Menu Zavřeno

Jsme v aktuálním civilizačním střetu opravdu na té správné straně?

Česká republika i Slovensko jsou zvláštní země na rozhraní dvou obřích civilizačních bloků. To nám dává zvláštní mentalitu, která je přeci jen o kousek svobodomyslnější než kolektivistický parní válec na Východě i lidštější než krvavé korporátní „freakshow“ na Západě.

Zároveň to ale mezi středoevropany vytváří velké vnitřní pnutí, protože nikdy úplně nepatříme ani na jednu stranu a neustále se v nás mele to dobré i to špatné z obou stran. A je úplně fuk, jestli nějací dosazení dutohlavové zrovna říkají „Se Sovětským Svazem na věčné časy!“ nebo „Patříme na Západ!!!“ – oboje obvykle pronáší cizácké loutky a profesionální převlékači kabátů, kteří zopakují jakákoli hesla, která po nich aktuální zahraniční páníčci zrovna chtějí. Když ale sledujeme mentalitu skutečných obyvatel středoevropských národů, tak my ve skutečnosti…patříme hlavně sami sobě. Jsme „zlatí střeďáci“ ve všech ohledech. Kéž bychom se tak chovali i jako stát!

Ale bohužel jsme tu uprostřed Evropy samé malé země a tak se o nás oba mocné světové bloky neustále přetahují. A to nejen o Československo, ale i o Maďarko, Srbsko, Bulharsko, Rumunsko a nakonec i o to tvrdohlavé a vzpurné Polsko. A protože svět je jako obří plynoucí řeka, kde se vše neustále přeskupuje a mění, tak se samozřejmě neustále přeskupuje a mění nejen to, která z obou stran nás zrovna více ovládá, ale i to, která z nich je zrovna úspěšnější, morálnější, lidštější a má před sebou optimističtější budoucnost. V první i druhé světové válce byl hrdinou zcela jednoznačně Východ. Po válce se váhy překlopily spíš na stranu svobodnějšího Západu (když odmyslíme jejich vojensko-průmyslový komplex). Po bouřlivých devadesátých letech se ale váhy zase začaly překlápět…

Zkusila jsem se tedy zamyslet, jak na tom oba mocenské bloky jsou PRÁVĚ TEĎ, v druhé polovině roku 2022. A to tak, abych byla co nejobjektivnější a omezila vliv aktuálně rozdivočelé propagandy obou stran tak, jak jen budu schopná.

Ke které ze stran bychom se měli víc přiklonit, pokud chceme mít optimističtější výhled do budoucnosti a být s tou lidštější stranou? Tím „lidštější“ myslím to, že se daný blok nesnaží o genocidu nějakého etnika, nerozkrádá jmění jiných států jak straka, nešíří etnickou nenávist a rasismus, nezakládá koncentráky, rozpoutává méně válek, myslí primárně na původní obyvatele svých zemí, podporuje zdravější a přirozenější společenský řád a naopak silněji potlačuje sebevražedné a nezdravé tendence (promiskuita, drogy, lichvářství, perverznosti, obchod s lidskými orgány a sexuálními otroky atd.).

Západní strana (hlavně USA a EU)

Jak se v posledních letech profiluje Západ, tedy dříve poměrně svobodný, prosperující a vynalézavý blok?

  • Zavádí čím dál tím tvrdší cenzuru. I přes rostoucí množství omezení, zákazů, zastrašování a hlavně manipulace je ale pořád možné najít způsoby, jak prezentovat protiproudové názory a nepohodlná fakta. Tedy zatím. A s minimálním dosahem.

Klasický newspeak totalitních sráčů – cenzura a zavírání do vězení bude probíhat „empaticky“.

  • Režimní média šíří propagandu už tak absurdní, že se opravdu jedná o zprávy z alternativní reality – informuje se o vymyšlených vojenských úspěších, záběry z počítačových her se prezentují jako skutečné, neúspěchy se prezentují jako úspěchy, válečné zločiny vlastní strany se připisují druhé straně, nesmyslná a mnohokrát vyvrácená čísla o jedné nemoci se stále prezentují jako pravdivá atd.

Podobných fake news jsou tisíce – duch Kyjeva, bába sestřelující drony okurkama, Rusové uřezávající varlata Ukrajincům (ve skutečnosti je to naopak), Rusové střílející na civilní paneláky v Mariupolu (ve skutečnosti je to naopak), Rusové rozhazující malé „motýlí“ nášlapné miny do ulic (ve skutečnosti je to naopak), Rusové mají už sedm měsíců pořád „zásoby už jen na tři dny a pak prohrají“ atd. atd. atd.

  • Oligarchové mají obrovskou moc – prakticky se proměnili v novodobou a úplně beztrestnou šlechtu. Jejich moc dále roste, zatímco běžná populace děsivě rychle ztrácí lidská práva a musí plnit čím dál tím absurdnější množství příkazů a zákazů.

  • Covidismus má pořád obrovskou sílu – používá se k totalitnímu ovládání mas a vyšlapává cestu k zavedení tzv. digitálního otroctví, ve kterém bude kontrolován každý krok obyvatel. (Češi jsou v tom díkybohu o něco mírnější)

  • Prohrává s Východem vojensky. Propagandisticky u nás ale zatím asi vyhrává, i když je to při té absurdnosti zpráv až nepochopitelné.

Hrdinný válečný reportér si v té bitevní vřavě nevšiml, že kolem něj v pohodě prochází paní s nákupem.

  • Prohrává s Východem ekonomicky.

  • Ukradl Východu obrovské množství majetku (nedávno hlavně stovky miliard dolarů ukradené Rusku), čímž ztratil obrovskou část důvěryhodnosti u zatím neutrálních zemí.

  • Ztrácí velké části území, které se od „západního bloku“ odtrhávají dobrovolně.

  • Podporuje fašistický režim, který páchá válečné zločiny proti civilnímu obyvatelstvu (většina je zamlčována nebo pomocí propagandy připsána druhé straně)

Miroslava Germánová jde do boje o titul Největší Blbka Politiky s naší svetrovou Pekari a zároveň i do boje o Největší Válečnou Štváčku proti Černochové. Totální česká elita!

  • Zažívá obrovskou krizi elit – ve vedení většiny zemí západního bloku jsou jen snadno ovladatelné loutky – trestně stíhaní zločinci, feťáci, komici, vlastizrádci, alkoholici, mentálně hendikepovaní egomaniaci atd.

Fiala vykukuje ze svého úplně nejvíc nejoblíbenějšího místečka.

  • Nemá dost zdrojů nejen na udržení vlastního průmyslu, ale dokonce ani domácností (chybí ropa, zemní plyn, kovy, hnojiva, obilí, jaderné palivo…). Přesto si zbývající zdroje ještě odstřihává a pro budoucnost nemá realistickou alternativu.

  • Drogy a psychofarmaka se staly obrovským problémem, Západ prožívá doslova epidemii narkomanie a depresí.

  • Vize budoucnosti je prakticky ve všem temná – Západ čeká kolaps ekonomiky, stagnující věda, kolaps energetiky s blackouty, kolaps průmyslu, rozvrácené školství, rozvrácené zdravotnictví (které se stalo jen distribuční platformou pro farmaceutické giganty), růst perverzností, bezpečnostní rozvrat na mnoha frontách, rasové nepokoje, bouření se vyždímaných původních obyvatel, drogové války, epidemie znásilňování, růst náboženského extremismu…

Věděli jste, že vám náš stát může odebrat hlasovací právo jen za pomoci pitomého PCR testu? Ne? Tak teď už to víte. Welcome to the world of tomorrow!

  • Blíží se kolaps hlavní měny, tedy dolaru. Po něm bude následovat Euro a tím se zhroutí i celý peněžní systém.

