se, že soudruh David mi byl kdysi krajně odporný, ale jeho současné názory si s potěšením přečtu, i když mnohdy klouže po… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
12. 9. 2022 10:26

Tak to bohužel je. Většina lidí jsou jen zcela neschopní žvanilové. Proto jsme tam kde jsme. Vlastně tohle je snad jediný alternativní web, kde se někdo o něco snaží. Všude jinde jen prázdné tlachání o tom jak za vše může žid. A na tomhle to taky vždycky skončí. Tyhle lidi typu žvanil-nemakačenko je potřeba ze svého týmu taky vyházet. Budou půl dne mlít hubou, co a kde je špatně – přitom to nemá hodnotu nějaké… Číst vice »

Esde
Esde
Reply to  Ondra
12. 9. 2022 13:56

Nikola premiérou, to ne, ale jako kandidátka na.prezidentský post by se mně líbila. Stejně tak, jako Martina Kociánová. Nejspíš nebudu mít z čeho vybírat, zatím se tam nenašel jediný slušný kandidát.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
12. 9. 2022 19:02

???„Všude jinde jen prázdné tlachání o tom jak za vše může žid.“

To není prázdné tlachání, ale rozpoznání problému, tisícileté zločinecké parazitické a genocidní ideologie. V chápání toho je základ jakéhokoli návrhu systémového řešení. Mimozemšťani v se v Aspenu nebo v Rockefellerově nadaci nevyskytují. Ani v těch zločineckých mimovládkách.

dědek
dědek
Reply to  Tom Klíčník
12. 9. 2022 07:45

Pán je ohromen výstředností a chápe názory jako satiru. Není určitě ohromen ani trochu z těch šíleností, které jsou nám mainstreamem předkládány a bere je jako normalitu. Bravo, to stačí!

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Tom Klíčník
12. 9. 2022 11:37

„náramně pobavím“ proti „jestli má smysl to sledovat,“ Máš strach, aby tě pobavení nezahltilo? Výstřední názory se tady samozřejmě vyskytují, protože ty zaklíčované, „soudné“ jsou napuštěny prolhanou propagandou lichvokratické vrchnosti. Od socialismu nás dovedli ke švábismu. Žid Harari nebo Gates představují pokrokové návrhy na likvidaci asi tak 90% „soudných“. Klíčníkům strach nedovolí zpozorovat, že vlády od roku 1989 slouží banksterům. Podle toho vypadají výsledky voleb v podvodné hře na liberální demokracii. Agenti fašistického spolku Aspen… Číst vice »

jirik
jirik
14. 9. 2022 15:35

PhDr. Miroslav sládek
https://cs.wikipedia.org/wiki/Miroslav_Sl%C3%A1dek

otázkou je na kterém ministervu by se uplatnil….

jirik
jirik
16. 9. 2022 19:14

zajímavý článek k zamyšlení

https://kresadlo.com/8-9-2022-konec-stareho-systemu/

Stanislava
Stanislava
22. 9. 2022 08:10

Premiérem JUDr. Rajchl. Chybí mi jméno Jaroslav Foldyna. Pan Okamura se moc nikam nehodí, snad na školství, Radim Fiala je také velice schopný politik

Arnold
Arnold
Reply to  Stanislava
30. 9. 2022 15:32

Díky, Stáňo, docela by to šlo, i když já mám jiná jména,,,,

82
0
Would love your thoughts, please comment.x