Menu Zavřeno

Volby 2025 byla jedna velká anomálie aneb Česká republika je opravdu blázinec

Tak máme za sebou další velký cirkus. Tohle číslo bláznivé lidské show bylo nazávno „Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2025“, což mi přijde trochu dlouhé. Podle mě by stačilo něco ve stylu Orwellovy Farmy zvířat ala „Volby do prasečáku 2025“.

Tyto volby ukázaly, že v naší krásné kotlince úspěšně pokračuje vývoj „pokrokové společnosti a přátelské spolupráce ke společné prosperitě“. Tyto volby byly najsito ještě víc hodnotové a férové než v předchozích letech – měli jsme tu ještě víc dezinformací (především v mainstreamových kanálech), víc nenávisti, víc špinících kampaní proti „špatným stranám“, víc vymlčování nepříjemných kauz u „správných stran“, víc štvaní lidí proti sobě, víc měření dvojím metrem (teď už je to spíš „dvojí kilometr“), víc cenzury, víc propagandy placené ze zahraničí a hlavně ještě víc strašení a hysterie.

Jestli to bude takhle pokračovat, tak při příštích volbách (pokud nějaké vůbec budou) začne mainstream pořádat něco jako vyvražďovací hry z filmů Hunger Games nebo Running Man. Nazvané by to mohlo být třeba „Zabij si svého flastence!“ nebo „Podpal barák sousedovi Okamurovci, lol!“. Krása.

Průzkumy veřejného mínění

Lidé byli před volbami dlouho zpracováváni k potřebnému zkratovitému myšlení, za pomoci mnoha čím dál tím dokonalejších nástrojů manipulace dobytčí…pardon, vyspělé lidské mysli. Lidé se nepoučili ani z covidismu, ani z ukrajinismu a jsou ještě víc ohnuti tak, aby volili podle potřeb nadnárodní mafie.

Jedním z takových nástrojů jsou i průzkumy volebních preferencí od několika absolutně nezávislých agentur. Lidé s mozkem a trochou toho reálného kritického myšlení (dnes láskyplně zvaní „dezoláti“) samozřejmě ví, že ta nezávislost průzkumu se vždy odvíjí od toho, kdo ho zrovna platí. Že těmto agenturám se lidově přezdívá třeba „centrum pro ovlivňování výsledků voleb“. Ale lidi s mozkem jsou dnes v biologické stupnici ohrožení na úrovni CR (kriticky ohrožený), takže je brzy uvidíte asi už jen v zoo (nebo věznicích).

V reálném světě fungují agentury na průzkum veřejného mínění následovně. Přijde zadavatel s přáním na výsledek průzkumu (nikoli na nezávislý výsledek). Agentura sestaví otázky tak, aby vmanipulovala tázané lidi do potřebných odpovědí. Když průzkum nevyjde tak jak má, tak se zopakuje, někdy i třikrát nebo čtyřikrát, se výsledek přiblíží zadaným číslům.

 

Průzkum má být anonymizovaný, ale lidé samozřejmě musí být z procesních důvodů označeni nějakými kódy…a k těm kódům jde snadno přiřadit nějaký osobnostní profil. Takže se klidně může udělat průzkum na 2048 „anonymních“ lidech…z nichž část bude vybrána tak, aby podle svého „anonymního“ profilu preferovala požadované odpovědi.

Proč se to dělá? Protože podle mnoha experimentů víme, člověk se většinou podřizuje autoritě a je to tvor stádní, bez ohledu na to co dává smysl. Takže se přizpůsobí tomu, co zdánlivě volí většina.

V těchto průzkumech se samozřejmě nemůže úplně uletět od reality, protože to by i nebinárnímu Alžbětkovi v pražské kavárně mohlo začít připadat trošku zvláštní, kdyby třeba nějaká strana měla v preferencích u nějaké agentury trojnásobný výsledek než u jiných agentur. Takže se čaruje s menšími čísly, řekněme kolem 3-5%, což v našem úchylném volebním systému s 5% hranicí má absolutně zásadní význam.

Můžeme také předpokládat, že při průzkumech volebních preferencí se favorizují systémové, globalistické strany (ty co průzkum přímo nebo nepřímo platí) a ne nějaké odporně vlastenecké a pro-lidské tlupy Čecháčků. Takže logicky – v průzkumech by měly dostávat o něco víc hlasů spíše strany jako SPOLU a STAN a ne SPD nebo Trikolora. Některé strany se do průzkumů raději ani nedají, což je další metoda manipulace.

Ze všeho výše uvedeného tedy vyplývá, že i když v průzkumech dochází k manipulacím, aby následně ještě víc zmanipulovaly voliče, tak skutečné výsledky POCTIVÝCH voleb by oproti těmto průzkumům měly dopadnout tak, že buď budou plus-mínus odpovídat nebo budou mít protěžované strany o trochu méně než v průzkumech (kde byly favorizované). SPOLU, STAN a PIRÁTI by měly být spíš lehce nadhodnocené a SPD, Stačilo! A podobné strany mírně podhodnocené (ANO je něke mezi).

No a tím se dostáváme k cirkusovým volbám 2025, kde bylo všechno úplně jinak…

Anomální volby 2025

Snažím se vyhýbat takzvané dojmologii jak to jen jde – na propagandu a hysterické emotivní skřeky to tu máme novináře ze Seznam Zpráv, ČT a podobných záchodků. Dala jsem si tedy podstatná volební čísla do tabulky, abych si potvrdila nebo vyvrátila pocit, že výsledky voleb do sněmovny nedávají smysl.

Tady si můžete tabulku prostudovat sami (originál klidně zašlu všem zájemcům).

Tabulka opravdu ukazuje, že tyto volby jsou trochu podivné. Průzkumy volebních preferencí se posledních několik dní před volbami nesmí provádět, ale za několik dní by se snad nemělo moc změnit, ne? Jenže…

Jenže jak vidíte, tak tentokrát se děly zajímavé věci. Je to jedna anomálie vedle druhé. V první řadě – podle výsledků to vypadá, že lidé, kteří se oproti průzkumům na poslední chvíli rozhodli změnit hlas, šli z velké části místo SPD, Stačilo! a Přísahy volit naprosto opačné SPOLU. Hmmm… Také to vypadá, že čím více má strana kolem sebe korupčních kauz a mrtvých, čím více okradla občany o peníze a čím víc je vleče do brutální války, tím více ji voliči chtějí, ale tomu se budeme věnovat později.

Další zajímavostí je, že od roku 2021 do roku 2025 podle oficiálních dat přibylo v České republice 382 000 obyvatel. Ale lidí s hlasovacím právem naopak ubylo o 22 436. Zkuste se zamyslet, co to asi znamená…ano, máme tu navíc ke všem jiným problémům jednu tikající bombu, která možná za pár let dost zásadně změní výsledky dalších voleb silně nahnědlým způsobem. Protože není nic lepšího, než si politickým smýšlením úplně rozesrat vlastní stát, utéct do jiného a tam opakovat všechny chyby, které rozvrátily vaši původní domovinu. Mohli by o tom vyprávět třeba obyvatelé Texasu, do jejichž státu hromadně proudí obyvatelé z hroutící se Kalifornie…a tam začínají prosazovat všechno to, co vedlo k nesnesitelným životním podmínkám, ze kterých utekli.

Pak tu máme další anomálii – dosluhující (a cizí mocnosti posluhující) premiér Péťa Řiťala už několik let bojuje o post nejméně oblíbeného politika na planetě. Konkurovat mu dokáže jen jihokorejský prezident, který se snažil vyvolat válku se Severní Koreou a francouzský poskok bankéřů a milovník dlouhých jitrnic Emanuel Macron, který úplně zdecimoval Francii. Fiala má podle Morning Consult podporu jen asi 17% obyvatel…ale ve volbách ho volilo 23,4% obyvatel. A to je úpně noumání, Uďo!

Pojďme se ale podívat na další anomálii aktuálních voleb – čím větší zločinci jste a čím více týráte obyvatele, tím více vás dnes chtějí volit!

Kauzy minulé mafiánské vlády

Stockholmský syndrom je pozitivní emoční vazba a závislost oběti (např. rukojmí) na pachateli (např. únosci), která se vyskytuje též ve vztazích některých vězňů a jejich vyšetřovatelů…a zdá se, že to funguje také mezi občany země a mezi vládnoucí mafií, která je ždíme jak citrón a navíc k tomu je žene do vyhlazovací války…aby za to byli nadšeně voleni do pozice síly.

Podívejme se jen na několik šílených kauz, které se odehrály v posledních několika letech. Každá z těchto kauz by měla skončit nejen okamžitým koncem vlády a předčasnými volbami, ale často také oblečením tepláků a nástupem do kriminálu. V současném světě je ale vše naruby a tak to vypadá, že čím víc kradete, cenzurujete, podvádíte, okrádáte důchodce, likvidujete ekonomiku a dokonce i vraždíte, tím populárnější jste a tím víc lidí vás chce v čele země.

1. Dozimetr – korupční kartel STANu a Víta Rakušana

Korupční mafie kolem Víta Rakušana (šéf STANu a de-facto ŠÉF POLICIE, no tvl!) a Petra Hlubučka (ex-STAN, náměstek primátora Prahy) manipulovala tendry v Pražském dopravním podniku (DPP). Miliardy z veřejných peněz šly do předražených kontraktů (např. na kamerové systémy), které byly na míru ušity pro mafiánské kumpány. V rozpočtech už se rovnou počítalo s penězi na úplatky pro vybrané lidi, což je opravdu krásné. Policie odhalila „Dozimetr“ jako operaci proti tomuto kartelu – Hlubuček, Rakušanovi spojenci a firmy jako OICT dostávali zakázky za „provize“. V podezřelých tendrech se otočilo přes 10 miliard korun, ale Rakušan prý „nic nevěděl“ – to je asi stejně uvěřitelné, jako když vám někdo před xichtem odpálí petardu a vy říkáte, že jste nic neslyšeli. K tomu navíc 5-6 svědků z kauzy „náhodně“ zemřelo (autonehody, sebevraždy) – tohle je „náhodné“ asi jako když kritici Putina padají z oken.