  • Většina států je zadlužena do takové míry, že jejich půjčky už jsou nesplatitelné.

  • Připravuje se zavedení „Velkého Resetu“, který prý sice „vymaže dluhy“, ale zároveň většinu připraví o zbývající majetek. Součástí resetu má být i zavedení digitální měny, která totálně zotročí celou populaci

  • Šílené „zelené“ nápady likvidují energetický sektor a navíc ani nejsou nijak zvlášť ekologické.

  • Roste snaha vybít většinu hospodářských zvířat a zničit živočišnou výrobu – nebude tak nejen maso, ale ani mléko, sýry, máslo, spousta léků, přírodní hnojiva a spousta dalších věcí.

  • Nezbytný přísun živočišných bílkovin má pokrýt pojídání červů a dalšího hmyzu, který obsahuje zdraví škodlivý chitin.

  • Šílený systém dotací způsobuje, že se neskutečně neekologicky vozí spousta potravin i dalšího zboží přes celou planetu sem a tam a místní výrobci naopak krachují.

  • Většina Afriky i Jižní Ameriky se od západního bloku snaží odtrhnout.

Východní strana (hlavně Rusko a Čína)

Jakým směrem se vydal východní blok, který je pro nás Evropany reprezentovaný hlavně Ruskou federací, ale také Čínou, Indií a vlastně většinou Asie (krom Japonska a Jižní Koreji)?

  • Zavádí čím dál tím tvrdší cenzuru, a to hlavně ve spojení se „speciální vojenskou operací“ na Ukrajině. Pořád ale není problém najít spoustu různorodých komentářů a zpráv v ruštině, a to i silně kritických (díkybohu za DeepL).

  • Režimní média šiří klasickou propagandu – informují o svých reálných úspěších, ale ignorují nebo umenšují většinu neúspěchů. Stejně jako na Západě občas zmizí nějaký nepohodlný novinář.

  • Oligarchové mají obrovskou moc, státní aparát je ale čím dál tím úspěšněji přiškrcuje.

  • Covidismus má doslova děsivou sílu v Číně, kde se používá k tvrdému ovládání mas. V Rusku a Indii ale jeho vliv slábne (krom pokusů páté kolony např. v Moskvě).

  • Vyhrává vojensky nad Západem (ale pokud nastane jaderná válka, po které tu tolik maniaků prahne, prohraje samozřejmě veškerý život na Zemi, nejen Rusko…).

  • Vyhrává nad Západem ekonomicky (má obrovskou zásobu zdrojů a zároveň obrovskou výrobní kapacitu).

  • Bojuje proti fašistickému režimu a válečným zločincům.

  • Získává nová území, které se k němu navíc přidávají dobrovolně. (Západní blok to samozřejmě neuznává, ale co také čekat jiného?)

  • Má před sebou relativně slibnou budoucnost ohledně rozvoje ekonomického, bezpečnostního i vědeckého. Do uskupení BRICS se stojí fronta; buduje se další kosmodrom a plánuje se nové kolo dobývání vesmíru; zlepšuje se spolupráce mezi Ruskem, Čínou, Indií a dalšími zeměmi atd.

  • Hlavní měny, tedy rubl a Juan/RMB, jsou relativně stabilní. Mají už i vlastní bankovní systém, nezávislý na krachujícím západním systému.

  • Minimální zadlužení většiny států.

  • Možná se připravuje zavedení digitální měny, která totálně zotročí celou populaci (v Číně už do určité míry běží oficiální „sociální kredit“).

  • Zemědělství běží normálně, řady potravin je dokonce nadbytek (obilí, rýže…).

  • Politici jsou často zkorumpovaní a psychopatičtí, podobně jako na Západě, ale na rozdíl od těch západních jsou alespoň častěji vlastenci.

  • Hlavním stavebním kamenem státu je pro ně stále nukleární rodina – táta, máma a děti.

  • Svobodné podnikání je stále o něco komplikovanější než v západním bloku.

  • LGBT lidé nemají žádná zvýhodnění a extra práva, ale ani nejsou nijak extra pronásledováni (postihy přicházejí jen za chování, které je nepřijatelné u kohokoli, ale to západní média nerozlišují). Mimo velká města musí žít spíš „nenápadně“.

  • Většina Afriky i Jižní Ameriky se k němu přiklání.

Pokud si uděláte vlastní seznam vy sami, možná vám to vyjde úplně jinak. To je zvláštnost dnešní doby – každý si v záplavě protichůdných informací dokáže najít přesně to, co podpoří a posílí jeho už existující názory. Médiím se navíc  povedlo vyvolat v mnoha lidech pocit, že se tu hraje něco jako fotbalové klání a je potřeba se chovat jako nějaký zaslepený fotbalový chuligán. Můj tým proti tvýmu týmu, ty RuSSáckej švábe/americkej poskoku! To samozřejmě racionálnímu hodnocení situace moc nepomáhá (myslíte si, že to média takhle chtějí jen náhodou?). Spousta lidí u nás navíc ještě dělá další zvláštní věc – srovnávají proti sobě rozpadající se Sovětský Svaz z osmdesátých let s hollywoodskou představou života v Beverly Hills v USA. Nad tím mi zůstává rozum stát, ale dělají to i poměrně inteligentní lidé. Jak kdyby žili v nějakém podivném světě, který zamrznul v čase.

Mě osobně z DNEŠNÍHO srovnávání obou bloků vychází, že ani jedna strana není žádná hitparáda. Ale „ruská strana“ má před sebou v následujících dekádách alespoň světlejší vyhlídky a jako blok se chová racionálněji a nedrancuje okolí jako kdyby neexistoval zítřek.

Tohle ale samozřejmě každý vidí jinak – spousta lidí to bere tak, že nekonečný řetěz amerických válek je v pohodě, protože americké bomby jsou humanitární, roznáší demokracii a ty miliony obětí určitě umřely tak nějak hezky a kamarádsky. Kdežto RuSSáci pijou lidskou krev, mučí zajatce a chtějí vyvraždit celou planetu – hned jak skončí s Ukrajinou, kde doteď byly jen samí mírumilovní beránci (cokoli ukazuje něco jiného je RuSSácká dezinformace od kremelských švábů).

Naprosto skandální vyjádření „české“ armády, která se raduje ze zabíjení civilistů. Navíc nemají pravdu – Putin je dnes naopak  asi nejoblíbenějším politikem na planetě (Česká republika a Brusel není svět).

Já to vidím jinak a po všem, co jsem v poslední době viděla, četla a srovnala navzájem si myslím, že podporujeme naprosto odporný fašistický režim, který šíleným způsobem masakruje (původně vlastní) civilisty, rozsévá etnickou nenávist a vyzdvihuje všemožné vrahouny všech pohlaví. A jaký stát podporuje fašisty a fašistický režim? Ano, odpověď je jednoduchá: fašistický stát. Tohle mě opravdu hodně trápí. Ve druhé světové válce jsme sice byli „protektorát“, ale naprostá většina lidí tu věděla, kde sídlí zlo. A když se přiblížila armáda osvoboditelů, vytáhli ze sklepů schované flinty a sekery a šli proti náckovským všivákům bojovat také.

Mimochodem, Sovětských vojáků tu při našem osvobozování zemřelo asi 140 000 (a lidé to věděli) a Američanů sto (ne tisíc, ale prostě sto), protože přišli k prakticky hotové věci. Teď se to ale prezentuje prakticky naopak – osvobodili nás Američané a Rudá armáda šla jen náhodou kolem a vlastně to byli spíš agresoři. Ach jo… A Němci? Ti s námi měli po případném poražení SSSR následující plán – třetina vhodných českých árijců na germanizaci, méně vhodná třetina do pracovních táborů na Sibiři a zbylá třetina rovnou vyhubit jak potkany. Zmizel už tenhle druh mentality ze Západu úplně, nebo se v rámci Operace Paperclip přesunul do USA společně se zachráněnými nacistickými pohlaváry?