2. Kampelička – Fialovo praní peněz přes Kampeličku

Všemi milovaný premiér Petr Fiala (ODS) „zapomněl“ v daňovém přiznání uvést peníze z kampeličky (úložna peněz, společnost jeho ženy). Tato kampelička dostávala zakázky od státu (např. na školení úředníků), přes které se praly peníze. Peníze tekly do Fialovo rodiny, zatímco on schvaloval rozpočty…ale Fiala tvrdí, že to bylo „jen taková drobná chybička“. Zatím víme o cca 10 milionech korun na zakázkách pro tuto kampeličku, ale to může být jen vrchol ledovce, protože je silné podezření, že se přes tuto organizaci prala i část obřích peněz proudících na Ukrajinu. (info je mimo jiné z Transparency International).

3. Brožury o Barmě – Fialova zbytečná plýtvání na „ženské“ brožury

Opět miláček davů Pjotr Fialenko, opět nejlepší premiér, jakého kdy Ukrajina měla. Fiala schválil miliony korun na brožurky pro Barmu (Myanmar), které prý měly „vzdělávat barmské ženy“. 5-10 miliónů korun šlo na tisk a distribuci materiálů, které nikdo nečetl. To je během krize, kdy lidé šetří na jídle. Kolik asi byla klasická „malá domů“, neboli částka, která se u každé takové věci odlije politikovi, který to schválil?

4. Bitcoinový skandál – vládní strany a miliardy ve špinavých bitcoinech

Vládní strana SPOLU dostala miliardy v bitcoinech získaných z nelegálních zdrojů (obchod s drogami, praní peněz). V přepočtu asi 2-10 miliard korun (ani nevíme, kolik tam reálně proteklo!) byly propláceny přes „sponzory“ a byly skryté v offshore společnostech. To vyšlo najevo při vyšetřování, ale bylo to rychle zameteno pod koberec. Jako vždy nikdo nic nevěděl, všichni byli zaskočeni, nic se neděje. Jediné, co se stalo, je to že odstoupil jeden miliardářský ministr, který teď určitě nešťastně pláče na své luxusní jachtě, jak nepohodlný je ten polštářek ze zlatých cihel.

5. Vojenské nákupy Černochové – předražené hračky

Ministryně nesmyslného utrácení Jana Černochová (ODS) schválila nákupy za miliardy, často předražené a nepotřebné. Co všechno si tato hysterická paní koupila v pauzách mezi sexuálním naháněním generála Řehky a hraní si s tankem, který nosí v kabelce?

  • F-35: 24 letadel za 150 miliard korun, celkově to ale se všemi souvisejícími náklady vyjde možná až na 500 miliard korun. F-35 jsou šíleně drahé, mají šíleně drahý provoz, jsou šíleně nespolehlivé…a navíc vlastně ani nebudou naše, protože každý den musíme vysomrovat od Američanů speciální kód, jinak ani nepůjdou nastartovat a bude to jen 24 super-drahých těžítek na toaletní papír (který už určitě předem podepsal prezident Petr Pavel, protože ten podepíše cokoli, co před něj položíte). Navíc ani není jisté, kdy by měly být tyto strojky s odlamovacími kolečky doručeny (prý 2029–2034), protože zatím ještě ani nejsou vyrobeny. Přínos pro obranu země je navíc 0%, nebo spíš záporné číslo, protože mít na svém území nosiče jaderných raket dělá z vybraných letišť prvotní cíl taktických zbraní.
  • Polní kuchy: 1 000 kusů za 4 miliardy CZK (každá ~4 mil. CZK), předražené 6–10x oproti standardu. Samozřejmě zakázka pro firmu bez tendru. Kolik že to vlastně máme skutečných vojáků, 3 nebo 4 tisíce? Takže jedna kuchyně pro každé 3 vojáky? Pucflek Baloun ze Švejka by to určitě uvítal s nadšením.
  • Pancéřová vozidla: 246 kusů obrněných vozítek CV90 MkIV za 30 miliard CZK – předražené oproti evropským standardům. Navíc obrněné vozy jsou v moderní válce spíš jen předražený šrot a pojízdné rakve – moderní válka se vyhrává drony (a ještě víc informační válkou – jedna Wikipedia udělá milionkrát víc práce než 246 vozítek).
  • Těžké kulomety a munice: Zakázky za miliardy, často bez transparentnosti (např. 16 000 BREN 2 pušek za 2,35 miliardy CZK, ale s předraženými doplňky).

Těch nákupů bylo ještě víc, ale pro představu to stačí. Tohle vše Černochová slastně nakupuje, zatímco zbyteček reálných českých vojáků má problémy i s tou nejzákladnější výstrojí (a vlastně ani není jasné, kdo bude nakoupené stroje obsluhovat, nejsou na to lidi). Být vojandou, tak je mi z Černochové na blití dvojnásobně (a ne jen jednonásobně jako ne-vojandě).

6. PIRÁTI – selhání digitalizace stavebnictví

„Free a cool ajťáci“ ze strany zhulených Pirátů (Ivan Bartoš jako ministr pro regionální rozvoj) slibovali digitalizaci stavebních řízení (nový systém stavebního zákona a Portál stavebníka). Od roku 2022 do 2025 ale způsobili jen a jen chaos nejen stavařům, ale i úředníkům. Zpožděná povolení, nefunkční appky, obludný nárůst byrokracie… Stavební firmy stály, projekty zamrzly, tisíce žádostí byly zablokovány, firmy ztrácely miliardy.

Odhaduje se, že tohle selhání stálo ekonomiku 100–300 miliard korun (ztráty z prodlev, pokuty, zrušené projekty; odhad Hospodářské komory a opozice ANO). V roce 2023 zpožděno 40 % staveb, v 2024 až 60 %.

A pozor – TOHLE NENÍ VŠECHNO! Pokud bych chtěla znít jako nejslavnější telemarketér Horst Fuchs – „nazaplatíte jednu korupční kauzu, nezaplatíte dokonce ani dvě kauzy, zaplatíte desítky kauz…a to se vyplatí!“ V podstatě se dá říct, že kam současná (odcházející) vláda šáhla, tam přišla korupce, zastrašování, dezinformace, manipulace a neschopnost.

Důchodcům se v době obludné inflace šáhlo na valorizace důchodů, takže se jim neskutečně snížily důchody.

Rakušan rozjel speciální „fašistickou“ jednotku na potlačování svobody slova – výsledkem bylo pronásledování občanů za názory, předvolávání na policii za nějaký blbý příspěvek na sociálních sítích, nezákonné zablokování desítek informačních webů alternativy a dokonce už i zmanipulované soudy jak z padesátých letech – dost lidí dostalo čistě za názor nejen podmínečný trest odnětí svobody na 3 roky, ale někteří dokonce dostali trest natvrdo a skončili za názory v kriminále.

Další pikoška – zvýšení povinných poplatků na asi největšího dezinformátora a válečného štváče v zemi, tedy na (proti)Českou televizi. A nejen, že byly zvýšeny poplatky za něco, na co kouká čím dál tím méně lidí a co produkuje čím dál tím větší kekel, ale ještě zdrsnili podmínky pro to, kdo téhle mafii musí nedobrovolně platit koncesionářské poplatky. Třeba já na tu silážní jámu nekouknu jak je rok dlouhý, ale platit to musíme, aby měl chudáček Václav Moravec na prezervativy (ta miliarda korun z dotací, které dostal na jakýsi výzkum pití mlíčka, mu očividně nestačí).

O tom, s jakým zanícením nás současná vládní mafie žene do potenciálně vyhlazovací války s Ruskem ani nebudu mluvit. Už jednou mě za jeden naprosto neškodný komentář k Rusku tahali na policii (měla jsem tehdy samozřejmě pravdu, ale to je dnes zločin).

A co třeba ta podivná masová vražda na Filozofické fakultě? Policie byla zcela jasně matena z ústředí, řadoví policisté běhali kolem budoucího masakru jak zmatené slepice a nic nechápali, aby pak byli donuceni nesmyslný případ uzavřít s nesmyslným vysvětlením a ještě ho nesmyslně napojit na jiné vraždy, aby měl kdosi klid. Nehledě na reakci papalášů na informaci o probíhajícím masovém vraždění ala „nějaký študentíci nás nezajímaj, nechte nás dál kalit, juchachá!“. Po pravdě – já být policajtka, tak Rakušana docela solidně nenávidím, protože z mojí organizace dělá úplné idioty (a navíc dělá obstrukce spravedlnosti). A raději se ani nerozepíšu o Lence Šimůnkové, mamince jedné z obětí, která jako jediná hrdinně bojovala za odhalení skutečného dění při střelbě…aby pak najednou skočila do Macochy. Ke které ji podle všeho odvezl jeden (zadlužený) bývalý policista, který pak hned odjel a nepřišlo mu to nijak divné, nechat ji bez odvozu stát u propasti. Ale zase pak prý po ní zdědil milion korun, takže…ne, nebudu na to myslet, z tohohle se mi fakt hrnou slzy do očí, stejně jako z odporných reakcí na její sebevraždu (?) od spousty lidí, brrr… 🙁

A co tu máme za další úspěchy Fialovy pěti-demolice? Hroucení průmyslu, zvýšení minimálních odvodů pro OSVČ už skoro na TROJNÁSOBEK (i při nulovém příjmu budete muset platit čistě za svoji existenci už 110 000 Kč ročně, což je pro nízko-výnosné drobné podnikání likvidační).

A co Rakušanovo podpis pod migrační pakt? Snaha zrušit českou korunu? Další ustupování greendealismu? Devastační zahraniční politika a pokusy zničit V4? Pokračující likvidace školství a tolerované úlety jako divadelní hra pro děti s penisovým lesem? Nebo to že jedním z hlavním bodů kampaně STAN bylo co nejvíc zjednodušit eutanazii dětí (ideálně jen na jejich rychlou žádost – víme přece jak to funguje v Kanadě, kde válečným veteránům, lidem v depresi i důchodcům už často „zdravotníci“ navrhují euthanasii jako první metodu „léčby“)…

Nebo co ta podpora systému, kde tečou peníze k mainstream novinám i YouTuberům (aby mafie pokryla i mládež) z USAID nebo dokonce rovnou z americké ambasády? Vládní mafie schválila nový a velmi gumový náhubkový zákon o „práci pro cizí mocnost“, ale přestože oni sami očividně pro cizí mocnost makají od rána do noci a lezou jí do zadku tak hluboko, že už jim ani kotníčky nekoukají, tak na ně se to nevztahuje? Aha, jde tu jen o tu jednu jedinou „zlou“ mocnost, ale zrazovat národ pro všechny ostatní mocnosti je v pohodě (protože to vládním mafiánům sype peníze).

Ten výčet by mohl pokračovat dál a dál – je naprosto neskutečné, co současná vláda stihla za pouhé 4 roky zničit a rozkrást!

A výsledek?

Tyranizujete nás? Tak vám dáme hlas, pupíci! 🙂

Po všech těchto kauzách, které by prakticky jakoukoli jinou vládu okamžitě odstřelily (pamatuje na v podstatě směšnou kauzu s Nečasem a neproclenou kabelkou?) tu vláda zůstala celou dobu, zuřivě krytá už naprosto zkorumpovanými médii. Lid je rozeštvaný, zadlužený až po uši, průmysl zdevastovaný, armáda zničena, policie a soudy zesměšněny, stavební úřad rozvrácen, důchodci ožebračeni, zdravotnictví už skoro doraženo, cenzura utržená z řetězu…ale nevadí, protože…Putin!

(takhle odhaduji, že to vypadá v hlavě těch, kdo si opakovaně volí do čela lidi, kteří je týrají)

Celý program vládní pěti-demolice byl v podstatě jen jedna do zmrtvení opakovaná mantra: „Pokud nás nezvolíte, sežere vás Putin! Putin! Putin! Putin!“ Dokonce i svůj původní volební program „Babiš vám sežere děti!“ změnili jen na Putina. A Babiše jen označili, jako že sem božského kanibala Putina nadšeně pozve na hostinu, takže vlastně zabili dvě mouchy jednou ranou svého slizkého chapadla. Byla to volební kampaň, která by měla být vyhodnocena jako úplná pitomost i v ústavu pro duševně zaostalé…ale ono to vypadá, že v naší zemi tohle stačí na získání skoro 50% voličů.

Destruktivní STAN prý dokonce dostal o 211 tisíc hlasů víc než minule…protože tak skvěle fungoval? Ničiví PIRÁTI dostali o 85 tisíc hlasů víc než minule, protože tak skvěle zvládli na vše kývat a pak zničit stavebnictví. SPOLU ztratilo pouhých 180 tisíc hlasů, protože Fiala je tak strašlivě oblíbený. Zato SPD ztratilo 76 tisíc hlasů, protože…protože nemělo žádný reálný skandál? Nebo jak tohle funguje, proboha?!

Když se myslící člověk dívá na všechny ty anomálie kolem aktuálních voleb, tak ho musí automaticky napadnout, že to smrdí volebním podvodem na sto honů. Těch podivností je prostě příliš mnoho! Stačí se podívat na nedávné brutální volební podvody v Rumunsku nebo Moldavsku. Ale vlastně i v Německu a Rakousku, kde se u několika minulých voleb také masivně fixlovalo.

Jenže…

Jenže v našem systému s volebními komisemi se podvádí strašně komplikovaně. Do podvodu musí být zapojena celá volební komise. A aby to mělo význam, musely by podvádět komise po celé zemi. Nebo by se musel použít nějaký šíleně riskantní trik (třeba noční výměny lístků ve volebních urnách?). Ne, nevím, jak by to šlo v tak velkém rozsahu udělat, aby to někdo někde aspoň trochu nepropíchl… Třeba v USA v roce 2020 byl masivní podvod relativně jednoduchý, protože se tam mohlo masivně šachovat s korespondenčními lístky a s volebními stroji Dominion, když vše navíc mělo skvělé krytí v podobě Covidu (i tak se to samozřejmě provalilo, ale mainstream to dál zuřivě vymlčuje). Ale u nás je to přeci jen lépe zabezpečeno…

Takže – proběhly spousty obřích předvolebních manipulací? Samozřejmě ANO. Ale proběhly i volební podvody s hlasy? Pravděpodobně NE – nevím o řešení, co by v našem systému umožnilo udělat podvod větší než jedna dvě desetinky procenta. A tak podle Occamovy břitvy vychází jediné možné řešení – lidé už tu většinově opravdu jsou kombinací masochistů a idiotů. Degenerace. Digitální idiocie. Ovládnutí strachem. Neschopnost samostatného myšlení. Neschopnost poučit se z minulosti. Brutální konformita. Hamburger místo mozku, Netflix místo knihy.

Asi.

Mě ale ta zuřivá konformita za každou cenu nedává moc smysl – instinkt přidat se ke stádu kvůli zvýšení bezpečnosti přece funguje jen do určitého bodu. Ale když je stádo a konformismus naopak hlavním ohrožením, jaký to dává biologický smysl? Čím blíž je běžící stádo k hraně útesu, tím víc se snažíte držet v jeho středu? Cože? To není v lidské psychice nějaká biologická či psychologická pojistka proti úplnému sebezničení? Vždyť my sami sebe nelikvidujeme na úrovni jednotlivce, ale rovnou na úrovni celé civilizace…

Přiznám se, že mám pocit, že mi z té nelogičnosti praskne hlava. Tak, že mám pocit, že z toho snad budu mít nějaké aneuryzma, jak se snažím to stádní sebevražedné chování pochopit. Prostě mi to hlava nebere. Ale už víc chápu, proč se lidé jako Karel Čapek nebo Karel Kryl v podstatě utrápili a umřeli relativně mladí. Určitě se také snažili pochopit, proč se naprostá většina lidí chová jako úplní…jako totální…

Eh… Ignorovat to nejde, protože to zmanipulované a čím dál tím agresivnější stádo je všude kolem nás. Není kam odejít, celá planeta už je zdá se pod kontrolou té podivné nadnárodní mafie, která jako kdyby teď zaváděla vyšší stupeň otroctví a prováděla lidské oběti v celoplanetárním měřítku. A většina lidí to má nejen na salámu, ale ještě to podporuje a útočí na ty, kteří křičí „Bacha, běžíme k okraji útesu!“. My bohužel nemáme jinou planetu než Zemi, tu naši překrásnou ale někdy i krutou matičku.

Takže – co s tím? Nápady?

 

4.9 34 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest

Tento web používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak data z komentářů zpracováváme.

101 Comments
Most Voted
Nejnovější Nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
stan
stan
6. 10. 2025 22:50

Nikolo, vystihla jsi v podstatě vše co se dalo a přiznám se , že bohužel také nechápu co tak kouzelně krásného je na Fialovi, Rakušanovi a Hřibovi. Ale dva dny před volbama jsem se byl ostříhat a by li tam čtyři kadeřnice a byla řeč o tom koho volit. Kdybys viděla s jakým despektem a ironií komentovali SPD a Stačilo, tak bys nechápala. Prostě 4 slepice, které si s bídou přečtou titulky na Seznamu a… Číst vice »

Ina
Ina
Reply to  stan
8. 10. 2025 16:29

Poměr lidí stádních ku rebelům je v populaci zhruba 60 : 40. Z toho vyplývá, že ty volby skončily ještě poměrně dobře. Bohužel. Stádní člověk opakovaně slyší, že Okamura je nácek a fuj, a že lepší lidé (mladí, vzdělaní, bohatí…) volí tak a tak, a stádní blbec chce také patřit mezi ty „lepší“, tak je bezmyšlenkovitě napodobí. Že se nejedná o výsledky seriózních průzkumů, ale manipulativní techniku, to hlupák nepochopí.

Lava
Lava
6. 10. 2025 20:27

Mluvila jsem den před volbami se známými z vesnice, kde máme chalupu. Pracují tam na farmě a ví, že EU opatření ohrožují jejich budoucnost. Když jsem řekla, že chci volit SPD, reakce byla: Cože? Okamuru? Toho bychom nikdy nevolili. Zeptala jsem se proč. A oni řekli, že prosazuje ta hrozná opaření, v zemědělství, která je zničí. Já na to, že to je přece úplně naopak. Okamura přece nejdéle ze všech bojuje proti změnám, které prosazuje… Číst vice »

Ladik
Ladik
Reply to  Lava
12. 10. 2025 15:04

Naivní předpoklad, že SPD, pokud bude k koryta, bude nadále rozumná.

Laco
Laco
6. 10. 2025 20:17

Kdyby se volby nekonaly a Texaské nástroje by poslaly jen výsledek, který poslaly, dopadlo by to stejně, jen by lidé nemuseli blbnout. Politická objednávka z Bruselu byla naplněna. Mám spoustu známých a nikdo z nich nehodil STAN a Spolu, jeden hodil piráty a dva ANO. Zbytek SPD, Stačilo a ČR1. Že by mí známí byli naprosto jiní než zbytek voličů se mi nechce věřit. A kdo ví, kolik volilo nebožtíků? Volby jsou podvod.