Před několika dekádami jsme dokázali rozpoznat, kdo je padouch a kdo hrdina. Teď už to půlka národa rozlišit neumí a tak zfanatizovaní Češi vybírají desítky miliónů na nákup tanku, který se pošle na frontu, tam pravděpodobně zabije pár „proruských“ civilistů a pak bude zničen raketou. Tedy stejný osud, kterým tam prošla většina vojenské techniky ze Západu. Kam se sakra poděla naše lidskost? Proč ty peníze nevybrali třeba na pomoc českým dětem a seniorům, kteří se budou v důsledku našeho válečného běsnění v zimě třást chladem a hladem?

Já osobně to vidím pořád stejně – pro nás by bylo nejpřirozenější vytvořit neutrální středoevropský blok (V4+), spolupracovat v mezích možností s východním i západním blokem, směrem ven se snažit podporovat mír a směrem dovnitř pracovat na své co největší nezávislosti, na rozvoji vědy, na tvorbě skutečného umění a na rozvoji ducha a lidských hodnot. Jenže když řeknu, že podle mě máme jít cestou neutrality, propagovat mír a snažit se o co největší soběstačnost, tak na mě začnou zuřivě útočit jako na odporného RuSSáckého fašounského švába. Protože ten, kdo chce mír a je proti fašismu a etnické nenávisti, je samozřejmě fašoun…tomu se říká „moderní logika pokrokářů“, víme? Ach jo…

 

Are we the baddies?

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

93 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
jirik
jirik
10. 10. 2022 20:34

Nebezpečí ruských podvratných operací v Česku trvá a český stát musí být připraven jim jasně čelit. Rusové jsou takové operace schopni uskutečnit a jasným příkladem je výbuch v muničních skladech ve Vrběticích v roce 2014. Na dnešní konferenci o ruském mocenském a vlivovém působení v Evropě to řekl ředitel Bezpečnostní informační služby Michal Koudelka. Uvedl také, že po snížení počtu ruských diplomatů v Praze jsou možnosti zpravodajského působení Ruska proti Česku velmi omezené. Za jedno… Číst vice »

Kubrt
Kubrt
Reply to  jirik
11. 10. 2022 05:52

Ukrajinci ten moct nevyhodili a byli z toho překvapení stejně jako ostatní. Takové ty řeči o otom, že ten Kamaz sledovali už někde z Osetie, Arménie či Gruzie, to je jen krycí mlha. Veškeré stopy vedou do Kremlu. Notabene žádný nákladní vůz tam nevybuchl. Ze zpomalených záběrů je vidět, že ten výbuch přišel z vodní hladiny a těsně před výbuchem byla pod mostem vidět kýlová vlna nějakého plavidla. Navíc ten cisternový vlak jel v tom… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  jirik
11. 10. 2022 11:04

Tajná nařízení Bylo jich mnoho, které vypracovalo ministerstvo vnitra za součinnosti ministerstva zemské obrany, kterému podléhalo četnictvo. Na zemském četnickém velitelství v Praze nestačili je rozmnožovat a rozesílat. Byly tu: Nařízení o kontrole smýšlení místního obyvatelstva. Návod, jak sledovat v rozmluvách s místním obyvatelstvem, jaký vliv mají na jeho smýšlení zprávy z bojiště. Dotazník o tom, jak se chová místní obyvatelstvo k vypsaným válečným půjčkám a sbírkám. Dotazník o náladě mezi odvedenými a těmi, kteří… Číst vice »

Iva
Iva
Reply to  Otroctví je svoboda
12. 10. 2022 19:26

Může mi, prosím, někdo říci jak tuhle situaci konkrétně chce każdý řešit?Přečetla jsem všechny názory…

Ondra
Ondra
Reply to  Iva
13. 10. 2022 19:15

V rámci stávajícího paradigmatu který nám vecpali do hlavy ve škole, výchovou a ve společnosti, to řešit nelze. Problém nelze vyřešit na té stejné úrovni na jaké vznikl. Jen na vyšší ho lze vyřešit. Jenže, když někomu vykládáte o tom, že nám tisíce let vládnou skryté elitní dynastie a jakým způsobem to dělají, tak nd tím dotyčný mávne jako nad nějakou konspirační blbostí. A když se zmíníte o nějaké kvantové záležitosti a před námi tajenými… Číst vice »

jirik
jirik
10. 10. 2022 21:03

Za posledních několik desetiletí nebylo Rusko a NATO blíže reálnému konfliktu, ani konvenčnímu, ani jadernému, než nyní. Na dnešní konferenci na téma Ruské mocenské a vlivové působení proti (střední) Evropě a naše reakce to řekl náčelník generálního štábu české armády Karel Řehka. Konflikt by na Česko měl značný dopad, situace je vážná, uvedl. Zdůraznil, že Česko musí být platný spojenec v NATO. „My, jako Armáda České republiky, se bráníme a budeme se vždycky bránit v… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  jirik
11. 10. 2022 00:41

U nás už žádnou bojeschopnou armádu nemáme a všechno materiální vybavení bylo odesláno na Ukrajinu. Koncept armády je takový, že se nakupují nesmyslně předražené zbraně jako je F35, které jsou v reálném konfliktu k ničemu. Jakmile ke konfliktu dojde, letadla budou ničena po desítkách. Stejně jako za 2. světové války. Pět astronomicky drahých letadel nedá velkou vojenskou výhodu. Tu výhodu dá jen při boji proti protivníkovi, který nemá potřebné technologie – třeba africké země jako… Číst vice »

Kubrt
Kubrt
Reply to  Jára
11. 10. 2022 06:55

F-35 jsou nejhorší letadla, jaká kdy americké zbrojovky vyrobily. Především strašně dlouho trval jejich vývoj. Od roku 1996 až do nasazení prvních tří protypů k letectvu a námořnictvu v letech 2015 a 2019. Vhledem ke dvacetiletému vývoji už byla palubní avionika totálně zastaralá a musela se komplet předělávat. Jinak jsou ty F-35 pro naši armádu zcela k ničemu, protože to nejsou stíhače, nýbrž jsou určeny jako nosiče bomb a raket. Jen pro zajímavost, vývoj ruského… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Kubrt
11. 10. 2022 10:09

Oni tu F-35 nedotáhnuli ani do dneška. Je tam spousta kritických chyb, které dosud nebyly vyřešeny.
Třeba to nemůže letět na plnou forsáž dlouho, nebo se letadlo uhřeje.

Píší, že to má stále 11 kritických chyb a 850 drobných závad:
https://www.defensenews.com/smr/hidden-troubles-f35/2021/07/16/the-number-of-major-f-35-flaws-is-shrinking-but-the-pentagon-is-keeping-details-of-the-problems-under-wraps/

F-22 je stále daleko lepší letadlo.

Tohle je spíše finanční zbraň, protože nákup letadla vydrancuje naší ekonomiku.

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Jára
11. 10. 2022 11:39

F35 je spása mokrých snů Milostivých Nadlidí, z vůle židovského Boha Vrchnosti Kvůli tomu zázraku musí být přestavěna letiště. Jedna letová hodina je za milión korun. Vyřadit Gripeny a nahradit je krámy za stamiliardy má velký význam. Otroctvo Čech zaplatí za mokrý sen sionistických Vůdců o jediné Světové vládě. Letoun Lockheed Martin F-35 je totiž spáchán jako nosič termojaderné pumy B61. B61-12 by měla být k dispozici v síle exploze 0,3 až 50 kilotun TNT.… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Jára
11. 10. 2022 15:06

OTROCTVÍ JE SVOBODA:
gripeny jsou v pronájmu a nesměly být použity ve válečném konfliktu bez schválení nájemce, ale za F-35 pronájem nebude pronájem placen…..ale jak uvádíš, ostatní náklady vzrostou!