Lava
Lava
Reply to  Nikola
6. 10. 2025 20:39

Když jsem se bavila s různými známými koho budou volit, tak vetšinou nevěděli. Nemohli se totiž rozhodnout jestli SPOLU nebo STAN. Protože přece SPD jsou extrémisti a STAČILO jsou komunisti, a MOTORISTY… to nikdy. A hlavně aby to nevyhrál Babiš. Takže já jsem výsledkem voleb vlastně mile překvapená. Kde jsou prosím ti inteligentní lidé, co se o to zasloužili? Já žádné neznám, kromě pár nejbližších.

Patriot
Patriot
Reply to  Nikola
6. 10. 2025 21:08

Už se naplno projevil masový prostředek k ovládání lidských milionových stád: AI napojené na sociální sítě.
Fakt bych nepodceňoval zombifikaci skrz smartfoun.

Všiml jsem si že AI algoritmika filtruje VEŠKERÉ KRITICKÉ a „NEGATIVNÍ“ zprávy a příspěvky. Tedy i ty kritizující vládu a SYSTÉM jako takový.
Tudíž Stačilo! nemělo nejmenší šanci. Ani alternativní média na průnik mezi obyčejné lidi.

My tady na „alternativě“ taky žijeme ve virtuální bublině – v iluzi o inteligenci většiny.

P.A.Semi
P.A.Semi
Reply to  Nikola
7. 10. 2025 01:29

Já nebyl v komisi, ale na webu jsem si ověřil své „kroužky“, ve své vesnici…
Všude jinde mají být hlídači v komisi a ozvat se, kdyby byla nesrovnalost… Že se nikdo neozval, znamená, že nesrovnalost nebyla, nebo strany nenominovaly své zástupce do komisí? (ani nebyla slyšet stížnost, že by jim odmítali zástupce v komisích…)
https://www.pokec24.cz/blog/komuniste-neznicili-moravu-vyvraceni-legendy/#comment-270592
a následující – také jsem srovnával volební modely, a diskutuji…
πα½

Artur
Artur
Reply to  P.A.Semi
7. 10. 2025 17:37

Na komisích se nepodvádí, ovšem jak ve sčítacím stroji, který se, údajně vyměnil i bz politické kontroly? Tak to i fungovalo v henté dekokracii, za mořem. Elektronické úpravy…

Eva
Eva
Reply to  Nikola
8. 10. 2025 10:42

ja jsem byla ten silenec – vzala jsem okrskova data a vse prepocitala – vysledna publikovana data odpovidaji datum z okrsku

Eva
Eva
Reply to  Nikola
8. 10. 2025 11:48

ne, kontrolovala jsem json data pomoci pythonu – mohu samozrejme zaslat zdrojak

Eva
Eva
Reply to  Nikola
8. 10. 2025 11:49

to znamena – pokud by to bylo cinkle, tak jedine na urovni okrskovych dat – uznavam, ze se v nich spatne orientuje

P.A.Semi
P.A.Semi
Reply to  Nikola
8. 10. 2025 16:36

Jediný, kdo může podvádět, jsou okrskové komise, že by nahlásily jiný počet, nebo na konci voleb ze seznamů zjistily, kdo nepřišel, a naházely by to tam za ně…
Proto tam mají být zástupci více stran, aby se navzájem hlídali, že nebudou podvádět…
V centrálním úložišti to je přehledně sečtené a novináři i aktivisté ty součty kontrolují, dělají statistiky atd…

Zveřejním nějaké statistiky, mapy i program na stahování a procesování dat https://pi-alpha.org/cz/Volby2025/ asi zítra…

πα½

P.A.Semi
P.A.Semi
Reply to  Nikola
8. 10. 2025 16:41

A náhledem na statistiky okrsků je zřejmé, že tam žádný „exces“ není… V Praze a okolí jsou kreténi, kteří volí svůj „klub“ nehledě na skandály, ale na nějaký podvod na úrovni okrsků by ho museli rovnoměrně rozdělit přes všechny okrsky – že by to nikde nikdo z těch okrsků nekontroloval? Nepravděpodobné… Prostě ze Slávisty neuděláte Sparťana jen proto, že Slávie nabere pár černých hráčů a jiných ne-slovanů, volí svůj Klub, poslouchají své hlásné trouby a… Číst vice »

Eva
Eva
Reply to  Nikola
8. 10. 2025 18:43

co kdyz je to daloko prozaictejsi – lide, kteri si nejsou jisti svym usudkem, se obrati na vyssi autoritu… Ano, mam na mysli AI – Groka, ChatGPT apod. A tipnete si koho jim poradil? a od koho odrazoval?

Eva
Eva
Reply to  Nikola
8. 10. 2025 18:44

Pr. 1/2
Hele, Groku
@grok
Za pár týdnů máme v ČR volby a já mám dvě otázky. 1. Zkus mi říct, koho mám volit, pokud chci, aby ČR měla rozpočtově odpovědnou vládu, vyrovnaný rozpočet a začala snižovat dluh. 2. Řekni, koho volit, pokud naopak chci, aby ČR co nejdřív zbankrotovala

Eva
Eva
Reply to  Nikola
8. 10. 2025 18:45

2/2
Grok:Ahoj! Na základě analýzy programů stran pro volby 2025: 1. Pro rozpočtově odpovědnou vládu, vyrovnaný rozpočet a snižování dluhu by mohla vyhovovat koalice SPOLU (ODS, KDU-ČSL, TOP 09), která prosazuje konsolidaci financí a snížení deficitu podle plánů EU. 2. Pro opačný scénář (rychlé zadlužení) by mohly vést k vyšším výdajům bez příslušných úspor strany jako ANO, která kritizuje úsporná opatření a navrhuje investice do růstu. Volba je na tobě, zvaž více zdrojů.

Eva
Eva
Reply to  Nikola
8. 10. 2025 20:49

mozna, ale to bych se dozvedela az pri dostatecne stouravem dotazu – primarne cerpa z takovychto zdroju:
BBC, Wikipedia, NPR, Guardian, Politico

Laco
Laco
Reply to  Nikola
7. 10. 2025 11:59

Nikolko, vážím si Tvých názorů a rád čtu Tvůj blog. Potíž v celém „Demokratickém“ systému je v tom, že stále platí klasické „Rozděl a panuj“. My jsme naházeli lístečky a koukáme, co z krásně v seriálu Návštěvníci demostrovaného CML vypadlo. Ano je zde 30-ti letá indoktrinace, vymývání mozků systémem, zmombi,smombi, tele, AI a jiné fikace a sociální programování. Potíž je určitě i v očkování proti COV -viz slovanskenoviny.sk/renomovany-imunolog-bije-na-poplach.Chyba je i v tajném hlasování a v… Číst vice »

Laco
Laco
Reply to  Laco
7. 10. 2025 19:14

Nevím proč, ale další znaky mi to nepovolilo, tak se omlouvám za nedokončenou větu. Chtěl jsem pokračovat asi takto:

v tom, že není možná zpětná kontrola na vyšší úrovni než lokálních volebních míst a ani tam to běžný člověk zkontrolovat nemůže.

Jiří
Jiří
Reply to  Nikola
8. 10. 2025 17:34

Já jsem člověk z masa a kostí.Člověk mě osobně známý seděl ve volební komisi a účastnil se počítání hlasů. Jestliže mělo Stačilo! X hlasů, ANO v jejich ,, vesnickém ,, okrsku ,, mělo 10x X více hlasů. Setkal jsem se spodobným poznatkem z volebního okrsku jisté části Prahy. Více informací nemám. Ale jsou to údaje, za které strčím ruku do ohně 🙂

Ladik
Ladik
Reply to  Nikola
12. 10. 2025 15:07

N., je hloupé otázky klast, když lze volební výsledky přepočítat, proč je už někdo nepřepočítal?

Patriot
Patriot
6. 10. 2025 20:52

Vysvětlení je až směšně jednoduché. 98% médií podporuje Pětikolku, STAN, Piráty. Lidi už tak zdebilizovali že volí strany co mají nejlepší marketing v médiích. Nevidíte ty zombíky šmatlající na smartfounu celý den ? Myslíte že si prohlíží Zvědavce nebo Aeronet ? Či Novinky, Aktuálně, Seznam -prorežimní média? Druhá věc jsou sociální sítě. Ty vytváří virtuální bubliny, kde si lidí ty názory mezi sebou jen utvrzují. Nabídne takovému člověku YouTube nebo Facebook video s dezolátskou alternativní… Číst vice »

Jiří
Jiří
Reply to  Patriot
8. 10. 2025 20:07

Díky za tip na Antiviruse. Už mi vypadl z hledáčku. Rád jsem si téma neúčasti ve volbách přečetl.

Jára
Jára
6. 10. 2025 21:21

A co když za tím stojí manipulace na úplně jiné úrovni? Nazvěme ji „černá magie“ – k tomu to má nejblíže. Pak ani není potřeba volby manipulovat stupidní manipulací s lístky. Lidé, kteří se nechali opíchat vaxindlem mohou být ovládáni způsoby, které třeba neumí většina lidí ani postřehnout. Ten vaxindl bylo něco mnohem horšího než chemická látka, to byl kolektivní úpis. Na podobném principu černé magie funguje fašismus. Tam ani chemická složka jako u vaxindlu… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Nikola
6. 10. 2025 23:55

Velké destruktivní egregory jsou tu trvale. Třeba ten fašismus. To je taková energetická hydra. Vždycky to někdo „objeví“ a nejdříve ho to posílí a nakonec zničí. Ono s tou svobodnou vůlí je problém. Lidstvo je na konci 3. vývojového stupně. 3. stupeň znamená primárně uvědomit si sebe jako jedinečnou bytost. Ty vyšší složky nemá natolik vyvinuté. Ješua pocházel před 2000 lety z civilizace poslední fáze 4. úrovně. A nakonec ho to zdejší šílenství semlelo také.A… Číst vice »

Patriot
Patriot
Reply to  Jára
7. 10. 2025 10:57

Ježíš se inkarnoval celkem 3x.

Jako Achnaton – Nefertiti jeho manželka(hned ho zabili a vymazali z historie),
Kristus (překroutili jeho učení, ale vymazat ho nedokázali, 2000 let jim to působí problémy) a
Mohamed (tam nedokázali ani pořádně překroutit jeho učení a působí to ohromné potíže Biblickému projektu).

Zrovna jsem se dozvěděl z KOB, že islám úspěšně geograficky zablokoval šíření destruktivního Biblického projektu na jih a východ.
Byť nám do hlav vtloukají pravý opak.

Jára
Jára
Reply to  Patriot
8. 10. 2025 11:34

I když Lazareva odsuzujete, tak ten napsal, že lidstvu byla dána duchovní „léčba“ Islámem v jedné části a Křesťanstvím v části druhé. „Lék“ není možné užívat neustále. Potom samotný lék začne škodit. Lidé se Islám nesnaží pochopit a povznést se výše, ale tupě opakují to samé O inkarnaci Ježíše jako Mohameda silně pochybuji. Mohamed takové zázraky nedělal a byl na nižší úrovni. Bytosti 4. úrovně STO už se chovají skoro všechny podobně – už mají… Číst vice »

Patriot
Patriot
Reply to  Jára
25. 10. 2025 12:57

Teď mi ještě vysvětlete proč Mohamed byl z nich nejúspěšnější a nejefektivnější, zatímco Ježíše nepochopili ani jeho učedníci (navzdory/díky? všem zázrakům) a hned vše překroutili k nepoužitelnosti.

Těžko řict zda je Nový zákon spíš k smíchu nebo k pláči. Něco tak vytrhaného, seškrtaného a překrouceného těžko jinde najdete.
Korán je sice v mnohém zastaralý , překonaný (překlad, hadísy atd…) ,ale i tak je to jak porovnávat slabikář pro prvňáčky a učebnici fyziky pro průmyslovky.

Jára
Jára
Reply to  Nikola
7. 10. 2025 00:06

Smutné na tom celém ještě je, že jsem při regresi zjistil, že vina za pád civilizace padá na každého, kdo nic neudělal. Takže se to pak s dotyčným může táhnout mnoho desítek inkarnací. V této vesmírné hře nemůže být naším úkolem tu destrukci zastavit. Na to nemám ani já ani ty prostředky. Ono to může být pro mnoho lidí i pomoc, že tváří v tvář naprosté destrukci začnou hledat jinde než v hromadění majetku. Ale… Číst vice »

Patriot
Patriot
Reply to  Jára
7. 10. 2025 10:10

„Karma“ a „vina“ jsou nebezpečné nesmysly. Jsou tu zlouni co se tu inkarnují tisíce let, pořád do těch samých bohatých a úspěšných rodin a tisíce let škodí (GP). Pak jsou tu ti co usilují o blaho lidstva a jsou tisíce let dokola vražděni, mučeni, vězněni. Rodí se do chudých rodin, nemocní, se zdeformovaným tělem. Na rozdíl od zlounů.Často se je snaží zabít jejich vlastní rodina. Kolem mě umírají výhradně ti slušní a zlouni jsou v… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Patriot
7. 10. 2025 15:58

Bohužel to nesmysl není, jen to funguje trochu jinak než je nám nalháváno. Ti, co nám skutečně vládnou, dělají špinavou práci cizíma rukama a proto na ně přímo karma nedopadá. Ukrajina je typický příklad. Hlavní karma dopadne na ukrajince – ti zavraždili 14000 civilistů do začátku války s Ruskem, ale ti, co je naočkovali vražednou ideologií jsou zatím v pohodě. O tomto jevu psal S.N.Lazarev někdo několik inkarnací po sobě loupil, přitom byl zdravý a… Číst vice »

Patriot
Patriot
Reply to  Jára
7. 10. 2025 19:52

Lazarev slouží přinejmenším nosatým, ale spíš kurátorům Biblického projektu.

Ona je obrovská snaha nacpat mezi Slovany a rusy obzvlášť, různé ty Lazarevy, Duginy, Allatry, pseudo-védské žrece apod.
(z důvodů které snad ani netřeba vysvětlovat)
Bohužel i oblíbený G.Sidorov je nastrčený.

Karma funguje nejspíš zcela obráceně: když vás někdo okrade a zařídí si díky tomu luxusní život a vy zemřete v bídě jako alkoholik plný nenávisti, tak hádejte kdo se další život narodí v bídě ?

Patriot
Patriot
Reply to  Jára
7. 10. 2025 20:17

Já věřím hlavně své zkušenosti. Lidé co jsem potkal, co měli tu nejhorší „karmu“ byli z 90% milí, empatičtí, soucitní, dobráci od kosti. Často velké zdravotní problémy, potáceli se na hraně přežití, chudí, okradení, vystresovaní.
Naopak ti největší šmejdi byli silní, zdraví, bohatí, v klidu.

Ukrajina není o „karmě“ ale o energii oběti. Která přitahuje všechny ty neštěstí.

Češi se v minulosti „karmicky“ neprovinili, přesto přitahují katastrofy a neštěstí. Z podobné příčiny jako Ukr.

Jára
Jára
Reply to  Patriot
8. 10. 2025 11:41

Vy jste to úplně překroutil. Ukrajinci způsobili z vlastní svobodné vůle akci – plně se podřídili KoZa, nechali se oblbnout a začali rusy vraždit. Karma je reakce na toto a ta přijde později – ona už vlastně přichází. Celá zem je zdemolovaná, průmysl v troskách, suroviny „darovány“ nosatým, muži z větší části povražděni …. to na sebe sami přivolali.

Jára
Jára
Reply to  Nikola
8. 10. 2025 14:12

Bohužel to takto zastavit nejde. W.Mistelle psal o tom, že kdyby se v celé lidské civilizaci našla skupina 5 lidí, tak by dokázala zastavit jakoukoliv válku. Jenže prostě v celém lidstvu se 5 lidí nenašlo. Ono vesmír chce něco úplně jiného než vzít kvér a jít se někam mlátit. Sice se staví proti fašismu, ale neefektivně. Tady jde o kolektivní selhání celého lidstva trvající tisíce let. A současná doba je ještě vyjímečná tím, že jde… Číst vice »

Patriot
Patriot
Reply to  Jára
25. 10. 2025 12:44

Bohužel celá ezoterika, celá psychologie a „duchovní“ sféra, jsou jen KOLOSÁLNÍ PODVOD (velmi výnosný, celkově v miliardách dolarů) Který vesele jede v rámci Biblického projektu. A to včetně Antivirusova webu (o Lazarevovi ani nemluvě) Jak skvělý a propracovaný podvod to je, dokazuje že ho skoro nikdo neprokoukl. I mě to trvalo desítky let až doteď. Bohužel ani KOB se nepodařilo z toho vymanit, ač to o sobě tvrdí. Ty jejich teorie o HNŘ jsou nedomyšlené… Číst vice »

Gymir
Gymir
Reply to  Patriot
26. 10. 2025 08:22

To by mě zajímalo na co jste přišel. Taky se snažím přemýšlet po vlastní ose, a v poslední době se přede mnou vynořuje obraz, kterému říkám “konspirace temných sil”. A dost velkou roli v tom hraje právě ta bible, přeneseně islám, judaismus. Škoda že tady není vhodný prostor to všechno popisovat, kvůli kapacitě a schvalování příspěvků. Leda to přesunout někam jinam.

Patriot
Patriot
Reply to  Jára
8. 10. 2025 16:23

Ale nepřivolali. Je to plán globalistů a BlackRocku na vyčištění Ukrajiny od původních obyvatel, zabavení černozemě a vybudování luxusních resortů na pobřeží. Za tím účelem tam instalovali loutkovou vládu a skrz tajné služby režim udržovali, včetně neonacistů, kterých je v populaci tak stěží pár procent.
Žádné ezo pezo do toho netřeba tahat.

Pak mi ještě „karmicky“ vysvětlete ČR jako banderovské zázemí a srovnání Palestiny se zemí. A proč Británie ještě neklesla na dno oceánu.

Jára
Jára
Reply to  Patriot
9. 10. 2025 07:24

V KOB je výslovně napsáno, že Bůh je pseudonáhodná loterie a losuje podle morálky všech zúčastněných. Karma je právě možnost výběru nejlepší a nejhorší možnosti pro dané společenství. A to se ovlivnit dá. Palestinci volali smrt židům. Tím tohle soukolí zhouby roztáčeli. Z pohledu Izraele to byl akt svobodné vůle – udělat genocidu technicky mohli, jinému národu by to neprošlo. Karma za to přijde pro Izrael později.

Jára
Jára
Reply to  Patriot
9. 10. 2025 07:32

Jestli se Británie propadne o tom nevím. Ale četl jsem o proroctví, že možná se stane daleko větší pohroma daleko většího rozsahu, kde půjde pod hladninu moře i většina vyspělého západu. To by byla katastrofa globálního rozsahu. Jestli se to stane za našeho života to nevím. Tyhle geologické děje se nemusí stát vůbec. Dalo by se na to dívat jako na karmu, kdyby moře kolektivní západ spláchlo.