Kubrt
Kubrt
Reply to  jirik
11. 10. 2022 06:06

Haha. V případě jakéhokoliv konfliktu bude naše armáda využita našimi milými spojenci jen kanónenfutr pro nepřítele, s životností tak maximálně tři dny.

Ondra
Ondra
10. 10. 2022 22:05

To bylo už u zpravodajství z Jugoslávie. Reportér seděl ve sklepě a popisoval jaké se dějí nahoře hrůzy, pak vyšel na dvůr toho komplexu, kde mu na objednávku podpálili vrak auta aby mohl filmovat uprostřed „válečné zóny“. Když už to bylo monotónní, tak místním chlápkům zaplatili 100 dolarů, aby někde v ruinách stříleli do nikam, jakože s někým válčí, hození granátu pak bylo za příplatek. Popisovala to jedna známá reportérka Novy, bylo to i na… Číst vice »

JK
JK
Reply to  Ondra
11. 10. 2022 16:01

To je folklór patrně všech konfliktů, nebo aspoň těch, kde se nějakým způsobem angažují USA. Což jsou na druhou stranu asi všechny, čímž se kruh uzavírá. Je to mediální manipulace a propaganda, v níž USA nesporně dosáhly mistrovství. Doplnit se dají scénky s plačící ženou popisující „vyhazování dětí z inkubátorů“ iráckými vojáky v Kuvajtu, nebo „dekontaminace“ nic nechápajících dětí příslušníky Bílých přileb po „chemickém útoku“ Asada v Sýrii. Spadá do toho třeba i mediálně vděčné… Číst vice »

paulusek
paulusek
Reply to  Ondra
11. 10. 2022 18:46

Jitka Obzinová

Ondra
Ondra
10. 10. 2022 22:11

Pak už jen otázka, co udělat pro to, abychom byli tou nezávislou středoevropskou zemí. To co tehdy vyšlo husitům, je dnes ne úplně reálné. Zvlášť s těmi ožralými pivními remcaly ve které se proměnil kdysi hrdý český národ. Pokud si totiž děláme iluze o naší reálné situaci, tak výsledky naší činnosti jsou opět iluzorní. Tedy fantasmagorie. A těží z toho zpravidla ten, kdo nás v těchto iluzích udržuje. To je jedno z nejzákladnějších pravidel KOB.… Číst vice »

wenkovan
wenkovan
10. 10. 2022 22:30

„pro nás by bylo nejpřirozenější vytvořit neutrální středoevropský blok (V4+)“ – to už tady bylo po WWII. Most mezi východem a západem atd. Ani jedna strana, která nás má zrovna v drápech, nás nepustí a to ani násilím. Ani tenkrát, ani nyní.

Jaromír
Jaromír
Reply to  Nikola
11. 10. 2022 01:48

Žádný plán nikdy nevyjde na 100%, ani globalščikům – v tom vidím naději, abychom si tu V4+ zařídili po svém, tak nějak „po Orbánovsku“.

Nakonec to zaprděné c&k Rakousko-Uhersko k tomu nemělo tak daleko, není-liž pravda? …trochu si to po Cimrmanovsku idealizuju :-)).

Ondra
Ondra
Reply to  Jaromír
11. 10. 2022 10:33

V4 je globalistický projekt. Proto na něj ti naši amerikanofilové vždy kašlali. A naopak je podporovali globalščiki jako Zeman a Fico. Naši politici to spíš sabotovali, protože jediné co je zajímá, je udělat vše co americkému páníčkovi vidí na očích. I kdyby to mělo zničit celou naši zemi. Jsou tu i jisté potíže ve V4. Jednak je orbán docela šmejd a furt si dělá nároky na Horní uhry a cpe se na zakarpatskou ukrajinu (netřeba… Číst vice »

M
M
10. 10. 2022 23:13

„Blíží se kolaps hlavní měny, tedy dolaru. Po něm bude následovat Euro a tím se zhroutí i celý peněžní systém.“ Jestli to proběhne postupně, tak nejprve klekne euro, pak až dolar. Amerika nebyla tak pitomá jako Evropa, aby si protiruskými sankcemi zlikvidovala ekonomiku, tedy dolar je na tom pořád líp, než euro, což je ostatně patrné i ze současného kurzu. Krach eura už pár let prorokuje Oldřich Rejnuš a v zajímavé přednášce uvádí důvody, proč… Číst vice »

Jára
Jára
11. 10. 2022 00:27

Já s pohledem Nikoly naprosto souhlasím. Vidím to velice podobně. Východ není žádné terno ani oáza štěstí. V tom má Petr Chobot pravdu. Čínské pandemické hry jsou šílené. Ale v současné situaci je na tom o něco morálně lépe než my. Bohužel. A východ má jistou šanci se z toho vymanit. Nakonec to asi dopadne tak, jak si přeje Nikol. GP má pro východní Evropu plán vytvoření trojmoří tedy višegrádské čtyřky – Čechy, Slovensko, Polsko… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Jára
11. 10. 2022 11:27

Tak třeba miliarda Indů to vidí poněkud jinak, stejně tak Íránci, saudové, polovina latinské ameriky,…. Všichni se snaží vecpat do spolku s Ruskem. Jen my, miniaturní hladová oholená čivava, furt budeme ohrnovat nos nad Východem, zatímco z nás Západ sdírá zbytky srsti a snaží se nám ukrást i tu poslední granuli s naší i tak malé a prázdné mističky se žrádlem. Paradoxně jsou indové o dost chytřejší než my, že bychom takhle zdegenerovali až pod… Číst vice »

Jara
Jara
Reply to  Nikola
11. 10. 2022 14:21

Nejbrutálnější konspirace tvrdí, že tam rusové testovali nějaké tajné zbraně, asi atomovku.
A oni viděli něco, co vidět neměli. A tak je podřízli.

I když pravděpodobnost, že se utrhnul kus ledu, na kterém spali, je táké dost vysoká.

Nemáme dost informací zjistit, co se tam skutečně dělo. Dá se v tom jen utopit spousta času.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
11. 10. 2022 16:39

Na severoamerickém kontinentu bylo tuším 400 milionů indiánů, zbylo jich sto tisíc. To mluví za vše. A i ten ubohý zbytek se uchlastává v rezervacích, s naprosto neuvěřitelnou mírou sebevražednosti mladistvých. Takže genocida pokračuje. Je o tom na youtube několik dokumentů. O současných ruských etnicích je hromada videí od ruských vloggerů na youtube, pár jich sleduju, a jsou v angličtině. Prostě cestují po Rusku a navštěvují ty etnika. Je to naprosto fascinující. Třeba kanál „Ulengovs“.… Číst vice »

M
M
Reply to  Ondra
11. 10. 2022 21:40

„A proto se jim dobře vegetilo v amerických prériích, protože sibiř tehdy byla lesostep.“

Prérijní indiáni vznikli až po příchodu bělochů, protože ti dovezli do Ameriky koně a právě na koních se daly zdolávat prérie – pěšky by to byl problém.

standa
standa
11. 10. 2022 10:29

Nikolo, naprosto souhlasím s tvým pohledem na situaci kolem nás.Ještě sem dávám odkaz na to, jak výhodnou smlouvu mají Slováci s USA ohledně vojenské základny.To už svědčí samo o sobě o tom, za co nás USA považují,myslím tím střední a východní Evropu.

https://cz24.news/zly-koniec-rozpravky-ktorou-nas-krmili-nad-korcok-caputova-a-zlta-tlac-taku-zmluvu-by-nepodpisal-ani-slovensky-stat-s-nacistami-reaguje-spisovatel-murin-na-okupacnu-dohodu-s-ame/

jirik
jirik
11. 10. 2022 10:46

Spousta lidí, přes nekonečný důkazy o opaku, z nějakýho důvodu stále věří, že jejich vláda by se nedopustila ničeho hroznýho na svejch lidech. Určitě ne záměrně. Věří tomu dokonce i dnes, jako kdyby se poslední tři roky nestaly. Ve skutečnosti ale nejen poslední tři roky, ale celá historie je plná příkladů, kdy vlády manipulovaly lidma, lhaly jim, experimentovaly na nich bez jejich vědomí a všelijak jinak jim škodily ku prospěchu (nebo pobavení) pár lidí u… Číst vice »

jurazbrna
jurazbrna
11. 10. 2022 11:16

Dobrý den, děkuji za tento článek a pohled autora. Správně naznačuje, že ani jedna strana konfliktu(je to opravdu konflikt, nebo jen divadlo a herci jen dodržují dopředu napsaný scénář a ve skutečnosti nebojují ale spolupracují?) není spása, ale jen druhá strana téže mince, která jen upravuje svou cestu ke společnému cíli. Proto i vyústění autora, tedy to, že je potřeba se soustředit na sebe, na své okolí a zemí atd, je klíčem k pozitivnímu posunu… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  jurazbrna
11. 10. 2022 15:15

Proč se zajímat o fialový hnus a jiné loutky banksterismu, když je nemůžu příliš ovlivnit? Ovce se soustředí, aby se napásla. Proč by se měla zajímat o vlka? Tak blaze mně může být, když se budu kochat a nepřipouštět si nic neřešitelného, obtěžujícího nebo nepříjemného. Proč myslet na zítřek nebo dokonce na příští sezónu, když dnes mám co jíst? Tolerance je úžasný šváb. Oddám se toleranci vůči islamismu (bijte nevěřící) nebo božímu úkolu vyvolených (vyhubíš… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Otroctví je svoboda
11. 10. 2022 16:46

Nefňukej člověče, teď přes zimu bude takovej budíček, že se z toho všichni pos… 😀 Ale ta drastická metoda je nutná, jak sám vidíš. Lidem už přišly nové rozpisy cen energií, ale stále mají slámu u kravína a blekotají to co jim édia cpou do hlav. Ono to chce fakt pořádnou ránu kyjem, aby jim ten zombifikační kastrol s televizními dráty sletěl z hlavy dolů. Ale lepší se to. Ty diskuze na hlavních zpravodajských serverech… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Ondra
11. 10. 2022 20:15

Rána jim nepomůže, tak jako nepomohla rána v podobě hyperinflace Němcům před sto lety. Musí se namáhat pozorovat a chápat, co lichvokrati páchají a u čeho kolaboranti přisluhují. Ukázkový lepšočlověk z páté čtvrti; „Kdo tvrdí, že ČR na Ukrajinu doplácí, je sprostý lhář. Na Ukrajinu od nás už zamířilo vybavení, zbraně a další pomoc v hodnotě 43 miliard. Darovali jsme jim asi za 3 miliardy… 40 miliard je nákup a ty peníze se vracejí do… Číst vice »

Otroctví je svoboda
Otroctví je svoboda
Reply to  Otroctví je svoboda
12. 10. 2022 01:07

Ano, jsme u překonání strachu a u namáhání mozku. Většina lidí, včetně běžných ukrajinských otroků, je ustrašená jen pomyslet na tu posvátnou, nedotknutelnou, mafiánskou sebranku. Několik Ukrajinců (otroci stavební, IQ asi tak průměrné, vzdělání střední) mi to před léty ustrašeně, šeptem zdůvodnilo, za kritiku židů byly kdysi v SSSR až likvidační tresty. V souhrnu; strach v podvědomí z nějakých minulých terorů (třeba i předků), vymyté mozky z oblbování historického i současného. Pokud se nenamáhají, nezkoumají… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  jurazbrna
11. 10. 2022 17:19

Napsal jste to hezky, Juro z Brna. „Cesta směrem dopředu bude tedy soběstačnost, skromnost, sounáležitost a spolupráce, tolerance k jinakosti a jiným názorům, adaptabilnost a především intuice, na vnímáni mého okolí z několika úrovní pohledu a zpětné sebehodnocení, ze kterého budu moci vyvodit možný lepší scénář pro situace budoucí.“ Nicméně si dovolím doplnit. Abychom toto toto realizovat musíme být součástí civilizačního okruhu, který nám to umožní. Ani ten nejmocnější stát není izolován od vnějších vlivů… Číst vice »

Jura z Brna
Jura z Brna
Reply to  heriot
11. 10. 2022 20:59

Dobrý večer p.Heriot, děkuji za reakci a Váš názor. Ve zkratce, já nepstřím nikomu a nikam, patřím jen svému vnitřnímu já a nehledám odpivědi, pomoc či ochranu nikde jinde nežli u sebe. A teď si to převeďte fraktálně jako do podobenstvi jak mikro – makro svět a tušíte, kde osobně vidím politiku našeho makého uskupení zvaného Česká Republika. Myslím, že v mém konentáři jsem naznačil – tančit mezi kameny jde se dá, přejímat to co… Číst vice »

Helanov
Helanov
11. 10. 2022 18:14

Také by se mi líbil neutrální blok. Na něco takového nesmíme ani pomyslet.
Vzhledem k naší poloze, na rozhraní dvou kultur, systémů, nás vždycky budou považovat za svůj zadní dvorek. Ať už ti, anebo oni.
Ale mohli bychom si aspoň zachovat určitou důstojnost. Občas remcat a snažit se všechno ošvejkovat. Na víc asi nemáme.
Reklamace u praotce Čecha.
😢

jirik
jirik
11. 10. 2022 18:24

Michal Shark 23 minut – zajímavá úvaha

https://vk.com/video/@michal.marcin?z=video469828878_456239813%2Fpl

asdf2
asdf2
11. 10. 2022 19:06

Když už se zmínila operace Paperclip je třeba zmínit i naštěstí neuskutečněnou operaci Unthinkable

Jára
Jára
Reply to  asdf2
11. 10. 2022 20:12

Na tu operaci Unthinkable jednak už nezbývala síla a druhak se to Stalinovi stejně profláklo a počítal s tím, že američané mohou zaútočit na ruskou armádu. Žádný moment překvapení by nenastal, jen by pokračovala krvavá řež.

Tohle by naprosto shodilo veřejné mínění ve všech západních zemích. A kdyby se ještě k američanům přidali zajatí fašisté tak by je to propaganisticky odrovnalo.

Milan
Milan
11. 10. 2022 19:55

A co říkáte na teorii, že vše je prostě jen součástí globálistického plánu, kde Putin jen prostě vyfasoval roli zlého četníka? Pěkně to popisuje a zdrojuje Pavel Kamas v Radixu 3. Mě osobně se to teda nelíbí, protože to by znamenalo, že jsme asi opravdu v pérdeli. 🙁

Jára
Jára
Reply to  Milan
11. 10. 2022 23:19

Tu roli zlého četníka Putin rozhodně má. On není samostatný, ale musí na jedné straně poslouchat klanově korporátní uskupení v Rusku a současně nemůže jít úplně proti GP. Putin není součástí GP, ale vzájemně si vidí do karet. Pro GP je lepší Putin v Rusku než Medvěděv či jiný podpindosník. Ti podpindosníci jsou tak blbí a servilní že by udělali škodu úplně všude. Jedinou naší výhodou je, že GP docházejí kádry. Starý Henry Kisinger musí… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  Milan
12. 10. 2022 00:04

Ach ti naši analytici. Ego několikanásobně větší než rozum. Každý má svoji úžasnou teorii, kterou kváká do éteru, a nikdo z nich nevidí, že působí jako banda klaunů, protože si totálně navzájem protiřečí. Dobré přirovnání Putinovy situace je asi takové: je jako pilot letadla, který sedí svázaný na nohách a rukách, zakousnutý do kniplu zubama, a takto se snaží řídit letadlo jménem RUsko nejen aby nespadlo, ale aby doletělo tam kam má. On má opravdu… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
12. 10. 2022 09:58

Já mám takovou obavu, že oni jedou všechny tyto 4 scénáře najednou. Ty scénáře se vzájemně nevylučují. A narozdíl od nás obyčejných lidí, kteří se musí starat o obživu, má GP prakticky neomezeně času na vymýšlení podobných zvrhlých her.