Gymir
Gymir
Reply to  Patriot
26. 10. 2025 10:39

Každého když mučí, vydá dlouhý řev
každému, když řízneš, teče rudá krev
je jedno čemu věříš, co by jsi chtěl být
každý chce dýchat a chce přežít
a každého změní mít na dosah moc
a proto jen ti slabí přijdou na pomoc

/ZNC/Nejlepší ze všech světů

Patriot
Patriot
Reply to  Nikola
7. 10. 2025 10:41

Oni v tom ti ezoterici taky mají solidní guláš. Vemte si třeba egregor alkoholizmu. Všichni chlastají dobrovolně. Já se od toho egregoru třeba v pohodě odpojil. To samé egregor nacizmu. Nutí snad někoho násilím být náckem ? Všichni do těch Azovů či NSDAP vstoupili dobrovolně. Kdo je ovšem STÁDOVÝ, ten je pro egregory snadná kořist. Bojí se přijít o „kamarády“ z hospody či fotbalového klubu. A stádovost už sama předpokládá DOBROVOLNÉ vzdání se svobodně vůle… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Patriot
7. 10. 2025 16:04

Samozřejmě, že tam vlezli dobrovolně. Ten egregor dává lidem spoustu výhod, vitality a klidně i finančních prostředků. Mohou najít spoustu podobně smýšlejících kamarádů, chytlavé písničky a mnoho dalšího. A dokonce je to částečně chrání před světskou spravedlností, když třeba dají průchod své agresivitě a mlátí druhé.

Je se z toho po nějaké době nedá (snadno) dostat, protože je to tam energeticky zamkne. A pak je to začne formovat a oni nemají čím se bránit.

Jára
Jára
Reply to  Patriot
7. 10. 2025 18:39

Nejlepší to je vysvětlit na egregoru alkoholu. Tam také každý leze dobrovolně. Chce být jako mladý cool, alkohol vidí jako známku dospělosti, v hospodě najde spoustu přátel. A částečně ho alkohol v začátcích povzbuzuje. Ale později už ho ten egregor drží.
U drog obecně platí, že je člověk nejdříve bere aby mu bylo ještě lépe. Ale pak je bere jen aby mu nebylo špatně.

Lada
Lada
Reply to  Nikola
12. 10. 2025 20:14

svobodná vůle je samozřejmě velmi podstatná pro zavádění NWO. A je to univerzální pravidlo, které se musí dodržovat. Problém je v tom, že se svobodnou vůlí se dá nepřímo manipulovat převzetím přístupu k duchu, duši a vědomí. A to nahrazením, pokroucením pravdivých informací nepravdami. A tuto blokaci/filtr má každý obyvatel této planety, ale v různé míře. My zde žijeme ve fyzické realitě, a tedy pro nás svobodná vůle je dána tím co si denodenně volíme… Číst vice »

Pavel
Pavel
8. 10. 2025 09:02

Byl jsem u volební komise. Jak je vidět manipulátoři objevili mnohem jednodušší systém ovlivnění voleb – ovlivnění voliče. Před mnoha lety jsem se zúčastnil několik školení prodejních dovedností – tzn. jak ovlivnit zákazníka (např. prodejce stojí, zákazník sedí = převaha, nadřazenost, nikdy neuhýbat pohledem doprava nahoru = znak lhaní, apod.) Někdy minulý týden video na X – chcete-li připravit lidi na válku, tak jim ukazujte hrůzy – mrtvé, zraněné, utečenecké tábory, cokoliv – oni si… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  Pavel
8. 10. 2025 11:47

Jasně, primární manipulace se odehrála u odhadů volebních výsledků.
Na tomto URL je naprosto detailně popsáno, jak se masa ovládá s pomocí cinknutých odhadů.
Trik č. 1: aktivizace voličů „té správné strany“, prostřednictvím hrozby
Trik č. 2: Odklon nespokojených voličů té „jedině správné strany“ směrem k oportunistickým a úplatným gaunerům
Trik č. 3: Oslabování politických konkurentů

Pavel J.
Pavel J.
7. 10. 2025 07:34

Vaši frustraci chápu a obávám se, že ty problémy mají – kromě klasické lidské stádnosti, pohodlnosti a ustrašenosti – jednoho společného jmenovatele a tím jsou masmédia. Pjér la Šé’z říká, že „žijeme v kolektivním problému, který má ovšem pouze individuální řešení“. Ty věci, které popisujete, se prostě (kromě nějakého zdražování, ale za to určitě může Putin) k typickému modernímu frikulínovi nedostanou. Do jeho komnaty ozvěn tvořené jeho sociální bublinou prostě „alternativní“ informace nepronikají. Někdo už… Číst vice »

Patriot
Patriot
Reply to  Pavel J.
7. 10. 2025 10:32

Máte na mysli tu „ezo“ teorii že se lidstvo rozštěpí do 2 časových linií ? Nebo něco jiného ?
Zatím to vypadá tak, že z té skupiny přemýšlivých „alternativců“ do skupiny MSM zombíků naprosto nic nepronikne.
Zatímco důsledky činů zombíků pronikají do naší „dezolátské“ skupiny komplet (energ.chudoba, drahota,legislativní omezení,likvidační daně,státní šikana,výsledky voleb,…)

Byl bych rád, kdyby mi tohle nějaký ezo-guru vysvětlil.

Pavel J.
Pavel J.
Reply to  Patriot
7. 10. 2025 13:00

Ne, měl jsem na mysli čistě to škatulkování „dezolát“ vs. zbytek (lepšolidi apod.). Protože když se podíváte na některé diskuze, tak to jsou čistě monology, tam už žádný dialog neexistuje. Tyhle lidi vůbec nenapadne se podívat trochu do hloubky, zkusit uvažovat samostatně a zjistit si, v čem vlastně žijí. Tudíž k jakémukoli názoru rozbíjejícímu jejich pohodu už přistupují rovnou s předsudkem a na daného člověka koukají skrz prsty, jelikož k tomu jsou ve své komnatě… Číst vice »

Jarda
Jarda
Reply to  Pavel J.
15. 11. 2025 11:30
Pavel J.
Pavel J.
7. 10. 2025 07:36

Tam je to stejné, akorát že internet používají zcela minimálně, a když už, tak je to klasický Seznam, iDnes apod. Tihle lidé mi dokáží papouškovat bláboly z médií a řešit, že nějaký Turek jel dvoustovkou po dálnici – ovšem Dozimetr či bitcoiny, o tom nemluví. Proč? Protože jim to média prostě neservírují, že jo. Mám dojem, že Fico po volbách říkal, že se tamním médiím podívá na zoubek, a to považuju za velmi dobrý směr (nevím,… Číst vice »

Pavel
Pavel
8. 10. 2025 09:09

Pro mne je nejhorší zjištění, jak se stala lež politiků přirozenou součástí řízení společnosti. Nejen manipulace ohledně deficitu, inflace, cen energií, ale neuvěřitelné lhaní o faktech. Oni totiž ví, že už nás dokázali tak otrávit, že my už si to nijak nezjišťujeme. Vytvořili systém antiBabiš (což je dokonalý koncept, který bohužel rozvrátil hodnoty v politickém boji) a lidé už neověřují – buď ho milují, a nebo nenávidí a podle toho jednají – volí. Kdybyste položili… Číst vice »

Jaromír Smetana
Jaromír Smetana
6. 10. 2025 19:22

Nelogičnosti jsou vysvětlitelné: celkový počet voličů stoupl mobilizací v závěru kampaně, takže Pětidemolici v součtu něco málo přibylo. Libtardi slyšeli na Fialovo „být na správné straně“ (právě tohle přeci mají libtardi v DNA), což také kompenzovalo dílčí odliv zklamaných voličů ODS směrem k Moto. Protestní hlasy se přelévaly z větší části jen mezi bloky, na což doplatilo jak SPD, tak mimoparlamentní Stačilo! (jednodušší voliči volili kováře místo kovaříčka, tedy ANO). Něco se ale stalo, jestliže… Číst vice »

Dezolát s velkym D
Dezolát s velkym D
7. 10. 2025 01:05

Teda Nikolo, abyste neskončila zase na fízlárně! Tentokrát za zpochbňování německé nadřazenosti, spáchané zakomponováním toho hezkého klipu od die Woodys:-)

tdjh
tdjh
6. 10. 2025 17:55

Tak trošičku se to snaží osvětlit pan VK na aeronetu.
Prý žáby včas vytažené ze stále teplejší vody mají (po přemístění do chladnější vody) tendenci skákat zpět do té stále teplejší vody. Také taková anomálie…

Mluví se tam o likvidační konformitě:
https://aeronet.news/trumpizace-ceske-vlady-prave-zacala-andrej-babis-ve-viteznem-projevu-stinoval-vyroky-a-postoje-donalda-trumpa-babis-uz-stihl-ukrajinske-novinarce-rict-ze-ukrajina-neni-pripravena-na-vstup-do-eu

Zřejmě jediné vysvětlení, jinak to také nechápu.

Patriot
Patriot
Reply to  tdjh
6. 10. 2025 21:01

Aeronet je tzv. ŘÍZENÁ ALTERNATIVA.
VK tam plácá takové nesmysly a protichůdné dezinformace, že nechápu že mu to někdo ještě baští.
Taky už tam ti inteligentnější čtenáři úplně přestali přispívat.

Vlastně se na současném marasmu VK značně podílí. Protože (cíleně) vytváří lidem v hlavě kaleidoskopický galimatyáš.
Takže jsou zmatení a nechápou co se děje.

Bohužel i KOB/KSB se některým zásadním věcem vyhýbá. Kupříkladu nadnárodním korporacím typu BlackRock. Jen gosudárstvo, vlajky,…

Ferda_Siska
Ferda_Siska
Reply to  Patriot
7. 10. 2025 13:42

Sorry, ale právě tato volební analýza mi přijde smysluplná a lepší jsem zatím nikde nenašel … (Asi to bude nízkým IQ -:( )

tdjh
tdjh
Reply to  Ferda_Siska
7. 10. 2025 16:17

Co jsem si zde prošel příspěvky soudruha Patriota, tipuji, že je vařený pečený i na Aeronetu. Jenom tam trolí pod jiným nickem (pochopitelně).
Osobně bych to hádal na Frantu/White hat. Protože tomu je také vše dokonale jasné..

Jára
Jára
Reply to  Ferda_Siska
9. 10. 2025 08:06

Na Aeronetu vypouští také spoustu pravdy, ale do toho přimíchávají guláš na zmatení lidí. Páru je třeba upustit a to fiat alternativa dělá. Ale skutečné řešení nenabízí. Pokud máte znalosti z fyziky, chemie, matematiky a současně z politických věd – a ještě navíc články prověřujete jinde, tak se z Aeronetu užitečná informace odfiltrovat dá. A to i z mainstreamu. Pjakin neustále opakuje, že zdrojem pro poznání může být cokoliv, jen je třeba to prohnat filtrem.

tdjh
tdjh
Reply to  Jára
14. 10. 2025 14:54

Filtry došly. Nebo je snad kupujete přes e-shop?

Tak mi prosím pošlete jeho url.

Pave1
Pave1
Reply to  tdjh
14. 10. 2025 19:04

Filtry „do mozku“ samozřejmě nedošly, jen „se budují“ 10-15let, čtením vhodně zvolených zdrojů (na začátku to navíc vždy vypadá jako chaos, ale na konci už to tak složité není).
Objednejte si bič – abyste nebyl tak pohodlný číst a přemýšlet .-) . Kdyby tohle šlo někde koupit, tak by to už bylo s lidma opravdu špatné, každý si to holt musí v té své šedé kůře mozkové objevit sám.

Jára
Jára
Reply to  Pave1
15. 10. 2025 08:43

Jasně a je potřeba mít přehled i ve fyzikálních vědách jako matematika, chemie a fyzika. Pak Vám okamžitě dojde, že násilím tlačená elektrifikace aut prostě je utopický nesmysl – technicky to nejde. Smutné je, že manažeři velkých firem jsou ignoranti a neznalí tupci – viz link. To by měla dát škola, proto je řízený úpadek vzdělání včetně inkluze. Nikdo normální nemůže volit Babiše po tom, co spáchal za Covidu – naprosto ignoroval zákony. Máme tu… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  tdjh
14. 10. 2025 19:14

Na začátek na zahřátí třeba tohle Zkuste třeba tohle leva-net byl zajímavý server a dá se toho na něm najít dost Poslední dobou není udržovaný. A pokud umíte plynule rusky, tak zkuste originál. Já jsem nic zatím nekupoval, prakticky vše je dostupné zdarma. Narozdíl od všeho ostatního, co se lidem dostává, je to dost propracovaná teorie řízení společnosti. V některých aspektech je to omezený, ale je dobré to znát. Pak je mnohem těžší aby Vás… Číst vice »

Jára
Jára
Reply to  tdjh
14. 10. 2025 19:56

Jen upozorňuji, že KSB-KOB není bezchybné a jsou v něm velké nedostatky http://leva-net.webnode.cz/products/o-vnitrnich-rozporech-v-ksb/
KSB považuje za hodnověrný zdroj takový zdroj, který je v rozporu s tím, co je v samotné KSB. A k dané situaci se přitom KSB nijak nevyjadřuje.
… nic lepšího nemáme, můžete s tím přijít.
Lepší je program s chybami než program určený na cenzuru a zotročení od nepřítele.

Pavel J.
Pavel J.
7. 10. 2025 07:36

Jenže to je bohužel problém; byl tu akorát ten blb Soukup, který po sobě pojmenoval každý pořad, ale jinak se tomu nikdo nepřiblížil a oligarchové či multimilionáři asi nechtějí dělat vlny, když si to tu hezky rozdělili a sype jim to. Fanatika sice nic nepřesvědčí, ale je zde určitě jisté procento lidí, kteří kdyby na ten kanál občas koukli a byli postaveni před alespoň nějaké neutrálnější informace, mohla by se jejich čísla v budoucích volbách projevit.… Číst vice »

Pavel J.
Pavel J.
7. 10. 2025 07:37

Jakmile spojíte manipulaci strachem s manipulací pohodlím, můžete si se stádním člověkem dělat, co chcete, to není nic nového. A v mainstreamu/politice nevidíte nic jiného než právě tohle.
Mě vždycky fascinovalo, jak to, že si majitelé těch mediálních domů neuvědomují, jakou budoucnost tady připravují svým dětem. Nebo jestli jsou tak psychopatičtí, že jim je to jedno. 

PS: Nešlo by ty komentáře prodloužit, aby se to nemuselo takhle dělit?

Patriot
Patriot
Reply to  Pavel J.
7. 10. 2025 10:22

Majitelé mediálních domů mají vlastní ostrov v Karibiku kam létají osobním tryskáčem. Tudíž to, že se.tu jednou bude navzájem zdejší „biomasa“ mordovat kvůli poslední zbývající ohlodané kosti, je nijak netíží. Řekl bych, že i ti nejchudší z nich (Lukačevič) mají nemovitosti všude po světě kam mohou zdrhnout. A i Landa má aspoň letadýlko když ne tryskáč. (to je velká móda u chudších pražských milionářů, mít letadýlko kterým může údržbou když tu pro biomasu budou lockdowny,… Číst vice »

Pavel J.
Pavel J.
Reply to  Patriot
7. 10. 2025 13:04

Ano, teď je ještě otázka, jak je na tom průměrný šéfredaktor žumpy xyz a proč ten dělá to, co dělá. Ostrov nikde nemá. Jak je možné, že se všichni nechali tak koupit/zfanatizovat? Je jasné, že tam po určitém prosévacím procesu musela zůstat opravdu novinářská elita, jen co je pravda…

Patriot
Patriot
Reply to  Pavel J.
7. 10. 2025 19:35

Kdysi jsem poznal 2 grafiky, jeden dělal v MSM žumpě, druhý v organizaci štědře dotované Sorosem a spol. Ono jim v podstatě ani nic jiného nezbylo, pokud chtěli mít na nájem v šíleně předražené Praze nebo tam dokonce založit rodinu. Jiná alternativa je jen: a) dostanu byt od rodičů b) dělám úplně jinou nekreativní práci kterou nenávidím ale za slušné prachy Velké prachy nebo stabilní práce (pro hypotéku) je dnes jen tam kde se prostituujete… Číst vice »

Pavel J.
Pavel J.
Reply to  Patriot
8. 10. 2025 07:00

Kdybych si osobně měl vybrat, jestli budu jako grafik pracovat pro nějakou likvidační, zkorumpovanou, vlastizrádnou žumpu (aka naše přední masmédia), a to jenom proto, abych mohl bydlet v Praze, tak to se radši odstěhuju a rodinu založím jinde, protože jinak bych sám se sebou nemohl žít. Ale to je právě otázka osobního nastavení…

Patriot
Patriot
Reply to  Pavel J.
8. 10. 2025 16:13

Nezaložíte. Grafik mimo Prahu nesežene práci vůbec, možná v krajských městech, ale tam to opět neuživí hypotéku+rodinu. A v ještě větších zapadákovech můžou akorát do továrny k pásu.
Teď mluvím o mladší generaci co ze škol vylezla něco málo před rokem 2008. Než se rozkoukali, bum, krize.

Takhle většinou teoretizují lidi co zdědili být po babičce ve městě nebo barák u města či se svezli na vlně blahobytných 90. let.

Patriot
Patriot
7. 10. 2025 11:09

Ono se dá říct, že AI+sociální sítě jsou extrémně efektivním nástrojem pro správu a energetické krmení egregorů, jaký v dějinách lidstva ještě neexistoval. Proč asi staví ohromné „ekologické“ AI datové centra, kde musí postavit i jadernou elektrárnu aby je napájela ? Na co dřív byl potřeba složitý náboženský systém, desetitisíce kněží a chrámů, na to dnes stačí obří datové centrum a smartfoun který si každý sám koupí. Náklady nízké, škody na populaci obrovské. Lidi tak… Číst vice »

buddub
buddub
7. 10. 2025 02:28

Lidi jsou v podstatě dobří tvorové. Chtějí se zachovat správně, v zájmu dobra. Pod palbou protichůdných informací, a že té munice je, jsou ale zmateni, nepoznají, co je dobré. Stačí jim to náležitě vysvětlit, co to vlastně to dobro je. Hlasují potom v zájmu dobra, protože oni jsou dobří. Všechna jejich agresivita je v zájmu dobra, které bojuje a brání se proti zlu, tak to vidí většina agresivních lidí. Je to neštěstí. Co s tím,… Číst vice »

Ferda_Siska
Ferda_Siska
7. 10. 2025 14:02

2) Problémem jsou jistě korespondenční hlasy – jenže i jejich počet je znám (nikoliv rozložení) a nemohou v malém rozsahu moc ovlivnit. V USA byl problém úplně jiný – hlasovali nebožtíci, cizinci, migranti – a to i vícenásobně, navíc v době covidismu byl počet korespondenčních hlasů extrémní – nebyla tedy k dispozici relevantní vstupní data, proti nimž by bylo možné výsledky kontrolovat ! Toto se však u nás zatím (naštěstí) neděje, v opačném případě by… Číst vice »

Gymir
Gymir
8. 10. 2025 12:21

Nevěděl jsem že Černochová nahání Řehku 🙂 Jen si pamatuju že o sobě řekla že je taková Česká Xena. No já tedy nevím, školy nemám…ale Lawlessova mi přišla jaksi méně oteklá, prostě pěkná baba, kdežto Černochová…jak praví klasik, bál bych se věru potkat ji sám v lese.