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
12. 10. 2022 14:50

Při posuzování situace je třeba vzít v úvahu působíví faktory: 1. americká státní elita – snaží se rozpoutat 3.světovou s ruskem na evropském území, aby schlamstla zdroje RUska i Evropy a byla nadále světovým hegemonem. Tohle je výrazně destabilizující faktor co nás žene do pekel. 2. globalistická elita – to jsou ty probíhající agendy Green deal, Great reset a podobně, snaží se zabránit 3. světové, ale vyhovuje jim Evropa na úrovni středověku, s islámem a… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Ondra
12. 10. 2022 19:47

K tomu bodu 5 – to „očkování“ způsobilo poškození čaker a tedy i svědomí v masovém rozsahu. Potom jsou lidé náchylní k posednutí i slabými entitami. Všemožní démoni tady nejsou z vesmíru, ale z nejnižšího astrálu obklopujícího zemi. Říká se tomu 4. agregace a 3D pohledem je nenajdete. Některé démonické bytosti měly dříve lidská těla, ale buď nechtějí a nebo nemohou se stát člověkem. Pokud žije člověk alespoň trochu slušně podle morálky, tak nemají absolutně… Číst vice »

jurazbrna
jurazbrna
Reply to  Nikola
12. 10. 2022 15:47

Jestli mohu přidat další pohled. Je pro nás opravdu tak důležité vědět, či se domnívat, jak nejvyšší vrstvy plánování a řízení skutečně fungují a máme ve svých rukou nástroj z tohoto vědění jakkoliv ovlivnit jeho chování? Soukromně se domnívám, že od určitého levelu plánování je irelevantní, jestli se bavíme o státu toho nebo onoho, všechny se řídí(však nedávno nám to bylo jasně ukazáno, nebo už jsme zapoměli?) z jednoho centra a dělení planety na různé… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Nikola
12. 10. 2022 17:44

Tak samozřejmě reálný scénář je bod 1. Nejjednodušší vysvětlení je nejbližší pravdě. Netřeba hledat příliš komplikovaná a složitá vysvětlení. Příliš složité plány se v dnešním světě realizovat ani nedají. Paul Wolfowitz zakotvil tuto jednoduchou doktrínu „zničte každého vynořujícího se soupeře, než zničí oni vás“. Jestřábi potřebují drancovat Rusko a rozbít ho – zbavit se soupeře. Samozřejmě ekonomicky dostat na kolena EU a sám vydělat je jistě také dobré. Umění USA – vy válčete, my na… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  heriot
12. 10. 2022 21:04

Připadá ti, že celosvětová covidová plandémie z Číny přes Evropu až po Afriku, je „jednoduchý plán“ ? Mě to připadá naopak jako naprosto šíleně složitý plán, který se musel chystat nejmíň dekádu dopředu. Vtip je v tom, že plány které vidíme probíhat dnes, se začaly realizovat před desítkami let a napánovány byly před víc jak 100 lety, ve více variantách. Kdy že to hrabě Kalergi mektal o nějaké barevné evropě míšenců? Někdy na konci 19.… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  heriot
13. 10. 2022 05:34

Ale jděte Ondro. Nikdo neříká, že současná situace není plánovaná dlouho, ale určitě ne staletí. Ostatně Wolfowitz svoji doktrinu formuloval někdy před 20 lety. Struktury toužící po světovládě, to bylo vždy v rámci poznaného světa. Jako dnes USA, nicméně i ony byly/jsou jen tvořeny lidmi a těžko brát vážně řeči o tom, že se něco plánuje staletí dopředu. Každý chce užít plodů své práce… A dlouhodobý vývoj lidské společnosti je ostatně stejně nepředvídatelný, jako vývoj… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  heriot
13. 10. 2022 10:16

Oni opravdu plánují na staletí i tisíciletí dopředu. Třeba taková „Kniha zjevení“ je podobný plán. A píší svoje plány symbolicky aby to nezasvěcený člověk nedokázal pochopit. A dokonce to jejich „zasvěcení“ má několik úrovní, takže obyčejný židozednář ne všemu rozumí. Ale i tak vydělá více, protože se od kolegů něco dozví.

Pro obyčejné lidi to nazývají konspiracemi, když se náhodou něčeho z jejich plánů domáknou.

heriot
heriot
Reply to  heriot
13. 10. 2022 11:55

Samozřejmě, že Str. je bakterie, ale pojem patogeny nezahrnuje pouze viry. Takže pokud někdo mluví o „podvodné teorii patogenů“, pak přirozeně zpochybňuje nejen virologii, ale celou mikrobiologii, právě včetně bakteriologie, ale vlastně i protozoologie, patogenitu kvasinek atd. Prostě všechna etiologická agens. Ale popírá také také epidemiologii, epizootologii, imunologii a všechny tyto disciplíny týkající se přenosných chorob a jejich klasifikace, patogeneze apod. Žádný z těchto novátorů nedokáže vysvětlit, jak je možné, že třeba u zvířat SLAK,… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  heriot
13. 10. 2022 19:03

Nikola: Jak tu správně poznamenal Jára, jejich „biblický projekt“ započal vytvořením židovského národa před 5 000 lety v starověkém Egyptě. Důkazy o tom jsou přímo v Egyptě, proto tam poslední dobou neradi pouští výzkumníky. Nicméně co tam před 50 lety kutali rusové, tak právě přišli na tyto zajímavé věci. Ono jim bylo celkově divné, že se je 500 let snaží někdo pořád zlikvidovat. Ani Hitler ani Napoleon nebyli zdaleka prvními. Tak po tom začali pátrat,… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  heriot
14. 10. 2022 20:14

Jak to psal Lazarev, nemoc se nejdříve projeví na úrovni pole. A teprve to otevře brány fyzické nemoci. Ty řádové sestry byly na bakterie a viry „trénované“. To je daleko lepší než očkování. Na druhé straně je asi nejhorší možnost žít v naprosto sterilním prostředí a pak Vás skácí každá drobnost. Ten koronavir asi něco přenášelo a když ne virus, tak co? Já jsem se nakazil od 3x očkovaného kolegy a měl jsem asi 3… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  heriot
15. 10. 2022 09:33

Jára: Tady se pořád zaměňuje příčina s následkem. Bakterie nejsou příčina nemoci ale její důsledek, průvodní jev. Viry neexistují, nikdo nikdy nikde žádný neizoloval. Je to jako by někdo tvrdil že motání se a potácení je příčinou opilosti a kocoviny. A zcela vynechal působení alkoholu. Ikdyž já mám poslední dobou jinou teorii, založenou na tom vibračním potenciálu. Když se dostaneš na tak nízké vibrace, že už se pomalu blíží smrt, tak tě pak logicky začnou… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  heriot
15. 10. 2022 12:56

Ondra. „Viry neexistují, nikdo nikdy nikde žádný neizoloval.“ Vy tady házíte se svými názory, jako by tom byly obecně platné věci. Což není pravda. Jako samozřejmě mějte si je, obhajujte je ale nepodvádějte takovým způsobem. Kupř. viry samozřejmě se pozorovat dají, také se izolují a kultivují. U některých chorob stačí nepřímá diagnostika. VNT, Elisa, HIT apod. u jiných zvláště nebezpečných (např. mor prasat u zvířat) je nutný přímý důkaz. Také vaše teorie o sestrách a… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  heriot
15. 10. 2022 13:22