P.A.Semi
P.A.Semi
7. 10. 2025 01:23

Problém v SPD byl, že nedali skoro žádné místo na kandidátce PRO a dalším malým stranám, a ti se před volbami urazili a houfně přešli k Babišovi… Protože Ivana Turková z PRO v krajských volbách v Ústeckém kraji přeskočila z 60. místa kandidátky, a tak se Okamura bál, že ho voliči PRO vykroužkují a dopadne jako Piráti minule, tak je tam nedal vůbec… Asi to nebylo moc fér, mně tam ale PRO nijak zvlášť nechybělo…… Číst vice »

Patriot
Patriot
Reply to  P.A.Semi
7. 10. 2025 11:22

Problém SPD je ten, že je to „řízená opozice“. Falešně vlastenecká pseudo-alternativa.
Na kandidátce mají na čelních místech provařené „soudruhy“ s velkým nosem.
A na posledních místech podivné existence a přistěhovalce. Takže lístek s SPD hned letěl do koše. A jejich poslanci ve velkém nakupují akcie zbrojovek.

PRO, rajchlové, volní, Přísaha apod. se svou blbostí a arogancí oddělali sami.

Stačilo! chyběly charismatické osobnosti a profesionální PR motoristů, plus do nich kopaly MSM

Ramon
Ramon
Reply to  P.A.Semi
8. 10. 2025 15:20

Souhlas ohledně SPD-PRO.
Ke Stačilo!: Skvělým tahem Pětiprdů bylo mediální rozmáznutí stupidního programového bodu zneplatnění svateb v kostelích atd. Těsně před volbami dav reaguje na emoce a křesťanů je stále ještě slušný dav. Plus ve středočeském kraji usadit do čela kandidátního lístku BoBo byl vyloženě vlastňák. Dost voličů S! si to rozmyslelo v den, kdy otevřeli zelenou obálku a z prvního místa na ně bafla Bobošíková. Byl jsem očitým svědkem ve vlastní rodině…

P.A.Semi
P.A.Semi
Reply to  Ramon
10. 10. 2025 10:39

Biskupové to psali ve svém dopisu, ale já jsem si ten program Stačilo prošel celý a nic jsem tam o rušení církevních svateb nenašel… Tak buď o těch svatbách lhali, nebo to rychle stáhli a z programu to zmizelo? Přemýšlel jsem, že článek Arcibiskupa a dopis ČBK poškodil Stačilo, ale pak mi došlo, že průnik voličů Stačilo a křesťanů-katolíků je asi velmi malý a ti by je stejně nevolili nehledě na propagandu ČBK… Bobošíková je… Číst vice »

Ferda_Siska
Ferda_Siska
7. 10. 2025 13:36

Přiznávám se, že mi není absolutně jasné, jak by šlo při stávajícím volebním systému sčítání hlasů NEKONTROLOVATELNĚ zmanipulovat … Petr Hájek spekuluje o tlusté zdi 🙂 či upgradovaném sčítacím SW, jenže to je imo naprostá blbost. Samozřejmě data je možné teoreticky po cestě kdekoliv transformovat či upravovat, jedno je však dané: KUMULATIVNÍ SOUČET jednotlivých vstupů (podepsané protokoly volebních komisí) musí sedět s konečným VÝSLEDKEM … Protože celkový počet odevzdaných hlasů je znám (https://www.volby.cz/app/ps2025/cs/results) a oficiální… Číst vice »

Patriot
Patriot
9. 10. 2025 12:00

Ještě speciálně pro Vás, Nikolo, k tomu „boji proti zlu“. Pravda je taková že vesmír nezná pojmy dobro a zlo. Takže když řeknete řeknete „boj proti zlu“ tak vesmír slyší jen „boj“. Takže pak máte boj donekonečna. Čím víc bojujete, tím víc důvodů k boji a „zla“ máte. Lidská historie je toho důkazem. Ti co skrytě ovládají lidstvo ten vesmírný zákon moc dobře znají, ale před námi ho utajili (zlikvidovali druidy, šamany, vědmy co to… Číst vice »

Patriot
Patriot
9. 10. 2025 12:11

pokračování pro N.: Ona totiž jediná „spravedlnost“ kterou vesmír zná, je spravedlnost VIBRAČNÍ. Na jaké energetické úrovni vibrujete, na takové úrovni přitahujete lidi a události. Když vibrujete na úrovni nedostatku, přitáhnete si chudobu a krach. Když na úrovni „boje proti zlu“, přitáhnete si neustálý boj a konflikt. Když na úrovni oběti, tak vám neustále někdo ubližuje. A druhá nejhorší věc je STRACH. To pak přitahujete pestrou škálu negativních okolností a situací. (ještě je tu VINA,… Číst vice »

Pave1
Pave1
Reply to  Nikola
14. 10. 2025 19:19

Asi na tom něco bude, že lidé k sobě přitahují pořád dokola stejné typy lidí nebo událostí. Znal jsem lidi, co mohli „jen zakopnout“, a odevšaď na ně skákaly peníze, jiní lidé zase přitahují průšvihy, atd.
Efekt slasti po „rozmnožovacích vibracích“ ale někdo vymyslel pěkně, frekvence vibrování bude ale jen jeden parametr z vícero, dokonalost chce perfektní harmonii, i když „funkční“ bude asi i „vesnická kutálka“ s jednoduchými melodiemi .-) .

Last edited 4 měsíců před by Pave1
Jára
Jára
Reply to  Nikola
16. 10. 2025 20:45

Ono je to spíše takové doporučení jako vyměňte 10Mbit/s síťovou kartu za 100Mbit/s popř. 1Gbit/s. To je také vyšší vibrace tedy frekvence. Ale když vám hardware horko těžko těch 10Mbit/s zpracuje, tak vám přidání rychlosti tolik nepomůže. Vyšší vibrace vyžaduje daleko spolehlivější a kvalitnější elektroniku a v duchovním světě je to analogické.

Martin Vaněk
Martin Vaněk
11. 10. 2025 22:35

Je zde ještě jedna možnost, jak zmanipulovat volby: sečtené hlasy jednoduše ignorovat, a na posledním stupni tam napsat jakýkoliv výsledek. Už to, že při minulých volbách hlasy sčítala soukromá firma s nejasným vlastnictvím z Kajmanských ostrovů, která byla vybrána nejasným způsobem, a které nikdo z občanů nedal souhlas se zpracováním osobních údajů, a vlastizrádná justice mlčí…, je více než pravděpodobné, že tento osvědčený model se dále používá, a to s vědomím dosazené chátry na vládnoucí… Číst vice »

Gymir
Gymir
9. 10. 2025 15:40

No asi by se zasloužilo pogratulovat vítězi voleb…a když už byla v článku řeč o filmu, někdo je tady Kulakovi Andymu docela podobný:
https://www.youtube.com/watch?v=6iMYZInjGMU
https://www.youtube.com/watch?v=Rwb2glCshzY

Hanuman
Hanuman
10. 10. 2025 14:01

Co se voleb týče, tak kdokoliv, kdo byl v okrskové volební komisi jako člen, měl přístup k přesným výsledkům voleb v daném okrsku, a tento výsledek mohl a může porovnat s daty ČSÚ na webu volby.cz, kam se výsledky propisují okamžitě po zpracování dat z odevzdaného USB flash disku pracovníky ČSU v daném správním obvodě. Aby byla možnost falšování vůbec realisticky proveditelná, museli by být všichni členové okrskových volebních komisích domluveni a výsledky záměrně zfalšovat,… Číst vice »

Jiří
Jiří
Reply to  Hanuman
12. 10. 2025 12:50

Ano, ve stovkách okrsků se opravdu čísla liší od městského průměru – data jsou dostupná a je možné si to ověřit. Ale, jak jsem psal, může to být i tím, že v daném okrsku, který odpovídá lokalitám, žijí lidé stejného názoru. A navíc, statistika určitě není důvod k prověřování výsledků..

Karel
Karel
12. 10. 2025 08:36

Přesně! Znám lidí, kteří říkali, že Fiala je průser. Vyčtené kauzy jsou šílené. Opozici (ANO, SPD, Stačilo) Fialové vlády média trestala za „maličkosti“, tady klid. Uvědomme si, že Fialu a spol. volí „lepší“ lidé, a tito lidé zůstávali politickými sirotky po výše uvedených kauzách. Tak se hodil mainstreamem do veřejného prostoru kouzelný šém „pozor, přichází Putin“ a tito „lepší“ lidé zvesela šli volit „menší“ zlo. Mluvím často o lidech s VŠ. Dále v tom hrály… Číst vice »

Jiří
Jiří
12. 10. 2025 10:48

K manipulaci voleb – data z okrsků falšovat při sčítání nelze, každý si to může z veřejných dat ověřit. Ale pokud si nanominuji do komise souznící kamarády, jaký je problém prostě ten lístek z obálky vyhodit a dát jeden ze svých favoritů ? Lístků tam mají plné pytle. Desítky až stovky výsledků z okrsků některých měst zřetelně vybočují z městských průměrů. Může to ale být samozřejmně i tím, že prostě okrsek je v lokalitě, kde… Číst vice »

Jarda
Jarda
15. 11. 2025 10:18

SPD jsou fasisti, Motoriste hajluji a ANO je zlo.
Proc?
Protoze to rikaji media.
Dukazy nejsou potreba, staci tyhle jednoduche fraze dostat lidem do podvedomi.
Na vetsinu to staci a vetsina je v demokracii klicova.

P.A.Semi
P.A.Semi
7. 10. 2025 01:43

Průzkumy se dělají tak, aby byly reprezentativní, takže musí mít vzdělání, region, pohlaví, věk, aby těch 1-2000 respondentů odpovídalo populaci… Neptají se 1000 náhodných lidí a nemůže to být zcela anonymizované… Kantar byl nejblíž, a rozdíl třeba v SPD lze vysvětlit panikou v PRO týden před volbami… Jen bláhovci na alternativě těm průzkumům nevěřili, ačkoliv opakovaně vycházely celkem dobře, a nyní také… Kauzy mainstream zatajil a hodnocení popularity Fialy zřejmě nejsou objektivní… Kecy o tom,… Číst vice »

101
0
Would love your thoughts, please comment.x