Heriot: Tak kde můžu sehnat ten izolovaný vzorek nějakého viru? Můžete mi odpovědět na tuto jednoduchou otázku? Případně na druhou otázku, na jaké vysoké škole či mikrobiologickém pracovišti mohu vidět ten slavný virus pod mikroskopem? Vzorky různých druhů bakterií jsou běžně dostupné u biotechnologických společností, můžu si je objednat a prohlédnou pod mikroskopek. Ale viry? To se vezme kus tkáně, přidá se tam jakési rozkladné svinstvo, rozmixuje se to na padrť, a pak se z… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  heriot
15. 10. 2022 20:05

Ondro. Tak jako, pokud se necháte zaměstnat v nějakém pracovišti zaobírajcím se virologií (musíte mít pochopitelně příslušnou kvalifikaci…) tak bude moci mnoho virů spatřit na vlastní oči. Také samozřejmě pokud se dáte na studia medicíny humánní či veterinární. Existuje věc, které se říká elektronový mikroskop. Domů si ho ovšem těžko pořídíte. Dost pochybují o Vašem tvrzení : „Vzorky různých druhů bakterií jsou běžně dostupné u biotechnologických společností, můžu si je objednat“ To jiste není tak… Číst vice »

Ondra
Ondra
Reply to  heriot
15. 10. 2022 23:14

Heriot: Neodpověděl jste mi ani na tu první otázku, kde mohu najít oficiální vzorek nějakého viru? Elektronový mikroskop má dnes kdejaká vysoká škola a kdejaká vědecká instituce, čili po republice jsou jich mraky. Dokonce se tu i u nás stále vyrábí. Takže pozorovat ten neexistující virus by nebylo tak nesnadné. „Dokázal byste udělat a rozlišit G* a G- , koky, tyčinky spirochety, atp. Odlišit protozoa, kvasinky, plísně, nečistoty. Uměl byste si udělat nativní preparát, zafixovaný… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  heriot
16. 10. 2022 12:24

Ondro. O jakých otázkách mluvíte ? Vysvětlil jsem Vám vše potřebné. Nechte se zaměstnat na pracovišti zabývajícím se diagnostikou a výzkumem virů a uvidíte vzorky virů. Představa, že si na e-shopu objednáte virus na s.r.o. a dojde Vám ve zkumavce je hodně naivní. Ovšem zjistit, že něco neexistuje se opravdu nedá. Dá se zjistit, že něco existuje. Někdy to dá ovšem fušku a je k tomu třeba dost úsilí… Moje „rafinované manipulace“ ? No, svými… Číst vice »

jirik
jirik
12. 10. 2022 10:42

Jak uvádí Martin Armstrong ze společnosti Statista, v současné době je podle odhadů v rukou devíti zemí téměř 13 000 jaderných hlavic. Armstrong však dále vysvětluje, že v roce 2019 orgán přidružený k NATO zveřejnil a následně smazal dokument, který zřejmě potvrdil něco, co se již dlouho tušilo – americké jaderné zbraně jsou uloženy na leteckých základnách v několika evropských zemích. Kopii dokumentu zveřejnily belgické noviny De Morgen, které uvedly, že jaderné bomby B61 jsou… Číst vice »

jirik
jirik
12. 10. 2022 10:52

V. Rakušan: demonstrace svolávají profesionální manipulátoři. Hrozí radikalizace. Musíme se bránit
Jana bobošíková – vládní tajné nařízení, podle kterého se řídí ohledně Ruska….
https://youtu.be/60BGU4uBgJk

Bunny Munroe
Bunny Munroe
12. 10. 2022 10:58

Vážená Nikolo Borová, již jsem Vás zcela upřímně pochválil na PP, ale rád bych zopakoval i zde, na Vašem blogu, že s Vámi velmi soudním, velice se mi zamlouvá, jak a co píšete a obdivuji Vás. Z mnoha důvodů. Za Vaši odvahu ale především. Já mám jen trochu jiný náhled na budoucnost, ale nechci sem, na Váš skvělý blog, zasahovat defétismus. Tak jen jednou větou, ostatně kdosi to tady níže napsal podobně, ale obtížněji.. Tihle… Číst vice »

Bunny Munroe
Bunny Munroe
12. 10. 2022 11:08

A safra.. Mobil. Takže opravy: SOUZNÍM s Vámi, mělo být a ne popsal obtížněji, ale obšírněji.
A lidi drazí a přemýšlím, pusťte si skvělou předělávku skladby „Hej, pane krali“ od Cocotte Minute. Původně V+W a pan Ježek.
https://youtu.be/LPqyiuWcSlw

jirik
jirik
12. 10. 2022 11:24

Prejav predsedníčky Komisie Ursuly von der Leyenovej o stave Únie v polovici septembra jasne ukázal, ako veľmi sa politické smerovanie európskych elít medzitým vzdialilo od záujmov a potrieb spoločností v členských štátoch. Pre mnohých kritických pozorovateľov v Európskej únii už nie je otázkou, či – ale kedy – možno očakávať rozdelenie EÚ, píše Modern Diplomacy Predsedníčka Komisie Ursula von der Leyenová vyčíslila doteraz poskytnuté finančné príspevky – bez vojenskej pomoci – na 19 miliárd eur.… Číst vice »

tramp
tramp
12. 10. 2022 13:43

Jakmile kosmický parazit zjistil,že lidstvo se zvedá do lepší urovně, hned přišla klimatická katastrofa. Od Babylonu nebylo donedávna dovoleno lidstvu zlepšit svoje podmínky.Ted tu juká špinavec Enki se svou bandou zločinných ANIMUS,tedy UI. Házím sem odkaz pro dětičky. https://celostnivzdelavani.cz/ A ještě něco. https://newtube.app/user/yandex/sVwXNAy

Ondra
Ondra
Reply to  tramp
12. 10. 2022 14:35

Kdepak. Klimatické změny s tímto nesouvisí. To je změna cyklu Země. Vtipné je že ten cyklus má taky 4 části, jako roční období, jenže celý trvá cca 26 000 let. Prostě Země se čistí protože přechází do pásma vyšších vibrací. Stejně jak se teď čistí lidé. Do sterilního operačního sálu vás taky nepustí v zablácených botech a kabátu od bezdomovce, 14 dní nemytého :-)))) Ovšem nakolik budou tyto změny probíhat drsně, záleží na postoji a… Číst vice »

jirik
jirik
12. 10. 2022 20:09

Jsme v aktuálním civilizačním střetu opravdu na té správné straně?
odpověďi z ruska:
1/ Šéf Gazpromu předpověděl v zimě možné zamrznutí celých měst v Evropě
https://www.pokec24.cz/politika/sef-gazpromu-predpovedel-v-zime-mozne-zamrznuti-celych-mest-v-evrope/

2/ Projev Putina na „Ruském energetickém týdnu“. Hlavní věc:
Putin: Rusko nemůže za to, že si Evropané, stejně jako ve středověku, dělají zásoby dříví na zimu.
https://www.pokec24.cz/politika/projev-putina-na-ruskem-energetickem-tydnu-hlavni-vec/
*****
3/ vhodná letošní pohádka Mrazík

jirik
jirik
13. 10. 2022 11:06

Mojmír a Renata czechaslavakia skoro 2 hodiny!!! RAzhlas – férovky – 12. 10. 2022 Dali nám mrtvý jazyk, latinku, a otočili významy slov = tím jsme ztratili obrazuschopnost. Stát změnili na politickou komunitu a obchodní korporaci = občanské průkazy jsou uzavřením smlouvy s touto korporací, jejich zákony jsou smluvními podmínkami v jejich korporaci. Roky 81-93 jsou pro nás klíčem, kterým se můžeme vrátit domů. Odkaz Dubčeka – 91 – Československo trvá … význam názvu Czechaslavakia… Číst vice »

jirik
jirik
13. 10. 2022 11:50

Dvojí metr – bruselští papaláši mají vytopeno na 23,3 st. Celsia.
Zatímco bruselští byrokraté i jim oddané vlády přikazují občanům, aby omezili vytápění a nejčastěji se uvádí jako maximální teplota 19 stupňů, totéž neplatí v sídle EU. Takže zase – co platí pro plebs, se honorace netýká.
https://necenzurovanapravda.cz/2022/10/dvoji-metr-bruselsti-papalasi-maji-vytopeno-na-233-st-celsia/

jirik
jirik
13. 10. 2022 18:37

Bývalý americký prezident Donald Trump musí přijít vypovídat k soudu v kauze, v níž stojí proti bývalé novinářce, která ho viní ze znásilnění. O povinnosti svědčit ve středu rozhodl soud v New Yorku. Trump reagoval prohlášením, že americký právní systém je „nefunkční ostuda“, uvedla ve čtvrtek agentura AP.
https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/3535953-trump-musi-svedcit-v-pripadu-ve-kterem-je-obvinen-ze-znasilneni-rozhodl-soud

jirik
jirik
13. 10. 2022 18:57

11:20 – NATO plánuje na budúci týždeň uskutočniť plánované jadrové cvičenie. Uviedol to generálny tajomník Aliancie Jens Stoltenberg na spoločnej tlačovej konferencii s americkým ministrom obrany Lloydom Austinom po rozšírenom stretnutí NATO v Bruseli, uvádza BBC. 17:30 – NATO bude naďalej pomáhať Ukrajine, povedal generálny tajomník NATO Jens Stoltenberg. „NATO má v úmysle riadiť sa článkom 5 charty len v prípadoch ochrany partnerov, ku ktorým Ukrajina nepatrí. Preto jej budeme naďalej pomáhať, ale nie viac,“… Číst vice »

Pavel
13. 10. 2022 19:49

Pocitově je to popsané (dnešek) velmi dobře. Aby člověk mohl kromě instinktivního jednání (viz poslední odstavec článku) lépe posoudit příčiny toho všeho, musí trochu víc vědět o první, druhé i studené válce. Kdo vyzbrojil Hitlera, co bylo v Rapallo v Itálii v r.1922, jak se dostalo Německo z hyperinflace r.1922, kdo vyhnal Francii z Porúří v r.1923, kdo dosadil Schachta za ministra financí, proč se USA rozhodnuly po válce použít Německo jako svoji vojenskou základnu,… Číst vice »

jurazbrna
jurazbrna
14. 10. 2022 11:00

Na uvedené téma jsem z mého pohledu objevil výborný rozhovor s p. Thierry Baudet, který může poskytnout mnoho informací pro hledající. V celé řadě věcí s ním naprosto souhlasím, v jedné ale, bohužel pro nás, jsem v jasném rozporu, nehledám v Rusku a jeho prezidentu spásu a boj s globalismem. Vidím Rusko jako součást větší hry, stejně jako byl západ pro nás v 80 a 90tkách. Ale jinak, skoro vše je velmi mne blízké, jeho… Číst vice »

jirik
jirik
14. 10. 2022 16:54

Scott Riiter zbrojní inspektor OSN z Iráku vysvětluje situaci německa a české republiky dvěma čechům, jedním je jindřich rajchl
https://ulozto.cz/tamhle/tFJNzSYuTem0#!ZGRmAGR2ZzMyBGOxAmHkZwNjLzMyLwOgMIEuM2Djn3uBYGt4ZN==

jirik
jirik
14. 10. 2022 17:26
Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
15. 10. 2022 13:37

Já vás Nikolo plně chápu. Potíž je, že tyhle věci se pak v každém případě začnou dotýkat a týkat nás samotných. A to jsem si myslel, že na Slovensku to za chvíli zase vezme do ruky Fico a bude to v pohodě. Ony ty třípísmenkové agentury jedou jak přes kopírák a ten jejich rukopis lze poznat na kilometr: -někde se někdo pozabíjí či postřílí -vraha najdou mrtvého (pokud to vůbec spáchal a jen to na… Číst vice »

jirik
jirik
Reply to  Nikola
15. 10. 2022 15:44

Podpredsedníčka vlády a ministerka investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR Veronika Remišová (Za ľudí) a poslanec Národnej rady (NR) SR a podpredseda Smeru-SD Ladislav Kamenický sa zhodli, že anonymné diskusie na sociálnych sieťach či pod článkami by sa mali skončiť. Kamenický v diskusnej relácii RTVS Sobotné dialógy uviedol, že by bolo vhodné, aby sa vedelo, kto čo napíše

https://www.hlavnespravy.sk/veronika-remisova-i-ladislav-kamenicky-sa-zhoduju-chcu-koniec-anonymnych-diskusii/2946104

Ondra
Ondra
Reply to  Nikola
15. 10. 2022 17:49

Dá se to brát i z opačné strany. Co za posledních 8-15 let v české politice nenese rukopis zahraničních třípísmenkových agentur? Zvlášť poté co politiku u nás převzal „Rudý svetr“ a celá ta banda z Aspenova institutu. Dřív ti šašci kolaborantští museli permanentně leštit kliky na americké ambasádě, dnes už jsou na to speciálně zpravodajsky vyškolení v amerických thinktancích, amerických zahraničních stážích atd… Jak je možné že šéf BIS dostal oficiální vyznamenání od šéfa CIA,… Číst vice »

heriot
heriot
Reply to  Ondra
15. 10. 2022 18:12

Přesně.
A hned také naběhnou na pomoc profesionální plačky a zblblé plačky zapalující svíčky, kladoucí medvídky a posílající vzkazy a veřejná medía okolo toho pořádají tanečky…

jirik
jirik
15. 10. 2022 11:32

https://gloria.tv/post/HHARQJTDKTDz3HYckkKbGTe1t
Podrobnosti
Ruský hacker objavil databázu sledovania očkovaných

jirik
jirik
15. 10. 2022 17:53

Demonstrovat proti vládě jsem šel jako občan. Akademický senát mě podržel, říká Ševčík
Současná situace je natolik vážná, že jsem považoval za občanskou povinnost sdělit své názory širší veřejnosti, komentoval svou účast na demonstraci proti vládě premiéra Petra Fialy (ODS) děkan Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze Miroslav Ševčík. Uvedl to v pořadu K věci na CNN Prima NEWS

https://www.youtube.com/watch?v=h_UpMrzijV0
*****
14 říjen 2022 cca 23 minut

jirik
jirik
15. 10. 2022 18:11

PROTIPROUD TV uvádí obnovenou Tea Party, čili povídání šéfredaktora se čtenáři a diváky prostřednictvím jejich dopisů, v nichž tentokrát dominovalo jedno hlavní téma

novinář petr hájek nad dopisy čtenářů….

https://youtu.be/KTDON4gCyVg

jirik
jirik
18. 10. 2022 20:13

Dva ruské strategické bombardéry Tu-95MS v doprovodu stíhaček MiG-31 přelétly nad vodami Tichého oceánu, Beringova a Ochotského moře. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na prohlášení ruského ministerstva obrany. NATO a Spojené státy dříve oznámily, že očekávají, že Rusko v nejbližší době uskuteční test svých jaderných sil. Ruské ministerstvo misi označilo za „pravidelný let nad neutrálními vodami“ v souladu s pravidly mezinárodního vzdušného prostoru. Trasu letu neupřesnilo, zmínka o přeletu nad Ochotským a Beringovým… Číst vice »

93
0
Would love your thoughts, please comment.x